Πως να δούμε το κίνημα των “κίτρινων γιλέκων” ?
Βλέπουμε το κίνημα που ξεκίνησε γύρω στις 17 Νοεμβρίου να έχει εκτιναχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, τόσο από την άποψη της κάλυψης των ΜΜΕ όσο και στο δρόμο. Στους χώρους δουλειάς και στο σπίτι, στους δρόμους και στις δημόσιες συγκοινωνίες, όλοι μιλάνε για το κίνημα των "κίτρινων γιλέκων". Ήρθε η ώρα να κάνουμε έναν απολογισμό της κατάστασης.
Είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα μαζικό και εκτεταμένο κίνημα, που από την αρχή έχει μεγάλη κάλυψη από τα ΜΜΕ, σε αντίθεση με άλλα κοινωνικά κινήματα και το γεγονός πως προβάλλει απολιτίκ χαρακτηριστικά έχει παίξει υπέρ του. Αλλά τα ΜΜΕ εξακολουθούν να τείνουν να υποτιμούν τον αριθμό τoυ κόσμου που εμπλέκετε, ορίζοντας τον αριθμό σε περίπου 300.000 όταν ακόμη και μια γρήγορη εκτίμηση εύκολα αποκαλύπτει ότι ο πραγματικός αριθμός είναι αρκετά υψηλότερος.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι περισσότεροι εμπλεκόμενοι στο συγκεκριμένο κίνημα προέρχονται από τα προάστια των μεγάλων πόλεων, τις αγροτικές περιοχές και τις μικρές και μεσαίες πόλεις, επειδή είναι αυτές με τις μεγαλύτερες αποστάσεις προς τον χώρο εργασίας.
Από κοινωνικής άποψης, το κίνημα είναι μια μίξη μικροαστικών στρωμάτων, αγροτών, εργατών, συνταξιούχων και ανέργων, που κάνουν δύσκολη μια σαφή ανάλυση του κινήματος. Αυτό που είναι σαφές, ωστόσο, είναι ότι δεν είναι ένα κίνημα που αποτελείται αποκλειστικά από μικροαστικά στρώματα, όπως ορισμένες αναφορές έχουν συμπεράνει. Πολλοί εργαζόμενοι έλαβαν επίσης μέρος στις κινητοποιήσεις και σε αρκετές περιοχές αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μέρος των συμμετεχόντων.
Οργανωση Κομμουνιστων Μαρξιστων Λενινιστων – Προλεταριακη Φωνη (Γαλλια)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πριν κάνα μισάωρο κοντά στην Αγία Αικατερίνη, στα Κάτω Πετράλωνα:
"Κάντε πιο πέρα! Αλλά ποιος να σας δώσει αγωγή; Οι γονείς σας που σας αφήνουν να γυρνάτε στους δρόμους;", είπε η 50χρονη νεάζουσα κυρία με τη φρεσκοφροντισμένη ξανθιά κόμη, απευθυνόμενη σε δυο κοριτσάκια γύρω στα 8 με 10, που της έφραζαν το πεζοδρόμιο, έχοντας σταθεί έξω από το καφενείο. Σκέφτονταν αν θα μπουν μέσα να πουν τα κάλαντα στους λιγοστούς θαμώνες.
"Ανάγωγα!", αποφάνθηκε λακωνικά, ως άντρας, ο συνοδός της. 60ρης, φράπα τα παχουλά τα μάγουλα και στα χέρια οι τσάντες με τα ψώνια. Μάλλον από τα ξημερώματα ψωνίζανε!
"Ανάγωγος είσαι και φαίνεσαι!", ακούστηκε η φωνή ενός πιτσιρικά, κάπου 16 με 17, που ό,τι είχε σταματήσει στην άκρη του δρόμου με το μηχανάκι.
"Το ξέρει η μάνα σου πως γέροντας άνθρωπος χαλάς τα λεφτά σου σε μαλακίες και δεν σου μένει να δώσεις ούτε ένα ευρώ στα παιδάκια που λένε τα κάλαντα;", συμπλήρωσε, με όλο το καφενείο να 'χει βγει στην πόρτα. Το πιο πιθανό να γελάνε ακόμη!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε ένα ισχυρό επιχείρημα στη Δεξιά, να λέει ότι "κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες όλοι τη δική μας πολιτική ακολουθούν. Εμείς γιατί την πιστεύουμε. Αυτοί γιατί είναι απατεώνες και αριβίστες". Πάντως, όπως μετά την εκσυγχρονιστική στροφή του ΠΑΣΟΚ επί Σημίτη ο κόσμος γέλαγε όταν οι πασόκοι εμφανίζονταν σαν "σοσιαλιστές", έτσι και τώρα γελάει όταν οι συριζαίοι εμφανίζονται σαν "αριστεροί".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Έβλεπα πριν λίγο ένα ντοκιμαντέρ για τους πάνω από μισό εκατομμύριο νέους που ξενιτεύτηκαν και στην τεράστια πλειονότητά τους ούτε που σκέφτονται την επιστροφή τους στην Ελλάδα.
Καταβάλλουν πολύ κόπο να ριζώσουν εκεί, για να αποφύγουν τη μοίρα της ανεργίας ή των 400 ευρώ, για την οποία τους προορίζουν αυτοί εδώ οι κοινωνικοί δολοφόνοι.
Θα μπορούσαν όμως να μείνουν και να παλέψουν λενε καποιοι.
Τι να παλέψουν; Τα 400 ευρώ και την ανεργία; Σε ποια προοπτική; να βουτήξουν μέσα στη δυστυχία μπας και στο μέλλον γίνει κάποια επανάσταση; Ουδέποτε συμφώνησα με τη λογική που χρέωνε τη μετανάστευση στους μετανάστες.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Έχουμε τα Σιώνια, έχουμε και τους ηλίθιους...
Το Μέτωπο Καναφάνι, είναι μία συλλογικότητα που γεννήθηκε από την ανάγκη να καλυφθεί το κενό που υπήρχε πάνω στο θέμα της αλληλεγγύης και της υποστήριξης του παλαιστινιακού αγώνα, λόγω και της εκλογής ΣΥΡΙΖΑ στην Κυβέρνηση που αποδυνάμωσε το κίνημα. Ήρθε ακόμα ως απάντηση σε οργανώσεις που καπηλεύονταν τον Παλαιστινιακό αγώνα( βλ ΣΕΚ,ΔΕΑ, Σπάρτακος) για να κάνουν προπαγάνδα υπέρ της Ιμπεριαλιστικής επέμβασης στην Συρία.
Το Μέτωπο Καναφάνι, όταν ξεκινήσαμε να το φτιάχνουμε, μαζί με αλληλέγγυους και φίλους της Παλαιστίνης, σε μία περίοδο που δεν υπήρχε τίποτα, είχε κάποιους κανόνες και ένα συγκεκριμένο πλαίσιο που το συνόδευε, τα οποία δεν μπορεί να τα θίξει ή να τα ξεπεράσει κανένας ποτέ του.
α. Είναι με την Παλαιστινιακή Αντίσταση και όχι με την λύση των δύο κρατών
β. Είναι με τον Άξονα της Αντίστασης στην Μέση Ανατολή
γ. Είναι μία συλλογικότητα που αφορά όλον τον ελληνικό λαό και που θέλει να φέρει την παλαιστινιακή αντίσταση μέσα στην χώρα, πολεμώντας έμπρακτα τα σιωνιστικά συμφέροντα μέσα στην Ελλάδα.
Το Μέτωπο Καναφάνι, έχει ομάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Κέρκυρα. Έχει ανθρώπους σχεδόν σε κάθε πόλη της υπόλοιπης Ελλάδας και σε Γερμανία, ΗΠΑ, Γαλλία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία και εννοείται σε Παλαιστίνη, Συρία και Λίβανο που το στηρίζουν με κάθε μέσο και τρόπο.
Το Μέτωπο Καναφάνι έχει επίσης μία ομάδα εργασίας BDS, η οποία ως μέρος του Μετώπου Καναφάνι, έχει κάνει 3 δράσεις BDS στην Pizza Hut, στον Νικ Κέιβ και στην L'oreal, γεγονός που μέχρι σήμερα δεν είχε ξανασυμβεί στην Ελλάδα.
Στο Μέτωπο Καναφάνι δεν είπε ποτέ κανένας, πως είμαστε μία συλλογικότητα, που το αφορά να είναι ακόμα μία οργάνωση των Εξαρχείων με συγκεκριμένη απεύθυνση και ουρά συλλογικοτήτων της Αριστεράς και μίας πρωτοβουλίας που δημιούργησαν αυτές, όσο κοντά μας και αν αισθανόμαστε κάποιες από αυτές που συμμετέχουν σε αυτή και παίξανε καθοριστικό ρόλο στην αρχική συμμετοχή μας σε αυτή.
Από το ΚΚΕ μέχρι τους Αναρχικούς και τους Αυτόνομους, μέχρι την πατριωτική αριστερά και από τους οπαδούς της ΑΕΚ μέχρι τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και του Ατρομήτου κλπ. Στηρίζουμε όποια προσπάθεια έχει να κάνει σχέση με την Παλαιστίνη αλλά παράλληλα συνεργαζόμαστε με τους πάντες που θέλουν να βοηθήσουν την παλαιστινιακή αντίσταση.
Με λίγα λόγια το Μέτωπο Καναφάνι δεν είναι τα 5 άτομα που έφυγαν από την ομάδα της Αθήνας, οι οποίοι προσπάθησαν να αποδυναμώσουν την συλλογικότητα προς χάριν της "ενότητας" και της "κοινής πάλης" με συλλογικότητες και μία πρωτοβουλία, στην οποία συμμετέχει μία πολύ προβληματική οργάνωση που κατά το παρελθόν έχει στηρίξει την Ιμπεριαλιστική επέμβαση μέσα στην Συρία και μία Πρωτοβουλία που δεν έχει βγάλει καμία ανακοίνωση κατά του East Med μέχρι τώρα. Μία Πρωτοβουλία, που από τα μέλη της, στην εκδήλωση που κάναμε για τον East Med, δεν πάτησε κανένας!
Τα ίδια άτομα, έχοντας την απαίτηση να μην κατεβάζουμε τα πανό μας και τις σημαίες μας σε συγκεντρώσεις, προσπάθησαν να κάνουν ζημιά σε αυτή την συλλογικότητα και για για αυτό και φύγανε από το Μέτωπο Καναφάνι. Όλα τα άλλα είναι λάσπη και συκοφαντίες και προβοκάτσιες που πάνε κόντρα στον αγώνα που διεξάγεται μέσα στην Ελλάδα.
Για τέλος, και κάτι τελευταίο, δεν πρόκειται να ξαναπέσει το παλαιστινιακό στα χέρια ατόμων που θέλουν να υπηρετήσουν τον Ιμπεριαλισμό, είτε από κακιά αντίληψη είτε εσκεμμένα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι ανασκαφές στην Αλβανία φέρνουν στο φως… Ελλάδα!
Από το 1973 ως και σήμερα Αλβανοί και Ιταλοί αρχαιολόγοι κάνουν ανασκαφές σε διάφορες περιοχές της Αλβανίας, που χαρακτηρίζονται «ιλλυρικές». Ωστόσο, τα ευρήματα των ανασκαφών αυτών είναι σχεδόν αποκλειστικά ελληνικά.
Παρά τις προσπάθειες των Αλβανών να εμφανιστούν ως πανάρχαιοι κάτοικοι της περιοχής, όπου ζουν σήμερα, κάτι τέτοιο δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα υπήρχαν, έστω και ελάχιστα εργαλεία, αγάλματα κλπ., που να φέρουν τη σφραγίδα τους. Δεν υπάρχουν και βαφτίζουν «ιλλυρικά-αλβανικά» τα αρχαία ελληνικά ευρήματα.
Προϊστορικά ευρήματα
Στην περιοχή Σκόδρας τα προϊστορικά ευρήματα παρουσιάζουν χαρακτηριστικά που παρατηρούνται στο Αιγαίο, ενώ τα ευρήματα των πλούσιων τάφων του 6ου-5ου π.Χ. αι., περιείχαν αρχαϊκά ελληνικά αγγεία και ποικίλα κοσμήματα. Στην περιοχή του ποταμού Ματ ανάμεσα στα ποικίλα ευρήματα των πολυάριθμων ταφικών τύμβων, ξεχωρίζουν μυκηναϊκής εποχής ξίφη και εγχειρίδια τύπου γνωστού από την περιοχή του Αιγαίου. Στο Δυρράχιο, την αρχαία ελληνική αποικία Επίδαμνο, βρέθηκαν πολυάριθμα κτερίσματα σε 135 τάφους, μεταξύ των οποίων κοσμήματα και πήλινα αγγεία κορινθιακής και ιωνικής τεχνοτροπίας.
Σε άλλες περιοχές
Νοτιοανατολικά του Δυρραχίου, βρέθηκε μεγαλοπρεπής βασιλική με ναό του αρχάγγελου Μιχαήλ, που αναφέρει η Άννα Κομνηνή. Νοτιοδυτικά του ποταμού Γενούσου βρέθηκαν κορινθιακά και πλήθος άλλων αγγείων. Στην περιοχή του Φίερι, όπου βρισκόταν η αρχαία ελληνική πόλη Βύλλις, αποκαλύφθηκε αρχαίο θέατρο του 3ου π.Χ. αιώνα και μέρη σταδίου. Επειδή η διάταξη του θεάτρου και του σταδίου, θυμίζει τη Δωδώνη στους Αλβανούς αρχαιολόγους, στις θεωρίες τους η Δωδώνη… γίνεται ιλλυρική.
Σημαντικά είναι τα ευρήματα στην αρχαία Απολλωνία, που την καθιστούν την σημαντικότερη από τις 30 Απολλωνίες του αρχαίου κόσμου. Στην περιοχή του Βερατίου, ανασκάφηκαν οι αρχαίες ελληνικές πόλεις Αντιπάτρεια (H. Spahin 1973-78) και Διμάλλη. Στην Αντιπάτρεια, τα πρώτα ευρήματα χρονολογούνται από τον 6ο π.Χ. αι. Η νεότερη πόλη, χτισμένη από τον Πύρρο, χαρακτηρίζεται από τους Αλβανούς «Illyrian/Albanian City».
Σημαντικά ευρήματα
Σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, έχουμε επίσης από τις περιοχές του Πόγραδετς, της Κορυτσάς, της Κολόνιας, της Πρεμετής, των Αγίων Σαράντα, και φυσικά του Βουθρωτού και της Φοινίκης.
Οι ανασκαφές κοντά στο Αργυρόκαστρο, αποκάλυψαν τη θέση της Αντιγόνειας, πόλης που ιδρύθηκε από τον Πύρρο. Είναι χαρακτηριστικό επίσης, ότι σε πολλά αγάλματα και άλλα ευρήματα, είχαν χρησιμοποιηθεί παριανά μάρμαρα, δείγμα και αυτό της ελληνικότητας των ευρημάτων.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σύμφωνα με ειδήμονες με απόσυρση ΗΠΑ η Συρία θ΄ανακτήσει την Raqqa και τ΄Ανατολικά Ευφράτη με τα πετρέλαια…
24/12/2018 – 20.50
Για ν΄αποφύγουν μια τουρκική επιχείρηση οι Κούρδοι θα μπορούσαν να διαπραγματευθούν μια επιστροφή της συριακής διοίκησης στα εδάφη που κατέχουν εκτιμούν οι ειδικοί σύμφωνα με άρθρο του AFP με τίτλο »ποια είναι τα πιθανά σενάρια στη Συρία μετά την αμερικανική απόσυρση; »
Αυτή η συριακή μειονότητα επωφελήθηκε από τη διαμάχη για να εγκαταστήσει μια de facto αυτονομία στις περιοχές του Β και ΒΑ. « Οι ευκαιρείς διατήρησης σ΄ένα σημαντικό βαθμό την αυτονομία υπολογίσιμα μειώθηκαν « , αναλύει το Κέντρο Στρατηγικής και Διεθνών Μελετών (CSIS). Η Δαμασκός και οι κύριοι σύμμαχοί της η Ρωσία και το Ιράν θα επωφεληθούν από ένα πιθανό κατακερματισμό των κούρδικων περιοχών.
« Θα υπάρξει μια μοιρασιά του εδάφους των FDS μεταξύ Τούρκων και συριακού στρατού », προχωράει ακόμη πιο πολύ ο ειδήμονας Fabrice Balanche. Σύμφωνα με αυτόν η διοίκηση Assad θα μπορούσε ν΄ανακτήσει την πόλη της Raqa, αλλά επίσης ολόκληρη την επαρχία Deir Ezzor (Αν), ανακτώντας τα στρατηγικά πετρελαϊκά πεδία.
Η Μόσχα ευνοείται επίσης από την αμερικάνικη αποδέσμευση… Για τον Balanche,η Ρωσία θ΄άφηνε την Τουρκία να συντρίψει τους » YPG κι ως αντάλλαγμα ο συριακός στρατός θα μπορούσε να προελάσει στο Idleb »……..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yenisafak: 8.000 Τούρκοι στρατιώτες και FSA είναι έτοιμοι να καταλάβουν το Manbij. Δόθηκε το πράσινο φως.
24/12/2018 – 16.00
Η yeni safak αναφέρει πως τουρκικός στρατός και FSA είναι έτοιμοι να καταλάβουν την πόλη Manbij και παραδέχεται πως α΄στόχος των 8,000 Tούρκων στρατιωτών , και τρομοκρατών FSA που βρίσκονται στα 12χλμ από το Manbij είναι η στενή σύνδεση του ΡΚΚ με το συριακό στρατό από το Νότο και να κόψουν την επαφή μεταξύ Χαλεπίου και Tell Rifaat.. Η ίδια εφημερίδα διαβεβαιώνει πως οι προαναφερθείσες δυνάμεις είναι έτοιμες να καθαρίσουν το Manbij από το PKK.
Η Τουρκία μπορεί ν΄ανέβαλε την επιχείρησή της στ΄Α του Ευφράτη συνεχίζει το μέσο αλλά έδωσε το πράσινο φως για την πόλη του Manbij, που είναι στα Δ.
Συνολικά τουρκικά convoy με 200 οχήματα που αποτελούνται από ποικίλες μονάδες ξεκίνησαν από Karkamış προς Jarablus κι από Kilis προς Azaz ταυτόχρονα. Επιπλέον με τον Turkish Armed Forces (TAF),ένα convoy του FSA με 60 οχήματα στάλθηκε στη συνοριογραμμή.
Ενώ ένα σώμα στρατού που συνδέεται με FSA περιμένει έτοιμο με 2,000 ειδικές δυνάμεις που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις Olive Branch και Euphrates Shield έφτασε στην περιοχή του Manbij.
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και τις επόμενες ώρες τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη και μη επανδρωμένα θα εγκαταστήσουν μια ασπίδα από αέρος στην περιοχή.
Δυνάμεις αναπτύχθηκαν σε σημεία όπως τα Sajir, Kirata, Avn Dadad και Bulduk. Οι διοικητές της FSA δήλωσαν ότι όλες οι προετοιμασίες για την επιχείρηση έχουν ολοκληρωθεί και ότι προσβλέπουν στην απελευθέρωση του Manbij από την κατάληψη της τρομοκρατίας, ξεκινώντας από το βορρά και το νότο.yenisafak
Και το ερώτημα που τίθεται είναι αν το Manbij θα έχει την τύχη του Afrin….
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Trump είπε στον Erdogan για τη Συρία: είναι όλη δικήσας. Εμείς τελειώσαμε..
24/12/2018 – 15.00
Ο Πρόεδρος των USΑ ο Donald Trump είπε στον Recep Tayyip Erdogan κατά την τηλεφωνική τους συνομιλία στις 14 Δεκέμβρη ότι οι USΑ « τελείωσαν » με τη Συρία καθώς συζήτησαν την πιθανή απόσυρση των αμερικάνικων δυνάμεων από τη χώρα.
Ένας αξιωματούχος της αμερικάνικης διοίκησης που έγινε αποδέκτης λεπτομερειών της συνομιλίας μετέφερε πως ο Trump είπε στον ομόλογό του αναφορικά με τη Συρία:
« OK, είναι όλη δική σας. Εμείς τελειώσαμε » ειπε το cnn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oι ΗΠΑ εν όψει της αποχώρησης τους ζήτησαν από το Ιράκ να διεισδύσει 70χλμ στη Συρία και η Βαγδάτη αρνήθηκε….
24/12/2018 – 15.00
Η Washington ζήτησε από την Βαγδάτη να διεισδύσει κατά 70 km στο συριακό έδαφος φαίνεται εν όψει αποχώρησης των αμερικανικών δυνάμεων. Το Ιράκ αρνήθηκε δηλώνοντας πως δεν έχει εξουσιοδότηση για κάτι τέτοιο. Ωστόσο αντιτρομοκρατικές δυνάμεις του Ιράκ δύναται να πραγματοποιήσουν ειδικές επιχειρήσεις στο συριακό έδαφος μετά από συνεννόηση με συριακή διοίκηση. Την ίδια στιγμή διαρρέει ότι ο επόμενος ηγέτης αραβικής χώρας που αναμένεται να επισκεφθεί τη Δαμασκό τις επόμενες μέρες θα είναι ο Πρόεδρος του Ιράκ.
Ιρανικές δυνάμεις αποσύρονται από την επαρχία της Deir Ezzor στην Α Συρία και κατευθύνονται προς τα ιρακινά σύνορα ενώ κάποιες οργανώσεις φιλο-σιίτικες επιστρέφουν στο Ιράκ..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Παπαδημούλης πιστό "παπαδάκι" του "Ευαγγελίου Σόρος"...
«Άνθρωπος εν τιμή ων ου συνήκε, παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις και ωμοιώθη αυτοίς»... κύριε Παπαδημούλη μου, μεταξύ πολλών και μελετητής του... Χριστιανισμού... εσχάτως.
Η εφημερίδα "Αυγή", στη χθεσινή της έκδοση μας ενημερώνει: Δ. Παπαδημούλης: Πρόσφυγες οι γονείς του Ιησού Χριστού
"Σε ένα σχόλιο των ημερών, που αφιερώνει, όπως αναφέρει, «στους πάσης φύσεως ρατσιστές» και είναι και επίκαιρο, προσθέτει, ο Δημήτρης Παπαδημούλης σημειώνει: «Ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε σε φάτνη, από γονείς πρόσφυγες, που έφυγαν για να κρυφτούν από τους Ρωμαίους κατακτητές και περιστοιχισμένος, από 'Αραβες και Εβραίους. Χρόνια πολλά, με υγεία, δύναμη και ανθρωπιά, σε όλες και όλους!».
Ο κύριος Παπαδημούλης, υπάκουος πονηρός κι όχι έξυπνος ή διαβασμένος, μπορεί να ταΐζει μασημένο σανό τους οπαδούς του, αλλά η αντιγραφή κατά λέξη -ή μήπως υπακοή στον ηγέτη;- όσων εκφωνεί ο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο σε επιταγή Σόρος. Ο ρόλος του φερέφωνου όχι μόνον δεν τον τιμά, αλλά γίνεται "ρόμπα ξεκούμπωτη" όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας, αν και είναι προστατευμένος από το σύνολο της δημοσιογραφικής πορνείας, το σύνολο του πολιτικού συστήματος και δυστυχώς της επίσημης εκκλησίας που μαζί προχωρούν εναντίον του λαού μας.
Ποιος είναι ο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο, σήμερα πάπας Φραγκίσκος; Οι Μανάδες των δολοφονημένων στην Αργεντινή, μας το θυμίζουν!
Ο Ιησούς δεν ήταν ούτε πρόσφυγας, ούτε μετανάστης
Πριν 2.000 χρόνια, όπως και σήμερα, 150 χιλιόμετρα χώριζαν τη Ναζαρέτ από τη Βηθλεέμ. Κατά τη στιγμή της γέννησης βρισκόταν στο μικρό μαργαριτάρι της Παλαιστίνης μόνο επειδή η οικογένειά του είχε πάει εκεί για να πάρει μέρος σε μια απογραφή που επέβαλε ο αυτοκράτορας Οκτάβιος Αύγουστος.
Οι "ανθρωπισμοί" και παραλληλισμοί με το σημερινό "φαινόμενο της μετανάστευσης", τα πλοία των δουλεμπόρων των ΜΚΟ, τον Σόρος, τον ΟΗΕ, με τα σκάφη φορτωμένα ωμό κρέας δούλων στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο, δεν τιμούν την ιστορία και θα ήταν ανοησίες, βλακείες ψυχασθενών, αν αυτό το αφήγημα δεν ήταν πολύ καλά οργανωμένο και κατευθυνόμενο από τους κύριους εκφραστές του Σόρος, του 4ου Ράιχ.
Λοιπόν κύριε Παπαδημούλη, οι Ρωμαίοι επέβαλλαν μια απογραφή των υπηκόων τους στην αυτοκρατορία. Έτσι ο Ιωσήφ και η Μαρία αναχώρησαν από τη Ναζαρέτ (όπου ζούσε η Μαρία και όπου πιθανότατα ζούσε και ο Ιωσήφ) προς τη Βηθλεέμ, όχι ως πρόσφυγες ή μετανάστες σε ξένη γη, αλλά όπως όλοι εκείνης της εποχής, για να πραγματοποιήσουν τις πρακτικές που επέβαλλε η απογραφή.
Έτσι κύριε Παπαδημούλη, αφού ο Ιωσήφ, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής της οικογένειας -ίσως κι εσύ να γνωρίζεις και σήμερα τι σημαίνει σε οποιοδήποτε δημοτολόγιο το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης- και επομένως ο «νόμιμος εκπρόσωπος» -ανήκε στη φυλή του Ιούδα, για να είμαστε απόλυτα ακριβείς από ιστορική άποψη κι όχι θρησκολογιών, ανήκε στην οικογένεια του βασιλιά Δαβίδ- έπρεπε να πάει στη Βηθλεέμ, που ήταν η πόλη του, η προέλευση της οικογένειάς του.
Αυτό σημαίνει σημαίνει κύριε Παπαδημούλη ότι όταν πήγαν στη Βηθλεέμ, δεν μετανάστευσαν ως πρόσφυγες σε ξένη γη. Ουσιαστικά και είναι δεδομένο με βάση τα ιστορικά στοιχεία της εποχής κι όχι φαντασιώσεις κι αφηγήματα, ο Ιωσήφ επέστρεψε στην πατρίδα του, όπου ήταν γνωστός και ως άνδρας βασιλικής καταγωγής.
Παρόλο που η οικογενειακή καταγωγή του είχε βασιλική προέλευση, αλλά είχε καταπέσει, παρακμάσει οικονομικά κατά τη διάρκεια των αιώνων, είχε καταπέσει, ο Ιωσήφ ήταν τεχνίτης (μπορούμε να υποθέσουμε ότι ανήκε τότε στη μεσαία τάξη), αλλά τυπικά ήταν ένας πρίγκιπας στη δική του γη και πατρίδα.
Ξέρετε, ελπίζουμε, κύριε Παπαδημούλη πως συμβαίνουν αυτά στις κοινωνίες μιας κι εσείς είστε "αριστερός" και "μαρξιστής". Συμβαίνουν και σε αντίθετη κατεύθυνση: μπορεί κάποιος να είναι ανεπάγγελτος, να μην γνωρίζει τι σημαίνει να κάνει μια οικογένεια Χριστούγεννα με πλατάρια (αλήθεια, γνωρίζετε κύριε Παπαδημούλη τι είναι τα πλατάρια και σε τι διαφέρουν από το χαβιάρι;), ή λίγες βραστές πατάτες για τα παιδιά του, χωρίς ηλεκτρικό και νερό (ξέρετε κύριε Παπαδημούλη πως η "τάξη" επιβάλλει τις σχετικές διακοπές ηλεκτροδότησης κι υδροδότησης, ή ακόμη να χάνεις το πατρικό σπίτι για το οποίο πλήρωσαν ανυπολόγιστους φόρους παππούδες και πατεράδες), αλλά επειδή ως ανεπάγγελτος κι επαγγελματικό κομματικό στέλεχος να διαθέτη μια ανυπολόγιστη περιουσία και να ζει στα σαλόνια της αριστοκρατίας.
Λοιπόν, συνεχίζουμε τη δωρεάν παροχή γνώσεων κύριε Παπαδημούλη...
Πιθανότατα, στη Βηθλεέμ, ο Ιωσήφ είχε ακόμα κάποια περιουσία, ένα μικρό κομμάτι γης, επειδή αργότερα ο Ηγήσιππος (ελπίζουμε να αναζητήσεις Παπαδημούλη κάποια στοιχεία γι' αυτόν τον εκκλησιαστικό συγγραφέα, μιας και θέλεις να εμφανίζεσαι ως ειδικός κι έχεις εντρυφήσει και στη θρησκευτική ιστορία), κατά την εποχή του Τίτου Φλάβιου Δομιτιανού, μαρτυρεί ότι οι συγγενείς του Ιησού είναι ακόμα ζωντανοί και γνωστοί και έχουν αγρούς που εργάζονται προσωπικά και ότι, σύμφωνα με τους ιστορικούς βρισκόταν -“ager Bethlemiticus”- επακριβώς στη "γη της Βηθλεέμ.
Το ταξίδι στη Βηθλεέμ, σε καραβάνι μαζί με άλλους που έπρεπε να να καταγραφούν στην επιβεβλημένη απογραφή, διήρκεσε μία το πολύ δύο ημέρες κι ήταν πολύ κουραστικό ταξίδι γιατί η Μαρία βρισκόταν στον 9ο μήνα εγκυμοσύνης και φθάνοντας στη Βηθλεέμ είχαν ήδη ξεκινήσει τα συμπτώματα του αναπόφευκτου τοκετού.
Ο ευαγγελιστής Λουκάς μας λέει: "καὶ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον, καὶ ἐσπαργάνωσεν αὐτὸν καὶ ἀνέκλινεν αὐτὸν ἐν τῇ φάτνῃ, διότι οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι." Λουκάς 2,7
Μετάφραση: Και εγέννησε τον πρώτον και μόνον υιόν της και τον εσπαργάνωσε και τον έβαλεν εις φάτνην, διότι δεν υπήρχε δι' αυτούς τόπος στο πανδοχείον να παραμείνουν (επειδή τούτο είχε καταληφθή ενωρίτερα από τους Ιουδαίους, που κατήγοντο από την Βηθλεέμ και είχαν έλθει εκεί να απογραφούν. Και έτσι από αυτήν ακόμη την νηπιακήν του ηλικίαν ο Κυριος δεν είχέ που να κλίνη την κεφαλήν).
Μετά τον τοκετό και το επείγον ζήτημα των άσχημων συνθηκών, ο Ιωσήφ βρήκε άμεσα τακτοποίηση και "η οικογένεια του Ιησού τακτοποιήθηκε σταθερά με το μωρό στη Βηθλεέμ", που ήταν "η πόλη του Ιωσήφ και του Ιησού" και κοιτάτε κύριοι θρησκολογούντες κι ανιστόρητοι, μεγάλος πλέον ο Ιησούς χαρακτηριζόταν από τον κόσμο "υιός του Δαυίδ, απόγονος του Βασιλιά Δαυίδ" (όπως λένε οι προφήτες) κι ακριβώς γι' αυτό τον λόγο είχαμε την "βίαια αντίδραση" του Ηρώδη για την εξόντωσή του.
Οι Μάγοι που έφθασαν για να συναντήσουν τον Ιησού μερικούς μήνες μετά τη γέννησή του -συνεπώς στο σπίτι του στη Βηθλεέμ κι όχι σε μια σπηλιά, μια "φάτνη". Τα δώρα τους ήταν λιβάνι και μύρα... και ο χρυσός χρησίμευσε για να πάνε στην Αίγυπτο μέχρι να πεθάνει ο Ηρώδης.
Η φυγή στην Αίγυπτο σχετίζεται με το σημερινό σχέδιο του Σόρος για τη μετανάστευση, όσο ο διάβολος με το λιβάνι. Ήταν φυγή από την οργή του Ηρώδη που θεωρούσε πως ένας επαναστάτης θα τον αποκαθήλωνε. Στην Αίγυπτο δεν λειτουργούσαν κέντρα υποδοχής προσφύγων. Εκεί έζησε εργαζόμενος ο Ιωσήφ για να συντηρεί την οικογένειά του και τον επόμενο χρόνο επέστρεψε στη Ναζαρέτ, το χωριό της Μαρίας.
Τώρα πως ο πάπας των βασανιστών της Αργεντινής και όλοι οι στρατευμένοι πλάι του ευρωπαίοι πολιτικοί και όλα τα ΜΜΕ ανακάλυψαν φέτος το αφήγημα "Χριστός - πρόσφυγας", μπορεί να απαντηθεί από την παραίτηση στην οποία υποχρέωσε το υπερεθνικό κεφάλαιο τον πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄, όταν είχε δηλώσει: "Πριν από το δικαίωμα στη μετανάστευση υπάρχει το δικαίωμα να μην μεταναστεύεις".
Ζούμε πλέον τις φάτνες του Μπεργκόλιο και τα φερέφωνα του Σόρος σ' ολόκληρη την Ευρώπη που μας βομβαρδίζουν συντονισμένα και σε διατεταγμένη υπηρεσία: Πρόσφυγες οι γονείς του Ιησού Χριστού!
Ο πάπας της χούντας στην Αργεντινή εισάγει τη "θεολογία της παγκοσμιοποίησης και της μετανάστευσης", γεμίζει εκκλησίες και πλατείες, μαζί με την ιταλική αριστερά και δεξιά με φάτνες που αντί για τον θεάνθρωπο απεικονίζουν μετανάστες στη θάλασσα.
Υπερασπίζονται, όπως οι εκπρόσωποι τους στην Ελλάδα, τη "μετανάστευση", δηλαδή τη σκλάβων από την Αφρική κι αλλού για τις ανάγκες του υπερεθνικού κεφαλαίου.
Θα αναρωτιόταν ο πιο αφελής... τι έκαναν αυτοί οι υπερασπιστές της μεταφοράς σκλάβων, τι έκανε και τι κάνει ο Παπαδημούλης όταν οι τράπεζες παίρνουν τα σπίτια των πολιτών; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν οι εργαζόμενοι απολύονται; Τι έκαναν και τι κάνουν όταν δανείζονται για να σώζουν τις τράπεζες των "δανειστών";
Δεν έκαναν και δεν θα κάνουν ΤΙΠΟΤΑ! Άλλωστε οι λαοί, τα έθνη είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.