Δυστυχώς, οι Έλληνες σύντροφοι, παρά την προειδοποίησή μας, έχουν αγκαλιάσει αυτούς τους αποστάτες και τους παρουσιάζουν στο λαό ως τη δήθεν RKSM(b), ενώ η πραγματική οργάνωση νεολαίας του ΚΕΚΡ- η RKSM(b) – δεν αναγνωρίζεται.
Καταγγελία ΚΕΚΡ προς το ΚΚΕ
Μιλώντας για προβοκάτορες...
Προσοχή, από το Κομμουνιστικό Εργατικό Κόμμα Ρωσίας (ΚΕΚΡ). Η επιτροπή νεολαίας της ΚΕ του ΚΕΚΡ, καταγγέλλει:
Στο φεστιβάλ της ΚΝΕ μια ομάδα τουριστών από τη Ρωσία παρουσιάστηκε ως RCSM(b): «Επαναστατική Κομμουνιστική Ένωση Νεολαίας (Μπολσεβίκοι)», που είναι η νεολαία του ΚΕΚΡ.
Στην πραγματικότητα αυτή η ομάδα αποστατών έχει διαγραφεί από τις τάξεις του ΚΕΚΡ και δεν έχει δικαίωμα να εκπροσωπεί την οργάνωση νεολαίας του κόμματος, την RCSM(b). Αυτοί δεν είναι απλώς αποστάτες, αλλά επιδρομείς που έχουν κλέψει ιστότοπους από το Κόμμα και την Κομσομόλ, έχουν πάρει το δρόμο της σύγκρουσης με το Κόμμα και στην πραγματικότητα βοηθούν το αστικό καθεστώς.
Δυστυχώς, οι Έλληνες σύντροφοι, παρά την προειδοποίησή μας, έχουν αγκαλιάσει αυτούς τους αποστάτες και τους παρουσιάζουν στο λαό ως τη δήθεν RKSM(b), ενώ η πραγματική οργάνωση νεολαίας του ΚΕΚΡ- η RKSM(b) – δεν αναγνωρίζεται.
Δεν θα θέλαμε να σκεφτούμε ότι οι αποκλίσεις που έχουν προκύψει σε ορισμένες θεωρητικές θέσεις με το ΚΕΚΡ ωθούν τους Έλληνες συντρόφους να υποστηρίξουν τους αποστάτες και τους προβοκάτορες στη Ρωσία. Τέτοια βήματα δεν θα συμβάλουν στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των κομμάτων μας.
Καλούμε όλους τους ξένους συντρόφους να είναι σε επαγρύπνηση – προσοχή, είναι προβοκάτορες!
Ο επικεφαλής Ε.Ν. της Κ.Ε. του ΚΕΚΡ, Αλεξέι Πριάχιν
27 Σεπτεμβρίου 2022, Λένινγκραντ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με το 98,44% των των ψήφων καταμετρημένο, ο υποψήφιος και αρχηγός του Εργατικού Κόμματος (PT), Λούλα, έχει 48,09%, που αντιστοιχεί σε 56.009.545 ψήφους, ενώ ο σημερινός πρόεδρος της Βραζιλίας Ζαΐρ Μπολσονάρο συγκεντρώνει ποσοστό 43,50%, δηλαδή 50.661.914 ψήφους.
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022
Λούλα και Μπολσονάρο πηγαίνουν σε δεύτερο γύρο στις προεδρικές εκλογές στη Βραζιλία
Μέσω της διαδικτυακής της πύλης, η εκλογική αρχή ανέφερε ότι με το 98,44% των των ψήφων καταμετρημένο, ο υποψήφιος και αρχηγός του Εργατικού Κόμματος (PT), Λούλα, έχει 48,09%, που αντιστοιχεί σε 56.009.545 ψήφους, ενώ ο σημερινός πρόεδρος της Βραζιλίας Ζαΐρ Μπολσονάρο συγκεντρώνει ποσοστό 43,50%, δηλαδή 50.661.914 ψήφους.
Το Ανώτατο Εκλογικό Δικαστήριο (TSE) της Βραζιλίας καταμετρά τις ψήφους των εκλογών που διεξήχθησαν αυτήν την Κυριακή στη χώρα της Νότιας Αμερικής και έδειξε ότι θα υπάρξει δεύτερος προεδρικός γύρος μεταξύ των υποψηφίων με τις περισσότερες ψήφους, του Λουίζ Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα και του Ζαΐρ Μπολσονάρο.
Ο δεύτερος γύρος έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στις 30 Οκτωβρίου, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει καθορίσει η εκλογική αρχή.
Μέσω της διαδικτυακής της πύλης, η εκλογική αρχή ανέφερε ότι με το 98,44% των των ψήφων καταμετρημένο, ο υποψήφιος και αρχηγός του Εργατικού Κόμματος (PT), Λούλα, έχει 48,09%, που αντιστοιχεί σε 56.009.545 ψήφους, ενώ ο σημερινός πρόεδρος της Βραζιλίας Ζαΐρ Μπολσονάρο συγκεντρώνει ποσοστό 43,50%, δηλαδή 50.661.914 ψήφους.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο υποψήφιος Σιμόνε Τέμπετ με 4,19% και ακολουθεί ο πρώην υπουργός Γκίρο ΓκόμεςCiro Gomes, ο οποίος συγκεντρώνει 3,05% . Οι υπόλοιποι υποψήφιοι λαμβάνουν άλλοι μέχρι στιγμής λιγότερο από 1%.
Τα εκλογικά τμήματα άνοιξαν στις 08:00 τοπική ώρα και έκλεισαν στις 17:00 , έτοιμα για τους πάνω από 156 εκατομμύρια ψηφοφόρους.
Ώρες πριν, ο πρόεδρος του TSE, Αλεξάντρ ντε Μοράες, τόνισε ότι αυτή η εκλογική διαδικασία ημέρα ήταν καθαρή, διαφανής και ασφαλής και επιπλέον υπήρξε μεγάλη προσέλευση ψηφοφόρων.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Να ξεσπάσουν μαζικοί λαϊκοί αγώνες ενάντια στην μετατροπή της Ελλάδας σε 53η πολιτεία των ΗΠΑ.
- Ο αντιΝΑΤΟ-αντιΗΠΑ-αντιΕΕ κλπ. αγώνας είναι η σύγχρονη έκφραση της επαναστατικής πάλης της εργατικής τάξης και των λαών.
- Δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΩΣ ΚΙΝΗΜΑ ΕΑΝ ΗΤΤΗΘΕΙ Η ΡΩΣΙΑ. Η νίκη της Ρωσίας και η συντριβή του ιμπεριαλισμού είναι ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.
- Η συμπόρευση/συμμαχία με τη Ρωσία και το μπλοκ δυνάμεων που αντιπαλεύουν τον δυτικό/αγγλοσαξωνικό ιμπεριαλισμό έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
23 Σεπτεμβρίου 2022
Επαναστατικό καθήκον η ήττα του ΝΑΤΟ - Η Νίκη της Ρωσίας
• Η συμπόρευση/συμμαχία με τη Ρωσία και το μπλοκ δυνάμεων που αντιπαλεύουν τον δυτικό/αγγλοσαξωνικό ιμπεριαλισμό έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
• Δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΩΣ ΚΙΝΗΜΑ ΕΑΝ ΗΤΤΗΘΕΙ Η ΡΩΣΙΑ. Η νίκη της Ρωσίας και η συντριβή του ιμπεριαλισμού είναι ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.
• Ο αντιΝΑΤΟ-αντιΗΠΑ-αντιΕΕ κλπ. αγώνας είναι η σύγχρονη έκφραση της επαναστατικής πάλης της εργατικής τάξης και των λαών.
Αν δεν το έχετε καταλάβει αυτό, σύντροφοι, πολύ απλά είστε ΑΛΛΟΥ ΞΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ. Αν το έχετε καταλάβει, όμως και δεν τα έχετε χαμένα στο κεφάλι σας, τότε πρέπει να καταλάβετε ότι ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ, στις επαναστατικές δυνάμεις ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ. Αυτό που "επιτρέπεται" - για την ακρίβεια ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ - είναι να είμαστε οι πιο πρωτοπόροι, οι πιο αποτελεσματικοί, οι πιο ηρωικοί στη μάχη (ο καθένας στη δική του μάχη, στο δικό του μετερίζι όπου και κρίνεται), οι πιο αταλάντευτοι απέναντι στον εχθρό, αυτοί που δεν αφήνουν την παραμικρή ρωγμή, την παραμικρή αμφιβολία, την παραμικρή υποψία ότι μπορεί να ηττηθούμε, ότι "η ηγεσία μας πουλάει", ότι "κάτι δεν πάει καλά" κλπ. Πολύ περισσότερο όταν αυτή η "κριτική" είναι κριτική του ΚΑΝΑΠΕ, του Facebook και της προσωπικής μικροαστικής υπεροψίας του καθενός, η οποία ΔΕ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ.
Αλήθεια, τι και ποιον εξυπηρετεί η "κριτική" σας σύντροφοι; Πρόκειται μήπως με τέτοια γραμμή να προσελκυστεί ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΧΗΤΗΣ στο στρατό μας; Να επηρεάσει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ, μετατοπίζοντάς τον υπέρ μας; Να κλονίσει το ηθικό έστω και ενός μαχητή του εχθρού, έστω και ενός προπαγανδιστή του αφηγήματός του; Να προκαλέσει το παραμικρό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην ΝΑΤΟική μας κυβέρνηση και στα ξένα και ντόπια αφεντικά της; Να συμβάλλει έστω και ελάχιστα στο να ξεσπάσουν μαζικοί λαϊκοί αγώνες ενάντια στην μετατροπή της χώρας σε 53η πολιτεία των ΗΠΑ; Αν πιστεύετε ότι έστω και σε ένα από τα παραπάνω ερωτήματα η απάντηση είναι καταφατική, έχετε ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ της συγκυρίας και ΑΝΑΛΥΣΗΣ της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αλβέρτος Μπουρλάς
Φαντάσου να είσαι ο Διευθύνων Σύμβουλος μιας εταιρείας αυτοκινήτων και με το "100% ασφαλές & αποτελεσματικό" αυτοκίνητό σου να τρακάρεις δύο φορές μέσα σε 6 εβδομάδες!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βομβα το πόρισμα για το θάνατο της 14χρονης Κέλλυς : «Η αιτία θανάτου έλεγε Covid, άλλαξε και λέει ανθρωποκτονία»
28 Σεπτεμβρίου 2022
Konstantinos Arvanitis
ΟΤΑΝ Ο "ΦΟΝΙΚΟΣ ΙΟΣ" ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ... "ΦΟΝΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ",
ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...
Η ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΑΠΟ "COVID-19" ΕΓΙΝΕ "ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ",
ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΔΥΟ ΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ!
Τον Δεκέμβριο του 2021 η 14χρονη Κυριακή Ζανιά μεταφέρθηκε με συμπτώματα ίωσης και θετικό rapid στα επείγοντα του Νοσοκομείου Λαμίας, συνοδευόμενη από την μητέρα της.
Εκεί τοποθετήθηκε για πάνω από 4 ώρες μέσα σε ένα κοντέινερ του νοσοκομείου, ώσπου τελικά να την μεταφέρουν στο τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, για να εξεταστεί επιτέλους!
Λίγο αργότερα ανακοίνωσαν στη μητέρα ότι το παιδί πέθανε και σαν αιτία θανάτου γράφτηκε "Covid-19"...
Η ΕΔΕ (Ενορκη Διοικητική Εξέταση)
Ευθύνες σε γιατρούς αποδίδει το πόρισμα της ΕΔΕ για τον θάνατο της 14χρονης Κυριακής; (Κέλλυς) Ζανιά.
Η Ενορκη Διοικητική Εξέταση για τον θάνατο της 14χρονης διενεργήθηκε από την Καθηγήτρια Παιδιατρικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας Ιωάννα Γριβέα.
Στην ανακοίνωση του δικηγόρου Πάρη Παπαδάκη αναφέρεται:
«Όσον αφορά τον θάνατο του μόλις 14 χρονών κοριτσιού από την Λαμία με αιτία θανάτου covid – 19, πρέπει να μάθει όλο το πανελλήνιο ότι μετά και την έκδοση της ΕΔΕ η αιτία θανάτου άλλαξε και έγινε ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ 2 ΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!
Μετά την κατάθεση της μήνυσης από την οικογένεια του κοριτσιού θα προκύψει υπαιτιότητα και σε άλλους ιατρούς…
Το δικηγορικό μας γραφείο μας απο κοινού με την εξαίρετη συνάδελφο Λαμίας κ. Sofia Stavraki με τα στοιχεία που είχαμε στην κατοχή μας φωνάζαμε απο την αρχή ότι επρόκειτο για ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ και αν οι γιατροί ασκούσαν τα καθήκοντα τους όπως έπρεπε το παιδί θα ήταν ανάμεσα μας..
Το μαχαίρι στο κόκκαλο για να αποδοθούν ευθύνες έτσι ώστε κανένα παιδί να μην φεύγει έτσι άδικα.."
Σχολιο.- Άμα δείτε ποτε γιατρο να καταδικάζεται για ιατρικό λάθος γράψτε μου
Σχολιο.- Πάρα πολλοί πίστεψε (άλλοι για αντεκδίκηση - προσωπικές διαφορές αλλοι για πραγματικά γεγονότα ) αλλά αυτό με τις ΕΔΕ ΔΕΝ μπορούν να κάνουν κι αλλιώς (ποιος βάζει το κεφάλι του στον Τουρβά που λένε και στα μέρη μου ) . Άμα το θέμα πάει σε μεγαλύτερο δικαστήριο ή ακόμα και σε ευρωπαικό θα πρέπει να λογοδοτήσουν κι αυτοί που κάνανε την ΕΔΕ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κουίζ για δυνατούς λύτες (όχι ασφαλίτες):
Για ποιο λόγο ανεβαίνει ο φασισμός;
α) Επειδή τα έθνη είναι de facto εθνικιστικά.
β) Επειδή οι νοικοκυραίοι είναι a priori εθνικιστές.
γ) Επειδή είναι ανάδρομος ο Mercury (δηλ. ο Ερμής).
SIKE: Κανένα από τα παραπάνω
Ο φασισμός εμφανίζεται και δυναμώνει όπου και όποτε απουσιάζει η Αριστερά. Είτε απουσιάζει πλήρως είτε υπάρχει με έναν πολύ στρεβλό τρόπο. Όπως σήμερα!
Όταν η Αριστερά ―σε όλη την Ευρώπη― έχει γίνει ΝΑΤΟϊκή. Όταν συντρίβεται το ΝΑΤΟ στο Αφγανιστάν και αυτή η «Αριστερά» κατεβάζει πλερέζες. Όταν χτυπιούνται οι ΝΑΤΟ-ναζί στην Ουκρανία και αυτή η «Αριστερά» τους στέλνει βοήθεια. Όταν αυτή η «Αριστερά» παύει να μιλάει για τα εργατικά δίκια του φτωχού και το πιάνει μονότερμα να μιλάει για τον δικαιωματισμό. Όταν από εκεί που διαδήλωνε κατά της Αμερικάνικης πρεσβείας τώρα αυτή η «Αριστερά» παρελαύνει περήφανα κρατώντας αμερικάνικα σημαιάκια. Τότε ο κόσμος δεν θα στραφεί σ' αυτή την ιμιτασιόν «Αριστερά». Από κοντά κι η «Αναρχία» φυσικά σε όλα αυτά, απλώς αυτή πλέον είναι ανύπαρκτη.
Ο κόσμος δεν έχει κανένα λόγο να στραφεί σε μια περίπου Αριστερά/Αναρχία• πόσο μάλλον σε μια ΝΑΤΟϊκή Αριστερά/Αναρχία. Αν είναι να βρεθεί να στηρίζει κάτι τέτοιο τότε θα το κάνει μέσω του αυθεντικού εκφραστή: του φασισμού. Αυτό δεν είναι «σωστό» ή «λάθος». Είναι αναπόφευκτη φυσική κίνηση. Η φύση απεχθάνεται τα κενά. Όταν δημιουργηθεί πολιτικό κενό, θα καλυφθεί.
Ο Μαρξ είχε πει ότι «η θεωρία του κομμουνισμού μπορεί να συνοψισθεί σε μια πρόταση: κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας». Όχι κατάργηση των φύλων. Η ατομικότητα για τον Μαρξ ήταν μια κοινωνική κατασκευή της καπιταλιστικής κοινωνίας και ήταν βαθιά συνυφασμένη με το ίδιο το κεφάλαιο.
«Στην κοινωνία της "μπουρζουαζίας", το κεφάλαιο είναι ανεξάρτητο και έχει ατομικότητα, ενώ ο ζωντανός άνθρωπος είναι εξαρτημένος και δεν έχει ατομικότητα», γράφει ο Μαρξ. «Και η κατάργηση αυτής της τάξης των πραγμάτων, αποκαλείται από τη "μπουρζουαζία" κατάργηση της ατομικότητας και της ελευθερίας! Και σωστά. Η κατάργηση της ατομικότητας των "μπουρζουάδων", της ανεξαρτησίας των "μπουρζουάδων" και της ελευθερίας των "μπουρζουάδων" είναι αναμφισβήτητα ο στόχος μας».
Η σημερινή Αριστερά/Αναρχία, που προτάσσει με πάθος τις «ατομικότητες» και το «ατομικό» και που ασχολείται με την κατάργηση των φύλων και με οτιδήποτε άλλο εκτός από την κατάργηση της ιδιοκτησίας, όπως και αν βαυκαλίζεται, είναι παρακλάδι του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού.
Ο Μαρξ ήδη από την εποχή του είχε πει, σε αντίστοιχη περίπτωση, ότι: «Αν εσείς είστε μαρξιστές τότε εγώ δεν είμαι». Ισχύει ακόμα.
Έκτορας Κουφοντίνας
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εκπληκτικός ανορθολογισμός.
Η Επιτροπή της κυβέρνησης είπε ο Θάνος Πλεύρης στην «Κοινωνια Ωρα MEGA» θα εξετάσει λέει "τα επιδημιολογικά δεδομένα" τέλος Οκτωβρίου για να αποφασίσει εάν η υποχρεωτικότητα χρήσης του σκευάσματος έχει νόημα.
Η Επιτροπή δηλαδή θα εξετάσει εάν το σκεύασμα διακόπτει την μετάδοση τέλος Οκτωβρίου, όταν όλος ο υπόλοιπος πλανήτης το έχει καταλάβει από πέρσι.
Η Επιτροπή αυτή υπενθυμίζω ότι έχει προτείνει ως μέτρο περιορισμού μετάδοσης τα εξής καταπληκτικά
@την απαγόρευση του ψαροντούφεκου,
@την εκ περιτροπής κυκλοφορία ανάλογα τον λήγοντα του αριθμού ταυτότητας,
@το κλείσιμο των περιπτέρων 10:00-06:00,
την διπλή μάσκα,
@το sms για άδεια εξόδου από το σπίτι.
Αυτή η Επιτροπή λοιπόν, που εξακολουθεί να έχει το θράσος να υποδύεται την "επιστημονική επιτροπή" δεν έχει πειστεί λέει ακόμα ότι το σκεύασμα δεν διακόπτει την μετάδοση...
Παρά το γεγονός ότι μετά την θωράκισή με το σκεύασμα, τα κρούσματα είναι πολλαπλάσια, ενώ όλοι σχεδόν οι "θωρακισμένοι" έχουν κολλήσει από δύο φορές τουλάχιστον και έχουν λείψει από τις δουλειές τους πολλαπλάσιο χρόνο από τους άλλους τους "ανεύθυνους".
Αλλά είπαμε "ακολουθούμε την πανδημία", σιγά μην καθίσουμε να ασχοληθούμε με την πραγματικότητα, για τέτοια είμαστε;
#pissa_kai_poupoula
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Patrick Moore
Συνιδρυτής Greenpeace
Ο πρώην ιδρυτής της Greenpeace λέει ότι η κλιματική αλλαγή βασίζεται σε ψευδής αφηγήσεις.
«Το “περιβαλλοντικό” κίνημα έχει γίνει περισσότερο ένα πολιτικό κίνημα παρά ένα περιβαλλοντικό κίνημα»
«…Επικεντρώνονται κυρίως στη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ, ΙΣΤΟΡΙΩΝ, που ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ για να ενσταλάξουν ΦΟΒΟ και ΕΝΟΧΕΣ στο κοινό, ώστε το κοινό να τους στείλει χρήματα»
«…ΔΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ στα ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ και το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ OIKONOMIKO ΦΟΡΟΥΜ…»
«Η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή [Intergovernmental Panel on Climate Change-IPCC]
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
που αποτελείται από τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό και το Πρόγραμμα Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Εθνών».
«Η IPCC ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ” ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ περί “KLIMATIKHΣ ΕΚΤΑΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ”»
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΜΒΟΛΙΑΣΘΕΝΤΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2021 και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 206 του νόμου 4820/21 που επέβαλε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των υγειονομικών για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας ,οι υγειονομικοί ιδιωτικών, δημόσιων και δημοτικών μονάδων υγείας που δεν εμβολιάστηκαν, τέθηκαν σε καθεστώς αναστολής εργασίας, στερούμενοι του συνόλου των αποδοχών τους και της αναγνώρισης χρόνου προΰπηρεσίας.
Μετά την πρώτη επαναξιολόγηση του μέτρου στις 31/10/2021, η ισχύς του νόμου παρατάθηκε μέχρι τις 31/3/2022. Στους μήνες που μεσολάβησαν, μετά την απομάκρυνση των υγειονομικών που δεν εμβολιάστηκαν, σημειώθηκε μεγάλη διασπορά της νόσου στους χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας, τόσο σε εμβολιασμένους υγειονομικούς όσο και σε νοσηλευόμενους ασθενείς
Επειδή η επιβληθείσα ποινή της αναστολής εργασίας είναι δυσανάλογη σε σχέση με τις υπάρχουσες υγειονομικές συνθήκες και συνεχίζει να υφίσταται έχοντας αποσυνδεθεί τελείως τόσο από τα επιστημονικά δεδομένα όσο και από την επιδημιολογική κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας
Επειδή η συνέχιση της αναστολής εργασίας των υγειονομικών δεν μπορεί πλέον να ερμηνευθεί παρά ως μία επιχειρούμενη μείωση των δαπανών για την υγεία και ιδιαίτερα το Δημόσιο Σύστημα Υγείας
Επειδή οι υγειονομικές μονάδες, ήδη υποστελεχωμένες δεν μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν με μειωμένο προσωπικό
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τον Υπουργό Υγείας κύριο Αθανάσιο Πλεύρη να αποσύρει το μέτρο της αναστολής εργασίας προκειμένου να επιστρέψουν στις θέσεις του οι υγειονομικοί που απομακρύνθηκαν αλλά και να παραμείνουν στις θέσεις τους οι συνάδελφοι που παρόλο που δεν εμβολιάστηκαν , δουλεύουν με πιστοποιητικά νόσησης εξάμηνης διάρκειας.
Το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Λακωνίας
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μας απαξιωσαν, μας λοιδορησαν, μας καθυβρισαν, μας πέταξαν απ'τις δουλειές μας, απ'τις ζωές μας και στο τέλος όταν διαμαρτυρηθηκαμε μας συνέλαβαν! Και τώρα κατηγορουμαστε.
Το έγκλημα μας είναι η αντίσταση μας. 38 υγειονομικοί έδειξαν "απείθεια" στο καθεστώς Μητσοτάκη. Οχι μόνο. 15000 και πλέον υγειονομικοί έδειξαν "απείθεια" στη Μητσοτάκης ΑΕ.
Δεν υποχωρούμε αν δεν δικαιωθούμε!
19/10, Ευελπίδων, 10:30 πμ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η πιο σοβαρή μαρτυρία που έχουμε μέχρι στιγμής
Γυναίκα ιδιοκτήτη μικρού γηροκομείου στην Κηφισιά, περιγράφει πως μετά από την πρώτη, δεύτερη δόση, οι περισσότεροι ηλικιωμένοι (οι 18 από τους 22) πέθαναν από εμφράγματα, εγκεφαλικά και οι 4ις από τους 8 υπαλλήλους έφυγαν άρρωστοι με αυτοάνοσα κτλ αδυνατούσαν να εργαστούν
Στην συνέχεια παίρνει τον λόγο κι ο ιδιοκτήτης του Γηροκομείου και σύζυγός της
Μόλις άρχισαν να πεθαίνουν ο ένας μετά τον άλλον ηλικιωμένο, ο ιδιοκτήτης παίρνει τηλέφωνα το Υπουργείο Υγείας:
Σε ερωτήσεις του για να συμπληρώσουν κίτρινες κάρτες, η γυναικεία φωνή από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου, του λέει "Απαγορεύονται οι κίτρινες κάρτες"
(#@€*!!!!)
Σε άλλη ερώτηση του ιδιοκτήτη: "Να κάνουμε ιατροδικαστική εξέταση", ακούει πάλι την απάντηση:
"Δεν θα γίνουν ιατροδικαστικές εξετάσεις. Απαγορεύονται"
Έχω πάθει μεγάλη ταραχή
Ήδη το ζευγάρι έχουν και αναμενόμενο οικονομικό πρόβλημα από τον θάνατο του 90% των ηλικιωμένων του Γηροκομείου, αλλά και πόλεμο που τους γίνεται για να μην μιλάνε
Τελικά το αποφάσισαν και το δημοσιεύουν
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ σε φίλους σας, νέα παιδιά, μεγάλους, συγγενείς και γνωστούς σας
Βοηθήστε να μην θαφτεί η μαρτυρία των ανθρώπων αυτών!!!!!
https://photos.google.com/share/AF1QipPPjX2BTa1PiIS1uCebvps1ovI2cCdnQX12bYAJRRGoiMenzZfsALop8aR1PHGFng/photo/AF1QipM6RoVYGgJyJy8GalH90FMdQbflJs2-O9nyw_c1?key=WWRGZlhMVTZ2TFQ1Q0JIOVZLNHFNdTJMU19QenVB
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ
ΑΛΛΑΓΗ, ΕΩΣ ΜΗΔΑΜΗΝΟΣ
* Φινλανδική μελέτη δεν βρίσκει σχεδόν κανένα στοιχείο ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής.
* Μια νέα έρευνα που διεξήχθη από Επιστήμονες αλιείας έχει βρει πολύ λίγα στοιχεία που να υποστηρίζουν την ιδέα ότι η κλιματική αλλαγή είναι ανθρωπογενής.
* Ένα έγγραφο δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα με τίτλο ''Δεν υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν σημαντική κλιματική αλλαγή που προκαλείται από τον άνθρωπο''. Σε αυτό, μια ομάδα επιστημόνων στο Πανεπιστήμιο της πολης Τούρκου στη Φινλανδία, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα τρέχοντα κλιματικά μοντέλα δεν έχουν λάβει υπόψη την επίδραση της παγκόσμιας θερμοκρασίας. Αυτό κάνει τα τρέχοντα μοντέλα να υπερεκτιμούν τον αντίκτυπο των ανθρωπογενών αερίων του θερμοκηπίου.
* Τα μοντέλα που χρησιμοποιούνται από φορείς όπως η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC) ''δεν μπορούν να παρέχουν δεδομένα όπου το φυσικό συστατικό περιλαμβάνει την παγκόσμια θερμοκρασία'', λένε οι ερευνητές.
* Εάν προστεθει ο παράγοντας της νεφοκάλυψης και η εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η ανθρωπότητα στην πραγματικότητα δεν έχει μεγάλη επίδραση στη θερμοκρασία της Γης.
Σχολιο.- Εδώ νέες μελέτες έδειξαν ότι οι πάγοι στους πόλους αυξήθηκαν κατά 20% αντί να εξαφανιστούν όπως προπαγάνδιζαν οι φονικοί!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μπορεί να μην έχει γίνει πλήρως αντιληπτό στον κόσμο της Αριστεράς, αλλά η σύγκρουση μεταξύ του δυτικού ιμπεριαλιστικού Άξονα και της Ρωσίας δεν είναι, όπως ισχυρίζεται η νατοϊκή Αριστερά, μια σύγκρουση κυρίως για το πετρέλαιο, τους φυσικούς πόρους, το εργατικό δυναμικό κλπ σε αμφισβητούμενες ζώνες.
Προσπαθούν να μεταφέρουν μηχανιστικά και άγονα αυτά που έγραφε ο Λένιν για τον Α ιμπεριαλιστικό ΠΠ πολύ πιο σύνθετα ακόμη και τότε από αυτούς τους βλάκες ( το στοιχείο της γεωπολιτικής και της αξιοποίησης των γεωπολιτικών συγκρούσεων ήταν πολύ ισχυρό στην σκέψη του Λένιν, αλλιώς δεν θα έφτανε στην Πετρούπολη με το γερμανικό τραίνο, θα προσπαθούσε περπατώντας ). Είναι μια μεγάλη πολιτική και γεωπολιτική σύγκρουση - προφανώς σε καπιταλιστικά ή σε ταξικά πλαίσια - για το αν ο δυτικός ιμπεριαλιστικός άξονας θα επιβληθεί πλήρως σε όλα τα επίπεδα στον πλανήτη, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για τις ζωές μας, ή θα υπάρχουν αντίβαρα σε έναν πολυπολικό κόσμο.
Οσο πιο πολυπολικός θα είναι ο κόσμος, τόσο περισσότερο θα μπορούν οι λαοί καθώς και οι υποτελείς τάξεις να αντιστέκονται στον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό.
Αν είναι μονοπολικός, θα μας φάει το μαύρο σκοτάδι. Υπάρχει λογική αντίρρηση σε αυτό; Όλες οι brics το έχουν αντιληφθεί, ας το αντιληφθούμε και εμείς.
Επιπλέον, είναι μια σοβαρή πολιτισμική σύγκρουση, όπως φάνηκε και από την ομιλία του Πούτιν για τις προσχωρήσεις. Το βασικό που είπε :
Η Δύση έχει μπει ως πόλος και πυρήνας του διεθνούς ιμπεριαλιστικού συστήματος σε μια αυτοκαταστροφική κοινωνική και πολιτισμική πορεία, που παρασύρει όλο τον πλανήτη μαζί της.
Αποδομεί πλήρως τις αξίες του εθνικού πολιτισμού και της εθνικής ταυτότητας ( προφανώς, δεν πιστεύω ότι η εθνική ταυτότητα είναι απλώς μια μεταμφίεση του κράτους του καπιταλισμού, έχω ξεπεράσει αυτό το στοιχειώδες και φτωχό διανοητικό στάδιο).
Αποδομεί πλήρως την πυρηνική οικογένεια και τους ιστορικούς προσωπικούς και συναισθηματικούς δεσμούς ανάμεσα στους ανθρώπους και τα φύλα, με την βιολογική αλλά και την κοινωνική έννοια. Η πυρηνική οικογένεια σαφώς συνοδεύθηκε από πατριαρχικές εξουσιαστικές σχέσεις ιστορικά, αλλά ήταν κάτι αρκετά παραπάνω από αυτές, ήταν και ένα καταφύγιο σε έναν ξένο και άδικο κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι και ο ναζισμός επιχείρησε να την αποδομήσει.
Μετατρέπει η σύγχρονη δυτική κοινωνική εξέλιξη τους ανθρώπους σε ασύνδετα μεταξύ τους άτομα χωρίς σχέσεις αλληλεγγύης, κάτι που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τον ολοκληρωτισμό, και τον παλιό αλλά και τον σύγχρονο καπιταλιστικό ολοκληρωτισμό. Η επιτομή δηλαδή του νεοφιλελευθερισμού, που είναι κυρίως πολιτιστικό και όχι μόνο οικονομικό κίνημα.
Θα προσθέσω και κάτι που δεν θα ακούσετε από τον Πούτιν.
Η ύπαρξη ταξικών δεσμών και ταξικής συνείδησης πάει μαζί με την ύπαρξη των εθνικών δεσμών και με την ύπαρξη κοινωνικών δεσμών όπως η φιλία, η ερωτική σχέση ή η οικογένεια.
Οπου καταρρέουν τα τελευταία, καταρρέουν και οι ταξικοί δεσμοί.
Οσοι λένε το αντίθετο (θυμηθείτε ποιοι εργάτες και εργάτριες ακριβώς έκαναν τις επαναστάσεις του εικοστού αιώνα και ποια κοινωνικά χαρακτηριστικά είχαν) είναι απλώς ψεύτες και απολογητές του μεταμοντέρνου καπιταλισμού.
Κι αν δεν το καταλαβαίνετε ακόμη, θα το καταλάβετε στην πορεία των πραγμάτων.
Δημητρης Μπελαντής
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Είκοσι ένα χρόνια από τον θάνατο του σπουδαίου και δημοφιλούς κωμικού Κώστα Χατζηχρήστου (3 Οκτωβρίου 2001), που κατάφερνε σε εποχές άγριας αστυνομοκρατίας να τη γελοιοποιεί, με τα περίφημα "Ασουπή, είπα!" και "Είμαστι ιξουσία ιμείς! Τι τα φουράμι τα γαλόνια;".
Κεντρώος, αν και χωρίς ενεργό δράση, μετά το 1945 θα βοηθήσει πολύ διωκόμενο αριστερό κόσμο, βρίσκοντάς του δουλειά στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Ανάμεσά τους και στη μετέπειτα σύζυγό του, Ντιριντάουα, που μετά την εξορία κανένας δεν τολμούσε να την πάρει για δουλειά.
Το ίδιο έκανε και με τον Περικλή Κοροβέση, μετά την αποφυλάκισή του, το 1969. Και μάλιστα, απολύοντας από τον θίασό του τον ίδιο τον διορισμένο από τη Χούντα πρόεδρο του Σωματείου Ηθοποιών, που αμφισβήτησε τα βασανιστήρια του Περικλή!
Σχολιο.- Ο Κώστας Παπαχρήστος ήταν ο διορισμένος από τη Χούντα πρόεδρος των ηθοποιών. Ένας από τους χουντικούς προέδρους, γιατί άλλαξαν κάμποσοι, για μικρορουσφέτια.
Σχσλιο.- Ο Παντελης Ζερβος διορισμενος απο τη χουντα
Σχολιο.- Στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο Κώστας Παπαχρήστος. Άλλαξαν κάμποσους προέδρους για να τακτοποιήσουν ρουσφέτια.
Σχολιο.- Ο Βέγγος σταμάτησε να του μιλάει μετά τα (αληθινότατα) χαστούκια στα γυρίσματα για το "Ο Ηλίας του 16ου", από όσο ξέρω.
Μου άρεσε πολύ στον Ηλία τού δεκάτου έκτου! Όταν ρίχνει ένα αληθινό χαστούκι στον Βέγγο! Ακόμη γελάω όταν τό βλέπω!Με την ατάκα (ξέρεις τί ξύλο θέλει αυτός...)!
Του το ΄ριξε στ΄ αλήθεια, όχι θεατρινίστικα!
Σχολιο.- Στη φωτογραφία αυτή οι ηθοποιοί που φωτογραφίζονται μαζί με τον Παπαδόπουλο, τάχθηκαν, άλλος λίγο άλλος πολύ με τη Χούντα. Ας μη μπερδεύουμε το ταλέντο ή τη δημοφιλία κάποιου με τις ιδεολογικές του πεποιθήσεις και την πολιτική του στάση. Κι ας μην κρύβουμε τα ιστορικά γεγονότα. Δεν είναι κακό να ξέρουμε ότι η Χούντα είχε και υποστηρικτές στον κόσμο της τέχνης και του θεάματος. Ως προς τα σχόλια που έγιναν, διαφωνώ για τον "σοσιαλισμό" του Ζερβού. Χουντικός του χειρίστου είδους ήταν ο Ζερβός και ένα διάστημα ήταν και διορισμένος πρόεδρος του χουντικού Σωματείου Ηθοποιών. Σταθερά δεξιοί ήταν ο Κωνσταντάρας, ο Παπαμιχαήλ (με τη Δεξιά βγήκε δημοτικός σύμβουλος αργότερα, με την δημοτική παράταξη του Ανδρέα Αδριανόπουλου στον Πειραιά όπου διατέλεσε Αντιδήμαρχος, και δεν είχε ποτέ σχέσεις με τη Αριστερά), η Μάρω Κοντού κ.λπ. Και επί Χούντας ήταν με τη Χούντα. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι αυτοί ήταν και ρουφιάνοι, αν και κάποιοι ήταν. Ο μόνος απ' αυτούς της φωτογραφίας που ήταν παλιότερα αριστερός είναι ο Γιώργος Οικονομίδης, που κατέληξε γελωτοποιός των συνταγματαρχών.
Σχολιο.- Ο Πανελης Ζερβος και ο Λ.Κωνστανταρας γραφει ηταν απλα Καραμανλικοι... Επίσης ο Παπαμιχαήλ προς το τέλος της δεκαετίας του 90 τοπαιζε ότι παλιά ήταν με το εσωτερικό του 80.
Σχολιο.- τί σημαίνει αυτή η φςωτογραφία; Γιατί βλέπω και τον Αλέκο Λειβαδίτη, αδερφό του Τάσου. Ήταν χουντικός;
Απλώς απορώ, δύο αδέρφια, ο ένας αριστερός με πολιτική δράση, εξορίες κλπ, και ο άλλος χουντικός; Αλλά δεν αποκλείεται κιόλας.
Σχολιο.- Ήξερα τα σχετικά με την Καίτη Ντιριντάουα η οποία ήταν σπουδαία αγωνίστρια, ατσάλινη, το περιστατικό με τον Περικλή δεν το ήξερα!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για την Αφρική κι αυτό. Ωχ, καημένε, τώρα! Λες και δεν έχουμε άλλα θέματα, Ευρωπαίοι αθρώποι!
Έφυγε ο δικτάτορας αντισυνταγματάρχης Νταμίμπα από τη Μπουρκίνα Φάσο! Η λαϊκή εξέγερση πέτυχε την πρώτη της νίκη, μετά από την πυρπόληση της γαλλικής πρεσβείας, και πλήθη διαδηλωτών, από κοινού με τμήματα του στρατού, πανηγυρίζουν, υψώνοντας ρωσικές σημαίες.
Όπως και σ' ολόκληρη την Αφρική, έτσι και στη Μπουρκίνα Φάσο, η Ρωσία συμβολίζει την αντίσταση στην αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό. Και οι λαοί της Αφρικής δεν έχουν ξεχάσει την τεράστια συμβολή της ΕΣΣΔ στην κατάργηση του παγκόσμιου αποικιοκρατικού συστήματος.
Σχολιο.- Ο λοχαγός Τραορέ που ανέτρεψε τον φιλογάλλο αντισυνταγματάρχη Νταμπίμπα προσανατολίζεται να εδραιώσει καταρχάς την μεταβατική-όπως είπε- εξουσία που πήρε. Οι ρώσοι μισθοφόροι της Βάγκνερ, οι οποίοι βρίσκονται και δίπλα στο Μάλι και σε όλοι την Κεντρική Αφρική, έχουν επιτυχίες κόντρα στο Ισλαμοφασιστικό Κράτος της CIA (οι γάλλοι αποικιοκράτες όχι μόνο απέτυχαν, αλλά έκαναν ακόμα πιο ρημαδιό τη χώρα, όπως το σχεδίαζαν από την αρχή), στρατολογούν ντόπιους και είναι και διαμεσολαβητές για συμφωνίες με ρώσους βιομηχάνους ή το ρώσικο κράτος.
Σχολιο.- Για γαλλική αποικιοκρατία και στήριξη της Ρωσίας στον αγώνα εναντίον της κάνουν λόγο οι ίδιοι οι εξεγερμένοι. Και την άποψή τους αναδημοσιεύω.
Την αναφορά στην ΕΣΣΔ την κάνουν οι ίδιοι οι Αφρικανοί. Δεν έχω εγώ το δικαίωμα να τους λογοκρίνω.
Σχολιο.- Μπορούμε να συζητήσουμε και λίγο για το τι συμβαίνει στην Αφρική ή δεν μας νοιάζει; Δεν είναι τυχαίο το ότι εκεί κάτω γίνεται καιρό τώρα μια μεγάλη λαϊκή εξέγερση και η ευρωπαϊκή Αριστερά σωπαίνει επιδεικτικά. Άσε λοιπόν να γίνει κουβέντα και για την Αφρική. Το τι λένε εδώ ή αλλού για ετούτο ή το άλλο ζήτημα έχεις τόσες και τόσες ευκαιρίες να το συζητήσεις. Μια κουβέντα για Αφρική είδες και θα την εκτρέψεις;
Σχολιο.- Ούτως ή άλλως θυμόμαστε πως οι ευρωπαίοι (Γάλλοι) ειχαν δολοφονήσιε τον thomas sankara το 1987.
Σχολιο.- έχω πολλούς φίλους Κουβανούς στο fb ,έχω πάει δύο φορές φιλοξενούμενη . Όλοι φιντελιστες και γκεβαριστες. Οταν το ανέβασα ,κανείς δεν το διέψευσε .... Αυτό που είπε ο Κάστρο το 1992 «Ο επόμενος πόλεμος στην Ευρώπη θα είναι μεταξύ Ρωσίας και φασισμού, μόνο που ο Φασισμός θα λέγεται Δημοκρατία»… Λες να μην ξέρουν τι είπε ο Κάστρο ;; Εξάλλου και το ΚΚ Κούβας έχει αυτή την θέση ,όπως τα περισσότερα κκ του πλανήτη, μαζί με την β.κορεα. Διάβασε την θέση της Αλειδα Γκεβάρα ,κόρη του ΤΣΕ ,επικεφαλής του ινστιτούτου CHE στην Αβάνα. Λες όλοι αυτοί, να μην ξέρουν ότι η Ρωσσια, δεν είναι ΕΣΣΔ ;;; Αν αυτό υπονοείς, τότε η ηλίθιοι είναι, η ξεπουλημενοι. Εγώ δεν πιστεύω τίποτα από αυτά τα δύο. Ζυγίζουν δίκαια ,τα παγκοσμια δεδομένα ,με τις σημερινές συνθήκες και παίρνουν υπεύθυνη και ξεκάθαρη θέση . Όπως έχει χρέος , κάθε σοβαρή πολιτική ηγεσία .
Η φωτό, από την φετινή πορεία της πρωτομαγιάς ,στην Αβάνα...Κουβανοί αξιωματούχοι ,σηκώνουν μαζί με την κουβανική σημαία και την ρωσσικη. Δεν λέει τίποτα αυτό;;;; Η Κούβα, έχει δώσει δείγματα γραφής ,στον αγώνα της ενάντια στην δύση ...λες να μην ξέρει;;
Σχολιο.- Ένας Πολυπολικός κόσμος προσφέρει στα μικρά κράτη ευκαιρίες, έστω και εντός καπιταλιστικού συστήματος. Αν έχουμε Ένα πόλο Απόλυτης δεσποτείας , αμερικανικής, δηλαδή, καήκαμε.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για μια εξέγερση στην Αφρική λέει. Τυχαίο που η Αριστερά δεν βγάζει τσιμουδιά; Ωχ, καημένε, τώρα!
Στις φλόγες παραδόθηκε η Γαλλική Πρεσβεία στη Μπουρκίνα Φάσο, σύμβολο της αποικιοκρατίας και της συνεχιζόμενης νεοαποικιοκρατίας.
Ένας λαός που εδώ και μήνες έχει εξεγερθεί, αλλά παραδόξως (!) για την εξέγερσή του δεν γίνεται σχεδόν ποτέ λόγος στα κανάλια των κορμοράνων, και βέβαια δεν συζητιέται ούτε στην ευαίσθητη στις εξεγέρσεις των λαών (!) χορτάτη ευρωπαϊκή Αριστερά όλων των αποχρώσεων, έκαψε το άντρο των συνωμοσιών σε βάρος της ζωής και της ελευθερίας του.
Υψώνοντας ρωσικές σημαίες, καθώς η Ρωσία βρίσκεται εξαρχής στο πλευρό του. Αλλά και γιατί η αντιπαράθεση Δύσης - Ρωσίας γίνεται αντιληπτή, σε ολόκληρη την Αφρική, ως αντίθεση ανάμεσα στον ιμπεριαλισμό που 'χει λεηλατήσει τον πλούτο και τη ζωή τους και σε μια μεγάλη χώρα που ως ΕΣΣΔ στήριξε τους αγώνες για την απελευθέρωση από την ευρωπαϊκή αποικιοκρατική λίγδα, και σήμερα συνεχίζει να αμφισβητεί την παγκόσμια κυριαρχία του ιμπεριαλισμού.
Βλέπει τις ρωσικές σημαίες και ανατριχιάζει η Δύση της γλίτσας και του αίματος. Μαζί και η χορτάτη Αριστερά της σιωπής και της συναίνεσης στα εγκλήματα του δυτικού ιμπεριαλισμού, που θα διαδηλώσει μόνο όταν η εξέγερση σε κάποια χώρα έχει και την έγκριση του ΝΑΤΟ, των ΗΠΑ, της Ε.Ε. και του ΔΝΤ. Μια Αριστερά που όλο αυτό τον καιρό, όχι πορεία, όχι διαδήλωση δεν έκανε, αλλά ούτε μια ανακοίνωση συμπαράστασης προς αυτό το εξεγερμένο λαό δεν έχει βγάλει!
Πάντως, το γελοιοδέστατο ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών έβγαλε ανακοίνωση. Για να καταδικάσει την πυρπόληση της πρεσβείας των φονιάδων!
Σχολιο.- Η Ρωσία ως τι αμφισβητεί την κυριαρχία τού καπιταλισμού; Αφού και αυτή καπιταλιστική είναι
Σχολιο.- Η Ρωσία κάνει πόλεμο ενάντια στην αποικιοκρατία. Όχι εναντίον του καπιταλισμού. Ξεκόλα μαλάκα δικαιωματιστή της CIA που θες να μας το παίξεις και αριστερός και καλά και ξέρεις τώρα και τι είναι ο καπιταλισμός.
Σχολιο.- Πού είδες να γράφω ότι η Ρωσία αμφισβητεί την κυριαρχία του καπιταλισμού; Για την αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό έγραψα.
Σχολιο.- Ας ασχοληθεί πρώτα η Αριστερά, έστω και ενημερωτικά, με το τι γίνεται εκεί κάτω στην Αφρική, και θα 'χει μετά τη δυνατότητα να κάνει αναλύσεις. Προς το παρόν, αυτό που κάνω εγώ είναι να στηρίζω τον αγώνα αυτού του λαού και ολόκληρης της Αφρικής που σηκώνει το ανάστημά της σ' αυτούς που επί μισή χιλιετηρίδα την τσαλαπατάνε. Για να κάνω παραπέρα αναλύσεις μου είναι αναγκαία συγκεκριμένα στοιχεία που δεν τα έχω διαθέσιμα. Οπότε αποφεύγω να λέω και εξυπνάδες. Γράφω μόνο αυτά που συμβαίνουν.
Σχολιο.- ποιά Χώρα θέλει να κατακτήσει η Ρωσία και την λες Ιμπεριαλιστική?
Σχολιο.- "Κοίτα το σπίτι σου εσύ και μη σε νοιάζει τι γίνεται παραπέρα...", η προτροπή κάθε Ελληνίδας μάνας...
Σχολιο.- Ποια Ελληνίδα μάνα; Πουθενά στη Δύση του Διαφωτισμού και της ελευθερίας δεν βγάζουν τσιμουδιά για την εξέγερση αυτού του λαού και τον θυμήθηκαν τώρα που πυρπολήθηκε η πρεσβεία των φονιάδων, για να τον καταδικάζουν. Η ευρωπαϊκή λίγδα!
Σχολιο.- Τα είπαμε τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την ελευθερία των λαών
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το κοινωνικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ παρουσίασε στη σημερινή "Κυριακάτικη Αυγή" η αναπληρώτρια τομεάρχης για την Κοινωνική Αλληλεγγύη, Θεανώ Φωτίου.
Θα 'χε ενδιαφέρον να τη ρωτήσει κάποιος για το αν εξακολουθεί να πιστεύει ότι οι μη έχοντες θα πρέπει να τρεφόμαστε με γεμιστά και χορτόπιτες.
Ακόμη θυμάμαι τη φασαρία που έγινε όταν επιχείρησε να αντικαταστήσει τα 200 ευρώ του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης με προσφορά σε είδη τροφίμων, γιατί, όπως έλεγε, οι φτωχοί δεν μπορούν να διαχειριστούν σωστά τα χρήματα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ήταν αναγκαίο, όπως επισήμανε ο Φιδέλ, το όνομα του Κόμματος να λέει, όχι που είμαστε χθες, ούτε που είμαστε σήμερα, αλλά που θα είμαστε αύριο.
Ήταν πράγματι συγκινητική εκείνη η συνάντηση στο σημερινό θέατρο Καρλ Μαρξ στις 3 Οκτώβρη του 1965, όπου παρουσιάστηκε στο λαό η πρώτη Κεντρική Επιτροπή του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κούβας. Εκείνη την στιγμή επιτεύχθηκε στον ανώτερο βαθμό και οριστικά η ενότητα όλων των κουβανών επαναστατών, που ήταν όνειρο και φιλοδοξία τόσων γενεών μέχρι τις προετοιμασίες το Πρώτου Πολέμου για την ανεξαρτησία, που ξεκίνησε στις 10 Οκτώβρη το 1868, όταν ο Carlos Manuel de Céspedes, ο Πατέρας της Πατρίδας, κήρυξε την έναρξη του ένοπλου αγώνα ενάντια στην ισπανική αποικιοκρατία.
Ήταν αναγκαίο, όπως επισήμανε ο Φιδέλ, το όνομα του Κόμματος να λέει, όχι που είμαστε χθες, ούτε που είμαστε σήμερα, αλλά που θα είμαστε αύριο.
Η ΠΡΩΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
Γκράνμα, 3 Οκτώβρη
Ήταν πράγματι συγκινητική εκείνη η συνάντηση στο σημερινό θέατρο Καρλ Μαρξ στις 3 Οκτώβρη του 1965, όπου παρουσιάστηκε στο λαό η πρώτη Κεντρική Επιτροπή του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κούβας.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
" γιατί δεν μιλάς εναντίον των κυβερνήσεων του Ιράν, της Ρωσίας, της Κίνας και της Συρίας; "
Γιατί σύμφωνα με τα λόγια του Βλαντιμίρ Λένιν:
"Ο σοσιαλιστής μιας άλλης χώρας, δεν μπορεί να εκθέσει την κυβέρνηση και την αστική τάξη μιας χώρας σε πόλεμο με το "δικό του" έθνος,... γιατί τέτοια έκθεση είναι μέρος της ιμπεριαλιστικής ίντριγκας, και όχι διεθνιστικού καθήκοντος. "
Φυσικά και δεν χρειάζεσαι τον Λένιν, απλά θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για να βοηθήσετε πραγματικά τις γυναίκες στο Ιράν, ΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΠΑ!
ΑΝΑΤΡΟΠΗ της θεοκρατίας του Ανωτάτου Δικαστηρίου των ΗΠΑ!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Φρίκη, φρίκη, φρίκη.
Στις φλόγες η Γαλλική Πρεσβεία, η Πρεσβεία τού Διαφωτισμού, στη Μπουρκίνα Φάσο. Από έναν όχλο. Στον οποίο υπήρχαν κάμποσοι με ρώσικες σημαίες.
Ανείπωτη φρίκη.
Κάποιοι μπορεί να νομίζουν ότι η Μπουρκίνα Φάσο είναι μακριά. Αλλά, αν δεν αναχαιτιστεί αποφασιστικά η τεράστια επιρροή τής ρώσικης πρεσβείας στη χώρα μας, αν οι πουτινόπληκτοι συνεχίσουν να κάνουν κουμάντο σε κάθε γωνιά της, πολύ φοβούμαι ότι τέτοιες φρικτές εικόνες μπορεί να δούμε και εδώ.
Ευτυχώς υπάρχει η ΟΑΚΚΕ και οι παραφυάδες της, διεθνιστικά ενισχυμένες με έμπειρα στελέχη από το εξωτερικό, που φυλάττουν Θερμοπύλες απαγορεύοντας την είσοδο στα Εξάρχεια σε κάθε πουτινικό κάθαρμα.
Σχολιο.- Γαλλικός Αποικιοκρατικός "Διαφωτισμός" !!!...χα χα χα , έγραψες !!!!
Σχολιο.- **περιμένοντας τη διασπορα της μπουρκινα φασο να σχολιασει**
Σχολιο.- Όντως. Τεράστια φτώχεια υπάρχει εκεί. Χάρη, κυρίως, στη συστηματική ληστεία και υπόανάπτυξη που επέβαλαν οι αποικιοκράτες (στους οποίους δεν συγκαταλεγόταν ούτε οι Ταλιμπάν ούτε ο Πούτιν που λες).
Σχολιο.- Δεν έχω δει να κάνεις κάποια ανάρτηση όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα για τους διαχρονικους Γάλλους αποικιοκρατες που υπερασπίζεσαι και αναρωτιέμαι αν αυτό έχει να κάνει με το ότι μασουσες και δεν ήταν ευγενικό να μιλάς με μπουκωμενο στόμα.... Νομίζω ότι μιλάς τώρα επειδή έτσι εξασφαλίσεις τα επόμενα γεύματα σου.
Σχολιο.- Η στήριξη οποιουδήποτε πολεμά τη γαλλική αποικιοκρατία στην Αφρική (αποικιοκρατία κανονική, όχι απλά εξάρτηση!) είναι πρώτιστο καθήκον - ακόμα κι αν στηρίζεται ανοικτά απ' τη Ρωσία, την Κίνα ή οποιονδήποτε άλλον! Το να εξομοιώνεις τη Γαλλία στην Αφρική, τον δηωτή των χωρών & λαών που κατέχει (ως το '60 επίσημα, έκτοτε ανεπίσημα) με οποιαδήποτε άλλη χώρα, αποτελεί αισχρό ξέπλυμα της γαλλικής αποικιοκρατίας!
Σχολιο.- Ο Νταμίμπα ανέτρεψε την προηγούμενη εκλεγμένη κυβέρνηση (που είχαν εγκαθιδρύσει οι γάλλοι αποικιοκράτες) τον Γενάρη με τυμπανοκρουσίες και με υψωμένες ρωσικές σημαίες από τους οπαδούς του -ακριβώς όπως τώρα οι οπαδοί του Τραόρε ανέτρεψαν τον Νταμίμπα- καταγγέλλοντας και ότι η σημερινή κυβέρνηση αρνείτο να στηριχθεί περισσότερο στις δυνάμεις της ρωσικής Wagner, και να καταδιώξει τους ισλαμοφασίστες που στηρίζουν οι γάλλοι αποικιοκράτες. Και γιαυτό το λόγο άλλοι στρατιωτικοί βρήκαν ευκαιρία και τον ανέτρεψαν. Το κάψιμο της γαλλικής πρεσβείας έγινε στο πλαίσιο αυτής της αντιπαράθεσης κάτω από φήμες ότι ο Νταμίμπα τα είχε βρει με τους γάλλους και συντόνιζε στη γαλλική πρεσβεία αντεπίθεση για να ξαναπάρει την εξουσία.
Σχολιο.- Έχεις από τη μία μια χώρα-αποικιοκράτη, τη Γαλλία, που καταπιέζει, ληστεύει κι εξαθλιώνει μισή αφρικανική ήπειρο επί 150 χρόνια, ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις, οργανώνει πραξικοπήματα και χούντες, υποδαυλίζει συγκρούσεις (εμφύλιες και διακρατικές) και στηρίζει τις ντόπιες ολιγαρχίες που ληστεύουν τις χώρες τους για να απολαύσουν τα γεράματά τους στο Παρίσι και την Κυανή Ακτή
κι απ' την άλλη μια χώρα που η μέχρι σήμερα παρουσία της (σαν Σοβιετική Ένωση, έστω) μόνο θετικές αναμνήσεις έχει αφήσει στους λαούς αυτούς, ως συμπαραστάτης στο αντιαποικιακό τους αγώνα
κι έχεις την απαίτηση να τους εξομοιώσω?
Προφανώς και ΔΕΝ θα το κάνω!
Σχολιο.- ο Ιρανός πρόσφυγας-χαφιές της CIA και οι φίλες του θα απαγορεύσουν στον Παλαιστίδη να μιλήσει στα Εξάρχεια ; στον Έκτορα Κουφοντίνα ; στον Παπαδομανωλάκη ; με τσαμπουκά ;; σαν εκείνους που είχαν επιτεθεί φυσικά στον Ραχιώτη γιατί κατα τη γνωμη τους συκοφαντούσε τις κομμούνες της Συριακής εξέγερσης των ισλαμοφασιστών των αμερικάνων ; μήπως δεν είσαι καλά ; μήπως ταχεις χαμένα ;
Σχολιο.- Ε ναι στο μυαλό του ΝΑΤΟτσολιά τι Γαλλία, τι Ρωσία.
Σχολιο.- Με τι τις χτυπουσες αγορινα μου τις γαλλίδες στο Σαχέλ?? Και τι σκατα γυρευες στο Σαχελ μισθοφορος ησουνα "διεθνιστη" μου....Αληθεια και πως κατεληξες σε δουλεια γραφειου σε πρεσβεια??....Διαφωτισε σε μας σε παρακαλω.
Σχολιο.- «Ασχολείσαι» με το παλαιστινιακό (δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό αλλά οκ), και είσαι κατά της κυβέρνησης του Ιράν; Γνωρίζεις τη θέση των κομμουνιστών και γενικά της αντίστασης στη Παλαιστίνη για το Ιράν;
Σχολιο.- Ψευταρακο δειξε μου ενα ποστ που εχεις κανει για το παλαιστινιακο ολα αυτα τα χρονια , αυτοι που στηριζουμε την Παλαιστινη ξερουμε πολυ καλα ποιοι στηριζουν την Παλαιστινη και ποιοι ειναι, οπως εσυ υπαλληλοι της Μοσαντ και των ΗΠΑ...Και κατι αλλο αν δεν εισαι καθυστερημενος που δεν το νομιζω μισθοφορακο μπορεις να μου εξηγησεις την λασπη.που αμολας περι στηριξης απο εμενα του συριζα ...Το βλεπουν οι ζαιοι φιλοι σου και ξεραινονται στα γελια μπούλη.
Σχολιο.- "Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Abu Jamal, εκπρόσωπος Τύπου του Λαϊκού Μετώπου για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης, δήλωσε ότι η ομάδα και η «Παλαιστινιακή Αντίσταση» επωφελήθηκαν από την ιρανική υποστήριξη στον πόλεμό της εναντίον του Ισραήλ.
«Εμείς και η Ισλαμική Δημοκρατία πολεμήσαμε τον σιωνιστικό εχθρό στον Λίβανο και τους πολεμήσαμε επίσης στη Γάζα και τη Δυτική Όχθη με την υποστήριξη της Ισλαμικής Δημοκρατίας (sic),» δήλωσε ο Τζαμάλ.
Επιπλέον, ο Τζαμάλ επαίνεσε τη σχέση που είχε η ομάδα με το Ιράν και το Σώμα Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης (IRGC) αναφερόμενος σε αυτούς ως «αδελφούς εξ αίματος» και «σύντροφους» που μοιράστηκαν ένα «κοινό πεπρωμένο» για την ήττα του Ισραήλ. "
Σχολιο.- Ποια χρονια και με ποιο τροπο την στηριζες την Παλαιστίνη μισθοφορακο??
Μηπως ησουν με τους Τερμιναλ και μπερδευσαι τωρα
Σαν τον Τυρίμο του Παλαιστινιακού μου φαινεσαι!!
Σχολιο.- και τί φλάς έφαγες και καλύπτεις πολιτικά τον Ιρανό παπάρα και τις πιτσικαρισμένες της πλατείας ; δηλαδή με πιο σκεπτικό ;
Σχολιο.- ρε μαλάκα πίνεις τίποτα ; τί ορυμαγδός χαρακτηρισμών είναι αυτός ; αει σύνελθε παλικαρακι της φακής,σου είπα εγω οτι είσαι ύποπτος για τίποτα ; συγκεκριμένο πράγμα σε ρωτάω. Πως συνδυάζεις όλο σου το "βιογραφικό" με την κάλυψη ενός ανοιχτού τραμπουκισμού σε συντρόφους γνωστούς για τη δράση τους χρόνια. Ποιό αρχίδι θα απαγορεύσει στον Ντίνο να μιλήσει ; πως δικαιολογείτε τετοια ενέργεια ; τον Παπαδομανωλάκη δεν τον ξέρω προσωπικά αλλα δεν βλεπω κανα λόγο να επιτραπεί ο τραμπουκισμός ή η φίμωση του απο ποιόν ; απο εναν "ιρανό" ; και εσυ είσαι αγωνιστής της αριστεράς με αυτό το αλήτικο ύφος ;; αντε και γαμήσου
Για να σε λούσω ανάλογα. Ταγματασφαλίτες του φιλελέυθερου κοσμοπολιτισμού είστε ,άχρηστα υποκείμενα σε φαντασίωση οτι "υπάρχετε"πολιτικά. Οτι είσαι ψυχανώμαλο φαίνεται και απο τις ηλιθιότητες που γραφεις "χτύπαγα τους Γαλλους"ααχααχ το πουλί σου χτύπαγες και εσυ με κανα στυλό ή εδω στο φ.β. Γιατί δεν μπορείς να κανεις και τίποτα άλλο. Φροντίσατε όλοι οι ισαποστακηδες να τα κάνετε σκατά. Οποιος θυμάται το Γιουγκοσλαβικό μπορεί να κάνει τις συγκρίσεις ποιά άποψη συγκροτούσε κίνημα και ποια διέλυσε δυνάμεις. Ανόητε.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εξεγερμένες θηλυκότητες τού Ιράν γκρεμίζουν τα σύμβολα τής καταπίεσης - την πινακίδα τής οδού Παλαιστίνης.
Σχολιο.- Salim Nabi αχ εσύ πάλι! Όπου υπάρχει χρωματική επανάσταση, είστε εκεί για να την υποστηρίξετε!
Salim Nabi μπορείς να κοιμηθείς καλά; Πληρώνεσαι καλά για να κάνεις αυτό που κάνεις, σωστά;
Σχολιο.- Salim Nabi γαμω το ISRAHELL σας
Σχολιο.- Salim Nabi ρε άντε ψωφα νατοϊκό σκουλήκι
Σχολιο.- εχουμε και τραμπουκισμούς τώρα από Αφγανούς σε ΜΚΟ! Βρε τι ζούμε!
Σχολιο.- Αφγανοί ή Κούρδοι είναι;
Σχολιο.- αυτός είναι Αφγανός που ζούσε στον Καναδά. Τον ήξερα προσωπικά. Άρχισε να δουλεύει σε ΜΚΟ στην Μυτιλήνη.
Άραβας είναι.
Σχολιο.- εσύ είσαι προεπαγγελματίας στις χρωματικές επαναστάσεις, εγώ όχι. Αυτή είναι η διαφορά μας. Ένα βρώμικο εργαλείο της αυτοκρατορίας δεν έχει ηθική ευπρέπεια να μου πει για τις κερκίδες μου. Όχι STFU!
Σχολιο.- Μισθοφόρε του καπιταλισμού σκάσε και σκάβε.
Σχολιο.- ρε μαλακά, Salim Nabi, δικά σου είναι τα Εξάρχεια. Δενμας χέζεις εσύ και φίλοι σου που θα δούμε στα Εξάρχεια. Ναι ρε ηλίθιε, κυκλοφοραμε είμαστε στα Εξάρχεια, ζούμε εκεί και οπουδήποτε και ελάτε να μας βρείτε μπετοβλακα που θα μας απειλεισεις. Ρε ουστ από δω κακομοίρη.
Σχολιο.- Salim Nabi το να έχεις σπίτια και να είσαι κατά των χρωματικών επαναστάσεων είναι τώρα έγκλημα βρωμιάρη κωλοχαφιέ που το παίζεις δήθεν δημοσιογράφος; Δεν υποστηρίζεις καμία γυναίκα ρε υποκριτή αλλά το Πεντάγωνο....
Salim Nabi Η Hillary είναι με το μέρος σου οπότε μη μου λες αυτές τις μαλακίες.
Σχολιο.- Salim Nabi Οι πληροφορίες σου πρακτοράκο Salim Nabi απ ευθείας από τα αφεντικά σου η τις συνελεξες εσύ στα πλαίσια της εκπαίδευσης σου από την Μοσαντ ???
Σχολιο.- Salim Nabi o φεμινιστης Salim Nabi βρίζει μια γυναίκα ως γαμημενη υποκριτρια. Μιλάμε για φαλοκρατη πρώτης γραμμής. Είσαι μόνο για κλωτσιδια ξεφτιλισμενο νατοϊκό αποβρασμα
Σχολιο.- Siyâvash Shahabi Αλήθεια, κανείς δεν θα σκεφτόταν ποτέ ότι οι «επαναστάτες» του Ιράν που συνεχώς προωθείς θα φώναζαν "Θάνατος στην Παλαιστίνη". ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ, ΑΦΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ;;
(το βιντεακι είναι από την χρωματική επανάσταση του 2018 στο Ιράν)
Όσο για τη δεινή κατάσταση του παλαιστινιακού λαού στα χέρια των φασιστών μουλάδων, δυστυχώς - έχετε απόλυτο δίκιο. Στην πραγματικότητα είναι χειρότεροι από τη Σιωνιστική οντότητα. Οι αδαείς άνθρωποι όπως η Leila Khaled, που αποκάλεσε τον Soleimani «γιό της Παλαιστίνης», τον οποίο «η Παλαιστίνη δεν θα ξεχάσει ποτέ», ή η ηγεσία της Χαμάς και της Ισλαμικής Τζιχάντ, δεν πρέπει να λάβουν καμία πίστωση.
Θα σας προτρέπω να τους στείλετε ένα e-mail και να τους εξηγήσετε πώς "η Ισλαμική Δημοκρατία έχει μια συμπεριφορά που δεν διαφέρει από το Ισραήλ", ώστε να αποκτήσουν κάποια εικόνα για το παλαιστινιακό ζήτημα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όταν γίνεσαι ενοχλητικός κ τα βάζεις με θεούς κ δαίμονες... Αλληλεγγύη στη συντρόφισσα Αντωνία
Antonia Legaki
Δελτίο τύπου
Με την έναρξη του δικαστικού έτους, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, με καλεί σε επείγουσα πειθαρχική διαδικασία, διότι υπερασπίστηκα εντολείς μου οι οποίοι εξαναγκάζονταν, να κλείσουν το συνεταιριστικό τους φροντιστήριο (ΚΟΙΝΣΕΠ) εάν δεν υποτάσσονταν στην καταχρηστική και παράνομη προσταγή να μετατραπούν σε εμπορική εταιρία.
Συγκεκριμένα, οι εντολείς μου με ενημέρωσαν ότι επι διετία (2019-2021), ο ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού) αρνείτο να ανανεώσει την άδεια του φροντιστηριου τους, διότι η νομική σύμβουλος του Οργανισμού, τους επέβαλε παράνομα να μετατρέψουν την ΚΟΙΝΣΕΠ σε εμπορική εταιρία (με πολύ περισσότερα έξοδα και άλλον προσανατολισμό). Διότι, όπως τους έλεγε, κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό στα άλλα εμπορικά φροντιστήρια! Δεκαπέντε άνθρωποι θα έμεναν άνεργοι για να βοηθηθούν τα μεγάλα εμπορικά φροντιστήρια!!!
Η ηγεσία του ΕΟΠΠΕΠ, του Οργανισμού που εκδίδει και ανανεώνει τις άδειες, έχει καταγγελθεί και στο παρελθόν δημόσια, για σχέσεις με συμφέροντα μεγάλων ιδιωτικών φροντιστηρίων.! Λίγο αργότερα μάθαμε ότι στην θέση της διοίκησης του Οργανισμού βρισκόταν συχνά μεγαλοφροντιστηριάρχης της περιοχής, σύζυγος της διοικήτριας και προϊσταμένης της νομικής συμβούλου.
Το γεγονός αυτό κατήγγειλα, όπως όφειλα, με εξώδικό μου στον ΕΟΠΠΕΠ και τότε αφ’ ενός εκδόθηκε ταχύτατα η χρονίζουσα ανανέωση αδείας των εντολέων μου (χωρις να ενημερωθούν), αφ’ ετέρου η συνάδελφός μου άσκησε πειθαρχική αναφορά στο Δ.Σ.Α. εναντίον μου για «απρεπεια»...
Ο Δ.Σ.Α., παρ’ ότι οι εντολείς μου επιβεβαίωσαν ενόρκως ότι οι ίδιοι μου είχαν δώσει σχετική εντολή για τις ενέργειές μου (άρα όφειλα να την διατυπώσω), άσκησε σε βάρος μου πειθαρχική δίωξη, ενώ δεν διερεύνησε ούτε καν προσχηματικά την δική μου καταγγελία για πειθαρχικό έλεγχο της καταγγέλουσας, παρ’ ότι την επανέλαβα και εγγράφως ενώπιον του!
Αντιθέτως, σε μία απολύτως “fast track” διαδικασία, μου κοινοποίησε κλήση για να εμφανιστώ στο πειθαρχικό συμβούλιο εντός 10 ημερών, στις 28 Σεπτεμβρίου, ενώ αντίστοιχης χρονολογίας υποθέσεις προσδιορίζονται μετά από ένα χρόνο! «Με άνωθεν παρέμβαση» όπως έμαθα… Ποιος άραγε έχει την εξουσία να αλλάζει τη σειρά των υποθέσεων στο πειθαρχικό συμβούλιο; Και γιατί;
Επιπλέον, αυτό το “fast track”, είναι δυνατόν να με εμποδίσει να παραστώ στη δίκη του trafficking της Ηλιούπολης, που έχω καταγγείλει ότι αργεί παραπάνω απ το κανονικό να προσδιοριστεί και υπάρχει κίνδυνος αποφυλάκισης των κατηγορουμένων.
Δεν είναι προσωπική υπόθεση. Η ηγεσία του Δ.Σ.Α. δεν στάθηκε ποτέ αρωγός της αγωνιζόμενης δικηγορίας. Ολοένα και περισσότεροι δικηγόροι γινόμαστε στόχοι εκφοβιστικής πειθαρχικής και ποινικής δίωξης όταν υπερασπιζόμαστε κοινωνικα και πολιτικά δικαιώματα των πολιτών. Πολύ περισσότερο, όταν αποκαλύπτουμε τη στενή σχέση κρατικών φορέων με επιχειρηματικά συμφέροντα. Ή όταν εκθέτουμε στη δημοσιότητα την απροθυμία της Δικαιοσύνης να προστατεύσει τα θύματα της εγκληματικής δράσης αστυνομικών…
Εμείς όμως, παραμένουμε υπερασπιστές δικαιωμάτων και ελευθεριών.
Συλλογικά θα δώσουμε και αυτή τη μάχη.
ΑΝΤΩΝΙΑ ΛΕΓΑΚΗ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χημικά στα πρόσωπα των απεργών της ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ σήμερα. Θεοδωρικάκος, Χατζηδάκης και Σκρέτας, πίσω από την αστυνομική βία.
Η εργατική τάξη θα νικήσει. Οι απεργοί της ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ δεν είναι μόνοι τους!