Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Πεμπτη 25 Ιουνιου 2026


Κάντε την Παλαιστίνη προτεραιότητα για τον επόμενο πρωθυπουργό

24/6/2026     -    20.24

Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC

Ο Κιρ Στάρμερ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη θέση του Πρωθυπουργού. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στην βαθιά αντιδημοφιλή συνενοχή του στη γενοκτονία του Ισραήλ κατά του παλαιστινιακού λαού. Όποιος τον αντικαταστήσει πρέπει επιτέλους να γυρίσει σελίδα σε αυτή την ηθική χρεοκοπία.

Οι βουλευτές πρέπει να γνωρίζουν ότι απαιτούμε αλλαγή κατεύθυνσης. Συμμετάσχετε μαζί μας στο κοινοβούλιο την Τρίτη.

Την επόμενη Τρίτη 30 Ιουνίου, θα βρεθούμε στο κοινοβούλιο για το μαζικό λόμπι του PSC για την Παλαιστίνη. Με τον Άντι Μπέρναμ να φαίνεται έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντα του πρωθυπουργού, πρέπει να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στους βουλευτές από όλα τα κόμματα. Η Παλαιστίνη έχει σημασία για τους ψηφοφόρους.

Θα ζητήσουμε τον τερματισμό της στρατιωτικής συνεργασίας της Βρετανίας με το Ισραήλ, την απαγόρευση του εμπορίου που βοηθά την παράνομη κατοχή και τη γενοκτονία του Ισραήλ, καθώς και την επιβολή εκτεταμένων κυρώσεων κατά του Ισραήλ. 

Όλοι όσοι παρευρεθούν στο λόμπι θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε μια ειδική βραδινή συνάντηση στις 5 μ.μ. στο κοινοβούλιο για να ακούσουν τους ομιλητές και τους υποστηρικτικούς βουλευτές, συμπεριλαμβανομένων των Jeremy Corbyn και Abtisam Mohamed.

Να βρίσκεστε στο κοινοβούλιο μεταξύ 2 και 5 μ.μ. στις 30 Ιουνίου 

Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Παλαιστίνιοι παραμένει τρομερή. Η γενοκτονία του Ισραήλ συνεχίζεται, όπως και το βάναυσο σύστημα απαρτχάιντ σε όλη την ιστορική Παλαιστίνη. Δυστυχώς, η βρετανική κυβέρνηση συνεχίζει να παρέχει στρατιωτική, εμπορική και διπλωματική υποστήριξη στο Ισραήλ.Οι Παλαιστίνιοι εταίροι μας χρειάζονται να διατηρήσουμε την δημόσια πίεση και τις εκστρατείες μας.

Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μόλις εκλέξαμε ΕΞΙ νέους υπέρμαχους της Παλαιστίνης

24/6/2026     -      16.33

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη  JVP

Αυτός είναι ένας πολιτικός σεισμός.

Η Κλερ Βαλντέζ και η Νταριαλίζα Άβιλα Σεβαλιέ θα πάνε στο Κογκρέσο του χρόνου. Και έχουμε ενημερώσει το Δημοκρατικό κατεστημένο.

Και οι δύο καμπάνιες τροφοδοτήθηκαν από ένα παιχνίδι εδάφους από τα κινήματά μας. Μέλη του JVP Action βγήκαν σε όλο το Χάρλεμ, το Κουίνς και το Μπρούκλιν για να έρθουν σε επαφή με δεκάδες χιλιάδες γείτονες σχετικά με τα ζητήματα που μας ενώνουν - τη φορολόγηση των πλουσίων, την κατάργηση του ICE και τον αγώνα για τον τερματισμό της γενοκτονίας και για μια ελεύθερη Παλαιστίνη.

Το JVP Action ήταν από τις πρώτες οργανώσεις που υποστήριξαν την Claire και την Darialisa — και τα μέλη μας εμφανίζονταν κάθε εβδομάδα για να κάνουν δυνατή αυτή τη νίκη. Ξεκινήσαμε εκστρατείες που χτύπησαν περισσότερες από 72.000 πόρτες, εργαστήκαμε σε βάρδιες σε τηλεφωνικές τράπεζες και συγκεντρώσαμε χρήματα από τη βάση για να δείξουμε ότι όταν οι άνθρωποι οργανώνονται, όλα είναι δυνατά.

Ενισχύουμε την Παλαιστίνη ως μέρος μιας λαϊκής πολιτικής που είναι συνυφασμένη με τον αγώνα για τους εργαζόμενους σε όλη τη χώρα

Πριν από χθες το βράδυ, το ψηφοδέλτιο του JVP Action είχε ήδη κερδίσει με την σαρωτική νίκη του Αιδεσιμότατου Φρέντερικ Χέινς Γ΄ στο Ντάλας, την ήττα του κατεστημένου από τον βουλευτή Κρις Ραμπ στη Φιλαδέλφεια και τη νίκη του Δρ. Άνταμ Χάμαουι στο Νιου Τζέρσεϊ.

Και χθες το βράδυ, πετύχαμε την τρίτη και τέταρτη νίκη μας με την Κλερ και την Νταριαλίζα για το Κογκρέσο. Η πέμπτη νίκη μας ήταν η εκλογή του Άμπερ Κάουας — ο οποίος θα είναι ο πρώτος Παλαιστίνιος Αμερικανός στη Γερουσία της Πολιτείας της Νέας Υόρκης· και η έκτη, έβδομη και όγδοη νίκη μας με νίκες στη Βουλή των Αντιπροσώπων της Νέας Υόρκης για τους Ντέιβιντ Όρκιν, Σαμάνθα Κάταν και Νταϊάνα Μορένο.

Η επόμενη μάχη

Την επόμενη εβδομάδα, θα εκλέξουμε τη Melat Kiros για το Κογκρέσο στο Ντένβερ. Η Melat είναι δικηγόρος και οργανώτρια, η οποία απολύθηκε από τη δουλειά της όταν αρνήθηκε να κατεβάσει ένα άρθρο γνώμης που υπερασπιζόταν τους φοιτητές που οργάνωσαν κατασκηνώσεις αλληλεγγύης στη Γάζα σε όλη τη χώρα. Τώρα, τίθεται υποψήφια για να εκδιώξει έναν Δημοκρατικό που υπηρετεί εδώ και 30 χρόνια - και το JVP Action θα τη βοηθήσει να κερδίσει.

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη  JVP



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θα έπρεπε να είναι προφανές σε κάθε λογικό άνθρωπο ότι η λεγόμενη αστική δημοκρατία δεν λειτουργεί. Ή, πιο συγκεκριμένα, δεν λειτουργεί προς το συμφέρον του λαού.

Το γεγονός ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν ποσοστά αποδοχής, περίπου 10% και εξακολουθούν να κυβερνούν, το επιβεβαιώνει.

Τι πραγματικά ποσοστά αποδοχής έχει ο Κούλης, ο Ανδρουλάκης, ο Τσίπρας, που ετοιμάζονται για συγκυβέρνηση "ειδικού σκοπού", προκειμένου να μπορέσουν να ξανακυβερνήσουν, στο κουκλοθέατρο, που λέγεται "Ελλάς"; Τσακωθείτε εσείς η πλέμπα για εμάς, για να ξεπουληθεί πιο γρήγορα το Αιγαίο, για να στείλετε τα παιδιά σας στους πολέμους τους και να μένετε μια ζωή δούλοι.

Η προπαγάνδα μας λέει ότι η δημοκρατία είναι η διακυβέρνηση από τον λαό, για τον λαό. Αλλά στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι τίποτα τέτοιο δεν συμβαίνει.

Στη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τις περισσότερες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανεξάρτητα από το ποιος έρχεται στην εξουσία - δεξιά ή κεντροαριστερά, συντηρητικοί ή σοσιαλδημοκράτες - τίποτα δεν αλλάζει πολιτικά.

Επειδή τα μέσα ενημέρωσης, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η πολιτική μόχλευση, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις. 

Τα κοινωνικά δίκτυα και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις. 

Και τα πολιτικά κόμματα που λαμβάνουν χρήματα χορηγίας, στην πραγματικότητα, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.

Επομένως, ανεξάρτητα από το ποιος βρίσκεται στην εξουσία στη Βρετανία - οι Συντηρητικοί ή οι Εργατικοί (οι οποίοι, θεωρητικά, κρίνοντας από το όνομά τους, υποτίθεται ότι προστατεύουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά στην πράξη έχουν αποτύχει προ πολλού να το κάνουν), η πολιτική παραμένει αμετάβλητη. Η οικονομική πολιτική, τα ζητήματα μετανάστευσης και η εξωτερική πολιτική - όπως ακριβώς ήταν υπό τους Συντηρητικούς, παραμένουν τα ίδια υπό τους Εργατικούς.

Και ο απερχόμενος Κιρ Στάρμερ έκανε ακριβώς το ίδιο με τους Σούνακ, Τρας, Μέι, Τζόνσον και Κάμερον, πριν από αυτόν. Και ο επόμενος θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο.

Κανείς άλλος δεν θα επιτραπεί να πλησιάσει στην εξουσία. Ο Τζέρεμι Κόρμπιν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ίδιο του το κόμμα. Ο Τζορτζ Γκάλογουεϊ αντιμετωπίζει ποινικές κατηγορίες με κατασκευασμένες (και προφανώς παράλογες) κατηγορίες. Στη θέση τους, ο παιδεραστής "Λόρδος" Μάντελσον είναι ο σκιώδης καρδινάλιος των Εργατικών. Οποιοσδήποτε άλλος, είτε πρόκειται για τον Φάρατζ στα δεξιά, είτε για κάποιον πραγματικά αφοσιωμένο στα κεντροαριστερά, θα συνθλιβεί με τον ίδιο τρόπο. Το κόμμα της Λεπέν στη Γαλλία και η Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) στη Γερμανία βαφτίζονται φασίστες και βρίσκονται στα πρόθυρα της απαγόρευσης. Αν πλησιάσουν το όριο όπου αποτελούν πραγματική απειλή για το κατεστημένο, σίγουρα θα απαγορευτούν.

Ταυτόχρονα, βλέπουμε την εισαγωγή "ηλικιακών περιορισμών", για την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πραγματικός σκοπός των οποίων δεν είναι η "προστασία των παιδιών", αλλά η εφαρμογή "σύνδεσης μέσω ψηφιακής ταυτότητας". Δηλαδή, πρόσθετης λογοκρισίας.

Στη Βρετανία, χιλιάδες άνθρωποι ήδη φυλακίζονται για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε χρόνο και ο αριθμός θα αυξηθεί.

Επιπλέον, ο Στάρμερ, η Ούρσουλα και οι αυστραλιανές αρχές το εφαρμόζουν αυτό συγχρονισμένα. Πρόκειται για μια κοινή παγκοσμιοποιητική πολιτική απόλυτου ελέγχου.

Η κεντροαριστερά θεωρητικά θα έπρεπε να αντιτίθεται στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, αλλά η Γαλλική κεντροαριστερά όχι μόνο υποστηρίζει τις ρωσοφοβικές πολιτικές του Μακρόν και την αποστολή χρημάτων και όπλων στους Ουκρανούς Ναζί, αλλά και τη λεηλασία των αφρικανικών αποικιών (ευτυχώς, τέτοιες αποικίες γίνονται όλο και λιγότερες).

Και το κόμμα SPD στη Γερμανία, έχει ενσωματωθεί στο Χριστιανοκοινωνικό-Χριστιανο-Δημοκρατικό κόμμα, το οποίο πλέον έχει μεταλλαχθεί, σε ένα νέο NSDAP, με επικεφαλής έναν απόγονο των Ναζί, τον Μερτς, ο οποίος μισεί ειλικρινά τους Ρώσους και ονειρεύεται μια εκδίκηση για το ηττημένο Τρίτο Ράιχ, προκαλώντας μια ισχυρή πυρηνική δύναμη.

Ιδεολογικά κόμματα δεν υπάρχουν πλέον. Η "Δεξιά" και η "Κεντροαριστερά" έχουν χάσει το νόημά τους. Υπάρχουν μόνο παρακλάδια του παγκοσμιοποιητικού "μονοκόμματος", που ακολουθούν τις ίδιες πολιτικές με διαφορετικά προσχήματα.

Όπως η διαφημιστική "βεντέτα", μεταξύ της σοκολάτας Mars και της Snickers, οι οποίες στην πραγματικότητα ανήκουν στον ίδιο κατασκευαστή.

Επίσης, σχεδόν δεν έχουν απομείνει εθνικοί πολιτικοί. Κανείς δεν νοιάζεται για τα εθνικά συμφέροντα των μεμονωμένων χωρών.

Η εξουσία στην Ευρώπη δεν ανήκει στον λαό. Η εξουσία στην Ευρώπη ανήκει στο μεγάλο χρηματοπιστωτικό σύστημα, το οποίο την ασκεί με έναν ολοένα και πιο ανοιχτά δικτατορικό και τρομοκρατικό τρόπο.

"Η ανοιχτά τρομοκρατική εξουσία του μεγάλου χρηματοπιστωτικού συστήματος". Το έχω ξανακούσει αυτό κάπου... Α, ναι! Αυτός είναι ο ορισμός του φασισμού από τον Ντιμιτρόφ!

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές που έχουν καταλάβει την εξουσία στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα συμφέροντα των Βρετανών, των Ολλανδών, των Γερμανών, των Γάλλων, των Ελλήνων και όλων των άλλων αγροτών.

Επίσης, δεν ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των εργατών, των μηχανικών ή των επιστημόνων. Δεν ενδιαφέρονται για την αποβιομηχάνιση και την τεχνολογική παρακμή της Γερμανίας. Ξεφορτώθηκαν με χαρά τους πυρηνικούς σταθμούς, (εδώ τις υποδομές του λιγνίτη) και παρακολουθούν ήρεμα, καθώς οι Γερμανικές χημικές και αυτοκινητοβιομηχανίες μεταναστεύουν στις ΗΠΑ και στην Κίνα.

Αυτοί οι τρελοί παγκοσμιοποιητές συνεχίζουν να εισάγουν εκατομμύρια μετανάστες οι οποίοι δεν επιθυμούν να ενταχθούν και να εργαστούν, στις χώρες που φιλοξενούνται. Σύντομα, ακόμη και στη Σουηδία και τη Δανία, οι λευκοί θα αποτελούν μια εξαφανιζόμενη μειονότητα. Αυτό συμβαίνει ήδη. Δεν θα αναφέρω καν το Παρίσι ή το Μπέρμιγχαμ.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές χτίζουν ένα νέο Τέταρτο Ράιχ. Συντρίβουν την εθνική κυριαρχία των κρατών μελών της ΕΕ, σφετερίζονται εξουσίες και εκβιάζουν ανοιχτά όποιον δεν προωθεί τυφλά τις αυτοκτονικές πολιτικές τους (από την Πράσινη ατζέντα μέχρι τον γάμο ομοφυλοφίλων, από τους μετανάστες, μέχρι το μίσος για τη Ρωσία), κάτι που θα τους στερήσει όχι μόνο τη χρηματοδότηση αλλά και το δικαίωμα ψήφου.(βέτο) 

Τίποτα από αυτά δεν εμπίπτει στις νομοθετικές εξουσίες της ΕυρωΕνωσιτικής Επιτροπής. Τις υπερβαίνουν ασύστολα και σφετερίζονται την εξουσία ατιμώρητα, χωρίς να συναντούν σχεδόν καμία αντίσταση (πρόσφατα απομάκρυναν τον Όρμπαν, ο οποίος προσπάθησε να υπερασπιστεί την κυριαρχία της Ουγγαρίας και εμπόδισαν έναν ευρωσκεπτικιστή να αναλάβει την εξουσία στη Ρουμανία, παρεμβαίνοντας παράνομα στις εκλογές με ένα κατασκευασμένο πρόσχημα). Τα ίδια και στην Μολδαβία.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές δηλώνουν ανοιχτά ότι προετοιμάζονται για πόλεμο με τη Ρωσία. Σχεδιάζουν να το κάνουν γύρω στο 2030, σαν να επρόκειτο για πικνίκ ή για μια βόλτα στις διακοπές.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές κλιμακώνουν συνεχώς και θέλουν να σύρουν την Ευρώπη σε έναν πόλεμο, που σχεδόν αναπόφευκτα θα κλιμακωθεί σε πυρηνικό Αρμαγεδδώνα (διαβάστε το ρωσικό πυρηνικό δόγμα, το μέρος που καθορίζει τους όρους χρήσης πυρηνικών όπλων).

Οι Ευρωπαίοι έχουμε μόνο έναν πραγματικό εχθρό. Και δεν είναι οι Ρώσοι, οι Κινέζοι, ούτε καν οι μετανάστες. Είναι οι τρελοί παγκοσμιοποιητές.

Οι Ευρωπαίοι θα συρθούν στον θάνατο σε έναν πυρηνικό πόλεμο.

Και να είστε σίγουροι, αυτή τη φορά οι Ρώσοι δεν θα θέλουν να επαναλάβουν το παρελθόν, όταν έχασαν 26 εκατομμύρια ανθρώπους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν άμαχοι. Αυτή τη φορά, οι Ρώσοι απλώς θα τους χτυπήσουν όλους με πυρηνική ρομφαία.

Αυτή δεν είναι γνώμη του Πούτιν. Είναι μια Ρωσική εθνική συναίνεση. Μια ραδιενεργός ερημιά αντί για το Τέταρτο Ράιχ, θα ήταν, γι΄αυτούς, απολύτως αποδεκτή. 

Αν η Ευρώπη είναι αμόρφωτη και επιλέγει την αυτοκτονία μέσω ενός ακόμη "Drang nach Osten", ας είναι αυτή είναι η επιλογή της. 

Σχολιο.- Πλέον έχουν καταργείσει ακόμα και βασικές αρχές του καπιταλισμού...το σπίτι σου φτωχε μικροαστε ανήκει στο παγκοσμιοποιημένο αστικό κράτος...τα χρήματα σου με το ψηφιακό νόμισμα θα είναι ιδιοκτησία των παγκοσμιοποιημένων τραπεζών.. εσύ κεντροαριστερέ πρωθυπουργέ απλώς είσαι ο διαχειριστής.. και για να συνεχίσεις να είσαι θα βουτάς όλο και πιο βαθιά στους κανόνες του αστικού συστήματος των ελίτ ..και αν αντιδράσεις το παγκόσμιο σύστημα έχει φροντίσει να μετατρέψει την Εθνική ασφάλεια σε ταξική εξασφάλιση... άλλωστε οι χιλιάδες εστίες αντίστασης που υπάρχουν απέναντι στο ανιστορητο φιλοσοφιμα ότι ιδεολογίες δεν υπάρχουν είναι τόσο καλά βαλτωμενες στις κοινωνικές οικονομικές ανάγκες του χθες...και ασφαλώς Ρωσία και Κίνα μπορούν να περιχαρακωθουν έχοντας όλες τις κοινωνικές και παραγωγικές υποδομές...το μέλλον όμως δυσοίωνο για τους λαούς του κόσμου....

Σχολιο.- Σὲ ὅλα ἀπολύτως σύμφωνος, κρατάω μόνο μιὰν ἐπιφύλαξη ἄν ὄντως στὴ Ρωσία θὰ πράξουν αὐτὸ ποὺ πρέπει. Ἡ μέχρι στιγμῆς ἐφεκτικότητά τους δείχνει ὅτι τὸ διεθνὲς καθεστώς ἔχει κι ἐκεῖ μεγάλη δύναμη

Σχολιο.- Η δήλωση του Πούτιν πριν 2 χρόνια, πως αν δεν υπάρχει Ρωσία τότε και ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει λόγο να υπάρχει, πιστεύω πως αποτελεί φρένο στις επιδιώξεις των παλαβών της Δύσης, διότι τα σπίτια μας τα ανακαινίζουμε, φωτιά όμως δεν τα βάζουμε.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πλύση εγκεφάλου!

Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω αχρείαστων δημοσκοπήσεων

Πως το Σύστημα Μαξίμου καθορίζει και επιβάλλει την κοινωνική και πολιτική ατζέντα. Ποιος αλήθεια πληρώνει;



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κατάντια! Live εμετικό ιντερνετικό «γλείψιμο» Κασσελάκη στον Άδωνι 

Υπερβολικά διαχυτικός ο υπουργός υγείας στον Κασσελάκης και στον Τάϊλερ



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετωπική επίθεση

Το Ισραήλ απειλεί επισήμως την Τουρκία με στρατιωτικό χτύπημα στο έδαφος της

Το Τελ Αβίβ καταγγέλλει τη Τουρκία ότι «υποθάλπει» χρηματοδοτεί και καθοδηγεί τη Χαμάς για επιθέσεις σε βάρος του.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε νέα δίνη πιέσεων ο Μητσοτάκης για νέα δώρα στους Ουκρανοναζί

Ο Δικτάτορας Ζελένσκι ζητάει και συγκεκριμένους τύπους πυραύλων



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο αρχιψεύταρος υπουργός Πιερρακάκης παρουσιάζει ως μεγάλη προσφορά της κυβέρνησης το νόμο που φέρνει, με τον οποίο στην πραγματικότητα περιορίζει την ισχύ της απόφασης του Αρείου Πάγου για τους τόκους του νόμου Κατσέλη.

Συγκεκριμένα: Η απόφαση, που είχε αυτόματη, καθολική και αναδρομική ισχύ για όλες τις ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη, καταλάμβανε αυτονόητα και τις ανενεργές ρυθμίσεις, δηλαδή αυτές που έχουν εξοφληθεί, καθώς και αυτές που έχουν χαθεί λόγω μη εξυπηρέτησης. Συνεπώς οι τράπεζες, τα funds και οι servicers ήταν υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους παρανόμως εισπραχθέντες τόκους σε όλους όσους τους κατέβαλαν, όποτε κι αν τους κατέβαλαν.

Σήμερα, με το νόμο που περνάει η κυβέρνηση, απαλλάσσονται οι παραπάνω παρανόμως εισπράξαντες φορείς από την υποχρέωση αυτή για όσους η ρύθμισή τους είναι πλέον ανενεργή. Κάτι αντίθετο με την απόφαση του Αρείου Πάγου και ιδιαιτέρως άδικο, ιδιαίτερα για όσους έχασαν τη ρύθμιση ακριβώς λόγω των φουσκωμένων παράνομων τόκων.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου : «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα Καρυστιανού»

Σχολιο.- Κι εμείς δεν έχουμε καμμιά σχέση με το Ισραήλ που στηρίζεις 10 χρόνια.

Σχολιο.- Πέταξε ο πτέραρχος ;;;;; Αυτή είναι η δουλειά του.

Ότι έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ του Κασσελάκη και στο νέο κόμμα του Κασσελάκη. Τα ίδια θα κάνουν και στην Μαρία. Είναι επιστήμη !!!!!

Αποχωρούν και νοιώθουν ότι κάποιοι -ες είναι !!!!!

Σχολιο.- Επιλέγουμε Ελληνικα..!!

Κ Όχι Ισραηλινά....

Σχολιο.- Ολοι αυτοι οι ανωτ@τοι αξιωματικοι εχουν γαλουχηθει να ειναι σκυλι@ του Ν@το και του Ισρ@ηλ κι οχι της ελλαδας οποτε προσεχουμε για να εχουμε..

Σχολιο.- περνανε ολοι οι ανωτατοι ανεξαιρετως της εκαστοτε κυβερνησης σχολη πολεμου στο Νατο του οποιου τα συμφεροντα καλυπτει πρωταγωνιστικα η Τουρκια...

Σχολιο.- Και γιατί τον μάζεψε στην "ΕΛΠΙΔΑ" αφού στήριζε το Ισραήλ?

Σχολιο.- Ποιος είναι αυτός?

Σχολιο.- πτέραρχος Παπανικολάου, υποστηρικτής του Κινήματος Ελπίδα. Αποχώρησε από το Κίνημα γιατί ήταν υποστηρικτής του Ισραήλ ενώ το Κίνημα όχι



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Προς τιμήν του ο Σαββίδης ανάρτησε το ότι είναι fake η αποχώρησή του από το κόμμα της Καρυστιανού (δεν ήταν ποτέ εκεί) απλά τα τρολάκια βρήκαν άλλη μια ευκαιρία να κάνουν θόρυβο λόγω της γραφικής αποχώρησης Κοκοτσάκη.

Τον θεωρώ έντιμο (τον Σαββίδη) και με καλές προθέσεις όμως δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου για την πολιτική του κρίση κι επιφυλάσσομαι για τα υπόλοιπα

Σχολιο.- Μια φορά δαπιτης για πάντα δαπιτης .....έχω σταματήσει να τον διαβάζω..



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γιωργάκης Τσαντ – Παπανδρέου : Θα μι υποψήφιος. Χρειαζόμαστε Νέα Αλλαγή.

Σχολιο.- Με τα βατραχοπεδιλα η με το κανό τον είδα πριν χρόνια στην Καλαμάτα να βγαίνει με τα βατραχοπεδιλα και έπινα ούζο και το εφτυσα στην μπροστινή παρέα απ' το γέλιο.

Σχολιο.- Τα ψηφαλάτσια..κι η κουταλα λέμε..μόνο ο Αντρέας ηταν για το λαό του

Σχολιο.- Έμαθε να αλλάζει αλυσίδα στο ποδήλατο ο άχρηστος η ακόμα?

Σχολιο.- Ο θίασος του παραλόγου επεκτείνεται.

Σχολιο.- κανονική επιστράτευση. Μέχρι νεκρούς θα αναστήσουν!

Σχολιο.- Μίλησε πάλι η μαλακία του

Σχολιο.- Που χρειαζόμαστε νέα αλλαγή???..για τις πανελλαδικές? 

τελειώσανε ρε βλαμμένο..

Σχολιο.- Όλοι στις κάλτσες για ψήφο στον μαλακογιωργάκη τον προδότη

Σχολιο.- Ξεμπέρδεψε πρώτα την αλυσίδα από το ποδήλατο και μετά πήγαινε

Σχολιο.- Αυτός μας έλειπε......

Σχολιο.- Eιναι ζαβό το παιδί



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Επιστολή Αλέξανδρου Γιωτόπουλου

Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, να µην εφαρµόσουν τον νόµο. Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. ∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.

"Λένε ότι δεν µετάνιωσα. Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, αποκρύβουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. Και πολύ σωστά. Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.

Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, αποκρύβοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού"

Σχολιο.- σ αυτή τη χώρα  η μεγαλύτερη αιτία της κατάντιας μας. Η ελεγχόμενη, η εξαρτημένη δικαιοσύνη.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Noam Chomsky καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Σιωνιστικής αφήγησης: 

«Είμαι Εβραίος και το λέω με όλη την τόλμη: Το Ισραήλ πρέπει να εξαλειφθεί. Αυτή η αποικιοκρατική οντότητα δεν έχει μέλλον»...

Ένας μεγάλος φιλόσοφος, κατάλαβε ότι η σφαγή των Παλαιστίνιων ήταν παράνοια! 

Το Ισραήλ ρίχνει μπετόν σε πηγές νερού που χρησιμοποιούνται από Παλαιστίνιους, σκοτώνει παιδιά και γκρεμίζει τα σπίτια τους! 

Σε ποιο βιβλίο γράφεται τέτοια αθλιότητα; 

Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί μετά την εξαφάνιση του Σιωνισμού και του Ισραήλ, είναι ότι ολόκληρος ο κόσμος θα βιώσει ειρήνη για πρώτη φορά από το 1948... 

Ένα ολοκαύτωμα συμβαίνει αυτή τη στιγμή μπροστά στα μάτια μας και ο κόσμος σιωπά. 

Μην γίνουμε συνένοχοι αυτής της αδικίας με τη σιωπή μας. Να γίνουμε η φωνή ενός παιδιού, είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνουμε άνθρωποι...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Stephen King: «Ο Τραμπ είναι όγκος στις φλέβες της Αμερικής. Ένας τύραννος που δεν διστάζει να βάλει φωτιά σε μια χώρα για τον ναρκισσιστικό εγωισμό του. Καμία ιστορία τρόμου που έχω γράψει δεν θα μπορούσε να είναι τόσο τρομακτική όσο αυτός ο άνθρωπος. ”



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γιατί ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θέλει να δικαστεί στην Ελλάδα;

Ο τότε εισαγγελέας εφετών Παναγιώτης Καψιμάλης, δέχθηκε τη δικαιολογία ότι του τα κατέθεσε η πεθερά του σε "τούβλα" από 500ευρα.

Η Ελληνική Δικαιοσύνη για 970.000 ευρώ αδιευκρίνιστα ποσά δεν έκρινε πως έπρεπε να αρθεί η ασυλία του Αβραμόπουλου (το 2022 τέθηκε στο αρχείο η υπόθεσή του)!

Η Βελγική Δικαιοσύνη για 75.000 ευρώ μόλις έκρινε πως πρέπει να αρθεί η ασυλία του!

Σήμερα ο Παναγιώτης Καψιμάλης είναι ο Οικονομικός Εισαγγελέας της Ελλάδος.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι ΗΠΑ αναμίχθηκαν απροκάλυπτα στις εκλογές της Κολομβίας. Ο Τραμπ και ο Μάρκο Ρούμπιο (Marco Rubio) υποστήριξαν τον ακροδεξιό, πολυεκατομμυριούχο υποψήφιο Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια (Abelardo de la Espriella), έναν υποστηρικτή των φασιστικών παραστρατιωτικών οργανώσεων, και υπάρχουν σοβαρές παρατυπίες στα αποτελέσματα.

Ο σημερινός αριστερός Πρόεδρος της Κολομβίας Γκουστάβο Πέτρο (Gustavo Petro) υπήρξε έντονα φιλοπαλαιστίνιος και φιλοκινεζικός. Διέκοψε τις σχέσεις με το γενοκτονικό ισραηλινό καθεστώς και προσχώρησε στην Πρωτοβουλία «Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος» (Belt and Road Initiative) της Κίνας.

Ο Ντε λα Εσπριέγια υπόσχεται να σχηματίσει μια στενή συμμαχία με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, και να ελαχιστοποιήσει τις σχέσεις με την Κίνα. Μόλις λίγες εβδομάδες πριν από τις εκλογές, βρισκόταν στη Φλόριντα, όπου συνάντηθηκε με ακροδεξιούς πολιτικούς των ΗΠΑ που είναι στενοί σύμμαχοι του Τραμπ και του Ρούμπιο.

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει σε ολόκληρη την ήπειρο. Οι ΗΠΑ πραγματοποίησαν ένα απροκάλυπτο εκλογικό πραξικόπημα στην Ονδούρα, για να ανεβάσουν στην εξουσία μια μαριονέτα που συνδέεται με καρτέλ ναρκωτικών, είναι φιλοαμερικανική, φιλοισραηλινή και αντικινεζική. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρε πως σας έπιασε μανία με δημοσκοπήσεις κάθε μέρα και δύο φορές την ημέρα,;; 

Πως τον έπιασε και τον Αλ6 να κάνει κόμμα αφού έκανε την πάπια επί εφτά χρόνια;; Πως τον παρουσιάζετε ως το κύριο αντίπαλο αφού το δείπνο είναι κοινό;;; Πως μας θεωρείτε χρυσόψαρα όλους;;; Ασύλληπτο.

Σχολιο.- Πάνε να αναστήσουν τον δικομματισμό, θα τα καταφέρουν;

Σχολιο.- απ' το μυαλό μας εξαρτάται

Σχολιο.- Η θα ρυθμίσουν το λογισμικό να βγάλει αυτά τα ποσοστά



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Λάουρα Κοβέσι και δικαίωσε ποιον λέτε; Μα τον ... Άρειο Πάγο! 

Εδώ, αποκτά η ξεφτίλα ο ονοματεπώνυμο! 

Τώρα η Κοβέσι έχει το ελεύθερο να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τελευταία εξέλιξη από τις ΗΠΑ. σύλληψη και ανάκριση των" αρχων" των ΗΠΑ στο Seattle, δύο μελών της εθνικής ομάδας του ΙΡΑΝ.

Η Εθνική Ιρανίας σταμάτησε από τις ΗΠΑ... 

Καθυστερήσεις στο ταξίδι της εθνικής ομάδας του Ιράν στο Σιάτλ. Ο προπονητής Mehdi Taremi και ο τεχνικός βοηθός Saeed Alhoei φέρεται να κρατούνται για μετανάστευση στο αμερικανικό αεροδρόμιο. UU.

Η πλήρης ομάδα αναμένει την απελευθέρωσή του για να ταξιδέψει στον αγώνα με την Αίγυπτο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Μεξικό σχεδιάζει να ξαναρχίσει το εμπόριο πετρελαίου με την Κούβα μέσω ιδιωτικών εταιρειών

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σύμφωνα με την πρόεδρο Κλαούντια Σέινμπαουμ, η επανέναρξη δεν εξετάζεται ως ανθρωπιστικό ζήτημα, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή.

Η Κυβέρνηση του Μεξικού εργάζεται στην ανάπτυξη ενός εμπορικού μηχανισμού για την επανέναρξη του εμπορίου πετρελαίου με την Κούβα, «θα γίνεται μέσω ιδιωτικών εταιρειών που έχουν άδεια να μεταφέρουν καύσιμα στην Κούβα», όπως ανακοίνωσε η πρόεδρος του Μεξικού, Κλαούντια Σάινμπαουμ, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.

Η πρόεδρος διευκρίνισε σε συνέντευξη Τύπου ότι αυτό το σχήμα δεν θεωρείται ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή που εκμεταλλεύεται τις νέες αλλαγές που εγκρίθηκαν στην Κούβα για την προώθηση μεγαλύτερης σχέσης με τους μεξικανικούς επιχειρηματικούς κύκλους.

«Δεν είναι ανθρωπιστικό θέμα, αλλά εμπορικό, με τα νέα χαρακτηριστικά που ενέκρινε η Εθνοσυνέλευση Κογκρέσο και η Κυβέρνηση της Κούβας, και από εκεί και πέρα μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική σχέση με μεξικανούς επιχειρηματίες στην Κούβα», τόνισε.

Αυτή η στρατηγική, η οποία σύμφωνα με την πρόεδρο έχει δομηθεί εδώ και καιρό, προκύπτει μετά την απόφαση της κρατικής εταιρείας Πετρέλαια Μεξικού (Pemex) να αναστείλει τις εξαγωγές καυσίμων προς το νησί στις αρχές του έτους, εξαιτίας των απειλών των Ηνωμένων Πολιτειών για κυρώσεις σε χώρες που εμπορεύονται πετρέλαιο με την Κούβα.

Στις 29 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, ο Βορειοαμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα για την επιβολή δασμών στις εισαγωγές από χώρες που προμηθεύουν πετρέλαιο στην Κούβα, κηρύσσοντας κατάσταση έκτακτης ανάγκης θεωρώντας το νησί υποτιθέμενη απειλή για την εθνική του ασφάλεια.

Η πίεση της Ουάσινγκτον προς την Αβάνα εντάθηκε τον Μάιο με την επιβολή νέων κυρώσεων που στοχεύουν σε κουβανικές οντότητες, συμπεριλαμβανομένου του στρατιωτικού συγκροτήματος Ομάδα Επιχειρηματικής Διαχείρισης (Gaesa).



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έφυγε ο Μόσχος από το ΜεΡΑ25 και θα αναγκαστεί

ο Βαρουφάκης ν' αρμέγει τώρα μοναχός του.

Σχολιο.- Ο Τσίπρας του έφαγε τον Μόσχο τον σιτευτό

Σχολιο.- Πάει να γεμίζει το παχνί για τα "ζωντανά" στην ΕΛληνική ΑΣτυνομία του Τσίπρα

Σχολιο.- Ο Μόσχος ο σιτευτός;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ομάδα αποτυχημένων του ΣΥΡΙΖΑ, προσπαθούν με αποστασίες και συνομοσιες να εκλεγούν με οποιοδήποτε τρόπο

Το πρόβλημα της αριστεράς, αγαπητέ, είναι ότι δεν ξέρει ποιος είναι ο αντίπαλος

Η Καρυστιανου δεν είναι αντίπαλος κανενός

Επειδή τη λέξη γυναικοκτονια δεν την προασπίζεται;

Έχει δίκιο, ανθρωποκτονία είναι

Ωστόσο ,ο Μητσοτάκης τους βλέπει από ψηλά και εφαρμόζει το διαίρει και βασίλευε

Ο στόχος είναι ένας, η ΝΔ

Όλη η αντιπολίτευση προσπαθεί να κάνει κριτική ο ένας στον άλλο



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ενωτική πρωτοβουλία κατά των Πλειστηριασμών

Την παρανομία η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της την ονόμασαν ισονομία..

Η κυβέρνηση έβαλε πάλι πλάτη στις τράπεζες και τα fund's δεν τους ενδιαφέρει που μεγάλη μερίδα δανειοληπτών έχασαν τη ρύθμιση του Νόμου Κατσέλη χωρίς δική τους ευθύνη,, έχουν χαθεί σπίτια...

Αντί να σταματήσει το πλιάτσικο το συνεχίζουν..

Να προστατευθεί η λαϊκή περιουσία να σταματήσει το πλιάτσικο..

Η ΣΤΕΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τον Μητσοτάκη προετοίμασε το έδαφος αφαιρώντας τα όπλα από τα νησιά για να παραδώσει το Αιγαίο στους Τούρκους, από τον Τσίπρα θέλουν θα την προδοσία, γιαυτό τον προμοτάρουν στις δημοσκοπήσεις.

Μετά την Μακεδονία, είναι συνηθισμένος στην προδοσία. Εξπέρτ! Όπως είχε πει και παλιότερα ο Τζίφρας, «το κράτος έχει συνέχεια».

***

ΣΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΩΔΕΙΣ 1

Ο κ.Τσίπρας ανακοίνωσε ως υπεύθυνο για την εξωτερική πολιτική τον κ.Τζιμητρά. Σύμφωνα με το βιογραφικό του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ιδρύματος Τσίπρα απασχολήθηκε σε δύο τουρκικά πανεπιστήμια. Το ένα μάλιστα ανήκει στο όμιλο Κοτς, ενός μεγαλοεπιχειρηματία της Τουρκίας.

Η ΕΑΣ εκπροσωπεί και μέρος της τουρκικής αστικής τάξης; Ο κ. Κοτς βέβαια ως φίλος της οικογένειας έκανε πρόσφατα επενδύσεις στην Κρήτη.

Σύμφωνα με ανάρτηση στο μπλογκ λιμπεραλ ο κ.Τζιμητράς είχε ταχθεί κατά των αναχαιτίσεων που κάνει η ελληνική πολεμική αεροπορία στο ανατολικό Αιγαίο.

Υπενθυμίζεται ότι όταν υπέγραψε ο κ.Τσιπρας την συμφωνία των Πρεσπών είχε πει ότι εξασφαλίζει διπλωματικό κεφάλαιο για να αντιμετωπίσει η χώρα μας την Τουρκία....

Σχολιο.- Και οι τρεις θα παραδώσουν το Αιγαίο. Με κυβέρνηση "ειδικού σκοπού", που θα φτιάξουν, αφού ο Κούλης δεν μπορεί μόνο ςτου.

Σχολιο.- Xωρίς τον Τσίπρα και τους λοβοτομημένους του οπαδούς, ο Μητσοτάκης δεν μπορεί καθόλου εύκολα να παραδώσει το Αιγαίο. Κάθε προδότης έχει το ρόλο του στο ξεπούλημα της Ελλάδας.

Σχολιο.- Τα ίδια μυαλά έχουν, και τα ιδια αφεντικά υπηρετουν.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μητσοτάκης το 2018 πριν εκλεγεί

"Η παραγωγή λιγνίτη - μάλιστα από αναβαθμισμένες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής -πρέπει να είναι στην καρδιά της ενεργειακής στρατηγικής της Χώρας, το 'χω πει και επιμένω να το λέω, δεν πρόκειται να έρθω εγώ εδώ πέρα στη Κοζάνη και να πω διαφορετικά πράγματα.."

***

Ο Μητσοτάκης έδωσε εντολή στη ΔΕΗ να ανατινάξει τους εσκαφείς Λιγνίτη στα Ορυχεία Κοζάνης

Σχολιο.- και κατά τύχη, κλείσαμε τα εργοστάσιο λιγνίτη αρχές του 2021


Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τεταρτη 24 Ιουνιου 2026


Η ήττα των ΗΠΑ στην Μέση Ανατολή δεν έχει καμία σχέση με την ήττα που είχαν υποστεί στο Βιετνάμ, η ήττα η σημερινή μετά την αναίτια επίθεση τους στον Ιράν αλλάζει τα παγκόσμια δεδομένα. 

Στόχος ήταν η Κίνα και στο ουκρανικό και στην Βενεζουέλα και με το Ιράν. Χτυπάμε και αποδυναμώνουμε τους συμμάχους της Κίνας, μήπως και καταφέρουμε και βάλουμε φρένο στην τρομαχτική ταχύτητα ανάπτυξης της για να συνεχίσουμε να το παίζουμε πλανητάρχες. 

Σε όλο αυτό το γεωπολιτικό σχέδιο, μέχρι ενός σημείου συμμετείχε και η Ευρώ  Ένωση, μέχρι που κατάλαβαν πως στο Ιράν διακυβεύονται πολύ περισσότερα από την πλανηταρχία των ΗΠΑ και έτσι πάτησαν φρένο. Κάποια στιγμή οι κινέζοι με αφορμή την Ταϊβάν είπαν στους αμερικάνους , δεν είστε πλέον πλανητάρχες, οι ΗΠΑ δεν τους άκουσαν. 

Τώρα είναι με την πλάτη στον τοίχο προσπαθώντας να κλείσουν συνθηκολόγηση για την ήττα τους στο Ιράν. Η κυριαρχία του ασιατικού γίγαντα πια καθορίζει τα νέα δεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο και όλα αυτά τα κατάφερε η Κίνα χωρίς να ρίξει μισή σφαίρα. 

Κάποιοι εδώ στην Ελλάδα και στην Ευρώπη το ονομάζουν νέο ιμπεριαλισμό, δηλαδή τις εμπορικές συμφωνίες που κάνει η Κίνα με πολλές χώρες του πλανήτη, όπου αυτές οι χώρες συμφωνούν με την Κίνα ότι έχουν δικαίωμα να τις αλλάξουν αν θέλουν. Τώρα τι σόι ιμπεριαλισμός είναι αυτός που οι ‘υποδουλωμένες’ εμπορικά αυτές χώρες έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν την εμπορική τους σχέση με τον εμπορικό ‘κατακτητή’ μόνο οι ίδιοι μπορούν να μας το εξηγήσουν, αφού μας αναλύσουν και τον Ιμπεριαλισμό ανώτατό στάδιο του Καπιταλισμού του Λένιν. 

Όταν όμως σαν αριστερά εδώ και στην Ευρώπη, δεν τολμάς να μιλήσεις για νίκη των Φρουρών της Επανάστασης στο Ιράν και μιλάς με γενικότητες περί νίκης του ιρανικού λαού, τότε ακόμη και τον ιμπεριαλισμό μπορείς να τον βαπτίσεις όπως θέλεις. 

Σαν αριστερά και γενικά στον κόσμο, δεν καταφέραμε αυτό που πέτυχαν οι ισλαμιστές στην Μέση Ανατολή , δηλαδή να βάλουν την κυρίαρχη ιμπεριαλιστική δύναμη του πλανήτη να κάτσει στα αυγά της και να αφήσει τους τσαμπουκάδες κατά μέρος, και αφού δεν το καταφέραμε εμείς, ιδεολογικοποιούμε την αδυναμία μας διαστρέφοντας την έννοια του ιμπεριαλισμού, ακόμη και την νίκη ενός περήφανου λαού που το ένοπλο χέρι του είναι οι Φρουροί της Επανάστασης. 

Πείτε το σύντροφοι δεν θα πάθετε καμία μόλυνση, μη φοβάστε…… Φρουροί της Επανάστασης.

Σχολιο.- Αυτή είναι η άλλη άποψη του πολέμου στην Μέση-Ανατολή και ας λένε τα καθεστωτικά παπαγαλάκια της κυβέρνησης Μητσοτακη ότι νίκησαν οι ΗΠΑ και θα συνθηκολογήσει το Ιράν με την Ισλαμική πολιτική ηγεσία του δήθεν άνευ όρων συνθηκολόγηση, δηλ. θα υποβληθεί σε έλεγχο για τα πυρηνικά και έλεγχο των Αμερικάνων στα στενά του Ορμούζ που θα καθορίζουν και την τιμή της παραγωγής ενέργειας των καυσίμων που είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα του Περσικού πολέμου. Αυτούς τους όρους παράδοσης φυσικά δεν της αποδέχεται το Ιράν και η Ισλαμική κυβέρνηση του.

Από την άλλη πλευρά ο συνέταιρος του Τραμπ ο Νετανιάχου συνεχίζει να βομβαρδίζει με σκοπό να αρπάξει το έδαφος του νότιου Λίβάνου και να θέσει υπό έλεγχο την κυβέρνηση της Βυρηττό. Σε αυτό το ζήτημα βρίσκει τοίχος ,αντίπαλο την Τουρκία και έμμεσα την Γαλλία του Μακρόν.

Όλα αυτά είναι αλληλένδετα στην διεθνή σκακιέρα.

Σχολιο.- Γίνεται μεγάλη συζήτηση για το αν η Κίνα είναι σοσιαλιστική ή όχι. Όσοι απαντούν με βάση την ύπαρξη καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής και - συνεπώς - τεράστιων ταξικών και εισοδηματικών διαφορών, την θεωρούν κρατικοκαπιταλιστική. Οι υπόλοιποι στις απαντήσεις τους αποφεύγουν να αναφερθούν στο ζήτημα των σχέσεων παραγωγής και την ύπαρξη της τάξης των δισεκατομμυριούχων, παρά μόνο χρησιμοποιούν το κρατικό ιδιοκτησιακό καθεστώς των στρατηγικής σημασίας οικονομικών δομών, για να ισχυριστούν ότι στην Κίνα υπάρχει σοσιαλισμός. Θεωρώ την πρώτη από τις δύο παραπάνω ομάδες, περισσότερο συνεπή στις θεωρητικές της αρχές, με την έννοια ότι χρησιμοποιεί το κριτήριο της ύπαρξης εκμεταλλευτικών σχέσεων παραγωγής για να βγάλει το συμπέρασμά της, αγνοώντας βέβαια τις υπόλοιπες κοινωνικές σχέσεις. Αντίθετα η δεύτερη ομάδα βλέπει βέβαια εμπειρικά ότι η Κινέζικη κοινωνία έχει σοβαρά σοσιαλιστικά χαρακτηριστικά και γι' αυτό επιστρατεύει κάθε είδους διαστροφή του χαρακτήρα των παραγωγικών σχέσεων της Κινέζικης κοινωνίας, προκειμένου να τον προσαρμόσει στο συμπέρασμά της περί ύπαρξης σοσιαλισμού στην Κίνα. Για την πρώτη ομάδα με λυπεί βέβαια η θεωρητική τους αγκύλωση, αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινείς σε αυτό που έμαθαν να εφαρμόζουν θεωρητικά. Για τους δεύτερους όμως ειλικρινά νοιώθω αηδία, γιατί διαστρεβλώνουν συνειδητά την ταξική πραγματικότητα στην Κίνα, προκειμένου να την προσαρμόσουν στην θεωρία, που δεν αναγνωρίζει εκμεταλλευτικές σχέσεις σε μια σοσιαλιστική κοινωνία.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ελάτε να επισκεφθείτε τη μητέρα Ρωσία και να διαδώσετε το μήνυμα για να αντιμετωπίσετε τη δυτική προπαγάνδα. Παρά (ή λόγω) των κυρώσεων, ο τουρισμός έχει αυξηθεί κατά 30% και δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει το ΝΑΤΟ γι' αυτό. Αυτό έχει γίνει το «μυστικό όπλο» του Πούτιν - μια πηγή εισοδήματος που κανείς δεν μπορεί να σβήσει. Μια λαϊκή «ψήφος» του κόσμου υπέρ της Ρωσίας. Η ψυχολογία είναι απλή. Όταν δαιμονοποιείς κάποιον τόσο ολοκληρωτικά,  τόσο αμετάκλητα, οι άνθρωποι θέλουν να το ανακαλύψουν μόνοι τους. Άλλωστε, η διαφήμιση είναι δωρεάν. Και κανείς (εκτός από τον Τραμπ) δεν έλαβε τόση δωρεάν διαφήμιση όσο η Ρωσία. Και αυτό είναι κάτι που συμβαίνει από τώρα και στο εξής. Η Ρωσία έχει επιτέλους σπάσει το τείχος της δυτικής προπαγάνδας, καθώς οι άνθρωποι ψηφίζουν με τα χρήματά τους και πηγαίνουν στη Ρωσία σε αριθμούς που δεν έχουν ξαναδεί.

***

Ο Πούτιν έχει αναπτύξει ένα «μυστικό οικονομικό όπλο» που ούτε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν δεν μπορεί να το πάρει - Η Ρωσία είναι κυριολεκτικά πλημμυρισμένη από ξένους τουρίστες, ενώ ήδη 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι ήθελαν να δουν την ομορφιά και το μεγαλείο της με τα ίδια τους τα μάτια.

Μόνο τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, πλήθος ξένων επισκεπτών επισκέφτηκε τη ρωσική γη, η οποία είναι σχεδόν 30% μεγαλύτερη από την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Έφτασαν στη Ρωσία παρά τις κολοσσιαίες πιέσεις, τις κυρώσεις και τις προσπάθειες της Δύσης να επιβάλουν πλήρη απομόνωση στη Μόσχα.

Η τεράστια αναταραχή δεν έχει γίνει μόνο μια ισχυρή πηγή ζωής χρήματος για τη Μόσχα, η οποία μπαίνει στον προϋπολογισμό για να παρακάμψει τυχόν μπλόκα τραπεζών, αλλά και ένα συντριπτικό πλήγμα για τη δυτική προπαγάνδα.

Στην Ευρώ ΈΒνωση, πρέπει να αντιμετωπίσουν μια πικρή αλήθεια για τη Δύση: ο τουρισμός έχει γίνει ιδανικό όπλο κατά των κυρώσεων που οι Βρυξέλλες απλά δεν μπορούν να ελέγξουν. Και όσο κι αν χτυπούν τα πόδια τους με οργή στην Ευρωενωσιακή Επιτροπή, είναι απολύτως ανίσχυροι μπροστά σε αυτή την πηγή εσόδων του Κρεμλίνου. Και τελικά το «μυστικό όπλο» του Πούτιν λειτουργεί αθόρυβα, αλλά αποτελεσματικά - χωρίς πυραύλους, χωρίς θόρυβο, χωρίς τελεσίγραφα. Οι άνθρωποι απλά επισκέπτονται, εκπλήσσονται ευχάριστα και συνεπώς επιστρέφουν.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Επειδή μας έχουν πρήξει με την υποτιθέμενη "ανάπτυξη"

Επειδή συκοφαντούν συλλήβδην τις Πολεοδομίες και τους Δημοσίους Υπαλλήλους

Επειδή, όχι μόνο μας φτωχοποιούν, αλλά παραχωρούν την κυριαρχία της χώρας.......

Μου ζητήθηκε, τα έγραψα.

Βγήκε λίγο μεγάλο, γιατί περιέχει πολλά στοιχεία περί χωροταξίας - πολεοδομίας, αλλά ρίξτε μια ματιά.

https://www.militaire.gr/oikologia-chorotaxia-kai-poleodomia-mochloi-gia-peraitero-ftochopoiisi-kai-exartisi-tis-choras/?fbclid=IwY2xjawSoseFleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHoNBre4Di_REqpbj57-A15aYVx2aaBtT8cMCT7IO_nJAbT1nk78IE49U5-Dc_aem_42FFyjqPhj1srrVlZdcUMg

«Οικολογία», χωροταξία και πολεοδομία μοχλοί για περαιτέρω φτωχοποίηση και εξάρτηση της χώρας

Σοκ προκαλούν στην κοινή γνώμη πρόσφατα δύο εικόνες :

– η εικόνα των δημόσιων λιγνιτωρυχείων Κοζάνης με τον εξοπλισμό τους να καταστρέφονται με εκρηκτικά

– η εξαιρετική φωτογραφία του Vassilis Stamos με τον πύργο του “The Ellinikon” να δεσπόζει έναντι της Ακρόπολης.

Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος αναφορικά στις πολιτικές της κυβέρνησης στη σφαίρα της “οικολογίας”, της χωροταξίας και πολεοδομίας.

Η συνέχεια στο

https://www.militaire.gr/oikologia-chorotaxia-kai-poleodomia-mochloi-gia-peraitero-ftochopoiisi-kai-exartisi-tis-choras/?fbclid=IwY2xjawSoseFleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHoNBre4Di_REqpbj57-A15aYVx2aaBtT8cMCT7IO_nJAbT1nk78IE49U5-Dc_aem_42FFyjqPhj1srrVlZdcUMg



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αμερικανός παρουσιαστής: «Είναι ασφαλείς οι πολίτες μας στις ιρανικές φυλακές σας;»

Αραγτσί: «Σχεδιάζετε να βομβαρδίσετε αυτές τις φυλακές;»

Παρουσιαστής: «Όχι.»

Αραγτσί: «Τότε είναι ασφαλείς.»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Με ψήφους 50 υπέρ και 48 κατά, η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε την Τρίτη, 23/6, ψήφισμα που στοχεύει να αποτρέψει οποιαδήποτε αμερικανική στρατιωτική δράση εναντίον του Ιράν χωρίς την έγκριση του Κογκρέσου, σύμφωνα με το Reuters.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Αν τα ελαιόδεντρα ήξεραν τα χέρια που τα φύτεψαν, το λάδι τους θα γινόταν δάκρυα»

Mαχμoύvτ Nταρoυίς

Παλαιστίvιoς ποιητής

Σχολιο.- Εγώ θα πω ότι του χρόνου με το λάδι δύο ευρώ το κιλό τα δάκρυα για εμάς τους παραγωγούς είναι σίγουρα... άσχετο αλλά κάπου κολλάει 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μ’ αφορμή τις νέες δηλώσεις Λαβρόφ χτες, αξίζει να διαβάσετε ένα λίγο παλιότερο σχόλιο του Ζαχάρ Πριλέπιν για τον Ρώσο Υπουργό Εξωτερικών (παρόλο που εγώ προσωπικά νομίζω ότι ο φίλος Ζαχάρ, έχει ακόμα όπως θα δείτε κάποιες αυταπάτες…)

ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΤΟΥ ΛΑΒΡΟΦ

Οι επιθέσεις στη Μόσχα, η σχεδόν διαταραγμένη παρέλαση της Ημέρας της Νίκης, η τραγωδία στο Σταρόμπελσκ, ο βομβαρδισμός του Νοβοροσίσκ, και ούτω καθεξής κι ούτω καθεξής… Εμείς σχεδόν δεν μαθαίνουμε καν τα περισσότερα από όσα συμβαίνουν στη «Μεγάλη Ρωσία» και στην πρώτη γραμμή.

Όλα αυτά αποτελούν μια σαφή προσπάθεια του Κιέβου να ριζοσπαστικοποιήσει τη σύγκρουση όσο το δυνατόν περισσότερο, να προκαλέσει τη Ρωσία σε υπερβολικά επιθετικές ενέργειες αντιποίνων και (ας πούμε…) να σύρει την Ευρώπη στον πόλεμο.

Η «ήρεμη» αντίδρασή μας προϋποθέτει ένα σχέδιο, ένα σχέδιο που δηλώνει κρυφά: «Ο χρόνος είναι με το μέρος μας».

Το Κρεμλίνο κάποιοι θεωρούν ότι “ξέρει καλύτερα”.

Αλλά αν η τακτική «Ο χρόνος είναι με το μέρος μας» 

κρύβει την ελπίδα ότι «ο Τραμπ είναι με το μέρος μας», 

τότε δεν ξέρω καν τι να πω.

Υπό αυτή την έννοια, οι πρόσφατες δηλώσεις του Σεργκέι Λαβρόφ, στις οποίες δήλωσε απερίφραστα ότι

“ο Τραμπ είναι χειρότερος από τον Μπάιντεν και ότι δεχόμαστε επίθεση από έναν ακροδεξιό και φιλελεύθερο-αστικό συνασπισμό (ουσιαστικά τις ΗΠΑ και την Ευρώπη μαζί)”κι ότι “το Άνκορεϊτζ ήταν εξαπάτηση για να κερδίσουν χρόνο”

αποτελούν άμεση ένδειξη ότι τελικά έχουμε μεταφέρει την εμπιστοσύνη μας στον κ. Κιρίλ Ντμίτριεφ και σε εκείνο το μέρος του κυβερνώντος κατεστημένου που εξακολουθεί να εναποθέτει τις ελπίδες του στον Τραμπ, επιμένει στην έννοια της «Ρωσίας ως μέρους μιας πολιτισμένης Ευρώπης» και στόχο έχει να μπλοκάρει μια στροφή προς τον Παγκόσμιο Νότο.

Ο Ντμίτριεφ είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ο κόσμος έχει διαφθαρεί από «αριστερές ιδέες». Ότι … πρέπει να βοηθήσουμε τον Τραμπ, και αυτός θα μας βοηθήσει.

Ο Λαβρόφ ξεκαθάρισε απαλά (μάλλον … όχι τόσο απαλά) ότι όλα αυτά είναι ψέματα.

Το άντεξε αυτό και κρατιόταν για ένα χρόνο και μετά το βγήκε να το δηλώσει.

Αλλά το γνώριζε και αυτό πριν από ένα χρόνο. 

Δεν ήταν τυχαίο που ο Λαβρόφ εμφανίστηκε σε εκείνες τις διαπραγματεύσεις στην Αλάσκα, φορώντας ένα πουλόβερ με τη λέξη «ΕΣΣΔ».

Φαίνεται πολύ, πολύ κουρασμένος.

Είναι τόσο κουρασμένος που έχει γίνει βάναυσα ειλικρινής με όλους, συμπεριλαμβανομένων και εμάς.

Πιστεύεται ότι οι επιθέσεις στη Ρωσία και τραγωδίες όπως αυτή στο Σταρόμπελσκ και το πουλόβερ του Λαβρόφ είναι εντελώς άσχετα.

Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια.

Ζαχάρ Πριλεπίν



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λαβρόφ : Ολόκληρη η Ευρω Ένωση και οι εταίροι της λειτουργούν σαν ένα κακοστημένο τσίρκο, όπου οι κλόουν είναι εντελώς ανίκανοι και προφανώς δεν έχουν καμία εμπειρία στη διπλωματία. Αυτοί οι "ηγετίσκοι" αποδέχονται να παίρνουν τις διαταγές από έναν ναζιστικό ναρκομανή τον Ζελέ που κάνει κατάχρηση της εξουσίας του εδώ και πάνω από 2 χρόνια.

https://www.facebook.com/reel/1373294714985934?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όταν ο Τσέχοφ αγόρασε το εξοχικό του στο Μελίχοβο, το 1892,  ήθελε να βεβαιωθεί ότι οι ντόπιοι αγρότες γνώριζαν πότε, ως γιατρός, ήταν διαθέσιμος να βοηθήσει. Δημιούργησε ένα απλό αλλά αποτελεσματικό σύστημα: κάθε φορά που ήταν σπίτι και έτοιμος να δεχτεί ασθενείς ή να βγει για κατ' οίκον επισκέψεις, ύψωνε μια συγκεκριμένη ιατρική σημαία σε έναν στύλο έξω από το σπίτι του. Οι ντόπιοι χωρικοί παρακολουθούσαν τον ορίζοντα για τη σημαία, γνωρίζοντας ότι αν κυμάτιζε, «ο καλός γιατρός» θα αντιμετώπιζε τις ασθένειές τους εντελώς δωρεάν.

Για τους αγωνιζόμενους αγρότες της ρωσικής υπαίθρου, αυτό το απλό κομμάτι ύφασμα που κυμάτιζε στον άνεμο ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου. Δεν τους ένοιαζε που ο άνθρωπος που τραβούσε το σχοινί ήταν ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου οι ιστορίες συζητούνταν στα μεγάλα σαλόνια της Αγίας Πετρούπολης. Για αυτούς, ο Άντον Παύλοβιτς ήταν η ακούραστη ψυχή που θα οδηγούσε την άμαξα του μέσα από παγωμένη λάσπη στη δύση της νύχτας μόνο και μόνο για να καταπραΰνει τον πυρετό ενός παιδιού.

Αυτός ο βαθύς δεσμός με τους φτωχούς καθόρισε ολόκληρη την ύπαρξή του. Ο Τσέχοφ έζησε μια σύντομη ζωή, πεθαίνοντας από φυματίωση σε ηλικία μόλις 44 ετών, το 1904, αλλά έβαλε περισσότερη ανθρωπιά σε αυτά τα χρόνια από ό,τι οι περισσότεροι σε έναν αιώνα. Κατάφερε να ισορροπήσει δύο απαιτητικούς κόσμους ταυτόχρονα, εξηγώντας διάσημα τη διπλή ζωή του σε έναν φίλο με μια έντονη δόση χιούμορ.

Η ιατρική είναι η νόμιμη σύζυγός μου και η λογοτεχνία η ερωμένη μου, έλεγε ο Τσέχοφ. «Όταν βαριέμαι τη μία, περνάω τη νύχτα με την άλλη».

Αυτή η αντισυμβατική ρύθμιση λειτούργησε υπέροχα. Αντί να τον αποσπά την προσοχή, η ιατρική του εκπαίδευση έγινε ο μυστικός φακός μέσα από τον οποίο έβλεπε την ανθρώπινη κατάσταση. Δεν έβλεπε τους ανθρώπους ως χαρακτήρες για να κρίνει ή να κάνει μαθήματα. Τους έβλεπε όπως ένας φροντιστικός γιατρός κοιτάζει έναν ασθενή, παρατηρώντας τα ελαττώματά τους, τις ήσυχες στενοχώριες τους και τις καθημερινές τους αντιφάσεις με απόλυτη ενσυναίσθηση.

Η λογοτεχνική ερωμένη του του έφερε παγκόσμια φήμη, αλλά η νόμιμη σύζυγός του τον κράτησε προσγειωμένο στις σκληρές πραγματικότητες του ανθρώπινου πόνου. Όταν μια καταστροφική επιδημία χολέρας χτύπησε τις γύρω επαρχίες, ο Τσέχοφ δεν χρησιμοποίησε την αυξανόμενη φήμη του ως διασημότητας για να καταφύγει σε ασφαλές μέρος. Αντ' αυτού, ανέλαβε την ευθύνη πολλαπλών ιατρικών περιοχών εντελώς μόνος του, θεραπεύοντας χιλιάδες άπορους αγρότες χωρίς να ζητήσει ούτε ένα ρούβλι σε αντάλλαγμα.

Ακόμα και όταν οι πνεύμονές του τον εγκατέλειπαν και άρχισε να βήχει αίμα από την ασθένεια που τελικά θα τον σκότωνε, η εστίασή του παρέμεινε στραμμένη προς τα έξω. Χρησιμοποίησε τα λογοτεχνικά του έσοδα για να χρηματοδοτήσει την κατασκευή αγροτικών σχολείων, να οργανώσει προγράμματα ανακούφισης για οικογένειες που αντιμετώπιζαν λιμό και να χτίσει μια δημόσια βιβλιοθήκη στην φτωχή πατρίδα του, το Ταγκανρόγκ, στέλνοντας προσωπικά κιβώτια με βιβλία για να γεμίσουν τα ράφια.

Πίστευε ακράδαντα ότι η ζωή έπρεπε να μετριέται με συγκεκριμένες πράξεις και όχι με όμορφες θεωρίες. Κάποτε σημείωσε ότι είναι καλό αν ο καθένας μας αφήνει πίσω του κάτι καλό, ένα ίχνος που θα συνεχίσει να υπάρχει και να αποδεικνύει ότι η ζωή μας δεν πέρασε μάταια.

Το 1902 παραιτείται από τη Ρωσική Ακαδημία, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη αποδοχή ως μέλους της του Γκόρκι

Όταν τελικά έκλεισε τα μάτια του για τελευταία φορά το καλοκαίρι του 1904, ο λογοτεχνικός κόσμος θρήνησε μια ιδιοφυΐα, αλλά οι αγρότες του Μελίχοβο θρήνησαν έναν προστάτη. Πολύ καιρό αφότου η φυσική του παρουσία εξαφανίστηκε, η ζεστασιά της εξαιρετικής γενναιοδωρίας του παρέμεινε.

Ο Τσέχοφ έδειξε στον κόσμο ότι το αληθινό μεγαλείο δεν βρίσκεται στο πόσο ψηλά υψώνεσαι πάνω από τους άλλους, αλλά στο πόσο χαμηλά είσαι πρόθυμος να σκύψεις για να τους ανυψώσεις. Η ζωή του μας υπενθυμίζει ότι μια κληρονομιά που βασίζεται στην αγνή καλοσύνη είναι το μόνο πράγμα που δεν ξεθωριάζει ποτέ πραγματικά.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




στην 10η σύλληψη πολιτογραφείται Έλληνας

Συγγρού: Αλλοδαπός κυνηγούσε γυμνός 26χρονη – Είχε συλληφθεί άλλες έξι φορές

25χρονος από την Υεμένη συνελήφθη κοντά στο Πάντειο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας

23.06.2026 • 19:53

Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 22 Ιουνίου στη λεωφόρο Συγγρού, απέναντι από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, όταν ένας 25χρονος αλλοδαπός από την Υεμένη φέρεται να κυκλοφορούσε έχοντας εκτεθειμένα τα γεννητικά του όργανα και να ακολούθησε μια 26χρονη γυναίκα μέχρι εκείνη να καταφέρει να ξεφύγει.

Ο άνδρας συνελήφθη λίγο αργότερα από αστυνομικούς, ενώ προέκυψε ότι είχε απασχολήσει επανειλημμένα τις Αρχές χρησιμοποιώντας συνολικά πέντε διαφορετικά ονόματα.

Η καταδίωξη της νεαρής και η επέμβαση της αστυνομίας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η 26χρονη πέρασε από υπόγεια διάβαση της περιοχής, όπου βρισκόταν ο 25χρονος. Εκείνος φέρεται να την ακολούθησε έχοντας κατεβασμένο το παντελόνι του, προκαλώντας της έντονο φόβο. Η γυναίκα έτρεξε για να απομακρυνθεί και βρήκε καταφύγιο σε κοντινή παιδική χαρά, στην οποία βρίσκονταν εκείνη την ώρα ανήλικα παιδιά. Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, ο δράστης συνέχισε να την παρακολουθεί μέχρι εκείνη να ενημερώσει την Άμεση Δράση.

Αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο και, ύστερα από αναζητήσεις στην ευρύτερη περιοχή, εντόπισαν τον 25χρονο στην οδό Λαγουμιτζή, όπου προχώρησαν στη σύλληψή του.

Κατηγορίες και το παρελθόν του 25χρονου

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας, ενώ κατηγορείται επίσης για παράνομη είσοδο στη χώρα. Παράλληλα, συνελήφθη ακόμη μία φορά για παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία των Αρχών, από το 2025 μέχρι σήμερα έχει συλληφθεί συνολικά έξι φορές, ωστόσο εξακολουθούσε να βρίσκεται ελεύθερος. Με το όνομα που φέρεται να δήλωσε στην τελευταία σύλληψή του στη Νέα Σμύρνη δεν εμφανίζεται ποινικό παρελθόν, όμως με άλλα πέντε διαφορετικά στοιχεία είχε καταγραφεί σε προηγούμενα περιστατικά.

Παρέμενε παράνομα στη χώρα

Το 2025 είχε συλληφθεί δύο φορές στην Αθήνα και την Κερατέα λόγω έλλειψης νομιμοποιητικών εγγράφων, ενώ είχε συλληφθεί στην περιοχή της Ακρόπολης για απόπειρα κλοπής. Επίσης, είχε προσαχθεί στο Παγκράτι για εξακρίβωση στοιχείων.

Μέσα στο 2026 είχε προσαχθεί δύο ακόμη φορές στο πλαίσιο ελέγχων για εξακρίβωση στοιχείων, πριν από το τελευταίο περιστατικό στη λεωφόρο Συγγρού.

Σχολιο.- Ναι, αλλά πρόσεξε πώς θα εκφραστείς για τα 'ταξικά μας αδέλφια' στο διαδίκτυο, διότι μπορεί να παραβείς τον αντιρατσιστικό νόμο αν εκφραστείς ανάρμοστα με ό,τι αυτό νομικά συνεπάγεται. Έτσι καταπολεμάται το έγκλημα.

Σχολιο.- Καλά γιατί με πέρασες μήπως για κανέναν νατιβιστή φασίστα; ζήτω τα ταξικά μας αδέρφια οι Λοάτκι, Πάκι και Αραπάκι



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά τον πυροβολισμό, η ομοσπονδιακή αστυνομία του Καναδά έστειλε ένα δελτίο προς τις αστυνομικές υπηρεσίες σε ολόκληρη τη χώρα, προειδοποιώντας ότι το μανιφέστο του δράστη «υποτίθεται ότι ενθάρρυνε τους πολίτες να πυροβολήσουν αστυνομικούς». Η προειδοποίηση καλούσε την αστυνομία να «επιδείξει εξαιρετική προσοχή και να παραμείνει σε υψηλό βαθμό επαγρύπνησης».

Το έγγραφο των 104 σελίδων, το οποίο αργότερα δημοσιεύθηκε στο σύνολό του από το Rebel News, δεν αναφέρει συγκεκριμένα τη στοχοποίηση της αστυνομίας, αλλά κατηγορεί τον φεμινισμό, τον φιλελευθερισμό και τον καπιταλισμό για την «κατάσταση τρομερής μοναξιάς, απομόνωσης και κοινωνικής υποβάθμισης» που, κατά την άποψή του, αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνδρες.

Το έγγραφο παραθέτει επίσης αυτούς που ο δράστης χαρακτηρίζει ως «έγκυρους πιθανούς στόχους κατηγορίας Α», μεταξύ των οποίων μεγάλες επενδυτικές τράπεζες, ισχυροί πολιτικοί, «επιφανείς σιωνιστές», στελέχη εταιρειών του ιδιωτικού τομέα υγείας, εταιρείες που εμπλέκονται στην καταστροφή του περιβάλλοντος, πλαστικοί χειρουργοί και κερδοσκόποι κρυπτονομισμάτων. Το μανιφέστο αναφέρει επίσης ως στόχο «τα κεντρικά γραφεία διεθνών εταιρειών πορνογραφίας». 

***

Τι γράφει ο Guardian ανώμαλης νεοφιλελεύθερης Νέας ΣιωνιστοΝαζιστικής Τάξης

Η καναδική αστυνομία προειδοποιεί για πιθανές μιμήσεις επιθέσεων μετά από φονική ανταλλαγή πυροβολισμών στο Μόντρεαλ

Ο δράστης της ένοπλης επίθεσης που άφησε τρεις νεκρούς έγραψε μανιφέστο τύπου «incel» το οποίο δημοσιεύτηκε από ακροδεξιό μέσο ενημέρωσης.

Η αστυνομία στον Καναδά προειδοποιεί για πιθανές μιμήσεις επιθέσεων, μετά τον θάνατο τριών ανθρώπων σε ανταλλαγή πυροβολισμών στο Μόντρεαλ και την ανάρτηση στο διαδίκτυο από ακροδεξιό μέσο ενημέρωσης του εκτενούς μανιφέστο του δράστη, το οποίο καλούσε σε «νέα αιματοχυσία».

Το έγγραφο περιέχει πολλά από τα χαρακτηριστικά παράπονα του κινήματος της «ακούσιας αγαμίας» – ή «incel» – καθώς και ρατσιστικές και μισογυνιστικές θεωρίες συνωμοσίας.

Τρόμος κατέκλυσε τη μεγαλύτερη πόλη του Κεμπέκ τη Δευτέρα, όταν ένας άνδρας ντυμένος με στρατιωτική παραλλαγή και κρατώντας ένα μακρύ όπλο εθεάθη να κινείται στη γειτονιά Κοτ-ντε-Νείζ. Ξέσπασαν πυροβολισμοί και όταν έφτασε η αστυνομία, ακούστηκαν σχεδόν 30 πυροβολισμοί. Η ανταλλαγή πυροβολισμών σκότωσε έναν αστυνομικό και τον ένοπλο.

Βίντεο από μάρτυρες φαίνεται να δείχνει την αστυνομία να σκοτώνει κατά λάθος έναν πολίτη κατά τη διάρκεια της ανταλλαγής πυροβολισμών. Ένας άλλος τραυματίας αστυνομικός υπέστη σοβαρά τραύματα, αλλά αναμένεται να επιβιώσει. Ερευνητές από την αρμόδια αρχή της αστυνομίας του Κεμπέκ, το γραφείο ανεξάρτητων αστυνομικών αρχών (BEI), διερευνούν τους θανάτους.

Μετά τους πυροβολισμούς, η ομοσπονδιακή αστυνομία του Καναδά έστειλε ένα δελτίο στις αστυνομικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα, προειδοποιώντας ότι το μανιφέστο του δράστη «φέρεται να ενθάρρυνε τους πολίτες να πυροβολούν αστυνομικούς». Η προειδοποίηση καλούσε την αστυνομία να «επιδείξει εξαιρετική προσοχή και να παραμείνει σε εγρήγορση».

Το έγγραφο των 104 σελίδων, το οποίο αργότερα δημοσιεύτηκε ολόκληρο από το Rebel News, δεν αναφέρει συγκεκριμένα τη στόχευση της αστυνομίας, αλλά κατηγορεί τον φεμινισμό, τον φιλελευθερισμό και τον καπιταλισμό για να εξηγήσουν την «κατάσταση τρομερής μοναξιάς, απομόνωσης και κοινωνικής υποβάθμισης» που πιστεύει ότι αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνδρες.

Το έγγραφο απαριθμεί επίσης αυτό που ο δράστης ισχυρίζεται ότι είναι «έγκυροι πιθανοί στόχοι κατηγορίας Α», συμπεριλαμβανομένων μεγάλων επενδυτικών τραπεζών, ισχυρών πολιτικών, «σημαντικών Σιωνιστών», εταιρικών στελεχών στον ιδιωτικό τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, εταιρειών που εμπλέκονται στην καταστροφή του περιβάλλοντος, πλαστικών χειρουργών και κερδοσκόπων κρυπτονομισμάτων. Το μανιφέστο αναφέρει επίσης τη στόχευση «των κεντρικών γραφείων διεθνών εταιρειών πορνογραφίας».

Τελειώνει με τα λόγια: «Να είστε ακλόνητοι, βγείτε έξω και ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ!»

Η αστυνομία του Μόντρεαλ αναγνώρισε τον δολοφονημένο αστυνομικό ως τον Mohamed Lamine Benredouane, 34 ετών, ο οποίος υπηρετεί στις δυνάμεις ασφαλείας από το 2021. Ο πολίτης, Michel Mizrahi, αναγνωρίστηκε ως Ισραηλινός πολίτης από το προξενείο του Ισραήλ στο Μόντρεαλ.

Πλάνα από μάρτυρες, τα οποία είδε η Guardian, έδειχναν έναν αστυνομικό να φαίνεται να πυροβολεί κατά λάθος τον Μιζράχι. Ο υπουργός εσωτερικής ασφάλειας του Κεμπέκ, Ιάν Λαφρενιέρ, δήλωσε ότι «υπήρξαν κάποιες φήμες, υπήρχαν κάποιες πληροφορίες που ανέφεραν ότι ο πολίτης πυροβολήθηκε από αστυνομικό. Αυτό δεν είναι το είδος των πληροφοριών που μπορούμε να μοιραστούμε αυτή τη στιγμή», προσθέτοντας ότι η εποπτική αρχή διεξάγει έρευνα.

Η θανατηφόρα ένοπλη επίθεση σηματοδοτεί την τρίτη φορά που Καναδός αστυνομικός σκοτώνεται εν ώρα καθήκοντος αυτόν τον μήνα. Δύο αξιωματικοί της Βασιλικής Καναδικής Έφιππης Αστυνομίας πυροβολήθηκαν και τραυματίστηκαν επίσης τη Δευτέρα στην επαρχία του Σασκάτσουαν κατά τη διάρκεια διαμάχης για περιουσία.

Τα τελευταία χρόνια, ο Καναδάς έχει γίνει μάρτυρας μιας σειράς επιθέσεων που προφανώς εμπνέονται από την ακραία μισογυνιστική ιδεολογία των Incel.

Το 2018, ο οδηγός ενός βαν σκότωσε 10 άτομα και τραυμάτισε περισσότερους από δώδεκα άλλους στο Τορόντο. Ο δράστης μιας επίθεσης με ματσέτα το 2020 σε ένα σπα του Τορόντο, κατά την οποία σκοτώθηκε μια γυναίκα και τραυματίστηκε σοβαρά μια άλλη, είχε επίσης κίνητρο την ιδεολογία και η υπόθεση σηματοδότησε το πρώτο περιστατικό που σχετίζεται με την INCEL στον Καναδά που κρίθηκε τρομοκρατική πράξη από τα δικαστήρια.

Η χώρα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της επίθεσης του 1989 στη σχολή μηχανικών Polytechnique του Μόντρεαλ, όπου ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε στο κτίριο με ένα ημιαυτόματο τουφέκι, σκοτώνοντας 14 γυναίκες και τραυματίζοντας 14 άλλες (συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ανδρών). Στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Η πρωθυπουργός του Κεμπέκ, Κριστίν Φρεσέτ, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν «βαθιά σοκαρισμένη και λυπημένη» από την επίθεση της Δευτέρας και διέταξε η σημαία του Κεμπέκ να κυματίσει μεσίστια.

Ο Μαρκ Κάρνεϊ, πρωθυπουργός του Καναδά, δήλωσε ότι «τρομοκρατήθηκε» όταν έμαθε για τους πυροβολισμούς. «Οι σκέψεις μου είναι με τα θύματα, τους αγαπημένους τους, τους πρώτους ανταποκριτές και ολόκληρη την κοινότητα της Κοτ-ντε-Νεζ», ανέφερε σε ανακοίνωσή του που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δήμαρχος της πόλης, Σοράγια Μαρτίνεθ Φεράντα, δήλωσε ότι εξέφρασε τα «θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους του αστυνομικού που πέθανε εν ώρα καθήκοντος».

Η χώρα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τις συνέπειες της επίθεσης του 1989 στη σχολή μηχανικών Polytechnique του Μόντρεαλ, όπου ένας νεαρός άνδρας εισέβαλε στο κτίριο με ένα ημιαυτόματο τουφέκι, σκοτώνοντας 14 γυναίκες και τραυματίζοντας 14 άλλες (συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ανδρών). Στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Η πρωθυπουργός του Κεμπέκ, Κριστίν Φρεσέτ, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν «βαθιά σοκαρισμένη και λυπημένη» από την επίθεση της Δευτέρας και διέταξε η σημαία του Κεμπέκ να κυματίσει μεσίστια.

Ο Μαρκ Κάρνεϊ, πρωθυπουργός του Καναδά, δήλωσε ότι «τρομοκρατήθηκε» όταν έμαθε για τους πυροβολισμούς. «Οι σκέψεις μου είναι με τα θύματα, τους αγαπημένους τους, τους πρώτους ανταποκριτές και ολόκληρη την κοινότητα της Κοτ-ντε-Νεζ», ανέφερε σε ανακοίνωσή του που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δήμαρχος της πόλης, Σοράγια Μαρτίνεθ Φεράντα, δήλωσε ότι εξέφρασε τα «θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους του αστυνομικού που πέθανε εν ώρα καθήκοντος».



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο έκπτωτος πρίγκιψ Ρεζά Παχλαβί γιορτάζει τα γενέθλιά του.

Η σιωναζιστρια αντιμουσουλανίστρια ρεπουμπλικάνα Λάουρα Λούμερ σύμβουλος του Τραμπ ήταν μεταξύ των καλεσμένων στο πάρτι του.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πάντα μιλάω με στοιχεία. Ισρ@ηλινός με ελληνικό νούμερο παρακαλώ, καλεί στην εταιρεία μας επίμονα για να δει ένα ακίνητο που διαχειρίζομαι στην Τούμπα Θεσσαλονίκης. Η τιμή πώλησης είναι 200 χιλιάδες ευρώ και αυτός όχι μόνο επιμένει να το δει, ενώ του έχω εξηγήσει πως δεν πουλάμε σε ξένους, γυρίζει και λέει ο ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ ότι είναι ακριβό για τους Έλληνες και δεν μπορούν αυτοί να το αγοράσουν. Φυσικά και τον έστειλα από κει που ήρθε αλλά ακούστε θράσος και θα καταλάβετε τι γίνεται. Μάλιστα δεν αρνείται να δικαιολογηθεί ότι έχει Ελληνική εταιρεία…;;; Που είσαι ρε κυβέρνηση ΤΣΙΡΚΟ να τους κλείσεις τα σύνορα;;;;; Ξεφτίλες. Εμπάργκο παιδιά. ΜΗΝ πουλάτε σε ξένους.

https://www.facebook.com/reel/1389221573261985?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στην Ελλάδα δαπανάται περίπου 91% του μισθού για ενοίκιο.

Είναι το υψηλότερο ποσοστό στην ΕΕ, αν όχι διεθνώς.

Από την μια οι τράπεζες με τα Funds και τα servicers αρπάζουν τα σπίτια του κοσμάκη, από την άλλη οι Χρυσές Βίζες και τα Airbnb, και τέλος η αποικιοποίηση μέσω αγοράς σπιτιών, που είδαμε να διαφημίζεται στο Αεροδρόμιο Αθηνών από Ισραηλινούς, έχουν μειώσει τον αριθμό των διαθέσιμων σπιτών, οπότε η προσφορά είναι μικρότερη της ζήτησης και οι τιμές έχουν εκτοξευθεί.

Οι ιδιοκτήτες σπιτιών τρίβουν τα χέρια τους, οι ενοικιαστές αναστενάζουν κάτω από αυτήν την πίεση.

Κάτω από αυτό το πλαίσιο, ο Καιρίδης που εκπροσωπεί την αστική τάξη δίκιο έχει όταν λέει ότι είναι δείγμα οικονομικής υγείας η αύξηση στα ενοίκια. Η τάξη που εκπροσωπεί βγάζει μεγαλύτερα κέρδη. Οικονομική υγεία, αλλά για ποιούς 

Σχολιο.- Συγγνώμη που γελάω, αλλά ειλικρινά ο άνθρωπος είναι γελοίος....

Σχολιο.- για γέλια είναι μόνο, γελοίς και σιχαμένος.

Σχολιο.- Ο Άδωνης μόλις βρήκε έναν σοβαρό ανταγωνιστή στην εκτόξευση π@@@@ιων!

Σχολιο.- και στην εμετίλα που δημιουργούν



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η μικρή Τζούλια ήταν ένα παιδί. Ένας μικρός άγγελος.

Η μητέρα της την έντυσε με αγάπη, της χτένισε τα μαλλιά και την άφησε να βγει από τη σκηνή για να παίξει. Δεν πρόλαβε.

Ένα ισραηλινό drone τής στέρησε τη ζωή και μαζί τα όνειρα, το γέλιο και το μέλλον της.

Πόσα ακόμη παιδιά πρέπει να χαθούν; Και πόση σιωπή χρειάζεται για να συνεχίζεται αυτό το έγκλημα;

Η Τζούλια δεν ήταν αριθμός. Είχε όνομα, πρόσωπο και μια ζωή μπροστά της.

Σταματήστε τη σφαγή των παιδιών στη Λωρίδα της Γάζας.

https://www.facebook.com/reel/1757845855384493?locale=el_GR

Σχολιο.- Ζει μέσα τους ο Χίτλερ. Νεκραναστηθηκε, στα πρόσωπα τους

Σχολιο.- Καθάρματα Σιωνιστές

Σχολιο.- ΣιωνιστοΝαζιστές



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπέρ της επικίνδυνης διάταξης για την ΜΗ αναγραφή των μεταλλαγμένων συστατικών στις ετικέτες των προϊόντων ψήφισαν οι:

Γιώργος Αυτιάς (ΝΔ)

Βαγγέλης Μειμαράκης (ΝΔ)

Ελίζα Βόζεμπεργκ (ΝΔ)

Δημήτρης Τσιόδρας (ΝΔ)

Ελεονώρα Μελέτη (ΝΔ)

Φρέντης Μπελέρης (ΝΔ)

και η Αφροδίτη Λατινοπούλου

Ελίζα Βόζεμπεργκ, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Στέλεχος/Δημήτρης Τσιόδρας, Ελεονώρα Μελέτη, Γιώργος Αυτιάς, Μιχάλης Μπεκίρης και Σάκης Αρναούτογλου].Για να ξέρεις...ψήφισαν να μην γνωρίζεις τι τρώς... 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κολλητοί Άδωνις & Κασσελάκης αλληλογλείφονται σε πόντκαστ χωρίς παρουσιαστή

https://www.facebook.com/reel/1566123045022660?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αλλοδαπός που δρα στη Νέα Ιωνία και στον Περισσό τραυμάτισε ηλικιωμένη αρπάζοντας με τη βία αλυσίδα λαιμού και την τσάντα της με χρήματα.

https://www.facebook.com/reel/1423725472849171?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η κλιμακούμενη απειλή για το Αλ-Άκσα: Σιωνιστές εξτρεμιστές οπλίζουν την προπαγάνδα της «Κόκκινης Δαμαλίδας»

Στα μέσα Ιουνίου 2026, εξτρεμιστικές σιωνιστικές ομάδες ανακοίνωσαν τη γέννηση μιας φερόμενης ως άψογης κόκκινης δαμάλας στη Γαλιλαία, μια εξέλιξη που θεωρούν ως ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση των σχεδίων για την κατασκευή ενός «Τρίτου Ναού» στη θέση του ισλαμικού ιερού.

Σε αντίθεση με προηγούμενες προσπάθειες που βασίζονταν σε κόκκινες δαμάλας που εισήχθησαν από το Τέξας το 2022, το μοσχάρι που γεννήθηκε τοπικά παρουσιάζεται ως μια σημαντική ανακάλυψη που ενισχύει τις προσπάθειες για την άρση των θρησκευτικών εμποδίων που στέκονται εμπόδιο στο έργο τους.

Για πρώτη φορά, μια φερόμενη ως κατάλληλη κόκκινη δαμάλα (ή έτσι ισχυρίζονται) γεννήθηκε στην ίδια τη Γαλιλαία, μια εξέλιξη που αυτές οι ομάδες θεωρούν ότι έχει πολύ μεγαλύτερη ιδεολογική σημασία από τα εισαγόμενα ζώα.

Η ανακοίνωση έρχεται μετά από χρόνια προετοιμασίας από οργανισμούς όπως το Ινστιτούτο Ναού, το οποίο έχει περάσει δεκαετίες παράγοντας ιερατικά ενδύματα, τελετουργικά σκεύη και αρχιτεκτονικά σχέδια που συνδέονται με το έργο του ναού.

Το 2025, αυτές οι ομάδες διεξήγαγαν δημόσιες πρόβες του τελετουργικού της κόκκινης δαμάλας στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, ενώ παράλληλα συνέχιζαν τις προσπάθειες για την οικοδόμηση υποστήριξης για την αλλαγή του status quo στο συγκρότημα Al-Aqsa.

Η γέννηση της Γαλιλαίας προωθείται ως μέσο για την υπέρβαση μακροχρόνιων περιορισμών και την επιτάχυνση σχεδίων που συνδέονται με το κίνημα του ναού.

Σύμφωνα με το τελετουργικό που περιγράφεται στους Αριθμούς 19 της Παλαιάς Διαθήκης, μια εντελώς άψογη κόκκινη δαμάλα που δεν έχει φορέσει ποτέ ζυγό πρέπει να θυσιαστεί και να καεί, με την προσθήκη κέδρου, ύσσωπου και κόκκινου μαλλιού στη φωτιά. Οι στάχτες της στη συνέχεια αναμειγνύονται με νερό για να δημιουργηθεί η ουσία καθαρισμού που οι εξτρεμιστικές ομάδες πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη για την απομάκρυνση της τελετουργικής ακαθαρσίας και την είσοδο στο συγκρότημα Al-Aqsa.

Αυτές οι ομάδες πιστεύουν ότι η ολοκλήρωση του τελετουργικού θα άνοιγε το δρόμο για την είσοδο μεγάλης κλίμακας Εβραίων στον χώρο και θα προωθούσε σχέδια που σχετίζονται με την ανοικοδόμηση του ναού.

Στο επίκεντρο της εκστρατείας βρίσκεται ο δηλωμένος στόχος της κατασκευής ενός «Τρίτου Ναού» στη θέση των υφιστάμενων ισλαμικών ιερών τόπων. Οι εξτρεμιστικές ομάδες υποστηρίζουν ανοιχτά την καταστροφή του Τζαμιού Αλ-Άκσα και του Θόλου του Βράχου, τα οποία θεωρούν εμπόδια σε αυτόν τον στόχο.

Η πρωτοβουλία της κόκκινης δαμαλίδας δεν χρησιμοποιείται επομένως ως αθώο ούτε μεμονωμένο θρησκευτικό γεγονός, αλλά ως μέρος ενός ευρύτερου πολιτικού και ιδεολογικού σχεδίου που στοχεύει στον τερματισμό της μουσουλμανικής κυριαρχίας επί του Αλ-Χαράμ αλ-Σαρίφ και στην προώθηση της τελικής καταστροφής του Αλ-Άκσα. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Χρυσοχοΐδης είχε 3 ημέρες στο συρτάρι του το ένταλμα σύλληψης του Αβραμόπουλου!!!

Έψαχναν στρατηγική διαχείρισης κι όχι να εφαρμοστεί η δικαιοσύνη.

Με ποιο δικαίωμα καθυστέρησε να το εκτελέσει; 

Τι θα συνέβαινε για οποιονδήποτε άλλον Έλληνα πολίτη; 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ιμπραήμ Τραορέ ανακοίνωσε ότι η Μπουρκίνα Φάσο εγκαινίασε το ΠΡΩΤΟ εργοστάσιο αποφλοίωσης μάνγκο στη χώρα!!!! 

Δήλωσε: 

«Αυτό θα σημάνει το τέλος του δυτικού ιμπεριαλισμού, καθώς επιτυγχάνουμε την αυτάρκεια σε μάνγκο!»

-Έχει κάνει θαύματα στην χώρα του 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο λαός της Αλβανίας δίνει το παράδειγμα στον κόσμο. 

Εδώ και 23 συνεχόμενες ημέρες 

πραγματοποιούν τεράστιες διαδηλώσεις ενάντια στο κερδοσκοπικό εγχείρημα του γαμπρού και της κόρης του Ντόναλντ Τραμπ, 

Ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας τους σε ισραηλινά συμφέροντα. 

https://www.facebook.com/reel/991390237154067?locale=el_GR

Σχολιο.- Μόνο που στην Αλβανία λειτουργεί το Δικαστικό σύστημα και έχει βγάλει απόφαση να επιστραφεί στους Αλβανούς Πολίτες η γη, η Ευρώ Ένωση είναι στα λόγια αντίθετη, και η αστυνομία αρνείται να βαρέσει τον κόσμο.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ιρανός Πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν: 

Αν δεν είχαμε τους πυραύλους μας, οι οποίοι προορίζονται για την αυτοάμυνά μας, 

το Ισραήλ και η Αμερική θα είχαν οργώσει το Ιράν με τον τρόπο που οργώθηκε η Γάζα, 

και δεν θα είχαν δείξει κανένα έλεος ούτε στους ηλικιωμένους ούτε στους νέους. 

Μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα.

Είναι ένα μεγάλο ψέμα. 

Αν δεν μπορούσαμε να αμυνθούμε, σίγουρα δεν θα είχαν δείξει έλεος στη χώρα μας και θα είχαν καταστρέψει τη δύναμή μας. 

Επομένως, δεν θα διαπραγματευτούμε ποτέ, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, με κανέναν για τις αμυντικές μας δυνατότητες.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η νέα μελέτη του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών (ΚΕΦΙΜ) αποκαλύπτει ότι κατά την τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο (Ιούλιος 2023 – Μάιος 2026), το 81% των τροπολογιών κατατέθηκε τελευταία στιγμή μεταξύ 21:00 το βράδυ και 01:00 τα ξημερώματα!

Με παρόντες 1 με 2 βΟλευτές.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



TO ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΒΡΟΦ: 

- -ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΔΥΣΗ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ - ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ!

- Παρά όλες τις μηχανορραφίες των Δυτικών και ευρωπαϊκών ελίτ και των πελατών τους στο Κίεβο, 

ΟΛΟΙ οι στόχοι και οι σκοποί της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης θα επιτευχθούν. 

Τους συμβούλευσα να εκκενώσουν το Κίεβο, όχι γιατί κάτι θα γίνει απόψε ή αύριο, αλλά γιατί στο τέλος θα συμβεί αυτό που λέω.”

O Λαβρόφ για τον Ζελένσκι σε συνδυασμό με ότι από την 1η Ιούλη, αρχίζει η επιστράτευση ανήλικων στην Ουκρανία:

-- Λοιπόν, ένας Φύρερ είναι πάντα ένας Φύρερ. 

Ήταν ένας ερασιτέχνης κωμικός και τώρα του ανέθεσαν να παίζει αυτόν το ρόλο, που πιθανώς τον πήρε πολύ σοβαρά



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο ισραηλινός στρατός επιτέθηκε σκόπιμα σε παιδιά στη Γάζα, σύμφωνα με έρευνα του ΟΗΕ

-Μια ανεξάρτητη επιτροπή του ΟΗΕ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι ενέργειες του IDF οδήγησαν σε γενοκτονία και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στην περιοχή, καθώς και σε εγκλήματα πολέμου.

-Περίπου το 30% των νεκρών κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα ήταν παιδιά, όπως τόνισε η επιτροπή.

-Το Ισραήλ, από την πλευρά του, απορρίπτει τα συμπεράσματα της έκθεσης, χαρακτηρίζοντάς τα «συκοφαντικά», και δηλώνει ότι ο στρατός λαμβάνει μέτρα για την ελαχιστοποίηση των θυμάτων μεταξύ του άμαχου πληθυσμού. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



THE TELEGRAPH: "Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΜΑΚΡΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΜΟΣΧΑ"

Με τον παραπάνω τίτλο η έγκριτη Βρετανική εφημερίδα "The Telegraph" παραθέτει ρεπορτάζ προ τριών ημερών σύμφωνα με το οποίο η Βρετανία οργανώνει νέα πλήγματα με πυραύλους μακρού βεληνεκούς κατά της πόλης της Μόσχας. Ο υπότιτλος αναφέρει ότι οι πύραυλοι αυτοί αποτελούν "πειραματικά συστήματα"--δηλαδή είναι νεο-εισαγόμενοι στον ουκρανικό πόλεμο--και έχουν τη δυνατότητα να πλήξουν την πόλη της Μόσχας.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παρέμβαση με πανό έξω από το ισραηλινών συμφερόντων ξενοδοχείο Brown στην Ομόνοια, από τη συνδικαλιστική κίνηση Λάντζα. 

Στο εργασιακό κάτεργο, όπου τσαλαπατιέται η αξιοπρέπεια των εργαζομένων. 

Στο ξενοδοχείο που εξυπηρετεί φονιάδες στρατιώτες του σιωνιστικού κράτους-δολοφόνου, που έρχονται για ανάπαυλα ανάμεσα στις σφαγές παιδιών. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παρέμβαση έξω από το ξενοδοχείο Brown στην Ομόνοια πραγματοποιήθηκε από εργαζόμενους/ες στον επισιτισμό-τουρισμό, στα πλαίσια της απεργίας στον κλάδο τους. 

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Brown είναι Ισραηλινών συμφερόντων και έχει αναβαθμίσει την παρουσία της στη χώρα μας. 

Όπως δήλωσαν οι εργαζόμενοι που πραγματοποίησαν την κίνηση διαμαρτυρίας μπροστά στην είσοδο του ξενοδοχείου, δεν μπορεί να διαπράττεται μια γενοκτονία εναντίον του παλαιστινιακού λαού και να μας ζητείται να σερβίρουμε και να εξυπηρετούμε υπέρμαχούς της και στρατιώτες του IDF. Η συνεργασία με το Ισραήλ πρέπει να σταματήσει σε κάθε επίπεδο. 

Η απεργία στον επισιτισμό-τουρισμό αγγίζει πολλές χιλιάδες εργαζόμενους/ες στη χώρα και η σύνδεσή της με το αντιπολεμικό κίνημα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα καθώς η εργατική τάξη δεν παλεύει μόνο για μισθούς και δικαιώματα αλλά και για έναν καλύτερο κόσμο συνολικά. 

https://www.facebook.com/reel/856960970393776?locale=el_GR



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ισραήλ έβαλε σκόπιμα στο στόχαστρο παιδιά Παλαιστίνιων στη Γάζα, με αποτέλεσμα γενοκτονία, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και εγκλήματα πολέμου, σύμφωνα με νέα έρευνα του ΟΗΕ. Η αναφορά αναφέρει ότι περισσότερα από 20.000 παιδιά σκοτώθηκαν μεταξύ Οκτωβρίου 2023 και Οκτωβρίου 2025. Το Ισραήλ απέρριψε τα ευρήματα.

https://www.facebook.com/reel/1736132027393890?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Τι θα κάνεις δηλαδή;

«Θα γίνουν όλα λίμπα!»

-Τι λίμπα; Μέσα στο σπίτι μου;

«Θα έρθει η κόρη μου εδώ και θα ορμήσει πάνω σου και θα σου πει απατεώνα... Τι θα της πεις;»

-Tης κόρης σου; Θα της πω ότι πήγα να σε βγάλω βουλευτίνα εγώ! 

«Εσύ ρε;»

-Nαι εγώ, πήγαμε να μαζέψουμε ψήφους!

«Μεγάλη υπόθεση καημένε! Ανάθεμα την ώρα που έμπλεξα!»

Σπαρταριστό. Δείτε πως η ΝΔ εξαγόραζε ψήφους από τους ρομά στις προηγούμενες εκλογές. Ο τύπος στο βίντεο είναι ο πατέρας της πρώην βουλευτού της ΝΔ Στέλλας Μπίζιου που δυσαρεστημένος από τις αισθητά λιγότερες ψήφους που πήρε η κόρη του από μέλη της κοινότητας Ρομά της Λάρισας, ενώ δόθηκαν χρήματα για περισσότερες, έχει πάει έξω από το σπίτι της οικογένειας Βιλανάκη, όπου απειλεί και κλωτσάει εκπρόσωπό της μπροστά σε μικρά παιδιά και εκείνος τον καταγράφει με το κινητό του και του λέει:

«Εγώ τα μαζεύω αυτά να τα δει και ο Εισαγγελέας...»

Τα στοιχεία που επικαλείται η πλευρά της υπεράσπισης των Βιλανάκηδων αναφέρονται στο ποσό των 200.000 ευρώ που δόθηκε για χειραγώγηση του εκλογικού αποτελέσματος και για εξαγορά 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2023, κάτι που δεν επιτεύχθηκε. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της οικογένειας Βιλανάκη έχει ήδη κατατεθεί στην Εισαγγελία σχετικό υλικό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δικαστική αντίδραση. 

https://www.facebook.com/100005390106130/videos/pcb.3220977368091902/1332863952134528?locale=el_GR



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στα καλά νέα της μέρας Ο Δήμαρχος Πάτρας κ.Πελετιδης διασφαλίζει διακοπές σε 1100 παιδιά που δεν μπορούν να πάνε διακοπές με τους γονείς τους ! Ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους Της εκπομπής του mega bongiorno αν παίρνει επιχορηγήσεις από το κράτος

-Όχι ειναι με πρωτοβουλία και δαπάνη του Δήμου ! Για πολλοστή φορά αυτός είναι ο κομμουνιστής δήμαρχος Πατρας 

ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ 

Σχολιο.- Τον λατρευω, Κοζανιτης απο τα λιγνιτοχωρια

Σχολιο.- Εσυ και ολη η Ελλάδα τον λατρεύουμε ! 

Χαλαει τη πιάτσα όμως με τα δρώμενα του ! Οι δήμαρχοι συνήθως είναι πως θα φάνε στη θητεία τους Κι όπως θα δεις έρχονται τα ζώα από κάτω κ λένε διάφορες μακακιες ….Έχω πάψει βέβαια να απαντω απλά κάποιους πολύ μαλακες τους μπλοκάρω …

Σχολιο.- με πιο δικαίωμα, εχει ύψωσει την σημαία της Παλαιστίνης στην είσοδο του Δημαρχείου της Πάτρας? Εσύ θα ήθελες την σημαία των Γενοκτονων του Νετανιάχου σωστά φασιστακι;

Σχολιο.- Αυτος που εδωσε το δικαίωμα στους οπεκεπεδες να τα τσεπωνουν.

Σχολιο.- Από την άλλη, ο δήμος Β-Β-Βουλιαγμένης με τα σπίτια εκατομμυρίων «δεν έχει πόρους» για να καθαρίσουν τα χόρτα

Σχολιο.- Διαβάζω τα σχόλια. Απίστευτο πόσο βρωμόψυχοι είναι μερικοί, ιδίως όταν πρόκειται για παιδιά. Αν έχουν κ αυτοί, πραγματικά τα λυπάμαι

Σχολιο.- Ποιος δεν θα ήθελε να έχει έναν τέτοιο δήμαρχο; Νομίζω η μοναδική εξαίρεση στη χώρα. Αν υπάρχει κι άλλος, θα χαρώ να τον μάθω.

Σχολιο.- Εμείς εδώ στην Πάτρα τον αγαπάμε κ τον στηρίζουμε .Είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας...τόσο απλός.Ειμαστε περήφανοι



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Τραμπ έχει μετατρέψει τον Λευκό Οίκο σε μια επιχείρηση διαφθοράς 24/7. Αυτή είναι μια εθνική κρίση.

Ο Τραμπ πιστεύει ότι το κοινό θα σταματήσει να δίνει προσοχή.

Έτσι πήγα στην αίθουσα της Γερουσίας για να αποκαλύψω την μπλόφα του. Του είπα ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ των 500 ημερών διαφθοράς του.

1/ Ορίστε - σε ένα

https://x.com/ChrisMurphyCT/status/2069544221434921413/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για άλλη μια φορά, βλέπουμε στρατιώτες του κατοχικού στρατού να στήνουν γιορτές, να χορεύουν και να τραγουδούν μέσα σε σπίτια εκτοπισμένων ανθρώπων στο νότιο Λίβανο. Η απόλυτη ασέβεια και ο εξευτελισμός της ανθρώπινης οδύνης σε πρώτο πλάνο. #Λίβανος #IsraeliTerorrists

https://x.com/JohnToyp/status/2069828910561292679/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξεκάθαρη και αφιλτράριστη αλήθεια από τον Πρόεδρο του Ιράν, Μασούντ Πεζεσκιάν.

«Αν δεν είχαμε τους πυραύλους αυτοάμυνας, το Ισραήλ και οι Ηνωμένες Πολιτείες θα είχαν εξαλείψει το Ιράν όπως ακριβώς εξαφάνισαν τη Γάζα. Δεν θα είχαν έλεος ούτε για τους ηλικιωμένους ούτε για τους νέους. Μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα... είναι ένα μεγάλο ψέμα. Αν δεν μπορούσαμε να αμυνθούμε, θα είχαν καταστρέψει τη χώρα μας. Γι' αυτό δεν διαπραγματευόμαστε ποτέ τις αμυντικές μας δυνατότητες».

Σωστά. Η Γάζα είναι το ζωντανό παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν ένας λαός δεν μπορεί να αμυνθεί ενάντια στη σιωνιστική βαρβαρότητα: σφαγές, παιδιά που σκοτώθηκαν, πόλεις που μετατράπηκαν σε ερείπια.

Το Ιράν έμαθε το μάθημά του.

Η Αντίσταση έμαθε το μάθημά της. Η αξιοπρέπεια υπερασπίζεται με δύναμη, όχι με παρακλήσεις.

Ενώ η σιωνιστική-αμερικανική αυτοκρατορία απειλεί και καταστρέφει, οι ελεύθεροι λαοί επιλέγουν να αντισταθούν.

Σας ευχαριστώ, Πρόεδρε Πεζεσκιάν, που είπατε την οδυνηρή αλήθεια.

https://x.com/PalestinaVence/status/2069558104690463012/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΑΝΤΑΣ ΟΟΥΕΝΣ: «ΟΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΠΡΩΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ, ΜΕΤΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΕΛΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ»

«Συμβαίνει στην Αλβανία. Προς το παρόν, αγοράζουν τα πάντα με το πρόσχημα των επενδύσεων σε ακίνητα. Σύντομα θα ισχυριστούν ότι είναι θύματα αντισημιτισμού, θα ξεκινήσει η καταστολή και θα διώξουν τους αρχικούς κατοίκους. Είναι το ίδιο σενάριο όπως στην Παλαιστίνη. Ευτυχώς, οι άνθρωποι εκεί διαμαρτύρονται! Γειτονικές χώρες (Ελλάδα, Ιταλία) προσέξτε: αν δεν αντιδράσετε, θα γίνει κόλαση!», λέει η διάσημη Αμερικανίδα δημοσιογράφος και influencer.

https://x.com/M25016096/status/2069504943615021513/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΣΕ. ΑΠΛΟ. ΟΡΑΜΑ.

Ήταν σήμερα που έμαθα καθυστερημένα ότι ο

Μελανοχιτώνας Διευθύνων Σύμβουλος της Palantir, Louis Mosley, είναι εγγονός του φασίστα Oswald Mosley και της θαυμάστριας του Χίτλερ Diana Mitford.

Οι παππούδες του από την πλευρά του πατέρα του παντρεύτηκαν κρυφά στο σπίτι του Goebbels με τον Χίτλερ ως τιμώμενο πρόσωπο.

https://x.com/jneill/status/2069693868077924824



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παιδική σταρ του Χόλιγουντ βρέθηκε νεκρή αφού αποκάλυψε τον Άστον Κούτσερ ως «βαρόνο της εμπορίας παιδιών». Η Ντέιβι Τσέις ήταν μια ζωηρή παιδική ηθοποιός που φώτισε τις οθόνες στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Μόλις πριν από λίγες μέρες, πλήρωσε το υπέρτατο τίμημα για την προσπάθειά της να τα αποκαλύψει όλα. Η Τσέις αποκάλυψε ότι 

έπεσε θύμα εμπορίας μέσω ενός κρυφού δικτύου ελίτ κακοποιητών που προστατεύονταν από χρήματα, επιρροή και εξουσία. Και κατέθεσε ονόματα. Συμπεριλαμβανομένων των Σον «Ντίντι» Κομπς και Άστον Κούτσερ, του άνδρα που περιέγραψε ως βαρόνο της εμπορίας παιδιών στο Χόλιγουντ.

https://x.com/tpvsean/status/2069459742267769046/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έκθεση Corbett: Οι Σιωνιστές Εβραίοι αποτελούν λιγότερο από το 2% του πληθυσμού / το 90% των προβλημάτων κρύβεται κάτω από την ψεύτικη ταυτότητα ότι είναι οι Εβραίοι της Βίβλου με δικαίωμα στη «γη της επαγγελίας», αλλά πρέπει να σφάξουν αθώους ανθρώπους για να την κλέψουν. Με το σχέδιο «Σαμψών» τους 

θα ανατινάξουν όσους περισσότερους από τους γκόι και μη Σιωνιστές Εβραίους μπορούν, αν βρεθούν σε τέτοια απελπισία ώστε να τους καταλάβουν.

https://x.com/CredibleUFO/status/2069608310547107946/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Η πιο δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρουμε για την ολοκλήρωση αυτής της έκθεσης ήταν... να μην κατονομάσουμε τα παιδιά της Παλαιστίνης, των οποίων τους θανάτους, τους τραυματισμούς και τα βάσανα περιγράφουμε... δεν τα κατονομάσαμε επειδή φοβόμασταν τις συνέπειες για τις οικογένειές τους». Εννοεί ότι το Ισραήλ θα τα κυνηγούσε κι αυτά.

https://x.com/SaulStaniforth/status/2069682806729429407/video/1

Το όνομά του ήταν Τζαντ Τζαντάλα. Ήταν 14 ετών. Ισραηλινοί στρατιώτες τον πυροβόλησαν και μετά στάθηκαν γύρω του για 45 λεπτά, ενώ εκείνος πέθαινε από αιμορραγία, αρνούμενοι να τον βοηθήσουν και εμποδίζοντας οποιαδήποτε βοήθεια να φτάσει σε αυτόν.

https://x.com/SaulStaniforth/status/2069796676198347231/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σήμερα, χιλιάδες αντισιωνιστές ορθόδοξοι Εβραίοι πραγματοποιούν μαζική διαμαρτυρία έξω από το προξενείο του σιωνιστικού ισραηλινού καθεστώτος στη Νέα Υόρκη, για να διαμαρτυρηθούν για το σιωνιστικό καθεστώς και τις συνεχιζόμενες θρησκευτικές διώξεις του. Την αναγκαστική στρατιωτική θητεία σε εβραίους αγόρια και κορίτσια ενάντια στη θρησκεία τους.

https://x.com/jewishvoicelive/status/2069644397319180338/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παλαιστίνιο παιδί που ζει στον Καναδά:

▪️«Είπα στον δάσκαλό μας ότι είμαι Παλαιστίνιος. Είπε, "Η Παλαιστίνη δεν είναι χώρα"».

▪️«Του είπα να κοιτάξει έναν χάρτη από μια τυχαία ημερομηνία πριν από το 1948 στο μέρος όπου βρίσκεται τώρα το Ισραήλ».

https://x.com/myzccc/status/2069466765155774845/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Micah Washington, ένας 24χρονος Αφροαμερικανός νεαρός άνδρας, οδηγούσε στην Αλαμπάμα (ΗΠΑ) όταν εξερράγη ένα από τα λάστιχά του. Η ρατσιστική αστυνομία των Γιάνκι σταμάτησε δίπλα στο αυτοκίνητό του και τον βασάνισε ηλεκτροπληξία με Taser για «ύποπτη στάση».

Τώρα ο Micah έχει καταθέσει αγωγή για περισσότερα από 20 εκατομμύρια εναντίον της αστυνομικού που τον βασάνιζε, η οποία μοιάζει πολύ με την Morticia Addams, για παραβίαση των πολιτικών δικαιωμάτων και υπερβολική χρήση βίας, αφού τον ηλεκτροπληξίασε εν μέσω γέλιου ενώ ήταν ήδη κρατούμενος.

Αυτή είναι απλώς η πιο ήρεμη μέρα στον «παράδεισο της ελευθερίας» των ΗΠΑ.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069690317360488640/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπεντζαμίν Νετανιάχου: «Η Ισπανία δυσφήμισε τους Ισραηλινούς στρατιώτες, οι οποίοι είναι ο πιο ηθικός στρατός στον κόσμο. Διέταξα τον αποκλεισμό της Ισπανίας από το στρατιωτικό κέντρο συντονισμού στο Κιριάτ Γκατ».

Απάντηση της Ισπανίας – Υπουργός Σίρα Ρέγκο:

«Δεν σας δυσφημούμε. σας περιγράφουμε όπως είστε».

«Είστε ένα σύστημα εξόντωσης και εγκληματικότητας και όλοι θα σταθείτε ενώπιον του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου».

https://x.com/GBX_Press/status/2069465775623266738/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο νομοθέτης του Χονγκ Κονγκ Ντόμινικ Λι αποκαλύπτει με εξαιρετικό τρόπο την υποκρισία και την παρακμή της Δύσης:

«Ποια ηθική εξουσία έχουν οι ΗΠΑ, μια χώρα που κυβερνάται από την τάξη του Έπσταϊν, πάνω στη χώρα μου, η οποία έχει βγάλει 800 εκατομμύρια ανθρώπους από τη φτώχεια;

Ποια ηθική εξουσία έχουν οι χώρες του ΝΑΤΟ που κηρύττουν τα ανθρώπινα δικαιώματα ενώ αγνοούν τη σιωνιστική γενοκτονία στη Γάζα;

Δεν θα δεχτούμε διαλέξεις από κυβερνήσεις που χρησιμοποιούν τα ανθρώπινα δικαιώματα ως όπλα, ενώ τα χέρια τους είναι λερωμένα με το αίμα Παλαιστινίων και Ιρανών που επιλέγουν να ξεχάσουν».

https://x.com/ProudSocialist/status/2069407554090799608/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αγαπητοί φορολογούμενοι της ΕΕ και των ΗΠΑ. Έχετε στείλει κυριολεκτικά εκατοντάδες δισεκατομμύρια στην Ουκρανία.

Όπως μπορείτε να δείτε από αυτό το βίντεο πριν από μέρες, οι «Κακοί Ρώσοι» βομβαρδίζουν τόσο άσχημα τους πολίτες που αναγκάζονται να πίνουν σαμπάνια εδώ στην Οδησσό.

Στείλτε επειγόντως περισσότερα μετρητά.

https://x.com/krulbijedame/status/2069677629947437388/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Περιουσιακά στοιχεία του Ζελένσκι:

35 εκατομμύρια δολάρια - σπίτι στη Φλόριντα.

1,2 δισεκατομμύρια δολάρια - υπεράκτιες τράπεζες.

Κατέχει 15 σπίτια, 3 ιδιωτικά αεροπλάνα. Μηνιαίο εισόδημα 11 εκατομμυρίων δολαρίων.

Και ακόμα αναρωτιέστε πού πήγαν τα χρήματα της USAID.

https://x.com/VictoriaSask/status/2069563549614039120



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα πρώην εξοχικό σπίτι στη Βίριτσα, μια ώρα με το αυτοκίνητο από το Λένινγκραντ, μετατράπηκε σε κέντρο αιμοδοσίας για σοβιετικά παιδιά κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Τα ορφανά και αυτά που είχαν αποσπαστεί από τους γονείς τους μεταφέρονταν εδώ από τα γύρω χωριά. Τα πιο δυνατά χρησιμοποιούνταν ως αιμοδότες για Γερμανούς στρατιώτες και αξιωματικούς. Όταν ένα παιδί δεν μπορούσε πλέον να δώσει αίμα, απλώς εξολοθρεύνταν. Μετά την απελευθέρωση της περιοχής, πολλά λείψανα παιδιών βρέθηκαν σε τάφρους και δασικές ζώνες.

Ακολουθεί μια προσωπική μαρτυρία μιας κατοίκου της Βίριτσα που είδε αυτές τις «δωρεές» αίματος με τα ίδια της τα μάτια.

https://x.com/rinalu_/status/2069813365653000235/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ισραηλινός δισεκατομμυριούχος Νταν Γκέρτλερ κερδίζει εισόδημα από δικαιώματα εκμετάλλευσης ύψους 200.000 δολαρίων την ημέρα χάρη στα ορυχεία στο Κονγκό και το σύγχρονο σύστημα δουλείας... Ενώ περίπου 70 εκατομμύρια Κονγκολέζοι  ζουν στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου συντηρούν τη ζωή τους με εισόδημα μικρότερο από 2,50 δολάρια την ημέρα.

https://x.com/Sarasays_RTE/status/2069508349436072315/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα μέλος της οικογένειας Ρότσιλντ, η Ντέιμ Χάνα Ρότσιλντ, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο ίδρυμα της οικογένειας ιδρύθηκε πριν από 140 χρόνια στην Παλαιστίνη για να βοηθήσει τους μελλοντικούς πολίτες του Ισραήλ. 

Σύμφωνα με την ίδια, το ίδρυμα υπάρχει για να διασφαλίσει ότι το Ισραήλ θα διατηρήσει ηγετική θέση σε διάφορους τομείς και θεσμούς. «Προορίζεται για όλους τους πολίτες του Ισραήλ, επειδή δημιουργήθηκε πριν από την ύπαρξη του ίδιου του Κράτους του Ισραήλ».

https://x.com/ivan_8848/status/2069562073177301154/video/1

Πόλεμος στο Ιράν: Μια πλεκτάνη των Ρότσιλντ;

Η πραγματική «αμαρτία» του Ιράν δεν είναι το πυρηνικό του πρόγραμμα — ήταν η απόρριψη του παγκοσμιοποιημένου μοντέλου ψηφιακού χρήματος, υποστηρίζει η Αμερικανίδα επενδυτική τραπεζίτης Κάθριν Φιτς.

https://x.com/ivan_8848/status/2028956161534210515/video/1

Σχολιο.- Το Σιωνιστικό Ισραηλινό Εβραϊκό Κράτος ιδρύθηκε στις 14 Μαΐου 1948

Η εφημερίδα New York Times το ανακοινώνει στον κόσμο.

Και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Χάρι Τρούμαν είναι ο πρώτος που το αναγνώρισε.

Σχολιο.- Οι Σιωνιστές έκαναν συμφωνία με τον Χίτλερ, μια πλήρη αποχώρηση των Εβραίων από τη Γερμανία με ανταλλαγή του κράτους του Ισραήλ στην Παλαιστίνη.

Η αποστολή ολοκληρώθηκε μετά από μια πίεση στην ψηφοφορία του ΟΗΕ και το Τελ Αβίβ ιδρύθηκε το 1948.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Να το: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! «Η κυβέρνηση Μπάιντεν-Χάρις για την καταπολέμηση της σεξουαλικής εμπορίας παιδιών έκανε ό,τι μπορούσε για να βεβαιωθεί ότι δεν γνωρίζατε τίποτα για τα παιδιά». Δεκάδες χιλιάδες κοριτσάκια που διακινούνταν πέρα από τα σύνορα των ΗΠΑ βρέθηκαν φορτωμένα με αντισυλληπτικά χάπια - στα τους χορηγήθηκαν 

επειδή βιάζονταν επανειλημμένα καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Και αφού έφτασαν σε αμερικανικό έδαφος, εξαφανίστηκαν μεταξύ 300.000 και 500.000 παιδιά. Το Fox News ήταν το μόνο που το ανέφερε: Τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης συμμετείχαν σε αυτό.

https://x.com/Real_RobN/status/2069468729780699289/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τα email του Pizzagate ανακαλύφθηκαν αρχικά στα email του John Podesta και της Hillary Clinton, όπου μυστικές επικοινωνίες που αφορούσαν «φαγητό», ειδικά τη λέξη «πίτσα», χρησιμοποιούνταν για να συγκαλύψουν και να μιλήσουν για την εμπορία και την κακοποίηση παιδιών. Αυτά τα email παρουσιάστηκαν 

στον κόσμο από τα Wikileaks, τα οποία αρχικά αποκτήθηκαν από έναν γενναίο Αμερικανό πατριώτη ονόματι Seth Rich. Ο Seth Rich ανακάλυψε ότι η Δημοκρατική Επιτροπή είχε στηρίξει τις προκριματικές εκλογές εναντίον του αγαπημένου του υποψηφίου, Bernie Sanders. Ο Seth εργαζόταν για την Δημοκρατική Επιτροπή και είχε ειδική πρόσβαση. Στη συνέχεια, κατέβασε τα email και έδωσε στα Wikileaks τα email Podesta/Clinton της Δημοκρατικής Επιτροπής. Αποκάλυψε τα email Podesta/Clinton επειδή είδε πόσο διεφθαρμένο ήταν το δικό του κόμμα. Η αντίληψή του για την κυβέρνηση και τον κόσμο του διαλύθηκε όταν αποκαλύφθηκε η αλήθεια και ήθελε να αποκαλύψει την αλήθεια στον κόσμο. Ένας πρώην υπάλληλος της NSA επιβεβαίωσε ότι τα email Podesta/Clinton στην πραγματικότητα κατεβάστηκαν από κάποιον μέσα στην Δημοκρατική Επιτροπή και ΟΧΙ από ένα ξένο έθνος, όπως ήθελαν να πιστέψετε αρχικά. Αυτό διαπιστώθηκε μέσω ηλεκτρονικής ανάλυσης που αναφέρεται σε αυτό το βίντεο. Ότι κάποιος που αποκάλυψε αυτά τα email φέρεται να αποδείχθηκε ότι ήταν ο Seth Rich. Ένα μήνυμα που αποκάλυψε ο John Podesta ανέφερε ότι υποστήριζε την ιδέα να «πάρουν παράδειγμα» τον διαρρήκτη του DNC. Λίγο αργότερα, ο Seth Rich βρέθηκε νεκρός, λιγότερο από ένα τετράγωνο μακριά από το σπίτι του. Οι αστυνομικοί δεν συνεργάστηκαν και έκλεισαν αμέσως την υπόθεση ως αποτυχημένη ληστεία. Το πρόβλημα είναι ότι δεν κλάπηκε τίποτα, το τηλέφωνό του, το πορτοφόλι του και το ρολόι του βρέθηκαν όλα στο σημείο. Ο Seth πυροβολήθηκε πολλές φορές στην πλάτη. Πολλοί ισχυρίζονται ότι άτομα που συνδέονται με τον Podesta και την Hillary σκότωσαν τον Seth για να τον κάνουν παράδειγμα για οποιονδήποτε άλλον σχεδίαζε να διαρρεύσει πληροφορίες στον Τύπο για να τους αποκαλύψει και τη διαφθορά τους.

https://x.com/PizzaGateX/status/2069478997478744171/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Βαλσέσια, μια απομακρυσμένη αλπική κοιλάδα στην περιοχή του Πιεμόντε της Ιταλίας, έχει μετατραπεί σε ισραηλινή αποικία, καθώς περίπου 80 ισραηλινές οικογένειες έφτασαν στην περιοχή στο πλαίσιο μιας σκόπιμης συλλογικής πρωτοβουλίας μετεγκατάστασης, γνωστής ως Progetto Baita.

Ενώ οι νέοι κάτοικοι και ο δήμαρχος του Βαράλο - της κύριας πόλης στην κοιλάδα - έχουν γιορτάσει την εισροή για την αναβίωση εγκαταλελειμμένων περιοχών, η κατάσταση έχει πυροδοτήσει τοπικές εντάσεις.

*Αποικοποίηση μέσω Εβραϊκών κοινοτήτων φαίνεται να είναι το επόμενο σχέδιο του σιωνισμού. Θα ψάχουμε να βρουμε ζώνες ελεύθερες 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για το κατάπτυστο πρωτοσέλιδο του Spiegel και τη Γερμανία που χρησιμοποιεί επιλεκτικά την ιστορική μνήμη, αναδεικνύοντας ή υποβαθμίζοντας γεγονότα του παρελθόντος ανάλογα με τις επιδιώξεις της,

Οι Γερμανοί αναπολούν την επιχείρηση… Mπαρμπαρόσα!

https://www.antinews.gr/168563/kosmos/oi-germanoi-anapoloyn-tin-epicheirisi-mparmparosa/



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O Τραμπ πάει σε συμφωνία για την πώληση κινητήρων αεροσκαφών στην Τουρκία αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.

24/06/2026

Η κυβέρνηση Τραμπ σχεδιάζει να προχωρήσει με μια συμφωνία για την πώληση κινητήρων αεροσκαφών στην Τουρκία αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. άμα έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς..Ο Τράμπ της δίνει τους κινητήρες που κατασκευάζει η εταιρεία General Electric, στην Τουρκία για τα δικά της μαζητικά τα ΚΑΑΝ..Μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές, οι υποστηρικτές του Προέδρου Τράμπ στην Ελληνοαμερικανική Κοινότητα δεν έχουν αντιδράσει για την απαράδεκτη απόφαση της αμερικανικής κυβέρνησης αναφέρει τώρα η hellasjournal.. Kαι σχολιάζει πως αυτή η αγοραπωλησία είναι ανάρμοστη από όλες τις απόψεις, ιδιαίτερα μετά τις νέες χειρότερες απειλές της Τουρκίας εναντίον της Ελλάδας και της Κύπρου…



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η μετά Άσαντ Δαμασκός.. 

24/06/2026

Η μετά Άσαντ Δαμασκός.. Η Δαμασκός των Νετανιάχου Τραμπ..

Τζιχαντιστές αποκεφαλιστές και το κακό συναπάντημα… Εδώ φωτογραφικό υλικό από ένα συμβάν κατά το οποίο τραυματίστηκε σε απόπειρα δολοφονίας στη Δαμασκό ένας γνωστός σαλαφιστής ιεροκήρυκας με την κωδική ονομασία abu al Almani δηλ. ο Γερμανός προφανώς είναι εισαγόμενος τζιχαντιστής.. Νοσηλεύεται και τον περιστοιχίζουν άλλοι ιμάμηδες που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνονται να είναι Σύριοι.

Παρέδωσαν τη Συρία στη Διεθνής Τζιχαντιστική οι θεματοφύλακες του κόσμου και των ζωών μας..Αναξιόπιστοι…



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γαλλία: Ιρανός ερευνητής βρέθηκε με κομμένο λαιμό στη Νίκαια, η Τεχεράνη κατηγορεί τη Μοσάντ!

24/06/2026

«Αυτό θα ήταν πρωτοφανές»: Ιρανός ερευνητής βρέθηκε με κομμένο λαιμό στη Νίκαια, η Τεχεράνη κατηγορεί τη Μοσάντ

Ο ύποπτος, ένας 15χρονος ανήλικος, έχει κατηγορηθεί επίσημα και κρατείται προφυλακισμένος από το περιστατικό, το οποίο συνέβη στις 28 Μαρτίου. Το κίνητρο για αυτήν την πράξη παραμένει ασαφές.

Το σώμα του Ali Ehsanian, ενός Ιρανού ερευνητή με διδακτορικό που ειδικεύεται στην τεχνητή νοημοσύνη, βρέθηκε μπρούμυτα, με κομμένο λαιμό, λίγα μέτρα από το διαμέρισμά του. Press.TV

Μια άγρια δολοφονία και άγριες φήμες. Ο Ali Ehsanian, Ιρανός ερευνητής που ειδικεύεται στην τεχνητή νοημοσύνη, βρέθηκε με κομμένο λαιμό μπροστά από το διαμέρισμά του στη Νίκαια (Alpes-Maritimes), στις 28 Μαρτίου. Ο ύποπτος, ένα 15χρονο αγόρι, έχει κατηγορηθεί επίσημα και παραμένει προφυλακισμένος σχεδόν τρεις μήνες μετά το περιστατικό.

Έχει ξεκινήσει δικαστική έρευνα για φόνο. Το κίνητρο εξακολουθεί να διερευνάται, δήλωσε η εισαγγελία της Νίκαιας στην Le Parisien. Αλλά η Τεχεράνη έχει ήδη εντοπίσει τον ένοχο: Το Press TV, ένα ιρανικό μέσο ενημέρωσης που συνδέεται με το καθεστώς, κατηγορεί τη Μοσάντ ότι βρίσκεται πίσω από τη δολοφονία. Αρκετά ισραηλινά μέσα ενημέρωσης έχουν αναφέρει τις πληροφορίες τις τελευταίες ημέρες, χωρίς να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν την εμπλοκή των υπηρεσιών πληροφοριών τους.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε Μαρωνίτη μοναχό του απαγορεύθηκαν οι δημόσιες δηλώσεις από το Τάγμα του γιατί είπε ότι τι κράτος Λιβάνου πρέπει να εξοπλίσει αντί ν΄αφοπλίσει τη Χεζμπολά.

24/06/2026

Σε Μαρωνίτη μοναχό του απαγορεύθηκαν οι δημόσιες δηλώσεις από το Τάγμα του γιατί είπε ότι τι κράτος Λιβάνου πρέπει να εξοπλίσει αντί ν΄αφοπλίσει τη Χεζμπολά.

Ο Λιβανέζος Μαρωνίτης μοναχός του τάγματος των Αντωνίνων, πατέρας Μισέλ Ρουχανά, ζήτησε από το λιβανέζικο κράτος να προμηθεύσει τη Χεζμπολάχ με όπλα αντί να την αφοπλίσει!

Η Γενική Προεδρία του Τάγματος των Αντωνίνων έχει λάβει αυστηρά μέτρα για να εμποδίσει τον Ρουχανά να κάνει οποιαδήποτε δήλωση, ειδικά επειδή η τελευταία του δήλωση έρχεται σε αντίθεση με τον γενικό προσανατολισμό της Μαρωνιτικής Εκκλησίας.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η  απόδραση του πιο επικίνδυνου πράκτορα της Μοσάντ στο Λίβανο. Φυγαδεύθηκε μέσω της Ουκρανικής πρεσβείας..

24/06/2026

Από την Τζουνιέ στο Ισραήλ… Η πλήρης ιστορία της απόδρασης του πιο επικίνδυνου πράκτορα της Μοσάντ

Οι υπηρεσίες πληροφοριών μπορεί να καταφέρουν να αποσπάσουν καταζητούμενα άτομα από πολύπλοκες τοποθεσίες, αλλά η πιο επικίνδυνη πτυχή είναι η ύπαρξη συνθηκών που επιτρέπουν μια τέτοια επιχείρηση. Αυτό εγείρει σημαντικά ερωτήματα στην περίπτωση του Χαλέντ αλ-Άιντι, ο οποίος κατηγορείται ότι εργαζόταν για την ισραηλινή Μοσάντ εντός του Λιβάνου.

Σύμφωνα με πηγές ασφαλείας, ο αλ-Άιντι δεν ήταν ούτε άγνωστος ούτε κρυβόταν. Αφού έφυγε από τα νότια προάστια της Βηρυτού μετά την ισραηλινή αεροπορική επιδρομή που στόχευσε το κτίριο όπου διέμενε με τη Χεζμπολάχ, έφτασε στην ουκρανική πρεσβεία στην Μπάαμπντα, ενώ οι λιβανέζικες υπηρεσίες ασφαλείας ερευνούσαν το θέμα.

Οι έρευνες δείχνουν ότι ο αλ-Άιντι, ένας Παλαιστίνιος εκπαιδευμένος με τους τζιοχαντιστές στη Συρία, με ουκρανική υπηκοότητα, συνδεόταν με μια ομάδα ασφαλείας που κατηγορούνταν για τη συλλογή ακριβών υλικοτεχνικών πληροφοριών σχετικά με τοποθεσίες και εγκαταστάσεις της Χεζμπολάχ στα νότια προάστια. Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιήθηκαν αργότερα για τον εντοπισμό στόχων που στη συνέχεια επλήγησαν από ισραηλινές αεροπορικές επιδρομές.

Οι έρευνες αποκάλυψαν επίσης ότι επέβλεπε τις δραστηριότητες του κρατούμενου Λιβανέζου υπηκόου, Μοχάμεντ Σαλέχ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την επιτήρηση πεδίου. Μέλη του δικτύου ταξίδευαν μεταξύ Λιβάνου και Βουλγαρίας, όπου έλαβαν κεφάλαια πριν επιστρέψουν στον Λίβανο.

Οι έρευνες αποκάλυψαν περαιτέρω υλικά που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή εκρηκτικών και συσκευών που προορίζονται για επικίνδυνες επιχειρήσεις ασφαλείας, καθώς και ένα σχέδιο υποκίνησης εσωτερικών εντάσεων μέσω επιθέσεων που αποδίδονταν σε μια εξτρεμιστική ομάδα. Ανακαλύφθηκε επίσης ένα αυτοκίνητο εξοπλισμένο με τηλεχειριζόμενο όπλο, μαζί με πληροφορίες για σχέδιο στόχευσης του Ιρανού Υπουργού Εξωτερικών κατά τη διάρκεια επίσκεψης στη Βηρυτό.

Αφού επιβεβαίωσε την παρουσία του Αλ-Άιντι μέσα στην ουκρανική πρεσβεία, ο Κυβερνητικός Επίτροπος στο Στρατιωτικό Δικαστήριο, Δικαστής Κλοντ Γκανέμ, εξέδωσε ένταλμα σύλληψής του, καθιστώντας τον επίσημα καταζητούμενο από τη λιβανέζικη δικαιοσύνη.

Παρά ταύτα, το Υπουργείο Εξωτερικών δεν έχει λάβει καμία αποτελεσματική διπλωματική ενέργεια ανάλογη με την ευαισθησία της υπόθεσης. Εν τω μεταξύ, έχει κυκλοφορήσει ότι ο Αλ-Άιντι δεν κρατούνταν από το λιβανέζικο κράτος αλλά από τη Χεζμπολάχ, μια εξήγηση που οι παρατηρητές θεωρούν ανεπαρκή μετά την έκδοση του δικαστικού εντάλματος εναντίον του.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Αλ-Άιντι έφυγε από την ουκρανική πρεσβεία στα τέλη Απριλίου και ταξίδεψε με αυτοκίνητο στην Τζουνί, προτού απομακρυνθεί από τον Λίβανο από μια ισραηλινή μονάδα ειδικών δυνάμεων.

Τελικά, ο Λίβανος έχασε όχι μόνο ένα καταζητούμενο άτομο, αλλά και μια κρίσιμη πηγή πληροφοριών που θα μπορούσε να οδηγήσει στην αποκάλυψη περαιτέρω ονομάτων και διασυνδέσεων.