Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τεταρτη 24 Ιουνιου 2026


Η ήττα των ΗΠΑ στην Μέση Ανατολή δεν έχει καμία σχέση με την ήττα που είχαν υποστεί στο Βιετνάμ, η ήττα η σημερινή μετά την αναίτια επίθεση τους στον Ιράν αλλάζει τα παγκόσμια δεδομένα. 

Στόχος ήταν η Κίνα και στο ουκρανικό και στην Βενεζουέλα και με το Ιράν. Χτυπάμε και αποδυναμώνουμε τους συμμάχους της Κίνας, μήπως και καταφέρουμε και βάλουμε φρένο στην τρομαχτική ταχύτητα ανάπτυξης της για να συνεχίσουμε να το παίζουμε πλανητάρχες. 

Σε όλο αυτό το γεωπολιτικό σχέδιο, μέχρι ενός σημείου συμμετείχε και η Ευρώ  Ένωση, μέχρι που κατάλαβαν πως στο Ιράν διακυβεύονται πολύ περισσότερα από την πλανηταρχία των ΗΠΑ και έτσι πάτησαν φρένο. Κάποια στιγμή οι κινέζοι με αφορμή την Ταϊβάν είπαν στους αμερικάνους , δεν είστε πλέον πλανητάρχες, οι ΗΠΑ δεν τους άκουσαν. 

Τώρα είναι με την πλάτη στον τοίχο προσπαθώντας να κλείσουν συνθηκολόγηση για την ήττα τους στο Ιράν. Η κυριαρχία του ασιατικού γίγαντα πια καθορίζει τα νέα δεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο και όλα αυτά τα κατάφερε η Κίνα χωρίς να ρίξει μισή σφαίρα. 

Κάποιοι εδώ στην Ελλάδα και στην Ευρώπη το ονομάζουν νέο ιμπεριαλισμό, δηλαδή τις εμπορικές συμφωνίες που κάνει η Κίνα με πολλές χώρες του πλανήτη, όπου αυτές οι χώρες συμφωνούν με την Κίνα ότι έχουν δικαίωμα να τις αλλάξουν αν θέλουν. Τώρα τι σόι ιμπεριαλισμός είναι αυτός που οι ‘υποδουλωμένες’ εμπορικά αυτές χώρες έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν την εμπορική τους σχέση με τον εμπορικό ‘κατακτητή’ μόνο οι ίδιοι μπορούν να μας το εξηγήσουν, αφού μας αναλύσουν και τον Ιμπεριαλισμό ανώτατό στάδιο του Καπιταλισμού του Λένιν. 

Όταν όμως σαν αριστερά εδώ και στην Ευρώπη, δεν τολμάς να μιλήσεις για νίκη των Φρουρών της Επανάστασης στο Ιράν και μιλάς με γενικότητες περί νίκης του ιρανικού λαού, τότε ακόμη και τον ιμπεριαλισμό μπορείς να τον βαπτίσεις όπως θέλεις. 

Σαν αριστερά και γενικά στον κόσμο, δεν καταφέραμε αυτό που πέτυχαν οι ισλαμιστές στην Μέση Ανατολή , δηλαδή να βάλουν την κυρίαρχη ιμπεριαλιστική δύναμη του πλανήτη να κάτσει στα αυγά της και να αφήσει τους τσαμπουκάδες κατά μέρος, και αφού δεν το καταφέραμε εμείς, ιδεολογικοποιούμε την αδυναμία μας διαστρέφοντας την έννοια του ιμπεριαλισμού, ακόμη και την νίκη ενός περήφανου λαού που το ένοπλο χέρι του είναι οι Φρουροί της Επανάστασης. 

Πείτε το σύντροφοι δεν θα πάθετε καμία μόλυνση, μη φοβάστε…… Φρουροί της Επανάστασης.

Σχολιο.- Αυτή είναι η άλλη άποψη του πολέμου στην Μέση-Ανατολή και ας λένε τα καθεστωτικά παπαγαλάκια της κυβέρνησης Μητσοτακη ότι νίκησαν οι ΗΠΑ και θα συνθηκολογήσει το Ιράν με την Ισλαμική πολιτική ηγεσία του δήθεν άνευ όρων συνθηκολόγηση, δηλ. θα υποβληθεί σε έλεγχο για τα πυρηνικά και έλεγχο των Αμερικάνων στα στενά του Ορμούζ που θα καθορίζουν και την τιμή της παραγωγής ενέργειας των καυσίμων που είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα του Περσικού πολέμου. Αυτούς τους όρους παράδοσης φυσικά δεν της αποδέχεται το Ιράν και η Ισλαμική κυβέρνηση του.

Από την άλλη πλευρά ο συνέταιρος του Τραμπ ο Νετανιάχου συνεχίζει να βομβαρδίζει με σκοπό να αρπάξει το έδαφος του νότιου Λίβάνου και να θέσει υπό έλεγχο την κυβέρνηση της Βυρηττό. Σε αυτό το ζήτημα βρίσκει τοίχος ,αντίπαλο την Τουρκία και έμμεσα την Γαλλία του Μακρόν.

Όλα αυτά είναι αλληλένδετα στην διεθνή σκακιέρα.

Σχολιο.- Γίνεται μεγάλη συζήτηση για το αν η Κίνα είναι σοσιαλιστική ή όχι. Όσοι απαντούν με βάση την ύπαρξη καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής και - συνεπώς - τεράστιων ταξικών και εισοδηματικών διαφορών, την θεωρούν κρατικοκαπιταλιστική. Οι υπόλοιποι στις απαντήσεις τους αποφεύγουν να αναφερθούν στο ζήτημα των σχέσεων παραγωγής και την ύπαρξη της τάξης των δισεκατομμυριούχων, παρά μόνο χρησιμοποιούν το κρατικό ιδιοκτησιακό καθεστώς των στρατηγικής σημασίας οικονομικών δομών, για να ισχυριστούν ότι στην Κίνα υπάρχει σοσιαλισμός. Θεωρώ την πρώτη από τις δύο παραπάνω ομάδες, περισσότερο συνεπή στις θεωρητικές της αρχές, με την έννοια ότι χρησιμοποιεί το κριτήριο της ύπαρξης εκμεταλλευτικών σχέσεων παραγωγής για να βγάλει το συμπέρασμά της, αγνοώντας βέβαια τις υπόλοιπες κοινωνικές σχέσεις. Αντίθετα η δεύτερη ομάδα βλέπει βέβαια εμπειρικά ότι η Κινέζικη κοινωνία έχει σοβαρά σοσιαλιστικά χαρακτηριστικά και γι' αυτό επιστρατεύει κάθε είδους διαστροφή του χαρακτήρα των παραγωγικών σχέσεων της Κινέζικης κοινωνίας, προκειμένου να τον προσαρμόσει στο συμπέρασμά της περί ύπαρξης σοσιαλισμού στην Κίνα. Για την πρώτη ομάδα με λυπεί βέβαια η θεωρητική τους αγκύλωση, αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινείς σε αυτό που έμαθαν να εφαρμόζουν θεωρητικά. Για τους δεύτερους όμως ειλικρινά νοιώθω αηδία, γιατί διαστρεβλώνουν συνειδητά την ταξική πραγματικότητα στην Κίνα, προκειμένου να την προσαρμόσουν στην θεωρία, που δεν αναγνωρίζει εκμεταλλευτικές σχέσεις σε μια σοσιαλιστική κοινωνία.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ελάτε να επισκεφθείτε τη μητέρα Ρωσία και να διαδώσετε το μήνυμα για να αντιμετωπίσετε τη δυτική προπαγάνδα. Παρά (ή λόγω) των κυρώσεων, ο τουρισμός έχει αυξηθεί κατά 30% και δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει το ΝΑΤΟ γι' αυτό. Αυτό έχει γίνει το «μυστικό όπλο» του Πούτιν - μια πηγή εισοδήματος που κανείς δεν μπορεί να σβήσει. Μια λαϊκή «ψήφος» του κόσμου υπέρ της Ρωσίας. Η ψυχολογία είναι απλή. Όταν δαιμονοποιείς κάποιον τόσο ολοκληρωτικά,  τόσο αμετάκλητα, οι άνθρωποι θέλουν να το ανακαλύψουν μόνοι τους. Άλλωστε, η διαφήμιση είναι δωρεάν. Και κανείς (εκτός από τον Τραμπ) δεν έλαβε τόση δωρεάν διαφήμιση όσο η Ρωσία. Και αυτό είναι κάτι που συμβαίνει από τώρα και στο εξής. Η Ρωσία έχει επιτέλους σπάσει το τείχος της δυτικής προπαγάνδας, καθώς οι άνθρωποι ψηφίζουν με τα χρήματά τους και πηγαίνουν στη Ρωσία σε αριθμούς που δεν έχουν ξαναδεί.

***

Ο Πούτιν έχει αναπτύξει ένα «μυστικό οικονομικό όπλο» που ούτε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν δεν μπορεί να το πάρει - Η Ρωσία είναι κυριολεκτικά πλημμυρισμένη από ξένους τουρίστες, ενώ ήδη 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι ήθελαν να δουν την ομορφιά και το μεγαλείο της με τα ίδια τους τα μάτια.

Μόνο τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, πλήθος ξένων επισκεπτών επισκέφτηκε τη ρωσική γη, η οποία είναι σχεδόν 30% μεγαλύτερη από την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Έφτασαν στη Ρωσία παρά τις κολοσσιαίες πιέσεις, τις κυρώσεις και τις προσπάθειες της Δύσης να επιβάλουν πλήρη απομόνωση στη Μόσχα.

Η τεράστια αναταραχή δεν έχει γίνει μόνο μια ισχυρή πηγή ζωής χρήματος για τη Μόσχα, η οποία μπαίνει στον προϋπολογισμό για να παρακάμψει τυχόν μπλόκα τραπεζών, αλλά και ένα συντριπτικό πλήγμα για τη δυτική προπαγάνδα.

Στην Ευρώ ΈΒνωση, πρέπει να αντιμετωπίσουν μια πικρή αλήθεια για τη Δύση: ο τουρισμός έχει γίνει ιδανικό όπλο κατά των κυρώσεων που οι Βρυξέλλες απλά δεν μπορούν να ελέγξουν. Και όσο κι αν χτυπούν τα πόδια τους με οργή στην Ευρωενωσιακή Επιτροπή, είναι απολύτως ανίσχυροι μπροστά σε αυτή την πηγή εσόδων του Κρεμλίνου. Και τελικά το «μυστικό όπλο» του Πούτιν λειτουργεί αθόρυβα, αλλά αποτελεσματικά - χωρίς πυραύλους, χωρίς θόρυβο, χωρίς τελεσίγραφα. Οι άνθρωποι απλά επισκέπτονται, εκπλήσσονται ευχάριστα και συνεπώς επιστρέφουν.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Επειδή μας έχουν πρήξει με την υποτιθέμενη "ανάπτυξη"

Επειδή συκοφαντούν συλλήβδην τις Πολεοδομίες και τους Δημοσίους Υπαλλήλους

Επειδή, όχι μόνο μας φτωχοποιούν, αλλά παραχωρούν την κυριαρχία της χώρας.......

Μου ζητήθηκε, τα έγραψα.

Βγήκε λίγο μεγάλο, γιατί περιέχει πολλά στοιχεία περί χωροταξίας - πολεοδομίας, αλλά ρίξτε μια ματιά.

https://www.militaire.gr/oikologia-chorotaxia-kai-poleodomia-mochloi-gia-peraitero-ftochopoiisi-kai-exartisi-tis-choras/?fbclid=IwY2xjawSoseFleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHoNBre4Di_REqpbj57-A15aYVx2aaBtT8cMCT7IO_nJAbT1nk78IE49U5-Dc_aem_42FFyjqPhj1srrVlZdcUMg

«Οικολογία», χωροταξία και πολεοδομία μοχλοί για περαιτέρω φτωχοποίηση και εξάρτηση της χώρας

Σοκ προκαλούν στην κοινή γνώμη πρόσφατα δύο εικόνες :

– η εικόνα των δημόσιων λιγνιτωρυχείων Κοζάνης με τον εξοπλισμό τους να καταστρέφονται με εκρηκτικά

– η εξαιρετική φωτογραφία του Vassilis Stamos με τον πύργο του “The Ellinikon” να δεσπόζει έναντι της Ακρόπολης.

Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος αναφορικά στις πολιτικές της κυβέρνησης στη σφαίρα της “οικολογίας”, της χωροταξίας και πολεοδομίας.

Η συνέχεια στο

https://www.militaire.gr/oikologia-chorotaxia-kai-poleodomia-mochloi-gia-peraitero-ftochopoiisi-kai-exartisi-tis-choras/?fbclid=IwY2xjawSoseFleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHoNBre4Di_REqpbj57-A15aYVx2aaBtT8cMCT7IO_nJAbT1nk78IE49U5-Dc_aem_42FFyjqPhj1srrVlZdcUMg



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αμερικανός παρουσιαστής: «Είναι ασφαλείς οι πολίτες μας στις ιρανικές φυλακές σας;»

Αραγτσί: «Σχεδιάζετε να βομβαρδίσετε αυτές τις φυλακές;»

Παρουσιαστής: «Όχι.»

Αραγτσί: «Τότε είναι ασφαλείς.»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Με ψήφους 50 υπέρ και 48 κατά, η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε την Τρίτη, 23/6, ψήφισμα που στοχεύει να αποτρέψει οποιαδήποτε αμερικανική στρατιωτική δράση εναντίον του Ιράν χωρίς την έγκριση του Κογκρέσου, σύμφωνα με το Reuters.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Αν τα ελαιόδεντρα ήξεραν τα χέρια που τα φύτεψαν, το λάδι τους θα γινόταν δάκρυα»

Mαχμoύvτ Nταρoυίς

Παλαιστίvιoς ποιητής

Σχολιο.- Εγώ θα πω ότι του χρόνου με το λάδι δύο ευρώ το κιλό τα δάκρυα για εμάς τους παραγωγούς είναι σίγουρα... άσχετο αλλά κάπου κολλάει 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μ’ αφορμή τις νέες δηλώσεις Λαβρόφ χτες, αξίζει να διαβάσετε ένα λίγο παλιότερο σχόλιο του Ζαχάρ Πριλέπιν για τον Ρώσο Υπουργό Εξωτερικών (παρόλο που εγώ προσωπικά νομίζω ότι ο φίλος Ζαχάρ, έχει ακόμα όπως θα δείτε κάποιες αυταπάτες…)

ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΤΟΥ ΛΑΒΡΟΦ

Οι επιθέσεις στη Μόσχα, η σχεδόν διαταραγμένη παρέλαση της Ημέρας της Νίκης, η τραγωδία στο Σταρόμπελσκ, ο βομβαρδισμός του Νοβοροσίσκ, και ούτω καθεξής κι ούτω καθεξής… Εμείς σχεδόν δεν μαθαίνουμε καν τα περισσότερα από όσα συμβαίνουν στη «Μεγάλη Ρωσία» και στην πρώτη γραμμή.

Όλα αυτά αποτελούν μια σαφή προσπάθεια του Κιέβου να ριζοσπαστικοποιήσει τη σύγκρουση όσο το δυνατόν περισσότερο, να προκαλέσει τη Ρωσία σε υπερβολικά επιθετικές ενέργειες αντιποίνων και (ας πούμε…) να σύρει την Ευρώπη στον πόλεμο.

Η «ήρεμη» αντίδρασή μας προϋποθέτει ένα σχέδιο, ένα σχέδιο που δηλώνει κρυφά: «Ο χρόνος είναι με το μέρος μας».

Το Κρεμλίνο κάποιοι θεωρούν ότι “ξέρει καλύτερα”.

Αλλά αν η τακτική «Ο χρόνος είναι με το μέρος μας» 

κρύβει την ελπίδα ότι «ο Τραμπ είναι με το μέρος μας», 

τότε δεν ξέρω καν τι να πω.

Υπό αυτή την έννοια, οι πρόσφατες δηλώσεις του Σεργκέι Λαβρόφ, στις οποίες δήλωσε απερίφραστα ότι

“ο Τραμπ είναι χειρότερος από τον Μπάιντεν και ότι δεχόμαστε επίθεση από έναν ακροδεξιό και φιλελεύθερο-αστικό συνασπισμό (ουσιαστικά τις ΗΠΑ και την Ευρώπη μαζί)”κι ότι “το Άνκορεϊτζ ήταν εξαπάτηση για να κερδίσουν χρόνο”

αποτελούν άμεση ένδειξη ότι τελικά έχουμε μεταφέρει την εμπιστοσύνη μας στον κ. Κιρίλ Ντμίτριεφ και σε εκείνο το μέρος του κυβερνώντος κατεστημένου που εξακολουθεί να εναποθέτει τις ελπίδες του στον Τραμπ, επιμένει στην έννοια της «Ρωσίας ως μέρους μιας πολιτισμένης Ευρώπης» και στόχο έχει να μπλοκάρει μια στροφή προς τον Παγκόσμιο Νότο.

Ο Ντμίτριεφ είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ο κόσμος έχει διαφθαρεί από «αριστερές ιδέες». Ότι … πρέπει να βοηθήσουμε τον Τραμπ, και αυτός θα μας βοηθήσει.

Ο Λαβρόφ ξεκαθάρισε απαλά (μάλλον … όχι τόσο απαλά) ότι όλα αυτά είναι ψέματα.

Το άντεξε αυτό και κρατιόταν για ένα χρόνο και μετά το βγήκε να το δηλώσει.

Αλλά το γνώριζε και αυτό πριν από ένα χρόνο. 

Δεν ήταν τυχαίο που ο Λαβρόφ εμφανίστηκε σε εκείνες τις διαπραγματεύσεις στην Αλάσκα, φορώντας ένα πουλόβερ με τη λέξη «ΕΣΣΔ».

Φαίνεται πολύ, πολύ κουρασμένος.

Είναι τόσο κουρασμένος που έχει γίνει βάναυσα ειλικρινής με όλους, συμπεριλαμβανομένων και εμάς.

Πιστεύεται ότι οι επιθέσεις στη Ρωσία και τραγωδίες όπως αυτή στο Σταρόμπελσκ και το πουλόβερ του Λαβρόφ είναι εντελώς άσχετα.

Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια.

Ζαχάρ Πριλεπίν



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λαβρόφ : Ολόκληρη η Ευρω Ένωση και οι εταίροι της λειτουργούν σαν ένα κακοστημένο τσίρκο, όπου οι κλόουν είναι εντελώς ανίκανοι και προφανώς δεν έχουν καμία εμπειρία στη διπλωματία. Αυτοί οι "ηγετίσκοι" αποδέχονται να παίρνουν τις διαταγές από έναν ναζιστικό ναρκομανή τον Ζελέ που κάνει κατάχρηση της εξουσίας του εδώ και πάνω από 2 χρόνια.

https://www.facebook.com/reel/1373294714985934?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όταν ο Τσέχοφ αγόρασε το εξοχικό του στο Μελίχοβο, το 1892,  ήθελε να βεβαιωθεί ότι οι ντόπιοι αγρότες γνώριζαν πότε, ως γιατρός, ήταν διαθέσιμος να βοηθήσει. Δημιούργησε ένα απλό αλλά αποτελεσματικό σύστημα: κάθε φορά που ήταν σπίτι και έτοιμος να δεχτεί ασθενείς ή να βγει για κατ' οίκον επισκέψεις, ύψωνε μια συγκεκριμένη ιατρική σημαία σε έναν στύλο έξω από το σπίτι του. Οι ντόπιοι χωρικοί παρακολουθούσαν τον ορίζοντα για τη σημαία, γνωρίζοντας ότι αν κυμάτιζε, «ο καλός γιατρός» θα αντιμετώπιζε τις ασθένειές τους εντελώς δωρεάν.

Για τους αγωνιζόμενους αγρότες της ρωσικής υπαίθρου, αυτό το απλό κομμάτι ύφασμα που κυμάτιζε στον άνεμο ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου. Δεν τους ένοιαζε που ο άνθρωπος που τραβούσε το σχοινί ήταν ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου οι ιστορίες συζητούνταν στα μεγάλα σαλόνια της Αγίας Πετρούπολης. Για αυτούς, ο Άντον Παύλοβιτς ήταν η ακούραστη ψυχή που θα οδηγούσε την άμαξα του μέσα από παγωμένη λάσπη στη δύση της νύχτας μόνο και μόνο για να καταπραΰνει τον πυρετό ενός παιδιού.

Αυτός ο βαθύς δεσμός με τους φτωχούς καθόρισε ολόκληρη την ύπαρξή του. Ο Τσέχοφ έζησε μια σύντομη ζωή, πεθαίνοντας από φυματίωση σε ηλικία μόλις 44 ετών, το 1904, αλλά έβαλε περισσότερη ανθρωπιά σε αυτά τα χρόνια από ό,τι οι περισσότεροι σε έναν αιώνα. Κατάφερε να ισορροπήσει δύο απαιτητικούς κόσμους ταυτόχρονα, εξηγώντας διάσημα τη διπλή ζωή του σε έναν φίλο με μια έντονη δόση χιούμορ.

Η ιατρική είναι η νόμιμη σύζυγός μου και η λογοτεχνία η ερωμένη μου, έλεγε ο Τσέχοφ. «Όταν βαριέμαι τη μία, περνάω τη νύχτα με την άλλη».

Αυτή η αντισυμβατική ρύθμιση λειτούργησε υπέροχα. Αντί να τον αποσπά την προσοχή, η ιατρική του εκπαίδευση έγινε ο μυστικός φακός μέσα από τον οποίο έβλεπε την ανθρώπινη κατάσταση. Δεν έβλεπε τους ανθρώπους ως χαρακτήρες για να κρίνει ή να κάνει μαθήματα. Τους έβλεπε όπως ένας φροντιστικός γιατρός κοιτάζει έναν ασθενή, παρατηρώντας τα ελαττώματά τους, τις ήσυχες στενοχώριες τους και τις καθημερινές τους αντιφάσεις με απόλυτη ενσυναίσθηση.

Η λογοτεχνική ερωμένη του του έφερε παγκόσμια φήμη, αλλά η νόμιμη σύζυγός του τον κράτησε προσγειωμένο στις σκληρές πραγματικότητες του ανθρώπινου πόνου. Όταν μια καταστροφική επιδημία χολέρας χτύπησε τις γύρω επαρχίες, ο Τσέχοφ δεν χρησιμοποίησε την αυξανόμενη φήμη του ως διασημότητας για να καταφύγει σε ασφαλές μέρος. Αντ' αυτού, ανέλαβε την ευθύνη πολλαπλών ιατρικών περιοχών εντελώς μόνος του, θεραπεύοντας χιλιάδες άπορους αγρότες χωρίς να ζητήσει ούτε ένα ρούβλι σε αντάλλαγμα.

Ακόμα και όταν οι πνεύμονές του τον εγκατέλειπαν και άρχισε να βήχει αίμα από την ασθένεια που τελικά θα τον σκότωνε, η εστίασή του παρέμεινε στραμμένη προς τα έξω. Χρησιμοποίησε τα λογοτεχνικά του έσοδα για να χρηματοδοτήσει την κατασκευή αγροτικών σχολείων, να οργανώσει προγράμματα ανακούφισης για οικογένειες που αντιμετώπιζαν λιμό και να χτίσει μια δημόσια βιβλιοθήκη στην φτωχή πατρίδα του, το Ταγκανρόγκ, στέλνοντας προσωπικά κιβώτια με βιβλία για να γεμίσουν τα ράφια.

Πίστευε ακράδαντα ότι η ζωή έπρεπε να μετριέται με συγκεκριμένες πράξεις και όχι με όμορφες θεωρίες. Κάποτε σημείωσε ότι είναι καλό αν ο καθένας μας αφήνει πίσω του κάτι καλό, ένα ίχνος που θα συνεχίσει να υπάρχει και να αποδεικνύει ότι η ζωή μας δεν πέρασε μάταια.

Το 1902 παραιτείται από τη Ρωσική Ακαδημία, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη αποδοχή ως μέλους της του Γκόρκι

Όταν τελικά έκλεισε τα μάτια του για τελευταία φορά το καλοκαίρι του 1904, ο λογοτεχνικός κόσμος θρήνησε μια ιδιοφυΐα, αλλά οι αγρότες του Μελίχοβο θρήνησαν έναν προστάτη. Πολύ καιρό αφότου η φυσική του παρουσία εξαφανίστηκε, η ζεστασιά της εξαιρετικής γενναιοδωρίας του παρέμεινε.

Ο Τσέχοφ έδειξε στον κόσμο ότι το αληθινό μεγαλείο δεν βρίσκεται στο πόσο ψηλά υψώνεσαι πάνω από τους άλλους, αλλά στο πόσο χαμηλά είσαι πρόθυμος να σκύψεις για να τους ανυψώσεις. Η ζωή του μας υπενθυμίζει ότι μια κληρονομιά που βασίζεται στην αγνή καλοσύνη είναι το μόνο πράγμα που δεν ξεθωριάζει ποτέ πραγματικά.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




στην 10η σύλληψη πολιτογραφείται Έλληνας

Συγγρού: Αλλοδαπός κυνηγούσε γυμνός 26χρονη – Είχε συλληφθεί άλλες έξι φορές

25χρονος από την Υεμένη συνελήφθη κοντά στο Πάντειο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας

23.06.2026 • 19:53

Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 22 Ιουνίου στη λεωφόρο Συγγρού, απέναντι από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, όταν ένας 25χρονος αλλοδαπός από την Υεμένη φέρεται να κυκλοφορούσε έχοντας εκτεθειμένα τα γεννητικά του όργανα και να ακολούθησε μια 26χρονη γυναίκα μέχρι εκείνη να καταφέρει να ξεφύγει.

Ο άνδρας συνελήφθη λίγο αργότερα από αστυνομικούς, ενώ προέκυψε ότι είχε απασχολήσει επανειλημμένα τις Αρχές χρησιμοποιώντας συνολικά πέντε διαφορετικά ονόματα.

Η καταδίωξη της νεαρής και η επέμβαση της αστυνομίας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η 26χρονη πέρασε από υπόγεια διάβαση της περιοχής, όπου βρισκόταν ο 25χρονος. Εκείνος φέρεται να την ακολούθησε έχοντας κατεβασμένο το παντελόνι του, προκαλώντας της έντονο φόβο. Η γυναίκα έτρεξε για να απομακρυνθεί και βρήκε καταφύγιο σε κοντινή παιδική χαρά, στην οποία βρίσκονταν εκείνη την ώρα ανήλικα παιδιά. Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, ο δράστης συνέχισε να την παρακολουθεί μέχρι εκείνη να ενημερώσει την Άμεση Δράση.

Αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο και, ύστερα από αναζητήσεις στην ευρύτερη περιοχή, εντόπισαν τον 25χρονο στην οδό Λαγουμιτζή, όπου προχώρησαν στη σύλληψή του.

Κατηγορίες και το παρελθόν του 25χρονου

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, ενώ κατηγορείται επίσης για παράνομη είσοδο στη χώρα. Παράλληλα, συνελήφθη ακόμη μία φορά για παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία των Αρχών, από το 2025 μέχρι σήμερα έχει συλληφθεί συνολικά έξι φορές, ωστόσο εξακολουθούσε να βρίσκεται ελεύθερος. Με το όνομα που φέρεται να δήλωσε στην τελευταία σύλληψή του στη Νέα Σμύρνη δεν εμφανίζεται ποινικό παρελθόν, όμως με άλλα πέντε διαφορετικά στοιχεία είχε καταγραφεί σε προηγούμενα περιστατικά.

Παρέμενε παράνομα στη χώρα

Το 2025 είχε συλληφθεί δύο φορές στην Αθήνα και την Κερατέα λόγω έλλειψης νομιμοποιητικών εγγράφων, ενώ είχε συλληφθεί στην περιοχή της Ακρόπολης για απόπειρα κλοπής. Επίσης, είχε προσαχθεί στο Παγκράτι για εξακρίβωση στοιχείων.

Μέσα στο 2026 είχε προσαχθεί δύο ακόμη φορές στο πλαίσιο ελέγχων για εξακρίβωση στοιχείων, πριν από το τελευταίο περιστατικό στη λεωφόρο Συγγρού.

Σχολιο.- Ναι, αλλά πρόσεξε πώς θα εκφραστείς για τα 'ταξικά μας αδέλφια' στο διαδίκτυο, διότι μπορεί να παραβείς τον αντιρατσιστικό νόμο αν εκφραστείς ανάρμοστα με ό,τι αυτό νομικά συνεπάγεται. Έτσι καταπολεμάται το έγκλημα.

Σχολιο.- Καλά γιατί με πέρασες μήπως για κανέναν νατιβιστή φασίστα; ζήτω τα ταξικά μας αδέρφια οι Λοάτκι, Πάκι και Αραπάκι



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά τον πυροβολισμό, η ομοσπονδιακή αστυνομία του Καναδά έστειλε ένα δελτίο προς τις αστυνομικές υπηρεσίες σε ολόκληρη τη χώρα, προειδοποιώντας ότι το μανιφέστο του δράστη «υποτίθεται ότι ενθάρρυνε τους πολίτες να πυροβολήσουν αστυνομικούς». Η προειδοποίηση καλούσε την αστυνομία να «επιδείξει εξαιρετική προσοχή και να παραμείνει σε υψηλό βαθμό επαγρύπνησης».

Το έγγραφο των 104 σελίδων, το οποίο αργότερα δημοσιεύθηκε στο σύνολό του από το Rebel News, δεν αναφέρει συγκεκριμένα τη στοχοποίηση της αστυνομίας, αλλά κατηγορεί τον φεμινισμό, τον φιλελευθερισμό και τον καπιταλισμό για την «κατάσταση τρομερής μοναξιάς, απομόνωσης και κοινωνικής υποβάθμισης» που, κατά την άποψή του, αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνδρες.

Το έγγραφο παραθέτει επίσης αυτούς που ο δράστης χαρακτηρίζει ως «έγκυρους πιθανούς στόχους κατηγορίας Α», μεταξύ των οποίων μεγάλες επενδυτικές τράπεζες, ισχυροί πολιτικοί, «επιφανείς σιωνιστές», στελέχη εταιρειών του ιδιωτικού τομέα υγείας, εταιρείες που εμπλέκονται στην καταστροφή του περιβάλλοντος, πλαστικοί χειρουργοί και κερδοσκόποι κρυπτονομισμάτων. Το μανιφέστο αναφέρει επίσης ως στόχο «τα κεντρικά γραφεία διεθνών εταιρειών πορνογραφίας». 

***

Τι γράφει ο Guardian ανώμαλης νεοφιλελεύθερης Νέας ΣιωνιστοΝαζιστικής Τάξης

Η καναδική αστυνομία προειδοποιεί για πιθανές μιμήσεις επιθέσεων μετά από φονική ανταλλαγή πυροβολισμών στο Μόντρεαλ

Ο δράστης της ένοπλης επίθεσης που άφησε τρεις νεκρούς έγραψε μανιφέστο τύπου «incel» το οποίο δημοσιεύτηκε από ακροδεξιό μέσο ενημέρωσης.

Η αστυνομία στον Καναδά προειδοποιεί για πιθανές μιμήσεις επιθέσεων, μετά τον θάνατο τριών ανθρώπων σε ανταλλαγή πυροβολισμών στο Μόντρεαλ και την ανάρτηση στο διαδίκτυο από ακροδεξιό μέσο ενημέρωσης του εκτενούς μανιφέστο του δράστη, το οποίο καλούσε σε «νέα αιματοχυσία».

Το έγγραφο περιέχει πολλά από τα χαρακτηριστικά παράπονα του κινήματος της «ακούσιας αγαμίας» – ή «incel» – καθώς και ρατσιστικές και μισογυνιστικές θεωρίες συνωμοσίας.

Τρόμος κατέκλυσε τη μεγαλύτερη πόλη του Κεμπέκ τη Δευτέρα, όταν ένας άνδρας ντυμένος με στρατιωτική παραλλαγή και κρατώντας ένα μακρύ όπλο εθεάθη να κινείται στη γειτονιά Κοτ-ντε-Νείζ. Ξέσπασαν πυροβολισμοί και όταν έφτασε η αστυνομία, ακούστηκαν σχεδόν 30 πυροβολισμοί. Η ανταλλαγή πυροβολισμών σκότωσε έναν αστυνομικό και τον ένοπλο.

Βίντεο από μάρτυρες φαίνεται να δείχνει την αστυνομία να σκοτώνει κατά λάθος έναν πολίτη κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυροβολισμών. Ένας άλλος τραυματίας αστυνομικός υπέστη σοβαρά τραύματα, αλλά αναμένεται να επιβιώσει. Ερευνητές από την αρμόδια αρχή της αστυνομίας του Κεμπέκ, το γραφείο ανεξάρτητων αστυνομικών αρχών (BEI), διερευνούν τους θανάτους.

Μετά τους πυροβολισμούς, η ομοσπονδιακή αστυνομία του Καναδά έστειλε ένα δελτίο στις αστυνομικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα, προειδοποιώντας ότι το μανιφέστο του δράστη «φέρεται να ενθάρρυνε τους πολίτες να πυροβολούν αστυνομικούς». Η προειδοποίηση καλούσε την αστυνομία να «επιδείξει εξαιρετική προσοχή και να παραμείνει σε εγρήγορση».

Το έγγραφο των 104 σελίδων, το οποίο αργότερα δημοσιεύτηκε ολόκληρο από το Rebel News, δεν αναφέρει συγκεκριμένα τη στόχευση της αστυνομίας, αλλά κατηγορεί τον φεμινισμό, τον φιλελευθερισμό και τον καπιταλισμό για να εξηγήσουν την «κατάσταση τρομερής μοναξιάς, απομόνωσης και κοινωνικής υποβάθμισης» που πιστεύει ότι αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνδρες.

Το έγγραφο απαριθμεί επίσης αυτό που ο δράστης ισχυρίζεται ότι είναι «έγκυροι πιθανοί στόχοι κατηγορίας Α», συμπεριλαμβανομένων μεγάλων επενδυτικών τραπεζών, ισχυρών πολιτικών, «σημαντικών Σιωνιστών», εταιρικών στελεχών στον ιδιωτικό τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, εταιρειών που εμπλέκονται στην καταστροφή του περιβάλλοντος, πλαστικών χειρουργών και κερδοσκόπων κρυπτονομισμάτων. Το μανιφέστο αναφέρει επίσης τη στόχευση «των κεντρικών γραφείων διεθνών εταιρειών πορνογραφίας».

Τελειώνει με τα λόγια: «Να είστε ακλόνητοι, βγείτε έξω και ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ!»

Η αστυνομία του Μόντρεαλ αναγνώρισε τον δολοφονημένο αστυνομικό ως τον Mohamed Lamine Benredouane, 34 ετών, ο οποίος υπηρετεί στις δυνάμεις ασφαλείας από το 2021. Ο πολίτης, Michel Mizrahi, αναγνωρίστηκε ως Ισραηλινός πολίτης από το προξενείο του Ισραήλ στο Μόντρεαλ.

Πλάνα από μάρτυρες, τα οποία είδε η Guardian, έδειχναν έναν αστυνομικό να φαίνεται να πυροβολεί κατά λάθος τον Μιζράχι. Ο υπουργός εσωτερικής ασφάλειας του Κεμπέκ, Ιάν Λαφρενιέρ, δήλωσε ότι «υπήρξαν κάποιες φήμες, υπήρχαν κάποιες πληροφορίες που ανέφεραν ότι ο πολίτης πυροβολήθηκε από αστυνομικό. Αυτό δεν είναι το είδος των πληροφοριών που μπορούμε να μοιραστούμε αυτή τη στιγμή», προσθέτοντας ότι η εποπτική αρχή διεξάγει έρευνα.

Η θανατηφόρα ένοπλη επίθεση σηματοδοτεί την τρίτη φορά που Καναδός αστυνομικός σκοτώνεται εν ώρα καθήκοντος αυτόν τον μήνα. Δύο αξιωματικοί της Βασιλικής Καναδικής Έφιππης Αστυνομίας πυροβολήθηκαν και τραυματίστηκαν επίσης τη Δευτέρα στην επαρχία του Σασκάτσουαν κατά τη διάρκεια διαμάχης για περιουσία.

Τα τελευταία χρόνια, ο Καναδάς έχει γίνει μάρτυρας μιας σειράς επιθέσεων που προφανώς εμπνέονται από την ακραία μισογυνιστική ιδεολογία των Incel.

Το 2018, ο οδηγός ενός βαν σκότωσε 10 άτομα και τραυμάτισε περισσότερους από δώδεκα άλλους στο Τορόντο. Ο δράστης μιας επίθεσης με ματσέτα το 2020 σε ένα σπα του Τορόντο, κατά την οποία σκοτώθηκε μια γυναίκα και τραυματίστηκε σοβαρά μια άλλη, είχε επίσης κίνητρο την ιδεολογία και η υπόθεση σηματοδότησε το πρώτο περιστατικό που σχετίζεται με την INCEL στον Καναδά που κρίθηκε τρομοκρατική πράξη από τα δικαστήρια.

Η χώρα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της επίθεσης του 1989 στη σχολή μηχανικών Polytechnique του Μόντρεαλ, όπου ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε στο κτίριο με ένα ημιαυτόματο τουφέκι, σκοτώνοντας 14 γυναίκες και τραυματίζοντας 14 άλλες (συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ανδρών). Στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Η πρωθυπουργός του Κεμπέκ, Κριστίν Φρεσέτ, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν «βαθιά σοκαρισμένη και λυπημένη» από την επίθεση της Δευτέρας και διέταξε η σημαία του Κεμπέκ να κυματίσει μεσίστια.

Ο Μαρκ Κάρνεϊ, πρωθυπουργός του Καναδά, δήλωσε ότι «τρομοκρατήθηκε» όταν έμαθε για τους πυροβολισμούς. «Οι σκέψεις μου είναι με τα θύματα, τους αγαπημένους τους, τους πρώτους ανταποκριτές και ολόκληρη την κοινότητα της Κοτ-ντε-Νεζ», ανέφερε σε ανακοίνωσή του που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δήμαρχος της πόλης, Σοράγια Μαρτίνεθ Φεράντα, δήλωσε ότι εξέφρασε τα «θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους του αστυνομικού που πέθανε εν ώρα καθήκοντος».

Η χώρα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της επίθεσης του 1989 στη σχολή μηχανικών Polytechnique του Μόντρεαλ, όπου ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε στο κτίριο με ένα ημιαυτόματο τουφέκι, σκοτώνοντας 14 γυναίκες και τραυματίζοντας 14 άλλες (συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ανδρών). Στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Η πρωθυπουργός του Κεμπέκ, Κριστίν Φρεσέτ, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν «βαθιά σοκαρισμένη και λυπημένη» από την επίθεση της Δευτέρας και διέταξε η σημαία του Κεμπέκ να κυματίσει μεσίστια.

Ο Μαρκ Κάρνεϊ, πρωθυπουργός του Καναδά, δήλωσε ότι «τρομοκρατήθηκε» όταν έμαθε για τους πυροβολισμούς. «Οι σκέψεις μου είναι με τα θύματα, τους αγαπημένους τους, τους πρώτους ανταποκριτές και ολόκληρη την κοινότητα της Κοτ-ντε-Νεζ», ανέφερε σε ανακοίνωσή του που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δήμαρχος της πόλης, Σοράγια Μαρτίνεθ Φεράντα, δήλωσε ότι εξέφρασε τα «θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους του αστυνομικού που πέθανε εν ώρα καθήκοντος».



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο έκπτωτος πρίγκιψ Ρεζά Παχλαβί γιορτάζει τα γενέθλιά του.

Η σιωναζιστρια αντιμουσουλανίστρια ρεπουμπλικάνα Λάουρα Λούμερ σύμβουλος του Τραμπ ήταν μεταξύ των καλεσμένων στο πάρτι του.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πάντα μιλάω με στοιχεία. Ισρ@ηλινός με ελληνικό νούμερο παρακαλώ, καλεί στην εταιρεία μας επίμονα για να δει ένα ακίνητο που διαχειρίζομαι στην Τούμπα Θεσσαλονίκης. Η τιμή πώλησης είναι 200 χιλιάδες ευρώ και αυτός όχι μόνο επιμένει να το δει, ενώ του έχω εξηγήσει πως δεν πουλάμε σε ξένους, γυρίζει και λέει ο ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ ότι είναι ακριβό για τους Έλληνες και δεν μπορούν αυτοί να το αγοράσουν. Φυσικά και τον έστειλα από κει που ήρθε αλλά ακούστε θράσος και θα καταλάβετε τι γίνεται. Μάλιστα δεν αρνείται να δικαιολογηθεί ότι έχει Ελληνική εταιρεία…;;; Που είσαι ρε κυβέρνηση ΤΣΙΡΚΟ να τους κλείσεις τα σύνορα;;;;; Ξεφτίλες. Εμπάργκο παιδιά. ΜΗΝ πουλάτε σε ξένους.

https://www.facebook.com/reel/1389221573261985?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στην Ελλάδα δαπανάται περίπου 91% του μισθού για ενοίκιο.

Είναι το υψηλότερο ποσοστό στην ΕΕ, αν όχι διεθνώς.

Από την μια οι τράπεζες με τα Funds και τα servicers αρπάζουν τα σπίτια του κοσμάκη, από την άλλη οι Χρυσές Βίζες και τα Airbnb, και τέλος η αποικιοποίηση μέσω αγοράς σπιτιών, που είδαμε να διαφημίζεται στο Αεροδρόμιο Αθηνών από Ισραηλινούς, έχουν μειώσει τον αριθμό των διαθέσιμων σπιτών, οπότε η προσφορά είναι μικρότερη της ζήτησης και οι τιμές έχουν εκτοξευθεί.

Οι ιδιοκτήτες σπιτιών τρίβουν τα χέρια τους, οι ενοικιαστές αναστενάζουν κάτω από αυτήν την πίεση.

Κάτω από αυτό το πλαίσιο, ο Καιρίδης που εκπροσωπεί την αστική τάξη δίκιο έχει όταν λέει ότι είναι δείγμα οικονομικής υγείας η αύξηση στα ενοίκια. Η τάξη που εκπροσωπεί βγάζει μεγαλύτερα κέρδη. Οικονομική υγεία, αλλά για ποιούς 

Σχολιο.- Συγγνώμη που γελάω, αλλά ειλικρινά ο άνθρωπος είναι γελοίος....

Σχολιο.- για γέλια είναι μόνο, γελοίς και σιχαμένος.

Σχολιο.- Ο Άδωνης μόλις βρήκε έναν σοβαρό ανταγωνιστή στην εκτόξευση π@@@@ιων!

Σχολιο.- και στην εμετίλα που δημιουργούν



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η μικρή Τζούλια ήταν ένα παιδί. Ένας μικρός άγγελος.

Η μητέρα της την έντυσε με αγάπη, της χτένισε τα μαλλιά και την άφησε να βγει από τη σκηνή για να παίξει. Δεν πρόλαβε.

Ένα ισραηλινό drone τής στέρησε τη ζωή και μαζί τα όνειρα, το γέλιο και το μέλλον της.

Πόσα ακόμη παιδιά πρέπει να χαθούν; Και πόση σιωπή χρειάζεται για να συνεχίζεται αυτό το έγκλημα;

Η Τζούλια δεν ήταν αριθμός. Είχε όνομα, πρόσωπο και μια ζωή μπροστά της.

Σταματήστε τη σφαγή των παιδιών στη Λωρίδα της Γάζας.

https://www.facebook.com/reel/1757845855384493?locale=el_GR

Σχολιο.- Ζει μέσα τους ο Χίτλερ. Νεκραναστηθηκε, στα πρόσωπα τους

Σχολιο.- Καθάρματα Σιωνιστές

Σχολιο.- ΣιωνιστοΝαζιστές



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπέρ της επικίνδυνης διάταξης για την ΜΗ αναγραφή των μεταλλαγμένων συστατικών στις ετικέτες των προϊόντων ψήφισαν οι:

Γιώργος Αυτιάς (ΝΔ)

Βαγγέλης Μειμαράκης (ΝΔ)

Ελίζα Βόζεμπεργκ (ΝΔ)

Δημήτρης Τσιόδρας (ΝΔ)

Ελεονώρα Μελέτη (ΝΔ)

Φρέντης Μπελέρης (ΝΔ)

και η Αφροδίτη Λατινοπούλου

Ελίζα Βόζεμπεργκ, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Στέλεχος/Δημήτρης Τσιόδρας, Ελεονώρα Μελέτη, Γιώργος Αυτιάς, Μιχάλης Μπεκίρης και Σάκης Αρναούτογλου].Για να ξέρεις...ψήφισαν να μην γνωρίζεις τι τρώς... 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κολλητοί Άδωνις & Κασσελάκης αλληλογλείφονται σε πόντκαστ χωρίς παρουσιαστή

https://www.facebook.com/reel/1566123045022660?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αλλοδαπός που δρα στη Νέα Ιωνία και στον Περισσό τραυμάτισε ηλικιωμένη αρπάζοντας με τη βία αλυσίδα λαιμού και την τσάντα της με χρήματα.

https://www.facebook.com/reel/1423725472849171?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η κλιμακούμενη απειλή για το Αλ-Άκσα: Σιωνιστές εξτρεμιστές οπλίζουν την προπαγάνδα της «Κόκκινης Δαμαλίδας»

Στα μέσα Ιουνίου 2026, εξτρεμιστικές σιωνιστικές ομάδες ανακοίνωσαν τη γέννηση μιας φερόμενης ως άψογης κόκκινης δαμάλας στη Γαλιλαία, μια εξέλιξη που θεωρούν ως ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση των σχεδίων για την κατασκευή ενός «Τρίτου Ναού» στη θέση του ισλαμικού ιερού.

Σε αντίθεση με προηγούμενες προσπάθειες που βασίζονταν σε κόκκινες δαμάλας που εισήχθησαν από το Τέξας το 2022, το μοσχάρι που γεννήθηκε τοπικά παρουσιάζεται ως μια σημαντική ανακάλυψη που ενισχύει τις προσπάθειες για την άρση των θρησκευτικών εμποδίων που στέκονται εμπόδιο στο έργο τους.

Για πρώτη φορά, μια φερόμενη ως κατάλληλη κόκκινη δαμάλα (ή έτσι ισχυρίζονται) γεννήθηκε στην ίδια τη Γαλιλαία, μια εξέλιξη που αυτές οι ομάδες θεωρούν ότι έχει πολύ μεγαλύτερη ιδεολογική σημασία από τα εισαγόμενα ζώα.

Η ανακοίνωση έρχεται μετά από χρόνια προετοιμασίας από οργανισμούς όπως το Ινστιτούτο Ναού, το οποίο έχει περάσει δεκαετίες παράγοντας ιερατικά ενδύματα, τελετουργικά σκεύη και αρχιτεκτονικά σχέδια που συνδέονται με το έργο του ναού.

Το 2025, αυτές οι ομάδες διεξήγαγαν δημόσιες πρόβες του τελετουργικού της κόκκινης δαμάλας στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, ενώ παράλληλα συνέχιζαν τις προσπάθειες για την οικοδόμηση υποστήριξης για την αλλαγή του status quo στο συγκρότημα Al-Aqsa.

Η γέννηση της Γαλιλαίας προωθείται ως μέσο για την υπέρβαση μακροχρόνιων περιορισμών και την επιτάχυνση σχεδίων που συνδέονται με το κίνημα του ναού.

Σύμφωνα με το τελετουργικό που περιγράφεται στους Αριθμούς 19 της Παλαιάς Διαθήκης, μια εντελώς άψογη κόκκινη δαμάλα που δεν έχει φορέσει ποτέ ζυγό πρέπει να θυσιαστεί και να καεί, με την προσθήκη κέδρου, ύσσωπου και κόκκινου μαλλιού στη φωτιά. Οι στάχτες της στη συνέχεια αναμειγνύονται με νερό για να δημιουργηθεί η ουσία καθαρισμού που οι εξτρεμιστικές ομάδες πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη για την απομάκρυνση της τελετουργικής ακαθαρσίας και την είσοδο στο συγκρότημα Al-Aqsa.

Αυτές οι ομάδες πιστεύουν ότι η ολοκλήρωση του τελετουργικού θα άνοιγε το δρόμο για την είσοδο μεγάλης κλίμακας Εβραίων στον χώρο και θα προωθούσε σχέδια που σχετίζονται με την ανοικοδόμηση του ναού.

Στο επίκεντρο της εκστρατείας βρίσκεται ο δηλωμένος στόχος της κατασκευής ενός «Τρίτου Ναού» στη θέση των υφιστάμενων ισλαμικών ιερών τόπων. Οι εξτρεμιστικές ομάδες υποστηρίζουν ανοιχτά την καταστροφή του Τζαμιού Αλ-Άκσα και του Θόλου του Βράχου, τα οποία θεωρούν εμπόδια σε αυτόν τον στόχο.

Η πρωτοβουλία της κόκκινης δαμαλίδας δεν χρησιμοποιείται επομένως ως αθώο ούτε μεμονωμένο θρησκευτικό γεγονός, αλλά ως μέρος ενός ευρύτερου πολιτικού και ιδεολογικού σχεδίου που στοχεύει στον τερματισμό της μουσουλμανικής κυριαρχίας επί του Αλ-Χαράμ αλ-Σαρίφ και στην προώθηση της τελικής καταστροφής του Αλ-Άκσα. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Χρυσοχοΐδης είχε 3 ημέρες στο συρτάρι του το ένταλμα σύλληψης του Αβραμόπουλου!!!

Έψαχναν στρατηγική διαχείρισης κι όχι να εφαρμοστεί η δικαιοσύνη.

Με ποιο δικαίωμα καθυστέρησε να το εκτελέσει; 

Τι θα συνέβαινε για οποιονδήποτε άλλον Έλληνα πολίτη; 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ιμπραήμ Τραορέ ανακοίνωσε ότι η Μπουρκίνα Φάσο εγκαινίασε το ΠΡΩΤΟ εργοστάσιο αποφλοίωσης μάνγκο στη χώρα!!!! 

Δήλωσε: 

«Αυτό θα σημάνει το τέλος του δυτικού ιμπεριαλισμού, καθώς επιτυγχάνουμε την αυτάρκεια σε μάνγκο!»

-Έχει κάνει θαύματα στην χώρα του 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο λαός της Αλβανίας δίνει το παράδειγμα στον κόσμο. 

Εδώ και 23 συνεχόμενες ημέρες 

πραγματοποιούν τεράστιες διαδηλώσεις ενάντια στο κερδοσκοπικό εγχείρημα του γαμπρού και της κόρης του Ντόναλντ Τραμπ, 

Ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας τους σε ισραηλινά συμφέροντα. 

https://www.facebook.com/reel/991390237154067?locale=el_GR

Σχολιο.- Μόνο που στην Αλβανία λειτουργεί το Δικαστικό σύστημα και έχει βγάλει απόφαση να επιστραφεί στους Αλβανούς Πολίτες η γη, η Ευρώ Ένωση είναι στα λόγια αντίθετη, και η αστυνομία αρνείται να βαρέσει τον κόσμο.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ιρανός Πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν: 

Αν δεν είχαμε τους πυραύλους μας, οι οποίοι προορίζονται για την αυτοάμυνά μας, 

το Ισραήλ και η Αμερική θα είχαν οργώσει το Ιράν με τον τρόπο που οργώθηκε η Γάζα, 

και δεν θα είχαν δείξει κανένα έλεος ούτε στους ηλικιωμένους ούτε στους νέους. 

Μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα.

Είναι ένα μεγάλο ψέμα. 

Αν δεν μπορούσαμε να αμυνθούμε, σίγουρα δεν θα είχαν δείξει έλεος στη χώρα μας και θα είχαν καταστρέψει τη δύναμή μας. 

Επομένως, δεν θα διαπραγματευτούμε ποτέ, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, με κανέναν για τις αμυντικές μας δυνατότητες.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η νέα μελέτη του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών (ΚΕΦΙΜ) αποκαλύπτει ότι κατά την τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο (Ιούλιος 2023 – Μάιος 2026), το 81% των τροπολογιών κατατέθηκε τελευταία στιγμή μεταξύ 21:00 το βράδυ και 01:00 τα ξημερώματα!

Με παρόντες 1 με 2 βΟλευτές.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



TO ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΒΡΟΦ: 

- -ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΔΥΣΗ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ - ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ!

- Παρά όλες τις μηχανορραφίες των Δυτικών και ευρωπαϊκών ελίτ και των πελατών τους στο Κίεβο, 

ΟΛΟΙ οι στόχοι και οι σκοποί της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης θα επιτευχθούν. 

Τους συμβούλευσα να εκκενώσουν το Κίεβο, όχι γιατί κάτι θα γίνει απόψε ή αύριο, αλλά γιατί στο τέλος θα συμβεί αυτό που λέω.”

O Λαβρόφ για τον Ζελένσκι σε συνδυασμό με ότι από την 1η Ιούλη, αρχίζει η επιστράτευση ανήλικων στην Ουκρανία:

-- Λοιπόν, ένας Φύρερ είναι πάντα ένας Φύρερ. 

Ήταν ένας ερασιτέχνης κωμικός και τώρα του ανέθεσαν να παίζει αυτόν το ρόλο, που πιθανώς τον πήρε πολύ σοβαρά



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο ισραηλινός στρατός επιτέθηκε σκόπιμα σε παιδιά στη Γάζα, σύμφωνα με έρευνα του ΟΗΕ

-Μια ανεξάρτητη επιτροπή του ΟΗΕ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι ενέργειες του IDF οδήγησαν σε γενοκτονία και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στην περιοχή, καθώς και σε εγκλήματα πολέμου.

-Περίπου το 30% των νεκρών κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα ήταν παιδιά, όπως τόνισε η επιτροπή.

-Το Ισραήλ, από την πλευρά του, απορρίπτει τα συμπεράσματα της έκθεσης, χαρακτηρίζοντάς τα «συκοφαντικά», και δηλώνει ότι ο στρατός λαμβάνει μέτρα για την ελαχιστοποίηση των θυμάτων μεταξύ του άμαχου πληθυσμού. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



THE TELEGRAPH: "Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΜΑΚΡΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΜΟΣΧΑ"

Με τον παραπάνω τίτλο η έγκριτη Βρετανική εφημερίδα "The Telegraph" παραθέτει ρεπορτάζ προ τριών ημερών σύμφωνα με το οποίο η Βρετανία οργανώνει νέα πλήγματα με πυραύλους μακρού βεληνεκούς κατά της πόλης της Μόσχας. Ο υπότιτλος αναφέρει ότι οι πύραυλοι αυτοί αποτελούν "πειραματικά συστήματα"--δηλαδή είναι νεο-εισαγόμενοι στον ουκρανικό πόλεμο--και έχουν τη δυνατότητα να πλήξουν την πόλη της Μόσχας.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παρέμβαση με πανό έξω από το ισραηλινών συμφερόντων ξενοδοχείο Brown στην Ομόνοια, από τη συνδικαλιστική κίνηση Λάντζα. 

Στο εργασιακό κάτεργο, όπου τσαλαπατιέται η αξιοπρέπεια των εργαζομένων. 

Στο ξενοδοχείο που εξυπηρετεί φονιάδες στρατιώτες του σιωνιστικού κράτους-δολοφόνου, που έρχονται για ανάπαυλα ανάμεσα στις σφαγές παιδιών. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παρέμβαση έξω από το ξενοδοχείο Brown στην Ομόνοια πραγματοποιήθηκε από εργαζόμενους/ες στον επισιτισμό-τουρισμό, στα πλαίσια της απεργίας στον κλάδο τους. 

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Brown είναι Ισραηλινών συμφερόντων και έχει αναβαθμίσει την παρουσία της στη χώρα μας. 

Όπως δήλωσαν οι εργαζόμενοι που πραγματοποίησαν την κίνηση διαμαρτυρίας μπροστά στην είσοδο του ξενοδοχείου, δεν μπορεί να διαπράττεται μια γενοκτονία εναντίον του παλαιστινιακού λαού και να μας ζητείται να σερβίρουμε και να εξυπηρετούμε υπέρμαχούς της και στρατιώτες του IDF. Η συνεργασία με το Ισραήλ πρέπει να σταματήσει σε κάθε επίπεδο. 

Η απεργία στον επισιτισμό-τουρισμό αγγίζει πολλές χιλιάδες εργαζόμενους/ες στη χώρα και η σύνδεσή της με το αντιπολεμικό κίνημα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα καθώς η εργατική τάξη δεν παλεύει μόνο για μισθούς και δικαιώματα αλλά και για έναν καλύτερο κόσμο συνολικά. 

https://www.facebook.com/reel/856960970393776?locale=el_GR



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ισραήλ έβαλε σκόπιμα στο στόχαστρο παιδιά Παλαιστίνιων στη Γάζα, με αποτέλεσμα γενοκτονία, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και εγκλήματα πολέμου, σύμφωνα με νέα έρευνα του ΟΗΕ. Η αναφορά αναφέρει ότι περισσότερα από 20.000 παιδιά σκοτώθηκαν μεταξύ Οκτωβρίου 2023 και Οκτωβρίου 2025. Το Ισραήλ απέρριψε τα ευρήματα.

https://www.facebook.com/reel/1736132027393890?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Τι θα κάνεις δηλαδή;

«Θα γίνουν όλα λίμπα!»

-Τι λίμπα; Μέσα στο σπίτι μου;

«Θα έρθει η κόρη μου εδώ και θα ορμήσει πάνω σου και θα σου πει απατεώνα... Τι θα της πεις;»

-Tης κόρης σου; Θα της πω ότι πήγα να σε βγάλω βουλευτίνα εγώ! 

«Εσύ ρε;»

-Nαι εγώ, πήγαμε να μαζέψουμε ψήφους!

«Μεγάλη υπόθεση καημένε! Ανάθεμα την ώρα που έμπλεξα!»

Σπαρταριστό. Δείτε πως η ΝΔ εξαγόραζε ψήφους από τους ρομά στις προηγούμενες εκλογές. Ο τύπος στο βίντεο είναι ο πατέρας της πρώην βουλευτού της ΝΔ Στέλλας Μπίζιου που δυσαρεστημένος από τις αισθητά λιγότερες ψήφους που πήρε η κόρη του από μέλη της κοινότητας Ρομά της Λάρισας, ενώ δόθηκαν χρήματα για περισσότερες, έχει πάει έξω από το σπίτι της οικογένειας Βιλανάκη, όπου απειλεί και κλωτσάει εκπρόσωπό της μπροστά σε μικρά παιδιά και εκείνος τον καταγράφει με το κινητό του και του λέει:

«Εγώ τα μαζεύω αυτά να τα δει και ο Εισαγγελέας...»

Τα στοιχεία που επικαλείται η πλευρά της υπεράσπισης των Βιλανάκηδων αναφέρονται στο ποσό των 200.000 ευρώ που δόθηκε για χειραγώγηση του εκλογικού αποτελέσματος και για εξαγορά 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2023, κάτι που δεν επιτεύχθηκε. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της οικογένειας Βιλανάκη έχει ήδη κατατεθεί στην Εισαγγελία σχετικό υλικό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δικαστική αντίδραση. 

https://www.facebook.com/100005390106130/videos/pcb.3220977368091902/1332863952134528?locale=el_GR



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στα καλά νέα της μέρας Ο Δήμαρχος Πάτρας κ.Πελετιδης διασφαλίζει διακοπές σε 1100 παιδιά που δεν μπορούν να πάνε διακοπές με τους γονείς τους ! Ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους Της εκπομπής του mega bongiorno αν παίρνει επιχορηγήσεις από το κράτος

-Όχι ειναι με πρωτοβουλία και δαπάνη του Δήμου ! Για πολλοστή φορά αυτός είναι ο κομμουνιστής δήμαρχος Πατρας 

ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ 

Σχολιο.- Τον λατρευω, Κοζανιτης απο τα λιγνιτοχωρια

Σχολιο.- Εσυ και ολη η Ελλάδα τον λατρεύουμε ! 

Χαλαει τη πιάτσα όμως με τα δρώμενα του ! Οι δήμαρχοι συνήθως είναι πως θα φάνε στη θητεία τους Κι όπως θα δεις έρχονται τα ζώα από κάτω κ λένε διάφορες μακακιες ….Έχω πάψει βέβαια να απαντω απλά κάποιους πολύ μαλακες τους μπλοκάρω …

Σχολιο.- με πιο δικαίωμα, εχει ύψωσει την σημαία της Παλαιστίνης στην είσοδο του Δημαρχείου της Πάτρας? Εσύ θα ήθελες την σημαία των Γενοκτονων του Νετανιάχου σωστά φασιστακι;

Σχολιο.- Αυτος που εδωσε το δικαίωμα στους οπεκεπεδες να τα τσεπωνουν.

Σχολιο.- Από την άλλη, ο δήμος Β-Β-Βουλιαγμένης με τα σπίτια εκατομμυρίων «δεν έχει πόρους» για να καθαρίσουν τα χόρτα

Σχολιο.- Διαβάζω τα σχόλια. Απίστευτο πόσο βρωμόψυχοι είναι μερικοί, ιδίως όταν πρόκειται για παιδιά. Αν έχουν κ αυτοί, πραγματικά τα λυπάμαι

Σχολιο.- Ποιος δεν θα ήθελε να έχει έναν τέτοιο δήμαρχο; Νομίζω η μοναδική εξαίρεση στη χώρα. Αν υπάρχει κι άλλος, θα χαρώ να τον μάθω.

Σχολιο.- Εμείς εδώ στην Πάτρα τον αγαπάμε κ τον στηρίζουμε .Είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας...τόσο απλός.Ειμαστε περήφανοι



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Τραμπ έχει μετατρέψει τον Λευκό Οίκο σε μια επιχείρηση διαφθοράς 24/7. Αυτή είναι μια εθνική κρίση.

Ο Τραμπ πιστεύει ότι το κοινό θα σταματήσει να δίνει προσοχή.

Έτσι πήγα στην αίθουσα της Γερουσίας για να αποκαλύψω την μπλόφα του. Του είπα ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ των 500 ημερών διαφθοράς του.

1/ Ορίστε - σε ένα

https://x.com/ChrisMurphyCT/status/2069544221434921413/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για άλλη μια φορά, βλέπουμε στρατιώτες του κατοχικού στρατού να στήνουν γιορτές, να χορεύουν και να τραγουδούν μέσα σε σπίτια εκτοπισμένων ανθρώπων στο νότιο Λίβανο. Η απόλυτη ασέβεια και ο εξευτελισμός της ανθρώπινης οδύνης σε πρώτο πλάνο. #Λίβανος #IsraeliTerorrists

https://x.com/JohnToyp/status/2069828910561292679/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξεκάθαρη και αφιλτράριστη αλήθεια από τον Πρόεδρο του Ιράν, Μασούντ Πεζεσκιάν.

«Αν δεν είχαμε τους πυραύλους αυτοάμυνας, το Ισραήλ και οι Ηνωμένες Πολιτείες θα είχαν εξαλείψει το Ιράν όπως ακριβώς εξαφάνισαν τη Γάζα. Δεν θα είχαν έλεος ούτε για τους ηλικιωμένους ούτε για τους νέους. Μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα... είναι ένα μεγάλο ψέμα. Αν δεν μπορούσαμε να αμυνθούμε, θα είχαν καταστρέψει τη χώρα μας. Γι' αυτό δεν διαπραγματευόμαστε ποτέ τις αμυντικές μας δυνατότητες».

Σωστά. Η Γάζα είναι το ζωντανό παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν ένας λαός δεν μπορεί να αμυνθεί ενάντια στη σιωνιστική βαρβαρότητα: σφαγές, παιδιά που σκοτώθηκαν, πόλεις που μετατράπηκαν σε ερείπια.

Το Ιράν έμαθε το μάθημά του.

Η Αντίσταση έμαθε το μάθημά της. Η αξιοπρέπεια υπερασπίζεται με δύναμη, όχι με παρακλήσεις.

Ενώ η σιωνιστική-αμερικανική αυτοκρατορία απειλεί και καταστρέφει, οι ελεύθεροι λαοί επιλέγουν να αντισταθούν.

Σας ευχαριστώ, Πρόεδρε Πεζεσκιάν, που είπατε την οδυνηρή αλήθεια.

https://x.com/PalestinaVence/status/2069558104690463012/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΑΝΤΑΣ ΟΟΥΕΝΣ: «ΟΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΠΡΩΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ, ΜΕΤΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΕΛΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ»

«Συμβαίνει στην Αλβανία. Προς το παρόν, αγοράζουν τα πάντα με το πρόσχημα των επενδύσεων σε ακίνητα. Σύντομα θα ισχυριστούν ότι είναι θύματα αντισημιτισμού, θα ξεκινήσει η καταστολή και θα διώξουν τους αρχικούς κατοίκους. Είναι το ίδιο σενάριο όπως στην Παλαιστίνη. Ευτυχώς, οι άνθρωποι εκεί διαμαρτύρονται! Γειτονικές χώρες (Ελλάδα, Ιταλία) προσέξτε: αν δεν αντιδράσετε, θα γίνει κόλαση!», λέει η διάσημη Αμερικανίδα δημοσιογράφος και influencer.

https://x.com/M25016096/status/2069504943615021513/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΣΕ. ΑΠΛΟ. ΟΡΑΜΑ.

Ήταν σήμερα που έμαθα καθυστερημένα ότι ο

Μελανοχιτώνας Διευθύνων Σύμβουλος της Palantir, Louis Mosley, είναι εγγονός του φασίστα Oswald Mosley και της θαυμάστριας του Χίτλερ Diana Mitford.

Οι παππούδες του από την πλευρά του πατέρα του παντρεύτηκαν κρυφά στο σπίτι του Goebbels με τον Χίτλερ ως τιμώμενο πρόσωπο.

https://x.com/jneill/status/2069693868077924824



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παιδική σταρ του Χόλιγουντ βρέθηκε νεκρή αφού αποκάλυψε τον Άστον Κούτσερ ως «βαρόνο της εμπορίας παιδιών». Η Ντέιβι Τσέις ήταν μια ζωηρή παιδική ηθοποιός που φώτισε τις οθόνες στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Μόλις πριν από λίγες μέρες, πλήρωσε το υπέρτατο τίμημα για την προσπάθειά της να τα αποκαλύψει όλα. Η Τσέις αποκάλυψε ότι 

έπεσε θύμα εμπορίας μέσω ενός κρυφού δικτύου ελίτ κακοποιητών που προστατεύονταν από χρήματα, επιρροή και εξουσία. Και κατέθεσε ονόματα. Συμπεριλαμβανομένων των Σον «Ντίντι» Κομπς και Άστον Κούτσερ, του άνδρα που περιέγραψε ως βαρόνο της εμπορίας παιδιών στο Χόλιγουντ.

https://x.com/tpvsean/status/2069459742267769046/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έκθεση Corbett: Οι Σιωνιστές Εβραίοι αποτελούν λιγότερο από το 2% του πληθυσμού / το 90% των προβλημάτων κρύβεται κάτω από την ψεύτικη ταυτότητα ότι είναι οι Εβραίοι της Βίβλου με δικαίωμα στη «γη της επαγγελίας», αλλά πρέπει να σφάξουν αθώους ανθρώπους για να την κλέψουν. Με το σχέδιο «Σαμψών» τους 

θα ανατινάξουν όσους περισσότερους από τους γκόι και μη Σιωνιστές Εβραίους μπορούν, αν βρεθούν σε τέτοια απελπισία ώστε να τους καταλάβουν.

https://x.com/CredibleUFO/status/2069608310547107946/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Η πιο δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρουμε για την ολοκλήρωση αυτής της έκθεσης ήταν... να μην κατονομάσουμε τα παιδιά της Παλαιστίνης, των οποίων τους θανάτους, τους τραυματισμούς και τα βάσανα περιγράφουμε... δεν τα κατονομάσαμε επειδή φοβόμασταν τις συνέπειες για τις οικογένειές τους». Εννοεί ότι το Ισραήλ θα τα κυνηγούσε κι αυτά.

https://x.com/SaulStaniforth/status/2069682806729429407/video/1

Το όνομά του ήταν Τζαντ Τζαντάλα. Ήταν 14 ετών. Ισραηλινοί στρατιώτες τον πυροβόλησαν και μετά στάθηκαν γύρω του για 45 λεπτά, ενώ εκείνος πέθαινε από αιμορραγία, αρνούμενοι να τον βοηθήσουν και εμποδίζοντας οποιαδήποτε βοήθεια να φτάσει σε αυτόν.

https://x.com/SaulStaniforth/status/2069796676198347231/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σήμερα, χιλιάδες αντισιωνιστές ορθόδοξοι Εβραίοι πραγματοποιούν μαζική διαμαρτυρία έξω από το προξενείο του σιωνιστικού ισραηλινού καθεστώτος στη Νέα Υόρκη, για να διαμαρτυρηθούν για το σιωνιστικό καθεστώς και τις συνεχιζόμενες θρησκευτικές διώξεις του. Την αναγκαστική στρατιωτική θητεία σε εβραίους αγόρια και κορίτσια ενάντια στη θρησκεία τους.

https://x.com/jewishvoicelive/status/2069644397319180338/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παλαιστίνιο παιδί που ζει στον Καναδά:

▪️«Είπα στον δάσκαλό μας ότι είμαι Παλαιστίνιος. Είπε, "Η Παλαιστίνη δεν είναι χώρα"».

▪️«Του είπα να κοιτάξει έναν χάρτη από μια τυχαία ημερομηνία πριν από το 1948 στο μέρος όπου βρίσκεται τώρα το Ισραήλ».

https://x.com/myzccc/status/2069466765155774845/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Micah Washington, ένας 24χρονος Αφροαμερικανός νεαρός άνδρας, οδηγούσε στην Αλαμπάμα (ΗΠΑ) όταν εξερράγη ένα από τα λάστιχά του. Η ρατσιστική αστυνομία των Γιάνκι σταμάτησε δίπλα στο αυτοκίνητό του και τον βασάνισε ηλεκτροπληξία με Taser για «ύποπτη στάση».

Τώρα ο Micah έχει καταθέσει αγωγή για περισσότερα από 20 εκατομμύρια εναντίον της αστυνομικού που τον βασάνιζε, η οποία μοιάζει πολύ με την Morticia Addams, για παραβίαση των πολιτικών δικαιωμάτων και υπερβολική χρήση βίας, αφού τον ηλεκτροπληξίασε εν μέσω γέλιου ενώ ήταν ήδη κρατούμενος.

Αυτή είναι απλώς η πιο ήρεμη μέρα στον «παράδεισο της ελευθερίας» των ΗΠΑ.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069690317360488640/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπεντζαμίν Νετανιάχου: «Η Ισπανία δυσφήμισε τους Ισραηλινούς στρατιώτες, οι οποίοι είναι ο πιο ηθικός στρατός στον κόσμο. Διέταξα τον αποκλεισμό της Ισπανίας από το στρατιωτικό κέντρο συντονισμού στο Κιριάτ Γκατ».

Απάντηση της Ισπανίας – Υπουργός Σίρα Ρέγκο:

«Δεν σας δυσφημούμε. σας περιγράφουμε όπως είστε».

«Είστε ένα σύστημα εξόντωσης και εγκληματικότητας και όλοι θα σταθείτε ενώπιον του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου».

https://x.com/GBX_Press/status/2069465775623266738/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο νομοθέτης του Χονγκ Κονγκ Ντόμινικ Λι αποκαλύπτει με εξαιρετικό τρόπο την υποκρισία και την παρακμή της Δύσης:

«Ποια ηθική εξουσία έχουν οι ΗΠΑ, μια χώρα που κυβερνάται από την τάξη του Έπσταϊν, πάνω στη χώρα μου, η οποία έχει βγάλει 800 εκατομμύρια ανθρώπους από τη φτώχεια;

Ποια ηθική εξουσία έχουν οι χώρες του ΝΑΤΟ που κηρύττουν τα ανθρώπινα δικαιώματα ενώ αγνοούν τη σιωνιστική γενοκτονία στη Γάζα;

Δεν θα δεχτούμε διαλέξεις από κυβερνήσεις που χρησιμοποιούν τα ανθρώπινα δικαιώματα ως όπλα, ενώ τα χέρια τους είναι λερωμένα με το αίμα Παλαιστινίων και Ιρανών που επιλέγουν να ξεχάσουν».

https://x.com/ProudSocialist/status/2069407554090799608/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αγαπητοί φορολογούμενοι της ΕΕ και των ΗΠΑ. Έχετε στείλει κυριολεκτικά εκατοντάδες δισεκατομμύρια στην Ουκρανία.

Όπως μπορείτε να δείτε από αυτό το βίντεο πριν από μέρες, οι «Κακοί Ρώσοι» βομβαρδίζουν τόσο άσχημα τους πολίτες που αναγκάζονται να πίνουν σαμπάνια εδώ στην Οδησσό.

Στείλτε επειγόντως περισσότερα μετρητά.

https://x.com/krulbijedame/status/2069677629947437388/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Περιουσιακά στοιχεία του Ζελένσκι:

35 εκατομμύρια δολάρια - σπίτι στη Φλόριντα.

1,2 δισεκατομμύρια δολάρια - υπεράκτιες τράπεζες.

Κατέχει 15 σπίτια, 3 ιδιωτικά αεροπλάνα. Μηνιαίο εισόδημα 11 εκατομμυρίων δολαρίων.

Και ακόμα αναρωτιέστε πού πήγαν τα χρήματα της USAID.

https://x.com/VictoriaSask/status/2069563549614039120



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα πρώην εξοχικό σπίτι στη Βίριτσα, μια ώρα με το αυτοκίνητο από το Λένινγκραντ, μετατράπηκε σε κέντρο αιμοδοσίας για σοβιετικά παιδιά κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Τα ορφανά και αυτά που είχαν αποσπαστεί από τους γονείς τους μεταφέρονταν εδώ από τα γύρω χωριά. Τα πιο δυνατά χρησιμοποιούνταν ως αιμοδότες για Γερμανούς στρατιώτες και αξιωματικούς. Όταν ένα παιδί δεν μπορούσε πλέον να δώσει αίμα, απλώς εξολοθρεύνταν. Μετά την απελευθέρωση της περιοχής, πολλά λείψανα παιδιών βρέθηκαν σε τάφρους και δασικές ζώνες.

Ακολουθεί μια προσωπική μαρτυρία μιας κατοίκου της Βίριτσα που είδε αυτές τις «δωρεές» αίματος με τα ίδια της τα μάτια.

https://x.com/rinalu_/status/2069813365653000235/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ισραηλινός δισεκατομμυριούχος Νταν Γκέρτλερ κερδίζει εισόδημα από δικαιώματα εκμετάλλευσης ύψους 200.000 δολαρίων την ημέρα χάρη στα ορυχεία στο Κονγκό και το σύγχρονο σύστημα δουλείας... Ενώ περίπου 70 εκατομμύρια Κονγκολέζοι  ζουν στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου συντηρούν τη ζωή τους με εισόδημα μικρότερο από 2,50 δολάρια την ημέρα.

https://x.com/Sarasays_RTE/status/2069508349436072315/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα μέλος της οικογένειας Ρότσιλντ, η Ντέιμ Χάνα Ρότσιλντ, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο ίδρυμα της οικογένειας ιδρύθηκε πριν από 140 χρόνια στην Παλαιστίνη για να βοηθήσει τους μελλοντικούς πολίτες του Ισραήλ. 

Σύμφωνα με την ίδια, το ίδρυμα υπάρχει για να διασφαλίσει ότι το Ισραήλ θα διατηρήσει ηγετική θέση σε διάφορους τομείς και θεσμούς. «Προορίζεται για όλους τους πολίτες του Ισραήλ, επειδή δημιουργήθηκε πριν από την ύπαρξη του ίδιου του Κράτους του Ισραήλ».

https://x.com/ivan_8848/status/2069562073177301154/video/1

Πόλεμος στο Ιράν: Μια πλεκτάνη των Ρότσιλντ;

Η πραγματική «αμαρτία» του Ιράν δεν είναι το πυρηνικό του πρόγραμμα — ήταν η απόρριψη του παγκοσμιοποιημένου μοντέλου ψηφιακού χρήματος, υποστηρίζει η Αμερικανίδα επενδυτική τραπεζίτης Κάθριν Φιτς.

https://x.com/ivan_8848/status/2028956161534210515/video/1

Σχολιο.- Το Σιωνιστικό Ισραηλινό Εβραϊκό Κράτος ιδρύθηκε στις 14 Μαΐου 1948

Η εφημερίδα New York Times το ανακοινώνει στον κόσμο.

Και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Χάρι Τρούμαν είναι ο πρώτος που το αναγνώρισε.

Σχολιο.- Οι Σιωνιστές έκαναν συμφωνία με τον Χίτλερ, μια πλήρη αποχώρηση των Εβραίων από τη Γερμανία με ανταλλαγή του κράτους του Ισραήλ στην Παλαιστίνη.

Η αποστολή ολοκληρώθηκε μετά από μια πίεση στην ψηφοφορία του ΟΗΕ και το Τελ Αβίβ ιδρύθηκε το 1948.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Να το: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! «Η κυβέρνηση Μπάιντεν-Χάρις για την καταπολέμηση της σεξουαλικής εμπορίας παιδιών έκανε ό,τι μπορούσε για να βεβαιωθεί ότι δεν γνωρίζατε τίποτα για τα παιδιά». Δεκάδες χιλιάδες κοριτσάκια που διακινούνταν πέρα από τα σύνορα των ΗΠΑ βρέθηκαν φορτωμένα με αντισυλληπτικά χάπια - στα τους χορηγήθηκαν 

επειδή βιάζονταν επανειλημμένα καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Και αφού έφτασαν σε αμερικανικό έδαφος, εξαφανίστηκαν μεταξύ 300.000 και 500.000 παιδιά. Το Fox News ήταν το μόνο που το ανέφερε: Τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης συμμετείχαν σε αυτό.

https://x.com/Real_RobN/status/2069468729780699289/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τα email του Pizzagate ανακαλύφθηκαν αρχικά στα email του John Podesta και της Hillary Clinton, όπου μυστικές επικοινωνίες που αφορούσαν «φαγητό», ειδικά τη λέξη «πίτσα», χρησιμοποιούνταν για να συγκαλύψουν και να μιλήσουν για την εμπορία και την κακοποίηση παιδιών. Αυτά τα email παρουσιάστηκαν 

στον κόσμο από τα Wikileaks, τα οποία αρχικά αποκτήθηκαν από έναν γενναίο Αμερικανό πατριώτη ονόματι Seth Rich. Ο Seth Rich ανακάλυψε ότι η Δημοκρατική Επιτροπή είχε στηρίξει τις προκριματικές εκλογές εναντίον του αγαπημένου του υποψηφίου, Bernie Sanders. Ο Seth εργαζόταν για την Δημοκρατική Επιτροπή και είχε ειδική πρόσβαση. Στη συνέχεια, κατέβασε τα email και έδωσε στα Wikileaks τα email Podesta/Clinton της Δημοκρατικής Επιτροπής. Αποκάλυψε τα email Podesta/Clinton επειδή είδε πόσο διεφθαρμένο ήταν το δικό του κόμμα. Η αντίληψή του για την κυβέρνηση και τον κόσμο του διαλύθηκε όταν αποκαλύφθηκε η αλήθεια και ήθελε να αποκαλύψει την αλήθεια στον κόσμο. Ένας πρώην υπάλληλος της NSA επιβεβαίωσε ότι τα email Podesta/Clinton στην πραγματικότητα κατεβάστηκαν από κάποιον μέσα στην Δημοκρατική Επιτροπή και ΟΧΙ από ένα ξένο έθνος, όπως ήθελαν να πιστέψετε αρχικά. Αυτό διαπιστώθηκε μέσω ηλεκτρονικής ανάλυσης που αναφέρεται σε αυτό το βίντεο. Ότι κάποιος που αποκάλυψε αυτά τα email φέρεται να αποδείχθηκε ότι ήταν ο Seth Rich. Ένα μήνυμα που αποκάλυψε ο John Podesta ανέφερε ότι υποστήριζε την ιδέα να «πάρουν παράδειγμα» τον διαρρήκτη του DNC. Λίγο αργότερα, ο Seth Rich βρέθηκε νεκρός, λιγότερο από ένα τετράγωνο μακριά από το σπίτι του. Οι αστυνομικοί δεν συνεργάστηκαν και έκλεισαν αμέσως την υπόθεση ως αποτυχημένη ληστεία. Το πρόβλημα είναι ότι δεν κλάπηκε τίποτα, το τηλέφωνό του, το πορτοφόλι του και το ρολόι του βρέθηκαν όλα στο σημείο. Ο Seth πυροβολήθηκε πολλές φορές στην πλάτη. Πολλοί ισχυρίζονται ότι άτομα που συνδέονται με τον Podesta και την Hillary σκότωσαν τον Seth για να τον κάνουν παράδειγμα για οποιονδήποτε άλλον σχεδίαζε να διαρρεύσει πληροφορίες στον Τύπο για να τους αποκαλύψει και τη διαφθορά τους.

https://x.com/PizzaGateX/status/2069478997478744171/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Βαλσέσια, μια απομακρυσμένη αλπική κοιλάδα στην περιοχή του Πιεμόντε της Ιταλίας, έχει μετατραπεί σε ισραηλινή αποικία, καθώς περίπου 80 ισραηλινές οικογένειες έφτασαν στην περιοχή στο πλαίσιο μιας σκόπιμης συλλογικής πρωτοβουλίας μετεγκατάστασης, γνωστής ως Progetto Baita.

Ενώ οι νέοι κάτοικοι και ο δήμαρχος του Βαράλο - της κύριας πόλης στην κοιλάδα - έχουν γιορτάσει την εισροή για την αναβίωση εγκαταλελειμμένων περιοχών, η κατάσταση έχει πυροδοτήσει τοπικές εντάσεις.

*Αποικοποίηση μέσω Εβραϊκών κοινοτήτων φαίνεται να είναι το επόμενο σχέδιο του σιωνισμού. Θα ψάχουμε να βρουμε ζώνες ελεύθερες 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για το κατάπτυστο πρωτοσέλιδο του Spiegel και τη Γερμανία που χρησιμοποιεί επιλεκτικά την ιστορική μνήμη, αναδεικνύοντας ή υποβαθμίζοντας γεγονότα του παρελθόντος ανάλογα με τις επιδιώξεις της,

Οι Γερμανοί αναπολούν την επιχείρηση… Mπαρμπαρόσα!

https://www.antinews.gr/168563/kosmos/oi-germanoi-anapoloyn-tin-epicheirisi-mparmparosa/


Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Τριτη 23 Ιουνιου 2026

 

Τάσος Δούσης

Αποφασίστε! Φίλοι με τους εγκληματίες ή απέναντι στα καθάρματα; 

-Και η ντροπή ντράπηκε για την μικρή Αλεξία! Ένα κτήνος την άφησε ανάπηρη και του πληρώνει την σίτιση και τα έξοδα φυλακής!

-Να τα πώ όπως τα διάβασα στο «ΕΘΝΟΣ»οι χαρακτηρισμοί είναι δικοί μου. 

-Πάσχα του 2019 Θεσπιές στην Θήβα ,η μικρή Αλεξία παίζει στην αυλή του σπιτιού της. Ένα κτήνος από διπλανό χωριό ,που το όνομα του δεν το έχουμε να το καμαρώσουμε,ρίχνει με το όπλα για να γιορτάσει το Πάσχα ! 

-έβαλα αυγό Πετυχαίνει την Αλεξία. Όποιος ξέρει από όπλα γνωρίζει πως μια βολή έστω και στον αέρα μπορεί με μικρές πιθανότητες να πετύχει στόχο. Η άτυχη ήταν η Αλεξία και την αφήνει ανάπηρη την κοπέλα κατά 95% (Θα μπορούσε να είναι το παιδί σου)

-Δέν τελειώσαμε,εδώ αρχίζουν τα ωραία. Υποθετικά σε ένα κανονικό κράτος και όχι σε μια φιλό-εγκληματική πολιτεία ,το κάθαρμα θα έπρεπε να πάει φυλακή. 

-Αμ δε… Το κοριτσάκι και οι γονείς του ανεβαίνουν γολγοθά,με χειρουργεία,έξοδα μαύρες μέρες με το παιδί τους να λιώνει στα νοσοκομεία και τα ελληνικά δικαστήρια τι απόφαση πήραν; 

-Το κάθαρμα 4 χρόνια με αναστολή. Ελευθερος και ωραίος στο ποινικό κομμάτι. Στο αστικό που του έκαναν οι γονείς της Αλεξίας ,πάλι το ελληνικό κράτος βγάζει αποζημίωση να πληρώνει το κάθαρμα 800 ευρώ. Κάτι είναι και αυτό ίσως να σκεφτεί κάποιος…. Κάπως να πληρώσει για την ανεπανόρθωτη ζημιά που έκανε! 

-Και τι κάνει το λαμόγιο. Για να μην πληρώνει ούτε αυτά τα 800 ευρώ,μεταβιβάζει τα περιουσιακά του στοιχεία και δηλώνει πως δέν έχει δυνατότητα πληρωμής. 

-Αντί το κτήνος να πουλήσει όλη την περιουσία του και να παρακαλάει γονατιστός τους γονείς της Αλεξίας να τον συγχωρέσουν για το κακό που τους έκανε αυτός ο «συνάνθρωπος» ,προσπάθησε να την γλιτώσει και στο αστικό κομμάτι. 

-Βρέθηκε λοιπόν ένας κανονικός δικαστής που τον έχωσε μέσα με αφορμή την μη καταβολή αποζημίωσης στην Αλεξία. Και εκεί που πάμε να πούμε μπράβο….Το ίδιο δικαστήριο επιβάλει στην Αλεξία και τους γονείς της να πληρώσουν…. Κρατηθείτε ,κάθε μήνα 150 ευρώ στο κάθαρμα για να μένει στην φυλακή. 

-Μάλιστα η οικογένεια καλείται να πληρώνει τροφεία για τη φυλάκιση του 59χρονου, όπως προβλέπεται από το νόμο καθώς ήταν αίτημα αστικού χαρακτήρα. Χρήματα που η οικογένεια κόβει από τις θεραπείες της Αλεξίας. 

-Ρε παιδιά πάμε καλά; Κάπου έλεος. Αν αυτό δεν είναι πολιτική υπέρ των εγκληματιών τότε τι είναι; Να αποφασίσει η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία. Θέλουμε να δίνουμε δεύτερη ευκαιρία σε τέτοια καθάρματα! Ναι ή ΟΧΙ;

-Πότε θα σταματήσουμε να στηρίζουμε τέτοια κτήνη που η θέση τους είναι στην Φυλακή. Το ωραίο της ιστορίας. Αν το γουρούνι είχε τα χρήματα αυτά. Δηλαδή τα 800 ευρώ το μήνα να δίνει ως αποζημίωση στην Αλεξία ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. Ενα παιδί με κατεστραμμένη ζωή και ένα κτήνος ελεύθερο να ξανά σκοτώσει. Μπράβο μας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Και που τα λέμε ποιος συγκινείται! Δεν ενοχλούνται με τη διαφθορά!!

Σχολιο.- Σημασία έχει να τα λέμε. Γιατί είναι η αλήθεια. Τουλάχιστον να μην μας περνάνε εμάς για ηλίθιους. Ας μας λένε "συνωμοσιολόγους" επειδή αποκαλύπτουμε την αλήθεια.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μην σου τύχει να φτάσεις στην τρίτη ηλικία σ'αυτό το κράτος! Είναι αδιανόητο οτι οι κρατικές υπηρεσίες αναμένουν από τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να τα βγάλουν πέρα με την τεχνολογία και να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. 

Έγραφε πολύ σωστά και σχετικό άρθρο ο συνάδελφος Άριστος Μιχαηλίδης την Κυριακή στο Φιλελεύθερο. Το κράτος θεωρεί οτι πρέπει να τους βοηθήσουν τα παιδιά τους ή οι συγγενείς τους και δεν μπαίνει καν στον κόπο να σκεφτεί ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ αν πραγματικά σέβεται την τρίτη ηλικία κι'αν πραγματικά γνοιάζεται για την αξιοπρέπεια αυτών των ανθρώπων, να δημιουργήσει μια υπηρεσία βοήθειας τους προτού αποφασίσει να περάσει όλες τις υπηρεσίες του στο διαδίκτυο πχ να αφήσει ένα λειτουργό προς εξυπηρέτηση αυτών των ανθρώπων δια ζώσης. 

Είστε αδιανόητοι κύριοι πολιτικοί για τον τρόπο που χειρίζεστε την τρίτη ηλικία και επεξηγώ αμέσως:

Εδώ και 4 περίπου ώρες προσπαθώ να εγγράψω τον θείο μου στο Εργάνη (διερωτούμε ποιός σχεδιάσε αυτό το καθόλου φιλικό σάιτ) ώστε να πληρώνει εκεί τις κοινωνικές ασφαλίσεις της οικιακής βοηθού του, αφού πλέον οι κοινωνικές ασφαλίσεις μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται πληρωμές. Εδώ και τρείς ώρες δεν απαντά κανένας τα τηλέφωνα σ'αυτό το Εργάνη για να μας εξηγήσει τί πρέπει να κάνουμε. Και δεν είναι μόνο αυτό το μοναδικό παράδειγμα. Να αναφέρω την πληρωμή φόρου; Να αναφέρω ένα σωρό άλλες κρατικές υπηρεσίες που ένας άνθρωπος της τρίτης ηλικίας δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα; 

Και σαν να μην φτάνει η ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ έρχονται ακόμη και τα θέατρα και οι λοιπές πολιτιστικές εκδηλώσεις να λένε πως μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται να αγοράσεις τα εισητήρια σου, κάνοντας κι'αυτοί ό,τι και οι κρατικές υπηρεσίες: ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. Γιατί πχ ένας άνθρωπος που αφιέρωσε την ζωή του στο θέατρο να πρέπει τώρα να περιμένει το κάθε συγγενη να του κλείσει εισητήριο μέσω διαδικτύου για να πάει να δει μια παράσταση; 

ΝΤΡΟΠΗ! 

Είστε απαράδεκτοι κύριοι πολιτικοί αλλά και όποιος άλλος δεν σκέφτεται και δεν σέβεται τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Και είναι επιτέλους καιρός να αντιδράσουμε όλοι μας σ'αυτή την αδιανόητη συνθήκη μέχρι να συγκινηθούν οι κάθε λογής υπεύθυνοι (ανεύθυνοι) και να βρούν τρόπο να βοηθούνται αυτοί οι ανθρώποι οι οποίοι ανέκαθεν ήταν τυπικοί στις υποχρεώσεις τους και τώρα πρέπει να αισθάνονται εξαρτημένοι από τα παιδιά ή τους συγγενείς τους για να υπάρξουν ώς άτομα και ως πολίτες . 

ΕΛΕΟΣ! 

Θα είστε πολύ πιο σύντομα από ό,τι υπολογίζετε κύριοι πολιτικοί στην θέση αυτών των ανθρώπων και τότε δεν θα σας αρέσουν καθόλου οι πολιτικές που εσείς οι ίδιοι δημιουργήσετε!!! ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ όλοι μας να διεκδικήσουμε να υπάρξει μια τέτοια υπηρεσία βοήθειας των ηλικιωμένων και να αντιδράσουμε όπως αντιδρούμε για άλλα θέματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Σχολιο.- Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας. Ειναι και άνθρωποι που στον εργασιακό τους βίο δεν χειρίζονται υπολογιστή και δεν είναι εκεί εξοικειωμένοι με την τεχνολογία για πιο να το πω απλά πράγματα, όπως η εγγραφή στο ταμείο ανεργίας, ή η σύνδεση της κάρτας ανεργίας με το ταμείο για δωρεάν μετακινήσεις. Και δεν είναι δυνατόν για μια αίτηση να πληρώνουν 20ρικα στον λογιστή.

Σχολιο.- Ο καθηγητής κ.Ιωανιδης,διευθυντής του κέντρου καινοτομίας στο Στανφορντ σε συνέντευξη του στον κ.Σαχινη δήλωσε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών στο διαδίκτυο είναι για κλάματα (παραφράζω ελαφρώς)και ότι έχει μεταφερθεί μια δαιδαλώδης γραφειοκρατία στην οθόνη και το αποκαλούν αυτοματοποίηση υπηρεσιών.

Σχολιο.- Φτιάχνω λογισμικό από το 1983

Όχι μόνο συμφωνώ αλλά σας λέω ότι αυτα τα εξαμβλώματα ακόμα και γω τα χειρίζομαι με δυσκολία.

"Σκοιλ ελικικου" αν σας λέει κάτι

Αυτή είναι η Ελλάδα

Πρόκειται για ψηφιοποίηση της γραφειοκρατίας με μίζες.

Όχι για μηχανοργανωση.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Στη Θάσο, ζήτησαν εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή, προκειμένου να το αφήσουν να μπει στο πλοίο.»

Απαιτήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή ναύλου αξίας 39 ευρώ για τη διέλευση του οχήματος ενώ, όπως ενημερώθηκε το πλήρωμα, εάν δεν έδιναν τα χρήματα, δεν θα επιβιβαζόταν το ασθενοφόρο με τον ασθενή.

Παρά το γεγονός ότι το πλήρωμα ενημέρωσε πως πρόκειται για ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε διατεταγμένη υπηρεσία και σε αποστολή διάσωσης και διακομιδής ασθενούς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας απαίτησαν την καταβολή του κανονικού κομίστρου για τη μεταφορά του οχήματος, δηλώνοντας ότι διαφορετικά δεν θα επιτρεπόταν η επιβίβασή του. Προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία του ασθενούς, εκδόθηκε κανονικά εισιτήριο για το ασθενοφόρο. 

Ωστόσο, το πλήρωμα αρνήθηκε να καταβάλει το αντίτιμο του κομίστρου, εξηγώντας ότι πρόκειται για όχημα του ΕΚΑΒ που εκτελεί δημόσια υπηρεσία και επείγουσα διακομιδή. Παρά τις εξηγήσεις, ζητήθηκαν και καταγράφηκαν τα στοιχεία των διασωστών, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία είσπραξης του ποσού, ενώ δημιουργήθηκε έντονη αναστάτωση κατά τη διάρκεια μιας αποστολής που είχε ως αποκλειστικό σκοπό τη διάσωση ανθρώπινης ζωής. 

Το περιστατικό αυτό προκαλεί εύλογη οργή και σοβαρά ερωτήματα. Είναι αδιανόητο, εν έτει 2026, ένα δημόσιο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που εκτελεί επείγουσα διακομιδή να αντιμετωπίζει εμπόδια, καθυστερήσεις και οικονομικές απαιτήσεις, τη στιγμή που κάθε λεπτό μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για την έκβαση ενός περιστατικού.

Η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται και δεν μπορεί να εξαρτάται από την έκδοση εισιτηρίου ή την καταβολή κομίστρου. Το ΕΚΑΒ αποτελεί κρίσιμο πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας και οφείλει να μπορεί να εκτελεί απρόσκοπτα την αποστολή του, χωρίς προσκόμματα και χωρίς να υποβάλλονται οι εργαζόμενοί του σε τέτοιες απαράδεκτες διαδικασίες. 

Καλούμε άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας, το Υπουργείο Υγείας, τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και κάθε αρμόδιο φορέα να παρέμβουν, να διερευνήσουν το περιστατικό και να δώσουν οριστική λύση, ώστε να διασφαλιστεί ότι κανένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν θα βρεθεί ποτέ ξανά αντιμέτωπο με αντίστοιχες καταστάσεις κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΜΑΦΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΩΝ

Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΦΙΜ, από τον Ιούλιο 2023 έως τον Μάιο 2026, το 76% των τροπολογιών κατατέθηκε στη Βουλή μεταξύ 21:00 και 01:00.

Ακόμη πιο αποκαλυπτικό: το 81% των τροπολογιών τελευταίας στιγμής μπήκε επίσης μέσα στη νύχτα.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα ποια είναι η στρατηγική της πλευράς Διαμαντοπούλου, έρχεται ο Γιώργος Σακελλίων, εκ των στενών συνεργατών και υποστηρικτών της, για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και να μην μείνει καμία ψευδαίσθηση.

Συνεργάτης της Διαμαντοπούλου – ορφανό του Σημίτη κι αυτός – υπέρ της συνεργασίας με Μητσοτάκη – «Πολιτική αλλαγή είναι και η μη αυτοδυναμία της ΝΔ»

Σχολιο.- Αυτή η πλευρά είναι ο λαγός για την δημόσια κατανάλωση γενικά. Ολόκληρο το ΠασοΚιναλ είναι σημιτικό, όπως και η ΝΔ πια, όπως και τα τέσσερα πέμπτα των ΕΛ.ΑΣ, Συριζα και Νεαρ... Γεμίσαμε γερμανοτσολιάδες & yes man . Δεν υπάρχουν πάρα μόνο λαγοί των όψεων ίδιου νομίσματος στα τρία κόμματα έτοιμα για κυβερνητική συνεργασία αν δεν βγαίνουν τα κουκιά.

Σχολιο.- Είναι απλά τα πράγματα. Αυτή η σαύρα είναι χρόνια τώρα θαμώνας της λέσχης Μπιλντερμπεργκ, αυτό τα λέει όλα

Σχολιο.- Αφού κ. Διαμαντοπούλου είναι ολoφάνερο ότι θέλεις να πας στη Νέα Δημοκρατία , γιατί δεν πας όπως ο Λοβέρδος;

Σχολιο.- Την σιχαινομαι



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δίκη για τα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Απορρίφθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας τα αιτήματα των συνηγόρων υποστήριξης της κατηγορίας για την οπτικοακουστική κάλυψη και αναμετάδοση της δίκης του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών και της αυτοπρόσωπης εμφάνισης των κατηγορουμένων.

Η πρόεδρος ανέφερε πως το δικαστήριο απορρίπτει ως πρόωρο το αίτημα για την εμφάνιση των κατηγορουμένων και επιφυλάσσεται να επανέλθει με την έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας.

* Θυμήστε μου ποιοι επιτέθηκαν, εξύβρισαν με όποια χυδαιότητα χωράει ανθρώπου νους, χλεύασαν την Μαρία Καρυστιανού για την κίνησή της, διότι είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη;;;; Ας πάρουν λοιπόν ακόμα ένα μπάζωμα από τη δικαιοσύνη του Μαξίμου για επιβράβευση της εμπιστοσύνης τους 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κυρώσεις; Ποιες κυρώσεις;

Το Ιράν μόλις ολοκλήρωσε την πλήρη ενσωμάτωση του ρωσικού συστήματος πληρωμών MIR. 

Οι πληρωμές στο Ιράν με χρήση καρτών MIR είναι πλέον διαθέσιμες — και σύντομα οι Ιρανοί θα χρησιμοποιούν τις κάρτες τους σε ρωσικά καταστήματα.

Ενώ οι καταρρέουσες διατλαντικές ελίτ ουρλιάζουν και βράζουν, η Ρωσία και το Ιράν χτίζουν ήσυχα έναν παράλληλο οικονομικό κόσμο που το δολάριο δεν μπορεί να αγγίξει.

Το πολυφωνικό τρένο συνεχίζει να κινείται. Η παλιά αυτοκρατορική τάξη είναι τοστ.

*Έχουν χορτάσει φάπες!!!!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αφιερωμένο στο ψήφισμα της ΕΕ και της Γαλλίας κατά της Μπουρκίνα Φάσο. 

Μακρόν έχεις τα κάκαλα να συναντήσεις τον Τραορέ και να του δώσεις το ψήφισμα; Τολμάς καημένε που ακόμα δεν συνήλθατε από την κλωτσιά που φάγατε;

Πάρε και την γνώμη του Τραμπάκουλα και του Σατανιάχου για την εμπειρία τους με τον Captain Traore. Θα σε βοηθήσει να φύγεις τρέχοντας! Κότες! 

Σχολιο.- Και ο άνθρωπος ξέρει να επιλέγει φίλους και εταίρους. Έχει επιλέξει την πλευρά των Ρώσων και έρχεται συχνά Ρωσία.

Η Ρωσία και η Μπουρκίνα Φάσο είναι στρατηγικοί σύμμαχοι των οποίων η διμερής συνεργασία αναπτύσσεται ενεργά στον στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό τομέα.

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας όμως επιλέξανε να στέλνουνε όπλα τα οποία χρησιμοποιούνται κατά των Ρώσων, τα οποία σκοτώνουν Ρώσους και στέλνουνε τα τελευταία μας χρήματα στους χαχολους ουκρανοναζί. Διώξανε τον Ρώσο τουρίστα με τις γεμάτες τσέπες απο την χώρα μας. Γιατί? Επειδή είναι οι κυβερνήσεις της Ελλάδας  μαριονέτες της κάθε ουρσουλας. Μια ζωή τη Ρωσία την βλέπανε εχθρικά και με την πρώτη διαταγή, τρέχανε να της κάνουνε κακό. Ό,τι περνούσε, τέλος πάντων, από το χέρι τους. Ακόμη και όταν παριστανανε τους φίλους στη Ρωσία, πάντα είχανε στραμμένο το βλέμμα τους προς τη Δύση.

Σχολιο.- κι αφού μας φτάσανε στην εξαθλίωση συνεχίζουνε την ίδια τακτική. 

Σχολιο.- και αν συνεχίσει έτσι ο Τραορέ, σε μερικά χρόνια θα πηγαίνουμε εμείς μετανάστες στην Αφρική

Σχολιο.- ..ο ναζινιαχου του έδινε 1δις γ να μην διώξει τις εταιρίες του κ ο ΤΡΑΟΡΕ είπε όχι..

..δεν ειναι μιζοτακης βέβαια..

Σχολιο.- πέρασε πολύ δύσκολα ο μακελάρης με τον Τραορέ. Όπως και ο Τραμπάκουλας.

Σχολιο.- Ασυλληπτο για τα Ελληνικα δεδομενα!!!

Σχολιο.- και τα παγκόσμια. Δες ΗΠΑ, δες ΕΕ, χώρες αποικίες των δυτικών και όσες χώρες δεν έχουν ηγέτες που να διώξουν τους αποικιοκράτες και τους τρομοκράτες και να ζήσουν αυτόνομα

Σχολιο.- Όταν τους έδιωξε ο Τραορέ από την Αφρική σταμάτησαν να λεηλατούν το ουράνιο από τον Νίγηρα ιδιαίτερα κρίσιμο για τη γαλλική πυρηνική βιομηχανία η οποία σήμερα υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά τη δηµοσίευση του πρόσφατου βουλεύµατος του Εφετείου που διέταξε την απόλυσή µου υπό όρους, 

θα περίµενε κανείς απ’ τους διαφόρους σχολιαστές να βγουν και να το επαινέσουν ως νοµικά και ορθολογικά τέλειο. 

Λέγοντας ότι επιτέλους, έστω και µετά από 4 χρόνια, έστω την 5η φορά, εκδόθηκε ένα σωστό βούλευµα από τίµιους και άξιους δικαστές. 

Θα ’πρεπε να τους πλέκουν το εγκώµιο. 

Αντίθετα όµως παρακολουθούµε µια χυδαία παρέλαση τάχα αγανακτισµένων πολιτών, πολιτικών και δηµοσιογράφων να ψευδολογούν ασύστολα, να παραπλανούν κρύβοντας την αλήθεια.

Λένε ότι έπρεπε να εκτίσω 25 έτη, ενώ γνωρίζουν καλά ότι δικαιούµαι την απόλυση στα 19 έτη, άρα την έχουν καθυστερήσει 5 χρόνια. 

Αυτό λέει το άρθρο 105 του παλιού Π.Κ. που ισχύει για µένα, όπως λέει ρητά το άρθρο 465 του νέου Π.Κ.

Λένε ότι τα προηγούµενα 4 βουλεύµατα ζητούσαν τα 25 έτη, πράγµα ψευδές. 

Τα 4 προηγούµενα ήταν αρνητικά για άλλο λόγο (κατ’ επίφαση καλή διαγωγή), άλλα δέχονταν ότι εκπληρούνται οι τυπικές προϋποθέσεις που είναι τα 19 έτη. 

Αρα και αυτά συµφωνούσαν στα 19 έτη. 

Αποκρύπτουν ότι δεκάδες πολυϊσοβίτες µε δράση πριν την ισχύ του νέου Π.Κ. αποφυλακίστηκαν στα 19 ή 20 έτη. 

Αποκρύπτουν ότι στο 4ο Συµβούλιο του ∆εκέµβρη 2024 –όπου ήµουν παρών– ο Πρόεδρος και Πρόεδρος του Εφετείου ψήφισε την απόλυσή µου, αλλά µειοψήφησε. 

Οτι ο Εισαγγελέας της έδρας, ο ίδιος κ. Ν. Φυστόπουλος µίλησε θετικά για µένα, ενώ µετά από ένα χρόνο αλλάζει τελείως και κάνει αρνητική πρόταση, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο νέο στοιχείο ! 

Αποκρύπτουν ότι έχω πάρει 12 άδειες και όχι 6. 

Κι ότι την πρώτη την πήρα µετά από 20 έτη έκτισης ενώ σύµφωνα µε το νόµο θα ’πρεπε να την πάρω στα 8 έτη.

Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, 

να µην εφαρµόσουν τον νόµο. 

Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. 

∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί 

και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.

Λένε ότι δεν µετάνιωσα. 

Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, 

αποκρύπτουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. 

Και πολύ σωστά. 

Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.

Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, 

αποκρύπτοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού.

Αποκρύπτουν το σηµαντικό γεγονός, ότι σύµφωνα µε τις δηµοσκοπήσεις 75% των ερωτηθέντων δεν έχουν εµπιστοσύνη στη ∆ικαιοσύνη 

και άρα οι αποφάσεις της δεν µπορεί να θεωρηθούν ούτε θέσφατα ούτε δίκαιες. 

Πράγµα που σηµαίνει ότι ούτε οι καταδικασµένοι στη φυλακή είναι όλοι ένοχοι 

ούτε αυτοί που είναι έξω είναι όλοι αθώοι. 

Ζητούν ανοιχτά να παραµείνω για πάντα στη φυλακή (να σαπίσω στη φυλακή) 

αποκρύπτοντας ότι στη Νορβηγία, ο γνωστός νεοναζί που δολοφόνησε σε λίγη ώρα 87 νεολαίους 

έχει καταδικαστεί σε κάθειρξη 20 ετών, κι όχι σε 87 φορές ισόβια.

Παρότι σύµφωνα µε τον νόµο το είδος των εγκληµάτων που έχει διαπράξει ένας κατάδικος δεν αξιολογείται για την απόλυση υπό όρο, 

θα ασχοληθώ, όσο συντοµότερα µπορώ, µε την ηθική αυτουργία. 

Γιατί µετά από 24 χρόνια παρατηρώ ότι η παραπληροφόρηση και τα fake γεγονότα καλπάζουν σβήνοντας βαθµιαία τα λίγα ψήγµατα αλήθειας που υπήρχαν. 

1. Περίπου 9 µήνες µετά τις συλλήψεις και διαρκούσης της δίκης έγινε µια πρώτη δηµοσκόπηση. 

Σ’ αυτήν 54% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν πιστεύουν ότι ο Α. Γιωτόπουλος ήταν ο αρχηγός. 

Κι ενώ στο χρονικό αυτό διάστηµα όλα σχεδόν τα µίντια βυσσοδοµούσαν καθηµερινά εναντίον µου (έφτασαν στο σηµείο να γράφουν ότι ο πατέρας µου ήταν συνεργάτης της Χούντας του ’67, ενώ είχε αποβιώσει το Γενάρη του 1965) χωρίς να µπορώ να απαντήσω.

2. Μόλις εκδόθηκε η απόφαση η µεγαλύτερη και σηµαντικότερη τότε εφηµερίδα η «Ελευθεροτυπία» έγραψε στο κύριο άρθρο της ότι «η ηθική αυτουργία του Γιωτόπουλου δεν αποδείχθηκε».

3. Ο τότε Πρόεδρος της ∆ιεθνούς Οµοσπονδίας των Ενώσεων ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου κ. Patrick BAUDOUIN που παρακολούθησε τη ∆ίκη δήλωσε ότι «Στην περίπτωση του Γιωτόπουλου η Ελληνική ∆ικαιοσύνη λειτούργησε ως ∆ικαιοσύνη ∆ικτατορίας».

4. Στη διάρκεια της ∆ίκης ένας απ’ τους σηµαντικούς κατηγορούµενους που συνεργάστηκε µε τις αρχές,

περιέγραψε µε λεπτοµέρειες πως παίρνονταν οι αποφάσεις συλλογικά και δήλωσε ότι δεν υπήρχε ηγεσία, παρότι πιέζονταν από τους ∆ικαστές.

Εφτασε µάλιστα στο σηµείο να περιγράψει πως αυτός ακύρωσε µια βίαιη ενέργεια επειδή διαφωνούσε. 

Το ίδιο κατέθεσε κι άλλος ένας κατηγορούµενος που ακύρωσε µόνος του άλλη βίαιη ενεργεία. 

Χωρίς να υπάρξει κάποια διάψευση από άλλους κατηγορούµενους. 

Πράγµα που σηµαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ηθικής αυτουργίας κάποιας ανύπαρκτης ηγεσίας. 

5. Σύµφωνα µε τον Γερµανό νοµικό Claus Roxin, εµπνευστή της Tatherrschaft (πατρότητα της πράξης), 

δεν αρκούν κάποιες ενδείξεις ή το «δεν µπορεί παρά να είναι αυτός» για να καταδικαστεί κάποιος για ηθική αυτουργία, 

αλλά απαιτείται ν’ αποδειχτεί στο ∆ικαστήριο µε συγκεκριµένα στοιχεία ότι αυτός διέταξε την πράξη.

Το συµπέρασµα είναι αβίαστο. 

∆εν υπήρξε ποτέ ηθική αυτουργία. 

∆εν είναι παρά ένα παραµυθάκι ισχυρών εξωδικαστικών παραγόντων που το επέβαλαν στο Πρωτόδικο ∆ικαστήριο, για να καταδικαστώ σε βαριά ποινή, ώστε να µπορούν να µε παρουσιάζουν σαν σίριαλ κίλερ. 

Σε ένα ακόµη απ’ τα συχνά δικαστικά σκάνδαλα της χώρας. 

Αυτό το παραµυθάκι ανακυκλώνουν σήµερα εµπλουτισµένο µε νέα χονδροειδή ψέµατα µε τη βοήθεια της λήθης του χρόνου.

52 χρόνια µετά την κατάρρευση της ∆ικτατορίας του ’67, 

το δικαστικό σύστηµα της σηµερινής ∆ηµοκρατίας δεν διαφέρει σε τίποτα απ’ αυτό της Χούντας. 

Οπως και τότε, δεν διστάζουν να καταδικάζουν και να φυλακίζουν όποιον γουστάρουν παραβιάζοντας ανοιχτά νόµους και αρχές του ∆ικαίου. 

Με οποιοδήποτε πρόσχηµα ακόµη και το πιο γελοίο.

Να τον κρατάνε φυλακισµένο για όσο χρόνο θέλουν.

Ενώ παράλληλα οι πραγµατικοί και ουσιαστικοί ένοχοι για το µεγαλύτερο έγκληµα 

– σκάνδαλο των Τεµπών µε 57 νεκρούς - 

όχι µόνο δεν θα φυλακιστούν 

αλλά ούτε καν θα δικαστούν.

Αλέκος Γιωτόπουλος, Ιούνιος 2026



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ισπανία: Ο πρώην υπουργός Μεταφορών καταδικάστηκε σε 24 χρόνια φυλάκισης για διαφθορά

Κρίθηκε ένοχος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, υπεξαίρεση και εμπορία επιρροής και νοθεία δημοσίων συμβάσεων για ιατρικά είδη, όπως μάσκες προσώπου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όταν κατείχε το αξίωμα.

Ευτυχώς που δεν είχαμε τέτοιο κρούσμα στην Ελλάδα ε Ντόρα; 

Σχολιο.- Εδώ στην Ελλάδα ο κολλητός άλλαξε την παραγωγή του εργοστασίου σε κατασκευή μασκών επί covid και έβγαλε εκατομμύρια.

Σχολιο.- Πες μου εσύ, εδώ στην μπανανία που ζούμε ποιος είναι αυτός που θα κυνηγήσει όλα αυτά τα αποβράσματα;

Ποιος είναι αυτός θα τα βάλει με τη μαφία και θα κάνει τα αυτονόητα;

Ποιος είναι αυτός που από το 70’ μέχρι τώρα θα ελέγξει όλους αυτούς που έχουν κάνει αμύθητες περιουσίες σε βάρους του λαού , θα τους δικάσει , θα τους φυλακίσει και θα τους κατασχέσει τις περιουσίες ;

Ποιος είναι αυτός που θα τα βάλει με καρτέλ και τα λόμπι ( Τραπεζίτες, Μεγαλοεπιχειρηματίες κτλ κτλ)

Ποιος θα ελέγξει όλους αυτούς τους Goldenvizakides , τους Σιωναζι, Πολυεθνικές κτλ κτλ που έχουν μπουκάρει στη χώρα κι έχουν αγοράσει τη μισή Ελλάδα;



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Εντι Ράμα δηλωνει πως δεν είναι ο «Νονός» της Αλβανίας, ενώ αναφέρει πως οι διαδηλώσεις εναντίον του είναι υποκινούμενες... από το Ιράν.

*Φάνηκε από τον χθεσινό χορό πως έγινε Τραμπ. Ορίστε και η ομολογία



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έρχονται ξανά τα αγροτικά μπλόκα; Τα τρακτέρ στους δρόμους εν μέσω καλοκαιριού

Τα τρακτέρ ξαναβγαίνουν στους δρόμους μέσα στο καλοκαίρι με φόντο τα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα.

Οι αγρότες διαμαρτύρονται για επιδοτήσεις, κόστος παραγωγής και καθυστερήσεις πληρωμών.

Tέσσερις μήνες μετά την οριστική λήξη των αγροτικών κινητοποιήσεων, ο πρωτογενής τομέας βρίσκεται ξανά σε αναβρασμό, καθώς τα δομικά προβλήματα, όχι μόνο δεν επιλύθηκαν, αλλά εντάθηκαν, οδηγώντας τους παραγωγούς σε δυναμικές κινητοποιήσεις, στην «καρδιά» της παραγωγικής περιόδου. 

Η κυβερνητική αδράνεια αναγκάζει τον αγροτικό κόσμο να ξεκινήσει έναν νέο κύκλο αντιδράσεων, αποδεικνύοντας ότι τα προβλήματα της υπαίθρου παραμένουν. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι παραγωγοί σε πολλά σημεία της χώρας ζεσταίνουν ξανά τις μηχανές των τρακτέρ τους, και όχι για εργασίες.

Από σήμερα, Τρίτη 23, έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου, οι εκπρόσωποι του πρωτογενούς τομέα παραγωγής προχωρούν σε μια σειρά συντονισμένων δράσεων και αποκλεισμών, μεταφέροντας την πίεση στο οικονομικό και πολιτικό επιτελείο.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λ. Βούλγαρης, αντιπρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λειβαδιάς, τα λέει έξω από τα δόντια στην Α. Σδούκου που τον ακούει εμβρόντητη! 

«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος.»

"Περνάνε τα δισεκατομμύρια σαν πύραυλοι πάνω από το κεφάλι μας και εμείς δεν έχουμε να ταΐσουμε τα παιδιά μας. 

Και αφού λέω για τα παιδιά μας, σας μιλάμε ειλικρινά ότι εμείς θα αγωνιστούμε γιατί δεν πρόκειται τα παιδιά μας να τα αφήσουμε αύριο στα πιράνχας και στους πολιτικούς που δυστυχώς μπαίνουν ξεβράκωτοι και βγαίνουν με 40 ακίνητα ο καθένας."

https://www.facebook.com/reel/1070287642369101?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ψήφισμα της ΕΕ κατά της Μπουρκίνα Φάσο

Μετά την αποτυχία της μαζικής επίθεσης στο Μάλι, η Γαλλία θέλει να δοκιμάσει κάτι για την Μπουρκίνα Φάσο κινητοποιώντας την ΕΕ για να ασκήσει πίεση στη χώρα. 

Η Γαλλία, μέσω του Christophe Gomart, ένας στρατηγός του γαλλικού στρατού που έγινε βουλευτής της ΕΕ, πίεσε για ψήφισμα κατά της Μπουρκίνα Φάσο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 

Το ψήφισμα, που υιοθετήθηκε στις 18 Ιουνίου 2026, καταδικάζει αυτό που χαρακτηρίζει ως συνεχή καταστολή του αστικού χώρου, της δημοκρατίας και των θεμελιωδών ελευθεριών στην Μπουρκίνα Φάσο. Το κείμενο πέρασε με αποφασιστικές 476 ψήφους υπέρ, 11 κατά και 75 αποχές.

Το ψήφισμα ζητά:

- Η «αποκατάσταση των ελευθεριών» με την αντιστροφή της διάλυσης και της αναστολής των ΜΚΟ.

- "Προστασία των ΜΜΕ" μέσω της ελευθερίας του Τύπου.

- Η κυβέρνηση Μπουρκίναμπε να αναστρέψει την απόφαση της να αποσυρθεί από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (ΔΠ).

- Εκφράζει επίσης «βαθιά ανησυχία για την αυξανόμενη επιρροή της Ρωσίας στη χώρα μετά την απέλαση των ευρωπαϊκών δυνάμεων, προειδοποιώντας ότι συμβάλλει σημαντικά σε αυτό που χαρακτηρίζει ως αυταρχική ολίσθηση. "

Τώρα, το ερώτημα είναι:

Είναι η Μπουρκίνα Φάσο χώρα της Ευρώπης ή μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να υπαγορεύει τι πρέπει να κάνει όσον αφορά τις εσωτερικές της υποθέσεις;

Πείτε στον στρατηγό της Γαλλίας ότι η Μπουρκίνα Φάσο είναι κυρίαρχη χώρα και ότι η ΕΕ δεν έχει δικαίωμα να υπαγορεύει τις εσωτερικές της υποθέσεις. 

Πείτε του ότι ο στρατός της χώρας του ήταν στην Μπουρκίνα Φάσο και στο Σαχέλ για 10 χρόνια με ΜΗΔΕΝ αποτελέσματα, και ότι πλέον δεν υπάρχει τρόπος για να επιστρέψει και να ελέγξει την Μπουρκίνα Φάσο. Όποια ψηφίσματα κι αν βοηθήσει να περάσουν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η Γαλλία δεν θα επιστρέψει στην Μπουρκίνα Φάσο. Τελείωσε.

Πείτε του ότι είναι καιρός για τη Γαλλία να προσπαθήσει να σταθεί στα πόδια της και να ζήσει χωρίς να υπολογίζει στην καταπίεση των αφρικανικών χωρών.

* VENCEREMOS CAPTAIN TRAORE

Σχολιο.- Δηλαδή πληρώνονται αυτοί 476 ευρωβουλευτές για να ψηφίζουν για ζητήματα που δεν κατέχουν και δεν έχουν δικαιοδοσία ως εκπρόσωποι.

Σχολιο.- Ο Τραορέ τους πέταξε όλους από την χώρα του, τους πείνασε, τους εξαθλίωσε και τώρα σκέφτηκαν το ψήφισμα να επανέλθει η αποικιοκρατία τους! Θα μπλέξουν άσχημα με τον CAPTAIN οι κότες της Δύσης!

Σχολιο.- η Γαλλία έχει χοντρά ζόρια από τότε που την πέταξε έξω από την Αφρική ο Τραορέ. Όλο το ουράνιο για τα πυρηνικά της εργοστάσια το έκλεβε από τον Νίγηρα. Τώρα η παραγωγή πυρηνικής της ενέργειας έπιασε πάτο κι άρχισε τις δυτικές εξυπνάδες. Σε ποιόν; Στον Τραορέ

Σχολιο.- Τέτοιους ηγέτες θέλουμε να πετάξουν έξω όλα τα σκουπίδια να καθαρίσει ο τόπος



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γυναίκα διαδηλωτής παρέκαμψε την ασφάλεια και κατέβασε την Ισραηλινή σημαία από την πρεσβεία στα Τίρανα κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαδήλωσης.

Το Αλβανικό υπουργείο Εξωτερικών καταδίκασε την ενέργεια ως "βεβήλωση της ισραηλινής σημαίας" και οι διαδηλωτές ίδρωσαν Ράμα

https://www.facebook.com/reel/1378147387548451?locale=el_GR

Σχολιο.- Θυμήθηκα τον Κύπριο Σολωμό Σολωμού...

Σχολιο.- και τον Μανώλη Γλέζο που κατέβασε τη σημαία των ναζί από την Ακρόπολη

Σχολιο.- Μπράβο στο λαό της Αλβανίας!! Μας δείχνει το δρόμο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά από 22 χρόνια, η παραλία Kakome επιστράφηκε στους νόμιμους ιδιοκτήτες της: Toν Αλβανικό λαό. 

Καιρός να πάρουμε και εμείς μαθήματα...

" Σπάσαμε τον αποκλεισμό κι επιτέλους απολαμβάνουμε τη γη μας που μας αρνήθηκαν για 22 χρόνια" δήλωσαν

https://www.facebook.com/reel/4449066212041339?locale=el_GR



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Αμερικανός νομοθέτης Τζο Γουίλσον ανακοίνωσε μια επίσημη συμφωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο για την αφαίρεση της τζιχαντοφασιστικής Νέας Συρίας του τζιχαντοφασίστα κανίβαλου σφαγέα δικτάτορα Τζογλάνι από τον κατάλογο των χωρών που χορηγούν την τρομοκρατία στις ΗΠΑ.

* Κάθε μέρα και καλύτερα!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ράμα... έγινε Τραμπ 

Στο Elbasan στην τελετή της 35ης επετείου του PS, κορόιδευε τους διαδηλωτές και μιμήθηκε τους influencers στη διαμαρτυρία 

Τραβάει χοντρά ζόρια ο τύπος. Σάλταρε!

https://www.facebook.com/reel/1025638323487963?locale=el_GR

Σχολιο.- Σαλταρισμένος ήταν από παλιά. Δεν σάλταρε τώρα.

Σχολιο.- Με αυτά που κάνει γελαει μόνο αυτός και οι παρατρεχαμενοι του. Όλοι οι άλλοι θα πεισμώσουν κι άλλο. Καλά να πάθει.

Σχολιο.- Άμα είσαι νονός της νύχτας, πουλάς ναρκωτικά, και με τις συμμορίες σου έχεις την πρωθυπουργία της χώρας, αυτά κάνεις, έτσι καταντάς.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπάρχουν μερικά ζητήματα στα οποία είμαι παλαιών αρχών σχετικά με την πορνεία. Με περηφάνια. Όταν λέμε παλαιών, εννοούμε πραγματικά παλαιών - εκατό χρόνια πίσω. Παραμένω πιστός Μαρξιστής-Λενινιστής και υπέρμαχος της ανθρώπινη λογικής.

https://www.marxists.org/archive/kollonta/1921/prostitution.htm?fbclid=IwY2xjawSnpsxleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEelOPb3kJ_NL5rYH-g53hVG92xjMI8KItlWuxBWPsq2h0f4C05Q1WaiKAR9cs_aem_Ua6wQfaNaD_Jr0GEzCDsJg



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΙΣ 19:00’ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ

Έπειτα από 138 μέρες απεργίας πείνας, η υγεία του Αριστοτέλη Χατζή επιδεινώθηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ πλέον το σωματικό του βάρος έχει πέσει στα 35 κιλά. Παρόλα αυτά, τόσο η Περιφέρεια, όσο και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παραμένουν αδιάλλακτες αναφορικά με το σχέδιο ανάπλασης και εκκένωσης των κατειλημμένων Προσφυγικών. Ο στόχος τους είναι να χτυπήσουν τους χώρους αναπαραγωγής του κινήματος και να τους αντικαταστήσουν με ακροδεξιές λέσχες και real estate.

Δεν θα τους περάσει όμως!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ!

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ! 

ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 19.00 Η ΩΡΑ



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πολύ οπισθοδρομικό σε βρίσκω σύντροφε. Kαταρχάς δεν είναι πορνεία, είναι σεξεργασία. Κατά δεύτερον, εννοείται πως απελευθερώνει μια κοπέλα στα 20 της να πουλιέται στους πορνοπελάτες που την αντιμετωπίζουν ως ένα κομμάτι κρέας. Δηλαδή τι άλλο πιο απελευθερωτικό θα μπορούσε να κάνει μια νεαρή κοπέλα;

Σχολιο.- Καλά, οσοι επιμένουν να την προωθούν ως "μια ακόμα εργασία"  το προμοταρουν απλά σαν μια ακόμα επιλογή εργασίας, που μπορεί να κάνει οποιαδήποτε και οποιοσδήποτε λες και μιλάμε για ταμεία σε σούπερ Μάρκετ

Εν τώ μεταξύ το τραγικότερο όλων με το συγκεκριμένο ιδεολόγημα, είναι ότι αντί να προωθήσουν την ίση πρόσβαση στην εργασία, τον κοινωνικό χώρο κλπ, ώστε να αντιστραφεί η γκετοποίηση, που όντως υφίστανται, χρησιμοποιούν το πληρωμένο σεξ - ανώτατη εκμετάλλευση του ίδιου του ανθρώπινου σώματος, όχι απλά εργατικής δύναμης - ως απελευθερωτικό μέσο. Δηλαδή η πιο ακραία εκμετάλλευση, και η πιο πατριαρχική άλλωστε, είναι αυτή που εν τέλει θα απελευθερώσει το άτομο!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κι όμως!

-Το 52% των Ελλήνων, θεωρεί ότι η Ελλάδα συνδέεται πολιτισμικά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με τη Ρωσία - παρά με τη Δύση!

Μόλις το 37% πιστεύει το αντίθετο! 

Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι στα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα το ποσοστό όσων “θέλουν Ρωσία” γίνεται μεγαλύτερο (63% ή 2 στους 3 αν θέλετε) έναντι 22% που “θέλουν Δύση”!

-Όλα αυτά στη Δημοσκόπηση της εταιρείας QED που παρουσιάζει ο Σταύρος Θεοδωράκης εδώ https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/, https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/?fbclid=IwY2xjawSnrs1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHhyUStDW8YSr-FbbsPRzW_s4NlG-0wic5Oypfi5cJs99B-Bq1g7pkbd0uo-u_aem_pMAQRKY2BbAT3Qe5m84n1A, με τη βοήθεια του Γιάννη Κωνσταντινίδη, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και του Σταύρου Κορνέτη απ’ το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.

-Παρά τη θέση της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ,

-Παρά τον … “πόλεμο στη Ρωσία” που κήρυξε ο Μητσοτάκης!

-Παρά τον κατακλυσμό και πλύση εγκεφάλου κάθε ώρα, κάθε μέρα από το ΣΥΝΟΛΟ σχεδόν των media, με την ενίσχυση πληρωμένων bots και σχολίων!

-ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ:

-ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!

Έχει κι άλλα πολλά ενδιαφέροντα η Δημοσκόπηση εκτός απ’ αυτό το βασικό 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ἡ δημόσια ἀτζέντα στό Μητσοτακιστάν

Προσπαθώντας νά παρακολουθήσω ὅσα συμβαίνουν στόν τόπο μας, ἀπορῶ πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀγνοοῦμε τόν ἐλέφαντα στό δωμάτιο καί νά ἀσχολούμαστε μέ τά μυγάκια στόν τοῖχο.

Τά σκάνδαλα τῆς Κυβέρνησης καί τῆς μητσοτακικῆς ΝΔ πού καθημερινά ἀποκαλύπτονται, τελευταῖο τοῦ Ἀβραμό, δέν ἔχουν τελειωμό. Κάτι λογικό, ἄν ἀναλογιστεῖ κανείς ὅτι βρίσκεται στήν ἐξουσία ἡ φαμίλια τοῦ "καθάρματος τοῦ '65". Τό πολιτικό ἐκεῖνο σκουπίδι, ὁ πιό μισητός πολιτικάντης τῆς μεταπολεμικῆς Ἑλλάδας, δυστυχῶς δέν ἔπαψε νά βλάπτει τήν πατρίδα μας ὅταν ἐπιτέλους μᾶς ἀπάλλαξε ἀπό τήν παρουσία του ἀλλά μᾶς κληροδότησε τή φαμίλια του. Δέν ἔχει λοιπόν νόημα νά λέμε "νά κι ἄλλο σκάνδαλο", ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ καί ἡ ἔκπληξη θά ἦταν ἄν στή διαχείριση κάποιου ζητήματος πρυτάνευε τό δημόσιο συμφέρον καί κάποιας μορφῆς ἐντιμότητα. Τά πάντα κινοῦνται μέ γνώμονα τή μίζα, τήν διαπλοκή, τό προσωπικό ὄφελος καί μέ ἐργαλεῖα τό ψέμμα, τόν ἐκβιασμό καί (ὅπου χρειαστεῖ) κάποιας μορφῆς βία. Μαφία, ἐγκληματική ὀργάνωση, κύκλωμα, πεῖτε το ὅπως θέλετε. Ἕνα περιβάλλον ὅπου βρίθουν τά κουλήκια τύπου Ἀσημακοπούλου, Τριαντόπουλου, Ἄδωνη, Μπίτζιου, Σεμερτζίδου, Μπακογιάννη καί τίποτε ἄλλο!

Σ΄ αὐτή τή χώρα λοιπόν, πού καθημερινά πέφτει χαμηλότερα ξεπουλώντας τά πάντα, ὁ δημόσιος διάλογος κυριαρχεῖται ἐσχάτως ἀπό δύο ζητήματα: τήν καθιέρωση τοῦ ὅρου "γυναικοκτονία" στόν ποινικό μας κώδικα καί τήν ὁδηγό πού πάτησε μέ τό αὐτοκίνητό της ἕνα σκυλάκι. Ἀμέτρητα σχόλια στήν ὑπηρεσία τοῦ καθεστῶτος, γιά νά κάνει τίς δουλειές του ἥσυχα. Ἄραγε ἤθελε ἡ 60χρονη νά σκοτώσει τό ζῶο, βρέ τί συζητᾶμε, νά τήν σκοτώσουμε μέ τόν ἴδιο τρόπο, φταίει πού δέν μπῆκαν στό Σύνταγμα τά δικαιώματα τῶν ζώων, ποιῶν ζώων ὅμως λέει ὁ ἄλλος... Μῖσος καί ἀλληλοσπαραγμός γιά κάτι πού συμβαίνει καθημερινά ἐπειδή ὑπάρχουν ἑκατομμύρια ἀδέσποτα στήν Ἑλλάδα καί καμμία λύση δέν ἀποτολμᾶται. Κι ἀπό τήν ἄλλη τό αἴτημα τῶν φεμιναζί πού μέτρησαν τήν 8η γυναικοκτονία φέτος (ἄρα 16 θανάτους ἐτησίως, παγκόσμιο ἀρνητικό ρεκόρ;) καί θέλουν νά βάλουν τούς ἄνδρες σέ ἀκόμη ὑποδεέστερη θέση, αὐτή τοῦ ὑποψήφιου θύτη. Δέν τούς φτάνει πού κάνανε γυναικεία μόδα τήν ἀσχήμια (μέ τά ἐμετικά τατουάζ, τά ἄπειρα σκουλαρίκια, τά πολύχρωμα μαλλιά, τά ἀπενοχοποιημένα ξύγκια...), θέλουν νά προκαθορίσουν νομικά καί τί συμβαίνει στό μυαλό τῶν ἀρσενικῶν πού ἀπέμειναν. 

Στό μεταξύ ἡ συμμορία ἀνατινάζει τό ἐνεργειακό μας μέλλον, ξεπουλάει σέ γενοκτόνους τή γῆ μας, παραδίδει τίς ὑποδομές μας μπίρ παρά καί διώχνει τά νιάτα μας στό ἐξωτερικό. Συνεχίστε.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

To κόμμα «Μαζί για το Περού» καταθέτει συνταγματική καταγγελία για εκλογική νοθεία

Το κόμμα αναφέρει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που ακολουθείται για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, ώστε να ευνοηθεί η υποψήφια Φουτζιμόρι.  

Η κοινοβουλευτική ομάδα «Μαζί για το Περού» υπέβαλε αυτή τη Δευτέρα στο Κογκρέσο της Δημοκρατίας συνταγματική καταγγελία εναντίον του υπουργού Εξωτερικών Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος κατηγορείται για φερόμενα αδικήματα εκλογικής νοθείας, παρεμπόδισης εκλογικών διαδικασιών και παράλειψης καθηκόντων.

Το κόμμα ζήτησε την έναρξη διαδικασίας μομφής και προδικαστικής εξέτασης εναντίον του υπουργού Εξωτερικών για φερόμενες παραβιάσεις του Συντάγματος. Η καταγγελία υποβλήθηκε στην Υποεπιτροπή Συνταγματικών Κατηγοριών και αναφέρει φερόμενες συνταγματικές παραβιάσεις και αδικήματα που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία.

Η συνταγματική καταγγελία υποβλήθηκε με την αιτιολογία ότι «αποσυναρμολόγησε αυθαίρετα και αδικαιολόγητα το σύστημα εφοδιαστικής, πληροφορικής και διπλωματικής φύλαξης των ψηφοδελτίων των Περουβιανών του εξωτερικού κατά τη διάρκεια των Γενικών Εκλογών του 2026, παραβιάζοντας τις αρχές της κρατικής ουδετερότητας, της νομιμότητας και της αδιαπραγμάτευτης ισχύος των κανονισμών».

Παρότι η φουτζιμορική πλειοψηφία και οι σύμμαχοί της ελέγχουν το Κοινοβούλιο, το κόμμα Juntos por el Perú (Μαζί για το Περού) κατέθεσε συνταγματική καταγγελία κατά του υπουργού, τον οποίο θεωρεί υπεύθυνο για παρατυπίες στη μεταφορά των εκλογικών πρακτικών που προέρχονταν από το εξωτερικό κατά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών του 2026.

Η προσφυγή κατατέθηκε από τον Πάμπλο Σάλας Τσάρκα, αναπληρωτή νομικό εκπρόσωπο του κόμματος του οποίου ηγείται ο Ρομπέρτο Σάντσες.

Εκτός από την κοινοβουλευτική επερώτηση προς τον Υπουργό Εξωτερικών, το Juntos por el Perú ζήτησε από το Εθνικό Εκλογικό Δικαστήριο την επανεξέταση περισσότερων από 2.400 εκλογικών τμημάτων στη Λίμα και στις Ηνωμένες Πολιτείες (πάνω από 1.700 στην πρωτεύουσα και περισσότερα από 600 στις ΗΠΑ). Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε υποβάλει αίτημα ακύρωσης για 294 εκλογικά τμήματα στην Αργεντινή.

Το αριστερό κόμμα υποστήριξε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που χρησιμοποιούνταν για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, αντικαθιστώντας την ψηφιοποίηση των πρακτικών που είχε εφαρμοστεί στον πρώτο γύρο με τη φυσική μεταφορά τους μέσω διπλωματικών σάκων.

Στο έγγραφο του Juntos por el Perú ζητείται η έναρξη πολιτικής δίωξης (antejuicio político) κατά του Παρέχα Ρίος, «καθώς υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι διέπραξε — ως αυτουργός διά παραλείψεως, λόγω της ιδιαίτερης υποχρέωσής του να εγγυάται τη νομιμότητα (άρθρο 13 του Ποινικού Κώδικα) — εγκλήματα κατά του εκλογικού δικαιώματος, συγκεκριμένα εκλογική απάτη (άρθρο 347 του Π.Κ.) και παρεμπόδιση εκλογικών διαδικασιών (άρθρο 345 του Π.Κ.), σε πραγματική συρροή με το έγκλημα κατά της δημόσιας διοίκησης υπό τη μορφή παράλειψης, άρνησης ή καθυστέρησης εκτέλεσης υπηρεσιακών πράξεων (άρθρο 377 του Π.Κ.)».

Ο Παρέχα Ρίος είχε υπηρετήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών τη δεκαετία του 1990, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του δικτάτορα Αλμπέρτο Φουζιμόρι, και δεν έχει αποκρύψει τη συμπάθειά του προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ούτε τη στενή σχέση του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, Κουβανοαμερικανό σύμβουλο της Κέικο Φουζιμόρι.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα «Hildebrandt en sus Trece», «ο διορισμός του δεν ήταν τυχαίος. Ο αξιωματούχος που ήταν υπεύθυνος για την οργάνωση και την εποπτεία των εκλογών στο εξωτερικό είναι ένας διπλωμάτης που έκανε καριέρα κατά την περίοδο του φουτζιμορικού καθεστώτος. Πρόκειται για τον Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος διορίστηκε Υπουργός Εξωτερικών μετά τον πρώτο γύρο. Είναι φουτζιμορικός και δεν το κρύβει. Στο προσωπικό του Facebook υπάρχουν φωτογραφίες του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, τον Κουβανοαμερικανό σύμβουλο που είχε προσλάβει η υποψήφια. Ο Παρέχα είναι υπεύθυνος για το γεγονός ότι τα εκλογικά πρακτικά του εξωτερικού δεν ψηφιοποιήθηκαν».

«Ο Κάρλος Παρέχα, 75 ετών, βρισκόταν ουσιαστικά εκτός ενεργού υπηρεσίας όταν στις 23 Απριλίου κλήθηκε να αναλάβει το Υπουργείο Εξωτερικών. Εκείνη την εποχή ήταν ήδη γνωστό ότι η Φουτζιμόρι είχε περάσει στον δεύτερο γύρο και ότι ο Ρομπέρτο Σάντσες θα ήταν ο αντίπαλός της», υπογράμμιζε το άρθρο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



20/6/2026

Για κάθε Ισραηλινή μάνα που κλαίει, χίλιες Λιβανέζες πρέπει να κλάψουν. Όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί!!!!!

Αυτά δεν τα είπε κάποιος τυχαίος, υπουργός της Ισραηλινής κυβέρνησης! Τοείπε ο υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ Μπεν Γκβιρ.

Τέτοιες δηλώσεις γίνονται μόνο απο ναζί ή ψυχασθενείς. 

Μου θυμίζει τότε τους Γερμανούς στην Ελλάδα. Για κάθε Γερμανό στρατιώτη νεκρό εκτελούσαν και έκαιγαν ολόκληρο χωριό. Μόνο που αυτός τώρα δεν αρκείται ούτε σε χωριό, ζητά να καεί ολόκληρος ο Λίβανος! 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΓΙΑΤΙ; 

ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΉΤΗΜΑ! 

Ο Γερμανός Υπουργός Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι εντός του έτους θα υπάρξει συμφωνία για την Αποζημίωση 50.000 Πολωνών επιζώντων της Κατοχής, που υπέστησαν "ασύλληπτα δεινά" από τη ναζιστική Γερμανία και η δημοκρατική Γερμανία έχει την "υποχρέωση" να τους παράσχει "υλική και ηθική αποκατάσταση".Την ίδια ώρα αρνείται την παροχή οποιαδήποτε αποζημίωσης στους Έλληνες και σκανδαλωδώς αρνείται να πληρώσει ακόμη και τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, τα χωριά του Ρεθύμνου και το Αίγιο που έχουν στα χέρια τους αμετάκλητες αποφάσεις!

Η Ελλάδα, μάλιστα, σε αντίθεση με την Πολωνία έχει πιο ισχυρή νομικά και ηθικά στάση καθώς ουδέποτε παραιτήθηκε και ουδέποτε αποζημιώθηκε, κάτι που αναγνωρίζουν ακόμη και τα πορίσματα της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Βουλής.

Αλήθεια, τι φταίει; Γιατί οι Γερμανοί αγνοούν προκλητικά τις απαραγραπτες υποχρεώσεις τους απέναντι στην Ελλάδα; Γιατί περιφρονούν την πατρίδα μας;

Η απάντηση βρίσκεται στη στάση της πολωνικής κυβέρνησης που δυναμικά διεκδίκησε γερμανικές επανορθώσεις την τελευταία δεκαετία ενώ η πατρίδα μας, που έχει στερεά νομικά, ιστορικά και ηθικά επιχειρήματα, υποκριτικά διεκδικεί ενώ ουσιαστικά ρίχνει την μπάλα στην εξέδρα!

Απαιτείται γενικός ξεσηκωμός! Όλοι στον αγώνα!

- ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΗΣ!

- ΠΑΡΟΧΗ ΑΔΕΙΑΣ ΜΕ ΥΠΙΓΡΑΦΗ ΤΙΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΌΜΟΥ, ΤΙΥ ΑΙΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΕΘΎΜΝΟΥ!

-ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 923 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΝΣΉΜΟΥ! ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΉ ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 28 ΤΟΥ ΣΥΝΤΆΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΉΣ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗΣ!

Τέλος στην υποκρισία! Η Ελλάδα δεν είναι προτεκτοράτο! 

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΣΕ G7:

"Πέρυσι ξοδέψατε 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πολέμους, όπλα και εξοπλισμό. 10% αυτού του ποσού θα ήταν αρκετό για να εξαλείψει την πείνα και τον αναλφαβητισμό σε μερικές χώρες, και μετά μιλάτε για ειρήνη; "



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ένα 7χρονο αγόρι στην Κούβα ιππεύει το άλογό του «Σοκολάτα» ένα μίλι για το σχολείο.

Όταν φτάνει, ο δάσκαλος δεν έχει έρθει. Έτσι γυρίζει σπίτι.

Αυτό δεν είναι ιστορία. Αυτή είναι η Κούβα τον Ιούνιο του 2026. Και οι New York Times μόλις το δημοσίευσαν.

-Τι έχει κάνει ο αμερικανικός αποκλεισμός πετρελαίου στα σχολεία της Κούβας:

→ Η σχολική χρονιά τελείωσε 2 εβδομάδες νωρίτερα

→ Έκλεισαν τις πόρτες τους και τα 240 οικοτροφεία

→ Ακυρώθηκαν πανελλαδικά οι εισαγωγικές εξετάσεις Πανεπιστημίου

→ Οι μισές μέρες εισήχθησαν για εξοικονόμηση ενέργειας - αλλά χωρίς λεωφορεία, τα παιδιά δεν μπορούν να φτάσουν ούτε στο σχολείο για μισή μέρα

→ 26.000 κενές θέσεις εκπαιδευτικών καΙ εκπαιδευτικοί έχουν εγκαταλείψει τη χώρα κατά χιλιάδες

-Η πραγματικότητα πίσω από τους αριθμούς:

Τα μπλακάουτ διαρκούν πάνω από 20 ώρες την ημέρα. Φοιτητές πανεπιστημίων λαμβάνουν μαθήματα μέσω φωνητικών σημειώσεων WhatsApp — χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για φόρτιση τηλεφώνου, χωρίς δεδομένα για μετάδοση ενός μαθήματος

Μια μητέρα με το όνομα Yaymaris στέκεται στην άκρη του δρόμου στις 7 π.μ. κάθε πρωί με τα δύο αγόρια της - ηλικίες 4 και 12 ετών - ελπίζοντας ότι ένας διερχόμενος οδηγός θα τα πάει σχολείο. Μερικές μέρες, φτάνει 10 π.μ. Ακόμα στέκονται εκεί.

«Τα παιδιά μου δεν μπορούν να μεγαλώσουν και να γίνουν χαζά», λέει.

-Η UNESCO ήταν ξεκάθαρη:

"Η εκπαίδευση στην Κούβα κινδυνεύει λόγω της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης. Θέτει σε κίνδυνο το μέλλον μιας ολόκληρης γενιάς. "

— Anne Lemaistre, Περιφερειακή Διευθύντρια UNESCO, Αβάνα

Αυτή είναι η χώρα που το 1961 κινητοποίησε 250.000 εθελοντές για την εξάλειψη του αναλφαβητισμού - και τα κατάφερε. Ο αναλφαβητισμός έπεσε από πάνω από 20% στο σχεδόν μηδέν. Δωρεάν πανεπιστήμια. Δωρεάν ιατρική περίθαλψη. Δωρεάν σχολεία. Το καμάρι μιας επανάστασης.

Αυτή η κληρονομιά τώρα διαλύεται - όχι εκ των έσω, αλλά με εκτελεστικό διάταγμα που απαγορεύει σε οποιαδήποτε χώρα την παράδοση πετρελαίου στο νησί.

Χωρίς λάδι. Χωρίς λεωφορεία. Χωρίς σχολείο.

Οι New York Times - όχι Κουβανέζικη εφημερίδα, όχι κυβερνητική πηγή - το ερεύνησαν και ανέφεραν ακριβώς τι βρήκαν.

-Πιστεύουμε ότι κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση - ανεξάρτητα από το πού γεννήθηκε, και ανεξάρτητα από τη γεωπολιτική της κυβέρνησής του.

Η πολιτική των ΗΠΑ ακυρώνει το μέλλον αυτής της γενιάς.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ο Πρόεδρος Γκουστάβο Πέτρο αμφισβητεί τη νομιμότητα των εκλογικών αποτελεσμάτων στην Κολομβία

Ο πρόεδρος της Κολομβίας, Γκουστάβο Πέτρο, αμφισβήτησε ανοιχτά τη νομιμότητα της υποτιθέμενης νίκης του δεξιού Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα  στυ δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Κολομβία.

Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο πρόεδρος προειδοποίησε για την ύπαρξη μιας ασταθούς πολιτικής κατάστασης στη χώρα, αφού κατήγγειλε την προμελετημένη παραποίηση των εκλογικών εντύπων E-14, επισημαίνοντας άμεσα μια σοβαρή ευπάθεια στο σύστημα της προκαταρκτικής καταμέτρησης.

Ο αρχηγός του κράτους ανέφερε ότι υπέβαλε επίσημη αίτηση στον γραμματέα και στον εισαγγελέα για την άμεση ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης «Hash» και της χρονικής σφραγίδας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα πρακτικά δεν θα τροποποιηθούν μετά την καταχώρισή τους στο σύστημα, αιτήματα τα οποία δεν έγιναν δεκτά από τις αρμόδιες αρχές.

Η τεχνική λειτουργία του εντύπου E-14

Στις εκλογές της Κολομβίας, το έντυπο E-14 (το πρακτικό στο οποίο οι εκλογικοί αντιπρόσωποι καταγράφουν τα αποτελέσματα κάθε εκλογικού τμήματος) προστατεύεται ψηφιακά μέσω δύο μηχανισμών ασφαλείας. Πρώτον, του αποδίδεται ένα κρυπτογραφικό αποτύπωμα (hash), μια μοναδική ψηφιακή «υπογραφή» που μεταβάλλεται πλήρως εάν κάποιος επιχειρήσει να διαγράψει ή να τροποποιήσει έστω και έναν αριθμό. Δεύτερον, εφαρμόζεται μια ηλεκτρονική χρονοσήμανση (timestamp), η οποία λειτουργεί ως ψηφιακή συμβολαιογραφική σφραγίδα και καταγράφει με ακρίβεια την ημερομηνία και την ώρα ανάρτησης του εγγράφου.

Οι πολίτες και οι εκλογικοί ελεγκτές μπορούν να επαληθεύσουν τη νομιμότητα της διαδικασίας, καθώς κατά τη λήψη του αρχείου το σύστημα επανυπολογίζει αυτούς τους κωδικούς. Εφόσον τα αποτελέσματα ταυτίζονται πλήρως με τα αρχικά καταγεγραμμένα στοιχεία, αποδεικνύεται ότι τα δεδομένα δεν έχουν αλλοιωθεί και ότι το πρακτικό καταχωρίστηκε στον προβλεπόμενο χρόνο, χωρίς μεταγενέστερες παρεμβάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος υποστήριξε ότι η έλλειψη διαφάνειας είναι εκείνη που τροφοδοτεί την κοινωνική ένταση στη χώρα και κατήγγειλε ότι οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι ασφαλείας αφαιρέθηκαν προκειμένου να καταστεί δυνατή η αλλοίωση των δεδομένων από τα γραφεία των αδελφών Μπαουτίστα. Χαρακτήρισε μάλιστα την υπόθεση ως ποινικό αδίκημα εις βάρος της λαϊκής ψήφου.

Έκκληση για πολιτικό έλεγχο και θεσμικές μεταρρυθμίσεις

Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, ο πρόεδρος κάλεσε σε ενίσχυση της οργάνωσης των «ψηφιακών παρατηρητών», ενός πολιτικού μηχανισμού με υψηλή τεχνογνωσία στον τομέα της πληροφορικής, με σκοπό τη διεξαγωγή λεπτομερούς ψηφιακού ελέγχου των 122.000 εντύπων E-14.

Παράλληλα, προειδοποίησε ότι το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε εσωτερικές και εξωτερικές επιθέσεις από παράγοντες που διαθέτουν σημαντική υπολογιστική ισχύ και οικονομικούς πόρους. Κατέληξε δε ότι μια πραγματική εθνική συμφωνία προϋποθέτει βαθιά μεταρρύθμιση του εκλογικού συστήματος, ώστε να διασφαλιστούν αποτελεσματικά η εθνική κυριαρχία και η διαφάνεια της εκλογικής διαδικασίας.

Κινητοποιήσεις στην Μπογκοτά και έκκληση για ηρεμία

Το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου καταγράφηκαν διαδηλώσεις σε διάφορα σημεία της Μπογκοτά, πρωτεύουσας της Κολομβίας, με αίτημα την υπεράσπιση της δημοκρατίας, έπειτα από την αυτοανακήρυξη του υποψηφίου του κόμματος «Υπερασπιστές της Πατρίδας», Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια, ως προέδρου της χώρας.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν διάφορα βίντεο που δείχνουν την παράλυση της κυκλοφορίας σε καίριες περιοχές της πρωτεύουσας λόγω της κοινωνικής δυσαρέσκειας, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται αποκλεισμοί δρόμων.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ο νυν πρόεδρος, Γκουστάβο Πέτρο, κάλεσε όσους διαφωνούν με το εκλογικό αποτέλεσμα να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους, δηλώνοντας ότι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα της βίας και ότι η ειρήνη είναι σήμερα θεμελιώδης προκειμένου να μην οδηγηθεί η χώρα σε οπισθοδρόμηση.

Αυτοανακήρυξη του ακροδεξιού υποψηφίου της αντιπολίτευσης  

Από την πλευρά του, ο δεξιός πολιτικός και επιχειρηματίας Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα ανακοίνωσε από το μνημείο «Ventana del Mundo» στη Μπαρανκίγια ότι ο κολομβιανός λαός του εμπιστεύτηκε την τιμή να τον υπηρετήσει ως επόμενος πρόεδρός του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της προκαταρκτικής καταμέτρησης των ψήφων, με το 99,99% των εκλογικών τμημάτων να έχουν υποβάλει τα αποτελέσματά τους, ο Ντε λα Εσπριέλα συγκέντρωσε το 49,66%, ενώ ο υποψήφιος του «Ιστορικού Συμφώνου», Ιβάν Σεπέδα, έφτασε το 48,70%.

Η διαφορά μεταξύ των δύο υποψηφίων είναι μόλις 0,96% και αυτό το προκαταρκτικό αποτέλεσμα δεν έχει επίσημο ούτε δεσμευτικό χαρακτήρα. Στην ομιλία του, ο Ντε λα Εσπριέλα ορκίστηκε απόλυτη πίστη στο Σύνταγμα και δήλωσε ότι θα κυβερνήσει για όλους τους Κολομβιανούς χωρίς διώξεις.

Ο η επίσηη ανακήρυξη του νικητώ των εκλογών  βρίσκεται στα χέρια των εκλογικών αρχών

Η επίσημη ανακήρυξη του επόμενου προέδρου εναπόκειται νομικά στο Εθνικό Εκλογικό Συμβούλιο (CNE) και στους δικαστές της Κολομβίας μέσω των επιτροπών καταμέτρησης ψήφων.

Έτσι, στο πολιτικό προσκήνιο αντιπαρατίθενται δύο εκδοχές: η κυβερνητική πλευρά επιμένει να γίνει έλεγχος κάλπη προς κάλπη και να αναμένεται η τελική καταμέτρηση μέσω της αντιπαραβολής κάθε φυσικού πρωτοκόλλου, ενώ η Υπηρεσία Μητρώου υπερασπίζεται τη διαφάνεια της προκαταρκτικής καταμέτρησής της.

Η τελική έκβαση θα εξαρτηθεί από την απόφαση των εκλογικών αρχών, η οποία είναι η μόνη που έχει νομική ισχύ για να ορίσει τον διάδοχο του Πέτρο στις 7 Αυγούστου.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Είδηση : Η γυναίκα αστυνομικός Samantha Hydesen πυροβόλησε Εβραίο ραβίνο έξω από τα γραφεία του Pornhub στον Καναδά ενώ προσπαθούσε να διαφύγει από ένοπλο Μαρξιστή που σκότωσε αστυνομικό με το όνομα Μωχάμεντ

Τέτοιο σενάριο ούτε κάποιος που προσπαθεί να αφυπνίσει τα γκόι δεν θα μπορούσε να σκεφτεί



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρισκόμαστε σε μία εποχή που γινόμαστε όλοι μάρτυρες μίας προκλητικής επιβολής του Αλέξη Τσίπρα στην πολιτική ζωή της χώρας. Επιβολή που αποκαλύπτεται από τις δηλώσεις κυβερνώντων που τον φωτογραφίζουν σαν βασικό εχθρό τους και από τις στημένες δημοσκοπήσεις που είναι όργανο επιρροής και ελέγχου και διεξάγονται αποκλειστικά και μόνο για να κατευθύνουν τον κόσμο εκεί που θέλουν. 

Στημένες δημοσκοπήσεις που το εμφανίζουν ότι καταλαμβάνει την δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του ελληνικού λαού!

Είναι δημοσκοπήσεις από τις ίδιες δημοσκοπικές εταιρείες που ξεφτιλίστηκαν τελείως και αποκαλύφθηκαν την περίοδο του δημοψηφίσματος όταν έβγαζαν να επικρατεί το ΝΑΙ έναντι του ΟΧΙ για να δημιουργήσουν κλίμα, με τον ελληνικό λαό να βγάζει ένα συντριπτικό ΟΧΙ του 60% αναγκάζοντας τον Τσίπρα να κάνει κωλοτούμπες.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



4 πoλıτıκoί κρατoύμεvoı από την Φυλακή Δoμoκού εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους απεργoύς πεívας των Πρoσφυγıκώv.

Άκης Δημακόπoυλoς

Bασίλης Γκóvης

Nίκoς Mαζιώτης

Δημήτρης Koυφovτίvας

Σχολιο.- Αυτοί που είναι στις φυλακές Δομοκού ποτέ θα βγουν?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Λωρίδα της Γάζας έχει έκταση 365 km²

Η νήσος Άνδρος έχει έκταση 380 km²

Σε μια Άνδρο έχουν περιοριστεί 5.000.000 άνθρωποι, και αντιστέκονται απέναντι σε ένα ολόκληρο κράτος που έχει το oπλoστάσıo των HΠA.

Την ίδια στιγμή η Ελλάδα, διπλάσια από το Iσραήλ, με πληθυσμό διπλάσιο απ' αυτόν της Γάζας, δεν τολμά να αντισταθεί απέναντι σε οτιδήποτε και σε οποιονδήποτε.

Όσο για τον ανισόρροπο φονταμενταλιστή που ηγείται της τρoμoκρατικής οργάνωσης με το όνομα «Kράτoς του Iσραήλ» και λειτουργεί ως NΑTΟϊκή βάση στην περιοχή, αυτός δεν είναι δıκτάτoρας, αλλά έχει την ψήφο και την θέληση σχεδόν όλων των Iσραηλıvώv. Αυτό ακριβώς είναι η εθνική ιδεολογία αυτής της συμμoρίας.

Βέβαια κάνουν και ένα Ρride, οπότε ξεπλένονται μέσα στην κολυμπήθρα του «pink washing». Και τί pride ε! Με υπερηφάνεια το μεγαλύτερο του κόσμου. Διότι όσο πιο μεγάλο είναι το έγκλημα που πρέπει να ξεπλυθεί, τόσο πιο μεγάλη πρέπει να είναι και η κολυμπήθρα.

Σχολιο.- Για αυτό ξαμολύθηκαν κάτι Τσοπανόσκυλα τώρα τελευταία και επιτίθενται με Λύσσα για τις συγκεντρώσεις υπέρ της Κούβας , υπέρ της Παλαιστίνης ....

Σχολιο.- Pride του ΝΑΤΟ και της Πρεσβείας. Σα δε ντρεπόμαστε.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 1% των πλουσιότερων ανθρώπων κατέχει το 95% του παγκόσμιου πλούτου. Πιο παραστατικά:

Ο Elon Musk, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στον 2ο πλουσιότερο από όσο απέχει ο 2ος πλουσιότερος από τον 1ο.

Και ο 2ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στο ΑΕΠ της Ελλάδας από όσο απέχει το ΑΕΠ της Ελλάδας από τον 2ο πλουσιότερο άνθρωπο.

Αν ξόδευες 1.000.000 ευρώ την ημέρα θα χρειαζόσουν περίπου 723 χρόνια για να ξοδέψεις όσα χρήματα έχει ο 3ος πλουσιότερος άνθρωπος.

Σχολιο.- Σε αυτά τα επίπεδα.. ο εθισμός δεν είναι πλέον το χρήμα.. αλλά η εξουσία που σου προσφέρεται.

Και ενώ παίζεται το παιχνιδάκι αυτό.. εκατομμύρια ανθρώπων υποφέρουν!

Η τόση απληστία σε όλα τα επίπεδα τους καθιστά απάνθρωπους!

Σχολιο.- Εγώ δεν θέλω τον πλούτο τους δεν με ενδιαφέρει το χρήμα... θέλω να τους ξεκανω όλους και να δώσω το πλούτο ισάριθμα στους ανθρώπους..



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα καμπανάκι για τον κυνηγό, το ψάρι που σε λίγο καιρό θα κάνει την εμφάνιση του 

Τις τελευταίες εβδομάδες ο λαγοκέφαλος έχει γίνει δικαιολογημένα το κορυφαίο θέμα συζήτησης μεταξύ των ψαράδων

Όλοι μιλούν για τις ζημιές που προκαλεί και όλοι συμφωνούν ότι κάθε προσπάθεια περιορισμού του είναι προς τη σωστή κατεύθυνση

Όμως μέσα σε όλη αυτή τη συζήτηση μήπως ξεχνούν κάτι σημαντικό

Ο κυνηγός η ζαργάνα και η θαλάσσια χελώνα είναι από τα ελάχιστα ψάρια της Μεσογείου που έχουν παρατηρηθεί να επιτίθενται και να τρέφονται με νεαρούς λαγοκέφαλους

Και ενώ ο λαγοκέφαλος έχει γίνει ο «εχθρός» όλων μας, αυτή ακριβώς την περίοδο (από τα τέλη της άνοιξης μέχρι και τις αρχές του φθινοπώρου) χιλιάδες ψαράδες βγαίνουν με συρτή αφρού κυνηγώντας μανιωδώς το ψάρι κυνηγό, καθώς ακολουθεί τα κοπάδια του γόνου κοντά στις ακτές

Φυσικά κανείς δε λέει να σταματήσει το ψάρεμα 

Άλλωστε, η σύλληψη ενός μεγάλου κυνηγού είναι από τις πιο όμορφες συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει η θάλασσα

Όμως, μήπως ήρθε η ώρα να δείξουν λίγη αυτοσυγκράτηση;

Μήπως δε χρειάζεται να μετατρέπουν τη συρτή αφρού σε «γραμμή παραγωγής», βγάζοντας τον έναν κυνηγό μετά τον άλλο;

Μήπως, αν πραγματικά τους απασχολεί η εξάπλωση του λαγοκέφαλου, οφείλουν πρώτα να προστατεύσουν τους φυσικούς του αντιπάλους;

Ας αφήσουν περισσότερους κυνηγούς και περισσότερες ζαργάνες στη θάλασσα

Ισως οι καλύτεροι σύμμαχοι απέναντι στον λαγοκέφαλο να είναι ήδη εκεί και εμείς να τους βγάζουμε από το νερό έναν-έναν 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια μόνο παλαιστινιακή σημαία πάνω σε ένα φορτηγό-εστιατόριο στην Ισπανία ήταν αρκετή για να εξαγριώσει μια ομάδα μεθυσμένων Ισραηλινών τουριστών.

Οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να τους διώξουν, αλλά οι Ισραηλινοί ξέσπασαν και επιτέθηκαν στο φορτηγό-εστιατόριο.

Γιατί ως γνωστόν..... 

Μόνο αυτούς πρέπει να προσκυνά ο κόσμος. 

Όλοι οι 'εθνικοί' είναι σκλάβοι για να τους υπηρετούν...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΟΤΙ "ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ" ΑΜΕΣΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

Αν αυτά όντως είπε ο Πούτιν, οι ιμπεριαλιστές θα γελάνε, καθώς είναι η πολλοστή φορά που τα λέει και πλέον το αυτί τους δεν ιδρώνει. Κοινώς, η αποτρεπτική ικανότητα της Ρωσίας έχει καταργηθεί. Επίσης, αν όντως το εργοστάσιο αυτό καταστράφηκε, όπως ισχυρίζεται η ανάρτηση--πράγμα για το οποίο δεν είμαι καθόλου βέβαιος, τότε πρόκειται για σοβαρότατο πλήγμα κατά της Ρωσίας.

Ακολουθεί η μετάφραση.

***

Ο Πούτιν κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη ότι συνέβαλαν άμεσα στην καταστροφική πυραυλική επίθεση που ισοπέδωσε ένα βασικό ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών στο Βορονέζ.

Σύμφωνα με τον Πούτιν, οι δυτικές χώρες παρείχαν δορυφορικές πληροφορίες, δεδομένα στόχευσης και υποστήριξη πλοήγησης για την επίθεση μεγάλου βεληνεκούς, προειδοποιώντας ότι μια τέτοια εμπλοκή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως άμεση είσοδος του ΝΑΤΟ στον πόλεμο.

Εν τω μεταξύ, αναφορές δείχνουν ότι το ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών, το οποίο φέρεται να παράγει εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε πυραυλικά συστήματα, χτυπήθηκε από πυραύλους κρουζ AGM-188 «Rusty Dagger» [ΣΗΜ Παραγωγής ΗΠΑ--κατ' άλλους από Storm Shadows του Ηνωμένου Βασιλείου].



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Οι ΗΠΑ και το Ιράν δίνουν αντιφατικές οδηγίες στους ιδιοκτήτες των πλοίων σχετικά με το στενό του Ορμούζ, — FT

-Οι ιδιοκτήτες των πλοίων βρίσκονται σε δίλημμα: αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Ουάσιγκτον, κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν μέτρα από τις ιρανικές αρχές.

-Από την άλλη πλευρά, αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Τεχεράνης, ενδέχεται να υποστούν αμερικανικές κυρώσεις.

-Οι Ιρανοί επιμένουν να χρησιμοποιούν τα πλοία την ιρανική διαδρομή και να καταβάλλουν τέλη, ενώ οι ΗΠΑ καθοδηγούν τα πλοία να ακολουθούν τη διαδρομή του Ομάν και τα συνοδεύουν με αεροπορική υποστήριξη. 

-«Όλα αυτά είναι κακώς συντονισμένα και τελικά θα καταλήξουν σε τραγικό αποτέλεσμα», — δήλωσε στην εφημερίδα ένας από τους μεσίτες ασφάλισης φορτίων.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Σαουδική Αραβία κινητοποιεί μαχητές του ISIS, της Αλ-Κάιντα και τακφιριστικών ομάδων προς την Υεμένη, 

με τη βοήθεια της Τουρκίας και υπό την εποπτεία των ΗΠΑ, της Βρετανίας και του Ισραήλ, 

καθώς αποτελεί το τελευταίο χαρτί που έχει στα χέρια της η σιωνιστική συμμαχία εναντίον της Υεμένης.

Οι φυλές της Υεμένης αρχίζουν τις προετοιμασίες για τον πόλεμο που ενορχηστρώνει η Σαουδική Αραβία.

Η τρέχουσα κατάσταση στην Υεμένη 

Αυτή τη στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη προετοιμασίες τόσο από τον λαό όσο και από την κυβέρνηση για την επανέναρξη των εχθροπραξιών εναντίον της Σαουδικής Αραβίας και των ΗΑΕ.

Ο τελικός αγώνας μεταξύ της Υεμένης και της Σαουδικής Αραβίας θα ξεκινήσει σύντομα.

-Αυτά γίνονται εν όσο η προσοχή βρίσκεται στο Ιράν.... 

Δεν θα αφήσουν τον λαό της Υεμένης ήσυχο...

Τους ενοχλεί ότι είναι περήφανοι και ανεξάρτητοι.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



GALLOWAY: Ο ΣΤΑΡΜΕΡ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ--ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Ο απερχόμενος πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κίρ Στάρμερ, έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια «αυταρχική κόλαση», με περισσότερους ανθρώπους να φυλακίζονται και να συλλαμβάνονται για αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο, δήλωσε ο πρώην βουλευτής Τζορτζ Γκάλοουεϊ στο RT.

Ο Στάρμερ ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του ως πρωθυπουργός και ηγέτης του Εργατικού Κόμματος έως τον Σεπτέμβριο, επικαλούμενος μια εκτεταμένη εσωτερική εξέγερση εναντίον της ηγεσίας του.

Μιλώντας στον Ρικ Σάντσεζ του RT, ο Γκάλοουεϊ, ο οποίος αποβλήθηκε από το Εργατικό Κόμμα το 2003 λόγω της έντονης αντίθεσής του στον πόλεμο του Ιράκ, χαιρέτισε την κίνηση αυτή.

«Χόρεψα πάνω στον πολιτικό του τάφο», είπε. «Έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια αυταρχική κόλαση».

Ο Γκάλοουεϊ υποστήριξε ότι ο Στάρμερ, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιούλιο του 2024, είχε υποτάξει το Ηνωμένο Βασίλειο στα συμφέροντα του Ισραήλ, της Ουκρανίας και της ΕΕ.

Ο βρετανικός λαός «χαίρεται» για την αποχώρησή του, είπε ο Γκάλοουεϊ, υπονοώντας ότι η κατακόρυφη πτώση των ποσοστών δημοφιλίας του Στάρμερ τον είχε μετατρέψει σε βαρίδι για το Εργατικό Κόμμα. Μόνο το 18% των Βρετανών τον έβλεπε θετικά στα μέσα Ιουνίου, σύμφωνα με την YouGov.

«Είναι ένα δημιούργημα του “βαθέος κράτους”», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ, αναφερόμενος στο έργο του Στάρμερ ως διευθυντή των δημοσίων διώξεων και επικεφαλής της Υπηρεσίας Δίωξης του Στέμματος πριν από την εκλογή του στο Κοινοβούλιο το 2015. Πρόσθεσε ότι ο Στάρμερ είχε «μια ολόκληρη σειρά από ενδιαφέροντα που σχετίζονται με το βαθύ κράτος», αναφέροντας αυτό που περιέγραψε ως «την αδικία κατά του Τζούλιαν Ασάνζ» και την απόφαση να μην ασκηθεί δίωξη εναντίον του παρουσιαστή της BBC και κατά συρροή σεξουαλικού παραβάτη Τζίμι Σάβιλ.

«Αυτό δεν σημαίνει ότι ο επόμενος θα είναι καλύτερος», είπε ο Γκάλοουεϊ.

Ο Άντι Μπέρναμ, ο νεοορκισμένος βουλευτής του Μέικερφιλντ, θεωρείται ευρέως ως ο επικρατέστερος υποψήφιος για να γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός. «Θα είναι μια στέψη… αυτό αποτελεί δημοκρατικό σκάνδαλο», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των τομεαρχών του κόμματος του Τσίπρα, που επιλέχθηκαν από τον Τσίπρα και θα εφαρμόσουν τις αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου, τα μέλη του οποίου επίσης διορίστηκαν από τον Τσίπρα, με αρμόδιο για την έγκριση ή την απόρριψη των όποιων αποφάσεων τον ίδιο τον Τσίπρα.

Ποια συνέδρια και εκλογές οργάνων και εκλεγμένες κεντρικές επιτροπές και άλλα τέτοια που θυμίζουν παρελθόν;

Με τον Ηγέρπη το τομάρι το πουλημένο, που τον υποστηρίζουν τα άλλα τμομάρια τα πουλημένα.

Σχολιο.- Πάντως, το 'νεο αίμα' του... απογοήτευση! Όσο εκτίθενται... τόσο "εκτίθενται"

Σχολιο.- Ο Έλληνας Ντουτσε

Σχολιο.- Θλιβερές και επικίνδυνες εξελίξεις στην πολιτική ζωή. Μπορεί να μην είναι Ντούτσε ο γελοίος  καραγκιόζης, αλλά την εσωκομματική δημοκρατία την έχει γραμμένη στα παλαιότερα των πανάκριβων υποδημάτων του.

Σχολιο.- Και δε χρειάζεται να τους βάλει να

ξαναψηφίσουν , επειδή δήθεν δε κατάλαβαν καλά !!!

Σχολιο.- Ε, ναι! Αλλά σωματικός έλεγχος πριν αρχίσουν μαζικές διαδικασίες πάντα θα γίνεται!

Σχολιο.- επιστροφή στα προσωποπαγή κόμματα

Σχολιο.- Πράγματι πρόκειται για εξαιρετικά εντυπωσιακό φαινόμενο. Πρόκειται για ανησυχητικό πισωγύρισμα και για σοβαρό πλήγμα στη δημοκρατία.

Σχολιο.- Και οι διορισμένοι, κάποιο άλλο παρελθόν θυμίζουν, π.χ. " Συμβουλευτικη Επιτροπη"

Σχολιο.- Τάδε έφη το προτεκτοράτο η Ελλάς (ή της ελλάδας).



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Τι θα κάνεις δηλαδή;

«Θα γίνουν όλα λίμπα!»

-Τι λίμπα; Μέσα στο σπίτι μου;

«Θα έρθει η κόρη μου εδώ και θα ορμήσει πάνω σου και θα σου πει απατεώνα... Τι θα της πεις;»

-Tης κόρης σου; Θα της πω ότι πήγα να σε βγάλω βουλευτίνα εγώ! 

«Εσύ ρε;»

-Nαι εγώ, πήγαμε να μαζέψουμε ψήφους!

«Μεγάλη υπόθεση καημένε! Ανάθεμα την ώρα που έμπλεξα!»

Σπαρταριστό. Δείτε πως η ΝΔ εξαγόραζε ψήφους από τους ρομά στις προηγούμενες εκλογές. Ο τύπος στο βίντεο είναι ο πατέρας της πρώην βουλευτού της ΝΔ Στέλλας Μπίζιου που δυσαρεστημένος από τις αισθητά λιγότερες ψήφους που πήρε η κόρη του από μέλη της κοινότητας Ρομά της Λάρισας, ενώ δόθηκαν χρήματα για περισσότερες, έχει πάει έξω από το σπίτι της οικογένειας Βιλανάκη, όπου απειλεί και κλωτσάει εκπρόσωπό της μπροστά σε μικρά παιδιά και εκείνος τον καταγράφει με το κινητό του και του λέει:

«Εγώ τα μαζεύω αυτά να τα δει και ο Εισαγγελέας...»

Τα στοιχεία που επικαλείται η πλευρά της υπεράσπισης των Βιλανάκηδων αναφέρονται στο ποσό των 200.000 ευρώ που δόθηκε για χειραγώγηση του εκλογικού αποτελέσματος και για εξαγορά 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2023, κάτι που δεν επιτεύχθηκε. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της οικογένειας Βιλανάκη έχει ήδη κατατεθεί στην Εισαγγελία σχετικό υλικό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δικαστική αντίδραση. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το ξέρατε;

Οι Εβραίοι βασάνισαν ένα μωρό στη φυλακή.

Η νεότερη κρατούμενη του Ισραήλ είναι 11 μηνών.

Το όνομά της είναι Balqis Ghawadra. Αναδημοσιεύστε το.

https://x.com/Jvnior/status/2069512691454984391



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Στην Αλβανία, η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς από κάθε έλεγχο. Ο αλβανικός λαός καλεί όλες τις διασημότητες να μιλήσουν δημόσια γι' αυτούς. Ενισχύστε τη φωνή μας στον κόσμο. Δεν θα δεχτούμε την κατοχή της γης μας από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ».

https://x.com/OpsHQs/status/2069486497338982614

Σχολιο.- Ξεκίνησε ως διαμαρτυρία για την πώληση από τον πρωθυπουργό μερικών από τις πιο όμορφες προστατευόμενες περιοχές της Αλβανίας. Αλλά έγινε πολύ μεγαλύτερο τις τελευταίες 20 μέρες, ο κόσμος θέλει να παραιτηθεί. Είναι πρωθυπουργός για πάνω από 15 χρόνια και είναι πολύ διεφθαρμένος. Λέει ότι αναπτύσσει τη χώρα, φέρνει περισσότερα χρήματα και θέσεις εργασίας. Αλλά αντ' αυτού απασχολεί ανθρώπους από τις Φιλιππίνες και πληρώνει λιγότερα. Και οι νέοι της Αλβανίας πρέπει να φύγουν από τη χώρα για δουλειά. Βγάζουν χρήματα στην τσέπη και γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Δεν έχει φτιάξει τίποτα στη χώρα. Την άλλη μέρα ένα 16χρονο αγόρι πέθανε στο χειρουργείο επειδή το νοσοκομείο κόπηκε από το ρεύμα.

Σχολιο.- Η κατάσταση δεν είναι εκτός ελέγχου. Οι διαμαρτυρίες είναι ειρηνικές. Οι Αλβανοί δεν διαμαρτύρονται κατά των ΗΠΑ. Κυματίζουν αμερικανικές σημαίες. Δεν διαμαρτύρονται ούτε κατά του Ισραήλ, αλλά μόνο κατά της ίδιας τους της κυβέρνησης.

Σχολιο.- Στοιχηματίζω ότι το 90% των διασημοτήτων στην Αλβανία είναι Σιωνίστριες πόρνες, όπως και στην υπόλοιπη Δύση.

Σχολιο.- Οι Αλβανοί ΔΕΝ πρέπει να επιτρέψουν στους Σιωνιστές να εγκατασταθούν στη γη τους. Μόλις οι Σιωνιστές εγκατασταθούν, θα ξεκινήσουν τη γενοκτονία του αλβανικού λαού και θα καταλάβουν ΟΛΗ τη γη τους.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο δωδεκάχρονος βετεράνος της CIA, Τζον Στόκγουελ, παραδέχεται ότι οι ΗΠΑ κατέστρεψαν αμέτρητες χώρες σε όλο τον κόσμο!

-Η CIA και η Μοσάντ ανέτρεψαν λειτουργικές συνταγματικές δημοκρατίες σε πάνω από 20 χώρες,

-χειραγώγησαν εκλογές σε δεκάδες χώρες, όπως αυτό που συνέβη πρόσφατα με τον BlackCore της Μοσάντ στην Κολομβία

-δημιουργήθηκαν στρατοί δι' αντιπροσώπων στη Νικαράγουα και σε όλη την Κεντρική Αμερική για να επαναστατήσουν και να προκαλέσουν εμφύλιο πόλεμο, r@pe, ki!!, κάψιμο, λεηλασία

-το έκαναν αυτό σε όλη την Κεντρική Αμερική, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, το Λάος, το Κονγκό, το Ιράν/Ιράκ μέσω Κούρδων

-δημιουργήθηκαν ομάδες θανάτου στο Ελ Σαλβαδόρ

-δολοφόνησαν παγκόσμιους ηγέτες, συμπεριλαμβανομένου του JFK

-εκατομμύρια, κυρίως πολίτες, σκοτώθηκαν.

Το έκαναν αυτό σε αναπτυσσόμενες χώρες που δεν μπορούσαν να αμυνθούν για να κλέψουν τους πόρους τους, να διαπράξουν εμπορία ναρκωτικών και ανθρώπων και να ελέγξουν τις εμπορικές οδούς!

https://x.com/Truthtellerftm/status/2069242306905977153



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Η εκεχειρία είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει δημιουργήσει ο κόσμος και το Ισραήλ, δεν υπάρχει εκεχειρία στη Γάζα, μας σκοτώνουν μέρα νύχτα, την ημέρα που πεθαίνουν οι λιγότεροι άνθρωποι, τουλάχιστον 13 άνθρωποι δολοφονούνται, είναι ντροπή».

Ένας Παλαιστίνιος καταγγέλλει τις συνεχιζόμενες σφαγές από το «Ισραήλ» στη Γάζα κατά τη διάρκεια μιας ψεύτικης εκεχειρίας που έχει ήδη αφήσει πάνω από 1000 Παλαιστίνιους δολοφονημένους σε 8 μήνες.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069236233012728241/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Φραντσέσκα Αλμπανέζε, η εισηγήτρια του ΟΗΕ, μας κατηγορεί ότι είμαστε ένα εβραϊκό λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... και εξαιτίας αυτού, καταφέραμε να την εμποδίσουμε να εισέλθει στις ΗΠΑ, της αφαιρέσαμε όλες τις πιστωτικές κάρτες και υποβιβάσαμε τον σύζυγό της από τη δουλειά του.

Ο Χιλέλ Νόιερ, ένας σιωνιστής δικηγόρος, λέει ότι είναι τρομοκρατημένος από την κατηγορία ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... μόνο και μόνο για να παραδεχτεί με υπερηφάνεια πέντε λεπτά αργότερα ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ και έχει καταφέρει να καταστρέψει τη ζωή ολόκληρης της εισηγήτριας του ΟΗΕ, της Φραντσέσκα Αλμπανέζε.

Είναι απίστευτο πώς αυτοί οι σιωνιστές παίζουν το θύμα την ίδια στιγμή που σου λένε, εν μέσω χειροκροτημάτων, πώς καταστρέφουν τις ζωές οποιουδήποτε τους αντιτίθεται.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069261421666283621/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τι στο καλό; Γιατί ο Ρεπουμπλικάνος βουλευτής Μπράιαν Μαστ φόρεσε ισραηλινή στρατιωτική στολή μέσα στο Καπιτώλιο των εθνών μας;

Είναι επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων. Πρέπει να απομακρυνθεί από την επιτροπή και να απομακρυνθεί από το αξίωμά του.

Καμία άλλη χώρα δεν θα επέτρεπε να συμβεί αυτό.

https://x.com/DerrickEvans4WV/status/2069430499018199476/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μεγάλες πυρκαγιές έχουν ξεσπάσει σε γεωργικές εκτάσεις στην ύπαιθρο της Χασάκα, καθώς και στις αγροτικές περιοχές του Καμισλό, του Τελ Κοτσέρ (αλ-Για‘ρουμπίγια) και του Τιρμπέσπιγιε (ύπαιθρος Καμισλό), με εκατοντάδες στρέμματα γεωργικής γης να έχουν καεί ως αποτέλεσμα σκόπιμων εμπρησμών.

Δύο άτομα από το Τελ Μπρακ, μια περιοχή υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης Τζολάνι (Δαμασκός), φέρονται να συνελήφθησαν αφού πιάστηκαν επ' αυτοφώρω να βάζουν φωτιά σε γεωργικές καλλιέργειες. Σύμφωνα με κυκλοφορούντες αναφορές, οι δύο λέγεται ότι ανήκουν σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο που λειτουργεί υπό συντονισμό και εντολές από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες.

#DefendKurds #Turkish_government_is_terrorist

https://x.com/Judy20255/status/2069475073694580949/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



8 συλλήψεις μετά την ανακάλυψη ενός μυστικού υπόγειου καταφυγίου στην Αλαμπάμα, όπου παιδιά ηλικίας μόλις 3 ετών ναρκώνονταν, ακινητοποιούνταν και βιντεοσκοπούνταν για πάνω από 2 χρόνια! Τουλάχιστον 10 παιδιά ηλικίας 3-15 ετών έπεσαν θύματα κακοποίησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 2 ετών! Αυτοί οι άνθρωποι είναι τέρατα!

https://x.com/its_The_Dr/status/2069492336145362955/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ισραηλινός Υπουργός Υποθέσεων Διασποράς, Αμιχάι Τσίκλι, λέει ότι οι «εβραϊκές δυνάμεις ασφαλείας» στον Καναδά, την Αυστραλία και αλλού θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να φέρουν όπλα παντού, ως απάντηση στις αυξανόμενες απειλές.

Θα έχουμε ένοπλες εβραϊκές πολιτοφυλακές παντού, ενώ οι μάζες θα είναι αφοπλισμένες;

https://x.com/infolibnews/status/2069473457796952117/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 2014, 300 επιστήμονες προειδοποίησαν ότι ο Άντονι Φάουτσι θα ξεκινούσε μια παγκόσμια πανδημία.

Μετά την υψηλού προφίλ διαφυγή τριών μικροβίων από αμερικανικά εργαστήρια, αυτοί οι 300 επιστήμονες έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο Ομπάμα, προτρέποντάς τον να κλείσει την έρευνα του Άντονι Φάουτσι για την αύξηση της λειτουργικότητας.

Ο Ομπάμα επέβαλε μορατόριουμ και έκλεισε 18 από τα χειρότερα έργα του Άντονι Φάουτσι. Τελικά, στην πραγματικότητα δεν τα έκλεισε. Αντ' αυτού, ο Ομπάμα μετέφερε την έρευνα στο εξωτερικό σε μέρη όπως η Ουκρανία, το πρώην σοβιετικό κράτος της Γεωργίας και το Ινστιτούτο Ιολογίας Γουχάν στην Γουχάν της Κίνας.

Τώρα, είναι ευρέως αποδεκτό ότι η COVID-19 προήλθε από αυτό το ίδιο εργαστήριο στην Γουχάν της Κίνας.

Αυτοί οι 300 επιστήμονες είχαν δίκιο για τον Φάουτσι...

Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, γιατί άνθρωποι σαν αυτόν είναι τόσο εμμονικοί με τη δημιουργία επικίνδυνων παθογόνων εξαρχής;

https://x.com/VigilantFox/status/2069408180518432997/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τα τελευταία ηλεκτρονικά μηνύματα του Καναδού Ταγματάρχη Paeta Derek προς τη σύζυγό του πριν τον δολοφονήσουν οι στρατιώτες των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων το 2006:

«Χθες είδα ένα [ισραηλινό] επιθετικό ελικόπτερο να εκτοξεύει πυραύλους σε ένα τοπικό σχολείο και να καταστρέφει ένα ολοκαίνουργιο νοσοκομείο».

https://x.com/TurkishArc/status/2069243711054139715



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Αλγερία ξεφορτώνεται τους μαύρους μετανάστες εγκαταλείποντάς τους στην έρημο. Εν τω μεταξύ, η Γαλλία συμπληρώνει τόνους χαρτιών, δικηγόρους κ.λπ., ξοδεύει μια περιουσία για να απελάσει έναν παράνομο μετανάστη, όλα αυτά για το τίποτα, αφού η χώρα του αρνείται να τον δεχτεί πίσω... Η Γαλλία δεν μπορεί να χτυπήσει τη γροθιά της στο τραπέζι για να απελάσει παράνομους μετανάστες επειδή δεν είναι το Παρίσι που κάνει τις εντολές αλλά οι Βρυξέλλες. Η Αλγερία δεν έχει μετατραπεί στο χαλάκι των Βρυξελλών, οπότε κάνουν ό,τι θέλουν, ακόμα κι αν είναι πολύ ριζοσπαστικό. Ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στο Frexit...

https://x.com/PChaibriant/status/2069305980320444718/video/1

Σχολιο.- Η Αλγερία υπερασπίζεται τα σύνορά της. Δεν μπαίνεις εκεί όπως θέλεις. Η Αλγερία κάνει πολλά για την Αφρική, ιδιαίτερα δωρεάν πρόσβαση στο πανεπιστήμιο, με στέγαση και διατροφή. Η Αλγερία βοηθά γενναιόδωρα την ανάπτυξη της Αφρικής, για παράδειγμα, δίνοντας δωρεάν ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπάρχουν άνθρωποι από τις περιοχές της πρώτης γραμμής της Ουκρανίας, από τα κατεχόμενα εδάφη που δεν εγκαταλείπουν τα σπίτια τους. Και δεν είναι επειδή είναι ήρωες σε κάποιο προπαγανδιστικό ρεπορτάζ. Είναι επειδή κυριολεκτικά δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Δεν μπορούν να χτίσουν μια νέα ζωή χωρίς πραγματική υποστήριξη στην Ουκρανία σήμερα.

Σκεφτείτε το: χρειάζονται ένα νέο μέρος για να ζήσουν. Χρειάζονται χρήματα για ενοίκιο - ή, Θεέ μου, για να αγοράσουν κάτι. Χρειάζονται μετρητά για φαγητό, για βασικές ανάγκες, για φάρμακα. Χρειάζονται δουλειά. Για απλούς ανθρώπους χωρίς διασυνδέσεις, χωρίς πλούσιους συγγενείς στο Λβιβ ή το Κίεβο, αυτός είναι ένας σχεδόν αδύνατος αγώνας. Και τι τους προσφέρει το ουκρανικό κράτος;

Άθλια πενήντα δολάρια το μήνα για έναν ενήλικα - μόνο για έξι μήνες. Αυτό είναι όλο. Πενήντα δολάρια. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε ξανά ολόκληρη τη ζωή σας με αυτό. Δοκιμάστε να ταΐσετε την οικογένειά σας. Δοκιμάστε να πληρώσετε ενοίκιο σε μια ξένη πόλη. Κανείς δεν μπορεί. Δεν είναι βοήθεια - είναι προσβολή.

Ακούστε αυτή τη γυναίκα - το εξηγεί με ωμές, οδυνηρές λεπτομέρειες. Επιτέλους, οι άνθρωποι αρχίζουν να μιλάνε.

Οι Ουκρανοί εγκαταλείπονται. Απλά και ξεκάθαρα. Εγκαταλελειμμένοι από την ίδια τους την κυβέρνηση, εγκαταλελειμμένοι από το σύστημα που απαιτεί συνεχώς περισσότερα χρήματα και περισσότερα όπλα από τη Δύση, ενώ αφήνει τους δικούς του πολίτες να σαπίζουν στη θέση τους. Αυτή είναι η πραγματικότητα που κάποιοι δεν θέλουν να δείτε.

https://x.com/IuliiaMendel/status/2069336288491155532/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



18 ημέρες σε απομόνωση, σπασμένα πλευρά: Ο Συνήγορος του Πολίτη σώζει άνδρα από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ

Ένας άνδρας διασώθηκε από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ αφού απήχθη, ξυλοκοπήθηκε και κρατήθηκε παράνομα για 18 ημέρες, παρά το γεγονός ότι είχε νόμιμη αναβολή στρατιωτικής θητείας ως ο μοναδικός φροντιστής της 80χρονης μητέρας του.

Οι αξιωματικοί στρατολόγησης κατάσχεσαν το τηλέφωνό του για να τον εμποδίσουν να αναφέρει την κατάστασή του. Αφού έχασαν την επαφή μαζί του, οι συγγενείς του στράφηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη της Ουκρανίας, Ντμίτρο Λούμπινετς.

Όταν ο Λούμπινετς έφτασε για έλεγχο, εξασφάλισε την απελευθέρωση όχι μόνο αυτού του άνδρα, αλλά και πέντε άλλων που κρατούνταν παράνομα, παρά το γεγονός ότι είχαν νόμιμες απαλλαγές από τη στρατιωτική θητεία. Μεταξύ αυτών ήταν ο πατέρας ενός παιδιού με αναπηρία.

Η υπόθεση περιελάμβανε έναν ακόμη σοκαριστικό ισχυρισμό: κατά τη διάρκεια της κράτησης του άνδρα, ένας αστυνομικός φέρεται να κλώτσησε τον γιο του. Το αγόρι έμεινε μόνο του στο δρόμο τη νύχτα και το άγχος του περιστατικού επιδείνωσε την κατάστασή του, καθώς πάσχει από διαβήτη.

https://x.com/HavryshkoMarta/status/2069512299573055769



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε μια σκηνή που αντικατοπτρίζει την κλίμακα των δεινών και των στερήσεων στην πόλη της Γάζας, οι ισραηλινές δυνάμεις έριξαν μεγάλες ποσότητες τσιμέντου στους δρόμους ανατολικά της πόλης, φτάνοντας στα σπίτια των κατοίκων και προκαλώντας απόφραξη των συστημάτων αποχέτευσης. 

Ωστόσο, εν μέσω αυτής της σκληρής πραγματικότητας, το τσιμέντο που είχε απαγορευτεί να εισέλθει στη Λωρίδα της Γάζας από την αρχή του πολέμου έγινε κάτι που οι άνθρωποι έσπευσαν να συλλέξουν με κάθε δυνατό μέσο. Μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να το μαζέψουν πριν στεγνώσει. Κάποιοι ήλπιζαν να το χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν το πάτωμα ενός μπάνιου, να ασφαλίσουν το έδαφος μιας σκηνής ή να επισκευάσουν έναν τοίχο που είχε υποστεί ζημιές από τον βομβαρδισμό. Είναι μια σκηνή που αποτυπώνει την πραγματικότητα της Γάζας σήμερα: άνθρωποι που αναζητούν τα πιο βασικά είδη πρώτης ανάγκης ανάμεσα στα ερείπια, προσπαθούν να βρουν μια ευκαιρία να ζήσουν εν μέσω τεράστιων δυσκολιών.

https://x.com/PalPress24/status/2069438350583296254/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Με δάκρυα και θλίψη, η οικογένεια Αλ-Ατράς αποχαιρετά το σπίτι της, το οποίο κατεδαφίστηκε από τον ισραηλινό στρατό στο Χιρμπέτ Καλκάς, νότια της Χεβρώνας.

https://x.com/RamAbdu/status/2069510036917813494/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι εντάσεις παραμένουν υψηλές στο Καμισλό. Ο λαός εξεγερμένος ενάντια στην προσωρινή κυβέρνηση της Δαμασκού!

Οι οδηγοί ταξί στο Καμισλό διαμαρτύρονται κατά της αύξησης των τιμών των καυσίμων από την κεντρική κυβέρνηση στη Δαμασκό.

Οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται στην πόλη εδώ και μέρες.

https://x.com/_R14h3bu/status/2069346731427328041/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ. 3 νεκροί. Δολοφονήθηκε ραβίνος!! ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ένας Εβραίος σκοτώθηκε κι ήταν ο Ραβίνος..οι άλλοι 2 ήταν ο αστυνομικός και ο τρομοκράτης!

23/06/2026

Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ.. Δολοφονήθηκε ραβίνος!!  To θύμα ο Michael Moshe Mizrahi, 68 ετών σκοτώθηκε από επίθεση ενόπλου σε παραδοσιακή Ιουδαική γειτονιά κοντά σε ένα kosher restaurant και σε έναν Οίκο της Chabad στο Montreal μεταφέρει η ynet.. To ότι ήταν ραβίνος το επιβεβαιώνουν με αναρτήσεις τους τόσο γνωστοί του όσο και οργανώσεις όπως η ifcj (Διεθνής Αδελφότητα χριστιανών και Ιουδαίων) και το Κέντρο για το Ισραήλ και τις Εβραϊκές Υποθέσεις (CIJA) στον Καναδά.

Η αστυνομία του Μόντρεαλ αναγνωρίζει τον νεκρό αστυνομικό που πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε στην επίθεση ως τον αστυφύλακα Mohamed Lamine Benredouan, 34 ετών. Εργαζόταν στην αστυνομία από το 2021.

Ο δράστης, ο οποίος δεν έχει ταυτοποιηθεί, σκοτώθηκε επίσης επί τόπου.

Η αστυνομία αρνήθηκε να σχολιάσει το κίνητρο του δράστη, εν μέσω εικασιών ότι μπορεί να στόχευε Εβραίους ή Ισραηλινούς στην έντονα εβραϊκή γειτονιά.”




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Οι Γερμανοί αναπολούν τον πόλεμο—εισβολή στη Σοβιετική Ένωση με την επιχείρηση-σχέδιο… «Μπαρμπαρόσα»
Ανατριχιαστικό εξώφυλλο του γνωστού περιοδικού Spiegel. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ – ΕΛΛΑΔΑ, ΜΑΡΟΚΟ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΑΖΑ – ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝΔΙΑ; ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ;
23|06|2026 23:10
Η Ελλάδα, το Μαρόκο και η Αλβανία θα συμμετάσχουν στη Διεθνή Δύναμη Σταθεροποίησης (International Stabilization Force – ISF) που σχεδιάζεται για τη Γάζα, στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης του ειρηνευτικού σχεδίου της κυβέρνησης Τραμπ, το οποίο προβλέπει την επιτήρηση της εκεχειρίας και την αποκατάσταση της ασφάλειας στην περιοχή.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της The Jerusalem Post, μικρός αριθμός Μαροκινών αξιωματικών σχεδιασμού έχει ήδη φτάσει για να συμμετάσχει σε συζητήσεις σχετικά με τη μελλοντική αποστολή, σηματοδοτώντας το πρώτο επιχειρησιακό βήμα προς τη συγκρότηση της πολυεθνικής δύναμης.
Όπως αναφέρεται στο ίδιο δημοσίευμα, προς το παρόν οι αξιωματικοί αυτοί συμμετέχουν αποκλειστικά σε σχεδιασμό και όχι σε ανάπτυξη στο πεδίο, ενώ ο αριθμός τους παραμένει πολύ μικρός, σε μονοψήφια επίπεδα.
Η εξέλιξη αυτή θεωρείται σημαντική, καθώς το Μαρόκο είχε ήδη συμπεριληφθεί στις χώρες που αναμενόταν να συμμετάσχουν στην ISF, ενώ πλέον η εμπλοκή του περνά από το στάδιο των δηλώσεων σε αυτό της προετοιμασίας.
Σταδιακή συγκρότηση πολυεθνικής δύναμης
Η αποστολή της ISF προβλέπεται να περιλαμβάνει ειρηνευτικές και σταθεροποιητικές επιχειρήσεις στη Γάζα κατά τη φάση ΙΙ του σχεδίου εκεχειρίας Ισραήλ–Χαμάς. Η Ελλάδα, το Μαρόκο και η Αλβανία έρχονται να προστεθούν σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό που περιλαμβάνει ήδη και άλλες χώρες.
Η Ινδονησία είναι η πρώτη χώρα που έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει, με συνεισφορά που σύμφωνα με διεθνή ρεπορτάζ αναμένεται να φτάσει έως και τους 8.000 στρατιώτες σε επόμενη φάση.
Ο επικεφαλής της αποστολής ISF, υποστράτηγος του αμερικανικού στρατού Τζάσπερ Τζέφερς, είχε αναφέρει ότι συνολικά η δύναμη θα μπορούσε να φτάσει περίπου τους 20.000 στρατιώτες, ενώ παράλληλα θα εκπαιδεύονται και περίπου 12.000 Παλαιστίνιοι αστυνομικοί.
Προς το παρόν, η συμμετοχή περιορίζεται κυρίως σε προπαρασκευαστικό επίπεδο, με τις τελικές αποφάσεις να αναμένονται το επόμενο διάστημα καθώς εξελίσσονται οι διαπραγματεύσεις για τη μεταπολεμική ασφάλεια στη Γάζα.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΞΑΝΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ –  ΞΑΝΑ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΝΕΙΡΩΞΕΙΣ ΤΟΥΣ – ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΡΠΑΖΟ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
23|06|2026 19:58
Οργανωμένες εκδηλώσεις από αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους και ενώσεις Τσάμηδων κατά της χώρας μας, δυναμιτίζουν ξανά το κλίμα.
Οι Αλβανοί εθνικιστές και ο «Πατριωτικός Σύνδεσμος Τσαμουριά» πραγματοποιούν κάθε χρόνο στις 27 Ιουνίου προκλητικές εκδηλώσεις. Η λεγόμενη «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Τσάμηδων» που συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς ναζί λαμβάνει χώρα συνήθως στην Αλβανία, με επίκεντρο την Κονίσπολη (κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα στη Θεσπρωτία) και συγκεντρώνει αλυτρωτικά αιτήματα για διεκδικήσεις σε βάρος της ελληνικής περιοχής.
Οι οργανωμένες εκδηλώσεις από αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους και ενώσεις Τσάμηδων αποτελούν επαναλαμβανόμενες κινήσεις.
Στις συγκεντρώσεις αυτές προωθούνται αλυτρωτικά συνθήματα περί «Μεγάλης Αλβανίας» και υιοθετείται η ανιστόρητη ρητορική περί δήθεν «γενοκτονίας» των Τσάμηδων, προκαλώντας κάθε χρόνο την έντονη διπλωματική αντίδραση της Αθήνας
Η ιστορική πραγματικότητα και τα επίσημα στοιχεία καταρρίπτουν αυτούς τους ισχυρισμούς
Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η συντριπτική πλειονότητα των μουσουλμάνων Τσάμηδων της Θεσπρωτίας συνεργάστηκε στενά με τα στρατεύματα κατοχής (Ιταλούς και Γερμανούς), διαπράττοντας σφαγές, πυρπολήσεις χωριών και εκπατρισμούς χριστιανικών πληθυσμών στην Ήπειρο.
Μετά την αποχώρηση των Γερμανών το 1944, οι Τσάμηδες, γνωρίζοντας τα εγκλήματα που είχαν διαπράξει, εγκατέλειψαν μαζικά την Ελλάδα και κατέφυγαν στην Αλβανία για να αποφύγουν τη δικαιοσύνη. Τα ελληνικά δικαστήρια τούς καταδίκασαν ερήμην για εγκλήματα πολέμου.
Τα ελληνικά δικαστήρια έχουν αποφανθεί ότι οι περιουσίες τους έχουν δημευτεί νόμιμα από το ελληνικό κράτος ως αποζημίωση για τις καταστροφές που προκάλεσαν κατά την Κατοχή.
Οι εκδηλώσεις ετησίως οργανώνονται από το Κόμμα των Τσάμηδων (PDIU) στην Αλβανία, συχνά συνοδευόμενες από πορείες στα ελληνοαλβανικά σύνορα ή ακόμα και από αμφιλεγόμενες εκδηλώσεις εντός του αλβανικού Κοινοβουλίου.
Οι Τσάμηδες εγείρουν αξιώσεις για την επιστροφή των περιουσιών τους στη Θεσπρωτία (περιοχή Τσαμουριάς), τις οποίες έχασαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το ζήτημα παραμένει διπλωματικό αγκάθι στις ελληνοαλβανικές σχέσεις, χωρίς να αναγνωρίζονται εδαφικές διεκδικήσεις, αλλά με την αλβανική πλευρά να θέτει ζήτημα περιουσιακών δικαιωμάτων.
Τα Ειδικά Δικαστήρια Δοσίλογων στα Ιωάννινα το 1945 και 1946 καταδίκασαν ερήμην Τσάμηδες σε θάνατο και διέταξαν την ολική δήμευση των περιουσιών τους, οι οποίες θεωρήθηκαν «εχθρικές».
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, το Ελληνικό Δημόσιο απαλλοτρίωσε τις περιουσίες αυτές και τις μοίρασε σε ακτήμονες ντόπιους και έποικους.
Η Ελλάδα θεωρεί το θέμα λήξαν νομικά και ιστορικά. Υπογραμμίζει ότι δεν υφίσταται θέμα «τσάμικου ζητήματος», καθώς οι περιουσίες δημεύτηκαν νόμιμα ως ποινή για τη συνεργασία των ιδιοκτητών τους με τους Ναζί.
Επιπλέον, σύμφωνα με τη συνθήκη εμπολέμου, δεν αναγνωρίζονται αξιώσεις αποζημιώσεων. Πολιτικοί παράγοντες στα Τίρανα, συμπεριλαμβανομένων κυβερνητικών στελεχών, επαναφέρουν τακτικά στο προσκήνιο το ζήτημα των περιουσιακών δικαιωμάτων των Τσάμηδων, ζητώντας από την Ελλάδα να αναγνωρίσει το δικαίωμα αποζημίωσης ή επιστροφής τους. Ωστόσο, η αλβανική πλευρά έχει επίσημα αποσαφηνίσει ότι δεν έχει εδαφικές βλέψεις.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΙΩΠΗΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
23|06|2026 17:22
Στη συγχώνευση 70 Νηπιαγωγείων και 12 Δημοτικών Σχολείων προχωρά το Υπουργείο Παιδείας το σχολικό έτος 2026-2027, ενώ προγραμματίζεται και η κατάργηση 43 Νηπιαγωγείων και 32 Δημοτικών, λόγω του πολύ χαμηλού έως μηδενικού μαθητικού δυναμικού. Παράλληλα ενισχύονται και οι σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής, με στόχο τη διασφάλιση της ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές.
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας η μείωση των γεννήσεων οδηγεί σε σχολεία με ελάχιστους μαθητές, κάτι που καθιστά δύσκολη τη λειτουργία τους (κόστος, προσωπικό, εκπαιδευτική επάρκεια).
Τέτοιες αποφάσεις δημιουργούν και αντιδράσεις: τοπικές κοινωνίες αντιτίθενται στο κλείσιμο σχολείων, ενώ τίθενται ζητήματα πρόσβασης (μετακινήσεις μαθητών, ιδιαίτερα σε αγροτικές ή νησιωτικές περιοχές).



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Πούτιν λέει την πραγματικότητα ότι το ΝΑΤΟ προετοιμάζεται για πόλεμο εναντίον της χώρας του, αλλά δεν κάνει τίποτε 
23|06|2026 23:50
O πρόεδρος Πούτιν μίλησε σε εκατοντάδες απόφοιτους στρατιωτικών ακαδημιών και χαρακτήρισε ψευδείς τους  ισχυρισμούς των δυτικών αποικιοκρατών περί δήθεν στρατιωτικής απειλής από τη Ρωσία
Η Δύση, με αιχμή του δόρατος το ΝΑΤΟ, προετοιμάζεται για πόλεμο εναντίον της Ρωσίας, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν σε εκατοντάδες απόφοιτους στρατιωτικών ακαδημιών που συγκεντρώθηκαν στη Μόσχα.
Μέχρι στιγμής, τα μέλη της ΝΑΤΟικής Λυκοσυμμαχίας έχουν περιοριστεί στην υποστήριξη της Ουκρανίας, είπε. Πλέον, συμπλήρωσε ο ρώσος πρόεδρος, συζητούν ανοικτά στη Δύση ότι «προετοιμάζονται για πόλεμο εναντίον μας και αυξάνουν τις στρατιωτικές τους δαπάνες». Στο πλαίσιο αυτό, επικαλούνται ψευδείς ισχυρισμούς περί δήθεν στρατιωτικής απειλής από τη Ρωσία, είπε ο Πούτιν.
Σχεδόν το 40% του ρωσικού προϋπολογισμού κατευθύνεται σε δαπάνες για την άμυνα και την ασφάλεια, καθώς και για τη χρηματοδότηση των στρατιωτικών επιχειρήσεων στην Ουκρανία.
«Είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε επιχειρησιακά και κατάλληλα σε κάθε είδους απειλή», τόνισε ο 73χρονος πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Η ρωσική απελευθέρωση  του Ντονμπάς στην Ουκρανία, που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2022, αποκάλυψε τα μέλη της Ευρω Ένωσης και του ΝΑΤΟ που είχαν χώσει τα νύχια τους στη ναζιστική πλέον Ουκρανία στους οποίους οκρανοναζί παρείχαν εκτεταμένη στρατιωτική και οικονομική βοήθεια.
Καθώς το τέλος του πολέμου δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, εντείνεται η ανησυχία των Ρώσων για το ενδεχόμενο σύγκρουσης με τους  Δυτικούς αποικιοκράτες ανοιχτά. Οι δυτικοί αποικιοκράτες προχωρούν σε αύξηση πολεμικών δαπανών, ενώ η  Γερμανία τολμάει και μιλάει μετά από 2 Παγκοσμίους Πολέμους που προκάλεσε για επανίδρυση μεγάλου γερμανικού στρατεύματος.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μαροκινοί αξιωματικοί έφτασαν στο Ισραήλ για να συμμετάσχουν στην υπό ίδρυση διεθνή δύναμη για τη Γάζα
23|06|2026 23:15
Μέλη των ενόπλων δυνάμεων του Μαρόκου, η ανάπτυξη των οποίων είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο, έφτασαν στο Ισραήλ για να ενταχθούν στην υπό ίδρυση διεθνή δύναμη για τη Γάζα, ανακοίνωσε μέσω της πλατφόρμας Χ το «Συμβούλιο Ειρήνης» του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Ένα στέλεχος αυτού του Συμβουλίου είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι οι μαροκινές δυνάμεις έφτασαν στις 18 Ιουνίου στο γενικό επιτελείο της Διεθνούς Δύναμης Σταθεροποίησης, στο νότιο Ισραήλ. Οι Μαροκινοί πρόκειται να συμβάλουν σε εργασίες που αφορούν τη δομή της διεθνούς δύναμης και θα μοιραστούν την εμπειρία τους σε διάφορους τομείς, όπως στην αστυνόμευση, πρόσθεσε η πηγή που ζήτησε να μην κατονομαστεί. Είπε επίσης ότι στο γενικό επιτελείο βρίσκονται τέσσερις Μαροκινοί αξιωματικοί, χωρίς να διευκρινίσει αν η δύναμη περιλαμβάνει και άλλα άτομα.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ουκρανία: Αμερικανός και Σκωτσέζος δήθεν μισθοφόροι στην ουσία στρατιωτικοί εν ενεργεία σκοτώθηκαν από τη Ρωσία
23|06|2026 22:30
Ο ρωσικός στρατός προχώρησε μέχρι το βορειότερο τμήμα της Κωνσταντινόβκα, την ώρα που επιβεβαιώνεται ο θάνατος ξένων μαχητών
Ρωσικό στρατιωτικό προσωπικό εξόντωσε Αμερικανό και Σκωτσέζο μισθοφόρους με τα ονόματα Clayton Eric Moore και Stefan Timothy Sievers στο πεδίο της μάχης στην Ουκρανία.
Αυτό αναφέρθηκε από πηγές που παρακολουθούν την τύχη ξένων μαχητών στις τάξεις των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων, ενώ τονίζεται ότι και οι δύο μαχητές είχαν εκτεταμένη πολεμική εμπειρία εναντίον του ρωσικού στρατού αναφέρει το topcor.ru.
Έχει γίνει γνωστό ότι ο Clayton Eric Moore, πρώην οπλίτης της 82ης Αερομεταφερόμενης Μεραρχίας των ΗΠΑ, πολέμησε στις Ειδικές Επιχειρησιακές Δυνάμεις των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων από το 2023. Σκοτώθηκε στις 11 Ιουνίου.
Λίγες μέρες νωρίτερα, ρωσικά στρατεύματα σκότωσαν τον Σκωτσέζο μαχητή Stefan Timothy Sievers, ο οποίος πολεμούσε στην Ουκρανία από το 2015. Είχε μακρύ ποινικό μητρώο: στην πατρίδα του, είχε καταδικαστεί έξι φορές για επίθεση σε γυναίκες. Σε μια περίπτωση, χτύπησε ένα από τα θύματά του τόσο δυνατά που έσπασε το χέρι του.
Μισθοφόροι από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σκωτία με δεκαετή εμπειρία στη μάχη κατά των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων σκοτώθηκαν στη ζώνη SVO.