Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Κυριακη 28 Οκτωβριου 2018


ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΟΧΙ!
Νέα αθλιότητα της Δούρου, μετά από την κυνική δήλωση ότι οι εκατό νεκροί στο Μάτι ήταν "μια στραβή στη βάρδιά της". Με τους συγγενείς των νεκρών να έχουν καταθέσει μηνύσεις εναντίον της.
Αυτή τη φορά, σε μια απροκάλυπτη εκδήλωση απέχθειας προς τους αγώνες για εθνική ανεξαρτησία και ελευθερία, τάχθηκε υπέρ της κατάργησης του εορτασμού του ΟΧΙ και της αντικατάστασής του από τη μέρα της Απελευθέρωσης της Αθήνας.
Την ενοχλεί το αντιφασιστικό ΟΧΙ, όπως και κάθε ΟΧΙ προς τους όποιους ισχυρούς, την αμερικανόδουλη υπάλληλο των μνημονιακών πολιτικών.
Και με περισσό θράσος ζητάει να πάψουμε να τιμούμε εκείνους που πολέμησαν τον φασισμό στα βουνά της Πίνδου.
Για να γιορτάζουμε την "εθνική ενότητα" του Γεωργίου Παπανδρέου και την απόβαση των Βρετανών στην Ελλάδα. Για να γιορτάζουμε τη νέα κατοχή που μας υποχρέωσε σε Δεκέμβρη και Εμφύλιο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΙΜΑ - ΤΙΜΗ ΚΙ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ!
Συλλογη από κρασια με τη φατσα του Μουσολινι στην ετικετα, και δυο σημαιακια με τη σβαστιγγα σε ένα ποτήρι .
Μέρα που 'ναι σήμερα, ας ξαναθυμηθούμε τα ευρήματα της έρευνας στο σπίτι του Χρήστου Παππά, βουλευτή της ναζιστικής συμμορίας.
Λάτρης των εισβολέων και κατακτητών της πατρίδας του ο... Έλλην εθνικιστής!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Νέα κραυγαλέα περίπτωση εμπλοκής αστυνομικών σε υπόθεση παράβασης του κοινού ποινικού δικαίου, που προστίθεται σε ανάλογες καταστάσεις που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας, ενώ προβληματισμό προκαλεί η σιωπή της αρμόδιας υπουργού Όλγας Γεροβασίλη.
Συγκεκριμένα, με την εξάρθρωση κυκλώματος μαστροπών που δρούσε στη Μεσσηνία και την Αρκαδία, αποκαλύφτηκε ότι σ’ αυτό καίρα θέση κατείχαν δύο άνδρες της ΕΛ.ΑΣ., μέσω των οποίων το κύκλωμα κατόρθωνε να δρα χωρίς αστυνομικές ενοχλήσεις.
Η υπόθεση αυτή δημοσιοποιείται μόλις δύο εικοσιτετράωρα από την δημοσιοποίηση βίντεο, με το οποίο αποκαλύπτεται ότι η μεταγωγή του αστυνομικού που λήστευε μετανάστες και προωθούσε στην αγορά λαθραία εμπορεύματα, ήταν ψεύτικη και σκηνοθετημένη από τους συναδέλφους του της ΕΛ.ΑΣ. Οι οποίοι δεν δίστασαν να ξεσπάσουν σε ύβρεις και απειλές προς τους δημοσιογράφους που αποκάλυψαν την απάτη.
Ιδιαίτερο προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι η συνήθως λαλίστατη υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη σιωπά επιδεικτικά, δίνοντας την εντύπωση ότι ενοχλείται όχι από τα περιστατικά αστυνομικής παραβατικότητας όσο από την αποκάλυψή τους.
Άλλωστε, παρά τις αλλεπάλληλες καταγγελίες τόσο για τις βαρβαρότητες των ΜΑΤ στην κατεχόμενη Λευκίμμη όσο και για τις συλλήψεις απολυμένων γυναικών στα Γιάννενα από ασφαλίτες, η στάση της είναι η ίδια: Σιωπή!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Από το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου οι δυνάμεις του φασιστικού Άξονα καταλάμβαναν τη μία μετά την άλλη τις ευρωπαϊκές χώρες, σχεδόν χωρίς αντίσταση. Η άμυνα της Πολωνίας και της Γαλλίας κατέρρευσε μέσα σε λίγες μέρες. Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Δανία, δεν αντέταξαν καμία άμυνα. Μόνο η Νορβηγία αντιστάθηκε επί δύο μήνες (από τις 9 Απριλίου έως τις 7 Ιουνίου 1940), με τον στρατό της να συμπληρώνεται και από σημαντικές δυνάμεις, κυρίως βρετανικές, αλλά και γαλλικές και πολωνικές.
Η Ελλάδα ήταν η πρώτη και μοναδική χώρα που δέχτηκε επίθεση από στρατό του Άξονα και όχι μόνο αμύνθηκε αποτελεσματικά, αλλά ο εισβολέας καταδιώχτηκε και εκτός συνόρων.
Η εποποιία αυτή, από την ιταλική επίθεση της 28ης Οκτωβρίου 1940 μέχρι τη γερμανική εισβολή τον Απρίλιο 1941, έδωσε στους αντιφασίστες όλου του κόσμου και στους λαούς της κατεχόμενης Ευρώπης την ελπίδα ότι ο φασισμός μπορεί να νικηθεί.
Και στον ελληνικό λαό την πεποίθηση ότι μπορεί να νικήσει και πάλι, ακόμη και μετά την κατάληψη της χώρας από τα στρατεύματα του φασιστικού Άξονα. Ακριβώς όπως του έλεγε το ΕΑΜ, που οργάνωσε τον πρώτο εορτασμό ήδη την 28η Οκτωβρίου 1941, με διαδηλώσεις και συγκρούσεις με τους φασίστες κατακτητές.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Ο κομμουνιστής που είναι διεθνιστής μπορεί να είναι και πατριώτης; Θεωρούμε πως όχι μόνο μπορεί, αλλά και επιβάλλεται να είναι» (Μάο Τσε-τουνγκ)
Μπορεί να φαίνεται παράδοξο, αλλά μόνο σε όσους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με τη θεωρητική και ιστορική κληρονομιά του εργατικού κινήματος. Κι όμως:
Το κομμουνιστικό κίνημα, που συγκροτήθηκε μετά τον τερματισμό του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου από τις δυνάμεις της αριστερής πτέρυγας της σοσιαλδημοκρατίας, που αντιτάχθηκαν στον πόλεμο, υψώνοντας τη σημαία του διεθνισμού, θα γίνει ηγεμονική δύναμη σε μια σειρά χώρες της Ευρώπης και της Ασίας κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, υψώνοντας τη σημαία του πατριωτισμού. Και από τη θέση αυτή θα διεκδικήσει και θα κατακτήσει την εξουσία, όχι μόνο χάρη στη συμβολή του απελευθερωτικού σοβιετικού Κόκκινου Στρατού, αλλά και μέσα από αυθεντικές λαϊκές επαναστάσεις, όπως στη Γιουγκοσλαβία, την Κίνα κ.ά. χώρες.
Βέβαια, δεν υπάρχει τίποτα το παράδοξο σ’ αυτή τη φαινομενική αντίφαση, ακριβώς γιατί το διεθνές εργατικό κίνημα, από τα πρώτα του βήματα, ήταν αδιάρρηκτα συνδεδεμένο τόσο με τον πατριωτισμό όσο και με τον διεθνισμό. Στη συνείδηση των επαναστατών σοσιαλιστών όλου του κόσμου είχε πάντα ιδιαίτερη βαρύτητα η Κομμούνα του Παρισιού, το 1871, όταν η ανάληψη της υπεράσπισης της πόλης από το προλεταριάτο και τον λαό, έναντι του προελαύνοντος πρωσικού στρατού με τον οποίο είχε συνθηκολογήσει η αστική κυβέρνηση του Θιέρσου, αποτέλεσε το έναυσμα για την πρώτη σοσιαλιστική επανάσταση. Την πρώτη έφοδο της εργατικής τάξης προς τον ουρανό.
Τη σχέση του εργατικού κινήματος με τον λαϊκό πατριωτισμό τόνιζε επανειλημμένα ο Λένιν, ακόμη και κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Τότε που όλο το βάρος της δράσης των επαναστατών σοσιαλιστών ήταν η πάλη κατά του πολέμου, για τη διεθνιστική συναδέλφωση των στρατιωτών ανεξαρτήτως εθνικότητας και τη μετατροπή του πολέμου σε σοσιαλιστική επανάσταση.
Ακριβώς τότε, ο Λένιν έγραφε ξανά και ξανά ότι ο πατριωτισμός και η υπεράσπιση της πατρίδας κάθε άλλο παρά ξένα είναι προς τους μαρξιστές, τονίζοντας ιδιαίτερα την ανάγκη ακριβούς ανάγνωσης της περίφημης φράσης του «Κομμουνιστικού Μανιφέστου», «οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα»:
«Στο “Κομμουνιστικό Μανιφέστο” λέγεται ότι οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα.
Όμως, εκεί δεν λέγεται μόνο αυτό. Εκεί λέγεται ακόμη ότι με τη διαμόρφωση των εθνικών κρατών, ο ρόλος του προλεταριάτου γίνεται κάπως ιδιόμορφος. Αν πάρουμε την πρώτη θέση (οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα) και ξεχάσουμε τη σύνδεσή της με το δεύτερο (οι εργάτες διαμορφώνονται ως τάξη εθνικά, όχι όμως με την ίδια έννοια που διαμορφώνεται η αστική τάξη), θα κάνουμε πολύ μεγάλο λάθος.
Πού βρίσκεται η σύνδεση αυτή; Κατά τη γνώμη μου, ακριβώς στο γεγονός ότι, όταν έχουμε δημοκρατικό κίνημα (σε μια τέτοια στιγμή, σε μια τέτοια συγκεκριμένη κατάσταση), το προλεταριάτο δεν μπορεί να μην το υποστηρίξει (συνεπώς δεν μπορεί να μην υπερασπίσει και την πατρίδα σε ένα εθνικό πόλεμο)».
(Β.Ι. Λένιν, Άπαντα – Σύγχρονη Εποχή, τ. 49, σ. 329)
Η Κομμουνιστική Διεθνής και τα κατά τόπους Κ.Κ. που υποστήριξαν τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες των λαών κατά της αποικιοκρατίας σε όλη την περίοδο του Μεσοπολέμου, θα ταχθούν ξεκάθαρα κατά του επελαύνοντος φασισμού κατά τη δεκαετία του 1930, και του κατακτητικού πολέμου της φασιστικής Ιταλίας κατά της Αιθιοπίας και της κατάληψης της Αλβανίας, της κατάληψης της Τσεχοσλοβακίας από τη ναζιστική Γερμανία, με τη συναίνεση των άλλων δυτικών ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, της ιαπωνικής εισβολής κατά της Κίνας, στην υπεράσπιση της οποίας πρωτοστάτησε το κινέζικο Κ.Κ.
Ακόμη κι όταν η ΕΣΣΔ υπέγραψε το σύμφωνο μη επίθεσης με τη ναζιστική Γερμανία, προκειμένου να καθυστερήσει την προβλεπόμενη γερμανική εισβολή στα εδάφη της, η στάση των Κ.Κ. της Ελλάδας και της Γιουγκοσλαβίας κατά τη γερμανική εισβολή τον Απρίλιο 1941, διαψεύδει την αντικομμουνιστική και αντισοβιετική προπαγάνδα που συνδέει το σύμφωνο αυτό με δήθεν αντίθεση στην υπεράσπιση των χωρών που δέχονταν επίθεση από τις στρατιές του Γ΄ Ράιχ.
Στην περίπτωση της Ελλάδας, μάλιστα, η στάση αυτή ήταν ξεκάθαρη μήνες πριν, κατά την εκδήλωση της επίθεσης της φασιστικής Ιταλίας, στις 28 Οκτωβρίου 1940. Το ιστορικό γράμμα του κρατούμενου από τη δικτατορία Μεταξά ηγέτη του ΚΚΕ Νίκου Ζαχαριάδη, που υιοθετήθηκε από το σύνολο των φυλακισμένων και εξόριστων αλλά και από τη μεγάλη πλειονότητα των παράνομων αγωνιστών του κόμματος, δεν αφήνει περιθώρια παρανοήσεων. Ούτε ακυρώνεται από τα επόμενα δύο γράμματα του κομμουνιστή ηγέτη, που μετά την απόκρουση της ιταλικής επίθεσης και την εκδίωξη των εισβολέων στο αλβανικό έδαφος, ζητούσαν τον τερματισμό του πολέμου με σοβιετική μεσολάβηση.
Η στάση αυτή των Ελλήνων κομμουνιστών κατά την ιταλική και στη συνέχεια τη γερμανική επίθεση, αποτέλεσε και τη βάση για τον πρωταγωνιστικό τους ρόλο στην ανάπτυξη του αντιστασιακού κινήματος στα χρόνια της φασιστικής κατοχής, στο οποίο το ΚΚΕ προσανατολίστηκε –παρά τους ισχυρισμούς της αντικομμουνιστικής προπαγάνδας- πολύ πριν τη γερμανική επίθεση στην ΕΣΣΔ.
Είναι γνωστό το άρθρο του Μιλτιάδη Πορφυρογένη, ηγετικού στελέχους του κόμματος, στην εφημερίδα «Κρητικά Νέα», στις 16 Μαΐου 1941, με το οποίο καλούσε σε συμμετοχή στον αγώνα ενάντια στην επικείμενη γερμανική επίθεση στην Κρήτη. Όπως και η απόφαση της Ολομέλειας της Κ.Ε. του ΚΚΕ, στις αρχές Ιουνίου, που προσανατόλιζε σαφώς στην οργάνωση και ανάπτυξη αντιστασιακού εθνικοαπελευθερωτικού κινήματος.
Ήταν αυτή ακριβώς η στάση των Ελλήνων κομμουνιστών που ανέδειξε το ΕΑΜ σε κύρια δύναμη Αντίστασης και το ΚΚΕ σε ηγεμονική δύναμη στις γραμμές του και στην ελληνική κοινωνία. Διαμορφώνοντας όρους για μια λαοκρατική διέξοδο, σε μια Ελλάδα ελεύθερη και ανεξάρτητη.
Είναι αυτή ακριβώς η στάση των Ελλήνων κομμουνιστών που αποτέλεσε ισχυρή παρακαταθήκη στους αγώνες που ακολούθησαν κατά της βρετανικής επέμβασης τον Δεκέμβρη 1944, κατά της αμερικανικής επέμβασης στον Εμφύλιο, κατά της Αμερικανοκρατίας επί δεκαετίες κατόπιν, με αποκορύφωμα την εξέγερση του Νοέμβρη 1973, κατά της αμερικανόδουλης στρατιωτικής δικτατορίας.
Είναι αυτή ακριβώς η στάση των Ελλήνων κομμουνιστών, που αποτελεί και σήμερα ισχυρή παρακαταθήκη στον αγώνα κατά της υπαγωγής της χώρας μας στο ζυγό της μνημονιακής και μετα-μνημονιακής επιτροπείας και των κινδύνων που συνεπάγεται για την ασφάλεια και την ειρήνη η τυχοδιωκτική σύμπλευση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής με τα συμφέροντα του ευρωατλαντικού ιμπεριαλισμού.
Το ΟΧΙ του 1940, η άρνηση του ελληνικού λαού να αποδεχτεί την υποδούλωση και τον εξανδραποδισμό του, αποτελεί και σήμερα φωτεινό σηματοδότη για νέους αγώνες για την ανάκτηση της εθνικής και λαϊκής κυριαρχίας. Και όπως και τότε έτσι και τώρα, την κύρια ευθύνη για τη νικηφόρα διεξαγωγή τους την επωμίζεται η Αριστερά. Που είναι διεθνιστική και φιλειρηνική, ακριβώς γιατί είναι συνάμα και πατριωτική.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Φιλοναζί Αμερικάνος σκότωσε 11 και τραυμάτισε 6 σε Συναγωγή στο Pittsburgh κραυγάζοντας « όλοι οι Εβραίοι πρέπει να πεθάνουν » …..Με παραποιημένη αναφορά από το  »κατ ΄Ιωάννην » επιτέθηκε ο σεκταριστής στη Συναγωγή…
28/10/2018 – 10.30
11 νεκροί και 6 τραυματίες εκ των οποίων οι 4 είναι αστυνομικοί από την επίθεση σε Συναγωγή στις ΗΠΑ. Ο 46χρονος Robert Bowers που συνελήφθηκε για το μακελειό στη Συναγωγή το Δένδρο της Ζωής στις ΗΠΑ είχε διατυπώσει ύβρεις αντισημιτισμού σε κοινωνικό δίκτυο που πρόσκειται στην ακροδεξιά και ήταν άγνωστος στην αστυνομία. Κατά την επίθεση ομοίως εξέφρασε απειλές αντισημιτισμού. Ο τρομοκράτης που ταυτοποιήθηκε από τις αρχές ως ο Robert Bowers, επιτέθηκε περί τις 10h00 τοπική ώρα (14h00 GMT) στη Συναγωγή Tree of Life του Pittsburgh, σε αυτή τη μεγάλη πόλη της Pennsylvanie, στα ΒΑ των ΗΠΑ.
Κραύγαζε « όλοι οι Εβραίοι πρέπει να πεθάνουν », σύμφωνα με τα μίντια και άρχισε να πυροβολεί τους πιστούς που είχαν συγκεντρωθεί αυτή τη μέρα του chabbat, για να εορτάσουν τη γέννηση ενός παιδιού.
Συνελήφθηκε μετά την ανταλλαγή πυρών με την αστυνομία και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο. Θα διωχθεί συν τοις άλλοις και για έγκλημα αντισημιτισμού και θ΄αντιμετωπίσει ως και τη θανατική ποινή σύμφωνα με τον Υπ.Δικαιοσύνης των ΗΠΑ τον Jeff Sessions. Αντιμετωπίζει 29 κατηγορίες.
Ο Donald Trump κατήγγειλε μια « ενέργεια δαιμονική μαζικού εγκλήματος »,και η κόρη του Ivanka, που είναι προσήλυτη στον Ιουδαϊσμό είπε: «Η Αμερική είναι ισχυρότερη από τις πράξεις ενός διεστραμμένου και σεκταριστή αντισημίτη».
Το FBI ανέφερε πως ο Bowers δεν ήταν γνωστός στις αρχές. Αλλά αυτός εμφανώς είναι δράστης μιας σειράς αναρτήσεων αντισημιτικών στο διαδίκτυο και κυρίως στο site Gab.com.
Μια αναφορά επίσης ψηλά στη σελίδα του Bowers δήλωνε: « οι Εβραίοι είναι παιδιά του Satan »….
Στο προφίλ του χρησιμοποιεί λανθασμένη μετάφραση του στίχου 44 από το κεφ. 8 του κατά Ιωάννη ευαγγελίου αφού κακώς μεταφράζει στην αγγλική ότι ο Χριστός είπε  »οι Εβραίοι είναι τα παιδιά του Σατανά. » Η ακριβής αναφορά του συγκεκριμένου στίχου που είναι άλλωστε γραμμένος στην ελληνική είναι Ιω. 8,44              »ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ ». Αναφέρετε στα συγκεκριμένα πρόσωπα δια το  »εσείς/υμείς » και κατ΄επέκταση σε όσους διαχρονικά διακατέχονται από την ίδια αντίληψη ποιά; την ανθρωποκτόνα διάθεση. Τι τους καταμαρτυρεί και γιατί δεν είναι αντισημιτική η αναφορά του άλλωστε Ιουδαϊκής προέλευσης ως προς τον κόσμο Ιησού το αναφέρει 3 στίχους παραπάνω. Ιω. 8,40             νῦν δὲ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι. Καταμαρτυρεί στον εκάστοτε εμφορούμενο από ανθρωποκτόνα διάθεση αυτόν τον χαρακτηρισμό. Το ότι δεν τον απευθύνει στους Ιουδαίους αλλά στους ανθρωποκτόνους σαν τον δράστη ας πούμε τον χθεσινό ξεκαθαρίζει από το στίχ.
“εάν πράγματι ήσασθε τέκνα του Αβραάμ, θα εκάνατε τα έργα του Αβραάμ.
Ιω. 8,40             νῦν δὲ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ἄνθρωπον ὃς τὴν ἀλήθειαν ὑμῖν λελάληκα, ἣν ἤκουσα παρὰ τοῦ Θεοῦ· τοῦτο Ἀβραὰμ οὐκ ἐποίησεν.
Δεν υπάρχει ίχνος εθνοφυλετικής μομφής του Ιησού προς τους Ιουδαίους. Αντίθετα τους λέει καλώς είστε τέκνα του Αβραάμ έλκετε την καταγωγή σας από τον Αβραάμ όμως αυτό που τους προσάσπτει στους συγκεκριμένους στη συγκεκριμένη ομήγυρη που ζητά τη θανάτωσή του είναι ότι δεν ευθυγραμμίζονται με τα έργα του Αβραάμ με τις αρχές και τις αξίες του Αβραάμ.
Αλλά ως και η THE JERUSALEM POST  σε άρθρο της στις 20/9/2014 μεταφέρει κακώς την ίδια παραποίηση του συγκεκριμένου στίχου δια της γραφίδας του David Turner που παραπέμπει ως πιστότητα μετάφρασης στην αγγλική σε αυτή την ιστοσελίδα  https://biblehub.com/john/8-44.htm. Μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως οι Εβραίοι που έχουν αναδείξει τόσο μεγάλης κλίμακας διανόηση σε όλους τους τομείς διαχρονικά και έχουν μια σχολή σκέψης που εξονυχιστικά εξετάζει τα διάφορα θέματα να ενδίδουν σε παραποιημένη μετάφραση να την διαδίδουν και μάλιστα όταν πρόκειται για καταστάσεις που τείνουν να γίνουν επικίνδυνες….




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Προσήχθη η Γεωργία Μπιτάκου στη μαθητική παρέλαση - Μικροεντάσεις και διαμαρτυρία για τη Μακεδονία
 Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2018, 09:35
Ολοκληρώθηκε η μαθητική παρέλαση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, στο κέντρο της Αθήνας., στην οποία συμμετείχαν όλα τα σχολεία της Α΄ Αθηνών (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), με τον σημαιοφόρο τους και πέντε παραστάτες το καθένα, η μπάντα της Αστυνομίας, η φιλαρμονική της Κέρκυρας, η ομάδα των Special Olympics, καθώς επίσης και οι πρόσκοποι.
Κατά τη διάρκεια της παρέλασης ένας άνδρας και μία γυναίκα, ντυμένοι με παραδοσιακές φορεσιές, κρατώντας σημαίες, η μία με τον ήλιο της Βεργίνας, παρεισέφρησαν ανάμεσα στα σχολεία και παρέλασαν, σταματώντας μπροστά από την εξέδρα των επισήμων και φωνάζοντας συνθήματα.
Επίσης, λίγη ώρα μετά το πέρας της παρέλασης, προσήχθη στο αστυνομικό τμήμα Ακροπόλεως η διοργανώτρια συλλαλητηρίων για την ελληνικότητα της Μακεδονίας, Γεωργία Μπιτάκου, καθώς και ένα άτομο ακόμα. Η Γεωργια Μπιτακου είναι πρων μελος του ΕΠΑΜ.
Η ίδια ανέβασε φωτογραφία της μέσα στο Α.Τ.
Επίσης προκλήθηκε μικροένταση με μέλη της Λαϊκής Ενότητας που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση, όταν επιχείρησαν να προσεγγίσουν τον χώρο των επισήμων.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ξύπνα Βασίλη
Κωμωδία του Δημήτρη Ψαθά
Διαρκεια : 75 '
Σκηνοθ.:Άρης Μπινιάρης
Ερμηνεύουν: Γ. Γάλλος, Ελ. Κωνσταντινίδου, Ηρώ Μπέζου, Άρης Μπινιάρης, Γ. Παπαγεωργίου, Έλ. Τοπαλίδου, Αιν. Τσαμάτης. Σκην.-κοστ.: Π. Μέξης. Μουσ.: Φ. Σιώτας. Φωτ.: Στ. Κάλτσου.
Υπόθεση του έργου
Βρισκόμαστε στα γραφεία του εκδοτικού οίκου Φαρλάκου. Ο Βασίλης, συντηρητικών πολιτικών φρονημάτων, και ο Μάνος, αριστερών, συγκρούονται για τις συνθήκες εργασίας, αλλά και για το περιεχόμενο των βιβλίων που εκδίδονται. Σημείο αιχμής για την πνευματική διαμάχη, ο ποιητής Φανφάρας και η στρατευμένη συντηρητική ποίησή του. Πολύ γρήγορα, όμως, η τύχη τα φέρνει έτσι ώστε οι πολιτικές πεποιθήσεις των δύο συναδέλφων αλλάζουν και οι καταστάσεις που ακολουθούν δοκιμάζουν τους ήρωες. Ένα λαχείο που κερδίζει μετατρέπει τον αριστερό Μάνο σε καπιταλιστή, που έχει σαν συνέπεια να τρελαθεί ο απολυμένος και αριστερός πλέον Βασίλης.
Τα πειράγματα ανάμεσα σε έναν συντηρητικό υπάλληλο, κολλημένο με τα λαχεία, και τον αριστερό συνάδελφό του είναι ο καμβάς πάνω στον οποίο υφαίνεται αυτή η ξεκαρδιστική ιστορία. Ο θεατής θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την γνωστή ιστορία του Βασίλη, του ποιητή Φανφάρα, της Φαρλάκου και των άλλων χαρακτήρων.
Εθνικό Θέατρο (Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»)
Αγ. Κωνσταντίνου 22-24,Κέντρο

Σχολιο.- Αρχικά δεν πρόκειται για θεατρική παράσταση αλλά για κινηματογραφική ταινία, οπτικά και ακουστικά, καθώς σε όλη σχεδόν τη διάρκεια της παράστασης ένα παραβάν χώριζε τους ηθοποιούς από τους θεατές. Ο κος Μπινιάρης πρωτοτύπησε και πάλι, στην απόδοση κειμένου, ερμηνείες, κίνηση, μουσική. Κρίμα όμως που χάριν της πρωτοτυπίας, χάθηκε η μαγεία του θεάτρου, που είναι η αμεσότητα ηθοποιών και θεατών. Κρίμα, πλήρης απογοήτευση..έφυγα με την αίσθηση ότι δεν είδα θέατρο.
Σχολιο.- Η πρωτοπορεία σε όλο της το μεγαλείο Πήγα να δω θέατρο και είδα μια κινηματογραφικη ασπρόμαυρη κάκιστη παρασταση.που θελεις να φύγεις απο την πρώτη στιγμή. Είδα τους Πέρσες του ίδιου σκηνοθέτη και ενθουσιάστηκα. Κρίμα! Ένοιωσα ότι ο σκηνοθέτης δε σεβάστηκε το κοινο.
Σχολιο.- Οι ηθοποιοί πολύ καλοί, ο σκηνοθέτης κανένας δεν κατάλαβε τι ήθελε να κάνει. Πήρε μια θεατρική παράσταση, που του έδωσαν τη σκηνοθεσία, και τη μετέτρεψε σε κινηματογραφική ταινία. Ο θεατής το πρώτο μισάωρο νομίζει ότι έχουν γυρίσει ταινία, για να καταλάβει μετά ότι οι ηθοποιοί παίζουν απευθείας πίσω από το τεράστιο ξύλινο νοβοπάν που παίζεται η ταινία. Γκόσαμε από πρωτοπορεία!
Σχολιο.- ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ! ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΞΥΛΙΝΗ (ΤΥΠΟΥ ΠΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΡΓΟ.ΦΥΓΑΜΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2 σφαίρες στο κεφάλι κ μία στον θώρακα. Για την ελληνική σημαία. Όπως τότε στην Κύπρο. Ανήμερα 28 Οκτωβρίου! Στην Αλβανία


Η Χρυσή Αυγή, οι φασίστες δλδ, αφού δια του εκπροσώπου τους Κασιδιάρη έκαναν ανήμερα 28ης δηλώσεις που έπαιξε το κρατικό κανάλι (φασισμός+φασισμός=φασιστότερα) έχουν κλείσει την Κηφισίας με ελληνικές σημαίες διαμαρτυρόμενοι έξω απ την αλβανική πρεσβεία για τον θάνατο έλληνα που πήγε να σηκώσει την ελληνική σημαία στο αλβανικό έδαφος κι όταν οι αλβανοί μπάτσοι πήγαν να τον σταματήσουν εκείνος άρχισε να τους πυροβολεί με καλάσνικοφ και δεν σταμάτησε ούτε όταν του έλεγαν να παραδοθεί με αποτέλεσμα να τον πυροβολήσουν και να τον σκοτώσουν.
Σχολιο.- Ας μην παίρνουμε τις μετρητοίς την εκδοχή των Αλβανικών αρχών που δεν είναι καλλίτερες ή χειρότερες από τις Ελληνικές... Και πες μου πόσοι Αλβανοί σήκωσαν στη χώρα μας Αλβανική σημαία και πυροβολήθηκαν; Ούτε καν καταδιώχθηκαν.
Σχολιο.-  Την είδηση πήρα ως δεδομένο κι ότι μόνο οι χρυσαυγίτες έχουν ξεσηκωθεί και τον ηρωποιούν.
Σχολιο.- Χαυγιτης νοσταλγός του Μεταξά ήταν,κρίμα τα παιδάκια του
 δεν χρειάζεται να λενε κατι άλλο καποιοι...μια ματιά στο προφίλ του πείθει και τον Μιχαλολιάκο...
σχολιο.- Και εγω το προφιλ του ειδα και τα εγραψα
σχολιο.- Οι τρύπες στα περιπολικά έγιναν απο σφεντονα μαλλον



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πάτρα: Η στιγμή που οι καμπάνες της εκκλησίας παίζουν τον εθνικό μας ύμνο – video
Το άκουσμα, αυτή την ημέρα που ολόκληρη η χώρα γιορτάζει ήταν απιστευτο...
Απίστευτο ήταν το άκουσμα των πιστών που βρέθηκαν στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Πάτρα.
Από τις καμπάνες ακουγόταν ο Εθνικός Ύμνος! Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που σταμάτησαν και προσπαθούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει ενώ πολλοί βγήκαν στα μπαλκόνια τους.
Το άκουσμα, αυτή την ημέρα που ολόκληρη η χώρα γιορτάζει ήταν απιστευτο.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=eo02p8X9CNU



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κάτω τα χέρια σας από το Bella Ciao!
Οκτ 23, 2018
Το Bella Ciao είναι ένα ιταλικό αντιστασιακό τραγούδι του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου εξυμνείται ο απελευθερωτικός αγώνας των παρτιζάνων ενάντια στον φασιστικό κίνδυνο και τη ναζιστική απειλή καθώς και ο ηρωικό τους θάνατος, που παράδειγμα αποτελεί (και θα αποτελεί) για όλες τις μεταπολεμικές γενιές μέχρι σήμερα.
Η μουσική του τραγουδιού φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από κάποιο παλιό παραδοσιακό τραγούδι, ενώ είναι άγνωστο από ποιον έχουν γραφεί οι στίχοι. Το τραγούδι αυτό, όπως είναι φυσικό, έχει αναπαραχθεί και διασκευαστεί από διάφορους καλλιτέχνες στα ιταλικά, τα αγγλικά, τα ελληνικά, τα ρωσικά, τα βοσνιακά, τα κροατικά, τα σερβικά, τα ουγγρικά, τα ισπανικά, τα φινλανδικά, τα γερμανικά, τα τουρκικά, τα ιαπωνικά, τα κινεζικά και τα κουρδικά. Η μελωδία του τραγουδιού ήταν ήδη γνωστή και την τραγουδούσαν στις αρχές του 20ού αιώνα οι γυναίκες που μάζευαν ρύζι στις φυτείες της ιταλικής επαρχίας Terre d’Acqua κοντά στην Μπολόνια. Οι στίχοι του τραγουδιού στηλιτεύουν και αναδεικνύουν τις δύσκολες συνθήκες εργασίας μέσα στον καυτό ήλιο. Η πρώτη γνωστή ερμηνεία του 1906 έχει τη μορφή αντίδρασης κατά του αφεντικού και φεουδάρχη, που «μ’ ένα ραβδί στο χέρι» παρακολουθεί τους εργάτες, χαραμίζει τη ζωή των γυναικών και δεν πληρώνει τους ελάχιστους μισθούς. Η μέρα όμως πλησιάζει που οι εργάτριες θα απελευθερωθούν κι όπου θα βάλουν ένα οριστικό τέλος στην καταπίεση τους.
Το τραγούδι έγινε παγκόσμια γνωστό όταν το τραγουδούσε η ιταλική αντίσταση ενάντια στο φασισμό κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου ενώ τις τελευταίες μέρες γνωρίζει μια καινούργια όσο και απρόσμενη περίοδο διεθνούς διάδοσης του…
Αποδόμηση
Ναι, ω ναι, το Bella Ciao είναι το χιτ της εποχής! Ποιός θα το περίμενε, σωστά; Αλλά τι κρίμα, σύντροφε, το Bella Ciao δεν έγινε επιτυχία εξ’ αιτίας όλων όσα εκφράζει καθώς και για την επικαιρότητα του αλλά γιατί μια τηλεοπτική σειρά (La casa del papel), πολύ ενδιαφέρουσα απ’ ότι λένε – εγώ δεν έχω γνώμη, μόνο ταινίες βλέπω, το έφερε στη μόδα… Και εντάξει, μπορούμε να πούμε πως αυτό δεν θα ήταν αναγκαστικά κακό από την αρχή, εάν δεν δίνονταν αφορμή για να πάρει ο καθένας αυτό το τραγούδι και έχοντας άγνοια για την ιστορία του ή μάλλον, και για να είμαστε περισσότερο ακριβείς στις διατυπώσεις μας, επειδή ακριβώς η ιστορία του τραγουδιού είναι γνωστή, για να το διασκευάσει ή για να το χρησιμοποιήσει σε θέματα άσχετα με την ταυτότητα του και την ουσία του.
Στο Nammos, λοιπόν, στη Μύκονο και στα τηλεπαιχνίδια μουσικής ακούστηκε ενώ γνώρισε και γνωρίζει, αλίμονο μας, ποικίλες διασκευές και remix(!) όπου φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με το πολιτικό και αντιφασιστικό του μήνυμα. Η χειρότερη διασκευή μάλιστα είναι ελληνική – κι αν έχουν τραγουδήσει τόσοι και τόσοι Έλληνες αντιφασίστες το Bella Ciao – όπου μετατρέπει το τραγούδι σ’ ένα σαχλό, δήθεν ποπ και δήθεν χορευτικό άσμα της σειράς, με σκυλάδικο χαρακτήρα και ψευδοερωτικό νόημα, εφαρμόζοντας σε όλο της το μεγαλείο την αποδόμηση της ιστορικής μνήμης και των πολιτικών και πολιτιστικών αγώνων της εργατικής τάξης και της αγροτιάς.
Ναι, μην σας κάνει εντύπωση όλο αυτό. Υπάρχει σχέδιο από πίσω και μέθοδος: ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν οι ιστορικοί αναθεωρητές σε Δύση και Ανατολή για να σβήσουν την ιστορική πραγματικότητα καθώς και την αναγκαιότητα για μια άλλη, διαφορετική, ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία, επιχειρείται μέσα από τις γραμμές της σύγχρονης, εμπορικής και φτηνής σε έκφραση τέχνης. Ή όπως σχολιάζει, κάπως θυμωμένα και οπωσδήποτε ειρωνικά, ένας χρήστης σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης και κάτω από μια ανάλογη διασκευή: «Αν ήξεραν οι Ιταλοί της Αντίστασης πως το “Bella Ciao” θα έπαιζε σε club, γάμους και παιδικά γενέθλια, θα αφήναν τους φασίστες…!»
Αχ, πολλά μπορούν ασφαλώς να γραφτούν για αυτό το σημείο των καιρών, της καπιταλιστικής παρακμής που μέσα στην κρίση της επιχειρεί να ισοπεδώσει ή και να αφομοιώσει κάθε καλό που δημιούργησαν ή και κατέκτησαν με αίμα και αγώνες η διεθνής εργατική τάξη και οι λαοί. Δεν θα το κάνω σε αυτό το σημείωμα. Όμως, ναι σύντροφε, θα το γράψω κι αυτό, είναι πολύ γελασμένοι εάν νομίζουν πως με τέτοιες σαχλές προσπάθειες, που μόνο την απελπισία τους δείχνουν για αυτά που εξελίσσονται και για αυτά που θα ‘ρθουν μέσα από τις γραμμές της ταξικής πάλης, θα καταφέρουν να αναστρέψουν το φρόνημα και να διαγράψουν τη μνήμη που εκφράζει τούτο το τραγούδι!
Ας φωνάξουμε λοιπόν: Κάτω τα χέρια σας από το Bella Ciao! Κι ελάτε να το τραγουδήσουμε ξανά και ξανά, μέχρι την οριστική νίκη.


Ο Prodromos Mazloumidis και η Maria Dina είναι οι άνθρωποι που ανέλαβαν να ξεφτιλίσουν ένα τραγούδι όπως το Bella Cia που διαχρονικά εμπνέει εκατοντάδες χιλιάδες αγωνιστές σε όλον τον κόσμο και να το μετατρέψουν σε ηλίθιο καψουροελαφρολαϊκό τραγούδι.
Αυτά τα δύο παιδιά, τα οποία είναι πολύ πιθανό να προέρχονται από τα σπλάχνα της εργατικής τάξης, είναι σίγουρο πως δεν έχουν καμία συναίσθηση του πολιτιστικού εγκλήματος που διαπράτουν.
Παιδιά της σύγχρονης εποχής, κατά την οποία όλοι και όλα ξεπουλιούνται και ισοπεδώνονται.
Παιδιά που αντανακλούν την ντροπή μας
Με λίγη έρευνα παραπάνω για την μία περίπτωση έχω κάνει λάθος. Ο Πρόδρομος είναι ο γιος του Αντύπα, άρα έχουμε να κάνουμε με ένα παιδί που είναι ευνοημένο και μαθημένο στα πολλά λεφτά
 Για όποιον δεν ξέρει για ποιο τραγούδι μιλάω
https://www.youtube.com/watch?v=Ic9ZRo3yiQw&fbclid=IwAR220BJIhOrgrgKn1t6FvItOtsBjyt2tTjRFS-rbeZP6g93JZC9h0kiNiTo