Ποιο είναι το πραγματικό «κίνημα του τζάμπα»;
Όπως το λενε τα φερεφωνα της κατοχικης κυβερνησης της τροικα, οι αλητες ρουφιανοι δημοσιοκαφροι.
Αρκετοί χαριτωμένοι κυβερνητικοί και μεγαλοδημοσιογράφοι, μιας και έχουν εξαντληθεί τα επιχειρήματα, προσπαθούν να χτυπήσουν «ηθικά» το κίνημα ανυπακοής. Έχουν αυξηθεί, λοιπόν, οι αναφορές στο «κίνημα του τζάμπα» ή σε κάποιους «τζαμπαζήδες» που δεν πληρώνουν διόδια και εισιτήρια στις συγκοινωνίες. Το κίνημα του τζάμπα είναι υπαρκτό και σε αυτό συμμετέχουν οι παρακάτω:
• Οι τράπεζες που έχουν απορροφήσει τζάμπα μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ.
• Οι εταιρίες που στήνουν τα μαγαζάκια τους στους εθνικούς δρόμους και χαρατσώνουν τους πολίτες εισπράττοντας διόδια με παράνομες και αποικιοκρατικές συμβάσεις.
• Οι επιχειρηματίες που προσλαμβάνουν κόσμο χωρίς να πληρώνουν οι ίδιοι τα ένσημα, αλλά ο ΟΑΕΔ μέσω προγραμμάτων και χρημάτων των ίδιων των ασφαλισμένων.
• Πάλι οι επιχειρηματίες που γλιτώνουν, με τον τελευταίο νόμο, αποζημιώσεις απόλυσης, αυξήσεις στους μισθούς και πολλά ακόμα.
• Οι εφοπλιστές που απολαμβάνουν πλήθος από φοροαπαλλαγές και διευκολύνσεις.
• Οι ξένοι επενδυτές που με το fast track και τις αποικιοκρατικές συμβάσεις απαλλάσσονται από τη φορολογία και τις υποχρεώσεις της εργατικής νομοθεσίας.
• Οι καναλάρχες που είναι γνωστό ότι εκπέμπουν στο τζάμπα και χωρίς άδειες έναντι εκβιασμών και εξυπηρετήσεων.
• Το κράτος που εκμεταλλεύεται την εργασία χιλιάδων ανθρώπων μέσω των εργολαβιών και της ενοικίασης εργαζομένων.
• Πάλι το κράτος που χρωστάει δισεκατομμύρια ευρώ στις συγκοινωνίες, στους δήμους και σε πολίτες.
• Το υπουργείο Παιδείας που είχε απλήρωτους τους ωρομίσθιους, που φέτος προσέλαβε αναπληρωτές στο τζάμπα και μετά τους έκανε έκπληξη ότι θα πληρωθούν από το ΕΣΠΑ.
• Το υπουργείο Υγείας που με το έτσι θέλω αρνείται να πληρώσει τους γιατρούς για τις εφημερίες τους.
Ας μη συνεχίσουμε τον κατάλογο των τζαμπατζήδων. Η διαφορά με τα άλλα κινήματα είναι ότι αυτό το κίνημα έχει γερές πλάτες. Έχει το νομικό οπλοστάσιο που του επιτρέπει να δρα «νόμιμα» και ανενόχλητα, ειδικά με το έκτακτο καθεστώς του Μνημονίου και της τρόικας. Απέναντι σε όλους αυτούς είναι... σούζα οι γνωστοί μεγαλοδημοσιογράφοι και ούτε το όνομά τους δεν λένε. Απέναντι στους πολίτες είναι μάγκες και μιλάνε πολύ άνετα για «τζαμπατζήδες». Δικαιούνται κι αυτοί μια θέση στο πραγματικό κίνημα του τζάμπα ως τζάμπα μάγκες.
Να ξέρουν, λοιπόν, τα παπαγαλάκια ότι κανέναν δεν πείθει η προσπάθεια ηθικής απαξίωσης του κινήματος «δεν πληρώνω» και όσο επαναλαμβάνουν τα περί «τζαμπατζήδων», τόσο αποδεικνύουν τη δουλικότητά τους απέναντι στους μεγαλοτζαμπατζήδες.
Οι πολίτες που οργανώνονται, συντονίζονται και αρνούνται να πληρώσουν διόδια, αρνούνται να αποδεχτούν το χαράτσι στα εισιτήρια, το κάνουν με ψηλά το κεφάλι, έχουν αξιοπρέπεια, δεν δέχονται να τους κλέβουν με το «έτσι θέλω» και θα νικήσουν.
Το Αλ Τσαντίρι επέστρεψε
Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011, 07:00
Δριμύτερος επέστρεψε ο Λάκης Λαζόπουλος και το «Τσαντίρι» του χθες. Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα απουσίας στο «στόχαστρο» του Λάκη βρέθηκαν πολιτικοί, αλλά και πρόσωπα της τηλεόρασης.
Δεν θα μπορούσε βέβαια, να μείνει ασχολίαστο το γεγονός που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας πριν από λίγες μέρες και αναφερόμαστε φυσικά το πανεπιστημιακό άσυλο, και στην μετάβαση των μεταναστών στο κτίριο της Πατησίων.
Μονο που εκει ο Λακης την πατησε! Πηγε να παρει τη θεση και την αποψη του ΚΚΕ. Μονο που το ΚΚΕ δεν εχει θεση. Η για την ακριβεια πελαγοδρομει. Λεει μαλακιες δεξια και αριστερα. Η αποψη του ΚΚΕ είναι και στον ανταρτη ψωμη και στον χωροφυλακα χαμπερι! Αυτό αμα μεταφερθει όμως στη σατηρα, όχι μονο δε βγαζει γελιο, αλλα βγαζει και λυπη για τον κακομοιρη τον Λακη που προσπαθει να μας κανει να γελασουμε, αλλα δεν ξερει τι λεει! Και όχι μονο αυτό. Επιτεθηκε και στον ΣΥΡΙΖΑ, που ηταν το πιο σωστο κοινοβουλευτικο κομμα, ασχετα αν στο τελος κατά τη συνηθη πρακτικη του υποχωρησε στις πιεσεις, και αρχισε να λεει και αυτό μαλακιες. Και όχι μονο αυτό, από το Λαζοπουλο! Προσπαθησε να νεκραναστησει το κομμα μαλακια του Κουβελη, που είναι στημενο από το συστημα, και προσπαθει να περνιεται για αριστερο, ενώ είναι νεοφιλελευθεροι φασιστες! Και ο Λακης, σαν εντολοδοχος του συστηματος που είναι, το χαρακτηρισε αριστερο! Μπραβο μαλακα Λαζοπουλε!!!
Στο τηλεοπτικό Τσαντίρι βρέθηκε ένας αγαπημένος φίλος του παρουσιαστή που δεν είναι άλλος από τον Παύλο Χαϊκάλη. Οι δυο τους έκαναν μια μικρή αναδρομή στους «Δέκα Μικρούς Μήτσους».
Τέλος, έδωσε «βήμα» στους νέους καλλιτέχνες, καθώς ήταν καλεσμένη μια νέα κοπέλα, ονόματι Ματούλα Ζαμάνη, η οποία διασκέδασε το κοινό με τα τραγούδια της.
Το ραντεβού ανανεώθηκε για την Τρίτη 15/2. Και από το Μαρτιο ειπε αρχιζουν κανονικα οι εκπομπες.
Οι «Εκδόσεις Εργατική Πάλη» επανεκδίδουν το βιβλίο της Μαργκαρέτε Μπούμερ-Νόυμαν, Εξόριστη στη Σιβηρία, που είχε πρωτοκυκλοφορήσει στην χώρα μας, από της εκδόσεις «Νέοι Στόχοι» πριν πολλά χρόνια. Στο βιβλίο της η Νόυμαν εξιστορεί την ιστορία της σύλληψης του συζύγου της Νόυμαν και τις προσωπικές οδυνηρές εμπειρίες της στις σταλινικές φυλακές και στρατόπεδα. Επίσης, μέσα από την προσωπική της μαρτυρία αποκαλύπτεται ένα μέρος της ασύλληπτης θηριωδίας του Σταλινισμού. Όπως και το έργο Ο κατηγορούμενος, του Αλεξάντρ Βάισμπεργκ - Συμπύλσκι, Αυστριακού σοφού που γνώρισε παράλληλη τύχη με την Νόυμαν (τις σταλινικές διώξεις και την παράδοση στη Γκεστάπο), αποτελεί μια από τις πιο αξιόλογες και αξιόπιστες μαρτυρίες για μερικές πτυχές της μεγάλης «εκκαθάρισης», της φοβερής σταλινικής τρομοκρατίας των χρόνων 1936 – 1938. Η γενναία φωνή της Νόυμαν, όπως και άλλων, βοήθησε να αποκαλυφθεί το μέγεθος των θυμάτων των σταλινικών «εκκαθαρίσεων», κομμουνιστές αντιπολιτευόμενοι ή ανύποπτοι αθώοι ή ακόμη και πιστοί οπαδοί του Στάλιν και του σταλινικού καθεστώτος, που υπολογίζονται σε δέκα ως είκοσι εκατομμύρια άτομα! Και μ’ αυτή την έννοια είναι μια τεράστια προσφορά στην αλήθεια, στο παγκόσμιο εργατικό κίνημα και το Σοσιαλισμό.
Το βιβλίο της Νόυμαν τελειώνει με την παράδοσή της από την Γκεπεού στην Γκεστάπο, όπως έγινε με χιλιάδες γερμανούς κομμουνιστές που είχαν καταφύγει στη Σοβιετική Ρωσία μετά την άνοδο του φασιστών στην εξουσία και την υπογραφή του συμφώνου φιλίας και ειρήνης Στάλιν-Χίτλερ. Έμεινε σε γερμανικό στρατόπεδο πέντε χρόνια και γλίτωσε τελικά το 1945 με την κατάρρευση του χιτλερισμού. Τη ζωή της εκεί την περιγράφει σ' ένα άλλο βιβλίο της: Ράβενσμπρουκ (από το όνομα του στρατοπέδου). Τέλος είναι σημαντικό και το βιβλίο της για την Κομμουνιστική Διεθνή από το 1919 ως το 1943, δηλαδή από το χρόνο που ο Λένιν και ο Τρότσκι την ίδρυσαν σαν όργανο της παγκόσμιας επανάστασης ως τότε που ο Στάλιν τη διέλυσε για να ευχαριστήσει τους «δημοκρατικούς» ιμπεριαλιστές συμμάχους του).
Η Μαργκαρέτε Μπούμπερ-Νόυμαν προέρχονταν από οικογένεια με μοναρχικές πεποιθήσεις. Εντάχθηκε στην Κομμουνιστική Νεολαία της Γερμανίας το 1921 και στο Κομμουνιστικό Κόμμα το 1926. Πήγε πρώτη φορά στην ΕΣΣΔ το 1931 σαν αντιπρόσωπος του ΚΚΓ στο γιορτασμό της Πρωτομαγιάς και πάλι το 1932 με τον σύζυγό της Χάιντς Νόυμαν που ήτανε βουλευτής στο Ράιχσταγκ και υψηλόβαθμο στέλεχος (μέλος του Πολιτικού Γραφείου) του κόμμα¬τος. Το 1934 ο Νόυμαν συλλαμβάνεται στην Ελβετία, όπου είχαν καταφύγει αυτός και Μαργκαρέτε μετά ένα σύντομο ταξίδι στην Ισπανία. Οι ελβετικές αρχές, αφού κράτησαν τον Νόυμαν 7 μήνες στη φυλακή, δεν τον παρέδωσαν στη χιτλερική κυβέρνηση που ζητούσε την έκδοση του, αλλά τον επιβίβασαν μαζί με τη γυναίκα του σ' ένα ρωσικό πλοίο.
Έτσι, το Μά¬η του 1935 το ζευγάρι ξαναβρίσκεται στη Μόσχα, αλλά ο σταλινικός μηχανισμός θεωρεί τον Νόυμαν «ένοχο» για παρέκκλιση, ύποπτο για «τροτσκισμό» και τον πιέζει να κάνει «αυτοκριτική».
Μ΄ αυτές τις ανοησίες και την καταστροφική και προδοτική πολιτική οδηγήθηκε το γερμανικό προλεταριάτο στη σφαγή για να επακολουθήσει λίγα χρόνια αργότερα ολόκληρη η ανθρωπότητα. Το σταλινικό καθεστώς της ΕΣΣΔ δεν υπάρχει πια. Κατάρρευσε κάτω από τις ίδιες τους τις αντιφάσεις και την πολιτική των σταλινικών ηγετών. Παρ΄ όλα αυτά υπάρχουν ακόμη άνθρωποι-ευτυχώς όλο και λιγότεροι-που υποστηρίζουν αυτές της πολιτικές και γενικότερα το Στάλιν και την πολιτική του. Και γ΄ αυτό το λόγο το βιβλίο της Νόυμαν είναι επίκαιρο, ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές. Κινητήρας για την ανθρώπινη πρόοδο δεν είναι οι προπαγανδιστικοί μύθοι οποιασδήποτε κρατικής εξουσίας, αλλά η αλήθεια και μόνο η αλήθεια.