Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πεμπτη 17 Φεβρουαριου 2011 ______13.30

Μια ανάγνωση της Ιστορίας που διδάσκονται οι μαθητές στην Τουρκία

Ξεφυλλίζοντας ένα περιοδικό, το ''Ε'' της 6/2/2011, διάβασα για την εκπαίδευση στην Τουρκία. Είναι ενδιαφέροντα και σας μεταφέρω μερικά:
Υπάρχει στην Τουρκία η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που είναι υποχρεωτική και διαρκεί 8 χρόνια και η δευτεροβάθμια που δεν είναι υποχρεωτική, διαρκεί 4 χρόνια.Υπάρχει βέβαια και η τριτοβάθμια, αλλά εδώ θα δούμε μερικά βιβλία και τις αναφορές τους σε ιστορικά γεγονότα, των δυο βαθμίδων.
Πριν από αυτό να αναφέρω ότι, υπάρχει το σύστημα των πολλαπλών σχολικών βιβλίων και έτσι κυκλοφορούν διαφορετικά βιβλία Ιστορίας για κάθε τάξη...Αλλά όλα συγκλίνουν στις κατευθυντήριες γραμμές του Εθνικού Συμβουλίου Εκπαίδευσης και Αγωγής της χώρας.
Τα βιβλία τώρα, σε ότι μας αφορά:.........
Το βιβλίο της Β' τάξης την πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφέρεται στη Θεσσαλονίκη ως γενέθλια πόλη του Κεμάλ Ατατούρκ, με φωτογραφία του σπιτιού του και τις νίκες τους μέχρι την απελευθέρωση της Σμύρνης από ''την εχθρική κατοχή'' , χωρίς να αναφέρει ποιος είναι ο εχθρός.
Το βιβλίο της Δ' τάξης περιλαμβάνει φώτο της Αγιά- Σοφιάς και πίνακα με τις σημαντικότερες γιορτές μουσουλμάνων και χριστιανών.
Στο βιβλίο της ΣΤ' οι Έλληνες αναφέρονται μεταξύ των πολιτισμών της Ανατολής. Δημοσιεύεται φωτογραφία της Περγάμου με σχόλιο ότι η Ανατολή είναι ένα υπαίθριο μουσείο.
Τα παιδιά μεγαλώνουν χρόνο με το χρόνο , οπότε στην Ζ' τάξη διαβάζουν ότι οι Έλληνες είναι οι εχθροί στα πλαίσιο της Μικρασιατικής Εκστρατείας, που με μια φράση συνδέεται με τη μάχη του Ματζικέρτ:''Η μεγάλη επίθεση που άρχισε στις 22 Αυγούστου για να πεταχτεί εξ ολοκλήρου ο εχθρικός στρατός από την πατρίδα μας και έληξε στις 30 Αυγούστου, ήταν ο τελευταίος κρίκος του αγώνα μετά το Ματζικέρτ, για να γίνει η Ανατολή τουρκική πατρίδα''.
Σ'αυτό το βιβλίο αναφέρεται ο ελληνικός μεγαλοϊδεατισμός ως διαχρονική απειλή, που εκδηλώνεται στην απόπειρα κατάκτησης της Κύπρου, στην τάση μετατροπής του Αιγαίου σε ελληνική θάλασσα, στην πολιτική στήριξη της τρομοκρατίας στην Τουρκία, στην καταπίεση των Τούρκων της δυτικής Θράκης και στην παρεμπόδιση της εισόδου της Τουρκίας στην ΕΕ.
Ωστόσο σε άλλο κεφάλαιο, δίπλα στη φωτογραφία του Ατατούρκ στη Θεσσαλονίκη αναφέρεται:''Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας ασκούν πιέσεις στη μειονότητα, αλλά γίνεται προσπάθεια αυτά τα θέματα να επιλυθούν με διαπραγματεύσεις. Οι σχέσεις Ελλάδας -Τουρκίας τα τελευταία χρόνια, με τις προσπάθειες και των δύο χωρών, έχουν μπει σε περίοδο ανάπτυξης''.
Τέλος σημειώνεται ότι οι Έλληνες είχαν τάση ανεξαρτητοποίησης από την Οθωμανική Αυτοκρατορία και γίνεται συνοπτική αναφορά στην καταστολή της Ελληνικής Επανάστασης.
Στο βιβλίο της Η' τάξης αναφέρεται στην ελληνική απόβαση στη Σμύρνη, που έγινε με παρότρυνση και στήριξη των ξένων δυνάμεων, και επίσης, χωρίς να τις κατονομάζει, στις μειονότητες- που ενώ ''επί αιώνες ζούσαν μια ήρεμη και ήσυχη ζωή, υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά τον ελληνικό στρατό. Τώρα ονειρεύονταν να καταλάβουν μέρος των εδαφών της Τουρκίας''. Προστίθεται ότι το Πατριαρχείο έπαιρνε εντολές από την ελληνική κυβέρνηση για αντιτουρκική δράση.
Υπάρχουν αναφορές στην πρώτη σφαίρα κατά των Ελλήνων, στο βομβαρδισμό του διοικητηρίου της Σμύρνης, στη θανάτωση των Τούρκων αξιωματικών και σε άλλες μάχες, όπως επίσης στην υποχώρηση του ελληνικού στρατού, ο οποίος προχωρώντας προς τη Σμύρνη, '' έκαιγε και γκρέμιζε τα χωριά και τις πόλεις από τις οποίες περνούσε''. Η ίδια η καταστροφή της Σμύρνης δεν αναφέρεται, ούτε η ανταλλαγή των πληθυσμών και το μετέπειτα σύμφωνο ειρήνης Κεμάλ Ατατούρκ- Ελευθερίου Βενιζέλου.
Πάμε στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Το βιβλίο της Α' τάξης αποκαλεί, αναχρονιστικά, την Ανατολία Τουρκία και δεν προσδιορίζει ως ελληνικά φύλα τους Λύδιους, τους Φρύγες και τους Ίωνες που την κατοικούσαν στην αρχαιότητα. Η αναφορά στο Βυζάντιο είναι σύντομη, χωρίς να αναφέρεται ότι η γλώσσα του κράτους ήταν η ελληνική. Ο Πατριάρχης αναφέρεται ως ο θρησκευτικός ηγέτης των Ορθοδόξων όλου του κόσμου.
Το βιβλίο της Β' τάξης αποκαλεί την Ελληνική Επανάσταση εξέγερση και την αποδίδει στον μεγαλοϊδεατισμό της Εθνικής Εταιρείας, όπως αποκαλείται αναχρονιστικά η Φιλική Εταιρεία. Αναφέρει ότι ο Μωάμεθ ο Πορθητής έδωσε αυτονομία στους Ορθόδοξους, ώστε να μη στραφούν στη Δύση, ότι η τοπική αυτοδιοίκηση ήταν ανεξάρτητη, ότι οι Έλληνες ήταν ελεύθεροι στις θάλασσες και ότι είχε δημιουργηθεί μια αστική τάξη εμπόρων.
Σε άλλο σημείο χαρακτηρίζει παράλειψη του Οθωμανικού κράτους το να μην επιβάλει ενιαία εκπαίδευση. επιτρέποντας την ύπαρξη μειονοτικών σχολείων-τα οποία όμως, ωφέλησαν, όπως λέει, τη γενική παιδεία, σε αντίθεση με τα σχολεία των Γάλλων και των Αμερικανών στη νοτιοδυτική Τουρκία, που ωθούσαν τις μειονότητες σε απόσχιση.
Το Πατριαρχείο κατηγορείται για συνεργασία με Ελλάδα με σκοπό την προσάρτηση του Πόντου.Κατηγορείται μάλιστα η σημερινή Ελλάδα ότι ιδρύει ποντιακά σωματεία, ότι αναγνώρισε την ποντιακή γενοκτονία και ότι βάζει την αναγνώριση της ποντιακής γενοκτονίας όρο για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ.
''Η Ελλάδα έχει κάνει εθνική της πολιτική την τριβή και την ένταση με την Τουρκία'' γράφει ''και με νόμο καθιέρωσε την 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της δήθεν γενοκτονίας και οι κληρικοί παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην εμφάνιση αυτών των θεμάτων και το Πατριαρχείο είναι το ίδρυμα που πρωτοστάτησε στις απόπειρες ίδρυσης ποντιακού κράτους ''.
Το βιβλίο της Γ' τάξης αναφέρεται στην ίδια περίοδο και έχει παρόμοια δομή με αυτό της Β' τάξης.









Περί «δικαίου του αίματος», Του Κώστα Γεωργουσόπουλου
Θεμιστοκλής, Διγενής Ακρίτας, Διονύσιος Σολωμός, Μάρκος Μπότσαρης θα κόβονταν σήμερα από την «επιτροπή ιθαγένειας»
Τρέμω στην ιδέα πως θα μπορούσε να έχει αναδρομική ισχύ το σκεπτικό του Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας που εισηγείται στην Ολομέλεια να ληφθεί υπόψη για την παροχή ιθαγένειας σε μετανάστες αλλοδαπούς το κριτήριο του «δικαίου του αίματος». Γιατί αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, εκτός των άλλων, θα έπρεπε να ξαναγραφεί και η Αρχαία και η Βυζαντινή και η Νεοελληνική Ιστορία με αυτό το κριτήριο καθαρότητας.
Ο μεγάλος νικητής των Περσών στη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, ο Θεμιστοκλής, όπως αναφέρουν πολλές πηγές ήταν μη τέλειος αθηναίος πολίτης. Η μητέρα του ήταν Θρακιώτισσα, άρα βάρβαρη για τη νομοθεσία των Αθηνών, πιθανόν υπηρέτρια στο σπίτι του πατέρα του Θεμιστοκλή. Οι Θρακιώτισσες εκείνη την εποχή ήταν ένα είδος Φιλιππινέζες!
Ο Θεμιστοκλής όμως, όταν ψηφίστηκε στρατηγός- αυτοκράτωρ, πέρασε νόμο στη Βουλή και έδωσε την ιδιότητα του αθηναίου πολίτη σε όλους τους ομοίους του, με αποτέλεσμα να διπλασιαστεί το εκλογικό σώμα του Αστεως και να έχει εξασφαλίσει πλέον και γερή εκλογική πελατεία ευγνωμόνων.
Τι γίνεται με τον εγγυητή της νεοελληνικής ταυτότητας, αφού το έπος του καθορίζει και την αρχή και το κύρος της νεοελληνικής γλωσσικής και ιστορικής συνείδησης; Τον Διγενή Ακρίτα εννοώ. Αν ήταν υπαρκτό πρόσωπο και όχι ιδεολογικό σύμβολο, θα έπρεπε να απορριφθεί από την ανάλογη επιτροπή ιθαγένειας ως τέκνο μεικτού γάμου, αφού κατά την παράδοση και τη βιογραφία του ήταν γιος εμίρη και βυζαντινής αρχόντισσας, δηλαδή είχε πατέρα Αραβα και μουσουλμάνο!
Αμ΄ ο άγιος και μέγας ποιητής της Εκκλησίας, ο Ρωμανός ο Μελωδός; Αυτός ήταν αποδεδειγμένα Σύρος, εκχριστιανισθείς, και νομίζω αναμφισβήτητα έγραψε την ιδιοφυέστερη ποίηση του καιρού του, σε Ανατολή και Δύση, στα ελληνικά, πράγμα που δεν θα τον βοηθούσε να λάβει την ιθαγένεια, αφού εξ αίματος ήταν αλλοδαπός παρίας. Και για να επιστρέψω στο παρελθόν διάσημων γραφιάδων στα ελληνικά, παρίας θα είχε κηρυχθεί και ο παραμυθάς Αίσωπος, αφού ο δόλιος ήταν αιχμάλωτος ανατολίτης.............
Αμ΄ ο Εβραίος Λουκιανός; Αυτό το σπινθηροβόλο πνεύμα που το ανατρεπτικό και συχνά βλάσφημο χιούμορ του συγγένευε περισσότερο με τον Γούντι Αλεν και λιγότερο με τον Αριστοφάνη, έγραψε βέβαια βέβηλα σατιρικά αριστουργήματα σε αξιοζήλευτα ελληνικά, αλλά ανίκανα να του χαρίσουν αναδρομικά ένα ελληνικό πιστοποιητικό ιθαγένειας και διαβατηρίου. Εχετε δει ποτέ την ιδιόχειρη υπογραφή του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού; D. Salomon υπογράφει. Χριστιανός σίγουρα αλλά η κρητική καταγωγή του και η αίσθηση που είχε για την οικογενειακή του ιστορία σαφώς παραπέμπουν σε εκχριστιανισθέντες εβραίους της μεγαλονήσου. Αναδρομικά λοιπόν ούτε η ελληνική του ποίηση τον έσωζε ούτε ο ρητός χριστιανισμός του, αφού το «δίκαιο του αίματος» πιθανόν θα απαιτούσε πληθώρα πιστοποιήσεων και ενστάσεις πατριδοφυλάκων.
Και με δεδομένο το κριτήριο της πίστεως να μην λαμβάνεται σοβαρά υπόψη, αφού θα έδινε το δικαίωμα ιθαγένειας σε χιλιάδες όχι απλώς χριστιανούς αλλά ορθόδοξους Ρώσους, Βούλγαρους, Ρουμάνους κ.τ.λ. σε αναδρομική ισχύ του γνωστού σκεπτικού του ΣτΕ, δεν θα ελάμβαναν την ελληνική ιθαγένεια μια μεγάλη σειρά αλβανικής καταγωγής αλβανόφωνων χριστιανών. Εκτός λίστας λοιπόν ο Κουντουριώτης και ο προεστός και ο απόγονός του στον 20ό αιώνα πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας. Εκτός λίστας η Μπουμπουλίνα και μια σειρά από σπετσιώτες καπεταναίους και εμπόρους. Εκτός λίστας και μια ολόκληρη φάρα, οι Τζαβελλαίοι, και βέβαια ο σεμνότερος όλων και τιμιότερος καπετάνιος, ο Μάρκος Μπότσαρης. Ολοι αυτοί εκτός των άλλων αρνητικών κριτηρίων δεν ομιλούσαν καν ελληνικά. Ο Μάρκος Μπότσαρης, μάλιστα, αυτό δεν είναι στους πολλούς γνωστό, όταν στάλθηκε από την εύπορη σουλιώτικη φαμίλια του να μάθει γράμματα στα Επτάνησα, αμούστακο παιδί, συνέταξε αλβανοελληνικό λεξικό!
Εκείνο πάντως που εκπλήσσει είναι γιατί οι περί της γνησιότητας και του αίματος των αλλοδαπών ασχολούμενοι δεν αποφάσισαν να αναθεωρήσουν και τις ήδη βεβαιωμένες για αιώνες ιθαγένειες μερικών συμπολιτών μας των οποίων και μόνον τα επίθετα δηλούν ασφαλέστατα ύποπτη εκ αίματος καταγωγή. Τα επίθετα Αλβανός, Αρβανίτης, Γερμανός, Αράπης, Σύρος, Βούλγαρης, Γάλλος, Ρωμαίος, Σικελιώτης, Παρίσης, Ουγγαρέζος, Τσέχος, Μοσχοβίτης, Ολλανδέζος. Αφήνω τα αναφανδόν κουτσοβλάχικα Βίρβος και Τσιτσάνης!!
Ας σοβαρευτούμε, αδελφοί, γιατί αν γυρίσει κανένας λίγο ανάποδα τη σειρά των κριτηρίων για την απόκτηση ιθαγένειας και πέραν του αίματος απαιτούσε ελληνομάθεια, γνώση της ιστορίας και στοιχειώδη γνώση των ελληνικών ηθών, πολλοί, πάμπολλοι από τους προσερχόμενους στις πανελλαδικές εξετάσεις απόφοιτοι των λυκείων θα έχαναν εκ του ασφαλούς την ελληνική τους ταυτότητα.
Τελειώνοντας, αναφέρομαι στον αξιότιμο υπουργό Εσωτερικών επανερχόμενος: Υπάρχει οικογένεια αλλοδαπών εγκατεστημένη μονίμως στην Ελλάδα επί είκοσι συναπτά έτη. Ασφαλισμένη και φορολογούμενη. Η μικρή κόρη τους ήρθε στη χώρα μας δύο ετών. Τελείωσε λύκειο με απόλυτο Αριστα. Ελαβε πτυχίο με Αριστα. Τελειώνει μεταπτυχιακό με απόλυτη επιτυχία. Στερούμενη ιθαγένειας, δεν μπορεί να λάβει υποτροφία στην Ελλάδα ως αλλοδαπή ούτε στην πατρίδα της ως κάτοχος ελληνικού πτυχίου! Περιμένει τον Γκοντό. Τα στοιχεία διαθέσιμα.
Του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα Νέα της 12/02/2011







Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 9:03 pm Θέμα δημοσίευσης: Επίθεση κατά Παλαιστίνιων μαθητών στο Λύκειο Βεργίνας στη Λαρνακα της Κυπρου
ΚΙΣΑ: Ανακοίνωση τύπου 16/02/2011
Σύμφωνα με την πληροφόρησή μας από αυτόπτες μάρτυρες, σήμερα το πρωί νεαροί Ελληνοκύπριοι (περίπου 150 άτομα) επιτέθηκαν σε Παλαιστίνιους μαθητές μέσα στο Λύκειο Βεργίνας στη Λάρνακα. Αρχικά, ομάδα περίπου 30 εξωσχολικών ελληνοκυπρίων μπήκε στο σχολείο χωρίς άδεια και αφού ενώθηκε με ομάδα άνω των 100 μαθητών του Λυκείου Βεργίνας κατευθύνθηκαν σε συγκεκριμένο σημείο της αυλής του σχολείου όπου συχνάζουν Παλαιστίνιοι μαθητές, στους οποίους και επιτέθηκαν. Οι καθηγητές του σχολείου παρενέβησαν προσπαθώντας να προστατεύσουν τους μαθητές τους, αλλά οι εξωσχολικοί επιτέθηκαν και στους καθηγητές και προκάλεσαν ζημιές στις εγκαταστάσεις του σχολείου. Η αστυνομία κλήθηκε στο σχολείο και μετακίνησε από το σχολείο όλους τους αραβόφωνους μαθητές επ’ αόριστο με δικαιολογία την προστασία τους. Η ΚΙΣΑ κατανοεί την απόφαση αυτή, αλλά είναι αυτονόητο ότι το προσωρινό αυτό μέτρο δεν αποτελεί και τη λύση του προβλήματος. Η παραμονή και ασφάλεια των μαθητών στο σχολείο τους είναι πρωταρχικής σημασίας για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων.
Η ΚΙΣΑ καταδικάζει τα νέα επεισόδια βίας, αυτή τη φορά ενάντια σε Παλαιστίνιους μαθητές, από εμφανώς ρατσιστικά στοιχεία, γεγονός που προσθέτει ακόμα περισσότερο στην εξαιρετικά ανησυχητική έξαρση του ρατσισμού και της ρατσιστικής βίας στον τόπο μας. Η ΚΙΣΑ θεωρεί ότι σε αυτή την έξαρση συμβάλλουν τόσο πολιτικοί και άλλα δημόσια πρόσωπα, όσο και μέρος των ΜΜΕ, οι οποίοι και τα οποία οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους για το ξενοφοβικό κλίμα που έντεχνα και επιτήδεια καλλιεργούν στην κυπριακή κοινωνία. Τα αποτελέσματα αυτού του κλίματος δεν μπορεί παρά να είναι καταστροφικά όχι μόνο για τους Παλαιστίνιους και άλλους πρόσφυγες, όπως και για τους μετανάστες γενικότερα, αλλά για ολόκληρη την Κυπριακή κοινωνία, όπως φαίνεται και από τη σημερινή επίθεση σε σχολείο της Λάρνακας.
Τέλος, η ΚΙΣΑ καταδικάζει τη διοργάνωση εκδήλωσης της ούτω καλούμενης «Κίνησης Πολιτών Λάρνακας» με συμμετοχή του Κινήματος Ελληνικής Αντίστασης σήμερα στη Λάρνακα. Θεωρούμε ότι η εκδήλωση αυτή είναι ρατσιστική, αφού τα συνθήματα που χρησιμοποιούνται στη σχετική ανακοίνωση στιγματίζουν τα άτομα με διεθνή προστασία και τους αιτητές ασύλου χαρακτηρίζοντάς τους ως «λαθρομετανάστες» και «ψευδοπολιτικούς πρόσφυγες». Το πόσο πραγματικές και γνήσιες είναι οι ανησυχίες των εν λόγω οργανώσεων σε σχέση με τους μετανάστες χωρίς χαρτιά φαίνεται και από το γεγονός ότι δεν είχαν κανένα πρόβλημα πρόσφατα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες μεταναστών χωρίς χαρτιά για τη διανομή φυλλαδίων τους σε γραμματοκιβώτια πολιτών της Λάρνακας.
ΚΙΣΑ, 16/2/11






Χθες μου έστειλαν αυτή την επιστολή.
Η απάντησή μου φαίνεται κάτω....
Aπλοποίηση ελληνικής γλώσσας / στείλε το σε πολλούς μήπως και ξυπνήσουμε!!!!!!!!!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΛΑΒΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΙΣΩΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ
Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης,
με σχετική εισήγηση που υπέβαλε προς τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου. Την πρόταση του κοινοποίησε και στους Έλληνες ευρωβουλευτές.
Ο κ. Ματσάκης προτείνει στον Κύπριο υπουργό τη σύσταση μιας ολιγομελούς επιτροπής γλωσσολόγων, οι οποίοι θα μπορούσαν, εμπεριστατωμένα να ενδιατρίψουν επί του θέματος και να δώσουν μια επιστημονικά έγκυρη πρόταση για τον εκμοντερνισμό/ απλοποίηση της Ελληνικής γραφής..
Στην επιστολή του ο Κύπριος ευρωβουλευτής παραθέτει ως τροφή για σκέψη' τα εξής:
1... Να καταργηθούν τα γράμματα 'η' και 'υ' και να αντικατασταθούν από το γράμμα 'ι'.
2... Να καταργηθεί το γράμμα 'ω' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'ο'.
3... Να καταργηθούν οι εξής συνδυασμοί γραμμάτων και να αντικατασταθούν ως εξής: 'αι'---> 'ε', 'ει'--->'ι', 'οι--->ι', 'υι'--->ι', 'αυ'--->'αβ', 'ευ'--->'εβ'
4... Να καταργηθεί η χρήση του 'γγ' και να αντικατασταθεί από το 'γκ'.
5... Να καταργηθεί το τελικό γράμμα 'ς' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'σ'.
Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω αλλαγών, αναφέρει ευρωβουλευτής, το Ελληνικό αλφάβητο θα έχει μόνο 21γράμματα(α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι, κ, λ, μ, ν ,ξ , ο ,π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα μόνο δίψηφο (το 'ου')...
Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι η απλοποίηση της Ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία μέσα στα πλαίσια μιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, μια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την Ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη. Ιδιαίτερα όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση με μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας'.
Προωθήστε το mail αυτό για την ενημέρωση του κόσμου για τη νέα αυτή και δόλια ανθελληνική επίθεση, με το πρόσχημα δήθεν του εκσυγχρονισμού της (ήδη επικίνδυνα ρημαγμένης τα τελευταία χρόνια) γλώσσας μας!
Υ.Γ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ:
Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε
1. τη γλώσσα,
2. τη θρησκεία,
3. τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ
...............................
Θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής:
Ας τολμήσει κάποιος ξένος να προτείνει σε Γάλλο να εξαλείψει τους τρεις τόνους, ή να γράψει το beaucoup - bocou, ή το couteau - couto.
Aς τολμήσει να προτείνει σε ένα Άγγλο να γράψει αντί thought -thot, αντί wrought - rot,
ή
σε ένα Γερμανό να γράψει αντί Gemutsbeschaffenheit -Gemutsbesafenheit , ή αντί Erbschleicher - Erbsleiher
και θα δούμε τι θα γίνει!!