Κάντε την Παλαιστίνη προτεραιότητα για τον επόμενο πρωθυπουργό
24/6/2026 - 20.24
Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC
Ο Κιρ Στάρμερ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη θέση του Πρωθυπουργού. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στην βαθιά αντιδημοφιλή συνενοχή του στη γενοκτονία του Ισραήλ κατά του παλαιστινιακού λαού. Όποιος τον αντικαταστήσει πρέπει επιτέλους να γυρίσει σελίδα σε αυτή την ηθική χρεοκοπία.
Οι βουλευτές πρέπει να γνωρίζουν ότι απαιτούμε αλλαγή κατεύθυνσης. Συμμετάσχετε μαζί μας στο κοινοβούλιο την Τρίτη.
Την επόμενη Τρίτη 30 Ιουνίου, θα βρεθούμε στο κοινοβούλιο για το μαζικό λόμπι του PSC για την Παλαιστίνη. Με τον Άντι Μπέρναμ να φαίνεται έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντα του πρωθυπουργού, πρέπει να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στους βουλευτές από όλα τα κόμματα. Η Παλαιστίνη έχει σημασία για τους ψηφοφόρους.
Θα ζητήσουμε τον τερματισμό της στρατιωτικής συνεργασίας της Βρετανίας με το Ισραήλ, την απαγόρευση του εμπορίου που βοηθά την παράνομη κατοχή και τη γενοκτονία του Ισραήλ, καθώς και την επιβολή εκτεταμένων κυρώσεων κατά του Ισραήλ.
Όλοι όσοι παρευρεθούν στο λόμπι θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε μια ειδική βραδινή συνάντηση στις 5 μ.μ. στο κοινοβούλιο για να ακούσουν τους ομιλητές και τους υποστηρικτικούς βουλευτές, συμπεριλαμβανομένων των Jeremy Corbyn και Abtisam Mohamed.
Να βρίσκεστε στο κοινοβούλιο μεταξύ 2 και 5 μ.μ. στις 30 Ιουνίου
Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Παλαιστίνιοι παραμένει τρομερή. Η γενοκτονία του Ισραήλ συνεχίζεται, όπως και το βάναυσο σύστημα απαρτχάιντ σε όλη την ιστορική Παλαιστίνη. Δυστυχώς, η βρετανική κυβέρνηση συνεχίζει να παρέχει στρατιωτική, εμπορική και διπλωματική υποστήριξη στο Ισραήλ.Οι Παλαιστίνιοι εταίροι μας χρειάζονται να διατηρήσουμε την δημόσια πίεση και τις εκστρατείες μας.
Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μόλις εκλέξαμε ΕΞΙ νέους υπέρμαχους της Παλαιστίνης
24/6/2026 - 16.33
Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη JVP
Αυτός είναι ένας πολιτικός σεισμός.
Η Κλερ Βαλντέζ και η Νταριαλίζα Άβιλα Σεβαλιέ θα πάνε στο Κογκρέσο του χρόνου. Και έχουμε ενημερώσει το Δημοκρατικό κατεστημένο.
Και οι δύο καμπάνιες τροφοδοτήθηκαν από ένα παιχνίδι εδάφους από τα κινήματά μας. Μέλη του JVP Action βγήκαν σε όλο το Χάρλεμ, το Κουίνς και το Μπρούκλιν για να έρθουν σε επαφή με δεκάδες χιλιάδες γείτονες σχετικά με τα ζητήματα που μας ενώνουν - τη φορολόγηση των πλουσίων, την κατάργηση του ICE και τον αγώνα για τον τερματισμό της γενοκτονίας και για μια ελεύθερη Παλαιστίνη.
Το JVP Action ήταν από τις πρώτες οργανώσεις που υποστήριξαν την Claire και την Darialisa — και τα μέλη μας εμφανίζονταν κάθε εβδομάδα για να κάνουν δυνατή αυτή τη νίκη. Ξεκινήσαμε εκστρατείες που χτύπησαν περισσότερες από 72.000 πόρτες, εργαστήκαμε σε βάρδιες σε τηλεφωνικές τράπεζες και συγκεντρώσαμε χρήματα από τη βάση για να δείξουμε ότι όταν οι άνθρωποι οργανώνονται, όλα είναι δυνατά.
Ενισχύουμε την Παλαιστίνη ως μέρος μιας λαϊκής πολιτικής που είναι συνυφασμένη με τον αγώνα για τους εργαζόμενους σε όλη τη χώρα
Πριν από χθες το βράδυ, το ψηφοδέλτιο του JVP Action είχε ήδη κερδίσει με την σαρωτική νίκη του Αιδεσιμότατου Φρέντερικ Χέινς Γ΄ στο Ντάλας, την ήττα του κατεστημένου από τον βουλευτή Κρις Ραμπ στη Φιλαδέλφεια και τη νίκη του Δρ. Άνταμ Χάμαουι στο Νιου Τζέρσεϊ.
Και χθες το βράδυ, πετύχαμε την τρίτη και τέταρτη νίκη μας με την Κλερ και την Νταριαλίζα για το Κογκρέσο. Η πέμπτη νίκη μας ήταν η εκλογή του Άμπερ Κάουας — ο οποίος θα είναι ο πρώτος Παλαιστίνιος Αμερικανός στη Γερουσία της Πολιτείας της Νέας Υόρκης· και η έκτη, έβδομη και όγδοη νίκη μας με νίκες στη Βουλή των Αντιπροσώπων της Νέας Υόρκης για τους Ντέιβιντ Όρκιν, Σαμάνθα Κάταν και Νταϊάνα Μορένο.
Η επόμενη μάχη
Την επόμενη εβδομάδα, θα εκλέξουμε τη Melat Kiros για το Κογκρέσο στο Ντένβερ. Η Melat είναι δικηγόρος και οργανώτρια, η οποία απολύθηκε από τη δουλειά της όταν αρνήθηκε να κατεβάσει ένα άρθρο γνώμης που υπερασπιζόταν τους φοιτητές που οργάνωσαν κατασκηνώσεις αλληλεγγύης στη Γάζα σε όλη τη χώρα. Τώρα, τίθεται υποψήφια για να εκδιώξει έναν Δημοκρατικό που υπηρετεί εδώ και 30 χρόνια - και το JVP Action θα τη βοηθήσει να κερδίσει.
Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη JVP
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα έπρεπε να είναι προφανές σε κάθε λογικό άνθρωπο ότι η λεγόμενη αστική δημοκρατία δεν λειτουργεί. Ή, πιο συγκεκριμένα, δεν λειτουργεί προς το συμφέρον του λαού.
Το γεγονός ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν ποσοστά αποδοχής, περίπου 10% και εξακολουθούν να κυβερνούν, το επιβεβαιώνει.
Τι πραγματικά ποσοστά αποδοχής έχει ο Κούλης, ο Ανδρουλάκης, ο Τσίπρας, που ετοιμάζονται για συγκυβέρνηση "ειδικού σκοπού", προκειμένου να μπορέσουν να ξανακυβερνήσουν, στο κουκλοθέατρο, που λέγεται "Ελλάς"; Τσακωθείτε εσείς η πλέμπα για εμάς, για να ξεπουληθεί πιο γρήγορα το Αιγαίο, για να στείλετε τα παιδιά σας στους πολέμους τους και να μένετε μια ζωή δούλοι.
Η προπαγάνδα μας λέει ότι η δημοκρατία είναι η διακυβέρνηση από τον λαό, για τον λαό. Αλλά στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι τίποτα τέτοιο δεν συμβαίνει.
Στη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τις περισσότερες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανεξάρτητα από το ποιος έρχεται στην εξουσία - δεξιά ή κεντροαριστερά, συντηρητικοί ή σοσιαλδημοκράτες - τίποτα δεν αλλάζει πολιτικά.
Επειδή τα μέσα ενημέρωσης, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η πολιτική μόχλευση, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Τα κοινωνικά δίκτυα και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Και τα πολιτικά κόμματα που λαμβάνουν χρήματα χορηγίας, στην πραγματικότητα, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Επομένως, ανεξάρτητα από το ποιος βρίσκεται στην εξουσία στη Βρετανία - οι Συντηρητικοί ή οι Εργατικοί (οι οποίοι, θεωρητικά, κρίνοντας από το όνομά τους, υποτίθεται ότι προστατεύουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά στην πράξη έχουν αποτύχει προ πολλού να το κάνουν), η πολιτική παραμένει αμετάβλητη. Η οικονομική πολιτική, τα ζητήματα μετανάστευσης και η εξωτερική πολιτική - όπως ακριβώς ήταν υπό τους Συντηρητικούς, παραμένουν τα ίδια υπό τους Εργατικούς.
Και ο απερχόμενος Κιρ Στάρμερ έκανε ακριβώς το ίδιο με τους Σούνακ, Τρας, Μέι, Τζόνσον και Κάμερον, πριν από αυτόν. Και ο επόμενος θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο.
Κανείς άλλος δεν θα επιτραπεί να πλησιάσει στην εξουσία. Ο Τζέρεμι Κόρμπιν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ίδιο του το κόμμα. Ο Τζορτζ Γκάλογουεϊ αντιμετωπίζει ποινικές κατηγορίες με κατασκευασμένες (και προφανώς παράλογες) κατηγορίες. Στη θέση τους, ο παιδεραστής "Λόρδος" Μάντελσον είναι ο σκιώδης καρδινάλιος των Εργατικών. Οποιοσδήποτε άλλος, είτε πρόκειται για τον Φάρατζ στα δεξιά, είτε για κάποιον πραγματικά αφοσιωμένο στα κεντροαριστερά, θα συνθλιβεί με τον ίδιο τρόπο. Το κόμμα της Λεπέν στη Γαλλία και η Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) στη Γερμανία βαφτίζονται φασίστες και βρίσκονται στα πρόθυρα της απαγόρευσης. Αν πλησιάσουν το όριο όπου αποτελούν πραγματική απειλή για το κατεστημένο, σίγουρα θα απαγορευτούν.
Ταυτόχρονα, βλέπουμε την εισαγωγή "ηλικιακών περιορισμών", για την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πραγματικός σκοπός των οποίων δεν είναι η "προστασία των παιδιών", αλλά η εφαρμογή "σύνδεσης μέσω ψηφιακής ταυτότητας". Δηλαδή, πρόσθετης λογοκρισίας.
Στη Βρετανία, χιλιάδες άνθρωποι ήδη φυλακίζονται για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε χρόνο και ο αριθμός θα αυξηθεί.
Επιπλέον, ο Στάρμερ, η Ούρσουλα και οι αυστραλιανές αρχές το εφαρμόζουν αυτό συγχρονισμένα. Πρόκειται για μια κοινή παγκοσμιοποιητική πολιτική απόλυτου ελέγχου.
Η κεντροαριστερά θεωρητικά θα έπρεπε να αντιτίθεται στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, αλλά η Γαλλική κεντροαριστερά όχι μόνο υποστηρίζει τις ρωσοφοβικές πολιτικές του Μακρόν και την αποστολή χρημάτων και όπλων στους Ουκρανούς Ναζί, αλλά και τη λεηλασία των αφρικανικών αποικιών (ευτυχώς, τέτοιες αποικίες γίνονται όλο και λιγότερες).
Και το κόμμα SPD στη Γερμανία, έχει ενσωματωθεί στο Χριστιανοκοινωνικό-Χριστιανο-Δημοκρατικό κόμμα, το οποίο πλέον έχει μεταλλαχθεί, σε ένα νέο NSDAP, με επικεφαλής έναν απόγονο των Ναζί, τον Μερτς, ο οποίος μισεί ειλικρινά τους Ρώσους και ονειρεύεται μια εκδίκηση για το ηττημένο Τρίτο Ράιχ, προκαλώντας μια ισχυρή πυρηνική δύναμη.
Ιδεολογικά κόμματα δεν υπάρχουν πλέον. Η "Δεξιά" και η "Κεντροαριστερά" έχουν χάσει το νόημά τους. Υπάρχουν μόνο παρακλάδια του παγκοσμιοποιητικού "μονοκόμματος", που ακολουθούν τις ίδιες πολιτικές με διαφορετικά προσχήματα.
Όπως η διαφημιστική "βεντέτα", μεταξύ της σοκολάτας Mars και της Snickers, οι οποίες στην πραγματικότητα ανήκουν στον ίδιο κατασκευαστή.
Επίσης, σχεδόν δεν έχουν απομείνει εθνικοί πολιτικοί. Κανείς δεν νοιάζεται για τα εθνικά συμφέροντα των μεμονωμένων χωρών.
Η εξουσία στην Ευρώπη δεν ανήκει στον λαό. Η εξουσία στην Ευρώπη ανήκει στο μεγάλο χρηματοπιστωτικό σύστημα, το οποίο την ασκεί με έναν ολοένα και πιο ανοιχτά δικτατορικό και τρομοκρατικό τρόπο.
"Η ανοιχτά τρομοκρατική εξουσία του μεγάλου χρηματοπιστωτικού συστήματος". Το έχω ξανακούσει αυτό κάπου... Α, ναι! Αυτός είναι ο ορισμός του φασισμού από τον Ντιμιτρόφ!
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές που έχουν καταλάβει την εξουσία στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα συμφέροντα των Βρετανών, των Ολλανδών, των Γερμανών, των Γάλλων, των Ελλήνων και όλων των άλλων αγροτών.
Επίσης, δεν ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των εργατών, των μηχανικών ή των επιστημόνων. Δεν ενδιαφέρονται για την αποβιομηχάνιση και την τεχνολογική παρακμή της Γερμανίας. Ξεφορτώθηκαν με χαρά τους πυρηνικούς σταθμούς, (εδώ τις υποδομές του λιγνίτη) και παρακολουθούν ήρεμα, καθώς οι Γερμανικές χημικές και αυτοκινητοβιομηχανίες μεταναστεύουν στις ΗΠΑ και στην Κίνα.
Αυτοί οι τρελοί παγκοσμιοποιητές συνεχίζουν να εισάγουν εκατομμύρια μετανάστες οι οποίοι δεν επιθυμούν να ενταχθούν και να εργαστούν, στις χώρες που φιλοξενούνται. Σύντομα, ακόμη και στη Σουηδία και τη Δανία, οι λευκοί θα αποτελούν μια εξαφανιζόμενη μειονότητα. Αυτό συμβαίνει ήδη. Δεν θα αναφέρω καν το Παρίσι ή το Μπέρμιγχαμ.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές χτίζουν ένα νέο Τέταρτο Ράιχ. Συντρίβουν την εθνική κυριαρχία των κρατών μελών της ΕΕ, σφετερίζονται εξουσίες και εκβιάζουν ανοιχτά όποιον δεν προωθεί τυφλά τις αυτοκτονικές πολιτικές τους (από την Πράσινη ατζέντα μέχρι τον γάμο ομοφυλοφίλων, από τους μετανάστες, μέχρι το μίσος για τη Ρωσία), κάτι που θα τους στερήσει όχι μόνο τη χρηματοδότηση αλλά και το δικαίωμα ψήφου.(βέτο)
Τίποτα από αυτά δεν εμπίπτει στις νομοθετικές εξουσίες της ΕυρωΕνωσιτικής Επιτροπής. Τις υπερβαίνουν ασύστολα και σφετερίζονται την εξουσία ατιμώρητα, χωρίς να συναντούν σχεδόν καμία αντίσταση (πρόσφατα απομάκρυναν τον Όρμπαν, ο οποίος προσπάθησε να υπερασπιστεί την κυριαρχία της Ουγγαρίας και εμπόδισαν έναν ευρωσκεπτικιστή να αναλάβει την εξουσία στη Ρουμανία, παρεμβαίνοντας παράνομα στις εκλογές με ένα κατασκευασμένο πρόσχημα). Τα ίδια και στην Μολδαβία.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές δηλώνουν ανοιχτά ότι προετοιμάζονται για πόλεμο με τη Ρωσία. Σχεδιάζουν να το κάνουν γύρω στο 2030, σαν να επρόκειτο για πικνίκ ή για μια βόλτα στις διακοπές.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές κλιμακώνουν συνεχώς και θέλουν να σύρουν την Ευρώπη σε έναν πόλεμο, που σχεδόν αναπόφευκτα θα κλιμακωθεί σε πυρηνικό Αρμαγεδδώνα (διαβάστε το ρωσικό πυρηνικό δόγμα, το μέρος που καθορίζει τους όρους χρήσης πυρηνικών όπλων).
Οι Ευρωπαίοι έχουμε μόνο έναν πραγματικό εχθρό. Και δεν είναι οι Ρώσοι, οι Κινέζοι, ούτε καν οι μετανάστες. Είναι οι τρελοί παγκοσμιοποιητές.
Οι Ευρωπαίοι θα συρθούν στον θάνατο σε έναν πυρηνικό πόλεμο.
Και να είστε σίγουροι, αυτή τη φορά οι Ρώσοι δεν θα θέλουν να επαναλάβουν το παρελθόν, όταν έχασαν 26 εκατομμύρια ανθρώπους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν άμαχοι. Αυτή τη φορά, οι Ρώσοι απλώς θα τους χτυπήσουν όλους με πυρηνική ρομφαία.
Αυτή δεν είναι γνώμη του Πούτιν. Είναι μια Ρωσική εθνική συναίνεση. Μια ραδιενεργός ερημιά αντί για το Τέταρτο Ράιχ, θα ήταν, γι΄αυτούς, απολύτως αποδεκτή.
Αν η Ευρώπη είναι αμόρφωτη και επιλέγει την αυτοκτονία μέσω ενός ακόμη "Drang nach Osten", ας είναι αυτή είναι η επιλογή της.
Σχολιο.- Πλέον έχουν καταργείσει ακόμα και βασικές αρχές του καπιταλισμού...το σπίτι σου φτωχε μικροαστε ανήκει στο παγκοσμιοποιημένο αστικό κράτος...τα χρήματα σου με το ψηφιακό νόμισμα θα είναι ιδιοκτησία των παγκοσμιοποιημένων τραπεζών.. εσύ κεντροαριστερέ πρωθυπουργέ απλώς είσαι ο διαχειριστής.. και για να συνεχίσεις να είσαι θα βουτάς όλο και πιο βαθιά στους κανόνες του αστικού συστήματος των ελίτ ..και αν αντιδράσεις το παγκόσμιο σύστημα έχει φροντίσει να μετατρέψει την Εθνική ασφάλεια σε ταξική εξασφάλιση... άλλωστε οι χιλιάδες εστίες αντίστασης που υπάρχουν απέναντι στο ανιστορητο φιλοσοφιμα ότι ιδεολογίες δεν υπάρχουν είναι τόσο καλά βαλτωμενες στις κοινωνικές οικονομικές ανάγκες του χθες...και ασφαλώς Ρωσία και Κίνα μπορούν να περιχαρακωθουν έχοντας όλες τις κοινωνικές και παραγωγικές υποδομές...το μέλλον όμως δυσοίωνο για τους λαούς του κόσμου....
Σχολιο.- Σὲ ὅλα ἀπολύτως σύμφωνος, κρατάω μόνο μιὰν ἐπιφύλαξη ἄν ὄντως στὴ Ρωσία θὰ πράξουν αὐτὸ ποὺ πρέπει. Ἡ μέχρι στιγμῆς ἐφεκτικότητά τους δείχνει ὅτι τὸ διεθνὲς καθεστώς ἔχει κι ἐκεῖ μεγάλη δύναμη
Σχολιο.- Η δήλωση του Πούτιν πριν 2 χρόνια, πως αν δεν υπάρχει Ρωσία τότε και ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει λόγο να υπάρχει, πιστεύω πως αποτελεί φρένο στις επιδιώξεις των παλαβών της Δύσης, διότι τα σπίτια μας τα ανακαινίζουμε, φωτιά όμως δεν τα βάζουμε.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πλύση εγκεφάλου!
Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω αχρείαστων δημοσκοπήσεων
Πως το Σύστημα Μαξίμου καθορίζει και επιβάλλει την κοινωνική και πολιτική ατζέντα. Ποιος αλήθεια πληρώνει;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κατάντια! Live εμετικό ιντερνετικό «γλείψιμο» Κασσελάκη στον Άδωνι
Υπερβολικά διαχυτικός ο υπουργός υγείας στον Κασσελάκης και στον Τάϊλερ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μετωπική επίθεση
Το Ισραήλ απειλεί επισήμως την Τουρκία με στρατιωτικό χτύπημα στο έδαφος της
Το Τελ Αβίβ καταγγέλλει τη Τουρκία ότι «υποθάλπει» χρηματοδοτεί και καθοδηγεί τη Χαμάς για επιθέσεις σε βάρος του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε νέα δίνη πιέσεων ο Μητσοτάκης για νέα δώρα στους Ουκρανοναζί
Ο Δικτάτορας Ζελένσκι ζητάει και συγκεκριμένους τύπους πυραύλων
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο αρχιψεύταρος υπουργός Πιερρακάκης παρουσιάζει ως μεγάλη προσφορά της κυβέρνησης το νόμο που φέρνει, με τον οποίο στην πραγματικότητα περιορίζει την ισχύ της απόφασης του Αρείου Πάγου για τους τόκους του νόμου Κατσέλη.
Συγκεκριμένα: Η απόφαση, που είχε αυτόματη, καθολική και αναδρομική ισχύ για όλες τις ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη, καταλάμβανε αυτονόητα και τις ανενεργές ρυθμίσεις, δηλαδή αυτές που έχουν εξοφληθεί, καθώς και αυτές που έχουν χαθεί λόγω μη εξυπηρέτησης. Συνεπώς οι τράπεζες, τα funds και οι servicers ήταν υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους παρανόμως εισπραχθέντες τόκους σε όλους όσους τους κατέβαλαν, όποτε κι αν τους κατέβαλαν.
Σήμερα, με το νόμο που περνάει η κυβέρνηση, απαλλάσσονται οι παραπάνω παρανόμως εισπράξαντες φορείς από την υποχρέωση αυτή για όσους η ρύθμισή τους είναι πλέον ανενεργή. Κάτι αντίθετο με την απόφαση του Αρείου Πάγου και ιδιαιτέρως άδικο, ιδιαίτερα για όσους έχασαν τη ρύθμιση ακριβώς λόγω των φουσκωμένων παράνομων τόκων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου : «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα Καρυστιανού»
Σχολιο.- Κι εμείς δεν έχουμε καμμιά σχέση με το Ισραήλ που στηρίζεις 10 χρόνια.
Σχολιο.- Πέταξε ο πτέραρχος ;;;;; Αυτή είναι η δουλειά του.
Ότι έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ του Κασσελάκη και στο νέο κόμμα του Κασσελάκη. Τα ίδια θα κάνουν και στην Μαρία. Είναι επιστήμη !!!!!
Αποχωρούν και νοιώθουν ότι κάποιοι -ες είναι !!!!!
Σχολιο.- Επιλέγουμε Ελληνικα..!!
Κ Όχι Ισραηλινά....
Σχολιο.- Ολοι αυτοι οι ανωτ@τοι αξιωματικοι εχουν γαλουχηθει να ειναι σκυλι@ του Ν@το και του Ισρ@ηλ κι οχι της ελλαδας οποτε προσεχουμε για να εχουμε..
Σχολιο.- περνανε ολοι οι ανωτατοι ανεξαιρετως της εκαστοτε κυβερνησης σχολη πολεμου στο Νατο του οποιου τα συμφεροντα καλυπτει πρωταγωνιστικα η Τουρκια...
Σχολιο.- Και γιατί τον μάζεψε στην "ΕΛΠΙΔΑ" αφού στήριζε το Ισραήλ?
Σχολιο.- Ποιος είναι αυτός?
Σχολιο.- πτέραρχος Παπανικολάου, υποστηρικτής του Κινήματος Ελπίδα. Αποχώρησε από το Κίνημα γιατί ήταν υποστηρικτής του Ισραήλ ενώ το Κίνημα όχι
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Προς τιμήν του ο Σαββίδης ανάρτησε το ότι είναι fake η αποχώρησή του από το κόμμα της Καρυστιανού (δεν ήταν ποτέ εκεί) απλά τα τρολάκια βρήκαν άλλη μια ευκαιρία να κάνουν θόρυβο λόγω της γραφικής αποχώρησης Κοκοτσάκη.
Τον θεωρώ έντιμο (τον Σαββίδη) και με καλές προθέσεις όμως δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου για την πολιτική του κρίση κι επιφυλάσσομαι για τα υπόλοιπα
Σχολιο.- Μια φορά δαπιτης για πάντα δαπιτης .....έχω σταματήσει να τον διαβάζω..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιωργάκης Τσαντ – Παπανδρέου : Θα μι υποψήφιος. Χρειαζόμαστε Νέα Αλλαγή.
Σχολιο.- Με τα βατραχοπεδιλα η με το κανό τον είδα πριν χρόνια στην Καλαμάτα να βγαίνει με τα βατραχοπεδιλα και έπινα ούζο και το εφτυσα στην μπροστινή παρέα απ' το γέλιο.
Σχολιο.- Τα ψηφαλάτσια..κι η κουταλα λέμε..μόνο ο Αντρέας ηταν για το λαό του
Σχολιο.- Έμαθε να αλλάζει αλυσίδα στο ποδήλατο ο άχρηστος η ακόμα?
Σχολιο.- Ο θίασος του παραλόγου επεκτείνεται.
Σχολιο.- κανονική επιστράτευση. Μέχρι νεκρούς θα αναστήσουν!
Σχολιο.- Μίλησε πάλι η μαλακία του
Σχολιο.- Που χρειαζόμαστε νέα αλλαγή???..για τις πανελλαδικές?
τελειώσανε ρε βλαμμένο..
Σχολιο.- Όλοι στις κάλτσες για ψήφο στον μαλακογιωργάκη τον προδότη
Σχολιο.- Ξεμπέρδεψε πρώτα την αλυσίδα από το ποδήλατο και μετά πήγαινε
Σχολιο.- Αυτός μας έλειπε......
Σχολιο.- Eιναι ζαβό το παιδί
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επιστολή Αλέξανδρου Γιωτόπουλου
Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, να µην εφαρµόσουν τον νόµο. Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. ∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.
"Λένε ότι δεν µετάνιωσα. Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, αποκρύβουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. Και πολύ σωστά. Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.
Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, αποκρύβοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού"
Σχολιο.- σ αυτή τη χώρα η μεγαλύτερη αιτία της κατάντιας μας. Η ελεγχόμενη, η εξαρτημένη δικαιοσύνη.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Noam Chomsky καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Σιωνιστικής αφήγησης:
«Είμαι Εβραίος και το λέω με όλη την τόλμη: Το Ισραήλ πρέπει να εξαλειφθεί. Αυτή η αποικιοκρατική οντότητα δεν έχει μέλλον»...
Ένας μεγάλος φιλόσοφος, κατάλαβε ότι η σφαγή των Παλαιστίνιων ήταν παράνοια!
Το Ισραήλ ρίχνει μπετόν σε πηγές νερού που χρησιμοποιούνται από Παλαιστίνιους, σκοτώνει παιδιά και γκρεμίζει τα σπίτια τους!
Σε ποιο βιβλίο γράφεται τέτοια αθλιότητα;
Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί μετά την εξαφάνιση του Σιωνισμού και του Ισραήλ, είναι ότι ολόκληρος ο κόσμος θα βιώσει ειρήνη για πρώτη φορά από το 1948...
Ένα ολοκαύτωμα συμβαίνει αυτή τη στιγμή μπροστά στα μάτια μας και ο κόσμος σιωπά.
Μην γίνουμε συνένοχοι αυτής της αδικίας με τη σιωπή μας. Να γίνουμε η φωνή ενός παιδιού, είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνουμε άνθρωποι...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stephen King: «Ο Τραμπ είναι όγκος στις φλέβες της Αμερικής. Ένας τύραννος που δεν διστάζει να βάλει φωτιά σε μια χώρα για τον ναρκισσιστικό εγωισμό του. Καμία ιστορία τρόμου που έχω γράψει δεν θα μπορούσε να είναι τόσο τρομακτική όσο αυτός ο άνθρωπος. ”
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θέλει να δικαστεί στην Ελλάδα;
Ο τότε εισαγγελέας εφετών Παναγιώτης Καψιμάλης, δέχθηκε τη δικαιολογία ότι του τα κατέθεσε η πεθερά του σε "τούβλα" από 500ευρα.
Η Ελληνική Δικαιοσύνη για 970.000 ευρώ αδιευκρίνιστα ποσά δεν έκρινε πως έπρεπε να αρθεί η ασυλία του Αβραμόπουλου (το 2022 τέθηκε στο αρχείο η υπόθεσή του)!
Η Βελγική Δικαιοσύνη για 75.000 ευρώ μόλις έκρινε πως πρέπει να αρθεί η ασυλία του!
Σήμερα ο Παναγιώτης Καψιμάλης είναι ο Οικονομικός Εισαγγελέας της Ελλάδος.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι ΗΠΑ αναμίχθηκαν απροκάλυπτα στις εκλογές της Κολομβίας. Ο Τραμπ και ο Μάρκο Ρούμπιο (Marco Rubio) υποστήριξαν τον ακροδεξιό, πολυεκατομμυριούχο υποψήφιο Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια (Abelardo de la Espriella), έναν υποστηρικτή των φασιστικών παραστρατιωτικών οργανώσεων, και υπάρχουν σοβαρές παρατυπίες στα αποτελέσματα.
Ο σημερινός αριστερός Πρόεδρος της Κολομβίας Γκουστάβο Πέτρο (Gustavo Petro) υπήρξε έντονα φιλοπαλαιστίνιος και φιλοκινεζικός. Διέκοψε τις σχέσεις με το γενοκτονικό ισραηλινό καθεστώς και προσχώρησε στην Πρωτοβουλία «Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος» (Belt and Road Initiative) της Κίνας.
Ο Ντε λα Εσπριέγια υπόσχεται να σχηματίσει μια στενή συμμαχία με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, και να ελαχιστοποιήσει τις σχέσεις με την Κίνα. Μόλις λίγες εβδομάδες πριν από τις εκλογές, βρισκόταν στη Φλόριντα, όπου συνάντηθηκε με ακροδεξιούς πολιτικούς των ΗΠΑ που είναι στενοί σύμμαχοι του Τραμπ και του Ρούμπιο.
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει σε ολόκληρη την ήπειρο. Οι ΗΠΑ πραγματοποίησαν ένα απροκάλυπτο εκλογικό πραξικόπημα στην Ονδούρα, για να ανεβάσουν στην εξουσία μια μαριονέτα που συνδέεται με καρτέλ ναρκωτικών, είναι φιλοαμερικανική, φιλοισραηλινή και αντικινεζική.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βρε πως σας έπιασε μανία με δημοσκοπήσεις κάθε μέρα και δύο φορές την ημέρα,;;
Πως τον έπιασε και τον Αλ6 να κάνει κόμμα αφού έκανε την πάπια επί εφτά χρόνια;; Πως τον παρουσιάζετε ως το κύριο αντίπαλο αφού το δείπνο είναι κοινό;;; Πως μας θεωρείτε χρυσόψαρα όλους;;; Ασύλληπτο.
Σχολιο.- Πάνε να αναστήσουν τον δικομματισμό, θα τα καταφέρουν;
Σχολιο.- απ' το μυαλό μας εξαρτάται
Σχολιο.- Η θα ρυθμίσουν το λογισμικό να βγάλει αυτά τα ποσοστά
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Λάουρα Κοβέσι και δικαίωσε ποιον λέτε; Μα τον ... Άρειο Πάγο!
Εδώ, αποκτά η ξεφτίλα ο ονοματεπώνυμο!
Τώρα η Κοβέσι έχει το ελεύθερο να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.