Στον Β'.Π.Πόλεμο υπήρξαν "τμήματα του κεφαλαίου" που στήριζαν τον Άξονα των ναζί και "τμήματα του κεφαλαίου" που στήριξαν τους αντιπάλους των ναζί και την σωτηρία της ανθρωπότητας.
Οι Μπολσεβίκοι με επικεφαλής τον Στάλιν συμμάχησαν με τα "τμήματα του κεφαλαίου" που ήταν ενάντια στο ναζισμό - φασισμό και νίκησαν.
Είναι ή δεν είναι οι ιμπεριαλιστικές ενώσεις, η ΕΕ εν προκειμένω, μηχανισμοί καταπίεσης των λαών?. Εάν ναι τότε κάθε προσπάθεια ενάντια σε αυτές τις ενώσεις με αποχωρισμούς χωρών από αυτές συμβάλλει στην αποδυνάμωση τους ναι ή, όχι?.
Τι έπρεπε να κάνει ο Στάλιν δηλαδή?. Να έλεγε "εμείς δεν ανακατευόμαστε και δεν είμαστε με καμιά εκδοχή του κεφαλαίου, είτε με την γερμανική εκδοχή,είτε με την αγγλική"???
Εμ τότε οι γερμανοί θα είχαν φτάσει στο Βλαδιβοστόκ !!.
Ο Δ. Κουτσούμπας συνεχίζοντας την πολιτική του "αμέτοχου" εκφράζοντας την νέα στρατηγική του ΚΚΕ που ξεκινά από το 19ο συνέδριό του το 2013, στην ουσία μας λέει αυτό που υιοθετεί η ηγεσία του ΚΚΕ μετά το 19ο συνέδριο του και εκφράζεται δημόσια με τέτοιες τοποθετήσεις.
Δηλαδή μέσα στον καπιταλισμό δεν έχει καμιά διαφορά μέσα η έξω από την ΕΕ, γιατί "και η Ελλάδα είναι ιμπεριαλιστική χώρα" όπως διατείνεται η ηγεσία του ΚΚΕ!!.. Επομένως ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΊΕς και η πάλη για την έξοδο από την ΕΕ "ειναι στήριγμα μιας μερίδας του κεφαλαίου" όπως είπε σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Δ. Κουτσούμπας και μόνο με την εφαρμογή του σοσιαλισμού είναι δυνατό κάτι τέτοιο.
Στην ουσία δηλαδή δεν μετέχει ενός αγώνα ενάντια σε αυτόν τον ιμπεριαλιστικό μηχανισμό, πράγμα που στην πράξη σημαίνει ότι στηρίζει την υπάρχουσα κατάσταση μέχρι να υπάρξει σοσιαλισμός στην Αγγλία και την Ελλάδα..
Σχολιο.- Όταν η γραμμή του Σταλιν συντριβεί το φασισμό αφαιρεί 8 χώρες από το ιμπεριαλιστικό στρατόπεδο γίνετε ο καταλύτης της κατάρρευσης της αποικιοκρατίας και της νίκης 4-5 επαναστάσεων ακόμη είναι το καλύτερο παράδειγμα
Σχολιο.- Το τι θα κάνει η κυβέρνηση της Αγγλίας είναι δικό της ζήτημα. Το ζήτημα που μπαινει εδω ειναι το ΚΚΕ τι κάνει. Αποδυναμώνεται η ιμπεριαλιστική ευρωπαική ένωση με την αποχώρηση μιάς ισχυρής καπιταλιστικης χώρας, ναι η οχι?. Ειναι υπερ της αποδυνάμωσης της ναι η, όχι?.
Αν συνεχιστεί η αποχώρηση χωρων από αυτην οι οποίες ανεξαρτητοποιούνται, αποδυναμώνουν ή, ισχυροποιούν την ΕΕ?.
Σχολιο.- η Αγγλία και μέσα στην ΕΕ ήταν το αυτί και το μάτι των Αμερικανών
Τους βομβαρδισμούς στο Ιράκ το 2003 τους έκαναν από κοινού Αγγλία-ΗΠΑ με την Αγγλία μέσα στην ΕΕ. Ακόμα πιο συγκεκριμένα βομβάρδιζαν γαλλικές επενδύσεις. Η ΕΕ ζητούσε την πτώση του Σαντάμ με ειρηνικά μέσα
Σχολιο.- Σταματήστε να ασχολείστε πολιτικά με το ΚΚΕ. Ένα μήνα πριν η πανεπιστημονικη έλεγε αποδέσμευση από την ΕΕ σκέτο στο άμεσο διεκδικητικο πλαίσιο. Σήμερα ο κουτσιυμπας λέει στο σοσιαλισμο. Πριν δύο χρόνια έλεγαν έξω και από το ΝΑΤΟ στο σοσιαλισμο. 10 άτομα αλλάζουν τις θέσεις σαν τα πουκάμισα χωρίς αποφάσεις χωρίς εξηγήσεις. Το ΚΚΕ δεν είναι πολιτικό κόμμα δεν διεξάγει κανενός είδους πολιτικού αγώνα. Είναι οικονομική οργάνωση μέσα από την οποία επιβιώνουν υλικά 1000 άτομα με την χρήση ενός Μπραντ νειμ .Δεν έχει κανένα νόημα η πολιτική αντιπαράθεση με έναν φορέα που δεν είναι πολιτικό Κόμμα-οργανωση. Υγ. Όρος επιβίωσης για αυτή την οικονομική οργάνωση είναι η διατήρηση της ευρωενωσιακης ενότητας η σταθεροποίηση και η νίκη του ευρωατλαντισμου απέναντι στους λαούς που αγωνίζονται εναντίον του, η εξομάλυνση των αντιθέσεων στο εσωτερικό του ευρωατλαντισμου και πάνω απ' όλα η παραμονή.της Ελλάδας στο ευρώ
Πριν δύο περίπου χρόνια ένα πρωινό Κυριακής τα μέλη του ΚΚΕ στήριζαν ΔΔΟ στο κυπριακό και έλεγαν οπορτουνιστη όποιον έλεγε κάτι άλλο. Το βράδυ της ίδιας μέρας έλεγαν ενιαίο κράτος και οπορτουνιστη όποιον έλεγε ΔΔΟ έτσι χωρίς εξηγήσεις γιατί το είπε το "κόμμα" . Τι πολιτική αντιπαράθεση να κάνεις λοιπόν με το "κόμμα" παντός καιρού και δια πάσαν νοσον και πάσαν μαλακια?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Ή ΜΗΠΩΣ ΚΑΚΟΨΥΧΙΑ;
Άρχισε πάλι να φωνασκεί ο ευαίσθητος μικροαστισμός, ενοχλημένος από το γιορταστικό κλίμα των ημερών που έρχονται: "Ντροπή σας! Με τόση δυστυχία στον κόσμο κι εσείς γιορτάζετε;"
Ε, ρε, και τι θα άκουγαν αυτοί εδώ οι επονίτες κι οι επονίτισσες που αδιαφορώντας, σύμφωνα με τη λογική της μικροαστικής ευαισθησίας, για το τι συνέβαινε γύρω τους πήραν το ακορντεόν και έψελναν τα κάλαντα, τα Χριστούγεννα του 1944!
Βρε, μήπως τελικά δεν πρόκειται για ευαισθησία αλλά για κακοψυχιά και μίσος προς όποιον άνθρωπο δεν έχει χωθεί στον τάφο του θρηνώντας την κακή του τη μοίρα, όπως κάνει ο θλιβερός μικροαστός που δεν γουστάρει γιορτές και γέλια και χαρές;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΦΑΣΙΣΜΟ!
Στην Πάτρα συγκροτείται και με δημόσιες εμφανίσεις το Μαύρο Μέτωπο από άκρα Δεξιά έως ΣΥΡΙΖΑ κατά του κομμουνιστή δημάρχου Πελετίδη..
Σχολιο.- Το μόνο που καταφέρνουν οι '' συσπειρωμένοι '' του μετώπου των 7 είναι απλώς να γίνονται ακόμη πιό γελοίοι. Δεν μπορούν να καταπιούν το 71% που δώσαμε στον Πελετίδη με τίποτα .
Καλημέρα απο την Πάτρα.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΓΚΡΑΝΤ
Με τίποτα δεν συγχωρούν την ανάδειξη για μια ακόμη φορά του κομμουνιστή Κώστα Πελετίδη ως δημάρχου και συγκροτούν Μαύρο Μέτωπο για την υπονόμευσή του. Από την άκρα Δεξιά μέχρι τον ΣΥΡΙΖΑ., όλη η μνημονιακή σαβούρα συσπειρώθηκε και παραχώρησε προχθές κοινή συνέντευξη Τύπου. "Για να μη γίνει Στάλινγκραντ η Πάτρα", όπως είπε ο επικεφαλής της παράταξης της Ν.Δ. Νίκος Νικολόπουλος.
Σχολιο.- Εν τω μεταξύ οποιος είναι από την Πάτρα και ξέρει πρόσωπα και πράγματα έχει να πει πολλές ιστορίες για τον καθένα ξεχωριστά στη φωτογραφια. Ο Χρυσανθακοπουλος τέρμα δεξια (όπως κοιτάμε) ανερχόμενο αστέρι του ΠΑΣΟΚ κάποτε, παγιδεύτηκε από τον εξίσου αισχρό ζούγκλα να παίζει ηλεκτρονικό τζόγο ενώ ήταν υφυπουργός ή κάτι τέτοιο, στο αρμόδιο υπουργείο. Στα ηχητικά παρακαλούσε να μην τον βγάλει και θα κάνει ο,τι του ζητήσει. Αυτή βέβαια είναι μια από τις ιστορίες για τον συγκεκριμένο, αν είναι να τις πούμε όλες θα πρέπει να γράψουμε βιβλίο.
Ο Παπαδηματος έκοβε κομμάτι της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΝΔ για τον «αγωνιστή» Καλαμπόκα, στυγνός επαγγελματίας ως γιατρός κλπ.
Ο Αλεξόπουλος, εκτός από τα αίσχη του στην περιφέρεια, το μεγαλύτερο του ήταν το σεξ επι πληρωμή με ανήλικους (κυρίως Ρωμά) και κάποια κιλά μαύρο που πέταξε στο ποτάμι της λεύκας όταν τον έπιασαν, όλα αυτά κουκουλώθηκαν βεβαίως.
Για τον Νικολοπουλο δεν χρειάζεται να πει κανεις τίποτα, τα λέει μόνος του.
Τελειωμό δεν εχουν τα αίσχη τους.
Σχολιο.- Θα γίνει Στάλινγκραντ και θα τσακίσει και τους Φον Πάουλους!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ξεμύτισε στη Βουλή Ο ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ Νίκος Γεωργιάδης Εθεάθη στο πρωθυπουργικό γραφείο!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στην ανάγνωση εφημερίδων στον Αντ1 σήμερα Κυριακή 15/12 ωρα 07.45,δεν υπάρχει πουθενά Documento και contra news;;;
Γιατί είναι οι μονές που δεν γλείφουν την κυβέρνηση...
Σχολιο,- Η κυβερνηση Μητσοτακη αλλαξε το νομο για την ενισχυση του Τυπου που προεβλεπε οι εφημεριδες να τηρουν καποια στανταρ και επιδοτει με 200.000 το Μακελειο και εφημεριδες χωρις εργαζομενους.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Παντρεμένη;
- Ελεύθερη!
- Άντε του χρόνου διπλή!
- Έτσι όπως καταπίνω τα μελομακάρονα φέτος, το μόνο σίγουρο!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τις μικρές ομπρέλες τις πουλάνε για να γίνεσαι μούσκεμα όταν πας να τις φτιάξεις την στιγμή που γυρίζουν προς τα πάνω για να πιάσουν σήμα από τον δορυφόρο .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ρόδος: Ανατροπή για τον βιασμό 19χρονης σε παραλία! Μια φωτογραφία αποκάλυψε την άγνωστη αλήθεια
15.12.2019 | 12:19
Ο 22χρονος Πακιστανός συνελήφθη λίγες ώρες μετά την ανατριχιαστική καταγγελία της 19χρονης. Μια φωτογραφία ήρθε να ανατρέψει τα αρχικά δεδομένα...
Να μην γίνει κατηγορία για βιασμό εις βάρος ενός 22χρονου Πακιστανού, που καταγγέλθηκε από μια 19χρονη Νορβηγή και συνελήφθη τον Οκτώβριο του 2018, αποφάσισε με βούλευμα που εξέδωσε χθες (13-12-2019) το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου.
Ο κατηγορούμενος είχε αφεθεί ελεύθερος χωρίς όρους μετά την απολογία του, με ομόφωνη απόφαση της τακτικής Ανακρίτριας Ρόδου και του Εισαγγελέως Υπηρεσίας. Ο 22χρονος συνελήφθη το πρωί της 2ας Οκτωβρίου 2019 μετά από καταγγελία της 19χρονης η οποία διατείνεται ότι την βίασε.
Πιο συγκεκριμένα η 19χρονη υποστήριξε ότι την 1η Οκτωβρίου 2018 ενώ διασκέδαζε με παρέα συνομήλικων ομοεθνών της σε νυχτερινό κέντρο της οδού Ορφανίδου γνώρισε έναν άνδρα ο οποίος της είπε ότι είναι Έλληνας και της πρότεινε να την κεράσει σφηνάκια. Στην συνέχεια της ζήτησε να βγουν από το κατάστημα για να μιλήσουν και την οδήγησε στην παραλία της Ακτής Μιαούλη.
Εκεί όπως είπε ξεκίνησε να την αγκαλιάζει και να τη φιλάει. Της κατέβασε το εσώρουχο και την ακινητοποίησε. Η 19χρονη διατείνεται ότι κατ’ επανάληψη του είπε ότι δεν θέλει να συνερευθεί ερωτικά μαζί του και ότι ήθελε να επιστρέψει στην παρέα της στο κέντρο αλλά λόγω της μεγάλης ποσότητας αλκοόλ που είχε καταναλώσει δεν μπόρεσε να αντιδράσει και να ξεφύγει.
Ο 22χρονος, όπως είπε, την εξανάγκασε σε εξώγαμη συνουσία χωρίς προφύλαξη και εκσπερμάτισε μέσα της. Αμέσως έφυγε, ενημέρωσε τους φίλους της και κάλεσαν την αστυνομία που τον εντόπισε και τον προσήγαγε.
Ο ίδιος αρνήθηκε τα όσα του αποδίδει η 19χρονη. Απολογούμενος συγκεκριμένα ενώπιον της Ανακρίτριας επεσήμανε ότι πριν μεταβεί με την μηνύτρια στην παραλία που βρίσκεται κάτω από το νυχτερινό κέντρο, ήδη εντός του καταστήματος είχαν προβεί σε πολύ έντονες περιπτύξεις, που σχεδόν θα προσέβαλαν την δημόσια αιδώ, ώστε να δεχθούν παρατήρηση από τους υπαλλήλους του καταστήματος.
Οι περιπτύξεις αυτές έγιναν με πρωτοβουλία αποκλειστικά και μόνο της μηνύτριας, όπως είπε, προσκομίζοντας μάλιστα και φωτογραφία τους που τραβήχτηκε από υπάλληλο του καταστήματος και φίλη του, η οποία την τράβηξε για να τον χλευάσει την επόμενη ημέρα για την έντονη «σεξουαλική» επίθεση που δέχθηκε από την μηνύτρια.
Στην εν λόγω φωτογραφία φαίνεται αφενός μεν ότι αυτή έχει ανέβει πάνω του φιλώντας τον, κίνηση που δεν θα μπορούσε να είχε γίνει χωρίς την δική της πρωτοβουλία, αφετέρου δε ότι αυτή δεν ήταν μεθυσμένη.
Τόνισε επιπλέον ότι από ιατροδικαστική έκθεση προκύπτει ότι η 19χρονη δεν φέρει οποιοδήποτε τραύμα, οποιοδήποτε σημάδι κακοποίησης, πόσω μάλλον άσκησης επ’ αυτής σωματικής βίας. Η 19χρονη όπως είπε, του έκανε μάλιστα αίτημα φιλίας στο facebook, προκειμένου να πάνε την επόμενη ημέρα για μπάνιο στην θάλασσα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
86χρονη γιαγιά κληρονόμησε 1 εκατομμύριο και το μοίρασε σε…
Κυριακή 15 Δεκέμβριος 2019 | 04:12:08
Κληρονόμησε 1 εκατομμύριο: Μια ηλικιωμένη γυναίκα από την Σερβία έδειξε παραδειγματική συμπεριφορά όταν κληρονόμησε 1 εκατομμύριο ευρώ. Η ιστορία και οι πράξεις της θα σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό.
Η Marija Zlatic ηταν πολύ φτωχή. Ζούσε σαν ερημίτης σε ένα μικρο χωριό της Σερβίας. Η ίδια ζούσε κατά κύριο λόγο χάρης τους γενναιόδωρους γείτονες της. Οι γείτονες την φρόντιζαν και την βοηθούσαν χωρίς να ζητούν ποτέ τίποτα σε αντάλλαγμα.
Η ιστορία της ξεκινάει το 1956 όταν η ίδια κι ο σύζυγός της, ο Momcilo, μετακόμισαν από τη Σερβία στην Αυστραλία. Εκείνη ασχολούταν με τα οικιακά κι ο σύζυγός της ήταν ξυλουργός σε ένα εργοστάσιο. Η μητέρα της Marija αρρώστησε βαριά κι έτσι εκείνη αποφάσισε να γυρίσει πίσω στη Σερβία για να τη φροντίσει. Στην αρχή το ζευγάρι κρατούσε επαφές και έδειχναν όλα καλά μεταξύ τους. Όταν ομως η μητέρα της Marija πέθανε και η ίδια δεν μπορούσε να γυρίσει πίσω στον σύζυγο της τότε το ζευγάρι χώρισε.
Η ίδια ζούσε για πολλά χρόνια μόνη της και συνταξιοδοτηθηκε. Η σύνταξη της ηταν το θλιβερό ποσό των 150 ευρό τον μήνα. Έτσι η ίδια δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα μόνη της. Ευτυχώς οι γείτονες της την βοηθούσαν και την είχαν σαν να είναι μέλος της οικογένειας τους.
Είχε άλλα σχέδια στο μυαλό της
Κάποτε η Marija είχε πληροφορηθεί ότι ο σύζυγός της είχε ξαναπαντρευτεί με μία άλλη γυναίκα. Λίγα χρόνια αργότερα πληροφορήθηκε και για το χαμό του. Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως ήταν όταν την ενημέρωσαν πως ο αποθανών πρώην σύζυγός της, της είχε αφήσει κληρονομιά ένα αστρονομικό ποσό ύψους 1.200.000 ευρώ!
Αρχικά όλοι πίστευαν πως η ίδια θα αγοράσει ένα καινουριο πλουσιοπάροχο σπίτι και πως θα τους ξεχάσει όλους. Θα μπορούσε να έχει και μια οικιακή βοηθό για τις καθημερινές της ανάγκες. Η γριούλα ομως δεν είχε κάτι τετοιο στο μυαλό της.
Η ίδια είχε στο μυαλό της να δείξει την απέραντη ευγνωμοσύνη της απέναντι στους γείτονες και συγχωριανούς της. Έτσι λοιπόν, αποφάσισε να δώσει όλα της τα χρήματα σε αυτούς τους ανθρώπους.
“Δεν χρειάζομαι χρήματα. Μου αρκεί να έχω ψωμί, νερό και ξύλα για το τζάκι, ώστε να μπορώ να έχω ζέστη το χειμώνα », δήλωσε η Marija. “Εκεί που σύντομα θα πάω, δε μου χρειάζονται χρήματα, οπότε τα έδωσα σε ανθρώπους που τα άξιζαν και τα είχαν ανάγκη. Αυτοί τα χρειάζονται περισσότερο από ‘μένα.”
Η αξία των ανθρώπινων σχέσεων είναι κάτι που δεν μπορεί να αγοραστεί με χρήματα. Αυτό η Marija το κατάλαβε και μέσα από τις πράξεις της αποφάσισε να κρατήσει σχέσεις με τους ανθρώπους που την βοήθησαν παρά να απομονωθεί με τον πλούτο που της ήρθε ουρανοκατέβατος.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εσένα δεν σε νοιάζει η πατρίδα σου? Θα κάτσεις στα γόνατα και θα τους πεις περάστε? Ο πόλεμος μερικές φορές είναι αναπόφευκτος δειλε..
Eγω έχω αγορια και θα τα στείλω με την ευχή να γυρίσουν νικητές χωρίς την νίκη να μην γυρισουν
Θα πάω εγω η ιδια στον πολεμο αφού δεν υπάρχουν άνδρες θα συμπληρώσουμε εμείς..
κι αυτός είναι λόγος να κατακτηθεί ο λαός απ τον εχθρό? Σαφώς και είναι ξένα συμφέροντα πάντα έτσι είναι τι θα κάνεις θα σκύψεις και θα υποκυψεις στον εχθρό? Πες μου
εε τότε τι να σου πω φορεσαι μπούρκα γίνε μουσουλμάνα ζήσε μες στον τρόμο και στον φόβο πότε θα μπουκάρουν στο σπίτι σου και να μας σφάξουν όλους αν έχεις κάποιον άλλον τρόπο προς αποφυγή πολέμου πες το μας δεν είμαι πόλεμο χαρείς αλλά σήμερα έτσι έχει η κατάσταση και εδώ και παντού
σχολιο.- ολοι οι πολεμοι εξυπηρετουν συμφεροντα και εμεσως ξενα Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ - η νομιμη αμυνα η αντισταση στον εισβολεα ειναι θεμα αρχης- αλλο οι επιθετικοι πολεμοι για να κατακτησεις αλλους λαους που ειναι κατακριτεο- Επισης οι εθνικοαπαλευθερωτικοι πολεμοι ειναι ειναι σημαντικοι και διχως αυτους η σκλαβια παραμενει.... Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΕΛΛΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΦΤΑΡ ... Σε ενα κοσμο παγκοσμιας αδικιας Η ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΘΗΤΗ αλλα δυστυχως αν δεν πολεμησεις δεν την εχεις!!! Ακομη πληρωνουμε το λαθος να στειλει η Ελλαδα εκστρατευτικο σωμα το 1917 εναντια στον ΛΕΝΙΝ στην ταυρίδα ΜΕΤΑ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΤΑΧΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΦΑΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η αποδέσμευση από ΕΕ δεν είναι το "τέρμα" αλλά η ΑΦΕΤΗΡΙΑ του αγώνα των εργαζομένων για κοινωνική αλλαγή προς όφελος τους.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σφαγή του " σκότους" και του "φωτός", της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ για τις επιδοτήσεις στα μέσα " ενημέρωσης"!
" Επιδοτειτε φασίστες", λέει το " συριζικο φως" κι έχει δίκιο, ακολουθούμε το νόμο σας, λέει το " νεοδημοκρατικο σκότος"!
Και το απλό μυαλό ρωτάει :" αν βγει από τη λίστα το Μακελειό είμαστε εντάξει; Το θέμα γιατί επιδοτούνται με εκατομμύρια ευρώ ιδιωτικές επιχειρήσεις;"
Ή να το πούμε αλλιώς: ο Μαρινάκης, ο Γιαννακόπουλος, ο Σαββίδης, ο Αλαφούζος ... προάγουν την ενημέρωση και αξίζουν επιδότησης;
Σε αυτά τα ερωτήματα εκκωφαντικη σιωπή κι από το..." Φως" κι από το ..." Σκότος"!
Λυκόφως..
Σχολιο.- Ακριβώς. Ούτε ευρώ σε όποιον γουστάρει να το παίζει καναλαρχης και να χειραγωγεί με τα λεφτά μας.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι 120.000 λάθρο/έτος, με τις οικογενειές τους θα γίνουν σύντομα μισό εκατομμύριο. Σε 10 χρόνια θα υπερβαίνουν 50% του πληθυσμού.
Είναι το Νο 1 εθνικό και κοινωνικό πρόβλημα. Η απώλεια κυριαρχικών δικαιωμάτων με το μνημόνιο γενικά, και ειδικότερα στο Αιγαίο και την Α. Μεσόγειο είναι ο αμεσότερος κίνδυνος, αλλά ο λαθροεποικισμός της χώρας είναι απολύτως μη αναστρέψιμος...
Σχολιο.- Ποια 10 χρόνια;
Ήδη βρίσκονται στην Ελλάδα πάνω από 4 εκατομμύρια
Σχολιο.- Παραλληλα θα αυξηθει ο πληθυσμος οποτε το ποσοστο των αλλοδαπων καπου εκει θα ειναι. Εξαλλου δεν θα μεταναστευσουν ουτε θα πεθανουν στα επομενα 5 χρονια ολοι οι γηγενεις. Στα 20-30 χρονια βεβαια απο σημερα, η Ελλαδα θα ειναι μια χωρα ισλαμικη απο καθε αποψη. Και πληθυσμιακα, και πολιτισμικα και πολιτικα. Αυτη ειναι η ανευθυνοτητα των κυβερνωντων και της ΚΑΣΤΑΣ...
Σχολιο.- Ειναι ενα σεναριακι αυτο.Υπαρχει κι ενα αλλο σεναριο,στο ποσοι θα εχουν μεινει στην χωρα μας........Ηδη φευγουν δια των γνωστων οδων λαθρομεταναστευσης,με πλουτισμο των αθλιων διακινητων και μονον,ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ..........ΟΥΔΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΚΛΠ!!ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ???
Σχολιο.- ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ''ΠΗΔΗΜΑ'' ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΡΑ.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιατι οι ανθρωπιστικες ΜΚΟ δεν αντιληφθηκαν ποτε τις καταπατησεις ανθρωπινων δικαιωματων των γυναικων στις ισλαμικες χωρες όπως Σαουδικη Αραβια, ΗΑΕ, Καταρ, Μπαχρειν, Πακισταν?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πέθανε πριν μέρες ΕΛΛΗΝΙΔΑ άστεγη του κέντρου της Αθήνας!Δεν το ανέφερε κανένα ΜΜΕ!Δεν της δόθηκε ούτε hotspot, ούτε δωρεάν διαμέρισμα, ούτε δωρεάν ρεύμα, θέρμανση, νερό, ούτε χρήματα ούτε τρόφιμα.Μόνον πρόστιμο 10.000 ευρώ, για παράνομη κατάληψη εγκαταλελειμμένου ακινήτου!Οι λαθρο 400 ο καθένας στο χέρι κάθε μήνα, σπιτι φαι θέρμανση ίντερνετ τσαμπε, η γυναίκα αυτη μπορεί να ηταν η γιαγιά μας , ξυπνάτε ρε , μεσα στην ιδια μας την χώρα είμαστε ξένοι και παρείσακτοι!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ισλαμοποιήθηκε η Λέσβος δια χειρός Μητσοτάκη.
28.000 Ἕλληνες οἱ κάτοικοι…
25.000 οἱ απεσταλμένοι τού Ἐρντογάν, μόνο μέσα στὰ στρατόπεδα συγκεντρώσεως…., ἐνω έξω ἀπὸ αυτά, ἐγκατεστημένοι σὲ ξενοδοχεία καὶ διαμερίσματα, δὲν γνωρίζουμε πόσοι είναι. ....
Ζήτω η ΝΕΑ ΙΣΛΑΜΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ακόμα περιμένει ο κούλης τους ΄΄ άριστους ΄΄ που έφυγαν από την ελλαδα , να γυρίσουν πίσω !
Αμ! Κούλη μου (ομορφάντρα ) ...καναπεδάτοι ήταν οι περισσότεροι όταν έφευγαν (κοινώς ριψάσπιδες ) ! δεν ΕΊΧΑΝ δεί τίποτε ....καμμια κρίση , καμμιά χρεοκοπεία κοινωνική ΔΕΝ είχαν πάρει μέρος σε καμμιά εκδήλωση διαμαρτυρία κτλ γιατί τότενες διάβαζαν . Τι ''πάρτυ '' τους κοίταζαν τότε , αυτή κοιτάζουν και τώρα . Εμείς οι ''λοιποί'' κατημάδες τραβήξαμε κουπί τότε και μάλλον εμείς θα υπερασπιστούμε και την πατρίδα τώρα !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εθνική Ανεξαρτησία Εδώ και Τώρα !
Αγώνας για
8 ώρες εργασίας !
8 ώρες ανάπαυσης !
8 ώρες αναψυχής !
ΔΩΡΕΆΝ παιδεία , υγεία , διακοπές !
7 ώρες εργασίας την εβδομάδα !
5 ημέρες εργασίας την εβδομάδα !
5 εβδομάδες διακοπών το χρόνο !
ΌΧΙ όλοι μαζί , αλλά εργάτες , εργαζόμενοι , μικρομεσαίοι Ελ. Επαγγελματίες και αγρότες , διανοητές και νεολαίοι της Ελλάδας σ' ένα κοινό μέτωπο !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο πατέρας
Δράμα
Διαρκεια : 90 '
Διασκ.-σκηνοθ.-φωτ.:Β. Μπισμπίκης
Ερμηνεύουν: Μ. Ασλάνογλου, Τ. Ιορδανίδης, Ιωσ. Ιωσηφίδης, Γ. Σταυράκη, Ν. Χαρατζόγλου. Σκην.-κοστ.: Μ. Καραθάνου.
Το έργο του Στρίντμπεργκ μεταφέρεται κάπου στην Αθήνα του 2019, πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες ενός μεσοαστικού σπιτιού, όπου δύο σύζυγοι συγκρούονται μέχρι τελικής πτώσεως για την κυριαρχία πάνω στο παιδί τους.
Ο Βασίλης Μπισμπίκης δείχνει πως έχει βρει το σκηνοθετικό του στίγμα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση. Ξεκινώντας πέρυσι με το «Άνθρωποι και ποντίκια» του Στάινμπεκ, εφαρμόζει τη «μέθοδο» της προσαρμογής ενός ξένου –και χρονικά απομακρυσμένου– προς την Ελλάδα του σήμερα έργου, ερμηνεύοντάς το με ακραίο ρεαλισμό. Ο φετινός «Πατέρας», που εμπνέεται από το ομώνυμο έργο του Στρίντμπεργκ, ένα καταπληκτικό έργο (και προπάντων η διασκευή του) που το χαρακτηρίζει, ο ακραίος ρεαλισμός και ό,τι τον συνοδεύει (γνήσια πηγαία υβριστική λαϊκή γλώσσα, γνήσιοι λαϊκοί χαρακτήρες κ.λπ.).
Η παράσταση αποδεικνύει ότι ο κίνδυνος απεφεύχθη: η μεταγραφή του έργου στη σύγχρονη πραγματικότητα αποτελεί και πάλι ερμηνευτικό εργαλείο, όχι σκηνικό εφέ. Η σύγκρουση του ζευγαριού με αφορμή τον επαγγελματικό προσανατολισμό της κόρης τους είναι και στην εκδοχή του Μπισμπίκη, όπως στο πρωτότυπο, το εφαλτήριο της πλοκής. Πίσω από αυτήν τη σύγκρουση κρύβονται πολλά: ένας γάμος που έχει αποτύχει λόγω της οικονομικής κρίσης, άνθρωποι ανίκανοι να αγαπήσουν λόγω της οικονομικής κρίσης, η συζυγική/γονεϊκή εξουσία κ.λπ. Όλα φωτίζονται υπό νέο πρίσμα, χάρη στην τοποθέτηση της δράσης κάπου στην Αθήνα, μια παραμονή Πρωτοχρονιάς (ωραία ειρωνική η ιδέα της οικογενειακής κόλασης εν μέσω μιας «παραδοσιακά» οικογενειακής γιορτής), κι επιπροσθέτως η μεταφορά της ιστορίας δίνει στον Μπισμπίκη την ευκαιρία να ανοίξει το πεδίο πέραν των θεμάτων που θίγει το πρωτότυπο έργο, κυρίαρχη στην εκδοχή του είναι η επίδραση της οικονομικής κρίσης στις συζυγικές και οικογενειακές σχέσεις.
Το ελληνικό ένδυμα και ο ρεαλισμός συντελούν στην επίδραση της παράστασης, κάνουν την εμπειρία για τον θεατή βιωματική, έχουν σχεδόν σωματική επίδραση πάνω του. Είναι προφανές ότι τον Μπισμπίκη τον ενδιαφέρει ένα θέατρο που λειτουργεί σαν «γροθιά στο στομάχι» και καταρρίπτει κάθε όριο ψευδαίσθησης. Ζητούμενο είναι οι θεατές –όπως και οι ηθοποιοί, που άλλωστε δανείζουν τα ονόματά τους στους ρόλους– να γίνουν «ένα» με όσα συντελούνται επί σκηνής.
Το μεγάλο στοίχημα είναι η κατάκτηση του ρεαλισμού από τους ηθοποιούς (αυτή βεβαίως είναι μέρος και της σκηνοθετικής ευθύνης), ενός ύφους που χρειάζεται να εμφανίζεται επί σκηνής ως «φυσική κατάσταση». Μπορεί να φαίνεται εύκολο να επιτευχθούν οι τεταμένες ερμηνείες, η αγοραία γλώσσα, το ύφος «πεζοδρομίου», όμως όλα αυτά όμως είναι δύσκολα, αλλά λόγω του καταπληκτικού παιξίματος των ηθοποιών και της αλήθειας που διασχίζει το έργο, πραγματοποιούνται. Από αυτήν την άποψη, η παράσταση είναι καταπληκτική, και σε κρατά καθηλωμένο, καθώς π.χ. η Μαρίνα Ασλάνογλου μπαίνει εξαρχής σε μια συνθήκη έντασης και αφήνει να φανούν οι εσωτερικές διαδρομές που την έχουν οδηγήσει εκεί. Η Γιάννα Σταυράκη δείχνει την τραγική συνθήκη των ηλικιωμένων, και πρέπει να σημειωθεί ότι φέρνει στη σκηνή την εμπειρία της. Ο Τάσος Ιορδανίδης στον κεντρικό ρόλο και ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης φωτίζουν πολύπλευρα τους ήρωές τους, ενώ ωραίο παίξιμο έχει η Νικολέττα Χαρατζόγλου, ειδικά στις τρυφερότερες σκηνές της με τον πατέρα/Τάσο Ιορδανίδη.
Το έργο
Στα 1884, όντας παντρεμένος με την πρώτη του σύζυγο, την Φινλανδή αριστοκράτισσα Σίρι Φον Εσσεν για επτά χρόνια, ο Αύγουστος Στρίντμπερκ υπογράφει μια συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Οι παντρεμένοι». Η ωμή γλώσσα και η ένταση των νατουραλιστικών κειμένων του που, έμελλε να τον χαρακτηρίσει κεντρικό ανανεωτή της μοντέρνας δραματουργίας, αποτυπώνεται σε αυτή τη συλλογή που προκαλεί την κοινή γνώμη της εποχής. Η σύγκρουση με την γυναίκα του είναι αναπόφευκτη και απογειώνεται όταν εκείνη υποστηρίζει πως δεν είναι ο βιολογικός πατέρας των παιδιών του. ‘Εχουν ήδη πάρει διαζύγιο, όταν ο Στρίντμπεργκ θα γράψει τον «Πατέρα», αντλώντας από την τραυματική του προσωπική εμπειρία. Ασφαλώς και δημιουργεί ένα από τα σημαντικότερα κείμενα νατουραλισμού του 19ου αιώνα.
Στον «Πατέρα», ο Στρίντμπεργκ παρακολουθεί τον έγγαμο βίο του Λοχαγού Αδόλφου Λάσσεν με τη γυναίκα του Λάουρα. Τους συναντάμε όταν οι δυο τους διαφωνούν για την ανατροφή και μόρφωση της κόρης τους Βέρθας. Πίσω από την επιμονή του λοχαγού να ορίσει το μέλλον της κόρης του κρύβεται πως πρέπει να μεταγγίζει και τη ψυχή του στο παιδί του. Η κατάσταση στο σπίτι εκτραχύνεται όταν η Λάουρα αφήνει να εννοηθεί πως ο λοχαγός δεν είναι ο φυσικός πατέρας της κόρης τους, την ώρα που υπονομεύει με κάθε τρόπο την επιστημονική έρευνα την οποία διεξάγει ο σύζυγός της.
Γραμμένο το 1887, το έργο ξεπερνά τα όρια ενός τυπικού οικογενειακού δράματος και εντάσσεται στην κατηγορία της σύγχρονης τραγωδίας. Με φόντο την ανηλεή συζυγική διαμάχη, ο κορυφαίος Σουηδός σχολιάζει την αρχετυπική σύγκρουση μεταξύ των δύο φύλων. Οι δύο σύζυγοι είναι εκφραστές ενός αγώνα για την κατάκτηση της εξουσίας εντός της οικογενειακής εστίας, αντανακλώντας έτσι και το κοινωνικό γίγνεσθαι της εποχής τους. Επιπλέον, δια μέσου του σπόρου αμφισβήτησης της πατρότητας, ο Στρίντμπεργκ θίγει την αγωνία του ανθρώπου για την ύπαρξη του μετά από αυτόν.
Με λόγο κοφτερό και τραχύ, ταχύ ρυθμό και ενδελεχή ανάλυση των προσώπων που απαρτίζουν το δράμα, ο Στρίντμπεργκ βάζει τα θεμέλια του μοντέρνου θεάτρου κατά τον 19ο αιώνα.
H παράσταση
Σε πρώτη ανάγνωση, είναι έκπληξη που ο Βασίλης Μπισμπίκης καταπιάνεται μ’ ένα έργο κλασικό και δη από το «ψυχρό» δραματολόγιο του Στρίντμπεργκ. Η εμμονική του ενασχόληση, ωστόσο, με τον ωμό ρεαλισμό δημιουργεί αυτομάτως μια γέφυρα επικοινωνίας με τον κορυφαίο Σουηδό. Ωστόσο, χρειάζεται να γίνει μιαν απαραίτητη διευκρίνιση: Ο «Πατέρας» του Μπισμπίκη βασίζεται ή ακριβέστερα εμπνέεται από το πρωτότυπο κείμενο, αφού η δική του παράσταση δεν κρατά τίποτα από τον λόγο του έργου, παρά μόνον τους βασικούς θεματικούς πυλώνες και την ροή της πλοκής.
Παίρνοντας αυτό ως δεδομένο, μπορεί κανείς να παρακολουθήσει την σκηνοθεσία του στο θέατρο «Αποθήκη», χωρίς να διαμαρτύρεται εσωτερικά για την αποδόμηση ενός κλασικού κειμένου. Είναι ολοφάνερο πως ο Βασίλης Μπισμπίκης στρέφεται στην ελληνοποίηση των υλικών που χρησιμοποιεί: Μεταφέροντας την πλοκή στην Ελλάδα της κρίσης και των ματαιώσεων, σ’ ένα μικροαστικό περιβάλλον κατεστραμμένων ανθρώπων. Η ωμότητα του Στρίντμπεργκ, ωστόσο, γίνεται εδώ ανεξέλεγκτη ακρότητα. Βρώμικη γνήσια λαϊκή γλώσσα, σωματική βία, μετωπική ένταση με ελάχιστες και σύντομες παύσεις «πυρός» περιγράφουν μια παράσταση που βρίσκεται για σχεδόν, 90 λεπτά, στα κόκκινα.
Οι ερμηνείες
Η συνάντηση των Τάσου Ιορδανίδη και Μαρίνας Ασλάνογλου με το Βασίλη Μπισμπίκη μοιάζει – παρά το καθαυτό περιεχόμενο της – ευτυχής. Οι δυο τους εμφανίζονται πιο απελευθερωμένοι και απενοχοποιημένοι από ποτέ, κατορθώνοντας να συνθέσουν ένα εκρηκτικό σκηνικό δίδυμο. Οι ερμηνείες τους πέραν από το ψυχολογικό είναι εξίσου – αν όχι περισσότερο – απαιτητικές και σε τεχνικό επίπεδο. Η φωνή τους δοκιμάζει συχνά τα όρια της καθώς επιχειρούν να αποδώσουν το αδιέξοδο μιας σχέσης που επαναπροσδιορίζεται μόνο από το ξέρασμα της λεκτικής και σωματικής βίας. Ανταποκρίνονται, λοιπόν, στον, συχνά, ιλιγγιώδη ρυθμό ερμηνείας και σε καλή, μεταξύ τους, χημεία.
Μια πολύ καθαρή ερμηνεία γύρω από το τι σημαίνει ρεαλισμός δίνει ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης, χωρίς δε, ο ρόλος του αδελφού που ερμηνεύει να καμουφλάρεται πίσω από σκηνικές εκρήξεις. Στον αντίποδα, ωραία και με συγκινητικές στιγμές κάθε που εμφανίζεται η ερμηνεία της Γιάννας Σταυράκη στο ρόλο της γιαγιάς. Καμία εξαίρεση στην ομάδα δεν μπορούσε να αποτελέσει η Νικολέττα Χαρατζόγλου που, έχει αποδώσει με ρεαλισμό το ρόλο της. Με ένα κρεσέντο κατά την τελευταία σκηνή της παράστασης.
Η μουσική επένδυση
Αβανταδόρικη μεν, λειτουργική δε η επιλογή τραγουδιών από το κλασικό ροκ οπλοστάσιο (βλέπε Doors, David Bowie, Pink Floyd και Rory Gallagher) αφού βοηθάει την ένταση να παραμείνει ψηλά και δημιουργεί μια ομαλή μετάβαση στις επόμενες σκηνές.
ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟΘΗΚΗ Σαρρή 40, Θησείο-Ψυρρή, 2103253153. Διάρκεια: 90΄.
Σχολιο.- Υπεροχη παρασταση!
Σχολιο.- Η Ασλάνογλου σε καθηλώνει κυριολεκτικά από το πρώτο 5' με ρεσιτάλ ερμηνείας! ΠΑΡΑΣΤΑΣΑΡΑ! Μην την χάσετε..
Σχολιο.- ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ!!!
Σχολιο.- δυνατή παράσταση,που σε μεταφέρει στην ατμόσφαιρα της οικογένειας και σε αγγίζει συναισθηματικά
Σχολιο.- Δε θα ξεχάσω ποτέ τη συγκεκριμένη παράσταση και ίσως μία φορά να μην είναι αρκετή.Θίγει θέματα που μας αφορούν είτε άμεσα είτε έμμεσα μευποδειγματικό τρόπο.Ιορδανίδης και Ασλάνογλου.Ιωσηφίδης, Σταυράκη και Χαρατζόγλου.Ρεσιτάλ από πέντε σπουδαίους ηθοποιούς!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βολιβία: Τις ερχόμενες μέρες θα εκδοθεί από την στρατιωτικη φασιστικη χουντα ένταλμα σύλληψης κατά του Προεδρου Μοράλες
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019, 05:12
Η στρατιωτικη φασιστικη χουντα της Βολιβίας θα εκδώσει τις ερχόμενες μέρες ένα ένταλμα σύλληψης ενάντια στον Πρόεδρο της χώρας Έβο Μοράλες, με την κατηγορία της στάσης, ανακοίνωσε χθες η ξεφτιλισμενη καριολοπουτανα πρωην πορνοσταρ διορισμενη δικτατορισα Τζανίνε Άνιες.
Ο Προεδρος Μοράλες βρίσκεται στην Αργεντινή, όπου του χορηγήθηκε το καθεστώς του πρόσφυγα αυτή την εβδομάδα, λίγες μέρες μετά την ορκωμοσία του Αργεντίνου νέου προέδρου Αλμπέρτο Φερνάντες. Ο αριστερός σοσιαλδημοκρατης περονιστής Αλμπέρτο Φερνάντες, είχε ταχθεί τον Νοέμβριο υπέρ της χορήγησης ασύλου στον Έβο Μοράλες, θύμα, όπως είπε, πραξικοπήματος. Την Τρίτη ο Φερνάντες ανέλαβε επισήμως καθήκοντα.
«Μπορεί να επιστρέψει όποτε θελήσει. Έφυγε επειδή το ήθελε», δήλωσε η καριολοπουτανα πρωην πορνοσταρ και τωρα δικτατορισα Άνιες σε δικους της δημοσιογράφους. «Το ένταλμα σύλληψης θα εκδοθεί τις επόμενες λίγες μέρες, επειδή έχουμε ήδη απαγγείλει τις κατηγορίες», συμπλήρωσε.
Αφού η CIA εδωσε εντολη της αστυνομίας και του στρατού να κανουν φασιστικο πραξικοπημα, ο Προεδρος Μοράλες αναγκάστηκε να παραιτηθεί στις 10 Νοεμβρίου έπειτα από τρεις εβδομάδες φασιστικων ταραχων και βιαιοτητων μετα την νικη του στις εκλογές. Είχε εκλεγεί για τέταρτη θητεία έπειτα από σχεδόν 14 χρόνια ως επικεφαλής της Βολιβίας. Καταγγέλλοντας το πραξικόπημα, κατέφυγε στο Μεξικό, που κυβερνάται από έναν αριστερό σοσιαλδημοκρατη πρόεδρο, τον Αντρές Μανουέλ Λόπες Ομπραδόρ.
Η φασιστικη χουντα της Άνιες με την εντολη των ΗΠΑ κατέλαβε την εξουσία αφού ο Μοράλες γλιτωσε τη ζωη του και κατέφυγε στο Μεξικό.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί ο Σημίτης θυμήθηκε τον Καραμανλή;
Ο αχυράνθρωπος των «νταβάδων» και ο επαρμένος υμνητής των Αμερικανών βγήκε από τον ιστορικό σκουπιδοτενεκέ (που τον έχει στείλε τελεσίδικα ο ελληνικός λαός) και αυθαδιάζει: Νέες συμφορές προοιωνίζονται…
Μιλάμε για τον Κώστα Σημίτη!
Τον άνθρωπο που ευχαρίστησε, με ηχηρό δωσιλογισμό, τους Αμερικανούς (εντός Βουλής) για τα Ίμια, τον άνθρωπο που παρέδωσε τον Οτζαλάν, τον άνθρωπο που εκτελούσε τις ΕΝΤΟΛΕΣ, με ηδονική δουλικότητα, των πλανητικών ληστών και δημίων της ανθρωπότητας.
Αυτός, λοιπόν, ο πολιτικός αχυράνθρωπος που εδραίωσε τα θεμέλια των μεγάλων προδοσιών και καταστροφών της Ελλάδας, ο αχυράνθρωπος που επιτάχυνε τις διαδικασίες μετατροπής της χώρας σε ΑΠΟΙΚΙΑ της ΕΕ και του 4ου Ράιχ, βγαίνει ΞΑΦΝΙΚΑ, από την κωλοφυλλαδα του πρεζεμπορα Μαρινακη «Νεα» το Σαββατο 14/12 να ρίξει τις «οβίδες» του εναντίον του Κώστα Καραμανλή: Να χρεώσει σ’ αυτόν και τα δικά του ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ…
Είναι πράγματι μακάβριος ιστορικός μορφασμός να βγαίνει ο Σημίτης και να εμφανίζει την αβυσσαλέα πολιτική του δειλία και την ακραία δουλική υποταγή του στις ΗΠΑ και την ΕΕ, σαν πολιτική Δικαίου και Ειρήνης…
Το ΟΝΕΙΔΟΣ της προδοτικής πολιτικής να παρουσιάζεται σαν αθώα περιστερά, να το παίζει «Κινέζος»…
Αναμφίβολα η πολιτική του παρέμβαση, παραμένει παρέμβαση ενός αχυράνθρωπου: Δηλαδή είναι διατεταγμένη και καθοδηγούμενη…
Το ρόλο του «λαγού» υποδύεται ο Σημίτης…
Σημεία και τέρατα έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε προτεκτοράτο, σε ΑΠΟΙΚΙΑ-ΑΠΟΘΗΚΗ αλλοδαπών δούλων και πολλά άλλα, ΚΑΙ ο Σημίτης δεν άρθρωσε ούτε λέξη!!!
Και ξαφνικά …θυμήθηκε τον Καραμανλή!!!
Τον θυμήθηκαν τα αφεντικά του, ακριβώς, διότι ακούγεται ή δρομολογείται η προώθησή του στην Προεδρία της Δημοκρατίας: Στην Προεδρία της Αποικίας…
Μια τέτοια εξέλιξη, ακόμα και σε ένα προτεκτοράτο, δεν τη θέλουν τα ισχυρά και υψηλά κέντρα του 4ου Ράιχ: Οι ΗΠΑ…
Αυτά τα κέντα δεν είναι μόνο εκδικητικά, αλλά και ΔΕΝ ξεχνούν…
Δεν Ξεχνούν ότι ο Καραμανλής ψέλλισε ένα Βέτο στο ζήτημα των Σκοπίων, εμμέσως πλην σαφώς διαφοροποιήθηκε στο Σχέδιο Ανάν, αλλά το κυριότερο: Έκανε ανοίγματα προς τη Ρωσία…
Μπορεί ο Καραμανλής να ΥΠΟΤΑΧΤΗΚΕ πλήρως και να αγωνίστηκε, ακόμα και για την εκλογική του συντριβή, αλλά το γεγονός ότι ΤΟΛΜΗΣΕ να «κουνηθεί», έστω και ελάχιστα, στους δικτάτορες του κόσμου, δεν του το συγχωρούν…
Οι «βολές» του Σημίτη είναι προειδοποιητικές «βολές» των Αμερικανών…
Για να ακυρώσουν κάθε σκέψη προς αυτήν την κατεύθυνση…
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για δέστε ποιος καταγγέλλει, ο άνθρωπος των “γκρίζων” Ιμίων, ο Κ.Σημίτης!
Χρειάζεται απίστευτο θράσος για να βγαίνει, στο μεταίχμιο του 2020, ο Κ. Σημίτης και να γίνεται εκτιμητής του Κ. Καραμανλή να μην βλέπει την καμπούρα του και να επιχειρεί να μεταθέσει στην πλάτη άλλων τις εγκληματικές ευθύνες του, προκειμένου να βγει ο ίδιος λάδι.
Πάει πολύ να επιχειρεί να βγει τιμητής άλλων, ο πρωθυπουργός που είναι ο κατεξοχήν υπεύθυνος της “γκριζοποίησης” των Ιμίων και αυτός που άνοιξε στη συνέχεια την όρεξη της Άγκυρας για την “γκριζοποίηση” δεκάδων νησίδων, πράγμα που διαμόρφωσε νέα κατάσταση και άνοιξε νέο κεφάλαιο εδαφικών, πλέον, διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδας.
Πάει πολύ να φορτώνει σε όποιους τρίτους ευθύνες ο πρωθυπουργός που παραλυμένος από τον φόβο του και ενθουσιασμένος με την μακάβρια κατάληξη, είπε “ευγνώμων”, εκτός τόπου και χρόνου στη Βουλή, “ευχαριστώ τις ΗΠΑ”.
Πάει πολύ να μεταθέτει σε άλλους ευθύνες ο άνθρωπος που έκανε τη συμφωνία της Μαδρίτης, εκείνος που υποστήριξε με νύχια και δόντια το σχέδιο Ανάν για την Κύπρο που την παρέδιδε ολόκληρη στον υψηλό έλεγχο της Τουρκίας.
Πάει πολύ, επίσης, να παριστάνει την αθώα περιστερά αυτός που συνέδεσε την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε (κατά τη γνώμη μας αμφίβολης αποτελεσματικότητας…) με το ταυτόχρονο εισιτήριο της Τουρκίας για ενταξιακές διαπραγματεύσεις, χωρίς να θέτει, όπως ισχυρίζεται σήμερα, όρους και προϋποθέσεις.
Μάλιστα, όταν ο υπογράφων τότε επέμενε να τεθεί ως πρώτη προϋπόθεση για οποιαδήποτε άνοιγμα του ευρωπαϊκού δρόμου της Τουρκίας την πλήρη αποδοχή από την τελευταία του Διεθνούς Δικαίου της Θάλασσας και την παραίτησή της από διεκδικήσεις νησίδων στο Αιγαίο, όχι μόνο δεν έβρισκα καμία ανταπόκριση αλλά και με “λοιδορούσαν” σύσσωμοι οι “ευρωπαϊστές” για την αυθάδεια μου και τις “εθνικιστικές”, έλεος, εξάρσεις μου.
Ορίστε σήμερα τα χάλια μας. Και έχουμε και τον Κ. Σημίτη με την στήριξη των μίντια να βγάζει γλώσσα και από πάνω, αντί να κρύβεται! Πάντως για να βγαίνει με τέτοια αλαζονεία στην επιφάνεια ξανά ο Σημίτης, κάτι πολύ κακό ετοιμάζεται ή θα συμβεί στην χώρα μας.
Υ.Γ: Σωστά αναγνώστες μου θυμίζουν και άλλες μείζονες εθνικά σωτήριες πράξεις του Σημίτη: την προδοτική παράδοση Οτσαλάν στην Τουρκία και την απαγόρευση στην Κύπρο να εγκαταστήσει στα εδάφη της τους πληρωμένους από την ίδια ρωσικούς πυραύλους S-300.