Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Δευτερα 6 Μαρτιου 2017


Θλιβερό ατόπημα του Ριζοσπάστη
Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017 | 4:03 μ.μ.
Είναι γνωστό ότι το ΚΚΕ ποτέ δεν υπήρξε ιδιαίτερα ανεκτικό στην κριτική, ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από τα αριστερά και υπογραμμίζει τις αντιφάσεις του. Άλλο όμως η κριτική -έστω και κακοπροαίρετη- σε ένα πλαίσιο αρχών και αριστερού πολιτισμού και άλλο ο λίβελος και η συκοφαντία που εμπνέεται από τις χειρότερες παραδόσεις της εκφυλισμένης σοβιετικής γραφειοκρατίας. Την Πέμπτη ο Ριζοσπάστης, σε ένα κείμενο με τίτλο «Συναντιούνται» φτάνει στο σημείο να τσουβαλιάσει με χυδαίο τρόπο την αντικαπιταλιστική Αριστερά, το Πριν αλλά και τη σελίδα Ίσκρα με ...τους φασίστες της Χρυσής Αυγής.
Το δημοσίευμα αναφέρεται ειρωνικά σε «συνάντηση μεγάλων πνευμάτων στη «αντι-ΚΚΕ επίθεση». Το σχόλιο της εφημερίδας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ...επιβεβαιώνεται η θέση του ΚΚΕ ότι η «υιοθέτηση των θέσεων του αστικού ευρωσκεπτικισμού, της θέσης για επιστροφή στο εθνικό νόμισμα εντός του καπιταλισμού, από δυνάμεις που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστερές ή αντικαπιταλιστικές, οδηγεί σε περίεργους εναγκαλισμούς, υπό τη σκέπη τμημάτων του κεφαλαίου...». Ο Ριζοσπάστης βασίζει τον προσβλητικό και απαράδεκτο συσχετισμό σε άρθρο ιδεολογικής κριτικής που δημοσιεύτηκε στο Πριν της περασμένης Κυριακής και στο οποίο υπάρχει αναφορά -όπως και στην 'Ισκρα-ότι στην ιστοσελίδα του 902.gr δημοσιεύτηκαν όλες οι ερωταπαντήσεις από συνέντευξη του Δ. Κουτσούμπα πλην αυτών που αφορούσαν το θέμα της εξόδου από το ευρώ.
Aπο τον Ριζοσπαστη το καταλαβανε το ατοπημα μια μερα μετα την αναρτηση που κανανε, από το κραξιμο που φαγανε στο ιντερνετ, αλλαξανε το αρθρο, και βαλανε ολη την ομιλια Κουτσουμπα, και αυτό το αρθρο δειχνουν όλα τα πληρωμενα τομαρια του ΚΚΕ που γυρνανε στο ιντερνετ, και προσπαθουν με αυτό να κατακεραυνοσουν αυτους που τους τη λενε. Λες και δεν ξερουν ολοι οι αγωνιστες πλεον πως λειτουργει η σεχτα στο πουλημενο στους αμερικανους πλεον κκε. Περιμενουν ποτε θα προκηρυξει συγκεντρωση η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, για να προκηρυξουν και αυτοι, και βγαινουν με θρασσος τα πληρωμενα τους σκυλια στο ιντερνετ να πουν ότι πρωτοι αυτοι προκηρυξαν συγκεντρωση. Λες και ο κοσμος είναι ηλιθιος σαν και αυτους και πιπιλαει το δαχτυλο, και δεν καταλαβαινει τι αληταραδες είναι.
Το Πριν ασκούσε επίσης κριτική στον ετεροχρονισμό από το ΚΚΕ του στόχου της εξόδου από την ΕΕ μετά την λαϊκή εξουσία. Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε τις μεθόδους της λάσπης στις οποίες καταφεύγει η ηγεσία του Περισσού απέναντι σε όσους ασκούν κριτική, ούτε θα ταυτίζαμε ποτέ το ΚΚΕ με τα φασιστοειδή επειδή δεν επιθυμούμε να ανοίξει μια συζήτηση που δεν μας βολεύει.
Από την ίδρυση του το ΝΑΡ (που ο Ριζοσπάστης εντάσσει στις δυνάμεις του τρέντι και δεξιόστροφου «ευρωσκεπτικισμού»), έχει την ίδια αταλάντευτη στάση απέναντι στην ΕΕ προτάσσοντας το στόχο της αντικαπιταλιστικής αποδέσμευσης πάντα απ' τη σκοπιά των συμφερόντων της εργατικής τάξης και της νεολαίας και του συνολικού αγώνα για την επαναστατική απελευθέρωση.
--------------------------------------------------------------------------------
Η διαφήμιση της ΑΛΦΑ χρειάζεται μία προσαρμογή στην πραγματικότητα. Ο γιος έχει προσληφθεί στην εταιρεία, δουλεύει 16 ώρες τη μέρα και έχει να πληρωθεί από το καλοκαίρι. Το στομάχι του έχει φτάσει στην πλάτη και αποφασίζει ένα ξημέρωμα να πάει στο μανάβικο και, την ώρα που είναι απασχολημένος ο πατέρας, να βουτήξει καμιά ντομάτα και κανένα κολοκύθι μπας και λιγδώσει το αντεράκι του. Τον κάνει τσακωτό ο πατέρας και του λέει: "Τι κάνεις εκεί, ρε εξέκιουτιβ της κακιάς ώρας, μη σου γαμήσω τον πατέρα;". Εκείνος με δάκρυα στα μάτια, του απαντά: "Βουτάω τις ντομάτες σου, πατέρα. Έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή όλα σε κάποια εταιρεία θα ανήκουν". "Προς το παρόν ότι βλέπεις εδώ ανήκει στην Τράπεζα και στο ΤΕΒΕ, που τους χρωστάω 3 φορές το μαγαζί ολόκληρο", του απαντά τρυφερά ο πατέρας.
Ο γιος πλησιάζει τον πατέρα, ακουμπάει το χέρι στον ώμο του και του λέει δακρυσμένος: "εγώ μπορεί να είμαι απλήρωτος, μπαμπά, αλλά πιστεύω στις δυνάμεις της αγοράς, που κάποια μέρα θα δωσουν ώθηση στην οικονομία. Εσύ έχεις μείνει πίσω. Δεν έχεις βάλει καν POS στο μαγαζί, πατέρα", του λέει ξεσπώντας σε λυγμούς. Ο πατέρας τον κοιτά με συμπόνοια και του λέει: "Τι πίνεις, γιε μου και μιλάς σαν τον Πολ Τόμσεν;" "Καμιά μπύρα, αν μου την κεράσουν", λέει με σπασμένη φωνή ο γιός.
Ο πατέρας πάει στο ψυγείο και βγάζει δύο AMSTEL. Ο γιος τον κοιτά με απορία: "Καλά, εμείς την ΑΛΦΑ δεν διαφημίζουμε, πατέρα;". Ο πατέρας σκάει ένα χαμόγελο και του λέει: "Ναι, αλλά οι Ολλανδοί μου έκαναν καλύτερη προσφορά πριν από μισή ώρα. Μου υποσχέθηκαν επίσης να με δανειοδοτήσουν για να ξεχρεώσω. Απλώς αυτοί θα έχουν το 80% του μαγαζιού κι εγώ το πολύ σε 70 χρόνια θα είμαι καθαρός από χρέη". "Ουάου", κάνει ο γιος και φωτίζεται το πρόσωπο του. Ανοίγουν τις μπύρες και τις πίνουν αγκαλιασμένοι.
Το διαφημιστικό κλείνει με πλάνο του πατέρα στο μαγαζί που λέγεται πλέον "Το όμορφο Αμστελόδαμο" και πουλάει τουλίπες και τον γιο στο βήμα του TeDX Athens να μιλά για την συγκλονιστική του εμπειρία.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ταινία για τον Χανιώτη αγωνιστή ιερέα του ΕΑΜ Νικόλαο Αποστολάκη που βασανίστηκε απάνθρωπα από τους Μάυδες του Γύπαρη
Κρήτη, 1947. Ενώ στα Χανιά μαίνεται ο Εμφύλιος, τα μεσάνυχτα της 1ης Αυγούστου, παρακρατικοί της ομάδας Παύλου Γύπαρη (Μάυδες του Γύπαρη) απήγαγαν με δόλο από το σπίτι του τον αγωνιστή ιερέα του ΕΑΜ, Νικόλαο Αποστολάκη. Τον βασάνισαν απάνθρωπα, του έβγαλαν τα μάτια, τα δόντια, του έκοψαν τα γεννητικά όργανα και μετά τον σκότωσαν, τον διαμέλισαν και τον πέταξαν στον «Κόκκινο Γκρεμό», κοντά στις φυλακές Καλαμίου. Η σύζυγός του εκτοπίστηκε από το Νεροχώρι Αποκορώνου όπου διέμεναν, ενώ τα πέντε παιδιά τους συνέχισαν να διώκονται μέχρι τις πανεπιστημιακές σπουδές τους.
Τα γεγονότα ξαναζωντανεύουν 70 χρόνια μετά, μέσα από την κάμερα του σκηνοθέτη/ντοκιμαντεριστή Κώστα Νταντινάκη, στο φιλμ με τίτλο «Ο Ελκόμενος επί κρημνού». Η ταινία προβάλλεται στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (3/03-12/03). Επιζώντες της περιόδου, με προεξάρχουσα την κόρη του, Ισμήνη, μαρτυρούν την τραγική αλήθεια των γεγονότων. Ο σκηνοθέτης, κρητικής καταγωγής, εξηγεί πόσο πληγώνει αυτή η αλήθεια, ακόμη και 70 χρόνια μετά, και κυρίως πόσο σημαντικό είναι για αρκετούς να μείνει κρυφή για πάντα.
Διαβάστε τη συνέντευξή του στην http://agonaskritis.gr/%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%B1/:
Ο σκηνοθέτης Κώστας Νταντινάκης με την ποιήτρια Βικτώρια Θεοδώρου, στον Κλαδισσό ποταμό στα Χανιά. |
● Μία κόρη που δεν μπορεί να θάψει τον πατέρα της. Ενας πατέρας που δολοφονήθηκε εξαιτίας ενός Εμφυλίου. Η ιστορία είναι πολύ κοντά στην αντίστοιχη της Αντιγόνης του Σοφοκλή. Ναι, η κόρη, αλλά και ολόκληρη η οικογένεια. Με κορυφαία στο δράμα τη σύντροφο του αντιστασιακού ιερέα, τον οποίο άρπαξαν από την αγκαλιά της μες στα μεσάνυχτα, τον κατακρεούργησαν και στη συνέχεια εμπόδισαν την ταφή του. Ενα μέρος της ιστορίας έχει απόλυτη σχέση με το έργο που αναφέρετε. Ο Καστοριάδης θεωρούσε πως η Αντιγόνη του Σοφοκλή είναι η τραγωδία με το μεγαλύτερο βάθος από άποψη πολιτικής διάστασης: μια επίμονη προειδοποίηση εναντίον της Υβρεως.
● Είναι τελικά ίδιον των Ελλήνων αυτές οι… τραγωδίες; Από τον Θουκυδίδη έχουμε μάθει ότι και πριν από 25 αιώνες ο ελληνισμός συνταρασσόταν από εμφύλιους σπαραγμούς με αμέτρητες συμφορές, που γίνονται και θα γίνονται πάντα, όσο δεν αλλάζει η φύση του ανθρώπου. Οσο ο άνθρωπος δεν ελευθερώνεται από τα αρπακτικά του ένστικτα. Οι εμφύλιοι είχαν πάντα ως αφετηρία την αδηφαγία των προνομιούχων εναντίον των μη προνομιούχων. Δυστυχώς, από την αρχαιότητα, τις περισσότερες φορές επικρατούσαν οι διανοητικά κατώτεροι επειδή φοβόντουσαν τη δική τους ανεπάρκεια και την ικανότητα των αντιπάλων τους! Αυτό δεν συνέβη και στον τελευταίο μας Εμφύλιο; Πόσα λαμπερά μυαλά χάθηκαν στις φυλακές, στις εκτελέσεις και στις εξορίες…
● Το ντοκιμαντέρ βασίζεται σε μαρτυρίες ανθρώπων που γνώριζαν ή είχαν ακούσει για τον παπα-Νικόλαο Αποστολάκη. Προσπαθήσατε να βρείτε μαρτυρίες ανθρώπων από «την άλλη πλευρά»; Εβδομήντα χρόνια μετά, ευτυχώς, ζουν άνθρωποι που τον θυμούνται. Ναι, ασφαλώς επιδίωξα και συνάντησα επιζώντες από «την άλλη πλευρά», οι οποίοι όμως αρνήθηκαν να μιλήσουν. Αντιθέτως, από τη μεριά των «ηττημένων» υπήρχε προθυμία να συμβάλουν με τις μαρτυρίες τους στο χρονικό της φρίκης που κατέγραφα. Οι απόγονοι των «άλλων» υπάρχουν και δεν είναι τυχαίο ότι κάποιοι από αυτούς είναι τα πρωτοπαλίκαρα των χωριών που υποδέχονται «με μπαλοθιές» τους αρχηγούς ή τους βουλευτές που παραδοσιακά ψηφίζουν.
● Γιατί τόση σιωπή από κοινωνία, επίσημη ιστορία, κράτος κ.λπ. για παρόμοια ζητήματα, κυρίως όσον αφορά τον Εμφύλιο; Ο Εμφύλιος παραμένει ένα θέμα-ταμπού για πολλούς, ιδίως στις τοπικές μικρές κοινωνίες όπου όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Ωστόσο δεν αποτελεί προκατάληψη για τις οικογένειες των κομμουνιστών που χάθηκαν, αυτοί δεν σιωπούν, αντιθέτως διψούν να τιμήσουν τη μνήμη των νεκρών τους με κάθε ευκαιρία. Εξάλλου ο μόνος πολιτικός χώρος που νοιάζεται και οργανώνει εκδηλώσεις ιστορικής μνήμης είναι το ΚΚΕ. Είδατε εδώ και δύο χρόνια με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία κανένα κρατικό ενδιαφέρον ενάντια στη λήθη της ιστορίας; Εκτός κι αν θεωρήσουμε ως τέτοιο τα τριαντάφυλλα του πρωθυπουργού στην Καισαριανή. Ευτυχώς, η σύγχρονη ιστορία ξαναγράφεται, αφού σχετικές διδακτορικές διατριβές υπό την καθοδήγηση αληθινά δημοκρατικών καθηγητών εκπονούνται συνεχώς στα πανεπιστήμια.
● Υπάρχει ένα σημείο στην ταινία όπου ο ομιλητής μιλάει για τη σύγχυση που υπάρχει κυρίως στη Μεσόγειο για το τι είναι λεβέντης και τι μαφιόζος. Κάτι που συναντάμε και στην Κρήτη. Λεβέντες είναι όσοι υπερασπίζονται την υπόθεση του δίκιου, αδιαφορώντας για το τίμημα. Είναι εκείνοι «όπου στην ζωή των ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες» αν και διαισθάνονται «πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος». Ο μέγας Καβάφης μας το δίδαξε. Αλλά ο καθηγητής του ΑΠΘ, Γιώργος Μαργαρίτης, ο οποίος στην ταινία θέτει το ιστορικό πλαίσιο του Εμφυλίου στην Κρήτη, είναι πιο αναλυτικός επ’ αυτού.
● Γιατί πιστεύετε πως μισούσαν τόσο τον παπα-Νικόλαο Αποστολάκη; «Τέτοια βασανιστήρια δεν είχαν κάνει ούτε οι Βενετσιάνοι ούτε οι Τούρκοι ούτε οι ναζί»ακούγεται από έναν χωρικό στο φιλμ. Τον μισούσαν τόσο, δεν ήταν ένας τυχαίος άνθρωπος. Εκείνα τα πέτρινα χρόνια ο παπάς και ο δάσκαλος ήσαν συμπολίτες επιρροής. Ο λόγος τους μετρούσε κι αυτό τρόμαζε την ντόπια αντίδραση. Μεταξύ των ηρωίδων της Αντίστασης στα Χανιά έχουμε τη δασκάλα Βαγγελιώ Κλάδου, που εξέθεσαν το κομμένο κεφάλι της στη γέφυρα του Κλαδισού και υποχρέωναν τους μαθητές να περνούν και να τη φτύνουν. Η ποιήτρια Βικτωρία Θεοδώρου την υμνεί σ’ ένα αριστουργηματικό ποίημά της.
http://agonaskritis.gr/%CF%84%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%B1/
----------------------------------------------------------------------------------
Aποφαση σταθμος από το Ειρηνοδικειο της Αθηνας. Στο Νομο Κατσελη υπαγονται και οι οφειλες στα Ασφαλιστικα Ταμεια.
---------------------------------------------------------------------------------
Για πόσα λεφτά μπορείς να χάσεις το σπίτι σου; Μα ακόμη και για 2.500 ευρώ!
Τόσα χρωστάει για κοινόχρηστα οικογένεια στην Αθήνα, που μεθαύριο η εταιρία διαχείρισης πολυκατοικιών Rerfect Clean, σε συνεργασία με τη συμβολαιογράφο Ευσταθία Μπολτσή, βγάζει την πρώτη της κατοικία σε πλειστηριασμό. Αν το πεις σε κάποιο ανάλγητο "καθώς πρέπει" ανθρωπάκι, θα σου μιλήσει για την τήρηση του νόμου. Καθώς, όπως είπε κι ο Βουλγαράκης κι όπως λέει και κάθε αξιοσέβαστος μεγαλοαπατεώνας που ληστεύει νομότυπα, "ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό".
Η κοινωνία βουλιάζει μέσα στον αμοραλισμό των ισχυρών. Όλοι και όλες μεθαύριο στο Ειρηνοδικείο της Αθήνας στη λεωφόρο Αλεξάνδρας και Λουκάρεως. Μην τους αφήσουμε να διαλύσουν ό,τι απέμεινε από την ανθρωπιά και το δίκιο. Για τη ζωή και την αξιοπρέπειά μας! Για να κοιτάμε αύριο κατάματα τους νεότερους και να μπορούμε να λέμε, "εγώ ήμουν απ' αυτούς που αντιστάθηκαν".
Σχολιο.- Για τους 49 βουλευτες που χρωστουν πολλαπλασια δανεια δεν πρεπει να ισχυσει το ιδιο; Ξεχασα , αυτοι ειναι εξουσια ( αισχρη βεβαια!!) Σχολιο.- Οι βιομήχανοι, οι μαγαλοκατασκευαστές και οι μεγαλοεισαγωγείς να δεις πόσα χρωστάνε!
Σχολιο.- Κι εδω προκειται για πρωτη κατοικια που η κυβερνητικη προπαγανδα λεει οτι προστατευεται... Ο δε Συμβολαιογραφικος Συλλογος, δινει ειδικη αδεια για τις περιπτωσεις που οι πλειστηριασμοι αφορουν πρωτη κατοικια. Μπορει να μας πει ο Συλλογος, γιατι στην περιπτωση αυτη εδωσε τετοια αδεια; Γιατι το μονο που ξερουν ειναι να συκοφαντουν το κινημα εναντια στους πλειστηριασμους και να συμπλεουν με την κυβερνηση και τις απαιτησεις των τροικανων!
---------------------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΑΙ!
Αυτόν που σου λέει πως είναι λογικό να κατάσχεται το σπίτι μιας οικογένειας για χρέη στα κοινόχρηστα ή στην τράπεζα ή οπουδήποτε αλλού, γιατί "έλα καημένε! Σιγά μη δεν είχε να πληρώσει! Κι αν δεν είχε, τι φταίνε οι άλλοι να τους χρωστάει;" Αυτόν που σου λέει πως φταίνε οι άνεργοι γιατί δεν βρίσκουν δουλειά και κοιτάνε να τη βολέψουν με επιδόματα των 200 ευρώ. Κι όταν αποκλείονται κι απ' αυτά, τα βάζουν με την κυβέρνηση.
Αυτόν που σου λέει πως φταίει ο νέος επιστήμονας που 'φυγε για την ξενιτιά, αντί να μείνει να το παλέψει. Σιγά μη δεν έχει συνταξιούχο γιαγιά να του δίνει χαρτζιλίκι! Αυτόν που σου λέει πως φταίει αυτή που ντύθηκε έξαλλα και προκάλεσε τον βιαστή. Ή πως η άλλη αντιμίλησε σε άντρα, οπότε με το δίκιο του την χτυπησε. Αυτόν και κάθε άλλον που σου λέει πως η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι παραμύθι που το προβάλλουν οι αδύναμοι για να τη βγάζουν καθαρή, να τον φοβάσαι! Είναι ικανός για όλα!
---------------------------------------------------------------------------------
Μου θυμισες το γνωστο ποιημα του Κατσαρου... Καταγγελια στην μικροαστικη ηθικη που ναι, ειναι ικανη για ολα!
Η διαθήκη μου
Αντισταθείτε σ'αυτόν που χτίζει ένα μικρό σπιτάκι και λέει : καλά είμαι εδώ. Αντισταθείτε σ'αυτόν που γύρισε πάλι και λέει : Δόξα σοι ο Θεός.
Αντισταθείτε στον περσικό τάπητα των πολυκατοικιών στον κοντό άνθρωπο του γραφείου στην εταιρία εισαγωγαί - εξαγωγαί στην κρατική εκπαίδευση στο φόρο σε μένα ακόμα που σας ιστορώ. Αντισταθείτε σ' αυτόν που χαιρετάει απ' την εξέδρα ώρες ατέλιωτες τις παρελάσεις σ' αυτή την άγονη κυρία που μοιράζει σμύρναν σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.
Αντισταθείτε πάλι σ' όλους αυτούς που λέγονται μεγάλοι στον πρόεδρο του Εφετείου αντισταθείτε στις μουσικές τα τούμπανα και τις παράτες σ' όλα τ' ανώτερα συνέδρια που φλυαρούνε πίνουν καφέδες σύνεδροι συμβουλατόροι σ' όλους που γράφουν λόγους για την εποχή δίπλα στη χειμωνιάτικη θερμάστρα στις κολακίες τις ευχές τις τόσες υποκλίσεις απο γραφιάδες και δειλούς για το σοφό αρχηγό τους.
Αντισταθείτε στις υπηρεσίες των αλλοδαπών και διαβατηρίων στις φοβερές σημαίες των κρατών και τη διπλωματία στα εργοστάσια πολεμικών υλών σ' αυτούς που λένε λυρισμό τα ωραία λόγια στα θούρια στα γλυκερά τραγούδια με τους θρήνους στους θεατές στον άνεμο σ' όλους τους αδιάφορους και τους σοφούς στους άλλους που κάνουνε το φίλο σας ως και σε μένα, σε μένα ακόμα που σας ιστορώ αντισταθείτε. Τότε μπορεί βέβαιοι να περάσουμε προς την Ελευθερία. (........)
Και συ λοιπόν στέκεσαι έτσι βουβός με τόσες παραιτήσεις απο φωνή απο τροφή απο άλογο απο σπίτι στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος: Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν.
----------------------------------------------------------------------------------
Our last tribute to „Grek“ – the defender of DPR
03.02.2017, DPR.
On January 31st, we paid our last respect to the Donetsk People’s Republic People’s Militia Battalion Commander Ivan Andreevich Balakay (callsign “Grek”), Rossa Primavera Information Agency reporter Mikhail Kotofeev informed. Grek was killed on January 29th while pulling wounded soldiers from his Battalion out from under fire. They came under fire from Ukrainian army soldiers while defending against a provocative attempt by the Ukrainian Nazi regime to break through the line of DPR defense. The funeral service for Grek was held in the Trinity Cathedral.
The comrades in arms and friends of the fallen commander came to pay their last tribute. Ivan Andreevich had no enemies before the Civil War came to Donbass. He was a very kind and calm person. He will live in his friends’ memory as a calm man who would always smile kindly. He found himself enemies at the beginning of 2014, when criminals, sent by the nationalist occupants in Kiev, tried to suppress the protests in Donetsk against the February coup in Ukraine.
Before the war, he was a construction worker. But when he joined the people’s militia, he quickly proved to be a capable commander and took the lead over a battalion of the Vostok Brigade. After the militia was reorganized into a regular army – the Donetsk People’s Republic People’s Militia, Grek continued his military service and became the commander of the 11th Battalion of the Independent Motorized Infantry Regiment of People’s Militia.
His battalion successfully carried out the most difficult tasks assigned to it by Command. One of the reasons the Ukrainian army’s provocative attack on People’s Militia positions failed is that the Ukrainian military met Grek’s Battalion. But, the Battalion Commander was killed. He now joins the ranks of “Immortal Regiment”. He was buried on January 31st at Chulkovsky cemetery of Donetsk. We shall always remember Ivan Andreevich Balakay, callsign Grek as a brave and skilled warrior, a good commander, and a kind man.
To τελευταία μας αφιέρωμα στον «Γκρεκ» - τον υπερασπιστή της ΛΔΝ
02.03.2017, DPR.
Στις 31 Ιανουαρίου, καταθεσαμε τον τελευταίο σεβασμο μας με της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ Λαϊκής Πολιτοφυλακής του Τάγματος διοικητή Ivan Andreevich Balakay (callsign " Grek »), Rossa Primavera Υπηρεσία Πληροφοριών δημοσιογράφος Μιχαήλ Kotofeev μας ενημερωνει. Γκρεκ σκοτώθηκε την 29η Ιανουαρίου, ενώ τραβουσε τραυματίες στρατιώτες από το τάγμα του κάτω από πυρά. Ήρθαν κάτω από πυρά από τουν ουκρανους στρατιώτες, ενώ την υπερασπιζωνταν ενάντια σε μια προκλητικό προσπάθεια από το ουκρανικο ναζιστικό καθεστώς να σπάσει τη γραμμή του ΛΔΝ άμυνας. Η νεκρώσιμη ακολουθία για Γκρεκ πραγματοποιήθηκε στον Καθεδρικό Ναό Αγίας Τριάδας.
Οι σύντροφοι στα όπλα και οι φίλοι του νεκρου διοικητή ήρθε να καταθεσουν τον τελευταίο φόρο τιμής. Ο Ivan Andreevich δεν είχε εχθρούς πριν από τον εμφύλιο πόλεμο που ήρθε στο Donbass. Ήταν πολύ ευγενικός και ήρεμος άνθρωπος. Θα ζει στη μνήμη των φίλων του ως ένας ήρεμος άνθρωπος που θα είναι πάντα με το ευγενικο χαμόγελο. Ο ίδιος βρέθηκε με εχθρούς, στις αρχές του 2014, όταν οι εγκληματίες, που αποστέλλονται από τους εθνικιστές επιβαίνοντες στο Κίεβο, προσπάθησαν να καταστείλουν τις διαδηλώσεις στο Ντόνετσκ εναντίον του πραξικοπήματος του Φεβρουάριου στην Ουκρανία.
Πριν από τον πόλεμο, ήταν ένας εργάτης οικοδομών. Αλλά όταν εντάχθηκε στην πολιτοφυλακή του λαού, γρήγορα αποδείχθηκε ότι είναι ένας ικανός διοικητής και πήρε το προβάδισμα πάνω σε ένα τάγμα της Βοστόκ Ταξιαρχίας. Μετά που η πολιτοφυλακή αναδιοργανώθηκε σε τακτικό στρατό - Ντόνετσκ Λαϊκής Δημοκρατίας Λαϊκής Πολιτοφυλακής, ο Γκρεκ συνέχισε την στρατιωτική του θητεία και έγινε διοικητής του 11ου Τάγματος του Ανεξάρτητου Μηχανοκίνητου Σύνταγματος Πεζικού της Λαϊκής Πολιτοφυλακής.
Το τάγμα του εχει επιτυχία και διεξάγει τα πιο δύσκολα καθήκοντα που της έχουν ανατεθεί από την Διοίκηση. Ένας από τους λόγους που η προκλητική επίθεση του ουκρανικού στρατού στις θέσεις της Λαϊκής πολιτοφυλακής είναι ότι ο ουκρανικος στρατος συναντήθηκε με το Τάγμα του Γκρεκ. Όμως, ο διοικητής τάγματος σκοτώθηκε. Αυτός ενώνει τώρα τις τάξεις του "Immortal σύνταγμα". Θάφτηκε στις 31 Ιανουαρίου στο Chulkovsky νεκροταφείο του Ντόνετσκ. Θα θυμόμαστε πάντα τον Ivan Andreevich Balakay, αποκαλουμενο ως Γκρεκ ως ένας γενναίο και εξειδικευμένο πολεμιστή, ένα καλό διοικητή, και ένα ευγενη ανθρωπο.
-----------------------------------------------------------------------------------
Διανοούμενοι που φοράνε παντελόνια! Έρρι Ντε Λούκα: "Είμαι αποφασισμένος αντισιωνιστής και θεωρώ έγκλημα την ισραηλινή κατοχή της Παλαιστίνης"!
Η κορυφή του στρατευμένου διανοούμενου δέχθηκε τα πυρά της ιμπεριαλιστικής "αριστεράς" και της δεξιάς, των υπαλλήλων του κατοχικού ισραηλινού ναζιστικού καθεστώτος! Ορισμένα βιβλία του κυκλοφορούν και στην Ελλάδα, ας τον γνωρίσουμε:
Ο Έρρι Ντε Λούκα γεννήθηκε το 1950 στην Νάπολη. Έχει εκδώσει τα βιβλία:
Ελληνική Βιβλιογραφία (αλφαβητικά) Είσαι δικός μου εσύ, Είσαι δικός μου εσύ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ, Θέατρο του χρόνου, Τα ψάρια δεν κλείνουν τα μάτια, Το βάρος της πεταλούδας, Τρία άλογα,
Έχει επίσης μεταφράσει στα ιταλικά τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης "Έξοδος", "Ιωνάς" και "Εκκλησιαστής". Βραβευμένος στη Γαλλία (1994) και τη Γερμανία, χαρακτηρίστηκε από τον ιταλικό Τύπο "συγγραφέας της δεκαετίας".
---------------------------------------------------------------------------------
Να γράφουμε το ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ως ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ... τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ως ΠΩΛΗΤΙΚΟΥΣ
Η ελληνική γλώσσα (ειδικά η αρχαία) είναι γλώσσα ετυμολογική, η οποία κατατείνει στην απόλυτη αποτύπωση των εννοιών. Θα ήταν συνεπώς πολύ πιο ορθό για εμένα - δεδηλωμένο οπαδό της Δημοκρατίας - Λαοκρατίας: 1. Να γράφουμε το ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ως ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ (αν και αναρωτιέμαι εάν τα τετράποδα θα είχαν χειρότερη συμπεριφορά) 2. Να γράφουμε τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ως ΠΩΛΗΤΙΚΟΥΣ, αφού ως γνωστόν έχουν αποδοθεί σε... αγώνα ξεπουλήματος της χώρας και των κατοίκων της. Για αυτούς που "αγορεύουν" στη Βουλή, ορθότερο θα ήταν να λέμε ότι "παζαρεύουν". Για αυτούς που "νομοθετούν" θα πρέπει να λέμε ότι "εκνομοθετούν", καθώς ψηφίζουν ό,τι έκνομο έρχεται από έξω. Τον "νομοθέτη" μάλιστα θα πρέπει ομοίως να τον αποκαλούμε "εξωθέτη", ως εξωθεν θεσπίζοντα ... . κ.ο.κ. ...
---------------------------------------------------------------------------------
"Δίκη των Σκουριών - Η κοινωνία στο εδώλιο"
Για ακόμη μία φορά η τοπική κοινωνία και το κοινωνικό κίνημα ενάντια στην εξόρυξη χρυσού-χαλκού στη Χαλκιδική, θα βρεθούν στο εδώλιο του κατηγορουμένου, με ουσιαστική κατηγορία την αντίσταση σ΄ ένα καταστροφικό εξορυκτικό σχέδιο που αυτοπροσδιορίστηκε και...επιβλήθηκε ως “αναπτυξιακή επένδυση”. Είναι σαφές ότι το πολιτικοοικονομικό σύστημα και η ιστορική συγκυρία, θέτουν το νομοθετικό πλαίσιο, την εκτελεστική εξουσία, τον κρατικό μηχανισμό και τη δικαιοσύνη, δέσμιους των πολυεθνικών κολοσσών. Ακόμη και όταν οι καταστροφικές συνέπειες τεκμηριώνονται επιστημονικά, ακόμη κι όταν οι παραβιάσεις όρων και νόμων βεβαιώνονται διοικητικά, οι εταιρίες χαίρουν προνομιακής μεταχείρισης από τη δικαιοσύνη, ενώ την ίδια στιγμή οι τοπικές κοινωνίες δικάζονται με περισσή ευκολία.
Έτσι λοιπόν, είναι αδιανόητο, η διοίκηση και η κυβέρνηση, να αποδέχονται την εκβιαστική λογική της Ελληνικός Χρυσός - Eldorado Gold και να επιτρέπουν τη δημιουργία τετελεσμένων που καταστρέφουν έναν ολόκληρο τόπο - και γι’ αυτό, η κυβέρνηση φέρει μεγάλες ευθύνες. Για πόσο ακόμα μπορούμε να επιτρέπουμε το πρόσκαιρο κέρδος των λίγων να απειλεί το μακροπρόθεσμο όφελος των πολλών και τελικά, την ίδια τη ζωή; Σε όλον τον πλανήτη, πολίτες αγωνίζονται για κοινωνική και περιβαλλοντική δικαιοσύνη. Η παρακαταθήκη της αποικιοκρατικής εκμετάλλευσης κοινών πόρων στο βωμό της “προόδου του πολιτισμού” βαραίνει όλους μας - όμως όσες μάχες κι αν χαθούν, το οφείλουμε στις επόμενες γενιές να κερδίσουμε τον αγώνα.
Η Δίκη των Σκουριών, που ξενικά τη Δευτέρα 13 Μαρτίου, αποδεικνύει ότι το εξιλαστήριο θύμα καταλήγει να είναι η τοπική κοινωνία, όταν στο εδώλιο θα έπρεπε να βρίσκονται εκείνοι που βεβαιωμένα παρανομούν, καταστρέφουν και επιβουλεύονται την κοινωνική ευημερία και δικαιοσύνη. Η Δίκη αυτή αντανακλά την προσπάθεια φίμωσης και ομηρίας των κοινωνικών κινημάτων και των τοπικών κοινωνικών. Στη Δίκη των Σκουριών, σέρνονται στα δικαστήρια εικοσιένα από εμάς, που με προσωπικό και κοινωνικό κόστος υπερασπίζονται το δικαίωμα στη ζωή.
SOS ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ
Σάββατο 11 Μαρτίου - Πορεία στη Θεσσαλονίκη, Πλατεία ΧΑΝΘ, 11:00 π.μ. Δευτέρα 13 Μαρτίου - Συγκέντρωση στα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης, 9:00 π.μ.
Συντονιστικό Ιερισσού ενάντια στην εξόρυξη χρυσού Coordinating Committee of Ierissos against gold mining
---------------------------------------------------------------------------------
Νίκος Νικηφορίδης. Ο νεαρός που εκτελέστηκε ως «τρομοκράτης» επειδή συγκέντρωνε υπογραφές και μαχόταν κατά των πυρηνικών όπλων
Ο Νίκος Νικηφορίδης βρέθηκε πρώτη φορά στην εξορία το 1946, όταν ακόμα φορούσε κοντό παντελόνι. κεί γνώρισε τον βασανιστή του. Τα χτυπήματα του προκάλεσαν παράλυση στο πόδι, απώλεια όρασης για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και επιληπτικές κρίσεις. Η υγεία του κλονίστηκε και... αναγκαστικά μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για να αναρρώσει. Έτσι «γλύτωσε» την απομόνωση και τον εκτοπισμό. Αργότερα, όταν ο Νικηφορίδης δικαζόταν, ο βασιλικός επίτροπος σχολίασε κυνικά ότι “η ευπιστία και η επιείκεια του ελληνικού κράτους παρ’ όλίγον να στοίχιζε τη ζωή κι άλλων Ελλήνων”, καθώς «επικίνδυνοι και αμετανόητοι κομμουνιστές αφέθηκαν ελεύθεροι για λόγους υγείας»….
Ο Νικηφορίδης θεωρήθηκε ότι ήταν από αυτούς τους «τρομοκράτες», που οργάνωνε την καταστροφή του ελληνικού κράτους, μαζεύοντας υπογραφές κατά των πυρηνικών όπλων.Γι’ αυτό τον λόγο, τον κατηγόρησαν για “διακίνηση ανατρεπτικών ιδεών”, τον συνέλαβαν και τον εκτέλεσαν. Ήταν μόλις 22 ετών…
Ποιός ήταν 0 Νίκος Νικηφορίδης
Γεννήθηκε το 1928 στον Βύρωνα Αττικής και πέρασε την εφηβεία του στα δύσκολα χρόνια της Κατοχής. Αγωνίστηκε να τελειώσει το νυχτερινό σχολείο, ενώ παράλληλα δούλευε. Το 1944 έγινε μέλος του ΕΠΟΝ Παγκρατίου και δύο χρόνια αργότερα, λόγω του εμφυλίου, κατέληξε εξόριστος πρώτα στην Ικαρία και αργότερα στη Μακρόνησο. Άντεξε μέχρι το 1950, όταν τον έστειλαν στο νοσοκομείο, γιατί κόντεψε να πεθάνει από τα βασανιστήρια. Δεν υπέγραψε ποτέ δήλωση μετάνοιας. “Αμετανόητος”, όπως τον χαρακτήρισαν αργότερα στη δίκη του, συνέχισε τον αγώνα του και ανέλαβε Γραμματέας της ΕΠΟΝ Παγκρατίου. Παράλληλα άρχισε να οργανώνει το Δημοκρατικό Φιλειρηνικό Μέτωπο Νέων στη Θεσσαλονίκη, μία ενέργεια που τον έβαλε για ακόμα μία φορά στο στόχαστρο των αρχών. Ο Νικηφορίδης έγινε ο βασικός εκπρόσωπος στην Ελλάδα του αγώνα κατά των πυρηνικών όπλων.
Η εξορία της Μακρονήσου. Εκεί ο Νικηφορίδης βασανίστηκε φρικτά, επειδή δεν υπέγραφε δήλωση μετάνοιας….
Στις 15 Μαρτίου του 1950, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ειρήνης ενέκρινε την Έκκληση της Στοκχόλμης για Ειρήνη, η οποία στόχευε στην πλήρη κατάργηση και απαγόρευση των πυρηνικών όπλων. Παγκοσμίως υπέγραψαν περισσότεροι από 50 εκατομμύρια άνθρωποι. Υπεύθυνοι της συγκέντρωσης υπογραφών στην Ελλάδα ήταν ο ποιητής Κώστας Βάρναλης και ο πρώην Μητροπολίτης Κοζάνης, Ιωακείμ. Ο Νικηφορίδης ήταν ένα απ’ τα πιο δραστήρια μέλη.
Σύλληψη και εκτέλεση
Στις 18 Ιανουαρίου του 1951, ο Νικηφορίδης συνελήφθη μαζί με άλλους 14 νεαρούς. Φυλακίστηκε στο Γεντί Κουλέ. Στον φάκελό του αναγράφεται, με μαύρο μολύβι, η κατηγορία ”Απόπειρα διάδοσης ανατρεπτικών ιδεών” και μέσα σε παρένθεση, “Έκκληση Ειρήνης Στοκχόλμης”. Η δίκη του ξεκίνησε ένα μήνα αργότερα, την 21η Φεβρουαρίου του 1951. Στην απολογία του, ο Νικηφορίδης δήλωσε: “Δεν πρόκειται από εμένα ν’ ακούσετε παρεσύρθην, φταίνε άλλοι κλπ. Είμαι αριστερός.” Ο βασιλικός επίτροπος Σπυρόπουλος τον χαρακτήρισε ως “σκιά συμφορά” και δήλωσε ότι το βλέμμα του Νικηφορίδη, προσέβλεπε στο τέρμα ενός δρόμου σπαρμένου με πτώματα. Εκτελέστηκε εννιά μέρες αργότερα, στις 5 Μαρτίου, ενώ οι γονείς του ικέτευαν το Παλάτι να του δώσει χάρη. Τα τελευταία του λόγια ήταν: «Αγαπημένοι μου, μην κλάψετε για μένα, πεθαίνω για τα ιδανικά της πατρίδας και του σοσιαλισμού και για την ειρήνη». Προς τιμήν του Νικηφορίδη και του αγώνα κατά των πυρηνικών, το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωναφιλοξένησε την Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015 εκδήλωση του παρατηρητηρίου Διεθνών Οργανισμών και Παγκοσμιοποίησης και της Πανελλήνιας Ιατρικής Εταιρείας κατά της Βιομηχανικής και Πυρηνικής Απειλής….
----------------------------------------------------------------------------------------
Κιλελέρ... 6 Μάρτη 1910... η εξέγερση των κολίγων - 6 Μάρτη 2017... πάλι κολίγοι!
----------------------------------------------------------------------------------
Σαν σήμερα έφυγε η Μελίνα μας... «Απεχθάνομαι τη φιλανθρωπία, γιατί είναι προσβλητική... η Παλαιστινική σημαία στην πρωτεύουσα της Παλαιστίνης, την Ιερουσαλήμ»! Σήμερα;
Σήμερα... "φιλανθρωπία", φτωχοκομεία της "αριστεράς"... "αριστερός" πρωθυπουργός υπάλληλος της Μέρκελ, "εθελοντισμός" των ΜΚΟ της απάτης και ρεμούλας, "φιλανθρωπία"... ΚΕΠ φτωχών... Μνημόνια "αριστερά" και δεξιά... χαριεντισμοί με φονιάδες... Σήμερα, μαζί με τον ηγέτη Ανδρέα Παπανδρέου, μας λείπουν... Σήμερα, επίκαιρη όσο ποτέ!
Σήμερα, ποιος τολμάει να μιλήσει όπως εκείνη; Την Μελίνα Μερκούρη, ορκιζόμενη... «να καρφώσει την...Παλαιστινική σημαία στην πρωτεύουσα της Παλαιστίνης, την Ιερουσαλήμ»! Την Μελίνα Μερκούρη, να δηλώνει ότι δεν είναι αριστερή πολιτική η φιλανθρωπία (μας θυμίζει την φιλοζωία... αναφορικά με τα φτωχοκομεία της ¨αριστερής" Φωτίου, τον Μουζάλα της "αριστερής" φιλανθρωπίας των ΜΚΟ... τα "αριστερά" συσσίτια)... «Απεχθάνομαι τη φιλανθρωπία, γιατί είναι προσβλητική! Για φιλανθρωπία ούτε συζήτηση».