Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018

Κυριακη 12 Αυγουστου 2018


Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018
Μεγάλη πορεία υποστήριξης της κυβέρνησης Σαντινίστας στη Νικαράγουα
Εκατοντάδες χιλιάδες κάτοικοι της Νικαράγουα συμμετείχαν το Σάββατο 7 Ιούλη στη μεγάλη πορεία στην πρωτεύουσα Μανάγουα για την "Ειρήνη και την Ασφάλεια".



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Χιλιάδες Παλαιστίνιοι διαδήλωσαν χθες στο Τελ Αβίβ εναντίον του καινούργιου Νόμου περί "εβραϊκού κράτους" που επισημοποιεί το ήδη υπάρχον καθεστώς Απαρτχάϊντ εναντίον των Παλαιστίνιων.
Η Παλαιστινιακή σημαία στην καρδιά του Τελ Αβίβ.... χιλιάδες Παλαιστίνιοι διαδήλωσαν στο Τελ Αβίβ εναντίον του ρατσισμού (που ψηφίστηκε 20 Ιουλιου 2018) που ονομάζεται "Εβραϊκό Έθνος Κράτος", απόψε, 11 Αυγούστου 2018.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Forbes: Η Ελλάδα έζησε τη μεγαλύτερη ύφεση στην ανθρώπινη ιστορία
10/08/2018
Ερωτηματικά για την «καθαρή έξοδο» της Ελλάδας από τα μνημόνια θέτει η γνωστή δημοσιογράφος του περιοδικού Forbes, Φράνσις Κόπολα, σημειώνοντας ότι η χώρα έζησε την μεγαλύτερη σε βάθος και διάρκεια ύφεση που έχει καταγραφεί στην ανθρώπινη ιστορία σε καιρό ειρήνης.
«Οι (θετικές) προβλέψεις του ΔΝΤ για την ελληνική οικονομία πρέπει να γίνονται δεκτές με σκεπτικισμό», αναφέρει η Κόπολα, υπενθυμίζοντας ότι για χρόνια το ταμείο υποστήριζε ότι η ανάπτυξη «έρχεται από στιγμή σε στιγμή», ενώ η χώρα βυθιζόταν βαθύτερα στην ύφεση.
Η Κόπολα υποστηρίζει ότι η βελτίωση των δεικτών της ελληνικής οικονομίας δεν οφείλεται τόσο στη δική της πορεία αλλά στην ισχυρή ανάπτυξη της Ευρωζώνης η οποία λειτουργεί σαν «παλίρροια που σηκώνει όλες τις βάρκες». Αντίθετα με τους ισχυρισμούς του ΔΝΤ, η συντάκτρια αναφέρει ότι οι αμφισβητούμενες δομικές μεταρρυθμίσεις άφησαν την ελληνική οικονομία εξαιρετικά αδύναμη και βαριά τραυματισμένη.
«Αρκετοί νέοι Έλληνες», αναφέρει η Κόπολα, «θα είναι μεσήλικες όταν θα μπορούν να βρουν δουλειά (σε 20 χρόνια όπως προβλέπει το ΔΝΤ) και ορισμένοι ενδέχεται να μην βρούν ποτέ. Μια ολόκληρη γενιά πετάχτηκε στα σκουπίδια».
Παρά τις θυσίες, αναφέρει το άρθρο, η δημοσιονομική εικόνα παραμένει εξαιρετικά επίφοβη και οι προβλέψεις του ΔΝΤ δεν αφήνουν περιθώρια δημοσιονομικής επέκτασης, την οποία η οικονομία χρειάζεται απελπισμένα – μεταξύ άλλων για να ανασύρει έναν στους τέσσερις Έλληνες που βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας.
Η Κόπολα προβλέπει ότι η ελληνική οικονομία θα επιστρέψει στην ύφεση με την επόμενη οικονομική κρίση που θα σημειωθεί αναπόφευκτα στα χρόνια που η χώρα πρέπει να διατηρεί παράλογα πρωτογενή πλεονάσματα. Σε αυτή την περίπτωση η χώρα θα πρέπει να επιβάλει νέους φόρους και περικοπές δαπανών.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Περισσοτερα από 11.000 Δημοσια Κτηρια χωρις αδεια. Οσα δεν είναι «καθαρα» μενουν εκτος χρηματοδοτησεων. Οι αλητες προδοτες κυβερνητικοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, τσουτσεκια των ευρωτοκογλυφων, βρηκαν καινουριο κολπο. Από σχολεια και πανεπιστημια, μεχρι νοσοκομεια και φυλακες. Στη «μαυρη λιστα» 800 κτηρια των ΟΤΑ. Τα χρηματα θα τα στειλουν στους ευρωτοκογλυφους της Γερμανικης ΕυρωΕνωσης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Real Estate αισχροκερδιας στα αποκαιδια στο Ματι. Αναφορες για εκτιναξη των ενοικιων μετα την τραγωδια


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Εδωσαν 4 εκατ ευρω για 10 αχρηστα drones



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


4.000 ελληνιδες εκδιδονται για 10 ευρω.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπελάγους: «Τουρκικά αλιευτικά παραβιάζουν καθημερινά τα ελληνικά χωρικά ύδατα»
Ερευνητικό σκάφος του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπελάγους, ανάμεσα στην Πάτμο και τους Αρκιούς,  έχει καταγράψει προκλητικά περιστατικά με τουρκικές μηχανότρατες να ψαρεύουν σε ελληνικά νερά.
Όπως αναφέρει το Ινστιτούτο, τα τουρκικά αλιευτικά όχι μόνο παραβιάζουν την οριογραμμή, αλλά εισέρχονται βαθιά μέσα στο Αιγαίο, προσεγγίζοντας ακόμα 100 μέτρα από τα ελληνικά νησιά. Αυτές οι παραβιάσεις γίνονται, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της νύχτας αλλά ακόμα και καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, κοντά σε τουριστικές περιοχές, όπως καταγράφηκαν τις περασμένες ημέρες από το ερευνητικό σκάφος του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος, ανάμεσα στην Πάτμο και τους Αρκιούς!
«Περισσότερο προκλητική από τη στάση των μεγάλων τουρκικών αλιευτικών, θεωρούμε την αδιαφορία και ανεπάρκεια των ελληνικών αρχών, δεδομένου ότι παρόλες τις επανειλειμμένες καταγγελίες που λαμβάνουν καθημερινά από πολίτες, αλιείς, τουριστικά σκάφη και από το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος, επί μία εβδομάδα δεν είναι σε θέση να απωθήσουν τα τουρκικά αλιευτικά από τα ελληνικά χωρικά ύδατα»,σημειώνει το Ινστιτούτο.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι αξιοσημείωτα είναι και τα πολυάριθμα περιστατικά όπου Έλληνες ψαράδες καταγγέλλουν στις λιμενικές αρχές την παράνομη δραστηριότητα των τουρκικών αλιευτικών, αλλά τελικά καταλήγουν να είναι οι ίδιοι υπόλογοι και στόχος ελέγχων, αντί να αξιοποιούνται οι πληροφορίες που προσφέρουν για την αντιμετώπιση αυτών των παραβιάσεων από τα τουρκικά σκάφη.
Οι τουρκικές μηχανότρατες παραμένουν επί μέρες στα ελληνικά νερά και επιστρέφουν στην Τουρκία μόνο για να εκφορτώσουν την ψαριά τους.Όλα αυτά συμβαίνουν σε μία εποχή όπου τα αντίστοιχα ελληνικά αλιευτικά απαγορεύεται να ψαρεύουν, ενώ οι Έλληνες παράκτιοι αλιείς της περιοχής, με δυσκολία επιβιώνουν ψαρεύοντας τα ήδη υπεραλιευμένα ιχθυαποθέματα.
Σε όλες τις προσεγγίσεις προς τις παράνομες μηχανότρατες από το ερευνητικό σκάφος του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος δεχόμαστε απειλές και προσβλητικές χειρονομίες, αλλά και την αίσθηση ότι χρόνο με το χρόνο επεκτείνεται το "κεκτημένο τους δικαίωμα" να ψαρεύουν στα ελληνικά νερά. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται επικίνδυνα προηγούμενα που μας προβληματίζουν ιδιαίτερα, καθώς εάν οι κρατικές αρχές δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τέτοια προκλητικά περιστατικά κατά τους θερινούς μήνες, τι πρέπει να περιμένουμε όταν θα επικρατούν οι δύσκολες καιρικές συνθήκες του χειμώνα, σε ένα Αιγαίο που εγκαταλείπεται, μόλις αναχωρήσουν οι τελευταίοι επισκέπτες.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ηλίας Ανδριόπουλος
10 Αυγούστου στις 9:01 μ.μ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΝΥΚΑ… ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ
Κατέρρευσαν μέσα στην συμφορά των πυρκαγιών τα πανηγύρια στην Πνύκα και το κακόγουστο σκηνικό μεταφέρεται στο Ηρώδειο.
Ο κυβερνητικός τοποτηρητής του Φεστιβάλ Αθηνών προετοιμάζει φιέστα μεγαλόπρεπη… για τους πυρόπληκτους της Αττικής.
Τι να πεις. Τίποτα πια δεν αποτελεί Ιερή στιγμή. Η Σιωπή, η Περίσκεψη, ο Πόνος, ο Σεβασμός των νεκρών γίνονται πολιτικά κόλπα και όχι μόνο... στο μυαλό αδίστακτων ανθρώπων. Ξεκληρισμένες οικογένειες, άταφοι συνάνθρωποί μας, χαμένα παιδιά, σύζυγοι, μητέρες , πατεράδες, καταστροφή πάνω στην καταστροφή και αυτοί το βιολί τους.
Φιέστα για τις πυρκαγιές και μάλιστα κυβερνητική.
Καλέστε λοιπόν τον Τσίπρα και την Δούρου για να συντελεστεί εν χορώ η τυμβωρυχία σας. ΝΤΡΟΠΗ!!!
ΥΓ. Μην σας ξεγελούν. Ο Ελευθερίου χρησιμοποιείται… Εξυπηρετεί όχι μόνο την πολιτική σκοπιμότητα, αλλά και εκείνη τη γνωστή φρικτή παρέα, που την ημέρα του θανάτου του μοίραζε δεξιά και αριστερά Δελτία Τύπου, αποκρύπτοντας –αποσιωπώντας με χυδαίο τρόπο τα «Γράμματα στο Μακρυγιάννη» και φυσικά το όνομά μου. Ένα έργο, που αγαπήθηκε, τραγουδήθηκε, έγινε διαχρονικό και ξεπέρασε σε πωλήσεις τις οκτακόσιες χιλιάδες. Καταλαβαίνετε τι βρωμιά είμαστε αναγκασμένοι να αντιμετωπίζουμε κάθε στιγμή.
Ελπίζω να μην χρειαστεί να πω περισσότερα.
ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ
10 Αυγούστου 2018



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΧΟΥΝ ΔΙΩΞΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΣΑΝ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 20% ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ.!!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για Καλό και για Κακό
Κομεντί 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 100'
Γαλλοβελγική ταινία, σκηνοθεσία Καρίν Ταρντιέ με τους: Φρανσουά Νταμιέν, Σεσίλ ντε Φρανς, Γκι Μαρσάν, Αντρέ Βιλμς
Ένας άντρας μαθαίνει τυχαία πως ο άνθρωπος που τον ανέθρεψε δεν είναι ο πατέρας του και ξεκινά την αναζήτηση του βιολογικού, γεγονός που θα τον φέρει απέναντι σε ακόμη περισσότερες αποκαλύψεις.
Καταπληκτική και ευφυέστατη κομεντί, την οποία καθοδηγούν επιτυχώς οι ευγενείς προθέσεις της σκηνοθέτιδας.
Λέμε συχνά πως ο κόσμος είναι μικρός, πως όλοι γνωρίζονται με κάποιον τρόπο και οι ζωές τους έχουν διασταυρωθεί. Όχι όμως τόσο μικρός και με τόσες πολλές συμπτώσεις όσες παρακολουθούμε στην ταινία της Καρίν Ταρντιέ. Όλα ξεκινούν όταν ο μεσήλικος Ερβάν μαθαίνει έπειτα από μια ιατρική εξέταση πως ο άνθρωπος που τον ανέθρεψε δεν είναι ο πατέρας του. Με τη βοήθεια μιας ντετέκτιβ βρίσκει σύντομα τον «σωστό» μπαμπά και αμέσως ξεκινά μια σειρά αποκαλύψεων και οικογενειακών μπερδεμάτων, τα οποία η μητέρα τύχη (;) μετατρέπει σε ευτυχείς  συμπτώσεις.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ενοχλούν τα γκράφιτι τους Ισραηλινούς στο «Τείχος του Αίσχους» στην Παλαιστίνη
 Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018, 11:00
Η Hanaa Hamash, ζωγράφος από την Γάζα, αναγκάσθηκε να καταφύγει πλέον στην Τουρκία από τις δυσκολίες στην αναζήτηση εργασίας στην κατεχόμενη Παλαιστίνη.
Όπως δήλωσε στο Al-Monitor, η πτυχιούχος Καλών Τεχνών, από το Πανεπιστήμιο Al-Aqsa, ξεκίνησε την καλλιτεχνική της καριέρα το 2007, και έχει στο ενεργητικό της παρουσία σε εκθέσεις στις ΗΠΑ, Ουκρανία, Αίγυπτο και Τουρκία, αλλά τελικά αναγκάσθηκε να ξενιτευθεί.
Πολλές είναι οι νεαρές Παλαιστίνιες ζωγράφοι που αυτοσχεδιάζουν διακοσμώντας το διαχωριστικό «Τείχος του Αίσχους», που κατασκεύασαν οι Ισραηλινοί για να εμποδίσουν την πρόσβαση στους παράνομους εποικισμούς τους στα κατεχόμενα εδάφη.
Στον σχεδιασμό των γκράφιτι, που ενοχλούν ιδιαίτερα - λόγω των συνθημάτων που τα συνοδεύουν- τις ισραηλινές αρχές, έχουν καταφύγει και πολλές φοιτήτριες που αναζητούν εργασία χωρίς αποτέλεσμα.
Η αυτοσχέδια τέχνη έτσι έχει αποκτήσει έναν ακόμη τρόπο διαμαρτυρίας των Παλαιστίνιων που δεν έχουν πολλούς τρόπους να διαμαρτυρηθούν και για τις μεγάλες οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν λόγω της ισραηλινής κατοχής των εδαφών τους και τις δυσκολίες - λόγω του Τείχους - να πάνε στις περιουσίες τους.
Η Hoda Hourani, ερασιτέχνης ζωγράφος από την γειτονιά Zahra στην Γάζα, δήλωσε στο Al-Monitor πως ζωγράφιζε από παιδί, και τώρα σπουδάζει με την βοήθεια της οικογένειάς της Αρχιτεκτονική στο Ισλαμικό πανεπιστήμιο της Γάζας, επειδή γνωρίζει πως η πώληση έργων τέχνης δεν μπορεί να θρέψει τον καλλιτέχνη.
Για να προσθέσει πως η καριέρα στην Τέχνη είναι περισσότερο δύσκολη για τις γυναίκες παρά για τους άνδρες.
Η «διακόσμηση» του Τείχους «απαγορεύεται»
Πρόσφατο επεισόδιο που αποδεικνύει πόσο ενοχλούνται οι ισραηλινές αρχές από της ‘διακόσμηση’ του διαχωριστικού Τείχους, είναι η σύλληψη δύο Ιταλών καλλιτεχνών γκράφιτι, καθώς ζωγράφιζαν το πορτρέτο της φυλακισμένης (τότε ακόμη) 17χρονης Παλαιστίνιας Ahed Tamimi, λίγες ημέρες πριν την απελευθέρωσή της.
Ισραηλινός αστυνομικός εκπρόσωπος είχε αρνηθεί να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για την σύλληψη εκείνη.
Τη σύλληψη των Ιταλών καλλιτεχνών, μαζί με Παλαιστίνιο που τους συνόδευε, είχε αποκαλύψει στο Twitter η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλσιστίνης.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Καθυστερεί η ανταρCia, ΣΕΚ ΛΑΕ  αναρχοτσουτσεκια και σια... Άρχισαν τα όργανα... πρεπει να ξεκινησουν προπαγάνδα υπέρ των τρομοκρατών στην Idlib...
Επιτροπές του ΟΗΕ μπήκαν στο Νατοϊκό χορός και ήδη μιλούν για αιματοχυσία που θα συμβεί στην Idlib και πρέπει ν' αποφευχθεί!
Δηλαδή ο Αραβικός στρατός της Συρίας να μην απελευθερώσει την πόλη και περιοχή από τους τρομοκράτες;
Εκεί στη Θεσσαλονίκη οι "Συγκλητικοί" του ΝΑΤΟ που ανησυχούσαν για τη Γκούτα... το Χαλέπι... αλλά και η "αριστερά" του Σόρος που στήριξε τα ανθρωπόμορφα κτήνη δεν θα κάνουν κάποια κινητοποίηση "για να αποφευχθεί η αιματοχυσία";
Εκεί στο City Plaza, τη γιάφκα των ξένων μυστικών υπηρεσιών δεν θα κινητοποιήσετε τις μάζες; Η θυγατέρα του Λαφαζάνη επικεφαλης της παρανομης κρατικης καταπατησης του City Plaza θα μείνει με σταυρωμένα χέρια μπροστά στη σφαγή που ετοιμάζει ο "χασάπης" Άσαντ;
Είναι τέτοια η ήττα των ιμπεριαλιστών και των λακέδων τους που θα μείνει στην ιστορία!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θάνατος στις ΗΠΑ κραυγάζει ο τραγικός πατέρας!
Είναι ο Γιουσούφ μου... κραυγάζει ο τραγικός πατέρας!
51 παιδάκια μικρότερα των 10 ετών νεκρά...
71 παιδάκια χαροπαλεύουν...
 Κανείς δεν μιλάει για τη γενοκτονία στην Υεμένη...
Ο λαός της Υεμένης θα νικήσει!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτό δεν θα το δείξει ποτέ η κατοχικη ΕΡΤ, δεν θα το αναφέρουν ποτέ οι δημοσιογραφικές πόρνες των ιδιωτικων βωθροκαναλων...
Οι ενορίτισσες των Ελληνορθόδοξων εκκλησιών, μαζί με όλες τις άλλες χριστιανικές εκκλησίες,  ετοιμάζουν τα γεύματα για τους στρατιώτες που πολεμούν στο μέτωπο την τρομοκρατία... Το '40 το έκαναν στην πατρίδα μας για τους δικούς μας φαντάρους πλέκοντας κάτι ζεστό...
...τουναντίον θα εμφανίζεται ο κάθε αμερικανοτσόγλανος Κοτζιάς να το παίζει δηθεν κι υπερασπιστής των Ελληνορθοδόξων της Συρίας ο αληταρας ψευτης.
Άσε που μπορεί να εμφανιστούν ως υπερασπιστές της Ελληνορθοδοξίας στη Συρία κι ο Βαρθολομαίος με τον
Ιερώνυμο!
Αυτό είναι το εικονοστάσι στα σπίτια των Ελληνορθοδόξων της Συρίας με τη φωτογραφια του Ασαντ από κατω! Κι αυτό τρομοκρατεί τόσο τον Βαρθολομαίο κι Ιερώνυμο, όσο και τα αμερικανοτσογλάνια της ιμπεριαλιστικής "αριστεράς"!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι Χριστιανοι δεν είναι φιλοξενουμενοι ουτε αποδημιτικα πουλια. Αποτελουν έναν από τους γνησιους ιδρυτες του Εθνους και χωρις αυτους, δεν υπαρχει Συρια.
Προεδρος Μπασαρ Αλ Ασαντ, 17 Σεπτεμβρη 2017



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όλα έτοιμα για την Διεθνή Έκθεση της Δαμασκού 2018
Η Ελλάδα απαγορεύει σε ελληνικές επιχειρήσεις να πάνε Δαμασκό, να πουλήσουν προϊόντα κι υπηρεσίες...
- Άμεση Αποκατάσταση των Διπλωματικών Σχέσεων με τη Συρία – Άρση του Εμπάργκο κατά του λαού της Συρίας



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Asma Assad πριν πολλά χρόνια σε επίσκεψή της σε ορφανοτροφείο μιλάει με τον μικρό Yazen Al-Ali, παιδί Μάρτυρα των αγώνων της Συρίας εναντίον του σιωνισμού, που συνεχώς παρακολουθούσε και στήριζε, όπως κάνει και σήμερα με τα όλα τα ορφανά παιδιά των Μαρτύρων της Λευτεριάς...
Ο μικρός Yazen Al-Ali μεγάλωσε στο ορφανοτροφείο, πήγε σχολείο, έδωσε εξετάσεις και κέρδισε τη φοιτητική ιδιότητα στην Ιατρική Σχολή της Δαμασκού...
Προχθές ήταν ανάμεσα στους γιατρούς που νοσήλευσαν την πρώτη κυρία της Συρίας και επιμελήθηκαν τη χημειοθεραπεία της...
Συγκινημένος ο γιατρός της έδειξε τη φωτογραφία τους από το ορφανοτροφείο...
Αυτή είναι η περηφανη δημοκρατικη Συρία...
Αυτή τη Συρία ήθελε να "εκδημοκρατίσει" η "πολιτισμένη" δύση μέ τις στρατιές των μισθοφόρων φονιάδων...
Αυτή είναι η Συρία στην οποία η Ελλάδα κάνει εμπάργκο κι έχει διακόψει τις διπλωματικές σχέσεις, θεωρώντας της εχθρική χώρα προς την πατρίδα μας



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Wishing the Syrian Arab Army good luck and a swift victory in Idlib...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για Καλό και για Κακό
Κομεντί 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 100'
Γαλλοβελγική ταινία, σκηνοθεσία Καρίν Ταρντιέ με τους: Φρανσουά Νταμιέν, Σεσίλ ντε Φρανς, Γκι Μαρσάν, Αντρέ Βιλμς
Ένας άντρας μαθαίνει τυχαία πως ο άνθρωπος που τον ανέθρεψε δεν είναι ο πατέρας του και ξεκινά την αναζήτηση του βιολογικού, γεγονός που θα τον φέρει απέναντι σε ακόμη περισσότερες αποκαλύψεις.
Καταπληκτική και ευφυέστατη κομεντί, την οποία καθοδηγούν επιτυχώς οι ευγενείς προθέσεις της σκηνοθέτιδας.
Λέμε συχνά πως ο κόσμος είναι μικρός, πως όλοι γνωρίζονται με κάποιον τρόπο και οι ζωές τους έχουν διασταυρωθεί. Όχι όμως τόσο μικρός και με τόσες πολλές συμπτώσεις όσες παρακολουθούμε στην ταινία της Καρίν Ταρντιέ. Όλα ξεκινούν όταν ο μεσήλικος Ερβάν μαθαίνει έπειτα από μια ιατρική εξέταση πως ο άνθρωπος που τον ανέθρεψε δεν είναι ο πατέρας του. Με τη βοήθεια μιας ντετέκτιβ βρίσκει σύντομα τον «σωστό» μπαμπά και αμέσως ξεκινά μια σειρά αποκαλύψεων και οικογενειακών μπερδεμάτων, τα οποία η μητέρα τύχη (;) μετατρέπει σε ευτυχείς  συμπτώσεις.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Για καλό και για κακό -  Tαινία του 2017

Με τους Φρανσουά Νταμιέν («Οικογένεια Μπελιέ») και Σεσίλ Ντε Φρανς («Η Ομορφότερη Εποχή», «The Young Pope»)
Δεν μπορείς να διαλέξεις τους γονείς σου. Ή μήπως μπορείς; …σε αυτή την τρελή, τρυφερή και ανάλαφρη αισθηματική κωμωδία madein France!

Σύνοψη:
Τα πάνω, κάτω έρχονται στη ζωή του Εργουάν, που ζει καθαρίζοντας ξεχασμένες βόμβες και νάρκες στη γαλλική περιφέρεια, όταν μαθαίνει πως ο πατέρας του δεν είναι ο αληθινός του πατέρας! Παρά τη στοργή για τον άντρα που τον μεγάλωσε, ξεκινάει διακριτικά να ανακαλύψει τον βιολογικό του πατέρα και καταφέρνει να εντοπίσει τον Τζόσεφ, έναν αξιαγάπητο παππούλη.
 Όταν τα πράγματα μοιάζουν να έχουν μπει σε μια σειρά, μια άλλη αναπάντεχη «βόμβα» χτυπάει τον Εργουάν με τη μορφή της όμορφης Άννα.
Μόνο που η Άννα είναι η κόρη του Τζόσεφ…!
«Έξυπνο και ανατρεπτικό. Η κωμωδία – έρωτας των Καννών!» - Le Parisien
 «Η ταινία που συγκινεί το κοινό!» - Allo cine

Απολαυστικοί διάλογοι και χαρακτήρες που υποδύονται οι υπέροχοι Φρανσουά Νταμιέν («Οικογένεια Μπελιέ») και Σεσίλ Ντε Φρανς («Η Ομορφότερη Εποχή», «The Young Pope»), το ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ επιλέχθηκε στο απαιτητικό Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών του 70ου Φεστιβάλ Καννών και κέρδισε κοινό και κριτικούς κάνοντας πάνω από 700.000 εισιτήρια.
Σκηνοθεσία: Καρίν Ταρντιέ / Carine Tardieu
Σενάριο: Carine TARDIEU, Raphaλle MOUSSAFIR, Michel LECLERC
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Pierre COTTEREAU
Μοντάζ: Christel DEWYNTER
Ήχος: Ivan DUMAS, Julie BRENTA, Thomas GAUDER
Με τους: Francois DAMIENS, Cecile DE FRANCE, Guy MARCHAND, Andre WILMS
Χώρα Παραγωγής: Γαλλία - Βέλγιο
Φορμά: Έγχρωμο
Διάρκεια: 100'
Έτος Παραγωγής: 2017
Από 9 Νοεμβρίου 2017 στους Κιν/φους


Ο Ερουάν, 40άρης χήρος που διαβιώνει «αλιεύοντας» ξεχασμένες από τον πόλεμο νάρκες στη γαλλική Βρετάνη, καθώς παραλαμβάνει τα αποτελέσματα μιας τυπικής εξέτασης DNA για την ανύπαντρη έγκυο κόρη του, μαθαίνει πως ο πατέρας του δεν είναι ο βιολογικός του μπαμπάς. Παρά τη στοργή για τον άντρα που τον μεγάλωσε, ξεκινά διακριτικά, δια μέσου μιας ντεντέκτιβ, την αναζήτηση του αληθινού του πατέρα, τον οποίο και θα εντοπίσει τελικά μόλις λίγες γειτονιές παρακάτω. Είναι ο αξιαγάπητος Ζοζέφ που ζει μόνος με τον σκύλο του. Που συμμετείχε στις διαδηλώσεις ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ και της Αλγερίας, αλλά τώρα πια έχει γεράσει και έχει αποτραβηχτεί. Στην ίδια περιοχή θα γνωρίσει τυχαία και την Ανά, μια γλυκιά νοσοκόμα, την οποία θα ερωτευθεί αμέσως. Μέχρι που ανακαλύπτει πως πρόκειται για την… κόρη του Ζοζέφ!
Ενας μεσήλικας ψάχνει απεγνωσμένα τον πατέρα του, αποφασισμένος να ξεκαθαρίσει τη βιολογική του καταγωγή, την ίδια στιγμή που η κόρη του δεν ξέρει –και ούτε θέλει να ξέρει- ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού που εγκυμονεί, κατηγορηματική στο να το μεγαλώσει μόνη. Ενας πυροτεχνουργός που βάζει καθημερινά τη ζωή του σε κίνδυνο, αγνοώντας μόνιμα πού «πατά», βρίσκεται ξαφνικά αντιμέτωπος με διλήμματα (δύο πατεράδες, κόρη που προορίζει εαυτόν για ανύπαντρη μητέρα, πιθανή αιμομιξία με θετή αδελφή) που αποδείχνονται απειλητικότερα των θαμμένων ναρκών.