Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Κυριακη 28 Ιουνιου 2026


-Μα, τι ζούμε ρε γαμώτο; 

-… και να ήταν μόνο αυτό; 

Μόνο τα Ρουφιανομέσα και τα πρακτοράκια στη (λέμε τώρα…) “ενημέρωση”;

-ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,

-ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ,

-ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ, ΕΞΑΓΟΡΕΣ…

-Σε μια προσπάθεια ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΙ ΑΠΟΠΝΙΚΤΙΚΟΥ ελέγχου του Πολιτικού Σκηνικού στην Ελλάδα και Κύπρο από τους Σιωνιστές Ναζί και τους ντόπιους δωσίλογους τους, 

-Σε μια προσπάθεια ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ κάθε ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ή ΜΗ ελεγχόμενης δύναμης ή φωνής ή άποψης!

-33 μέρες μετά την … επανεμφάνιση Τσίπρα -με τη … βούλα του πιο φιλοϊσραηλινού πολιτικού στην ιστορία- οι εταιρείες RealPolls, ALCO, Pulse, Metron, Prorata, Interview, GPO - και δεν ξέρω ποιες άλλες θα εμφανιστούν- με κατακλυσμό από ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ και ΣΤΗΜΕΝΕΣ δημοσκοπήσεις να πλασάρουν τον Τσίπρα σταθερά από 10% -15% και βάλε, με στόχο ΚΑΙ κυβέρνηση ΚΑΙ Αξιωματική αντιπολίτευση - αν γίνεται κι ΟΛΗ η Βουλή- να είναι υπό τον έλεγχό τους.

Έχοντας κάνει την Ελλάδα και την Κύπρο, κανονικά προτεκτοράτα του Τελ Αβίβ, 

•με … τις παρακολουθήσεις των πάντων, 

• τις ΕΥΠ , ασφάλεια, αστυνομία, υπηρεσίες εντελώς παραρτήματα της Μοσάντ,

• τις στρατιωτικές μέχρι και …τουριστικές/ανακουφιστικές διευκολύνσεις,

• τα χιλιάδες πληρωμένα σχόλια των χιλιάδων ψεύτικων λογαριασμών σε ΜΜΕ και social media,

• τη δολοφονία χαρακτήρα και τη φυσική βία, σ’ όσους αντιστέκονται …

-ΤΩΡΑ, ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ” ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ…

-Και δεν είναι κάτι καινούργιο - απλά το θάβουν, για να μη …συζητιέται:

-Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ισραηλινής εφημερίδας Haaretz, μια στρατιά από ψεύτικους λογαριασμούς Ισραηλινής προέλευσης κατέκλυσε το Ίντερνετ με προπαγάνδα πριν τις εθνικές εκλογές του 2023 για λογαριασμό της Νέας Δημοκρατίας. Κι αυτό σε συνεργασία προφανώς, με την κομματική ηγεσία.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, 

ο Ισραηλινός Πρόεδρος, Ισαάκ Χέρτζογκ, βοήθησε το 2022 τον τότε στενό του συνεργάτη, Moti Sander, να εξασφαλίσει εργασία στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ.

Στα τέλη του 2022, ενόψει των ελληνικών βουλευτικών εκλογών, ο Χέρτζογκ προσέγγισε τον Sander και του ζήτησε να έρθει σε επαφή με τον νυν υπουργό Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου ( καταλαβαίνετε τώρα, ΤΙ “λουλούδι” είναι ο τύπος αυτός…)

Ως αποτέλεσμα, Ισραηλινοί σύμβουλοι συναντήθηκαν με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας. 

“Ολη η επικοινωνία διεξήχθη διακριτικά”, δήλωσε στη «Haaretz» διπλωματική πηγή με γνώση του θέματος. «Οι Ελληνες ήταν επιφυλακτικοί στο να ταυτιστούν με το Ισραήλ, επειδή λίγο νωρίτερα είχε ξεσπάσει το ελληνικό σκάνδαλο Watergate (το σκάνδαλο υποκλοπών)», σημειώνει η εφημερίδα.

Για πολλά χρόνια, ο Sander λειτουργούσε παρασκηνιακά ως σύμβουλος της Ισραηλινής ηγεσίας σε πολιτικά και επικοινωνιακά ζητήματα. 

Είναι επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς. Μεταξύ άλλων, φέρεται να έχει συγκροτήσει μια ομάδα επαγγελματιών με στόχο τη διεξαγωγή διεθνών προεκλογικών εκστρατειών. Στην ομάδα συμμετέχουν δύο πρώην μέλη του μηχανισμού ασφαλείας του κράτους του Ισραήλ, ειδικευμένα σε επιχειρήσεις διαδικτυακής επιρροής και ο Israel «Srulik» Einhorn, πρώην σύμβουλος του Νετανιάχου, ο οποίος έχει εμπλακεί στα σκάνδαλα «Bibileaks» και «Qatargate» στο Ισραήλ, όπου και καταζητείται.

Η «Haaretz» προσθέτει πως οι Ισραηλινοί πολιτικοί σύμβουλοι ταξίδεψαν αρκετές φορές στην Ελλάδα για την εκστρατεία. 

Ο Einhorn συμμετείχε σε δύο συναντήσεις που σχετίζονταν με αυτήν. «Παρουσίασε μια παρουσίαση της εταιρείας Perception και αμείφθηκε με κάποιον τρόπο», ανέφερε άτομο με γνώση του θέματος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. «Αλλη πηγή δήλωσε ότι ο Einhorn συμμετείχε σε συναντήσεις προετοιμασίας της εκστρατείας μαζί με ανώτερους συμβούλους του Ελληνα πρωθυπουργού, αλλά όχι στην ίδια την εκστρατεία. 

Η συμβολή των Ισραηλινών επικεντρώθηκε κυρίως στη διαδικτυακή επιρροή. (...) Καθ' όλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, ο Χέρτζογκ ενημερωνόταν περιοδικά από τον φίλο του (τον Sander) για τις εξελίξεις εκεί».



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο επόμενος "πολέμιος" του Μτκ προετοιμάζεται κι αυτός.. 

Θα ρθει κι αυτός με φόρα να μας "ξανασώσει"... Αφού πρώτα "πήρε γραμμή" από τα κέντρα εξουσίας ...

Πρέπει κάποιος να είναι παντελώς ΗΛΙΘΙΟΣ να πιστεύει ότι ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ Σαμαράς και ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ Τσίπρας θα "τιμωρήσουν" τον Κυριάκο και θα τον στείλουν σε ειδικό δικαστήριο

Σχολιο.- Το σύστημα βλέποντας την πτώση της ΝΔ στο 18% περίπου, ενεργοποίησε Τσίπρα και Σαμαρά ώστε να διαλύσουν αυτούς που το πέτυχαν.

Δεκανίκια της Δεξιάς του Μητσοτάκη καθαρά είναι. Απορώ που μερικοί δεν το βλέπουν !!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΟΥΛΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΥΛΑΣ  ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

"Έχετε χάρη πλεμπαίοι, που μου είπαν οι image makers ότι πρέπει να σας πείσω πως είμαι ένα με το λαό.

Και έτσι έφτασα στο σημείο να παίζω..τάβλι μαζί σας

(Χριστέ μου, τι decadence). 

Σε λίγο θα με βάλουν μέχρι και σουβλάκι να φάω στην Κοκκινιά"

ΥΓ. ''Πόρτες'' έπαιξε. Τώρα μαθαίνει το ''ΦΕΥΓΑ"



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



28 Ιουνίου 2026 – Ο Τραμπ πιάστηκε επ' αυτοφώρω

Τα δυτικά καθεστωτικά μέσα ενημέρωσης παρουσιάζουν τις τελευταίες αμερικανικές επιθέσεις στο Ιράν ως αντίποινα στην επίθεση του Ιράν σε ένα πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης. 

Σε αυτή την αφήγηση, η Ουάσινγκτον τοποθετείται ως ο επιβολέας των διεθνών κανόνων, κατηγορώντας το Ιράν ότι παραβίασε το υπογεγραμμένο Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU).

Όπως πάντα, αξίζει να ακούσουμε και την άλλη πλευρά της ιστορίας.

Σύμφωνα με τους όρους του MOU, το Στενό του Ορμούζ άνοιξε ξανά, αλλά παρέμεινε υπό ιρανική διοικητική εποπτεία. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, όλα τα πλοία που διέρχονται από το στενό ήταν υποχρεωμένα να εγγραφούν στις ιρανικές αρχές και να πληρώσουν ένα καθορισμένο τέλος.

Οι ΗΠΑ, ωστόσο, προσπάθησαν να παρακάμψουν αυτήν την απαίτηση στέλνοντας μικρότερα πετρελαιοφόρα να περάσουν από το στενό χωρίς να εντοπιστούν, αποφεύγοντας τη διαδικασία εγγραφής. 

Οι ιρανικές δυνάμεις εντόπισαν τα πλοία και εξέδωσαν επανειλημμένες προειδοποιήσεις. 

Παρά ταύτα, τα πλοία συνέχισαν, προσπαθώντας να περάσουν από τα παράκτια ύδατα του Ομάν, παραβιάζοντας τη συμφωνία.

Το Ιράν ερμήνευσε αυτό ως ουσιώδη παραβίαση του MOU και πυροβόλησε το πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης, το οποίο, στην πραγματικότητα, λειτουργούσε υπό τον έλεγχο των ΗΠΑ. 

Οι ΗΠΑ στη συνέχεια χρησιμοποίησαν το περιστατικό ως πρόσχημα για να εξαπολύσουν στοχευμένες επιθέσεις στις στρατηγικές υποδομές ελέγχου των στενών του Ιράν.

Η ειρωνεία είναι σαφής: οι ΗΠΑ ήταν αυτές που χρειάζονταν το άνοιγμα του στενού και οι όροι του MOU ήταν συντριπτικά ευνοϊκοί για το Ιράν. 

Η Τεχεράνη είχε κάθε κίνητρο να τηρήσει τη συμφωνία. Η Ουάσινγκτον, από την άλλη πλευρά, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφύγει τον φόρο και πιάστηκε επ' αυτοφώρω.

-Και η απάντηση του IRGC μετά την παραβίαση του MOU από τις ΗΠΑ 

-Ναυτικό Φρουρών: Οι Αμερικανοί θα βιώσουν την κόλαση αυτές τις μέρες

Διοικητής του Ναυτικού των Φρουρών: «Οι τυφλές βολές της Αμερικής στο Σιρίκ δεν λύνουν το μυστήριο του ελέγχου μας επί του Πορθμού. Αλλά οι βολές μας στους παραβάτες υπενθυμίζουν στα άλλα πλοία την καθαρή διαδρομή που πρέπει να περάσουν».

«Η περιγραφή των αμερικανικών βάσεων στην περιοχή είναι ξεχωριστή. Θα βιώσουν την κόλαση αυτές τις μέρες».

Σχολιο.- Η παραποίηση της πραγματικότητας και η μεθοδευμένη χειραγώγηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης!!! Γνωστή αμερικανική σκηνοθεσία!!!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αβραμόπουλος

«Ο γιος μου δεν είναι “κορυφαίο στέλεχος” της QatarEnergy. Είναι κατώτερος υπάλληλος, ο οποίος βρήκε μόνος του τη δουλειά του στο Κατάρ, χάρη στις σπουδές του και στην προηγούμενη επαγγελματική του εμπειρία σε ναυτιλιακή εταιρεία.

Δεν υπήρξε καμία δική μου παρέμβαση, σύσταση ή ανάμειξη, άμεση ή έμμεση».

Με βάση την έρευνα του Documento

ο γιος του έχει τη θέση του Senior Analyst (Ανώτερος Αναλυτής).

Δηλαδή, υψηλή θέση ευθύνης που απαιτεί πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, πράγμα το οποίο δεν προκύπτει από το ρεπορτάζ αφού φαίνεται ότι έχει εργαστεί σε ξενοδοχεία και για μερικούς μήνες σε ναυτιλιακή εταιρεία της Ελλάδας στο τμήμα Operation and Marine Department (Τμήμα Λειτουργίας και Ναυτιλίας)

*Άξιος υιός! Ακολουθεί πιστά τα βήματά σου. Θα προκόψει όπως εσύ! 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα εντάσσεται ο Πέτρος Κόκκαλης.

Θα τον βοηθήσει να φορολογήσει το κεφάλαιο

Έτσι συμβαίνει στον Δημοκρατικό Καπιταλισμό της ΕΛ(ληνικής)ΑΣ(τυνομίας) του Τσίπρα

Σχολιο.- Κάλιο πλούσιος και κεντροαριστερός, παρά φτωχός και δεξιός!!!!!!!!

Σχολιο.- Η διαφορά ακριβώς αυτή είναι! Έχει και λεφτά και δεν κάθεται στη διαμαρτυρία! Πάει στην κυβερνώσα νεοφιλελεύθερη κεντροαριστερά να κονομήσει περισσότερα!

Σχολιο.-  Η Κεντροαριστερά που οραματίζεσαι έγινε δημοκρατικός καπιταλισμός. Το νέο σύστημα διακυβέρνησης της "Κεντροαριστεράς"

Προτείνω τον θυμό σου να τον εκτονώσεις σ αυτούς που δημιούργησαν αυτό το έκτρωμα διακυβέρνησης και όχι σε μένα που δεν το δέχομαι όλο αυτό

Σχολιο.- ποια Κεντροαριστερα!; Με κεντροαριστερο υπεγραψε το Μνημόνιο και όλα τ άλλα τα χάλια; Για συνέλθετε!

Σχολιο.- πραγματικά δεν κατάλαβα την επίθεση. Από πότε ο Δημοκρατικός Καπιταλισμός λέγεται Κεντροαριστερά; Αυτοί κάνουν τις βλακείες αλλά εγώ ευθύνομαι που τις λέω;;;

Σχολιο.- Πραγματικά επίθεση με την οποια απαξιώνει τον άλλο και θεωρει το δίκιο της δεδομένο! Λυπάμαι αλλά αυτο λέγεται πρωτίστως "αγενεια" ..Εγώ σχολίασα για το "κυβερνώσα" ...Δηλ δεν κοιτάμε τι χάλια κεντροαριστερά γίναμε (με δεξια πολιτική κι αυτό είναι χειρότερο διότι κοντά στα άλλα αμαυρώνει την ιδεα της Κεντροαριστεράς) κοιτάμε μόνο να κυβερνήσει. Την στιγμή μάλιστα που μας το λέει κατάμουτρα, (Δημοκρατικός Καπιταλισμός) προκειμένου να ικανοποιήσει τπυς χορηγούς καπιτα-ληστές που τον στηρίζουν. (ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΕ και Σία)...Τι να πω τα θέλουμε και τα παθαίνουμε. ..βλέπαμε τον οπαδισμό στα δεξιά ..Δεν βλεπουν μπροστα τους Μητσοτακη κ ξερό ψωμί. Τώρα τον βλέπουμε με τον ίδιο φανατισμό και

Τύφλωση απο ..Κεντροαριστερα! ......Δεν θα απελευθερωθούμε εύκολα από τις ταμπέλες.... .



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Την ώρα που άνθρωποι χάνουν το σπίτι τους για χρέη που δεν μπορούν να πληρώσουν, το μεγαλύτερο χρέος ιδιώτη προς την Εφορία σβήνεται από τον χάρτη.

-Από τη μία πλειστηριασμοί, κατασχέσεις, ειδοποιήσεις και οικογένειες σε απόγνωση.

-Από την άλλη, διαγραφή 15,4 δισ. ευρώ.

-Αυτή είναι η ταξική λειτουργία του κράτους τους. Σκληρό με τους αδύναμους, και βολικό για τους ισχυρούς.

Σχολιο.- Δήμος της χώρας, μέσω τράπεζας φυσικά, πήγε να κάνει κατάσχεση σε συγκεκριμένο λογαριασμό, ευτυχώς δεν είχε μέσα τίποτα, ΣΕ ΑΠΟΘΑΝΌΝΤΑ, που απεβίωσε το 2017 για κάποια χρέη νερού απ το 2003, στο οποίο το συγκεκριμένο σπίτι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΚΗΚΕ! Πως χρησιμοποιησαν το ΑΦΜ του αφού έγινε η κατάλληλη ενέργεια που είθισται όταν κάποιος φεύγει απ τη ζωή; δεν έπρεπε, όταν έψαξαν το ΑΦΜ και μπήκαν μέσα στο σύστημα να γράφει ότι δεν ισχύει πλέον;;  ρεεεε τιιιι είναι αυτά που ζούμεεεεε;;;;

Σχολιο.- Απ όταν ξεκίνησαν τα μνημόνια φωνάζω! Τότε με χαρακτήρισαν γραφική! Μην πω τη φράση, "έλα βρε, όλοι έξω είναι!" κτλ.. ξέρεις, τη φράση τύπου Λοβερδου.. Προ μνημονιων, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τους πολιτικούς, όταν όμως, έκανε δήλωση ο άλλος ακατανομαστος απ το Καστελόριζο, έκανα μια στροφή, και λέω, όπα! κάτι δεν πάει καλά εδώ! Ωστόσο αυτή η πολυπόθητη ένωση του λαού που οραματιζομουν, με έχει απογοητεύσει σε μεγάλο βαθμό! Τι κι αν φωνάζεις, ότι με την ανοχή μας γίνονται όλα, ο Έλληνας κατάντησε Ελληνακος! Πίκρα μεγάλη!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σκληρές καταστάσεις, ακόμα και για τους δικούς τους ανθρώπους.

Ο ναζισμός κρύβεται εκεί που δεν σκέφτονται οι αφελώς σκεπτόμενοι.

Πού είναι ο ΔΗΘΕΝ παράδεισος της Ευρώπης;;;;

«Μου επιτέθηκαν drones»: ο πρώην Αμερικανός πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών Σκοτ Ρίτερ ταξίδεψε στον Ντονμπάς και, μόλις επέστρεψε, έδωσε αμέσως συνέντευξη στο ραδιόφωνο Sputnik

«Τα drones που ελέγχονται από την αμερικανική εταιρεία Starlink και κατασκευάστηκαν με τη συνεργασία του Έρικ Σμιντ από την Google. Το drone Hornet είναι ένα από τους πιο θανατηφόρα UAV που χρησιμοποιούνται σήμερα στο Ζαπορόζιε.

Δισεκατομμύρια δολάρια επενδύονται στις πιο προηγμένες τεχνολογίες που μπορεί κανείς να φανταστεί, καθώς και στην αμυντική βιομηχανία. Και παρόλα αυτά, χάνουν.

Δεν κατάφεραν να σπάσουν το ηθικό του Ρώσικου λαού. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω δει πιο ανθεκτικούς και αποφασιστικούς ανθρώπους», δήλωσε σε συνομιλία με τον Πέτρο Λίντοφ.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η προδότης Ροντρίγκεζ ανοίγει ορθάνοικτα τις πόρτες για την μόνιμη στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα...

28/6/2026     -    9.31

Η υπάλληλος της Cia Ντέλσι Ροντρίγκεζ υποδέχθηκε με τιμές τον 

αμερικανό στρατηγό Κέβιν Τζ. Τζάραρντ, που ηγήθηκε των στρατιωτικών

επιχειρήσεων στην απαγωγή του Μαδούρο..

Η προδότης Ντέλσι Ροντρίγκεζ ανοίγει ορθάνοικτα τις πόρτες για την μόνιμη στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα.

Η Νότια Στρατιωτική Διοίκηση των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε ότι ο Στρατηγός Κέβιν Τζάραρντ -ο ίδιος Στρατηγός που συντόνισε τις δολοφονικές στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Καράκας που οδήγησαν στην απαγωγή του Προέδρου Νικολάς Μαδούρο και τη δολοφονία περισσότερων από 200 ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένων 32 Κουβανών-, έφτασε στη Βενεζουέλα για να συντονίσει την στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στις επιχειρήσεις μετά τον σεισμό.

Ο Αμερικανός εγκληματίας έγινε αμέσως δεκτός με δουλοπρέπεια στο ιστορικό Παλάτι Μιραφλόρες (Palacio de Miraflores), το επίσημο γραφείο και η έδρα της εκτελεστικής εξουσίας του Προέδρου της Βενεζουέλας,  μαζί με τον Τζον Μπάρετ από τη διεφθαρμένη Ντέλσι Ροντρίγκεζ και την κλίκα της.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ανακοινώθηκε το άνοιγμα μιας αμερικανικής στρατιωτικής βάσης στη Βενεζουέλα!

Η ιστορία της Λατινικής Αμερικής μας διδάσκει ότι οι καταστροφές και οι ανθρωπιστικές έκτακτες ανάγκες ενθαρρύνουν νέες μορφές στρατηγικής επιρροής των ΗΠΑ, αφήνοντας μια κληρονομιά ασύμμετρων συμφωνιών και αυξανόμενης υποταγής στην κυριαρχία των ΗΠΑ.

Η Κούβα μας διδάσκει ότι η Διεθνιστική Αλληλεγγύη μεταφράζεται στην αποστολή γιατρών, νοσοκομειακών, τεχνικών και κινητών εγκαταστάσεων υγειονομικής περίθαλψης, όχι τανκς, αλεξιπτωτιστών και αιμοδιψών στρατιωτών.

Η αηδιαστική κλίκα της Ντέλσι Ροντρίγκεζ ενέκρινε την παρουσία αμερικανικών επιχειρησιακών μονάδων, συμπεριλαμβανομένων των Πεζοναυτών της Νότιας Στρατιωτικής Διοίκησης των Ηνωμένων Πολιτειών σε έδαφος της Βενεζουέλας, παραβιάζοντας κάθε εναπομείν ψύγμα κυριαρχίας.

Το έκανε με μικρά βήματα. Αρχικά επέτρεψε σε εκατοντάδες Αμερικανούς στρατιώτες να περιφέρονται ελεύθερα στο Καράκας, και στη συνέχεια με τις διαβόητες κοινές επιχειρήσεις μεταξύ της Δύναμης Δέλτα και των Μπολιβαριανών Ενόπλων Δυνάμεων στις μεταλλευτικές περιοχές της χώρας, ανοίγοντας τις πόρτες στις πολυεθνικές εταιρείες εξόρυξης σε βάρος των τοπικών κοινοτήτων.

Η ιστορία του νεοαποικιοκρατίας καταδεικνύει ότι ο έλεγχος μιας περιοχής δεν προέρχεται πλέον αποκλειστικά μέσω της παραδοσιακής στρατιωτικής κατοχής. Σήμερα, ο ιμπεριαλισμός εκδηλώνεται πάνω απ' όλα μέσω του ελέγχου των στρατηγικών υποδομών, των δικτύων επιμελητείας και της "πρόσβασης" στους διεθνείς πιστωτικούς οργανισμούς, όπως ακριβώς συνέβη και στην Ελλάδα με την προσφυγή στον Μηχανισμό Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) από τον Γ. Παπανδρέου σ' εκείνο το τραγικό διάγγελμα υποτέλειας και παράδοσης από το ακριτικό Καστελόριζο.

Οι γύπες της Ουάσιγκτον εκμεταλλεύονται -ή "εργάστηκε" κι η γεωμηχανική, το (High-frequency Active Auroral Research Program), όπως συνέβη και με τις ξηρασίες στο Ιράν;- τώρα και τις καταστροφικές συνέπειες του σεισμού για να επεκτείνουν περαιτέρω τα πλοκάμια τους στους πόρους της Βενεζουέλας με παραδουλεύτρα την Ροντρίγκεζ που τους ανοίγει την πόρτα.

Σχολιο.- Καποιοι αριστεροι αναλυτες της νεας ιδεολογικης αυθεντιας θικτηκαν οταν μιλουσαμε εξ αρχης για προδοσια!!!!

Σχολιο.- Και  αυτοί οι στρατηγοί που συνελήφθησαν όταν οι κωλοαμερικάνοι απήγαγαν τον Πρόεδρο Μαδούρο, δεν ήταν για ανικανότητα, ήταν επειδή αντιστάθηκαν στο πραξικόπημα της καριόλας φασίστριας Ροντρίγκεζ!!!

Σχολιο.- Είναι εκπληκτική η ευκολία με την οποία ο Παγκόσμιος Αληταμπουρας & Νταβατζής βρίσκει σε ζηλευτή αφθονία παντού στον κόσμο τα δοσίλογα ανδράποδά του. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το " Υπερταμείο" [ δηλαδή ο υπο ξενη διοίκηση φορέας πώλησης του συνόλου της περιουσίας της χώρας που φτιάχθηκε με το μνημόνιο Τσίπρα και συνεχίζει το ξεπούλημα της χώρας ] ξεπούλησε τώρα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στη Γερμανική κρατική εταιρεία Fraport για 40 χρόνια αντι 45 εκ ευρώ !!! δηλαδή σχεδόν για 1 εκ € το χρόνο. ( δεν ανακοινώθηκε ο τρόπος πληρωμής αυτού του ... ιλλιγγιώδους ποσού. Πιθανώς θα το έκαναν σε δόσεις για να μην τους πεσει βαρύ) .

Αν νοίκιαζαν το αεροδρόμιο με το στρέμμα στους αγρότες της περιοχής για να φυτεύουν κηπευτικά θα έβγαζαν περισσότερα απο 1 εκ το χρόνο.

Και επιπλέον το ελληνικό κράτος , εμείς δηλαδή,τους αναβαθμίσαμε τους γυρω οδικούς άξονες και υποσχεθήκαμε και την αναβάθμιση των αεροναυτιλιακών βοηθημάτων για καλύτερη ... εκμετάλλευση του εμπορεύματος. 

Σχολιο.- Αμφιβάλω αν θα δώσουν κι αυτά τα 45 μύρια ευρώ, ΄όπως κανένα αρπακτικό "επενδυτής " δεν έχει δώσει για καμία "αγορά' ελληνικού περιουσιακού στοιχείου τη στιγμή της υπογραφής των συμβολαίων. Περιμένουν να αρχίσει η κερδοφορία της εκμετάλλευσης και πληρώνουν όσο πιο αργά μπορούν με δόσεις τα όσα ελάχιστα έχουν συμφωνηθεί. Βέβαια στην πορεία βγάζουν και χρονιές με "ζημίες" οπότε δεν πλρώνουν ένώ τελικά λαδώνουν υπουργό και πρωθυπουργό για να βρούν λόγο να τους κάνουν και διαγραφή χρεών .



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πολλοί πίστευαν ότι οι πόρνες ήταν γυναίκες που από κουταμάρα και ανικανότητα έφταναν στο σημείο να πουλάνε το κορμί τους ή ήταν εκφυλισμένες. Η Νάκου δήλωσε:

«Πήγα στα Βούρλα και σε πολλούς οίκους ανοχής. Γνώρισα γυναίκες που η ψυχή τους δεν έχει καθόλου χαλάσει και που πιστεύουν και ελπίζουν για μια καλύτερη ζωή.

Δεν θα ξεχάσω μια κοπέλα, τη Θεανώ, στα Βούρλα, που φαινόταν έξυπνη και μου είπε: “Αν ήταν, κυρά μου, ο κόσμος φτιαγμένος αλλιώς, ίσως δεν θα ήμουν εγώ εδώ μέσα! Σάματι είμαι τόσο κουτή για να μην το καταλαβαίνω;” Να τι μου είπε το κορίτσι που διάβαζε, της άρεσε να γράφει και που μου εμπιστεύτηκε μια ωραιότατη σελίδα πάνω στην παιδική της ηλικία. Τη δημοσίευσα άλλωστε όπως ήταν. Η Θεανώ έγραφε τη ζωή της τα βράδια που κλείναν οι πόρτες των Βούρλων, όταν βρισκόταν μονάχη με τον εαυτό της». Η Λιλίκα Νάκου δεν δεχόταν τον χαρακτηρισμό «εκφυλισμένες».

«Οι γυναίκες αυτές δεν είναι εκφυλισμένες. Είναι προ παντός δυστυχισμένες. Εργάζονται από ανάγκη.

Λόγου χάρη, τα κορίτσια που είδα στα Βούρλα, ήταν τα περισσότερα από χωριά, που κάποιος τις παρέσυρε. Να τι μου έλεγε ένα κορίτσι, ως 17 χρόνων, η Ανθούλα: “Είμαι από ένα χωριό της Μυτιλήνης. Στα χωράφια κυλίστηκα μ’ ένα αγόρι. Δεν καλοκατάλαβα στην αρχή τι μου συνέβηκε. Ήμουν τότε δεκατεσσάρων χρονών. Μόλις κατάλαβα, φοβήθηκα να γυρίσω σπίτι. Θα με σκότωνε ο πατέρας. Τότε κατέβηκα στη χώρα και ζητιάνευα. Μα πεινούσα. Τότε έμαθα πως υπάρχουν “σπίτια”. Πήγα και ζήτησα δουλειά. Ήμουν δεκαπέντε χρονών σαν μπήκα στο “σπίτι”. Από κει γνώρισα έναν σωματέμπορο. Αυτός μου έκανε τον καλό, πως τάχα με λυπόταν. Με τράβηξε από κει και μ’ έφερε στον Πειραιά. Δούλευα ως αδήλωτη. Τέλος μ’ έπιασε η αστυνομία και μ’ έφερε στα Βούρλα”.

Να, πάνω κάτω, η ιστορία των κοριτσιών που παρασύρονται. Είναι από άγνοια. Είναι γιατί δεν υπάρχει τίποτα για να τα σώσει. Άτομα μονάχα, μέσα σε μια κοινωνία εγωιστική και γιομάτη προλήψεις.

Τι φταίνε τώρα τα κορίτσια αυτά; Είναι θύματα και τίποτα άλλο. Γι’ αυτό, από όλες τις γυναίκες που πρέπει να νιώθει κανείς συμπόνια, είναι αυτές. Αλλά η συμπόνια μονάχη δεν ωφελεί βέβαια, το ξέρουμε. Αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα».

Η Λιλίκα Νάκου είχε την τόλμη και την κοινωνική ευαισθησία να πάει η ίδια σε στέκια του υποκόσμου και ύποπτα ξενοδοχεία του Πειραιά και να καταγράψει όσα είδε και άκουσε – πολύτιμο υλικό.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι πρωτοφανείς καύσωνες πλήττουν τη Δ. Ευρώπη και οι θιασώτες της "πράσινης ανάπτυξης" πρέπει να αναρωτηθούν:

Ναι, ας δεχτούμε ότι οι αιτίες είναι "ανθρωπογενείς" και οφείλονται στον "πολιτισμό" μας επί της γης, αλλά ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΑ?

Τόσο χρήμα για τις ΑΠΕ, τόση εκποίηση γης στους ισχυρούς γι αυτές και όχι μόνο, αλλά και τόσοι πόλεμοι και όπλα, μήπως το αφήγημά ΤΟΥΣ χωλαίνει και εξυπηρετεί αλλότριες επιδιώξεις?



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η γνωστή πια Κίμπερλι των ΗΠΑ έδωσε την τελική έγκριση στον Αντώνη Σαμαρά... Βέβαια κι αυτή πρώτα πήρε εντολή απ' την Μοσάντ της Σιών... ο Αντώνης θα παίξει ρόλο στη νέα ταινία του Χόλιγουντ : "Η Ελλάδα ως προτεκτοράτο των ΗΠΑ και των δορυφόρων τους".Με το καλό να τη δούμε



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



26/6/2026

-Μέσα από το καταφύγιό του, ο Έβο Μοράλες επιχείρησε να διαχωρίσει τη θέση του από τις κατηγορίες της κυβέρνησης του Λα Πας, η οποία κατηγορεί το κίνημά του για χρηματοδότηση από τα δίκτυα της παρανομίας. 

-Ο ίδιος ανακάλεσε τα παιδικά του χρόνια, σημειώνοντας τις στερήσεις της καταγωγής του, ενώ υπεραμύνθηκε της παραδοσιακής καλλιέργειας της κόκας, διαχωρίζοντάς την από την παραγωγή ναρκωτικών ουσιών.

-«Όταν ήμουν παιδί δεν υπήρχε φως ούτε πόσιμο νερό. Έπινα νερό μαζί με το πρόβατό μου, μαζί με το λάμα. Μετά από τόσες λεηλασίες κατά τη διάρκεια της αποικιοκρατίας και της Δημοκρατίας, συνεχίζουν να εμφανίζονται συνωμοσίες εναντίον του φύλλου της κόκας. 

-Εμείς δεν μοιραζόμαστε, δεν υπερασπιζόμαστε την κοκαΐνη. Άλλο πράγμα είναι το φύλλο της κόκας —αυτό το φυτό που βλέπετε— και άλλο πράγμα είναι η κοκαΐνη. Δεν τη μοιραζόμαστε· δεν είμαστε η κουλτούρα της κοκαΐνης.»

-Αναφορικά με τις κατηγορίες περί διαφθοράς και διασύνδεσης με το ναρκεμπόριο, ο κ. Μοράλες υποστήριξε ότι όλες οι σχετικές έρευνες που διεξήχθησαν, ιδίως κατά το έτος 2020, απέβησαν άκαρπες. Παράλληλα, εμφανίστηκε αμετάπειστος απέναντι στην τύχη του Νικόλας Μαδούρο στη Βενεζουέλα, χαρακτηρίζοντας το συμβάν «περίεργο» λόγω της απουσίας αντίστασης, και απέδωσε την τρέχουσα κρίση στη Βολιβία σε γεωπολιτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

-«Ποτέ δεν έχω φοβηθεί και ποτέ δεν έχουμε φοβηθεί. Ποτέ δεν παραδοθήκαμε ούτε πουληθήκαμε. […] Το πνεύμα του κόσμου είναι προσηλωμένο σε όσα συμβαίνουν στη Βολιβία. Έχουμε νικήσει όλα τα προγράμματα της βορειοαμερικανικής αυτοκρατορίας, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. 

-Οι Ινδιάνοι διώξαμε τους γκρίνγκος, και αυτό δεν μας το συγχωρούν. Με την ευκαιρία εθνικοποιήσαμε, και τώρα είμαστε “ναρκοτρομοκράτες”. 

-Δεν μας κατηγορούν πλέον ως κομμουνιστές, αλλά ως ναρκοτρομοκράτες.»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θάνατοι από «ξαφνικίτιδα» 

Πέθανε ξαφνικά 23χρονη Eλληνίδα μικροβιολόγος τουρίστρια στα Κουφονήσια . Κατέρρευσε αιφνιδίως στο μπάνιο του καταλύματος στα Κουφονήσια 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 28 ετών ο υπολοχαγός Le Van Thang γνωστός από την τηλεοπτική σειρά "Sao Nhap Ngu" υπηρετεί στην 325η Μεραρχία Πεζικού, που υπηρετούσε στο 2ο Σώμα Στρατού - στη μονάδα που κινηματογράφησε το πρόγραμμα "Sao Nhap Ngu" (Ένταξη στον Στρατό) του 2022.

Πέθανε πρόωρα σε νεαρή ηλικία ακόμη ένας εκπαιδευτικός ο νηπιαγωγός Γιάννης Γεωργίου Ανδρεάδης που δίδασκε σε νηπιαγωγείο της Ρόδου 

Πέθανε ακόμη μια γιατρός η 36χρονη Μάγδα σε νοσοκομείο της Λιβαδειά 4 μέρες μετά την γέννηση του μωρού της 

Πέθανε σε ηλικία 36 ετών και εντός 3 μηνών από την διάγνωση του τούρμπο καρκίνου η influencer της γυμναστικής Carly Douglas 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία 38 ετών ο γιος του ποδοσφαιριστή Μαρκ Χιουζ , Άλεξ Χιουζ. Υπήρξε ποδοσφαιριστής, αγωνιζόμενος στις Στόκπορτ και Ρέξαμ, έγινε μάνατζερ παικτών και από το 2025 είχε αναλάβει επικεφαλής στο τμήμα σκάουτινγκ της Γκρίμσμπι Τάουν (αγωνίζεται στη League 2).

Πέθανε ξαφνικά 40χρονος στο Ξηρόμερο οδηγώντας την μοτοσυκλέτα του και βρέθηκε νεκρός 10 μακριά απο αυτή χωρις να αναφερονται χτυπήματα ή δείγματα πρόσκρουσης 

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 44 ετών ο γνωστός ως Iskar Azif αρχιτέκτονας μηχανικός και ενεργός σχολιαστής των social media, Ευστάθιος Στάικος 

Πεθάνε ξαφνικά και εντοπίστηκε νεκρός μέσα στην κατοικία του στην Ιτέα, την περιοχή όπου εργαζόταν σε ηλικία μόλις 48 ετών ακόμη ενας εκπαιδευτικός ο καθηγητής του ΕΠΑΛ Άμφισσας και γεωπόνος Χρήστος Παπαμάνθος 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία μολις 48 ετών ο Παβέλ Ναβροζίδης από την Κατερίνη 

Πέθανε πρόωρα η 49χρονη Αγλαΐα (Λίτσα) Ντότα από το Άργος 

Πέθανε πρόωρα ακόμη ένας γιατρός ο γενικός γιατρός και αθλίατρος Κωνσταντίνος Λαμπριανίδης του Σπυρίδων από την Κω 

Πέθανε ξαφνικά στα 51 του χρόνια ο Γιώργος Πετεινάτος πατέρας μια κόρης από την Κεφαλονιά 

Πέθανε πρόωρα ακόμη μια Ελασωνίτισσα εκπαιδευτικός σε ηλικία μόλις 52 ετών η σύζυγος και μητέρα 2 παιδιών, δασκάλα, χορεύτρια και χοροδιδάσκαλος Βάσω Γεροφάκα η οποία υπηρέτησε επί σειρά ετών τα ελληνικά σχολεία της Βαυαρίας, κατέχοντας τη θέση της διευθύντριας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μονάχου.

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 53 ετών ο Τρικαλινός Γιώργος Λύτρας από τους Ταξιάρχες.

Πέθανε ξαφνικά σε ηλικία μολις 54 ετών παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής, Τάκης Γκώνιας. Στην επίμαχο εμφολιαστική περίοδο [2021] ήταν προπονητής της Αιγυπτιακής Pyramids FC

Πέθανε ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς ο 55χρονος πατέρας 2 παιδιών Παναγιώτης Καραβατάκης επαγγελματίαςνστον αγροτικό τομέα από την Λέσβο 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία μολις 56 ετών η Αποστολία Βλάχου από την Λάρισα 

Πέθανε πρόωρα σε ηλικία 58 ετών ο Ααρών (Ερρίκος) Φεγγας από την Λάρισα 

Πέθανε πρόωρα ακόμα μια δημοσιογράφος η Πανδώρα Παφίλη από το δημοτικό ραδιόφωνο της Αθήνας 9.84 έπειτα από μια σκληρή και άνιση μάχη με τον καρκίνο. 

Πέθανε σε ηλικία 68 ετών πρώην στέλεχος του Πυροσβεστικού Σώματος, ο υποστράτηγος ε.α Μιλτιάδης Αναστασίου 

Πέθανε νωρίς ύστερα από ολιγοήμερη νοσηλεία ακόμα ένας εκπαιδευτικός και πατέρας 3 π;ιδιών στα 65 του χρόνια ο Αθανάσιος Φλωρόπουλος ο οποίος διετέλεσε επί σειρά ετών διευθυντής στο 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στημένο Μουντιάλ με διαιτητή τον …Λευκό Οίκο και το Ιράν αδικημένο

27/6/2026   -    21.18

Σιάτλ, Ηνωμένες Πολιτείες – Στο τελικό 1-1 με την Αίγυπτο το Ιράν αδικήθηκε κατάφωρα, όταν του ακύρωσαν κανονικό γκολ ως δήθεν οφσάιντ στο 93ο λεπτό.

Το Ιράν φάνηκε να έχει σφραγίσει τη νίκη και την αυτόματη πρόκριση όταν ο Σοτζά Χαλιλζαντέ βρήκε δίχτυα στις καθυστερήσεις, μόνο και μόνο για να ακυρωθεί το γκολ για οφσάιντ μετά από μια μακρά επανεξέταση του VAR. Λίγο αργότερα, ο Σαΐντ Εζατολαχί χτύπησε το οριζόντιο δοκάρι, καθώς η ομάδα του Αμίρ Γαλενοΐ συμβιβάστηκε με μια τρίτη συνεχόμενη ισοπαλία στον Όμιλο G.

Η Αίγυπτος προκρίθηκε στους 32 της φάσης μαζί με το Βέλγιο, ενώ το Ιράν πρέπει τώρα να περιμένει για να μάθει αν θα προκριθεί ως μία από τις καλύτερες ομάδες της τρίτης θέσης του τουρνουά.

Η Αίγυπτος σκόραρε πρώτη με τον Μαχμούντ Σαμπέρ μόλις πέντε λεπτά αργότερα, πριν ο Ραμίν Ρεζαεϊάν αποκαταστήσει την ισοφάριση εννέα λεπτά αργότερα. Νωρίτερα, ο τερματοφύλακας της Αιγύπτου, Μοστάφα Σομπέιρ, είχε εμποδίσει τον Ταρέμι από το σημείο του πέναλτι σε έναν αγώνα που είχε δραματικές αλλαγές μέχρι το τελικό σφύριγμα.

Υπήρχαν γκολ. Υπήρχαν αγαλλιάσεις και θλίψη. Υπήρχαν θορυβώδη πλήθη, αντιπαραθέσεις και συντροφικότητα. Υπήρχαν διαμαρτυρίες, πολιτική και παλαιστινιακές σημαίες. Υπήρχε ένα χαμένο πέναλτι. Υπήρχε χαρά. Υπήρχε απογοήτευση.

Η ισοπαλία 1-1 της Αιγύπτου με το Ιράν στο Σιάτλ στο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA την Παρασκευή τα είχε όλα. Το Ιράν εξακολουθεί να διεκδικεί την πρόκριση ως μία από τις οκτώ καλύτερες τρίτες ομάδες, ανάλογα με τα αποτελέσματα του Σαββάτου.

Το Ιράν έχασε ένα πέναλτι στο πρώτο ημίχρονο, αλλά ολόκληρος ο αγώνας ήταν γεμάτος δράση, με αμφίρροπες μάχες.

Ο οπαδός του Ιράν, Saeed Nassef, δήλωσε ότι ήταν απογοητευμένος με το αποτέλεσμα της Παρασκευής, αλλά ελπίζει ότι το Ιράν θα προκριθεί στους 32, όλα εξαρτώνται από τα αποτελέσματα των αγώνων της Κυριακής το βράδυ.

«Η ιρανική ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά. Αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες, αλλά είμαστε πραγματικά χαρούμενοι με τον τρόπο που έπαιξε», δήλωσε ο Nassef.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια ανάλαφρη ανταλλαγή ανάμεσα σε έναν Βρετανό παρουσιαστή ποδοσφαίρου και έναν υποστηρικτή της Γκάνας έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA

Ο Βρετανός παρουσιαστής παρατήρησε ότι «δεν υπήρχε ούτε ένας λευκός παίκτης στην ομάδα της Γκάνα. ”

Σε απάντηση, ο οπαδός της Γκάνα απάντησε με χιουμοριστικό τρόπο, "Πιθανώς επειδή η Γκάνα δεν αποίκισε ποτέ την Ευρώπη. ”

Το σχόλιο διαδόθηκε γρήγορα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με χιλιάδες να επαινούν το πνεύμα του οπαδού ενώ άλλοι συζητούσαν το ιστορικό πλαίσιο πίσω από την απάντηση.

Πολλοί χρήστες περιέγραψαν την παρατήρηση ως μια έξυπνη επιστροφή που αναδεικνύει την αποικιακή ιστορία της Αφρικής, ενώ άλλοι υποστήριξαν ότι αντανακλά ευρύτερες συζητήσεις για τη φυλή, την ταυτότητα και την εκπροσώπηση στο διεθνές ποδόσφαιρο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στο διάστημα των αμέσως προηγούμενων ημερών συνέβησαν δύο συνταρακτικά γεγονότα που σε οποιαδήποτε κανονική χώρα θα είχαν προκαλέσει αυτεπάγγελτη εισαγγελική παρέμβαση: Αφενός, η καταστροφή δημόσιας περιουσίας με τη μέθοδο της ανατίναξης, και, αφετέρου, η δημόσια ομολογία από διορισμένο κρατικό λειτουργό ότι συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα εμποδίζουν την εγκατάσταση μπαταριών αποθήκευσης ρεύματος, με αποτέλεσμα τη διαιώνιση της ληστείας εις βάρος του Έλληνα καταναλωτή και φορολογουμένου.

Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως σας τα περιέγραψα. Στις 18 Ιουνίου, χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή διαβούλευση με τους κατοίκους της περιοχής, η κρατική ΔΕΗ ανατίναξε τρεις γιγαντιαίους λειτουργικούς εκσκαφείς στο ορυχείο της Μαυροπηγής Πτολεμαΐδας και δύο μέρες αργότερα ο διορισμένος εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, ένας κύριος με κομψό μουστάκι, αποκάλυψε εξίσου κομψά στη διάρκεια παρέμβασής του σε συνέδριο για θέματα ενέργειας, ότι, σε αντίθεση με γειτονικές χώρες, το έργο της αποθήκευσης ενέργειας στην Ελλάδα που θα είχε ως αποτέλεσμα τον… εξανθρωπισμό στα τιμολόγια ρεύματος δεν προχωρά γιατί υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα (οι δυνάμεις προφανώς του περιβόητου καρτέλ) που επιθυμούν την παράταση του σημερινού καθεστώτος αφαίμαξης των Ελλήνων.

Κατανοώ ασφαλώς ότι οι εισαγγελείς στο ευνομούμενο βασίλειο του Μωυσή έχουν άλλες έγνοιες και προτεραιότητες. Κατά την ίδια έννοια και τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης δεν έδωσαν τη δέουσα αξία στα δύο συνταρακτικά -επαναλαμβάνω- γεγονότα που αποδεικνύουνότι το ενεργειακό σύστημα της χώρας έχει παραδοθεί σε μαφιόζους με λευκά κολάρα.

Για το σκάνδαλο της ανυπαρξίας αποθηκευτικής επάρκειας (μόλις 2%…) που οδηγεί στην εξαγωγή του πλεονάζοντος ρεύματος από τις ΑΠΕ σε εξευτελιστικές τιμές και την πανάκριβη επανεισαγωγή του τις ώρες υψηλής ζήτησης θα μιλήσουμε στο επόμενο, β’ μέρος, αυτής της μικρής έρευνας, όταν έρθει η ώρα να συγκρίνουμε την καταστροφική πολιτική της παρούσας κυβέρνησης με το αντίστοιχο κοινωφελές ενεργειακό μοντέλο της «πτωχής και υποανάπτυκτης» Βουλγαρίας που σέβεται τους πολίτες και τον μόχθο τους. Προς το παρόν, ας μείνουμε στο άλλο σκάνδαλο, την αψυχολόγητη ανατίναξη των γιγαντιαίων καδοφόρων εκσκαφέων στην Πτολεμαΐδα με μεθόδους Ανατολικής Γερμανίας όταν την κατέκτησε η αλήτικη Δυτική Γερμανία το 1990…

Το έγκλημα που αποφασίστηκε στα μουλωχτά παραλίγο να μείνει στην αφάνεια, αν δεν είχε την έξυπνη ιδέα να το… διαφημίσει η ίδια η ΔΕΗ βιντεοσκοπώντας το! Η ανατίναξη των εκσκαφέων προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και η κυβέρνηση επέλεξε αρχικά να την υποβαθμίσει μέσω της λαλίστατης αναπληρώτριας εκπροσώπου Τύπου Αλεξάνδρας Σδούκου, γνωστής και από τη θητεία της στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, η οποία απέδωσε την πρωτοβουλία στον επικεφαλής του τοπικού λιγνιτικού κέντρου. Κι αυτός με τη σειρά του, σε μια λιτή και μάλλον αμήχανη ανακοίνωση, διευκρίνιζε ότι τα μηχανήματα ήταν παροπλισμένα γιατί η λιγνιτική παραγωγή αποτελεί παρελθόν.

Το πρώτο ερώτημα που τίθεται εδώ είναι: ποιος αποφασίζει τον «θάνατο» λειτουργικών λιγνιτωρυχείων και την ταυτόχρονη καταστροφή του παραγωγικού εξοπλισμού που απαιτείται για τις εξορύξεις;

Για να μη σας κουράζω, η απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα συνοψίζεται στο πρόσωπο του σημερινού πρωθυπουργού. Αυτός, καθ΄υπαγόρευσιν ασφαλώς τρίτων που τον χρησιμοποίησαν ως τον χαζό της παρέας, αποφάσισε τον «ξαφνικό θάνατο» της λιγνιτικής παραγωγής. Της ίδιας που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ακόμη και ο ίδιος διαφήμιζε φανατικά ως συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας. Και το έπραξε με πάθος νεοφώτιστου ζηλωτή, ξενόδουλου και ξενομανή, εμφανίζοντας την απαλλαγή από τον λιγνίτη ως δείγμα… πολιτισμικής ανωτερότητας! Ότι τάχα φεύγουμε από τη βαλκανική μουτζούρα και γινόμαστε αληθινοί Ευρωπαίοι, πιο πράσινοι κι απ’ τους δασκάλους μας τους Γερμανούς (που κρατούν τα ορυχεία του λιθάνθρακα ορθάνοιχτα…).

Σε αυτόν ακριβώς τον μανιχαϊστικό φανατισμό εντάσσεται και η βιντεοσκόπηση της ανατίναξης των εκσκαφέων με διαταγή που ήρθε από πολύ ψηλά. Να δείξουμε στην κοινωνία την έμπρακτη αποκοπή από το «κακό λιγνιτικό παρελθόν» με τη μέθοδο της κατεδάφισης.

Το σόου της «κάθαρσης από τη μουτζούρα της υπανάπτυξης» είχε δυστυχώς διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που ανέμεναν οι εμπνευστές του. Η τοπική κοινωνία ξεσηκώθηκε, το έγκλημα πήρε διαστάσεις, το φάντασμα κάποιου ευσυνείδητου εισαγγελέα άρχισε να αχνοφαίνεται και η ΔΕΗ, με καθυστέρηση πέντε ολόκληρων ημερών, αναγκάστηκε να απαντήσει.

Δεν θα μείνω στο μακροσκελές κείμενο της απάντησης που δόθηκε στα πληρωμένα μέσα ενημέρωσης σαν σκονάκι. Γιατί απλούστατα, αφού επαναλαμβάνει όλα τα στερεότυπα περί «ασύμφορου» σε ό,τι αφορά τον λιγνίτη, αναλώνεται σε επιχειρήματα υπέρ της ανατίναξης των εκσκαφέων από αυτά που επιστράτευσαν όλες τις προηγούμενες μέρες τα κυβερνητικά τρολ στο διαδίκτυο. Ξέρετε τώρα… Τα μηχανήματα ήταν παλιά και παροπλισμένα, πιο πολύ θα στοίχιζε να τα αποσυναρμολογήσουμε, δεν πουλιούνται στην αγορά, θα κάνουμε διαλογή υλικού και αναμόρφωση του τοπίου, έτσι γίνεται και στο εξωτερικό κ.λπ. κ.λπ.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



MIA ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ" ΤΟΥ ΙΡΑΝ 

Η "Συνέλευση των Αρίστων" του Ιράν εξέδωσε μια άνευ προηγουμένου και σημαντική δήλωση προς υποστήριξη του Ανώτατου Ηγέτη, Σεΐντ Μοτζτάμπα Χαμενεΐ. . 

ΣΗΜ. Χρησιμοποίησα τηςν έκφραση "Συνέλευση των Αρίστων" μεταφράζοντας το "Assembly of Experts". Είναι το θρησκευτικό σώμα που εκλέγει τον ανώτατο ηγέτη του Ιράν. Τα μέλη του σώματος αυτού επίσης εκλέγονται από τον λαό.

***

Σε μια κρίσιμη επιστολή προς κυβερνητικούς αξιωματούχους, την οποία υπέγραψαν 62 από τα 86 μέλη του ανώτατου κληρικού οργάνου της χώρας, η Συνέλευση καλεί τους διαπραγματευτές να σεβαστούν τις «κόκκινες γραμμές» του Ηγέτη. Η δήλωση έχει ως εξής:

1. Καλούμε, λαμβάνοντας υπόψη τις εμπειρίες από προηγούμενες καταστροφικές διαπραγματεύσεις, τους διαπραγματευτές να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί απέναντι στα τεχνάσματα του δόλιου και κακόβουλου εχθρού και να λάβουν υπόψη ότι η τήρηση των «κόκκινων γραμμών» του Ηγέτη αποτελεί θρησκευτική υποχρέωση, ενώ η παραβίασή τους δεν επιτρέπεται κάτω από καμία περίσταση.

2. Τονίζουμε την ανάγκη να επιδιώξουμε εκδίκηση για το μαρτύριο του αγαπημένου μας Ηγέτη και ότι ο Τραμπ και ο Νετανιάχου πρέπει να λογοδοτήσουν με κάθε απαραίτητο μέσο.

3. Οποιαδήποτε παραβίαση του Μνημονίου Κατανόησης (MoU) πρέπει να αντιμετωπίζεται αμέσως. Ως εκ τούτου, λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη παραβίαση της εκεχειρίας από το σιωνιστικό καθεστώς στο Λίβανο και την αποτυχία αποχώρησης από τα κατεχόμενα εδάφη, το άνοιγμα του Στενού του Ορμούζ αντιβαίνει στις υποχρεώσεις των αξιωματούχων και θεωρείται σοβαρό στρατηγικό λάθος, το οποίο θα ενθαρρύνει μόνο τον εχθρό να συνεχίσει την παραβίαση της συμφωνίας.

4. Σας υπενθυμίζουμε εκ νέου ότι, σύμφωνα με τις δεσμευτικές οδηγίες του Ανώτατου Ηγέτη, τα πυρηνικά δικαιώματα της χώρας δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο συζήτησης ή αμφισβήτησης και πρέπει να εξαιρούνται πλήρως από τις διαπραγματεύσεις.

5. Η ανάληψη του ελέγχου του Στενού του Ορμούζ, η λήψη αποζημίωσης για τις πολεμικές ζημίες, η αποδέσμευση των δεσμευμένων περιουσιακών στοιχείων, η άρση όλων των κυρώσεων και η απόσυρση των αμερικανικών δυνάμεων από την περιοχή αποτελούν απαραβίαστα αιτήματα του Ανώτατου Ηγέτη και του λαού, τα οποία πρέπει να επιδιωχθούν. Οποιαδήποτε αμέλεια ως προς αυτό θα αντιμετωπιστεί με σφοδρή αντίδραση του έθνους.

6. Οι αξιωματούχοι πρέπει να αποφεύγουν οποιεσδήποτε δηλώσεις που κάνουν τον εχθρό να γίνεται πιο αλαζονικός και παρουσιάζουν τη χώρα ως αδύναμη και ανίσχυρη. Ειδικά, δεδομένου ότι η αντίσταση των αυτοθυσιαζόμενων πολεμιστών μας έχει οδηγήσει την αλαζονική Αμερική στην απόγνωση, δεν πρέπει να γίνονται δηλώσεις που υπονοούν την αδυναμία ή την έλλειψη ισχύος της χώρας.

7. Όλοι, και ιδίως οι αξιότιμοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, γνωρίζουν ότι στο σύστημα του Wilayat Al-Faqih (Κηδεμονία του Νομομαθούς), η γνώμη και η άποψη του Ηγέτη είναι η τελική λέξη, και όταν ενημερώνονται για την οριστική του γνώμη, κανένας αξιωματούχος δεν μπορεί ούτε πρέπει να ενεργεί αντίθετα προς αυτήν.

8. Με βάση όλα τα στοιχεία, ο εχθρός απλώς αναζητά μια ευκαιρία να αναπτύξει επιπλέον δυνάμεις και να κερδίσει χρόνο για ορισμένα ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων των επικείμενων ενδιάμεσων εκλογών. Μετά από αυτό, θα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα νέας επίθεσης, και τα ζητήματα που τέθηκαν στο MoU θα πρέπει να επιλυθούν εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών των 30 και 60 ημερών.

9. Ζητούμε από τον αγαπητό λαό να συνεχίσει την αταλάντευτη παρουσία του στους δρόμους, και ενώ διατηρεί την ιερή ενότητα και αποφεύγει οποιαδήποτε ενέργεια που διαταράσσει αυτή την ενότητα, δεν πρέπει να δίνει σημασία στα διχαστικά λόγια ορισμένων αδαών ανθρώπων που επιδιώκουν να περιορίσουν αυτή τη θεία αποστολή. Η παρουσία του λαού είναι απαραίτητη και αποφασιστική, για όσο διάστημα ο Ανώτατος Ηγέτης το κρίνει απαραίτητο.

10. Η Συνέλευση των Αρίστων, ως ταπεινοί υπηρέτες και μέρος του λαού, θα παραμείνει στο πλευρό της αξιότιμης Ηγεσίας και ολόκληρου του έθνους, ευχόμενη επιτυχία στους σεβαστούς κυβερνητικούς αξιωματούχους, αναμένοντας την εκπλήρωση των όρων και των υποσχέσεων, και θα εκπληρώσει το θρησκευτικό της καθήκον όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά από πολυετή συστηματική απώλεια κάθε εργατικής κατάκτησης...μετά από διάλυση του οικογενειακού και κοινωνικού ιστού με "δάσκαλο" πλέον τις απρόσωπες κι επικίνδυνες μημονιακές κυβερνήσεις.. με εξαθλιωμένα νοικοκυριά - κατά πλειονότητα ηλίθιων δεξιών κατοίκων χειροκροτητών των λαμόγιων-και ανύπαρκτο κίνημα αντίστασης - με κύριους υπεύθυνους γι' αυτό τα ρεφορμιστικά πουλημένα τζιφρεϊκα τομάρια.. συστηματίες μκοτρεφόμενους κι εκλογικοεπιχορηγοφάγους.. εξακολουθεί η κάθετη πτώση και της παραμικρής πολιτικής αξιοπρέπειας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια σκηνή που ραγίζει την καρδιά και αντικατοπτρίζει τον πόνο ενός ολόκληρου λαού. 

 Δυο κοριτσάκια στέκονται μόνα απέναντι στις ισραηλινές δυνάμεις κατοχής και με δάκρυα στα μάτια, αποχαιρετούν ένα κομμάτι της ψυχής τους: τον αδελφό τους, μόλις 10 ετών. 

 Στα δέκα του χρόνια, το πιο βαρύ φορτίο ενός παιδιού θα έπρεπε να είναι η σχολική του τσάντα. Κι όμως, σήμερα οδηγείται προς το άγνωστο, αφήνοντας πίσω τις αδελφές του, που δεν ακούει τίποτε άλλο παρά τις σπαρακτικές κραυγές και τα δάκρυά τους. 

 «Με ποιο δικαίωμα σάς στερούν την παιδική ηλικία από την ίδια την κούνια σας;» 

 Αυτά τα δάκρυα δεν είναι απλώς νερό. Είναι μηνύματα αντοχής, γεννημένα μέσα στην καταπίεση. Είναι μια ζωντανή υπενθύμιση ότι σε κάθε παλαιστινιακό σπίτι υπάρχει μια ατέλειωτη ιστορία πόνου, αλλά και μια δύναμη ψυχής που επιμένει να στέκεται όρθια, ακόμη και μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες.  

Κάθε παιδί αξίζει να μεγαλώνει με ασφάλεια, αξιοπρέπεια και ελπίδα.

https://www.facebook.com/reel/1024865730003382?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σαν σήμερα 28 Ιουνίου 1899, ακριβώς στις 8 το πρωί, οι Βρετανοί αποικιοκράτες εκτελούν με απαγχονισμό τον Ολογκμποσέρε, στρατιωτικό ηγέτη και πολεμιστή του Βασιλείου του Μπενίν (σημερινή νότια Νιγηρία), ο οποίος είχε διεξαγάγει ανταρτοπόλεμο εναντίον τους επί δύο χρόνια.

Το 1896-1897 οι Βρετανοί επιδίωκαν να θέσουν υπό τον έλεγχό τους το πλούσιο σε φοινικέλαιο και ελεφαντόδοντο Βασίλειο του Μπενίν, ένα από τα ισχυρότερα και πλέον ανεπτυγμένα κράτη της Δυτικής Αφρικής, γνωστό για τη διοικητική του οργάνωση και τα περίφημα χάλκινα έργα τέχνης του, τα λεγόμενα Μπρούντζινα του Μπενίν.

Το Βασίλειο διατηρούσε σημαντικό βαθμό ανεξαρτησίας και ο βασιλιάς του, ο Όμπα, αντιστεκόταν στις πιέσεις για πλήρες άνοιγμα του εμπορίου.

Τον Ιανουάριο του 1897, ο Βρετανός αναπληρωτής πρόξενος Φίλιπς οργάνωσε αποστολή προς την πρωτεύουσα του Μπενίν.

Ο Όμπα είχε ενημερώσει ότι δεν ήταν κατάλληλη στιγμή για επίσκεψη, καθώς τελούνταν θρησκευτικές τελετές.

Παρ' όλα αυτά, ο Φίλιπς προχώρησε. Σε επιστολή του προς το Βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών είχε μάλιστα αφήσει να εννοηθεί ότι η επίσκεψη θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για την απομάκρυνση του Όμπα.

4 Ιανουαρίου 1897, η αποικιοκρατική αποστολή, αποτελούμενη από περίπου 250 άτομα (Ευρωπαίους αξιωματούχους, Αφρικανούς μεταφορείς και συνοδούς), δέχθηκε επίθεση κοντά στην πόλη.

Ο Φίλιπς, επτά ακόμη Βρετανοί και μεγάλος αριθμός Αφρικανών συνοδών και μεταφορέων, σκοτώθηκαν.

Οι Βρετανοί απέδωσαν σημαντικό ρόλο στην επίθεση στον πολεμικό αρχηγό Ολογκμποσέρε και οργάνωσαν άμεσα "τιμωρητική" εκστρατεία του Μπενίν τον Φεβρουάριο του 1897.

Η πρωτεύουσα του Μπενίν καταλήφθηκε και πυρπολήθηκε, χιλιάδες έργα τέχνης λεηλατήθηκαν.

Μέχρι σήμερα, τα περίφημα Μπρούντζινα του Μπενίν βρίσκονται διασκορπισμένα σε μουσεία της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες επαναπατρισμού τους.

Ο Όμπα εξορίστηκε (όπως ήταν απο την αρχή το σχέδιο των Βρετανών) και το Βασίλειο ενσωματώθηκε στην αποικιακή διοίκηση.

Όμως ο Ολογκμποσέρε αρνήθηκε να παραδοθεί.

Για περίπου δύο χρόνια οργάνωσε ομάδες αντίστασης, διεξήγαγε επιθέσεις κατά Βρετανικών αποσπασμάτων και προσπάθησε να διατηρήσει εστίες αντίστασης στις αγροτικές περιοχές.

Συνελήφθη από τις Βρετανικές αρχές και εκτελέστηκε διά απαγχονισμού στις 28 Ιουνίου 1899.

"Βάρβαρος", "ληστής" και "στασιαστής" για τους Βρετανούς αποικοκράτες, ο Ολογκμποσέρε θεωρείται μια από τις σημαντικότερες μορφές της πρώιμης αντι-αποικιακής αντίστασης στη Δυτική Αφρική για πολλούς ιστορικούς της Νιγηρίας.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας ανέβηκε χθες σε ένα από τα 4 πλήρως ρωσικά-με ρωσικούς κινητήρες και ρωσικά συστήματα ναυτιλίας και αισθητήρες-επιβατηγά αεροσκάφη, το MC-21 της Yakovlev. Τα άλλα τρία είναι το TU-214 της Tupolev-που έχει ήδη πιστοποιηθεί για χρήση,- το SJ-100 επίσης της Yakovlev και το ελικοφόρο Il-114 της Ilyushin.

Σημειωτέον πως όλα τους ήταν υπαρκτές σχεδιάσεις, που προφανώς επιλέχθηκαν προκειμένου η Ρωσία να παύσει το συντομότερο δυνατό να εξαρτάται από δυτικής παραγωγής αεροσκάφη και τα ανταλλακτικά τους. 

Όπως καταλαβαίνετε δε, η εξέλιξη αυτή τόσο σύντομα και ενώ διεξάγεται πόλεμος και η χώρα έχει αποκοπεί πλήρως από κρίσιμες δυτικές αεροναυπηγικές τεχνολογίες, αποτελεί έπος και άθλο, αντάξιο της τεράστιας ρωσικής παράδοσης στην αεροδιαστημική τεχνολογία.

Και σίγουρα μεγάλη ήττα για τα δυτικά συμφέροντα και συγκεκριμένα την Μπόινγκ και την Αιρ Μπας, που μέσα στα επόμενα χρόνια θα δεχθούν σημαντικό ανταγωνισμό από τις ρωσικές εταιρείες, ιδίως αναφορικά με χώρες πελάτες που θελουν όσο το δυνατόν μικρότερη εξάρτηση από τη Δύση ως προς τις αεροπορικές μεταφορές τους. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παιδια μην ειστε αφελεις.....

To τομαρι Αλ6ς Τζιφρας υπαρχει ως δωσιλογος συνειδησης...εκτελεστης συμβολαιων ειναι, μην χανετε τα λογια σας καιμην εχετε ψευδαισθησεις....και μην δημιουργειτε αυταπατες οτι κατι μπορει να αλλαξει, οτι επιδεχεται διορθωσης.....ειναι επιλογη του αυτη η τακτικη, ειναι χαρακτηρας...

Προσεξτε του δινετε εστω ενα ψεφτοαλλοθι, εκτος αν αυτος ειναι ο σκοπος σας ?!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έρευνα αγοράς : Οι καλύτερες ισραηλινές εταιρείες για την ανατροπή εκλογών 

“Οδηγός αγοράς για επίδοξους… δικτάτορες.

Καθώς πολλαπλασιάζονται σε όλο τον κόσμο τα περιστατικά εταιρειών από το Ισραήλ που παρεμβαίνουν, με το αζημίωτο, σε εκλογικές αναμετρήσεις, παρουσιάζουμε τον απόλυτο οδηγό αγοράς για επίδοξους… δικτάτορες.

Διασυνδέσεις με πρωθυπουργούς και προέδρους. Τεχνογνωσία στον χώρο των μυστικών υπηρεσιών. Δημιουργία δεκάδων χιλιάδων ψεύτικων προφίλ. Στοχευμένες επιχειρήσεις δολοφονίας χαρακτήρα πολιτικών και εισαγγελέων.

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν πλέον ισραηλινές εταιρείες σε πολιτικούς και κόμματα πριν από τις εκλογές είναι τόσα πολλά ώστε γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τον καταναλωτή να πάρει τις κατάλληλες αποφάσεις. Η παρακάτω συνοπτική παρουσίαση θα σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη εταιρεία για τη δική σας δημοκρατική εκτροπή



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Κεντρική Διοίκηση των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ (CENTCOM) ανακοίνωσε ένα νέο κύμα αεροπορικών επιθέσεων κατά του Ιράν.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ακόμη μια αθωωτική απόφαση υπερ του γιατρού Δρ. Kirk Moore από τις ΗΠΑ, ενός ΗΡΩΑ που χορηγούσε «ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ» κανοντας φυσιολογικό ορό αντί για το επιβληθέν πειραματικό σκεύασμα C o v i d για να σώσει ανθρώπινες ζωέςΆξιος!

Η ανάρτηση από τον γιατρό Δημήτριος Γάκης 

-ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ εναντίον του Δρ. Kirk Moore, ΗΠΑ, ενός ΗΡΩΑ που χορηγούσε «ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ» κανοντας φυσιολογικό ορό αντί για το επιβληθέν πειραματικό σκεύασμα C o v i d». 

ΕΙΠΕ: 

-«Απλώς έκανα το σωστό. Δεν μπορείς να ζητήσεις τη συγκατάθεση των ανθρώπων όταν δεν ξέρεις τι τους χορηγείται»

-Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών διέταξε την απόσυρση των κατηγοριών στην υπόθεση του Δρ. Κερκ Μουρ. 

-ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ 

-Ο Δρ. Μούρ ΕΣΩΣΕ πάρα πολλούς από ένα ατελώς μελετημένο σκεύασμα με πολλές επιπλοκες 

-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ που σεβάστηκε την αντίρρηση των πολιτών στην υποχρεωτικότητα!Ήρωας!

Σχολιο.- Μπράβοοοοο 

ΒΑΡΑΤΕ ΑΛΎΠΗΤΑ τα ΝΕΟΤΑΞΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξέρετε πόσοι νεαροί Γερμανοί προσφέρθηκαν να στρατευθούν εθελοντικά μετά την αποστολή επιστολών του γερμανικού κράτους σε 300.000 απ' αυτούς; 

530...Ναι, καλά διαβάσατε. 530 εθελοντές τερμινέιτορ κατά των Ρώσων χάριν της Ούρσουλας και του γερμανικού κεφαλαίου...

Και σημειωτέον, με την προπαγανδιστική μηχανή της Γερμανίας να βαράει τριπλοβάρδια επί χρόνια πολλά προκειμένου να εγκεφαλοπλύνει το γερμανικό πληθυσμό κατά της Ρωσίας και με πολύ δελεαστικά οικονομικά πακέτα για κάθε νέο στρατευμένο εν μέσω σοβαρής εργασιακής και μισθολογικής κρίσης στη Γερμανία.

Μένουν στις βαρύγδουπες δηλώσεις και τους αριθμούς στα χαρτιά. 

Το κυριότερο και πιο απαραίτητο για να πείσεις έναν λαό για πόλεμο και τις θυσίες αυτού, είναι μία ιδέα, ένας σκοπός.

Και είναι προφανές πως ο υποτιθέμενος κίνδυνος της Ρωσίας δεν είναι επαρκής για να προθυμοποιηθεί για αυτές, ιδίως, ο σύγχρονος Γερμανός και Δυτικός γενικότερα που δεν  έχει πάει στρατό (ο στρατός είναι επαγγελματικός εδώ και κάποιες δεκαετίες), ζει στην εργασιακή ανασφάλεια και στην κόλαση, και του ζητάνε να πάει να σκοτωθεί για τα συμφέροντα των βιομηχάνων των τραπεζιτών και των χρηματιστών.

Και με το δίκιο του ο Γερμανός λέει, είναι όλα αρλούμπες.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η  ελληνική κυβέρνηση πρωτοστατεί εκ νέου σε επιθετικές κινήσεις κατά της  Ρωσίας και των συμμάχων της, τώρα και στην Υπερκαυκασία! Η  Αρμενία φιλοξενεί τα στρατιωτικά γυμνάσια «Eagle Partner 2026» από τις 17 έως τις 25 Ιουνίου με στρατεύματα από τις  ΗΠΑ, τη  Γαλλία και την  Ελλάδα [Πληροφορία από Εφημερίδα Horizon Weekly (Horizon Media / ΕΡΕΒΑΝ)] — 

Συνολικά, αναμένεται να συμμετάσχουν 343 στρατιωτικοί. Η Αρμενία θα εκπροσωπηθεί από 250 στρατιώτες της ειρηνευτικής της ταξιαρχίας. Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα αποστείλουν 58 στρατιωτικούς από το Στρατό των ΗΠΑ στην Ευρώπη και την Αφρική και την Εθνοφρουρά του Κάνσας, ενώ η Γαλλία θα συνεισφέρει 24 στρατιώτες και η Ελλάδα 11.

Οι ασκήσεις θα περιλαμβάνουν εκπαίδευση σχετικά με την «προετοιμασία και την εκτέλεση ειρηνευτικών καθηκόντων»  ...

Οι φετινές ασκήσεις «Eagle Partner» σηματοδοτούν μια αξιοσημείωτη ένταση στις σχέσεις με την Ρωσία, συνεργασία με το καθεστώς της χούντας του Κιέβου και στενές σχέσεις με ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πριν από 5 χρόνια ρώτησα το CNN: «Τι θα ήταν ο αραβικός κόσμος σήμερα αν η ιστορία και η ανάπτυξή του δεν είχαν καταστραφεί από τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις;» Ο ιμπεριαλισμός χώρισε την περιοχή, επέβαλε καθεστώτα και αντιτάχθηκε στην επιθυμία τους για ενότητα και δημοκρατία. Ακόμα και τώρα, ο ιμπεριαλισμός συνεχίζει την ανάμειξή του.

https://x.com/jjz1600/status/2071022490541813930/video/1

Σχολιο.- Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τις επεμβάσεις των ΗΠΑ στον αραβικό κόσμο.

Απάντηση: Οι αραβικές χώρες θα ήταν ισότιμες με τις δυτικές χώρες.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τι απέγινε ποτέ η μυστηριώδης υπόθεση των 3 νεαρών Ουκρανών «Μοντέλων» και του κ. Στάρμερ;

Λοιπόν, όπως είχε δοθεί από το BBC, το έπαιξε και «Βρήκε μια ρωσική συνωμοσία», κάτι που ο δικαστής αγνόησε;

Η αλήθεια είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα, όπως έγραψε ο/η  @KitKlarenberg

https://x.com/BowesChay/status/2071209411146564039



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η απάτη με την «αυξανόμενη παλίρροια αντισημιτισμού» αποκαλύφθηκε για άλλη μια φορά. Οι εισαγγελείς της Φλόριντα ζητούν σημαντική ποινή φυλάκισης για τον Ισραηλινό Μάικλ Ρον Ντέιβιντ Κάνταρ, ο οποίος καταδικάστηκε για *χιλιάδες ψευδείς απειλές* εναντίον εβραϊκών κοινοτικών κέντρων, σχολείων και αεροπορικών εταιρειών.

https://x.com/timand2037/status/2071007768937398491



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πριν από 33 χρόνια, στις 27 Ιουνίου 1993, η Ιρακινή καλλιτέχνιδα Λέιλα Αλ-Ατάρ δολοφονήθηκε στη Βαγδάτη. Το σπίτι της καταστράφηκε από δύο πυραύλους που εκτόξευσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η επίθεση φέρεται να ήταν αντίποινα αφού η Λέιλα δημιούργησε ένα διάσημο μωσαϊκό στο οποίο αποκαλούσε τον Μπους «εγκληματία».

https://x.com/historia_pensar/status/2070903858293768446



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σχολεία, νοσοκομεία, κέντρα πολιτικής προστασίας, ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία. Όλα μετατράπηκαν σε ερείπια. Η ανταπόκριση της δημοσιογράφου Nada Maucourant Atallah από τον νότιο Λίβανο αποκαλύπτει το μέγεθος της τεράστιας καταστροφής από τους Ισραηλινούς .

https://x.com/JohnToyp/status/2070768015583408363/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Για να αποκτήσει το Ισραήλ πυρηνικά όπλα, έπρεπε να πουλάμε κλεμμένα μαύρα μωρά σε αμερικανικές οικογένειες, όπου διεξήγαγαν ιατρικά πειράματα πάνω τους. Τώρα το Ισραήλ έχει τόση πυρηνική ενέργεια που θα μπορούσε να εξαλείψει ολόκληρο τον κόσμο σε ένα λεπτό».

Ο Γιόζεφ Μιζράχι, ένας Σιωνιστής ραβίνος, αφηγείται πώς οι Σιωνιστές έκλεψαν χιλιάδες εβραϊκά μωρά από την Υεμένη από τις αρχές της δεκαετίας του 1950 και μετά, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας με τις ΗΠΑ για την απόκτηση πυρηνικών όπλων, και καυχιέται για τα αποτελέσματα αυτής της ύποπτης συμφωνίας.

Λίγοι το γνωρίζουν, αλλά χιλιάδες νεογέννητα μωρά και παιδιά Υεμενιτών μεταναστών στο Ισραήλ εξαφανίστηκαν λίγο μετά τη γέννησή τους κατά τα πρώτα χρόνια της σιωνιστικής εισβολής στην Παλαιστίνη. Το μυστήριο ονομάστηκε «Υπόθεση των Παιδιών των Υεμενιτών».

Αν και υπάρχουν περισσότερες από 1.000 περιπτώσεις επίσημα καταγεγραμμένες, ο αριθμός των αγνοούμενων παιδιών θα μπορούσε να φτάσει τα 4.500, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις.

Ορισμένες οικογένειες μεταναστών αναφέρουν ότι, αμέσως μετά τη γέννηση των παιδιών τους, οι σιωνιστικές αρχές τους είπαν ότι τα νεογέννητά τους είχαν πεθάνει ξαφνικά. Άλλοι διατάχθηκαν να αφήσουν τα άρρωστα παιδιά τους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και, όταν επέστρεψαν για να τα παραλάβουν, τους είπαν ότι είχαν μεταφερθεί σε νοσοκομεία και ότι δεν τα ξαναείδαν ποτέ.

Τα απαχθέντα παιδιά ανήκαν κυρίως σε φτωχούς μετανάστες από τη Μέση Ανατολή, πολλοί από αυτούς μάλιστα Άραβες Εβραίοι, οι οποίοι θεωρούνταν από τους Σιωνιστές «αμόρφωτοι, φτωχοί και λιγότερο θρησκευόμενοι από τους λευκούς Ευρωπαίους Εβραίους (Ασκενάζι)».

Οι οικογένειες μεταναστών κατήγγειλαν επί δεκαετίες ότι οι Σιωνιστικές αρχές απήγαγαν τα μωρά τους και τα πουλούσαν σε άτεκνους Ευρωπαίους Εβραίους, τόσο στο Ισραήλ όσο και στο εξωτερικό, αν και άλλοι, όπως ο Σιωνιστής ραβίνος Γιόζεφ Μιζράχι, επισημαίνουν ότι πολλά υποβλήθηκαν σε ιατρικές εξετάσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Παρά τις εκκλήσεις των οικογενειών των κλεμμένων μωρών για διερεύνηση, οι κατηγορίες αρνήθηκαν οι Σιωνιστές επί δεκαετίες, μέχρι το έτος 2016, όταν ο ίδιος ο Νετανιάχου παραδέχτηκε την μη συναινετική απαγωγή μόνο «εκατοντάδων» παιδιών από τις οικογένειές τους.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2071089840712544693/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γνωρίστε τον Liav Goldstein, τον άνθρωπο που επιβλέπει την πείνα και τα βασανιστήρια στα ισραηλινά στρατόπεδα συγκέντρωσης, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της Haaretz.

Κάντε τον διάσημο.

https://x.com/the_andrey_x/status/2070784329781846390



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 2007, ο Εβραίος συγγραφέας Ariel Toraff έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Αιματηρό Πάσχα». Αφού μελέτησε χρόνια παλιά δικαστικά αρχεία, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εβραϊκή τελετουργική θυσία ήταν πιθανώς πραγματικότητα. Αυτό προκάλεσε άμεση οργή, με αποτέλεσμα το βιβλίο να αποσυρθεί.

https://x.com/jakeshieldsajj/status/2070934158503981369

Είναι κατά συρροή δολοφονικοί ψυχοπαθείς θρησκευτικοί υποστηρικτές του θανάτου και δεν θα σταματήσουν ΠΟΤΕ μέχρι να λογοδοτήσουν ΚΑΘΕ ένας από αυτούς. Δεν μπορούμε να τους επιτρέψουμε να αφομοιωθούν ειρηνικά όταν απολαμβάνουν ατιμωρησία για δολοφονίες, γενοκτονία, προδοσία, εγκλήματα πολέμου, κλοπή χρημάτων του έθνους και των πολιτών, διεξάγοντας ατελείωτους πολέμους για κερδοσκοπία, χρηματοδοτώντας τελικά τον λαό, ενώ εκατομμύρια έχουν πεθάνει στις σατανικές τελετουργικές θυσίες τους στους δαιμονικούς αφέντες που παραδέχονται ανοιχτά ότι υπηρετούν.

Δεν θα τους ψηφίσουμε για να αποχωρήσουν. Μόνο με δικαιοσύνη, νομιμότητα και επιστροφή στις αρχές «στον Θεό εμπιστευόμαστε, ένα έθνος υπό τον Θεό» θα δούμε το τέλος της τοκογλυφίας,  του χάους, της θλίψης, της δυστυχίας και της συμφοράς.

https://x.com/Andromeda11711/status/2071024990066299332



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπορεί κάποιος να το καταρρίψει αυτό; Λίγα λεπτά πριν από τον σεισμό στη Βενεζουέλα. Αρκετές ακτίνες λέιζερ σαρώνουν το έδαφος από κάτω για να εντοπίσουν το ακριβές σημείο όπου θα συγκεντρώνουν όλη τους την ενέργεια για να προκαλέσουν τη ρήξη του ρήγματος και να πυροδοτήσουν τον σεισμό. Είναι πραγματικοί πυροκροτητές. Αυτό είναι ένα όπλο.

https://x.com/Alessia_ing/status/2071227413623648360/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συμφωνία SOFA Ελλάδας- Ισραήλ 2015.Αντίστοιχες -ελάχιστες-έχουν υπογραφεί με ΗΠΑ και ΕΕ.

Πλαίσιο για στάθμευση και δραστηριότητα του Ισραήλ στην Ελλάδα , κοινές ασκήσεις, εκπαίδευση κλπ Διευκολύνει υλοποίηση στρατιωτικής εταιρικής σχέσης. Παρέχει νομική κάλυψη- ασυλία, είσοδο χωρίς διαβατήριο

των ισραηλινών αξιωματικών,ρυθμίσεις για είσοδο στρατιωτικού υλικού χωρίς περιορισμούς,παράλληλη δικαιοδοσία της αποστέλλουσας χώρας … ήταν η πρώτη φορά που το Ισραήλ υπέγραφε μια τέτοια συμφωνία με ευρωπαϊκή χώρα.. Επέτρεψε την εντατικοποίηση κοινών ασκήσεων με το Ισραήλ ,εντός Ελλάδος.

https://x.com/Anixiv/status/2071165444484952121



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο πρώην Βρετανός βουλευτής Άντριου Μπρίτζεν προειδοποιεί ότι η παγκόσμια εφαρμογή των απαγορεύσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για άτομα κάτω των 16 ετών αποτελεί μια προσπάθεια επιβολής της ψηφιακής ταυτότητας από την πίσω πόρτα, υπό την αιγίδα της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ.

«Το ανησυχητικό είναι ότι όλες οι κυβερνήσεις μας βρίσκονται ξανά σε αδιέξοδο».

«Δεν μπορούν να εφαρμόσουν την Ατζέντα 2030 χωρίς ψηφιακή ταυτότητα».

«Είναι σαφές ότι οι κυβερνήσεις μας την εφαρμόζουν με τεχνάσματα».

https://x.com/wideawake_media/status/2071208243599225228/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βλαντιμίρ Πούτιν: «Η Δύση διοικείται από Εβραίους σατανικούς παιδεραστές. Θέλουν να ομαλοποιήσουν την παιδεραστία».

Ο πραγματικός εχθρός ΔΕΝ είναι η Ρωσία, η Κίνα, το Ιράν ή η Βόρεια Κορέα!

Η Ρότσιλντ-Χαζαρική Μαφία είναι ο πραγματικός εχθρός της ειρήνης...

https://x.com/iluminatibot/status/2052946727980966032/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Οι Εβραίοι ΕΛΕΓΧΟΥΝ τα ΜΜΕ»

Γιατί οι Times of Israel ΔΙΑΓΡΑΨΑΝ αυτό το συγκεκριμένο άρθρο του 2012;

Πραγματικά δεν θέλουν να το δει ο κόσμος, έτσι δεν είναι;

https://x.com/AyshaSusmaz/status/2071005548603224208



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ 

Ένας 60χρονος Γερμανός ιδιοκτήτης καταστήματος μόλις καταδικάστηκε σε έξι μήνες φυλάκιση για μια πινακίδα που απαγόρευε την είσοδο σε Σιωνιστές Ισραηλινούς. Η Γερμανία έπεσε.

https://x.com/Parodyjeffx/status/2071042062938468838



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεν νομίζω ότι κάποιος θα επιβιώσει τελικά στη Λωρίδα της Γάζας. Το Ισραήλ συνεχίζει τη σφαγή. Αυτός ο βομβαρδισμός βρίσκεται 500 μέτρα μακριά από τη σκηνή μου στο Ντέιρ αλ-Μπαλάχ.

https://x.com/Medo198518/status/2070956710974423450/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το NBC News αποκαλύπτει μια τεράστια συγκάλυψη.

Ο δισεκατομμυριούχος Λίον Μπλακ απέκρουσε το Κογκρέσο σχετικά με την καταβολή του εντυπωσιακού ποσού των 160 εκατομμυρίων δολαρίων στον Τζέφρι Έπσταϊν μετά τη φυλάκιση του Έπσταϊν!

Το κατεστημένο της ελίτ είναι τρομοκρατημένο.

Ο Μπλακ κρύβει απεγνωσμένα μυστικές συμφωνίες μη εμπιστευτικότητας για να προστατεύσει το βαθύ κράτος!

https://x.com/FurkanGozukara/status/2071003326972404085/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Η περήφανη πορεία του Ιράν στο παγκόσμιο κύπελλο σταμάτησε το ξημέρωμα σήμερα. Αποκλείστηκε στην κόψη του ξυραφιού, παντελώς παράνομα.

-Τα 2 κωμικοτραγικώς ακυρωμένα γκολ με Βέλγιο και Αίγυπτο ξεσήκωσαν διαμαρτυρίες φιλάθλων και ποδοσφαιρανθρώπων όλο τον κόσμο, αυτό που λέμε πως «είδαν και οι τυφλοί».

-Δεν τους επιτράπηκε στην αποστολή του Ιράν να φιλοξενηθεί στις ΗΠΑ, πηγαινοερχόντουσαν στη χώρα μέσω του Μεξικού, μια μεγάλη ταλαιπωρία για την ομάδα. Στο αεροδρόμιο πολύωροι έλεγχοι και άλλα καψόνια, κυρίως κατά του Ταρέμι, του αρχηγού της ομάδας, ο οποίος μάλιστα υπηρέτησε το 2010–2012 στο Ναυτικό του Σώματος των Φρουρών της Επανάστασης, τίποτα τυχαίο.

-Κατάφεραν λοιπόν να αποκλείσουν με μαύρο τρόπο την περήφανη αυτή χώρα, με παίκτες λιοντάρια, που παρότι οι περισσότεροι είναι εντελώς άγνωστοι ακόμα και σε όσους από εμάς αγαπάμε το ποδόσφαιρο, έδωσαν 3 εξαιρετικές παραστάσεις απέναντι σε όλες τις πιθανότητες, κόντρα σε Βέλγιο, Αίγυπτο και Νέα Ζηλανδία, φεύγοντας αήττητοι με 3 ισοπαλίες. 

-Μακάρι να ήταν πολλοί περισσότεροι ποδοσφαιριστές σαν τον Ταρέμι, αλλά και τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, δίχως φόβο να μιλήσουν μέσα από την καρδιά τους. Μόνο συγχαρητήρια και περηφάνια. 

-Αυτά που συνέβησαν κατά του Ιράν από τις ΗΠΑ-FIFA δεν έχουν ξανασυμβεί ποτέ στην ιστορία του παγκοσμίου κυπέλλου.

-Το γράμμα των Ιρανών παικτών μετά τον αγώνα με την Αίγυπτο:

«Ερχόμαστε από το Ιράν. Από μια γη που εδώ και χιλιάδες χρόνια βάζει την τιμή πάνω από τη νίκη.

Για εμάς, το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο ένας αγώνας για το αποτέλεσμα· είναι μια δοκιμασία χαρακτήρα.

Ίσως οι βαθμοί να μπορούν να κερδηθούν με πολλούς τρόπους, όμως ο σεβασμός όχι.

Ίσως μια ομάδα να προκριθεί από έναν όμιλο, όμως μόνο με δικαιοσύνη και τιμή μπορεί να σταθεί περήφανα απέναντι στην ιστορία.

Το fair play δεν είναι απλώς μια γραμμή στους κανονισμούς του ποδοσφαίρου· είναι η ψυχή του παιχνιδιού.

Ευχαριστούμε το Σιάτλ για τη φιλοξενία του.

Και ευχαριστούμε όλους τους Ιρανούς που έδωσαν την καρδιά τους, τη φωνή τους και ολόκληρη την ψυχή τους για το Ιράν.