Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, δύο ισχυροί σεισμοί έπληξαν το Καράκας, την πρωτεύουσα της Βενεζουέλας, καθώς και τη Λα Γκουάιρα και το Καραμπόμπο. Ο αριθμός των νεκρών από τον σεισμό συνεχίζει να αυξάνεται - μέχρι τις 26 Ιουνίου, πάνω από 900 άνθρωποι έχουν αναφερθεί νεκροί και χιλιάδες τραυματίες.
Η επείγουσα αντιμετώπιση επί τόπου επηρεάζεται από τους αυστηρούς περιορισμούς που επιβάλλονται από τις κυρώσεις των ΗΠΑ, οι οποίοι έχουν καταστήσει δύσκολη την προμήθεια φαρμάκων και άλλων βασικών υλικών που απαιτούνται για τις προσπάθειες διάσωσης και τη διατήρηση της λειτουργίας ζωτικών υποδομών.
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ εκμεταλλεύεται αυτήν την κρίση αναπτύσσοντας τη Νότια Διοίκηση του αμερικανικού στρατού για να «συντονίσει» την αντιμετώπιση του σεισμού - ένα ελαφρώς συγκαλυμμένο πρόσχημα για την αποστολή στρατευμάτων σε έδαφος της Βενεζουέλας και την επαναβεβαίωση της κυριαρχίας των ΗΠΑ στην περιοχή.
Αλλά ο λαός των Ηνωμένων Πολιτειών θέλει κάτι διαφορετικό: να σταθεί στο πλευρό των γειτόνων μας στη Βενεζουέλα καθώς αναζητούν επείγουσα ανακούφιση από μια φυσική καταστροφή που επιδεινώθηκε από τα χρόνια κυρώσεων των ΗΠΑ και τον υβριδικό πόλεμο. Γι' αυτό συγκεντρώνουμε κεφάλαια για να στείλουμε βοήθεια για τους σεισμούς απευθείας στον λαό της Βενεζουέλας.
Λαϊκό Φόρουμ (ΗΠΑ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πείτε μου αν αισθάνεστε κορόιδα. ΚοροΪδία είναι όλο το ΑΠΕ.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. Ρώτησα το ΑΙ Gemini.
- Η Βουλγαρία γιατί έχει υποδομές αποθήκευσης ενέργειας ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ;
Η Βουλγαρία έχει γίνει το απόλυτο success story της Ευρώπης στην αποθήκευση ενέργειας, έχοντας φτάσει περίπου τα 3,5 GW εγκατεστημένων μπαταριών, την ώρα που η Ελλάδα παραμένει καθηλωμένη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.Οι γείτονες κινήθηκαν έξυπνα, γρήγορα και επιθετικά για τρεις βασικούς λόγους:
1. Άρπαξαν αμέσως τα Ευρωπαϊκά λεφτά (Πρόγραμμα RESTORE). Η Βουλγαρία δεν έχασε χρόνο με γραφειοκρατία. Σχεδίασε το γιγαντιαίο εθνικό πρόγραμμα RESTORE, εξασφάλισε πάνω από 587 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ και επιδότησε άμεσα 82 μεγάλα ιδιωτικά έργα μπαταριών. Έθεσε σκληρό χρονοδιάγραμμα να έχουν ολοκληρωθεί όλα μέχρι το 2026 αναγκάζοντας την αγορά να τρέξει με χίλια.
***
(ΠΡΟΣΕΞΕ)
2. Το «Κόλπο» με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα: Εδώ είναι το πιο εξοργιστικό κομμάτι για εμάς! Επειδή η Ελλάδα δεν έχει μπαταρίες, το μεσημέρι που τα ελληνικά φωτοβολταϊκά παράγουν τρελό ρεύμα, η τιμή στη χώρα μας πέφτει στο μηδέν. Τι κάνει η Βουλγαρία; Αγοράζει αυτό το ελληνικό ρεύμα σχεδόν δωρεάν μέσω των διεθνών διασυνδέσεων. Πώς το εκμεταλλεύεται; Γεμίζει τις δικές της μπαταρίες με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα.
Η ΚΟΝΌΜΑ: Το βράδυ, όταν εμείς ξεμένουμε και ανάβουμε το ακριβό φυσικό αέριο, η Βουλγαρία ανοίγει τις μπαταρίες της. Είτε καλύπτει τις δικές της ανάγκες φτηνά, είτε μας μεταπουλάει το δικό μας ρεύμα πίσω, αλλά πανάκριβα!
***
- Ποιους συμφέρει να μην υπάρχουν υποδομές αποθήκευσης ενέργειας από ΑΠΕ στην Ελλάδα;
Συμφέρει κυρίως τους ιδιοκτήτες μονάδων φυσικού αερίου, τους μεγάλους ενεργειακούς ομίλους (καθετοποιημένους παίκτες) και τους traders ενέργειας, καθώς η έλλειψη αποθήκευσης συντηρεί υψηλές τιμές και οδηγεί σε συγκέντρωση της αγοράς.
1. Παραγωγοί Ηλεκτρισμού από Φυσικό Αέριο. Κυριαρχία το βράδυ: Χωρίς μπαταρίες να αποθηκεύουν τη φθηνή μεσημεριανή ενέργεια, το σύστημα βασίζεται υποχρεωτικά στο φυσικό αέριο μόλις δύει ο ήλιος. Υψηλές τιμές αιχμής: Οι συγκεκριμένες μονάδες ορίζουν την οριακή τιμή συστήματος τις βραδινές ώρες, εξασφαλίζοντας σταθερά και υψηλά κέρδη.
2. Μεγάλοι Καθετοποιημένοι Όμιλοι. Εξαγορά μικρών παικτών: Οι μικρομεσαίοι παραγωγοί ΑΠΕ (π.χ. αγροτικά/τοπικά φωτοβολταϊκά) υφίστανται τεράστιες περικοπές παραγωγής και οικονομική ασφυξία. Συγκέντρωση της αγοράς: Οι μικροί αναγκάζονται να πουλήσουν τις άδειές τους, επιτρέποντας στους μεγάλους ομίλους να αποκτήσουν τον έλεγχο και τον εναπομείναντα χώρο στο δίκτυο.
3. Traders και Προμηθευτές Ενέργειας. Αρμπιτράζ και περιθώρια κέρδους: Αγοράζουν ή ιδιοπαράγουν ρεύμα σε μηδενικές ή εξαιρετικά χαμηλές τιμές το μεσημέρι λόγω της υπερπροσφοράς ΑΠΕ. Υψηλή λιανική: Μετακυλίουν ελάχιστο από αυτό το όφελος στους τελικούς καταναλωτές, διατηρώντας ψηλά τα δικά τους περιθώρια κέρδους στη λιανική.
4. Φορείς που Διαχειρίζονται την Αγορά Εξισορρόπησης. Ακριβές υπηρεσίες: Η έλλειψη σταθερότητας στο δίκτυο απαιτεί συνεχείς, χειροκίνητες παρεμβάσεις για να μην καταρρεύσει το σύστημα. Υψηλό κόστος συστήματος: Οι οντότητες που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες άμεσης ισχύος αποζημιώνονται αδρά, κόστος που τελικά μεταφέρεται στους λογαριασμούς ρεύματος.
Σχολιο.- Να μιλησω χωριατικα?με ολο τον σεβασμο.Μας εχουν κρεμασει ζωντανους στο τσιγκελι του χασαπη και μας γδερνουν ζωντανους λιγο λιγο,πεντε -εξι ,πως να τους ονομασω,με επικεφαλη αυτον τον εναν και την παρεα του στη βουλη των Ελληνων,τρομαρα μας,και δεν κουνιεται φυλλο.Η Βοιωτια ειναι τιγκα στις ανεμογεννητριες και τα φωτοβολταικα.Καλημερα σας και συγνωμη.
Σχολιο.- καμία συγνώμη για την γλώσσα της αλήθειας. 'Ετσι είναι, ακριβώς
Σχολιο.- Ζούμε στο Κράτος των "Αρίστων", δυστυχώς !!!
Σχολιο.- στον ανάποδο κόσμοι είναι οι χείριστοι εξ ημών
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Κούβα βρήκε θεραπεία για το Αλζχάιμερ, όμως εμποδίζεται λόγω αμερικάνικου εμπάργκο και φαρμακευτικών!
-Αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι η Κούβα ενέκρινε αυτή τη θεραπεία νωρίς. Κάνοντας αυτό, στην πραγματικότητα κόστισε στην κυβέρνηση χρήματα εκ των προτέρων. Κανείς δεν έκανε περιουσία, αλλά το κοινωνικό όφελος ήταν εντελώς διαφορετικό: οι άνθρωποι έγιναν καλά και μπόρεσαν να επιστρέψουν στην εργασία τους.
-Οι οικογένειες δεν έπρεπε να μείνουν στο σπίτι για να φροντίσουν έναν συγγενή του οποίου η υγεία επιδεινωνόταν, επειδή η εξασθένηση της γιαγιάς τους ανακόπηκε. Αυτή ήταν η πραγματική απόδοση της επένδυσης —απλώς ένα εντελώς διαφορετικό είδος οφέλους.
-Δημοσιογράφος: Δεδομένου ότι το 50% των φαρμάκων παγκοσμίως παράγεται στις ΗΠΑ, το να ταξιδέψει κανείς από ένα «έθνος του πρώτου κόσμου» στην Κούβα για να θεραπεύσει μια υποτιθέμενη ανίατη ασθένεια μπορεί να φαίνεται ειρωνικό;
-Δρ Μπιλ Μπλάνσετ: Δεν είμαι σίγουρος αν η λέξη «ειρωνικό» είναι η ακριβής —ίσως η λέξη «εκπληκτικό» να ταιριάζει καλύτερα.
-Ασκώντας την ιατρική για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχω γίνει κάπως κυνικός απέναντι στις μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες. Στη Δύση, έχουμε ένα πλήθος φαρμάκων που αποφέρουν τεράστια κέρδη σε πολλές εταιρείες, ενώ προσφέρουν μόνο ένα οριακό όφελος στους ίδιους τους ασθενείς.
-Επειδή η Κούβα ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στην υγειονομική περίθαλψη, απλώς δεν θα παρασκευάσει ένα φάρμακο εάν κοστίζει μια περιουσία αλλά προσφέρει μικρή αποτελεσματικότητα. Εάν μια θεραπεία βοηθά πραγματικά, την παράγουν.
-Όταν κοιτάζεις το καθαρό όφελος ορισμένων αμερικανικών φαρμάκων —ιδιαίτερα των τρεχουσών θεραπειών για την άνοια— είναι αστρονομικά ακριβά, ωστόσο αποφέρουν μια απίστευτα μικρή κλινική βελτίωση.
-Ενώ τα αμερικανικά φάρμακα για την άνοια αυξάνουν συνεχώς το συνολικό κόστος της υγειονομικής περίθαλψης, αυτό το κουβανικό φάρμακο στοχεύει να μειώσει δραματικά το κόστος της θεραπείας της άνοιας.
-Αντιπροσωπεύει μια εντελώς διαφορετική νοοτροπία.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απάτη στην απάτη για να ξεγελάσουν το λαό να τους ψηφίσει και πάλι. Ήταν τόσο πετυχημένη η πρώτη θητεία του, που γιατί να μην την επαναλάβει, ε;
***
Ποια είναι η Real Polls που βγάζει εξωπραγματικά ποσοστά για τον Τσίπρα και ποια η σχέση του ιδιοκτήτη της Πέτρου Αλληλόμη με τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα;
Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε ένα πρωτοφανές δημοσκοπικό σκηνικό [LIFO].
Μια «κυπριακή» εταιρεία (γιατί άραγε κυπριακή; Θα το εξηγήσουμε παρακάτω...),
η Real Polls, εμφάνισε σε έρευνά της το νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα (ΕΛ.Α.Σ.) στη δεύτερη θέση, με ποσοστά άνω του 20% [LIFO].
Όταν όμως τα μηνύματα από την κοινωνία και τον κόσμο στον δρόμο δείχνουν μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, είναι λογικό να αναρωτηθούμε: Ποια είναι αυτή η εταιρεία και τι κρύβεται από πίσω;
Το συγκεκριμένο κατασκεύασμα υποβαθμίζει πλήρως την πραγματική δυναμική των υπόλοιπων δυνάμεων που έχουν αξιόλογο ρεύμα στη βάση [realpolls.gr].
Εμφανίζει καθηλωμένο το ΠΑΣΟΚ.
Κυριολεκτικά «θάβει» και εξαφανίζει τόσο το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της κυρίας Μαρίας Καρυστιανού, όσο και τα κόμματα
της Ζωής Κωνσταντοπούλου (Πλεύση Ελευθερίας)
και του Κυριάκου Βελόπουλου (Ελληνική Λύση), τα οποία αποδεδειγμένα έχουν τη στήριξη μεγάλων ποσοστών του ελληνικού λαού.
-Το κερασάκι στην τούρτα: Η εικονική πραγματικότητα vs Η άδεια πλατεία
Αυτά τα μαφιόζικου τύπου δημοσκοπικά κατασκευάσματα έρχονται σε μια πολύ συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Μας παρουσιάζουν έναν Τσίπρα-"γίγαντα" στα χαρτιά, τη στιγμή που στην πραγματική ζωή, στην εναρκτήρια προεκλογική του συγκέντρωση στη Νίκαια, δεν κατάφερε να μαζέψει ούτε 1.000 άτομα [tvopen.gr]!
Η εικόνα της απογοητευτικά υποτονικής συγκέντρωσης στη Νίκαια, που δεν θύμιζε σε τίποτα τις παλιές εποχές, «φωνάζει» από μόνη της [tvopen.gr].
Πώς είναι δυνατόν ένας πρώην πολιτικός αρχηγός, ο οποίος καταβαραθρώθηκε σε ποσοστά σε σύγκριση με αυτά που είχε πάρει παλιότερα, εκμηδένισε και διάλυσε κυριολεκτικά το ίδιο του το κόμμα, αποχώρησε από αυτό και έφτιαξε ένα καινούργιο, να εμφανίζεται ξαφνικά με «αέρα» άνω του 20% στην πρόθεση ψήφου; Όταν η πρώτη του αυτή συγκέντρωση ήταν τόσο απογοητευτική, η αριθμητική των αλγορίθμων απλώς συγκρούεται με την ωμή πραγματικότητα του δρόμου.
-Γιατί εταιρεία της Κύπρου; Το κόλπο με το νομικό κενό
Γιατί όμως επιλέχθηκε μια εταιρεία με έδρα τη Λευκωσία και όχι μια ελληνική; Η απάντηση κρύβεται στην παντελή απουσία θεσμικού ελέγχου:
Στην Ελλάδα, οι εγχώριες εταιρείες υπόκεινται (υποτίθεται έστω) στον αυστηρό έλεγχο της Ελεγκτικής Δημοσκοπήσεων του ΣΕΔΕΑ [sedea.gr] και της Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής [vouliwatch.gr].
Αν μια ελληνική εταιρεία βγάλει εμφανώς «μαγειρεμένα» ή ακραία στοιχεία, οι υπόλοιποι φορείς μπορούν να ζητήσουν το πρωτογενές δείγμα και να επιβάλουν κυρώσεις [sedea.gr].
Αντίθετα, οι εταιρείες του εξωτερικού δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν ελληνικό ελεγκτικό μηχανισμό.
Λειτουργούν εκτός του πλαισίου της ελληνικής νομοθεσίας (Ν. 3603/2007) [metarithmisi.gr], χρησιμοποιούν «διαδικτυακά panels» και αλγορίθμους AI πίσω από κλειστές πόρτες και μπορούν να σερβίρουν ό,τι νούμερα θέλουν χωρίς τον φόβο εγχώριου πειθαρχικού ελέγχου.
Και αντί να απολογηθούν, μοιράζουν εξώδικα σε όποιον Έλληνα βουλευτή τολμήσει να τις αμφισβητήσει! [documentonews.gr, ethnos.gr]
Το «κουβάρι» ξετυλίγεται και έχει ονοματεπώνυμο: Πέτρος Αλληλόμης.
Ο ιδρυτής, βασικός μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της Real Polls δεν είναι ένας «ουδέτερος» τεχνοκράτης [realpolls.eu]. Πρόκειται για μαθηματικό και αναλυτή δεδομένων με άμεσο και στενότατο πολιτικό παρελθόν:
Συνεργάτης και σύμβουλος του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα: Ο κ. Αλληλόμης υπήρξε προσωπικός συνεργάτης και ψηφιακός αναλυτής του Αλέξη Τσίπρα [newpost.gr].
Στενός συνεργάτης του Γιώργου Τσίπρα: Συνδέεται άμεσα με το στενό οικογενειακό και πολιτικό περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού [efsyn.gr].
-Καταγραφή της κοινής γνώμης ή απόπειρα «κατασκευή» εντυπωσιασμού για κατασκευή της;
Οι επικριτές και τα θιγόμενα κόμματα κατηγορούν ανοιχτά τον κ. Αλληλόμη και την εταιρεία του ότι λειτουργεί ως επικοινωνιακός βραχίονας για να δώσει τεχνητό «αέρα» και να σπρώξει το κόμμα του Τσίπρα στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης [newpost.gr], συμπιέζοντας παράλληλα τη δυναμική των υπόλοιπων νέων και παραδοσιακών κινημάτων [realpolls.gr].
-Η περίεργη σύμπλευση συμφερόντων
Το πιο ενδιαφέρον; Αυτή η δημοσκόπηση δημοσιεύτηκε στο Protagon, ένα μέσο που στηρίζει ανοιχτά τη Νέα Δημοκρατία [LIFO, realpolls.gr]. Γιατί;
Επειδή το Μαξίμου βολεύεται απόλυτα! Προτιμά να συντηρεί τον Τσίπρα ως τον «κύριο αντίπαλο» για να ενεργοποιεί τα αντι-ΣΥΡΙΖΑ αντανακλαστικά και να συσπειρώνει τη δεξιά του βάση [newpost.gr].
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Η επιστήμη των μαθηματικών είναι χρήσιμη, αλλά όταν μπερδεύεται με την πολιτική σκοπιμότητα και τα «πειραγμένα» μοντέλα, τότε δεν μιλάμε για δημοσκόπηση, αλλά για καθαρή προσπάθεια χειραγώγησης των ψηφοφόρων.
Η κάλπη και οι αντιλήψεις του λαού όμως, δεν «μαγειρεύονται» με αλγόριθμους.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Τα φύλα είναι όσα θέλουμε εμείς", "η βιολογία είναι πατριαρχικό αφήγημα"... Πες μου ότι δεν τα λένε σοβαρά γιατί θα πηδηχτώ από το παράθυρο!!! (ΤΟΣΟ έχουν ξεφύγει;;;; Και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τις ακούνε;;;;)
Σχολιο.- Έχουν κόψει καπιστρι
Σχολιο.- αστα να πανε λεμε – χαχαχα
Σχολιο.- «Τα φύλλα είναι όσα θέλουμε, Χ, Υ, και Ψ»
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αντέγραψαν οι Ιάπωνες το posokanei.gr του Κυριάκου μας ή ζουν ακόμη στον ψηφιακό μεσαίωνα και την ακρίβεια?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"οι γενοκτονοι του Ισραήλ τους τελευταίους μήνες κάνουν γενοκτονία και στο Λίβανο
Αυτό όλοι φαντάζομαι οτι το ξέρετε,
Αυτό που πιθανότατα δεν ξέρετε είναι πως ο πρόεδρος του Λιβάνου ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,
οι πολιτισμένοι Ευρωπαίοι ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,
οι ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,
οι Ρώσοι δεν είναι με το Ισραήλ αλλά δεν κάνουν και τίποτα για αυτό το αίσχος,
Ούτε οι Κινέζοι είναι με το Ισραήλ, αλλά ούτε αυτοί κάνουν τίποτα
και έχουμε φτάσει, οι μοναδικοί που παλεύουν για το Λίβανο, να είναι η αντίσταση δλδ η Χεμπολα και το Ιράν
ναι φίλε, το Ιράν, που τους λέμε εμείς οι δήθεν πολιτισμένοι δυτικοί, τους λέμε καθυστερημένο καθεστώς...
ναι φίλε, αυτοί, μόνο αυτοί νοιάζονται για κάποιους άλλους, για το δίκαιο
και οχι μόνο για το τομάρι τους
Μόνο αυτοί φίλε βάζουν τη λύση της χώρας τους πακέτο με τη λύση για το Λίβανο
Μόνο αυτοί νοιάζονται να μη γίνεται γενοκτονία
Μόνο αυτοί νοιάζονται να μη σκοτώνουν οι γενοκτονοι, άμαχους, γυναίκες, γέροντες και παιδιά
Τώρα, ακούσατε την κατάσταση στο Λίβανο
οι Μαρωνίτες Χριστιανοί, είναι κλάδος της καθολικής εκκλησίας του Λιβάνου,
που μέσα απ αυτούς εκλέγεται υποχρεωτικά ο πρόεδρος της χώρας δλδ
Υποχρεωτικά βάσει συντάγματος, ο πρόεδρος του Λιβάνου θα είναι Μαρωνίτης
ετσι από παλιά παρόλο που οι Μαρωνίτες ήταν μειοψηφία στη χώρα, κοιτούσαν πως να εξουσιάσουν
και πως να υποτάξουν το λαό, στη δικιά τους βούληση
για να καταλάβεις, οι ισραηλινοί σε συνεργασία με τους ακροδεξιούς Μαρωνίτες Φαλαγγίτες,
απέκλεισαν στα 1982, στρατόπεδα προσφύγων Παλαιστίνιων, στη Σάμπρα και στη Σατίλα, στο Λίβανο,
που ζούσαν Παλαιστίνιοι μετά από εθνοκαθαρσεις των ισραηλινών
και επι 38 ώρες, οι Φαλαγγίτες, έσφαζαν άμαχους Παλαιστίνιους...!!!
η Χεζμπολά λοιπόν είναι η αντίσταση στο Λίβανο, δλδ ο λαός που αντιστέκεται στους γενοκτονους του Ισραήλ
και στους εθνικούς προδότες της κυβέρνησης του Λιβάνου, τους Μαρωνίτες Φαλαγγίτες, που κάνουν άλλα απ αυτά που θέλει ο λαός του Λιβάνου αλλα και το δίκαιο
Τώρα, η γελοία κυβέρνηση του Λιβάνου αποφάσισε να κάνει η ίδια διαπραγματεύσεις με το Ισραήλ χωρίς το Ιράν ή τη Χεζμπολά, για την κατοχή στο Λίβανο
και χθες λοιπόν, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΧΕΣΜΠΟΛΑ
και αφού γίνει αυτό, μετά, όταν θέλει, όπως θέλει όποτε θέλει
και με το ρυθμό που θέλουν,
θα φύγουν και οι γενοκτονοι απ το Λίβανο,
αφου πρώτα έχουν ισοπεδώσει όλα τα χωριά στο νότιο Λίβανο
Αυτή είναι η κατάσταση και οτι διαφορετικό σας λένε τα κανάλια, τα σαιτ και η τηλεόραση, είναι ΨΕΜΑΤΑ
η Χεζμπολά αρνιόταν μέχρι τώρα να πολεμήσει εναντίον του Λιβανέζικου Στρατού,
αλλα και να παραδώσει τα όπλα στον στρατό του Λιβάνου ή το Ισραήλ,
έτσι καταλαβαίνω οτι με αυτή τη συμφωνία των φαλαγγιτών με τους γενοκτονους και τους Αμερικανούς,
στην ουσία θέλουν να κάνουν εμφύλιο πόλεμο στο Λίβανο ανάμεσα στη Χεζμπολά,
δλδ ανάμεσα στο λαό του Λιβάνου και τον επίσημο στρατό του Λιβάνου...
τι ΑΙΣΧΟΣ είναι αυτό που ζούμε....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι διαιτητές της FIFA έχουν αποτελέσει απόλυτη ντροπή και σαφώς έχουν λάβει οδηγίες να βάλουν την ιρανική ομάδα ποδοσφαίρου στο μικροσκόπιο και να μοιράζουν ελέγχους VAR για βοήθεια σε οποιαδήποτε αντίπαλη ομάδα σαν καραμέλες. Το τουρνουά ήταν ήδη ένα σωρό σκουπίδια από την αρχή. Κυριολεκτικά για οποιαδήποτε άλλη ομάδα, το γκολ του Σότζα θα είχε περάσει. Δύο φορές τώρα, τα ιρανικά γκολ που θα είχαν εξασφαλίσει νίκες έχουν αποκλειστεί για σχολαστικότητα στο μικροσκόπιο του χιλιοστού.
Από όσο γνωρίζω, το Ιράν κέρδισε τον αγώνα εναντίον της Αιγύπτου. Και ειλικρινά, το Ιράν κέρδισε εναντίον της Νέας Ζηλανδίας. Και είναι οι πνευματικοί νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου λόγω της ηρωικής τους απόδοσης παρά όλα αυτά τα ανοησίες που επιβάλλονται με επικεφαλής την παιδόφιλη Αμερική, η οποία δεν θα έπρεπε καν να φιλοξενήσει το τουρνουά εξαρχής. Η ιρανική ομάδα έχει υποστεί τρελά επίπεδα ψυχολογικής πίεσης, κυρίως από Δυτικούς στενογράφους που παριστάνουν τους αθλητικούς δημοσιογράφους.
Το μόνο θετικό είναι ότι στο Σιάτλ, δεν είδα κυριολεκτικά κανέναν Ιρανό να κυματίζει αυτή την φρικτή σημαία που έφτιαξε η CIA και αντιπροσωπεύει την ατζέντα των ευνούχων και των καταμιτών του 21ου αιώνα. Κανένας από τους παίκτες σε καμία από τις δύο ομάδες δεν φορούσε το περιβραχιόνιο που ορίζει η FIFA. Άλλη μια ψυχοπαθής ήττα.
Τώρα θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί με την τρίτη ομάδα. Η πρόγνωση ορισμένων είναι ότι το Ιράν έχει 86% πιθανότητα να παραμείνει για την επόμενη σειρά αγώνων. Αλλά κατά τη γνώμη μου, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, τα παιδιά μας είναι νικητές. Κάθε ένας από αυτούς.
Μετά το τέλος αυτού του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η FIFA πρέπει να καεί μέχρι τέλους όπως το Ιράν πυρπόλησε την CENTCOM γύρω από τον Περσικό Κόλπο.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ρε μεγάλε ήθελες να κάνεις εκτρωση και δεν σε άφησε η Καρυστιανού; θα τη μαλώσουμε!
Ήθελες να φέρεις μετανάστες και να τους φιλοξενήσεις και πάλι σε εμποδισε; α, κακώς!
Καλά, εσύ σίγουρα δεν είσαι με το Ιράν που είναι θεοκρατικό αλλά με το Ισραήλ που δεν είναι, αλλα είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού!
Αντε, βολέψου με αυτά! Αλλα πρώτα ρώτα για τις εκτρώσεις τις γυναίκες που έχουν κάνει έκτρωση τι άποψη έχουν. Η γνώμη των ανδρών και των αγάμητων γυναικών δε μας ενδιαφέρει.
Σχολιο.- Άλλο να καταδικάζεις τις "γυναικοκτονιες", άλλο να υποστηρίζεις να περάσεις ως όρος ΝΟΜΙΚΆ - που θα ανοίξει την πόρτα στο φασισμό και την ακροδεξιά - στο να αναγνωρίζει ΝΟΜΙΚΆ η Δικαιοσύνη -η τρίτη εξουσία του κράτους - πως οι ανθρώπινες ζωές έχουν διαφορετική αξία... Είδαμε στην πράξη άλλωστε πως ο φασισμός πέρασε σε χώρες του Ανατολικού Μπλοκ με το Δούρειο Ίππο της "απελευθέρωσης" και στις δυτικές με την "πάλη εναντίον της ακροδεξιάς" . Όσο οργανωμένο κι αν είναι τώρα παγκόσμια το σύστημα, η χώρα που γέννησε την Δημοκρατία οφείλει να μην πέσει στην παγίδα που ανοίγει την πόρτα προς τον εκφαδισμο της ανθρώπινης κοινωνίας!!
Σχολιο.- ερώτηση χρόνων. Οι οπαδοί των κομμάτων αυτό δεν το βλέπουν;;; Νιώθουν καλά; Ζουν καλά; Η χώρα που καταστρέφεται δεν την βλέπουν; Είναι εγκλωβισμένοι; Αιχμάλωτοι σε κομματικά κελιά;;;
Σχολιο.- Γι αυτο εχουμε την ΕΛΠΙΔΑ να ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ το Σύστημα που τους δημιουργησε και τους πληρωνει αδρα ολους αυτους που λες. Και την ΑΝΑΤΡΟΠΗ την κανουμε εχοντας αρχισει απο το ξηλωμα του εγκληματικου ενόχου επι εσχατη προδοσια της Πατριδας και του λαου μας Μνημονιακου-Νατοικου Καθεστωτος του Δοβλετίου ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ και των 9 συνενόχων κομματων τους της βουλης. Αν εσυ εχει κατι καλυτερο απ την ΕΛΠΙΔΑ, πες το μας να το ψηφισουμε. Έχεις?
Σχολιο.- αφού το παρελθόν και το παρόν δεν σε έχουν ακόμα αγανακτήσει, μέλλον δεν θα υπάρξει
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η σύζυγος ποδοσφαιριστή απο τη Βενεζουέλα, ανασύρθηκε νεκρή απο τα ερείπια.
Στην αγκαλιά της, ήταν ζωντανό το μικρό κοριτσάκι της.
Η μητέρα όταν κατάλαβε ότι το κτίριο θα καταρρεύσει, τύλιξε το παιδί με το δικό της σώμα και έγινε ασπίδα.
Χαρίζοντας του, για άλλη μια φορά τη ζωή.
"Και ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για 10 ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει να το ανακράξεις σε στιγμές μεγάλου κινδύνου".
Οδυσσέας Ελύτης.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Ο George Soros είναι ο μεγαλύτερος δωρητής του ενδιάμεσου εκλογικού κύκλου των ΗΠΑ 2026, συνεισφέροντας $102 εκατομμύρια στους Δημοκρατικούς, ενώ ο Elon Musk θα κάνει δωρεά στους Ρεπουμπλικανούς στις ενδιάμεσες εκλογές.
**
-Στη δυτική δημοκρατία μπορείς να αλλάξεις το Κόμμα, αλλά όχι τις πολιτικές. Καταλήγεις να ψηφίζεις υπέρ των συμφερόντων των ολιγαρχών.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μπλόκο στην πλατφόρμα LNG στον Παγασητικό.
Απορρίφθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η έρευνα δείχνει ότι το 72,2% των συμμετεχόντων οδηγήθηκε στην απώλεια στέγης εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων. Ακολουθούν ζητήματα υγείας και εξαρτήσεων με ποσοστό 37,9%, καθώς και οικογενειακά προβλήματα με 30,2%.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η αστεγία συνδέεται συχνά με πολλαπλές και αλληλένδετες κοινωνικές δυσκολίες, γεγονός που καθιστά αναγκαία την εφαρμογή στοχευμένων πολιτικών πρόληψης και κοινωνικής ένταξης.
* Το 70% των πολιτών άστεγο αλλά οι κυβερνώντες 70 σπίτια έκαστος.
Ωραία τα καταφέραμε. Συνεχίζουμε την ίδια τακτική ως το 100%... κοντά είμαστε!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Ρωσία καταγγέλει ότι εξακολουθεί να μπλοκάρεται από τις ΗΠΑ η ανθρωπιστική αποστολή καυσίμων μέσω του ΟΗΕ
27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Αλεξάντερ Αλίμοφ, κατήγγειλε ότι οι προσπάθειες για την αποστολή καυσίμων στην Κούβα μέσω του ΟΗΕ παραμένουν «ανεπίλυτες», επισημαίνοντας ευθέως το βορειοαμερικανικό εμπάργκο ως το κύριο εμπόδιο που εμποδίζει την παροχή αυτής της βοήθειας.
Σε δηλώσεις του στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, ο Αλίμοφ εξέφρασε τη λύπη του για την αποτυχία των μέχρι σήμερα προσπαθειών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Γραφείου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (OCHA), το οποίο επιδίωκε να εξασφαλίσει ότι οι προμηθευτές θα λειτουργούσαν υπό την αιγίδα του, προκειμένου να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της σοβαρής ενεργειακής κρίσης που πλήττει το νησί.
Ο Ρώσος διπλωμάτης υπογράμμισε ότι, παρόλο που το OCHA παρουσίασε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης ύψους 94 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη της Κούβας, το ποσό αυτό — ήδη σημαντικά χαμηλότερο από εκείνα που διατίθενται σε άλλες χώρες — έχει εξασφαλίσει μόλις το 34% της απαιτούμενης χρηματοδότησης, γεγονός που αναδεικνύει τις δυσκολίες στην υλοποίηση της βοήθειας.
Από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τον Αλίμοφ, ο πετρελαϊκός αποκλεισμός που έχει επιβάλει η Ουάσιγκτον εμποδίζει την ομαλή εισαγωγή υδρογονανθράκων στην Κούβα, μπλοκάροντας ακόμη και τις προσπάθειες της διεθνούς κοινότητας να διοχετεύσει αυστηρά ανθρωπιστική βοήθεια που θα διασφάλιζε βασικές υπηρεσίες για τον πληθυσμό.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σαν σήμερα στις 26/6/1908 γεννήθηκε ο Χιλιανός σοσιαλιστής πολιτικός Σαλβαδόρ Αλιέντε. Ο Αλιέντε διετέλεσε Πρόεδρος της Χιλής το 1970-1973, επικεφαλής ενός συνασπισμού («Λαϊκή Ενότητα»), στον οποίο μετείχαν το ΚΚ Χιλής, το Σοσιαλιστικό Κόμμα, το Ριζοσπαστικό Κόμμα, η Κίνηση Ενωμένης Λαϊκής Δράσης, το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα και η Ανεξάρτητη Λαϊκή Δράση. Στις 11/9/1973 η ντόπια ολιγαρχία –σε συνεργασία με τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό- οργάνωσε στρατιωτικό πραξικόπημα με επικεφαλής τον Αουγκούστο Πινοσέτ. Ο Αλιέντε δολοφονήθηκε, ενώ χιλιάδες κομμουνιστές, κ.α., έπεσαν επίσης θύματα άγριου διωγμού. Η περίοδος διακυβέρνησης από την κυβέρνηση Αλιέντε, αλλά και τα όσα ακολούθησαν αποτελούν πραγματικό μάθημα Ιστορίας, τόσο για τις κινήσεις, τη δράση των προοδευτικών και επαναστατικών δυνάμεων, την κινητικότητα των μαζών που κορυφώθηκε, αλλά και την ένταση της πάλης από την ολιγαρχία και τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Ωστόσο ανέδειξε και τις αυταπάτες περί «μεταβατικών κυβερνήσεων» και «ειρηνικού κοινοβουλευτικού περάσματος στο σοσιαλισμό», φορέας των οποίων ήταν το ΚΚ Χιλής και φυσικά ο Πρόεδρος Αλιέντε
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Κούβα και η παρακμάζουσα Ακροδεξιά στην Ευρώ Ενωση
Σε μια απόφαση με σαφές μακαρθικό περιεχόμενο, στις 18/6/26 εγκρίθηκε με 283 ψήφους υπέρ, 199 κατά και 85 αποχές, ψήφισμα όπου οι ευρωβουλευτές δηλώνουν ότι «μετά από πέντε δεκαετίες κομμουνιστικού καθεστώτος, η Κούβα βρίσκεται ένα βήμα πριν μετατραπεί σε αποτυχημένο κράτος». Και ως σύνοψη ενός κακογραμμένου πολιτικού σεναρίου που έχει παραχθεί σε εργαστήρια της ακροδεξιάς, ζητούν τη διακοπή όλων των συμφωνιών που έχει η Ε.Ε. με το ηρωικό νησί του Φιντέλ, του Τσε και του Καμίλο.
Τι θράσος των «παιδιών του Τραμπ» στην αποικιακή ακροδεξιά Ε.Ε., που τώρα υπογραμμίζουν, με πλήρη ατιμωρησία, ότι «στην τρέχουσα ανθρωπιστική έκτακτη ανάγκη, το 89% των οικογενειών ζει σε κατάσταση ακραίας φτώχειας» και καταλήγουν στο περιθωριακό τους ψήφισμα ότι αυτό «δεν είναι αποτέλεσμα κανενός εξωτερικού οικονομικού ή ενεργειακού αποκλεισμού, αλλά άμεση συνέπεια του ίδιου του μοντέλου και των αποτυχιών του καθεστώτος». Και το αποφασίζουν αυτό, σαν να μην υπήρξαν 68 χρόνια αποκλεισμού και ανελέητου οικονομικού πολέμου, κυρώσεων κάθε είδους, τρομοκρατικών επιθέσεων από τις ΗΠΑ και μιας εκστρατείας μέσων ενημέρωσης που λίγες χώρες και λαοί θα άντεχαν.
Τέτοια αθλιότητα από την Ε.Ε. προέρχεται από χώρες που ιστορικά έχουν διαπράξει και συνεχίζουν να διαπράττουν σφαγές, λεηλασίες, βασανιστήρια και γενοκτονίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ύπαρξής τους, εναντίον λαών του παγκόσμιου νότου και όχι μόνο. Ευρωπαϊκές ελίτ, διαποτισμένες από ρατσισμό, κυβερνήσεις και πρόεδροι διεφθαρμένοι, πολλοί από αυτούς στις ακόμα κρυφές λέσχες τύπου Epstein, κληρονόμοι εκείνων των κατακτητών που δολοφόνησαν εκατομμύρια ανθρώπους αυτόχθονων κοινοτήτων σε Αφρική, Ασία και αμερικανική ήπειρο. Αυτοί, με απόλυτη ατιμωρησία, καυχιούνται ότι μιλούν «αντικειμενικά» για την επαναστατική Κούβα, τον ηρωικό λαό της και τους σημερινούς της ηγέτες· ηγέτες όπως ο Ραούλ και ο Ντίας Κανέλ (στον οποίο επίσης έχουν επιβάλει κυρώσεις).
Ηταν ο κουβανικός λαός, με πράξεις και πρακτικές ανθρωπιστικής συνεργασίας, που έσπευσε αφιλοκερδώς να βοηθήσει σε κάθε ήπειρο, μπροστά σε κλιματικές καταστροφές ή πανδημίες. Αρκεί να θυμηθεί κανείς τις «ταξιαρχίες με τις λευκές μπλούζες», που έστειλαν Κουβανούς γιατρούς στην Ιταλία και στην Ανδόρα για να μετριάσουν τις συνέπειες της Covid-19 και να σώσουν χιλιάδες ζωές με το ανθρωπιστικό τους έργο.
;Ευρωβουλευτές που λαμβάνουν παχυλούς μισθούς, που πάσχουν από τη χειρότερη ασθένεια, την αναλγησία, τώρα μιλούν για «πολιτικούς κρατούμενους» και για «βάναυση καταστολή» στην Κούβα. Φτάνουν μάλιστα να αναφέρουν ότι «το καθεστώς βασανίζει και δολοφονεί». Ακριβώς αυτοί, στις χώρες των οποίων τα βασανιστήρια εφαρμόζονται ως κάτι φυσιολογικό, που προωθούν στρατιωτικοποιημένες κοινωνίες, που φυλακίζουν όλους όσους διαφωνούν με την «επίσημη» σκέψη, που λογοκρίνουν ειδήσεις, αναφορές ή αναλύσεις που αμφισβητούν την ακόρεστη επιδίωξή τους για περισσότερο καπιταλισμό ή που αποτελούν μόνιμους αναμεταδότες των εγκλημάτων που παράγει ο ευρωατλαντικος ιμπεριαλισμός σε κάθε σημείο του πλανήτη.
Για να μην αναφερθεί κανείς στο πώς οι ίδιοι αυτοί «κυρωτές» υπακούνε στο δόγμα της σιωνιστοναζιστικής οντότητας και διώκουν διεθνιστές αγωνιστές που καταγγέλλουν τις καθημερινές θηριωδίες, τη γενοκτονία στην κατεχόμενη Παλαιστίνη, στον Λίβανο, στη Συρία και σε άλλες χώρες της Δυτικής Ασίας. Φίλοι του Ισραηλινοναζιστικού αποικιακού καθεστώτος, στο οποίο στέλνουν χρήματα και όπλα για να συνεχίζει να δολοφονεί χιλιάδες παιδιά ή ακόμα και διαπιστευμένους δημοσιογράφους, όπως οι 300 που έχουν σκοτωθεί στη Γάζα.
Αυτοί, στην προσπάθειά τους να συνεχίσουν να πνίγουν την Κούβα, δεν κρύβουν λέξεις ούτε πράξεις για να εκπληρώσουν την εμμονική επιθυμία του Μάρκο Ρούμπιο ή του Τραμπ, οι οποίοι θεωρούνται οι μεγάλοι ηττημένοι της αδιαμφισβήτητης πορείας που πραγματοποίησε η ισλαμική δημοκρατία του Ιράν, μιας πορείας που τους επέφερε την ήττα σε όλα τα επίπεδα: πολιτικά, στρατιωτικά και διπλωματικά.
Γι’ αυτό δρουν με εκδικητικότητα, όπως έκαναν πάντα απέναντι στους λαούς που δεν υποτάσσονται. Δεν συνειδητοποιούν όμως ότι, όσο κι αν διαδίδουν ψέματα ή δημιουργούν εκστρατείες τυπικά αμερικανικού τύπου, δεν μπορούν να ξεγελάσουν όλο τον κόσμο. Η Κούβα είναι επαναστατική πατρίδα και «πατρίδα είναι η ανθρωπότητα», όπως έλεγε εκείνος ο μεγάλος αγωνιστής, εμπνευστής της κουβανικής επανάστασης, ο Χοσέ Μαρτί.
Απέναντι στις κυρώσεις του χθες και στη μανιώδη ιμπεριαλιστική επίθεση του σήμερα, το Νησί της Αξιοπρέπειας δεν θα υψώσει ποτέ λευκή σημαία, γιατί η ύπαρξή του αποτελεί έναν άσβεστο φάρο για τους καταπιεσμένους, για όσους αγωνίζονται για κυριαρχία, ανεξαρτησία και ελευθερία, για όλους και όλες όσες μεγάλωσαν με τις επαναστατικές διδασκαλίες του Φιντέλ, του Ραούλ, του Τσε, της Βίλμα, της Χαϊντέε και της Σέλια. Αυτό το κεφάλαιο δεν είναι χρηματοπιστωτικό, αλλά θάρρους και επαναστατικής προοπτικής, και αυτό είναι που έχουν στα χέρια τους οι νέες γενιές αγωνιστών και αγωνιστριών της Κούβας, νέοι που δεν διστάζουν να φωνάξουν στον κόσμο ότι η υπεράσπιση της Κούβας είναι ένα ζήτημα που δεν είναι απλά είναι σύνθημα, είναι μια ολόκληρη ιστορική περίοδος χωρίς τέλος: «Πατρίδα ή Θάνατος». Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βολιβία: Η «θεραπεία σοκ» του Τραμπιστή Ρ. Πας και το οχυρό του Έβο Μοράλες στη ζούγκλα – “Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους Αμερικάνους, και δε μας το συγχώρησαν… μας έλεγαν κομμουνιστές, τώρα μας λένε ναρκέμπορους”
Η Βολιβία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια βαθιά πολιτική και κοινωνική κρίση που έχει οδηγήσει το πλούσιο σε φυσικούς πόρους έθνος των Άνδεων σε κατάσταση απόλυτου στασιμότητας. Για περισσότερες από 50 ημέρες, η χώρα τελεί υπό καθεστώς εκτεταμένης παράλυσης, με την ατμόσφαιρα στην ορεινή πρωτεύουσα Λα Πας —η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο άνω των 3.500 μέτρων— να παραμένει πυκνή από δακρυγόνα και καπνό.
Οι υποστηρικτές του σοσιαλιστή πρώην προέδρου Έβο Μοράλες έχουν προχωρήσει σε μαζικές διαδηλώσεις και οδοφράγματα, αποκόπτοντας τις οδικές αρτηρίες σε ολόκληρη την επικράτεια και στραγγαλίζοντας την εθνική οικονομία. Η κινητοποίηση στρέφεται κατά του κεντροδεξιού Προέδρου Ροντρίγκο Πας, ο οποίος εξελέγη μόλις πριν από έξι μήνες σε μια ιστορική αναμέτρηση που τερμάτισε δύο δεκαετίες αριστερής διακυβέρνησης, αναδεικνύοντας ένα βαθύ χάσμα στην κοινωνία της Βολιβίας.
Η «θεραπεία σοκ» και η προσέγγιση με την Ουάσινγκτον
Ο Πρόεδρος Ροντρίγκο Πας ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας εφαρμόζοντας μια σειρά από ριζικές ακροδεξιές νεοφιλελεύθερες οικονομικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες όμως προκάλεσαν έντονες κοινωνικές αντιδράσεις. Η πολιτική της «θεραπείας σοκ» περιέλαβε τη μεταβολή των νόμων που διέπουν τη διαχείριση της γης, τη μείωση του φόρου επί του πλούτου και την πλήρη κατάργηση των κρατικών επιδοτήσεων στα καύσιμα, μέτρα που αποδείχθηκαν εξαιρετικά μη δημοφιλή στη βάση του πληθυσμού.
Παράλληλα, έντονη κριτική δέχεται η διπλωματική και στρατηγική στροφή του κ. Πας προς την κυβέρνηση του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, καθώς και προς άλλους δεξιούς ηγέτες της Λατινικής Αμερικής. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την επίσημη απέλαση της Αμερικανικής Υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών (DEA) από το έδαφος της Βολιβίας, ο Πρόεδρος Πας προχώρησε πρόσφατα στην υπογραφή μιας συμφωνίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με την Ουάσινγκτον για την κοινή καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών, γεγονός που πυροδότησε τα ανακλαστικά των σοσιαλιστικών κινημάτων.
Οι διαδηλωτές εμφανίζονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι την ανατροπή της κυβέρνησης, προτάσσοντας τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ένας εξ αυτών:
«Αγωνιζόμαστε για το μέλλον των παιδιών μας. Τώρα μπορεί να υποφέρουμε, για λίγους μήνες, έναν χρόνο το πολύ, αλλά μετά οι ζωές μας θα είναι σταθερές στο μέλλον. Γι’ αυτό γίνεται ο αγώνας μας.»
Ένας άλλος υποστηρικτής του κινήματος απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο συμβιβασμού, σημειώνοντας: «Κοιτάξτε, εδώ δεν υπάρχει πλέον διάλογος. Αυτό που θέλουν οι αδελφοί μας είναι να φύγει εκείνος, έτσι δεν είναι; Επειδή εμείς θα συνεχίσουμε εδώ. Καθένας έρχεται για το δικαίωμά του· έρχεται από πεποίθηση για να μπορέσει να υποστηρίξει αυτόν τον αγώνα».
Οικονομικό στραγγάλισμα και οι επιπτώσεις στον πληθυσμό
Για τους πολίτες που επιχειρούν να επιβιώσουν μακριά από τον πυρήνα της πολιτικής αντιπαράθεσης, η παράλυση των μεταφορών και του εμπορίου έχει εξελιχθεί σε μια εξοντωτική καθημερινότητα. Στις γειτονιές του Λα Πας σχηματίζονται καθημερινά ατελείωτες ουρές για την εξασφάλιση βασικών τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, με την κοινωνική δυσαρέσκεια να στρέφεται κατά της τακτικής των αποκλεισμών.
Μια πολίτης, περιμένοντας στην ουρά μαζί με την ηλικιωμένη μητέρα της, αποτύπωσε την απόγνωση των χαμηλότερων εισοδηματικά στρωμάτων:
«Το μπλόκο είναι μέρος της μάχης μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που ζητάμε αυτή τη στιγμή είναι να μπορέσουμε να αγοράσουμε τουλάχιστον ένα κομμάτι κοτόπουλο για να φάμε. Έχω τη μητέρα μου έτσι, όρθια. Η μητέρα μου είναι άρρωστη στα πόδια… για ένα κοτοπουλάκι! Πεθαίνουμε. Οι φτωχοί πεθαίνουν από την πείνα. Πώς είναι δυνατόν να μας συμπεριφέρεται έτσι;»
Ερωτηθείσα από τον δημοσιογράφο για το ποιος φέρει την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, η ίδια απάντησε χωρίς περιστροφές: «Ενός τύπου που τον λένε Έβο Μοράλες. Φυσικά».
Στο οχυρό του Τσαπάρε: Η ένοπλη περιφρούρηση του Έβο Μοράλες
Ο Έβο Μοράλες, ο πρώτος αυτόχθονας πρόεδρος της Βολιβίας και εμβληματικός ηγέτης της σοσιαλιστικής πτέρυγας, αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς τόσο για τους υποστηρικτές του όσο και για τους επικριτές του. Έχοντας μετατραπεί σε φυγόδικο εντός της ίδιας του της χώρας, ο κ. Μοράλες ζει κρυμμένος στην τροπική ζώνη του Τσαπάρε, μια περιοχή με εκτεταμένες καλλιέργειες κόκας. Η κύρια είσοδος της περιφέρειας φρουρείται στενά από ένοπλες ομάδες υποστηρικτών του, οι οποίοι ελέγχουν αυστηρά τις μετακινήσεις.
«Εμείς ως Βολιβιανοί δεν θα επιτρέψουμε να συλλάβουν τον αδελφό Έβο Μοράλες Άιμα, διότι όπως βλέπετε, είμαστε προετοιμαμένοι σε αυτό το έδαφος να τον υπερασπιστούμε και θα δώσουμε τις ζωές μας για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τον σύντροφο Έβο Μοράλες Άιμα», δήλωσε μέλος της περιφρούρησης.
Η εικόνα στο εσωτερικό του προπυργίου του αποπνέει έντονη στρατιωτική προετοιμασία, με τους υποστηρικτές του να κρατούν δόρατα και αυτοσχέδιες ασπίδες. Η ανησυχία τους δεν περιορίζεται μόνο στην πιθανή επέμβαση των κρατικών δυνάμεων για τις ποινικές κατηγορίες εμπορίας και διακίνησης που αντιμετωπίζει ο πρώην πρόεδρος —καθώς κατηγορείται για την απόκτηση παιδιού με ανήλικη— αλλά εκτείνεται και στο διεθνές επίπεδο. Μετά την πρόσφατη σύλληψη του ηγέτη της Βενεζουέλας, Νικόλας Μαδούρο, από τις αμερικανικές αρχές, οι πιστοί του Μοράλες εκφράζουν φόβους ότι ο αρχηγός τους θα μπορούσε να αποτελέσει τον επόμενο στόχο διεθνούς έκδοσης ή απαγωγής.
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν φοβούνται μια αντίστοιχη επιχείρηση των ΗΠΑ, ο υποστηρικτής του δήλωσε:
«Τον αδελφό Έβο Μοράλες θέλησαν να τον σκοτώσουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι εμείς ως Βολιβιανοί είμαστε προετοιμαμένοι για οποιαδήποτε επίθεση. Ζήτω ο διοικητής μας Μοράλες!»
«Ποτέ δεν φοβήθηκα»: Η ιδεολογική απάντηση του πρώην προέδρου
Μέσα από το καταφύγιό του, ο Έβο Μοράλες επιχείρησε να διαχωρίσει τη θέση του από τις κατηγορίες της κυβέρνησης του Λα Πας, η οποία κατηγορεί το κίνημά του για χρηματοδότηση από τα δίκτυα της παρανομίας. Ο ίδιος ανακάλεσε τα παιδικά του χρόνια, σημειώνοντας τις στερήσεις της καταγωγής του, ενώ υπεραμύνθηκε της παραδοσιακής καλλιέργειας της κόκας, διαχωρίζοντάς την από την παραγωγή ναρκωτικών ουσιών.
«Όταν ήμουν παιδί δεν υπήρχε φως ούτε πόσιμο νερό. Έπινα νερό μαζί με το πρόβατό μου, μαζί με το λάμα. Μετά από τόσες λεηλασίες κατά τη διάρκεια της αποικιοκρατίας και της Δημοκρατίας, συνεχίζουν να εμφανίζονται συνωμοσίες εναντίον του φύλλου της κόκας. Εμείς δεν μοιραζόμαστε, δεν υπερασπιζόμαστε την κοκαΐνη. Άλλο πράγμα είναι το φύλλο της κόκας —αυτό το φυτό που βλέπετε— και άλλο πράγμα είναι η κοκαΐνη. Δεν τη μοιραζόμαστε· δεν είμαστε η κουλτούρα της κοκαΐνης.»
Αναφορικά με τις κατηγορίες περί διαφθοράς και διασύνδεσης με το ναρκεμπόριο, ο κ. Μοράλες υποστήριξε ότι όλες οι σχετικές έρευνες που διεξήχθησαν, ιδίως κατά το έτος 2020, απέβησαν άκαρπες. Παράλληλα, εμφανίστηκε αμετάπειστος απέναντι στην τύχη του Νικόλας Μαδούρο στη Βενεζουέλα, χαρακτηρίζοντας το συμβάν «περίεργο» λόγω της απουσίας αντίστασης, και απέδωσε την τρέχουσα κρίση στη Βολιβία σε γεωπολιτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.
«Ποτέ δεν έχω φοβηθεί και ποτέ δεν έχουμε φοβηθεί. Ποτέ δεν παραδοθήκαμε ούτε πουληθήκαμε. […] Το πνεύμα του κόσμου είναι προσηλωμένο σε όσα συμβαίνουν στη Βολιβία. Έχουμε νικήσει όλα τα προγράμματα της βορειοαμερικανικής αυτοκρατορίας, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους γκρίνγκος, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Με την ευκαιρία εθνικοποιήσαμε, και τώρα είμαστε “ναρκοτρομοκράτες”. Δεν μας κατηγορούν πλέον ως κομμουνιστές, αλλά ως ναρκοτρομοκράτες.»
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κατά τη διάρκεια του αγώνα της ΛΔ Κονγκό εναντίον της Κολομβίας, οι κάμερες μετάδοσης της FIFA φάνηκαν να αποκόπτονται από αυτή τη στιγμή - πιθανόν λόγω κανόνων γύρω από πολιτικές χειρονομίες και διαμαρτυρίες.
Ο Superfan Lumumba Vea κάλυψε το στόμα του και μιμήθηκε ένα όπλο που τον σημάδευε στο κεφάλι σε μια ισχυρή συμβολική διαμαρτυρία ενάντια στην απόλυτη σιωπή που περιβάλλει τη σύγκρουση στην ανατολική ΛΔ Κονγκό.
Μία από τις πιο σοβαρές, αλλά λιγότερο προβεβλημένες, ανθρωπιστικές κρίσεις του πλανήτη (έχει εκτοπίσει εκατομμύρια και έχει στοιχίσει αμέτρητες ζωές μέσω βίας και σφαγών).
Ο εμβληματικός υποστηρικτής χρησιμοποίησε την επιρροή του και το στάδιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου για να τραβήξει την προσοχή σε μια τραγωδία που σαφώς αισθάνεται ότι ο κόσμος δεν μπορεί να αντέξει να συνεχίσει να αγνοεί
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ξεκαθαρίσουμε πως οι Γιάνκηδες είναι εκείνοι που παραβιάζουν συνεχόμενα τα όσα συμφώνησαν με το Μνημόνο Κατανόησης.
Και βομβάρδισαν ιρανικό έδαφος χθες βράδυ, και δεν επιβάλλουν την πλήρη κατάπαυση του πυρός στους υποτακτικούς τους στο Ισραήλ, και καθυστερούν χαρακτηριστικά στην αποδέσμευση κεφαλαίων του Ιράν και την άρση στην πράξη όλων των κυρώσεων κατά της πετρελαιοβιομηχανίας του Ιράν. Και σαν κερασάκι στην τούρτα ο ανοικός Πρόεδρος τους συνεχίζει-αν και μειωμένα-να απειλεί τους Ιρανούς.
Η δε δικαιολογία για τη χθεσινή επίθεση, το ότι δηλαδή οι Ιρανοί έβαλλαν κατά εμπορικού, είναι αστήρικτη, μιας και οι Ιρανοί είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για τη διέλευση από τα Στενά και όχι οι Γιάνκηδες που πρέτρεψαν το εμπορικό αυτό να περάσει από μη υποδεικνυόμενα από τους Ιρανούς ύδατα.
Για ποιό λόγο λειτουργούν έτσι; Το ότι είνια άτιμοι πρέπει να το θεωρείτε δεδομένο. Δεν είναι η απάντηση αυτή όμως. Απλούστατα προσπαθούν εκ των υστέρων και θρασύτατα να ανατρέψουν την ήττα τους στη μάχη στις διαπραγματεύσεις, ροκανίζοντας τα συμφωνηθέντα με συνεχείς παραβιάσεις και τεστάροντας συγχρόνως τις αντοχές των Ιρανών.
Και αυτές η αλήθεια είναι μεγάλες την τελευταία εβδομάδα. Και μπορώ να φανταστώ πως είναι μεγάλες προς το παρόν γιατί πρέπει πάσει θυσία να αδειάσει το συγκεντρωμένο ιρανικό πετρέλαιαο και φυσικό αέριο στο δίκτυο. Συνεπώς μη σας φανεί περίεργο αν κάνουν λίγη παραπάνω υπομονή μέχρι να φύγουν μερικές δεκάδες γεμάτα τάνκερ ακόμη για την Κίνα.
Αργά ή γρήγορα όμως θα πέσει πάλι η σφύρα επί της κεφαλής των Γιάνκηδων, γιατί απλά μπορεί και οι τελευταοί δε μπορούν να κάνουν τίποτα για αυτό.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Να συμπηλρώσω μόνο τον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της χώρας από ξένους και τελευταία ιδιαίτερα από Ισραηλινούς.
Και φυσικά το βάθεμα της ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ.
Σχολιο.- Εποικισμός γίνεται και απο μουσουλμάνους λαθρομετανάστες Οι Ισραηλινοί είναι ένα κομμάτι από το τσουνάμι της παράνομης μετανάστευσης
Σχολιο.- αντιγραφη απο ΑΙ: εποικισμός είναι η οργανωμένη ή συστηματική μαζική εγκατάσταση ανθρώπων (εποίκων) σε μια περιοχή που δεν ήταν προηγουμένως κατοικημένη από αυτούς.
Σιγουρα οι χιλιαδες εβραιοι ισραηλινοί, κινέζοι εγγλέζοι, γερμανοί βούλγαροι τούρκοι, που αγοράζουν γη στην Ελλάδα θεωρείται Εποικισμός. Αλλά και οι εκατοντάδες χιλιάδες των μουσουλμάνων είναι. Απο τον πολύ δικαιωματισμό της CIA και του Σόρος και του Μπιλ Γκέιτς έχετε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα.
Σχολιο.- Οι Ισραηλινοι σιωνιστοναζιστες (οχι οι Εβραιοι σαν θρησκευμα, αυτοι μπορει να ειναι οτιδηποτε) ερχονται να εξουσιασουν με το χρημα και τα δικτυα που διαθετουν, και ας ειναι λιγοι. Αυτη τη στιγμη ειναι η ανωτερη καστα στην Ελλαδα που προστατευεται απο τις αρχες περισσοτερο απο τους Ελληνες.
Σχολιο.- Οι παράνομοι μετανάστες κατά βάση δεν δουλεύουν και μόλις αποκτήσουν κρίσιμη μάζα θα κυριαρχησουν θρησκευτικά.
Υπαρχει διαφορα μεταξύ νόμιμου μετανάστη που τον κάλεσες για να εργαστεί για σένα και παράνομου που χρηματοδοτειται να εισβάλει μαζικά στην χώρα σου και να ζει επιδοτουμενος.Μείνε στις δικαιωματίστικες ιδεοληψιες σου που σου έχει χώσει στο κεφάλι η CIA.
Σχολιο.- Ε επειδή δεν γεννάει άλλο πια η πλέμπα, να τους δίνει δούλους στην εργασία, φαντάρους στο στρατό και πουτάνες (ή σεξεργάτριες, αν ενοχλούνται κάποιοι στο χαρακτηρισμό εργασίας) στη διασκέδαση, κάνουν εισαγωγή λαθρομεταναστών.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Κάποιος Γερμανός σκηνοθέτης –κατά τη δική του αφήγηση χρηματοδοτημένος από τα χρήματα των μνημονίων και του «βοήθα μας, Σόιμπλε»– γύρισε μια ταινία όπου ένας «Μπάτμαν» σκοτώνει μετανάστες, μουσουλμάνους, βιαστές, Πακιστανούς και όποιον άλλον χωράει στο σενάριο.
- Η ταινία απαγορεύτηκε και τώρα ετοιμάζονται σχεδόν... υπόγεια δίκτυα παράνομων προβολών, για το σημαντικότερο κινηματογραφικό γεγονός των τελευταίων δεκαετιών, και γιατί ο κόσμος δεν γουστάρει τη λογοκρισία.
- Την ίδια ώρα, η πραγματική Ελλάδα συνεχίζει τον κατήφορο. Σε γειτονιές με υψηλή ανεργία, ανήλικοι μπλέκουν σε κύκλους βίας, οπαδικών συγκρούσεων και ναρκωτικών, ενώ τα προβλήματα της καθημερινότητας παραμένουν εκεί, πολύ πιο πραγματικά από οποιαδήποτε κινηματογραφική έργο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο γνωστός πρωυθυπουργεύων πραίτορας...δαιμονοκράτης γκαντεμόσαυρος...ευχήθηκε προκαταβολικά αίσια πορεία στον όποιο δύστυχο συνέλληνα δεχτεί την θέση του "αστροναύτη"....δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση νομίζω
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Ο Καντάφι έκανε ό,τι ζήτησε η Αμερική.
Παρέδωσε τα πυρηνικά του όπλα. Άνοιξε τις εγκαταστάσεις του. 100% συνεργάστηκε.
8 χρόνια αργότερα - βοήθησαν στη δολοφονία του.
Το Ιράν άφηνε την διεθνή υπηρεσία του αποικιοκρατικού ξεφτιλοΟΗΕ να επιθεωρεί τα πυρηνικά του εργοστάσια μέχρι πριν να χτυπήσουν οι αμερικάνοι και οι ισραηλινοναζί, και αυτοί έδιναν όλα τα στοιχεία στη CIA και τη Μοσάντ.
Το Ιράν είδε αυτό. Και έμαθε.
Αυτή είναι η μόνη ιστορία που εξηγεί όλα όσα συμβαίνουν στο Στενό του Ορμούζ αυτή τη στιγμή.
Και κανείς δεν συνδέει τις τελείες.
19 Δεκεμβρίου 2003.
Ο Καντάφι έκανε μια απρόσμενη ανακοίνωση. Η Λιβύη διέλυε εθελοντικά ολόκληρο το οπλικό της πρόγραμμα. Τα βασικά συστατικά. Χημικά όπλα. Βαλλιστικοί πύραυλοι. Τα πάντα.
Παρέδωσε φυγοκεντρητές, σχέδια, εμπλουτισμένο υλικό -τα πάντα - σε Αμερικανούς και Βρετανούς επιθεωρητές. Η ΔΟΑΕ επαλήθευσε κάθε κομμάτι.
Αμερικανοί αξιωματούχοι την αποκάλεσαν «μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που μια πολιτεία συμφώνησε εθελοντικά να ρίξει τα προγράμματα μαζικής καταστροφής.
Οι κυρώσεις έχουν αρθεί. Οι επενδύσεις ανέβηκαν. Ο Καντάφι έδωσε τα χέρια με τον Τόνι Μπλερ. Μου πήρες την Κοντολίζα Ράις. Πήρα μια θέση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.
Το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών κήρυξε δημοσίως τη Λιβύη "πρότυπο για άλλες χώρες. ”
Ανέφεραν συγκεκριμένα το Ιράν και τη Βόρεια Κορέα.
Ζήτησαν μάλιστα προσωπικά από τον Καντάφι να συμβουλέψει αυτές τις χώρες να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.
Ήταν το κύριο παράδειγμα του "κάνω το σωστό πράγμα. " ”
Οκτώ χρόνια αργότερα. Οκτώβριος 2011.
Το ΝΑΤΟ βομβάρδισε τη Λιβύη για επτά μήνες. Ισλαμοφασίστες εκπαιδευμένοι από την CIA, υποστηριζόμενοι από τη δυτική αεροπορική δύναμη της Γαλλίας και των ΗΠΑ, βρήκαν τον Καντάφι κρυμμένο σε σωλήνα αποχέτευσης στην πατρίδα του.
Τον έπιασαν. Έφαγε ξύλο. Τον βίασαν, τον τεμάχισαν, τον δολοφόνησαν….
Η Χίλαρι Κλίντον έμαθε για τον θάνατό του κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης
Η απάντησή της, μπροστά στις κάμερες: «Ήρθαμε. Είδαμε. Πέθανε. ”
Αυτό το γέλιο όμως της οχιάς Χίλαρι…..
Τα ίδια και στην Συρία.
Είπαν στον Μπασάρ Άσαντ να παραδώσει τα χημικά όπλα της Συρίας. Ακόμα και η προδοτική Ρωσία. Τα παρέδωσε σαν ηλίθιος το 2014. Οι κυρώσεις και ο αποκλεισμός συνεχίστηκαν. Μέχρι το 2024, που η προδοτική Ρωσία τον απήγαγε, οι τζιχαντοφασίστες της CIA από όλες τις χώρες του κόσμου πήραν την εξουσία, και σφάζουν τον Συριακό Λαό.
Η Βόρεια Κορέα παρακολουθούσε.
Το υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε άμεσα επίσημη ανακοίνωση:
"Έχει αποδειχθεί και στις τέσσερις πλευρές του κόσμου ότι η πυρηνική απόσυρση της Λιβύης χρησιμοποιήθηκε ως τακτική κατοχής για τον αφοπλισμό της χώρας. ”
Ο Kim Jong-Un δήλωσε δημοσίως ότι πήρε «ένα μάθημα από τις χώρες της Μέσης Ανατολής. ”
Πριν από χρόνια, Βρετανοί και Αμερικανοί αξιωματούχοι είχαν πει σε έναν κορυφαίο Βορειοκορεάτη διπλωμάτη ότι η Λιβύη έγινε πιο ασφαλής αφού έδωσε τα όπλα της.
Χαμογέλασε και είπε, "Ας δούμε πώς θα τελειώσει αυτό. " ”
Τότε το 2011 σκοτώσαν τον Καντάφι.
Παρακολουθούσε και το Ιράν.
Ο Khamenei δήλωσε δημοσίως ότι το Ιράν δεν θα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο - και ότι το Ιράν είχε κλιμακωθεί τις πυρηνικές του προσπάθειες ακριβώς εξαιτίας αυτού που συνέβη στον Καντάφι.
Το τέλος που έβγαλε κάθε χώρα ήταν το ίδιο.
Η μόνη εγγύηση επιβίωσης είναι ένα όπλο που η Αμερική δεν μπορεί να αγνοήσει.
Τώρα καταλάβετε γιατί το αίτημα του Τραμπ προς το Ιράν να παραδώσει 972 κιλά εμπλουτισμένου ουρανίου δεν θα συμβεί ποτέ.
Προσφέρθηκε γραπτώς εγγύηση ασφαλείας στον Καντάφι .
Ο γιος του το επιβεβαίωσε. Υποσχέθηκαν την ασφάλεια του καθεστώτος με αντάλλαγμα πλήρη συνεργασία.
Οκτώ χρόνια αργότερα το ΝΑΤΟ βοήθησε να σκοτωθεί έτσι κι αλλιώς.
Ένα πυρηνικό όπλο δεν μπορεί να επαναδιαπραγματευθεί. Δεν μπορεί να επανερμηνευθεί από μια νέα διοίκηση. Δεν μπορεί να αντιστραφεί από άλλον Υπουργό Εξωτερικών.
Απλά υπάρχει.
Και όσο υπάρχει - δεν μπορείς να αντιμετωπίζεσαι με τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε ο Καντάφι.
Ο συνταγματάρχης Douglas Macgregor είπε αυτό στην εκπομπή Robert Kiyosaki
"Ο Καντάφι έκανε ό,τι του ζητήσαμε. Άνοιξε την πυρηνική και χημική του ικανότητα. Μας άφησε να το διαλύσουμε. 100% συνεργάστηκε. Τι κάναμε; Τον σκοτώσαμε».
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ευρωβουλευτές που ψήφισαν υπέρ της καταργησης της υποχρέωσης αναγραφής των μεταλλαγμένων τροφίμων στις ετικέτες τους δηλ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΤΡΩΜΕ.
Νέα Δημοκρατία:
Γιώργος Αυτιάς,
Βαγγέλης Μεϊμαράκης,
Ελίζα Βόζεμπεργκ
Ελεονώρα Μελέτη
Δημήτρης Τσιόδρας.
Φρέντη Μπελέρη.
• Όπως επίσης και η πρόεδρος της φωνής λογικής Λατινοπούλου Αφροδίτη.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
H Koύβα πεινά, η Κούβα διψά, η Κούβα ασφυκτιά. Το μακρόχρονο εμπάργκο, σε συνδυασμό με την απαγόρευση εισαγωγών πετρελαίου που επέβαλαν από τον Γενάρη του 2026 οι ΗΠΑ, αποκτά γενοκτονικές διαστάσεις. Σκουπίδια συσσωρεύονται στους δρόμους της Αβάνας καθώς τα απορριμματοφόρα δεν έχουν πετρέλαιο για να κινηθούν, ενώ πολύωρες είναι οι διακοπές ρεύματος. Ελλείψεις σε τρόφιμα και φάρμακα. Γηροκομεία και νοσοκομεία στενάζουν, η βρεφική θνησιμότητα διπλασιάστηκε, ενώ όλοι οι δείκτες δημόσιας υγείας επιδεινώνονται.
Πρόσφατα η Κούβα παρέλαβε από την Κίνα 15.000 τόνους ρύζι, κάτι που σημαίνει ότι σε κάθε Κουβανό αναλογεί ενάμισι κιλό ρύζι – μια προσωρινή ανακούφιση από την πείνα. Ήταν το πρώτο φορτίο και η Κίνα έχει υποσχεθεί να παραδώσει συνολικά 60.000 τόνους κατά φάσεις.
Πριν από αρκετά χρόνια διάβασα το μυθιστόρημα "Η υπόσχεση" (The Pledge) του Αμερικανού Χάουαρντ Φαστ, που αναφέρεται και στον τρομακτικό λιμό που επέβαλαν στην περιοχή της Βεγγάλης οι Βρετανοί στα χρόνια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου, το 1943, με αποτέλεσμα εκατομμύρια Ινδοί να πεθάνουν από πείνα. Τότε έμαθα πόσο πολύτιμος μπορεί να είναι ένας κόκκος ρυζιού. Ένα από τα πρόσωπα του βιβλίου είναι ένας Ινδός κομμουνιστής που γράφει, τυπώνει και διαβάζει μια εφημερίδα.
Όταν λέμε «διαβάζει», εννοούμε μεγαλόφωνη ανάγνωση. Ο εκδότης/δημοσιογράφος/τυπογράφος/τελάλης πηγαίνει με το ποδήλατό του από χωριό σε χωριό. Μόλις φτάνει σε έναν οικισμό, οι κάτοικοι, που τον περιμένουν, μαζεύονται γύρω του, κάθονται σταυροπόδι κατάχαμα κι εκείνος ξεδιπλώνει την εφημερίδα και τους διαβάζει τις ειδήσεις, καθώς όλοι είναι αναλφάβητοι. Η αμοιβή του είναι ένας κόκκος ωμού ρυζιού από κάθε ακροατή. Για τα παιδιά δωρεάν. Στόχος του είναι τα είκοσι χωριά την ημέρα, όμως συχνά περιορίζεται σε πολύ λιγότερα καθώς μετά την ανάγνωση ακολουθούν θυελλώδεις συζητήσεις. Το βράδυ επιστρέφει στην πόλη έχοντας μαζέψει μια χούφτα ρύζι, που αρκεί για την επιβίωσή του. Crowdfunding θα λέγαμε σήμερα, συλλογική χρηματοδότηση.
«Ρύζι, Φασόλια, Ζάχαρη». Αυτά τα τρία βασικά είδη διατροφής προσπαθούσε να προσφέρει στον λαό η κυβέρνηση των Σαντινίστας τη δεκαετία του ’80, όταν ο χρηματοδοτούμενος από τους Αμερικανούς πόλεμος των Κόντρας είχε γονατίσει την οικονομία της χώρας και η μαύρη αγορά οργίαζε. Με το δελτίο κάθε Νικαραγουανός εξασφάλιζε ενάμισι κιλό ρύζι το μήνα – ό,τι δεν βρίσκει ένας Κουβανός στις σημερινές συνθήκες του αδυσώπητου οικονομικού πολέμου.
Το Sunny Hong, το κινέζικο πλοίο που έφτασε στην Αβάνα, είναι το σύγχρονο ισοδύναμο του Κουρτουλούς, του ναυλωμένου από τον Ερυθρό Σταυρό τουρκικού πλοίου που στα χρόνια της Κατοχής έφτανε στο λιμάνι του Πειραιά φέρνοντας τρόφιμα (όσπρια) στη λιμοκτονούσα Αθήνα. Οι 60.000 τόνοι ρύζι δεν σώζουν αλλά, έστω, είναι μια υπόμνηση ότι ο κουβανικός λαός δεν είναι εντελώς μόνος σ’ αυτή την παρατεταμένη δοκιμασία.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται, όχι στη μακρινή Κούβα αλλά και στις δικές μας λαϊκές αγορές όπου, μετά τη λήξη τους, άνθρωποι μαζεύουν από τον δρόμο μισοσαπισμένα φρούτα και λαχανικά – και όχι για να ταΐσουν τα κουνέλια τους. Στις οθόνες μας είδαμε δραματικές εικόνες από τη Γάζα: Παλαιστίνιους να πυροβολούνται ενώ στέκονται στην ουρά για την παραλαβή λίγων τροφίμων ενώ άλλοι, επιζήσαντες, να μαζεύουν με τις χούφτες τους το αλεύρι που χύθηκε στο χώμα. Οι Κουβανοί δεν κινδυνεύουν από σφαίρες, ντρόουν και βόμβες – τουλάχιστον προς το παρόν. Στόχος των Αμερικανών είναι να εξαθλιώσουν τον κουβανικό λαό, να του στερήσουν όχι μόνο το ρύζι αλλά και την αξιοπρέπειά του ώστε να επιτευχθεί η αλλαγή καθεστώτος.
Η Κούβα αποτελεί «απειλή» δηλώνει η Ουάσινγκτον. Όμως απειλή για την παγκόσμια αντιδραστική τάξη αποτελεί όχι μόνο η ζώσα επανάσταση αλλά και η ανάμνησή της, ακόμα και το τραυματισμένο της αποτύπωμα. Αν καταρρεύσει η Κούβα, η ελπίδα θα γεράσει απότομα – σε όλο τον κόσμο. Ενάμισι κιλό κινέζικο ρύζι για κάθε Κουβανό είναι πολύτιμο, όμως εμείς έχουμε ανάγκη μια Κούβα όρθια, που δεν θα σέρνεται στα σκοτάδια, που δεν θα της λείπουν τα αυτονόητα, όπως το ταπεινό ρύζι.
Φίλοι που πρόσφατα ταξίδεψαν στην Κούβα μιλούν για την περηφάνια και τη λεβεντιά του λαού της όμως η πείνα εύκολα διαβρώνει ό,τι εδώ και δεκαετίες κατακτήθηκε με ιδρώτα και αυταπάρνηση. Η πείνα γίνεται πολεμικό όπλο, όπως αποδείχτηκε στη Γάζα. Και ξανά, 200 χρόνια μετά την Έξοδο του Μεσολογγίου: «λαλεί πουλί παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει».
Υ.Γ.1 Ο φάκελος «Λιμὀς της Βεγγἀλης» δεν λἐει να κλείσει. Πρὀσφατα μια βραβευμένη με Τurner εικαστικός, η Χέλεν Χάμοκ, αναγκάστηκε να αποσύρει ένα έργο της, μια βίντεο εγκατάσταση, από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες και πιέσεις 50 μελών της Βουλής των Λόρδων. Αιτία η αναφορά της Χάμοκ στην «ηθελημένη λιμοκτονία του ινδικού πληθυσμού από τον Ουίνστον Τσόρτσιλ».
Υ.Γ.2 «Στο Βιετνάμ πυρπόλησαν το ρύζι» τραγουδούσε το 1966 ο Σαββόπουλος. Και σήμερα στην Κούβα οι Αμερικανοί εξαφάνισαν το ρύζι.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Φτιάχνουν τον Δαίδαλο στο Λαύριο και ο τοπικός πληθυσμός παραμένει στο σκοτάδι για τις επιπτώσεις.
Τι μας περιμένει;
Σύμφωνα με διαφορες διαροές ο Δαίδαλος στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου θα λειγουργεί με τεχνολογία Nvidia.
Είναι ανεπίτρεπτο η τοπική κοινωνία και ιδιαίτερα ο γειτνιάζον οικισμός του Κυπριανού στο Λαύριο να μην εχουν ενημερωθεί για τις εφαρμοστέες τεχνικές ψύξης του υπερυπολογιστή και αν θα παράγεται θόρυβος απο την λειτουργία ψυκτικών μηχανημάτων και γεννητριών.
Δηλαδή ποση κατανάλωση νερού και απο ποιά πηγή ύδρευσης ,καθώς και λόγω της συνεχούς λειτουργίας ο παραγόμενος θόρυβος σε τι επίπεδα θα φτάνει και αν ξεπερνάει τα νόμιμα όρια αν εχουν προβλεφθεί ηχοπετάσματα ή άλλοι τρόποι προστασίας απο τον θόρυβο.
Τέλος να ενημερωθούμε για την βιοκλιματική μελέτη και πως θα επηρεαστεί το μικροκλίμα και σε ποια απόσταση απο την μονάδα.
Τα ερωτήματα προκύπτουν απο συζητήσεις με αρκετούς συντοπίτες που εχουν καποιες στοιχειώδεις γνώσεις και ζητουν πληροφόρηση απο την κατασκευάστρια εταιρεία το αρμόδιο υπουργείο και κάθε αρμόδιο.
Μην το προσπερνάτε , αυριο μπορεί να είναι αργά.
Σχολιο.- Οι Αμερικανοί ενώνονται κατά των κέντρων δεδομένων.
Οι φιλελεύθεροι και οι συντηρητικοί σπάνια συμφωνούν σε κάτι.
Αλλά σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, βρίσκουν ολοένα και περισσότερο κοινό έδαφος σε ένα ζήτημα: την αντίθεση στα κέντρα δεδομένων.
Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές και δημοσκοπήσεις, η αντίσταση σε νέα έργα κέντρων δεδομένων αναδύεται σε κοινότητες σε όλο το πολιτικό φάσμα. Οι κάτοικοι τόσο σε περιοχές με Ρεπουμπλικανική όσο και σε Δημοκρατική κλίση εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις που τροφοδοτούν την τεχνητή νοημοσύνη, το cloud computing, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μεγάλο μέρος του σύγχρονου διαδικτύου.
Ο λόγος είναι απλός.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ψηφιακή, αλλά η υποδομή πίσω από αυτήν είναι βαθιά φυσική.
Τα σύγχρονα κέντρα δεδομένων μπορούν να εκτείνονται σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια τετραγωνικά πόδια και να περιέχουν χιλιάδες διακομιστές που λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο. Μαζί, αυτοί οι διακομιστές καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ παράγουν μεγάλες ποσότητες θερμότητας που πρέπει να αφαιρεθούν μέσω συστημάτων ψύξης βιομηχανικής κλίμακας.
Οι κάτοικοι έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, την κατανάλωση νερού, την ηχορύπανση, την κυκλοφορία, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τις αλλαγές στα τοπικά τοπία. Ορισμένες προτεινόμενες εγκαταστάσεις είναι μεγαλύτερες από δεκάδες γήπεδα ποδοσφαίρου μαζί.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι ότι αυτές οι ανησυχίες εμφανίζονται σε μέρη που συχνά διαφωνούν σχεδόν σε όλα τα άλλα.
Σε μια εποχή βαθιάς πολιτικής πόλωσης, η αντίθεση στα κέντρα δεδομένων έχει γίνει ένα από τα σπάνια ζητήματα που προσελκύουν υποστήριξη τόσο από φιλελεύθερους όσο και από συντηρητικούς.
Σχολιο.- Εδω τρώμε ότι μας σερβίρουν. Θα εχει ταχα θέσεις εργασίας..
Σχολιο.- ρομπότ βάζουν για ν ακάνουν τις δουλειές στα κέντρα δεδομένων, αλλά και θέσεις εργασίας να υπήρχαν, αξίζει εάν όλο το Λαύριο γίνει μη κατοικίσιμο;
Σχολιο.- για μένα όχι, χωρια ολα αυτα που εχουμε ανεβάσει για τον θόρυβο, για το νεροκ το ρευμα.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Citizen Vigilante σκηνοθέτης Uwe Boll που λόγω της λογοκρισίας παίζεται μόνο στο Χ (πρώην twitter) του Έλον Μασκ μόλις ανακοίνωσε ότι θα έρθει η συνέχεια και δημοσίευσε αυτή την αφίσα. Ρίξτε μια ματιά στην εικόνα. "Έρχεται στην Αμερική".
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Elon Musk με δύο λόγια ξεφτίλισε τον Merz και το γερμανικό κράτος!!
DIE WELT:
Ο Musk ανέβασε ολόκληρη την ταινία «Citizen Vigilante» του σκηνοθέτη Uwe Boll στο X. https://x.com/i/status/2070157480915538098
Η ταινία ακολουθεί έναν εύπορο επιχειρηματία, ο οποίος μετά τη δολοφονία της μητέρας του, μετατρέπεται σε αυτόκλητο τιμωρό βίαιων εγκλημάτων που διαπράχθηκαν... Παίρνει τον νόμο στα χέρια του για εγκληματίες μετανάστες και διεφθαρμένους αξιωματούχους.
Στη Γερμανία η ταινία δεν πήρε έγκριση από το FSK (γερμανικό συμβούλιο αξιολόγησης ταινιών) και απαγορεύτηκε η προβολή σε κινηματογράφους και streaming υπηρεσίες, -λόγω προώθησης της αυτοδικίας. Ο Boll χαρακτήρισε την απόφαση λογοκρισία και ο Musk έκανε την ταινία διαθέσιμη δωρεάν.
Έτσι η υπόθεση απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα καθώς ο Elon Musk δημοσίευσε ολόκληρη την ταινία, ως απάντηση στη γερμανική λογοκρισία.
Η απόφαση της FSK έχει αναζωπυρώσει τη δημόσια συζήτηση στη Γερμανία γύρω από τα όρια της καλλιτεχνικής ελευθερίας, την απεικόνιση της μετανάστευσης στον κινηματογράφο και τον ρόλο των κρατικών φορέων στην αξιολόγηση του οπτικοακουστικού περιεχομένου.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εισβολείς δεν είναι μόνο οι λαθρομετανάστες που τους κουβαλάνε εδώ πέρα σωρηδόν.
Εισβολείς είναι και αυτοί που ήρθαν το 2012 που πεινούσες
και αγόρασαν κοψοχρονιά όλα τα ακίνητα στο κέντρο
για βραχυχρόνια μίσθωση
και συνέχισαν για μια δεκαετία,
μέχρι που εσύ δεν βρίσκεις πού να μείνεις,
μιας και για να πληρώσεις το ενοίκιο
θέλεις να πουλήσεις και ένα νεφρό.
Εισβολείς είναι και τα funds ξένων και εγχώριων συμφερόντων
που σου πήραν τα σπίτια
και ό,τι αξιοπρέπεια σου απέμεινε.
Εισβολείς είναι και οι πολυεθνικές
που άνοιξαν καταστήματα και έκλεισαν το μαγαζάκι σου
για να γίνεις τώρα γκαρσόνι τους.
Είναι οι ίδιες που με τη βοήθεια των κυβερνήσεων
υποβαθμίζουν τα νοσοκομεία
για να πηγαίνεις πελατάκι στα ιδιωτικά τους.
Που αγόρασαν μπιρ παρά τους σιδηροδρόμους σου και μαζί με το κράτος σκότωσαν τα παιδιά σου.
Εισβολείς είναι τα data center
που πίνουν σαν τρελά το νερό και την ενέργειά σου
κι εσένα σου λένε τα ΜΜΕ από το πρωί μέχρι το βράδυ
πως λόγω λειψυδρίας
θα σου πουλήσουν και το νερό χρυσάφι όπως έκαναν με την ενέργεια.
Εισβολείς είναι οι ίδιοι σου στέρησαν την παιδεία
και την αντάλλαξαν με απολυτήρια
για να βρεις δουλειά.
Έφυγαν τα παιδιά σου στο εξωτερικό
και τα χαιρετάς με βιντεοκλήση.
Μεγαλώνουν τα εγγόνια σου μακριά
Εισβολείς είναι αυτοί που σου πήραν τις δουλειές, ηλίθiε.
Σε αγοράσαν και σε πούλησαν τριακόσιες φορές και δεν πήρες χαμπάρι.
Την πατρίδα που υπερασπίζεσαι την έχουν υποθηκεύσει για 99 χρόνια .
Ναι, αυτοί που ψήφισες ζώο.
Κι αναρωτιέμαι ποιος φταίει περισσότερο τελικά:
οι εισβολείς που σε γλεντάνε
ή εσύ που είσαι τόσο μaλάκaς και τους υποστηρίζεις ;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΙΚΤΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ--ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΚ ΝΕΟΥ
Αν έχετε παρακολουθήσει αυτή την υπόθεση, θα γνωρίζετε ότι η γερμανική κυβέρνηση στα πλαίσια της ενίσχυσης της στρατιωτικοποίησης της χώρας απαίτησε την υποχρεωτική συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου προετοιμασίας στράτευσης για όλους τους σε ηλικία στράτευσης Γερμανούς ενώ ταυτόχρονα ξεκίνησε μεγάλη καμπάνια πρόσληψης εθελοντών στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας.
Πλην όμως η επιχείρησε απέτυχε οικτρά καθώς κατάφεραν να στρατολογήσουν μόνο περίπου 530 εθελοντές ενώ επίσης εκατοντάδες χιλιάδες άτομα δεν απάντησαν στις επιστολές στρατιωτικής εγγραφής. Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, είχαν αποσταλεί περίπου 298.000 ερωτηματολόγια σε 18χρονους. Για τους άνδρες, η συμπλήρωσή τους είναι υποχρεωτική, ενώ οι γυναίκες μπορούν να συμμετάσχουν στην έρευνα εθελοντικά.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ WALL STREET JOURNAL ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ
Οι ΗΠΑ επανεξετάζουν τη στρατιωτική τους παρουσία στη Μέση Ανατολή μετά τις ιρανικές επιθέσεις, σύμφωνα με την WSJ.
Οι ΗΠΑ σκοπεύουν να χτίσουν εκ νέου μια βάση στο Μπαχρέιν και να μειώσουν την παρουσία τους στο Κουβέιτ και τη Σαουδική Αραβία. Προβλέπεται επίσης η μεταφορά ορισμένων εγκαταστάσεων "πιο δυτικά" – πέρα από την εμβέλεια των ιρανικών πυραύλων και των drones. Το Ισραήλ εξετάζεται ως μία από τις επιλογές για την ανάπτυξη της αμερικανικής υποδομής.
«Ορισμένες καταστραμμένες εγκαταστάσεις ενδέχεται να μην αποκατασταθούν καθόλου. Τα κέντρα διοίκησης ενδέχεται να μεταφερθούν υπόγεια, ενώ οι στρατιωτικές δυνατότητες ενδέχεται να κατανεμηθούν σε μεγαλύτερο αριθμό εγκαταστάσεων στην περιοχή», γράφει η εφημερίδα.
Τα έξοδα θα είναι σημαντικά. Μόνο η αποκατάσταση της κατεστραμμένης υποδομής της βάσης στο Μπαχρέιν θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια. Στο Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών εκτιμούν ότι η συνολική ζημιά στις αμερικανικές βάσεις κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης ανέρχεται σε έως και 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Μα πόσες ακόμα βλακείες θα πει ο αληταράς ανοϊκός κωλόγερας σιωνιστοναζιστής Τραμπ?
-Ο Τραμπ για την δύστυχη κι ισοπεδωμένη απ’ τους σεισμούς Βενεζουέλα:
--“Βοηθάμε τη Βενεζουέλα γιατί μετά από πόλεμο μιας μέρας, ( Σημ. ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ), τους παίρνουμε όλο το πετρέλαιο, τα πάνε πολύ καλύτερα από ποτέ, είναι ευτυχισμένοι και χορεύουν από χαρά στους δρόμους.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Ο Νετανιάχου αποκαλεί τη συμφωνία με τον Λίβανο «πλήγμα για το Ιράν» και λέει ότι τα ισραηλινά στρατεύματα δεν φεύγουν από τον νότιο Λίβανο ανεξάρτητα από τις απαιτήσεις της Τεχεράνης.
Σύμφωνα με το Ynet, ο Νετανιάχου λέει ότι το Ισραήλ δεν θα αποσυρθεί μέχρι να αφοπλιστεί η Χεζμπολάχ «και εφόσον υπάρχει απειλή για το Κράτος του Ισραήλ», παρουσιάζοντας ολόκληρη τη συμφωνία λιγότερο ως ειρηνευτική συμφωνία και περισσότερο ως στρατηγική απώλεια ειδικά για το Ιράν.
***
-Η ισραηλινή στρατιωτική αυτάρκεια είναι ένας μύθος καθώς οι Σιωνιστές κινούνται προς μεγαλύτερη πρόσβαση σε αμερικανικά όπλα
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπέντζαμιν Νετανιάχου δήλωσε ότι το Ισραήλ πρέπει να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο δίκτυο όπλων για να τερματίσει την εξάρτηση από την αμερικανική βοήθεια.
Εν τω μεταξύ, η σιωνιστική ομάδα λόμπι AIPAC προωθεί μια διάταξη στο νομοσχέδιο για τις αμυντικές δαπάνες των ΗΠΑ (NDAA) του 2027 για τη συγχώνευση των αμερικανικών και ισραηλινών αμυντικών τομέων.
Άρθρο 219 του NDAA του 2027
Η περίπλοκη διάταξη θα δημιουργούσε έναν εκτελεστικό παράγοντα για την επέκταση και την επιτάχυνση της έρευνας, της ανάπτυξης και της βιομηχανικής συνεργασίας στην αμυντική τεχνολογία ΗΠΑ-Ισραήλ. Θα αναδιαρθρώσει ουσιαστικά τις διαδικασίες του Πενταγώνου γύρω από την αμυντική ολοκλήρωση ΗΠΑ-Ισραήλ, προειδοποίησε το Ινστιτούτο Quincy.
Το Ισραήλ θα αποκτούσε μεγαλύτερη πρόσβαση στην αμερικανική στρατιωτική τεχνολογία, την επιτήρηση και άλλα, αλλά τι θα κέρδιζαν οι ΗΠΑ; Τίποτα, υποστηρίζει το Weichert Brief.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Γιατί οι άνθρωποι στη Βηρυτό περικυκλώνουν το ίδιο τους το κυβερνητικό κτίριο αυτή τη στιγμή; Αυτός είναι ο λόγος.
Η ηγεσία του Λιβάνου μόλις υπέγραψε ένα πλαίσιο που παραχωρεί πρώτα τον αφοπλισμό της Χεζμπολάχ, με την αποχώρηση του Ισραήλ από το λιβανέζικο έδαφος να έρχεται μόνο μετά, σε ένα χρονοδιάγραμμα που μόνο το Ισραήλ μπορεί να πιστοποιήσει. Δύο πιλοτικές ζώνες, που ελέγχονται από τον Ισραηλινό Στρατό μέχρι το Τελ Αβίβ να αποφασίσει ότι η Βηρυτός έχει κάνει αρκετά.
Τα χειρότερα σημεία για τον Λίβανο, κατευθείαν από το κείμενο:
-Το Ισραήλ δηλώνει «καμία εδαφική φιλοδοξία στον Λίβανο», ενώ παραμένει ακριβώς εκεί που είναι μέχρι να υπογράψει μονομερώς τον αφοπλισμό
-Η στρατιωτική βοήθεια των ΗΠΑ προς τον Λιβανέζικο Στρατό έρχεται «αυστηρά υπό όρους» από ορόσημα που θέτει και βαθμολογεί η Ουάσινγκτον
-Ο Λίβανος και οι ΗΠΑ δεσμεύονται από κοινού να στραγγαλίσουν οικονομικά οποιαδήποτε ομάδα συνδέεται με την αντίσταση, η Χεζμπολάχ δεν κατονομάζεται ποτέ στο κείμενο, αλλά είναι η μόνη ομάδα για την οποία γράφεται αυτή η ρήτρα
-Τα χρήματα για την ανοικοδόμηση διατηρούνται σε ξεχωριστή, πιο αργή τροχιά από τις στρατιωτικές συνθήκες, οπότε η Βηρυτός αφοπλίζεται πρώτη και περιμένει να πληρωθεί
Το πλαίσιο κλείνει ευχαριστώντας τον Τραμπ για το «όραμα και την ηγεσία» του. Οι άνθρωποι έξω από το Σεράιλ δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για ειρηνευτική συμφωνία.
Σχολιο.- Βουλευτής της Χεζμπολάχ, Χασάν Φαντλάλα: η κυβέρνηση του Λιβάνου δεν έχει καμία νομιμοποίηση να υπογράψει αυτό και δεν θα αφήσουμε να εφαρμοστεί επί τόπου.
Σύμφωνα με το Farsnews, ο Φαντλάλα λέει ότι η αντίθεση της Χεζμπολάχ στη συμφωνία με το Ισραήλ είναι σοβαρή και η ομάδα δεν θα επιτρέψει στην κυβέρνηση να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της επί τόπου. Το σχόλιό του: Ο Νετανιάχου ουσιαστικά διαπραγματευόταν με τον εαυτό του, καθώς αυτή η κυβέρνηση στερείται συνταγματικής και συμβατικής νομιμοποίησης και δεν έχει πραγματικά μέσα να επιβάλει τη θέλησή της. «Ο πραγματικός παράγοντας είναι το πεδίο της μάχης και το πεδίο της μάχης μας ανήκει. Είμαστε οι κύριοι αυτής της γης», είπε, προσθέτοντας ότι η Χεζμπολάχ θα αντισταθεί σε ό,τι κάνει η κυβέρνηση και θα τηρήσει ακόμη πιο σταθερά την αντίσταση και τα όπλα της από πριν.
Σε ξεχωριστή δήλωση, ο Φαντλάλα προχώρησε περαιτέρω: οι άμεσες διαπραγματεύσεις με τον ισραηλινό εχθρό παραβιάζουν το Άρθρο 52 του συντάγματος του Λιβάνου και κανείς δεν έχει την εξουσία να ακυρώσει την κατάσταση εχθρότητας με το Ισραήλ. Απευθυνόμενος απευθείας στον Νετανιάχου: «Έχετε κάνει συμφωνία με ανθρώπους που δεν έχουν καμία εξουσία να αποφασίσουν οτιδήποτε. Η κατάσταση εχθρότητας με το Ισραήλ παραμένει σε ισχύ. Όποιος σφίγγει το χέρι του εχθρού είναι συνεργός στα εγκλήματά του».
Σχολιο.- Διαμαρτυρίες στη Βηρυτό, μετά την χθεσινή υπογραφή συμφωνίας μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ
για την έναρξη άμεσων και επίσημων συνομιλιών για πρώτη φορά
Οι περισσότεροι άνθρωποι στον Λίβανο, ειδικά οι Σιίτες, θεωρούν την ισραηλινολιβανική συμφωνία προδοσία και λένε ότι ισοδυναμεί με κίνηση ομαλοποίησης.
Μεταξύ άλλων, η ισραηλινολιβανική συμφωνία περιλαμβάνει ένα σχέδιο για την κοινή καταπολέμηση της Χεζμπολάχ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Το Ιράν εξαπέλυσε επιθέσεις εναντίον στρατιωτικών βάσεων των ΗΠΑ ως αντίδραση στην αμερικανική επίθεση
-Οι ναυτικές δυνάμεις του IRGC αντέδρασαν στην επιθετικότητα και την παραβίαση των υποχρεώσεων εκ μέρους των ΗΠΑ.
-Μετά την παραβίαση της εκεχειρίας από το σιωνιστικό καθεστώς στο νότιο Λίβανο, οι ΗΠΑ, όπως πάντα, αθέτησαν τις υποχρεώσεις τους και, με το πρόσχημα της παρεμπόδισης της κίνησης ενός πλοίου που παραβίαζε τους κανόνες σε απαγορευμένη διαδρομή στο στενό του Ορμούζ, πραγματοποίησαν αεροπορική επίθεση κατά των ακτών του Ιράν. Το Πολεμικό Ναυτικό του Ιράν, σε απάντηση σε αυτή την επιθετικότητα, εξαπέλυσε πλήγματα κατά των θέσεων του αμερικανικού στρατού στην περιοχή.
-Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Μνημονίου του Ισλαμαμπάντ, ο έλεγχος της διέλευσης από το Στενό του Ορμούζ ασκείται από κοινού με το Ιράν· ωστόσο, οι ΗΠΑ προσπάθησαν να παραβιάσουν αυτή τη δέσμευση, στην οποία δόθηκε η απαραίτητη απάντηση, και έτσι θα συνεχίσει να γίνεται. Σε περίπτωση επανάληψης της επιθετικότητας, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερης κλίμακας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Η Βρετανία διεξάγει τον πόλεμο των μη επανδρωμένων αεροσκαφών στην Ουκρανία
Ο ρόλος του Ηνωμένου Βασιλείου στο πρόγραμμα μη επανδρωμένων αεροσκαφών της Ουκρανίας είναι μεγαλύτερος από ό,τι πολλοί αντιλαμβάνονται: ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μη επανδρωμένων αεροσκαφών της χώρας, η Ukrspecsystems, λειτουργεί πλέον μια πλήρως λειτουργική βάση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Από τις αρχές του 2026, η βρετανική εγκατάσταση χειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία - από την Έρευνα και Ανάπτυξη και τη μηχανική έως τις δοκιμές και την εκπαίδευση χειριστών.
Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε:
-Στις αρχές του 2026, η Ukrspecsystems ξεκίνησε μια πλήρως λειτουργική εγκατάσταση στο Ηνωμένο Βασίλειο που χειρίζεται ολόκληρη την αλυσίδα: έρευνα, ανάπτυξη, μηχανική, δοκιμές και εκπαίδευση χειριστών.
-Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Rory Chamberlain - ο οποίος είναι Βρετανός, όχι Ουκρανός - περίπου 500 άτομα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο εργάζονται αυτήν τη στιγμή στην εγκατάσταση, παράγοντας περίπου 1.000 UAV ανά μήνα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ξέρετε ;;ότι όταν έγιναν τα ληγνιτορυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής σημασίας;;
Ξέρετε ότι εάν καποια στιγμή σταματούσε η ΔΕΗ να τα χρησιμοποιεί θα επιτστρεφονταν στους ιδιοκτήτες ;
Ακούστε τώρα.
Πριν δυο χρόνια ο Μητσοτάκης και.η παρέα του,.. άλλαξε τη ρήτρα αυτή και έδωσε το δικαίωμα στην ΔΕΗ να τα χρησιμόποιησει όπως θέλει ..και να μην τα επιστρέψει.
Αυτό ήταν το πρώτο πραξικόπημα.κατα της ενεργειακής αυτάρκειας της Ελλάδος
Το δεύτερον έγινε με την καταστροφή των αναβατορίων στην Μαυροπηγή ώστε να μην έχει ενέργεια η Ελλάδα ακόμη και σένα πολεμο που ερχεται .
Τι γίνεται όμως πόια είναι η αλήθεια ;
Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ
Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
Γιατι;;
Ο χώρος που βρίσκεται ο λιγνίτης θεωρείται στεγανός ..και δημιουργηθηκαν θύλακες και οι θύλακες αυτοι, μπορούν να γεμίσουν και να συγκρατήσουν νερό
Φανταστείτε λεκάνες που δημιουργήθηκαν λόγω της εκσκαφης
Θα μου πείτε τι θα το κάνουν το νερό
Το νερό θα χρησιμοποιηθεί για τα Ντάτα centers για να ψύχονται τα τεράστια αυτά centers που θα κάνει ο ιδιώτηςδλδ η CVC
Θα μεταφέρουν νερό από το φράγμα του Πολυφυτου για να έχουν ψύξη όταν κάνουν αυτα ,τα data centers
Επιπλέον όλη η περιοχή θα γεμίσει φωτοβολταϊκά..
Αυτό είναι το σχέδιο ..κα.οχι αυτες τις βλακείες ότι αφού δεν τα χρησιμοποιουμε..τα γκρεμίζουμε.
Η κυβέρνηση θα μας σβήσει από τον χάρτη ..και θα δείτε πως ούτε γεώτρηση θα γίνει
Η σεβρον ζήτησε και πήρε 18μηνες παράταση σκεπτομενη ότι ίσως αλλάξει η κυβέρνηση και με μία άλλη κυβερνηση κάνει τις εξορύξεις χωρίς εμπόδια που τις βάζει ο Μητσοτάκης
Σκεφτειτε ότι από Πάτρα και Ιωάννινα έδιωξαν τα ΕΠ...φτιάχνοντας θαλασιο πάρκα ..Δεν θέλουν γεωτρήσεις δεν θέλουμε.ληγνιτη ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΤΗΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ Η ΑΛΛΙΩΣ, ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;
ΓΙΑ ΑΡΧΗ!
.- ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ 0,75% ΤΟ ΜΗΝΑ.
.- ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΓΙΑ 3ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΟΣ
.- ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.
.- ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ.
.- ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΥΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.
.- ΠΕΡΙΟΡΙΖΩ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ
.- ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ Μ.Μ.Ε
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΣΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ
ΤΑΜΕΙΟ ΤΕΛΟΣ!
ΗΣΥΧΑ- ΩΡΑΙΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!!!!
ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑ!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Άγνωστη η στολή στα ελληνικά πανεπιστήμια μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, πέρασε σιγά σιγά στα μουλωχτά, κι η ορκωμοσία των πτυχιούχων μετατρέπεται σε καρναβάλι.
Με τήβενους και τετράγωνα καπέλα, προερχόμενα από τον βαθύ δυτικό Μεσαίωνα, που βγάζανε πολύ, μα πολύ γέλιο, όταν τα βλέπαμε στο σινεμά παλιότερα.
Αλλά είπαμε! Μεγάλο κι ακαταμάχητο το σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντι στη Δύση.
Μέχρι και καρναβαλίστικα φοράνε για να πείσουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους!
Σχολιο.- Επειδή ασχολούμαι με τις φωτογραφήσεις των αποφοιτήσεων των ελληνικών πανεπιστημίων, κάθε φορά που βλέπω έναν φοιτητή να αρνείται να φορέσει αυτή την κελεμπία που την αποκαλούν τήβεννο, σπεύδω να τον συγχαρώ και να μάθω τον λόγο. Όλοι το κάνουν συνειδητά αρνούμενοι να ενταχθούν στο κοπάδι.Όμως είναι πάρα πολύ λίγοι.
Σχολιο.- Ερώτηση ... Αν κάποιος δεν φορέσει την "αποκριάτικη στολή" τι θα συμβεί ? Ξέρει κάποιος να απαντήσει ?
Σχολιο.- Τίποτα δεν θα συμβεί. Δεν είναι υποχρεωτική.
Σχολιο.- Η κόρη μου δεν φόρεσε την Αμερικανιά , ούτε στο πτυχίο , ούτε στο μεταπτυχιακό .
Σχολιο.- Καλά κάνεις και επισημαίνεις τα καραγκιοζιλικια αλλά και την κομπλεξικη δυτικολαγνεια.
Και φυσικα ,μετά την τηβεννομαγεια, όλοι άνεργοι όλοι για εργασιακές συνθήκες βαρβαρης κ απανθρωπης εκμεταλλευσης.
Για 600- 1000 ευρώ -με τα μισα για νοικι-κ όλη μέρα , ολη η ζωη σκλαβοι των αφεντικών.
Σχολιο.- Μόνο που και στην Τουρκία, γίνεται κάτι αντίστοιχο.
Και όχι πως αυτό είναι...ελαφρυντικό, αλλά δείχνει την διείσδυση του αμερικάνικου τρόπου ζωής
Σχολιο.- Την περασμένη χρονιά παραβρέθηκα σε τελετή απονομής διπλωμάτων στο πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ηράκλειο. Δεν είδα τήβεννους και καπέλα. Υπήρχαν βέβαια επίσημες εμφανίσεις, ανθοδέσμες κλπ. Επίσης υπηρχαν και μερικές καραμουζες και βουβουζελες. Στα προπύλαια του Πανεπιστημίου στην Αθήνα που περνάω τακτικά, κάποιες φορές βλέπω και χαρτονομίσματα τύπου μονοπωλης να είναι πεταμένα στο πεζοδρόμιο.
Σχολιο.- Μη μου πείτε ότι άρχισαν να φοράνε τηβέννους και στα δημόσια πανεπιστήμια;Για τα ιδιωτικά κολλέγια το ήξερα .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ακομα και οι προσφατοι καταστροφικοι σεισμοι στη Βενεζουελα δεν σταθηκαν αφορμη για να ακουστει οποιαδηποτε ειδηση για την εξελιξη της φυλακισης και της δικης του Νικολα Μαδουρο και της συζυγου του.
Ηταν 3.1.2026 οταν μετα απο μια επιδρομη επιλεκτων στρατιωτικων δυναμεων των Η.Π.Α. στην προεδρικη κατοικια του Καρακας, και αφου στο παρελθον επιχειρησαν πολυτροπα να τον ανατρεψουν νομιμα χωρις επιτυχια επειδη ο λαος της Βενεζουελας ειχε διαφορετικη βουληση, δολοφονησαν 12 ανδρες της φρουρας και τους απηγαγαν. Ο Τραμπ παραδεχθηκε κυνικα και με αλαζονεια την πραξη λεγοντας οτι θα δικαστουν για παρανομο εμποριο οπλων και κοκαινης, ενω ξεκαθαρισε οτι ο προυπολογισμος της χωρας θα διοικειται πλεον απο τις Η.Π.Α. Οι εκπροσωποι των χωρων της Ε.Ε. ταχθηκαν στο πλευρο του, ενω ο Μητσοτακης εκανε και την αμιμητη δηλωση οτι δεν ειναι ωρα για να εξετασουμε τη νομιμοτητα της πραξης απο πλευρας διεθνους δικαιου.
Οι Μαδουρο, που απο την πρωτη στιγμη δηλωσαν οτι ειναι απαγωγη και δεν εχουν σχεση με τις κατηγοριες, μεταφερθηκαν σε κλειστη φυλακη της Ν. Υορκης και ανακοινωθηκε οτι η δικη τους θα αρχιζε στις 17.3.2026
Υστερα η δημοσιοτητα επεσε στις βλεψεις των Η.Π.Α. για τη Γροιλανδια, τις απειλες για την Κουβα και βεβαια τον πολεμο κατα του Ιραν. Οι ειδησεις για τον Μαδουρο σχεδον εξαφανιστηκαν. Μια απο τις τελευταιες, πριν ενα μηνα, ειναι οτι η δικη τους δεν εχει ξεκινησει ακομα διοτι η κυβερνηση των Η.Π.Α. δεν επιτρεπει σε εκεινην της Βενεζουελα (τετοια...εθνκη ανεξαρτησια απολαμβανει η χωρα αυτη μετα την απαγωγη του προεδρου της) να προβει σε πληρωμη του Αμερικανου συνηγορου του, με συνεπεια ο τελευταιος να δηλωνει οτι θα αποχωρησει διοτι δεν μπορει να ασκησει τα καθηκοντα του.
Ομως οσο και αν στη σημερινη ιμπεριαλιστικη πολεμικη πρακτικη οι δολοφονιες και οι απαγωγες αντιπαλων ηγετων αποτελουν κανονα, το ζητημα Μαδουρο δεν πρεπει να ξεχαστει. Ο Μαδουρο δεν πρεπει να σαπισει στη φυλακη, οπως ο Οτσαλαν κ.α.
Και το πρωτο ζητουμενο ειναι η πληροφορηση
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Γενικός Εισαγγελέας του ΔΠΔ, Καρίμ Καν, αποκάλυψε τα λεγόμενα του Τραμπ και του Νετανιάχου
Καν: «Απείλησαν δικαστές του ΔΠΔ, προσωπικό του ΟΗΕ και την οικογένειά μου για υποθέσεις που αφορούσαν το Ισραήλ.
12 γερουσιαστές των ΗΠΑ έστειλαν επιστολή λέγοντας «Καταδιώκετε το Ισραήλ και εμείς καταδιώκουμε εσάς και την οικογένειά σας».
Μετά ήρθαν κυρώσεις, παγωμένοι λογαριασμοί, ταξιδιωτικές απαγορεύσεις. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για τα κράτη να εκφοβίζουν τη διεθνή δικαιοσύνη».
Επιτέλους κάποιος το είπε αυτό. Τι ΘΑΡΡΟΣ έχει αυτός ο άνθρωπος
https://x.com/_InfoGram_/status/2070952587986399484
Σχολιο.- Άρα 12 Ρεπουμπλικάνοι γερουσιαστές απείλησαν δημόσια τον Γενικό Εισαγγελέα του ΔΠΔ ΚΑΙ την οικογένειά του επειδή τόλμησε να ερευνήσει το Ισραήλ;
Αυτό δεν είναι διπλωματία. Αυτό είναι ΕΚΔΗΛΩΣΗ.
Σύμφωνα με το Καταστατικό της Ρώμης, η απειλή αξιωματούχων του ΔΠΔ αποτελεί παρεμπόδιση της δικαιοσύνης. Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, ο εξαναγκασμός ενός δικαστηρίου αποτελεί έγκλημα κατά της απονομής της δικαιοσύνης.
Ο Τραμπ, ο Νετανιάχου και αυτοί οι 12 γερουσιαστές δεν έδειξαν απλώς ασέβεια προς το δικαστήριο - διέπραξαν ένα ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ για να καλύψουν ΑΛΛΑ διεθνή εγκλήματα.
Ο Καρίμ Χαν έχει περισσότερη ακεραιότητα στο μικρό του δάχτυλο από όλους αυτούς τους 12 γερουσιαστές μαζί. Ο άνθρωπος διακινδυνεύει τα πάντα για να τηρήσει τον νόμο, ενώ αυτοί χρησιμοποιούν τακτικές γκάνγκστερ για να τον θάψουν.
Η δικαιοσύνη δεν υποκλίνεται στους νταήδες.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η αείμνηστη Βιρτζίνια Τζιούφρε, ένα από τα πιο εξέχοντα θύματα του Τζέφρι Έπσταϊν, ισχυρίστηκε στα απομνημονεύματά της ότι ένας «γνωστός πρωθυπουργός» την ξυλοκόπησε και τη βίασε βάναυσα. «Ήταν μια επίθεση τόσο άγρια, που αιμορραγούσα παντού», ισχυρίστηκε η έφηβη. Από πού προερχόταν λοιπόν αυτό το τέρας;
https://x.com/JJKALE2/status/2070708129764147397
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΌΛΟΙ!!" Την βασάνισαν σε μια μπανιέρα γεμάτη πάγο για ώρες, σχεδόν πνίγηκε ξανά και ξανά, αλλά δεν είπε ποτέ ούτε μια λέξη.
Αυτή είναι η γυναίκα πίσω από το πιο διάσημο άρωμα στον κόσμο
το “Miss Dior” και σκέφτονται την παριζιάνικη κομψότητα. Δεν ξέρουν ότι πήρε το όνομά του από μια γυναίκα που αρνήθηκε να λυγίσει κάτω από τα βασανιστήρια της Γκεστάπο. Η Catherine Dior γεννήθηκε σε ένα προνομιούχο περιβάλλον το 1917, αλλά η Μεγάλη Ύφεση στέρησε
από την οικογένειά της τον πλούτο της. Όλα άλλαξαν το 1941 όταν γνώρισε τον Hervé des Charbonneries στις Κάννες – έναν άντρα που της άνοιξε τα μάτια σε κάτι μεγαλύτερο από την άνεση: την αντίσταση. Ενώ άλλες νεαρές γυναίκες της αριστοκρατίας προσκολλήθηκαν σε ό,τι είχαν
https://x.com/tzela463084/status/2070526648697434312
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Διαρροή βίντεο έρχεται στο φως της δημοσιότητας που δείχνει ότι οι διοικητές των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων διέταξαν τη δολοφονία απαχθέντων Ισραηλινών στις 7 Οκτωβρίου. Αυτό είναι επίσης γνωστό ως οδηγία Αννίβα.
https://x.com/ireallyhateyou/status/2070369937550356969/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Κυρία Σάρα Γουίλκινσον @swilkinsonbc είναι μια 63χρονη δημοσιογράφος που καταγράφει τη γενοκτονία στη Γάζα από νωρίς. Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου την κατηγορεί για τρομοκρατικά εγκλήματα επειδή απλώς δημοσίευσε τα νέα από τη Γάζα, σε μια προσπάθεια να τη φιμώσει. Αυτό είναι απαράδεκτο. Παρακαλούμε ακολουθήστε την και στηρίξτε την κατά τη διάρκεια αυτής της δίκης.
https://x.com/xIsraelExposedx/status/2070613798155645258
Σχολιο.- Είναι μια από τις πιο εργατικές δημοσιογράφους που έχω δει, από το 2014 δημοσίευε σχεδόν καθημερινά για τη Γάζα πολύ πριν από τη γενοκτονία, και συνήθως δημοσίευε πολλές φορές την ημέρα όταν κανείς δεν δημοσίευε για τη Γάζα (οι Ισραηλινοί δεν σταμάτησαν ποτέ τις φρικαλεότητες μετά τα εγκλήματα πολέμου του 2014).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λίγους μήνες μετά την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου από το Ισραήλ, οι Χορεύοντες Ισραηλινοί πράκτορες της Μοσάντ, οι οποίοι σήκωσαν έναν αναμμένο αναπτήρα στα σιγοκαίγοντα συντρίμμια του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου, ενώ χόρευαν και ζητωκραυγάζονταν, επέστρεψαν στο Ισραήλ και είπαν ότι ο Νετανιάχου τους έστειλε για να «καταγράψουν το γεγονός»:
https://x.com/RealTheForce/status/2070692072504340672/video/1
Σχολιο.- «Μια φωτογραφία που τράβηξε το FBI έδειχνε τον [Ισραηλινό Χορευτή της Μοσάντ] Σιβάν Κούρζμπεργκ να κρατάει έναν αναμμένο αναπτήρα στο προσκήνιο, με τα σιγοκαίγοντα συντρίμμια στο βάθος»
- NY Times
Σχολιο.- Ο Μάικλ Τσέρτοφ, με διπλή υπηκοότητα Ισραήλ και ΗΠΑ, ηγήθηκε της έρευνας για την 11η Σεπτεμβρίου. Άφησε τους Χορευτές Ισραηλινούς να επιστρέψουν στο Ισραήλ. Ο πατέρας του ήταν ραβίνος και δάσκαλος του Ταλμούδ. Η μητέρα του, Λίβια Άιζεν, ήταν η πρώτη «οικοδέσποινα» των ισραηλινών αερογραμμών Μοσάντ Ελ Αλ.
Επίσης, συνέταξε τον Πατριωτικό Νόμο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όπως ακριβώς και με τα βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία, τα οποία όλοι απέρριπταν ως ρωσική προπαγάνδα μέχρι να αποδειχθεί τεκμηριωμένο γεγονός, η Ρωσία αναφέρει εδώ και χρόνια για ουκρανικούς νεοναζιστικούς σχηματισμούς που βασανίζουν πολίτες. Τους στιγματίζουν με σίδερα. Τους τρυπούν στα πόδια.
https://x.com/rinalu_/status/2070719075643474310/video/1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ένας ανήσυχος Μαρκ Λέβιν στην Ιερουσαλήμ:
«Κάθε γυναίκα σε αυτή την αίθουσα, θα την βασάνιζαν και βίαζαν. Αν έχεις εγγόνια εδώ, θα τα δολοφονούσαν, θα τα έσφαζαν... επειδή είσαι Εβραίοι ή Χριστιανοί».
Ένα γεγονός που ο Λέβιν δεν θα σου πει: Το Ιράν έχει τη μεγαλύτερη εβραϊκή κοινότητα στη Μέση Ανατολή εκτός του Ισραήλ και έχει μία από τις παλαιότερες συνεχείς χριστιανικές κοινότητες στην περιοχή.
https://x.com/afshinrattansi/status/2070854967892865194/video/1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Ισραήλ εξαπάτησε πολλούς ανθρώπους, κλέβοντας πάνω από 28 εκατομμύρια ευρώ. Διαμάντια, ψεύτικες επενδύσεις...
Μια έκτακτη δίκη για μια απάτη XXL με 1.300 θύματα ξεκίνησε στο συνεδριακό κέντρο της Νανσί στη Γαλλία. Οι εγκέφαλοι της επιχείρησης φέρονται να έχουν έδρα το Ισραήλ. «Έχασα 10.000€».
Μια δίκη ξεκίνησε αυτή τη Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, στη Νανσί: η υπόθεση της «Κόκκινης Κάρτας». 850 πολιτικοί ενάγοντες, 500 δικηγόροι και πάνω από 28 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις. 22 άτομα είναι ύποπτα για την πραγματοποίηση επενδυτικών απάτων, σε κρυπτονομίσματα και διαμάντια.
Η έρευνα είχε ξεκινήσει μετά την απάτη στην οποία έπεσαν θύματα αρκετές ποδοσφαιρικές ομάδες το 2017-2018 (Σοσό, Ανζέ και Τουλούζη): οι εγκληματίες παρίσταντο ως πράκτορες παικτών και ζήτησαν αλλαγές στα τραπεζικά στοιχεία.
Αλλά αφού έψαξαν βαθύτερα, η αστυνομία αποκάλυψε μια πολύ ευρύτερη απάτη, που διεξήχθη από το ίδιο δίκτυο, μεταξύ Γαλλίας και Ισραήλ. Στόχευε άτομα που νόμιζαν ότι αγόραζαν διαμάντια ή κρυπτονομίσματα.
Μεταξύ 2016 και 2018, περισσότεροι από 1.200 άνθρωποι εξαπατήθηκαν, για 28 εκατομμύρια ευρώ.
https://x.com/Bobinou92dep/status/2070943431875272738/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η προφητική και αποκαλυπτική δήλωση του Χαρίλαου.
Ποιος 36 χρόνια μετά μπορεί να διαφωνήσει…
Τα έλεγε ο Χαρίλαος στη δεκαετία του '90 αλλά λίγοι τον άκουγαν. Δεν ήταν προφητείες απλά, μίλαγε η πείρα τόσων και τόσων αγώνων με νίκες και ήττες. Τώρα ζούμε την απόλυτη διάλυση και καταστρατήγηση όλων των δικαιωμάτων.
ΔΕΙΤΕ τι έλεγε:
«Μη βιαζόσαστε να χαρείτε για την ανατροπή του σοσιαλισμού γιατί πολύ σύντομα θα πάρουν πίσω δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζομένων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρώπη».
«Όσα υποχρεώθηκαν να δώσουν από τα 1917 μέχρι και πέρυσι οι άρχουσες τάξεις του καπιταλιστικού κόσμου, θέλουν να τα πάρουν πίσω όλα — και ακόμη περισσότερα — μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Κι όταν λέω ότι θέλουν να τα πάρουν πίσω όλα, δεν εννοώ μόνο το επίπεδο ζωής των εργαζομένων. Εννοώ και τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις θεσμικές εγγυήσεις και τα ασφαλιστικά κεκτημένα ωράρια, περιθάλψεις, αποζημιώσεις, άδειες, συνδικαλιστικές ελευθερίες, επιδόματα, επικουρικά, τα πάντα».
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ:*
*1. ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ:*
- *ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ/ SERVICERS* ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ http://EAUCTION.GR.
- *Η ΤΙΜΗ 1ΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ* ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 65% ΤΗ 2Η ΦΟΡΑ, ΣΤΟ 50% ΤΗΝ 3Η.
- *ΤΑ FUNDS ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ REAL ESTATE* ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ 50-60% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ Ή ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ.
*2. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ:*
- *ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ:* ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΑΝΕΙΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΟ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
- *ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ:* ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΚΕΤΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ FUNDS. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ FUNDS ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ «ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ» ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ EAUCTION.
- *ΕΤΑΙΡΕΙΑ:* ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΙΚΕ ΜΕ 1000€ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ. ΣΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ 45 ΣΠΙΤΙΑ.
- *ΧΡΟΝΟΣ:* ΕΣΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ 10 ΩΡΕΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.
*3. ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΣ:*
*ΝΟΜΙΜΟ ΑΛΛΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ.* ΔΗΛΑΔΗ:
- *Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ* ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΑ FUNDS ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΖΑΜΠΑ.
- *ΜΕΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ* Ή Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ FUNDS ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ.
- *Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ* ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
*4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;*
*ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΧΙ.* ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΑ.
*ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ* ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΑΦΜ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΝΑ ΠΑΣ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ. ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ 2023-2025 ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ.
*5. ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ:*
ΤΟ 2022 ΒΓΗΚΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΤΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ 300+ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΝΟΜΙΜΟ. ΗΘΙΚΟ; Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΡΙΝΕ.
*ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:*
*ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΤΑ 45 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΙΤΙΑ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ.* ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ «ΚΟΜΠΙΝΑ» ΚΑΙ «ΠΡΟΚΛΗΣΗ».
*ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΘΥΜΩΝΕΙ.*
*ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΑΝ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ;*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Καλέστηκαν στην έπαυλή του, αξίας 147 εκατομμυρίων δολαρίων, στην Ουάσινγκτον... και τους είπαν: «Ας δημιουργήσουμε μια συνεργασία για να εμβολιάσουμε ολόκληρο τον κόσμο και να δώσουμε ανοσία σε όλες τις εταιρείες εμβολίων»... Ο Γκέιτς κατέχει μετοχές σχεδόν σε όλες τις φαρμακευτικές εταιρείες. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη Δημόσια Υγεία».
https://x.com/karma44921039/status/2070767712905637949/video/1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΟ.. Βγήκαν τα όπλα στη Βηρυτό.. Ο Λιβανέζικος στρατός έκανε πίσω μπροστά στο πύρινο ποτάμι της Χεζμπολά. Αναβρασμός στο Λίβανο καθώς οι Σιωνιστές εθνοπροδότες του Αούν πούλησαν το μισό Λίβανο στο Μεγάλο Ισραήλ..
27/06/2026
Χάος στο Λίβανο. Βγήκαν τα όπλα στη Βηρυτό. Η Χεζμπολά ανέπτυξε ενόπλους με σύνθημα ”μακριά η ταπείνωση από εμάς”…Ο Λιβανέζικος στρατός έκανε πίσω μπροστά στο πύρινο ποτάμι της Χεζμπολά. Αναβρασμός στο Λίβανο καθώς οι Σιωνιστές εθνοπροδότες του χριστιανοσιωνιστή Μαρονίτη προέδρου Αούν πούλησαν το μισό Λίβανο το Νότο στο Μεγάλο Ισραήλ δια της χθεσινής συμφωνίας Λιβάνου Ισραήλ υπό αιγίδα ΗΠΑ.. Επεισόδια μεταξύ στρατού και πιστών στο Λίβανο και στη Χεζμπολάχ.
https://twitter.com/i/status/2070617693833531537
https://twitter.com/i/status/2070628231523262557
https://x.com/InfoSudLiban/status/2070613026378854682/video/1
Ο στρατός Λιβάνου που βγήκε για να επιβάλει την τάξη αποσύρθηκε καθώς ο λαός του Λιβάνου προχωρούσε ακάθεκτος προς το αεροδρόμιο
Διαδηλωτές πολιορκούν μέσα στη νύχτα το γραφείο του Σουνίτη πρωθυπουργού Nawaf Salam αποκαλώντας τον Σιωνιστή..
https://twitter.com/i/status/2070731347338113329
https://twitter.com/i/status/2070617261501522434