Το να πιστευει κανείς ότι η ιατρική βιομηχανία επιθυμεί υγιη πληξθυσμό είναι το ίδιο ανόητο με το να πιστευει κανείς ότι η πολεμική βιομηχανία επιθυμεί την ειρήνη.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θίχτηκε ο Ερντογάν που τον είπε «δικτάτορα» ο Ντράγκι -«Είναι εκλεγμένος, εσύ διορισμένος» απαντά ο Τσαβούσογλου
Σχολιο.- Έχουν μια ομοιότητα, ο ένας είναι εκλεγμένος από τους ισλαμοφασιστες Ταλιμπάν,και τυραννά τον λαό του, ο άλλος είναι εκλεγμένος από τους τραπεζίτες και τους μαφιόζους πολιτικούς του, αλλά και αυτός κάνει το ίδιο στο λαό του
Σχολιο.- Όσο για τον Κούλη που γράφεις, μια χαρά τα έχει καταφέρει στην εξωτερική πολιτική. Όχι αυτός δηλαδή, ο Δένδιας. Ελισεται από δω και από κει, φτιάχνει συμμαχίες, τώρα φτιάχνει, τον βοηθάει η τύχη, πάντως μια χαρά τα καταφέρνει.
Σχολιο.- Ο Ερντογάν εξακολουθεί να είναι πάντα στο Νάτο και μετέχει σε
ασκήσεις του κατά της Ρωσίας στη Μαύρη Θσλασσα. Συντονίζεται με τον Ζελένσκι γιά ανακατάληψη της Κριμαίας και Ντόνμπας. Τον προμηθεύει και με ντρόνς!
Έχει εισβάλει στη Συρία, στη Λιβύη και στην Αρμενία. Θέλει να επανιδρύσει την οθωμανική αυτοκρατορία. Και ο Χίτλερ, εκλεγμένος ήτανε.
Ο Ντράγκι είναι διορισμένος αλλά πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από την
Ιταλική Βουλή. Πάντως το Νάτο υπηρετούν και οι δυό ,αλλά ο Ερντογάν είναι πιό πονηρός και θρασύς !
Σχολιο.- ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ για το ίδιο αφεντικό δουλεύουν.
Όσο για το εκλεγμένος, μη χέσω δις και τρίκορφα.
Σχολιο.- Το ποιος είναι ο Ερντογάν θα το δεις σε λίγες μέρες στην Ουκρανία.
Σχολιο.- Μάλλον ζεις σε παράλληλο σύμπαν, ή είσαι τούρκος κομματόσκυλος του ισόβιου προέδρου Ερντογάν.
Ισόβιοι υπάρχουν ωρέ Καραμήτρο σε δημοκρατίες όπου εκλέγει η λαική ετυμηγορία και δεν διορίζει το μασονικό σκήπτρο ?
Όσο για το ότι η Ελλάδα είναι "προτεκτοράτο" ενώ ο Ερντογάν λεβέντης, μην εκτίθεσαι τόσο άγαρμπα. Αν δεν το θεωρείς ΚΑΙ δικό σου, τότε τι γυρεύεις σε ξένη γη να κάνεις και.... διαφωτισμό και δεν επιστρέφεις στη γενέτειρα γη να σου δινει και το αυγουλάκι ο σουλτάνος κάθε πρωί.
Ας στο καλο γεμίσαμε λούλουδα και ματζιωράνες εδώ μέσα!
Ο σουλτάνος....... εκλεγμένος!
ΜΗ ΧΕΣΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΤΕΝΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟ ΣΑΡΚΑΦΛΙΑ!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Ερντογάν άφησε όρθια την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
"ΞΟΥΤ ΜΩΡΗ, ΝΤΕ ΛΑΙΕΝ, ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ
ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ!
ΕΔΩ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ!"
ΕΝΑ ΒΑΘΥ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΠΟΥ, ΕΜΜΕΣΑ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ
ΤΙΣ ΕΓΧΩΡΙΕΣ (ΜΑΛΑΚΙΖΜΕΝΕΣ) "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚ(Ι)ΕΣ"...
Η πραξη αυτη εχει βαθυτερο γεωπολιτικο συμβολισμο.
Ο επιδοξος Χαλιφης (και προαλειφομενος για αρχηγος των Αδελφων Μουσουλμανων) εστειλε μηνυμα στα "αδερφια" του οτι οσες ευρωπαϊκες προσεγγισεις κι αν (φαινεται οτι) κανει, εντουτοις παραμενει πιστος στις αρχες του Ισλαμ.
Κι εδωσε ενα δημοσιο παραδειγμα, μεσω του "ποια ειναι η θεση της γυναικας"...
Αν δεν ηταν Παντελως Ηλιθιες οι εγχωριες αντιφα-φεμινες, θα καταλαβαιναν οτι η εναντιωση στον εποικισμο της φιλελευθερης και δημοκρατικης Ελλαδας απο το Πατριαρχικο Γυναικοκτόνο Ισλαμ ειναι μια εξοχως ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ προσεγγιση - και οχι απορροια "φασιστικης νοοτροπιας" όπως έχουν καταφερει να πεισουν τις ανεγκεφαλες, τα εμμισθα τσιρακια του Τζορτζ Σορος...
Σχολιο.- Εκτός του ότι αποδεικνείεται πάλι ότι ο Ερντογάν είναι σχιζοφρενής,
αποδεικνύεται πάλι πως οι δυτικές ηγεσίες είναι ξεφτιλισμένες !!
Εξακολουθούν να τον κανακεύουν. Μόνον ο Ντράγκι θύμωσε.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρόσφυγας ή μετανάστης. Αναρωτηθείτε. Ο δουλεμπορας της καρδιάς σας.
Σχολιο.- ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΚΙ Ο ΑΔΟΛΦΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙ, ΕΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ.
ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ .... ????
Σχολιο.- Οσοι Ελληνόφωνοι από εσάς πιστεύουν πως οι άνθρωποι που ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ στη Χώρα μας είτε πηδώντας και κόβωντας φράχτες , είτε μέσα σε βάρκες σωματεμπόρων, κρατώντας κινητά των Χιλίων Ευρώ, αλλά χωρίς ίχνος χαρτιού-ταυτότητας που να αποδεικνύει ποιοι είναι, πρέπει να Ονοματίζονται με άλλο Χαρακτηρισμό – Ορισμό εκτός από αυτό που πραγματικά είναι, δηλαδή ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ, (π.χ. «Μετανάστες» «Λαθρομετανάστες», «Πρόσφυγες», «Δυστυχισμένοι Ανήλικοι», «Ξεριζωμένες Μάνες» κ.τ.λ.) ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δολοφόνησαν τον δημοσιογράφο του STAR Γιώργο Καραϊβάζ.
Ολοφάνερο είναι το κίνητρο: κάτι έψαχνε που δεν άρεσε σε κάποιους.
Εγώ απλώς υπενθυμίζω ότι ήταν ένας από τους απειροελάχιστους δημοσιογράφους συστημικών μέσων, ίσως ο μόνος, ο οποίος μίλησε για συστημική κάλυψη της υπόθεσης Λιγνάδη.
Ο Λιγνάδης και ο Φουρθιώτης δεν είναι απλώς δυο περίεργοι τύποι - πίσω τους κρύβεται χαβούζα μεγέθους ωκεανού, η οποία σε ένα κανονικό κράτος του κανονικού κόσμου θα τίναζε στον αέρα ολόκληρο το πολιτικό σύστημα.
Στο βοθρότοπο όμως σε λίγο θα κινδυνεύει η ζωή μας επειδή θα γράφουμε στο φαίησμπουκ το 1% απ' όσα συμβαίνουν.
Σχολιο.- Και του Λιγνάδη και του Φουρθιώτη τις υποθέσεις έψαχνε ο άνθρωπος.. τον εκτέλεσαν εν ψυχρώ. Σε λίγο στην Κολομβία θα λένε ΄γίναμε Ελλάδα'. Συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους φίλους και συνεργάτες του...
Σχολιο.- http://www.bloko.gr/2021/02/blog-post_575.html?m=1&fbclid=IwAR3ZeNjqXOqo5eQd9pW6PLDBeZDT33QTon2CFdzLkaNPPu-w1xkBHHxNa-s
Σχολιο.- Το θέμα είναι ότι δεν θα μάθουμε ποτέ γιατί . Όπως δεν μαθαμε γιατί είχαν σκοτώσει και τον Γκιόλια, ή γιατί πήγαν να σκοτώσουν τον Χίο..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Επειδή ο Κολοκοτρώνης πίστευε στο έθνος και στη δημοκρατία είναι σίγουρα Έλληνας, είναι σίγουρα Μεσσήνιος και σίγουρα δεν είναι αριστερός, διότι η Αριστερά δεν πιστεύει στο έθνος».
Η παραπάνω δήλωση ειπώθηκε από τον βουλευτή Μεσσηνίας της Ν.Δ. Μιλτιάδη Χρυσομάλλη, την περασμένη Κυριακή, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την επέτειο της γέννησης του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Και είναι αλήθεια. Για το σήμερα δηλαδή. Γιατί από το 1940 μέχρι το 1990, ήταν αλλιώς.
Αλλά και οι νεοδημοκράτες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν πατριώτες.
Δεν θα συζητήσουμε για πατριωτισμό μ’ αυτούς που μόλις πριν λίγα χρόνια «έμεναν Ευρώπη», κραυγάζοντας «Γερούν, γερά!». Αλίμονο αν ανοίγαμε κουβέντα με εκείνους που εβδομήντα χρόνια τώρα έχουν αναλάβει εργολαβικά την υποστήριξη της πρόσδεσης της χώρας μας στο ΝΑΤΟ. Την εχθρική στάση του οποίου έναντι της Ελλάδας αναγκάστηκε να αναγνωρίσει ο ίδιος ο ιδρυτής της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Καραμανλής, με την αποχώρηση από το στρατιωτικό του σκέλος το 1974.
Όσον αφορά στη σχέση των Ελλήνων αριστερών με το έθνος, μιλάνε οι αγώνες του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, οι αγώνες κατά της αμερικανοκρατίας και ο Νοέμβρης του ’73. Μιλάνε οι επί έναν αιώνα καθημερινοί αγώνες στο πλευρό του εργαζόμενου λαού, στο πλευρό των εργαζομένων, στην ανειρήνευτη πάλη ενάντια στο κεφάλαιο, που, όπως έλεγε ο Άρης Βελουχιώτης στον ιστορικό του Λόγο στη Λαμία, δεν έχει πατρίδα και ξεπορτίζει με την πρώτη ευκαιρία.
Τη σχέση μας με το έθνος την περιέγραψε καλύτερα από κάθε άλλον ο Νίκος Μπελογιάννης, μπροστά στο στρατοδικείο που με εντολή των Αμερικάνων επικυρίαρχων του τόπου αποφάσισε την εκτέλεσή του:
«Αγαπάμε την Ελλάδα και το λαό της περισσότερο από τους κατηγόρους μας. Το δείξαμε όταν εκινδύνευε η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η ακεραιότητά της και ακριβώς αγωνιζόμαστε για να ξημερώσουν στη χώρα μας καλύτερες μέρες χωρίς πείνα και πόλεμο. Για το σκοπό αυτό αν χρειαστεί, θυσιάζουμε και τη ζωή μας. Έτσι αγαπάμε εμείς την Ελλάδα, με την καρδιά μας και με το αίμα μας».
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για τις καινούριες αποφάσεις της ηγεσίας του ΚΚΕ για το 1821
Υπενθυμίζοντας στο KKE τι υπήρξε το ΚΚΕ
Η λαϊκή συμμετοχή, το «Εμείς» του Μακρυγιάννη, απουσιάζει πλήρως από τη σημερινή ανάλυση του ΚΚΕ. Ο λαός έρχεται δεύτερος, ή απουσιάζει τελείως. Οι αγροτικοί πληθυσμοί, οι ναύτες (οι πρόγονοι της εποποιίας της ΟΕΝΟ), της γης οι κολασμένοι, που έχυσαν αίμα, που οι χήρες τους περίμεναν τον Καποδίστρια για να του δώσουν τα παιδιά τους, τα νήπια χωρίς πατέρα, υποδεχόμενές τον ως πατέρα του γένους, οι ήρωες μας, από το Νικηταρά ως τον Καραϊσκάκη, όλοι αυτοί που μόνο αστική τάξη δεν τους λες...
Λαμπρινή Θωμά
Σάββατο 3 Απριλίου 2021 - 10:40
«Η Επανάσταση του 1821 υπήρξε αποτέλεσμα της ανάπτυξης των νέων καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής στα εδάφη της φεουδαρχικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» ΚΚΕ, Διακήρυξη για τα 200 χρόνια της Επανάστασης, Μάρτιος 2021.
«Το μεγάλο ’21 ο Ελληνικός λαός δεν το γιορτάζει μόνο. Το ζει. Υπάρχουν εποχές που για έναν λαό απαντά η Ιστορία του. Και υπάρχουν άλλες που για την ιστορία τους απαντούν οι ίδιοι οι λαοί. Η απάντηση είναι μόνον αγώνας. Η 25η Μαρτίου δεν είναι σήμερα παρελθόν και ανάμνηση. Είναι πραγματικότητα. Δεν είναι μόνο μια μεγάλη μέρα. Είναι η καθημερινή ζωή του ελληνικού λαού. Στην 25η Μαρτίου ο ελληνικός λαός έδωσε και άλλα ονόματα: την ονομάζει και Οκτώβριο του ’40 και εθνική αντίσταση. Δεκέμβρη του ’44 και αντίσταση κατά της βρετανικής κατοχής.. Σε αυτή εδώ “τη χώρα που λέγεται Ελλάδα” οι σκλάβοι ξεσηκώθηκαν εναντίον μιας πανίσχυρης αυτοκρατορίας για να γίνουν – κι έγιναν – ελεύθεροι. Κι οι ελεύθεροι δε θα γίνουν ποτέ σκλάβοι. Από καμμιά αυτοκρατορία και καμμία δύναμη στον κόσμο. Καμμία δύναμη δεν είναι ισχυρότερη από την απόφαση των λαών να ζήσουν λεύτεροι.» Ριζοσπάστης, 24η Μαρτίου 1947
Μέσα στα πολλά σοκ που συνόδεψαν τους εορτασμούς και τις αναφορές στα 200 χρόνια από την Επανάσταση του ’21, ήταν ίσως πιο γερό σοκ από όλα – φαντάζομαι όχι μόνο για μένα – η σχετική διακήρυξη του ΚΚΕ. Γιατί, από Γιάννες και Κατερίνες και Μητσοτάκηδες περιμένεις τα πάντα. Το ΚΚΕ να αναθεωρεί όμως τη στάση του ίδιου του ΚΚΕ απέναντι στην Επανάσταση του ΄21, ε, μάλλον όχι. Ειδικά όταν το ΚΚΕ φαίνεται να εγκαταλείπει μέρος της Ιστορίας του, και μαζί σημαντικές και ιστορικές σελίδες αυτού του τόπου, αυτού του λαού.
«Οι αστοί έδωσαν το χρήμα, ο λαός έδωσε το αίμα.. ο λαός ο οποίος έδωσε το αίμα του δια την επιτυχίαν της Επανάστασης εγκαταλείφθη από την πρώτην ημέραν, ούτε οι αστοί ούτε οι κοτζαμπάσηδες σκέφτηκαν ποτέ τα λαϊκά συμφέροντα» Ριζοσπάστης, 25η Μαρτίου 1924
Η λαϊκή συμμετοχή, το «Εμείς» του Μακρυγιάννη, απουσιάζει πλήρως από τη σημερινή ανάλυση του ΚΚΕ. Ο λαός έρχεται δεύτερος, ή απουσιάζει τελείως. Οι αγροτικοί πληθυσμοί, οι ναύτες (οι πρόγονοι της εποποιίας της ΟΕΝΟ), της γης οι κολασμένοι, που έχυσαν αίμα, που οι χήρες τους περίμεναν τον Καποδίστρια για να του δώσουν τα παιδιά τους, τα νήπια χωρίς πατέρα, υποδεχόμενές τον ως πατέρα του γένους, οι ήρωες μας, από το Νικηταρά ως τον Καραϊσκάκη, όλοι αυτοί που μόνο αστική τάξη δεν τους λες (ειδικά σε μια χώρα που έως τη δεκαετία του 1960 το 60% ζούσε εκτός αστικών κέντρων…).
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ως προχθές οι αντίστοιχες ανακοινώσεις του ΚΚΕ αγκάλιαζαν και τιμούσαν, οι άνθρωποι που ο λαός του ΕΑΜ πατούσε στα χνάρια τους, περνάνε ξαφνικά στα αζήτητα. Οι άνθρωποι που γέννησαν τα δημοκρατικότερα επαναστατικά συντάγματα της Ευρώπης, τα πρώτα ελληνικά συντάγματα, που αγωνίστηκαν για Ελευθερία και Δημοκρατία – «Λαοκρατία» το έλεγε αυτό κάποτε το ΚΚΕ -, απουσιάζουν από το αφήγημα του Κόμματος «της εργατικής τάξης, της αγροτιάς».
«Σ’ όλη τη χώρα οι λαϊκές μάζες πήραν την πρωτοβουλία της εξέγερσης και οι εμποροκοτσαμπάσηδες αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν γιατί διέτρεχαν τον άμεσο κίνδυνο να τους ξεπαστρέψει ο επαναστατημένος λαός είτε οι εξαγριωμένοι Τούρκοι… η επαναστατική δημιουργικότητα των λαϊκών μαζών απλώθηκε σε όλα τα επίπεδα και έθιξε στο σύνολο τους τα δημοκρατικά προβλήματα που εκδηλώθηκαν στην πορεία της Επανάστασης… Στις εργασίες των εθνοσυνελεύσεων οι ένοπλες μάζες επανειλημμένα εξάσκησαν άμεση πίεση για να μην αρπάξουν τη γη οι εμποροκοτζαμπάσηδες. Μαζί με τους δημοκρατικούς διανοούμενους επέβαλαν την επέκταση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των λαϊκών ελευθεριών στα συντάγματα που ψηφίστηκαν από τις εθνοσυνελεύσεις… Ο επαναστατημένος λαός έβανε την πληβειακή σφραγίδα των επαναστατικών λύσεων σε όλα τα προβλήματα της πάλης.» Ριζοσπάστης, 25η Μαρτίου 1936
Όλα εξηγούνται από το χρήμα και τα συμφέροντα των αστών, λέει σήμερα το ΚΚΕ – κάτι που ποτέ δε έλεγε μέχρι σήμερα το ΚΚΕ. Όπως ωραία το έθεσε ένας φίλος, «το ΚΚΕ αποφάσισε να μας πει πως το ΕΑΜ είχε λάθος κι ο Στίνας είχε δίκηο». Αν όμως το ΚΚΕ αποδομήσει το ίδιο τη λαϊκή συμμετοχή, αν το ΚΚΕ αποκαθηλώσει, εμμέσως ή αμέσως, από μόνο του (ή μέσω «φιλικών συμμετοχών») την πιο ένδοξη σελίδα της Ιστορίας του, αυτής στον Β’ ΠΠ, ας αρχίσει να σκέφτεται τι σημαίνει αυτό για την θέση του κομμουνισμού έναντι του ναζισμού στο ευρύτερο ιστορικό πεδίο και τι σημαίνει η αφαίρεση του απελευθερωτικού λαϊκού ρόλου από το ΕΑΜ, η άρνηση της αξίας, του μεγαλείου και της νίκης του αγώνα των απλών λαϊκών ανθρώπων.
«Στους αγώνες της Ανεξαρτησίας έλαβαν μέρος διάφορες τάξεις με διαφορετικές η καθεμία κοινωνικές και οικονομικές ανάγκες, οι οποίες βρήκαν μια συνολική και ενιαία έκφραση στα συνθήματα της μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης: Ελευθερία, Ισότης, Αδελφοσύνη. Η κάθε τάξη απέδιδε στα συνθήματα αυτά ανάλογα με τις ανάγκες της κι ένα δικό της περιεχόμενο. Ο αγρότης, ο δουλοπάροικος του Τούρκου βέη με την ελευθερία την ισότητα και τη δικαιοσύνη δεν εννοούσε μόνο την εθνική απελευθέρωση αλλά και την απελευθέρωση από το ζυγό της δουλοπαροικίας και την παραχώρηση σε αυτόν της γης που καλλιεργεί» Ριζοσπάστης, 25η Μαρτίου 1927
Οι λαοί δεν περιμένουν φωτισμένες ηγεσίες για να τους υποδείξουν τη βαρβαρότητα που ζουν, αυτή την ξέρουν πάρα πολύ καλά, τη ζουν στο πετσί τους. Και ενάντια σε αυτήν αγωνίζονται.
Η ερμηνεία του ΚΚΕ σήμερα στα της Επανάστασης του ’21, η επιμονή στον δήθεν αστικό της χαρακτήρα και η νεόκοπη άρνηση του τεράστιου ρόλου του λαϊκού στοιχείου, αποκόπτει, επίσης, την Επανάσταση από ένα στοιχείο που κατεξοχήν εξέφρασε ο Ρήγας, το γιακωβίνικο. Δεν επαναστατήσαμε για να μας φέρουν οι ψαλιδόκωλοι τους βασιλιάδες, επαναστατήσαμε για Ελευθερία από τον Οθωμανικό Ζυγό και από τους καταπιεστές μας, για Ισότητα και για Δημοκρατία – κι έχουμε τα επαναστατικά μας Συντάγματα να το αποδεικνύουν περίτρανα και για πάντα, Συντάγματα που είναι κείμενα λαϊκά και πολύ μπροστά από την εποχή τους.
Δεν επαναστατήσαμε μόνον γιατί θέλαν οι αστοί ελευθερίες ή γιατί θέλαν οι αστοί λεφτά. Ούτε οι εμποράντζες της εποχής συνιστούσαν αστική τάξη με την μαρξική έννοια, ούτε αυτές οδήγησαν στην επανάσταση. Και αν κάποιοι εξ αυτών μπήκαν αυθόρμητα στον αγώνα, άλλους τους σύραμε με το ζόρι, χάρη σε γενναίους σαν τον αγαπημένο μου Αντωνάκη Οικονόμου – και ας μη πούμε για ολόκληρες περιοχές, με γερό εμπόριο, που δεν συμμετείχαν καν στην επανάσταση.
«Αθηναίοι και Αθηναίες, όλοι αύριο στον εορτασμό της εθνικής μας επετείου. Την αθάνατη κληρονομιά του ’21 ’σείς τη ζωντανέψετε με τα άφθαρτα κατορθώματά σας στην επική τετραετία 1940-1945» Ριζοσπάστης, 25η Μαρτίου 1946
Επαναστατήσαμε – εμείς, ο λαός – γιατί θέλαμε ελευθερία, και όχι να λαθροβιώνουμε ως πολίτες σκλάβοι β’ κατηγορίας στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (που δεν ήταν η ονειρο-φαντασία του τουρίστα Μαζάουερ, αλλά ένας ατέλειωτος κατάλογος από καταπίεση, εξευτελισμούς και σφαγές). Είχαν άλλωστε προηγηθεί εκατοντάδες άλλες μικρές και μεγάλες εξεγέρσεις που πνίγηκαν στο αίμα στα 400, για κάποιους από μας 500+, χρόνια της σκλαβιάς.
Και αν το ΚΚΕ έχει σταματήσει να κάνει αυτή τη διάκριση, κακό του κεφαλιού του. Κυριολεκτικώς, γιατί, το μεγαλύτερο θύμα από μια τέτοια αναθεώρηση της ιστορίας θα είναι το ίδιο. Γιατί έτσι αρνείται και την ιστορία του και τη σύνδεση του με τους απλούς ανθρώπους, με το λαό, και μαζί τη σύνδεση του με τους απελευθερωτικούς μας αγώνες.
Α, και να μη το ξεχάσω κι αυτό. Επαναστατήσαμε τονίζοντας πολλαπλά τη σχέση μας με το παρελθόν μας – όπως εμείς βλέπαμε αυτό το παρελθόν, και όχι όπως το φαντάζονταν στα σαλόνια των «Φιλελλήνων» (συμπεριλαμβανομένου του Κοραή).
Αν για τους πρώτους αυτό σήμαινε σύνδεση με την προ 15 αιώνων αρχαιότητα, για τον πολύ κόσμο ― και τους αγωνιστές ― σήμαινε σύνδεση με ένα ηρωικό πρότυπο και παράδειγμα ελευθερίας. Οι λαοί δεν περιμένουν φωτισμένες ηγεσίες για να τους υποδείξουν τη βαρβαρότητα που ζουν, ναι. Η ιδέα της Ελευθερίας, στη λαϊκή φαντασία, πλάστηκε με αναφορές και σε μια μυθοποιημένη αρχαιότητα (κοιτίδα της Δημοκρατίας), αλλά και σε μια πολύ κοντινότερη ανάμνηση μια χιλιόχρονης δικής τους (“ρωμαίικης”) πολιτείας. Και οι δυο αναφορές λειτουργούσαν ως σύνδεση με τα προηγούμενα επαναστατικά ρεύματα, όπως τα ορίζει ο Μπούκτσιν.
Όσο για το ρόλο της θρησκείας, είναι κάποτε καιρός να σταματήσουμε να βλέπουμε την εποχή με τα γυαλιά της σημερινής μας ιδεολογίας, και να αναγνωρίσουμε ότι στην εποχή του (και για πολύ αργότερα), ο λαός της επανάστασης ήταν πιστός, και είχε κρατηθεί από τη θρησκεία του ως μέσο διαφοροποίησης από τον κατακτητή (φαινόμενο παγκόσμιο και πανάρχαιο).
Όπως σε πάμπολλους πολέμους στην Ευρώπη επί αιώνες (που, μεταξύ άλλων, οδήγησαν και στο στήσιμο των ΗΠΑ ως θρησκευτικό καταφύγιο Πουριτανών, Κουακέρων και λοιπών), ο λαός του 1821, πάλευε και για την θρησκευτική του ελευθερία, ενάντια σε μια βάρβαρη αυτοκρατορία που χρησιμοποιούσε την πίστη του σαν όπλο εναντίον του.
Οι νεομάρτυρες, ο Αιτωλός, οι συμφωνίες των απλών, αγράμματων αγωνιστών «με τον άγιο» που τους δίνει τα όπλα, ο Μάρκος Μπότσαρης – ο Ουγκό τον χαρακτηρίζει ισότιμο του Μπολιβάρ – που σκίζει τα οφίκια που του προσφέρουν εξουσία μπροστά στους άντρες του λίγο πριν τη μάχη, όλοι τους και χιλιάδες ακόμη, μιλούν με το παράδειγμα και με τις ιστορίες τους, αυτές που γίνονται η δική μας Ιστορία, με τον τρόπο που θα την έβλεπε ο Χάουαρντ Ζιν.
Κι είναι αυτά που συγκινούν τους αγωνιστές της Αϊτής – που εμείς αρνούμαστε να ξεχάσουμε – κι όχι κάποιοι καραβοκύρηδες που θέλουν να βγάλουν περισσότερα. Η Αϊτή βλέπει τον εαυτό της σε τούτο τον μακρινό τόπο. Ας αναρωτηθούν στο ΚΚΕ γιατί.
Η Ιστορική συνέχεια και το όνειρο της Κωνσταντινούπολης, την εποχή του Αγώνα είναι σημεία αναφοράς όχι σημερινά αλλά εκείνης της εποχής. Οι επαναστάτες της εποχής δεν στοχεύουν σε κατακτήσεις, αλλά στην απελευθέρωση, σε εκείνα που τα τραγούδια των παππούδων τους τους έλεγαν ότι «πάλι με χρόνους με καιρούς» θα ήταν δικά τους, θα ήταν δική τους η Ελευθερία που αυτά συμβόλιζαν. Ας μη ξεχνάμε ότι εκτός από την Κωνσταντινούπολη και τη Μικρά Ασία, το μετ-επαναστατικό ελληνικό κρατίδιο δεν περιλάμβανε τίποτα από τη Στερεά και πάνω ― ούτε Θεσσαλία, ούτε Ήπειρος, ούτε Μακεδονία, ούτε Θράκη, ούτε Σάμος, Λέσβος, Χίος, κλπ, αλλά ούτε και Ιόνια Νησιά, Δωδεκάνησα, και Κρήτη. Το ρωμέικο παρέμενε σκλαβωμένο σε αυτούς τους τόπους.
Μόνο μια ψυχολογική παθολογία αυτομαστίγωσης θα έλεγε ότι όλα αυτά τα δικαιούνταν το Οθωμανικό κράτος, και ότι η επανάσταση θα έπρεπε να περιοριστεί στην Πελοπόννησο ή ίσως ότι κακώς άρχισε και εκεί. Και μόνο μια ανιστορική ιδέα για το χρέος μιας «ταξικής επανάστασης» (που δεν έλαβε χώρα πουθενά αλλού την εποχή εκείνη) μπορεί να ψέξει τους ραγιάδες της οθωμανικής αυτοκρατορίας, υπό ζυγό αιώνων, ως προς το ότι αγωνίστηκαν να στήσουν δικό τους κράτος, αντί να το πάνε απευθείας για σοβιέτ. (Και είναι διπλά γελοία μια τέτοια κατηγορία, όταν έρχεται από εμάς που όχι σοβιέτ δεν προσπαθούμε να στήσουμε, αλλά ζούμε ως υπήκοοι του Κούλη, και δεχθήκαμε στην προηγούμενη δεκαετία τρία μνημόνια συν την κωλοτούμπα του δημοψηφίσματος του 2015 χωρίς να ανοίξει μύτη.. αλλά αυτά είναι για άλλη φορά.).
Η απελευθέρωση όλων αυτών δεν έγινε με όνειρα αστών, για να «ανοίξουν οι δουλειές». Λαϊκά είναι όλα αυτά τα όνειρα. Θρεμμένα με πάλη και αγώνα αιώνων. Με εξεγέρσεις, με αίμα, με θυσίες. Λαϊκά. Δικά μας.
«Καμμία δύναμη δεν είναι ισχυρότερη από την απόφαση των λαών να ζήσουν λεύτεροι. Μπροστά στην πραγματικότητα αυτή τι αξία έχει ο αμερικάνικος μύθος για την ‘Ελλάδα που καταρρέει’ και για να ‘σωθεί’ έχει ανάγκη από την ‘αμερικάνικη βοήθεια’ και τον ‘Αμερικανό αρμοστή’; Δεν καταρρέει μια χώρα που ο λαός της στέκεται όρθιος. Η Ελλάδα συνεχίζει τον αγώνα της. Και την Ιστορία της. Η 25η Μαρτίου είναι η εθνική της εορτή. Σήμερα δε γιορτάζει μόνο ο ελληνικός λαός. Αγωνίζεται. Ο μεγάλος του αγώνας είναι σήμερα η εθνική του εορτή. .. Καμμία δύναμη στον κόσμο δεν μπορεί να τον αναγκάσει να γιορτάσει τη μέρα της Ελευθερίας του αντί της 25ης την 12η Μαρτίου, την ημέρα του λόγου του Τρούμαν. Στις 12 Μαρτίου πανηγύρισαν οι δούλοι». Ριζοσπάστης, 25η Μαρτίου 1947
Υστερόγραφο: Ζήτησα την βοήθεια του συναδέλφου Παναγιώτη Ανδριόπουλου, που «ξετρύπωσε» άρθρα του Ριζοσπάστη για την Επανάσταση του 1821 από το 1921, 1924, 1928, 1945, 1946… Τον ευχαριστώ ακόμη μια φορά. Ας τα διαβάσουν εκεί στο ΚΚΕ για να δουν τι λέει το κόμμα (και σε εποχές με στιβαρή ηγεσία και ιστορική πάλη) για την Επανάσταση του ’21.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στο μεταξύ...
... ο σύμβουλος εθνικής ασφαλείας (!!!) του Μητσοτάκη, Ντόκος...
... αποκαλύφθηκε ότι έδινε συμβουλές στην Τουρκία το 2010 πώς να προσφύγει στη Χάγη για τα ελληνοτουρκικά χωρίς να παραιτηθεί από τις περιφερειακές φιλοδοξίες της!!!!
ούτε τώρα;
φυσικά μέλος του ΕΛΙΑΜΕΠ....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
24.2.21
Ποιος φοβάται τον Λιγνάδη; Αξιωματικοί της ΕΛΑΣ, αυτές τις εντολές είχαμε και δεν έγινε κατ' οίκον έρευνα και κατάσχεση του κινητού
του Γιώργου Καραϊβάζ
Το bloko.gr, θέλοντας να διερευνήσει την ύποπτη όπως την κρίνουμε και την χαρακτηρίσαμε εντολή της εισαγγελίας και της ανακριτικής αρχής να μην γίνει κατ' οίκον έρευνα στο σπίτι του κ. Λιγνάδη και να μην συνταχθεί έκθεση κατάσχεσης κινητού, κάναμε δύο απλές ερωτήσεις σε διάφορους αξιωματικούς, που έχουν γνώση των συνθηκών, αφετέρου μεγάλη πείρα σε ανάλογες υποθέσεις.
Το αυτονόητα πρώτο ερώτημα είναι γιατί δεν έγιναν όλες οι υποθετικά απαραίτητες ενέργειες που συχνά καθορίζουν και διαφωτίζουν προφίλ και κατηγορητήριο κάποιου υπόπτου. Η απάντηση απ' όλες τις πηγές στις οποίες αποταθήκαμε υπήρξε κοινότυπα η ίδια.
"Αυτή την εντολή είχαμε. Η όλη διαδικασία δεν ήταν υπό τη δική μας δικαιοδοσία. Εμείς απλώς πράξαμε διεκπεραιωτικό έργο. Η σύλληψη δεν έγινε στο πλαίσιο κάποιας προκαταρκτικής, μέσα στις ευθύνες της οποίας θα ήταν και η κατ' οίκον έρευνα, καθώς και η κατάσχεση πιθανού αποδεικτικού υλικού και κυρίως ηλεκτρονικού, ούτε φυσικά στο ένταλμα υπήρχε αίτημα οποιασδήποτε άλλης ενέργειας πλην της σύλληψης. Θεωρητικά κι εμπειρικά, είναι ασυνήθιστη η επιλογή των συντακτών του εντάλματος, πλην όμως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ούτε να κρίνουμε την πρόθεση ή τον σκοπό".
Το δεύτερο ερώτημα ήταν πόσο συνήθης είναι σε ανάλογες περιπτώσεις η απαγόρευση κατ' οίκον έρευνας και η κατάσχεση των όποιων πιθανών αποδεικτικών στοιχείων και η απάντηση που λάβαμε ήταν πως πρόκειται για εντελώς ασυνήθιστη τακτική, ακόμα και στις περιπτώσεις που η εισαγγελία μετά από αυτόνομη ανακριτική διαδικασία, έχει εξασφαλισμένη την απόδειξη ενοχής. Και πάλι όμως, οι σχετικές έρευνες αποτελούν αναγκαιότητα.
Επισημαίνουμε ότι οι απαντήσεις προέρχονται από αξιωματικούς που καλύπτουν ολόκληρο το εύρος της ηγεσίας της ΕΛΑΣ και της ασφάλειας, με γνώσεις περιεχομένου και τεράστια εμπειρία. Συνεπώς, ως απάντηση στο δήθεν ανθρωπισμό που επικαλέστηκε ο κ. Γεραπετρίτης στη Βουλή, εμείς θα επανέλθουμε με ερώτημα που αντιστρέφει τον ιρασιανολισμό του κ. υπουργό και προσδίδει σαφή σκανδαλώδη χροιά στον χειρισμό.
Ποιος φοβάται το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών και μη αρχείων του κ. Λιγνάδη ή σε άλλη περίπτωση, ποιος επιχειρεί να συγκαλύψει την υπόθεση του κ. Λιγνάδη, συσκοτίζοντας το περιβάλλον των στοιχείων να τύχει άλλης ποινικής αντιμετώπισης από αυτή που θα όριζαν τα ίδια τα στοιχεία;
http://www.bloko.gr/2021/02/blog-post_575.html?m=1&fbclid=IwAR0a1wlydyUSXZwTWbeU2jbYfzYjXmV79sKxypB5BpnYLA4WhXm099r1GiI
σχολιο.- Ο Καραιβαζ ασχολήθηκε με Φουρθιωτη & Λιγναδη.
Απο οσο ξέρουμε είχαν στενότατες σχέσεις με τη κυβερνηση_Μητσοτακη κ πολλα προνόμια.
Οι υποθέσεις έδειχναν κυκλώματα trafficking.
Οι «ερασιτέχνες» έκαναν λάθη και οι μεγαλοι παίκτες αποφάσισαν να καθαρίσουν.
Σήμερα πιασαμε πάτο.
Σχολιο.- Η σημερινή δολοφονία δημοσιογράφου, ήταν η σφραγίδα στην μετατροπή της χώρας σε Κολομβία.
Δεν θα μου φανεί διόλου περίεργο να συλληφθούν οι "δράστες" της Μαρφίν
Χρυσοχοΐδης είναι αυτός.
Σχολιο.- Έστηνε δολοφονίες το παρακράτος της ΚΥΠ;
22 Ιουνίου, 2020
του Γιώργου Καραϊβάζ
https://happenednow.gr/%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%CE%B5-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA/?fbclid=IwAR3qBh72x_vciO6jrb3clAfi5LMf24sz5VWt-R1BG41WLaEG5qL2DXFI6jY
σχολιο.- Γκιόλιας επι Χρυσοχοιδη,Καραιβαζ επι Χρυσοχοιδη
σχολιο.- από τα τελευταία του άρθρα
http://www.bloko.gr/2021/04/blog-post_16.html
Νέο σοκ! Διέθεταν την ασφάλεια μαμούθ σε κατηγορούμενο για απάτες - Πώς εκβιάζονταν και οι αστυνομικοί
01 ΑΠΡΙΛΊΟΥ
Σχολιο.- Η μαφία Μητσοτάκη έχει ξεφύγει από τα Ελληνικά πλαίσια και μας πήγε σε συνθήκες Μπανανίας..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το νέο ευρωπαϊκό σύμφωνο μετανάστευσης απειλεί σοβαρά την κυριαρχία της χώρας μας. Απειλεί την κοινωνική συνοχή σε μια ευαίσθητη περιοχή, κάνοντας τους κατοίκους των ακριτικών νησιών «ξένους στον τόπο τους» και επιβάλλοντας -στο όνομα υποτίθεται του «ανθρωπισμού» και των «ευρωπαϊκών αξιών»- μια ομηρία διαρκείας. Δημιουργεί συνθήκες προς αξιοποίηση στον εν εξελίξει υβριδικό πόλεμο που έχει εξαπολύσει η Τουρκία, εντάσσοντας στους σχεδιασμούς της τον έλεγχο των μεταναστευτικών ροών, αλλά και τη συγκέντρωση μουσουλμανικών πληθυσμών στο έδαφος της χώρας μας.
Η άρνηση αυτού του σχεδιασμού, η άρνηση να μετατραπούμε οικειοθελώς σε αποθήκη ψυχών και φράχτη της Ε.Ε., είναι όρος για την επιβίωση της χώρας μας σε μια ταραγμένη γεωπολιτικά περίοδο. Ο αγώνας των νησιωτών είναι αγώνας για τη δημοκρατία και την κυριαρχία στη χώρα μας.
Χώρα hot-spot με σφραγίδα Ε.Ε.
Συνεχίζει το καθεστώς Ερντογάν να παρανομεί και να οργανώνει το σύγχρονο δουλεμπόριο
7 Απριλίου, 2021
Με 155 εκατ. ευρώ στις αποσκευές της και αυστηρό χρονοδιάγραμμα δημιουργίας των νέων υπερδομών στα νησιά, ήρθε στη χώρα μας η ευρωπαία επίτροπος Εσωτερικών Υποθέσεων κ. Ίλβα Γιόχανσον. Η κ. Γιόχανσον επισκέφτηκε τη Σάμο και τη Λέσβο, συνοδευόμενη απ’ τον κ. Μηταράκη και άλλους εκπροσώπους της κυβέρνησης. Κατά την επίσκεψη είχε την ευκαιρία να επιβλέψει την πορεία των εργασιών του ΚΥΤ στο Βαθύ της Σάμου και την προσωρινή δομή στο Μαυροβούνι της Λέσβου, ενώ στις δηλώσεις της επανέλαβε τις γνωστές ευχές για ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και στήριξη προς τους Έλληνες που έχουν σηκώσει αναντίστοιχο βάρος. Για να καταλήξει πως πρέπει να εφαρμοστεί η Ευρωπαϊκή Στρατηγική Μετανάστευσης και να ενισχυθούν οι νέες δομές που θα δημιουργηθούν από την Ε.Ε. μέχρι το φθινόπωρο σε όλα τα νησιά.
Η επίσκεψη δεν είχε χαρακτήρα ενημέρωσης και διαβούλευσης με την τοπική κοινωνία όπως διατείνονται από κοινού επίτροπος και υπουργός. Από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως είχε στόχο την επιβολή του μνημονίου που, κόντρα στη βούληση των κατοίκων των νησιών, υπογράφηκε μεταξύ Υπουργείου Μετανάστευση και Ε.Ε. τον περασμένο Δεκέμβρη και προέβλεπε την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση των νέων δομών.
Αντιδράσεις κατοίκων – συναίνεση κυβέρνησης
Η επίσκεψη της κ. Γιόχανσον δεν έμεινε αναπάντητη από τους κατοίκους των νησιών. Στη Λέσβο, πολίτες και μαζικοί φορείς οργάνωσαν κινητοποίηση στους δρόμους του νησιού, κάνοντας ξεκάθαρο πως δεν συναινούν σε σχεδιασμούς που δεν προβλέπουν την αποσυμφόρηση των νησιών. Σε αντίστοιχο κλίμα και ο περιφερειάρχης κ. Μουτζούρης ανακοίνωσε πως αρνείται να παραβρεθεί στην προγραμματισμένη συνάντηση με τους δημάρχους και την επίτροπο. Ο δήμαρχος Δυτικής Λέσβου, κ. Βέρρος, ήταν ο μοναδικός που είχε συνάντηση με την κ. Γιόχανσον, όπου της εξέφρασε τις αντιρρήσεις της τοπικής κοινωνίας καλώντας την να αναλογιστεί τί θα έπραττε η ίδια αν ήταν δήμαρχος στο νησί. Απών ήταν και ο κατά τα άλλα πρόθυμος δήμαρχος Μυτιλήνης κ. Κυτέλης, που μετά τις πιέσεις των κατοίκων δήλωσε πως δε θα παραβρεθεί σε συνάντηση χωρίς τον περιφερειάρχη. Τέλος, σκληρή ανακοίνωση εξέδωσαν και οι Γιατροί χωρίς Σύνορα.
Αντιθέτως, οι συνομιλίες που είχε η ευρωπαία επίτροπος με τον πρωθυπουργό και όλους τους υπουργούς διεξήχθησαν σε πολύ καλό κλίμα. Σαν εκπρόσωποι προτεκτοράτου, Μητσοτάκης, Δένδιας, Βούλτεψη, Χρυσοχοΐδης, δήλωσαν πως θα εφαρμόσουν τους σχεδιασμούς της Ε.Ε., παρακαλώντας απλά για περισσότερη αλληλεγγύη.
Εξωτερικό σύνορο της Ε.Ε.
Οι νέες αυτές δομές στα νησιά (αργότερα και στον Έβρο) είναι σημαντικό κομμάτι του νέου, υπό διαμόρφωση Ευρωπαϊκού Συμφώνου για τη Μετανάστευση. Στόχος τους είναι να θωρακίσουν τα σύνορα της Ε.Ε., μεταφέροντας εκτός τους τις διαδικασίες ασύλου. Για το λόγο αυτό, χρηματοδοτούν τη δημιουργία δομών στο Μαρόκο και τη Λιβύη, σε συνέχεια της συνεργασίας των ευρωπαϊκών χωρών για φύλαξη των νότιων συνόρων. Αλλά και την κατανομή σε χώρες της Ε.Ε. όσων μεταναστών διασώζονται στα νερά της Μεσογείου, κατά το πέρασμα από την Β. Αφρική προς την Ιταλία και την Ισπανία, με τη Συμφωνία της Μάλτας. Στα ανατολικά σύνορα όμως υπάρχει η Τουρκία, που αν και λογίζεται ως ασφαλής χώρα απ’ την Ε.Ε., αρνείται να αποδεχθεί τέτοιες δομές στο έδαφος της, επιμένοντας να χρησιμοποιεί τις μεταναστευτικές ροές σαν εργαλείο εκβιασμών προς την Ε.Ε και τη χώρα μας. Το βάρος αυτό μεταφέρεται για ακόμη μια φορά στις πλάτες της χώρας μας. Η Τουρκία παίρνει τα κονδύλια της Ε.Ε., χωρίς να εφαρμόζει τις προβλέψεις της κοινής δήλωσης Ε.Ε.-Τουρκίας, η χώρα μας όμως εξαναγκάζεται να την εφαρμόζει μονομερώς εγκλωβίζοντας στα νησιά του Αν. Αιγαίου χιλιάδες μετανάστες.
Δουλεμπορικό κράτος
Τα παραπάνω, τη στιγμή που η γειτονική μας χώρα συνεχίζει να δρα ως κράτος δουλέμπορος. Μέσα στο 2021, περισσότεροι από 800 μετανάστες και πρόσφυγες έφτασαν στα νησιά, ενώ άλλοι τόσοι καταγράφηκαν να περνούν τον Έβρο. Οι παραπάνω ροές είναι πλήρως ελεγχόμενες από το καθεστώς του Ερντογάν που παρανομεί, οργανώνοντας το σύγχρονο δουλεμπόριο.
Αυτό φαίνεται και από την τελευταία τουρκική πρόκληση. Τα ξημερώματα της Παρασκευής 2/4, τουρκικές ακταιωροί συνόδευσαν βάρκες μεταναστών, «σπρώχνοντάς» τες προς τα ελληνικά ύδατα, ενώ νωρίτερα παρενόχλησαν σκάφη του Ελληνικού Λιμενικού που έπλεαν στην περιοχή. Τέτοια περιστατικά δε συμβαίνουν προφανώς για πρώτη φορά. Τυχαίνει όμως να συμπίπτουν με τις εν εξελίξει συνομιλίες της Τουρκίας τόσο με την Ε.Ε. όσο και με τη χώρα μας, και είναι ενδεικτικές των διαθέσεων αλλά και της τακτικής της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής.
Η κανονικότητα δε θα επιστρέψει στα νησιά με ανοιχτές, κλειστές ή «κλειστές» δομές, αλλά μόνο με γενναίες αποφάσεις αποσυμφόρησης και ελέγχου των συνόρων. Ο αγώνας των νησιωτών είναι αγώνας για τη δημοκρατία και την κυριαρχία στη χώρα μας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΗΤΑΡΑΚΗ
Ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Μηταράκης, αρέσκεται να παρουσιάζει το success story της μεταναστευτικής του πολιτικής, κάνοντας συχνά το άσπρο μαύρο και βιάζοντας κάθε έννοια κοινής λογικής. Έτσι, τον τελευταίο καιρό πανηγυρίζει για την υπό διαμόρφωση νέα μεταναστευτική στρατηγική της Ε.Ε., δηλώνει πως δε θα ξαναϋπάρξουν «Μόριες» αλλά μικρές και κλειστές δομές, ενώ επικοινωνιακά σηκώνει τους τόνους απέναντι στις «ανεπιθύμητες» ΜΚΟ.
Έχει τόση βάση το κυβερνητικό αφήγημα ώστε αρκεί μια επίσκεψη ενός ευρωπαίου αξιωματούχου και μια κοινή συνέντευξη τύπου για να αποκαλυφθούν τα καταφανέστατα ψέματα. Αυτό συνέβη τη βδομάδα που μας πέρασε, με τον κ. Μηταράκη να στέκεται συγκαταβατικός πλάι στην κ. Γιόχανσον και την πολιτική της Ε.Ε., που παγιώνει τη συνθήκη εγκλωβισμού των μεταναστευτικών ροών στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
Μικρές δομές: το ψέμα των μικρών δομών αποκαλύφθηκε στην πράξη στη Σάμο, όπου η αρχική απόφαση για δομή 1200 ατόμων οδήγησε στην κατασκευή μιας μικρής πόλης των 3000 ατόμων, χωρίς το ΠΡΟΚΕΚΑ. Τώρα η κ. Γιόχανσον δηλώνει πως η Ε.Ε. θα χρηματοδοτήσει με 155 εκ. ευρώ νέες δομές σε Χίο και Λέσβο, υπερ-δομές μεγαλύτερες από αυτή στη Σάμο. Η αλήθεια είναι πως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χιλιάδες μετανάστες και πρόσφυγες θα συνεχίσουν να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα νησιά.
Κλειστές δομές: Ο υπουργός κ. Μηταράκης είπε συνειδητά ψέματα για τις «κλειστές» δομές στους νησιώτες για να εκβιάσει τη συναίνεσή τους. Τώρα η κ. Γιόχανσον έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, δηλώνοντας πως «δεν μπορεί να είναι κλειστές δομές γιατί δεν μπορούμε να κρατάμε ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή είναι μετανάστες». Η κανονικότητα δε θα επιστρέψει στα νησιά με ανοιχτές, κλειστές ή «κλειστές» δομές, αλλά μόνο με γενναίες αποφάσεις αποσυμφόρησης και ελέγχου των συνόρων.
Επαναπροωθήσεις: Η κ. Γιόχανσον, «κάρφωσε» για ακόμη μια φορά την ελληνική κυβέρνηση, δηλώνοντας πως πρέπει να ερευνηθούν σε βάθος οι καταγγελίες για παράνομες επαναπροωθήσεις στα θαλάσσια σύνορα Ελλάδας-Τουρκίας, αναπαράγοντας, παρουσία του Έλληνα υπουργού, τη σχετική προπαγάνδα της Τουρκίας και μερίδας των ευρωπαϊκών ΜΜΕ. Η πίεση αυτή προς την Ελλάδα ασκείται την ίδια στιγμή που όλοι κάνουν τα στραβά μάτια για το σύγχρονο «δουλεμπορικό» καθεστώς του Ερντογάν. Κάνουν τα στραβά μάτια για τη δράση του Λιμενικού της γείτονος που συνοδεύει βάρκες μεταναστών σε ελληνικά ύδατα.
ΑΠΟΙΚΙΑ Ή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Το «γκριζάρισμα» δεν είναι μια έννοια αφηρημένη. Δεν είναι απλά οι λεκτικές ή διπλωματικές αμφισβητήσεις του Σουλτάνου. Στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, η μειωμένη κυριαρχία παίρνει πολύ συγκεκριμένες μορφές. Αποδοχή της μειωμένης επήρειας στην ΑΟΖ, χωρικά ύδατα στα 6 ν.μ., αντικατάσταση της πραγματικής οικονομίας (με τον τουρισμό έρμαιο των μεταναστευτικών ροών και τις παραγωγικές δραστηριότητες από χρόνια υπονομευμένες) από μια παραοικονομία του μεταναστευτικού και των ΜΚΟ. Και τώρα, μονιμοποίηση της εγκατάστασης μεταναστευτικών –κυρίως μουσουλμανικών– πληθυσμών σε πόλεις-υπερδομές σε όλα τα νησιά της μεθορίου. Πόλεις, των έλεγχο των οποίων θα έχουν η Ε.Ε. και οι ΜΚΟ, δρώντας ως κράτος εν κράτει και παρακάμπτοντας -όπως δείχνει η εμπειρία- τη βούληση των τοπικών κοινωνιών και αρχών.
Η ίδια η επιβολή των νέων δομών έχει έντονα αποικιοκρατικό χαρακτήρα. Αποτελεί εφαρμογή μιας νέας ευρωπαϊκής στρατηγικής, η οποία δεν έχει ακόμη εγκριθεί και έρχεται να δεσμεύσει προκαταβολικά τη χώρα μας. Και όμως αρκούν τρεις πρόθυμοι δήμαρχοι και μια κυβέρνηση που έχει αποφασίσει να εκχωρήσει κυριαρχία, για να παρακαμφθεί η αντίθετη βούληση των κατοίκων αλλά και της Περιφερειακής Αρχής.
Και κάπως έτσι έχουμε ένα μνημόνιο συνεργασίας που πρέπει να υλοποιηθεί, έχουμε και χρηματοδοτήσεις εκατομμυρίων από την Ε.Ε. για εξαγορά συνειδήσεων, έχουμε και αρκετό αυταρχισμό (άλλες φορές με ΜΑΤ άλλες με ΜΜΕ) ως μέσο συμμόρφωσης των ανυπάκουων ακριτών.
Το νέο ευρωπαϊκό σύμφωνο μετανάστευσης απειλεί σοβαρά την κυριαρχία της χώρας μας. Απειλεί την κοινωνική συνοχή σε μια ευαίσθητη περιοχή, κάνοντας τους κατοίκους των ακριτικών νησιών «ξένους στον τόπο τους» και επιβάλλοντας -στο όνομα υποτίθεται του «ανθρωπισμού» και των «ευρωπαϊκών αξιών»- μια ομηρία διαρκείας. Δημιουργεί συνθήκες προς αξιοποίηση στον εν εξελίξει υβριδικό πόλεμο που έχει εξαπολύσει η Τουρκία, εντάσσοντας στους σχεδιασμούς της τον έλεγχο των μεταναστευτικών ροών, αλλά και τη συγκέντρωση μουσουλμανικών πληθυσμών στο έδαφος της χώρας μας.
Η άρνηση αυτού του σχεδιασμού, η άρνηση να μετατραπούμε οικειοθελώς σε αποθήκη ψυχών και φράχτη της Ε.Ε., είναι όρος για την επιβίωση της χώρας μας σε μια ταραγμένη γεωπολιτικά περίοδο. Ο αγώνας των νησιωτών είναι αγώνας για τη δημοκρατία και την κυριαρχία στη χώρα μας.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9 Απριλίου 1941: Η Θεσσαλονίκη υπό τον αγκυλωτό σταυρό
Ογδόντα χρόνια μετά τις μαύρες εκείνες ημέρες της γερμανικής εισβολής είναι ώρα να κάνουμε έναν απολογισμό: η Ελλάδα πάλεψε, όσο καμιά άλλη χώρα, για την εθνική της ανεξαρτησία και την απόκρουση του φασισμού και του ναζισμού: στα βουνά της Ηπείρου και της Αλβανίας, στα Οχυρά, στη Μάχη της Κρήτης, αλλά και στο έπος της Εθνικής μας Αντίστασης. Κατέβαλλε δε βαρύτατο φόρο αίματος γι’ αυτή της την υπερήφανη στάση, ληστεύθηκε, λεηλατήθηκε όσο καμιά άλλη και εν τέλει καταστράφηκε ολοσχερώς από τα γερμανικά, ιδίως, στρατεύματα Κατοχής. Όμως είναι η χώρα που δεν έλαβε αποζημιώσεις και επανορθώσεις (παρά μόνο μηδαμινά ποσά), ενώ παράλληλα είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο, που υποχρεώθηκε να σταματήσει τις διώξεις και να κλείσει το Γραφείο Εγκληματιών Πολέμου!"
"Η απόδοση δικαιοσύνης στον ηρωικό ελληνικό λαό αποτελεί αίτημα περισσότερο επίκαιρο από ποτέ. Αίτημα λαϊκό, δημοκρατικό, αντιφασιστικό, ενάντια στους νεοϊμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Αλλά και ζήτημα εθνικής ανεξαρτησίας και χειραφέτησης από τους ξένους δυνάστες."
ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ήμασταν Κολομβία, γίναμε Μεξικό, πάμε για Λιβερία, με λίγη τύχη θα φτάσουμε και τη Ρουάντα.
Σχολιο.- Πάντως, μεγάλη μερίδα δήθεν ψαγμένων συμπολιτών μας εξακολουθεί να κάνει τον Κινέζο!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στο μεταξύ...
... ο σύμβουλος εθνικής ασφαλείας (!!!) του Μητσοτάκη, Ντόκος...
... αποκαλύφθηκε ότι έδινε συμβουλές στην Τουρκία πώς να προσφύγει στη Χάγη για τα ελληνοτουρκικά χωρίς να παραιτηθεί από τις περιφερειακές φιλοδοξίες της!
ΣΩΣΑΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΞ.
ΚΡΕΤΙΝΟΙ.
Σχολιο.- Θα επιλυθει το ζητημα υμων.Αποστελλω παραυτα ιλην ιππικου.Επιλαρχος Χρηστος Αμκας. Σκοηλ Ελικικου.
Σχολιο.- Ναι δεν λετε ομως για το ειδύλλιο ενος διπλωμάτη με την Φαυζαλ Μπουγιουρτσου (ή καπως ετσι) που με αυτον τον τροπο μάθαινε κρατικά μυστικά απο τον Τσίπρα και τα εδινε στον Ερντογαν (αρθρο στο προταγκον απο Δοξιάδη πριν λιγες ημερες)
Σχολιο.- Ναι αλλα αν ήταν ο σύμβουλος του Τσιπρα θα έγραφες τπτ;
Ναι αλλά ο Τσιπρας έπεσε, άρα στην ουσία εθνικό έργο επιτελέσε ο κύριος Ντοκος και έσωσε τη χώρα.
Σχολιο.- Σε κάποιο άλλο κράτος,αυτή η ιστορία θα είχε ελεγχθεί μέχρι τέλους και θα υπήρχαν βαριές κατηγορίες.Και θα είχε επεκταθεί γενικότερα η έρευνα για τον ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ.
Σχολιο.- το ΕΛΙΑΜΕΠ είναι ένας οργανισμός που συστάθηκε επί Σημίτη.... Αυτό τα λέει όλα
Διαβάστε τι απάντησε ο Καραμανλής μέσα στη βδομάδα..
Σχολιο.- Αυτό που γράφεις δεν είναι ακριβές.Ιδρύθηκε το 1988 επί Ανδρέα.Έκανε ένα μεγάλο άλμα το 93 επί Μητσοτάκη,''μεγάλωσε'' ακόμα περισσότερο επί Σημίτη και το 2005 επί Καραμανλή,είχαμε και την πρώτη τοποθέτηση ανθρώπου του ΕΛΙΑΜΕΠ στο υπουργείο Εξωτερικών.Ο οποίος ήταν Αμερικανός υπήκοος!Και κάπως έτσι συνέχισαν τα πράγματα.
Ο Ντόκος δεν είναι ο πρώτος του ΕΛΙΑΜΕΠ πάντως που τοποθετήθηκε σε νευραλγική θέση.Βέβαια,αυτή η θέση που έχει,είναι ανώτερη από αυτή του παρελθόντος.Υπήρξε και ο Κουλουμπής που τοποθετήθηκε στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων.Ο οποίος είναι Αμερικανός υπήκοος!Και αυτό έγινε το 2005 επί Καραμανλή.Για κάποιο λόγο,το ΕΛΙΑΜΕΠ έχει ''αγκαλιαστεί'' από όλες τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.Και δεν νομίζω ότι είναι καλός ο λόγος.Και το ''αγκάλιασμα'΄' γίνεται κάθε φορά και πιο σφιχτό.
Αγνοώ αν ο Τσιπρας είχε κάποια σχέση με τον ΕΛΙΑΜΕΠ. Αλλά πως γίνεται να υπάρχει απαξίωση του επί Μητσοτάκη, με Ντοκο σε τέτοια θέση?
Και ακόμα παραμένει στην θέση του Συμβούλου του!Μετά από τέτοια αποκάλυψη. Δεν βλέπω απαξίωση, sorry. Ακριβώς το αντίθετο βλέπω.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Ντόκου μιλάμε πάντως για εξυπηρέτηση τουρκικών συμφερόντων. Και όχι μόνο δεν ξηλωθηκε, αλλα η επίσημη κυβερνητική απάντηση ήταν "άνθρακες ο θησαυρός" της δημοσίευσης. Και παρέπεμψε στην επίσημη δήλωση του ΕΛΙΑΜΕΠ για το θέμα. Το οποίο ΕΛΙΑΜΕΠ λέει ότι η προδοτική δήλωση είναι ανηρτημένη στην επίσημη σελιδα των προδοτών του ΕΛΙΑΜΕΠ. Με απλά λόγια τον κάλυψαν πλήρως. Δεν βλέπω που βασίζεται αυτό που γράφεις παραπάνω. Εξακολουθεί και είναι στην θέση του με την απόλυτη κυβερνητική κάλυψη.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν έχω λόγια για το "επιχείρημα" της συμφοράς "σταματήστε να γκρινιάζετε για το εμβόλιο της Άστρα διότι τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα από τις πιθανότητες παρενεργειών".
ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ (ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ).
Αυτός ακριβώς όμως είναι ο νεοφιλελεύθερος "ορθολογισμός".
Δεν απέχει καθόλου η μέρα που θα μας πουν "σκάστε και μη φωνάζετε εναντίον της απόφασης που ελήφθη από την παγκόσμια διακυβέρνηση να εξοντωθεί με κλήρωση το 20% του πληθυσμού της γης, διότι τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα από την πιθανότητα να κληρωθείς".
Εάν φυσικά είσαι εναντίον αυτού του είδους του "ορθολογισμού", είσαι "λαϊκιστής" - εγώ θα ψηφίσω όποιο κόμμα βάλει στην επωνυμία του τη λέξη "λαϊκιστικό", έτσι για το γαμώτο.
Πάντως και ρώσικη ρουλέτα να παίξεις, έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να γλιτώσεις απ' το να σκοτωθείς - να παίξετε λοιπόν όλοι οι "ορθολογιστές" της συμφοράς κι αν πάλι δεν τη γλιτώσετε, τα οφέλη θα είναι πολύ μεγαλύτερα από τη ζημιά.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όλα αυτά τα περιστατικά ΜΟΝΟ στη Θεσσαλονίκη.
Πάρτε το αλλιώς βλακοτεχνοκράτες, διότι σε λίγο δεν θα μείνει κανείς να πληρώνει φόρους και λογαριασμούς - σας μιλάω στη γλώσσα σας μήπως καταλάβετε.
Η Θεσσαλονίκη πέφτει από τα μπαλκόνια.
*Στις 8 Ιανουαρίου μια 55χρονη πέφτει από το μπαλκόνι της στην Κάτω Τούμπα!
*Στις 29 Ιανουαρίου μια 36χρονη γυναίκα πέφτει από τον 3ο όροφο στην Άνω Τούμπα αυτην τη φορά!
*Στις 30 Ιανουαρίου πέφτει από μπαλκόνι οικοδομής και χάνει τη ζωη του ένας 60χρονος!
*Στις 5 Φεβρουαρίου 17χρονος πέφτει από το μπαλκόνι στην Πολίχνη.
*Την ίδια μέρα 16χρόνος πέφτει από τρίτο όροφο ιδιωτικού σχολείου!
*Στις 24 Μαρτίου άνδρας πέφτει από το μπαλκόνι πολυκατοικίας επί της οδού Βασιλέως Γεωργίου.
*Στις 3 Απριλίου μια 71χρονη βρίσκει τραγικό θάνατο πέφτοντας από τον 4οροφο του σπιτιού της στην Χαριλάου!
*Σήμερα το πρωί, 8 Απριλίου, ένας 17χρονος βρίσκεται διασωληνωμένος στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με πολλαπλά τραύματα μετά από πτώση στο κενό, από ταράτσα τετραώροφης πολυκατοικίας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπάρχει μια ταινία η «Έξοδος 1826». Ιστορική, που γυρίστηκε το 2006. Που μιλάει για το γνωστό δημοτικό τραγούδι «παιδιά της Σαμαρίνας», που μιλάει για 120 Έλληνες από τη Σαμαρίνα των Γρεβενών, που το 1826 ξεκίνησαν αρματωμένοι για το Μεσολόγγι να βοηθήσουν στην Έξοδο. Οι οποίοι ήταν Βλάχοι.
Κριτικές από εφημερίδες και περιοδικά, εξυμνούσαν την ταινία. Επιτέλους έλεγαν μια ταινία ιστορική που μιλάει για το 1821.
Την έδειξε σήμερα το απόγευμα Παρασκευή 9 Απριλίου 16.45 – 19.00 το κανάλι OPEN.
Είχα μεγάλη αγωνία και περιέργεια, γιατί ενώ είχα διαβάσει τόσο καλά λόγια , δεν την είχα δει. Μάλλον κάτι με προφύλασε.
Μεγαλύτερη ηλιθιότητα, πατάτα, και μαλακία δεν έχω ματαδεί σε ταινία!!!!!
Μου θύμισε τον Θ. Βέγγο στην παλιά ελληνική ταινία του 60, που μπήκε στη μέση του πλάνου σε μια ταινία που γυρίζανε τον Τάσο και τη Γκόλφω, και έλεγε ο άλλος του Βέγγου «βγες έξω από το πλάνο» και τον σπρώχνει, και του λέει ο Βέγγος «τι ναι ρε φουστανελά, εγώ σε πείραξα, τα γυαλιά Μακ Αρθουρ που φοράς και τα πακέτο τσιγάρα φίλτρο στο σελάχι δε σε πειράζουνε. Άντε να χαθείτε απίθανοι!!!».
Το ίδιο και αυτή η κωλοταινία. Βαδίζουν οι φουστανελάδες για το Μεσολόγγι, και ακούγεται κλασική μουσική!!!! Αντί για δημοτικά τραγούδια!!! Ακόμα και στο τέλος της ταινίας που ακούγεται το «παιδιά της Σαμαρίνας», το σκοτώνει στην κυριολεξία μια της κλασικής!!! Οι Έλληνες είναι φουστανελάδες, και οι Τούρκοι ντυμένοι με ευρωπαϊκά ρούχα!!!! Οι Τούρκοι μιλάνε τουρκικά στην Άρτα, ενώ είναι γνωστό ενώ είναι γνωστό ιστορικά ότι οι πασάδες και οι μπέηδες τότε στην Ήπειρο, Ρούμελη και Μοριά, ήταν τουρκαλβανοί!!!
Γενικώς ανιστόρητη ταινία, από ηλίθιους, που απευθύνεται σε ηλίθιους!!! Είναι στα πλαίσια των ελληνόφωνων σκηνοθετών της μαλακίας, των άσχετων ανθέλληνων δικαιωματιστών προδοτών, που προσπαθούν να ξαναγράψουν την ιστορία!!! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!