Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Δευτερα 22 Ιουνιου 2026


Voula Patoulidou

ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

Μου κόπηκαν τα γόνατα όταν με ενημέρωσε ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, ο Θεόδωρος ο Τζέκος, πως βανδάλισαν το Seatrac των Νέων Επιβατών (Είναι η καρέκλα στις ράγες που βάζει τους ανάπηρους στη θάλασσα). Ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. Γιατί γι’ αυτά τα μηχανήματα, εγώ δεν έβαλα απλώς μια υπογραφή. Έφτυσα αίμα, έδωσα μάχες. Κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία από το καλοκαίρι του '23 και μου ραγίζει η καρδιά. Θυμάμαι τον κ. Μιχάλη να μπαίνει στη θάλασσα και να τραγουδάει με όλη δύναμη της ψυχής του:

«Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, το αγριολούλουδο αντέχει...»

Πόση λαχτάρα! Πόση χαρά, θαμμένη και ξεχασμένη στην ψυχούλα του, ξυπνούσε με μια και μόνο «βουτιά» στη θαλασσίτσα μας. Εκεί, μέσα στο νερό, ο κ. Μιχάλης ήταν ελεύθερος. Ήταν νικητής.

Ο κ. Μιχάλης αντέχει. Έχει μάθει στα δύσκολα.Εγώ όμως δεν αντέχω! Δεν έμαθα ποτέ να σωπαίνω. Έχω μάθει να παλεύω μετωπικά, με το κεφάλι ψηλά, και αυτή η σαπίλα με ξεπερνάει. Γίνομαι έξαλλη! Γιατί αυτό που κάνατε δεν είναι απλά βανδαλισμός σε σίδερα και βίδες. Είναι βανδαλισμός στην ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Κι αν είστε ανήλικοι εσείς που το κάνατε, τότε το χαστούκι στο πρόσωπό μας είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σημαίνει ότι αποτύχαμε παταγωδώς ως κοινωνία. Σημαίνει ότι μεγαλώνουμε παιδιά με νεκρωμένα σπλάχνα. Παιδιά-ρομπότ, ανίκανα να νιώσουν τον πόνο του διπλανού τους.

Το Seatrac θα φτιαχτεί. Ο Δήμαρχος με διαβεβαίωσε ότι την Τετάρτη θα ναι στη θέση του.

Με τη δική μας συλλογική ψυχή όμως τι γίνεται; Ποιος θα αποκαταστήσει αυτό το σπασμένο, άρρωστο κομμάτι μας;

Ακούστε λοιπόν, εσείς οι «μάγκες» του σκοταδιού: Ξέρετε τι είναι ένα βήμα για τον κ. Μιχάλη; Εσείς το κάνετε χωρίς να το σκέφτεστε, θεωρώντας το δεδομένο. Για εκείνον, η απόσταση από την άμμο μέχρι το νερό είναι ένας ολόκληρος μαραθώνιος. 

Αν είχατε έστω και μια στάλα συνείδησης, αν μπορούσατε να νιώσετε έστω και στο ελάχιστο το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου την ώρα που τραγουδάει μες στο νερό, θα θέλατε να ανοίξει η γη να σας καταπιεί από ντροπή.

Τα σίδερα ξαναφτιάχνονται. Οι μάχες μας για το δίκαιο, για τον άνθρωπο, για την αξιοπρέπεια, δεν λυγίζουν από μερικές μαύρες, άδειες ψυχές. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε μπροστά. Εσείς μείνετε στο σκοτάδι σας και στη μιζέρια σας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε 20 μήνες φυλακή καταδικάστηκε η Ασημακοπούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Οι άλλοι τρεις συγκατηγορούμενοι καταδικάστηκαν επίσης σε φυλάκιση 8-18 μηνών. Οι ποινές και των τεσσάρων έχουν ανασταλτικό χαρακτήρα για τρία χρόνια. Κατά τον υπολογισμό των ποινών αναγνωρίστηκε και στους τέσσερις το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.

Αναλυτικά, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών καταδίκασε ομόφωνα την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και κατά πλειοψηφία για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης καταδικάστηκε κατά πλειοψηφία σε 18 μήνες φυλάκιση για τα ίδια αδικήματα.

Ο πρώην γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της Νέας Δημοκρατίας Μένιος Κορομηλάς καταδικάστηκε ομόφωνα σε 12 μήνες φυλάκιση για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση κατά πλειοψηφία για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. 

Σχολιο.- Φανταστείτε με την ηλεκτρονική ταυτότητα και τον ΠΑ που θα είναι νομιμοφανεις τι εχει να γίνει...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γυναίκες ρε φίλε….

Μη ξεκουμπώσεις με τη μία το σουτιέν….

Που τα μαθες αυτά ρε αλήτη….



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Βρετανία αποφυλακίζει σωρηδόν τους Πακιστανούς παιδοβιαστές, επιστρέφοντάς τους ανενόχλητους στις ίδιες γειτονιές όπου ρήμαξαν αθώες ψυχές, τρέμοντας την ταμπέλα του ρατσιστή.

Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν καταρρέει απλώς, σαπίζει από μέσα, παραδομένο αμαχητί στον εφιάλτη που το ίδιο εισήγαγε.

Η αποκάλυψη ότι 155 καταδικασμένοι Πακιστανοί παιδοβιαστές κυκλοφορούν πλέον ελεύθεροι, επιστρέφοντας σαν κύριοι στους τόπους των εγκλημάτων τους, είναι η επίσημη συνθηκολόγηση ενός κράτους απέναντι στο Ισλάμ και τις συμμορίες των λαθρομεταναστών, προκειμένου να μη θιχτεί το ιερό δισκοπότηρο της «πολιτικής ορθότητας». νούμερα δεν περιγράφουν εγκληματικότητα, αλλά οργανωμένη, ασύμμετρη κατοχή. 41 πόλεις. 76 συμμορίες. 396 καταδικασμένοι παιδόφιλοι. Για περισσότερο από δύο δεκαετίες, ασιατικές, αμιγώς πακιστανικές συμμορίες αλίευαν, νάρκωναν και βίαζαν μαζικά ανήλικα λευκά κορίτσια από ευάλωτες οικογένειες, από το Ρόδεραμ και το Ρότσντεϊλ μέχρι το Νιούκαστλ. Και τι έκανε το βρετανικό κράτος; Κοιτούσε αλλού, έντρομο μη τυχόν και κατηγορηθεί για «ισλαμοφοβία».

Η θεσμική ομερτά και ο «woke» εξευτελισμός.

Οι αναφορές θάβονταν, ερευνητικές ομάδες διαλύονταν και οι αστυνομικοί έπαιρναν άνωθεν εντολές να κάνουν τα στραβά μάτια. Το σύστημα —από τους δημάρχους και τις κοινωνικές υπηρεσίες μέχρι τις σελίδες του «προοδευτικού» Guardian— προτίμησε να αφήσει 1.400 κοριτσάκια μόνο στο Ρόδεραμ να κατακρεουργηθούν ψυχικά και σωματικά, παρά να παραδεχτεί ότι οι κοινότητες των μουσουλμάνων μεταναστών κρύβουν στους κόλπους τους οργανωμένα δίκτυα κτηνοβασίας.

Έφτασαν στο σημείο να ενοχοποιούν τα ίδια τα 11χρονα θύματα, κάνοντας λόγο για «κακές συναναστροφές» ή «ελαφρά ήθη». Είναι η απόλυτη παράνοια μιας κοινωνίας που έχασε την ταυτότητα της, πέταξε στα σκουπίδια τις χριστιανικές της ρίζες και τώρα πληρώνει τον λογαριασμό της ανεξέλεγκτης πολυπολιτισμικότητας με το αίμα των παιδιών της.

Σχολιο.- Έχεις μείνει πίσω. Οι νεότερες πληροφορίες μιλάνε πλέον για 250.000 ανήλικες εγγλέζες, οι οποίες έχουν εξαφαμιστεί. Και να αναφέρονται τα ονόματα τα οποία τα ξέρει πλέον όλος ο κόσμος. Γενικός εισαγγελέας της Βρετανίας το 2010 που γίνονταν αυτά, και που έδινε τις εντολές στην αστυνομία να θάψει τις υποθέσεις, να μην δέχεται τις μηνύσεις των γονέων, να απειλεί τους γονείς και να τους δέρνει, ήταν ο σημερινός ανώμαλος πρωθυπουργός Στάρμερ. Και ο βασιλιάς Κάρολος ήταν πρώτη μούρη στο νησί του Επστάιν που τρώγανε παιδάκια. Και η σημερινή πρόεδρος του Συντηρητικού Κόμματος είναι μια μαύρη από την Ινδία. Ενώ ο πρόεδρος του Εθνικού Κόμματος της Σκωτίας είναι ένας μαύρος Πακιστανός.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν:

Σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, κάθε λαός έχει το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση. Μετά το πραξικόπημα στην Ουκρανία μερικά εδάφη της δήλωσαν ότι δεν υποστηρίζουν αυτό το πραξικόπημα και ανακήρυξαν την ανεξαρτησία και την κυριαρχία τους.

Το έκαναν σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο και τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παραιτήθηκε η κυβέρνηση των νεοφιλελεύθερων Εργατικών του ανώμαλου πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ στη Βρετανία στη σκιά του σκανδάλου βιασμού  250.000 λευκών κοριτσιών από συμμορίες Πακιστανών Μουσουλμάνων.

-Τίτλοι τέλους ίσως στην χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε από την Μεγάλη Βρετανία (μέχρι στιγμής) έβαλε ο νεοφιλελεύθερος κεντροαριστερός και πρώην πια πρωθυπουργός της χώρας Κιρ Στάρμερ, αφού σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου του 2026 ανακοίνωσε την παραίτηση του από την ηγεσία της χώρας και του κόμματος του (Εργατικό κόμμα).

-Η Βρετανία έχει αλλάξει 4 πρωθυπουργούς που παραιτήθηκαν μόνοι τους από το 2020 έως το 2026, με τον Στάρμερ να κυβερνάει περίπου 2 έτη. Ο Στάρμερ έγινε πρωθυπουργός αφού κέρδισε τις Εθνικές εκλογές το 2024, φέρνοντας το νεοφιλελεύθερο Εργατικό κόμμα στην εξουσία. Όμως, οι κύριες αιτίες παραίτησης του είναι:

-Η ιδιωτικοποίηση και η καταστροφή όλης της Δημόσιας περιουσίας της Βρετανίας συνεχίζεται.

-Το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί στην Βρετανία με την ενέργεια, τα τρόφιμα και την καθημερινότητα να έχει γίνει πολύ πιο ακριβή.

-Η λαθρομετανάστευση συνεχίζει γίνεται όλο και χειρότερη με την κυβέρνηση να μην σταματάει τις βάρκες που έρχονται από το στενό της Μάγχης προς την Βρετανία.

-Η εγκληματικότητα και οι συγκρούσεις γηγενών και λαθρομεταναστών συνεχίζουν να αυξάνονται, έχοντας φέρει την Βρετανία στο χείλος ενός εσωτερικού πολέμου.

-Ο Στάρμερ έχασε στις τοπικές εκλογές που έγιναν αυτές τις ημέρες στην Βρετανία, με αποτέλεσμα να υπάρξει αμφισβήτηση από το κόμμα του προς αυτόν. Λέγεται πως ο δήμαρχος του Μάντσεστερ Άντι Μπέρναμ θα διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος και την πρωθυπουργία.

-Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η έκθεση του Βρετανού βουλευτή Rupert Lowe για το σκάνδαλο βιασμού 250.000 λευκών κοριτσιών από εγκληματικές οργανώσεις Πακιστανών Μουσουλμάνων, που ο Στάρμερ σαν γενικός εισαγγελέας είχε δώσει εντολή να αθωώνονται.

-Παρά την παραίτηση του όμως, δεν σημαίνει πως θα κηρυχθούν Ξανά εκλογές. Το Βρετανικό σύστημα επιτρέπει την αλλαγή πρωθυπουργού από το ίδιο κόμμα, χωρίς νέες εκλογές αφού έχει την πλειοψηφία. Εντός Ιουλίου αναμένονται εσωκομματικές διεργασίες για ανάδειξη νέου πρωθυπουργού από το Εργατικό κόμμα, ενώ οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν κανονικά το 2029. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρετανός συνταγματάρχης Richard Kemp (ret. ) στη Σύνοδο Κορυφής Εβραϊκών Ειδήσεων στην Ιερουσαλήμ: "Μιλώ ως goy, ένας απλός goy: οι Εβραίοι τοποθετήθηκαν στο πρόσωπο της γης για να γίνουν φως στα έθνη, και το Ισραήλ είναι αυτό το φως. "

https://www.facebook.com/reel/1481620230665417?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ευάγγελος Βενιζέλος : «Είμαι πλήρης γιατί έχω μια σχέση με την Ιστορία»

Σχολιο.- Μόνο που ξέχασες να πεις:

Τη μαύρη πλευρά της ιστορίας.

Σχολιο.- Τομάρι από τα λίγα...

Σχολιο.- ΕΙΣΑΙ Ο ΔΡ ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΪΝ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 86 ΩΣΤΕ ΟΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ & ΕΜΜΟΝΙΚΆ ΕΛΛΗΝΟΦΟΒΙΚΟΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΡΚΟΝΑΖΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΘΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ DNA, ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΌ ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

Σχολιο.- Απλός Γουρούνι.

Σχολιο.- Δεν την χορτάσεις την Πολιτική.. θέλεις να γίνεις και αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας;;

Τι λέει ο Σπυρίδων Κωλοτουμπας και ο Δένδιας;; πολλά ζυμώματα για να σώσουν τον Μήτσοτακη;;   Ιδωμεν

Σχολιο.- ΠΟΣΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ Η

ΚΟΙΛΑΡΑ ΣΟΥ. ΡΕ ΤΟΦΑΛΕ.....

ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΗ.......

Σχολιο.- Τα καθάρματα δεν ξεχάστηκαν ποτέ σε όλη τη διαδρομή της ιστορίας της Ελλάδας.

Σχολιο.- Προορίζουν τον σάπιο κοιλιά για μελλοντικό πρωθυπουργό...αφού ριμαξε τις τσέπες μας με τον ΕΝΦΙΑ τώρα θέλει να μας σώσει...

Σχολιο.- Η ιστορία το ξέρει;

Σχολιο.- Την ιστορία ......την ρώτησες αν θέλει........????