Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Κυριακη 28 Ιουνιου 2026


-Μα, τι ζούμε ρε γαμώτο; 

-… και να ήταν μόνο αυτό; 

Μόνο τα Ρουφιανομέσα και τα πρακτοράκια στη (λέμε τώρα…) “ενημέρωση”;

-ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,

-ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ,

-ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ, ΕΞΑΓΟΡΕΣ…

-Σε μια προσπάθεια ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΙ ΑΠΟΠΝΙΚΤΙΚΟΥ ελέγχου του Πολιτικού Σκηνικού στην Ελλάδα και Κύπρο από τους Σιωνιστές Ναζί και τους ντόπιους δωσίλογους τους, 

-Σε μια προσπάθεια ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ κάθε ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ή ΜΗ ελεγχόμενης δύναμης ή φωνής ή άποψης!

-33 μέρες μετά την … επανεμφάνιση Τσίπρα -με τη … βούλα του πιο φιλοϊσραηλινού πολιτικού στην ιστορία- οι εταιρείες RealPolls, ALCO, Pulse, Metron, Prorata, Interview, GPO - και δεν ξέρω ποιες άλλες θα εμφανιστούν- με κατακλυσμό από ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ και ΣΤΗΜΕΝΕΣ δημοσκοπήσεις να πλασάρουν τον Τσίπρα σταθερά από 10% -15% και βάλε, με στόχο ΚΑΙ κυβέρνηση ΚΑΙ Αξιωματική αντιπολίτευση - αν γίνεται κι ΟΛΗ η Βουλή- να είναι υπό τον έλεγχό τους.

Έχοντας κάνει την Ελλάδα και την Κύπρο, κανονικά προτεκτοράτα του Τελ Αβίβ, 

•με … τις παρακολουθήσεις των πάντων, 

• τις ΕΥΠ , ασφάλεια, αστυνομία, υπηρεσίες εντελώς παραρτήματα της Μοσάντ,

• τις στρατιωτικές μέχρι και …τουριστικές/ανακουφιστικές διευκολύνσεις,

• τα χιλιάδες πληρωμένα σχόλια των χιλιάδων ψεύτικων λογαριασμών σε ΜΜΕ και social media,

• τη δολοφονία χαρακτήρα και τη φυσική βία, σ’ όσους αντιστέκονται …

-ΤΩΡΑ, ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ” ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ…

-Και δεν είναι κάτι καινούργιο - απλά το θάβουν, για να μη …συζητιέται:

-Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ισραηλινής εφημερίδας Haaretz, μια στρατιά από ψεύτικους λογαριασμούς Ισραηλινής προέλευσης κατέκλυσε το Ίντερνετ με προπαγάνδα πριν τις εθνικές εκλογές του 2023 για λογαριασμό της Νέας Δημοκρατίας. Κι αυτό σε συνεργασία προφανώς, με την κομματική ηγεσία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, 

ο Ισραηλινός Πρόεδρος, Ισαάκ Χέρτζογκ, βοήθησε το 2022 τον τότε στενό του συνεργάτη, Moti Sander, να εξασφαλίσει εργασία στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ.

Στα τέλη του 2022, ενόψει των ελληνικών βουλευτικών εκλογών, ο Χέρτζογκ προσέγγισε τον Sander και του ζήτησε να έρθει σε επαφή με τον νυν υπουργό Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου ( καταλαβαίνετε τώρα, ΤΙ “λουλούδι” είναι ο τύπος αυτός…)

Ως αποτέλεσμα, Ισραηλινοί σύμβουλοι συναντήθηκαν με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας. 

“Ολη η επικοινωνία διεξήχθη διακριτικά”, δήλωσε στη «Haaretz» διπλωματική πηγή με γνώση του θέματος. «Οι Ελληνες ήταν επιφυλακτικοί στο να ταυτιστούν με το Ισραήλ, επειδή λίγο νωρίτερα είχε ξεσπάσει το ελληνικό σκάνδαλο Watergate (το σκάνδαλο υποκλοπών)», σημειώνει η εφημερίδα.

Για πολλά χρόνια, ο Sander λειτουργούσε παρασκηνιακά ως σύμβουλος της Ισραηλινής ηγεσίας σε πολιτικά και επικοινωνιακά ζητήματα. 

Είναι επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς. Μεταξύ άλλων, φέρεται να έχει συγκροτήσει μια ομάδα επαγγελματιών με στόχο τη διεξαγωγή διεθνών προεκλογικών εκστρατειών. Στην ομάδα συμμετέχουν δύο πρώην μέλη του μηχανισμού ασφαλείας του κράτους του Ισραήλ, ειδικευμένα σε επιχειρήσεις διαδικτυακής επιρροής και ο Israel «Srulik» Einhorn, πρώην σύμβουλος του Νετανιάχου, ο οποίος έχει εμπλακεί στα σκάνδαλα «Bibileaks» και «Qatargate» στο Ισραήλ, όπου και καταζητείται.

Η «Haaretz» προσθέτει πως οι Ισραηλινοί πολιτικοί σύμβουλοι ταξίδεψαν αρκετές φορές στην Ελλάδα για την εκστρατεία. 

Ο Einhorn συμμετείχε σε δύο συναντήσεις που σχετίζονταν με αυτήν. «Παρουσίασε μια παρουσίαση της εταιρείας Perception και αμείφθηκε με κάποιον τρόπο», ανέφερε άτομο με γνώση του θέματος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. «Αλλη πηγή δήλωσε ότι ο Einhorn συμμετείχε σε συναντήσεις προετοιμασίας της εκστρατείας μαζί με ανώτερους συμβούλους του Ελληνα πρωθυπουργού, αλλά όχι στην ίδια την εκστρατεία. 

Η συμβολή των Ισραηλινών επικεντρώθηκε κυρίως στη διαδικτυακή επιρροή. (...) Καθ' όλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, ο Χέρτζογκ ενημερωνόταν περιοδικά από τον φίλο του (τον Sander) για τις εξελίξεις εκεί».



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο επόμενος "πολέμιος" του Μτκ προετοιμάζεται κι αυτός.. 

Θα ρθει κι αυτός με φόρα να μας "ξανασώσει"... Αφού πρώτα "πήρε γραμμή" από τα κέντρα εξουσίας ...

Πρέπει κάποιος να είναι παντελώς ΗΛΙΘΙΟΣ να πιστεύει ότι ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ Σαμαράς και ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ Τσίπρας θα "τιμωρήσουν" τον Κυριάκο και θα τον στείλουν σε ειδικό δικαστήριο

Σχολιο.- Το σύστημα βλέποντας την πτώση της ΝΔ στο 18% περίπου, ενεργοποίησε Τσίπρα και Σαμαρά ώστε να διαλύσουν αυτούς που το πέτυχαν.

Δεκανίκια της Δεξιάς του Μητσοτάκη καθαρά είναι. Απορώ που μερικοί δεν το βλέπουν !!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΟΥΛΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΥΛΑΣ  ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

"Έχετε χάρη πλεμπαίοι, που μου είπαν οι image makers ότι πρέπει να σας πείσω πως είμαι ένα με το λαό.

Και έτσι έφτασα στο σημείο να παίζω..τάβλι μαζί σας

(Χριστέ μου, τι decadence). 

Σε λίγο θα με βάλουν μέχρι και σουβλάκι να φάω στην Κοκκινιά"

ΥΓ. ''Πόρτες'' έπαιξε. Τώρα μαθαίνει το ''ΦΕΥΓΑ"



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



28 Ιουνίου 2026 – Ο Τραμπ πιάστηκε επ' αυτοφώρω

Τα δυτικά καθεστωτικά μέσα ενημέρωσης παρουσιάζουν τις τελευταίες αμερικανικές επιθέσεις στο Ιράν ως αντίποινα στην επίθεση του Ιράν σε ένα πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης. 

Σε αυτή την αφήγηση, η Ουάσινγκτον τοποθετείται ως ο επιβολέας των διεθνών κανόνων, κατηγορώντας το Ιράν ότι παραβίασε το υπογεγραμμένο Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU).

Όπως πάντα, αξίζει να ακούσουμε και την άλλη πλευρά της ιστορίας.

Σύμφωνα με τους όρους του MOU, το Στενό του Ορμούζ άνοιξε ξανά, αλλά παρέμεινε υπό ιρανική διοικητική εποπτεία. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, όλα τα πλοία που διέρχονται από το στενό ήταν υποχρεωμένα να εγγραφούν στις ιρανικές αρχές και να πληρώσουν ένα καθορισμένο τέλος.

Οι ΗΠΑ, ωστόσο, προσπάθησαν να παρακάμψουν αυτήν την απαίτηση στέλνοντας μικρότερα πετρελαιοφόρα να περάσουν από το στενό χωρίς να εντοπιστούν, αποφεύγοντας τη διαδικασία εγγραφής. 

Οι ιρανικές δυνάμεις εντόπισαν τα πλοία και εξέδωσαν επανειλημμένες προειδοποιήσεις. 

Παρά ταύτα, τα πλοία συνέχισαν, προσπαθώντας να περάσουν από τα παράκτια ύδατα του Ομάν, παραβιάζοντας τη συμφωνία.

Το Ιράν ερμήνευσε αυτό ως ουσιώδη παραβίαση του MOU και πυροβόλησε το πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης, το οποίο, στην πραγματικότητα, λειτουργούσε υπό τον έλεγχο των ΗΠΑ. 

Οι ΗΠΑ στη συνέχεια χρησιμοποίησαν το περιστατικό ως πρόσχημα για να εξαπολύσουν στοχευμένες επιθέσεις στις στρατηγικές υποδομές ελέγχου των στενών του Ιράν.

Η ειρωνεία είναι σαφής: οι ΗΠΑ ήταν αυτές που χρειάζονταν το άνοιγμα του στενού και οι όροι του MOU ήταν συντριπτικά ευνοϊκοί για το Ιράν. 

Η Τεχεράνη είχε κάθε κίνητρο να τηρήσει τη συμφωνία. Η Ουάσινγκτον, από την άλλη πλευρά, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφύγει τον φόρο και πιάστηκε επ' αυτοφώρω.

-Και η απάντηση του IRGC μετά την παραβίαση του MOU από τις ΗΠΑ 

-Ναυτικό Φρουρών: Οι Αμερικανοί θα βιώσουν την κόλαση αυτές τις μέρες

Διοικητής του Ναυτικού των Φρουρών: «Οι τυφλές βολές της Αμερικής στο Σιρίκ δεν λύνουν το μυστήριο του ελέγχου μας επί του Πορθμού. Αλλά οι βολές μας στους παραβάτες υπενθυμίζουν στα άλλα πλοία την καθαρή διαδρομή που πρέπει να περάσουν».

«Η περιγραφή των αμερικανικών βάσεων στην περιοχή είναι ξεχωριστή. Θα βιώσουν την κόλαση αυτές τις μέρες».

Σχολιο.- Η παραποίηση της πραγματικότητας και η μεθοδευμένη χειραγώγηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης!!! Γνωστή αμερικανική σκηνοθεσία!!!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αβραμόπουλος

«Ο γιος μου δεν είναι “κορυφαίο στέλεχος” της QatarEnergy. Είναι κατώτερος υπάλληλος, ο οποίος βρήκε μόνος του τη δουλειά του στο Κατάρ, χάρη στις σπουδές του και στην προηγούμενη επαγγελματική του εμπειρία σε ναυτιλιακή εταιρεία.

Δεν υπήρξε καμία δική μου παρέμβαση, σύσταση ή ανάμειξη, άμεση ή έμμεση».

Με βάση την έρευνα του Documento

ο γιος του έχει τη θέση του Senior Analyst (Ανώτερος Αναλυτής).

Δηλαδή, υψηλή θέση ευθύνης που απαιτεί πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, πράγμα το οποίο δεν προκύπτει από το ρεπορτάζ αφού φαίνεται ότι έχει εργαστεί σε ξενοδοχεία και για μερικούς μήνες σε ναυτιλιακή εταιρεία της Ελλάδας στο τμήμα Operation and Marine Department (Τμήμα Λειτουργίας και Ναυτιλίας)

*Άξιος υιός! Ακολουθεί πιστά τα βήματά σου. Θα προκόψει όπως εσύ! 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα εντάσσεται ο Πέτρος Κόκκαλης.

Θα τον βοηθήσει να φορολογήσει το κεφάλαιο

Έτσι συμβαίνει στον Δημοκρατικό Καπιταλισμό της ΕΛ(ληνικής)ΑΣ(τυνομίας) του Τσίπρα

Σχολιο.- Κάλιο πλούσιος και κεντροαριστερός, παρά φτωχός και δεξιός!!!!!!!!

Σχολιο.- Η διαφορά ακριβώς αυτή είναι! Έχει και λεφτά και δεν κάθεται στη διαμαρτυρία! Πάει στην κυβερνώσα νεοφιλελεύθερη κεντροαριστερά να κονομήσει περισσότερα!

Σχολιο.-  Η Κεντροαριστερά που οραματίζεσαι έγινε δημοκρατικός καπιταλισμός. Το νέο σύστημα διακυβέρνησης της "Κεντροαριστεράς"

Προτείνω τον θυμό σου να τον εκτονώσεις σ αυτούς που δημιούργησαν αυτό το έκτρωμα διακυβέρνησης και όχι σε μένα που δεν το δέχομαι όλο αυτό

Σχολιο.- ποια Κεντροαριστερα!; Με κεντροαριστερο υπεγραψε το Μνημόνιο και όλα τ άλλα τα χάλια; Για συνέλθετε!

Σχολιο.- πραγματικά δεν κατάλαβα την επίθεση. Από πότε ο Δημοκρατικός Καπιταλισμός λέγεται Κεντροαριστερά; Αυτοί κάνουν τις βλακείες αλλά εγώ ευθύνομαι που τις λέω;;;

Σχολιο.- Πραγματικά επίθεση με την οποια απαξιώνει τον άλλο και θεωρει το δίκιο της δεδομένο! Λυπάμαι αλλά αυτο λέγεται πρωτίστως "αγενεια" ..Εγώ σχολίασα για το "κυβερνώσα" ...Δηλ δεν κοιτάμε τι χάλια κεντροαριστερά γίναμε (με δεξια πολιτική κι αυτό είναι χειρότερο διότι κοντά στα άλλα αμαυρώνει την ιδεα της Κεντροαριστεράς) κοιτάμε μόνο να κυβερνήσει. Την στιγμή μάλιστα που μας το λέει κατάμουτρα, (Δημοκρατικός Καπιταλισμός) προκειμένου να ικανοποιήσει τπυς χορηγούς καπιτα-ληστές που τον στηρίζουν. (ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΕ και Σία)...Τι να πω τα θέλουμε και τα παθαίνουμε. ..βλέπαμε τον οπαδισμό στα δεξιά ..Δεν βλεπουν μπροστα τους Μητσοτακη κ ξερό ψωμί. Τώρα τον βλέπουμε με τον ίδιο φανατισμό και

Τύφλωση απο ..Κεντροαριστερα! ......Δεν θα απελευθερωθούμε εύκολα από τις ταμπέλες.... .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη.

-Από τη μία πλειστηριασμοί, κατασχέσεις, ειδοποιήσεις και οικογένειες σε απόγνωση.

-Από την άλλη, διαγραφή 15,4 δισ. ευρώ.

-Αυτή είναι η ταξική λειτουργία του κράτους τους. Σκληρό με τους αδύναμους, και βολικό για τους ισχυρούς.

Σχολιο.- Δήμος της χώρας, μέσω τράπεζας φυσικά, πήγε να κάνει κατάσχεση σε συγκεκριμένο λογαριασμό, ευτυχώς δεν είχε μέσα τίποτα, ΣΕ ΑΠΟΘΑΝΌΝΤΑ, που απεβίωσε το 2017 για κάποια χρέη νερού απ το 2003, στο οποίο το συγκεκριμένο σπίτι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΚΗΚΕ! Πως χρησιμοποιησαν το ΑΦΜ του αφού έγινε η κατάλληλη ενέργεια που είθισται όταν κάποιος φεύγει απ τη ζωή; δεν έπρεπε, όταν έψαξαν το ΑΦΜ και μπήκαν μέσα στο σύστημα να γράφει ότι δεν ισχύει πλέον;;  ρεεεε τιιιι είναι αυτά που ζούμεεεεε;;;;

Σχολιο.- Απ όταν ξεκίνησαν τα μνημόνια φωνάζω! Τότε με χαρακτήρισαν γραφική! Μην πω τη φράση, "έλα βρε, όλοι έξω είναι!" κτλ.. ξέρεις, τη φράση τύπου Λοβερδου.. Προ μνημονιων, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τους πολιτικούς, όταν όμως, έκανε δήλωση ο άλλος ακατανομαστος απ το Καστελόριζο, έκανα μια στροφή, και λέω, όπα! κάτι δεν πάει καλά εδώ! Ωστόσο αυτή η πολυπόθητη ένωση του λαού που οραματιζομουν, με έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό! Τι κι αν φωνάζεις, ότι με την ανοχή μας γίνονται όλα, ο Έλληνας κατάντησε Ελληνακος! Πίκρα μεγάλη!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σκληρές καταστάσεις, ακόμα και για τους δικούς τους ανθρώπους.

Ο ναζισμός κρύβεται εκεί που δεν σκέφτονται οι αφελώς σκεπτόμενοι.

Πού είναι ο ΔΗΘΕΝ παράδεισος της Ευρώπης;;;;

«Μου επιτέθηκαν drones»: ο πρώην Αμερικανός πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών Σκοτ Ρίτερ ταξίδεψε στον Ντονμπάς και, μόλις επέστρεψε, έδωσε αμέσως συνέντευξη στο ραδιόφωνο Sputnik

«Τα drones που ελέγχονται από την αμερικανική εταιρεία Starlink και κατασκευάστηκαν με τη συνεργασία του Έρικ Σμιντ από την Google. Το drone Hornet είναι ένα από τους πιο θανατηφόρα UAV που χρησιμοποιούνται σήμερα στο Ζαπορόζιε.

Δισεκατομμύρια δολάρια επενδύονται στις πιο προηγμένες τεχνολογίες που μπορεί κανείς να φανταστεί, καθώς και στην αμυντική βιομηχανία. Και παρόλα αυτά, χάνουν.

Δεν κατάφεραν να σπάσουν το ηθικό του Ρώσικου λαού. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δει πιο ανθεκτικούς και αποφασιστικούς ανθρώπους», δήλωσε σε συνομιλία με τον Πέτρο Λίντοφ.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η προδότης Ροντρίγκεζ ανοίγει ορθάνοικτα τις πόρτες για την μόνιμη στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα...

28/6/2026     -    9.31

Η υπάλληλος της Cia Ντέλσι Ροντρίγκεζ υποδέχθηκε με τιμές τον 

αμερικανό στρατηγό Κέβιν Τζ. Τζάραρντ, που ηγήθηκε των στρατιωτικών

επιχειρήσεων στην απαγωγή του Μαδούρο..

Η προδότης Ντέλσι Ροντρίγκεζ ανοίγει ορθάνοικτα τις πόρτες για την μόνιμη στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα.

Η Νότια Στρατιωτική Διοίκηση των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε ότι ο Στρατηγός Κέβιν Τζάραρντ -ο ίδιος Στρατηγός που συντόνισε τις δολοφονικές στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Καράκας που οδήγησαν στην απαγωγή του Προέδρου Νικολάς Μαδούρο και τη δολοφονία περισσότερων από 200 ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων 32 Κουβανών-, έφτασε στη Βενεζουέλα για να συντονίσει την στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στις επιχειρήσεις μετά τον σεισμό.

Ο Αμερικανός εγκληματίας έγινε αμέσως δεκτός με δουλοπρέπεια στο ιστορικό Παλάτι Μιραφλόρες (Palacio de Miraflores), το επίσημο γραφείο και η έδρα της εκτελεστικής εξουσίας του Προέδρου της Βενεζουέλας,  μαζί με τον Τζον Μπάρετ από τη διεφθαρμένη Ντέλσι Ροντρίγκεζ και την κλίκα της.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ανακοινώθηκε το άνοιγμα μιας αμερικανικής στρατιωτικής βάσης στη Βενεζουέλα!

Η ιστορία της Λατινικής Αμερικής μας διδάσκει ότι οι καταστροφές και οι ανθρωπιστικές έκτακτες ανάγκες ενθαρρύνουν νέες μορφές στρατηγικής επιρροής των ΗΠΑ, αφήνοντας μια κληρονομιά ασύμμετρων συμφωνιών και αυξανόμενης υποταγής στην κυριαρχία των ΗΠΑ.

Η Κούβα μας διδάσκει ότι η Διεθνιστική Αλληλεγγύη μεταφράζεται στην αποστολή γιατρών, νοσοκομειακών, τεχνικών και κινητών εγκαταστάσεων υγειονομικής περίθαλψης, όχι τανκς, αλεξιπτωτιστών και αιμοδιψών στρατιωτών.

Η αηδιαστική κλίκα της Ντέλσι Ροντρίγκεζ ενέκρινε την παρουσία αμερικανικών επιχειρησιακών μονάδων, συμπεριλαμβανομένων των Πεζοναυτών της Νότιας Στρατιωτικής Διοίκησης των Ηνωμένων Πολιτειών σε έδαφος της Βενεζουέλας, παραβιάζοντας κάθε εναπομείν ψύγμα κυριαρχίας.

Το έκανε με μικρά βήματα. Αρχικά επέτρεψε σε εκατοντάδες Αμερικανούς στρατιώτες να περιφέρονται ελεύθερα στο Καράκας, και στη συνέχεια με τις διαβόητες κοινές επιχειρήσεις μεταξύ της Δύναμης Δέλτα και των Μπολιβαριανών Ενόπλων Δυνάμεων στις μεταλλευτικές περιοχές της χώρας, ανοίγοντας τις πόρτες στις πολυεθνικές εταιρείες εξόρυξης σε βάρος των τοπικών κοινοτήτων.

Η ιστορία του νεοαποικιοκρατίας καταδεικνύει ότι ο έλεγχος μιας περιοχής δεν προέρχεται πλέον αποκλειστικά μέσω της παραδοσιακής στρατιωτικής κατοχής. Σήμερα, ο ιμπεριαλισμός εκδηλώνεται πάνω απ' όλα μέσω του ελέγχου των στρατηγικών υποδομών, των δικτύων επιμελητείας και της "πρόσβασης" στους διεθνείς πιστωτικούς οργανισμούς, όπως ακριβώς συνέβη και στην Ελλάδα με την προσφυγή στον Μηχανισμό Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) από τον Γ. Παπανδρέου σ' εκείνο το τραγικό διάγγελμα υποτέλειας και παράδοσης από το ακριτικό Καστελόριζο.

Οι γύπες της Ουάσιγκτον εκμεταλλεύονται -ή "εργάστηκε" κι η γεωμηχανική, το (High-frequency Active Auroral Research Program), όπως συνέβη και με τις ξηρασίες στο Ιράν;- τώρα και τις καταστροφικές συνέπειες του σεισμού για να επεκτείνουν περαιτέρω τα πλοκάμια τους στους πόρους της Βενεζουέλας με παραδουλεύτρα την Ροντρίγκεζ που τους ανοίγει την πόρτα.

Σχολιο.- Καποιοι αριστεροι αναλυτες της νεας ιδεολογικης αυθεντιας θικτηκαν οταν μιλουσαμε εξ αρχης για προδοσια!!!!

Σχολιο.- Και  αυτοί οι στρατηγοί που συνελήφθησαν όταν οι κωλοαμερικάνοι απήγαγαν τον Πρόεδρο Μαδούρο, δεν ήταν για ανικανότητα, ήταν επειδή αντιστάθηκαν στο πραξικόπημα της καριόλας φασίστριας Ροντρίγκεζ!!!

Σχολιο.- Είναι εκπληκτική η ευκολία με την οποία ο Παγκόσμιος Αληταμπουρας & Νταβατζής βρίσκει σε ζηλευτή αφθονία παντού στον κόσμο τα δοσίλογα ανδράποδά του. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το " Υπερταμείο" [ δηλαδή ο υπο ξενη διοίκηση φορέας πώλησης του συνόλου της περιουσίας της χώρας που φτιάχθηκε με το μνημόνιο Τσίπρα και συνεχίζει το ξεπούλημα της χώρας ] ξεπούλησε τώρα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στη Γερμανική κρατική εταιρεία Fraport για 40 χρόνια αντι 45 εκ ευρώ !!! δηλαδή σχεδόν για 1 εκ € το χρόνο. ( δεν ανακοινώθηκε ο τρόπος πληρωμής αυτού του ... ιλλιγγιώδους ποσού. Πιθανώς θα το έκαναν σε δόσεις για να μην τους πεσει βαρύ) .

Αν νοίκιαζαν το αεροδρόμιο με το στρέμμα στους αγρότες της περιοχής για να φυτεύουν κηπευτικά θα έβγαζαν περισσότερα απο 1 εκ το χρόνο.

Και επιπλέον το ελληνικό κράτος , εμείς δηλαδή,τους αναβαθμίσαμε τους γυρω οδικούς άξονες και υποσχεθήκαμε και την αναβάθμιση των αεροναυτιλιακών βοηθημάτων για καλύτερη ... εκμετάλλευση του εμπορεύματος. 

Σχολιο.- Αμφιβάλω αν θα δώσουν κι αυτά τα 45 μύρια ευρώ, ΄όπως κανένα αρπακτικό "επενδυτής " δεν έχει δώσει για καμία "αγορά' ελληνικού περιουσιακού στοιχείου τη στιγμή της υπογραφής των συμβολαίων. Περιμένουν να αρχίσει η κερδοφορία της εκμετάλλευσης και πληρώνουν όσο πιο αργά μπορούν με δόσεις τα όσα ελάχιστα έχουν συμφωνηθεί. Βέβαια στην πορεία βγάζουν και χρονιές με "ζημίες" οπότε δεν πλρώνουν ένώ τελικά λαδώνουν υπουργό και πρωθυπουργό για να βρούν λόγο να τους κάνουν και διαγραφή χρεών .



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πολλοί πίστευαν ότι οι πόρνες ήταν γυναίκες που από κουταμάρα και ανικανότητα έφταναν στο σημείο να πουλάνε το κορμί τους ή ήταν εκφυλισμένες. Η Νάκου δήλωσε:

«Πήγα στα Βούρλα και σε πολλούς οίκους ανοχής. Γνώρισα γυναίκες που η ψυχή τους δεν έχει καθόλου χαλάσει και που πιστεύουν και ελπίζουν για μια καλύτερη ζωή.

Δεν θα ξεχάσω μια κοπέλα, τη Θεανώ, στα Βούρλα, που φαινόταν έξυπνη και μου είπε: “Αν ήταν, κυρά μου, ο κόσμος φτιαγμένος αλλιώς, ίσως δεν θα ήμουν εγώ εδώ μέσα! Σάματι είμαι τόσο κουτή για να μην το καταλαβαίνω;” Να τι μου είπε το κορίτσι που διάβαζε, της άρεσε να γράφει και που μου εμπιστεύτηκε μια ωραιότατη σελίδα πάνω στην παιδική της ηλικία. Τη δημοσίευσα άλλωστε όπως ήταν. Η Θεανώ έγραφε τη ζωή της τα βράδια που κλείναν οι πόρτες των Βούρλων, όταν βρισκόταν μονάχη με τον εαυτό της». Η Λιλίκα Νάκου δεν δεχόταν τον χαρακτηρισμό «εκφυλισμένες».

«Οι γυναίκες αυτές δεν είναι εκφυλισμένες. Είναι προ παντός δυστυχισμένες. Εργάζονται από ανάγκη.

Λόγου χάρη, τα κορίτσια που είδα στα Βούρλα, ήταν τα περισσότερα από χωριά, που κάποιος τις παρέσυρε. Να τι μου έλεγε ένα κορίτσι, ως 17 χρόνων, η Ανθούλα: “Είμαι από ένα χωριό της Μυτιλήνης. Στα χωράφια κυλίστηκα μ’ ένα αγόρι. Δεν καλοκατάλαβα στην αρχή τι μου συνέβηκε. Ήμουν τότε δεκατεσσάρων χρονών. Μόλις κατάλαβα, φοβήθηκα να γυρίσω σπίτι. Θα με σκότωνε ο πατέρας. Τότε κατέβηκα στη χώρα και ζητιάνευα. Μα πεινούσα. Τότε έμαθα πως υπάρχουν “σπίτια”. Πήγα και ζήτησα δουλειά. Ήμουν δεκαπέντε χρονών σαν μπήκα στο “σπίτι”. Από κει γνώρισα έναν σωματέμπορο. Αυτός μου έκανε τον καλό, πως τάχα με λυπόταν. Με τράβηξε από κει και μ’ έφερε στον Πειραιά. Δούλευα ως αδήλωτη. Τέλος μ’ έπιασε η αστυνομία και μ’ έφερε στα Βούρλα”.

Να, πάνω κάτω, η ιστορία των κοριτσιών που παρασύρονται. Είναι από άγνοια. Είναι γιατί δεν υπάρχει τίποτα για να τα σώσει. Άτομα μονάχα, μέσα σε μια κοινωνία εγωιστική και γιομάτη προλήψεις.

Τι φταίνε τώρα τα κορίτσια αυτά; Είναι θύματα και τίποτα άλλο. Γι’ αυτό, από όλες τις γυναίκες που πρέπει να νιώθει κανείς συμπόνια, είναι αυτές. Αλλά η συμπόνια μονάχη δεν ωφελεί βέβαια, το ξέρουμε. Αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα».

Η Λιλίκα Νάκου είχε την τόλμη και την κοινωνική ευαισθησία να πάει η ίδια σε στέκια του υποκόσμου και ύποπτα ξενοδοχεία του Πειραιά και να καταγράψει όσα είδε και άκουσε – πολύτιμο υλικό.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι πρωτοφανείς καύσωνες πλήττουν τη Δ. Ευρώπη και οι θιασώτες της "πράσινης ανάπτυξης" πρέπει να αναρωτηθούν:

Ναι, ας δεχτούμε ότι οι αιτίες είναι "ανθρωπογενείς" και οφείλονται στον "πολιτισμό" μας επί της γης, αλλά ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΑ?

Τόσο χρήμα για τις ΑΠΕ, τόση εκποίηση γης στους ισχυρούς γι αυτές και όχι μόνο, αλλά και τόσοι πόλεμοι και όπλα, μήπως το αφήγημά ΤΟΥΣ χωλαίνει και εξυπηρετεί αλλότριες επιδιώξεις?



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η γνωστή πια Κίμπερλι των ΗΠΑ έδωσε την τελική έγκριση στον Αντώνη Σαμαρά... Βέβαια κι αυτή πρώτα πήρε εντολή απ' την Μοσάντ της Σιών... ο Αντώνης θα παίξει ρόλο στη νέα ταινία του Χόλιγουντ : "Η Ελλάδα ως προτεκτοράτο των ΗΠΑ και των δορυφόρων τους".Με το καλό να τη δούμε



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



26/6/2026

-Μέσα από το καταφύγιό του, ο Έβο Μοράλες επιχείρησε να διαχωρίσει τη θέση του από τις κατηγορίες της κυβέρνησης του Λα Πας, η οποία κατηγορεί το κίνημά του για χρηματοδότηση από τα δίκτυα της παρανομίας. 

-Ο ίδιος ανακάλεσε τα παιδικά του χρόνια, σημειώνοντας τις στερήσεις της καταγωγής του, ενώ υπεραμύνθηκε της παραδοσιακής καλλιέργειας της κόκας, διαχωρίζοντάς την από την παραγωγή ναρκωτικών ουσιών.

-«Όταν ήμουν παιδί δεν υπήρχε φως ούτε πόσιμο νερό. Έπινα νερό μαζί με το πρόβατό μου, μαζί με το λάμα. Μετά από τόσες λεηλασίες κατά τη διάρκεια της αποικιοκρατίας και της Δημοκρατίας, συνεχίζουν να εμφανίζονται συνωμοσίες εναντίον του φύλλου της κόκας. 

-Εμείς δεν μοιραζόμαστε, δεν υπερασπιζόμαστε την κοκαΐνη. Άλλο πράγμα είναι το φύλλο της κόκας —αυτό το φυτό που βλέπετε— και άλλο πράγμα είναι η κοκαΐνη. Δεν τη μοιραζόμαστε· δεν είμαστε η κουλτούρα της κοκαΐνης.»

-Αναφορικά με τις κατηγορίες περί διαφθοράς και διασύνδεσης με το ναρκεμπόριο, ο κ. Μοράλες υποστήριξε ότι όλες οι σχετικές έρευνες που διεξήχθησαν, ιδίως κατά το έτος 2020, απέβησαν άκαρπες. Παράλληλα, εμφανίστηκε αμετάπειστος απέναντι στην τύχη του Νικόλας Μαδούρο στη Βενεζουέλα, χαρακτηρίζοντας το συμβάν «περίεργο» λόγω της απουσίας αντίστασης, και απέδωσε την τρέχουσα κρίση στη Βολιβία σε γεωπολιτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

-«Ποτέ δεν έχω φοβηθεί και ποτέ δεν έχουμε φοβηθεί. Ποτέ δεν παραδοθήκαμε ούτε πουληθήκαμε. […] Το πνεύμα του κόσμου είναι προσηλωμένο σε όσα συμβαίνουν στη Βολιβία. Έχουμε νικήσει όλα τα προγράμματα της βορειοαμερικανικής αυτοκρατορίας, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. 

-Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους γκρίνγκος, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Με την ευκαιρία εθνικοποιήσαμε, και τώρα είμαστε “ναρκοτρομοκράτες”. 

-Δεν μας κατηγορούν πλέον ως κομμουνιστές, αλλά ως ναρκοτρομοκράτες.»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θάνατοι από «ξαφνικίτιδα» 

Πέθανε ξαφνικά 23χρονη Eλληνίδα μικροβιολόγος τουρίστρια στα Κουφονήσια . Κατέρρευσε αιφνιδίως στο μπάνιο του καταλύματος στα Κουφονήσια 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 28 ετών ο υπολοχαγός Le Van Thang γνωστός από την τηλεοπτική σειρά "Sao Nhap Ngu" υπηρετεί στην 325η Μεραρχία Πεζικού, που υπηρετούσε στο 2ο Σώμα Στρατού - στη μονάδα που κινηματογράφησε το πρόγραμμα "Sao Nhap Ngu" (Ένταξη στον Στρατό) του 2022.

Πέθανε πρόωρα σε νεαρή ηλικία ακόμη ένας εκπαιδευτικός ο νηπιαγωγός Γιάννης Γεωργίου Ανδρεάδης που δίδασκε σε νηπιαγωγείο της Ρόδου 

Πέθανε ακόμη μια γιατρός η 36χρονη Μάγδα σε νοσοκομείο της Λιβαδειά 4 μέρες μετά την γέννηση του μωρού της 

Πέθανε σε ηλικία 36 ετών και εντός 3 μηνών από την διάγνωση του τούρμπο καρκίνου η influencer της γυμναστικής Carly Douglas 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία 38 ετών ο γιος του ποδοσφαιριστή Μαρκ Χιουζ , Άλεξ Χιουζ. Υπήρξε ποδοσφαιριστής, αγωνιζόμενος στις Στόκπορτ και Ρέξαμ, έγινε μάνατζερ παικτών και από το 2025 είχε αναλάβει επικεφαλής στο τμήμα σκάουτινγκ της Γκρίμσμπι Τάουν (αγωνίζεται στη League 2).

Πέθανε ξαφνικά 40χρονος στο Ξηρόμερο οδηγώντας την μοτοσυκλέτα του και βρέθηκε νεκρός 10 μακριά απο αυτή χωρις να αναφερονται χτυπήματα ή δείγματα πρόσκρουσης 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 44 ετών ο γνωστός ως Iskar Azif αρχιτέκτονας μηχανικός και ενεργός σχολιαστής των social media, Ευστάθιος Στάικος 

Πεθάνε ξαφνικά και εντοπίστηκε νεκρός μέσα στην κατοικία του στην Ιτέα, την περιοχή όπου εργαζόταν σε ηλικία μόλις 48 ετών ακόμη ενας εκπαιδευτικός ο καθηγητής του ΕΠΑΛ Άμφισσας και γεωπόνος Χρήστος Παπαμάνθος 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία μολις 48 ετών ο Παβέλ Ναβροζίδης από την Κατερίνη 

Πέθανε πρόωρα η 49χρονη Αγλαΐα (Λίτσα) Ντότα από το Άργος 

Πέθανε πρόωρα ακόμη ένας γιατρός ο γενικός γιατρός και αθλίατρος Κωνσταντίνος Λαμπριανίδης του Σπυρίδων από την Κω 

Πέθανε ξαφνικά στα 51 του χρόνια ο Γιώργος Πετεινάτος πατέρας μια κόρης από την Κεφαλονιά 

Πέθανε πρόωρα ακόμη μια Ελασωνίτισσα εκπαιδευτικός σε ηλικία μόλις 52 ετών η σύζυγος και μητέρα 2 παιδιών, δασκάλα, χορεύτρια και χοροδιδάσκαλος Βάσω Γεροφάκα η οποία υπηρέτησε επί σειρά ετών τα ελληνικά σχολεία της Βαυαρίας, κατέχοντας τη θέση της διευθύντριας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μονάχου.

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 53 ετών ο Τρικαλινός Γιώργος Λύτρας από τους Ταξιάρχες.

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 54 ετών παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής, Τάκης Γκώνιας. Στην επίμαχο εμφολιαστική περίοδο [2021] ήταν προπονητής της Αιγυπτιακής Pyramids FC

Πέθανε ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς ο 55χρονος πατέρας 2 παιδιών Παναγιώτης Καραβατάκης επαγγελματίαςνστον αγροτικό τομέα από την Λέσβο 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία μολις 56 ετών η Αποστολία Βλάχου από την Λάρισα 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία 58 ετών ο Ααρών (Ερρίκος) Φεγγας από την Λάρισα 

Πέθανε πρόωρα ακόμα μια δημοσιογράφος η Πανδώρα Παφίλη από το δημοτικό ραδιόφωνο της Αθήνας 9.84 έπειτα από μια σκληρή και άνιση μάχη με τον καρκίνο. 

Πέθανε σε ηλικία 68 ετών πρώην στέλεχος του Πυροσβεστικού Σώματος, ο υποστράτηγος ε.α Μιλτιάδης Αναστασίου 

Πέθανε νωρίς ύστερα από ολιγοήμερη νοσηλεία ακόμα ένας εκπαιδευτικός και πατέρας 3 π;ιδιών στα 65 του χρόνια ο Αθανάσιος Φλωρόπουλος ο οποίος διετέλεσε επί σειρά ετών διευθυντής στο 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στημένο Μουντιάλ με διαιτητή τον …Λευκό Οίκο και το Ιράν αδικημένο

27/6/2026   -    21.18

Σιάτλ, Ηνωμένες Πολιτείες – Στο τελικό 1-1 με την Αίγυπτο το Ιράν αδικήθηκε κατάφωρα, όταν του ακύρωσαν κανονικό γκολ ως δήθεν οφσάιντ στο 93ο λεπτό.

Το Ιράν φάνηκε να έχει σφραγίσει τη νίκη και την αυτόματη πρόκριση όταν ο Σοτζά Χαλιλζαντέ βρήκε δίχτυα στις καθυστερήσεις, μόνο και μόνο για να ακυρωθεί το γκολ για οφσάιντ μετά από μια μακρά επανεξέταση του VAR. Λίγο αργότερα, ο Σαΐντ Εζατολαχί χτύπησε το οριζόντιο δοκάρι, καθώς η ομάδα του Αμίρ Γαλενοΐ συμβιβάστηκε με μια τρίτη συνεχόμενη ισοπαλία στον Όμιλο G.

Η Αίγυπτος προκρίθηκε στους 32 της φάσης μαζί με το Βέλγιο, ενώ το Ιράν πρέπει τώρα να περιμένει για να μάθει αν θα προκριθεί ως μία από τις καλύτερες ομάδες της τρίτης θέσης του τουρνουά.

Η Αίγυπτος σκόραρε πρώτη με τον Μαχμούντ Σαμπέρ μόλις πέντε λεπτά αργότερα, πριν ο Ραμίν Ρεζαεϊάν αποκαταστήσει την ισοφάριση εννέα λεπτά αργότερα. Νωρίτερα, ο τερματοφύλακας της Αιγύπτου, Μοστάφα Σομπέιρ, είχε εμποδίσει τον Ταρέμι από το σημείο του πέναλτι σε έναν αγώνα που είχε δραματικές αλλαγές μέχρι το τελικό σφύριγμα.

Υπήρχαν γκολ. Υπήρχαν αγαλλιάσεις και θλίψη. Υπήρχαν θορυβώδη πλήθη, αντιπαραθέσεις και συντροφικότητα. Υπήρχαν διαμαρτυρίες, πολιτική και παλαιστινιακές σημαίες. Υπήρχε ένα χαμένο πέναλτι. Υπήρχε χαρά. Υπήρχε απογοήτευση.

Η ισοπαλία 1-1 της Αιγύπτου με το Ιράν στο Σιάτλ στο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA την Παρασκευή τα είχε όλα. Το Ιράν εξακολουθεί να διεκδικεί την πρόκριση ως μία από τις οκτώ καλύτερες τρίτες ομάδες, ανάλογα με τα αποτελέσματα του Σαββάτου.

Το Ιράν έχασε ένα πέναλτι στο πρώτο ημίχρονο, αλλά ολόκληρος ο αγώνας ήταν γεμάτος δράση, με αμφίρροπες μάχες.

Ο οπαδός του Ιράν, Saeed Nassef, δήλωσε ότι ήταν απογοητευμένος με το αποτέλεσμα της Παρασκευής, αλλά ελπίζει ότι το Ιράν θα προκριθεί στους 32, όλα εξαρτώνται από τα αποτελέσματα των αγώνων της Κυριακής το βράδυ.

«Η ιρανική ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά. Αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες, αλλά είμαστε πραγματικά χαρούμενοι με τον τρόπο που έπαιξε», δήλωσε ο Nassef.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια ανάλαφρη ανταλλαγή ανάμεσα σε έναν Βρετανό παρουσιαστή ποδοσφαίρου και έναν υποστηρικτή της Γκάνας έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA

Ο Βρετανός παρουσιαστής παρατήρησε ότι «δεν υπήρχε ούτε ένας λευκός παίκτης στην ομάδα της Γκάνα. ”

Σε απάντηση, ο οπαδός της Γκάνα απάντησε με χιουμοριστικό τρόπο, "Πιθανώς επειδή η Γκάνα δεν αποίκισε ποτέ την Ευρώπη. ”

Το σχόλιο διαδόθηκε γρήγορα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με χιλιάδες να επαινούν το πνεύμα του οπαδού ενώ άλλοι συζητούσαν το ιστορικό πλαίσιο πίσω από την απάντηση.

Πολλοί χρήστες περιέγραψαν την παρατήρηση ως μια έξυπνη επιστροφή που αναδεικνύει την αποικιακή ιστορία της Αφρικής, ενώ άλλοι υποστήριξαν ότι αντανακλά ευρύτερες συζητήσεις για τη φυλή, την ταυτότητα και την εκπροσώπηση στο διεθνές ποδόσφαιρο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στο διάστημα των αμέσως προηγούμενων ημερών συνέβησαν δύο συνταρακτικά γεγονότα που σε οποιαδήποτε κανονική χώρα θα είχαν προκαλέσει αυτεπάγγελτη εισαγγελική παρέμβαση: Αφενός, η καταστροφή δημόσιας περιουσίας με τη μέθοδο της ανατίναξης, και, αφετέρου, η δημόσια ομολογία από διορισμένο κρατικό λειτουργό ότι συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα εμποδίζουν την εγκατάσταση μπαταριών αποθήκευσης ρεύματος, με αποτέλεσμα τη διαιώνιση της ληστείας εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή και φορολογουμένου.

Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως σας τα περιέγραψα. Στις 18 Ιουνίου, χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή διαβούλευση με τους κατοίκους της περιοχής, η κρατική ΔΕΗ ανατίναξε τρεις γιγαντιαίους λειτουργικούς εκσκαφείς στο ορυχείο της Μαυροπηγής Πτολεμαΐδας και δύο μέρες αργότερα ο διορισμένος εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, ένας κύριος με κομψό μουστάκι, αποκάλυψε εξίσου κομψά στη διάρκεια παρέμβασής του σε συνέδριο για θέματα ενέργειας, ότι, σε αντίθεση με γειτονικές χώρες, το έργο της αποθήκευσης ενέργειας στην Ελλάδα που θα είχε ως αποτέλεσμα τον… εξανθρωπισμό στα τιμολόγια ρεύματος δεν προχωρά γιατί υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα (οι δυνάμεις προφανώς του περιβόητου καρτέλ) που επιθυμούν την παράταση του σημερινού καθεστώτος αφαίμαξης των Ελλήνων.

Κατανοώ ασφαλώς ότι οι εισαγγελείς στο ευνομούμενο βασίλειο του Μωυσή έχουν άλλες έγνοιες και προτεραιότητες. Κατά την ίδια έννοια και τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης δεν έδωσαν τη δέουσα αξία στα δύο συνταρακτικά -επαναλαμβάνω- γεγονότα που αποδεικνύουνότι το ενεργειακό σύστημα της χώρας έχει παραδοθεί σε μαφιόζους με λευκά κολάρα.

Για το σκάνδαλο της ανυπαρξίας αποθηκευτικής επάρκειας (μόλις 2%…) που οδηγεί στην εξαγωγή του πλεονάζοντος ρεύματος από τις ΑΠΕ σε εξευτελιστικές τιμές και την πανάκριβη επανεισαγωγή του τις ώρες υψηλής ζήτησης θα μιλήσουμε στο επόμενο, β’ μέρος, αυτής της μικρής έρευνας, όταν έρθει η ώρα να συγκρίνουμε την καταστροφική πολιτική της παρούσας κυβέρνησης με το αντίστοιχο κοινωφελές ενεργειακό μοντέλο της «πτωχής και υποανάπτυκτης» Βουλγαρίας που σέβεται τους πολίτες και τον μόχθο τους. Προς το παρόν, ας μείνουμε στο άλλο σκάνδαλο, την αψυχολόγητη ανατίναξη των γιγαντιαίων καδοφόρων εκσκαφέων στην Πτολεμαΐδα με μεθόδους Ανατολικής Γερμανίας όταν την κατέκτησε η αλήτικη Δυτική Γερμανία το 1990…

Το έγκλημα που αποφασίστηκε στα μουλωχτά παραλίγο να μείνει στην αφάνεια, αν δεν είχε την έξυπνη ιδέα να το… διαφημίσει η ίδια η ΔΕΗ βιντεοσκοπώντας το! Η ανατίναξη των εκσκαφέων προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και η κυβέρνηση επέλεξε αρχικά να την υποβαθμίσει μέσω της λαλίστατης αναπληρώτριας εκπροσώπου Τύπου Αλεξάνδρας Σδούκου, γνωστής και από τη θητεία της στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, η οποία απέδωσε την πρωτοβουλία στον επικεφαλής του τοπικού λιγνιτικού κέντρου. Κι αυτός με τη σειρά του, σε μια λιτή και μάλλον αμήχανη ανακοίνωση, διευκρίνιζε ότι τα μηχανήματα ήταν παροπλισμένα γιατί η λιγνιτική παραγωγή αποτελεί παρελθόν.

Το πρώτο ερώτημα που τίθεται εδώ είναι: ποιος αποφασίζει τον «θάνατο» λειτουργικών λιγνιτωρυχείων και την ταυτόχρονη καταστροφή του παραγωγικού εξοπλισμού που απαιτείται για τις εξορύξεις;

Για να μη σας κουράζω, η απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα συνοψίζεται στο πρόσωπο του σημερινού πρωθυπουργού. Αυτός, καθ΄υπαγόρευσιν ασφαλώς τρίτων που τον χρησιμοποίησαν ως τον χαζό της παρέας, αποφάσισε τον «ξαφνικό θάνατο» της λιγνιτικής παραγωγής. Της ίδιας που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ακόμη και ο ίδιος διαφήμιζε φανατικά ως συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας. Και το έπραξε με πάθος νεοφώτιστου ζηλωτή, ξενόδουλου και ξενομανή, εμφανίζοντας την απαλλαγή από τον λιγνίτη ως δείγμα… πολιτισμικής ανωτερότητας! Ότι τάχα φεύγουμε από τη βαλκανική μουτζούρα και γινόμαστε αληθινοί Ευρωπαίοι, πιο πράσινοι κι απ’ τους δασκάλους μας τους Γερμανούς (που κρατούν τα ορυχεία του λιθάνθρακα ορθάνοιχτα…).

Σε αυτόν ακριβώς τον μανιχαϊστικό φανατισμό εντάσσεται και η βιντεοσκόπηση της ανατίναξης των εκσκαφέων με διαταγή που ήρθε από πολύ ψηλά. Να δείξουμε στην κοινωνία την έμπρακτη αποκοπή από το «κακό λιγνιτικό παρελθόν» με τη μέθοδο της κατεδάφισης.

Το σόου της «κάθαρσης από τη μουτζούρα της υπανάπτυξης» είχε δυστυχώς διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που ανέμεναν οι εμπνευστές του. Η τοπική κοινωνία ξεσηκώθηκε, το έγκλημα πήρε διαστάσεις, το φάντασμα κάποιου ευσυνείδητου εισαγγελέα άρχισε να αχνοφαίνεται και η ΔΕΗ, με καθυστέρηση πέντε ολόκληρων ημερών, αναγκάστηκε να απαντήσει.

Δεν θα μείνω στο μακροσκελές κείμενο της απάντησης που δόθηκε στα πληρωμένα μέσα ενημέρωσης σαν σκονάκι. Γιατί απλούστατα, αφού επαναλαμβάνει όλα τα στερεότυπα περί «ασύμφορου» σε ό,τι αφορά τον λιγνίτη, αναλώνεται σε επιχειρήματα υπέρ της ανατίναξης των εκσκαφέων από αυτά που επιστράτευσαν όλες τις προηγούμενες μέρες τα κυβερνητικά τρολ στο διαδίκτυο. Ξέρετε τώρα… Τα μηχανήματα ήταν παλιά και παροπλισμένα, πιο πολύ θα στοίχιζε να τα αποσυναρμολογήσουμε, δεν πουλιούνται στην αγορά, θα κάνουμε διαλογή υλικού και αναμόρφωση του τοπίου, έτσι γίνεται και στο εξωτερικό κ.λπ. κ.λπ.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



MIA ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ" ΤΟΥ ΙΡΑΝ 

Η "Συνέλευση των Αρίστων" του Ιράν εξέδωσε μια άνευ προηγουμένου και σημαντική δήλωση προς υποστήριξη του Ανώτατου Ηγέτη, Σεΐντ Μοτζτάμπα Χαμενεΐ. . 

ΣΗΜ. Χρησιμοποίησα τηςν έκφραση "Συνέλευση των Αρίστων" μεταφράζοντας το "Assembly of Experts". Είναι το θρησκευτικό σώμα που εκλέγει τον ανώτατο ηγέτη του Ιράν. Τα μέλη του σώματος αυτού επίσης εκλέγονται από τον λαό.

***

Σε μια κρίσιμη επιστολή προς κυβερνητικούς αξιωματούχους, την οποία υπέγραψαν 62 από τα 86 μέλη του ανώτατου κληρικού οργάνου της χώρας, η Συνέλευση καλεί τους διαπραγματευτές να σεβαστούν τις «κόκκινες γραμμές» του Ηγέτη. Η δήλωση έχει ως εξής:

1. Καλούμε, λαμβάνοντας υπόψη τις εμπειρίες από προηγούμενες καταστροφικές διαπραγματεύσεις, τους διαπραγματευτές να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί απέναντι στα τεχνάσματα του δόλιου και κακόβουλου εχθρού και να λάβουν υπόψη ότι η τήρηση των «κόκκινων γραμμών» του Ηγέτη αποτελεί θρησκευτική υποχρέωση, ενώ η παραβίασή τους δεν επιτρέπεται κάτω από καμία περίσταση.

2. Τονίζουμε την ανάγκη να επιδιώξουμε εκδίκηση για το μαρτύριο του αγαπημένου μας Ηγέτη και ότι ο Τραμπ και ο Νετανιάχου πρέπει να λογοδοτήσουν με κάθε απαραίτητο μέσο.

3. Οποιαδήποτε παραβίαση του Μνημονίου Κατανόησης (MoU) πρέπει να αντιμετωπίζεται αμέσως. Ως εκ τούτου, λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη παραβίαση της εκεχειρίας από το σιωνιστικό καθεστώς στο Λίβανο και την αποτυχία αποχώρησης από τα κατεχόμενα εδάφη, το άνοιγμα του Στενού του Ορμούζ αντιβαίνει στις υποχρεώσεις των αξιωματούχων και θεωρείται σοβαρό στρατηγικό λάθος, το οποίο θα ενθαρρύνει μόνο τον εχθρό να συνεχίσει την παραβίαση της συμφωνίας.

4. Σας υπενθυμίζουμε εκ νέου ότι, σύμφωνα με τις δεσμευτικές οδηγίες του Ανώτατου Ηγέτη, τα πυρηνικά δικαιώματα της χώρας δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο συζήτησης ή αμφισβήτησης και πρέπει να εξαιρούνται πλήρως από τις διαπραγματεύσεις.

5. Η ανάληψη του ελέγχου του Στενού του Ορμούζ, η λήψη αποζημίωσης για τις πολεμικές ζημίες, η αποδέσμευση των δεσμευμένων περιουσιακών στοιχείων, η άρση όλων των κυρώσεων και η απόσυρση των αμερικανικών δυνάμεων από την περιοχή αποτελούν απαραβίαστα αιτήματα του Ανώτατου Ηγέτη και του λαού, τα οποία πρέπει να επιδιωχθούν. Οποιαδήποτε αμέλεια ως προς αυτό θα αντιμετωπιστεί με σφοδρή αντίδραση του έθνους.

6. Οι αξιωματούχοι πρέπει να αποφεύγουν οποιεσδήποτε δηλώσεις που κάνουν τον εχθρό να γίνεται πιο αλαζονικός και παρουσιάζουν τη χώρα ως αδύναμη και ανίσχυρη. Ειδικά, δεδομένου ότι η αντίσταση των αυτοθυσιαζόμενων πολεμιστών μας έχει οδηγήσει την αλαζονική Αμερική στην απόγνωση, δεν πρέπει να γίνονται δηλώσεις που υπονοούν την αδυναμία ή την έλλειψη ισχύος της χώρας.

7. Όλοι, και ιδίως οι αξιότιμοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, γνωρίζουν ότι στο σύστημα του Wilayat Al-Faqih (Κηδεμονία του Νομομαθούς), η γνώμη και η άποψη του Ηγέτη είναι η τελική λέξη, και όταν ενημερώνονται για την οριστική του γνώμη, κανένας αξιωματούχος δεν μπορεί ούτε πρέπει να ενεργεί αντίθετα προς αυτήν.

8. Με βάση όλα τα στοιχεία, ο εχθρός απλώς αναζητά μια ευκαιρία να αναπτύξει επιπλέον δυνάμεις και να κερδίσει χρόνο για ορισμένα ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων των επικείμενων ενδιάμεσων εκλογών. Μετά από αυτό, θα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα νέας επίθεσης, και τα ζητήματα που τέθηκαν στο MoU θα πρέπει να επιλυθούν εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών των 30 και 60 ημερών.

9. Ζητούμε από τον αγαπητό λαό να συνεχίσει την αταλάντευτη παρουσία του στους δρόμους, και ενώ διατηρεί την ιερή ενότητα και αποφεύγει οποιαδήποτε ενέργεια που διαταράσσει αυτή την ενότητα, δεν πρέπει να δίνει σημασία στα διχαστικά λόγια ορισμένων αδαών ανθρώπων που επιδιώκουν να περιορίσουν αυτή τη θεία αποστολή. Η παρουσία του λαού είναι απαραίτητη και αποφασιστική, για όσο διάστημα ο Ανώτατος Ηγέτης το κρίνει απαραίτητο.

10. Η Συνέλευση των Αρίστων, ως ταπεινοί υπηρέτες και μέρος του λαού, θα παραμείνει στο πλευρό της αξιότιμης Ηγεσίας και ολόκληρου του έθνους, ευχόμενη επιτυχία στους σεβαστούς κυβερνητικούς αξιωματούχους, αναμένοντας την εκπλήρωση των όρων και των υποσχέσεων, και θα εκπληρώσει το θρησκευτικό της καθήκον όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά από πολυετή συστηματική απώλεια κάθε εργατικής κατάκτησης...μετά από διάλυση του οικογενειακού και κοινωνικού ιστού με "δάσκαλο" πλέον τις απρόσωπες κι επικίνδυνες μημονιακές κυβερνήσεις.. με εξαθλιωμένα νοικοκυριά - κατά πλειονότητα ηλίθιων δεξιών κατοίκων χειροκροτητών των λαμόγιων-και ανύπαρκτο κίνημα αντίστασης - με κύριους υπεύθυνους γι' αυτό τα ρεφορμιστικά πουλημένα τζιφρεϊκα τομάρια.. συστηματίες μκοτρεφόμενους κι εκλογικοεπιχορηγοφάγους.. εξακολουθεί η κάθετη πτώση και της παραμικρής πολιτικής αξιοπρέπειας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια σκηνή που ραγίζει την καρδιά και αντικατοπτρίζει τον πόνο ενός ολόκληρου λαού. 

 Δυο κοριτσάκια στέκονται μόνα απέναντι στις ισραηλινές δυνάμεις κατοχής και με δάκρυα στα μάτια, αποχαιρετούν ένα κομμάτι της ψυχής τους: τον αδελφό τους, μόλις 10 ετών. 

 Στα δέκα του χρόνια, το πιο βαρύ φορτίο ενός παιδιού θα έπρεπε να είναι η σχολική του τσάντα. Κι όμως, σήμερα οδηγείται προς το άγνωστο, αφήνοντας πίσω τις αδελφές του, που δεν ακούει τίποτε άλλο παρά τις σπαρακτικές κραυγές και τα δάκρυά τους. 

 «Με ποιο δικαίωμα σάς στερούν την παιδική ηλικία από την ίδια την κούνια σας;» 

 Αυτά τα δάκρυα δεν είναι απλώς νερό. Είναι μηνύματα αντοχής, γεννημένα μέσα στην καταπίεση. Είναι μια ζωντανή υπενθύμιση ότι σε κάθε παλαιστινιακό σπίτι υπάρχει μια ατέλειωτη ιστορία πόνου, αλλά και μια δύναμη ψυχής που επιμένει να στέκεται όρθια, ακόμη και μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες.  

Κάθε παιδί αξίζει να μεγαλώνει με ασφάλεια, αξιοπρέπεια και ελπίδα.

https://www.facebook.com/reel/1024865730003382?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σαν σήμερα 28 Ιουνίου 1899, ακριβώς στις 8 το πρωί, οι Βρετανοί αποικιοκράτες εκτελούν με απαγχονισμό τον Ολογκμποσέρε, στρατιωτικό ηγέτη και πολεμιστή του Βασιλείου του Μπενίν (σημερινή νότια Νιγηρία), ο οποίος είχε διεξαγάγει ανταρτοπόλεμο εναντίον τους επί δύο χρόνια.

Το 1896-1897 οι Βρετανοί επιδίωκαν να θέσουν υπό τον έλεγχό τους το πλούσιο σε φοινικέλαιο και ελεφαντόδοντο Βασίλειο του Μπενίν, ένα από τα ισχυρότερα και πλέον ανεπτυγμένα κράτη της Δυτικής Αφρικής, γνωστό για τη διοικητική του οργάνωση και τα περίφημα χάλκινα έργα τέχνης του, τα λεγόμενα Μπρούντζινα του Μπενίν.

Το Βασίλειο διατηρούσε σημαντικό βαθμό ανεξαρτησίας και ο βασιλιάς του, ο Όμπα, αντιστεκόταν στις πιέσεις για πλήρες άνοιγμα του εμπορίου.

Τον Ιανουάριο του 1897, ο Βρετανός αναπληρωτής πρόξενος Φίλιπς οργάνωσε αποστολή προς την πρωτεύουσα του Μπενίν.

Ο Όμπα είχε ενημερώσει ότι δεν ήταν κατάλληλη στιγμή για επίσκεψη, καθώς τελούνταν θρησκευτικές τελετές.

Παρ' όλα αυτά, ο Φίλιπς προχώρησε. Σε επιστολή του προς το Βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών είχε μάλιστα αφήσει να εννοηθεί ότι η επίσκεψη θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για την απομάκρυνση του Όμπα.

4 Ιανουαρίου 1897, η αποικιοκρατική αποστολή, αποτελούμενη από περίπου 250 άτομα (Ευρωπαίους αξιωματούχους, Αφρικανούς μεταφορείς και συνοδούς), δέχθηκε επίθεση κοντά στην πόλη.

Ο Φίλιπς, επτά ακόμη Βρετανοί και μεγάλος αριθμός Αφρικανών συνοδών και μεταφορέων, σκοτώθηκαν.

Οι Βρετανοί απέδωσαν σημαντικό ρόλο στην επίθεση στον πολεμικό αρχηγό Ολογκμποσέρε και οργάνωσαν άμεσα "τιμωρητική" εκστρατεία του Μπενίν τον Φεβρουάριο του 1897.

Η πρωτεύουσα του Μπενίν καταλήφθηκε και πυρπολήθηκε, χιλιάδες έργα τέχνης λεηλατήθηκαν.

Μέχρι σήμερα, τα περίφημα Μπρούντζινα του Μπενίν βρίσκονται διασκορπισμένα σε μουσεία της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες επαναπατρισμού τους.

Ο Όμπα εξορίστηκε (όπως ήταν απο την αρχή το σχέδιο των Βρετανών) και το Βασίλειο ενσωματώθηκε στην αποικιακή διοίκηση.

Όμως ο Ολογκμποσέρε αρνήθηκε να παραδοθεί.

Για περίπου δύο χρόνια οργάνωσε ομάδες αντίστασης, διεξήγαγε επιθέσεις κατά Βρετανικών αποσπασμάτων και προσπάθησε να διατηρήσει εστίες αντίστασης στις αγροτικές περιοχές.

Συνελήφθη από τις Βρετανικές αρχές και εκτελέστηκε διά απαγχονισμού στις 28 Ιουνίου 1899.

"Βάρβαρος", "ληστής" και "στασιαστής" για τους Βρετανούς αποικοκράτες, ο Ολογκμποσέρε θεωρείται μια από τις σημαντικότερες μορφές της πρώιμης αντι-αποικιακής αντίστασης στη Δυτική Αφρική για πολλούς ιστορικούς της Νιγηρίας.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας ανέβηκε χθες σε ένα από τα 4 πλήρως ρωσικά-με ρωσικούς κινητήρες και ρωσικά συστήματα ναυτιλίας και αισθητήρες-επιβατηγά αεροσκάφη, το MC-21 της Yakovlev. Τα άλλα τρία είναι το TU-214 της Tupolev-που έχει ήδη πιστοποιηθεί για χρήση,- το SJ-100 επίσης της Yakovlev και το ελικοφόρο Il-114 της Ilyushin.

Σημειωτέον πως όλα τους ήταν υπαρκτές σχεδιάσεις, που προφανώς επιλέχθηκαν προκειμένου η Ρωσία να παύσει το συντομότερο δυνατό να εξαρτάται από δυτικής παραγωγής αεροσκάφη και τα ανταλλακτικά τους. 

Όπως καταλαβαίνετε δε, η εξέλιξη αυτή τόσο σύντομα και ενώ διεξάγεται πόλεμος και η χώρα έχει αποκοπεί πλήρως από κρίσιμες δυτικές αεροναυπηγικές τεχνολογίες, αποτελεί έπος και άθλο, αντάξιο της τεράστιας ρωσικής παράδοσης στην αεροδιαστημική τεχνολογία.

Και σίγουρα μεγάλη ήττα για τα δυτικά συμφέροντα και συγκεκριμένα την Μπόινγκ και την Αιρ Μπας, που μέσα στα επόμενα χρόνια θα δεχθούν σημαντικό ανταγωνισμό από τις ρωσικές εταιρείες, ιδίως αναφορικά με χώρες πελάτες που θελουν όσο το δυνατόν μικρότερη εξάρτηση από τη Δύση ως προς τις αεροπορικές μεταφορές τους. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παιδια μην ειστε αφελεις.....

To τομαρι Αλ6ς Τζιφρας υπαρχει ως δωσιλογος συνειδησης...εκτελεστης συμβολαιων ειναι, μην χανετε τα λογια σας καιμην εχετε ψευδαισθησεις....και μην δημιουργειτε αυταπατες οτι κατι μπορει να αλλαξει, οτι επιδεχεται διορθωσης.....ειναι επιλογη του αυτη η τακτικη, ειναι χαρακτηρας...

Προσεξτε του δινετε εστω ενα ψεφτοαλλοθι, εκτος αν αυτος ειναι ο σκοπος σας ?!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έρευνα αγοράς : Οι καλύτερες ισραηλινές εταιρείες για την ανατροπή εκλογών 

“Οδηγός αγοράς για επίδοξους… δικτάτορες.

Καθώς πολλαπλασιάζονται σε όλο τον κόσμο τα περιστατικά εταιρειών από το Ισραήλ που παρεμβαίνουν, με το αζημίωτο, σε εκλογικές αναμετρήσεις, παρουσιάζουμε τον απόλυτο οδηγό αγοράς για επίδοξους… δικτάτορες.

Διασυνδέσεις με πρωθυπουργούς και προέδρους. Τεχνογνωσία στον χώρο των μυστικών υπηρεσιών. Δημιουργία δεκάδων χιλιάδων ψεύτικων προφίλ. Στοχευμένες επιχειρήσεις δολοφονίας χαρακτήρα πολιτικών και εισαγγελέων.

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν πλέον ισραηλινές εταιρείες σε πολιτικούς και κόμματα πριν από τις εκλογές είναι τόσα πολλά ώστε γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τον καταναλωτή να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις. Η παρακάτω συνοπτική παρουσίαση θα σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη εταιρεία για τη δική σας δημοκρατική εκτροπή



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Κεντρική Διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ (CENTCOM) ανακοίνωσε ένα νέο κύμα αεροπορικών επιθέσεων κατά του Ιράν.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ακόμη μια αθωωτική απόφαση υπερ του γιατρού Δρ. Kirk Moore από τις ΗΠΑ, ενός ΗΡΩΑ που χορηγούσε «ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ» κανοντας φυσιολογικό ορό αντί για το επιβληθέν πειραματικό σκεύασμα C o v i d για να σώσει ανθρώπινες ζωέςΆξιος!

Η ανάρτηση από τον γιατρό Δημήτριος Γάκης 

-ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ εναντίον του Δρ. Kirk Moore, ΗΠΑ, ενός ΗΡΩΑ που χορηγούσε «ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ» κανοντας φυσιολογικό ορό αντί για το επιβληθέν πειραματικό σκεύασμα C o v i d». 

ΕΙΠΕ: 

-«Απλώς έκανα το σωστό. Δεν μπορείς να ζητήσεις τη συγκατάθεση των ανθρώπων όταν δεν ξέρεις τι τους χορηγείται»

-Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών διέταξε την απόσυρση των κατηγοριών στην υπόθεση του Δρ. Κερκ Μουρ. 

-ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ 

-Ο Δρ. Μούρ ΕΣΩΣΕ πάρα πολλούς από ένα ατελώς μελετημένο σκεύασμα με πολλές επιπλοκες 

-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ που σεβάστηκε την αντίρρηση των πολιτών στην υποχρεωτικότητα!Ήρωας!

Σχολιο.- Μπράβοοοοο 

ΒΑΡΑΤΕ ΑΛΎΠΗΤΑ τα ΝΕΟΤΑΞΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξέρετε πόσοι νεαροί Γερμανοί προσφέρθηκαν να στρατευθούν εθελοντικά μετά την αποστολή επιστολών του γερμανικού κράτους σε 300.000 απ' αυτούς; 

530...Ναι, καλά διαβάσατε. 530 εθελοντές τερμινέιτορ κατά των Ρώσων χάριν της Ούρσουλας και του γερμανικού κεφαλαίου...

Και σημειωτέον, με την προπαγανδιστική μηχανή της Γερμανίας να βαράει τριπλοβάρδια επί χρόνια πολλά προκειμένου να εγκεφαλοπλύνει το γερμανικό πληθυσμό κατά της Ρωσίας και με πολύ δελεαστικά οικονομικά πακέτα για κάθε νέο στρατευμένο εν μέσω σοβαρής εργασιακής και μισθολογικής κρίσης στη Γερμανία.

Μένουν στις βαρύγδουπες δηλώσεις και τους αριθμούς στα χαρτιά. 

Το κυριότερο και πιο απαραίτητο για να πείσεις έναν λαό για πόλεμο και τις θυσίες αυτού, είναι μία ιδέα, ένας σκοπός.

Και είναι προφανές πως ο υποτιθέμενος κίνδυνος της Ρωσίας δεν είναι επαρκής για να προθυμοποιηθεί για αυτές, ιδίως, ο σύγχρονος Γερμανός και Δυτικός γενικότερα που δεν  έχει πάει στρατό (ο στρατός είναι επαγγελματικός εδώ και κάποιες δεκαετίες), ζει στην εργασιακή ανασφάλεια και στην κόλαση, και του ζητάνε να πάει να σκοτωθεί για τα συμφέροντα των βιομηχάνων των τραπεζιτών και των χρηματιστών.

Και με το δίκιο του ο Γερμανός λέει, είναι όλα αρλούμπες.


Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Σαββατο 27 Ιουνιου 2026


Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, δύο ισχυροί σεισμοί έπληξαν το Καράκας, την πρωτεύουσα της Βενεζουέλας, καθώς και τη Λα Γκουάιρα και το Καραμπόμπο. Ο αριθμός των νεκρών από τον σεισμό συνεχίζει να αυξάνεται - μέχρι τις 26 Ιουνίου, πάνω από 900 άνθρωποι έχουν αναφερθεί νεκροί και χιλιάδες τραυματίες. 

Η επείγουσα αντιμετώπιση επί τόπου επηρεάζεται από τους αυστηρούς περιορισμούς που επιβάλλονται από τις κυρώσεις των ΗΠΑ, οι οποίοι έχουν καταστήσει δύσκολη την προμήθεια φαρμάκων και άλλων βασικών υλικών που απαιτούνται για τις προσπάθειες διάσωσης και τη διατήρηση της λειτουργίας ζωτικών υποδομών.

Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ εκμεταλλεύεται αυτήν την κρίση αναπτύσσοντας τη Νότια Διοίκηση του αμερικανικού στρατού για να «συντονίσει» την αντιμετώπιση του σεισμού - ένα ελαφρώς συγκαλυμμένο πρόσχημα για την αποστολή στρατευμάτων σε έδαφος της Βενεζουέλας και την επαναβεβαίωση της κυριαρχίας των ΗΠΑ στην περιοχή.

Αλλά ο λαός των Ηνωμένων Πολιτειών θέλει κάτι διαφορετικό: να σταθεί στο πλευρό των γειτόνων μας στη Βενεζουέλα καθώς αναζητούν επείγουσα ανακούφιση από μια φυσική καταστροφή που επιδεινώθηκε από τα χρόνια κυρώσεων των ΗΠΑ και τον υβριδικό πόλεμο. Γι' αυτό συγκεντρώνουμε κεφάλαια για να στείλουμε βοήθεια για τους σεισμούς απευθείας στον λαό της Βενεζουέλας.

Λαϊκό Φόρουμ (ΗΠΑ)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πείτε μου αν αισθάνεστε κορόιδα. ΚοροΪδία είναι όλο το ΑΠΕ.

ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ. Ρώτησα το ΑΙ Gemini. 

- Η Βουλγαρία γιατί έχει υποδομές αποθήκευσης ενέργειας ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ;

Η Βουλγαρία έχει γίνει το απόλυτο success story της Ευρώπης στην αποθήκευση ενέργειας, έχοντας φτάσει περίπου τα 3,5 GW εγκατεστημένων μπαταριών, την ώρα που η Ελλάδα παραμένει καθηλωμένη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.Οι γείτονες κινήθηκαν έξυπνα, γρήγορα και επιθετικά για τρεις βασικούς λόγους:

1. Άρπαξαν αμέσως τα Ευρωπαϊκά λεφτά (Πρόγραμμα RESTORE). Η Βουλγαρία δεν έχασε χρόνο με γραφειοκρατία. Σχεδίασε το γιγαντιαίο εθνικό πρόγραμμα RESTORE, εξασφάλισε πάνω από 587 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ και επιδότησε άμεσα 82 μεγάλα ιδιωτικά έργα μπαταριών. Έθεσε σκληρό χρονοδιάγραμμα να έχουν ολοκληρωθεί όλα μέχρι το 2026 αναγκάζοντας την αγορά να τρέξει με χίλια.

***

(ΠΡΟΣΕΞΕ)

2. Το «Κόλπο» με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα: Εδώ είναι το πιο εξοργιστικό κομμάτι για εμάς! Επειδή η Ελλάδα δεν έχει μπαταρίες, το μεσημέρι που τα ελληνικά φωτοβολταϊκά παράγουν τρελό ρεύμα, η τιμή στη χώρα μας πέφτει στο μηδέν. Τι κάνει η Βουλγαρία; Αγοράζει αυτό το ελληνικό ρεύμα σχεδόν δωρεάν μέσω των διεθνών διασυνδέσεων. Πώς το εκμεταλλεύεται; Γεμίζει τις δικές της μπαταρίες με το τζάμπα ελληνικό ρεύμα. 

Η ΚΟΝΌΜΑ: Το βράδυ, όταν εμείς ξεμένουμε και ανάβουμε το ακριβό φυσικό αέριο, η Βουλγαρία ανοίγει τις μπαταρίες της. Είτε καλύπτει τις δικές της ανάγκες φτηνά, είτε μας μεταπουλάει το δικό μας ρεύμα πίσω, αλλά πανάκριβα!

***

- Ποιους συμφέρει να μην υπάρχουν υποδομές αποθήκευσης ενέργειας από ΑΠΕ στην Ελλάδα;

Συμφέρει κυρίως τους ιδιοκτήτες μονάδων φυσικού αερίου, τους μεγάλους ενεργειακούς ομίλους (καθετοποιημένους παίκτες) και τους traders ενέργειας, καθώς η έλλειψη αποθήκευσης συντηρεί υψηλές τιμές και οδηγεί σε συγκέντρωση της αγοράς.

1. Παραγωγοί Ηλεκτρισμού από Φυσικό Αέριο. Κυριαρχία το βράδυ: Χωρίς μπαταρίες να αποθηκεύουν τη φθηνή μεσημεριανή ενέργεια, το σύστημα βασίζεται υποχρεωτικά στο φυσικό αέριο μόλις δύει ο ήλιος. Υψηλές τιμές αιχμής: Οι συγκεκριμένες μονάδες ορίζουν την οριακή τιμή συστήματος τις βραδινές ώρες, εξασφαλίζοντας σταθερά και υψηλά κέρδη.

2. Μεγάλοι Καθετοποιημένοι Όμιλοι. Εξαγορά μικρών παικτών: Οι μικρομεσαίοι παραγωγοί ΑΠΕ (π.χ. αγροτικά/τοπικά φωτοβολταϊκά) υφίστανται τεράστιες περικοπές παραγωγής και οικονομική ασφυξία. Συγκέντρωση της αγοράς: Οι μικροί αναγκάζονται να πουλήσουν τις άδειές τους, επιτρέποντας στους μεγάλους ομίλους να αποκτήσουν τον έλεγχο και τον εναπομείναντα χώρο στο δίκτυο.

3. Traders και Προμηθευτές Ενέργειας. Αρμπιτράζ και περιθώρια κέρδους: Αγοράζουν ή ιδιοπαράγουν ρεύμα σε μηδενικές ή εξαιρετικά χαμηλές τιμές το μεσημέρι λόγω της υπερπροσφοράς ΑΠΕ. Υψηλή λιανική: Μετακυλίουν ελάχιστο από αυτό το όφελος στους τελικούς καταναλωτές, διατηρώντας ψηλά τα δικά τους περιθώρια κέρδους στη λιανική.

4. Φορείς που Διαχειρίζονται την Αγορά Εξισορρόπησης. Ακριβές υπηρεσίες: Η έλλειψη σταθερότητας στο δίκτυο απαιτεί συνεχείς, χειροκίνητες παρεμβάσεις για να μην καταρρεύσει το σύστημα. Υψηλό κόστος συστήματος: Οι οντότητες που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες άμεσης ισχύος αποζημιώνονται αδρά, κόστος που τελικά μεταφέρεται στους λογαριασμούς ρεύματος.

Σχολιο.- Να μιλησω χωριατικα?με ολο τον σεβασμο.Μας εχουν κρεμασει ζωντανους στο τσιγκελι του χασαπη και μας γδερνουν ζωντανους λιγο λιγο,πεντε -εξι ,πως να τους ονομασω,με επικεφαλη αυτον τον εναν και την παρεα του στη βουλη των Ελληνων,τρομαρα μας,και δεν κουνιεται φυλλο.Η Βοιωτια ειναι τιγκα στις ανεμογεννητριες και τα φωτοβολταικα.Καλημερα σας και συγνωμη.

Σχολιο.- καμία συγνώμη για την γλώσσα της αλήθειας. 'Ετσι είναι, ακριβώς

Σχολιο.- Ζούμε στο Κράτος των "Αρίστων", δυστυχώς !!!

Σχολιο.- στον ανάποδο κόσμοι είναι οι χείριστοι εξ ημών



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Κούβα βρήκε θεραπεία για το Αλζχάιμερ, όμως εμποδίζεται λόγω αμερικάνικου εμπάργκο και φαρμακευτικών!

-Αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι η Κούβα ενέκρινε αυτή τη θεραπεία νωρίς. Κάνοντας αυτό, στην πραγματικότητα κόστισε στην κυβέρνηση χρήματα εκ των προτέρων. Κανείς δεν έκανε περιουσία, αλλά το κοινωνικό όφελος ήταν εντελώς διαφορετικό: οι άνθρωποι έγιναν καλά και μπόρεσαν να επιστρέψουν στην εργασία τους.

-Οι οικογένειες δεν έπρεπε να μείνουν στο σπίτι για να φροντίσουν έναν συγγενή του οποίου η υγεία επιδεινωνόταν, επειδή η εξασθένηση της γιαγιάς τους ανακόπηκε. Αυτή ήταν η πραγματική απόδοση της επένδυσης —απλώς ένα εντελώς διαφορετικό είδος οφέλους.

-Δημοσιογράφος: Δεδομένου ότι το 50% των φαρμάκων παγκοσμίως παράγεται στις ΗΠΑ, το να ταξιδέψει κανείς από ένα «έθνος του πρώτου κόσμου» στην Κούβα για να θεραπεύσει μια υποτιθέμενη ανίατη ασθένεια μπορεί να φαίνεται ειρωνικό;

-Δρ Μπιλ Μπλάνσετ: Δεν είμαι σίγουρος αν η λέξη «ειρωνικό» είναι η ακριβής —ίσως η λέξη «εκπληκτικό» να ταιριάζει καλύτερα.

-Ασκώντας την ιατρική για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχω γίνει κάπως κυνικός απέναντι στις μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες. Στη Δύση, έχουμε ένα πλήθος φαρμάκων που αποφέρουν τεράστια κέρδη σε πολλές εταιρείες, ενώ προσφέρουν μόνο ένα οριακό όφελος στους ίδιους τους ασθενείς.

-Επειδή η Κούβα ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στην υγειονομική περίθαλψη, απλώς δεν θα παρασκευάσει ένα φάρμακο εάν κοστίζει μια περιουσία αλλά προσφέρει μικρή αποτελεσματικότητα. Εάν μια θεραπεία βοηθά πραγματικά, την παράγουν.

-Όταν κοιτάζεις το καθαρό όφελος ορισμένων αμερικανικών φαρμάκων —ιδιαίτερα των τρεχουσών θεραπειών για την άνοια— είναι αστρονομικά ακριβά, ωστόσο αποφέρουν μια απίστευτα μικρή κλινική βελτίωση.

-Ενώ τα αμερικανικά φάρμακα για την άνοια αυξάνουν συνεχώς το συνολικό κόστος της υγειονομικής περίθαλψης, αυτό το κουβανικό φάρμακο στοχεύει να μειώσει δραματικά το κόστος της θεραπείας της άνοιας. 

-Αντιπροσωπεύει μια εντελώς διαφορετική νοοτροπία.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Απάτη στην απάτη για να ξεγελάσουν το λαό να τους ψηφίσει και πάλι. Ήταν τόσο πετυχημένη η πρώτη θητεία του, που γιατί να μην την επαναλάβει, ε;

***

Ποια είναι η Real Polls που βγάζει εξωπραγματικά ποσοστά για τον Τσίπρα και ποια η σχέση του ιδιοκτήτη της Πέτρου Αλληλόμη με τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα;

Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε ένα πρωτοφανές δημοσκοπικό σκηνικό [LIFO]. 

Μια «κυπριακή» εταιρεία (γιατί άραγε κυπριακή; Θα το εξηγήσουμε παρακάτω...), 

η Real Polls, εμφάνισε σε έρευνά της το νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα (ΕΛ.Α.Σ.) στη δεύτερη θέση, με ποσοστά  άνω του 20% [LIFO].

Όταν όμως τα μηνύματα από την κοινωνία και τον κόσμο στον δρόμο δείχνουν μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, είναι λογικό να αναρωτηθούμε: Ποια είναι αυτή η εταιρεία και τι κρύβεται από πίσω;

Το συγκεκριμένο κατασκεύασμα υποβαθμίζει πλήρως την πραγματική δυναμική των υπόλοιπων δυνάμεων που έχουν αξιόλογο ρεύμα στη βάση [realpolls.gr]. 

Εμφανίζει καθηλωμένο το ΠΑΣΟΚ.

Κυριολεκτικά «θάβει» και εξαφανίζει τόσο το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της κυρίας Μαρίας Καρυστιανού, όσο και τα κόμματα 

της Ζωής Κωνσταντοπούλου (Πλεύση Ελευθερίας) 

και του Κυριάκου Βελόπουλου (Ελληνική Λύση), τα οποία αποδεδειγμένα έχουν τη στήριξη μεγάλων ποσοστών του ελληνικού λαού.

-Το κερασάκι στην τούρτα: Η εικονική πραγματικότητα vs Η άδεια πλατεία

Αυτά τα μαφιόζικου τύπου δημοσκοπικά κατασκευάσματα έρχονται σε μια πολύ συγκεκριμένη χρονική στιγμή. 

Μας παρουσιάζουν έναν Τσίπρα-"γίγαντα"  στα χαρτιά, τη στιγμή που στην πραγματική ζωή, στην εναρκτήρια προεκλογική του συγκέντρωση στη Νίκαια, δεν κατάφερε να μαζέψει ούτε 1.000 άτομα [tvopen.gr]! 

Η εικόνα της απογοητευτικά υποτονικής συγκέντρωσης στη Νίκαια, που δεν θύμιζε σε τίποτα τις παλιές εποχές, «φωνάζει» από μόνη της [tvopen.gr].

Πώς είναι δυνατόν ένας πρώην πολιτικός αρχηγός, ο οποίος καταβαραθρώθηκε σε ποσοστά σε σύγκριση με αυτά που είχε πάρει παλιότερα, εκμηδένισε και διάλυσε κυριολεκτικά το ίδιο του το κόμμα, αποχώρησε από αυτό και έφτιαξε ένα καινούργιο, να εμφανίζεται ξαφνικά με «αέρα» άνω του 20% στην πρόθεση ψήφου; Όταν η πρώτη του αυτή συγκέντρωση ήταν τόσο απογοητευτική, η αριθμητική των αλγορίθμων απλώς συγκρούεται με την ωμή πραγματικότητα του δρόμου.

-Γιατί εταιρεία της Κύπρου; Το κόλπο με το νομικό κενό

Γιατί όμως επιλέχθηκε μια εταιρεία με έδρα τη Λευκωσία και όχι μια ελληνική; Η απάντηση κρύβεται στην παντελή απουσία θεσμικού ελέγχου:

Στην Ελλάδα, οι εγχώριες εταιρείες υπόκεινται (υποτίθεται έστω) στον αυστηρό έλεγχο της Ελεγκτικής Δημοσκοπήσεων του ΣΕΔΕΑ [sedea.gr] και της Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής [vouliwatch.gr]. 

Αν μια ελληνική εταιρεία βγάλει εμφανώς «μαγειρεμένα» ή ακραία στοιχεία, οι υπόλοιποι φορείς μπορούν να ζητήσουν το πρωτογενές δείγμα και να επιβάλουν κυρώσεις [sedea.gr].

Αντίθετα, οι εταιρείες του εξωτερικού δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν ελληνικό ελεγκτικό μηχανισμό. 

Λειτουργούν εκτός του πλαισίου της ελληνικής νομοθεσίας (Ν. 3603/2007) [metarithmisi.gr], χρησιμοποιούν «διαδικτυακά panels» και αλγορίθμους AI πίσω από κλειστές πόρτες και μπορούν να σερβίρουν ό,τι νούμερα θέλουν χωρίς τον φόβο εγχώριου πειθαρχικού ελέγχου. 

Και αντί να απολογηθούν, μοιράζουν εξώδικα σε όποιον Έλληνα βουλευτή τολμήσει να τις αμφισβητήσει! [documentonews.gr, ethnos.gr]

 Το «κουβάρι» ξετυλίγεται και έχει ονοματεπώνυμο: Πέτρος Αλληλόμης.

Ο ιδρυτής, βασικός μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της Real Polls δεν είναι ένας «ουδέτερος» τεχνοκράτης [realpolls.eu]. Πρόκειται για μαθηματικό και αναλυτή δεδομένων με άμεσο και στενότατο πολιτικό παρελθόν:

Συνεργάτης και σύμβουλος του ίδιου του Αλέξη Τσίπρα: Ο κ. Αλληλόμης υπήρξε προσωπικός συνεργάτης και ψηφιακός αναλυτής του Αλέξη Τσίπρα [newpost.gr].

Στενός συνεργάτης του Γιώργου Τσίπρα: Συνδέεται άμεσα με το στενό οικογενειακό και πολιτικό περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού [efsyn.gr].

-Καταγραφή της κοινής γνώμης ή απόπειρα «κατασκευή» εντυπωσιασμού για κατασκευή της;

Οι επικριτές και τα θιγόμενα κόμματα κατηγορούν ανοιχτά τον κ. Αλληλόμη και την εταιρεία του ότι λειτουργεί ως επικοινωνιακός βραχίονας για να δώσει τεχνητό «αέρα» και να σπρώξει το κόμμα του Τσίπρα στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης [newpost.gr], συμπιέζοντας παράλληλα τη δυναμική των υπόλοιπων νέων και παραδοσιακών κινημάτων [realpolls.gr].

-Η περίεργη σύμπλευση συμφερόντων

Το πιο ενδιαφέρον; Αυτή η δημοσκόπηση δημοσιεύτηκε στο Protagon, ένα μέσο που στηρίζει ανοιχτά τη Νέα Δημοκρατία [LIFO, realpolls.gr]. Γιατί; 

Επειδή το Μαξίμου βολεύεται απόλυτα! Προτιμά να συντηρεί τον Τσίπρα ως τον «κύριο αντίπαλο» για να ενεργοποιεί τα αντι-ΣΥΡΙΖΑ αντανακλαστικά και να συσπειρώνει τη δεξιά του βάση [newpost.gr].

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Η επιστήμη των μαθηματικών είναι χρήσιμη, αλλά όταν μπερδεύεται με την πολιτική σκοπιμότητα και τα «πειραγμένα» μοντέλα, τότε δεν μιλάμε για δημοσκόπηση, αλλά για καθαρή προσπάθεια χειραγώγησης των ψηφοφόρων.

Η κάλπη και οι αντιλήψεις του λαού όμως, δεν «μαγειρεύονται» με αλγόριθμους.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"Τα φύλα είναι όσα θέλουμε εμείς", "η βιολογία είναι πατριαρχικό αφήγημα"... Πες μου ότι δεν τα λένε σοβαρά γιατί θα πηδηχτώ από το παράθυρο!!! (ΤΟΣΟ έχουν ξεφύγει;;;; Και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τις ακούνε;;;;)

Σχολιο.- Έχουν κόψει καπιστρι

Σχολιο.- αστα να πανε λεμε – χαχαχα

Σχολιο.- «Τα φύλλα είναι όσα θέλουμε, Χ, Υ, και Ψ»



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αντέγραψαν οι Ιάπωνες το posokanei.gr του Κυριάκου μας ή ζουν ακόμη στον ψηφιακό μεσαίωνα και την ακρίβεια?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"οι γενοκτονοι του Ισραήλ τους τελευταίους μήνες κάνουν γενοκτονία και στο Λίβανο

Αυτό όλοι φαντάζομαι οτι το ξέρετε,

Αυτό που πιθανότατα δεν ξέρετε είναι πως ο πρόεδρος του Λιβάνου ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,

οι πολιτισμένοι Ευρωπαίοι ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,

οι ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ με το Ισραήλ,

οι Ρώσοι δεν είναι με το Ισραήλ αλλά δεν κάνουν και τίποτα για αυτό το αίσχος,

Ούτε οι Κινέζοι είναι με το Ισραήλ, αλλά ούτε αυτοί κάνουν τίποτα

και έχουμε φτάσει, οι μοναδικοί που παλεύουν για το Λίβανο, να είναι η αντίσταση δλδ η Χεμπολα και το Ιράν

ναι φίλε, το Ιράν, που τους λέμε εμείς οι δήθεν πολιτισμένοι δυτικοί, τους λέμε καθυστερημένο καθεστώς...

ναι φίλε, αυτοί, μόνο αυτοί νοιάζονται για κάποιους άλλους, για το δίκαιο

και οχι μόνο για το τομάρι τους

Μόνο αυτοί φίλε βάζουν τη λύση της χώρας τους πακέτο με τη λύση για το Λίβανο

Μόνο αυτοί νοιάζονται να μη γίνεται γενοκτονία

Μόνο αυτοί νοιάζονται να μη σκοτώνουν οι γενοκτονοι, άμαχους, γυναίκες, γέροντες και παιδιά

Τώρα, ακούσατε την κατάσταση στο Λίβανο 

οι Μαρωνίτες Χριστιανοί, είναι κλάδος της καθολικής εκκλησίας του Λιβάνου, 

που μέσα απ αυτούς εκλέγεται υποχρεωτικά ο πρόεδρος της χώρας δλδ

Υποχρεωτικά βάσει συντάγματος, ο πρόεδρος του Λιβάνου θα είναι Μαρωνίτης 

ετσι από παλιά παρόλο που οι Μαρωνίτες ήταν μειοψηφία στη χώρα, κοιτούσαν πως να εξουσιάσουν

και πως να υποτάξουν το λαό, στη δικιά τους βούληση 

για να καταλάβεις, οι ισραηλινοί σε συνεργασία με τους ακροδεξιούς Μαρωνίτες Φαλαγγίτες,

απέκλεισαν στα 1982, στρατόπεδα προσφύγων Παλαιστίνιων, στη Σάμπρα και στη Σατίλα,  στο Λίβανο, 

που ζούσαν Παλαιστίνιοι μετά από εθνοκαθαρσεις των ισραηλινών

και επι 38 ώρες, οι Φαλαγγίτες, έσφαζαν άμαχους Παλαιστίνιους...!!!

η Χεζμπολά λοιπόν είναι η αντίσταση στο Λίβανο, δλδ ο λαός που αντιστέκεται στους γενοκτονους του Ισραήλ

και στους εθνικούς προδότες της κυβέρνησης του Λιβάνου, τους Μαρωνίτες Φαλαγγίτες, που κάνουν άλλα απ αυτά που θέλει ο λαός του Λιβάνου αλλα και το δίκαιο 

Τώρα, η γελοία κυβέρνηση του Λιβάνου αποφάσισε να κάνει η ίδια διαπραγματεύσεις με το Ισραήλ χωρίς το Ιράν ή τη Χεζμπολά, για την κατοχή στο Λίβανο 

και χθες λοιπόν, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΧΕΣΜΠΟΛΑ 

και  αφού γίνει αυτό,  μετά, όταν θέλει,  όπως θέλει  όποτε θέλει 

και με το ρυθμό που θέλουν, 

θα φύγουν και οι γενοκτονοι απ το Λίβανο, 

αφου πρώτα έχουν ισοπεδώσει όλα τα χωριά στο νότιο Λίβανο

Αυτή είναι η κατάσταση και οτι διαφορετικό σας λένε τα κανάλια, τα σαιτ και η τηλεόραση, είναι ΨΕΜΑΤΑ

η Χεζμπολά αρνιόταν μέχρι τώρα να πολεμήσει εναντίον του Λιβανέζικου Στρατού, 

αλλα και να παραδώσει τα όπλα στον στρατό του Λιβάνου ή το Ισραήλ,

έτσι καταλαβαίνω οτι με αυτή τη συμφωνία των φαλαγγιτών με τους γενοκτονους και τους Αμερικανούς, 

στην ουσία θέλουν να κάνουν εμφύλιο πόλεμο στο Λίβανο ανάμεσα στη Χεζμπολά, 

δλδ  ανάμεσα στο λαό του Λιβάνου και τον επίσημο στρατό του Λιβάνου...

τι ΑΙΣΧΟΣ είναι αυτό που ζούμε.... 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι διαιτητές της FIFA έχουν αποτελέσει απόλυτη ντροπή και σαφώς έχουν λάβει οδηγίες να βάλουν την ιρανική ομάδα ποδοσφαίρου στο μικροσκόπιο και να μοιράζουν ελέγχους VAR για βοήθεια σε οποιαδήποτε αντίπαλη ομάδα σαν καραμέλες. Το τουρνουά ήταν ήδη ένα σωρό σκουπίδια από την αρχή. Κυριολεκτικά για οποιαδήποτε άλλη ομάδα, το γκολ του Σότζα θα είχε περάσει. Δύο φορές τώρα, τα ιρανικά γκολ που θα είχαν εξασφαλίσει νίκες έχουν αποκλειστεί για σχολαστικότητα στο μικροσκόπιο του χιλιοστού.

Από όσο γνωρίζω, το Ιράν κέρδισε τον αγώνα εναντίον της Αιγύπτου. Και ειλικρινά, το Ιράν κέρδισε εναντίον της Νέας Ζηλανδίας. Και είναι οι πνευματικοί νικητές του Παγκοσμίου Κυπέλλου λόγω της ηρωικής τους απόδοσης παρά όλα αυτά τα ανοησίες που επιβάλλονται με επικεφαλής την παιδόφιλη Αμερική, η οποία δεν θα έπρεπε καν να φιλοξενήσει το τουρνουά εξαρχής. Η ιρανική ομάδα έχει υποστεί τρελά επίπεδα ψυχολογικής πίεσης, κυρίως από Δυτικούς στενογράφους που παριστάνουν τους αθλητικούς δημοσιογράφους.

Το μόνο θετικό είναι ότι στο Σιάτλ, δεν είδα κυριολεκτικά κανέναν Ιρανό να κυματίζει αυτή την φρικτή σημαία που έφτιαξε η CIA και αντιπροσωπεύει την ατζέντα των ευνούχων και των καταμιτών του 21ου αιώνα. Κανένας από τους παίκτες σε καμία από τις δύο ομάδες δεν φορούσε το περιβραχιόνιο που ορίζει η FIFA. Άλλη μια ψυχοπαθής ήττα.

Τώρα θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί με την τρίτη ομάδα. Η πρόγνωση ορισμένων είναι ότι το Ιράν έχει 86% πιθανότητα να παραμείνει για την επόμενη σειρά αγώνων. Αλλά κατά τη γνώμη μου, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, τα παιδιά μας είναι νικητές. Κάθε ένας από αυτούς.

Μετά το τέλος αυτού του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η FIFA πρέπει να καεί μέχρι τέλους όπως το Ιράν πυρπόλησε την CENTCOM γύρω από τον Περσικό Κόλπο. 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ρε μεγάλε ήθελες να κάνεις εκτρωση και δεν σε άφησε η Καρυστιανού; θα τη μαλώσουμε!

Ήθελες να φέρεις μετανάστες και να τους φιλοξενήσεις και πάλι σε εμποδισε; α, κακώς!

Καλά, εσύ σίγουρα δεν είσαι με το Ιράν που είναι θεοκρατικό αλλά με το Ισραήλ που δεν είναι, αλλα είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού!

Αντε, βολέψου με αυτά! Αλλα πρώτα ρώτα για τις εκτρώσεις τις γυναίκες που έχουν κάνει έκτρωση τι άποψη έχουν. Η γνώμη των ανδρών και των αγάμητων γυναικών δε μας ενδιαφέρει.

Σχολιο.- Άλλο να καταδικάζεις τις "γυναικοκτονιες", άλλο να υποστηρίζεις να περάσεις ως όρος ΝΟΜΙΚΆ - που θα ανοίξει την πόρτα στο φασισμό και την ακροδεξιά - στο να αναγνωρίζει ΝΟΜΙΚΆ η Δικαιοσύνη -η τρίτη εξουσία του κράτους - πως οι ανθρώπινες ζωές έχουν διαφορετική αξία...  Είδαμε στην πράξη άλλωστε πως ο φασισμός πέρασε σε χώρες του Ανατολικού Μπλοκ με το Δούρειο Ίππο της "απελευθέρωσης" και στις δυτικές με την "πάλη εναντίον της ακροδεξιάς" . Όσο οργανωμένο κι αν είναι τώρα παγκόσμια το σύστημα, η χώρα που γέννησε την Δημοκρατία οφείλει να μην πέσει στην παγίδα που ανοίγει την πόρτα προς τον εκφαδισμο της ανθρώπινης κοινωνίας!!

Σχολιο.- ερώτηση χρόνων. Οι οπαδοί των κομμάτων αυτό δεν το βλέπουν;;; Νιώθουν καλά; Ζουν καλά; Η χώρα που καταστρέφεται δεν την βλέπουν; Είναι εγκλωβισμένοι; Αιχμάλωτοι σε κομματικά κελιά;;;

Σχολιο.- Γι αυτο εχουμε την ΕΛΠΙΔΑ να ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ το Σύστημα που τους δημιουργησε και τους πληρωνει αδρα ολους αυτους που λες. Και την ΑΝΑΤΡΟΠΗ την κανουμε εχοντας αρχισει απο το ξηλωμα του εγκληματικου ενόχου επι εσχατη προδοσια της Πατριδας και του λαου μας Μνημονιακου-Νατοικου Καθεστωτος του Δοβλετίου ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ και των 9 συνενόχων κομματων τους της βουλης. Αν εσυ εχει κατι καλυτερο απ την ΕΛΠΙΔΑ, πες το μας να το ψηφισουμε. Έχεις?

Σχολιο.- αφού το παρελθόν και το παρόν δεν σε έχουν ακόμα αγανακτήσει, μέλλον δεν θα υπάρξει



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η σύζυγος ποδοσφαιριστή απο τη Βενεζουέλα, ανασύρθηκε νεκρή απο τα ερείπια.

Στην αγκαλιά της, ήταν ζωντανό το μικρό κοριτσάκι της.

Η μητέρα όταν κατάλαβε ότι το κτίριο θα καταρρεύσει, τύλιξε το παιδί με το δικό της σώμα και έγινε ασπίδα.

Χαρίζοντας του, για άλλη μια φορά τη ζωή.

"Και ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για 10 ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει να το ανακράξεις σε στιγμές μεγάλου κινδύνου".

Οδυσσέας Ελύτης. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ο George Soros είναι ο μεγαλύτερος δωρητής του ενδιάμεσου εκλογικού κύκλου των ΗΠΑ 2026, συνεισφέροντας $102 εκατομμύρια στους Δημοκρατικούς, ενώ ο Elon Musk θα κάνει δωρεά στους Ρεπουμπλικανούς στις ενδιάμεσες εκλογές.

**

-Στη δυτική δημοκρατία μπορείς να αλλάξεις το Κόμμα, αλλά όχι τις πολιτικές. Καταλήγεις να ψηφίζεις υπέρ των συμφερόντων των ολιγαρχών.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπλόκο στην πλατφόρμα LNG στον Παγασητικό.

Απορρίφθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η έρευνα δείχνει ότι το 72,2% των συμμετεχόντων οδηγήθηκε στην απώλεια στέγης εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων. Ακολουθούν ζητήματα υγείας και εξαρτήσεων με ποσοστό 37,9%, καθώς και οικογενειακά προβλήματα με 30,2%.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η αστεγία συνδέεται συχνά με πολλαπλές και αλληλένδετες κοινωνικές δυσκολίες, γεγονός που καθιστά αναγκαία την εφαρμογή στοχευμένων πολιτικών πρόληψης και κοινωνικής ένταξης.

* Το 70% των πολιτών άστεγο αλλά οι κυβερνώντες 70 σπίτια έκαστος. 

Ωραία τα καταφέραμε. Συνεχίζουμε την ίδια τακτική ως το 100%... κοντά είμαστε! 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Ρωσία καταγγέλει ότι εξακολουθεί να μπλοκάρεται από τις ΗΠΑ η ανθρωπιστική αποστολή καυσίμων μέσω του ΟΗΕ

27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026

Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Αλεξάντερ Αλίμοφ, κατήγγειλε ότι οι προσπάθειες για την αποστολή καυσίμων στην Κούβα μέσω του ΟΗΕ παραμένουν «ανεπίλυτες», επισημαίνοντας ευθέως το βορειοαμερικανικό εμπάργκο ως το κύριο εμπόδιο που εμποδίζει την παροχή αυτής της βοήθειας.

Σε δηλώσεις του στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, ο Αλίμοφ εξέφρασε τη λύπη του για την αποτυχία των μέχρι σήμερα προσπαθειών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Γραφείου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (OCHA), το οποίο επιδίωκε να εξασφαλίσει ότι οι προμηθευτές θα λειτουργούσαν υπό την αιγίδα του, προκειμένου να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της σοβαρής ενεργειακής κρίσης που πλήττει το νησί.

Ο Ρώσος διπλωμάτης υπογράμμισε ότι, παρόλο που το OCHA παρουσίασε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης ύψους 94 εκατομμυρίων δολαρίων για τη στήριξη της Κούβας, το ποσό αυτό — ήδη σημαντικά χαμηλότερο από εκείνα που διατίθενται σε άλλες χώρες — έχει εξασφαλίσει μόλις το 34% της απαιτούμενης χρηματοδότησης, γεγονός που αναδεικνύει τις δυσκολίες στην υλοποίηση της βοήθειας.

Από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τον Αλίμοφ, ο πετρελαϊκός αποκλεισμός που έχει επιβάλει η Ουάσιγκτον εμποδίζει την ομαλή εισαγωγή υδρογονανθράκων στην Κούβα, μπλοκάροντας ακόμη και τις προσπάθειες της διεθνούς κοινότητας να διοχετεύσει αυστηρά ανθρωπιστική βοήθεια που θα διασφάλιζε βασικές υπηρεσίες για τον πληθυσμό.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σαν σήμερα στις 26/6/1908 γεννήθηκε ο Χιλιανός σοσιαλιστής πολιτικός Σαλβαδόρ Αλιέντε. Ο Αλιέντε διετέλεσε Πρόεδρος της Χιλής το 1970-1973, επικεφαλής ενός συνασπισμού («Λαϊκή Ενότητα»), στον οποίο μετείχαν το ΚΚ Χιλής, το Σοσιαλιστικό Κόμμα, το Ριζοσπαστικό Κόμμα, η Κίνηση Ενωμένης Λαϊκής Δράσης, το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα και η Ανεξάρτητη Λαϊκή Δράση. Στις 11/9/1973 η ντόπια ολιγαρχία –σε συνεργασία με τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό- οργάνωσε στρατιωτικό πραξικόπημα με επικεφαλής τον Αουγκούστο Πινοσέτ. Ο Αλιέντε δολοφονήθηκε, ενώ χιλιάδες κομμουνιστές, κ.α., έπεσαν επίσης θύματα άγριου διωγμού. Η περίοδος διακυβέρνησης από την κυβέρνηση Αλιέντε, αλλά και τα όσα ακολούθησαν αποτελούν πραγματικό μάθημα Ιστορίας, τόσο για τις κινήσεις, τη δράση των προοδευτικών και επαναστατικών δυνάμεων, την κινητικότητα των μαζών που κορυφώθηκε, αλλά και την ένταση της πάλης από την ολιγαρχία και τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Ωστόσο ανέδειξε και τις αυταπάτες περί «μεταβατικών κυβερνήσεων» και «ειρηνικού κοινοβουλευτικού περάσματος στο σοσιαλισμό», φορέας των οποίων ήταν το ΚΚ Χιλής και φυσικά ο Πρόεδρος Αλιέντε



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Κούβα και η παρακμάζουσα Ακροδεξιά στην Ευρώ Ενωση

Σε μια απόφαση με σαφές μακαρθικό περιεχόμενο, στις 18/6/26 εγκρίθηκε με 283 ψήφους υπέρ, 199 κατά και 85 αποχές, ψήφισμα όπου οι ευρωβουλευτές δηλώνουν ότι «μετά από πέντε δεκαετίες κομμουνιστικού καθεστώτος, η Κούβα βρίσκεται ένα βήμα πριν μετατραπεί σε αποτυχημένο κράτος». Και ως σύνοψη ενός κακογραμμένου πολιτικού σεναρίου που έχει παραχθεί σε εργαστήρια της ακροδεξιάς, ζητούν τη διακοπή όλων των συμφωνιών που έχει η Ε.Ε. με το ηρωικό νησί του Φιντέλ, του Τσε και του Καμίλο.

Τι θράσος των «παιδιών του Τραμπ» στην αποικιακή ακροδεξιά Ε.Ε., που τώρα υπογραμμίζουν, με πλήρη ατιμωρησία, ότι «στην τρέχουσα ανθρωπιστική έκτακτη ανάγκη, το 89% των οικογενειών ζει σε κατάσταση ακραίας φτώχειας» και καταλήγουν στο περιθωριακό τους ψήφισμα ότι αυτό «δεν είναι αποτέλεσμα κανενός εξωτερικού οικονομικού ή ενεργειακού αποκλεισμού, αλλά άμεση συνέπεια του ίδιου του μοντέλου και των αποτυχιών του καθεστώτος». Και το αποφασίζουν αυτό, σαν να μην υπήρξαν 68 χρόνια αποκλεισμού και ανελέητου οικονομικού πολέμου, κυρώσεων κάθε είδους, τρομοκρατικών επιθέσεων από τις ΗΠΑ και μιας εκστρατείας μέσων ενημέρωσης που λίγες χώρες και λαοί θα άντεχαν.

Τέτοια αθλιότητα από την Ε.Ε. προέρχεται από χώρες που ιστορικά έχουν διαπράξει και συνεχίζουν να διαπράττουν σφαγές, λεηλασίες, βασανιστήρια και γενοκτονίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ύπαρξής τους, εναντίον λαών του παγκόσμιου νότου και όχι μόνο. Ευρωπαϊκές ελίτ, διαποτισμένες από ρατσισμό, κυβερνήσεις και πρόεδροι διεφθαρμένοι, πολλοί από αυτούς στις ακόμα κρυφές λέσχες τύπου Epstein, κληρονόμοι εκείνων των κατακτητών που δολοφόνησαν εκατομμύρια ανθρώπους αυτόχθονων κοινοτήτων σε Αφρική, Ασία και αμερικανική ήπειρο. Αυτοί, με απόλυτη ατιμωρησία, καυχιούνται ότι μιλούν «αντικειμενικά» για την επαναστατική Κούβα, τον ηρωικό λαό της και τους σημερινούς της ηγέτες· ηγέτες όπως ο Ραούλ και ο Ντίας Κανέλ (στον οποίο επίσης έχουν επιβάλει κυρώσεις).

Ηταν ο κουβανικός λαός, με πράξεις και πρακτικές ανθρωπιστικής συνεργασίας, που έσπευσε αφιλοκερδώς να βοηθήσει σε κάθε ήπειρο, μπροστά σε κλιματικές καταστροφές ή πανδημίες. Αρκεί να θυμηθεί κανείς τις «ταξιαρχίες με τις λευκές μπλούζες», που έστειλαν Κουβανούς γιατρούς στην Ιταλία και στην Ανδόρα για να μετριάσουν τις συνέπειες της Covid-19 και να σώσουν χιλιάδες ζωές με το ανθρωπιστικό τους έργο.

;Ευρωβουλευτές που λαμβάνουν παχυλούς μισθούς, που πάσχουν από τη χειρότερη ασθένεια, την αναλγησία, τώρα μιλούν για «πολιτικούς κρατούμενους» και για «βάναυση καταστολή» στην Κούβα. Φτάνουν μάλιστα να αναφέρουν ότι «το καθεστώς βασανίζει και δολοφονεί». Ακριβώς αυτοί, στις χώρες των οποίων τα βασανιστήρια εφαρμόζονται ως κάτι φυσιολογικό, που προωθούν στρατιωτικοποιημένες κοινωνίες, που φυλακίζουν όλους όσους διαφωνούν με την «επίσημη» σκέψη, που λογοκρίνουν ειδήσεις, αναφορές ή αναλύσεις που αμφισβητούν την ακόρεστη επιδίωξή τους για περισσότερο καπιταλισμό ή που αποτελούν μόνιμους αναμεταδότες των εγκλημάτων που παράγει ο ευρωατλαντικος ιμπεριαλισμός σε κάθε σημείο του πλανήτη.

Για να μην αναφερθεί κανείς στο πώς οι ίδιοι αυτοί «κυρωτές» υπακούνε στο δόγμα της σιωνιστοναζιστικής οντότητας και διώκουν διεθνιστές αγωνιστές που καταγγέλλουν τις καθημερινές θηριωδίες, τη γενοκτονία στην κατεχόμενη Παλαιστίνη, στον Λίβανο, στη Συρία και σε άλλες χώρες της Δυτικής Ασίας. Φίλοι του Ισραηλινοναζιστικού αποικιακού καθεστώτος, στο οποίο στέλνουν χρήματα και όπλα για να συνεχίζει να δολοφονεί χιλιάδες παιδιά ή ακόμα και διαπιστευμένους δημοσιογράφους, όπως οι 300 που έχουν σκοτωθεί στη Γάζα.

Αυτοί, στην προσπάθειά τους να συνεχίσουν να πνίγουν την Κούβα, δεν κρύβουν λέξεις ούτε πράξεις για να εκπληρώσουν την εμμονική επιθυμία του Μάρκο Ρούμπιο ή του Τραμπ, οι οποίοι θεωρούνται οι μεγάλοι ηττημένοι της αδιαμφισβήτητης πορείας που πραγματοποίησε η ισλαμική δημοκρατία του Ιράν, μιας πορείας που τους επέφερε την ήττα σε όλα τα επίπεδα: πολιτικά, στρατιωτικά και διπλωματικά.

Γι’ αυτό δρουν με εκδικητικότητα, όπως έκαναν πάντα απέναντι στους λαούς που δεν υποτάσσονται. Δεν συνειδητοποιούν όμως ότι, όσο κι αν διαδίδουν ψέματα ή δημιουργούν εκστρατείες τυπικά αμερικανικού τύπου, δεν μπορούν να ξεγελάσουν όλο τον κόσμο. Η Κούβα είναι επαναστατική πατρίδα και «πατρίδα είναι η ανθρωπότητα», όπως έλεγε εκείνος ο μεγάλος αγωνιστής, εμπνευστής της κουβανικής επανάστασης, ο Χοσέ Μαρτί.

Απέναντι στις κυρώσεις του χθες και στη μανιώδη ιμπεριαλιστική επίθεση του σήμερα, το Νησί της Αξιοπρέπειας δεν θα υψώσει ποτέ λευκή σημαία, γιατί η ύπαρξή του αποτελεί έναν άσβεστο φάρο για τους καταπιεσμένους, για όσους αγωνίζονται για κυριαρχία, ανεξαρτησία και ελευθερία, για όλους και όλες όσες μεγάλωσαν με τις επαναστατικές διδασκαλίες του Φιντέλ, του Ραούλ, του Τσε, της Βίλμα, της Χαϊντέε και της Σέλια. Αυτό το κεφάλαιο δεν είναι χρηματοπιστωτικό, αλλά θάρρους και επαναστατικής προοπτικής, και αυτό είναι που έχουν στα χέρια τους οι νέες γενιές αγωνιστών και αγωνιστριών της Κούβας, νέοι που δεν διστάζουν να φωνάξουν στον κόσμο ότι η υπεράσπιση της Κούβας είναι ένα ζήτημα που δεν είναι απλά είναι σύνθημα, είναι μια ολόκληρη ιστορική περίοδος χωρίς τέλος: «Πατρίδα ή Θάνατος». Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βολιβία: Η «θεραπεία σοκ» του Τραμπιστή Ρ. Πας και το οχυρό του Έβο Μοράλες στη ζούγκλα – “Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους Αμερικάνους, και δε μας το συγχώρησαν… μας έλεγαν κομμουνιστές, τώρα μας λένε ναρκέμπορους”

Η Βολιβία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια βαθιά πολιτική και κοινωνική κρίση που έχει οδηγήσει το πλούσιο σε φυσικούς πόρους έθνος των Άνδεων σε κατάσταση απόλυτου στασιμότητας. Για περισσότερες από 50 ημέρες, η χώρα τελεί υπό καθεστώς εκτεταμένης παράλυσης, με την ατμόσφαιρα στην ορεινή πρωτεύουσα Λα Πας —η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο άνω των 3.500 μέτρων— να παραμένει πυκνή από δακρυγόνα και καπνό.

Οι υποστηρικτές του σοσιαλιστή πρώην προέδρου Έβο Μοράλες έχουν προχωρήσει σε μαζικές διαδηλώσεις και οδοφράγματα, αποκόπτοντας τις οδικές αρτηρίες σε ολόκληρη την επικράτεια και στραγγαλίζοντας την εθνική οικονομία. Η κινητοποίηση στρέφεται κατά του κεντροδεξιού Προέδρου Ροντρίγκο Πας, ο οποίος εξελέγη μόλις πριν από έξι μήνες σε μια ιστορική αναμέτρηση που τερμάτισε δύο δεκαετίες αριστερής διακυβέρνησης, αναδεικνύοντας ένα βαθύ χάσμα στην κοινωνία της Βολιβίας.

Η «θεραπεία σοκ» και η προσέγγιση με την Ουάσινγκτον

Ο Πρόεδρος Ροντρίγκο Πας ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας εφαρμόζοντας μια σειρά από ριζικές ακροδεξιές νεοφιλελεύθερες οικονομικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες όμως προκάλεσαν έντονες κοινωνικές αντιδράσεις. Η πολιτική της «θεραπείας σοκ» περιέλαβε τη μεταβολή των νόμων που διέπουν τη διαχείριση της γης, τη μείωση του φόρου επί του πλούτου και την πλήρη κατάργηση των κρατικών επιδοτήσεων στα καύσιμα, μέτρα που αποδείχθηκαν εξαιρετικά μη δημοφιλή στη βάση του πληθυσμού.

Παράλληλα, έντονη κριτική δέχεται η διπλωματική και στρατηγική στροφή του κ. Πας προς την κυβέρνηση του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, καθώς και προς άλλους δεξιούς ηγέτες της Λατινικής Αμερικής. Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την επίσημη απέλαση της Αμερικανικής Υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών (DEA) από το έδαφος της Βολιβίας, ο Πρόεδρος Πας προχώρησε πρόσφατα στην υπογραφή μιας συμφωνίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με την Ουάσινγκτον για την κοινή καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών, γεγονός που πυροδότησε τα ανακλαστικά των σοσιαλιστικών κινημάτων.

Οι διαδηλωτές εμφανίζονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι την ανατροπή της κυβέρνησης, προτάσσοντας τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ένας εξ αυτών:

«Αγωνιζόμαστε για το μέλλον των παιδιών μας. Τώρα μπορεί να υποφέρουμε, για λίγους μήνες, έναν χρόνο το πολύ, αλλά μετά οι ζωές μας θα είναι σταθερές στο μέλλον. Γι’ αυτό γίνεται ο αγώνας μας.»

Ένας άλλος υποστηρικτής του κινήματος απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο συμβιβασμού, σημειώνοντας: «Κοιτάξτε, εδώ δεν υπάρχει πλέον διάλογος. Αυτό που θέλουν οι αδελφοί μας είναι να φύγει εκείνος, έτσι δεν είναι; Επειδή εμείς θα συνεχίσουμε εδώ. Καθένας έρχεται για το δικαίωμά του· έρχεται από πεποίθηση για να μπορέσει να υποστηρίξει αυτόν τον αγώνα».

Οικονομικό στραγγάλισμα και οι επιπτώσεις στον πληθυσμό

Για τους πολίτες που επιχειρούν να επιβιώσουν μακριά από τον πυρήνα της πολιτικής αντιπαράθεσης, η παράλυση των μεταφορών και του εμπορίου έχει εξελιχθεί σε μια εξοντωτική καθημερινότητα. Στις γειτονιές του Λα Πας σχηματίζονται καθημερινά ατελείωτες ουρές για την εξασφάλιση βασικών τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, με την κοινωνική δυσαρέσκεια να στρέφεται κατά της τακτικής των αποκλεισμών.

Μια πολίτης, περιμένοντας στην ουρά μαζί με την ηλικιωμένη μητέρα της, αποτύπωσε την απόγνωση των χαμηλότερων εισοδηματικά στρωμάτων:

«Το μπλόκο είναι μέρος της μάχης μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που ζητάμε αυτή τη στιγμή είναι να μπορέσουμε να αγοράσουμε τουλάχιστον ένα κομμάτι κοτόπουλο για να φάμε. Έχω τη μητέρα μου έτσι, όρθια. Η μητέρα μου είναι άρρωστη στα πόδια… για ένα κοτοπουλάκι! Πεθαίνουμε. Οι φτωχοί πεθαίνουν από την πείνα. Πώς είναι δυνατόν να μας συμπεριφέρεται έτσι;»

Ερωτηθείσα από τον δημοσιογράφο για το ποιος φέρει την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, η ίδια απάντησε χωρίς περιστροφές: «Ενός τύπου που τον λένε Έβο Μοράλες. Φυσικά».

Στο οχυρό του Τσαπάρε: Η ένοπλη περιφρούρηση του Έβο Μοράλες

Ο Έβο Μοράλες, ο πρώτος αυτόχθονας πρόεδρος της Βολιβίας και εμβληματικός ηγέτης της σοσιαλιστικής πτέρυγας, αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς τόσο για τους υποστηρικτές του όσο και για τους επικριτές του. Έχοντας μετατραπεί σε φυγόδικο εντός της ίδιας του της χώρας, ο κ. Μοράλες ζει κρυμμένος στην τροπική ζώνη του Τσαπάρε, μια περιοχή με εκτεταμένες καλλιέργειες κόκας. Η κύρια είσοδος της περιφέρειας φρουρείται στενά από ένοπλες ομάδες υποστηρικτών του, οι οποίοι ελέγχουν αυστηρά τις μετακινήσεις.

«Εμείς ως Βολιβιανοί δεν θα επιτρέψουμε να συλλάβουν τον αδελφό Έβο Μοράλες Άιμα, διότι όπως βλέπετε, είμαστε προετοιμαμένοι σε αυτό το έδαφος να τον υπερασπιστούμε και θα δώσουμε τις ζωές μας για να μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τον σύντροφο Έβο Μοράλες Άιμα», δήλωσε μέλος της περιφρούρησης.

Η εικόνα στο εσωτερικό του προπυργίου του αποπνέει έντονη στρατιωτική προετοιμασία, με τους υποστηρικτές του να κρατούν δόρατα και αυτοσχέδιες ασπίδες. Η ανησυχία τους δεν περιορίζεται μόνο στην πιθανή επέμβαση των κρατικών δυνάμεων για τις ποινικές κατηγορίες εμπορίας και διακίνησης που αντιμετωπίζει ο πρώην πρόεδρος —καθώς κατηγορείται για την απόκτηση παιδιού με ανήλικη— αλλά εκτείνεται και στο διεθνές επίπεδο. Μετά την πρόσφατη σύλληψη του ηγέτη της Βενεζουέλας, Νικόλας Μαδούρο, από τις αμερικανικές αρχές, οι πιστοί του Μοράλες εκφράζουν φόβους ότι ο αρχηγός τους θα μπορούσε να αποτελέσει τον επόμενο στόχο διεθνούς έκδοσης ή απαγωγής.

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν φοβούνται μια αντίστοιχη επιχείρηση των ΗΠΑ, ο υποστηρικτής του δήλωσε:

«Τον αδελφό Έβο Μοράλες θέλησαν να τον σκοτώσουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι εμείς ως Βολιβιανοί είμαστε προετοιμαμένοι για οποιαδήποτε επίθεση. Ζήτω ο διοικητής μας Μοράλες!»

«Ποτέ δεν φοβήθηκα»: Η ιδεολογική απάντηση του πρώην προέδρου

Μέσα από το καταφύγιό του, ο Έβο Μοράλες επιχείρησε να διαχωρίσει τη θέση του από τις κατηγορίες της κυβέρνησης του Λα Πας, η οποία κατηγορεί το κίνημά του για χρηματοδότηση από τα δίκτυα της παρανομίας. Ο ίδιος ανακάλεσε τα παιδικά του χρόνια, σημειώνοντας τις στερήσεις της καταγωγής του, ενώ υπεραμύνθηκε της παραδοσιακής καλλιέργειας της κόκας, διαχωρίζοντάς την από την παραγωγή ναρκωτικών ουσιών.

«Όταν ήμουν παιδί δεν υπήρχε φως ούτε πόσιμο νερό. Έπινα νερό μαζί με το πρόβατό μου, μαζί με το λάμα. Μετά από τόσες λεηλασίες κατά τη διάρκεια της αποικιοκρατίας και της Δημοκρατίας, συνεχίζουν να εμφανίζονται συνωμοσίες εναντίον του φύλλου της κόκας. Εμείς δεν μοιραζόμαστε, δεν υπερασπιζόμαστε την κοκαΐνη. Άλλο πράγμα είναι το φύλλο της κόκας —αυτό το φυτό που βλέπετε— και άλλο πράγμα είναι η κοκαΐνη. Δεν τη μοιραζόμαστε· δεν είμαστε η κουλτούρα της κοκαΐνης.»

Αναφορικά με τις κατηγορίες περί διαφθοράς και διασύνδεσης με το ναρκεμπόριο, ο κ. Μοράλες υποστήριξε ότι όλες οι σχετικές έρευνες που διεξήχθησαν, ιδίως κατά το έτος 2020, απέβησαν άκαρπες. Παράλληλα, εμφανίστηκε αμετάπειστος απέναντι στην τύχη του Νικόλας Μαδούρο στη Βενεζουέλα, χαρακτηρίζοντας το συμβάν «περίεργο» λόγω της απουσίας αντίστασης, και απέδωσε την τρέχουσα κρίση στη Βολιβία σε γεωπολιτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

«Ποτέ δεν έχω φοβηθεί και ποτέ δεν έχουμε φοβηθεί. Ποτέ δεν παραδοθήκαμε ούτε πουληθήκαμε. […] Το πνεύμα του κόσμου είναι προσηλωμένο σε όσα συμβαίνουν στη Βολιβία. Έχουμε νικήσει όλα τα προγράμματα της βορειοαμερικανικής αυτοκρατορίας, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους γκρίνγκος, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Με την ευκαιρία εθνικοποιήσαμε, και τώρα είμαστε “ναρκοτρομοκράτες”. Δεν μας κατηγορούν πλέον ως κομμουνιστές, αλλά ως ναρκοτρομοκράτες.»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κατά τη διάρκεια του αγώνα της ΛΔ Κονγκό εναντίον της Κολομβίας, οι κάμερες μετάδοσης της FIFA φάνηκαν να αποκόπτονται από αυτή τη στιγμή - πιθανόν λόγω κανόνων γύρω από πολιτικές χειρονομίες και διαμαρτυρίες.

Ο Superfan Lumumba Vea κάλυψε το στόμα του και μιμήθηκε ένα όπλο που τον σημάδευε στο κεφάλι σε μια ισχυρή συμβολική διαμαρτυρία ενάντια στην απόλυτη σιωπή που περιβάλλει τη σύγκρουση στην ανατολική ΛΔ Κονγκό.

Μία από τις πιο σοβαρές, αλλά λιγότερο προβεβλημένες, ανθρωπιστικές κρίσεις του πλανήτη (έχει εκτοπίσει εκατομμύρια και έχει στοιχίσει αμέτρητες ζωές μέσω βίας και σφαγών).

Ο εμβληματικός υποστηρικτής χρησιμοποίησε την επιρροή του και το στάδιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου για να τραβήξει την προσοχή σε μια τραγωδία που σαφώς αισθάνεται ότι ο κόσμος δεν μπορεί να αντέξει να συνεχίσει να αγνοεί 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξεκαθαρίσουμε πως οι Γιάνκηδες είναι εκείνοι που παραβιάζουν συνεχόμενα τα όσα συμφώνησαν με το Μνημόνο Κατανόησης.

Και βομβάρδισαν ιρανικό έδαφος χθες βράδυ, και δεν επιβάλλουν την πλήρη κατάπαυση του πυρός στους υποτακτικούς τους στο Ισραήλ, και καθυστερούν χαρακτηριστικά στην αποδέσμευση κεφαλαίων του Ιράν και την άρση στην πράξη όλων των κυρώσεων κατά της πετρελαιοβιομηχανίας του Ιράν. Και σαν κερασάκι στην τούρτα ο ανοικός Πρόεδρος τους συνεχίζει-αν και μειωμένα-να απειλεί τους Ιρανούς.

Η δε δικαιολογία για τη χθεσινή επίθεση, το ότι δηλαδή οι Ιρανοί έβαλλαν κατά εμπορικού, είναι αστήρικτη, μιας και οι Ιρανοί είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για τη διέλευση από τα Στενά και όχι οι Γιάνκηδες που πρέτρεψαν το εμπορικό αυτό να περάσει από μη υποδεικνυόμενα από τους Ιρανούς ύδατα.

Για ποιό λόγο λειτουργούν έτσι; Το ότι είνια άτιμοι πρέπει να το θεωρείτε δεδομένο. Δεν είναι η απάντηση αυτή όμως. Απλούστατα προσπαθούν εκ των υστέρων και θρασύτατα να ανατρέψουν την ήττα τους στη μάχη στις διαπραγματεύσεις, ροκανίζοντας τα συμφωνηθέντα με συνεχείς παραβιάσεις και τεστάροντας συγχρόνως τις αντοχές των Ιρανών. 

Και αυτές η αλήθεια είναι μεγάλες την τελευταία εβδομάδα. Και μπορώ να φανταστώ πως είναι μεγάλες προς το παρόν γιατί πρέπει πάσει θυσία να αδειάσει το συγκεντρωμένο ιρανικό πετρέλαιαο και φυσικό αέριο στο δίκτυο. Συνεπώς μη σας φανεί περίεργο αν κάνουν λίγη παραπάνω υπομονή μέχρι να φύγουν μερικές δεκάδες γεμάτα τάνκερ ακόμη για την Κίνα. 

Αργά ή γρήγορα όμως θα πέσει πάλι η σφύρα επί της κεφαλής των Γιάνκηδων, γιατί απλά μπορεί και οι τελευταοί δε μπορούν να κάνουν τίποτα για αυτό.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Να συμπηλρώσω μόνο τον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της χώρας από ξένους και τελευταία ιδιαίτερα από Ισραηλινούς.

Και φυσικά το βάθεμα της ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ.

Σχολιο.- Εποικισμός γίνεται και απο μουσουλμάνους λαθρομετανάστες Οι Ισραηλινοί είναι ένα κομμάτι από το τσουνάμι της παράνομης μετανάστευσης

Σχολιο.- αντιγραφη απο ΑΙ: εποικισμός είναι η οργανωμένη ή συστηματική μαζική εγκατάσταση ανθρώπων (εποίκων) σε μια περιοχή που δεν ήταν προηγουμένως κατοικημένη από αυτούς.

Σιγουρα οι χιλιαδες εβραιοι ισραηλινοί, κινέζοι εγγλέζοι, γερμανοί βούλγαροι τούρκοι,  που αγοράζουν γη στην Ελλάδα θεωρείται Εποικισμός. Αλλά και οι εκατοντάδες χιλιάδες των μουσουλμάνων είναι. Απο τον πολύ δικαιωματισμό της CIA και του Σόρος και του Μπιλ Γκέιτς  έχετε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα.

Σχολιο.- Οι Ισραηλινοι σιωνιστοναζιστες (οχι οι Εβραιοι σαν θρησκευμα, αυτοι μπορει να ειναι οτιδηποτε) ερχονται να εξουσιασουν με το χρημα και τα δικτυα που διαθετουν, και ας ειναι λιγοι. Αυτη τη στιγμη ειναι η ανωτερη καστα στην Ελλαδα που προστατευεται απο τις αρχες περισσοτερο απο τους Ελληνες.

Σχολιο.- Οι παράνομοι μετανάστες κατά βάση δεν δουλεύουν και μόλις αποκτήσουν κρίσιμη μάζα θα κυριαρχησουν θρησκευτικά.

Υπαρχει διαφορα μεταξύ νόμιμου μετανάστη που τον κάλεσες για να εργαστεί για σένα και παράνομου που χρηματοδοτειται να εισβάλει μαζικά στην χώρα σου και να ζει επιδοτουμενος.Μείνε στις δικαιωματίστικες ιδεοληψιες σου που σου έχει χώσει στο κεφάλι η CIA.

Σχολιο.- Ε επειδή δεν γεννάει άλλο πια η πλέμπα, να τους δίνει δούλους στην εργασία, φαντάρους στο στρατό και πουτάνες (ή σεξεργάτριες, αν ενοχλούνται κάποιοι στο χαρακτηρισμό εργασίας) στη διασκέδαση, κάνουν εισαγωγή λαθρομεταναστών.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Κάποιος Γερμανός σκηνοθέτης –κατά τη δική του αφήγηση χρηματοδοτημένος από τα χρήματα των μνημονίων και του «βοήθα μας, Σόιμπλε»– γύρισε μια ταινία όπου ένας «Μπάτμαν» σκοτώνει μετανάστες, μουσουλμάνους, βιαστές, Πακιστανούς και όποιον άλλον χωράει στο σενάριο.

- Η ταινία απαγορεύτηκε και τώρα ετοιμάζονται σχεδόν... υπόγεια δίκτυα παράνομων προβολών,  για το σημαντικότερο κινηματογραφικό γεγονός των τελευταίων δεκαετιών, και γιατί ο κόσμος δεν γουστάρει  τη λογοκρισία.

- Την ίδια ώρα, η πραγματική Ελλάδα συνεχίζει τον κατήφορο. Σε γειτονιές με υψηλή ανεργία, ανήλικοι μπλέκουν σε κύκλους βίας, οπαδικών συγκρούσεων και ναρκωτικών, ενώ τα προβλήματα της καθημερινότητας παραμένουν εκεί, πολύ πιο πραγματικά από οποιαδήποτε κινηματογραφική έργο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο γνωστός πρωυθυπουργεύων πραίτορας...δαιμονοκράτης γκαντεμόσαυρος...ευχήθηκε προκαταβολικά αίσια πορεία στον όποιο δύστυχο συνέλληνα δεχτεί την θέση του "αστροναύτη"....δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση νομίζω



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Ο Καντάφι έκανε ό,τι ζήτησε η Αμερική.

Παρέδωσε τα πυρηνικά του όπλα. Άνοιξε τις εγκαταστάσεις του. 100% συνεργάστηκε.

8 χρόνια αργότερα - βοήθησαν στη δολοφονία του.

Το Ιράν άφηνε την διεθνή υπηρεσία του αποικιοκρατικού ξεφτιλοΟΗΕ να επιθεωρεί τα πυρηνικά του εργοστάσια μέχρι πριν να χτυπήσουν οι αμερικάνοι και οι ισραηλινοναζί, και αυτοί έδιναν όλα τα στοιχεία στη CIA και τη Μοσάντ.

Το Ιράν είδε αυτό. Και έμαθε.

Αυτή είναι η μόνη ιστορία που εξηγεί όλα όσα συμβαίνουν στο Στενό του Ορμούζ αυτή τη στιγμή.

Και κανείς δεν συνδέει τις τελείες.

19 Δεκεμβρίου 2003.

Ο Καντάφι έκανε μια απρόσμενη ανακοίνωση. Η Λιβύη διέλυε εθελοντικά ολόκληρο το οπλικό της πρόγραμμα. Τα βασικά συστατικά. Χημικά όπλα. Βαλλιστικοί πύραυλοι. Τα πάντα.

Παρέδωσε φυγοκεντρητές, σχέδια, εμπλουτισμένο υλικό -τα πάντα - σε Αμερικανούς και Βρετανούς επιθεωρητές. Η ΔΟΑΕ επαλήθευσε κάθε κομμάτι.

Αμερικανοί αξιωματούχοι την αποκάλεσαν «μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που μια πολιτεία συμφώνησε εθελοντικά να ρίξει τα προγράμματα μαζικής καταστροφής. 

Οι κυρώσεις έχουν αρθεί. Οι επενδύσεις ανέβηκαν. Ο Καντάφι έδωσε τα χέρια με τον Τόνι Μπλερ. Μου πήρες την Κοντολίζα Ράις. Πήρα μια θέση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών κήρυξε δημοσίως τη Λιβύη "πρότυπο για άλλες χώρες. ”

Ανέφεραν συγκεκριμένα το Ιράν και τη Βόρεια Κορέα.

Ζήτησαν μάλιστα προσωπικά από τον Καντάφι να συμβουλέψει αυτές τις χώρες να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.

Ήταν το κύριο παράδειγμα του "κάνω το σωστό πράγμα. " ”

Οκτώ χρόνια αργότερα. Οκτώβριος 2011.

Το ΝΑΤΟ βομβάρδισε τη Λιβύη για επτά μήνες. Ισλαμοφασίστες εκπαιδευμένοι από την CIA, υποστηριζόμενοι από τη δυτική αεροπορική δύναμη της Γαλλίας και των ΗΠΑ, βρήκαν τον Καντάφι κρυμμένο σε σωλήνα αποχέτευσης στην πατρίδα του.

Τον έπιασαν. Έφαγε ξύλο. Τον βίασαν, τον τεμάχισαν, τον δολοφόνησαν…. 

Η Χίλαρι Κλίντον έμαθε για τον θάνατό του κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης

Η απάντησή της, μπροστά στις κάμερες: «Ήρθαμε. Είδαμε. Πέθανε. ”

Αυτό το γέλιο όμως της οχιάς Χίλαρι…..

Τα ίδια και στην Συρία.

Είπαν στον Μπασάρ Άσαντ να παραδώσει τα χημικά όπλα της Συρίας. Ακόμα και η προδοτική Ρωσία. Τα παρέδωσε σαν ηλίθιος το 2014. Οι κυρώσεις και ο αποκλεισμός συνεχίστηκαν.  Μέχρι το 2024, που η προδοτική Ρωσία τον απήγαγε, οι τζιχαντοφασίστες της CIA από όλες τις χώρες του κόσμου πήραν την  εξουσία, και σφάζουν τον Συριακό Λαό. 

Η Βόρεια Κορέα παρακολουθούσε.

Το υπουργείο Εξωτερικών εξέδωσε άμεσα επίσημη ανακοίνωση:

"Έχει αποδειχθεί και στις τέσσερις πλευρές του κόσμου ότι η πυρηνική απόσυρση της Λιβύης χρησιμοποιήθηκε ως τακτική κατοχής για τον αφοπλισμό της χώρας. ”

Ο Kim Jong-Un δήλωσε δημοσίως ότι πήρε «ένα μάθημα από τις χώρες της Μέσης Ανατολής. ”

Πριν από χρόνια, Βρετανοί και Αμερικανοί αξιωματούχοι είχαν πει σε έναν κορυφαίο Βορειοκορεάτη διπλωμάτη ότι η Λιβύη έγινε πιο ασφαλής αφού έδωσε τα όπλα της.

Χαμογέλασε και είπε, "Ας δούμε πώς θα τελειώσει αυτό. " ”

Τότε το 2011 σκοτώσαν τον Καντάφι.

Παρακολουθούσε και το Ιράν.

Ο Khamenei δήλωσε δημοσίως ότι το Ιράν δεν θα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο - και ότι το Ιράν είχε κλιμακωθεί τις πυρηνικές του προσπάθειες ακριβώς εξαιτίας αυτού που συνέβη στον Καντάφι. 

Το τέλος που έβγαλε κάθε χώρα ήταν το ίδιο.

Η μόνη εγγύηση επιβίωσης είναι ένα όπλο που η Αμερική δεν μπορεί να αγνοήσει.

Τώρα καταλάβετε γιατί το αίτημα του Τραμπ προς το Ιράν να παραδώσει 972 κιλά εμπλουτισμένου ουρανίου δεν θα συμβεί ποτέ.

Προσφέρθηκε γραπτώς εγγύηση ασφαλείας στον Καντάφι .

Ο γιος του το επιβεβαίωσε. Υποσχέθηκαν την ασφάλεια του καθεστώτος με αντάλλαγμα πλήρη συνεργασία.

Οκτώ χρόνια αργότερα το ΝΑΤΟ βοήθησε να σκοτωθεί έτσι κι αλλιώς.

Ένα πυρηνικό όπλο δεν μπορεί να επαναδιαπραγματευθεί. Δεν μπορεί να επανερμηνευθεί από μια νέα διοίκηση. Δεν μπορεί να αντιστραφεί από άλλον Υπουργό Εξωτερικών.

Απλά υπάρχει.

Και όσο υπάρχει - δεν μπορείς να αντιμετωπίζεσαι με τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε ο Καντάφι.

Ο συνταγματάρχης Douglas Macgregor είπε αυτό στην εκπομπή Robert Kiyosaki

"Ο Καντάφι έκανε ό,τι του ζητήσαμε. Άνοιξε την πυρηνική και χημική του ικανότητα. Μας άφησε να το διαλύσουμε. 100% συνεργάστηκε. Τι κάναμε; Τον σκοτώσαμε».



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ευρωβουλευτές που ψήφισαν υπέρ της καταργησης της υποχρέωσης αναγραφής των μεταλλαγμένων τροφίμων στις ετικέτες τους δηλ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΤΡΩΜΕ.

Νέα Δημοκρατία: 

Γιώργος Αυτιάς,

Βαγγέλης Μεϊμαράκης, 

Ελίζα Βόζεμπεργκ

Ελεονώρα Μελέτη 

Δημήτρης Τσιόδρας.

Φρέντη Μπελέρη.

• Όπως επίσης και η πρόεδρος της φωνής λογικής Λατινοπούλου Αφροδίτη.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



H Koύβα πεινά, η Κούβα διψά, η Κούβα ασφυκτιά. Το μακρόχρονο εμπάργκο, σε συνδυασμό με την απαγόρευση εισαγωγών πετρελαίου που επέβαλαν από τον Γενάρη του 2026 οι ΗΠΑ, αποκτά γενοκτονικές διαστάσεις. Σκουπίδια συσσωρεύονται στους δρόμους της Αβάνας καθώς τα απορριμματοφόρα δεν έχουν πετρέλαιο για να κινηθούν, ενώ πολύωρες είναι οι διακοπές ρεύματος. Ελλείψεις σε τρόφιμα και φάρμακα. Γηροκομεία και νοσοκομεία στενάζουν, η βρεφική θνησιμότητα διπλασιάστηκε, ενώ όλοι οι δείκτες δημόσιας υγείας επιδεινώνονται.

Πρόσφατα η Κούβα παρέλαβε από την Κίνα 15.000 τόνους ρύζι, κάτι που σημαίνει ότι σε κάθε Κουβανό αναλογεί ενάμισι κιλό ρύζι – μια προσωρινή ανακούφιση από την πείνα. Ήταν το πρώτο φορτίο και η Κίνα έχει υποσχεθεί να παραδώσει συνολικά 60.000 τόνους κατά φάσεις.

Πριν από αρκετά χρόνια διάβασα το μυθιστόρημα "Η υπόσχεση" (The Pledge) του Αμερικανού Χάουαρντ Φαστ, που αναφέρεται και στον τρομακτικό λιμό που επέβαλαν στην περιοχή της Βεγγάλης οι Βρετανοί στα χρόνια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου, το 1943, με αποτέλεσμα εκατομμύρια Ινδοί να πεθάνουν από πείνα. Τότε έμαθα πόσο πολύτιμος μπορεί να είναι ένας κόκκος ρυζιού. Ένα από τα πρόσωπα του βιβλίου είναι ένας Ινδός κομμουνιστής που γράφει, τυπώνει και διαβάζει μια εφημερίδα.

Όταν λέμε «διαβάζει», εννοούμε μεγαλόφωνη ανάγνωση. Ο εκδότης/δημοσιογράφος/τυπογράφος/τελάλης πηγαίνει με το ποδήλατό του από χωριό σε χωριό. Μόλις φτάνει σε έναν οικισμό, οι κάτοικοι, που τον περιμένουν, μαζεύονται γύρω του, κάθονται σταυροπόδι κατάχαμα κι εκείνος ξεδιπλώνει την εφημερίδα και τους διαβάζει τις ειδήσεις, καθώς όλοι είναι αναλφάβητοι. Η αμοιβή του είναι ένας κόκκος ωμού ρυζιού από κάθε ακροατή. Για τα παιδιά δωρεάν. Στόχος του είναι τα είκοσι χωριά την ημέρα, όμως συχνά περιορίζεται σε πολύ λιγότερα καθώς μετά την ανάγνωση ακολουθούν θυελλώδεις συζητήσεις. Το βράδυ επιστρέφει στην πόλη έχοντας μαζέψει μια χούφτα ρύζι, που αρκεί για την επιβίωσή του. Crowdfunding θα λέγαμε σήμερα, συλλογική χρηματοδότηση.

«Ρύζι, Φασόλια, Ζάχαρη». Αυτά τα τρία βασικά είδη διατροφής προσπαθούσε να προσφέρει στον λαό η κυβέρνηση των Σαντινίστας τη δεκαετία του ’80, όταν ο χρηματοδοτούμενος από τους Αμερικανούς πόλεμος των Κόντρας είχε γονατίσει την οικονομία της χώρας και η μαύρη αγορά οργίαζε. Με το δελτίο κάθε Νικαραγουανός εξασφάλιζε ενάμισι κιλό ρύζι το μήνα – ό,τι δεν βρίσκει ένας Κουβανός στις σημερινές συνθήκες του αδυσώπητου οικονομικού πολέμου.

Το Sunny Hong, το κινέζικο πλοίο που έφτασε στην Αβάνα, είναι το σύγχρονο ισοδύναμο του Κουρτουλούς, του ναυλωμένου από τον Ερυθρό Σταυρό τουρκικού πλοίου που στα χρόνια της Κατοχής έφτανε στο λιμάνι του Πειραιά φέρνοντας τρόφιμα (όσπρια) στη λιμοκτονούσα Αθήνα. Οι 60.000 τόνοι ρύζι δεν σώζουν αλλά, έστω, είναι μια υπόμνηση ότι ο κουβανικός λαός δεν είναι εντελώς μόνος σ’ αυτή την παρατεταμένη δοκιμασία.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται, όχι στη μακρινή Κούβα αλλά και στις δικές μας λαϊκές αγορές όπου, μετά τη λήξη τους, άνθρωποι μαζεύουν από τον δρόμο μισοσαπισμένα φρούτα και λαχανικά – και όχι για να ταΐσουν τα κουνέλια τους. Στις οθόνες μας είδαμε δραματικές εικόνες από τη Γάζα: Παλαιστίνιους να πυροβολούνται ενώ στέκονται στην ουρά για την παραλαβή λίγων τροφίμων ενώ άλλοι, επιζήσαντες, να μαζεύουν με τις χούφτες τους το αλεύρι που χύθηκε στο χώμα. Οι Κουβανοί δεν κινδυνεύουν από σφαίρες, ντρόουν και βόμβες – τουλάχιστον προς το παρόν. Στόχος των Αμερικανών είναι να εξαθλιώσουν τον κουβανικό λαό, να του στερήσουν όχι μόνο το ρύζι αλλά και την αξιοπρέπειά του ώστε να επιτευχθεί η αλλαγή καθεστώτος.

Η Κούβα αποτελεί «απειλή» δηλώνει η Ουάσινγκτον. Όμως απειλή για την παγκόσμια αντιδραστική τάξη αποτελεί όχι μόνο η ζώσα επανάσταση αλλά και η ανάμνησή της, ακόμα και το τραυματισμένο της αποτύπωμα. Αν καταρρεύσει η Κούβα, η ελπίδα θα γεράσει απότομα – σε όλο τον κόσμο. Ενάμισι κιλό κινέζικο ρύζι για κάθε Κουβανό είναι πολύτιμο, όμως εμείς έχουμε ανάγκη μια Κούβα όρθια, που δεν θα σέρνεται στα σκοτάδια, που δεν θα της λείπουν τα αυτονόητα, όπως το ταπεινό ρύζι.

Φίλοι που πρόσφατα ταξίδεψαν στην Κούβα μιλούν για την περηφάνια και τη λεβεντιά του λαού της όμως η πείνα εύκολα διαβρώνει ό,τι εδώ και δεκαετίες κατακτήθηκε με ιδρώτα και αυταπάρνηση. Η πείνα γίνεται πολεμικό όπλο, όπως αποδείχτηκε στη Γάζα. Και ξανά, 200 χρόνια μετά την Έξοδο του Μεσολογγίου: «λαλεί πουλί παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει».

Υ.Γ.1 Ο φάκελος «Λιμὀς της Βεγγἀλης» δεν λἐει να κλείσει. Πρὀσφατα μια βραβευμένη με Τurner εικαστικός, η Χέλεν Χάμοκ, αναγκάστηκε να αποσύρει ένα έργο της, μια βίντεο εγκατάσταση, από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες και πιέσεις 50 μελών της Βουλής των Λόρδων. Αιτία η αναφορά της Χάμοκ στην «ηθελημένη λιμοκτονία του ινδικού πληθυσμού από τον Ουίνστον Τσόρτσιλ».

Υ.Γ.2 «Στο Βιετνάμ πυρπόλησαν το ρύζι» τραγουδούσε το 1966 ο Σαββόπουλος. Και σήμερα στην Κούβα οι Αμερικανοί εξαφάνισαν το ρύζι.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Φτιάχνουν τον Δαίδαλο στο Λαύριο και ο τοπικός πληθυσμός παραμένει στο σκοτάδι για τις επιπτώσεις. 

Τι μας περιμένει;

Σύμφωνα με διαφορες διαροές ο Δαίδαλος στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου θα λειγουργεί με τεχνολογία Nvidia.

Είναι ανεπίτρεπτο η τοπική κοινωνία και ιδιαίτερα ο γειτνιάζον οικισμός του Κυπριανού στο Λαύριο να μην εχουν ενημερωθεί για τις εφαρμοστέες τεχνικές ψύξης του υπερυπολογιστή και αν θα παράγεται θόρυβος απο την λειτουργία ψυκτικών μηχανημάτων και γεννητριών.

Δηλαδή ποση κατανάλωση νερού και απο ποιά πηγή ύδρευσης ,καθώς και λόγω της συνεχούς λειτουργίας ο παραγόμενος θόρυβος σε τι επίπεδα θα φτάνει και αν ξεπερνάει τα νόμιμα όρια αν εχουν προβλεφθεί ηχοπετάσματα ή άλλοι τρόποι προστασίας απο τον θόρυβο. 

Τέλος να ενημερωθούμε για την βιοκλιματική μελέτη και πως θα επηρεαστεί το μικροκλίμα και σε ποια απόσταση απο την μονάδα.

Τα ερωτήματα προκύπτουν απο συζητήσεις με αρκετούς συντοπίτες που εχουν καποιες στοιχειώδεις γνώσεις και ζητουν πληροφόρηση απο την κατασκευάστρια εταιρεία το αρμόδιο υπουργείο και κάθε αρμόδιο.

Μην το προσπερνάτε , αυριο μπορεί να είναι αργά. 

Σχολιο.- Οι Αμερικανοί ενώνονται κατά των κέντρων δεδομένων.

Οι φιλελεύθεροι και οι συντηρητικοί σπάνια συμφωνούν σε κάτι.

Αλλά σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, βρίσκουν ολοένα και περισσότερο κοινό έδαφος σε ένα ζήτημα: την αντίθεση στα κέντρα δεδομένων.

Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές και δημοσκοπήσεις, η αντίσταση σε νέα έργα κέντρων δεδομένων αναδύεται σε κοινότητες σε όλο το πολιτικό φάσμα. Οι κάτοικοι τόσο σε περιοχές με Ρεπουμπλικανική όσο και σε Δημοκρατική κλίση εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με τις εγκαταστάσεις που τροφοδοτούν την τεχνητή νοημοσύνη, το cloud computing, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μεγάλο μέρος του σύγχρονου διαδικτύου.

Ο λόγος είναι απλός.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ψηφιακή, αλλά η υποδομή πίσω από αυτήν είναι βαθιά φυσική.

Τα σύγχρονα κέντρα δεδομένων μπορούν να εκτείνονται σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια τετραγωνικά πόδια και να περιέχουν χιλιάδες διακομιστές που λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο. Μαζί, αυτοί οι διακομιστές καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ παράγουν μεγάλες ποσότητες θερμότητας που πρέπει να αφαιρεθούν μέσω συστημάτων ψύξης βιομηχανικής κλίμακας.

Οι κάτοικοι έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας, την κατανάλωση νερού, την ηχορύπανση, την κυκλοφορία, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τις αλλαγές στα τοπικά τοπία. Ορισμένες προτεινόμενες εγκαταστάσεις είναι μεγαλύτερες από δεκάδες γήπεδα ποδοσφαίρου μαζί.

Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι ότι αυτές οι ανησυχίες εμφανίζονται σε μέρη που συχνά διαφωνούν σχεδόν σε όλα τα άλλα.

Σε μια εποχή βαθιάς πολιτικής πόλωσης, η αντίθεση στα κέντρα δεδομένων έχει γίνει ένα από τα σπάνια ζητήματα που προσελκύουν υποστήριξη τόσο από φιλελεύθερους όσο και από συντηρητικούς.

Σχολιο.- Εδω τρώμε ότι μας σερβίρουν. Θα εχει ταχα θέσεις εργασίας..

Σχολιο.- ρομπότ βάζουν για ν ακάνουν τις δουλειές στα κέντρα δεδομένων, αλλά και θέσεις εργασίας να υπήρχαν, αξίζει εάν όλο το Λαύριο γίνει μη κατοικίσιμο;

Σχολιο.- για μένα όχι, χωρια ολα αυτα που εχουμε ανεβάσει για τον θόρυβο, για το νεροκ το ρευμα.....



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Citizen Vigilante σκηνοθέτης Uwe Boll που λόγω της λογοκρισίας παίζεται μόνο στο Χ (πρώην twitter)  του Έλον Μασκ μόλις ανακοίνωσε ότι θα έρθει η συνέχεια και δημοσίευσε αυτή την αφίσα. Ρίξτε μια ματιά στην εικόνα. "Έρχεται στην Αμερική".



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Elon Musk με δύο λόγια ξεφτίλισε τον Merz και το γερμανικό κράτος!!

DIE WELT: 

Ο Musk ανέβασε ολόκληρη την ταινία «Citizen Vigilante» του σκηνοθέτη Uwe Boll στο X. https://x.com/i/status/2070157480915538098 

Η ταινία ακολουθεί έναν εύπορο επιχειρηματία, ο οποίος μετά τη δολοφονία της μητέρας του, μετατρέπεται σε αυτόκλητο τιμωρό βίαιων εγκλημάτων που διαπράχθηκαν... Παίρνει τον νόμο στα χέρια του για εγκληματίες μετανάστες και διεφθαρμένους αξιωματούχους.

Στη Γερμανία η ταινία δεν πήρε έγκριση από το FSK (γερμανικό συμβούλιο αξιολόγησης ταινιών) και απαγορεύτηκε η προβολή σε κινηματογράφους και streaming υπηρεσίες, -λόγω προώθησης της αυτοδικίας. Ο Boll χαρακτήρισε την απόφαση λογοκρισία και ο Musk έκανε την ταινία διαθέσιμη δωρεάν.

Έτσι η υπόθεση απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα καθώς ο Elon Musk δημοσίευσε ολόκληρη την ταινία, ως απάντηση στη γερμανική λογοκρισία.

Η απόφαση της FSK έχει αναζωπυρώσει τη δημόσια συζήτηση στη Γερμανία γύρω από τα όρια της καλλιτεχνικής ελευθερίας, την απεικόνιση της μετανάστευσης στον κινηματογράφο και τον ρόλο των κρατικών φορέων στην αξιολόγηση του οπτικοακουστικού περιεχομένου.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εισβολείς δεν είναι μόνο οι λαθρομετανάστες που τους κουβαλάνε εδώ πέρα σωρηδόν.

Εισβολείς είναι και αυτοί που ήρθαν το 2012 που πεινούσες

και αγόρασαν κοψοχρονιά όλα τα ακίνητα στο κέντρο

για βραχυχρόνια μίσθωση

και συνέχισαν για μια δεκαετία,

μέχρι που εσύ δεν βρίσκεις πού να μείνεις,

μιας και για να πληρώσεις το ενοίκιο

θέλεις να πουλήσεις και ένα νεφρό.

Εισβολείς είναι και τα funds ξένων και εγχώριων συμφερόντων

που σου πήραν τα σπίτια

και ό,τι αξιοπρέπεια σου απέμεινε.

Εισβολείς είναι και οι πολυεθνικές

που άνοιξαν καταστήματα και έκλεισαν το μαγαζάκι σου

για να γίνεις τώρα γκαρσόνι τους.

Είναι οι ίδιες που με τη βοήθεια των κυβερνήσεων

υποβαθμίζουν τα νοσοκομεία

για να πηγαίνεις πελατάκι στα ιδιωτικά τους.

Που αγόρασαν μπιρ παρά τους σιδηροδρόμους σου και μαζί με το κράτος σκότωσαν τα παιδιά σου.

Εισβολείς είναι τα data center

που πίνουν σαν τρελά το νερό και την ενέργειά σου

κι εσένα σου λένε τα ΜΜΕ από το πρωί μέχρι το βράδυ

πως λόγω λειψυδρίας

θα σου πουλήσουν και το νερό χρυσάφι όπως έκαναν με την ενέργεια. 

Εισβολείς είναι οι ίδιοι σου στέρησαν την παιδεία

και την αντάλλαξαν με απολυτήρια

για να βρεις δουλειά.

Έφυγαν τα παιδιά σου στο εξωτερικό

και τα χαιρετάς με βιντεοκλήση.

Μεγαλώνουν τα εγγόνια σου μακριά

Εισβολείς είναι αυτοί που σου πήραν τις δουλειές, ηλίθiε.

Σε αγοράσαν και σε πούλησαν τριακόσιες φορές και δεν πήρες χαμπάρι.

Την πατρίδα που υπερασπίζεσαι την έχουν υποθηκεύσει για 99 χρόνια .

Ναι, αυτοί που ψήφισες ζώο.

Κι αναρωτιέμαι ποιος φταίει περισσότερο τελικά:

οι εισβολείς που σε γλεντάνε

ή εσύ που είσαι τόσο μaλάκaς και τους υποστηρίζεις ;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΟΙΚΤΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ--ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΚ ΝΕΟΥ

Αν έχετε παρακολουθήσει αυτή την υπόθεση, θα γνωρίζετε ότι η γερμανική κυβέρνηση στα πλαίσια της ενίσχυσης της στρατιωτικοποίησης της χώρας απαίτησε την υποχρεωτική συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου προετοιμασίας στράτευσης για όλους τους σε ηλικία στράτευσης Γερμανούς ενώ ταυτόχρονα ξεκίνησε μεγάλη καμπάνια πρόσληψης εθελοντών στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. 

Πλην όμως η επιχείρησε απέτυχε οικτρά καθώς κατάφεραν να στρατολογήσουν μόνο περίπου 530 εθελοντές ενώ επίσης εκατοντάδες χιλιάδες άτομα δεν απάντησαν στις επιστολές στρατιωτικής εγγραφής. Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, είχαν αποσταλεί περίπου 298.000 ερωτηματολόγια σε 18χρονους. Για τους άνδρες, η συμπλήρωσή τους είναι υποχρεωτική, ενώ οι γυναίκες μπορούν να συμμετάσχουν στην έρευνα εθελοντικά.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ WALL STREET JOURNAL ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ

Οι ΗΠΑ επανεξετάζουν τη στρατιωτική τους παρουσία στη Μέση Ανατολή μετά τις ιρανικές επιθέσεις, σύμφωνα με την WSJ.

Οι ΗΠΑ σκοπεύουν να χτίσουν εκ νέου μια βάση στο Μπαχρέιν και να μειώσουν την παρουσία τους στο Κουβέιτ και τη Σαουδική Αραβία. Προβλέπεται επίσης η μεταφορά ορισμένων εγκαταστάσεων "πιο δυτικά" – πέρα από την εμβέλεια των ιρανικών πυραύλων και των drones. Το Ισραήλ εξετάζεται ως μία από τις επιλογές για την ανάπτυξη της αμερικανικής υποδομής.

«Ορισμένες καταστραμμένες εγκαταστάσεις ενδέχεται να μην αποκατασταθούν καθόλου. Τα κέντρα διοίκησης ενδέχεται να μεταφερθούν υπόγεια, ενώ οι στρατιωτικές δυνατότητες ενδέχεται να κατανεμηθούν σε μεγαλύτερο αριθμό εγκαταστάσεων στην περιοχή», γράφει η εφημερίδα.

Τα έξοδα θα είναι σημαντικά. Μόνο η αποκατάσταση της κατεστραμμένης υποδομής της βάσης στο Μπαχρέιν θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια. Στο Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών εκτιμούν ότι η συνολική ζημιά στις αμερικανικές βάσεις κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης ανέρχεται σε έως και 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Μα πόσες ακόμα βλακείες θα πει ο αληταράς ανοϊκός κωλόγερας σιωνιστοναζιστής Τραμπ?

-Ο Τραμπ για την δύστυχη κι ισοπεδωμένη απ’ τους σεισμούς Βενεζουέλα:

--“Βοηθάμε τη Βενεζουέλα γιατί μετά από πόλεμο μιας μέρας, ( Σημ. ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ), τους παίρνουμε όλο το πετρέλαιο, τα πάνε πολύ καλύτερα από ποτέ, είναι ευτυχισμένοι και χορεύουν από χαρά στους δρόμους.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ο Νετανιάχου αποκαλεί τη συμφωνία με τον Λίβανο «πλήγμα για το Ιράν» και λέει ότι τα ισραηλινά στρατεύματα δεν φεύγουν από τον νότιο Λίβανο ανεξάρτητα από τις απαιτήσεις της Τεχεράνης.

Σύμφωνα με το Ynet, ο Νετανιάχου λέει ότι το Ισραήλ δεν θα αποσυρθεί μέχρι να αφοπλιστεί η Χεζμπολάχ «και εφόσον υπάρχει απειλή για το Κράτος του Ισραήλ», παρουσιάζοντας ολόκληρη τη συμφωνία λιγότερο ως ειρηνευτική συμφωνία και περισσότερο ως στρατηγική απώλεια ειδικά για το Ιράν.

***

-Η ισραηλινή στρατιωτική αυτάρκεια είναι ένας μύθος καθώς οι Σιωνιστές κινούνται προς μεγαλύτερη πρόσβαση σε αμερικανικά όπλα

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπέντζαμιν Νετανιάχου δήλωσε ότι το Ισραήλ πρέπει να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο δίκτυο όπλων για να τερματίσει την εξάρτηση από την αμερικανική βοήθεια.

Εν τω μεταξύ, η σιωνιστική ομάδα λόμπι AIPAC προωθεί μια διάταξη στο νομοσχέδιο για τις αμυντικές δαπάνες των ΗΠΑ (NDAA) του 2027 για τη συγχώνευση των αμερικανικών και ισραηλινών αμυντικών τομέων.

Άρθρο 219 του NDAA του 2027

Η περίπλοκη διάταξη θα δημιουργούσε έναν εκτελεστικό παράγοντα για την επέκταση και την επιτάχυνση της έρευνας, της ανάπτυξης και της βιομηχανικής συνεργασίας στην αμυντική τεχνολογία ΗΠΑ-Ισραήλ. Θα αναδιαρθρώσει ουσιαστικά τις διαδικασίες του Πενταγώνου γύρω από την αμυντική ολοκλήρωση ΗΠΑ-Ισραήλ, προειδοποίησε το Ινστιτούτο Quincy.

Το Ισραήλ θα αποκτούσε μεγαλύτερη πρόσβαση στην αμερικανική στρατιωτική τεχνολογία, την επιτήρηση και άλλα, αλλά τι θα κέρδιζαν οι ΗΠΑ; Τίποτα, υποστηρίζει το Weichert Brief.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Γιατί οι άνθρωποι στη Βηρυτό περικυκλώνουν το ίδιο τους το κυβερνητικό κτίριο αυτή τη στιγμή; Αυτός είναι ο λόγος.

Η ηγεσία του Λιβάνου μόλις υπέγραψε ένα πλαίσιο που παραχωρεί πρώτα τον αφοπλισμό της Χεζμπολάχ, με την αποχώρηση του Ισραήλ από το λιβανέζικο έδαφος να έρχεται μόνο μετά, σε ένα χρονοδιάγραμμα που μόνο το Ισραήλ μπορεί να πιστοποιήσει. Δύο πιλοτικές ζώνες, που ελέγχονται από τον Ισραηλινό Στρατό μέχρι το Τελ Αβίβ να αποφασίσει ότι η Βηρυτός έχει κάνει αρκετά.

Τα χειρότερα σημεία για τον Λίβανο, κατευθείαν από το κείμενο:

-Το Ισραήλ δηλώνει «καμία εδαφική φιλοδοξία στον Λίβανο», ενώ παραμένει ακριβώς εκεί που είναι μέχρι να υπογράψει μονομερώς τον αφοπλισμό

-Η στρατιωτική βοήθεια των ΗΠΑ προς τον Λιβανέζικο Στρατό έρχεται «αυστηρά υπό όρους» από ορόσημα που θέτει και βαθμολογεί η Ουάσινγκτον

-Ο Λίβανος και οι ΗΠΑ δεσμεύονται από κοινού να στραγγαλίσουν οικονομικά οποιαδήποτε ομάδα συνδέεται με την αντίσταση, η Χεζμπολάχ δεν κατονομάζεται ποτέ στο κείμενο, αλλά είναι η μόνη ομάδα για την οποία γράφεται αυτή η ρήτρα

-Τα χρήματα για την ανοικοδόμηση διατηρούνται σε ξεχωριστή, πιο αργή τροχιά από τις στρατιωτικές συνθήκες, οπότε η Βηρυτός αφοπλίζεται πρώτη και περιμένει να πληρωθεί

Το πλαίσιο κλείνει ευχαριστώντας τον Τραμπ για το «όραμα και την ηγεσία» του. Οι άνθρωποι έξω από το Σεράιλ δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για ειρηνευτική συμφωνία.

Σχολιο.- Βουλευτής της Χεζμπολάχ, Χασάν Φαντλάλα: η κυβέρνηση του Λιβάνου δεν έχει καμία νομιμοποίηση να υπογράψει αυτό και δεν θα αφήσουμε να εφαρμοστεί επί τόπου.

Σύμφωνα με το Farsnews, ο Φαντλάλα λέει ότι η αντίθεση της Χεζμπολάχ στη συμφωνία με το Ισραήλ είναι σοβαρή και η ομάδα δεν θα επιτρέψει στην κυβέρνηση να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της επί τόπου. Το σχόλιό του: Ο Νετανιάχου ουσιαστικά διαπραγματευόταν με τον εαυτό του, καθώς αυτή η κυβέρνηση στερείται συνταγματικής και συμβατικής νομιμοποίησης και δεν έχει πραγματικά μέσα να επιβάλει τη θέλησή της. «Ο πραγματικός παράγοντας είναι το πεδίο της μάχης και το πεδίο της μάχης μας ανήκει. Είμαστε οι κύριοι αυτής της γης», είπε, προσθέτοντας ότι η Χεζμπολάχ θα αντισταθεί σε ό,τι κάνει η κυβέρνηση και θα τηρήσει ακόμη πιο σταθερά την αντίσταση και τα όπλα της από πριν.

Σε ξεχωριστή δήλωση, ο Φαντλάλα προχώρησε περαιτέρω: οι άμεσες διαπραγματεύσεις με τον ισραηλινό εχθρό παραβιάζουν το Άρθρο 52 του συντάγματος του Λιβάνου και κανείς δεν έχει την εξουσία να ακυρώσει την κατάσταση εχθρότητας με το Ισραήλ. Απευθυνόμενος απευθείας στον Νετανιάχου: «Έχετε κάνει συμφωνία με ανθρώπους που δεν έχουν καμία εξουσία να αποφασίσουν οτιδήποτε. Η κατάσταση εχθρότητας με το Ισραήλ παραμένει σε ισχύ. Όποιος σφίγγει το χέρι του εχθρού είναι συνεργός στα εγκλήματά του».

Σχολιο.- Διαμαρτυρίες στη Βηρυτό, μετά την χθεσινή υπογραφή συμφωνίας μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ

για την έναρξη άμεσων και επίσημων συνομιλιών για πρώτη φορά

Οι περισσότεροι άνθρωποι στον Λίβανο, ειδικά οι Σιίτες, θεωρούν την ισραηλινολιβανική συμφωνία προδοσία και λένε ότι ισοδυναμεί με κίνηση ομαλοποίησης.

Μεταξύ άλλων, η ισραηλινολιβανική συμφωνία περιλαμβάνει ένα σχέδιο για την κοινή καταπολέμηση της Χεζμπολάχ.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Το Ιράν εξαπέλυσε επιθέσεις εναντίον στρατιωτικών βάσεων των ΗΠΑ ως αντίδραση στην αμερικανική επίθεση

-Οι ναυτικές δυνάμεις του IRGC αντέδρασαν στην επιθετικότητα και την παραβίαση των υποχρεώσεων εκ μέρους των ΗΠΑ.

-Μετά την παραβίαση της εκεχειρίας από το σιωνιστικό καθεστώς στο νότιο Λίβανο, οι ΗΠΑ, όπως πάντα, αθέτησαν τις υποχρεώσεις τους και, με το πρόσχημα της παρεμπόδισης της κίνησης ενός πλοίου που παραβίαζε τους κανόνες σε απαγορευμένη διαδρομή στο στενό του Ορμούζ, πραγματοποίησαν αεροπορική επίθεση κατά των ακτών του Ιράν. Το Πολεμικό Ναυτικό του Ιράν, σε απάντηση σε αυτή την επιθετικότητα, εξαπέλυσε πλήγματα κατά των θέσεων του αμερικανικού στρατού στην περιοχή.

-Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Μνημονίου του Ισλαμαμπάντ, ο έλεγχος της διέλευσης από το Στενό του Ορμούζ ασκείται από κοινού με το Ιράν· ωστόσο, οι ΗΠΑ προσπάθησαν να παραβιάσουν αυτή τη δέσμευση, στην οποία δόθηκε η απαραίτητη απάντηση, και έτσι θα συνεχίσει να γίνεται. Σε περίπτωση επανάληψης της επιθετικότητας, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερης κλίμακας.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Η Βρετανία διεξάγει τον πόλεμο των μη επανδρωμένων αεροσκαφών στην Ουκρανία

Ο ρόλος του Ηνωμένου Βασιλείου στο πρόγραμμα μη επανδρωμένων αεροσκαφών της Ουκρανίας είναι μεγαλύτερος από ό,τι πολλοί αντιλαμβάνονται: ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μη επανδρωμένων αεροσκαφών της χώρας, η Ukrspecsystems, λειτουργεί πλέον μια πλήρως λειτουργική βάση στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Από τις αρχές του 2026, η βρετανική εγκατάσταση χειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία - από την Έρευνα και Ανάπτυξη και τη μηχανική έως τις δοκιμές και την εκπαίδευση χειριστών.

Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε:

-Στις αρχές του 2026, η Ukrspecsystems ξεκίνησε μια πλήρως λειτουργική εγκατάσταση στο Ηνωμένο Βασίλειο που χειρίζεται ολόκληρη την αλυσίδα: έρευνα, ανάπτυξη, μηχανική, δοκιμές και εκπαίδευση χειριστών.

-Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Rory Chamberlain - ο οποίος είναι Βρετανός, όχι Ουκρανός - περίπου 500 άτομα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο εργάζονται αυτήν τη στιγμή στην εγκατάσταση, παράγοντας περίπου 1.000 UAV ανά μήνα.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξέρετε ;;ότι όταν έγιναν τα ληγνιτορυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης ενεργειακής σημασίας;;

Ξέρετε ότι εάν καποια στιγμή σταματούσε η ΔΕΗ να τα χρησιμοποιεί θα επιτστρεφονταν στους ιδιοκτήτες ;

Ακούστε τώρα.

Πριν δυο χρόνια ο Μητσοτάκης και.η παρέα του,.. άλλαξε τη ρήτρα αυτή και έδωσε το δικαίωμα στην ΔΕΗ να τα χρησιμόποιησει όπως θέλει ..και να μην τα επιστρέψει.

Αυτό ήταν το πρώτο πραξικόπημα.κατα της ενεργειακής αυτάρκειας της Ελλάδος 

Το δεύτερον έγινε με την καταστροφή των αναβατορίων στην Μαυροπηγή ώστε να μην έχει ενέργεια η Ελλάδα ακόμη και σένα πολεμο που ερχεται .

Τι γίνεται όμως πόια είναι η αλήθεια ;

Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ

Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη 

Γιατι;;

Ο χώρος που βρίσκεται ο λιγνίτης θεωρείται στεγανός ..και δημιουργηθηκαν θύλακες και οι θύλακες αυτοι, μπορούν να γεμίσουν και να συγκρατήσουν νερό 

Φανταστείτε λεκάνες που δημιουργήθηκαν λόγω της εκσκαφης 

Θα μου πείτε τι θα το κάνουν το νερό 

Το νερό θα χρησιμοποιηθεί για τα Ντάτα centers για να ψύχονται τα τεράστια αυτά centers που θα κάνει ο ιδιώτηςδλδ η CVC

Θα μεταφέρουν νερό από το φράγμα του Πολυφυτου για να έχουν ψύξη όταν κάνουν αυτα ,τα data centers 

Επιπλέον όλη η περιοχή θα γεμίσει φωτοβολταϊκά..

Αυτό είναι το σχέδιο ..κα.οχι αυτες τις βλακείες ότι αφού δεν τα χρησιμοποιουμε..τα γκρεμίζουμε.

Η κυβέρνηση θα μας σβήσει από τον χάρτη ..και θα δείτε πως ούτε γεώτρηση θα γίνει 

Η σεβρον ζήτησε και πήρε 18μηνες παράταση σκεπτομενη ότι ίσως αλλάξει η κυβέρνηση και με μία άλλη κυβερνηση κάνει τις εξορύξεις χωρίς εμπόδια που τις βάζει ο Μητσοτάκης 

Σκεφτειτε ότι από Πάτρα και Ιωάννινα έδιωξαν τα ΕΠ...φτιάχνοντας θαλασιο πάρκα ..Δεν θέλουν γεωτρήσεις δεν θέλουμε.ληγνιτη .. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΤΗΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ Η ΑΛΛΙΩΣ, ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;

ΓΙΑ ΑΡΧΗ!

.- ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 

ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ 0,75% ΤΟ ΜΗΝΑ.

.- ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

ΓΙΑ 3ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡΗΜΕΡΟΣ

.- ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.

.- ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΕΣ.

.- ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΥΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.

.- ΠΕΡΙΟΡΙΖΩ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ

.- ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ Μ.Μ.Ε

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΣΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 

ΤΑΜΕΙΟ ΤΕΛΟΣ!

ΗΣΥΧΑ- ΩΡΑΙΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!!!!

ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑ!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Άγνωστη η στολή στα ελληνικά πανεπιστήμια μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, πέρασε σιγά σιγά στα μουλωχτά, κι η ορκωμοσία των πτυχιούχων μετατρέπεται σε καρναβάλι. 

Με τήβενους και τετράγωνα καπέλα, προερχόμενα από τον βαθύ δυτικό Μεσαίωνα, που βγάζανε πολύ, μα πολύ γέλιο, όταν τα βλέπαμε στο σινεμά παλιότερα.

Αλλά είπαμε! Μεγάλο κι ακαταμάχητο το σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντι στη Δύση. 

Μέχρι και καρναβαλίστικα φοράνε για να πείσουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους! 

Σχολιο.- Επειδή ασχολούμαι με τις φωτογραφήσεις των αποφοιτήσεων των ελληνικών πανεπιστημίων, κάθε φορά που βλέπω έναν φοιτητή να αρνείται να φορέσει αυτή την κελεμπία που την αποκαλούν τήβεννο, σπεύδω να τον συγχαρώ και να μάθω τον λόγο. Όλοι το κάνουν συνειδητά αρνούμενοι να ενταχθούν στο κοπάδι.Όμως είναι πάρα πολύ λίγοι.

Σχολιο.- Ερώτηση ... Αν κάποιος δεν φορέσει την "αποκριάτικη στολή" τι θα συμβεί ? Ξέρει κάποιος να απαντήσει ?

Σχολιο.- Τίποτα δεν θα συμβεί. Δεν είναι υποχρεωτική.

Σχολιο.- Η κόρη μου δεν φόρεσε την Αμερικανιά , ούτε στο πτυχίο , ούτε στο μεταπτυχιακό .

Σχολιο.- Καλά κάνεις και επισημαίνεις τα καραγκιοζιλικια αλλά και την κομπλεξικη δυτικολαγνεια.

Και φυσικα ,μετά την τηβεννομαγεια, όλοι άνεργοι όλοι για εργασιακές συνθήκες βαρβαρης κ απανθρωπης εκμεταλλευσης.

Για 600- 1000 ευρώ -με τα μισα για νοικι-κ όλη μέρα , ολη η ζωη σκλαβοι των αφεντικών.

Σχολιο.- Μόνο που και στην Τουρκία, γίνεται κάτι αντίστοιχο.

Και όχι πως αυτό είναι...ελαφρυντικό, αλλά δείχνει την διείσδυση του αμερικάνικου τρόπου ζωής

Σχολιο.- Την περασμένη χρονιά παραβρέθηκα σε τελετή απονομής διπλωμάτων στο πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ηράκλειο. Δεν είδα τήβεννους και καπέλα. Υπήρχαν βέβαια επίσημες εμφανίσεις, ανθοδέσμες κλπ. Επίσης υπηρχαν και μερικές καραμουζες και βουβουζελες. Στα προπύλαια του Πανεπιστημίου στην Αθήνα που περνάω τακτικά, κάποιες φορές βλέπω και χαρτονομίσματα τύπου μονοπωλης να είναι πεταμένα στο πεζοδρόμιο.

Σχολιο.- Μη μου πείτε ότι άρχισαν να φοράνε τηβέννους και στα δημόσια πανεπιστήμια;Για τα ιδιωτικά κολλέγια το ήξερα .



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ακομα και οι προσφατοι καταστροφικοι σεισμοι στη Βενεζουελα δεν σταθηκαν αφορμη για να ακουστει οποιαδηποτε ειδηση για την εξελιξη της φυλακισης και της δικης του Νικολα Μαδουρο και της συζυγου του.

Ηταν 3.1.2026 οταν μετα απο μια επιδρομη επιλεκτων στρατιωτικων δυναμεων των Η.Π.Α. στην προεδρικη κατοικια του Καρακας, και αφου στο παρελθον επιχειρησαν πολυτροπα να τον ανατρεψουν νομιμα χωρις επιτυχια επειδη ο λαος της Βενεζουελας ειχε διαφορετικη βουληση, δολοφονησαν 12 ανδρες της φρουρας και τους απηγαγαν. Ο Τραμπ παραδεχθηκε κυνικα και με αλαζονεια την πραξη λεγοντας οτι θα δικαστουν για παρανομο εμποριο οπλων και κοκαινης, ενω ξεκαθαρισε οτι ο προυπολογισμος της χωρας θα διοικειται πλεον απο τις Η.Π.Α. Οι εκπροσωποι των χωρων της Ε.Ε. ταχθηκαν στο πλευρο του, ενω ο Μητσοτακης εκανε και την αμιμητη δηλωση οτι δεν ειναι ωρα για να εξετασουμε τη νομιμοτητα της πραξης απο πλευρας διεθνους δικαιου.

Οι Μαδουρο, που απο την πρωτη στιγμη δηλωσαν οτι ειναι απαγωγη και δεν εχουν σχεση με τις κατηγοριες, μεταφερθηκαν σε κλειστη φυλακη της Ν. Υορκης και ανακοινωθηκε οτι η δικη τους θα αρχιζε στις 17.3.2026

Υστερα η δημοσιοτητα επεσε στις βλεψεις των Η.Π.Α. για τη Γροιλανδια, τις απειλες για την Κουβα και βεβαια τον πολεμο κατα του Ιραν. Οι ειδησεις για τον Μαδουρο σχεδον εξαφανιστηκαν. Μια απο τις τελευταιες, πριν ενα μηνα, ειναι οτι η δικη τους δεν εχει ξεκινησει ακομα διοτι η κυβερνηση των Η.Π.Α. δεν επιτρεπει σε εκεινην της Βενεζουελα (τετοια...εθνκη ανεξαρτησια απολαμβανει η χωρα αυτη μετα την απαγωγη του προεδρου της) να προβει σε πληρωμη του Αμερικανου συνηγορου του, με συνεπεια ο τελευταιος να δηλωνει οτι θα αποχωρησει διοτι δεν μπορει να ασκησει τα καθηκοντα του.

Ομως οσο και αν στη σημερινη ιμπεριαλιστικη πολεμικη πρακτικη οι δολοφονιες και οι απαγωγες αντιπαλων ηγετων αποτελουν κανονα, το ζητημα Μαδουρο δεν πρεπει να ξεχαστει. Ο Μαδουρο δεν πρεπει να σαπισει στη φυλακη, οπως ο Οτσαλαν κ.α.

Και το πρωτο ζητουμενο ειναι η πληροφορηση



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Γενικός Εισαγγελέας του ΔΠΔ, Καρίμ Καν, αποκάλυψε τα λεγόμενα του Τραμπ και του Νετανιάχου 

Καν: «Απείλησαν δικαστές του ΔΠΔ, προσωπικό του ΟΗΕ και την οικογένειά μου για υποθέσεις που αφορούσαν το Ισραήλ.

 12 γερουσιαστές των ΗΠΑ έστειλαν επιστολή λέγοντας «Καταδιώκετε το  Ισραήλ και εμείς καταδιώκουμε εσάς και την οικογένειά σας».

Μετά ήρθαν κυρώσεις, παγωμένοι λογαριασμοί, ταξιδιωτικές απαγορεύσεις. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για τα κράτη να εκφοβίζουν τη διεθνή δικαιοσύνη».

Επιτέλους κάποιος το είπε αυτό. Τι ΘΑΡΡΟΣ έχει αυτός ο άνθρωπος

https://x.com/_InfoGram_/status/2070952587986399484

Σχολιο.- Άρα 12 Ρεπουμπλικάνοι γερουσιαστές απείλησαν δημόσια τον Γενικό Εισαγγελέα του ΔΠΔ ΚΑΙ την οικογένειά του επειδή τόλμησε να ερευνήσει το Ισραήλ;

Αυτό δεν είναι διπλωματία. Αυτό είναι ΕΚΔΗΛΩΣΗ.

Σύμφωνα με το Καταστατικό της Ρώμης, η απειλή αξιωματούχων του ΔΠΔ αποτελεί παρεμπόδιση της δικαιοσύνης. Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, ο εξαναγκασμός ενός δικαστηρίου αποτελεί έγκλημα κατά της απονομής της δικαιοσύνης.

Ο Τραμπ, ο Νετανιάχου και αυτοί οι 12 γερουσιαστές δεν έδειξαν απλώς ασέβεια προς το δικαστήριο - διέπραξαν ένα ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ για να καλύψουν ΑΛΛΑ διεθνή εγκλήματα.

Ο Καρίμ Χαν έχει περισσότερη ακεραιότητα στο μικρό του δάχτυλο από όλους αυτούς τους 12 γερουσιαστές μαζί. Ο άνθρωπος διακινδυνεύει τα πάντα για να τηρήσει τον νόμο, ενώ αυτοί χρησιμοποιούν τακτικές γκάνγκστερ για να τον θάψουν.

Η δικαιοσύνη δεν υποκλίνεται στους νταήδες.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η αείμνηστη Βιρτζίνια Τζιούφρε, ένα από τα πιο εξέχοντα θύματα του Τζέφρι Έπσταϊν, ισχυρίστηκε στα απομνημονεύματά της ότι ένας «γνωστός πρωθυπουργός» την ξυλοκόπησε και τη βίασε βάναυσα. «Ήταν μια επίθεση τόσο άγρια, που αιμορραγούσα παντού», ισχυρίστηκε η έφηβη. Από πού προερχόταν λοιπόν αυτό το τέρας;

https://x.com/JJKALE2/status/2070708129764147397



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΌΛΟΙ!!" Την βασάνισαν σε μια μπανιέρα γεμάτη πάγο για ώρες, σχεδόν πνίγηκε ξανά και ξανά, αλλά δεν είπε ποτέ ούτε μια λέξη. 

Αυτή είναι η γυναίκα πίσω από το πιο διάσημο άρωμα στον κόσμο

το “Miss Dior” και σκέφτονται την παριζιάνικη κομψότητα. Δεν ξέρουν ότι πήρε το όνομά του από μια γυναίκα που αρνήθηκε να λυγίσει κάτω από τα βασανιστήρια της Γκεστάπο. Η Catherine Dior γεννήθηκε σε ένα προνομιούχο περιβάλλον το 1917, αλλά η Μεγάλη Ύφεση στέρησε

από την οικογένειά της τον πλούτο της. Όλα άλλαξαν το 1941 όταν γνώρισε τον Hervé des Charbonneries στις Κάννες – έναν άντρα που της άνοιξε τα μάτια σε κάτι μεγαλύτερο από την άνεση: την αντίσταση. Ενώ άλλες νεαρές γυναίκες της αριστοκρατίας προσκολλήθηκαν σε ό,τι είχαν

https://x.com/tzela463084/status/2070526648697434312



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Διαρροή βίντεο έρχεται στο φως της δημοσιότητας που δείχνει ότι οι διοικητές των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων διέταξαν τη δολοφονία απαχθέντων Ισραηλινών στις 7 Οκτωβρίου. Αυτό είναι επίσης γνωστό ως οδηγία Αννίβα.

https://x.com/ireallyhateyou/status/2070369937550356969/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Κυρία Σάρα Γουίλκινσον @swilkinsonbc είναι μια 63χρονη δημοσιογράφος που καταγράφει τη γενοκτονία στη Γάζα από νωρίς. Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου την κατηγορεί για τρομοκρατικά εγκλήματα επειδή απλώς δημοσίευσε τα νέα από τη Γάζα, σε μια προσπάθεια να τη φιμώσει. Αυτό είναι απαράδεκτο. Παρακαλούμε ακολουθήστε την και στηρίξτε την κατά τη διάρκεια αυτής της δίκης.

https://x.com/xIsraelExposedx/status/2070613798155645258

Σχολιο.- Είναι μια από τις πιο εργατικές δημοσιογράφους που έχω δει, από το 2014 δημοσίευε σχεδόν καθημερινά για τη Γάζα πολύ πριν από τη γενοκτονία, και συνήθως δημοσίευε πολλές φορές την ημέρα όταν κανείς δεν δημοσίευε για τη Γάζα (οι Ισραηλινοί δεν σταμάτησαν ποτέ τις φρικαλεότητες μετά τα εγκλήματα πολέμου του 2014).



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λίγους μήνες μετά την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου από το Ισραήλ, οι Χορεύοντες Ισραηλινοί πράκτορες της Μοσάντ, οι οποίοι σήκωσαν έναν αναμμένο αναπτήρα στα σιγοκαίγοντα συντρίμμια του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου, ενώ χόρευαν και ζητωκραυγάζονταν, επέστρεψαν στο Ισραήλ και είπαν ότι ο Νετανιάχου τους έστειλε για να «καταγράψουν το γεγονός»:

https://x.com/RealTheForce/status/2070692072504340672/video/1

Σχολιο.- «Μια φωτογραφία που τράβηξε το FBI έδειχνε τον [Ισραηλινό Χορευτή της Μοσάντ] Σιβάν Κούρζμπεργκ να κρατάει έναν αναμμένο αναπτήρα στο προσκήνιο, με τα σιγοκαίγοντα συντρίμμια στο βάθος»

- NY Times

Σχολιο.- Ο Μάικλ Τσέρτοφ, με διπλή υπηκοότητα Ισραήλ και ΗΠΑ, ηγήθηκε της έρευνας για την 11η Σεπτεμβρίου. Άφησε τους Χορευτές Ισραηλινούς να επιστρέψουν στο Ισραήλ. Ο πατέρας του ήταν ραβίνος και δάσκαλος του Ταλμούδ. Η μητέρα του, Λίβια Άιζεν, ήταν η πρώτη «οικοδέσποινα» των ισραηλινών αερογραμμών Μοσάντ Ελ Αλ.

Επίσης, συνέταξε τον Πατριωτικό Νόμο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όπως ακριβώς και με τα βιολογικά εργαστήρια στην Ουκρανία, τα οποία όλοι απέρριπταν ως ρωσική προπαγάνδα μέχρι να αποδειχθεί τεκμηριωμένο γεγονός, η Ρωσία αναφέρει εδώ και χρόνια για ουκρανικούς νεοναζιστικούς σχηματισμούς που βασανίζουν πολίτες. Τους στιγματίζουν με σίδερα. Τους τρυπούν στα πόδια.

https://x.com/rinalu_/status/2070719075643474310/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένας ανήσυχος Μαρκ Λέβιν στην Ιερουσαλήμ:

«Κάθε γυναίκα σε αυτή την αίθουσα, θα την βασάνιζαν και βίαζαν. Αν έχεις εγγόνια εδώ, θα τα δολοφονούσαν, θα τα έσφαζαν... επειδή είσαι Εβραίοι ή Χριστιανοί».

Ένα γεγονός που ο Λέβιν δεν θα σου πει: Το Ιράν έχει τη μεγαλύτερη εβραϊκή κοινότητα στη Μέση Ανατολή εκτός του Ισραήλ και έχει μία από τις παλαιότερες συνεχείς χριστιανικές κοινότητες στην περιοχή.

https://x.com/afshinrattansi/status/2070854967892865194/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ισραήλ εξαπάτησε πολλούς ανθρώπους, κλέβοντας πάνω από 28 εκατομμύρια ευρώ. Διαμάντια, ψεύτικες επενδύσεις...

Μια έκτακτη δίκη για μια απάτη XXL με 1.300 θύματα ξεκίνησε στο συνεδριακό κέντρο της Νανσί στη Γαλλία. Οι εγκέφαλοι της επιχείρησης φέρονται να έχουν έδρα το Ισραήλ. «Έχασα 10.000€».

Μια δίκη ξεκίνησε αυτή τη Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, στη Νανσί: η υπόθεση της «Κόκκινης Κάρτας». 850 πολιτικοί ενάγοντες, 500 δικηγόροι και πάνω από 28 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις. 22 άτομα είναι ύποπτα για την πραγματοποίηση επενδυτικών απάτων, σε κρυπτονομίσματα και διαμάντια.

Η έρευνα είχε ξεκινήσει μετά την απάτη στην οποία έπεσαν θύματα αρκετές ποδοσφαιρικές ομάδες το 2017-2018 (Σοσό, Ανζέ και Τουλούζη): οι εγκληματίες παρίσταντο ως πράκτορες παικτών και ζήτησαν αλλαγές στα τραπεζικά στοιχεία.

Αλλά αφού έψαξαν βαθύτερα, η αστυνομία αποκάλυψε μια πολύ ευρύτερη απάτη, που διεξήχθη από το ίδιο δίκτυο, μεταξύ Γαλλίας και Ισραήλ. Στόχευε άτομα που νόμιζαν ότι αγόραζαν διαμάντια ή κρυπτονομίσματα.

Μεταξύ 2016 και 2018, περισσότεροι από 1.200 άνθρωποι εξαπατήθηκαν, για 28 εκατομμύρια ευρώ.

https://x.com/Bobinou92dep/status/2070943431875272738/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η προφητική και αποκαλυπτική δήλωση του Χαρίλαου.

Ποιος 36 χρόνια μετά μπορεί να διαφωνήσει…

Τα έλεγε ο Χαρίλαος στη δεκαετία του '90 αλλά λίγοι τον άκουγαν. Δεν ήταν προφητείες απλά, μίλαγε η πείρα τόσων και τόσων αγώνων με νίκες και ήττες. Τώρα ζούμε την απόλυτη διάλυση και καταστρατήγηση όλων των δικαιωμάτων.

ΔΕΙΤΕ τι έλεγε:

«Μη βιαζόσαστε να χαρείτε για την ανατροπή του σοσιαλισμού γιατί πολύ σύντομα θα πάρουν πίσω δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζομένων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρώπη».

«Όσα υποχρεώθηκαν να δώσουν από τα 1917 μέχρι και πέρυσι οι άρχουσες τάξεις του καπιταλιστικού κόσμου, θέλουν να τα πάρουν πίσω όλα — και ακόμη περισσότερα — μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Κι όταν λέω ότι θέλουν να τα πάρουν πίσω όλα, δεν εννοώ μόνο το επίπεδο ζωής των εργαζομένων. Εννοώ και τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις θεσμικές εγγυήσεις και τα ασφαλιστικά κεκτημένα ωράρια, περιθάλψεις, αποζημιώσεις, άδειες, συνδικαλιστικές ελευθερίες, επιδόματα, επικουρικά, τα πάντα». 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



*ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ:*

*1. ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ:*

- *ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ/ SERVICERS* ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ http://EAUCTION.GR.

- *Η ΤΙΜΗ 1ΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ* ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 65% ΤΗ 2Η ΦΟΡΑ, ΣΤΟ 50% ΤΗΝ 3Η.

- *ΤΑ FUNDS ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ REAL ESTATE* ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ 50-60% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ Ή ΤΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ.

*2. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ:*

- *ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ:* ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΑΝΕΙΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΟ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

- *ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ:* ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΑΚΕΤΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ FUNDS. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ FUNDS ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ «ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ» ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ EAUCTION.

- *ΕΤΑΙΡΕΙΑ:* ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΙΚΕ ΜΕ 1000€ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ. ΣΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ 45 ΣΠΙΤΙΑ.

- *ΧΡΟΝΟΣ:* ΕΣΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ 10 ΩΡΕΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.

*3. ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΣ:*

*ΝΟΜΙΜΟ ΑΛΛΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ.* ΔΗΛΑΔΗ:

- *Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ* ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΑ FUNDS ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΖΑΜΠΑ.

- *ΜΕΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ* Ή Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ FUNDS ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ.

- *Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ* ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.

*4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;*

*ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΧΙ.* ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΑ. 

*ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ* ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΑΦΜ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΝΑ ΠΑΣ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ. ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ 2023-2025 ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ.

*5. ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ:*

ΤΟ 2022 ΒΓΗΚΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΤΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ 300+ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΝΟΜΙΜΟ. ΗΘΙΚΟ; Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΡΙΝΕ.

*ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:*

*ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΤΑ 45 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΙΤΙΑ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ.* ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ «ΚΟΜΠΙΝΑ» ΚΑΙ «ΠΡΟΚΛΗΣΗ».

*ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΘΥΜΩΝΕΙ.*

*ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΑΝ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ;* 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Καλέστηκαν στην έπαυλή του, αξίας 147 εκατομμυρίων δολαρίων, στην Ουάσινγκτον... και τους είπαν: «Ας δημιουργήσουμε μια συνεργασία για να εμβολιάσουμε ολόκληρο τον κόσμο και να δώσουμε ανοσία σε όλες τις εταιρείες εμβολίων»... Ο Γκέιτς κατέχει μετοχές σχεδόν σε όλες τις φαρμακευτικές εταιρείες. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη Δημόσια Υγεία».

https://x.com/karma44921039/status/2070767712905637949/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΟ.. Βγήκαν τα όπλα στη Βηρυτό.. Ο Λιβανέζικος στρατός έκανε πίσω μπροστά στο πύρινο ποτάμι της Χεζμπολά. Αναβρασμός στο Λίβανο καθώς οι Σιωνιστές εθνοπροδότες του Αούν πούλησαν το μισό Λίβανο στο Μεγάλο Ισραήλ..

27/06/2026

Χάος στο Λίβανο. Βγήκαν τα όπλα στη Βηρυτό. Η Χεζμπολά ανέπτυξε ενόπλους με σύνθημα ”μακριά η ταπείνωση από εμάς”…Ο Λιβανέζικος στρατός έκανε πίσω μπροστά στο πύρινο ποτάμι της Χεζμπολά. Αναβρασμός στο Λίβανο καθώς οι Σιωνιστές εθνοπροδότες του χριστιανοσιωνιστή Μαρονίτη προέδρου Αούν πούλησαν το μισό Λίβανο το Νότο στο Μεγάλο Ισραήλ δια της χθεσινής συμφωνίας Λιβάνου Ισραήλ υπό αιγίδα ΗΠΑ.. Επεισόδια μεταξύ στρατού και πιστών στο Λίβανο και στη Χεζμπολάχ.

https://twitter.com/i/status/2070617693833531537

https://twitter.com/i/status/2070628231523262557

https://x.com/InfoSudLiban/status/2070613026378854682/video/1

Ο στρατός Λιβάνου που βγήκε για να επιβάλει την τάξη αποσύρθηκε καθώς ο λαός του Λιβάνου προχωρούσε ακάθεκτος προς το αεροδρόμιο

Διαδηλωτές πολιορκούν μέσα στη νύχτα το γραφείο του Σουνίτη πρωθυπουργού Nawaf Salam αποκαλώντας τον Σιωνιστή..

https://twitter.com/i/status/2070731347338113329

https://twitter.com/i/status/2070617261501522434



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η κινεζική πρεσβεία στη Μόσχα της Ρωσίας δημοσίευσε έναν πλήρη κατάλογο χωρών που ενσωματώθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτή η δημοσίευση χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της εκτεταμένης καταστροφής που προκλήθηκε από τις στρατιωτικές ενέργειες των ΗΠΑ παγκοσμίως. Η λίστα περιλαμβάνει, ενδεικτικά:

1. Ιαπωνία: 6 και 9 Αυγούστου 1945 (ατομικές βομβιστικές επιθέσεις)

2. Κορέα & Κίνα: 1950–1953 (Πόλεμος της Κορέας)

3. Γουατεμάλα: 1954, 1960, 1967–1969

4. Ινδονησία: 1958

5. Κούβα: 1959–1961

6. Κονγκό: 1964

7. Λάος: 1964–1973

8. Βιετνάμ: 1961–1973

9. Καμπότζη: 1969–1970

10. Γρενάδα: 1983

11. Λίβανος & Συρία: 1983, 1984

12. Λιβύη: 1986, 2011, 2015

13. Ελ Σαλβαδόρ & Νικαράγουα: Δεκαετία του 1980

14. Ιράν: 1987

15. Παναμάς: 1989

16. Ιράκ: 1991, 1991–2003, 2003–2015

17. Κουβέιτ: 1991

18. Σομαλία: 1993, 2007–2008, 2011

19. Βοσνία: 1994, 1995

20. Σουδάν: 1998

21. Αφγανιστάν: 1998, 2001–2015

22. Γιουγκοσλαβία: 1999

23. Υεμένη: 2002, 2009, 2011, 2024, 2025

24. Πακιστάν: 2007–2015

25 Συρία: 2014–2015

Συνολικά, σχεδόν 30 χώρες έχουν στοχοποιηθεί. Το μήνυμα της Κίνας είναι σαφές: *Ο κόσμος δεν πρέπει να ξεχνά ποιος έχει αποτελέσει τη μεγαλύτερη απειλή για την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια. 

Σχολιο.- Αμερικανοί : Εξολόθρευσαν όλη τη φυλή των Ινδιάνων (άφησαν κάτι λίγους για δείγμα) και τους πήραν τη γη τους. Συνέλαβαν εκτομμύρια Αφρικανούς, τους μετέφεραν υπό άθλιες συνθήκες σαν ζώα στοιβαγμένους σε στενά αμπάρια στην Αμερική, και όσους επέζησαν τους έκαμαν δούλους και τους μεταχερίζονταν πολύ χειρότερα από ζώα.

Σχολιο.- Ποιοι είναι οι κατήγοροι του Πούτιν και της Ρωσίας

Άγγλοι : τεσσερις αιώνες δυνάστευαν λήστευαν και δολοφοούσαν τον 3ο κόσμο

Αμερικάνοι : 100 χρόνια νταβατζήδες  των λαών. Δεκάδες επεμβάσεις σε άλλες χώρες με εκατομμύρια νεκρούς

Γερμανοί : Οι βάρβαροι ΝΑΖΙ που με δυο παγκόσμιους πόλεμους αφάνισαν την Ευρώπη.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ

Ανακοίνωσε ευρεία παραγωγή και χρήση drones

Νέα κούρσα εξοπλισμών σε Νότο και Βορρά

Στην ευρεία χρήση και εγχώρια παραγωγή μη επανδρωμένων αεροσκαφών εστιάζει η Νότια Κορέα την αναβάθμιση των εξοπλισμών της, όπως δήλωσε την Παρασκευή ο υπουργός Αμυνας Αν Γκιου Μπακ, υποστηρίζοντας ότι με βάση και τα «διδάγματα από την Ουκρανία» τα drones θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τους στρατιώτες όπως «ένα δεύτερο προσωπικό όπλο (...) δεν θα πρέπει πλέον να αποτελούν εξοπλισμό που χρησιμοποιείται μόνο από περιορισμένο αριθμό μονάδων, αλλά ένα καθολικό εργαλείο μάχης».

Ανάμεσα σε άλλα το υπουργείο ανακοίνωσε ότι θα εκπαιδεύσει 500.000 «πολεμιστές με drones» στις μονάδες της πρώτης γραμμής και ο νοτιοκορεατικός στρατός θα κατασκευάσει 60.000 drones έως το 2029 για ανάπτυξη στον Στρατό Ξηράς, στο Ναυτικό, στην Πολεμική Αεροπορία και στους πεζοναύτες. Από αυτά, στόχος είναι περίπου τα 11.000 να ενταχθούν σε υπηρεσία το 2026.

Την ίδια στιγμή η Σεούλ προτάσσει και την επέκταση των συστημάτων αντιμετώπισης drones, όπως όπλα λέιζερ και όπλα μικροκυμάτων υψηλής ισχύος, καθώς και την αναδιοργάνωση των επιχειρήσεων ώστε κάθε κλάδος των Ενόπλων Δυνάμεων να μπορεί να διεξάγει αποστολές επιτήρησης και πλήγματος με drones, χωρίς να εξαρτάται από ένα κεντρικό επιχειρησιακό διοικητήριο.

Στο μεταξύ, στη Βόρεια Κορέα έγιναν την Πέμπτη δοκιμές βασικών οπλικών συστημάτων, με αφορμή και την επέτειο από την έναρξη του Πολέμου της Κορέας (1950 - 1953). Αυτές αφορούσαν την αναβαθμισμένη έκδοση ενός συστήματος πολλαπλού εκτοξευτή ρουκετών 240 χιλιοστών με 24 σωλήνες, τακτικούς βαλλιστικούς πυραύλους και ένα αυτοκινούμενο πυροβόλο των 155 χιλιοστών. Ο ηγέτης της χώρας, Κιμ Γιονγκ Ουν, δήλωσε ότι στόχος είναι η «ενίσχυση της άμυνας» κατά μήκος των συνόρων με τη Νότια Κορέα.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ! Η ΗΠΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΙΤΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ – ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΡΒΟ ΠΡΟΕΔΡΟ

27|06|2026 23:54

Με μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση που αλλάζει τα πολιτικά δεδομένα στη Σερβία, ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς γνωστοποίησε ότι θα προκηρύξει πρόωρες προεδρικές και βουλευτικές εκλογές, αποκαλύπτοντας παράλληλα την πρόθεσή του να αποχωρήσει από το προεδρικό αξίωμα μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Μιλώντας το Σάββατο (27/06) σε συγκέντρωση υποστηρικτών του στο Βελιγράδι, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι θα παραμείνει πρόεδρος μόνο για λίγες ακόμη εβδομάδες και στη συνέχεια θα παραιτηθεί, χωρίς ωστόσο να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα είτε για την αποχώρησή του είτε για την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών.

Παρότι η δεύτερη και τελευταία προεδρική του θητεία λήγει κανονικά στα μέσα του 2027, ο Σέρβος πρόεδρος ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει να παραμένει ενεργός στην πολιτική σκηνή, στηρίζοντας το Σερβικό Προοδευτικό Κόμμα στην εκλογική αναμέτρηση, συμπεριλαμβανομένων των πρόωρων βουλευτικών εκλογών που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για το 2027. Για να ξεκινήσει η διαδικασία των πρόωρων εκλογών απαιτείται πρώτα η διάλυση του κοινοβουλίου, χωρίς να έχει ακόμη γνωστοποιηθεί πότε θα ληφθεί αυτή η απόφαση.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΤΣΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟ «CITIZEN VIGILANTE» ΠΟΥ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ – ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ

27|06|2026 22:11

Οι κυβερνήσεις στην Ευρώπη τρέμουν στην κυριολεξία το σενάριο εξεγέρσεων και συγκρούσεων ανάμεσα σε γηγενείς κατοίκους και μετανάστες —εγκληματίες και μη— και ακριβώς γι’ αυτό συνεχίζουν να πέφτουν από ένα ατόπημα στο άλλο, με την πιο πρόσφατη απόδειξη να έρχεται από τη Γερμανία.

Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση της αρμόδιας Αρχής Ταξινόμησης Ταινιών (FSK) να αρνηθεί ηλικιακή κατάταξη στην ταινία δράσης «Citizen Vigilante» του σκηνοθέτη Ούβε Μπολ, με πρωταγωνιστή τον Άρμι Χάμερ — μια απόφαση που στην πράξη ισοδυναμεί με ολοκληρωτική λογοκρισία, αφού αποκλείει την ταινία από κινηματογράφους, φυσικά μέσα και πλατφόρμες streaming στη χώρα.

Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός πλούσιου επιχειρηματία που μετατρέπεται σε αυτόκλητο τιμωρό μετά τη δολοφονία της μητέρας του, στοχεύοντας βίαιους μετανάστες εγκληματίες και διεφθαρμένους κρατικούς λειτουργούς — μια σύγχρονη εκδοχή του κλασικού «Death Wish». Ο σκηνοθέτης έχει δηλώσει ότι το σενάριο εμπνέεται εν μέρει από πραγματικά περιστατικά, όπως ο ομαδικός βιασμός μιας 14χρονης στο Αμβούργο το 2016, υπόθεση στην οποία οι δράστες καταδικάστηκαν με αναστολή — γεγονός που ο ίδιος επικαλείται για να ασκήσει κριτική στην επιεική στάση της γερμανικής Δικαιοσύνης.

Είναι κυριολεκτικά εξοργιστικό το γεγονός ότι η ίδια αρχή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να εγκρίνει ταινίες όπως οι «50 αποχρώσεις του Γκρι» —που προκάλεσε τις δικές της θεωρητικές αντιδράσεις— αρνείται την έγκριση σε αυτή την ταινία αποκλειστικά και μόνο επειδή απεικονίζει μετανάστες ως εγκληματίες. Και όμως, η πραγματικότητα αυτή υπάρχει: υπάρχουν ποινικοί και εγκληματίες σε όλη την Ευρώπη, πολλοί από αυτούς μετανάστες, και αυτό δεν αλλάζει επειδή μια κρατική αρχή αποφασίζει να κλείσει τα μάτια.

Η ίδια η FSK δικαιολόγησε την απόφασή της λέγοντας πως η ταινία προωθεί την αυτοδικία — επιχείρημα που ο Μπολ απέρριψε κατηγορηματικά, μιλώντας ανοιχτά για πολιτική λογοκρισία και προσπάθεια φίμωσης κάθε εναλλακτικής φωνής στο ζήτημα της εγκληματικότητας και της μετανάστευσης. Κι έχει δίκιο: το επίπεδο βίας στην ταινία δεν διαφέρει σε τίποτα από επιτυχημένες, πλήρως αδειοδοτημένες παραγωγές όπως το «John Wick» ή το «The Equalizer». Η μόνη διαφορά είναι το πολιτικά μη ορθό περιεχόμενο — και αυτό αρκεί, προφανώς, για να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός λογοκρισίας. Ως απάντηση, ο σκηνοθέτης, με τη στήριξη και την αναδημοσίευση του Έλον Μασκ, ανέβασε ολόκληρη την ταινία δωρεάν στο X για 48 ώρες, παρακάμπτοντας έτσι τους τοπικούς περιορισμούς και δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να κρίνει μόνο του.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ: ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΞΕΝΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΘΕΤΩΝ – ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ

27|06|2026 20:40

Τα νούμερα είναι αδυσώπητα και μιλούν από μόνα τους. Οι ελληνικές τράπεζες μοιράζουν 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε μερίσματα, και από αυτά τα 1,7 δισεκατομμύρια — δηλαδή το 68% — εξατμίζονται προς ξένους μετόχους. Φεύγουν προς το εξωτερικό, μακριά από την Ελλάδα, μακριά από τους Έλληνες που τα παρήγαγαν με τον ιδρώτα και τις στερήσεις τους, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση Μητσοτάκη πανηγυρίζει για «ανάπτυξη» και «επενδυτική εμπιστοσύνη».

Ποιος πληρώνει στην πραγματικότητα; Πάντα ο ίδιος: ο Έλληνας πελάτης. Τα κέρδη αυτά δεν έπεσαν από τον ουρανό — προήλθαν από τα υψηλότερα επιτόκια δανείων σε όλη τη ζώνη του ευρώ, από προμήθειες που χρεώνονται σε κάθε συναλλαγή, από spreads τόσο υπερβολικά που θα ντρέπονταν ακόμη και οι πιο επιθετικές τράπεζες της Δύσης. Κι όλα αυτά συμβαίνουν με την ανοχή, αν όχι την ευλογία, μιας κυβέρνησης που προτιμά να χαϊδεύει τα τραπεζικά συμφέροντα παρά να προστατεύσει τον πολίτη.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ METLEN»: ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΜΕ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ – ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΙΓΗ ΑΠΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΒΑΝΤΑ» ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΟΛΙΓΑΡΧΗ

27|06|2026 19:03

Μια καταγγελία που αγγίζει τα όρια του απαράδεκτου για την ελευθερία του Τύπου έρχεται στο φως, με αφορμή τα εγκαίνια της μονάδας αμυντικής βιομηχανίας της METLEN στο Βόλο, την Τρίτη 24 Ιουνίου. Η έμπειρη δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Φρόσω Παύλου, δέχθηκε εν ώρα εργασίας τηλεφώνημα από γυναίκα που παρουσιάστηκε ως στέλεχος του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με μήνυμα που μόνο ως σκάνδαλο μπορεί να χαρακτηριστεί: καμία δημοσίευση, ανάρτηση ή μετάδοση από τα εγκαίνια δεν θα επιτρεπόταν αν το υλικό δεν είχε πρώτα την έγκριση της METLEN, της εταιρείας συμφερόντων του επιχειρηματία Βαγγέλη Μυτιληναίου.

Είναι κυριολεκτικά απίστευτο το ότι μια ιδιωτική επιχείρηση —έστω και αμυντικής βιομηχανίας— θα έθετε υπό τον δικό της λογοκριτικό έλεγχο το ρεπορτάζ μιας δημοσιογράφου της δημόσιας τηλεόρασης. Η Παύλου αντέδρασε άμεσα και με παρρησία, ρωτώντας ευθέως ποιον ακριβώς εκπροσωπούσε η συνομιλήτριά της: το Υπουργείο ή την εταιρεία. Υπενθύμισε, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι ως δημοσιογράφος δημόσιου φορέα δεν λογοδοτεί σε καμία ιδιωτική επιχείρηση, παρά μόνο στους πολίτες και στο δικαίωμά τους σε ανεξάρτητη ενημέρωση.

Το περιστατικό δεν έμεινε χωρίς συνέχεια. Η δημοσιογράφος ενημέρωσε την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, η οποία βγήκε με ιδιαίτερα αιχμηρή ανακοίνωση, καταγγέλλοντας ευθέως το γεγονός ότι συνάδελφος ανταποκρίτρια, προσκεκλημένη στην εκδήλωση, έλαβε εντολή από το ίδιο το Γραφείο Ενημέρωσης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας να στείλει τα πλάνα του ρεπορτάζ της προς «έλεγχο» στην εταιρεία. Η Ένωση μιλά για πρωτοφανές και ατυχέστατο συμβάν, που θα μπορούσε να εκληφθεί ως «δημοσιογραφική φάρσα» αν δεν ήταν τόσο σοβαρό· υπογραμμίζει ότι είναι εντελώς αδιανόητο μια ιδιωτική εταιρεία να καλείται να εγκρίνει ή να απορρίψει δημοσιογραφικό υλικό δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, και αυτό να γίνεται με την ίδια τη μεσολάβηση ενός κρατικού Υπουργείου.

Η ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε είναι κατηγορηματική: η δημοσιογραφική ανεξαρτησία και η ελευθερία της ενημέρωσης δεν είναι διαπραγματεύσιμες αρχές, και δεν επιτρέπεται να υπόκεινται σε προληπτικό έλεγχο από κανέναν, ιδιωτικό ή δημόσιο φορέα. Η Ένωση απαιτεί από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να δώσει άμεσα και σαφείς εξηγήσεις, διευκρινίζοντας εάν αυτή η ανάρμοστη εντολή δόθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες ή πρόκειται για μεμονωμένη, αυθαίρετη ενέργεια — εξήγηση που, όποια κι αν είναι, δεν αναιρεί τη σοβαρότητα του γεγονότος. Καλεί παράλληλα τη διοίκηση της ΕΡΤ να σταθεί επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων και να προστατέψει ουσιαστικά τους δημοσιογράφους της από κάθε λογοκρισία ή προληπτικό έλεγχο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Άγρια δολοφονία οικογένειας στην Ιταλία: Μπαγκλαντεσιανός σκότωσε με τσεκούρι πατέρα, μητέρα & την 8χρονη κόρη τους ομοεθνής του

27|06|2026 23:00

Η απόλυτη φρίκη σημειώθηκε στην Ιταλία, καθώς Μπαγκλαντεσιανός σκότωσε με τσεκούρι ομοεθνής του έναν 39χρονο πατέρα, τη 38χρονη σύζυγό του και την 8χρονη κόρη τους.

Μοναδικός επιζών είναι ο 20χρονος γιος της οικογένειας, ο οποίος επέστρεψε στο σπίτι και βρέθηκε αντιμέτωπος με το φρικτό θέαμα.

Τα θύματα ήταν ο Καμάλ Ουντίν, εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ, η σύζυγός του Μομοτάζ Χοσνέ Τζαχάν και η μικρή τους κόρη Αλίσια. Η οικογένεια καταγόταν από το Μπαγκλαντές και ζούσε στη Ρώμη.

Σύμφωνα με την κατάθεση του 20χρονου, ο δράστης φέρεται να βρισκόταν ακόμη μέσα στο σπίτι όταν εκείνος επέστρεψε. Ο νεαρός υποστήριξε ότι αντίκρισε τον άνδρα να προσπαθεί να καθαρίσει τα ίχνη της αιματηρής επίθεσης.

«Μου σκότωσε όλη την οικογένεια. Έφτασα στο σπίτι και τον είδα να καθαρίζει το αίμα. Υπήρχε αίμα παντού. Τους σκότωσε όλους», φέρεται να δήλωσε στις Αρχές.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο δράστης επιχείρησε να κρύψει τα ίχνη του μετά την επίθεση, ενώ η επιστροφή του γιου τον αιφνιδίασε και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει το σημείο.

Λίγες ώρες αργότερα, οι ιταλικές Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός 43χρονου άνδρα σε τρένο στον σταθμό της Μπολόνια.

Πρόκειται για τον Χοσάιν Σαχαντάτ, επίσης με καταγωγή από το Μπαγκλαντές, ο οποίος ήταν γνωστός των θυμάτων και συνάδελφος του 20χρονου γιου.

Οι Αρχές εξετάζουν όλα τα πιθανά κίνητρα πίσω από το έγκλημα.

Μεταξύ των σεναρίων που ερευνώνται είναι οικονομικές διαφορές, ενώ δεν έχει αποκλειστεί και το ενδεχόμενο εγκλήματος που σχετίζεται με προσωπική εμμονή του δράστη προς τη μητέρα της οικογένειας.

Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης, συγγενείς και γείτονες περιγράφουν την οικογένεια ως ήσυχη και χωρίς προβλήματα, ενώ οι ανακριτές αναμένεται να λάβουν νέα κατάθεση από τον 20χρονο, ο οποίος αποτελεί τον σημαντικότερο μάρτυρα της υπόθεσης.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Νέα νίκη για την οπλοκατοχή των πολιτών στις ΗΠΑ: Το Ανώτατο Δικαστήριο βάζει «φρένο» στους περιορισμούς

27|06|2026 23:33

Το Ανώτατο Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών συνεχίζει να διευρύνει την ερμηνεία της Δεύτερης Τροπολογίας του αμερικανικού Συντάγματος, εκδίδοντας δύο νέες αποφάσεις που περιορίζουν τη δυνατότητα των πολιτειών και της ομοσπονδιακής κυβέρνησης να επιβάλλουν περιορισμούς στην οπλοκατοχή.

Με πλειοψηφία 6-3, οι δικαστές ακύρωσαν νόμο της Χαβάης, ο οποίος υποχρέωνε τους κατόχους όπλων να λαμβάνουν άδεια από τον ιδιοκτήτη ενός ιδιωτικού χώρου που είναι ανοικτός στο κοινό, όπως καταστήματα και επιχειρήσεις, πριν μεταφέρουν εκεί κρυμμένο πιστόλι.

Λίγες ημέρες νωρίτερα, το ίδιο δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα να περιορίσει την εφαρμογή ομοσπονδιακού νόμου που απαγόρευε την κατοχή πυροβόλων όπλων σε ορισμένους χρήστες ναρκωτικών ουσιών, κρίνοντας ότι δεν μπορεί να εφαρμόζεται τόσο ευρέως ώστε να στερεί αυτόματα το δικαίωμα οπλοκατοχής από εκατομμύρια πολίτες, μεταξύ των οποίων και χρήστες κάνναβης.

Οι αποφάσεις βασίζονται στο δεδικασμένο που δημιούργησε το Ανώτατο Δικαστήριο το 2022, σύμφωνα με το οποίο κάθε περιορισμός στην οπλοκατοχή πρέπει να συμβαδίζει με την ιστορική παράδοση των Ηνωμένων Πολιτειών και όχι απλώς να δικαιολογείται από λόγους δημόσιας ασφάλειας.

Παράλληλα, το Ανώτατο Δικαστήριο εξετάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει νέες υποθέσεις που αφορούν την απαγόρευση ημιαυτόματων τυφεκίων τύπου AR-15, τους γεμιστήρες μεγάλης χωρητικότητας, αλλά και τους περιορισμούς στην αγορά πιστολιών από άτομα κάτω των 21 ετών. Εφόσον οι προσφυγές γίνουν δεκτές, οι αποφάσεις που θα ακολουθήσουν ενδέχεται να διαμορφώσουν εκ νέου το νομικό πλαίσιο γύρω από την οπλοκατοχή στις ΗΠΑ.

Οι υποστηρικτές των δικαιωμάτων των κατόχων όπλων χαιρέτισαν τις τελευταίες εξελίξεις, υποστηρίζοντας ότι αποκαθιστούν πλήρως τις εγγυήσεις της Δεύτερης Τροπολογίας. Αντίθετα, οργανώσεις που τάσσονται υπέρ του αυστηρότερου ελέγχου των όπλων εκφράζουν έντονη ανησυχία, προειδοποιώντας ότι οι αποφάσεις δυσχεραίνουν σημαντικά την υιοθέτηση νέων μέτρων για τον περιορισμό της ένοπλης βίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.