Τάσος Δούσης
Αποφασίστε! Φίλοι με τους εγκληματίες ή απέναντι στα καθάρματα;
-Και η ντροπή ντράπηκε για την μικρή Αλεξία! Ένα κτήνος την άφησε ανάπηρη και του πληρώνει την σίτιση και τα έξοδα φυλακής!
-Να τα πώ όπως τα διάβασα στο «ΕΘΝΟΣ»οι χαρακτηρισμοί είναι δικοί μου.
-Πάσχα του 2019 Θεσπιές στην Θήβα ,η μικρή Αλεξία παίζει στην αυλή του σπιτιού της. Ένα κτήνος από διπλανό χωριό ,που το όνομα του δεν το έχουμε να το καμαρώσουμε,ρίχνει με το όπλα για να γιορτάσει το Πάσχα !
-έβαλα αυγό Πετυχαίνει την Αλεξία. Όποιος ξέρει από όπλα γνωρίζει πως μια βολή έστω και στον αέρα μπορεί με μικρές πιθανότητες να πετύχει στόχο. Η άτυχη ήταν η Αλεξία και την αφήνει ανάπηρη την κοπέλα κατά 95% (Θα μπορούσε να είναι το παιδί σου)
-Δέν τελειώσαμε,εδώ αρχίζουν τα ωραία. Υποθετικά σε ένα κανονικό κράτος και όχι σε μια φιλό-εγκληματική πολιτεία ,το κάθαρμα θα έπρεπε να πάει φυλακή.
-Αμ δε… Το κοριτσάκι και οι γονείς του ανεβαίνουν γολγοθά,με χειρουργεία,έξοδα μαύρες μέρες με το παιδί τους να λιώνει στα νοσοκομεία και τα ελληνικά δικαστήρια τι απόφαση πήραν;
-Το κάθαρμα 4 χρόνια με αναστολή. Ελευθερος και ωραίος στο ποινικό κομμάτι. Στο αστικό που του έκαναν οι γονείς της Αλεξίας ,πάλι το ελληνικό κράτος βγάζει αποζημίωση να πληρώνει το κάθαρμα 800 ευρώ. Κάτι είναι και αυτό ίσως να σκεφτεί κάποιος…. Κάπως να πληρώσει για την ανεπανόρθωτη ζημιά που έκανε!
-Και τι κάνει το λαμόγιο. Για να μην πληρώνει ούτε αυτά τα 800 ευρώ,μεταβιβάζει τα περιουσιακά του στοιχεία και δηλώνει πως δέν έχει δυνατότητα πληρωμής.
-Αντί το κτήνος να πουλήσει όλη την περιουσία του και να παρακαλάει γονατιστός τους γονείς της Αλεξίας να τον συγχωρέσουν για το κακό που τους έκανε αυτός ο «συνάνθρωπος» ,προσπάθησε να την γλιτώσει και στο αστικό κομμάτι.
-Βρέθηκε λοιπόν ένας κανονικός δικαστής που τον έχωσε μέσα με αφορμή την μη καταβολή αποζημίωσης στην Αλεξία. Και εκεί που πάμε να πούμε μπράβο….Το ίδιο δικαστήριο επιβάλει στην Αλεξία και τους γονείς της να πληρώσουν…. Κρατηθείτε ,κάθε μήνα 150 ευρώ στο κάθαρμα για να μένει στην φυλακή.
-Μάλιστα η οικογένεια καλείται να πληρώνει τροφεία για τη φυλάκιση του 59χρονου, όπως προβλέπεται από το νόμο καθώς ήταν αίτημα αστικού χαρακτήρα. Χρήματα που η οικογένεια κόβει από τις θεραπείες της Αλεξίας.
-Ρε παιδιά πάμε καλά; Κάπου έλεος. Αν αυτό δεν είναι πολιτική υπέρ των εγκληματιών τότε τι είναι; Να αποφασίσει η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία. Θέλουμε να δίνουμε δεύτερη ευκαιρία σε τέτοια καθάρματα! Ναι ή ΟΧΙ;
-Πότε θα σταματήσουμε να στηρίζουμε τέτοια κτήνη που η θέση τους είναι στην Φυλακή. Το ωραίο της ιστορίας. Αν το γουρούνι είχε τα χρήματα αυτά. Δηλαδή τα 800 ευρώ το μήνα να δίνει ως αποζημίωση στην Αλεξία ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. Ενα παιδί με κατεστραμμένη ζωή και ένα κτήνος ελεύθερο να ξανά σκοτώσει. Μπράβο μας.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και που τα λέμε ποιος συγκινείται! Δεν ενοχλούνται με τη διαφθορά!!
Σχολιο.- Σημασία έχει να τα λέμε. Γιατί είναι η αλήθεια. Τουλάχιστον να μην μας περνάνε εμάς για ηλίθιους. Ας μας λένε "συνωμοσιολόγους" επειδή αποκαλύπτουμε την αλήθεια.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μην σου τύχει να φτάσεις στην τρίτη ηλικία σ'αυτό το κράτος! Είναι αδιανόητο οτι οι κρατικές υπηρεσίες αναμένουν από τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να τα βγάλουν πέρα με την τεχνολογία και να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.
Έγραφε πολύ σωστά και σχετικό άρθρο ο συνάδελφος Άριστος Μιχαηλίδης την Κυριακή στο Φιλελεύθερο. Το κράτος θεωρεί οτι πρέπει να τους βοηθήσουν τα παιδιά τους ή οι συγγενείς τους και δεν μπαίνει καν στον κόπο να σκεφτεί ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ αν πραγματικά σέβεται την τρίτη ηλικία κι'αν πραγματικά γνοιάζεται για την αξιοπρέπεια αυτών των ανθρώπων, να δημιουργήσει μια υπηρεσία βοήθειας τους προτού αποφασίσει να περάσει όλες τις υπηρεσίες του στο διαδίκτυο πχ να αφήσει ένα λειτουργό προς εξυπηρέτηση αυτών των ανθρώπων δια ζώσης.
Είστε αδιανόητοι κύριοι πολιτικοί για τον τρόπο που χειρίζεστε την τρίτη ηλικία και επεξηγώ αμέσως:
Εδώ και 4 περίπου ώρες προσπαθώ να εγγράψω τον θείο μου στο Εργάνη (διερωτούμε ποιός σχεδιάσε αυτό το καθόλου φιλικό σάιτ) ώστε να πληρώνει εκεί τις κοινωνικές ασφαλίσεις της οικιακής βοηθού του, αφού πλέον οι κοινωνικές ασφαλίσεις μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται πληρωμές. Εδώ και τρείς ώρες δεν απαντά κανένας τα τηλέφωνα σ'αυτό το Εργάνη για να μας εξηγήσει τί πρέπει να κάνουμε. Και δεν είναι μόνο αυτό το μοναδικό παράδειγμα. Να αναφέρω την πληρωμή φόρου; Να αναφέρω ένα σωρό άλλες κρατικές υπηρεσίες που ένας άνθρωπος της τρίτης ηλικίας δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα;
Και σαν να μην φτάνει η ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ έρχονται ακόμη και τα θέατρα και οι λοιπές πολιτιστικές εκδηλώσεις να λένε πως μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται να αγοράσεις τα εισητήρια σου, κάνοντας κι'αυτοί ό,τι και οι κρατικές υπηρεσίες: ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. Γιατί πχ ένας άνθρωπος που αφιέρωσε την ζωή του στο θέατρο να πρέπει τώρα να περιμένει το κάθε συγγενη να του κλείσει εισητήριο μέσω διαδικτύου για να πάει να δει μια παράσταση;
ΝΤΡΟΠΗ!
Είστε απαράδεκτοι κύριοι πολιτικοί αλλά και όποιος άλλος δεν σκέφτεται και δεν σέβεται τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Και είναι επιτέλους καιρός να αντιδράσουμε όλοι μας σ'αυτή την αδιανόητη συνθήκη μέχρι να συγκινηθούν οι κάθε λογής υπεύθυνοι (ανεύθυνοι) και να βρούν τρόπο να βοηθούνται αυτοί οι ανθρώποι οι οποίοι ανέκαθεν ήταν τυπικοί στις υποχρεώσεις τους και τώρα πρέπει να αισθάνονται εξαρτημένοι από τα παιδιά ή τους συγγενείς τους για να υπάρξουν ώς άτομα και ως πολίτες .
ΕΛΕΟΣ!
Θα είστε πολύ πιο σύντομα από ό,τι υπολογίζετε κύριοι πολιτικοί στην θέση αυτών των ανθρώπων και τότε δεν θα σας αρέσουν καθόλου οι πολιτικές που εσείς οι ίδιοι δημιουργήσετε!!! ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ όλοι μας να διεκδικήσουμε να υπάρξει μια τέτοια υπηρεσία βοήθειας των ηλικιωμένων και να αντιδράσουμε όπως αντιδρούμε για άλλα θέματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης.
Σχολιο.- Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας. Ειναι και άνθρωποι που στον εργασιακό τους βίο δεν χειρίζονται υπολογιστή και δεν είναι εκεί εξοικειωμένοι με την τεχνολογία για πιο να το πω απλά πράγματα, όπως η εγγραφή στο ταμείο ανεργίας, ή η σύνδεση της κάρτας ανεργίας με το ταμείο για δωρεάν μετακινήσεις. Και δεν είναι δυνατόν για μια αίτηση να πληρώνουν 20ρικα στον λογιστή.
Σχολιο.- Ο καθηγητής κ.Ιωανιδης,διευθυντής του κέντρου καινοτομίας στο Στανφορντ σε συνέντευξη του στον κ.Σαχινη δήλωσε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών στο διαδίκτυο είναι για κλάματα (παραφράζω ελαφρώς)και ότι έχει μεταφερθεί μια δαιδαλώδης γραφειοκρατία στην οθόνη και το αποκαλούν αυτοματοποίηση υπηρεσιών.
Σχολιο.- Φτιάχνω λογισμικό από το 1983
Όχι μόνο συμφωνώ αλλά σας λέω ότι αυτα τα εξαμβλώματα ακόμα και γω τα χειρίζομαι με δυσκολία.
"Σκοιλ ελικικου" αν σας λέει κάτι
Αυτή είναι η Ελλάδα
Πρόκειται για ψηφιοποίηση της γραφειοκρατίας με μίζες.
Όχι για μηχανοργανωση.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Στη Θάσο, ζήτησαν εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή, προκειμένου να το αφήσουν να μπει στο πλοίο.»
Απαιτήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή ναύλου αξίας 39 ευρώ για τη διέλευση του οχήματος ενώ, όπως ενημερώθηκε το πλήρωμα, εάν δεν έδιναν τα χρήματα, δεν θα επιβιβαζόταν το ασθενοφόρο με τον ασθενή.
Παρά το γεγονός ότι το πλήρωμα ενημέρωσε πως πρόκειται για ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε διατεταγμένη υπηρεσία και σε αποστολή διάσωσης και διακομιδής ασθενούς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας απαίτησαν την καταβολή του κανονικού κομίστρου για τη μεταφορά του οχήματος, δηλώνοντας ότι διαφορετικά δεν θα επιτρεπόταν η επιβίβασή του. Προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία του ασθενούς, εκδόθηκε κανονικά εισιτήριο για το ασθενοφόρο.
Ωστόσο, το πλήρωμα αρνήθηκε να καταβάλει το αντίτιμο του κομίστρου, εξηγώντας ότι πρόκειται για όχημα του ΕΚΑΒ που εκτελεί δημόσια υπηρεσία και επείγουσα διακομιδή. Παρά τις εξηγήσεις, ζητήθηκαν και καταγράφηκαν τα στοιχεία των διασωστών, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία είσπραξης του ποσού, ενώ δημιουργήθηκε έντονη αναστάτωση κατά τη διάρκεια μιας αποστολής που είχε ως αποκλειστικό σκοπό τη διάσωση ανθρώπινης ζωής.
Το περιστατικό αυτό προκαλεί εύλογη οργή και σοβαρά ερωτήματα. Είναι αδιανόητο, εν έτει 2026, ένα δημόσιο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που εκτελεί επείγουσα διακομιδή να αντιμετωπίζει εμπόδια, καθυστερήσεις και οικονομικές απαιτήσεις, τη στιγμή που κάθε λεπτό μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για την έκβαση ενός περιστατικού.
Η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται και δεν μπορεί να εξαρτάται από την έκδοση εισιτηρίου ή την καταβολή κομίστρου. Το ΕΚΑΒ αποτελεί κρίσιμο πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας και οφείλει να μπορεί να εκτελεί απρόσκοπτα την αποστολή του, χωρίς προσκόμματα και χωρίς να υποβάλλονται οι εργαζόμενοί του σε τέτοιες απαράδεκτες διαδικασίες.
Καλούμε άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας, το Υπουργείο Υγείας, τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και κάθε αρμόδιο φορέα να παρέμβουν, να διερευνήσουν το περιστατικό και να δώσουν οριστική λύση, ώστε να διασφαλιστεί ότι κανένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν θα βρεθεί ποτέ ξανά αντιμέτωπο με αντίστοιχες καταστάσεις κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΦΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΩΝ
Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΦΙΜ, από τον Ιούλιο 2023 έως τον Μάιο 2026, το 76% των τροπολογιών κατατέθηκε στη Βουλή μεταξύ 21:00 και 01:00.
Ακόμη πιο αποκαλυπτικό: το 81% των τροπολογιών τελευταίας στιγμής μπήκε επίσης μέσα στη νύχτα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα ποια είναι η στρατηγική της πλευράς Διαμαντοπούλου, έρχεται ο Γιώργος Σακελλίων, εκ των στενών συνεργατών και υποστηρικτών της, για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και να μην μείνει καμία ψευδαίσθηση.
Συνεργάτης της Διαμαντοπούλου – ορφανό του Σημίτη κι αυτός – υπέρ της συνεργασίας με Μητσοτάκη – «Πολιτική αλλαγή είναι και η μη αυτοδυναμία της ΝΔ»
Σχολιο.- Αυτή η πλευρά είναι ο λαγός για την δημόσια κατανάλωση γενικά. Ολόκληρο το ΠασοΚιναλ είναι σημιτικό, όπως και η ΝΔ πια, όπως και τα τέσσερα πέμπτα των ΕΛ.ΑΣ, Συριζα και Νεαρ... Γεμίσαμε γερμανοτσολιάδες & yes man . Δεν υπάρχουν πάρα μόνο λαγοί των όψεων ίδιου νομίσματος στα τρία κόμματα έτοιμα για κυβερνητική συνεργασία αν δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Σχολιο.- Είναι απλά τα πράγματα. Αυτή η σαύρα είναι χρόνια τώρα θαμώνας της λέσχης Μπιλντερμπεργκ, αυτό τα λέει όλα
Σχολιο.- Αφού κ. Διαμαντοπούλου είναι ολoφάνερο ότι θέλεις να πας στη Νέα Δημοκρατία , γιατί δεν πας όπως ο Λοβέρδος;
Σχολιο.- Την σιχαινομαι
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δίκη για τα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων
Απορρίφθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας τα αιτήματα των συνηγόρων υποστήριξης της κατηγορίας για την οπτικοακουστική κάλυψη και αναμετάδοση της δίκης του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών και της αυτοπρόσωπης εμφάνισης των κατηγορουμένων.
Η πρόεδρος ανέφερε πως το δικαστήριο απορρίπτει ως πρόωρο το αίτημα για την εμφάνιση των κατηγορουμένων και επιφυλάσσεται να επανέλθει με την έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας.
* Θυμήστε μου ποιοι επιτέθηκαν, εξύβρισαν με όποια χυδαιότητα χωράει ανθρώπου νους, χλεύασαν την Μαρία Καρυστιανού για την κίνησή της, διότι είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη;;;; Ας πάρουν λοιπόν ακόμα ένα μπάζωμα από τη δικαιοσύνη του Μαξίμου για επιβράβευση της εμπιστοσύνης τους
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κυρώσεις; Ποιες κυρώσεις;
Το Ιράν μόλις ολοκλήρωσε την πλήρη ενσωμάτωση του ρωσικού συστήματος πληρωμών MIR.
Οι πληρωμές στο Ιράν με χρήση καρτών MIR είναι πλέον διαθέσιμες — και σύντομα οι Ιρανοί θα χρησιμοποιούν τις κάρτες τους σε ρωσικά καταστήματα.
Ενώ οι καταρρέουσες διατλαντικές ελίτ ουρλιάζουν και βράζουν, η Ρωσία και το Ιράν χτίζουν ήσυχα έναν παράλληλο οικονομικό κόσμο που το δολάριο δεν μπορεί να αγγίξει.
Το πολυφωνικό τρένο συνεχίζει να κινείται. Η παλιά αυτοκρατορική τάξη είναι τοστ.
*Έχουν χορτάσει φάπες!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αφιερωμένο στο ψήφισμα της ΕΕ και της Γαλλίας κατά της Μπουρκίνα Φάσο.
Μακρόν έχεις τα κάκαλα να συναντήσεις τον Τραορέ και να του δώσεις το ψήφισμα; Τολμάς καημένε που ακόμα δεν συνήλθατε από την κλωτσιά που φάγατε;
Πάρε και την γνώμη του Τραμπάκουλα και του Σατανιάχου για την εμπειρία τους με τον Captain Traore. Θα σε βοηθήσει να φύγεις τρέχοντας! Κότες!
Σχολιο.- Και ο άνθρωπος ξέρει να επιλέγει φίλους και εταίρους. Έχει επιλέξει την πλευρά των Ρώσων και έρχεται συχνά Ρωσία.
Η Ρωσία και η Μπουρκίνα Φάσο είναι στρατηγικοί σύμμαχοι των οποίων η διμερής συνεργασία αναπτύσσεται ενεργά στον στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό τομέα.
Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας όμως επιλέξανε να στέλνουνε όπλα τα οποία χρησιμοποιούνται κατά των Ρώσων, τα οποία σκοτώνουν Ρώσους και στέλνουνε τα τελευταία μας χρήματα στους χαχολους ουκρανοναζί. Διώξανε τον Ρώσο τουρίστα με τις γεμάτες τσέπες απο την χώρα μας. Γιατί? Επειδή είναι οι κυβερνήσεις της Ελλάδας μαριονέτες της κάθε ουρσουλας. Μια ζωή τη Ρωσία την βλέπανε εχθρικά και με την πρώτη διαταγή, τρέχανε να της κάνουνε κακό. Ό,τι περνούσε, τέλος πάντων, από το χέρι τους. Ακόμη και όταν παριστανανε τους φίλους στη Ρωσία, πάντα είχανε στραμμένο το βλέμμα τους προς τη Δύση.
Σχολιο.- κι αφού μας φτάσανε στην εξαθλίωση συνεχίζουνε την ίδια τακτική.
Σχολιο.- και αν συνεχίσει έτσι ο Τραορέ, σε μερικά χρόνια θα πηγαίνουμε εμείς μετανάστες στην Αφρική
Σχολιο.- ..ο ναζινιαχου του έδινε 1δις γ να μην διώξει τις εταιρίες του κ ο ΤΡΑΟΡΕ είπε όχι..
..δεν ειναι μιζοτακης βέβαια..
Σχολιο.- πέρασε πολύ δύσκολα ο μακελάρης με τον Τραορέ. Όπως και ο Τραμπάκουλας.
Σχολιο.- Ασυλληπτο για τα Ελληνικα δεδομενα!!!
Σχολιο.- και τα παγκόσμια. Δες ΗΠΑ, δες ΕΕ, χώρες αποικίες των δυτικών και όσες χώρες δεν έχουν ηγέτες που να διώξουν τους αποικιοκράτες και τους τρομοκράτες και να ζήσουν αυτόνομα
Σχολιο.- Όταν τους έδιωξε ο Τραορέ από την Αφρική σταμάτησαν να λεηλατούν το ουράνιο από τον Νίγηρα ιδιαίτερα κρίσιμο για τη γαλλική πυρηνική βιομηχανία η οποία σήμερα υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
Μετά τη δηµοσίευση του πρόσφατου βουλεύµατος του Εφετείου που διέταξε την απόλυσή µου υπό όρους,
θα περίµενε κανείς απ’ τους διαφόρους σχολιαστές να βγουν και να το επαινέσουν ως νοµικά και ορθολογικά τέλειο.
Λέγοντας ότι επιτέλους, έστω και µετά από 4 χρόνια, έστω την 5η φορά, εκδόθηκε ένα σωστό βούλευµα από τίµιους και άξιους δικαστές.
Θα ’πρεπε να τους πλέκουν το εγκώµιο.
Αντίθετα όµως παρακολουθούµε µια χυδαία παρέλαση τάχα αγανακτισµένων πολιτών, πολιτικών και δηµοσιογράφων να ψευδολογούν ασύστολα, να παραπλανούν κρύβοντας την αλήθεια.
Λένε ότι έπρεπε να εκτίσω 25 έτη, ενώ γνωρίζουν καλά ότι δικαιούµαι την απόλυση στα 19 έτη, άρα την έχουν καθυστερήσει 5 χρόνια.
Αυτό λέει το άρθρο 105 του παλιού Π.Κ. που ισχύει για µένα, όπως λέει ρητά το άρθρο 465 του νέου Π.Κ.
Λένε ότι τα προηγούµενα 4 βουλεύµατα ζητούσαν τα 25 έτη, πράγµα ψευδές.
Τα 4 προηγούµενα ήταν αρνητικά για άλλο λόγο (κατ’ επίφαση καλή διαγωγή), άλλα δέχονταν ότι εκπληρούνται οι τυπικές προϋποθέσεις που είναι τα 19 έτη.
Αρα και αυτά συµφωνούσαν στα 19 έτη.
Αποκρύπτουν ότι δεκάδες πολυϊσοβίτες µε δράση πριν την ισχύ του νέου Π.Κ. αποφυλακίστηκαν στα 19 ή 20 έτη.
Αποκρύπτουν ότι στο 4ο Συµβούλιο του ∆εκέµβρη 2024 –όπου ήµουν παρών– ο Πρόεδρος και Πρόεδρος του Εφετείου ψήφισε την απόλυσή µου, αλλά µειοψήφησε.
Οτι ο Εισαγγελέας της έδρας, ο ίδιος κ. Ν. Φυστόπουλος µίλησε θετικά για µένα, ενώ µετά από ένα χρόνο αλλάζει τελείως και κάνει αρνητική πρόταση, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο νέο στοιχείο !
Αποκρύπτουν ότι έχω πάρει 12 άδειες και όχι 6.
Κι ότι την πρώτη την πήρα µετά από 20 έτη έκτισης ενώ σύµφωνα µε το νόµο θα ’πρεπε να την πάρω στα 8 έτη.
Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν,
να µην εφαρµόσουν τον νόµο.
Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά.
∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί
και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.
Λένε ότι δεν µετάνιωσα.
Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα,
αποκρύπτουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό.
Και πολύ σωστά.
Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.
Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους,
αποκρύπτοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού.
Αποκρύπτουν το σηµαντικό γεγονός, ότι σύµφωνα µε τις δηµοσκοπήσεις 75% των ερωτηθέντων δεν έχουν εµπιστοσύνη στη ∆ικαιοσύνη
και άρα οι αποφάσεις της δεν µπορεί να θεωρηθούν ούτε θέσφατα ούτε δίκαιες.
Πράγµα που σηµαίνει ότι ούτε οι καταδικασµένοι στη φυλακή είναι όλοι ένοχοι
ούτε αυτοί που είναι έξω είναι όλοι αθώοι.
Ζητούν ανοιχτά να παραµείνω για πάντα στη φυλακή (να σαπίσω στη φυλακή)
αποκρύπτοντας ότι στη Νορβηγία, ο γνωστός νεοναζί που δολοφόνησε σε λίγη ώρα 87 νεολαίους
έχει καταδικαστεί σε κάθειρξη 20 ετών, κι όχι σε 87 φορές ισόβια.
Παρότι σύµφωνα µε τον νόµο το είδος των εγκληµάτων που έχει διαπράξει ένας κατάδικος δεν αξιολογείται για την απόλυση υπό όρο,
θα ασχοληθώ, όσο συντοµότερα µπορώ, µε την ηθική αυτουργία.
Γιατί µετά από 24 χρόνια παρατηρώ ότι η παραπληροφόρηση και τα fake γεγονότα καλπάζουν σβήνοντας βαθµιαία τα λίγα ψήγµατα αλήθειας που υπήρχαν.
1. Περίπου 9 µήνες µετά τις συλλήψεις και διαρκούσης της δίκης έγινε µια πρώτη δηµοσκόπηση.
Σ’ αυτήν 54% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν πιστεύουν ότι ο Α. Γιωτόπουλος ήταν ο αρχηγός.
Κι ενώ στο χρονικό αυτό διάστηµα όλα σχεδόν τα µίντια βυσσοδοµούσαν καθηµερινά εναντίον µου (έφτασαν στο σηµείο να γράφουν ότι ο πατέρας µου ήταν συνεργάτης της Χούντας του ’67, ενώ είχε αποβιώσει το Γενάρη του 1965) χωρίς να µπορώ να απαντήσω.
2. Μόλις εκδόθηκε η απόφαση η µεγαλύτερη και σηµαντικότερη τότε εφηµερίδα η «Ελευθεροτυπία» έγραψε στο κύριο άρθρο της ότι «η ηθική αυτουργία του Γιωτόπουλου δεν αποδείχθηκε».
3. Ο τότε Πρόεδρος της ∆ιεθνούς Οµοσπονδίας των Ενώσεων ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου κ. Patrick BAUDOUIN που παρακολούθησε τη ∆ίκη δήλωσε ότι «Στην περίπτωση του Γιωτόπουλου η Ελληνική ∆ικαιοσύνη λειτούργησε ως ∆ικαιοσύνη ∆ικτατορίας».
4. Στη διάρκεια της ∆ίκης ένας απ’ τους σηµαντικούς κατηγορούµενους που συνεργάστηκε µε τις αρχές,
περιέγραψε µε λεπτοµέρειες πως παίρνονταν οι αποφάσεις συλλογικά και δήλωσε ότι δεν υπήρχε ηγεσία, παρότι πιέζονταν από τους ∆ικαστές.
Εφτασε µάλιστα στο σηµείο να περιγράψει πως αυτός ακύρωσε µια βίαιη ενέργεια επειδή διαφωνούσε.
Το ίδιο κατέθεσε κι άλλος ένας κατηγορούµενος που ακύρωσε µόνος του άλλη βίαιη ενεργεία.
Χωρίς να υπάρξει κάποια διάψευση από άλλους κατηγορούµενους.
Πράγµα που σηµαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ηθικής αυτουργίας κάποιας ανύπαρκτης ηγεσίας.
5. Σύµφωνα µε τον Γερµανό νοµικό Claus Roxin, εµπνευστή της Tatherrschaft (πατρότητα της πράξης),
δεν αρκούν κάποιες ενδείξεις ή το «δεν µπορεί παρά να είναι αυτός» για να καταδικαστεί κάποιος για ηθική αυτουργία,
αλλά απαιτείται ν’ αποδειχτεί στο ∆ικαστήριο µε συγκεκριµένα στοιχεία ότι αυτός διέταξε την πράξη.
Το συµπέρασµα είναι αβίαστο.
∆εν υπήρξε ποτέ ηθική αυτουργία.
∆εν είναι παρά ένα παραµυθάκι ισχυρών εξωδικαστικών παραγόντων που το επέβαλαν στο Πρωτόδικο ∆ικαστήριο, για να καταδικαστώ σε βαριά ποινή, ώστε να µπορούν να µε παρουσιάζουν σαν σίριαλ κίλερ.
Σε ένα ακόµη απ’ τα συχνά δικαστικά σκάνδαλα της χώρας.
Αυτό το παραµυθάκι ανακυκλώνουν σήµερα εµπλουτισµένο µε νέα χονδροειδή ψέµατα µε τη βοήθεια της λήθης του χρόνου.
52 χρόνια µετά την κατάρρευση της ∆ικτατορίας του ’67,
το δικαστικό σύστηµα της σηµερινής ∆ηµοκρατίας δεν διαφέρει σε τίποτα απ’ αυτό της Χούντας.
Οπως και τότε, δεν διστάζουν να καταδικάζουν και να φυλακίζουν όποιον γουστάρουν παραβιάζοντας ανοιχτά νόµους και αρχές του ∆ικαίου.
Με οποιοδήποτε πρόσχηµα ακόµη και το πιο γελοίο.
Να τον κρατάνε φυλακισµένο για όσο χρόνο θέλουν.
Ενώ παράλληλα οι πραγµατικοί και ουσιαστικοί ένοχοι για το µεγαλύτερο έγκληµα
– σκάνδαλο των Τεµπών µε 57 νεκρούς -
όχι µόνο δεν θα φυλακιστούν
αλλά ούτε καν θα δικαστούν.
Αλέκος Γιωτόπουλος, Ιούνιος 2026
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ισπανία: Ο πρώην υπουργός Μεταφορών καταδικάστηκε σε 24 χρόνια φυλάκισης για διαφθορά
Κρίθηκε ένοχος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, υπεξαίρεση και εμπορία επιρροής και νοθεία δημοσίων συμβάσεων για ιατρικά είδη, όπως μάσκες προσώπου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όταν κατείχε το αξίωμα.
Ευτυχώς που δεν είχαμε τέτοιο κρούσμα στην Ελλάδα ε Ντόρα;
Σχολιο.- Εδώ στην Ελλάδα ο κολλητός άλλαξε την παραγωγή του εργοστασίου σε κατασκευή μασκών επί covid και έβγαλε εκατομμύρια.
Σχολιο.- Πες μου εσύ, εδώ στην μπανανία που ζούμε ποιος είναι αυτός που θα κυνηγήσει όλα αυτά τα αποβράσματα;
Ποιος είναι αυτός θα τα βάλει με τη μαφία και θα κάνει τα αυτονόητα;
Ποιος είναι αυτός που από το 70’ μέχρι τώρα θα ελέγξει όλους αυτούς που έχουν κάνει αμύθητες περιουσίες σε βάρους του λαού , θα τους δικάσει , θα τους φυλακίσει και θα τους κατασχέσει τις περιουσίες ;
Ποιος είναι αυτός που θα τα βάλει με καρτέλ και τα λόμπι ( Τραπεζίτες, Μεγαλοεπιχειρηματίες κτλ κτλ)
Ποιος θα ελέγξει όλους αυτούς τους Goldenvizakides , τους Σιωναζι, Πολυεθνικές κτλ κτλ που έχουν μπουκάρει στη χώρα κι έχουν αγοράσει τη μισή Ελλάδα;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Εντι Ράμα δηλωνει πως δεν είναι ο «Νονός» της Αλβανίας, ενώ αναφέρει πως οι διαδηλώσεις εναντίον του είναι υποκινούμενες... από το Ιράν.
*Φάνηκε από τον χθεσινό χορό πως έγινε Τραμπ. Ορίστε και η ομολογία
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Έρχονται ξανά τα αγροτικά μπλόκα; Τα τρακτέρ στους δρόμους εν μέσω καλοκαιριού
Τα τρακτέρ ξαναβγαίνουν στους δρόμους μέσα στο καλοκαίρι με φόντο τα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα.
Οι αγρότες διαμαρτύρονται για επιδοτήσεις, κόστος παραγωγής και καθυστερήσεις πληρωμών.
Tέσσερις μήνες μετά την οριστική λήξη των αγροτικών κινητοποιήσεων, ο πρωτογενής τομέας βρίσκεται ξανά σε αναβρασμό, καθώς τα δομικά προβλήματα, όχι μόνο δεν επιλύθηκαν, αλλά εντάθηκαν, οδηγώντας τους παραγωγούς σε δυναμικές κινητοποιήσεις, στην «καρδιά» της παραγωγικής περιόδου.
Η κυβερνητική αδράνεια αναγκάζει τον αγροτικό κόσμο να ξεκινήσει έναν νέο κύκλο αντιδράσεων, αποδεικνύοντας ότι τα προβλήματα της υπαίθρου παραμένουν. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι παραγωγοί σε πολλά σημεία της χώρας ζεσταίνουν ξανά τις μηχανές των τρακτέρ τους, και όχι για εργασίες.
Από σήμερα, Τρίτη 23, έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου, οι εκπρόσωποι του πρωτογενούς τομέα παραγωγής προχωρούν σε μια σειρά συντονισμένων δράσεων και αποκλεισμών, μεταφέροντας την πίεση στο οικονομικό και πολιτικό επιτελείο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λ. Βούλγαρης, αντιπρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λειβαδιάς, τα λέει έξω από τα δόντια στην Α. Σδούκου που τον ακούει εμβρόντητη!
«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος.»
"Περνάνε τα δισεκατομμύρια σαν πύραυλοι πάνω από το κεφάλι μας και εμείς δεν έχουμε να ταΐσουμε τα παιδιά μας.
Και αφού λέω για τα παιδιά μας, σας μιλάμε ειλικρινά ότι εμείς θα αγωνιστούμε γιατί δεν πρόκειται τα παιδιά μας να τα αφήσουμε αύριο στα πιράνχας και στους πολιτικούς που δυστυχώς μπαίνουν ξεβράκωτοι και βγαίνουν με 40 ακίνητα ο καθένας."
https://www.facebook.com/reel/1070287642369101?locale=el_GR
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Ψήφισμα της ΕΕ κατά της Μπουρκίνα Φάσο
Μετά την αποτυχία της μαζικής επίθεσης στο Μάλι, η Γαλλία θέλει να δοκιμάσει κάτι για την Μπουρκίνα Φάσο κινητοποιώντας την ΕΕ για να ασκήσει πίεση στη χώρα.
Η Γαλλία, μέσω του Christophe Gomart, ένας στρατηγός του γαλλικού στρατού που έγινε βουλευτής της ΕΕ, πίεσε για ψήφισμα κατά της Μπουρκίνα Φάσο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Το ψήφισμα, που υιοθετήθηκε στις 18 Ιουνίου 2026, καταδικάζει αυτό που χαρακτηρίζει ως συνεχή καταστολή του αστικού χώρου, της δημοκρατίας και των θεμελιωδών ελευθεριών στην Μπουρκίνα Φάσο. Το κείμενο πέρασε με αποφασιστικές 476 ψήφους υπέρ, 11 κατά και 75 αποχές.
Το ψήφισμα ζητά:
- Η «αποκατάσταση των ελευθεριών» με την αντιστροφή της διάλυσης και της αναστολής των ΜΚΟ.
- "Προστασία των ΜΜΕ" μέσω της ελευθερίας του Τύπου.
- Η κυβέρνηση Μπουρκίναμπε να αναστρέψει την απόφαση της να αποσυρθεί από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (ΔΠ).
- Εκφράζει επίσης «βαθιά ανησυχία για την αυξανόμενη επιρροή της Ρωσίας στη χώρα μετά την απέλαση των ευρωπαϊκών δυνάμεων, προειδοποιώντας ότι συμβάλλει σημαντικά σε αυτό που χαρακτηρίζει ως αυταρχική ολίσθηση. "
Τώρα, το ερώτημα είναι:
Είναι η Μπουρκίνα Φάσο χώρα της Ευρώπης ή μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να υπαγορεύει τι πρέπει να κάνει όσον αφορά τις εσωτερικές της υποθέσεις;
Πείτε στον στρατηγό της Γαλλίας ότι η Μπουρκίνα Φάσο είναι κυρίαρχη χώρα και ότι η ΕΕ δεν έχει δικαίωμα να υπαγορεύει τις εσωτερικές της υποθέσεις.
Πείτε του ότι ο στρατός της χώρας του ήταν στην Μπουρκίνα Φάσο και στο Σαχέλ για 10 χρόνια με ΜΗΔΕΝ αποτελέσματα, και ότι πλέον δεν υπάρχει τρόπος για να επιστρέψει και να ελέγξει την Μπουρκίνα Φάσο. Όποια ψηφίσματα κι αν βοηθήσει να περάσουν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η Γαλλία δεν θα επιστρέψει στην Μπουρκίνα Φάσο. Τελείωσε.
Πείτε του ότι είναι καιρός για τη Γαλλία να προσπαθήσει να σταθεί στα πόδια της και να ζήσει χωρίς να υπολογίζει στην καταπίεση των αφρικανικών χωρών.
* VENCEREMOS CAPTAIN TRAORE
Σχολιο.- Δηλαδή πληρώνονται αυτοί 476 ευρωβουλευτές για να ψηφίζουν για ζητήματα που δεν κατέχουν και δεν έχουν δικαιοδοσία ως εκπρόσωποι.
Σχολιο.- Ο Τραορέ τους πέταξε όλους από την χώρα του, τους πείνασε, τους εξαθλίωσε και τώρα σκέφτηκαν το ψήφισμα να επανέλθει η αποικιοκρατία τους! Θα μπλέξουν άσχημα με τον CAPTAIN οι κότες της Δύσης!
Σχολιο.- η Γαλλία έχει χοντρά ζόρια από τότε που την πέταξε έξω από την Αφρική ο Τραορέ. Όλο το ουράνιο για τα πυρηνικά της εργοστάσια το έκλεβε από τον Νίγηρα. Τώρα η παραγωγή πυρηνικής της ενέργειας έπιασε πάτο κι άρχισε τις δυτικές εξυπνάδες. Σε ποιόν; Στον Τραορέ
Σχολιο.- Τέτοιους ηγέτες θέλουμε να πετάξουν έξω όλα τα σκουπίδια να καθαρίσει ο τόπος
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γυναίκα διαδηλωτής παρέκαμψε την ασφάλεια και κατέβασε την Ισραηλινή σημαία από την πρεσβεία στα Τίρανα κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαδήλωσης.
Το Αλβανικό υπουργείο Εξωτερικών καταδίκασε την ενέργεια ως "βεβήλωση της ισραηλινής σημαίας" και οι διαδηλωτές ίδρωσαν Ράμα
https://www.facebook.com/reel/1378147387548451?locale=el_GR
Σχολιο.- Θυμήθηκα τον Κύπριο Σολωμό Σολωμού...
Σχολιο.- και τον Μανώλη Γλέζο που κατέβασε τη σημαία των ναζί από την Ακρόπολη
Σχολιο.- Μπράβο στο λαό της Αλβανίας!! Μας δείχνει το δρόμο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μετά από 22 χρόνια, η παραλία Kakome επιστράφηκε στους νόμιμους ιδιοκτήτες της: Toν Αλβανικό λαό.
Καιρός να πάρουμε και εμείς μαθήματα...
" Σπάσαμε τον αποκλεισμό κι επιτέλους απολαμβάνουμε τη γη μας που μας αρνήθηκαν για 22 χρόνια" δήλωσαν
https://www.facebook.com/reel/4449066212041339?locale=el_GR
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Αμερικανός νομοθέτης Τζο Γουίλσον ανακοίνωσε μια επίσημη συμφωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο για την αφαίρεση της τζιχαντοφασιστικής Νέας Συρίας του τζιχαντοφασίστα κανίβαλου σφαγέα δικτάτορα Τζογλάνι από τον κατάλογο των χωρών που χορηγούν την τρομοκρατία στις ΗΠΑ.
* Κάθε μέρα και καλύτερα!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Ράμα... έγινε Τραμπ
Στο Elbasan στην τελετή της 35ης επετείου του PS, κορόιδευε τους διαδηλωτές και μιμήθηκε τους influencers στη διαμαρτυρία
Τραβάει χοντρά ζόρια ο τύπος. Σάλταρε!
https://www.facebook.com/reel/1025638323487963?locale=el_GR
Σχολιο.- Σαλταρισμένος ήταν από παλιά. Δεν σάλταρε τώρα.
Σχολιο.- Με αυτά που κάνει γελαει μόνο αυτός και οι παρατρεχαμενοι του. Όλοι οι άλλοι θα πεισμώσουν κι άλλο. Καλά να πάθει.
Σχολιο.- Άμα είσαι νονός της νύχτας, πουλάς ναρκωτικά, και με τις συμμορίες σου έχεις την πρωθυπουργία της χώρας, αυτά κάνεις, έτσι καταντάς.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπάρχουν μερικά ζητήματα στα οποία είμαι παλαιών αρχών σχετικά με την πορνεία. Με περηφάνια. Όταν λέμε παλαιών, εννοούμε πραγματικά παλαιών - εκατό χρόνια πίσω. Παραμένω πιστός Μαρξιστής-Λενινιστής και υπέρμαχος της ανθρώπινη λογικής.
https://www.marxists.org/archive/kollonta/1921/prostitution.htm?fbclid=IwY2xjawSnpsxleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEelOPb3kJ_NL5rYH-g53hVG92xjMI8KItlWuxBWPsq2h0f4C05Q1WaiKAR9cs_aem_Ua6wQfaNaD_Jr0GEzCDsJg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΙΣ 19:00’ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ
Έπειτα από 138 μέρες απεργίας πείνας, η υγεία του Αριστοτέλη Χατζή επιδεινώθηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ πλέον το σωματικό του βάρος έχει πέσει στα 35 κιλά. Παρόλα αυτά, τόσο η Περιφέρεια, όσο και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παραμένουν αδιάλλακτες αναφορικά με το σχέδιο ανάπλασης και εκκένωσης των κατειλημμένων Προσφυγικών. Ο στόχος τους είναι να χτυπήσουν τους χώρους αναπαραγωγής του κινήματος και να τους αντικαταστήσουν με ακροδεξιές λέσχες και real estate.
Δεν θα τους περάσει όμως!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ!
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ!
ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 19.00 Η ΩΡΑ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πολύ οπισθοδρομικό σε βρίσκω σύντροφε. Kαταρχάς δεν είναι πορνεία, είναι σεξεργασία. Κατά δεύτερον, εννοείται πως απελευθερώνει μια κοπέλα στα 20 της να πουλιέται στους πορνοπελάτες που την αντιμετωπίζουν ως ένα κομμάτι κρέας. Δηλαδή τι άλλο πιο απελευθερωτικό θα μπορούσε να κάνει μια νεαρή κοπέλα;
Σχολιο.- Καλά, οσοι επιμένουν να την προωθούν ως "μια ακόμα εργασία" το προμοταρουν απλά σαν μια ακόμα επιλογή εργασίας, που μπορεί να κάνει οποιαδήποτε και οποιοσδήποτε λες και μιλάμε για ταμεία σε σούπερ Μάρκετ
Εν τώ μεταξύ το τραγικότερο όλων με το συγκεκριμένο ιδεολόγημα, είναι ότι αντί να προωθήσουν την ίση πρόσβαση στην εργασία, τον κοινωνικό χώρο κλπ, ώστε να αντιστραφεί η γκετοποίηση, που όντως υφίστανται, χρησιμοποιούν το πληρωμένο σεξ - ανώτατη εκμετάλλευση του ίδιου του ανθρώπινου σώματος, όχι απλά εργατικής δύναμης - ως απελευθερωτικό μέσο. Δηλαδή η πιο ακραία εκμετάλλευση, και η πιο πατριαρχική άλλωστε, είναι αυτή που εν τέλει θα απελευθερώσει το άτομο!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κι όμως!
-Το 52% των Ελλήνων, θεωρεί ότι η Ελλάδα συνδέεται πολιτισμικά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με τη Ρωσία - παρά με τη Δύση!
Μόλις το 37% πιστεύει το αντίθετο!
Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι στα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα το ποσοστό όσων “θέλουν Ρωσία” γίνεται μεγαλύτερο (63% ή 2 στους 3 αν θέλετε) έναντι 22% που “θέλουν Δύση”!
-Όλα αυτά στη Δημοσκόπηση της εταιρείας QED που παρουσιάζει ο Σταύρος Θεοδωράκης εδώ https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/, https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/?fbclid=IwY2xjawSnrs1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHhyUStDW8YSr-FbbsPRzW_s4NlG-0wic5Oypfi5cJs99B-Bq1g7pkbd0uo-u_aem_pMAQRKY2BbAT3Qe5m84n1A, με τη βοήθεια του Γιάννη Κωνσταντινίδη, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και του Σταύρου Κορνέτη απ’ το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.
-Παρά τη θέση της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ,
-Παρά τον … “πόλεμο στη Ρωσία” που κήρυξε ο Μητσοτάκης!
-Παρά τον κατακλυσμό και πλύση εγκεφάλου κάθε ώρα, κάθε μέρα από το ΣΥΝΟΛΟ σχεδόν των media, με την ενίσχυση πληρωμένων bots και σχολίων!
-ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ:
-ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!
Έχει κι άλλα πολλά ενδιαφέροντα η Δημοσκόπηση εκτός απ’ αυτό το βασικό
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ἡ δημόσια ἀτζέντα στό Μητσοτακιστάν
Προσπαθώντας νά παρακολουθήσω ὅσα συμβαίνουν στόν τόπο μας, ἀπορῶ πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀγνοοῦμε τόν ἐλέφαντα στό δωμάτιο καί νά ἀσχολούμαστε μέ τά μυγάκια στόν τοῖχο.
Τά σκάνδαλα τῆς Κυβέρνησης καί τῆς μητσοτακικῆς ΝΔ πού καθημερινά ἀποκαλύπτονται, τελευταῖο τοῦ Ἀβραμό, δέν ἔχουν τελειωμό. Κάτι λογικό, ἄν ἀναλογιστεῖ κανείς ὅτι βρίσκεται στήν ἐξουσία ἡ φαμίλια τοῦ "καθάρματος τοῦ '65". Τό πολιτικό ἐκεῖνο σκουπίδι, ὁ πιό μισητός πολιτικάντης τῆς μεταπολεμικῆς Ἑλλάδας, δυστυχῶς δέν ἔπαψε νά βλάπτει τήν πατρίδα μας ὅταν ἐπιτέλους μᾶς ἀπάλλαξε ἀπό τήν παρουσία του ἀλλά μᾶς κληροδότησε τή φαμίλια του. Δέν ἔχει λοιπόν νόημα νά λέμε "νά κι ἄλλο σκάνδαλο", ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ καί ἡ ἔκπληξη θά ἦταν ἄν στή διαχείριση κάποιου ζητήματος πρυτάνευε τό δημόσιο συμφέρον καί κάποιας μορφῆς ἐντιμότητα. Τά πάντα κινοῦνται μέ γνώμονα τή μίζα, τήν διαπλοκή, τό προσωπικό ὄφελος καί μέ ἐργαλεῖα τό ψέμμα, τόν ἐκβιασμό καί (ὅπου χρειαστεῖ) κάποιας μορφῆς βία. Μαφία, ἐγκληματική ὀργάνωση, κύκλωμα, πεῖτε το ὅπως θέλετε. Ἕνα περιβάλλον ὅπου βρίθουν τά κουλήκια τύπου Ἀσημακοπούλου, Τριαντόπουλου, Ἄδωνη, Μπίτζιου, Σεμερτζίδου, Μπακογιάννη καί τίποτε ἄλλο!
Σ΄ αὐτή τή χώρα λοιπόν, πού καθημερινά πέφτει χαμηλότερα ξεπουλώντας τά πάντα, ὁ δημόσιος διάλογος κυριαρχεῖται ἐσχάτως ἀπό δύο ζητήματα: τήν καθιέρωση τοῦ ὅρου "γυναικοκτονία" στόν ποινικό μας κώδικα καί τήν ὁδηγό πού πάτησε μέ τό αὐτοκίνητό της ἕνα σκυλάκι. Ἀμέτρητα σχόλια στήν ὑπηρεσία τοῦ καθεστῶτος, γιά νά κάνει τίς δουλειές του ἥσυχα. Ἄραγε ἤθελε ἡ 60χρονη νά σκοτώσει τό ζῶο, βρέ τί συζητᾶμε, νά τήν σκοτώσουμε μέ τόν ἴδιο τρόπο, φταίει πού δέν μπῆκαν στό Σύνταγμα τά δικαιώματα τῶν ζώων, ποιῶν ζώων ὅμως λέει ὁ ἄλλος... Μῖσος καί ἀλληλοσπαραγμός γιά κάτι πού συμβαίνει καθημερινά ἐπειδή ὑπάρχουν ἑκατομμύρια ἀδέσποτα στήν Ἑλλάδα καί καμμία λύση δέν ἀποτολμᾶται. Κι ἀπό τήν ἄλλη τό αἴτημα τῶν φεμιναζί πού μέτρησαν τήν 8η γυναικοκτονία φέτος (ἄρα 16 θανάτους ἐτησίως, παγκόσμιο ἀρνητικό ρεκόρ;) καί θέλουν νά βάλουν τούς ἄνδρες σέ ἀκόμη ὑποδεέστερη θέση, αὐτή τοῦ ὑποψήφιου θύτη. Δέν τούς φτάνει πού κάνανε γυναικεία μόδα τήν ἀσχήμια (μέ τά ἐμετικά τατουάζ, τά ἄπειρα σκουλαρίκια, τά πολύχρωμα μαλλιά, τά ἀπενοχοποιημένα ξύγκια...), θέλουν νά προκαθορίσουν νομικά καί τί συμβαίνει στό μυαλό τῶν ἀρσενικῶν πού ἀπέμειναν.
Στό μεταξύ ἡ συμμορία ἀνατινάζει τό ἐνεργειακό μας μέλλον, ξεπουλάει σέ γενοκτόνους τή γῆ μας, παραδίδει τίς ὑποδομές μας μπίρ παρά καί διώχνει τά νιάτα μας στό ἐξωτερικό. Συνεχίστε.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
To κόμμα «Μαζί για το Περού» καταθέτει συνταγματική καταγγελία για εκλογική νοθεία
Το κόμμα αναφέρει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που ακολουθείται για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, ώστε να ευνοηθεί η υποψήφια Φουτζιμόρι.
Η κοινοβουλευτική ομάδα «Μαζί για το Περού» υπέβαλε αυτή τη Δευτέρα στο Κογκρέσο της Δημοκρατίας συνταγματική καταγγελία εναντίον του υπουργού Εξωτερικών Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος κατηγορείται για φερόμενα αδικήματα εκλογικής νοθείας, παρεμπόδισης εκλογικών διαδικασιών και παράλειψης καθηκόντων.
Το κόμμα ζήτησε την έναρξη διαδικασίας μομφής και προδικαστικής εξέτασης εναντίον του υπουργού Εξωτερικών για φερόμενες παραβιάσεις του Συντάγματος. Η καταγγελία υποβλήθηκε στην Υποεπιτροπή Συνταγματικών Κατηγοριών και αναφέρει φερόμενες συνταγματικές παραβιάσεις και αδικήματα που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία.
Η συνταγματική καταγγελία υποβλήθηκε με την αιτιολογία ότι «αποσυναρμολόγησε αυθαίρετα και αδικαιολόγητα το σύστημα εφοδιαστικής, πληροφορικής και διπλωματικής φύλαξης των ψηφοδελτίων των Περουβιανών του εξωτερικού κατά τη διάρκεια των Γενικών Εκλογών του 2026, παραβιάζοντας τις αρχές της κρατικής ουδετερότητας, της νομιμότητας και της αδιαπραγμάτευτης ισχύος των κανονισμών».
Παρότι η φουτζιμορική πλειοψηφία και οι σύμμαχοί της ελέγχουν το Κοινοβούλιο, το κόμμα Juntos por el Perú (Μαζί για το Περού) κατέθεσε συνταγματική καταγγελία κατά του υπουργού, τον οποίο θεωρεί υπεύθυνο για παρατυπίες στη μεταφορά των εκλογικών πρακτικών που προέρχονταν από το εξωτερικό κατά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών του 2026.
Η προσφυγή κατατέθηκε από τον Πάμπλο Σάλας Τσάρκα, αναπληρωτή νομικό εκπρόσωπο του κόμματος του οποίου ηγείται ο Ρομπέρτο Σάντσες.
Εκτός από την κοινοβουλευτική επερώτηση προς τον Υπουργό Εξωτερικών, το Juntos por el Perú ζήτησε από το Εθνικό Εκλογικό Δικαστήριο την επανεξέταση περισσότερων από 2.400 εκλογικών τμημάτων στη Λίμα και στις Ηνωμένες Πολιτείες (πάνω από 1.700 στην πρωτεύουσα και περισσότερα από 600 στις ΗΠΑ). Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε υποβάλει αίτημα ακύρωσης για 294 εκλογικά τμήματα στην Αργεντινή.
Το αριστερό κόμμα υποστήριξε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που χρησιμοποιούνταν για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, αντικαθιστώντας την ψηφιοποίηση των πρακτικών που είχε εφαρμοστεί στον πρώτο γύρο με τη φυσική μεταφορά τους μέσω διπλωματικών σάκων.
Στο έγγραφο του Juntos por el Perú ζητείται η έναρξη πολιτικής δίωξης (antejuicio político) κατά του Παρέχα Ρίος, «καθώς υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι διέπραξε — ως αυτουργός διά παραλείψεως, λόγω της ιδιαίτερης υποχρέωσής του να εγγυάται τη νομιμότητα (άρθρο 13 του Ποινικού Κώδικα) — εγκλήματα κατά του εκλογικού δικαιώματος, συγκεκριμένα εκλογική απάτη (άρθρο 347 του Π.Κ.) και παρεμπόδιση εκλογικών διαδικασιών (άρθρο 345 του Π.Κ.), σε πραγματική συρροή με το έγκλημα κατά της δημόσιας διοίκησης υπό τη μορφή παράλειψης, άρνησης ή καθυστέρησης εκτέλεσης υπηρεσιακών πράξεων (άρθρο 377 του Π.Κ.)».
Ο Παρέχα Ρίος είχε υπηρετήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών τη δεκαετία του 1990, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του δικτάτορα Αλμπέρτο Φουζιμόρι, και δεν έχει αποκρύψει τη συμπάθειά του προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ούτε τη στενή σχέση του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, Κουβανοαμερικανό σύμβουλο της Κέικο Φουζιμόρι.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα «Hildebrandt en sus Trece», «ο διορισμός του δεν ήταν τυχαίος. Ο αξιωματούχος που ήταν υπεύθυνος για την οργάνωση και την εποπτεία των εκλογών στο εξωτερικό είναι ένας διπλωμάτης που έκανε καριέρα κατά την περίοδο του φουτζιμορικού καθεστώτος. Πρόκειται για τον Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος διορίστηκε Υπουργός Εξωτερικών μετά τον πρώτο γύρο. Είναι φουτζιμορικός και δεν το κρύβει. Στο προσωπικό του Facebook υπάρχουν φωτογραφίες του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, τον Κουβανοαμερικανό σύμβουλο που είχε προσλάβει η υποψήφια. Ο Παρέχα είναι υπεύθυνος για το γεγονός ότι τα εκλογικά πρακτικά του εξωτερικού δεν ψηφιοποιήθηκαν».
«Ο Κάρλος Παρέχα, 75 ετών, βρισκόταν ουσιαστικά εκτός ενεργού υπηρεσίας όταν στις 23 Απριλίου κλήθηκε να αναλάβει το Υπουργείο Εξωτερικών. Εκείνη την εποχή ήταν ήδη γνωστό ότι η Φουτζιμόρι είχε περάσει στον δεύτερο γύρο και ότι ο Ρομπέρτο Σάντσες θα ήταν ο αντίπαλός της», υπογράμμιζε το άρθρο.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20/6/2026
Για κάθε Ισραηλινή μάνα που κλαίει, χίλιες Λιβανέζες πρέπει να κλάψουν. Όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί!!!!!
Αυτά δεν τα είπε κάποιος τυχαίος, υπουργός της Ισραηλινής κυβέρνησης! Τοείπε ο υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ Μπεν Γκβιρ.
Τέτοιες δηλώσεις γίνονται μόνο απο ναζί ή ψυχασθενείς.
Μου θυμίζει τότε τους Γερμανούς στην Ελλάδα. Για κάθε Γερμανό στρατιώτη νεκρό εκτελούσαν και έκαιγαν ολόκληρο χωριό. Μόνο που αυτός τώρα δεν αρκείται ούτε σε χωριό, ζητά να καεί ολόκληρος ο Λίβανος!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΓΙΑΤΙ;
ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΉΤΗΜΑ!
Ο Γερμανός Υπουργός Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι εντός του έτους θα υπάρξει συμφωνία για την Αποζημίωση 50.000 Πολωνών επιζώντων της Κατοχής, που υπέστησαν "ασύλληπτα δεινά" από τη ναζιστική Γερμανία και η δημοκρατική Γερμανία έχει την "υποχρέωση" να τους παράσχει "υλική και ηθική αποκατάσταση".Την ίδια ώρα αρνείται την παροχή οποιαδήποτε αποζημίωσης στους Έλληνες και σκανδαλωδώς αρνείται να πληρώσει ακόμη και τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, τα χωριά του Ρεθύμνου και το Αίγιο που έχουν στα χέρια τους αμετάκλητες αποφάσεις!
Η Ελλάδα, μάλιστα, σε αντίθεση με την Πολωνία έχει πιο ισχυρή νομικά και ηθικά στάση καθώς ουδέποτε παραιτήθηκε και ουδέποτε αποζημιώθηκε, κάτι που αναγνωρίζουν ακόμη και τα πορίσματα της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Βουλής.
Αλήθεια, τι φταίει; Γιατί οι Γερμανοί αγνοούν προκλητικά τις απαραγραπτες υποχρεώσεις τους απέναντι στην Ελλάδα; Γιατί περιφρονούν την πατρίδα μας;
Η απάντηση βρίσκεται στη στάση της πολωνικής κυβέρνησης που δυναμικά διεκδίκησε γερμανικές επανορθώσεις την τελευταία δεκαετία ενώ η πατρίδα μας, που έχει στερεά νομικά, ιστορικά και ηθικά επιχειρήματα, υποκριτικά διεκδικεί ενώ ουσιαστικά ρίχνει την μπάλα στην εξέδρα!
Απαιτείται γενικός ξεσηκωμός! Όλοι στον αγώνα!
- ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΗΣ!
- ΠΑΡΟΧΗ ΑΔΕΙΑΣ ΜΕ ΥΠΙΓΡΑΦΗ ΤΙΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΌΜΟΥ, ΤΙΥ ΑΙΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΕΘΎΜΝΟΥ!
-ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 923 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΝΣΉΜΟΥ! ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΉ ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 28 ΤΟΥ ΣΥΝΤΆΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΉΣ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗΣ!
Τέλος στην υποκρισία! Η Ελλάδα δεν είναι προτεκτοράτο!
ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΣΕ G7:
"Πέρυσι ξοδέψατε 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πολέμους, όπλα και εξοπλισμό. 10% αυτού του ποσού θα ήταν αρκετό για να εξαλείψει την πείνα και τον αναλφαβητισμό σε μερικές χώρες, και μετά μιλάτε για ειρήνη; "
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Ένα 7χρονο αγόρι στην Κούβα ιππεύει το άλογό του «Σοκολάτα» ένα μίλι για το σχολείο.
Όταν φτάνει, ο δάσκαλος δεν έχει έρθει. Έτσι γυρίζει σπίτι.
Αυτό δεν είναι ιστορία. Αυτή είναι η Κούβα τον Ιούνιο του 2026. Και οι New York Times μόλις το δημοσίευσαν.
-Τι έχει κάνει ο αμερικανικός αποκλεισμός πετρελαίου στα σχολεία της Κούβας:
→ Η σχολική χρονιά τελείωσε 2 εβδομάδες νωρίτερα
→ Έκλεισαν τις πόρτες τους και τα 240 οικοτροφεία
→ Ακυρώθηκαν πανελλαδικά οι εισαγωγικές εξετάσεις Πανεπιστημίου
→ Οι μισές μέρες εισήχθησαν για εξοικονόμηση ενέργειας - αλλά χωρίς λεωφορεία, τα παιδιά δεν μπορούν να φτάσουν ούτε στο σχολείο για μισή μέρα
→ 26.000 κενές θέσεις εκπαιδευτικών καΙ εκπαιδευτικοί έχουν εγκαταλείψει τη χώρα κατά χιλιάδες
-Η πραγματικότητα πίσω από τους αριθμούς:
Τα μπλακάουτ διαρκούν πάνω από 20 ώρες την ημέρα. Φοιτητές πανεπιστημίων λαμβάνουν μαθήματα μέσω φωνητικών σημειώσεων WhatsApp — χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για φόρτιση τηλεφώνου, χωρίς δεδομένα για μετάδοση ενός μαθήματος
Μια μητέρα με το όνομα Yaymaris στέκεται στην άκρη του δρόμου στις 7 π.μ. κάθε πρωί με τα δύο αγόρια της - ηλικίες 4 και 12 ετών - ελπίζοντας ότι ένας διερχόμενος οδηγός θα τα πάει σχολείο. Μερικές μέρες, φτάνει 10 π.μ. Ακόμα στέκονται εκεί.
«Τα παιδιά μου δεν μπορούν να μεγαλώσουν και να γίνουν χαζά», λέει.
-Η UNESCO ήταν ξεκάθαρη:
"Η εκπαίδευση στην Κούβα κινδυνεύει λόγω της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης. Θέτει σε κίνδυνο το μέλλον μιας ολόκληρης γενιάς. "
— Anne Lemaistre, Περιφερειακή Διευθύντρια UNESCO, Αβάνα
Αυτή είναι η χώρα που το 1961 κινητοποίησε 250.000 εθελοντές για την εξάλειψη του αναλφαβητισμού - και τα κατάφερε. Ο αναλφαβητισμός έπεσε από πάνω από 20% στο σχεδόν μηδέν. Δωρεάν πανεπιστήμια. Δωρεάν ιατρική περίθαλψη. Δωρεάν σχολεία. Το καμάρι μιας επανάστασης.
Αυτή η κληρονομιά τώρα διαλύεται - όχι εκ των έσω, αλλά με εκτελεστικό διάταγμα που απαγορεύει σε οποιαδήποτε χώρα την παράδοση πετρελαίου στο νησί.
Χωρίς λάδι. Χωρίς λεωφορεία. Χωρίς σχολείο.
Οι New York Times - όχι Κουβανέζικη εφημερίδα, όχι κυβερνητική πηγή - το ερεύνησαν και ανέφεραν ακριβώς τι βρήκαν.
-Πιστεύουμε ότι κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση - ανεξάρτητα από το πού γεννήθηκε, και ανεξάρτητα από τη γεωπολιτική της κυβέρνησής του.
Η πολιτική των ΗΠΑ ακυρώνει το μέλλον αυτής της γενιάς.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
Ο Πρόεδρος Γκουστάβο Πέτρο αμφισβητεί τη νομιμότητα των εκλογικών αποτελεσμάτων στην Κολομβία
Ο πρόεδρος της Κολομβίας, Γκουστάβο Πέτρο, αμφισβήτησε ανοιχτά τη νομιμότητα της υποτιθέμενης νίκης του δεξιού Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα στυ δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Κολομβία.
Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο πρόεδρος προειδοποίησε για την ύπαρξη μιας ασταθούς πολιτικής κατάστασης στη χώρα, αφού κατήγγειλε την προμελετημένη παραποίηση των εκλογικών εντύπων E-14, επισημαίνοντας άμεσα μια σοβαρή ευπάθεια στο σύστημα της προκαταρκτικής καταμέτρησης.
Ο αρχηγός του κράτους ανέφερε ότι υπέβαλε επίσημη αίτηση στον γραμματέα και στον εισαγγελέα για την άμεση ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης «Hash» και της χρονικής σφραγίδας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα πρακτικά δεν θα τροποποιηθούν μετά την καταχώρισή τους στο σύστημα, αιτήματα τα οποία δεν έγιναν δεκτά από τις αρμόδιες αρχές.
Η τεχνική λειτουργία του εντύπου E-14
Στις εκλογές της Κολομβίας, το έντυπο E-14 (το πρακτικό στο οποίο οι εκλογικοί αντιπρόσωποι καταγράφουν τα αποτελέσματα κάθε εκλογικού τμήματος) προστατεύεται ψηφιακά μέσω δύο μηχανισμών ασφαλείας. Πρώτον, του αποδίδεται ένα κρυπτογραφικό αποτύπωμα (hash), μια μοναδική ψηφιακή «υπογραφή» που μεταβάλλεται πλήρως εάν κάποιος επιχειρήσει να διαγράψει ή να τροποποιήσει έστω και έναν αριθμό. Δεύτερον, εφαρμόζεται μια ηλεκτρονική χρονοσήμανση (timestamp), η οποία λειτουργεί ως ψηφιακή συμβολαιογραφική σφραγίδα και καταγράφει με ακρίβεια την ημερομηνία και την ώρα ανάρτησης του εγγράφου.
Οι πολίτες και οι εκλογικοί ελεγκτές μπορούν να επαληθεύσουν τη νομιμότητα της διαδικασίας, καθώς κατά τη λήψη του αρχείου το σύστημα επανυπολογίζει αυτούς τους κωδικούς. Εφόσον τα αποτελέσματα ταυτίζονται πλήρως με τα αρχικά καταγεγραμμένα στοιχεία, αποδεικνύεται ότι τα δεδομένα δεν έχουν αλλοιωθεί και ότι το πρακτικό καταχωρίστηκε στον προβλεπόμενο χρόνο, χωρίς μεταγενέστερες παρεμβάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος υποστήριξε ότι η έλλειψη διαφάνειας είναι εκείνη που τροφοδοτεί την κοινωνική ένταση στη χώρα και κατήγγειλε ότι οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι ασφαλείας αφαιρέθηκαν προκειμένου να καταστεί δυνατή η αλλοίωση των δεδομένων από τα γραφεία των αδελφών Μπαουτίστα. Χαρακτήρισε μάλιστα την υπόθεση ως ποινικό αδίκημα εις βάρος της λαϊκής ψήφου.
Έκκληση για πολιτικό έλεγχο και θεσμικές μεταρρυθμίσεις
Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, ο πρόεδρος κάλεσε σε ενίσχυση της οργάνωσης των «ψηφιακών παρατηρητών», ενός πολιτικού μηχανισμού με υψηλή τεχνογνωσία στον τομέα της πληροφορικής, με σκοπό τη διεξαγωγή λεπτομερούς ψηφιακού ελέγχου των 122.000 εντύπων E-14.
Παράλληλα, προειδοποίησε ότι το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε εσωτερικές και εξωτερικές επιθέσεις από παράγοντες που διαθέτουν σημαντική υπολογιστική ισχύ και οικονομικούς πόρους. Κατέληξε δε ότι μια πραγματική εθνική συμφωνία προϋποθέτει βαθιά μεταρρύθμιση του εκλογικού συστήματος, ώστε να διασφαλιστούν αποτελεσματικά η εθνική κυριαρχία και η διαφάνεια της εκλογικής διαδικασίας.
Κινητοποιήσεις στην Μπογκοτά και έκκληση για ηρεμία
Το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου καταγράφηκαν διαδηλώσεις σε διάφορα σημεία της Μπογκοτά, πρωτεύουσας της Κολομβίας, με αίτημα την υπεράσπιση της δημοκρατίας, έπειτα από την αυτοανακήρυξη του υποψηφίου του κόμματος «Υπερασπιστές της Πατρίδας», Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια, ως προέδρου της χώρας.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν διάφορα βίντεο που δείχνουν την παράλυση της κυκλοφορίας σε καίριες περιοχές της πρωτεύουσας λόγω της κοινωνικής δυσαρέσκειας, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται αποκλεισμοί δρόμων.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ο νυν πρόεδρος, Γκουστάβο Πέτρο, κάλεσε όσους διαφωνούν με το εκλογικό αποτέλεσμα να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους, δηλώνοντας ότι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα της βίας και ότι η ειρήνη είναι σήμερα θεμελιώδης προκειμένου να μην οδηγηθεί η χώρα σε οπισθοδρόμηση.
Αυτοανακήρυξη του ακροδεξιού υποψηφίου της αντιπολίτευσης
Από την πλευρά του, ο δεξιός πολιτικός και επιχειρηματίας Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα ανακοίνωσε από το μνημείο «Ventana del Mundo» στη Μπαρανκίγια ότι ο κολομβιανός λαός του εμπιστεύτηκε την τιμή να τον υπηρετήσει ως επόμενος πρόεδρός του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της προκαταρκτικής καταμέτρησης των ψήφων, με το 99,99% των εκλογικών τμημάτων να έχουν υποβάλει τα αποτελέσματά τους, ο Ντε λα Εσπριέλα συγκέντρωσε το 49,66%, ενώ ο υποψήφιος του «Ιστορικού Συμφώνου», Ιβάν Σεπέδα, έφτασε το 48,70%.
Η διαφορά μεταξύ των δύο υποψηφίων είναι μόλις 0,96% και αυτό το προκαταρκτικό αποτέλεσμα δεν έχει επίσημο ούτε δεσμευτικό χαρακτήρα. Στην ομιλία του, ο Ντε λα Εσπριέλα ορκίστηκε απόλυτη πίστη στο Σύνταγμα και δήλωσε ότι θα κυβερνήσει για όλους τους Κολομβιανούς χωρίς διώξεις.
Ο η επίσηη ανακήρυξη του νικητώ των εκλογών βρίσκεται στα χέρια των εκλογικών αρχών
Η επίσημη ανακήρυξη του επόμενου προέδρου εναπόκειται νομικά στο Εθνικό Εκλογικό Συμβούλιο (CNE) και στους δικαστές της Κολομβίας μέσω των επιτροπών καταμέτρησης ψήφων.
Έτσι, στο πολιτικό προσκήνιο αντιπαρατίθενται δύο εκδοχές: η κυβερνητική πλευρά επιμένει να γίνει έλεγχος κάλπη προς κάλπη και να αναμένεται η τελική καταμέτρηση μέσω της αντιπαραβολής κάθε φυσικού πρωτοκόλλου, ενώ η Υπηρεσία Μητρώου υπερασπίζεται τη διαφάνεια της προκαταρκτικής καταμέτρησής της.
Η τελική έκβαση θα εξαρτηθεί από την απόφαση των εκλογικών αρχών, η οποία είναι η μόνη που έχει νομική ισχύ για να ορίσει τον διάδοχο του Πέτρο στις 7 Αυγούστου.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Είδηση : Η γυναίκα αστυνομικός Samantha Hydesen πυροβόλησε Εβραίο ραβίνο έξω από τα γραφεία του Pornhub στον Καναδά ενώ προσπαθούσε να διαφύγει από ένοπλο Μαρξιστή που σκότωσε αστυνομικό με το όνομα Μωχάμεντ
Τέτοιο σενάριο ούτε κάποιος που προσπαθεί να αφυπνίσει τα γκόι δεν θα μπορούσε να σκεφτεί
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βρισκόμαστε σε μία εποχή που γινόμαστε όλοι μάρτυρες μίας προκλητικής επιβολής του Αλέξη Τσίπρα στην πολιτική ζωή της χώρας. Επιβολή που αποκαλύπτεται από τις δηλώσεις κυβερνώντων που τον φωτογραφίζουν σαν βασικό εχθρό τους και από τις στημένες δημοσκοπήσεις που είναι όργανο επιρροής και ελέγχου και διεξάγονται αποκλειστικά και μόνο για να κατευθύνουν τον κόσμο εκεί που θέλουν.
Στημένες δημοσκοπήσεις που το εμφανίζουν ότι καταλαμβάνει την δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του ελληνικού λαού!
Είναι δημοσκοπήσεις από τις ίδιες δημοσκοπικές εταιρείες που ξεφτιλίστηκαν τελείως και αποκαλύφθηκαν την περίοδο του δημοψηφίσματος όταν έβγαζαν να επικρατεί το ΝΑΙ έναντι του ΟΧΙ για να δημιουργήσουν κλίμα, με τον ελληνικό λαό να βγάζει ένα συντριπτικό ΟΧΙ του 60% αναγκάζοντας τον Τσίπρα να κάνει κωλοτούμπες.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4 πoλıτıκoί κρατoύμεvoı από την Φυλακή Δoμoκού εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους απεργoύς πεívας των Πρoσφυγıκώv.
Άκης Δημακόπoυλoς
Bασίλης Γκóvης
Nίκoς Mαζιώτης
Δημήτρης Koυφovτίvας
Σχολιο.- Αυτοί που είναι στις φυλακές Δομοκού ποτέ θα βγουν?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Λωρίδα της Γάζας έχει έκταση 365 km²
Η νήσος Άνδρος έχει έκταση 380 km²
Σε μια Άνδρο έχουν περιοριστεί 5.000.000 άνθρωποι, και αντιστέκονται απέναντι σε ένα ολόκληρο κράτος που έχει το oπλoστάσıo των HΠA.
Την ίδια στιγμή η Ελλάδα, διπλάσια από το Iσραήλ, με πληθυσμό διπλάσιο απ' αυτόν της Γάζας, δεν τολμά να αντισταθεί απέναντι σε οτιδήποτε και σε οποιονδήποτε.
Όσο για τον ανισόρροπο φονταμενταλιστή που ηγείται της τρoμoκρατικής οργάνωσης με το όνομα «Kράτoς του Iσραήλ» και λειτουργεί ως NΑTΟϊκή βάση στην περιοχή, αυτός δεν είναι δıκτάτoρας, αλλά έχει την ψήφο και την θέληση σχεδόν όλων των Iσραηλıvώv. Αυτό ακριβώς είναι η εθνική ιδεολογία αυτής της συμμoρίας.
Βέβαια κάνουν και ένα Ρride, οπότε ξεπλένονται μέσα στην κολυμπήθρα του «pink washing». Και τί pride ε! Με υπερηφάνεια το μεγαλύτερο του κόσμου. Διότι όσο πιο μεγάλο είναι το έγκλημα που πρέπει να ξεπλυθεί, τόσο πιο μεγάλη πρέπει να είναι και η κολυμπήθρα.
Σχολιο.- Για αυτό ξαμολύθηκαν κάτι Τσοπανόσκυλα τώρα τελευταία και επιτίθενται με Λύσσα για τις συγκεντρώσεις υπέρ της Κούβας , υπέρ της Παλαιστίνης ....
Σχολιο.- Pride του ΝΑΤΟ και της Πρεσβείας. Σα δε ντρεπόμαστε.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το 1% των πλουσιότερων ανθρώπων κατέχει το 95% του παγκόσμιου πλούτου. Πιο παραστατικά:
Ο Elon Musk, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στον 2ο πλουσιότερο από όσο απέχει ο 2ος πλουσιότερος από τον 1ο.
Και ο 2ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στο ΑΕΠ της Ελλάδας από όσο απέχει το ΑΕΠ της Ελλάδας από τον 2ο πλουσιότερο άνθρωπο.
Αν ξόδευες 1.000.000 ευρώ την ημέρα θα χρειαζόσουν περίπου 723 χρόνια για να ξοδέψεις όσα χρήματα έχει ο 3ος πλουσιότερος άνθρωπος.
Σχολιο.- Σε αυτά τα επίπεδα.. ο εθισμός δεν είναι πλέον το χρήμα.. αλλά η εξουσία που σου προσφέρεται.
Και ενώ παίζεται το παιχνιδάκι αυτό.. εκατομμύρια ανθρώπων υποφέρουν!
Η τόση απληστία σε όλα τα επίπεδα τους καθιστά απάνθρωπους!
Σχολιο.- Εγώ δεν θέλω τον πλούτο τους δεν με ενδιαφέρει το χρήμα... θέλω να τους ξεκανω όλους και να δώσω το πλούτο ισάριθμα στους ανθρώπους..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ένα καμπανάκι για τον κυνηγό, το ψάρι που σε λίγο καιρό θα κάνει την εμφάνιση του
Τις τελευταίες εβδομάδες ο λαγοκέφαλος έχει γίνει δικαιολογημένα το κορυφαίο θέμα συζήτησης μεταξύ των ψαράδων
Όλοι μιλούν για τις ζημιές που προκαλεί και όλοι συμφωνούν ότι κάθε προσπάθεια περιορισμού του είναι προς τη σωστή κατεύθυνση
Όμως μέσα σε όλη αυτή τη συζήτηση μήπως ξεχνούν κάτι σημαντικό
Ο κυνηγός η ζαργάνα και η θαλάσσια χελώνα είναι από τα ελάχιστα ψάρια της Μεσογείου που έχουν παρατηρηθεί να επιτίθενται και να τρέφονται με νεαρούς λαγοκέφαλους
Και ενώ ο λαγοκέφαλος έχει γίνει ο «εχθρός» όλων μας, αυτή ακριβώς την περίοδο (από τα τέλη της άνοιξης μέχρι και τις αρχές του φθινοπώρου) χιλιάδες ψαράδες βγαίνουν με συρτή αφρού κυνηγώντας μανιωδώς το ψάρι κυνηγό, καθώς ακολουθεί τα κοπάδια του γόνου κοντά στις ακτές
Φυσικά κανείς δε λέει να σταματήσει το ψάρεμα
Άλλωστε, η σύλληψη ενός μεγάλου κυνηγού είναι από τις πιο όμορφες συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει η θάλασσα
Όμως, μήπως ήρθε η ώρα να δείξουν λίγη αυτοσυγκράτηση;
Μήπως δε χρειάζεται να μετατρέπουν τη συρτή αφρού σε «γραμμή παραγωγής», βγάζοντας τον έναν κυνηγό μετά τον άλλο;
Μήπως, αν πραγματικά τους απασχολεί η εξάπλωση του λαγοκέφαλου, οφείλουν πρώτα να προστατεύσουν τους φυσικούς του αντιπάλους;
Ας αφήσουν περισσότερους κυνηγούς και περισσότερες ζαργάνες στη θάλασσα
Ισως οι καλύτεροι σύμμαχοι απέναντι στον λαγοκέφαλο να είναι ήδη εκεί και εμείς να τους βγάζουμε από το νερό έναν-έναν
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μια μόνο παλαιστινιακή σημαία πάνω σε ένα φορτηγό-εστιατόριο στην Ισπανία ήταν αρκετή για να εξαγριώσει μια ομάδα μεθυσμένων Ισραηλινών τουριστών.
Οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να τους διώξουν, αλλά οι Ισραηλινοί ξέσπασαν και επιτέθηκαν στο φορτηγό-εστιατόριο.
Γιατί ως γνωστόν.....
Μόνο αυτούς πρέπει να προσκυνά ο κόσμος.
Όλοι οι 'εθνικοί' είναι σκλάβοι για να τους υπηρετούν...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΟΤΙ "ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ" ΑΜΕΣΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
Αν αυτά όντως είπε ο Πούτιν, οι ιμπεριαλιστές θα γελάνε, καθώς είναι η πολλοστή φορά που τα λέει και πλέον το αυτί τους δεν ιδρώνει. Κοινώς, η αποτρεπτική ικανότητα της Ρωσίας έχει καταργηθεί. Επίσης, αν όντως το εργοστάσιο αυτό καταστράφηκε, όπως ισχυρίζεται η ανάρτηση--πράγμα για το οποίο δεν είμαι καθόλου βέβαιος, τότε πρόκειται για σοβαρότατο πλήγμα κατά της Ρωσίας.
Ακολουθεί η μετάφραση.
***
Ο Πούτιν κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη ότι συνέβαλαν άμεσα στην καταστροφική πυραυλική επίθεση που ισοπέδωσε ένα βασικό ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών στο Βορονέζ.
Σύμφωνα με τον Πούτιν, οι δυτικές χώρες παρείχαν δορυφορικές πληροφορίες, δεδομένα στόχευσης και υποστήριξη πλοήγησης για την επίθεση μεγάλου βεληνεκούς, προειδοποιώντας ότι μια τέτοια εμπλοκή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως άμεση είσοδος του ΝΑΤΟ στον πόλεμο.
Εν τω μεταξύ, αναφορές δείχνουν ότι το ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών, το οποίο φέρεται να παράγει εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε πυραυλικά συστήματα, χτυπήθηκε από πυραύλους κρουζ AGM-188 «Rusty Dagger» [ΣΗΜ Παραγωγής ΗΠΑ--κατ' άλλους από Storm Shadows του Ηνωμένου Βασιλείου].
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Οι ΗΠΑ και το Ιράν δίνουν αντιφατικές οδηγίες στους ιδιοκτήτες των πλοίων σχετικά με το στενό του Ορμούζ, — FT
-Οι ιδιοκτήτες των πλοίων βρίσκονται σε δίλημμα: αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Ουάσιγκτον, κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν μέτρα από τις ιρανικές αρχές.
-Από την άλλη πλευρά, αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Τεχεράνης, ενδέχεται να υποστούν αμερικανικές κυρώσεις.
-Οι Ιρανοί επιμένουν να χρησιμοποιούν τα πλοία την ιρανική διαδρομή και να καταβάλλουν τέλη, ενώ οι ΗΠΑ καθοδηγούν τα πλοία να ακολουθούν τη διαδρομή του Ομάν και τα συνοδεύουν με αεροπορική υποστήριξη.
-«Όλα αυτά είναι κακώς συντονισμένα και τελικά θα καταλήξουν σε τραγικό αποτέλεσμα», — δήλωσε στην εφημερίδα ένας από τους μεσίτες ασφάλισης φορτίων.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Σαουδική Αραβία κινητοποιεί μαχητές του ISIS, της Αλ-Κάιντα και τακφιριστικών ομάδων προς την Υεμένη,
με τη βοήθεια της Τουρκίας και υπό την εποπτεία των ΗΠΑ, της Βρετανίας και του Ισραήλ,
καθώς αποτελεί το τελευταίο χαρτί που έχει στα χέρια της η σιωνιστική συμμαχία εναντίον της Υεμένης.
Οι φυλές της Υεμένης αρχίζουν τις προετοιμασίες για τον πόλεμο που ενορχηστρώνει η Σαουδική Αραβία.
Η τρέχουσα κατάσταση στην Υεμένη
Αυτή τη στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη προετοιμασίες τόσο από τον λαό όσο και από την κυβέρνηση για την επανέναρξη των εχθροπραξιών εναντίον της Σαουδικής Αραβίας και των ΗΑΕ.
Ο τελικός αγώνας μεταξύ της Υεμένης και της Σαουδικής Αραβίας θα ξεκινήσει σύντομα.
-Αυτά γίνονται εν όσο η προσοχή βρίσκεται στο Ιράν....
Δεν θα αφήσουν τον λαό της Υεμένης ήσυχο...
Τους ενοχλεί ότι είναι περήφανοι και ανεξάρτητοι.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GALLOWAY: Ο ΣΤΑΡΜΕΡ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ--ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ
Ο απερχόμενος πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κίρ Στάρμερ, έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια «αυταρχική κόλαση», με περισσότερους ανθρώπους να φυλακίζονται και να συλλαμβάνονται για αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο, δήλωσε ο πρώην βουλευτής Τζορτζ Γκάλοουεϊ στο RT.
Ο Στάρμερ ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του ως πρωθυπουργός και ηγέτης του Εργατικού Κόμματος έως τον Σεπτέμβριο, επικαλούμενος μια εκτεταμένη εσωτερική εξέγερση εναντίον της ηγεσίας του.
Μιλώντας στον Ρικ Σάντσεζ του RT, ο Γκάλοουεϊ, ο οποίος αποβλήθηκε από το Εργατικό Κόμμα το 2003 λόγω της έντονης αντίθεσής του στον πόλεμο του Ιράκ, χαιρέτισε την κίνηση αυτή.
«Χόρεψα πάνω στον πολιτικό του τάφο», είπε. «Έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια αυταρχική κόλαση».
Ο Γκάλοουεϊ υποστήριξε ότι ο Στάρμερ, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιούλιο του 2024, είχε υποτάξει το Ηνωμένο Βασίλειο στα συμφέροντα του Ισραήλ, της Ουκρανίας και της ΕΕ.
Ο βρετανικός λαός «χαίρεται» για την αποχώρησή του, είπε ο Γκάλοουεϊ, υπονοώντας ότι η κατακόρυφη πτώση των ποσοστών δημοφιλίας του Στάρμερ τον είχε μετατρέψει σε βαρίδι για το Εργατικό Κόμμα. Μόνο το 18% των Βρετανών τον έβλεπε θετικά στα μέσα Ιουνίου, σύμφωνα με την YouGov.
«Είναι ένα δημιούργημα του “βαθέος κράτους”», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ, αναφερόμενος στο έργο του Στάρμερ ως διευθυντή των δημοσίων διώξεων και επικεφαλής της Υπηρεσίας Δίωξης του Στέμματος πριν από την εκλογή του στο Κοινοβούλιο το 2015. Πρόσθεσε ότι ο Στάρμερ είχε «μια ολόκληρη σειρά από ενδιαφέροντα που σχετίζονται με το βαθύ κράτος», αναφέροντας αυτό που περιέγραψε ως «την αδικία κατά του Τζούλιαν Ασάνζ» και την απόφαση να μην ασκηθεί δίωξη εναντίον του παρουσιαστή της BBC και κατά συρροή σεξουαλικού παραβάτη Τζίμι Σάβιλ.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι ο επόμενος θα είναι καλύτερος», είπε ο Γκάλοουεϊ.
Ο Άντι Μπέρναμ, ο νεοορκισμένος βουλευτής του Μέικερφιλντ, θεωρείται ευρέως ως ο επικρατέστερος υποψήφιος για να γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός. «Θα είναι μια στέψη… αυτό αποτελεί δημοκρατικό σκάνδαλο», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των τομεαρχών του κόμματος του Τσίπρα, που επιλέχθηκαν από τον Τσίπρα και θα εφαρμόσουν τις αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου, τα μέλη του οποίου επίσης διορίστηκαν από τον Τσίπρα, με αρμόδιο για την έγκριση ή την απόρριψη των όποιων αποφάσεων τον ίδιο τον Τσίπρα.
Ποια συνέδρια και εκλογές οργάνων και εκλεγμένες κεντρικές επιτροπές και άλλα τέτοια που θυμίζουν παρελθόν;
Με τον Ηγέρπη το τομάρι το πουλημένο, που τον υποστηρίζουν τα άλλα τμομάρια τα πουλημένα.
Σχολιο.- Πάντως, το 'νεο αίμα' του... απογοήτευση! Όσο εκτίθενται... τόσο "εκτίθενται"
Σχολιο.- Ο Έλληνας Ντουτσε
Σχολιο.- Θλιβερές και επικίνδυνες εξελίξεις στην πολιτική ζωή. Μπορεί να μην είναι Ντούτσε ο γελοίος καραγκιόζης, αλλά την εσωκομματική δημοκρατία την έχει γραμμένη στα παλαιότερα των πανάκριβων υποδημάτων του.
Σχολιο.- Και δε χρειάζεται να τους βάλει να
ξαναψηφίσουν , επειδή δήθεν δε κατάλαβαν καλά !!!
Σχολιο.- Ε, ναι! Αλλά σωματικός έλεγχος πριν αρχίσουν μαζικές διαδικασίες πάντα θα γίνεται!
Σχολιο.- επιστροφή στα προσωποπαγή κόμματα
Σχολιο.- Πράγματι πρόκειται για εξαιρετικά εντυπωσιακό φαινόμενο. Πρόκειται για ανησυχητικό πισωγύρισμα και για σοβαρό πλήγμα στη δημοκρατία.
Σχολιο.- Και οι διορισμένοι, κάποιο άλλο παρελθόν θυμίζουν, π.χ. " Συμβουλευτικη Επιτροπη"
Σχολιο.- Τάδε έφη το προτεκτοράτο η Ελλάς (ή της ελλάδας).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Τι θα κάνεις δηλαδή;
«Θα γίνουν όλα λίμπα!»
-Τι λίμπα; Μέσα στο σπίτι μου;
«Θα έρθει η κόρη μου εδώ και θα ορμήσει πάνω σου και θα σου πει απατεώνα... Τι θα της πεις;»
-Tης κόρης σου; Θα της πω ότι πήγα να σε βγάλω βουλευτίνα εγώ!
«Εσύ ρε;»
-Nαι εγώ, πήγαμε να μαζέψουμε ψήφους!
«Μεγάλη υπόθεση καημένε! Ανάθεμα την ώρα που έμπλεξα!»
Σπαρταριστό. Δείτε πως η ΝΔ εξαγόραζε ψήφους από τους ρομά στις προηγούμενες εκλογές. Ο τύπος στο βίντεο είναι ο πατέρας της πρώην βουλευτού της ΝΔ Στέλλας Μπίζιου που δυσαρεστημένος από τις αισθητά λιγότερες ψήφους που πήρε η κόρη του από μέλη της κοινότητας Ρομά της Λάρισας, ενώ δόθηκαν χρήματα για περισσότερες, έχει πάει έξω από το σπίτι της οικογένειας Βιλανάκη, όπου απειλεί και κλωτσάει εκπρόσωπό της μπροστά σε μικρά παιδιά και εκείνος τον καταγράφει με το κινητό του και του λέει:
«Εγώ τα μαζεύω αυτά να τα δει και ο Εισαγγελέας...»
Τα στοιχεία που επικαλείται η πλευρά της υπεράσπισης των Βιλανάκηδων αναφέρονται στο ποσό των 200.000 ευρώ που δόθηκε για χειραγώγηση του εκλογικού αποτελέσματος και για εξαγορά 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2023, κάτι που δεν επιτεύχθηκε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της οικογένειας Βιλανάκη έχει ήδη κατατεθεί στην Εισαγγελία σχετικό υλικό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δικαστική αντίδραση.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ξέρατε;
Οι Εβραίοι βασάνισαν ένα μωρό στη φυλακή.
Η νεότερη κρατούμενη του Ισραήλ είναι 11 μηνών.
Το όνομά της είναι Balqis Ghawadra. Αναδημοσιεύστε το.
https://x.com/Jvnior/status/2069512691454984391
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Στην Αλβανία, η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς από κάθε έλεγχο. Ο αλβανικός λαός καλεί όλες τις διασημότητες να μιλήσουν δημόσια γι' αυτούς. Ενισχύστε τη φωνή μας στον κόσμο. Δεν θα δεχτούμε την κατοχή της γης μας από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ».
https://x.com/OpsHQs/status/2069486497338982614
Σχολιο.- Ξεκίνησε ως διαμαρτυρία για την πώληση από τον πρωθυπουργό μερικών από τις πιο όμορφες προστατευόμενες περιοχές της Αλβανίας. Αλλά έγινε πολύ μεγαλύτερο τις τελευταίες 20 μέρες, ο κόσμος θέλει να παραιτηθεί. Είναι πρωθυπουργός για πάνω από 15 χρόνια και είναι πολύ διεφθαρμένος. Λέει ότι αναπτύσσει τη χώρα, φέρνει περισσότερα χρήματα και θέσεις εργασίας. Αλλά αντ' αυτού απασχολεί ανθρώπους από τις Φιλιππίνες και πληρώνει λιγότερα. Και οι νέοι της Αλβανίας πρέπει να φύγουν από τη χώρα για δουλειά. Βγάζουν χρήματα στην τσέπη και γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Δεν έχει φτιάξει τίποτα στη χώρα. Την άλλη μέρα ένα 16χρονο αγόρι πέθανε στο χειρουργείο επειδή το νοσοκομείο κόπηκε από το ρεύμα.
Σχολιο.- Η κατάσταση δεν είναι εκτός ελέγχου. Οι διαμαρτυρίες είναι ειρηνικές. Οι Αλβανοί δεν διαμαρτύρονται κατά των ΗΠΑ. Κυματίζουν αμερικανικές σημαίες. Δεν διαμαρτύρονται ούτε κατά του Ισραήλ, αλλά μόνο κατά της ίδιας τους της κυβέρνησης.
Σχολιο.- Στοιχηματίζω ότι το 90% των διασημοτήτων στην Αλβανία είναι Σιωνίστριες πόρνες, όπως και στην υπόλοιπη Δύση.
Σχολιο.- Οι Αλβανοί ΔΕΝ πρέπει να επιτρέψουν στους Σιωνιστές να εγκατασταθούν στη γη τους. Μόλις οι Σιωνιστές εγκατασταθούν, θα ξεκινήσουν τη γενοκτονία του αλβανικού λαού και θα καταλάβουν ΟΛΗ τη γη τους.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο δωδεκάχρονος βετεράνος της CIA, Τζον Στόκγουελ, παραδέχεται ότι οι ΗΠΑ κατέστρεψαν αμέτρητες χώρες σε όλο τον κόσμο!
-Η CIA και η Μοσάντ ανέτρεψαν λειτουργικές συνταγματικές δημοκρατίες σε πάνω από 20 χώρες,
-χειραγώγησαν εκλογές σε δεκάδες χώρες, όπως αυτό που συνέβη πρόσφατα με τον BlackCore της Μοσάντ στην Κολομβία
-δημιουργήθηκαν στρατοί δι' αντιπροσώπων στη Νικαράγουα και σε όλη την Κεντρική Αμερική για να επαναστατήσουν και να προκαλέσουν εμφύλιο πόλεμο, r@pe, ki!!, κάψιμο, λεηλασία
-το έκαναν αυτό σε όλη την Κεντρική Αμερική, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, το Λάος, το Κονγκό, το Ιράν/Ιράκ μέσω Κούρδων
-δημιουργήθηκαν ομάδες θανάτου στο Ελ Σαλβαδόρ
-δολοφόνησαν παγκόσμιους ηγέτες, συμπεριλαμβανομένου του JFK
-εκατομμύρια, κυρίως πολίτες, σκοτώθηκαν.
Το έκαναν αυτό σε αναπτυσσόμενες χώρες που δεν μπορούσαν να αμυνθούν για να κλέψουν τους πόρους τους, να διαπράξουν εμπορία ναρκωτικών και ανθρώπων και να ελέγξουν τις εμπορικές οδούς!
https://x.com/Truthtellerftm/status/2069242306905977153
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Η εκεχειρία είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει δημιουργήσει ο κόσμος και το Ισραήλ, δεν υπάρχει εκεχειρία στη Γάζα, μας σκοτώνουν μέρα νύχτα, την ημέρα που πεθαίνουν οι λιγότεροι άνθρωποι, τουλάχιστον 13 άνθρωποι δολοφονούνται, είναι ντροπή».
Ένας Παλαιστίνιος καταγγέλλει τις συνεχιζόμενες σφαγές από το «Ισραήλ» στη Γάζα κατά τη διάρκεια μιας ψεύτικης εκεχειρίας που έχει ήδη αφήσει πάνω από 1000 Παλαιστίνιους δολοφονημένους σε 8 μήνες.
https://x.com/DaniMayakovski/status/2069236233012728241/video/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Φραντσέσκα Αλμπανέζε, η εισηγήτρια του ΟΗΕ, μας κατηγορεί ότι είμαστε ένα εβραϊκό λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... και εξαιτίας αυτού, καταφέραμε να την εμποδίσουμε να εισέλθει στις ΗΠΑ, της αφαιρέσαμε όλες τις πιστωτικές κάρτες και υποβιβάσαμε τον σύζυγό της από τη δουλειά του.
Ο Χιλέλ Νόιερ, ένας σιωνιστής δικηγόρος, λέει ότι είναι τρομοκρατημένος από την κατηγορία ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... μόνο και μόνο για να παραδεχτεί με υπερηφάνεια πέντε λεπτά αργότερα ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ και έχει καταφέρει να καταστρέψει τη ζωή ολόκληρης της εισηγήτριας του ΟΗΕ, της Φραντσέσκα Αλμπανέζε.
Είναι απίστευτο πώς αυτοί οι σιωνιστές παίζουν το θύμα την ίδια στιγμή που σου λένε, εν μέσω χειροκροτημάτων, πώς καταστρέφουν τις ζωές οποιουδήποτε τους αντιτίθεται.
https://x.com/DaniMayakovski/status/2069261421666283621/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τι στο καλό; Γιατί ο Ρεπουμπλικάνος βουλευτής Μπράιαν Μαστ φόρεσε ισραηλινή στρατιωτική στολή μέσα στο Καπιτώλιο των εθνών μας;
Είναι επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων. Πρέπει να απομακρυνθεί από την επιτροπή και να απομακρυνθεί από το αξίωμά του.
Καμία άλλη χώρα δεν θα επέτρεπε να συμβεί αυτό.
https://x.com/DerrickEvans4WV/status/2069430499018199476/video/1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μεγάλες πυρκαγιές έχουν ξεσπάσει σε γεωργικές εκτάσεις στην ύπαιθρο της Χασάκα, καθώς και στις αγροτικές περιοχές του Καμισλό, του Τελ Κοτσέρ (αλ-Για‘ρουμπίγια) και του Τιρμπέσπιγιε (ύπαιθρος Καμισλό), με εκατοντάδες στρέμματα γεωργικής γης να έχουν καεί ως αποτέλεσμα σκόπιμων εμπρησμών.
Δύο άτομα από το Τελ Μπρακ, μια περιοχή υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης Τζολάνι (Δαμασκός), φέρονται να συνελήφθησαν αφού πιάστηκαν επ' αυτοφώρω να βάζουν φωτιά σε γεωργικές καλλιέργειες. Σύμφωνα με κυκλοφορούντες αναφορές, οι δύο λέγεται ότι ανήκουν σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο που λειτουργεί υπό συντονισμό και εντολές από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες.
#DefendKurds #Turkish_government_is_terrorist
https://x.com/Judy20255/status/2069475073694580949/video/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8 συλλήψεις μετά την ανακάλυψη ενός μυστικού υπόγειου καταφυγίου στην Αλαμπάμα, όπου παιδιά ηλικίας μόλις 3 ετών ναρκώνονταν, ακινητοποιούνταν και βιντεοσκοπούνταν για πάνω από 2 χρόνια! Τουλάχιστον 10 παιδιά ηλικίας 3-15 ετών έπεσαν θύματα κακοποίησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 2 ετών! Αυτοί οι άνθρωποι είναι τέρατα!
https://x.com/its_The_Dr/status/2069492336145362955/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Ισραηλινός Υπουργός Υποθέσεων Διασποράς, Αμιχάι Τσίκλι, λέει ότι οι «εβραϊκές δυνάμεις ασφαλείας» στον Καναδά, την Αυστραλία και αλλού θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να φέρουν όπλα παντού, ως απάντηση στις αυξανόμενες απειλές.
Θα έχουμε ένοπλες εβραϊκές πολιτοφυλακές παντού, ενώ οι μάζες θα είναι αφοπλισμένες;
https://x.com/infolibnews/status/2069473457796952117/video/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το 2014, 300 επιστήμονες προειδοποίησαν ότι ο Άντονι Φάουτσι θα ξεκινούσε μια παγκόσμια πανδημία.
Μετά την υψηλού προφίλ διαφυγή τριών μικροβίων από αμερικανικά εργαστήρια, αυτοί οι 300 επιστήμονες έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο Ομπάμα, προτρέποντάς τον να κλείσει την έρευνα του Άντονι Φάουτσι για την αύξηση της λειτουργικότητας.
Ο Ομπάμα επέβαλε μορατόριουμ και έκλεισε 18 από τα χειρότερα έργα του Άντονι Φάουτσι. Τελικά, στην πραγματικότητα δεν τα έκλεισε. Αντ' αυτού, ο Ομπάμα μετέφερε την έρευνα στο εξωτερικό σε μέρη όπως η Ουκρανία, το πρώην σοβιετικό κράτος της Γεωργίας και το Ινστιτούτο Ιολογίας Γουχάν στην Γουχάν της Κίνας.
Τώρα, είναι ευρέως αποδεκτό ότι η COVID-19 προήλθε από αυτό το ίδιο εργαστήριο στην Γουχάν της Κίνας.
Αυτοί οι 300 επιστήμονες είχαν δίκιο για τον Φάουτσι...
Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, γιατί άνθρωποι σαν αυτόν είναι τόσο εμμονικοί με τη δημιουργία επικίνδυνων παθογόνων εξαρχής;
https://x.com/VigilantFox/status/2069408180518432997/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τα τελευταία ηλεκτρονικά μηνύματα του Καναδού Ταγματάρχη Paeta Derek προς τη σύζυγό του πριν τον δολοφονήσουν οι στρατιώτες των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων το 2006:
«Χθες είδα ένα [ισραηλινό] επιθετικό ελικόπτερο να εκτοξεύει πυραύλους σε ένα τοπικό σχολείο και να καταστρέφει ένα ολοκαίνουργιο νοσοκομείο».
https://x.com/TurkishArc/status/2069243711054139715
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Αλγερία ξεφορτώνεται τους μαύρους μετανάστες εγκαταλείποντάς τους στην έρημο. Εν τω μεταξύ, η Γαλλία συμπληρώνει τόνους χαρτιών, δικηγόρους κ.λπ., ξοδεύει μια περιουσία για να απελάσει έναν παράνομο μετανάστη, όλα αυτά για το τίποτα, αφού η χώρα του αρνείται να τον δεχτεί πίσω... Η Γαλλία δεν μπορεί να χτυπήσει τη γροθιά της στο τραπέζι για να απελάσει παράνομους μετανάστες επειδή δεν είναι το Παρίσι που κάνει τις εντολές αλλά οι Βρυξέλλες. Η Αλγερία δεν έχει μετατραπεί στο χαλάκι των Βρυξελλών, οπότε κάνουν ό,τι θέλουν, ακόμα κι αν είναι πολύ ριζοσπαστικό. Ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στο Frexit...
https://x.com/PChaibriant/status/2069305980320444718/video/1
Σχολιο.- Η Αλγερία υπερασπίζεται τα σύνορά της. Δεν μπαίνεις εκεί όπως θέλεις. Η Αλγερία κάνει πολλά για την Αφρική, ιδιαίτερα δωρεάν πρόσβαση στο πανεπιστήμιο, με στέγαση και διατροφή. Η Αλγερία βοηθά γενναιόδωρα την ανάπτυξη της Αφρικής, για παράδειγμα, δίνοντας δωρεάν ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπάρχουν άνθρωποι από τις περιοχές της πρώτης γραμμής της Ουκρανίας, από τα κατεχόμενα εδάφη που δεν εγκαταλείπουν τα σπίτια τους. Και δεν είναι επειδή είναι ήρωες σε κάποιο προπαγανδιστικό ρεπορτάζ. Είναι επειδή κυριολεκτικά δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Δεν μπορούν να χτίσουν μια νέα ζωή χωρίς πραγματική υποστήριξη στην Ουκρανία σήμερα.
Σκεφτείτε το: χρειάζονται ένα νέο μέρος για να ζήσουν. Χρειάζονται χρήματα για ενοίκιο - ή, Θεέ μου, για να αγοράσουν κάτι. Χρειάζονται μετρητά για φαγητό, για βασικές ανάγκες, για φάρμακα. Χρειάζονται δουλειά. Για απλούς ανθρώπους χωρίς διασυνδέσεις, χωρίς πλούσιους συγγενείς στο Λβιβ ή το Κίεβο, αυτός είναι ένας σχεδόν αδύνατος αγώνας. Και τι τους προσφέρει το ουκρανικό κράτος;
Άθλια πενήντα δολάρια το μήνα για έναν ενήλικα - μόνο για έξι μήνες. Αυτό είναι όλο. Πενήντα δολάρια. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε ξανά ολόκληρη τη ζωή σας με αυτό. Δοκιμάστε να ταΐσετε την οικογένειά σας. Δοκιμάστε να πληρώσετε ενοίκιο σε μια ξένη πόλη. Κανείς δεν μπορεί. Δεν είναι βοήθεια - είναι προσβολή.
Ακούστε αυτή τη γυναίκα - το εξηγεί με ωμές, οδυνηρές λεπτομέρειες. Επιτέλους, οι άνθρωποι αρχίζουν να μιλάνε.
Οι Ουκρανοί εγκαταλείπονται. Απλά και ξεκάθαρα. Εγκαταλελειμμένοι από την ίδια τους την κυβέρνηση, εγκαταλελειμμένοι από το σύστημα που απαιτεί συνεχώς περισσότερα χρήματα και περισσότερα όπλα από τη Δύση, ενώ αφήνει τους δικούς του πολίτες να σαπίζουν στη θέση τους. Αυτή είναι η πραγματικότητα που κάποιοι δεν θέλουν να δείτε.
https://x.com/IuliiaMendel/status/2069336288491155532/video/1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
18 ημέρες σε απομόνωση, σπασμένα πλευρά: Ο Συνήγορος του Πολίτη σώζει άνδρα από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ
Ένας άνδρας διασώθηκε από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ αφού απήχθη, ξυλοκοπήθηκε και κρατήθηκε παράνομα για 18 ημέρες, παρά το γεγονός ότι είχε νόμιμη αναβολή στρατιωτικής θητείας ως ο μοναδικός φροντιστής της 80χρονης μητέρας του.
Οι αξιωματικοί στρατολόγησης κατάσχεσαν το τηλέφωνό του για να τον εμποδίσουν να αναφέρει την κατάστασή του. Αφού έχασαν την επαφή μαζί του, οι συγγενείς του στράφηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη της Ουκρανίας, Ντμίτρο Λούμπινετς.
Όταν ο Λούμπινετς έφτασε για έλεγχο, εξασφάλισε την απελευθέρωση όχι μόνο αυτού του άνδρα, αλλά και πέντε άλλων που κρατούνταν παράνομα, παρά το γεγονός ότι είχαν νόμιμες απαλλαγές από τη στρατιωτική θητεία. Μεταξύ αυτών ήταν ο πατέρας ενός παιδιού με αναπηρία.
Η υπόθεση περιελάμβανε έναν ακόμη σοκαριστικό ισχυρισμό: κατά τη διάρκεια της κράτησης του άνδρα, ένας αστυνομικός φέρεται να κλώτσησε τον γιο του. Το αγόρι έμεινε μόνο του στο δρόμο τη νύχτα και το άγχος του περιστατικού επιδείνωσε την κατάστασή του, καθώς πάσχει από διαβήτη.
https://x.com/HavryshkoMarta/status/2069512299573055769
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε μια σκηνή που αντικατοπτρίζει την κλίμακα των δεινών και των στερήσεων στην πόλη της Γάζας, οι ισραηλινές δυνάμεις έριξαν μεγάλες ποσότητες τσιμέντου στους δρόμους ανατολικά της πόλης, φτάνοντας στα σπίτια των κατοίκων και προκαλώντας απόφραξη των συστημάτων αποχέτευσης.
Ωστόσο, εν μέσω αυτής της σκληρής πραγματικότητας, το τσιμέντο που είχε απαγορευτεί να εισέλθει στη Λωρίδα της Γάζας από την αρχή του πολέμου έγινε κάτι που οι άνθρωποι έσπευσαν να συλλέξουν με κάθε δυνατό μέσο. Μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να το μαζέψουν πριν στεγνώσει. Κάποιοι ήλπιζαν να το χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν το πάτωμα ενός μπάνιου, να ασφαλίσουν το έδαφος μιας σκηνής ή να επισκευάσουν έναν τοίχο που είχε υποστεί ζημιές από τον βομβαρδισμό. Είναι μια σκηνή που αποτυπώνει την πραγματικότητα της Γάζας σήμερα: άνθρωποι που αναζητούν τα πιο βασικά είδη πρώτης ανάγκης ανάμεσα στα ερείπια, προσπαθούν να βρουν μια ευκαιρία να ζήσουν εν μέσω τεράστιων δυσκολιών.
https://x.com/PalPress24/status/2069438350583296254/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με δάκρυα και θλίψη, η οικογένεια Αλ-Ατράς αποχαιρετά το σπίτι της, το οποίο κατεδαφίστηκε από τον ισραηλινό στρατό στο Χιρμπέτ Καλκάς, νότια της Χεβρώνας.
https://x.com/RamAbdu/status/2069510036917813494/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι εντάσεις παραμένουν υψηλές στο Καμισλό. Ο λαός εξεγερμένος ενάντια στην προσωρινή κυβέρνηση της Δαμασκού!
Οι οδηγοί ταξί στο Καμισλό διαμαρτύρονται κατά της αύξησης των τιμών των καυσίμων από την κεντρική κυβέρνηση στη Δαμασκό.
Οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται στην πόλη εδώ και μέρες.
https://x.com/_R14h3bu/status/2069346731427328041/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ. 3 νεκροί. Δολοφονήθηκε ραβίνος!! ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ένας Εβραίος σκοτώθηκε κι ήταν ο Ραβίνος..οι άλλοι 2 ήταν ο αστυνομικός και ο τρομοκράτης!
23/06/2026
Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ.. Δολοφονήθηκε ραβίνος!! To θύμα ο Michael Moshe Mizrahi, 68 ετών σκοτώθηκε από επίθεση ενόπλου σε παραδοσιακή Ιουδαική γειτονιά κοντά σε ένα kosher restaurant και σε έναν Οίκο της Chabad στο Montreal μεταφέρει η ynet.. To ότι ήταν ραβίνος το επιβεβαιώνουν με αναρτήσεις τους τόσο γνωστοί του όσο και οργανώσεις όπως η ifcj (Διεθνής Αδελφότητα χριστιανών και Ιουδαίων) και το Κέντρο για το Ισραήλ και τις Εβραϊκές Υποθέσεις (CIJA) στον Καναδά.
Η αστυνομία του Μόντρεαλ αναγνωρίζει τον νεκρό αστυνομικό που πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε στην επίθεση ως τον αστυφύλακα Mohamed Lamine Benredouan, 34 ετών. Εργαζόταν στην αστυνομία από το 2021.
Ο δράστης, ο οποίος δεν έχει ταυτοποιηθεί, σκοτώθηκε επίσης επί τόπου.
Η αστυνομία αρνήθηκε να σχολιάσει το κίνητρο του δράστη, εν μέσω εικασιών ότι μπορεί να στόχευε Εβραίους ή Ισραηλινούς στην έντονα εβραϊκή γειτονιά.”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι Γερμανοί αναπολούν τον πόλεμο—εισβολή στη Σοβιετική Ένωση με την επιχείρηση-σχέδιο… «Μπαρμπαρόσα»
Ανατριχιαστικό εξώφυλλο του γνωστού περιοδικού Spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ – ΕΛΛΑΔΑ, ΜΑΡΟΚΟ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΑΖΑ – ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝΔΙΑ; ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ;
23|06|2026 23:10
Η Ελλάδα, το Μαρόκο και η Αλβανία θα συμμετάσχουν στη Διεθνή Δύναμη Σταθεροποίησης (International Stabilization Force – ISF) που σχεδιάζεται για τη Γάζα, στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης του ειρηνευτικού σχεδίου της κυβέρνησης Τραμπ, το οποίο προβλέπει την επιτήρηση της εκεχειρίας και την αποκατάσταση της ασφάλειας στην περιοχή.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της The Jerusalem Post, μικρός αριθμός Μαροκινών αξιωματικών σχεδιασμού έχει ήδη φτάσει για να συμμετάσχει σε συζητήσεις σχετικά με τη μελλοντική αποστολή, σηματοδοτώντας το πρώτο επιχειρησιακό βήμα προς τη συγκρότηση της πολυεθνικής δύναμης.
Όπως αναφέρεται στο ίδιο δημοσίευμα, προς το παρόν οι αξιωματικοί αυτοί συμμετέχουν αποκλειστικά σε σχεδιασμό και όχι σε ανάπτυξη στο πεδίο, ενώ ο αριθμός τους παραμένει πολύ μικρός, σε μονοψήφια επίπεδα.
Η εξέλιξη αυτή θεωρείται σημαντική, καθώς το Μαρόκο είχε ήδη συμπεριληφθεί στις χώρες που αναμενόταν να συμμετάσχουν στην ISF, ενώ πλέον η εμπλοκή του περνά από το στάδιο των δηλώσεων σε αυτό της προετοιμασίας.
Σταδιακή συγκρότηση πολυεθνικής δύναμης
Η αποστολή της ISF προβλέπεται να περιλαμβάνει ειρηνευτικές και σταθεροποιητικές επιχειρήσεις στη Γάζα κατά τη φάση ΙΙ του σχεδίου εκεχειρίας Ισραήλ–Χαμάς. Η Ελλάδα, το Μαρόκο και η Αλβανία έρχονται να προστεθούν σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό που περιλαμβάνει ήδη και άλλες χώρες.
Η Ινδονησία είναι η πρώτη χώρα που έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει, με συνεισφορά που σύμφωνα με διεθνή ρεπορτάζ αναμένεται να φτάσει έως και τους 8.000 στρατιώτες σε επόμενη φάση.
Ο επικεφαλής της αποστολής ISF, υποστράτηγος του αμερικανικού στρατού Τζάσπερ Τζέφερς, είχε αναφέρει ότι συνολικά η δύναμη θα μπορούσε να φτάσει περίπου τους 20.000 στρατιώτες, ενώ παράλληλα θα εκπαιδεύονται και περίπου 12.000 Παλαιστίνιοι αστυνομικοί.
Προς το παρόν, η συμμετοχή περιορίζεται κυρίως σε προπαρασκευαστικό επίπεδο, με τις τελικές αποφάσεις να αναμένονται το επόμενο διάστημα καθώς εξελίσσονται οι διαπραγματεύσεις για τη μεταπολεμική ασφάλεια στη Γάζα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΞΑΝΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΞΑΝΑ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΝΕΙΡΩΞΕΙΣ ΤΟΥΣ – ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΡΠΑΖΟ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
23|06|2026 19:58
Οργανωμένες εκδηλώσεις από αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους και ενώσεις Τσάμηδων κατά της χώρας μας, δυναμιτίζουν ξανά το κλίμα.
Οι Αλβανοί εθνικιστές και ο «Πατριωτικός Σύνδεσμος Τσαμουριά» πραγματοποιούν κάθε χρόνο στις 27 Ιουνίου προκλητικές εκδηλώσεις. Η λεγόμενη «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Τσάμηδων» που συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς ναζί λαμβάνει χώρα συνήθως στην Αλβανία, με επίκεντρο την Κονίσπολη (κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα στη Θεσπρωτία) και συγκεντρώνει αλυτρωτικά αιτήματα για διεκδικήσεις σε βάρος της ελληνικής περιοχής.
Οι οργανωμένες εκδηλώσεις από αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους και ενώσεις Τσάμηδων αποτελούν επαναλαμβανόμενες κινήσεις.
Στις συγκεντρώσεις αυτές προωθούνται αλυτρωτικά συνθήματα περί «Μεγάλης Αλβανίας» και υιοθετείται η ανιστόρητη ρητορική περί δήθεν «γενοκτονίας» των Τσάμηδων, προκαλώντας κάθε χρόνο την έντονη διπλωματική αντίδραση της Αθήνας
Η ιστορική πραγματικότητα και τα επίσημα στοιχεία καταρρίπτουν αυτούς τους ισχυρισμούς
Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η συντριπτική πλειονότητα των μουσουλμάνων Τσάμηδων της Θεσπρωτίας συνεργάστηκε στενά με τα στρατεύματα κατοχής (Ιταλούς και Γερμανούς), διαπράττοντας σφαγές, πυρπολήσεις χωριών και εκπατρισμούς χριστιανικών πληθυσμών στην Ήπειρο.
Μετά την αποχώρηση των Γερμανών το 1944, οι Τσάμηδες, γνωρίζοντας τα εγκλήματα που είχαν διαπράξει, εγκατέλειψαν μαζικά την Ελλάδα και κατέφυγαν στην Αλβανία για να αποφύγουν τη δικαιοσύνη. Τα ελληνικά δικαστήρια τούς καταδίκασαν ερήμην για εγκλήματα πολέμου.
Τα ελληνικά δικαστήρια έχουν αποφανθεί ότι οι περιουσίες τους έχουν δημευτεί νόμιμα από το ελληνικό κράτος ως αποζημίωση για τις καταστροφές που προκάλεσαν κατά την Κατοχή.
Οι εκδηλώσεις ετησίως οργανώνονται από το Κόμμα των Τσάμηδων (PDIU) στην Αλβανία, συχνά συνοδευόμενες από πορείες στα ελληνοαλβανικά σύνορα ή ακόμα και από αμφιλεγόμενες εκδηλώσεις εντός του αλβανικού Κοινοβουλίου.
Οι Τσάμηδες εγείρουν αξιώσεις για την επιστροφή των περιουσιών τους στη Θεσπρωτία (περιοχή Τσαμουριάς), τις οποίες έχασαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το ζήτημα παραμένει διπλωματικό αγκάθι στις ελληνοαλβανικές σχέσεις, χωρίς να αναγνωρίζονται εδαφικές διεκδικήσεις, αλλά με την αλβανική πλευρά να θέτει ζήτημα περιουσιακών δικαιωμάτων.
Τα Ειδικά Δικαστήρια Δοσίλογων στα Ιωάννινα το 1945 και 1946 καταδίκασαν ερήμην Τσάμηδες σε θάνατο και διέταξαν την ολική δήμευση των περιουσιών τους, οι οποίες θεωρήθηκαν «εχθρικές».
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, το Ελληνικό Δημόσιο απαλλοτρίωσε τις περιουσίες αυτές και τις μοίρασε σε ακτήμονες ντόπιους και έποικους.
Η Ελλάδα θεωρεί το θέμα λήξαν νομικά και ιστορικά. Υπογραμμίζει ότι δεν υφίσταται θέμα «τσάμικου ζητήματος», καθώς οι περιουσίες δημεύτηκαν νόμιμα ως ποινή για τη συνεργασία των ιδιοκτητών τους με τους Ναζί.
Επιπλέον, σύμφωνα με τη συνθήκη εμπολέμου, δεν αναγνωρίζονται αξιώσεις αποζημιώσεων. Πολιτικοί παράγοντες στα Τίρανα, συμπεριλαμβανομένων κυβερνητικών στελεχών, επαναφέρουν τακτικά στο προσκήνιο το ζήτημα των περιουσιακών δικαιωμάτων των Τσάμηδων, ζητώντας από την Ελλάδα να αναγνωρίσει το δικαίωμα αποζημίωσης ή επιστροφής τους. Ωστόσο, η αλβανική πλευρά έχει επίσημα αποσαφηνίσει ότι δεν έχει εδαφικές βλέψεις.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΙΩΠΗΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
23|06|2026 17:22
Στη συγχώνευση 70 Νηπιαγωγείων και 12 Δημοτικών Σχολείων προχωρά το Υπουργείο Παιδείας το σχολικό έτος 2026-2027, ενώ προγραμματίζεται και η κατάργηση 43 Νηπιαγωγείων και 32 Δημοτικών, λόγω του πολύ χαμηλού έως μηδενικού μαθητικού δυναμικού. Παράλληλα ενισχύονται και οι σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής, με στόχο τη διασφάλιση της ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές.
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας η μείωση των γεννήσεων οδηγεί σε σχολεία με ελάχιστους μαθητές, κάτι που καθιστά δύσκολη τη λειτουργία τους (κόστος, προσωπικό, εκπαιδευτική επάρκεια).
Τέτοιες αποφάσεις δημιουργούν και αντιδράσεις: τοπικές κοινωνίες αντιτίθενται στο κλείσιμο σχολείων, ενώ τίθενται ζητήματα πρόσβασης (μετακινήσεις μαθητών, ιδιαίτερα σε αγροτικές ή νησιωτικές περιοχές).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Πούτιν λέει την πραγματικότητα ότι το ΝΑΤΟ προετοιμάζεται για πόλεμο εναντίον της χώρας του, αλλά δεν κάνει τίποτε
23|06|2026 23:50
O πρόεδρος Πούτιν μίλησε σε εκατοντάδες απόφοιτους στρατιωτικών ακαδημιών και χαρακτήρισε ψευδείς τους ισχυρισμούς των δυτικών αποικιοκρατών περί δήθεν στρατιωτικής απειλής από τη Ρωσία
Η Δύση, με αιχμή του δόρατος το ΝΑΤΟ, προετοιμάζεται για πόλεμο εναντίον της Ρωσίας, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν σε εκατοντάδες απόφοιτους στρατιωτικών ακαδημιών που συγκεντρώθηκαν στη Μόσχα.
Μέχρι στιγμής, τα μέλη της ΝΑΤΟικής Λυκοσυμμαχίας έχουν περιοριστεί στην υποστήριξη της Ουκρανίας, είπε. Πλέον, συμπλήρωσε ο ρώσος πρόεδρος, συζητούν ανοικτά στη Δύση ότι «προετοιμάζονται για πόλεμο εναντίον μας και αυξάνουν τις στρατιωτικές τους δαπάνες». Στο πλαίσιο αυτό, επικαλούνται ψευδείς ισχυρισμούς περί δήθεν στρατιωτικής απειλής από τη Ρωσία, είπε ο Πούτιν.
Σχεδόν το 40% του ρωσικού προϋπολογισμού κατευθύνεται σε δαπάνες για την άμυνα και την ασφάλεια, καθώς και για τη χρηματοδότηση των στρατιωτικών επιχειρήσεων στην Ουκρανία.
«Είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε επιχειρησιακά και κατάλληλα σε κάθε είδους απειλή», τόνισε ο 73χρονος πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Η ρωσική απελευθέρωση του Ντονμπάς στην Ουκρανία, που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2022, αποκάλυψε τα μέλη της Ευρω Ένωσης και του ΝΑΤΟ που είχαν χώσει τα νύχια τους στη ναζιστική πλέον Ουκρανία στους οποίους οκρανοναζί παρείχαν εκτεταμένη στρατιωτική και οικονομική βοήθεια.
Καθώς το τέλος του πολέμου δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, εντείνεται η ανησυχία των Ρώσων για το ενδεχόμενο σύγκρουσης με τους Δυτικούς αποικιοκράτες ανοιχτά. Οι δυτικοί αποικιοκράτες προχωρούν σε αύξηση πολεμικών δαπανών, ενώ η Γερμανία τολμάει και μιλάει μετά από 2 Παγκοσμίους Πολέμους που προκάλεσε για επανίδρυση μεγάλου γερμανικού στρατεύματος.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μαροκινοί αξιωματικοί έφτασαν στο Ισραήλ για να συμμετάσχουν στην υπό ίδρυση διεθνή δύναμη για τη Γάζα
23|06|2026 23:15
Μέλη των ενόπλων δυνάμεων του Μαρόκου, η ανάπτυξη των οποίων είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο, έφτασαν στο Ισραήλ για να ενταχθούν στην υπό ίδρυση διεθνή δύναμη για τη Γάζα, ανακοίνωσε μέσω της πλατφόρμας Χ το «Συμβούλιο Ειρήνης» του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
Ένα στέλεχος αυτού του Συμβουλίου είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι οι μαροκινές δυνάμεις έφτασαν στις 18 Ιουνίου στο γενικό επιτελείο της Διεθνούς Δύναμης Σταθεροποίησης, στο νότιο Ισραήλ. Οι Μαροκινοί πρόκειται να συμβάλουν σε εργασίες που αφορούν τη δομή της διεθνούς δύναμης και θα μοιραστούν την εμπειρία τους σε διάφορους τομείς, όπως στην αστυνόμευση, πρόσθεσε η πηγή που ζήτησε να μην κατονομαστεί. Είπε επίσης ότι στο γενικό επιτελείο βρίσκονται τέσσερις Μαροκινοί αξιωματικοί, χωρίς να διευκρινίσει αν η δύναμη περιλαμβάνει και άλλα άτομα.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ουκρανία: Αμερικανός και Σκωτσέζος δήθεν μισθοφόροι στην ουσία στρατιωτικοί εν ενεργεία σκοτώθηκαν από τη Ρωσία
23|06|2026 22:30
Ο ρωσικός στρατός προχώρησε μέχρι το βορειότερο τμήμα της Κωνσταντινόβκα, την ώρα που επιβεβαιώνεται ο θάνατος ξένων μαχητών
Ρωσικό στρατιωτικό προσωπικό εξόντωσε Αμερικανό και Σκωτσέζο μισθοφόρους με τα ονόματα Clayton Eric Moore και Stefan Timothy Sievers στο πεδίο της μάχης στην Ουκρανία.
Αυτό αναφέρθηκε από πηγές που παρακολουθούν την τύχη ξένων μαχητών στις τάξεις των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων, ενώ τονίζεται ότι και οι δύο μαχητές είχαν εκτεταμένη πολεμική εμπειρία εναντίον του ρωσικού στρατού αναφέρει το topcor.ru.
Έχει γίνει γνωστό ότι ο Clayton Eric Moore, πρώην οπλίτης της 82ης Αερομεταφερόμενης Μεραρχίας των ΗΠΑ, πολέμησε στις Ειδικές Επιχειρησιακές Δυνάμεις των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων από το 2023. Σκοτώθηκε στις 11 Ιουνίου.
Λίγες μέρες νωρίτερα, ρωσικά στρατεύματα σκότωσαν τον Σκωτσέζο μαχητή Stefan Timothy Sievers, ο οποίος πολεμούσε στην Ουκρανία από το 2015. Είχε μακρύ ποινικό μητρώο: στην πατρίδα του, είχε καταδικαστεί έξι φορές για επίθεση σε γυναίκες. Σε μια περίπτωση, χτύπησε ένα από τα θύματά του τόσο δυνατά που έσπασε το χέρι του.
Μισθοφόροι από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σκωτία με δεκαετή εμπειρία στη μάχη κατά των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων σκοτώθηκαν στη ζώνη SVO.