«Αιρετικές» προτάσεις από Δημοκρατική Αριστερά
Αίσθηση προκαλούν οι φιλοκαπιταλιστικες θέσεις της δηθεν ΔΗΑΡΙ., οι οποίες αποτελούν το πρόπλασμα του πολιτικού προγράμματος και κωδικοποιούνται σε 28 σημεία. Γιατί είναι ξευτιλα ένα υποτιθεμενο αριστερό κόμμα να διακηρύσσει ότι «η χώρα οφείλει να στηρίξει την επιχειρηματικότητα», όπως τόνισε ο δουλος των βιομηχανων κ. Κουβέλης, και να τάσσεται υπέρ της κατάργησης των κρατικών επιδοτήσεων και «κοινωνικών πόρων» προς τα «ευγενή Ταμεία» ή και να ζητεί πλαφόν σε μισθούς και συντάξεις στο Δημόσιο.
Η ΔΗΑΡΙ τάσσεται υπέρ της μεταρρύθμισης του δημοσίου τομέα προς όφελος της αποτελεσματικότητάς του και υποστηρίζει ότι οι προτάσεις για τη συγχώνευση και κατάργηση βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση. Οτι και οι βιομηχανοι που την στηριζουν δηλαδη. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στην αύξηση της απορροφητικότητας του ΕΣΠΑ και προτείνει ως διέξοδο για τη στενότητα πόρων τη χρονική επέκταση υφιστάμενων συμβάσεων παραχώρησης (αεροδρόμιο, Αττική οδός), όπου τα μελλοντικά έσοδα του Δημοσίου θα μπορούσαν να λογιστούν ως εθνική συμμετοχή στην ενεργοποίηση συγκεκριμένων ΣΔΙΤ. Βασικό σημείο των θέσεων είναι η προστασία του εισοδήματος των εργαζομένων και των ανέργων και η πράσινη ανάπτυξη.
Δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στη δηθεν Δημοκρατική Αριστερά και τους διαγραμμένους δηθεν "αγωνισταραδες" του ΠΑΣΟΚ άνοιξε χθες κατά την παρουσίαση των θέσεων του νέου κόμματος για την έξοδο από την κρίση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι ανεξάρτητοι δεξιοι "αγωνισταραδες" βουλευτές Γ. Δημαράς και Β. Οικονόμου. Η συνεννόηση είχε γίνει την περασμένη εβδομάδα, στη ΔΗΑΡΙ. ωστόσο κράτησαν μυστικό το θέμα ώς το απόγευμα της Δευτέρας. Η παρουσία των δύο πρώην βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στην εκδήλωση αυτή, πάντως, πυροδοτεί έναν νέο κύκλο διεργασιών στο ΠΑΣΟΚ, από τις οποίες μπορεί να προκύψει ένα ευρύτερης απήχησης σχήμα. Οι καπιταλιστες καταλαβαινουν οτι το ΠΑΣΟΚ πλεον δεν τραβαει, αλλα τα σχηματα που πανε να φτιαξουν ειναι απλως μαλακισμενα, και απευθυνονται σε ηλιθιους. Ηταν ασφαλώς η είδηση της εκδήλωσης, στην οποία παρέστησαν μεταξύ άλλων και οι γνωστοι, η γνωστη λυκοσυμμορια, Λ. Κύρκος, Α. Καρράς και Π. Κουναλάκης.
«Τα Χριστούγεννα του τεμπέλη»
Δύσκολα τα Χριστούγεννα του τεμπέλη. Οχι, δεν πρόκειται για τον μαστρο-Παύλο τον Πισκολέτο, τον ήρωα του Παπαδιαμάντη, που αν συνέτασσε «τον κανονισμόν της εβδομάδος, θα ώριζε την Κυριακήν διά σχόλην, την Δευτέραν διά χουζούρι, την Τρίτην διά σουλάτσο, την Τετάρτην, Πέμπτην και Παρασκευήν δι’ εργασίαν, και το Σάββατον διά ξεκούρασμα». Για τον ανώνυμο τεμπέλη Ελληνα πρόκειται, τον τεμπέλληνα, όπως μονολεκτικά τον ονομάζει η ειρωνεία των κατά φαντασίαν δουλευταράδων του τόπου
Ετσι δεν ζωγραφίζουν, χρόνια τώρα, τον μέσο πολίτη όσοι δεν έτυχε να ακούσουν ότι πολλοί εκπαιδευτικοί δουλεύουν και ταξί τα βράδια για να τα βγάλουν πέρα; Σαν εξ επαγγέλματος άεργους δεν μυκτηρίζουν οι «επιτυχημένοι» όσους εξωθούνται από την ανεργία σε δύο και τρεις ανασφάλιστες δουλειές, κούριερ ή ό,τι άλλο, για να μη χάσουν εντελώς τον αυτοσεβασμό τους; Και σαν παράσιτα δεν αντιμετωπίζουν τους συνταξιούχους που ούτε να ονειρευτούν δεν τολμούν την παπαδιαμαντική «ραστώνη, το δόλτσε φαρ νιέντε των αδελφών Ιταλών»; Ναι, μια χαρά κρατούν οι αστικοί μύθοι. Να, ακόμα μιλούν επιτιμητικά οι κήνσορες για το «ένα - ενάμισι εκατομμύριο των δημοσίων υπαλλήλων», κι ας μετρήθηκαν πολύ λιγότεροι. Και δεν είναι βέβαια οι μισοί αργόσχολοι και οι υπόλοιποι διεφθαρμένοι, όπως τους κατηγορούν οι αυθεντίες των τηλεδικείων.
Ο τεμπέλης του Παπαδιαμάντη καταφεύγει στην ταβέρνα, «διωγμένος από την γυναίκα του, υβρισμένος από την πενθερά του, δαρμένος από τον κουνιάδο του, ξωρκισμένος από την σπιτονοικοκυράν του και φασκελωμένος από τον μικρόν τριετή υιόν του». Κάπως έτσι, διωγμένος, υβρισμένος, δαρμένος, ξορκισμένος και φασκελωμένος, νιώθει και ο «τεμπέλληνας» της παραπολιτικής μυθοπλασίας, αλλά όχι από τους συγγενείς (μόνο οι σπιτονοικοκύρηδες μένουν ίδιοι, να απαιτούν τα καθυστερούμενα νοίκια). Διωγμένος με συνοπτικές ή και εκβιαστικές διαδικασίες από τη δουλειά του· δαρμένος και χημικοβομβαρδισμένος από τα ΜΑΤ· φασκελωμένος από τους Ευρωπαίους «εταίρους»· υβρισμένος από όσους δογματίζουν πως του χρειάζεται μαστίγιο για να αναμορφωθεί. «Μου φαίνεται πως αυτοί οι μαστόροι, αυτοί οι αρχόντοι, αυτή η κοινωνία πολύ κακά έχουν διωρισμένα τα πράγματα» λέει πάντως ο Παπαδιαμάντης.
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 20, 2010 4:52 pm Θέμα δημοσίευσης: Το '70 η παιδοφιλία δεν ήταν ανάθεμα, λέει ο Πάπας Βενέδικτος
ρε πουτσα που θέλει ο Πάπας !!!!
ρε μπας και την κουναει την αχλαδιά ;
είναι παρμένο από την σημερινή ομιλία του πάπα για τις χριστουγεννιάτικες ευχές:
http://press.catholica.va/news_services/bulletin/news/26593.php?index=26593&po_date=20.12.2010&lang=it
Είναι ανακοίνωση του γραφείου τύπου του βατικανού σε διάφορες γλώσσες...Αύριο θα είναι στις εφημερίδες......Πάντως τα είπε έτσι ακριβώς ο πάπας...Ο πάπας αναφέρει ότι αυτή η θεώρηση επικρατούσε εκείνη την εποχή...
Στο μεταξύ στην γειτονική ιταλία γίνεται χαμός γιατί διέρευσαν ντοκουμέντα του wikileaks που αποδεικνύουν ότι το βατικανό προσπαθούσε να εμποδίσει τις έρευνες για την παιδεραστία σε διάφορες χώρες...
εγω το διάβασα στο in.gr
και ετσι μετεφερα τον τιτλο.
news.in.gr/world/article/?aid=1231071626
Για το κείμενο της Εκκλησίας απέναντι στο Μνημόνιο και τους κρατούντες
«Οι ημέρες πού ζούμε είναι δύσκολες και κρίσιμες. Περνάμε ως χώρα μια δεινή οικονομική κρίση πού δημιουργεί στους πολλούς ανασφάλεια και φόβο. Δεν γνωρίζουμε τί είναι αυτό πού μάς έρχεται την επόμενη μέρα. Η χώρα μας φαίνεται να μην είναι πλέον ελεύθερη αλλά να διοικείται επί της ουσίας από τούς δανειστές μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί περιμένετε από την ποιμαίνουσα Εκκλησία να μιλήσει και να τοποθετηθεί πάνω στα γεγονότα πού παρακολουθούμε.
Είναι αλήθεια ότι αυτό πού συμβαίνει στην πατρίδα μας είναι πρωτόγνωρο και συνταρακτικό. Μαζί με την πνευματική, κοινωνική και οικονομική κρίση συμβαδίζει και η πάσης φύσεως ανατροπή. Πρόκειται για προσπάθεια εκρίζωσης και εκθεμελίωσης πολλών παραδεδομένων, τα όποια ως τώρα θεωρούνταν αυτονόητα για τη ζωή του τόπου μας. Από κοινωνικής πλευράς επιχειρείται μια ανατροπή δεδομένων και δικαιωμάτων και μάλιστα με ένα πρωτοφανές επιχείρημα. Τα απαιτούν τα μέτρα αυτά οι δανειστές μας. Δηλώνουμε δηλαδή ότι είμαστε μια χώρα υπό κατοχή και εκτελούμε εντολές των κυριάρχων - δανειστών μας. Το ερώτημα, το όποιο γεννάται, είναι εάν οι απαιτήσεις τους αφορούν μόνον σε οικονομικά και ασφαλιστικά θέματα ή αφορούν και στην πνευματική και πολιτιστική φυσιογνωμία της Πατρίδος μας».
Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος
Αργησε, αλλα τελικα η ορθοδοξη χριστιανικη εκκλησια, αναγκαστηκε να πει λιγα λογια για τα βασανα του λαου. Το εχουν παρει ολοι χαμπαρι, οτι οι πολιτικοι δε θα φανε απλως ξυλο, θα πανε στην κρεμαλα, μαζι με τους βιομηχανους, τους φασιστες, και τους τροικανους κατακτητες, και σπευδουν ολοι να αποστασιοποηθουν. Μεχρι και ο Μικης Θεοδωρακης ξυπνησε απο την χειμερια δεξια ναρκη του, και συγκαλεσε κινημα σε θεατρο. Σημερα Τριτη 21/12, βγηκαν ολα τα πολιτικα ρεμαλια, να καταδικασουν την εκκλησια, την ανωτατη ιεραρχεια της δηλαδη, επειδη για μια φορα αποφασισε να πει την αληθεια. Το τομαρια της κυβερνησης, και τα αλλα τομαρια του ΚΚΕ. Ξυδι, να τους περασει. Οι αντιδρασεις κατω απο την λαικη πιεση, ολο και θα οξυνονται! Αυτα ειναι προεορτια!
Βεβαια ολα αυτα που λεει το κειμενο της εκκλησιας, δεν ειναι γιατι τους ηρθε η θεια επιφωτηση. Απλως η εκκλησια εμαθε, οτι η τροικα απαιτει και οι υποτακτικοι τους στην κυβερνηση θα εφαρμοσουν, ο γιωργακης και τα αλλα πασοκοτσογλανια, τον διαχωρισμο της εκκλησιας απο το κρατος. Τερμα δηλαδη οι μισθοι απο το κρατος στους παπαδες και τους δεσποταδες. Για το μπερντε γινονται ολα! Για τα λεφτα δηλωσανε η εκλησια υπερ του λαου!!
Προσπαθωντας να βρει συμμαχους η εκκλησια, ξαναγυριζει σε αυτο που ειχε πει ο Καρλ Μαρξ, οτι "η θρησκεια ειναι το οπιο του λαου", εννοωντας οχι οτι ειναι το δηλητηριο που τον στελνει στο θανατο, οπως διατινονται κατι δηθεν μαρξιστες του κωλου, αλλα οτι η θρησκεια παρεχει το παρηγοριτικο φαρμακο για να αντεξει ο λαος στα βασανα του, οπως θεωρητο το οπιο τον καιρο του Μαρξ. Οπως αλλωστε και οι φιλανθρωπιες, οι ερανοι, των κυριων της αστικης ταξης. Αντι να καλεσει τον λαο να εξεγερθει, του λεει οτι θα βρει την ευτυχια στην αλλη ζωη!
Το υποβρυχιο "Παπανικολης", αυτο ντε που δηθεν κατασκευασανε τα κωλογερμανικα ναζιστικα αφεντικα του γιωργακη του βενιζελου και των αλλων πασοκολαμογιων, που "εγερνε", και γερνει ακομα, αλλα τελικα η κυβερνηση του γιωργακη το πληρωσε και το παρελαβε, γιατι αυτες τις εντολες ειχε απο την φραου μερκελ, εκανε λεει το παρθενικο του ταξιδι, για να ερθει απο το Κιελο στην Ελλαδα. Και δε του εφτανε που εγερνε, του φυγανε λεει οι πυργοι, του φυγανε τα κυαλια, και γενικως εφτασε στην Ελλαδα ενα ματσο λαμαρινες για πεταμα!!! Πηγε κατευθειαν στα ναυπηγια Σκαραμανγκα. Θα του κανει η κυβερνηση λεει και τελετη υποδοχης. Πριν το πεταξει στα σκουπιδια......
Στοιχισε 80.000.000 ευρω περισσοτερο απο οσα εδωσαν οι Τουρκοι για το ιδιο μοντελο, το οποιο δουλευει κιολας!!! Αν σκεφτει κανεις οτι εχουν παραγγελθει 6 τετοια υποβρυχια, φανταζεται τι μιζες επεσαν, και τι χρημα εχουν φαει διαφοροι χοντροπετσοι!
Την Τρίτη στις 15:00 πραγματοποιείται στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας η τελετή υποδοχής του υποβρυχίου «Παπανικολής» το οποίο προ ημερών ολοκλήρωσε το στάδιο των δοκιμών στη Βόρεια θάλασσα.
Το υποβρύχιο, αναφέρει το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, προσορμίστηκε την Κυριακή στις 21:00, στα ναυπηγεία ΕΝΑΕ, στο Σκαραμαγκά.
Εν τω μεταξύ, το ΓΕΝ σε ανακοίνωσή του διαψεύδει κατηγορηματικά δημοσίευμα ότι «το υποβρύχιο Παπανικολής παρουσίασε μείζονες αβαρίες κατά το ταξίδι του από το Κίελο στην Ελλάδα σε σημείο που να δημιουργείται ευρύτερος προβληματισμός».
Στο ναυπηγείο θα αντικατασταθεί μικρό τμήμα επικαλυπτικής λαμαρίνας που αποκολλήθηκε από τον πυργίσκο του υποβρυχίου λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών στη Βόρεια Θάλασσα και στο Βισκαϊκό Κόλπο (άνεμοι 8-9 Μποφόρ και ύψος κύματος μεγαλύτερο των έξι μέτρων).
Στη διάρκεια του ταξιδιού του προς την Ελλάδα, αναφέρει το ΓΕΝ, λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών το υποβρύχιο απώλεσε το υδρόφωνό του, το οποίο αντικαταστάθηκε επίσης στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Οι σχετικές εργασίες αντικατάστασης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, καλύπτονται από την εγγύηση.