Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Δευτερα 22 Ιουνιου 2026


Voula Patoulidou

ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

Μου κόπηκαν τα γόνατα όταν με ενημέρωσε ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, ο Θεόδωρος ο Τζέκος, πως βανδάλισαν το Seatrac των Νέων Επιβατών (Είναι η καρέκλα στις ράγες που βάζει τους ανάπηρους στη θάλασσα). Ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. Γιατί γι’ αυτά τα μηχανήματα, εγώ δεν έβαλα απλώς μια υπογραφή. Έφτυσα αίμα, έδωσα μάχες. Κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία από το καλοκαίρι του '23 και μου ραγίζει η καρδιά. Θυμάμαι τον κ. Μιχάλη να μπαίνει στη θάλασσα και να τραγουδάει με όλη δύναμη της ψυχής του:

«Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, το αγριολούλουδο αντέχει...»

Πόση λαχτάρα! Πόση χαρά, θαμμένη και ξεχασμένη στην ψυχούλα του, ξυπνούσε με μια και μόνο «βουτιά» στη θαλασσίτσα μας. Εκεί, μέσα στο νερό, ο κ. Μιχάλης ήταν ελεύθερος. Ήταν νικητής.

Ο κ. Μιχάλης αντέχει. Έχει μάθει στα δύσκολα.Εγώ όμως δεν αντέχω! Δεν έμαθα ποτέ να σωπαίνω. Έχω μάθει να παλεύω μετωπικά, με το κεφάλι ψηλά, και αυτή η σαπίλα με ξεπερνάει. Γίνομαι έξαλλη! Γιατί αυτό που κάνατε δεν είναι απλά βανδαλισμός σε σίδερα και βίδες. Είναι βανδαλισμός στην ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Κι αν είστε ανήλικοι εσείς που το κάνατε, τότε το χαστούκι στο πρόσωπό μας είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σημαίνει ότι αποτύχαμε παταγωδώς ως κοινωνία. Σημαίνει ότι μεγαλώνουμε παιδιά με νεκρωμένα σπλάχνα. Παιδιά-ρομπότ, ανίκανα να νιώσουν τον πόνο του διπλανού τους.

Το Seatrac θα φτιαχτεί. Ο Δήμαρχος με διαβεβαίωσε ότι την Τετάρτη θα ναι στη θέση του.

Με τη δική μας συλλογική ψυχή όμως τι γίνεται; Ποιος θα αποκαταστήσει αυτό το σπασμένο, άρρωστο κομμάτι μας;

Ακούστε λοιπόν, εσείς οι «μάγκες» του σκοταδιού: Ξέρετε τι είναι ένα βήμα για τον κ. Μιχάλη; Εσείς το κάνετε χωρίς να το σκέφτεστε, θεωρώντας το δεδομένο. Για εκείνον, η απόσταση από την άμμο μέχρι το νερό είναι ένας ολόκληρος μαραθώνιος. 

Αν είχατε έστω και μια στάλα συνείδησης, αν μπορούσατε να νιώσετε έστω και στο ελάχιστο το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου την ώρα που τραγουδάει μες στο νερό, θα θέλατε να ανοίξει η γη να σας καταπιεί από ντροπή.

Τα σίδερα ξαναφτιάχνονται. Οι μάχες μας για το δίκαιο, για τον άνθρωπο, για την αξιοπρέπεια, δεν λυγίζουν από μερικές μαύρες, άδειες ψυχές. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε μπροστά. Εσείς μείνετε στο σκοτάδι σας και στη μιζέρια σας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε 20 μήνες φυλακή καταδικάστηκε η Ασημακοπούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Οι άλλοι τρεις συγκατηγορούμενοι καταδικάστηκαν επίσης σε φυλάκιση 8-18 μηνών. Οι ποινές και των τεσσάρων έχουν ανασταλτικό χαρακτήρα για τρία χρόνια. Κατά τον υπολογισμό των ποινών αναγνωρίστηκε και στους τέσσερις το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.

Αναλυτικά, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών καταδίκασε ομόφωνα την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και κατά πλειοψηφία για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης καταδικάστηκε κατά πλειοψηφία σε 18 μήνες φυλάκιση για τα ίδια αδικήματα.

Ο πρώην γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της Νέας Δημοκρατίας Μένιος Κορομηλάς καταδικάστηκε ομόφωνα σε 12 μήνες φυλάκιση για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση κατά πλειοψηφία για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. 

Σχολιο.- Φανταστείτε με την ηλεκτρονική ταυτότητα και τον ΠΑ που θα είναι νομιμοφανεις τι εχει να γίνει...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γυναίκες ρε φίλε….

Μη ξεκουμπώσεις με τη μία το σουτιέν….

Που τα μαθες αυτά ρε αλήτη….



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Βρετανία αποφυλακίζει σωρηδόν τους Πακιστανούς παιδοβιαστές, επιστρέφοντάς τους ανενόχλητους στις ίδιες γειτονιές όπου ρήμαξαν αθώες ψυχές, τρέμοντας την ταμπέλα του ρατσιστή.

Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν καταρρέει απλώς, σαπίζει από μέσα, παραδομένο αμαχητί στον εφιάλτη που το ίδιο εισήγαγε.

Η αποκάλυψη ότι 155 καταδικασμένοι Πακιστανοί παιδοβιαστές κυκλοφορούν πλέον ελεύθεροι, επιστρέφοντας σαν κύριοι στους τόπους των εγκλημάτων τους, είναι η επίσημη συνθηκολόγηση ενός κράτους απέναντι στο Ισλάμ και τις συμμορίες των λαθρομεταναστών, προκειμένου να μη θιχτεί το ιερό δισκοπότηρο της «πολιτικής ορθότητας». νούμερα δεν περιγράφουν εγκληματικότητα, αλλά οργανωμένη, ασύμμετρη κατοχή. 41 πόλεις. 76 συμμορίες. 396 καταδικασμένοι παιδόφιλοι. Για περισσότερο από δύο δεκαετίες, ασιατικές, αμιγώς πακιστανικές συμμορίες αλίευαν, νάρκωναν και βίαζαν μαζικά ανήλικα λευκά κορίτσια από ευάλωτες οικογένειες, από το Ρόδεραμ και το Ρότσντεϊλ μέχρι το Νιούκαστλ. Και τι έκανε το βρετανικό κράτος; Κοιτούσε αλλού, έντρομο μη τυχόν και κατηγορηθεί για «ισλαμοφοβία».

Η θεσμική ομερτά και ο «woke» εξευτελισμός.

Οι αναφορές θάβονταν, ερευνητικές ομάδες διαλύονταν και οι αστυνομικοί έπαιρναν άνωθεν εντολές να κάνουν τα στραβά μάτια. Το σύστημα —από τους δημάρχους και τις κοινωνικές υπηρεσίες μέχρι τις σελίδες του «προοδευτικού» Guardian— προτίμησε να αφήσει 1.400 κοριτσάκια μόνο στο Ρόδεραμ να κατακρεουργηθούν ψυχικά και σωματικά, παρά να παραδεχτεί ότι οι κοινότητες των μουσουλμάνων μεταναστών κρύβουν στους κόλπους τους οργανωμένα δίκτυα κτηνοβασίας.

Έφτασαν στο σημείο να ενοχοποιούν τα ίδια τα 11χρονα θύματα, κάνοντας λόγο για «κακές συναναστροφές» ή «ελαφρά ήθη». Είναι η απόλυτη παράνοια μιας κοινωνίας που έχασε την ταυτότητα της, πέταξε στα σκουπίδια τις χριστιανικές της ρίζες και τώρα πληρώνει τον λογαριασμό της ανεξέλεγκτης πολυπολιτισμικότητας με το αίμα των παιδιών της.

Σχολιο.- Έχεις μείνει πίσω. Οι νεότερες πληροφορίες μιλάνε πλέον για 250.000 ανήλικες εγγλέζες, οι οποίες έχουν εξαφαμιστεί. Και να αναφέρονται τα ονόματα τα οποία τα ξέρει πλέον όλος ο κόσμος. Γενικός εισαγγελέας της Βρετανίας το 2010 που γίνονταν αυτά, και που έδινε τις εντολές στην αστυνομία να θάψει τις υποθέσεις, να μην δέχεται τις μηνύσεις των γονέων, να απειλεί τους γονείς και να τους δέρνει, ήταν ο σημερινός ανώμαλος πρωθυπουργός Στάρμερ. Και ο βασιλιάς Κάρολος ήταν πρώτη μούρη στο νησί του Επστάιν που τρώγανε παιδάκια. Και η σημερινή πρόεδρος του Συντηρητικού Κόμματος είναι μια μαύρη από την Ινδία. Ενώ ο πρόεδρος του Εθνικού Κόμματος της Σκωτίας είναι ένας μαύρος Πακιστανός.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν:

Σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, κάθε λαός έχει το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση. Μετά το πραξικόπημα στην Ουκρανία μερικά εδάφη της δήλωσαν ότι δεν υποστηρίζουν αυτό το πραξικόπημα και ανακήρυξαν την ανεξαρτησία και την κυριαρχία τους.

Το έκαναν σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο και τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παραιτήθηκε η κυβέρνηση των νεοφιλελεύθερων Εργατικών του ανώμαλου πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ στη Βρετανία στη σκιά του σκανδάλου βιασμού  250.000 λευκών κοριτσιών από συμμορίες Πακιστανών Μουσουλμάνων.

-Τίτλοι τέλους ίσως στην χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε από την Μεγάλη Βρετανία (μέχρι στιγμής) έβαλε ο νεοφιλελεύθερος κεντροαριστερός και πρώην πια πρωθυπουργός της χώρας Κιρ Στάρμερ, αφού σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου του 2026 ανακοίνωσε την παραίτηση του από την ηγεσία της χώρας και του κόμματος του (Εργατικό κόμμα).

-Η Βρετανία έχει αλλάξει 4 πρωθυπουργούς που παραιτήθηκαν μόνοι τους από το 2020 έως το 2026, με τον Στάρμερ να κυβερνάει περίπου 2 έτη. Ο Στάρμερ έγινε πρωθυπουργός αφού κέρδισε τις Εθνικές εκλογές το 2024, φέρνοντας το νεοφιλελεύθερο Εργατικό κόμμα στην εξουσία. Όμως, οι κύριες αιτίες παραίτησης του είναι:

-Η ιδιωτικοποίηση και η καταστροφή όλης της Δημόσιας περιουσίας της Βρετανίας συνεχίζεται.

-Το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί στην Βρετανία με την ενέργεια, τα τρόφιμα και την καθημερινότητα να έχει γίνει πολύ πιο ακριβή.

-Η λαθρομετανάστευση συνεχίζει γίνεται όλο και χειρότερη με την κυβέρνηση να μην σταματάει τις βάρκες που έρχονται από το στενό της Μάγχης προς την Βρετανία.

-Η εγκληματικότητα και οι συγκρούσεις γηγενών και λαθρομεταναστών συνεχίζουν να αυξάνονται, έχοντας φέρει την Βρετανία στο χείλος ενός εσωτερικού πολέμου.

-Ο Στάρμερ έχασε στις τοπικές εκλογές που έγιναν αυτές τις ημέρες στην Βρετανία, με αποτέλεσμα να υπάρξει αμφισβήτηση από το κόμμα του προς αυτόν. Λέγεται πως ο δήμαρχος του Μάντσεστερ Άντι Μπέρναμ θα διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος και την πρωθυπουργία.

-Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η έκθεση του Βρετανού βουλευτή Rupert Lowe για το σκάνδαλο βιασμού 250.000 λευκών κοριτσιών από εγκληματικές οργανώσεις Πακιστανών Μουσουλμάνων, που ο Στάρμερ σαν γενικός εισαγγελέας είχε δώσει εντολή να αθωώνονται.

-Παρά την παραίτηση του όμως, δεν σημαίνει πως θα κηρυχθούν Ξανά εκλογές. Το Βρετανικό σύστημα επιτρέπει την αλλαγή πρωθυπουργού από το ίδιο κόμμα, χωρίς νέες εκλογές αφού έχει την πλειοψηφία. Εντός Ιουλίου αναμένονται εσωκομματικές διεργασίες για ανάδειξη νέου πρωθυπουργού από το Εργατικό κόμμα, ενώ οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν κανονικά το 2029. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρετανός συνταγματάρχης Richard Kemp (ret. ) στη Σύνοδο Κορυφής Εβραϊκών Ειδήσεων στην Ιερουσαλήμ: "Μιλώ ως goy, ένας απλός goy: οι Εβραίοι τοποθετήθηκαν στο πρόσωπο της γης για να γίνουν φως στα έθνη, και το Ισραήλ είναι αυτό το φως. "

https://www.facebook.com/reel/1481620230665417?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ευάγγελος Βενιζέλος : «Είμαι πλήρης γιατί έχω μια σχέση με την Ιστορία»

Σχολιο.- Μόνο που ξέχασες να πεις:

Τη μαύρη πλευρά της ιστορίας.

Σχολιο.- Τομάρι από τα λίγα...

Σχολιο.- ΕΙΣΑΙ Ο ΔΡ ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΪΝ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 86 ΩΣΤΕ ΟΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ & ΕΜΜΟΝΙΚΆ ΕΛΛΗΝΟΦΟΒΙΚΟΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΡΚΟΝΑΖΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΘΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ DNA, ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΌ ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

Σχολιο.- Απλός Γουρούνι.

Σχολιο.- Δεν την χορτάσεις την Πολιτική.. θέλεις να γίνεις και αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας;;

Τι λέει ο Σπυρίδων Κωλοτουμπας και ο Δένδιας;; πολλά ζυμώματα για να σώσουν τον Μήτσοτακη;;   Ιδωμεν

Σχολιο.- ΠΟΣΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ Η

ΚΟΙΛΑΡΑ ΣΟΥ. ΡΕ ΤΟΦΑΛΕ.....

ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΗ.......

Σχολιο.- Τα καθάρματα δεν ξεχάστηκαν ποτέ σε όλη τη διαδρομή της ιστορίας της Ελλάδας.

Σχολιο.- Προορίζουν τον σάπιο κοιλιά για μελλοντικό πρωθυπουργό...αφού ριμαξε τις τσέπες μας με τον ΕΝΦΙΑ τώρα θέλει να μας σώσει...

Σχολιο.- Η ιστορία το ξέρει;

Σχολιο.- Την ιστορία ......την ρώτησες αν θέλει........????


Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Κυριακη 21 Ιουνιου 2026


Η "Ελπίδα για τη Δημοκρατία" επικρίνει έντονα τον Υπουργό, κατηγορώντας τον ότι αντί να προστατεύσει τους πολίτες, αναζητά οδούς διαφυγής για την αισχροκέρδεια των funds. 

Καταγγέλλει με σφοδρότητα η στάση του Υπουργού Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη, τον οποίο κατηγορεί για «απεριόριστο το πολιτικό θράσος», για τις ενέργειές του σχετικά με την αμετάκλητη απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου (6/2026). 

Τέλος, υπογραμμίζεται ότι ο παράνομος τοκισμός πρέπει να σταματήσει άμεσα και τα ποσά που εισπράχθηκαν αχρεωστήτως να επιστραφούν στους αδικημένους δανειολήπτες.

Το Γραφείο Τύπου του Ανεξάρτητου Κινήματος Πολιτών «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία» καλεί τον Υπουργό να εξηγήσει δημόσια ποιες ακριβώς ισορροπίες αναζητά και πώς αυτές σχετίζονται με τα κρατικά συμφέροντα.

Η ανακοίνωση της ΕΛΠΙΔΑΣ :

"Απεριόριστο το πολιτικό θράσος του Υπουργού Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη, ο οποίος σε πρόσφατη δημόσια τοποθέτησή του μιλά για «επεξεργασία» ξεκάθαρης αμετάκλητης απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου (ΟλΑΠ 6/2026), που έκρινε το αυτονόητο για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη. 

Δηλαδή ότι οι τόκοι που οφείλουν δεν είναι αυτοί που τους χρέωναν servicers και funds επί του συνολικού οφειλόμενου ποσού, παρά επί του πολύ μικρότερου ποσού της μηνιαίας δόσης τους.

Και αντί η κυβέρνηση να χαρεί για αυτήν την ανάσα που παίρνουν οι δανειολήπτες και για την αποκατάσταση αυτής της τεράστιας αδικίας, από την οποία επί χρόνια έχουν «ματώσει», ο κ. Πιερρακάκης άρχισε να αναζητά οδούς διαφυγής για την αισχροκέρδεια. Υποστήριξε ότι στο Υπουργείο Οικονομικών «επεξεργάζονται» την απόφαση για να βρουν «ισορροπίες», ενώ η απόφαση αυτή είναι απολύτως δεσμευτική έναντι όλων για το νομικό ζήτημα που έλυσε και πάνω από ξεκάθαρη για τον παράνομο τοκισμό σε βάρος των δανειοληπτών.

Μάλιστα, χάριν εντυπωσιασμού και για να μπερδέψει τα πράγματα, συνέδεσε τις «ισορροπίες», που ψάχνει για τα φίλτατά του funds, με το πρόγραμμα ΗΡΑΚΛΗΣ και τις εγγυήσεις του Δημοσίου.

Επειδή λοιπόν στο Κίνημά μας δεν τρώμε κουτόχορτο και έχουμε πολύ καλή γνώση του θέματος, τον καλούμε ευθέως να τοποθετηθεί και να εξηγήσει στους Έλληνες πολίτες:

(α) Ποιες είναι οι «ισορροπίες» που το Υπουργείο Οικονομικών, του οποίου ηγείται, αναζητά, και

(β) Πώς αυτές οι «ισορροπίες» σχετίζονται με το πρόγραμμα ΗΡΑΚΛΗΣ και τα συμφέροντα του Δημοσίου.

Η περίοδος κατά την οποία οι πολιτικοί θολώνουν το τοπίο και κρύβονται πίσω από μεγάλα λόγια και δηλώσεις εντυπωσιασμού τελείωσε.

Ο αρμόδιος Υπουργός οφείλει να εξηγήσει στους ταλαιπωρημένους και επί χρόνια αδικημένους δανειολήπτες για ποιους λόγους το Υπουργείο Οικονομικών δυσχεραίνει την εφαρμογή της απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου 6/2026, η οποία έλυσε αμετάκλητα ένα νομικό ζήτημα που απασχολεί πλήθος δανειοληπτών, με αποτέλεσμα και ο παράνομος τοκισμός να πρέπει άμεσα να σταματήσει και όσα ποσά μέχρι τώρα πληρώθηκαν γι’ αυτόν να πρέπει άμεσα να επιστραφούν στους δανειολήπτες, ως αχρεωστήτως καταβληθέντα" 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Νικόλας Κοσματόπουλος, αναπληρωτής καθηγητής Πολιτικής και Ανθρωπολογίας στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο Βηρυτού.«Η αλήθεια είναι ότι ο πρόεδρος Τραμπ έχει παραδώσει τρομερά... μαργαριτάρια τα τελευταία εικοσιτετράωρα. Οι δηλώσεις του δηλαδή είναι η μία καλύτερη από την άλλη!"

https://www.facebook.com/reel/3685908721567939?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κι επειδή είναι Κυριακή και έχουμε πιο ανάλαφρη διάθεση, ας κουτσομπολέψουμε λίγο να ξεκουραστούμε 

Το γνωρίζατε ότι ο "Jo Di" είναι στο κόμμα του Μπαρουφακη?  Βεβαίως

Διαπιστώσαμε ότι ήταν υποψήφιος του Μπαρουφακη πριν από ενάμιση χρόνο περίπου, τον Ιανουάριο του 2025.

Ναι, ο γνωστός γραφίστας Δημήτρης Ιωακειμίδης , γνωστός στο ευρύ κοινό ως Jo Di, ήταν υποψήφιος του ΜΕΡΑ25.

Συμμετείχε ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου του 2024κατεβαίνοντας με το ΜΕΡΑ25.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 "Θέλω να πω δυο λογια. Γάζα, Καρμπάλα, στο σήμερα. Μάρτυρας.

Καρμπάλα, Ιμάμης Χουσσεΐν. [...] Σήμερα, εμείς ο λαός τής Γάζας είμαστε - εμείς είμαστε η σύγχρονη Καρμπάλα. Το αίμα των ανθρώπων αυτών είναι σαν το αίμα τού Χουσσεΐν, η ειρήνη να είναι μαζί του.

Αυτοί οι άνθρωποι πεθαίνουν - γιατί πεθαίνουν; Ποιος είναι ο λόγος; Ο λόγος είναι ότι η Καρμπάλα επέστρεψε."

Αυτά τα λέει ένας Σουνίτης Μουσουλμάνος από την Παλαιστίνη. Παρομοιάζοντας το λαό και τον εαυτό του με την εμβληματική μορφή τού Σιιτισμού, και τη μάχη που δίνουν με τη μάχη τής Καρμπάλα (η οποία επίσης αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο τού Σιιτισμού). 

Ο διαχωρισμός των απανταχού αποικιοκρατούμενων λαών και πληθυσμών γύρω από θρησκευτικές, εθνικές, φυλετικές κλπ γραμμές έχει υπάρξει ανέκαθεν η μέθοδος των αποικιοκρατών. Τα μισαλλόδοξα τακφίρικα σκουπίδια (ίσις και παραφυάδες) έχουν φτιαχτεί ακριβώς από την αυτοκρατορία με ακριβώς αυτή την αποστολή. Τα πετροδόλλαρα που έχουν πέσει για να οικοδομηθεί και να βαθύνει η κόντρα Σουνιτών-Σιιτών είναι ατέλειωτα. 

Απέναντι σε όλη αυτή την προσπάθεια έχει σταθεί ο Άξονας τής Αντίστασης. Με τον πιο συνεπή τρόπο. 

Αποθαρρύνοντας ενεργά οποιαδήποτε έκφραση μισαλλοδοξίας από Σιίτες ενάντια σε Σουνίτες, και επαναλαμβάνοντας με κάθε ευκαιρία ότι "δεν υπάρχει καμιά σουνιτική ή σιιτική ημισέληνος, υπάρχει μόνο μία μουσουλμανική πανσέληνος". 

Χύνοντας το αίμα του για τους Σουνίτες αδελφούς του - στη Συρία, στην Παλαιστίνη, όπου χρειάζεται.

(Και προστατεύοντας και όλες τις υπόλοιπες θρησκείες τής περιοχής, βεβαίως, της εβραϊκής περιλαμβανομένης.)

Το βίντεο στα σχόλια είναι συγκλονιστικό. Και τεκμηριώνει το γιατί οι μέρες τής οντότητας είναι μετρημένες. 


https://www.facebook.com/reel/1724177295259434

Γι’ αυτόν, η Καρμπάλα είναι αυτό. Σε αυτό το πλαίσιο, ονομάστε την όπως θέλετε...Αρκεί να διατηρήσουμε αυτό το ουσιώδες στοιχείο

-Ένας άνδρας από τη Γάζα μίλησε για το πώς έμαθε την ιστορία του Ιμάμη Χουσεΐν ενώ ήταν φυλακισμένος από τη σιωνιστική οντότητα και πώς είδε σε αυτήν κάτι βαθύτερο από την ιστορία — μια φιλοσοφία που σπάει τις αλυσίδες πολύ πριν πέσουν τα τείχη.

Η Καρμπάλα δεν είναι μια πρόσκληση να αναζητήσουμε τον πόνο. Είναι η άρνηση να θυσιάσουμε την αλήθεια για την άνεση, την αξιοπρέπεια για την επιβίωση ή τις αρχές για την έγκριση.

Η μεγαλύτερη φυλακή δεν είναι το σκυρόδεμα — είναι η αποδοχή ότι η καταπίεση είναι φυσιολογική, ότι η αντίσταση είναι μάταιη, ότι η εξουσία καθορίζει την αλήθεια.

Να κατανοήσεις την Καρμπάλα σημαίνει να κατανοήσεις ότι η νίκη δεν μετριέται πάντα από το ποιος παραμένει όρθιος, αλλά από το ποιος αρνήθηκε να γονατίσει.

Γι’ αυτό οι καταπιεσμένοι άνθρωποι, από γενιά σε γενιά, συνεχίζουν να επιστρέφουν σε αυτήν.

Μια φιλοσοφία που απελευθερώνει το πνεύμα πριν από τη γη.

@ShiaOfPali

https://www.facebook.com/reel/1724177295259434



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΕ ΤΟ ΝΗΣΙ!

Με 283 ψήφους υπέρ, 199 κατά και 85 αποχές, στις 18 Ιουνίου 2016 το Ευρωπαϊκό Επιμελητήριο στο Στρασβούργο ψήφισε ένα ψήφισμα σε 14 σημεία για "Πολιτική καταστολή και ανθρωπιστική κατάσταση στην Κούβα".

Το Ψήφισμα 2026/2735 θα μείνει στην ιστορία ως επίσημη πράξη της ΕΕ ανοιχτής και ενεργής συνενοχής σε αυτό που είναι η δεύτερη γενοκτονία, μετά την Παλαιστινιακή, την οποία διαπράττει σήμερα η Δύση εναντίον αυτών των λαών, και σύγκλιση με αυτό που είναι αμερικανική πολιτική σε σχέση με τον Σοσιαλιστή Δημοκρατία της Κούβας, θεωρείται ως ένας πραγματικός και ιδεολογικός εχθρός με τον οποίο να σπάσει κάθε σχέση.

Πρόκειται για ένα πραγματικό κατηγορητήριο κατά του «κομμουνιστικού καθεστώτος της Κούβας» που είναι ο κύριος υπεύθυνος για την κατάσταση του νησιού, θεωρώντας την Κούβα χωρίς κανένα μέσο «αποτυχημένο κράτος» και «αντιδημοκρατική ανωμαλία» στην περιοχή.

Οι τόνοι είναι οι ίδιοι που χρησιμοποιούν οι αμερικανικές διοικήσεις μετά την απέλαση του Μπατίστα, χωρίς να συγχωρούν την Κουβανική Επανάσταση τις δικές της κοινωνικές πολιτικές -και μόνο εκ των υστέρων σοσιαλιστικές- και το δικό τους συμφέρον για την τύχη ολόκληρης της Λατινοαμερικανικής ηπείρου.

Σε αυτό το νέο κλίμα από τον Ψυχρό Πόλεμο, η ΕΕ έχει σκεφτεί καλά την προσαρμογή, με πλειοψηφία που αποφάσισε να εκφράσει την ίδια υπερεβανσιστική πολιτική ομιλία της αμερικανικής διοίκησης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Ιρλανδία αναγνωρίζει επίσημα το Κράτος της Παλαιστίνης, σηματοδοτώντας ένα Σημαντικό Διπλωματικό Βήμα στις Διεθνείς Προσπάθειες γύρω από τη Σύγκρουση Ισρ@eli-Pales-tinian.

Αποποίηση ευθυνών: Αυτή η λεζάντα συνοψίζει μια αναφερόμενη διπλωματική απόφαση σχετικά με την αναγνώριση του Κράτους της Παλαιστίνης από την Ιρλανδία. Οι συνέπειες και η σημασία αυτής της κίνησης υπόκεινται σε διαφορετικές πολιτικές προοπτικές και θα πρέπει να γίνουν κατανοητές στο πλαίσιο των επίσημων κυβερνητικών δηλώσεων και του διεθνούς δικαίου.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συγκλονιστικές δηλώσεις Τραμπ για Ισραήλ: «Δολοφονούν παιδιά και καταστρέφουν κτίρια αμάχων»!

Κοσμοϊστορική αλλαγή στην πολιτική των ΗΠΑ

21.06.2026 | 11:40

Συγκλονιστικές δηλώσεις Τραμπ για Ισραήλ: «Δολοφονούν παιδιά και καταστρέφουν κτίρια αμάχων»!Η δήλωση αυτή είναι κοσμοϊστορικής σημασίας καθώς δείχνει ότι το Ισραήλ του Μ.Νετανιάχου βρίσκεται στην «μαύρη λίστα» του Ν.Τραμπ, κάτι που σημαίνει ότι μένει μόνο η ελληνική κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη να στηρίζει τον Ισραηλινό.

Ο έτερος υποστηρικτής του ήταν ο Β.Όρμπαν, ο οποίος πλέον δεν είναι πρωθυπουργός της Ουγγαρίας. Πλέον ο Κ.Μητσοτάκης δεν μπορεί να είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ, ειδικά κάτω από το πρίσμα της προσπάθειας να επισκεφθεί την χώρα μας ο Ν.Τραμπ.Τέλος σημειώνεται ότι η κυβέρνηση Κ.Μητσοτάκη είναι η μοναδική πλέον που δεν έχει αναγνωρίσει την Γάζα και μετά τις νέες εξελίξεις από τις ίδιες τις ΗΠΑ κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα στοιχίσει στην χώρα.

Την ίδια στιγμή ο Τζέι Ντι Βανς, είναι η άλλη δήλωση ότι ο μόνος ηγέτης παγκόσμια που αυτή τη στιγμή που στέκεται στο ύψος της συμπάθειας και συμπαθεί το Ισραήλ είναι ο Τραμπ. Από ότι φαίνεται υπάρχει ένα ρήγμα των σχέσεων μεταξύ Νετανιάχου και Τραμπ.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ιράν απέκτησε κινεζικά HQ-9B, ραντάρ έγκαιρης προειδοποίησης και ρωσικά S-400

Η Τεχεράνη ενισχύει την αεράμυνά της απέναντι σε πιθανές επιθέσεις

21.06.2026 | 07:54

Το κινεζικό HQ-9B αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα αεράμυνας που προσφέρει το Πεκίνο σε εξαγωγικούς πελάτες και έχει σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση αεροσκαφών, πυραύλων cruise και άλλων εναέριων στόχων σε μεγάλες αποστάσεις.

Παράλληλα, η απόκτηση κινεζικών ραντάρ μεγάλης εμβέλειας θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά την ικανότητα του Ιράν στον εντοπισμό και την παρακολούθηση εχθρικών στόχων, δημιουργώντας ένα πιο ολοκληρωμένο σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η αναφορά στα ρωσικά S-400, ένα από τα πλέον προηγμένα αντιαεροπορικά συστήματα παγκοσμίως, το οποίο μπορεί να εμπλέξει διαφορετικούς τύπους στόχων σε μεγάλες αποστάσεις.

Μέχρι σήμερα, το Ιράν βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό σε εγχώρια συστήματα αεράμυνας, όπως τα Bavar-373 και Khordad, καθώς και σε ρωσικά S-300. Η πιθανή ένταξη των S-400 και των κινεζικών συστημάτων θα αποτελούσε ποιοτική αναβάθμιση των δυνατοτήτων της χώρας.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αριθμός θυμάτων το 2025

Τροχαία 628, Αυτοκτονίες 541, Πνιγμοί στη θάλασσα 384, Εργατικά Δυστυχήματα 201, Ανθρωποκτονίες 79, Γυναικοκτονίες 19

-Οι μόδες, η τύφλωση και τα μάτια του φιλοθεάμονος κοινού που γονατίζουν μπροστά στα μίντια...

-Είναι πρόβλημα οι γυναικοκτονίες; Είναι. Παρουσιάζονται όμως εντονότερα συγκριτικά με το συνολικό πρόβλημα θανάτων και δολοφονιών στην Ελλάδα; Απόλυτα. 

-Στα παρακάτω γραφήματα θα δείτε την τρομακτική αλήθεια για το μεγάλο ποσοστό θανάτων στην Ελλάδα. Ασχολείται κανείς με το πόσοι χάνονται από αυτοκτονίες και τροχαία στην Ελλάδα; Με τις ανθρωποκτονίες που σε μεγάλο βαθμό είναι μαφιόζικες; Οχι παρά ελάχιστοι και σίγουρα όχι οι υψηλά ιστάμενοι. Τώρα πέφτουν όμως όλοι με τα μούτρα στις γυναικοκτονίες, γιατί; Επειδή πουλάει στο φακό.

-Επειδή κάθε γυναίκα έχει την ιστορία της, έχει πρόσωπο, όνομα και συγγενείς-φίλους που θα βγάλουν θέμα στο μεσημεριανό σόου. Οι εργάτες που είναι; Οι αυτόχειρες με το τσουβάλι; Δεν τους νοιάζει να κάνουν καλό, τους νοιάζει να πουλήσουν πόνο, φέρνει νούμερα.

-Μόνη τους ασχολία πως θα διχάσουν, πως θα διαστρεβλώσουν το οτιδήποτε αρκεί να φανατίσει και να εξαγριώσει, αυτό άλλωστε γονατίζει το κοινό μπροστά σε μια οθόνη, όχι τα όμορφα θέματα. Κανείς δεν θα μιλήσει για τις κυρίαρχες αιτίες των φαινομένων βίας. Την πείνα, τη ζημιά που προκάλεσε ο πολυετής εγκλεισμός εις το όνομα της «μεγάλης πανούκλας», την ανεργία, την ανέχεια, την εργασία και ζωή υπό τη μορφή σύγχρονης τεχνοσκλαβίας, την παντελή έλλειψη προοπτικής και οράματος του σύγχρονου Ελληνα, σκέψου να έδινες τώρα πανελλήνιες εξετάσεις και να πετυχαίνεις εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, πέρα από το εξωτερικό σε τι μπορείς να ελπίζεις; Στο βασικό μισθό με ενοίκιο 400-500 ευρώ;

Ναι όλα αυτά ξυπνούν τα πρωτόγονα ένστικτα του ανθρώπου υπό το καθεστώς μόνιμου stress επιβίωσης. Στην σύγχρονη Ελλάδα η βία αλωνίζει. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΟΙ λίμπεραλ λεφτ υιοθετούν τον όρο γυναικοκτονία, για να πολεμήσουν, όπως λένε, την πατριαρχία. 

Οι νεοφιλελεύθεροι κκεντροαριστερίκοι βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρό να πουν τους μη συμφωνούντες με τη βλακεία τους, φασίστες, δείχνοντας πόσο φασίστες είναι. 

Εάν η ισχύς είναι εν τη ενώσει, συνειδητά ή ασυνείδητα, η πολιτική ταυτοτήτων οδηγεί στον καταμερισμό σε ομάδες ολίγων και διαμελισμό των δυνάμεων του λαού. Διχάζουν αντί να ενώνουν, φυσικά για τα ανθρώπινα δικαιώματα που μόνο οι νεοφιλελεύθεροι κεντροαρισερίσκοι ξέρουν πολύ καλά τι είναι. 

Έγκωσα. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεν συμβαίνουν στην Κολομβία αλλά στην Ελλάδα του Μητσοτάκη. 

Ο πατέρας της πρώην βουλευτού Λάρισας της ΝΔ, Στέλλας Μπίζιου, βιαιοπραγεί εναντίον Ρομά και μάλιστα μπροστά στα παιδιά τους επειδή όπως αναφέρει έδωσε χρήματα και δεν εξασφάλισαν για την κόρη του τις ψήφους που χρειαζόταν για να εκλεγεί 

Ομολογεί δηλαδή ότι δωροδόκησε άτομα για να πάρει ψήφους και αυτές οι ψήφοι προστέθηκαν στο περίφημο 41%

Δεν έχει κινηθεί έως τώρα ούτε κάποιος εισαγγελέας, ούτε κάποιος πολιτικός για την περίπτωση χρηματισμού και εξαγοράς ψήφων και κατ επέκταση αλλοίωσης του εκλογικού αποτελέσματος 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Απίστευτες σκηνές με την πρώην βουλευτή Λάρισας, Στέλλα Μπίζιου στον καταυλισμό των Ρομά. 

Ζητάει τον λόγο που λάδωσε και δεν της πήγαν τις ψήφους που ζήτησε. Αναφέρει επίσης ότι θα τα έδινε στον Μητσοτάκη και θα την έβγαζε. 

Πως ακριβώς θα γινόταν αυτό;

Δεν εκλέγονται με τις ψήφους; 

Δηλαδή όποιος δίνει χρήματα στον Μητσοτάκη γίνεται βουλευτής;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρέθηκε θαμμένη σε χωράφι η Σταυρούλα. Ομολόγησε ο 43χρονος ενοικιαστής

-Τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη ομολόγησε ο 43χρονος Σκοπιανός που νοίκιαζε το σπίτι της. Μετά το έγκλημα είχε θάψει τη σορό της γυναίκας σε χωράφι σε απόσταση περίπου πέντε χιλιομέτρων από το σπίτι.

-Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ενοικιαστής ισχυρίστηκε ότι μάλωσε με τη γυναίκα γιατί είχε προκαλέσει φθορές στο σπίτι. Πάνω στον καυγά, τη χτύπησε με μαχαίρι και τη σκότωσε. Στη συνέχεια την έβαλε σε σακούλα και τη μετέφερε με το αυτοκίνητό του στο σημείο που την έθαψε.

Τραγική κατάληξη είχε η υπόθεση εξαφάνισης της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά.

Η σορός της βρέθηκε θαμμένη σε περιοχή 15 χιλιομέτρων έξω από τα Χανιά, ενώ ο Σκοπιανός ενοικιαστής της φέρεται να ομολόγησε τη δολοφονία και να υπέδειξε στους αστυνομικούς το σημείο όπου την είχε θάψει.

Μετά από πολύωρη ανάκριση ο 43χρονος Σκοπιανός ενοικιαστής ομολόγησε την πράξη του, αποκαλύπτοντας ότι τη σκότωσε έπειτα από διαπληκτισμό.

Ο 43χρονος της κατάφερε θανατηφόρα τραύματα με μαχαίρι και στη συνέχεια έθαψε τη σορό της στο ιδιόκτητο χωράφι του στον Βατόλακκο Χανίων.

Υπενθυμίζεται ότι ο δράστης ήταν βασικός ύποπτος από την αρχή, καθώς είχε πέσει σε αντιφάσεις και ήταν ο τελευταίος που είδε την 45χρονη.

Ως κίνητρο, ο δράστης υποστήριξε ότι υπήρξαν διαφορές μεταξύ εκείνου και της 45χρονης σχετικά με το σπίτι. Ωστόσο, οι αρχές δεν πείστηκαν από αυτή την απάντηση και ερευνούν το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιο προσωπικό, ίσως και σεξουαλικό, κίνητρο.

Ο 43χρονος είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι έκανε παρέα με την 45χρονη και την καλούσε στο σπίτι για ποτό.

Οι Αρχές εξετάζουν επίσης αν υπήρξε συνεργός στη δολοφονία, ενώ επιβαρυντικό στοιχείο θεωρείται η διαγραφή των καταγραφών από τις κάμερες ασφαλείας του σπιτιού που ζούσε ο 43χρονος.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



5 τραυματίες σε αιματηρή επίθεση με μαχαίρι από μαύρο Αφρικανό μανιακό που φέρεται να στοχεύει μουσουλμάνους στη Σκωτία. Τον συνέλαβε η αστυνομία. Τα καθεστωτικά ΜΜΕ παραλείψανε να πουν ότι είναι μαύρος Αφρικάνος.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



21/6/2026     -   23.00

Η ιρανική αντιπροσωπεία αποχώρησε από τις συνομιλίες με τις ΗΠΑ σε ένδειξη διαμαρτυρίας μετά τις απειλές του Τραμπ κατά της Τεχεράνης.

Ο ανταποκριτής του Axios, Μπαράκ Ραβίντ, το ανέφερε, επικαλούμενος Ιρανούς δημοσιογράφους.

Οι εκπρόσωποι της Τεχεράνης απέρριψαν επίσης το αίτημα των Αμερικανών για κοινή φωτογράφιση και δημόσια χειραψία, κατά τη διάρκεια των συνομιλιών, γράφει ο Ραβίντ.

Οι Ιρανοί δήλωσαν ότι δεν θα επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μέχρι να σταματήσει το Ισραήλ να βομβαρδίζει τον Λίβανο.

Εδώ είναι και τα ενδιάμεσα αποτελέσματα της εβδομάδας των διαπραγματεύσεων:

Επρόκειτο να υπογράψουν στις 16. Το ανέβαλαν.

Στη συνέχεια, στις 17, ο Ντόνι υπέγραψε κάτι μόνος του στις Βερσαλλίες.

Στη συνέχεια, έπρεπε να υπογράψουν στις 19 (και φαίνεται ότι υπέγραψαν κάτι, αλλά αυτό δεν είναι σίγουρο). 

Το Ισραήλ βομβάρδισε τον Λίβανο, σκοτώνοντας αρκετές δεκάδες πολίτες.

Νέες συνομιλίες είχαν προγραμματιστεί για τις 21. Σε διευρυμένη μορφή - δύο ηλίθιοι συν τον Βανς.

Ο Ντόνι πέρασε όλη την ημέρα παραληρώντας για το πόσο απειλητικός μπορεί να είναι. Ως αποτέλεσμα, η ιρανική αντιπροσωπεία εγκατέλειψε τον χώρο των διαπραγματεύσεων στην Ελβετία, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις απειλές του Τραμπ να καταστρέψει το Ιράν.

Το πιο σημαντικό είναι ότι το Στενό του Ορμούζ είναι ξανά κλειστό.

Σχολιο.- Άτυπες συνομιλίες βρίσκονται τώρα σε εξέλιξη με στόχο την επαναφορά των διπλωματικών σχέσεων σε τάξη.

Διαπραγματεύσεις για την έναρξη διαπραγματεύσεων

Έλα, Ντόνι, δώσε μας άλλη μια δυνατή παράσταση! Είσαι καθ' οδόν προς την επιτυχία!

Σχολιο.- Οι Ιρανοί αντιλαμβάνονται πλήρως ότι η έννοια της διαπραγμάτευσης για ΗΠΑ και ΕΕ δεν αποτελεί παρά προφάσεις "εν αμαρτίες" λαϊκιστή είπα ξειπα..δεν θα υπογράψουν παρά μόνο μια ισχυρή συμφωνία με πρακτικές αποδείξεις...Ο Τραμπ αντιλαμβάνεται ότι η μία και μόνη διέξοδος είναι μια συμφωνία με το Ιράν κρατώντας τα προσχήματα... από την άλλη το εβραϊκό λόμπυ βλέπει ότι με μια συμφωνία απομυθοποιείται ο ρόλος του Ισραήλ....το λογικό σκεπτικό του Ιράν είναι... εσείς δημιουργήσατε το πρόβλημα.. βρείτε τα μεταξύ σας και εμείς εδώ είμαστε... Η σκληρή πραγματικότητα για τον Τραμπ είναι deals με ένα ισχυρό οικονομικό παράγοντα η εμμονή σε μια συμμαχία με έναν κοστοβορο παίκτη άνευ ουσίας περιεχομένου πλέον.....

Σχολιο.- Ιρανοί είναι οι άνθρωποι , όχι μαλακες όπως νομίζει ο καραγκιοζης των σιωνιστών.

Στον κωλο του οι απειλές.

Σχολιο.- Κανόνας πάντα...Καμία εμπιστοσύνη στην Δύση...

Σχολιο.- Υπερήφανη στάση των Ιρανών, ντροπή για όλους τους αντιθετους



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



21/6/2026   -  19.00

-Το Ιράν συνεχίζει να επιβάλλει τους όρους της συμφωνίας.

Το Υπουργείο Εξωτερικών της χώρας δήλωσε ότι δεν θα υπάρξει επόμενο στάδιο των διαπραγματεύσεων, έως ότου σταματήσουν οι στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Λίβανο.

Επίσης, οι Ιρανοί δεν θα ανοίξουν το στενό, έως ότου ο Λίβανος βρίσκεται σε ασφάλεια, και έως ότου αρθεί ο περιορισμός στην πώληση ιρανικού πετρελαίου.

-«Το Ιράν δεν θα σταματήσει ποτέ τον εμπλουτισμό ουρανίου», δήλωσε ο πρόεδρος της χώρας 

-«Η άλλη πλευρά δεν θα έχει άλλη επιλογή από το να το αποδεχτεί», πρόσθεσε ο Πεζεσκιάν.

-Επίσης, τα ιρανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έφτασε σε ιρανικό λιμάνι μετά την άρση του αμερικανικού αποκλεισμού.

-Ο Τραμπ δήλωσε ότι εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επιβάλει τέλη για τη διέλευση πλοίων από το Στενό του Ορμούζ.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Θέλει να παρακρατά το 20% του μεταφερόμενου πετρελαίου.

Άντε πάλι ...

Το Τελ Αβίβ πιθανότατα του τηλεφώνησε για να του πει ότι έχουν κι άλλα αρχεία Epstein. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΕΒΟΥ ΟΤΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΠΟΛΩΝΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ

Μια σαπουνόπερα εξελίσσεται μεταξύ Πολωνίας και καθετώτος του Κιέβου καθώς η πρώτη αιφνιδιαστικά "ανακάλυψε" τα νεο-ναζιστικά χαρακτηριστικά του δεύτερου. Τα, μάλλον φαιδρά, γεγονότα έχουν ως εξής:

Ο Πρόεδρος της Πολωνίας Κάρολ Ναβρότσκι ανακάλεσε την Παρασκευή το παράσημο του «Λευκού Αετού» που είχε απονεμηθεί στον Ζελένσκι, την υψηλότερη κρατική τιμητική διάκριση της Πολωνίας. Ο Ναβρότσκι δήλωσε ότι ο Ζελένσκι ξεπέρασε το «όριο πόνου» της Πολωνίας, απονέμοντας σε μια ουκρανική μονάδα ειδικών επιχειρήσεων τον τίτλο «Ήρωες της UPA», ο οποίος αναφέρεται στον Ουκρανικό "Αντάρτικο" Στρατό (UPA), τον ένοπλο βραχίονα της Οργάνωσης Ουκρανών Εθνικιστών (OUN). 

Ο UPA σφαγίασε βάναυσα τουλάχιστον 100.000 Πολωνούς αμάχους στην περιοχή που σήμερα αποτελεί τη δυτική Ουκρανία κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου συνεργαζόμενος με τους ναζί κατακτητές. Τα εγκλήματα του τιμώμενου από τον ληγμένο UPA χαρακτηρίζονται ως γενοκτονία από τη Βαρσοβία, δήλωσε ο Ναβρότσκι την Παρασκευή καθώς προχώρησε στην προσβλητική για τον Ζελένσκι ανάκληση του παρασήμου.

Ο ληγμένος απάντησε το Σάββατο στον Πολωνό πρόεδρο με ανάρτηση στο X όπου έγραψε ότι «δεν θα αμφισβητήσει» την απόφαση του Ναβρότσκι, καθώς το βραβείο είχε απονεμηθεί και σε ιστορικές προσωπικότητες, όπως η Ρωσίδα αυτοκράτειρα του 18ου αιώνα Αικατερίνη η Μεγάλη, η οποία ενσωμάτωσε την Κριμαία στη Ρωσική Αυτοκρατορία. 

Στη διένεξη ενεπλάκησαν στη συνέχεια και οι πρώην πρόεδροι της Ουκρανίας Λεονίντ Κουτσμά, Βίκτορ Γιούσενκο και Πιότρ Ποροσένκο, καθώς και ο υπουργός Εξωτερικών Αντρέι Σίμπιγκα, ο πρώην επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών Κύριλλος Μπουντάνοφ και νυν προσωπάρχης του Ζελένσκι όπως και άλλοι υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι. Όλος αυτός ο συρφετός ανακοίνωσε ότι επίσης επιστρέφουν τα πολωνικά κρατικά παράσημα σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον Ζελένσκι. Προσωπικά έχω μείνει έκπληκτος από τον αριθμό των παρασήμων που απένειμε οι Πολωνία στους ανθρώπους του καθεστώτος του Κιέβου.

Η συνέχεια σε αυτή την παρέλαση των γελοίων δόθηκε από τον πρώην πρωθυπουργό της Πολωνίας Λέσεκ Μίλερ, ο οποίος το Σάββατο δήλωσε ότι οι αξιωματούχοι του καθεστώτος του Κιέβου, που διαμαρτύρονται για την ανάκληση της κρατικής τιμητικής διάκρισης του Βλαντιμίρ Ζελένσκι από τη Βαρσοβία, θα πρέπει επίσης να επιστρέψουν τον στρατιωτικό εξοπλισμό που τους παρέσχε η Πολωνία, συμπεριλαμβανομένων των μαχητικών αεροσκαφών MiG και των αρμάτων μάχης.

«Αφού όλοι είναι τόσο πρόθυμοι να επιστρέψουν ό,τι έλαβαν, ας επιστρέψουν τα MiG που έλαβαν, τα άρματα μάχης και τα όπλα», δήλωσε ο Μίλερ το Σάββατο στην εκπομπή «Πρόεδροι και Πρωθυπουργοί» του Polsat News.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι πρόσφατες δηλώσεις του Ρώσου προεδρικού βοηθού Γιούρι Ουσάκοφ στη σύνοδο κορυφής Ρωσίας-ASEAN προσφέρουν μια οριστική επιβεβαίωση του δομικού και μη αναστρέψιμου γεωπολιτικού αναπροσανατολισμού της Μόσχας. Μιλώντας στο Vesti news στο περιθώριο της εκδήλωσης στο Καζάν, ο Ουσάκοφ απέρριψε κάθε ιδέα πρόσφατης τακτικής προσαρμογής, υποστηρίζοντας αντ' αυτού ότι η στροφή προς την Ασία ξεκίνησε πριν από χρόνια και έχει γίνει ένα στρατηγικό τετελεσμένο γεγονός. 

Η δήλωσή του - "Όλα γύρισαν προς αυτή την κατεύθυνση πριν από πολύ καιρό" - αναγνωρίζει ότι ενώ η Σύνοδος Κορυφής του 2022 επιτάχυνε δραματικά την οικονομική και πολιτική αποσύνδεση της Ρωσίας από την Ευρώπη, η θεμελιώδης βάση για αυτή τη στροφή τέθηκε ενεργά στα μέσα της δεκαετίας του 2010. Μετά την προσάρτηση της Κριμαίας το 2014, η Μόσχα διαφοροποίησε τις ενεργειακές εξαγωγές της προς τα ανατολικά μέσω του αγωγού "Η Δύναμη της Σιβηρίας", εμβάθυνε τη στρατηγική στρατιωτική της ευθυγράμμιση με το Πεκίνο και άρχισε να αναπροσανατολίζει συστηματικά τα τραπεζικά και logistics συστήματα της για να παρακάμψει τις δυτικές χρηματοπιστωτικές υποδομές. 

Ο έπαινος του Ουσάκοφ για την ίδια τη σύνοδο κορυφής, την οποία χαρακτήρισε "καλή", με συζητήσεις που ήταν "ενδιαφέρουσες, χρήσιμες και ουσιαστικές", υπονοεί συγκεκριμένα αποτελέσματα. Στο παρασκήνιο, οι υψηλού επιπέδου διάλογοι πιθανότατα επικεντρώθηκαν στην πρακτική εφαρμογή του Διεθνούς Διαδρόμου Μεταφορών Βορρά-Νότου (INSTC), μιας πολυτροπικής εμπορικής διαδρομής που έχει σχεδιαστεί για να συνδέει τα λιμάνια της Βαλτικής και της Αρκτικής της Ρωσίας με τον Ινδικό Ωκεανό μέσω της Κασπίας Θάλασσας και του Ιράν. 

Αυτός ο διάδρομος μειώνει δραστικά τους χρόνους διέλευσης προς τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαδρομές του Σουέζ. Επιπλέον, με τα μέλη του ASEAN να είναι σημαντικοί καθαροί εισαγωγείς γεωργικών προϊόντων, οι συζητήσεις για την εξασφάλιση μακροπρόθεσμων ρωσικών προμηθειών σιτηρών, λιπασμάτων και ενέργειας ήταν πιθανώς ψηλά στην ημερήσια διάταξη.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεν είναι μόνο οι βουλευτές, αλλά και η Ρωσική κοινή γνώμη που θεωρούν τον Πούτιν "μαλακό".

Οφείλει να επισπεύσει τα πράγματα ή θα χάσει την στήριξη που έχει. Οι Ρώσοι δεν αστειεύονται. 

Το μόνο που κερδίζει είναι να έχουν εκτραχυνθεί οι εχθροί της Ρωσίας και οι καταστάσεις να οδηγήσουν σε πυρηνικό πόλεμο, το πράγμα που θέλει να αποφύγει. 

Χτυπάνε ως αντίμετρα οι Ρώσοι στόχους που αναρωτιέται κανείς γιατί υπάρχουν μετά από 4 χρόνια πολέμου. 

Τέρμα τα αστεία, αν δεν νικήσει η Ρωσία θα καταστραφεί δια παντός.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συρία | Δαμασκός : Η εκκλησία Mor Elias τιμά την πρώτη επέτειο του βομβαρδισμού που στοίχισε τη ζωή σε πολλά μέλη της ενορίας της. 

Την περασμένη Παρασκευή, η εκκλησία Mor Elias πραγματοποίησε τελετή για να τιμήσει τη μνήμη των μαρτύρων της που έπεσαν πέρυσι στην βομβιστική επίθεση αυτοκτονίας που στόχευε την εκκλησία κατά τη διάρκεια μιας λειτουργίας. 

Η επίθεση στοίχισε τη ζωή σε 25 μαρτύρους και τραυμάτισε άλλους 63. 

Ωστόσο, έχει περάσει ένας χρόνος και παρόλο που η STG ισχυρίστηκε ότι προέβη σε συλλήψεις και έκανε έφοδο σε έναν πυρήνα του "ISIS" που ήταν υπεύθυνος για την επίθεση, δεν έχουν πραγματοποιηθεί δίκες, απαγγελίες κατηγοριών, ποινές ή οτιδήποτε άλλο, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τη διαφάνεια και τη συμμετοχή της STG στις επιθέσεις, καθώς ορισμένοι εικάζουν ότι οι δράστες εμπλέκονταν με το Υπουργείο Άμυνας και κατηγορούν τις δυνάμεις ασφαλείας ότι επέτρεψαν την πραγματοποίηση της επίθεσης αφήνοντας τους τρομοκράτες με εκρηκτικά να περάσουν τα σημεία ελέγχου του. Ένα χρόνο αργότερα, οι ένοχοι έχουν εξαφανιστεί και η δικαιοσύνη παραμένει ανεκπλήρωτη, σαν τα εμπλεκόμενα μέρη να στοιχηματίζουν στο ότι το τραγικό γεγονός θα θαφτεί και θα ξεχαστεί. 

Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τις θλιμμένες οικογένειες που έχουν τόσα πολλά ερωτήματα που φωνάζουν για απαντήσεις και πληγές που ζητούν δικαιοσύνη.

https://x.com/SyJusticeArc/status/2068757316330250289



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ισραηλινές δυνάμεις, εισέβαλαν στη γη του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Σιλουάν. Απέλασαν τον εκπρόσωπο της Εκκλησίας, κατάσχεσαν εξοπλισμό, ξερίζωσαν δέντρα, κατέστρεψαν καλλιέργειες και περίφραξαν την ιδιοκτησία.

https://x.com/IhabHassane/status/2068515818057421216/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γαλλία. «Συλλάβαμε 18 άτομα που κατανάλωναν παιδιά».

Η πιο αυστηρή ποινή: πρόστιμο 800 ευρώ.

800 ευρώ. Για κατεστραμμένες ζωές. Για βιασμένα παιδιά.

Καμία φυλάκιση. Καμία παρακολούθηση. Καμία στέρηση ελευθερίας.

Είναι επίσημο: στη Γαλλία, η δικαιοσύνη πιστεύει ότι μια κλεμμένη παιδική ηλικία αξίζει 800 ευρώ.

Το σύστημα δεν προστατεύει τα παιδιά. Προστατεύει τα αρπακτικά.

https://x.com/Forhalinton/status/2068779989412020698/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ως Υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ, ο Ιταμάρ Μπεν-Γκβιρ επιβλέπει επίσης την Ισραηλινή Υπηρεσία Φυλακών, την οποία η ισραηλινή ομάδα ανθρωπίνων δικαιωμάτων B’Tselem έχει χαρακτηρίσει ως «δίκτυο στρατοπέδων βασανιστηρίων» και όπου εμπειρογνώμονες του ΟΗΕ έχουν καταγράψει συστηματικά βασανιστήρια και σεξουαλική βία που ασκούνται εναντίον Παλαιστινίων κρατουμένων.

Σήμερα είναι η 987η ημέρα από τις 7 Οκτωβρίου 2023. Για 2 χρόνια, 8 μήνες και 14 ημέρες, το Ισραήλ εμπόδισε τη Διεθνή Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού να επισκεφθεί και να μιλήσει με Παλαιστίνιους κρατούμενους που κρατούνται στο Ισραήλ.

https://x.com/DropSiteNews/status/2068520854330229042/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η «Πολιτική του Σπασμού Οστών» του Ισραήλ το 1988

Κατά τη διάρκεια της Πρώτης Ιντιφάντα, ο τότε Υπουργός Άμυνας Γιτζάκ Ράμπιν διέταξε τις ισραηλινές δυνάμεις να σπάσουν τα κόκαλα των Παλαιστινίων διαδηλωτών με γκλομπ, πέτρες και σφυριά αντί για σφαίρες, για να τιμωρήσουν χωρίς να αυξήσουν τον αριθμό των νεκρών.

Σύμφωνα με αναφορές της εποχής, χιλιάδες Παλαιστίνια παιδιά ξυλοκοπήθηκαν βάναυσα.

Μία από τις πιο γνωστές εκτιμήσεις κάνει λόγο για περισσότερα από 23.000 παιδιά που χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα για κατάγματα και ξυλοδαρμούς τα πρώτα δύο χρόνια.

Το Ισραήλ είναι μια από τις λίγες χώρες που έχει εφαρμόσει μια σαφή στρατιωτική πολιτική αυτού του είδους εναντίον ενός άμαχου πληθυσμού, ιδίως εναντίον ανηλίκων.

Αυτή είναι μια σκοτεινή σελίδα στην ιστορία της κατοχής που πολλοί προτιμούν να ξεχνούν.

Η βία κατά των παιδιών δεν πρέπει ποτέ να ομαλοποιηθεί.

https://x.com/PalestinaVence/status/2068809937220768212/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



#Λατάκια - #Καρντάχα || "Ξεθάψαμε τον τάφο... τίποτα δεν βγήκε από εδώ Ένα βίντεο που προβάλλεται για πρώτη φορά καταγράφει τη στιγμή της εκταφής του τάφου του εκλιπόντος Σύρου προέδρου Χάφεζ αλ-Άσαντ, όπου κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης και της συνομιλίας, γίνεται σαφές ότι 

η σορός δεν υπάρχει, επιβεβαιώνοντας ότι είναι θαμμένη σε άλλη τοποθεσία. Η ιστορία είναι γνωστή σε όλους τους Σύρους, αλλά είπαν ότι έκαναν ένα κατόρθωμα.

https://x.com/meme_syr3/status/2068730255032905808/video/1

Κοιτάξτε αυτόν τον ηλίθιο. Χρησιμοποίησαν τη σημαία του Ισλάμ για να καταστρέψουν μια ολόκληρη χώρα. Και το μόνο που έκαναν ήταν να σκοτώνουν, να βιάζουν, να βομβαρδίζουν, να λεηλατούν και να βεβηλώνουν τάφους, ιερά και τζαμιά για 14 χρόνια.

https://x.com/Jamil_Alhasaan/status/1866937079315267985/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Παλαιστίνιος δικηγόρος Khaled Mahajneh αφηγήθηκε μια σύντομη συνομιλία που είχε με έναν Παλαιστίνιο κρατούμενο κατά τη διάρκεια ακροαματικής διαδικασίας, αφού παρατήρησε εμφανή σημάδια εξάντλησης και κόπωσης πάνω του. Σε μια ανάρτηση στο X, έγραψε: «Σήμερα, ενώ άκουγα την κατάθεση ενός Παλαιστίνιου κρατούμενου

στο δικαστήριο, τον ρώτησα αν είχε φάει πρωινό. Απάντησε: "Το τελευταίο μου γεύμα ήταν χθες το απόγευμα". Τον ρώτησα: "Πεινάς;" Με κοίταξε λυπημένα και είπε: "Ναι". Η ακροαματική διαδικασία διακόπηκε και οι δεσμοφύλακες αναγκάστηκαν να του φέρουν φαγητό. Αυτό το μοναδικό "ναι" συνοψίζει τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν οι Παλαιστίνιοι κρατούμενοι μέσα στις ισραηλινές φυλακές».

https://x.com/Medo198518/status/2068751614907670592

Σχολιο.- Οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο το επιτρέπουν αυτό εδώ και δεκαετίες, η σκληρότητα στις φυλακές τους είναι γνωστή σε όλες τις οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και καμία χώρα δεν κάνει τίποτα για να σταματήσει τη γενοκτονία και τα βασανιστήρια. Το Ισραήλ πρέπει να σταματήσει και καμία χώρα δεν προσπαθεί να σταματήσει αυτές τις φρικτές ενέργειες.

Σχολιο.- Υπάρχουν τόσες πολλές αφηγήσεις για τις φρικαλεότητες που διαπράττονται εναντίον Παλαιστινίων κρατουμένων, όλες σοκαριστικές και σπαρακτικές από μόνες τους, αλλά αυτή η αφήγηση και η εικόνα της με έχουν συγκινήσει περισσότερο. Η απόλυτη εξαχρείωση, η απόλυτη απελπισία, νιώθω πνιγμένος από θυμό και θλίψη.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι κάτοικοι των χωριών που ελέγχονται από τις τζιχαντοφασιστικές πολιτοφυλακές του αλ-Τζογλάνι στην ύπαιθρο της Σουγουάιντα δίνουν στις τρομοκρατικές συμμορίες προθεσμία πέντε ημερών για να αποσύρουν τις δυνάμεις τους από τα χωριά και να επιτρέψουν στους γαιοκτήμονες και τους ιδιοκτήτες σπιτιών να επιστρέψουν στις περιουσίες τους....

https://x.com/alawities14/status/2068620924606177720/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο διοικητής της 52ης ισραηλινής τεθωρακισμένης ταξιαρχίας, υπεύθυνος για τις περισσότερες από τις φρικαλεότητες στη Γάζα, εμψυχώνει τους στρατιώτες και τους αξιωματικούς του πριν εισβάλει στον Νότιο Λίβανο, πριν από 2 μήνες.

Τον κάψανε στα κάρβουνα μαζί με 3 άλλους αξιωματικούς στο άρμα μάχης τους στις πλαγιές του λόφου Ali Taher, πριν από 3 ημέρες, και η ισραηλινή διοίκηση δεν μπορούσε να διατάξει την εκκένωσή τους και αναγκάστηκε να παρακαλέσει τη Χεζμπολάχ μέσω της επιτροπής μηχανισμού να επιτρέψει σε μια δύναμη εκκένωσης να πάει και να φέρει ό,τι είχε απομείνει από τα λιωμένα σώματά τους από το καμένο άρμα μάχης Merkava.

Αυτό συμβαίνει όταν η δικαιοσύνη έχει το σωστό αντιαρματικό βλήμα με το μέρος της.

https://x.com/HadiHtt/status/2068760081550692742/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ιράν: “δεν παίρνουμε σοβαρά τις απειλές των ΗΠΑ ωστόσο ο στρατός μας είναι σε θέση να απαντήσει!” Αμφίβολο αν θα γίνει ο β γύρος διαπραγματεύσεων.

21/06/2026

Ο Qalibaf ο Πρόεδρος του Κοινοβουλίου του Ιράν δήλωσε δεν παίρνουμε σοβαρά τις αμερικανικές απειλές να προσέχουν τις δηλώσεις τους σε κάθε περίπτωση ο στρατός μας είναι σε θέση να απαντήσει σε κάθε πρόκληση..

προηγουμένως εριστικός ο Τραμπ δήλωνε δεν θα βρουν χώρα να γυρίσουν αν κλείσουν τα Στενά Ορμούζ ενώ ο Νετανιάχου βομβαρδίζει Λίβανο. Δήλωσε ικανός να καταλάβει τα Στενά Ορμούζ και να επιβάλει διόδια.

Στο μεταξύ τελείωσε ο α γύρος διαπραγματεύσεων στη Λουκέρνη χωρίς να συζητηθούν τα πυρηνικά.

Συζητήθηκαν αντίθετα 5 όροι κλειδιά της Συμφωνίας όπως η εκεχειρία σε Λίβανο και το ζήτημα Ορμούζ, λήξη εμπάργκο Ορμούζ από ΗΠΑ και το ξεπαγωμα περιουσιακών στοιχείων Ιράν.

Αντιθετα μέλος της αντιπροσωπείας Ιράν είπε ότι συζήτησαν μόνο θέμα Λιβάνου και δεν είναι διατεθειμένοι να συζητήσουν τίποτα άλλο πέραν αυτού αν δεν τεθεί τέλος στον πόλεμο στο Λίβανο.

Με βάση το πρόγραμμα ο β γυρος θ άρχιζε σε κάποιες ώρες.Αποριας άξιον είναι αν το Ιράν θα προσέλθει αφού η διαπραγματευτική του ομάδα αποσύρθηκε στο ξενοδοχείο ως ένδειξη διαμαρτυρίες για δηλώσεις Τραμπ που δυναμίτισαν το κλίμα.


Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Σαββατο 20 Ιουνιου 2026

 

Το 63% των Αμερικανών Εβραίων δεν αυτοπροσδιορίζονται πλέον ως Σιωνιστές

19/6/2026

Πέρυσι, η ετήσια δεξίωση του Δημάρχου της Νέας Υόρκης για τον Μήνα Εβραϊκής Κληρονομιάς συνδιοργανώθηκε από την ADL, μια αντιπαλαιστινιακή ομάδα. Φέτος, η ίδια εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από την Jewish Voice for Peace. Ήταν τιμή μας - και ευθύνη μας - ως η μεγαλύτερη φιλοπαλαιστινιακή εβραϊκή οργάνωση στον κόσμο.

Αυτός είναι ένας πολιτικός σεισμός. Αλλά δεν φτάσαμε εδώ από τη μια μέρα στην άλλη.

Για 30 χρόνια, τα μέλη του JVP έχουν χτίσει μια βάση δεκάδων χιλιάδων σε πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη τη χώρα. Είμαστε πλέον η μεγαλύτερη εβραϊκή οργάνωση στον κόσμο που υποστηρίζει την Παλαιστίνη, και τα καταφέραμε καταρρίπτοντας σταθερά το ψέμα ότι ο Ιουδαϊσμός μας απαιτεί τυφλή υποστήριξη για το κράτος του Ισραήλ. Αυτό το ψέμα είναι ο τρόπος με τον οποίο η ισραηλινή κυβέρνηση - και οι υποστηρικτές της - δικαιολόγησε την καταπίεση των Παλαιστινίων και έκλεισε όποιον μιλάει εκ μέρους τους. Και τώρα, αυτό το ψέμα καταρρέει υπό το βάρος των κινημάτων μας.

Όλοι μπορούμε να αισθανθούμε μια τεράστια μετατόπιση στην κοινή γνώμη.

Σήμερα, ένα εντυπωσιακό 63% των Αμερικανών Εβραίων δεν αυτοπροσδιορίζονται πλέον ως Σιωνιστές — αλλά δεν είναι μόνο οι Αμερικανοί Εβραίοι που αλλάζουν γνώμη για την Παλαιστίνη.

Ανεξάρτητα από τις κομματικές γραμμές, η κριτική κατά του Ισραήλ αυξάνεται: Η πλειοψηφία των Δημοκρατικών και των υποστηρικτών των Δημοκρατικών, και ένας αυξανόμενος αριθμός Ρεπουμπλικανών και Ανεξάρτητων, επικρίνουν ή αντιτίθενται κατηγορηματικά στη στρατιωτική χρηματοδότηση των ΗΠΑ προς το Ισραήλ, και το 50% όλων των ψηφοφόρων γνωρίζουν ότι το Ισραήλ διαπράττει γενοκτονία στην Παλαιστίνη.

Για δεκαετίες, οι υποστηρικτές της ισραηλινής κυβέρνησης έλεγαν στους απλούς Αμερικανούς ότι πρέπει να υποστηρίξουν τα ισραηλινά εγκλήματα πολέμου και το απαρτχάιντ, αλλιώς κινδυνεύουν να χαρακτηριστούν αντισημίτες. Και για δεκαετίες, τα μέλη του JVP τους έχουν αποδείξει ότι κάνουν λάθος. Η αποκάλυψη αυτού του βασικού κομματιού προπαγάνδας είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο η αμερικανική λαϊκή γνώμη αντιτίθεται σε οποιαδήποτε περαιτέρω χρηματοδότηση και όπλα των ΗΠΑ προς το Ισραήλ, και γιατί η αμερικανική υποστήριξη προς την Παλαιστίνη βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά.

Η οικοδόμηση μιας οργανωτικής βάσης αρκετά ισχυρής για να αντιμετωπίσει την φιλοϊσραηλινή προπαγάνδα — και να προωθήσει μια μαζική μετατόπιση της κοινής γνώμης των ΗΠΑ — απαιτεί πραγματικούς πόρους, αμέτρητες ώρες εργασίας από το προσωπικό οργάνωσης και την αφοσίωση εκατοντάδων εθελοντών μελών-ηγετών.

Μεταβάλλουμε την κοινή γνώμη υπονομεύοντας την αφήγηση ότι το να είσαι Εβραίος — και να υποστηρίζεις τους Εβραίους — σημαίνει να υποστηρίζεις τα εγκλήματα του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων.

Το κάνουμε αυτό κάθε φορά που τα μέλη μας βγαίνουν στους δρόμους, γίνονται πρωτοσέλιδα, βοηθούν στην εκλογή ενός φιλοπαλαιστινιακού υποψηφίου ή πετυχαίνουν να πείσουν τους εκπροσώπους μας να ψηφίσουν για να εμποδίσουν την αποστολή όπλων στο Ισραήλ. Αυτό το έργο αποδίδει με πραγματικούς τρόπους και δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε την πίεση τώρα.

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εθνική διαμαρτυρία στην Elbit Systems στην Βρετανία

19/6/2026

Την Πέμπτη 23 Ιουλίου, διοργανώνουμε μια πανελλαδική διαμαρτυρία στις εγκαταστάσεις της Elbit Systems στο Μπρίστολ.

Η Elbit Systems είναι η μεγαλύτερη εταιρεία όπλων του Ισραήλ. Κατασκευάζει όπλα και στρατιωτική τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το Ισραήλ στη συνεχιζόμενη γενοκτονία του στη Λωρίδα της Γάζας, καθώς και σε στρατιωτικές επιθέσεις και εθνοκάθαρση σε όλη τη Δυτική Όχθη. Αυτό περιλαμβάνει οπλισμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, πυραύλους, βόμβες και βλήματα πυροβολικού.

Η Elbit Systems επιτρέπει και επωφελείται από τις θηριωδίες του Ισραήλ εναντίον των Παλαιστινίων, ωστόσο η βρετανική κυβέρνηση της επιτρέπει να λειτουργεί εργοστάσια και ερευνητικές εγκαταστάσεις σε αυτήν τη χώρα και της χορηγεί άδειες για την εξαγωγή εξαρτημάτων όπλων στο Ισραήλ. Μία από τις τοποθεσίες που λειτουργεί η Elbit Systems είναι μια μονάδα παραγωγής και ανάπτυξης στο Μπρίστολ.

Οι Παλαιστίνιοι καλούν τους Βρετανούς να διαμαρτυρηθούν κατά των εταιρειών όπλων που επιτρέπουν και επωφελούνται από τις θηριωδίες του Ισραήλ εναντίον τους και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να επιβάλει ένα ολοκληρωμένο εμπάργκο όπλων στο Ισραήλ.

Πρέπει να απαιτήσουμε από την Elbit Systems και τη βρετανική κυβέρνηση να σταματήσουν να εξοπλίζουν το Ισραήλ.

Οι φρικαλεότητες του Ισραήλ στην Παλαιστίνη συνεχίζονται, αλλά αγνοούνται από τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης. Περισσότεροι από 1.000 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί από τον ισραηλινό στρατό στη Γάζα από τότε που συμφωνήθηκε η λεγόμενη εκεχειρία τον Οκτώβριο του 2025. Επιπλέον, το Ισραήλ συνεχίζει να εμποδίζει την είσοδο τροφίμων, φαρμάκων και προμηθειών για την ανοικοδόμηση. Στη Δυτική Όχθη, ο ισραηλινός στρατός και οι ένοπλοι έποικοι εξαπολύουν καθημερινές επιθέσεις εναντίον Παλαιστινίων σε μια προσπάθεια να τους εκδιώξουν από τα σπίτια και τη γη τους.

Πρέπει να συνεχίσουμε να βγαίνουμε στους δρόμους για να επιστήσουμε την προσοχή στα εγκλήματα του Ισραήλ και να αντιταχθούμε στη συνενοχή της βρετανικής κυβέρνησης και εταιρειών όπως η Elbit Systems. Όλοι να συμμετάσχουμε στη διαμαρτυρία στις 23 Ιουλίου στο Μπρίστολ.

Παλαιστινιακή Καμπάνια Αλληλεγγύης στη Βρετανία



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια γη στο μέγεθος της Νέας Υόρκης

18/6/2026

Ο ισραηλινός στρατός επεκτείνει ακόμη περισσότερο την παράνομη κατοχή παλαιστινιακών, λιβανέζικων και συριακών εδαφών.

Από τον Οκτώβριο του 2023, το Ισραήλ έχει αναλάβει τον έλεγχο επιπλέον 1.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων εδάφους — μεγαλύτερου από ολόκληρη την πόλη της Νέας Υόρκης — που εκτείνεται σε όλη τη Γάζα, τον νότιο Λίβανο και τη νότια Συρία.

Καθώς χαράσσονται νέα σύνορα, εκατομμύρια παραμένουν βίαια εκτοπισμένοι...

Αναλάβετε δράση: Χρηματοδοτήστε ανθρώπους, όχι βόμβες.

Αναλάβετε δράση: ΟΧΙ στην επέκταση της στρατιωτικής συνεργασίας ΗΠΑ-Ισραήλ.

Τι διαβάζουμε: Οι Παλαιστίνιοι που πεθαίνουν για δουλειά

Η Charlotte Ritz-Jack κάνει ρεπορτάζ για το περιοδικό +972 σχετικά με τις δεκάδες Παλαιστίνιους που έχουν πυροβοληθεί και σκοτωθεί από ισραηλινές δυνάμεις ενώ προσπαθούσαν να εισέλθουν στο Ισραήλ για να βρουν δουλειά, από τότε που το Ισραήλ έκλεισε τα σύνορά του σε Παλαιστίνιους εργάτες στη Δυτική Όχθη τον Οκτώβριο του 2023.

Τι διαβάζουμε: Κάλεσμα για μποϊκοτάζ του Ισραηλινού Ιατρικού Συλλόγου

Την περασμένη εβδομάδα, το The Lancet δημοσίευσε μια αίτηση που συνδιοργάνωσε το Συμβουλευτικό Συμβούλιο Υγείας JVP, η οποία ζητά την αποχώρηση του Ισραηλινού Ιατρικού Συλλόγου από τον Παγκόσμιο Ιατρικό Σύλλογο λόγω «της αποτυχίας του να μιλήσει ανοιχτά κατά της γενοκτονίας των Παλαιστινίων, της καταστροφής των υποδομών υγειονομικής περίθαλψης και των βασανιστηρίων και δολοφονιών εργαζομένων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης στη Γάζα».

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης στη Βρετανία

17/6/2026

Σε λιγότερο από 2 εβδομάδες θα κατευθυνθούμε στο κοινοβούλιο. Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει αυξανόμενες πιέσεις για να επιβάλει ουσιαστικές κυρώσεις κατά του Ισραήλ και σας χρειαζόμαστε μαζί μας. Όλοι να συμμετάσχουμε στ διαδήλωση του Κοινοβουλίου για την Παλαιστίνη του PSC την Τρίτη 30 Ιουνίου.

Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να ανακοινώσει νέες κυρώσεις εναντίον έξι οργανισμών και ατόμων που συνδέονται με τους παράνομους οικισμούς του Ισραήλ. Αυτά τα μέτρα είναι εντελώς ανεπαρκή, αλλά δείχνουν ότι αισθάνονται την αυξανόμενη δύναμη της κοινής γνώμης. Χρειαζόμαστε να την εντείνετε.

Όλοι όσοι παρευρεθούν στο εκδήλωση του κοινοβουλόυ θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε μια ειδική βραδινή συνάντηση στις 5 μ.μ. στο κοινοβούλιο για να ακούσουν τους προσκεκλημένους Παλαιστίνιους ομιλητές και τους υποστηρικτικούς βουλευτές.

Όλοι να βρεθούμε στο κοινοβούλιο μεταξύ 2-5 μ.μ. στις 30 Ιουνίου.

Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Παλαιστίνιοι παραμένει τρομερή. Η γενοκτονία του Ισραήλ συνεχίζεται, όπως και το βάναυσο σύστημα απαρτχάιντ σε όλη την ιστορική Παλαιστίνη. Δυστυχώς, η βρετανική κυβέρνηση συνεχίζει να παρέχει στρατιωτική, εμπορική και διπλωματική υποστήριξη στο Ισραήλ. Οι Παλαιστίνιοι εταίροι μας χρειάζονται να διατηρήσουμε την δημόσια πίεση και την εκστρατεία.

Εν όψει της αναμενόμενης κούρσας για την ηγεσία των Εργατικών, είναι σημαντικό οι βουλευτές να ακούσουν από τους ψηφοφόρους ότι η Παλαιστίνη είναι ένα βασικό ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίσουν.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όσοι είστε συνηθισμένοι να τα τρώτε όλα αμάσητα, θα το φάτε και αυτό:

"Διεθνής Τραγουδίστρια στο Ιράν καταδικάστηκε σε 74 μαστιγώματα επειδή τραγούδησε χωρίς χιτζάμπ"

***

Τις τελευταίες ώρες τα δυτικά ΜΜΕ έχουν επικεντρωθεί σε μια "είδηση" που δεν υπάρχει...

Σε μια κατασκευασμένη είδηση στα γραφεία τoυ ΒΒC με εντολέα το ψευδοκράτος του Ισραήλ.

Μια καλλιτέχνης που δεν είναι καθόλου γνωστή στο Ιράν των 90εκ ανθρώπων δήθεν θα μαστιγωθεί γιατί δε φορούσε χιτζάμπ. 

Η είδηση παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο BBC Persian επικαλούμενο δικαστική απόφαση, την οποία όμως ΔΕΝ δημοσιεύει, αλλά λέει το άρθρο ότι τους το είπε ο τάδε ότι στην τάδε επαρχία ο τάδε δικαστής πήρε την τάδε απόφαση. 

Όλα ανώνυμα και χωρίς στοιχεία. 

Αμέσως μετά το δημοσιεύει ποιο μέσο λέτε; 

Η ισραηλινή Jerusalem post.

Και από εκεί έγινε viral στη Δύση. 

Στο Ιράν βέβαια δεν γνωρίζουν τίποτα. Ούτε καν την καλλιτέχνιδα. 

Αφού το έγραψε το "έγκριτο" BBC , έτσι θα είναι! Είναι όμως ; 

Γιατί επιλέχτηκε αυτή η "καλλιτέχνης"; Γιατί αυτή έχει συνδεθεί με το "κίνημα" "Γυναίκα, ζωή, ελευθερία" που υποστηρίζεται από ΗΠΑ - Ισραήλ.

Όσοι είστε συνηθισμένοι να τα τρώτε όλα αμάσητα, θα το φάτε και αυτό. 

Η αληθινή είδηση που δεν έγινε viral είναι τα ουκρανικά drones, αυτή η μάστιγα, που έχουν φτάσει ως τις θάλασσες μας, και απειλούν τις ζωές μας αλλά και την ειρήνη, σε γνώση των κυβερνώντων. 

Η αληθινή είδηση που δεν έγινε viral είναι ότι οι κατοχικές δυνάμεις αυτού του μπουρδέλου που ονομάζεται Ισραήλ δεν έχουν σταματήσει λεπτό να σκοτώνουν στη Γάζα. 

Βιάζουν ομήρους, Παλαιστίνιους και Παλαιστίνιες, ακόμη και παιδιά, και κανένα δυτικό ΜΜΕ δεν έχει πρώτο θέμα τα δικαιώματα των ομήρων που κρατά το "Ισραήλ" παράνομα για δεκαετίες, αφού ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα ανθρώπινα δικαιώματα. 

Αυτές είναι ειδήσεις αληθινές και όχι κατασκευασμένες, και περνάνε στα ψιλά γράμματα.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το μοναδικό μνημείο του Σοβιετικού Στρατιώτη, που υπάρχει στο Αφγανιστάν και φυλάσσεται ως κόρη οφθαλμού από τους ντόπιους (δεν τολμάνε ούτε οι Μοτζαχεντίν να το ακουμπήσουν!) είναι αυτό, του Σοβιετικού στρατιώτη Σεργκέι Μαλίγκιν. Ήταν οδηγός στρατιωτικού φορτηγού και μετέφερε το φορτίο του από το στενό πέρασμα του Σαλάνγκ. Η τοποθεσία ήταν επικίνδυνη, καθώς η περιοχή ήταν ορεινή και τα σοβιετικά φορτηγά δέχονταν συχνά τα πυρά των ισλαμιστών. Πολλοί σοβιετικοί οδηγοί και στρατιώτες είχαν χάσει την ζωή τους στην περιοχή εκείνη, αλλά ο Σεργκέι δεν πέθανε από εχθρικά πυρά. Το 1985, βγαίνοντας από το τούνελ με το φορτηγό του, αντίκρυσε ένα λεωφορείο φορτωμένο με πιτσιρίκια Αφγανάκια να έρχεται κατά πάνω του. Το πέρασμα ήταν πολύ στενό: δεν χωρούσε και τα δύο οχήματα. Είχε δευτερόλεπτα, για να κρίνει, για να βάλει στην ίδια ζυγαριά την ζωή του και τις ζωές δεκάδων παιδιών. Ε, απ' ό,τι φαίνεται - ήταν αρκετά. Κατηύθυνε το φορτηγό του πάνω στον βράχο, μπροστά από τον οποίο στήθηκε αργότερα το μνημείο του. Τα πιτσιρίκια σώθηκαν. Το συλλογικό μπήκε πάνω από το ατομικό. Αθάνατος!

Σχολιο.- Πριν από τον πόλεμο, η Σοβιετική Ένωση χρηματοδότησε την κατασκευή πολλών υποδομών στο Αφγανιστάν. Έφτιαξε δρόμους, γέφυρες, σχολεία, νοσοκομεία και εργοστάσια.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ανατίναξαν τους εκσκαφείς λιγνίτη στα ορυχεία της Κοζάνης για να είναι αδύνατη η επιστροφή στην ενεργειακή αυτάρκεια!

Ο «καφέ χρυσός» της Ελλάδας θα μείνει για πάντα θαμμένος

Στο ορυχείο της Μαυροπηγής στην Κοζάνη, η κυβέρνηση προχώρησε στην ανατίναξη τριών γιγαντιαίων καδοφόρων εκσκαφέων διαπράττοντας έγκλημα κατά των Ελλήνων φορολογουμένων.

Μηχανήματα μήκους περίπου 100 μέτρων, ύψους 50 μέτρων και βάρους άνω των 150 τόνων το καθένα, που για δεκαετίες αποτελούσαν σύμβολο της λιγνιτικής βιομηχανίας της Δυτικής Μακεδονίας, εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Σχολιο.- Οι δυνάμεις κατοχής, όταν αποχωρούσαν  κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, ανατίναζαν γέφυρες, σιδηροδρομικές γραμμές, και κρίσιμες ποδομές.

Σχολιο.- Οι Γερμανοί ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για να αποχωρήσουν οι Ντόπιοι δοσιλογοι που θα πάνε ???

Σχολιο.- Υπάρχει και το κατοχικό Δάνειο των Γερμαν'ων , για το οποίο έχει πέσει σιωπή ''ασυρμάτου '' απο όλους και ΔΕΝ κατλαβαίνω γιατί ??



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπήκε στο στόχαστρο και η Μουριά, το αγαπημένο μας αιωνόβιο καφενείο στα Εξάρχεια. Σιγά μην τους ξέφευγε. Οι ιδιοκτήτες του ακινήτου, λέει, είναι μοντέρνοι άνθρωποι και θέλουν να του αλλάξουν χρήση, να το εκσυγχρονίσουν. Που στην εποχή μας συνήθως μεταφράζεται σε ξεπούλημα σε τίποτα αρπακτικά φαντς από την αλλοδαπή ή σε ένα ακόμη καρακίτς σαχλομάγαζο για τους τουρίστες και τους επισκέπτες του κέντρου.

Το παλαιότερο καφενείο της Αθήνας, που εδώ και 111 χρόνια λειτουργεί αδιάκοπα στην ίδια γωνία της Χαριλάου Τρικούπη με την Καλλιδρομίου, που άντεξε παγκόσμιους πολέμους, κατοχές, εμφυλίους, δικτατορίες, κινδυνεύει σήμερα από τη σαρωτική επέλαση της νέας ελληνικής ουτοπίας που ονειρεύεται να μετατρέψει όχι μόνο την Αθήνα αλλά ολόκληρη τη χώρα σε ένα Ντουμπάι βαλκανικού τύπου.

Οι πραγματικοί ιδιοκτήτες της Μουριάς, όχι αυτοί στους οποίους ανήκουν τα ντουβάρια, αλλά αυτοί που κρατούν ζωντανό τον χώρο του καφενείου, ο Χρήστος Βάνας και η οικογένειά του, δεν πρόκειται να καθίσουν με σταυρωμένα χέρια. Ήδη κυκλοφορούν ένα κείμενο για συλλογή υπογραφών με σκοπό να κηρυχθεί ο χώρος του παραδοσιακού καφενείου νεότερο μνημείο σύγχρονης πολιτιστικής κληρονομιάς από την Υπηρεσία Νεότερων Μνημείων του Υπουργείου Πολιτισμού και να μην αλλάξει η χρήση του.

Αλλά δεν είναι, φυσικά, μόνο η Μουριά. Είναι μια ολόκληρη πόλη που μετασχηματίζεται ταχύτατα και βίαια, χωρίς να δείχνει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ιστορία της, για τους τόπους αναφοράς της, για τον πολιτισμό της, για τον ίδιο της τον εαυτό. Και είναι μάλλον βέβαιο πως, αργά ή γρήγορα, ο λογαριασμός που θα καλεστούμε να πληρώσουμε θα αποδειχθεί δυσβάστακτος.

Πρέπει να παραμείνει η Μουριά το καφενείο μας. 

Σχολιο.- Θα δεις να κάνουν αναψυκτήριο πάνω στον ιερό βράχο για τους καημένους τουρίστες που κουράζονται και πρέπει να ξαποστάσουν πριν κατεβούν

Σχολιο.- Έχω 3 μεγάλες μουριές που εδώ και 6-7 χρόνια απέκτησαν ένα σκουλήκι στον κορμό όπως και πολλές πανελλαδικά. Το είπαν ασθένεια κι οι πολλοί τις έκοψαν. Εγώ τις κλαδεύω κάθε χρόνο, βάφω με ασβέστη τους κορμούς και παρακολουθώ την εξέλιξη... Το φυτό λοιπόν αντιστέκεται και βγάζει στα πλάγια νέα μικρά δέντρα που μεγαλώνουν και βγάζουν καταπράσινα φύλλα. Κι αν μπορώ εγώ, με τις ανύπαρκτες γνώσεις θα μπορούσαν σίγουρα οι ειδικοί που η οδηγία τους λέει "κόψτε"....

Σχολιο.-  Ε, αφού απευθύνθηκαν στην Τσιμενδωνει η νίκη είναι σίγουρη.

Σχολιο.- τί νά πρωτοθυμηθώ για τό στέκι μου από τό 1974-1986 ! και και πρόσφατα όταν ανέβαινα στήν Αθήνα τά Εξάρχει είναι η αγαπημένη μου συνοικία και περνώ οποσδήποτε

Σχολιο.- https://www.openpetition.eu/gr/petition/online/e-istoria-den-allazei-chrese-111-chronia-mouria



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τέρμα οι παγκολίνοι και οι νυχτεριδοφάγοι και μάλιστα δημοσίως και επισήμως. Τί έχουν να μας πουν τώρα οι διαφωτισμένοι εχθροί της συνωμοσιολογίας, τα φαιδρά και κίβδηλα υποκείμενα του φακτ τσέκινγκ και λοιποί ορθολογιστές της προόδου που μασάνε επιστουμπωνισμένο σανό; 

Θα ζητήσουν καμιά συγγνώμη τα σούργελα που στόλιζαν ως "ψεκασμένο" κάθε σκεπτικισμό, ακόμη και από σοβαρούς επιστήμονες ή τώρα μούγγα και λούφαγμα στο γελοίο μικρόκοσμό τους; 

«Σήμερα, την τελευταία μου ημέρα ως Διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, δημοσιεύω πρωτοφανείς επικοινωνίες, αλλά και έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι ο Δρ. Φάουτσι διέθεσε εκατομμύρια δολάρια των Αμερικανών φορολογουμένων για να χρηματοδοτήσει μια άκρως επικίνδυνη έρευνα, με στόχο την απόκτηση λειτουργικού πλεονεκτήματος στο εργαστήριο της Γουχάν, συνεργάστηκε με πολιτικοποιημένα στοιχεία εντός της Κοινότητας της Υπηρεσίας Πληροφοριών για να συγκάλυψη της αλήθειας για τις πράξεις του και να αποκρύψει την προέλευση της διαρροής του ιού στο εργαστήριο, ενώ είπε ψέματα στο Κογκρέσο ενώ βρισκόταν υπό όρκο το 2024. Ήρθε η ώρα να μάθετε την αλήθεια.»

—DNI Tulsi Gabbard



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θυμίζουν τους Ναζί που κατέστρεφαν και σκότωναν ότι και οποιους μπορούσαν φεύγοντας ...

Στο ορυχείο της Μαυροπηγής στην Κοζάνη, η κυβέρνηση προχώρησε στην ανατίναξη τριών γιγαντιαίων καδοφόρων εκσκαφέων διαπράττοντας έγκλημα κατά των Ελλήνων φορολογουμένων. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εχθρικός ο Μητσοτάκης προς την Κίνα

Προς το συμφέρον της χώρας είναι η πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική κι όχι η υποτέλεια σε ένα πόλο που καταρρέει 

Ρίχνει και τα τελευταία φύλλα συκής της πολυδιάστατης εξωτερικής πολιτικής ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Δένοντας τη χώρα πλήρως στο αμερικανικό άρμα, εγκαταλείποντας ακόμη και τους στοιχειώδεις διπλωματικούς δεσμούς με δυνάμεις όπως η Ρωσία, ή υποβαθμίζοντας τις σχέσεις με τον αραβικό κόσμο προς όφελος της «στρατηγικής» σχέσης με το Ισραήλ, τώρα η Αθήνα εντάσσεται στο κλαμπ των «σκληροπυρηνικών» κατά της Κίνας. 

Ολα δείχνουν ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη οδηγεί τη χώρα στην εγκατάλειψη παραδοσιακών αρχών της ελληνικής διπλωματίας.

Σχολιο.- Όργανο των ΗΠΑ

Σχολιο.- Πουλημενος μέχρι το σαπιο του μεδουλι.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Από τις πλέον εξειδικευμένες εθελοντικές ομάδες έρευνας και διάσωσης στην Ελλάδα, η ANUBIS K9 Team:

"Toν Echo τον σκότωσαν για να μας προειδοποιήσουν"

* Καθάρματα και τι δεν κάνατε για να θάψετε το έγκλημά σας! Ότι κάνατε θα σας επιστραφεί στο πολλαπλάσιο. 

Λίγο έμεινε....

https://www.facebook.com/reel/1344168674478670?locale=el_GR



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΔΣΑ υπέρ δανειοληπτών και εναντίον Στουρνάρα : Η απόφαση του Αρείου Πάγου για τους τόκους δεν επιδέχεται ούτε ερμηνειών ούτε παρεμηνειών

Ακόμη, ο πρόεδρος του ΔΣΑ ανέφερε: 

«Η απόφαση αφορά χιλιάδες δανειολήπτες οι οποίοι, έχοντας ήδη κριθεί δικαστικά ως υπερχρεωμένοι, αδυνατούντες εν τοις πράγμασιν να ανταποκριθούν στις αρχικές τους υποχρεώσεις, βρέθηκαν τα τελευταία χρόνια αντιμέτωποι με δυσανάλογες επιβαρύνσεις από πρακτικές εκτοκισμού που απειλούσαν να ακυρώσουν εν τοις πράγμασιν τη δικαστική προστασία της πρώτης κατοικίας τους. 

H σημερινή εκδήλωση είναι αφορμή να δώσουμε και μια καθαρή απάντηση στους αυτόκλητους συνηγόρους των τραπεζών και των funds, που έσπευσαν να θέσουν εν αμφιβόλω τη σημασία και την εφαρμογή της απόφασης: 

Η δικαστική κρίση δεν επιδέχεται ούτε ερμηνειών, ούτε παρερμηνειών. Είναι καθαρή και έχει σαφές περιεχόμενο υπέρ των δανειοληπτών. 

Ο σεβασμός της απαιτεί πλήρη εφαρμογή χωρίς αστερίσκους, γκρίζες ζώνες ή ερμηνευτικές υπεκφυγές». 

Σχολιο.- Οι δικαστές αποφάσεις δεν εφαρμόζονται διότι ο ΠτΔ δεν υπογράφει το ΦΕΚ.

Ο μόνος θεσμός που του το επιβάλει, είναι ο θεματοφύλακας του Συντάγματος που δεν λειτουργεί, το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο. Διότι μόνο αυτό ελέγχει νομοσχέδια αν είναι αντισυνταγματικά, και δικαστικές αποφάσεις ώστε να τηρούνται από την εκτελεστική εξουσία.

Σχολιο.- Το Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο γιατί πετάει χαρταετό;

Γιατί δεν μπαίνει σε λειτουργία να ελέγξει;

Σχολιο.- Γιατί φίλε μου δεν υπάρχει, δεν λειτουργεί στην Ελλάδα , δεν λειτούργησε ποτέ. Θα σου αναφέρω μόνο ένα γεγονός.

Μόνο ο χουντικός Παπαδόπουλος το ενεργοποίησε, λειτούργησε τέσσερις περίπου μήνες, και το ΚΑΤΉΡΓΗΣΕ ο άλλος χουντικός Ιωαννίδης !!!!!!

Καταλαβαίνουμε απόλυτα τον λόγο, που χουντικοί έριξαν χουντικό !!! 

Φάκελος της Κύπρου δεν θα έμενε κλειστός, και υπεύθυνοι της προδοσίας θα φυλακιζόντουσαν.

Γι'αυτό δεν λειτουργεί η Δικαιοσύνη και δεν υπάρχει Δημοκρατία. Διότι δεν ελέγχει η μία εξουσία την άλλη. ΚΑι η Εκτελεστική εξουσία λειτουργεί αυταρχικά.

Επιβάλεται η λειτουργία του Ανώτατου Συνταγματικού Δικαστηρίου, το ενεργοποίησε και η Κύπρος το 2022.  Θα έχουν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη μάλιστα και η Αλβανία, ναι η Αλβανία που μπορεί να βοηθά την κυβέρνηση, αλλά σε περίπτωση όπως η χρεοκοπία με τις πυραμίδες, απαγόρευσε αγορές δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας από ξένους πολίτες μέχρι να έρθουν οι τιμές στην πραγματική τους αξία. Δεν βλέπουμε σήμερα στην Αλβανία τι γίνεται με την Εβραϊκή επένδυση;;;; Αλβανοί διαμαρτυρήθηκαν και ξεσηκώθηκαν, αλλά δεν είδαμε ξύλο από αστυνομικούς της κυβέρνησης ούτε νερά από την Πυροσβεστική για να διαλύσει το πλήθος διαμαρτυρίας !!!!!

Προστατεύονται και η κυβέρνηση ξέρει ότι θα είναι υπόλογη των συνεπειών της.

Σχολιο.- Οπότε ομιλούμε για ανύπαρκτη δικαιοσύνη.

Σχολιο.- Είναι πολλά τα κενά ακόμα, στα οποία δεν αναφέρει κανένας φυσικά! Δηλαδή, τα πολιτικά λ@μ@γι@, έβαλαν χέρι στον κρατικό κορβανά, πτωχευσαν τα κρατικά ταμεία, και με επιβολή, έκοψαν μισθούς και συντάξεις, και έβαλαν το μλκ το λαό, να πληρώσει τα σπασμένα! Πριν συμβούν όλα αυτά, μια χαρά εξυπηρετούσαμε τα δάνεια μας! Πούλησαν οι τράπεζες τα δάνεια μας, χωρίς καμία ενημέρωση μας! Αυτό από μόνο του, είναι παράνομο! Επίσης, κρατάνε επτασφραγιστο μυστικό, την τιμή που τα πούλησαν! Κι αυτό παράνομο! Ανακεφαλαιοποιησεις των ιδιωτικών τραπεζών με κρατικό χρήμα, παράνομο! Εάν δεν χτυπηθεί η ρίζα του κακού,"το κράτος εν κράτει" δηλαδή, όπως, τραπεζίτες, φαντς, πολιτικοί, δεν αλλάζει κάτι! Οι σφετεριστες της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων πρέπει να πάνε μέσα για κατάχρηση εξουσίας!

Σχολιο.-  ήταν προϋπόθεση να μας πουλήσουν στα κοράκια για να μπούμε στο τρίτο μνημόνιο του Μέγα Αλέξη, αυτόν με την Πρώτη Φορά Κεντροαριστερά, αυτόν που θα έσκιζε το μνημόνιο, αλλά όχι μόνο δεν το έσκισε αλλά μας υποθήκευσε για τα επόμενα 99 χρόνια! Αυτόν που είχε έρθει να μας απαλλάξει από τον Σαμαρά και τώρα ξαναέρχεται να μας απαλλάξει από τον Μητσοτάκη! Τι ζούμε θεέ μου σ αυτή τη χώρα!

Σχολιο.- θα μας ξανασωσει,  λέει..  Απ τα νεύρα μου γελάω! Αν ήταν σωστός, έπρεπε να είχε εφαρμόσει την εντολή που είχα από το λαό στο Δημοψήφισμα του 2015! Τότε θα τον αποθεωνε ο λαός! Αλλά φέρθηκε τόσο ύπουλα, που μας κάρφωσε πισώπλατα! Συστημικοτερος του συστήματος!

Σχολιο.- Ο κ.ος στουρναρας ...

Είναι Έλληνας ??

Μένει εδώ..?

Μήπως θαπρεπε

Να Ξεκουμπιστειιιιι...??

Στον

Αγυριστοοοοο..???

Σχολιο.- φυσικά και δεν είναι Έλληνας ο Στουρνάρας. Όπως και ΚΑΝΕΙΣ απ' αυτούς που κυβέρνησαν την Ελλάδα μέχρι σήμερα. Ας μας πουν ποια είναι τα πραγματικά τους ονόματα. Μήπως πρέπει να ξανασυστηθούμε;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ελληνικό ενεργειακό παράδοξο: Πώς η Βουλγαρία βγάζει εκατομμύρια από τα... δικά μας φωτοβολταϊκά!

Ακούγεται απίστευτο, αλλά συμβαίνει καθημερινά: Οι Έλληνες καταναλωτές επωμίζονται ένα εξωφρενικό «καπέλο» που αγγίζει ακόμα και το 2000% στην τιμή του ρεύματος μέσα στην ίδια ημέρα, εξαιτίας μιας σοβαρής στρέβλωσης στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

-Πώς λειτουργεί το «κόλπο»;

-Το μεσημέρι: Η παραγωγή από τα ελληνικά φωτοβολταϊκά χτυπάει κόκκινο. Επειδή η Ελλάδα ΔΕΝ έχει μπαταρίες για να αποθηκεύσει το πλεόνασμα, η τιμή στη χονδρική πέφτει σχεδόν στο μηδέν. Η Βουλγαρία, που έχει επενδύσει σε υποδομές αποθήκευσης (1,6 - 2,5 GW), τραβάει το δωρεάν ελληνικό ρεύμα και το αποθηκεύει.

-Το βράδυ: Ο ήλιος δύει, τα φωτοβολταϊκά μηδενίζουν και η Ελλάδα ανάβει το ακριβό φυσικό αέριο (τιμές 120€ - 250€/MWh). Τότε, η Βουλγαρία μας πουλάει πίσω το δικό μας μεσημεριανό ρεύμα με καπέλο άνω του 1000%!

-Το αποτέλεσμα;

Με όρους αγοραστικής δύναμης, η Ελλάδα φιγουράρει συχνά στην 1η θέση της ακρίβειας ρεύματος στην Ε.Ε. Την ίδια ώρα, στη λιανική, τα πράσινα τιμολόγια κινούνται κατά μέσο όρο κάτω από τα 0,17€/kWh, με τα κίτρινα να έχουν χαμηλότερη εκκίνηση αλλά μεγάλο ρίσκο για τις βραδινές ώρες.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η έρευνα για τη διακίνηση ναρκωτικών στην Αλβανία συμπίπτει με την έρευνα για το σχεδιαζόμενο θέρετρο που πυροδότησε την «Επανάσταση των Φλαμίνγκο»

Οι μαζικές διαμαρτυρίες ενάντια σε ένα σχεδιαζόμενο πολυτελές θέρετρο στην Αλβανία διανύουν την τρίτη εβδομάδα τους και τα ερωτήματα παραμένουν σχετικά με τους επενδυτές-μυστήριο, ενώ η κόρη και ο γαμπρός του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχουν μιλήσει και οι δύο δημόσια υπέρ του έργου.

Τώρα, δικαστικά έγγραφα από μια έρευνα για διακίνηση ναρκωτικών αποκαλύπτουν ένα εκρηκτικό νέο στοιχείο στο σκάνδαλο που έχει κλονίσει την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Έντι Ράμα.

Τα έγγραφα δείχνουν ότι ένα άτομο που πούλησε γη για την ανάπτυξη του θερέτρου —το οποίο σχεδιάζεται στην προστατευόμενη λιμνοθάλασσα Vjosa-Narta (Αώου-Νάρτας)— βρίσκεται επίσης στο στόχαστρο των εισαγγελέων στην υπόθεση της διακίνησης.

Η Ειδική Εισαγγελία κατά της Διαφθοράς και του Οργανωμένου Εγκλήματος της Αλβανίας, γνωστή ως SPAK, ανέφερε σε δήλωσή της στις 13 Ιουνίου ότι ζητά τη σύλληψη 20 ατόμων που φέρονται να εμπλέκονται σε διεθνές κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών. Αν και η δημόσια δήλωση δεν κατονόμαζε τους υπόπτους ούτε ανέφερε το σχεδιαζόμενο θέρετρο, ξεχωριστά δικαστικά έγγραφα παρέχουν περισσότερες πληροφορίες.

Μια διάταξη της 10ης Ιουνίου από το Ειδικό Πρωτοδικείο για τη Διαφθορά και το Οργανωμένο Έγκλημα —την οποία εξασφάλισε το αλβανικό κέντρο-μέλος του OCCRP, SHTEG— επέβαλε «προληπτική κατάσχεση» σε τραπεζικό λογαριασμό που περιείχε περισσότερα από 110 εκατομμύρια ευρώ (127 εκατομμύρια δολάρια). Σύμφωνα με τη διάταξη, τα κεφάλαια προήλθαν από την πώληση γης «μεταξύ των μερών Artur Shehu και Albanian Land Development sh.a.».

Η διάταξη δεν αναφέρει ποιος ελέγχει τον λογαριασμό, αλλά τα δικαστικά έγγραφα δείχνουν ότι ο Σέχου (Shehu) πούλησε γη που προοριζόταν για το έργο του θερέτρου. Η Albanian Land Development είναι μία από τις εταιρείες που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του θερέτρου. Το δικαστήριο δεν εμπλέκει την εταιρεία σε κάποια αδικοπραγία.

Μια ξεχωριστή δικαστική απόφαση προσδιορίζει τον Σέχου ως ύποπτο για αδικήματα που περιλαμβάνουν νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (ξέπλυμα χρήματος) και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

Το έγγραφο κατονομάζει τον Σέχου και ένα ακόμη άτομο, αναφέροντας ότι «υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις για την εμπλοκή τους σε διακίνηση ναρκωτικών». Προσδιορίζει ότι οι ερευνητές υποψιάζονται τον Σέχου για ξέπλυμα των εσόδων από τη διακίνηση ναρκωτικών.

Δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η Ιβάνκα Τραμπ, ο σύζυγός της Τζάρεντ Κούσνερ (Jared Kushner) ή οποιοιδήποτε επενδυτές στο έργο του θερέτρου είχαν γνώση της έρευνας του SPAK ή των κατηγοριών εναντίον του Σέχου.

Ο Σέχου δεν απάντησε σε λεπτομερείς ερωτήσεις που στάλθηκαν στις γνωστές εταιρείες του. Η Albanian Land Development δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό σχετικά με τις κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων από τον SPAK.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ούτε παίζει το χαρτί του θύματος, ο Σιωνιστοναζιστής σκύλος 

-Ο ακροδεξιός σιωνιστοναζιστής υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ, Ιταμάρ Μπεν Γκβιρ, απαντά στον αντιπρόεδρο Τζ. Ντ. Βανς: «Για κάθε δάκρυ που χύνεται από μια Ισραηλινή μητέρα, χίλιες Λιβανέζικες μητέρες πρέπει να κλάψουν. Όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί».

Γράφει:

«Με όλο τον σεβασμό προς τους Αμερικανούς, το Ισραήλ πρέπει να καταστήσει σαφές σε ολόκληρο τον κόσμο ότι το αίμα των γιων μας και η ασφάλεια των πολιτών μας δεν είναι προς άρπαξη. Όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί. Το ύψιστο καθήκον μας είναι να προστατεύουμε τους πολίτες του Ισραήλ και τους στρατιώτες του Ισραηλινού Στρατού, και αυτή η δέσμευση προηγείται κάθε άλλης σκέψης.

Λέω στον Πρωθυπουργό, συμπεριλαμβανομένων και των συναντήσεών μας: για κάθε δάκρυ που χύνεται από μια Ισραηλινή μητέρα, χίλιες Λιβανέζικες μητέρες πρέπει να κλάψουν.

Αρκετά με το πινγκ πονγκ. Στη Μέση Ανατολή, δεν κερδίζεις με μετρημένες απαντήσεις και αυτοσυγκράτηση. Πρέπει να τρελαθείς. Σβήσε. Νικήστε την τρομοκρατία».



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αντιγράφω την ανακοίνωση του ΥΠΠΟ:

"Σήμερα αντικρίζουμε το δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα όπως δεν το είχαμε δει εδώ & δύο αιώνες. Είναι μια στιγμή ιστορικής σημασίας για το μνημείο, για την Ακρόπολη & για τον παγκόσμιο πολιτισμό"

Αν φαίνεται γελοίο και ακούγεται γελοίο, τότε είναι γελοίο, πήραν στα χέρια τους την κληρονομιά της χώρας και την βιάζουν συστηματικά, δεν μπορώ να γράψω κάτι περισσότερο. 

Σε μιά σοβαρή χώρα θα είχαμε καρατόμηση υπουργού, εδώ θα πληρωθούν κάποιες γραφίδες να γράψουν ύμνους στην αθλιότητα.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τραμπ: "Εγώ ελέγχω το Ισραήλ"

Σχετικά με τη σχέση του με τον Νετανιάχου, είπε: 

«Είναι καλή, αλλά πρέπει να τον κρατάμε λίγο στα λογικά του».

Όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να εμποδίσει το Ισραήλ να επιτεθεί στον Λίβανο, απάντησε ότι τον σέβονται πολύ και «κάνουν ό,τι τους λέω».

Και ισχυρίστηκε ότι «αν δεν ήταν ο Ντόναλντ Τραμπ, το Ισραήλ θα είχε καταστραφεί», αποδίδοντας το εύσημο στην αμερικανική πολεμική δύναμη, όπως τα 

βομβαρδιστικά B-2.

Ο ψυχίατρός του... διαφωνεί.

https://www.facebook.com/reel/2802358510120576?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πάντως πρέπει να αναγνωρίσουμε στον Κούλη, ότι επί των ημερών του το έγκλημα έπαψε να λειτουργεί παράνομα! 

Πλέον οι βρωμοδουλειές δεν κλείνονται στο μιλητό, σε σκοτεινά υπόγεια και στά κρυφά!

Ο Κυριάκος έφερε τη διαφάνεια!

Είσαι κόρη μεγαλολεφτά από τη Λάρισα, που θέλει να σε βγάλει σώνει και καλά βουλευτίνα; 

Κανένα προβλημα!

Πας με τον αρχηγό των ΡΟΜΑ σε έναν συμβολαιογράφο, υπογράφεις συμφωνητικό αγοράς ψήφων έναντι συγκεκριμένου ποσού, μπαίνουν υπογραφές, σφραγίδες, βουλοκέρια και είσαι κιουρία!

Στο επόμενο νομοσχέδιο θα διασφαλίσει και τα δικαιώματα των πληρωμένων δολοφόνων! 

Έναν εξαιρετικά παραμελημένο κλάδο, που ενώ εργάζεται σκληρά και υπεύθυνα, δεν παίνει βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα, ούτε επιδόματα εξοπλισμού, αστικής ευθύνης και επιτυχίας στόχου!

Κυριάκο βάλε τάξη στο χάος!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ντόναλντ Τραμπ : «Η Ρωσία έκανε το μέγιστο λάθος το 2022. Μπρούσε να καταλάβει το Κίεβο μέσα σε λίγες ώρες»

Σχολιο.-- Σε 48 ώρες. Όπως έκανες εσύ με το Ιράν. Γιατί δεν του λες τον τρόπο της επιτυχίας σου;

Σχολιο.- Τι άλλο θα ακούσουμε. ...

Σχολιο.- Το χει χαμένο αυτός. Πάει



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Francesca Albanese

Η κτηνωδία του Ισραήλ..

-Μπροστά στη Διεθνή Εγκατάλειψη το Ισραήλ Εκδικείται τους αμάχους στον Λίβανο

Το Ισραήλ βομβάρδισε το σπίτι του νεαρού κοριτσιού Zahra Shoaib, του πατέρα της Mahmoud και της μητέρας της Batoul στο Sharqiyeh του νότιου Λιβάνου.

Η απεργία έγινε ενώ κοιμόντουσαν το βράδυ. Η οικογένεια θάφτηκε κάτω από τα χαλάσματα του κατεστραμμένου σπιτιού τους.

Σε αυτούς τους βομβαρδισμούς εναντίον κατοικημένων περιοχών, πολλές οικογένειες παραμένουν παγιδευμένες κάτω από τα ερείπια και υποφέρουν για ώρες πριν έρθει οποιαδήποτε διάσωση.

Και η διεθνής κοινότητα παραμένει σιωπηλή

Ο υπουργός Εθνικής Ασφαλείας του Ισραήλ Itamar Ben-Gvir κάλεσε ανοιχτά για θανάτωση και ολοκληρωτική καταστροφή.

Δήλωσε ότι «για κάθε δάκρυ μιας Ισραηλινής μητέρας, χίλιες Λιβανέζες μητέρες πρέπει να κλάψουν» και απαίτησε «όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί», προτρέποντας την καύση ολόκληρης της χώρας ως αντίποινα.

Τέτοιου είδους εμπρηστική ρητορική αποκαλύπτει ότι το Ισραήλ εκδικείται τον ανυπεράσπιστο λιβανέζικο πληθυσμό, όπως ακριβώς κάνει εδώ και δεκαετίες στη Γάζα και τη Δυτική Όχθη, αγνοώντας το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο και τις βασικότερες αρχές δεοντολογίας.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Araghchi: Η ισραηλινή «λατρεία θανάτου» αποτελεί απειλή για όλη την ανθρωπότητα

-Τεχεράνη, IRNA – Ο υπουργός Εξωτερικών Abbas Araghchi τόνισε ότι η αίρεση θανάτου γενοκτονίας που εδρεύει στο Τελ Αβίβ αποτελεί απειλή για όλη την ανθρωπότητα.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δημητριάδης, ο καθοδηγητής της επόμενης γενιάς Φραπέδων και Χασάπηδων

https://www.facebook.com/reel/1017012314619448?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συνταγματική Αναθεώρηση: Συντριπτικό «Ναι» των δικαστών για την κατάργηση του άρθρου 86

Η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων τάσσεται υπέρ της κατάργησης του άρθρου 86 του Συντάγματος, το οποίο ρυθμίζει την ποινική ευθύνη των υπουργών και προβλέπει εμπλοκή της Βουλής στη διαδικασία.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που ολοκληρώθηκε, το 92,34% των συμμετεχόντων ψήφισε υπέρ της κατάργησης της συγκεκριμένης διάταξης. 

Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 1.253 μέλη της Ένωσης, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ενόψει της επικείμενης συνταγματικής αναθεώρησης.

Οι δικαστικοί και εισαγγελικοί λειτουργοί εκφράζουν την άποψη ότι η διερεύνηση και η άσκηση ποινικών διώξεων κατά μελών της κυβέρνησης πρέπει να αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα της τακτικής Δικαιοσύνης, χωρίς παρέμβαση της Βουλής. 

Το υψηλό ποσοστό συναίνεσης υπογραμμίζει την ευρεία πεποίθηση του δικαστικού σώματος για την ανάγκη ουσιαστικής αλλαγής στο πλαίσιο λογοδοσίας των πολιτικών στελεχών και την ενίσχυση της ισότητας ενώπιον του νόμου.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σαν σήμερα 19/6/1953 : το τελευταίο φιλί των Rosenbergs - Ethel και Julius - μαμά και πατέρα δύο γιων, τον Μάικλ και τον Ρόμπερτ, που γεννήθηκαν το 1943 και το 1947 αντίστοιχα - πριν την εκτέλεσή τους στην ηλεκτρική καρέκλα εν μέσω της υστερίας McCarthyite στις ΗΠΑ. Στην καρέκλα τραγουδούσαν τη Διεθνή καθώς πέθαιναν.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το πλήρες κείμενο του μηνύματος του Ηγέτη της Ισλαμικής Επανάστασης προς τον ιρανικό λαό σχετικά με το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ των Προέδρων του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών

Στο όνομα του Θεού, του Ελεήμονος , του Πολυεύσπλαχνου

Προς τον ενθουσιώδη και πιστό λαό του Ιράν

Όπως πληροφορηθήκατε, υπογράφηκε ένα μνημόνιο κατανόησης μεταξύ των Προέδρων του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών. Στην πορεία προς αυτό το στάδιο, οι αρμόδιοι αξιωματούχοι κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες με καλή πρόθεση και αίσθημα ευθύνης. Βεβαίως, ήταν ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών που, από αδυναμία και αδιέξοδο, χρησιμοποίησε κάθε είδους μέσο για να επιτύχει αυτόν τον σκοπό.

Προσωπικά, είχα κατ’ αρχήν διαφορετική άποψη. Ωστόσο, λόγω της δέσμευσης που μου έδωσε ο αξιότιμος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ως Πρόεδρος του Ανώτατου Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, εκ μέρους του ίδιου και των λοιπών μελών, για τη διαφύλαξη των δικαιωμάτων του ιρανικού λαού και του Άξονα της Αντίστασης, καθώς και της ρητής ανάληψης ευθύνης για το ζήτημα, έδωσα την άδεια για την υπογραφή του. Επίσης, έχει διευκρινίσει ότι εάν η αμερικανική πλευρά επιδιώξει υπερβολικές απαιτήσεις, δεν θα τις αποδεχθούν.

Από αυτή τη στιγμή, εμείς δηλαδή εσείς, ο περήφανος λαός, και εγώ, ο ταπεινός σας υπηρέτης αναμένουμε την υλοποίηση των όρων που έχουν τεθεί. Είναι όμως προφανές ότι οι άμεσες διαπραγματεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον δεν σημαίνουν αποδοχή των θέσεων του εχθρού. Ευχόμαστε οι ευλογημένες προσευχές του Κυρίου μας, του Ιμάμη Μαχντί (ας επιταχύνει ο Θεός την επιστροφή του), να φέρουν κάθε είδους νίκες και επιτυχίες στον έντιμο λαό του Ιράν.

Σαγίντ Μοτζτάμπα Χοσεϊνί Χαμενεΐ

18 Ιουνίου 2026 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι μεγαλύτεροι ποντικοι είναι αυτοί που επιτίθονται στο Ιράν επειδή δε  συμπεριέλαβε τη Γάζα στην συμφωνία  με τις ΗΠΑ...ότι έπρεπε μια χώρα που έχει βομβαρδισμενες εγκαταστάσεις ύδρευσης, αφαλάτωσης, πετρελαίου, νεκρά παιδιά, νεκρούς ηγέτες να το πάει all out war μέχρι να ελευθερώσει και τον Μαδουρο ξέρω γω.. αυτοί που δεν έχουν τολμήσει να ρίξουν μισή σφαλιάρα σε Ισραηλινό τουρίστα 2 χρόνια

Σχολιο.- Τι είναι αυτό ρε γαμώτο... Περίοδος ορατότητας και περηφάνιας τού χεσμένου δυτικού μικροαστού που φοβάται να χάσει τη βολή του; Δηλαδή οκ το καταλαβαίνω, κι εγώ μικροαστός είμαι, που θέλει σταθερό περιβάλλον επενδύσεων σε μια σταθερή ΕΕ υπό τις προστατευτικές φτερούγες τού ΝΑΤΟ, αύξηση τής οικοδομικής δραστηριότητας και έσπα ολούθε τριγύρω - αλλά το κρατάω για τον εαυτό μου, δε βγαίνω στο μπαλκόνι να το φωνάζω...

Σχολιο.- τώρα που είπες μπαλκόνι, τι θυμήθηκα;; Τον καιρό της κορονοϋστερίας, στην πρώτη καραντίνα. Που είχε πει ο Μητσοτάκης να βγούμε στα μπαλκόνια μας και να χειροκροτησουμε για τους υγειονομικούς που εργάζονταν. Και σε μία γειτονιά της Θεσσαλονίκης είχαν βγει και φώναζαν συνθήματα κατά του Ολυμπιακού.  Πολύ γέλιο.  Τραγουδούσαν το "γαύροι μουνια, γαύροι μουνια..." Αξέχαστες στιγμές παοκτσηδικου μεγαλείου.

Σχολιο.- ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΒΙΡΝΑ - ΤΙ ΘΕς ΝΑ ΠΕΙΣ ?? ΚΙΝΔΥΝΕΙ Η GIANT ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΙΓΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ ??? 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



17 Ιουνίου 1953 - Σφαγή Τσούκα στην Κένυα: μην ξεχνάτε

Πριν από 73 χρόνια, βρετανικά αποικιακά στρατεύματα εξαπέλυσαν μια σειρά υπερβολών ακραίας βίας κατά του λαού της Κένυας στην Τσούκα της Κένυας.

Στο πλαίσιο της καταστολής κατά των αντιαποικιακών μαχητών των Μάου Μάου, κρατούμενοι βασανίστηκαν, ακρωτηριάστηκαν και εκτελέστηκαν.

Στις 17 και 18 Ιουνίου 1953 συνελήφθησαν αρκετοί κάτοικοι της περιοχής Τσούκα και Καρέγε, τους αφαίρεσαν την περιουσία και στη συνέχεια δολοφονήθηκαν.

Διαπράχθηκαν βάρβαρες πράξεις: ακρωτηριασμοί, συνοπτικές εκτελέσεις και απάνθρωπη μεταχείριση σε αμάχους και κρατούμενους.

Αυτά τα εγκλήματα εμπίπτουν στο ευρύτερο πλαίσιο του αποικιακού πολέμου της Βρετανικής Αυτοκρατορίας στην Κένυα μεταξύ 1952 και 1960, μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από μαζική καταστολή, εγκλεισμό και παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Σήμερα τιμούμε τα θύματα του εποικισμού και εκείνους που αγωνίστηκαν για την ελευθερία, την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία του λαού της Κένυας.

https://www.facebook.com/reel/3926489827658629?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Παραμένουν και επεκτείνονται τα μπλόκα των εθνικών οδών στη Βολιβία

Οι αποκλεισμοί δρόμων στη χώρα, τουλάχιστον σε πέντε διαμερίσματα, συνεχίζονται χωρίς καμία μεταβολή. Οι ηγέτες των αγροτικών κινητοποιήσεων ανακοίνωσαν ότι οι αποκλεισμοί θα ενταθούν τις επόμενες ημέρες, έως ότου ο Ροδρίγκο Πας  παραιτηθεί από την προεδρία.

Τα μπλόκα παραμένουν ενεργά στις περιφέρειες  Λα Πας,  Κοτσαμπάμπα, Ορούρο, Σάντα Κρους και Ποτοσί.   Παράλληλα, αναφέρθηκε η επανενεργοποίηση και άλλων αποκλεισμών στο διαμέρισμα της Τσουκισάκα , μετά την προσωρινή λειτουργία ενός ανθρωπιστικού διαδρόμου.

Σύμφωνα με έκθεση της  Διεύθυνσης Εθνικών Οδών Βολιβιίας  (ABC), τα σημεία αποκλεισμού ανέρχονται σε περίπου 50, διακόπτοντας την κυκλοφορία οχημάτων, κυρίως βαρέων φορτηγών, μεταξύ των διαφόρων περιοχών της χώρας.

Το διαμέρισμα με τα περισσότερα μπλόκα είναι η Λα Πας, με περίπου 19 σημεία αποκλεισμού, ενώ ακολουθεί η Κοτσαμπάμπα  με 17 σημεία, τα οποία εμποδίζουν τη μετακίνηση προς Σάντα Κρους,  Σούκρε,  Ορούρο και Λα Πας.  

Στο Oρούρο καταγράφονται οκτώ σημεία αποκλεισμού, ενώ στο Ποτοσί  υπάρχουν ακόμη πέντε. Στη Σάντα Κρους παραμένει ενεργό το μπλόκο στην περιοχή του Σαν Χουλιάν, ενώ ο νέος οδικός άξονας που συνδέει την Κοτσαμπάμπα  με το ανατολικό τμήμα της χώρας έχει διακοπεί πλήρως.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα πράγμα που περιμένω ακόμα είναι ο ίδιος ο Τραμπ να μιλήσει για τα βιολογικά εργαστήρια που χρηματοδοτούνται από τις ΗΠΑ στην Ουκρανία.

Ο Tulsi, ο RFK Jr., ο Elon Musk και πολλές άλλες εξέχουσες προσωπικότητες στη διοίκησή του έχουν μιλήσει γι' αυτό, αλλά ο Trump δεν το ανέφερε ποτέ.

Σίγουρα υπάρχει σοβαρός λόγος που δεν έχω μιλήσει ακόμα γι' αυτό, αλλά περιμένω ακόμα εκείνη την ημέρα, γιατί αυτό το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί αργά ή γρήγορα.

Υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει επειδή είναι θέμα διαπραγμάτευσης με τον Πούτιν, με τον οποίο μόλις είχε ένα τηλεφώνημα ο Τραμπ σήμερα. Ο Πούτιν ήταν ξεκάθαρος από την αρχή: δεν θα σταματήσει στην Ουκρανία μέχρι να γίνει έρευνα για τη βιολογική δραστηριότητα σε εργαστήρια που χρηματοδοτούνται από τις ΗΠΑ, τόσο στην Ουκρανία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

Στο βίντεο του 2018, ο Πούτιν ισχυρίστηκε ότι κάποια κακόβουλα έθνη και οντότητες αναπτύσσουν εθνοτικά βιολογικά όπλα ικανά να πυροβολούν ανθρώπους με βάση τη φυλή. Θέλει κανόνες για αυτά τα βιολογικά όπλα επειδή είναι επικίνδυνα, ωστόσο όλα τα αιτήματα της Ρωσίας για διερεύνηση αυτής της έρευνας έχουν απορριφθεί από τα Ηνωμένα Έθνη εδώ και χρόνια.

Εάν ο Τραμπ θέλει να τελειώσει τον πόλεμο στην Ουκρανία, ο Πούτιν θα απαιτήσει να αντιμετωπίσει το ζήτημα των βιολογικών εργαστηρίων και της αμερικανικής έρευνας για την απόκτηση λειτουργίας στο σύνολό της, η οποία περιλαμβάνει επίσης την εξεύρεση ποιος είναι υπεύθυνος για τον Covid. Και προφανώς, αυτό που κάνουν η Tulsi και η ODNI, εκθέτοντας βιολογικά εργαστήρια σε όλο τον κόσμο, είναι η αρχή αυτής της διαδικασίας.

Δεν είναι θεωρία συνωμοσίας πια. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Καλύτερα να αρχίσετε να πιστεύετε τα μυθιστορήματα του Tom Clancy επειδή είστε σε ένα από αυτά.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"H σφαγή του Ελ Φρoντόν": Σαν σήμερα, 19 Ιουνίου 1986, ο στρατός και η αστυνομία του Περού επιτίθενται στα κτίρια του Ελ Φροντόν (ένα λατινοαμερικάνικο "Μακρονήσι") τα οποία είχαν καταλάβει 300 πολιτικοί κρατούμενοι, διαμαρτυρόμενοι για τις άθλιες συνθήκες κράτησης.

Πολεμικά σκάφη βομβαρδίζουν τα κτίρια στα οποία είχαν καταφύγει οι εξεγερμένοι. Χρησιμοποιήθηκαν επίσης μπαζούκας, δυναμίτες και χειροβομβίδες. 

Στην συνέχεια, αποβιβάστηκαν μονάδες πεζοναυτών.

Όταν τελείωσε η επίθεση,τα κτίρια ήταν ερείπια και μέσα σε αυτά θαμμένοι τουλάχιστον εκατόν είκοσι δύο πολιτικοί κρατούμενοι. 

Αρκετοί από αυτούς εκτελέστηκαν εν ψυχρώ αφού πρώτα αιχμαλωτίστηκαν η είχαν παραδοθεί. 

Ότι απέμεινε από τα διαμελισμένα σώματα μεταφέρθηκε βιαστικά στα νεκροταφεία. 

Τέτοιο ήταν το έγκλημα, που, ακόμα και σήμερα, δεν είναι γνωστός ο ακριβής αριθμός των νεκρών ούτε έχουν αναγνωριστεί όλοι οι σωροί. 

Η εξέγερση στο κάτεργο του Ελ Φροντόν ήταν μέρος ξεσηκωμού, στον οποίο συμμετείχαν οι κρατούμενοι στην φυλακή Σαν Πέδρο και οι γυναίκες στην Σάντα Μπάρμπαρα. 

Συνολικά, εκείνες τις δυο ημέρες, δολοφονήθηκαν τουλάχιστον 260 πολιτικοί κρατούμενοι. 

Ήταν η κλιμάκωση του βρώμικου πολέμου που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση του "προοδευτικού" Σοσιαλδημοκράτη Γκαρσία (όταν εκλέχτηκε τον αποκαλούσαν "Κένεντι της Λατινικής Αμερικής") στην ύπαιθρο και στις φυλακές στις οποίες οδηγούνταν οι κομμουνιστές, δίχως δίκη, με την κατηγορία της "τρομοκρατίας". 

Ο στόχος ήταν το αριστερό αντάρτικο των ιθαγενών ("Τουπάκ Αμαρού", "Φωτεινό Μονοπάτι" κ.α) αλλά και κάθε φωνή αντίστασης. 

Κατά την προεδρία του "Σοσιαλιστή" Γκαρσία, 1600 πολιτικοί κρατούμενοι "εξαφανίστηκαν" ενω παραστρατιωτικές ομάδες έβαζαν βόμβες σε αντιπολιτευόμενες εφημερίδες, εκτελούσαν πολιτικούς αντιπάλους κ.α. 

Όχι μόνο υπήρχε ανοχή της "πολιτισμένης" δύσης αλλά και ανοιχτή υποστήριξη. 

Η σφαγή του Ελ Φροντόν πραγματοποιήθηκε μία ημέρα πριν το 17ο συνέδριο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς στην Λίμα, στην οποία είχαν αρχίσει να έρχονται πολιτικοί από την Ευρώπη και τον κόσμο. 

Μέσα στις δολοφονίες, τους διαμελισμούς,τις "εξαφανίσεις" πολιτικών κρατουμένων, οι Σοσιαλδημοκράτες-ομοιδεάτες του Γκαρσία-,ο Βίλλυ Μπραντ, ο Σάντρο Μπερτίνι, ο Μπετίνο Κράξι,ο Φελίπε Γκονζάλες, ο Λιονέλ Ζοσπέν, ο Μάριο Σοάρες, κ.α αρκέστηκαν σε..εκφράσεις ανησυχίας για να μην χαλάσουν την φιέστα. 

Ήταν άλλη μια μαύρη σελίδα των "αξιών της Ευρώπης" και των "Σοσιαλιστών" της ΕΟΚ (αργότερα Ε.Ε). 

Ο Γκαρσία έγινε και δεύτερη φορά πρόεδρος. Αυτοκτόνησε το 2019, λίγο πριν τον συλλάβει η αστυνομία για διαφθορά. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτή η σελίδα politic.gr κάνει χυδαία Σιωνιστική προπαγάνδα με την κάλυψη της φιλοπαλαιστινιακής βιτρίνας.

Παρακαλώ όλους όσους την ακολουθούν να την καταγγείλουν και να προχωρήσουν άμεσα σε unfollow!

Αρκετά!

«Politic.gr. 74 μαστιγώματα στην τραγουδίστρια επειδή τραγουδούσε χωρίς χιτζάμπ»

Σχολιο.- Ναι η κλασική νατοϊκή κεντροαριστερά.

Είμαστε με το Ιράν στον πόλεμο αλλά όχι με το "καθεστώς" Είμαστε με την Παλαιστίνη αλλά όχι με την ένοπλη αντίσταση της

Ο πιο ύπουλος τρόπος να κλείνεις το μάτι στους αμερικανοσιωνιστές

Σχολιο.- η συγκεκριμένη είναι Τσιπραια

Σχολιο.- Εδώ κάνουν η Rosa και το Βαθύ Κόκκινο

Σχολιο.- Αυτό το αναπαρήγαγε χθες και ο "Αγώνας της Κρήτης". Το σχόλιο μου εκεί, ένας από τους λόγους που με μπλόκαρε.

Σχολιο.- και αυτοί πρέπει να πάρουν πόδι

Σχολιο.- Τις τελευταίες ώρες τα δυτικά ΜΜΕ έχουν επικεντρωθεί σε μια "είδηση" που δεν υπάρχει. Σε μια κατασκευασμένη είδηση στα γραφεία τoυ ΒΒC με εντολέα το ψευδοκράτος του Ισραήλ.

Μια καλλιτέχνης που δεν είναι καθόλου γνωστή στο Ιράν των 90εκ ανθρώπων δήθεν θα μαστιγωθεί γιατί δε φορούσε χιτζαμπ.

Η είδηση παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο BBC Persian επικαλούμενο δικαστικη απόφαση, την οποία όμως ΔΕΝ δημοσιεύει, αλλά λέει το άρθρο ότι τους το είπε ο τάδε ότι στην τάδε επαρχία ο τάδε δικαστής πήρε την τάδε απόφαση.

Όλα ανώνυμα και χωρίς στοιχεία.

Αμέσως μετά το δημοσίευει ποιο μέσο λέτε;

Η ισραηλινή Jerusalem post.

Και από εκεί έγινε viral στη Δύση. Στο Ιράν βέβαια δεν γνωρίζουν τίποτα. Ούτε καν την καλλιτέχνιδα.

Αφού το έγραψε το "έγκριτο" BBC , έτσι θα είναι! Είναι όμως ;

Γιατί επιλέχτηκε αυτή η "καλλιτέχνης"; Γιατί αυτή έχει συνδεθεί με το "κίνημα" "Γυναίκα, ζωή, ελευθερία" που υποστηρίζεται από ΗΠΑ - Ισραήλ.

Όσοι είστε συνηθισμένοι να τα τρώτε όλα αμάσητα, θα το φάτε και αυτό.

Η αληθινή είδηση που δεν έγινε viral είναι τα ουκρανικά drones, αυτή η μάστιγα, που έχουν φτάσει ως τις θάλασσες μας, και απειλούν τις ζωές μας αλλά και την ειρήνη, σε γνώση των κυβερνώντων.

Η είδηση που δεν έγινε viral είναι ότι οι κατοχικές δυνάμεις αυτού του μπουρδέλου που ονομάζεται Ισραήλ δεν έχουν σταματήσει λεπτό να σκοτώνουν στη Γάζα.

Βιάζουν ομήρους, Παλαιστίνιους και Παλαιστίνιες, ακόμη και παιδιά, και κανένα δυτικό ΜΜΕ δεν έχει πρώτο θέμα τα δικαιώματα των ομήρων που κρατά το "Ισραήλ"

παράνομα για δεκαετίες, αφού ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Αυτές είναι ειδήσεις αληθινές και όχι κατασκευασμένες και περνάνε στα ψιλά γράμματα.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το ΚΚ Συρίας στήριζε τον Άσαντ αλλά εδώ τα διάφορα παρτάλια διαδήλωναν με το τριάστερο πατσαβούρι γαυγίζοντας κατά του "δικτάτορα" (όπως αποκαλούσαν τον Πρόεδρο Άσαντ) και υπέρ των σιωνοκρατούμενων τζιχαντιφασιστών κανίβαλων χαφιέδων των δυτικών αποικιοκρατών. Και τώρα είναι υπέρ του Ιράν υποτίθεται!!!.. Θυμίζουν το τμήμα της Ασφάλειας κάποτε, εξειδικευμένο στις προκυρήξεις της 17Ν.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λουτράκι: Λαγοκέφαλος επιτέθηκε σε λουόμενους και τους έστειλε στο νοσοκομείο

Το συμβάν έχει προκαλέσει ανησυχία στους λουόμενους και στους ερασιτέχνες αλιείς της περιοχής

20 Ιουνίου 2026 · 23:07

- Δύο άτομα τραυματίστηκαν από δαγκώματα λαγοκέφαλου στο Λουτράκι και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για πρώτες βοήθειες.

- Τα τραύματα προκάλεσαν έντονο πόνο στους τραυματίες.

- Το περιστατικό έχει προκαλέσει ανησυχία στους λουόμενους και ερασιτέχνες αλιείς της περιοχής.

- Ο λαγοκέφαλος είναι γνωστός για τα ισχυρά του δόντια και μπορεί να προκαλέσει σοβαρούς τραυματισμούς.

- Οι αρμόδιες αρχές έχουν ενημερωθεί και συστήνεται αυξημένη προσοχή σε περιοχές με παρουσία λαγοκέφαλου.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια πολύ σοβαρή καταγγελία, για απόπειρα χρηματισμού από άνθρωπο Υπουργείου που εμπλέκεται και ελέγχεται για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, έκανε  η εκπρόσωπος της Anubis K9 Team, Αγγελική Διακομανώλη.

Εργαζόμενη εμπλεκόμενου Υπουργείου: –Να σου πω μία τρολιά;

Α. Διακομανώλη: – Τι εννοείτε;

Εργαζόμενη εμπλεκόμενου Υπουργείου: –Τι θα λέγατε να λάβετε μια χορηγία από το Yπουργείο για να μπορείτε να ανταπεξέλθετε στα έξοδά σας; Αρκεί φυσικά… η πένα σας να είναι ελαφριά!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εδώ είναι Πολωνία και είμαστε χριστιανοί. Τέλος το θέμα. Δε θα απλωθεί κανένα χαλί.

https://www.facebook.com/reel/2846958065651592?locale=el_GR



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΖΑΛΕΝΣΚΙ ΝΑ ΣΥΡΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ

Ο ληγμένος πρόεδρος του καθεστώτος του Κιέβου Ζελένσκι προχώρησε σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να σύρει το ΝΑΤΟ σε πόλεμο κατά της Λευκορωσίας, κάτι που αν συμβεί θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε γενικευμένη σύγκρουση Ρωσίας-ΝΑΤΟ.

Η ιδέα του ληγμένου--ή ίσως των εκ δυσμών συμβούλων του--είναι να επιτεθεί το καθεστώς του Κιέβου στην Λευκορωσία ώστε να προκληθεί κλιμάκωση του πολέμου και έτσι να πιεστεί το ΝΑΤΟ, με κύριες χώρες Πολωνία και Βαλτικές, καθώς και τις Σκανδιναβικές, να παρέμβει στην Λευκορωσία.

Συγκεκριμένα, ο ληγμένος έστειλε τελεσίγραφο 10 ημερών (κατ' άλλους, μίας εβδομάδας) για να πάρει η Λευκορωσία τα στρατεύματά της από τα σύνορα με την Ουκρανία και να 'ξηλώσει' τα ραντάρ αεράμυνάς της από την ίδια περιοχή--διαφορετικά, είπε, θα το πράξει ο ίδιος! Ταυτόχρονα απαιτεί από τη Λευκορωσία να σταματήσει να εφοδιάζει με πετρελαϊκά προϊόντα τη Ρωσία!

***

Ο Βλαντιμίρ Ζελένσκι της Ουκρανίας έθεσε τελεσίγραφο στον πρόεδρο της Λευκορωσίας Αλεξάντερ Λουκασένκο, απειλώντας τον με στρατιωτική δράση εάν η Λευκορωσία δεν αποσυναρμολογήσει το δίκτυο ραντάρ αντι-αεροπορικής άμυνας κατά μήκος των νότιων συνόρων της, λίγες μόνο ημέρες μετά τη θανατηφόρα επίθεση ουκρανικού drone εναντίον λεωφορείου που μετέφερε παιδική ποδοσφαιρική ομάδα από τη χώρα.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Λουκασένκο δήλωσε ότι όσοι επιδιώκουν να παρασύρουν τη χώρα του στη σύγκρουση «θα το πληρώσουν ακριβά», απαιτώντας απαντήσεις από το Κίεβο σχετικά με την επίθεση στο λεωφορείο και άλλες «προκλήσεις». Η επίθεση στην περιοχή Μπριάνσκ της Ρωσίας είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό έξι παιδιών και τον θάνατο της συζύγου ενός προπονητή σχολικής ποδοσφαιρικής ομάδας της Λευκορωσίας, η οποία συνόδευε τους νεαρούς αθλητές σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο της Ρωσίας.

Το Κίεβο αρνήθηκε κάθε ευθύνη, ενώ ο Ζελένσκι ισχυρίστηκε ότι ο Λουκασένκο είναι αυτός που πρέπει να «είναι ειλικρινής» και να αποδείξει τις ειρηνικές προθέσεις του Μινσκ, απομακρύνοντας τα συστήματα αντι-αεροπορικής άμυνας και τους αναμεταδότες κατά μήκος των συνόρων με την Ουκρανία.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο ισραηλινός πρέσβης χάνει την ψυχραιμία του μπροστά στις κάμερες μετά από έκθεση του ΟΗΕ για σεξουαλικές επιθέσεις από τις IDF

Το Ισραήλ μπήκε στη μαύρη λίστα λόγω της άσκησης σεξουαλικής βίας εναντίον Παλαιστινίων κρατουμένων από τη Γάζα και τη Δυτική Όχθη.

Είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει δει ο ΟΗΕ εδώ και καιρό.

Σε συνεδρίαση του ΟΗΕ την Παρασκευή, ο πρέσβης Ντάνι Ντάνον ξέσπασε σε έντονη αντιπαράθεση με αξιωματούχους του ΟΗΕ.

Ο Ντάνον απαίτησε την παραίτηση της ανώτερης αξιωματούχου του ΟΗΕ Πραμίλα Πάττεν λόγω της έκθεσης.

«Θα σιωπήσετε τώρα», είπε ο Ντάνον στην εκπρόσωπο του ΟΗΕ Βανέσα Φρέιζερ, η οποία αντιτάχθηκε λέγοντας ότι τα ευρήματα βασίζονταν σε «επαληθευμένα στοιχεία».

https://www.facebook.com/reel/3096291277235649?locale=el_GR

Σχολιο.- Κατάντια.Να κάθονται σιωπηλά τα υπόλοιπα μέλη και να ανέχονται τον βρομοσιωνιστη .ΟΗΕ το μαγαζάκι της συγκάλυψης των σιωνιστων.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σπέρνει τον θάνατο η Ευρωπαϊκή Ένωση – Αφαιρεί τις ετικέτες από τα μεταλλαγμένα τρόφιμα που κυκλοφορούν στην αγορά – Για το κέρδος οδηγούν τους πολίτες σε μεγάλο κίνδυνο της υγείας τους

Καταργείται οριστικά η υποχρεωτική σήμανση στις ετικέτες των τροφίμων, στερώντας από τους πολίτες το θεμελιώδες δικαίωμα να γνωρίζουν με σαφήνεια και διαφάνεια τον τρόπο παραγωγής των τροφίμων που επιλέγουν για τη διατροφή τους.

-Αργότερα δεν θα αναγράφουν αν είναι από έντομα.... 

Κατά κει πάει το πράγμα.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Roger Waters παρουσίασε πριν από λίγες ώρες το επίσημο βιντεοκλίπ του “Comfortably Numb Re-Imagined”, τη νέα επανερμηνεία του κλασικού κομματιού των Pink Floyd που πραγματοποίησε μαζί με την Παλαιστίνια τραγουδίστρια Mona Miari

Η εκδοχή αυτή μεταμορφώνει πλήρως το αρχικό νόημα του τραγουδιού από το άλμπουμ «The Wall» (1979), μετατρέποντάς το σε ένα έργο που επικεντρώνεται στην ανθρωπιστική κατάσταση στη Γάζα.

Το κομμάτι περιλαμβάνει νέους στίχους στα αγγλικά και στα αραβικά, που παρουσιάζονται ως διάλογος μεταξύ του Waters και της Miari. Σύμφωνα με τους δύο καλλιτέχνες, το τραγούδι σχεδιάστηκε ως μια συζήτηση για τον πόνο, την απώλεια, τη μνήμη και την ανάγκη να ξεπεραστεί η αδιαφορία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο.

-Το βιντεοκλίπ, σε σκηνοθεσία των David Barron και Mona Miari, παρουσιάζει τους Waters και Miari μαζί με εικόνες που τραβήχτηκαν στη Γάζα από τον διευθυντή φωτογραφίας Suhail Nassar, ενισχύοντας τον μαρτυρικό και πολιτικό χαρακτήρα του έργου. 

Το βίντεο παρουσιάστηκε ειδικά στη Νέα Υόρκη πριν από την επίσημη κυκλοφορία του.

Σε μια εκτενή συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Dazed MENA, ο Waters εξήγησε ότι αυτή η νέα εκδοχή δεν αντιπροσωπεύει πλέον τον διάλογο μεταξύ ενός γιατρού και ενός ροκ σταρ, όπως στην ταινία «The Wall», αλλά μια συζήτηση μεταξύ 

«ενός ηλικιωμένου Άγγλου στη Νέα Υόρκη και μιας νεαρής Παλαιστίνιας», 

περιγράφοντάς την ως μια ανταλλαγή «μεταξύ δύο ακτιβιστών». 

Από την πλευρά της, η Miari επισήμανε ότι το τραγούδι επιδιώκει να αποτελέσει

«ένα κάλεσμα προσοχής για όσους παραμένουν άνετα αδιάφοροι» 

απέναντι στην τραγωδία του παλαιστινιακού λαού.

Μουσικά, το “Comfortably Numb Re-Imagined” ενσωματώνει στοιχεία της αραβικής παράδοσης και μια πιο εκτενή και στοχαστική δομή σε σχέση με την αρχική έκδοση.

Το βιντεοκλίπ είναι ήδη διαθέσιμο στις ψηφιακές πλατφόρμες και αποτελεί μέρος μιας κοινής κυκλοφορίας που υπογράφουν ο Roger Waters και η Mona Miari. 

Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά, - αξίζει και με το παραπάνω τον κόπο!

https://youtu.be/WBmrT3uqmeM?is=ywZzXhdCpbNAqY6g



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



19/6/2026

ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΙΡΑΝ-ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΑΜΑΧΩΝ ΣΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ "ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ"

Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, που είχαν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν στην Ελβετία την Παρασκευή, αναβλήθηκαν, μία ημέρα μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης που χαράσσει έναν οδικό χάρτη προς την ειρήνη. Το Ισραήλ δήλωσε ότι δεν θα συμμορφωθεί με τους όρους του εγγράφου και συνέχισε τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Λίβανο.

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι ο Αντιπρόεδρος J.D. Vance δεν θα ταξιδέψει στην Ευρώπη την Παρασκευή για τις συνομιλίες υπό τη μεσολάβηση του Κατάρ και του Πακιστάν, αναφέροντας ότι «η οργάνωση αυτών των διαπραγματεύσεων δεν ήταν ποτέ απλή ή προβλέψιμη». Το Ελβετικό Υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαίωσε ότι η συνάντηση είχε αναβληθεί, προσθέτοντας ότι οι προπαρασκευαστικές εργασίες συνεχίζονται.

Αναμενόταν να πραγματοποιηθεί στην Ελβετία επίσημη τελετή υπογραφής του τελικού εγγράφου των 14 σημείων, η οποία όμως μετατέθηκε, με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ να το υπογράφει κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Γαλλία για τη σύνοδο κορυφής της G7.

Ιρανοί αξιωματούχοι έχουν τονίσει τη βαθιά δυσπιστία της Τεχεράνης όσον αφορά τις προθέσεις των ΗΠΑ.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



19/6/2026

-Ο Λαβρόφ ανακοίνωσε μαζικές επιθέσεις κατά της Ουκρανίας ως απάντηση στις ενέργειες του Κιέβου:

-Είμαι από καιρό πεπεισμένος ότι τα λόγια δεν αρκούν. Δεν είναι τυχαίο που ο πρόεδρος ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό, μετά από ακόμη ένα τεχνασματικό τρομοκρατικό χτύπημα του Κιέβου, ότι θα διεξάγουμε πλέον τακτικά μαζικές ομαδικές επιθέσεις εναντίον στόχων των οποίων η κατάσταση επηρεάζει άμεσα την ετοιμότητα της Ουκρανίας για μάχη. Αυτή είναι η αποστολή που έχει ορίσει ο Ανώτατος Αρχιστράτηγος.

Άντε να δούμε... 

Τσούκου τσούκου...δεν γίνεται δουλειά.... 

Σχολιο.- Πήξαμε στα ρωσικά αντίποινα που ούτε ΕΝΑΝ αξιωματούχο του Ζελένσκι δεν τραυματίζουν...



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξόδεψαν 75 δισεκατομμύρια δολάρια για να πολεμήσουν το Ιράν 

και, στη συνέχεια, 

άλλα 300 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανοικοδόμηση του Ιράν, 

μόνο και μόνο 

για να ανοίξουν ξανά το Στενό του Ορμούζ, 

το οποίο ήταν ήδη ανοιχτό 

πριν ξεκινήσει ο πόλεμος.

Οι ΗΠΑ, η υπερδύναμη! 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Νοσοκομείο Ρόδου..Ώρα μηδέν.. Που είσαι ρε Άδωνη να μας κάνεις εγκαίνια για βάψιμο τοίχων... Που είσαι ρε τοπικέ αρχηγε να μας πεις οτι είμαστε συμμορία της μίζερας... Που είστε τοπικά φερέφωνα που δεν ειστε ικανοί να το κάνετε έστω μια αναφορά γιατί θα σας κάνει ντα το αφεντικό... Κ εσείς που τους στηρίζεται ακόμα... Πειτε μου...Μητσοτάκης η Χάος;;; Η το χάος είναι ο Μητσοτάκη κ η κυβέρνηση της ΝΔ... Ντροπή κ αισχος...

https://www.facebook.com/reel/935750719524313?locale=el_GR



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Φρίκη ασύλληπτων διαστάσεων: Ένα σκάνδαλο χειρότερο κι από το σκάνδαλο Epstein.

Ο ανεξάρτητος Βρετανός βουλευτής Rupert Lowe δημοσίευσε στις 16 Ιουνίου 2026 μια ανεξάρτητη έρευνα 219 σελίδων για το σκάνδαλο των grooming gangs στην Αγγλία. 

https://static1.squarespace.com/static/6810978a41bbc42489eafa81/t/6a314bb1151e511944bd4421/1781615537601/The+Rape+Gang+Inquiry+Report.pdf?fbclid=IwY2xjawSkAYhleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHlba_Bwh_o78J46kmALVSFrgBG4lWipQh8bQmdZL5pnbX1AFa2kEJo2OcGVl_aem_hTBCudmPQobRnpvMFolZzw

Η έρευνα μιλάει για τουλάχιστον 250.000 νεαρά λευκά κορίτσια που έχουν υποστεί επανειλημμένους ομαδικούς βιασμούς και βασανιστήρια. 

Αυτός ο αριθμός είναι πολύ μεγαλύτερος από ό,τι έλεγε η παλιά έκθεση Jay του 2014, που μιλούσε για 1.400 θύματα μόνο στο Rotherham.

***

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το σκάνδαλο Grooming gangs που συγκλονίζει την Αγγλία. Δείτε το βίντεο

https://www.youtube.com/watch?v=9GmWrMcO0eE

***

Η Rape Crisis England & Wales (RCEW) χαιρετίζει την απόφαση της αστυνομίας να επανεξετάσει τις υποθέσεις «συμμοριών grooming» που έχουν κλείσει!

https://rapecrisis.org.uk/news/rcew-welcomes-police-decision-to-reinvestigate-closed-grooming-gangs-cases/?fbclid=IwY2xjawSkAi9leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrBniH7nXA9o-wYkNni59SJzFXn9kTU45_gzvZUfkyYofkCDeYt3xX_tbGnM_aem_HwdBvf71Nn8u9WL5D_V84A

***

Σκάνδαλο μεγατόνων στη Βρετανία: Δημοσιεύτηκε η έκθεση κόλαφος για τις συμμορίες βιαστών:

https://www.newsbomb.gr/kosmos/story/1743724/skandalo-megatonon-vretania-dimosieytike-i-ekthesi-kolafos-gia-tis-symmories-viaston?fbclid=IwY2xjawSkAqVleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHgFdkuDutwJbg2tAsN-o_f2R8tk8yyqdWT8dbmc4QUSOIhiD1gsfJauRVdTD_aem_VlUq-GBQcfqsRufEOKOYfA

Η ανεξάρτητη έκθεση «Rape Gang Inquiry Report» αποκαλύπτει ότι τουλάχιστον 250.000 λευκά κορίτσια στη Βρετανία έπεσαν θύματα ομαδικών βιασμών και σεξουαλικής εκμετάλλευσης από κυρίως μουσουλμανικές συμμορίες.

Η έκθεση καταγγέλλει θεσμική συγκάλυψη των εγκλημάτων αυτών λόγω φόβου για κατηγορίες ρατσισμού και πολιτικής ορθότητας, που οδήγησε σε αδράνεια ή συνενοχή των αρχών.

***

End Wokeness: "Τώρα γνωρίζουμε ότι 250.000 λευκά κορίτσια έχουν βιαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο από μουσουλμάνους μετανάστες και οι πολιτικοί το επέτρεψαν. Πώς γίνεται αυτό να μην είναι παντού πρωτοσέλιδο";

* * *

Πριν από 18 περίπου μήνες είχε ξεσπάσει οργή στη Βρετανία για τις δημόσιες τοποθετήσεις του Έλον Μασκ στα social media, με τις οποίες ο ιδιοκτήτης του "Χ" είχε επιτεθεί στον πρωθυπουργό της χώρας Κιρ Στάρμερ, κατηγορώντας τον για συγκάλυψη σκανδάλου βιασμών ανηλίκων και είχε φτάσει στο σημείο να ζητήσει την φυλάκισή του! 

Οι αποκαλύψεις που είχαν έρθει στο φως πριν από περισσότερο από μία δεκαετία, σχετικά με συμμορίες ανδρών - κυρίως Πακιστανών - που εκμεταλλεύονταν και κακοποιούσαν σεξουαλικά νεαρά λευκά κορίτσια στη βόρεια Αγγλία (το λεγόμενο σκάνδαλο του Ρόδεραμ), επανήλθαν στην πολιτική ατζέντα της Βρετανίας μετά από την επίθεση του Μασκ στον Κιρ Στάρμερ, ο οποίος είχε αποτύχει να αντιμετωπίσει το σκάνδαλο όταν ήταν προϊστάμενος της βασιλικής εισαγγελίας. Ο Μασκ είχε χρησιμοποιήσει τότε ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα κατά του Στάρμερ, τον είχε χαρακτηρίσει «συνένοχο στον βιασμό της Βρετανίας».

Χθες ο Μασκ με νέα ανάρτησή του στο "Χ" αναφέρθηκε ξανά στις συμμορίες βιαστών στο Ηνωμένο Βασίλειο, μίλησε για μια "έκθεση που είναι μόν



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 2018 ο αποικιοκρατικός ξεφτιλοΟΗΕ συνεδρίασε στο Μαρακές του Μαρόκου με 150 χώρες, που υπέγραψαν το σύμφωνο λαθρομετανάστευσης που έλεγε ότι 300 εκατομμύρια λαθρομετανάστες θα πάνε στην Ευρώπη, και οι οποίοι λαθρομετανάστες θα έχουν ασυλία όποιο έγκλημα και αν κάνουν. Το σύμφωνο λαθρομετανάστευσης φυσικά ήταν ιδέα των ισραηλινοναζί, των σιωνιστοναζιστών, οι οποίοι ελέγχουν όλες τις κυβερνήσεις της Ευρώπης.

Τι κι αν διαφωνούσαν ο Δαλάι Λάμα τώρα, και τη δεκαετία του 1970 ο Σαμόρα Μότσελ μαρξιστής ηγέτης της Μαδαγασκάρης, λέγοντας το εξής απλό και λογικό. «Εκείνο που έχει ανάγκη ο Τρίτος Κόσμος, αν πραγματικά η Δύση θέλει να τον βοηθήσει, είναι να μεταφέρει την τεχνογνωσία της η Δύση στις χώρες του Τρίτου Κόσμου, και όχι να μεταφέρει τα καλύτερα μυαλά στη Δύση και τον απλό κόσμο σαν σκλάβους στα εργοστάσια της»

Σχεδόν 160 από τις 193 χώρες που εκπροσωπούνται στον ΟΗΕ είχε ανακοινωθεί πως ήταν παρούσες στο Μαρακές, με περίπου 100 εξ αυτών να εκπροσωπούνται από αρχηγούς κρατών, αρχηγούς κυβερνήσεων ή υπουργούς. Μεταξύ των οποίων ήταν και ο Τσίπρας.

Διαφωνίες: Αρκετές χώρες (όπως οι ΗΠΑ, η Ουγγαρία, η Αυστρία και η Πολωνία το Ισραήλ και η Αυστραλία) αποχώρησαν ή απέρριψαν το σύμφωνο, εκφράζοντας ανησυχίες ότι θα μπορούσε να θολώσει τη γραμμή μεταξύ νόμιμης και παράνομης μετανάστευσης ή να επηρεάσει αρνητικά την εθνική τους ασφάλεια.

Γιατί θέλουν λαθρομετανάστες η ελίτ της Ευρώπης, και όχι κανονικούς νόμιμους μετανάστες, οι οποίοι θα έρχονται στην Ευρώπη με πρόσκληση των Ευρωπαϊκών χωρών προς τις χώρες τους? Γιατί πρώτον τότε θα πρέπει να αιτιολογήσουν το ψέμα τους η ευρωπαϊκές ελίτ ότι δήθεν τους φέρνουν γιατί δεν υπάρχουν ευρωπαϊκά εργατικά χέρια,  δεύτερον οι μετανάστες θα πηγαίνουν κατευθείαν για δουλειές και δεν θα ασχολούνται με παρανομίες και φόνους, και τρίτον θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να ανακατευτούν τα εργατικά συνδικάτα, να πιάσουν τους μετανάστες και να τους μιλήσουν για τα δικαιώματα τους.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Ελβετίδα χάκερ Maia Arson Crimew αποκάλυψε σήμερα μια σοβαρή και εκπληκτική τεχνική διαρροή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό Wired, εσωτερικών δεδομένων από μια μυστική ελίτ οργάνωση που ονομάζεται Dialog. Ιδρύθηκε το 2006 από τον Σιωνιστή δισεκατομμυριούχο Peter Thiel, η Dialog αποτελείται από 222 μέλη, συμπεριλαμβανομένων μερικών από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες στην πολιτική, τα οικονομικά και την τεχνολογία στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Αυτή η παραβίαση αποκάλυψε τις ταυτότητες των συμμετεχόντων και λεπτομέρειες για μελλοντικές ατζέντες για τη διαχείριση του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς και παράξενες συζητήσεις όπως η ίδρυση νέων θρησκευτικών αιρέσεων.

Αυτή η μυστική οργάνωση λειτουργεί μόνο με πρόσκληση. Διοργανώνει ετήσιες κλειστές συγκεντρώσεις που συγκεντρώνουν Αμερικανούς και ξένους κυβερνητικούς αξιωματούχους με στελέχη από κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας της Silicon Valley, μακριά από οποιαδήποτε κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης ή δημόσιο έλεγχο. Λεπτομέρειες της υπόθεσης άρχισαν να αποκαλύπτονται αφού η Ελβετίδα χάκερ Maya Arson-Krimio ανακάλυψε κρυμμένα ψηφιακά στοιχεία μέσα στον κώδικα της ιστοσελίδας της εταιρείας (dialogue.org). Δημοσιογραφικές πηγές απέκτησαν την πλήρη λίστα εγγραφών για το συνέδριο του 2026, η οποία περιλαμβάνει 222 άτομα σχολαστικά κατηγοριοποιημένα ανά βαθμό μέλους και τύπο συμμετέχοντα. 

Το επερχόμενο συνέδριο έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στα μέσα Αυγούστου του επόμενου έτους σε ένα πολυτελές θέρετρο κοντά στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας. Η διαρροή της ημερήσιας διάταξης αποκαλύπτει ανησυχητικά θέματα, με επικεφαλής συνεδρίες σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου και την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών για μελλοντικά πεδία μαχών. Η ημερήσια διάταξη εκτείνεται πέρα από τα στρατιωτικά και πολιτικά ζητήματα, συμπεριλαμβάνοντας ασυνήθιστες συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο ίδρυσης νέων θρησκευτικών αιρέσεων και πολιτικών κομμάτων. Οι συνεδρίες περιλαμβάνουν επίσης βαθιά προσωπικές έρευνες για την ιδιωτική ζωή των συμμετεχόντων, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τους στόχους αυτών των συγκεντρώσεων της ελίτ. Οι διαρροές και οι έρευνες που διεξήγαγε το περιοδικό Wired, μαζί με τα αρχεία εγγραφής της μυστικής εταιρείας, αποκάλυψαν μια λίστα 222 μελών και προσκεκλημένων από την παγκόσμια ελίτ. Μεταξύ των πιο εξέχοντων προσωπικοτήτων και ονομάτων που αποκαλύφθηκαν ότι συνδέονται με την οργάνωση Dialog είναι:

- Τεντ Κρουζ: Γερουσιαστής των ΗΠΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορίου, Επιστήμης και Μεταφορών της Γερουσίας.

- Σκοτ Μπέσεντ: Νυν Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ και πρώην ανώτερος οικονομικός σύμβουλος.

- Νταν Ντρίσκολ: Υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ.

- Τζιμ Χάιμς: Βουλευτής των ΗΠΑ και ανώτερο μέλος της Επιτροπής Πληροφοριών της Βουλής. - Τούλσι Γκάμπαρντ: Νυν Διευθύντρια Εθνικών Πληροφοριών των ΗΠΑ.

- Τζάρεντ Κούσνερ: Πρώην σύμβουλος του Λευκού Οίκου και γαμπρός του Ντόναλντ Τραμπ.

- Κόρι Μπούκερ και Λάρι Σάμερς: Εξέχοντες Δημοκρατικοί πολιτικοί (ο Σάμερς διετέλεσε προηγουμένως Υπουργός Οικονομικών).

- Στρατηγός Αλέξις Γκρίνκιεβιτς: Ανώτατος Συμμαχικός Διοικητής Ευρώπης του ΝΑΤΟ.

- Κάγια Κάλλας: Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο επικεφαλής εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ.

- Ράντι Κρόσνερ: Πρώην Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ.

- Πίτερ Θιλ: Δισεκατομμυριούχος και συνιδρυτής του Dialogue, και ιδρυτής της Palantir, μιας εταιρείας πληροφοριών και επιτήρησης.

- Τζο Λόνσντεϊλ: Συνιδρυτής της Palantir, η οποία παρέχει ευαίσθητο λογισμικό στο Πεντάγωνο και τις υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ.

- Άουρεν Χόφμαν: Πρόεδρος του Dialogue, και ιδρυτής μεγάλων εταιρειών στον τομέα της συλλογής και πώλησης γεωγραφικών δεδομένων και της διαχείρισης ψηφιακών ταυτοτήτων για καταναλωτές (όπως η SafeGraph και η LiveRamp).

- Έλον Μασκ: Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla και της SpaceX (το όνομά του έχει συνδεθεί με τις συναντήσεις του Διαλόγου).

- Τζόναθαν Γκρίνμπλατ: Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης κατά της Δυσφήμισης (ADL).

- Πίτερ Γκέτλερ: Πρόεδρος του Ινστιτούτου Cato. (Ινστιτούτο Cato) για την έρευνα.

- Ράιαν Στόουερς: Εκτελεστικός Διευθυντής του επιδραστικού Ιδρύματος Charles Koch, ενός φιλανθρωπικού και πολιτικού οργανισμού.

- Ρότζερ Μάγιερσον: Αμερικανός οικονομολόγος, βραβευμένος με Νόμπελ.

Αυτό δεν είναι αστείο ή φάρσα. Αυτά είναι γεγονότα. Η ιδέα ότι η Εύα και η κατασκοπεία υποστηρίζουν θεωρίες συνωμοσίας δεν είναι τίποτα άλλο παρά αίρεση και άγνοια. Μερικοί ανόητοι αφήνουν γελοία σχόλια όπως: "Ποιες είναι οι πηγές σας;" ή "Αυτά είναι απλώς θεατρικά έργα και δράματα". Τέτοια σχόλια αποκαλύπτουν μόνο βαθιά άγνοια. Σε αυτούς λέω: Αν είστε ηλίθιοι, μείνετε σιωπηλοί.

Στην εικόνα είναι η Μάγια, μια 26χρονη Ελβετίδα με αυτισμό. Παρά ταύτα, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ζητήσει την έκδοσή της, αλλά η Ελβετία αρνήθηκε να την παραδώσει και οι Ηνωμένες Πολιτείες προσπαθούν να την φιμώσουν με κάθε δυνατό μέσο. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Shane Dawson έχει ιστορικό παιδοφιλικής συμπεριφοράς. Κι όμως, επιτράπηκε σε αυτόν και τον σύντροφό του να αγοράζουν παιδιά μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης και παρέ

Ο Shane Dawson παρουσιάζει παιδεραστική συμπεριφορά εδώ και χρόνια.

Το 2014, ο Shane αναφέρθηκε σε ένα 6χρονο κορίτσι ως "σέξι. ”

Το 2018, ο Shane παραδέχτηκε ότι έψαχνε για παιδική πορνογραφία.

Το 2020, επανεμφανίστηκε ένα βίντεο του Shane που τον δείχνει να προσποιείται ότι αυνανίζεται σε μια αφίσα της 11χρονης Willow Smith.

Βίντεο δείχνει τον Shane να εξαναγκάζει ένα 12χρονο κορίτσι να χορέψει σε κάποιον άλλον ενώ παίζει ένα σεξουαλικά κατηγορηματικό τραγούδι στο παρασκήνιο και να της λέει να φάει ένα "πουλάκι κοκτέιλ" επειδή έχει "πολλούς παιδεραστές να παρακολουθούν. ”

Σε ένα άλλο βίντεο, ο Shane τοποθέτησε ένα ζευγάρι μεγάλα ψεύτικα στήθη σε ένα 12χρονο κορίτσι και έκανε ακατάλληλα αιτήματα και σχόλια, όπως: είπε σε ένα σκύλο να γλείφει τα ψεύτικα στήθη, ρωτώντας το κορίτσι ακατάλληλες ερωτήσεις για τα γεννητικά της όργανα, αναγκάζοντάς την να χορεύει πάνω σε ένα τραπέζι και πολλά άλλα...

Παρά όλα αυτά τα γεγονότα (που καταγράφηκαν σε βίντεο), ο Shane και ο σύντροφός του, Ryland Adams, μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν εξωσωματική γονιμοποίηση και παρένθετη μητρότητα για

Τον Φεβρουάριο του 2023, ο Shane και ο Ryland ανακοίνωσαν ότι αγόρασαν γυναικεία αυγά και προσέλαβαν παρένθετη μητέρα για να δημιουργήσει 12 παιδιά, 6 κορίτσια & 6 αγόρια.

Στις 7 Δεκεμβρίου 2023, ανακοίνωσαν τη γέννηση δίδυμων αγοριών, Jet & Max.

Αυτά τα δίδυμα αγόρια είναι πολύτιμα. Η ύπαρξή τους είναι καλή. Αλλά αυτοί (και τα άλλα 10 αδέλφια τους) είναι θύματα σοβαρής παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Τα παιδιά δεν είναι εμπορεύματα που πρέπει να δημιουργηθούν απερίσκεπτα, να στερηθούν σκόπιμα τη μητέρα τους και να αγοράζονται από όποιον έχει τα χρήματα να το κάνει - ειδικά κάποιος που έχει παρουσιάσει παιδεραστική συμπεριφορά.

Πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά. Πρέπει να απαγορεύσουμε την εξωσωματική γονιμοποίηση και την παρένθετη, εάν δεν απευθύνονται σε φυσιολογική οικογένεια άντρα και γυναίκας που έχει πόθο να αποκτήσει παιδί.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΦΑΜΙΛΙΑ

Μετά τη Ντόρα Μπακογιάννη, το ερώτημα τι θα πρέπει να κάνει αν συναντήσει στον δρόμο τον Γιωτόπουλο ή τον Κουφοντίνα έθεσε και η κόρη της, Αλεξία: 

"Ας υποθέσουμε ότι περπατάω στο δρόμο μαζί με τα δικά μου παιδιά και βλέπω απέναντι μου τον Γιωτόπουλο ή τον Κουφοντίνα. Τι θα πρέπει να κάνω εγώ; Αν δεν αντιδράσω, δεν θα μπορώ να με κοιτάξω μετά στον καθρέφτη. Αν αντιδράσω θα είμαι εν αδίκω. Γιατί θα πρέπει να έρθω σε αυτή τη θέση".

Η φαμίλια κάνει πως ξεχνάει ότι στον δρόμο μπορούσαν να συναντήσουν από τον Παττακό και τον Μακαρέζο μέχρι τον Θεοφιλογιαννάκο και τον Ντερτιλή, οι οικείοι δεκάδων δολοφονημένων από τη χούντα. Τι θα έπρεπε να κάνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι; 

Ή τι θα πρέπει να κάνει η οικογένεια του 23χρονου Ιάσονα Λαλαούνη αν δει στον δρόμο τη Ντόρα Μπακογιάννη και τον μπάτσο-οδηγό του αυτοκινήτου της που τον δολοφόνησε έξω απ' τη Βουλή; 

Ή η οικογένεια Τεμπονέρα αν έβλεπε τον παππού Μητσοτάκη και τον Καλαμπόκα που δολοφόνησαν τον άνθρωπό τους;

Ο κατάλογος θα μπορούσε να είναι ατελείωτος.

Η φαμίλια, που είναι χειρότερη από τη Μαφία, που έχει κατακλέψει την Ελλάδα,  καλά θα κάνει να μην προκαλεί.

Σχολιο.- Η μαφία οικογένεια, επιτέλους να σκάσει.

Σχολιο.- Μπα; περπατάνε και στο δρόμο οι άριστοι; Δεν κυκλοφορούν με τις πολυτελείς μερσεντέρς τους ;  κακή συγκυρία πάντως η "δήλωση", επιβεβαίωσε αυτό που ήδη φανταζόμασταν: γιατί ξαναπήγε μέσα ο Γιωτόπουλος τελικά.

Σχολιο.- Πάντως, ο Κώστας Μπακογιάννης έγινε πιο απειλητικός και ..αντρακλας. Θα ζητήσει μονομαχία. Άσε που μπορεί να τα κάνει επάνω του.

Σχολιο.- Να επενδύσει τα κλεμμένα, αγοράζοντας κανένα διυλιστήριο και θα το ξεπεράσει.

Σχολιο.- Η να της χαρισουν κανα ναυπηγιο σαν τον Περατικο να το χρεωσει για να εχει να κανει κατι...

Σχολιο.- Στα τσακίδια η οικογένεια καρκίνος!

Σχολιο.- Αν οι συγγενεις των νεκρων στα Τεμπη συναντησουν καποιο καθικι απο το σοι σου η καποιο σκουληκάκι απο το μπουρδελο ΝΔ στο δρομο τι πρεπει να κανουν?

Ρωτα το θειο σου και την μανουλα σου ?

Σχολιο.- Αν ο Τεμπονερας παει στο βολο..Σε μια Τραπεζα και δει Διευθυντη τον Καλαμποκα...τι πρεπει να κανει..κσταθεση η αναληψη



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Διαβάζω πως η πόλη πρότυπο της κοινωνικής λίγδας θ' αρχίσει να κατοικείται σε μερικούς μήνες, το 2027.

Στον χώρο του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό, αλλά και σε όλες τις γύρω παραλιακές περιοχές, που έχουν δοθεί στον γιο του δωσίλογου κατοχικού μαυραγορίτη, Λάτση, για να χτίσει υπερπολυτελείς κατοικίες για την κοινωνική σαπίλα των εφοπλιστών, των βιομηχάνων, των τραπεζιτών, των μεγαλοεργολάβων, των μεγαλοαεριτζήδων, των μεγαλοαπατεώνων, των μεγαλοπρεζεμπόρων, των μεγαλονταβατζήδων κ.λπ.

Ένα τεράστιος ελεύθερος χώρος, που τόσο λείπει από το τσιμεντοποιημένο λεκανοπέδιο, παραχωρήθηκε από τις κυβερνήσεις Σαμαρά, Τσίπρα και Μητσοτάκη, στην κοινωνική γλίτσα. Και τον στερήθηκε ο λαός του λεκανοπεδίου και τα παιδιά μας.

Σχολιο.- Λένε κάποιοι ανεγκέφαλοι πως  οι αριστεροί πολιτικοί φορείς  ουδέποτε όλ' αυτά τα χρόνια έχουν καλέσει σε λαϊκές κινητοποιήσεις ανάλογες μ' αυτές του αλβανικού λαού. Για να μην ξεπουληθεί ο δημόσιος χώρος. Για να σταματήσουν οι εργασίες καταστροφής του.

Ξεχνάνε βέβαια το κίνημα Ελληνικού Αργυρούπολης,που με τον Κορτζίδη και άλλους πολίτες δώσανε τεράστιους αγώνες για το Ελληνικό.

Και κάνουν σύγκριση με την Αλβανία, ξεχνώντας βέβαια ότι στην Αλβανία λειτουργεί η δικαιοσύνη, ότι υπάρχει Συνταγματικό Δικαστήριο, ότι η αστυνομία αρνείται να επέμβει, και ότι η ΕΕ διαφωνεί με το έργο. Εδώ στην Ελλάδα είμαστε αποικία από το 2010, διακηρυγμένο αυτό από όλους τους ξεπουλημένους κυβερνητικούς, και κάνουν ότι θέλουν οι ξένοι τοκογλύφοι.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Miriam Adelson ρωτήθηκε: «Πώς ελέγχετε τους Αμερικανούς πολιτικούς πέρα από τα χρήματα;» Αρνήθηκε να απαντήσει. «Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής». 

Ας προχωρήσουμε στο σήμερα. Ο Trump λέει ότι η Miriam Adelson έδωσε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξει τις εκστρατείες του. 

Στη συνέχεια, ο Trump και ο JD Vance έθεσαν δημόσια τα συμφέροντα της Αμερικής πάνω από τις απαιτήσεις του Netanyahu. Η απάντηση; 

Η ίδια η εφημερίδα της Miriam Adelson: «Μας προδώσατε, τους Ισραηλινούς». Αυτός και μόνο ο τίτλος λέει μια ιστορία. 

Αλλά η ιστορία γίνεται πιο σκοτεινή. Όπως θα δείτε σε αυτό το νήμα, η Miriam Adelson παρακολουθεί ταινίες σεξ που σχετίζονται με τον Epstein εδώ και χρόνια. 

Στα  αποχαρακτηρισμένα αρχεία Epstein / FBI FD-1023 περιέχουν στοιχεία που συνδέουν τον Alan Dershowitz, τον Jared Kushner, τον Sheldon Adelson, τον Netanyahu και επιχειρήσεις επιρροής γύρω από την αμερικανική πολιτική. 

Μια πηγή του FBI είπε: «Ο Trump έχει εκτεθεί σε κίνδυνο από το Ισραήλ».

Η Μίριαμ Άντελσον μόλις πιάστηκε να λέει το ήσυχο μέρος δυνατά.

Το μήνυμα της εφημερίδας της προς τον Τραμπ ήταν απλό:

«Μας προδώσατε, τους Ισραηλινούς».

Όχι την Αμερική.

Ισραηλινοί.

Το ρήγμα είναι τώρα ορατό δημόσια.

Η ίδια τάξη δωρητών που πέρασε χρόνια διαμορφώνοντας την Ουάσινγκτον επιτίθεται ανοιχτά στον Τραμπ τη στιγμή που αρχίζει να διαχωρίζει τα αμερικανικά συμφέροντα από την ατζέντα του Νετανιάχου.

Αλλά για να καταλάβετε πόσο βαθιά εκτείνεται αυτό το δίκτυο, πρέπει να κοιτάξετε πέρα από τις δωρεές της καμπάνιας και στους ανθρώπους που βοήθησαν στην οικοδόμηση του.

Από τον Σέλντον και τη Μίριαμ Άντελσον, μέχρι τον Άλαν Ντέρσοβιτς και τον Τζάρεντ Κούσνερ, οι συνδέσεις γίνονται αδύνατο να αγνοηθούν.

Η εξουσία σπάνια ανακοινώνει τον εαυτό της.

Αφήνει δακτυλικά αποτυπώματα.

Οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν γιατί η ιστορία του Έπσταϊν δεν τελείωσε ποτέ πραγματικά.

Όχι λόγω του ποιος ήταν στο αεροπλάνο.

Όχι λόγω του ποιος επισκέφθηκε το νησί.

Αλλά λόγω του τι συνέβη με το υλικό που συνέλεξε ο Έπσταϊν.

Όπως θα δείτε σε αυτήν την έρευνα, προέκυψαν αναφορές ότι η Μίριαμ Άντελσον έχει στην κατοχή της κασέτες που σχετίζονται με τον Έπσταϊν πριν από χρόνια.

Τι συμβαίνει όταν οι διακινητές, οι δισεκατομμυριούχοι, τα δίκτυα που συνδέονται με τις μυστικές υπηρεσίες και η πολιτική εξουσία αρχίζουν να διασταυρώνονται στην ίδια ιστορία;

Και μόλις αρχίσετε να τραβάτε αυτό το νήμα, τελικά φτάνετε στην πραγματική επιχείρηση του Τζέφρι Έπσταϊν.

Το πραγματικό μυστήριο δεν ήταν ποτέ ποιος επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο.

Ήταν ποιος επωφελήθηκε από τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν σε αυτό.

https://x.com/phantompain1984/status/2068377248860905940/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Παλαιστίνιος γιατρός Ayad Al-Rantisi, επικεφαλής του τμήματος μαιευτικής και γυναικολογίας στο νοσοκομείο Kamal Adwan, ο οποίος συνελήφθη στο πέρασμα Netzer τον περασμένο Νοέμβριο, πέθανε μόλις μία εβδομάδα μετά τη σύλληψή του μετά από βασανιστήρια στο κέντρο κράτησης του GSS. Μια απόφαση ελήφθη πρόσφατα. απαγόρευσε τη δημοσίευση οποιασδήποτε πληροφορίας σχετικά με τον θάνατό του.

https://x.com/RomaissaTahar/status/2068348205427749127



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στα αριστερά, έχετε τον αρχηγό της Αλ Κάιντα, αλ-Τζογλάνι, ο οποίος έχει εγκατασταθεί ως ηγέτης της Συρίας και είναι περικυκλωμένος από μια συμμορία ένοπλων κακοποιών που ζουν με φόβο. Στα δεξιά έχετε τον νόμιμο ηγέτη της Συρίας, αγαπητό από τον λαό του, που περπατάει χωρίς συνοδεία στους δρόμους το 2023.

https://x.com/Truthtellerftm/status/2068412181167935921



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πριν από τον Σιωνισμό, έτσι ήταν στην πραγματικότητα η Ιερουσαλήμ. Μια χριστιανή γιαγιά που γεννήθηκε στην πόλη εξηγεί πώς οι Μουσουλμάνοι, οι Εβραίοι και οι Χριστιανοί ζούσαν μαζί ως ίσοι, χωρίς πολίτες δεύτερης κατηγορίας, χωρίς σημεία ελέγχου, χωρίς κατοχή. Έπειτα ήρθε το 1948. Οι σιωνιστικές δυνάμεις επιτέθηκαν σε αραβικές κατοικίες.

https://x.com/masuzafi/status/2068428779945345471/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πήγαν για ύπνο στον Λίβανο.

Το Ισραήλ αποφάσισε να ρίξει βόμβες και στα δύο σπίτια τους.

Δεν ξύπνησαν ποτέ.

Το Ισραήλ το έκανε αυτό, ΣΗΜΕΡΑ!

https://x.com/EthanLevins2/status/2068390789307080777



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το BBC έχει άφθονο αίμα στα χέρια του. 

ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΣΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΗ ΓΑΖΑ. 

Υποστηρικτές της Εκστρατείας Αλληλεγγύης με την Παλαιστίνη στη Σκωτία και της GGEC τοποθετούν φωτογραφίες και ιστορίες 255 Παλαιστινίων δημοσιογράφων που σκοτώθηκαν στη Γάζα από το Ισραήλ στην είσοδο των κεντρικών γραφείων του BBC στη Γλασκώβη.

https://x.com/hippyygoat/status/2068413315924087111/video/1