Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Παρασκευη 6 Απριλιου 2018


Κατά τη διάρκεια μιας ληστείας τραπέζης, ένας εκ των ληστών φώναξε σε όλους τους ευρισκόμενους μέσα στην τράπεζα: "Μην κινηθεί κανείς. Τα χρήματα ανήκουν στην τράπεζα. Η ζωή σας ανήκει σε σάς."
Όλοι μέσα στην τράπεζα ξάπλωσαν πρηνηδόν στο πάτωμα, με ησυχία. Αυτό λέγεται "Αλλαγή Νοοτροπίας”, αλλαγή από τον συμβατικό τρόπο σκέψης.
Όταν μια κυρία ξάπλωσε προκλητικά πάνω σε ένα γραφείο, ο ληστής της φώναξε: "Σας παρακαλώ, φερθείτε πολιτισμένα! Πρόκειται περί ληστείας, όχι περί βιασμού!"
Αυτό καλείται "Επαγγελματισμός”. Εστιάστε μόνο σε ό,τι είστε εκπαιδευμένοι να κάνετε!
Όταν οι ληστές επέστρεψαν στο κρησφύγετό τους, ο νεαρότερος εξ αυτών (πανεπιστήμιο και MSc) είπε στον μεγαλύτερο (έκτη δημοτικού): "Αδερφέ μου, έλα να τα μετρήσουμε, να ξέρουμε τί κλέψαμε."
Ο μεγάλος αρνήθηκε, λέγοντας: "Μην είσαι χαζός. Είναι τόσα πολλά που θα μετράμε όλη μέρα. Απόψε, στις ειδήσεις, θα μάθουμε πόσα κλέψαμε!"
Αυτό καλείται "Εμπειρία.” Στις μέρες μας, η εμπειρία είναι συχνά πιο χρήσιμη από οποιοδήποτε πτυχίο!
Αφού έφυγαν οι ληστές, ο διευθυντής της τράπεζας είπε στον επόπτη του υποκαταστήματος να καλέσει αμέσως την αστυνομία. Ο επόπτης όμως του είπε: "Περιμένετε! Ας πάρουμε και 10 εκατομμύρια από την τράπεζα για μας και να τα προσθέσουμε στα 70 εκατομμύρια της κατάχρησης που έχουμε κάνει τους τελευταίους μήνες”.
Αυτό καλείται "Κολύμπα με το ρεύμα.” Μετατροπή μας δυσάρεστης κατάστασης σε ωφέλημα!
Ο επόπτης είπε: "Θα ήταν καλό να μας ληστεύουν μια φορά το μήνα."
Αυτό καλείται "Σκότωμα της Ανίας.” Η προσωπική ευτυχία είναι καλύτερη από κάθε δουλειά.
Την επόμενη ημέρα, στις ειδήσεις λένε ότι εκλάπησαν από την τράπεζα 100 εκατομμύρια. Οι ληστές, μέτραγαν και ξαναμέτραγαν, αλλά δεν μπορούσαν να τα βγάλουν πάνω από 20 εκατομμύρια. Οι ληστές φώναζαν, έξαλλοι: "Ρισκάραμε τις ζωές μας και πήραμε μόνο 20 εκατομμύρια. Οι τραπεζικοί πήραν 80 εκατομμύρια μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου. Φαίνεται ότι είναι καλύτερα να είσαι σπουδαγμένος παρά να είσαι ληστής!"
Αυτό καλείται "Η γνώση αξίζει χρυσάφι!"
Ο διευθυντής της τράπεζας χαμογελούσε χαρούμενος επειδή η χασούρα του στην κεφαλαιαγορά καλύφθηκε από αυτήν την ληστεία.
Αυτό καλείται "Αρπαγή της ευκαιρίας.” Διάθεση να ρισκάρεις!
Οπότε, ποιοί ήταν οι αληθινοί ληστές της ιστορίας μας;
Καληνύχτα σας !!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Live | οι παλαιστίνιοι διαμαρτύρονται για να απαιτήσουν το δικαίωμά τους να επιστρέψουν στη γη τους κατά μήκος των συνόρων της γάζας σε μια συγκέντρωση στο khan γιουνίς.
Αυτή είναι η δεύτερη Παρασκευή των διαμαρτυριών του τρέχοντος Μαρτίου της επιστροφής. Οι διαμαρτυρίες θα γίνονται κάθε Παρασκευή για 6 εβδομάδες και θα τελειώσει την ημέρα της νάκμπα. Οι διαδηλώσεις της προηγούμενης εβδομάδας οδήγησαν σε 18 Παλαιστίνιους που σκοτώθηκαν και εκατοντάδες τραυματίες από ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Μαζικές διαδηλώσεις στη Βραζιλία υπέρ του Λούλα

Παρασκευή, 6 Απριλίου 2018
Το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Βραζιλίας αποφάσισε την κράτηση του Λούλα

Ο βραζιλιάνος δικαστής Σέρζιο Μόρο αποφάσισε την Πέμπτη την κράτηση του πρώην προέδρου και εκ νέου υποψηφίου για την προεδρία Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα.
Ο Λούλα ο οποίος καταδικάστηκε σε 12 χρόνια και ένα μήνα φυλακή για υποτιθέμενη διαφθορά στην υπόθεση της κρατικής πετρελαϊκής εταιρίας Petrobras, θα πρέπει να παρουσιαστεί οικειοθελώς στην έδρα της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας της Κουριτίμπα στις 5μμ τοπική ώρα.
Η απόφαση του Μόρο προβλέπει ότι ο Λούλα θα βρίσκεται σε «ιδιωτική» αίθουσα κράτησης της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας, χωριστά από τους άλλους κρατούμενους, λόγω του υψηλού αξιώματος που κατείχε.
Μόλις έγινε γνωστή η απόφαση κατά του Λούλα, κοινωνικά κινήματα ετοιμάζονται να κινητοποιηθούν σε όλες τις πόλεις της Βραζιλίας, για να καταγγείλουν την δικαστική, πολιτική και επικοινωνιακή δίωξη.
Η απόφαση κράτησης βγήκε αφού πρώτα την Τετάρτη το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Βραζιλίας απέρριψε το habeas corpus που επικαλέστηκε ο Λούλα για να παραμείνει ελεύθερος.
Μετά από πάνω από 10 ώρες, 6 από τους 11 δικαστές απέρριψαν το habeas corpus, γεγονός που επιτάχυνε την απόφαση κράτησης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι ψαλμοί και τα τροπάρια στις εκκλησίες από τους Άνθιμους και τους Αμβρόσιους, έχουν την ίδια αξία με την εκτέλεση της "Διεθνούς" ή του "Στ' άρματα! Στ' άρματα!" σε κομματικές φιέστες από τους συριζαίους.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



6 Απριλίου 1941. Η ναζιστική Γερμανία επιτίθεται στην Ελλάδα.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στην Κίνα, ένας αμερικανός διπλωμάτης χτυπήθηκε για τα κακά λόγια του για τον Στάλιν
 5 Απριλίου 2018
Ένα δυσάρεστο συμβάν για τον Αμερικανό Attaché για τον Πολιτισμό Robert Ford έλαβε χώρα στην έκθεση της σύγχρονης τέχνης στη Σαγκάη.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο διπλωμάτης είχε τη φρόνηση να πει: «Χαίρομαι που σταδιακά η κινεζική τέχνη έχει απομακρυνθεί από τις παραδόσεις του αιματηρού σταλινισμού και έχει έρθει στη σύγχρονη παράδοση».
Μετά από αυτό, πέντε άτομα ήρθαν αμέσως στον Ford,  τον πέταξαν στο πάτωμα και άρχισαν να τον χτυπάνε με τα πόδια τους. Σταματήθηκαν μόνο από τους αστυνομικούς που έφτασαν στη σκηνή του συμβάντος.
Ως αποτέλεσμα του περιστατικού, η μύτη του διπλωμάτη σπάστηκε και εμφανίσθηκαν αρκετές μώλωπες στο σώμα του. Τις επόμενες δύο εβδομάδες θα αναγκαστεί να περάσει στο νοσοκομείο. Όλοι οι επιτιθέμενοι θα επιβληθούν πρόστιμο για χουλιγκανισμό.
Το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών έστειλε επίσημη επιστολή απολογίας στην Πρεσβεία των ΗΠΑ στο Πεκίνο, αλλά συνιστά "να μην επικρίνουμε τον Στάλιν».



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Καμίλο Τόρρες, «Ενας παπάς δίπλα στον Τσε»

Ακριβώς την εποχή του Τσε Γκεβάρα και στην ίδια γεωπολιτική συνάφεια έδρασε παρόμοια άλλη μια προσωπικότητα: ο κολομβιανός ρωμαιοκαθολικός ιερέας Καμίλο Τόρες. Ο Τόρρες γεννήθηκε έναν χρόνο μετά τον Τσε (1929) και σκοτώθηκε έναν χρόνο πριν απ’ αυτόν (1966). Έφυγε στα τριανταεπτά του – κι αυτός δίχως να περάσει στη γενιά των σαραντάρηδων.  Ουσιαστικά πρόκειται για συμβολή στο κίνημα του αριστερού χριστιανισμού, το οποίο εμφανίζεται ποικιλότροπα κάθε τόσο μέσα στην ιστορία, και το οποίο στην καταλεηλατημένη Λατινική Αμερική έλαβε λίγο αργότερα την ονομασία «θεολογία της απελευθέρωσης».
Η διαδρομή του Καμίλο Τόρρες έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ήδη χειροτονημένος ιερέας και με σπουδές στην Ευρώπη, δίδαξε κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο της κολομβιανής πρωτεύουσας για μερικά χρόνια, μέχρι δηλαδή να υποχρεωθεί σε παραίτηση για την αλληλεγγύη του προς την άδικη δίωξη κομμουνιστών φοιτητών. Συνέχισε το πνευματικό και ερευνητικό έργο του, ερχόμενος ολοένα και περισσότερο σε σύγκρουση με τους κυβερνητικούς κύκλους, τους εκπροσώπους μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και την εκκλησιαστική ηγεσία, και αντιμετωπίζοντας τη δυσπιστία του κομμουνιστικού κόμματος.
Το 1965 ήρθε στην ύπαρξη το πολιτικό κίνημα που ο ίδιος είχε εμπνευστεί: το Ενιαίο Μέτωπο του Λαού της Κολομβίας, στο οποίο συμμετείχαν οι προοδευτικές δυνάμεις της χώρας, από τους χριαστιανοσοσιαλιστές και τους κινεζόφιλους, μέχρι τα αγροτικά κινήματα και τους κομμουνιστές. Το Μέτωπο γνώρισε κάποιες επιτυχίες, μα κατόπιν κλονίστηκε από πλήθος διαφωνιών. Ο Τόρρες μετακινήθηκε προς την άποψη ότι η συγκυρία απαιτούσε κάτι περισσότερο από την κλασική πολιτική παρουσία: δράση επαναστατική. Αυτό τον έφερε σε ρηξη με πολιτικούς συμμάχους του και με τον καρδινάλιο προϊστάμενό του. Ο Τόρρες προχώρησε σε απέκδυση της επίσημης ιερατικής του ιδιότητας, χωρίς όμως να αποκηρύξει ούτε την πίστη ούτε την παπαδοσύνη του, που ένιωθε ότι συνέχιζε να φέρει. Αντιθέτως, δήλωνε ότι έκανε το βήμα αυτό ακριβώς για να παραμείνει ασυμβίβαστα πιστός στη χριστιανική πίστη του.
Στις 18 Οκτωβρίου 1965 «ανέβηκε στο βουνό», όπως θα λέγαμε στην ελληνική εαμική γλώσσα. Προσχώρησε στο ένοπλο αντάρτικο του Στρατού Εθνικής Απελευθέρωσης, το οποίο συμμεριζόταν την επαναστατική οπτική του Φιντέλ Κάστρο. Λίγους μήνες αργότερα σκοτώθηκε σε μια συμπλοκή με τον τακτικό στρατό.
Τα κείμενά του (μελετήματα, διακηρύξεις, ομιλίες) δείχνουν τις ευαισθησίες και τα κριτήριά του. Προσπάθησε, ανάμεσα σε πολλά άλλα, να δώσει τη δική του απάντηση σε δυο δυσκολότατα ερωτήματα: Αφενός, πώς μπορεί να υπάρξει μια μαχητική, ταξική δράση που να πηγάζει από την αγάπη κι όχι από το μίσος. Αφετέρου, υπό ποιους όρους μπορεί να ασκηθεί βία, η οποία καθεαυτήν είναι ασύμβατη προς τις ευαγγελικές αρχές. Οι απαντήσεις δεν είναι εύκολες, και μάλιστα αν λάβει κανείς υπόψη ότι η χρήση βίας είναι μια στιγμή τραγική, συνυφασμένη με το τελεσίδικο σβήσιμο του αντιπάλου. Οι απαντήσεις του Τόρες φυσικά μπορούν να συζητηθούν και να κριθούν. Ο Όσκαρ Ρομέρο, λόγου χάριν, αρχιεπίσκοπος του Ελ Σαλβαδόρ ο οποίος δολοφονήθηκε το 1980 από ακροδεξιούς παραστρατιωτικούς μέσα στο ναό του, κήρυττε μια μη-βίαιη στράτευση και αντίσταση. Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να προσεχτεί ο μείζων προβληματισμός που έθεσε ο Καμίλο Τόρες, καθώς και οι άλλοι εκπρόσωποι της θεολογίας της απελευθέρωσης: Ο κόσμος της αδικίας και της εξαθλίωσης του ανθρώπου δεν μπορεί να είναι θέλημα Θεού. Η ίδια η χριστιανική ιδιότητα αξιώνει όχι αποδοχή κάποιων θεωρητικών αξιωμάτων, αλλά έμπρακτη αλληλεγύη στους αδυνάτους. Και η σύγκρουση δεν γίνεται χάριν της ισχύος και της επιβολής της Εκκλησίας επί των αντιπάλων της (δεν έχει, δηλαδή, χαρακτηριστικά σταυροφορίας), αλλά χάριν των οδυνωμένων συνανθρώπων. Καλείται, δηλαδή, να είναι μια πράξη θυσιαστική κι όχι κατακτητική.
Ο Καμίλο Τόρρες ευτύχησε να μη γίνει μπλουζάκι. Και είχε την τύχη ακραίων ασκητών. Ο τάφος του δεν βρέθηκε ποτέ.

Η Δόνια Ισαβέλλα αποχαιρετά τον γιό της…Καμίλο Τόρρες

«Βέβαια, θα προτιμούσα να έχω για γιο ένα μικρό παπά σε κάποιο χωριουδάκι, αλλά ζωντανό. Αντίθετα, είμαι η μάνα ενός μεγάλου διεθνή ήρωα, αλλά νεκρού. Και τώρα μπορώ να κάνω μόνο ένα πράγμα: να υπερασπίζω και να διαδίδω τις επαναστατικές ιδέες για τις οποίες εκείνος έζησε και πέθανε».
«Τι παράξενη ερώτηση να με ρωτάς αν είμαι περήφανη. Είμουνα περήφανη για αυτόν, βέβαια, όταν ο Καμίλο ζούσε. Μετά, σαν έμαθα πως τον σκότωσαν, ένιωσα ένοχη γιατί δεν εξάντλησα το κάθε τι για την ασφάλειά του και γιατί δε βοήθησα αρκετά τον αγώνα του. Τότε μου πέρασε απ το μυαλό να αυτοκτονήσω. Χωρίς το γιό μου, έλεγα, δε μπορώ να ζω. Κάθε μάνα το λέει. Μετά, δε σκοτώθηκα. Γιατί; Από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, από φόβο; Ω, όχι, πιστέψτε με. Δεν αυτοκτόνησα για να μη μπορεί να πει κανείς για μένα «η φουκαριάρα είταν τρελλή, όπως τρελλός είταν και ο γιός της».
Κανείς από τους δυό μας δεν ήταν τρελλός. Ακόμη κι αν, στην ιστορία της Κολομβίας, ένας παπάς που πεθαίνει όπως ο Καμίλο προκαλεί φόβο και πανικό. Έτσι, αποφάσισα να ζήσω. Θυμάμαι που είχα πει ότι θα τον ακολουθήσω μέχρι τις ακραίες συνέπειες, και με ρώτησε: «Και μέχρι το θάνατο ακόμα, μανούλα;». Εγώ: «Και πέρα από το θάνατο». Τώρα, τώρα στερνά απ’ το θάνατό του, οφείλω να δουλέψω για να απλώσουν οι ιδέες του, για να ακολουθήσει τη μνήμη του μια ατελείωτη στρατιά».

 «Δέστε, εγώ είμαι πάντα μια επαναστάτρια κι αντικληρική. Πάνου απ όλα αντικληρική. Ποτέ δε θέλησα να γίνει ο γιός μου παπάς. Για πολύ καιρό πίστευα ότι η ιερωσύνη ήταν λάθος για κείνον, για τον ανθρωπισμό του, για τις ευγενικές, γενναίες φιλοδοξίες του. Όμως, πολύ αργότερα, που το ξανασκέφτηκα λόγω της σύντομης ζωής του Καμίλο, καταστάλαξα πως αν δεν αφιερωνόταν με τόση αγάπη στην ιερωσύνη, δεν θα είχε κατανοήσει σε βάθος τα προβλήματα του φτωχού λαού μας, δε θα είχε δοθεί στον πολιτικό αγώνα και δε θα είχε τόση πεποίθηση στην αποστολή του. Μια αποστολή η οποία, παρά τη σύντομη ζωή κι ιερωσύνη του Καμίλο, άφησε βαθιές ρίζες στο λαό κι είχε παγκόσμια απήχηση.».

 «Με ρωτάτε αν επηρέασα τις ιδέες του Καμίλο, αν συνέβαλα για να γίνει αυτός που ήταν. Ειλικρινά, δεν ξέρω. Ξέρω όμως πως ανάμεσά μας υπήρχε –πέρα από τη σχέση μάνας παιδιού – μια βαθιά ανθρώπινη φιλία• πως ανάμεσά μας δεν υπήρχαν μυστικά και πως μια μέρα μου είπε: «Μανούλα, θα σου τα λέω όλα, εκτός από τα της εξομολόγησης».»
«Στην αρχή όταν βγήκε στο αντάρτικο τον ακολουθούσα στα μικρά επαρχιακά κέντρα, στα χωριά, στις αγροτικές περιοχές που πήγαινε να κηρύξει. Εκεί, στις πλατείες, στις αίθουσες, κάτου από εξέδρες, στεκόμουν σε μια γωνιά και περισσότερο τον κατασκόπευα παρά τον παρατηρούσα. Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν την αγωνία που περνούσα περιμένοντας ότι θα τον δολοφονούσαν.
Ήξερα πως θα τον σκοτώνανε. Κάθε τόσο τον ρωτούσα: «Δε βλέπεις που θα σε δολοφονήσουν, Καμίλο;». Και κείνος: «Ναι, μανούλα, θα με δολοφονήσουν. Μα πριν με σκοτώσουν θα προλάβω να κάνω κάτι καλό για τους αδελφούς μου». Είταν σίγουρος πως θα τον σκοτώσουν, όπως κι εγώ που υποτάχτηκα σιγά σιγά σε αυτή την ιδέα. «Θα σε σκοτώσουν, γιατί είσαι ένας πρόδρομος». Γελούσε. «Όπως και να χει, μανούλα, θα με βγάλουν απ’ τη μέση». […] Για τούτο, όταν πηγαίναμε σε αγροτικές περιοχές, στα χωριά, για κήρυγμα κι οι φίλοι του προσφέρανε πιοτό ή φαγητό, με τρόπο τραβούσα το ποτήρι ή το πιάτο και τα δοκίμαζα πρώτη: φοβόμουν πως θα τον δηλητηριάσουν».
«Έγραψα ένα γράμμα στον πρόεδρο της Δημοκρατίας που είναι μακρινός συγγενής μας. Τον παρακάλεσα να μου παραδώσουν το λείψανο του γιού μου, αλλά δεν πήρα απάντηση. Έτσι, θες από απελπισία, θες από ελπίδα, έγραψα στον Πάπα που ήξερα ότι θα ερχόταν στη Μπογκοτά. Τον παρακαλούσα να κάμει ότι μπορεί για να πάρω το λείψανο και να θάψω χριστιανικά τον ιερέα γιό μου στο μέρος που κι εγώ η ίδια θα θαφτώ μια μέρα. Αλλά ούτε κι ο Πάπας μου απάντησε. Μου είπανε οι αρχές της Μπογκοτά ότι ο τόπος που θάφτηκε ο Καμίλο Τόρρες είναι κρατικό μυστικό».
«Μια φορά ήρθανε σπίτι και του είπανε: Πάτερ, έτοιμη είναι για σένα η μάγκνα κάπα του καρδινάλιου. Φτάνει να γράψεις στη Ρώμη δυό λέξεις ότι είσαι διατεθειμένος να οδηγήσεις τους οπαδούς σου στα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα, μακρυά από το αντάρτικο. Φτάνει να το δηλώσεις και αμέσως γίνεσαι καρδινάλιος, πρίγκιπας της εκκλησίας. Ο Καμίλο είχε μια φράση να απαντάει σε αυτές τις προσφορές: Δεν είμαι για πούλημα, αμίγκος».

Από το βιβλίο «Καμίλο Τόρρες, Λαϊκή Ενότητα, Επανάσταση και άλλα κείμενα»




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Οι άγγλοι λένε ότι δε γίνεται να επιστρέψουν τα αρχαία που κλέψανε από την Αιθιοπία ,,,, αλλά μπορούν να της τα δανείσουν για να τα εκθέσει.
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει προσφερθεί να δώσει στην Αιθιοπία πίσω τους τους κλεμμένους θησαυρούς-σε δάνειο
Το Μουσείο Βικτώριας και Άλμπερτ στο Λονδίνο συμφώνησε να επιστρέψει αντικείμενα που ελήφθησαν από την Αιθιοπία πριν από 150 χρόνια με μακροπρόθεσμο δάνειο.
Το Ηνωμένο Βασίλειο συμφώνησε να «δανείσει» την Αιθιοπία πίσω κλεμμένους θησαυρούς που ελήφθησαν από τη χώρα πριν από 150 χρόνια.
Η Αιθιοπία υπέβαλε αξίωση το 2007 ζητώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο να επιστρέψει τα αρχαία αντικείμενα και χειρόγραφα που ελήφθησαν το 1868 κατά τη διάρκεια της σύλληψης της Maqdala. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν χρυσό στέμμα και βασιλικό γαμήλιο φόρεμα, αναφέρει το BBC Africa. Και τα δύο αντικείμενα ελήφθησαν από την πρωτεύουσα του βουνού του αυτοκράτορα Tewodros II στην περιοχή που ήταν γνωστή ως Abyssinia και βρίσκονται σήμερα στο Μουσείο Βικτώριας και Albert στο Λονδίνο.
Η απαίτηση της αιθιοπικής κυβέρνησης απορρίφθηκε από το μουσείο, αλλά ο διευθυντής Tristam Huntπρότεινε μια άλλη λύση: ότι τα λεηλατημένα στοιχεία να επιστρέφονται προσωρινά μέσω μακροπρόθεσμου δανείου.
"Ο πιο γρήγορος τρόπος, εάν η Αιθιοπία ήθελε να έχει αυτά τα στοιχεία στην οθόνη, είναι ένα μακροπρόθεσμο δάνειο. Αυτός θα ήταν ο ευκολότερος τρόπος για να το διαχειριστεί", λέει ο BBC Africa. Τα αντικείμενα θα παρουσιαστούν στο μουσείο Victoria and Albert για την επερχόμενη έκθεση Maqdala 1868, η οποία θα παρουσιάσει 20 ξεχωριστά αντικείμενα για να τιμήσουν την 150η επέτειο της μάχης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ξαναγυρνάμε πια στην περίοδο πριν το '90, κι η Λατινική Αμερική είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα: βραζιλιάνος στρατηγός απείλησε με πραξικόπημα(!) αν δεν συλληφθεί ο Λούλα! Χούντες (ανοιχτές ή καλυμμένες) παντού, αυταρχισμός, λογοκρισία και "ενιαία σκέψη" στα ΜΜΕ, "αντιτρομοκρατικές" και "αντιεξτρεμιστικές" νομοθεσίες
Χωριανοί, χωριανοί!! Έρχεται στο χωριό μας ο Ζοζέφ ο Νταέρ ο επαναστάτης, που π̶ο̶υ̶λ̶ά̶ε̶ι̶ ι̶σ̶λ̶α̶μ̶ι̶σ̶τ̶ι̶κ̶ή̶ ̶ν̶α̶τ̶ο̶κ̶ι̶ν̶ο̶ύ̶μ̶ε̶ν̶η̶ ̶α̶ν̶τ̶ε̶π̶α̶ν̶ά̶σ̶τ̶α̶σ̶η̶ ειδικεύεται στη συριακή επανάσταση και την α̶ν̶τ̶ι̶-̶Χ̶ε̶ζ̶μ̶π̶ο̶λ̶λ̶ά̶ ̶Χ̶α̶σ̶μ̶π̶ά̶ρ̶α̶ διαλεκτική ανάλυση τής ταξικής πάλης στο Λίβανο και τη Μέση Ανατολή από τη σκοπιά των καταπιεσμένων. Το φως που εκπέμπει ο σύντροφος είναι τόσο δυνατό που τυφλώνει• η επαναστατική του αύρα αφοπλίζει και τον πιο σκληρό αντιδραστικό. Ήταν εξαιτίας τού χαρίσματος αυτού που κατάφερε να κάνει καριέρα στη σημερινή -γενικώς συντηρητική- ακαδημία ασχολούμενος με αυτά ακριβώς τα θέματα. Στας Ευρώπας. Να μη λείψει κανείς! Την Πεμπτη 26/4.
[Επίσης, θα ήμουν ευγνώμων σε όποιον μου πει τι είναι "ΟΝΡΑ", που βλέπω πως συνδιοργανώνει την εκδήλωση μαζί με το ελαλιμπερτά, τη ροσινάντε, το δίκτυο και τη ζωή μετά.]
H Ανασύνθεση ΟΝΡΑ (Οργάνωση Νεολαίας Ριζοσπαστικής Αριστεράς) είναι πολιτική οργάνωση νεολαίας που ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2015. Συγκροτήθηκε από πρώην μέλη της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ και αυτή τη στιγμή δεν πρόσκειται σε κανένα κόμμα

Η Fernandez της Αργεντινής: «Η Λατινική Αμερική έχει χάσει την μάχη του πολιτισμού»
"Οι νεοφιλελεύθεροι ήθελαν να πείσουν τους λαούς ότι όλα τα οικονομικά επιτεύγματα ήταν μια φαντασία", δήλωσε η πρώην πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντες.
Η Λατινική Αμερική έχασε τις μάχες ενάντια με τον νεοφιλελευθερισμό και την πολιτιστική ηγεμονία, η πρώην πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντεζ ντε Κίρνσερ  λέει στον πρώην Πρόεδρο της Εκουαδόρ Ραφαέλ Κορέα  σε συνέντευξή  της στην εκπομπή Conversando con Correa της RT en Español.
"Ο νεοφιλελευθερισμός της δεκαετίας του '90 απέτυχε σε όλα τα μέρη του κόσμου, αλλά σήμερα φαίνεται ότι είναι μιά φορά κοντα στην εγκατάστασή του", δήλωσε ο Fernandez.
"Το νέο κύμα του νεοφιλελευθερισμού στη Λατινική Αμερική συνοδεύεται από τη δικαστική δίωξη της αντιπολίτευσης", συνέχισε, αναφερόμενη στη χρήση υποτιθέμενων σκανδάλων διαφθοράς και "δικαιοσύνης" εναντίον κυβερνήσεων όπως η δική της, καθώς και του πρώην Προέδρου Luiz Inacio Lula da Silva .
Το Ανώτατο Δικαστήριο της Βραζιλίας διέταξε χθες τη φυλάκιση του Λούλα μετά από την καταδίκη του για δωροδοκία, προκαλώντας διαμαρτυρίες.
Η κυβέρνηση Fernandez αντικαταστάθηκε από τη δεξιά νεοφιλελεύθερη διοίκηση του Mauricio Macri . Από τότε η Βραζιλία παρουσίασε απότομη αύξηση των τιμών των δημόσιων υπηρεσιών, καθώς και σκληρά μέτρα λιτότητας.
«Κάποια στιγμή, οι άνθρωποι θα αρχίσουν να συγκρίνουν την ποιότητα ζωής που είχαν με τους« λαϊκιστές »και αυτό που έχουν με τους νεοφιλελεύθερους», δήλωσε η Φερνάντες.
Επέκρινε επίσης την αποτυχία των προοδευτικών ηγετών να κερδίσουν τον πόλεμο για την πολιτιστική ηγεμονία λέγοντας ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα « ψεύτικα νέα » έχουν διαδραματίσει ισχυρό ρόλο στην αντιστροφή των προοδευτικών επιτευγμάτων.
"Οι νεοφιλελεύθεροι ήθελαν να πείσουν τους ανθρώπους ότι όλα τα οικονομικά επιτεύγματα ήταν φανταστικα. Πιστεύω ότι δεν έχουμε κερδίσει τη μάχη πάνω στον πολιτισμό ή μάλλον στην ψυχολογία.
«Νεοφιλελευθερισμός, ψεύτικα νέα, κοινωνικά μέσα ενημέρωσης - οι αντίπαλοι μας έχουν καταφέρει να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται ... Έχουν καταφέρει να πείσουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας μας ότι τα επιτεύγματά τους περιορίζονται μόνο στις ατομικές τους προσπάθειες • ότι όλη η προσωπική πρόοδος είναι διαζευγμένη από την πολιτική. "
Ενώ οι κυβερνήσεις της «ροζ παλίρροιας» - όπως οι ηγέτες όπως η Fernandez και ο Correa - συχνά καταγγέλλονται ως «λαϊκίστικα» σχέδια, η Fernandez υποστηρίζει τον λεγόμενο « λαϊκισμό ».
"Ο λαϊκισμός είναι μια πολιτική γλώσσα που αντιπροσωπεύει ετερογενείς κοινωνίες και δημιουργεί ένα εθνικό σχέδιο", ανέφερε.

Σχολιο.- Όταν αυτά τα κρυφοτζιχάντια κρύβουν λόγια για τους κούρδους, τότε αρχίζει να καταλαβαίνει μεγάλη μάζα  ότι πρόκειται για υποστηρικτές των ισλαμιστών. Τα αντανακλαστικά σε σχέση με το ΝΑΤΟ και τον προοδευτικό κόσμο και κινήματα στην Μέση Ανατολή είναι δυστυχώς ακόμα σε τραγικό σημείο εδώ, αν και έχει βελτιωθεί λίγο το κλίμα.

Σχολιο.- Είχα διαβάσει παλιότερα ένα άρθρο του ομιλητή που έλεγε ότι η Ahrar Al-Sham κλπ σαλαφιστες στο Χαλέπι "δεν είναι τζιχαντιστες".- οι ίδιοι πάντως δηλώνουν ως πρότυπο τους τους Ταλιμπαν. Αποφεύγει επίσης να μιλήσει για τον ρόλο της Al Nusra, λέγοντας μόνο ότι για την άνοδο των φονταμενταλιστων φταίει το καθεστώς. Αυτό όμως είναι μια άλλη συζήτηση. Το ζήτημα με τις οποιες μη φονταμενταλιστικες ομάδες στο Χαλέπι - αν υπήρχαν τέτοιες την περίοδο που αναφέρεται το άρθρο, το 2016, ήταν ότι ήταν συμπολεμιστες με την Αλ Νουσρα, την Αχραρ αλ Σαμ και την Νουρ αλ Ντιν αλ Ζεκιν, αυτούς που αποκεφάλισαν τον 12χρονο Παλαιστίνιο με την κατηγορία ότι είναι πράκτορας του Άσαντ. Αναμενόμενο λοιπόν τι θα πει στην εκδήλωση για αυτά. Ενδιαφέρον όμως νομίζω θα έχει για την θέση του για το Αφριν. Εκεί πεζικό του Ερντογαν ήταν ο λεγόμενος FSA, και συγκεκριμένα εκείνες οι δυνάμεις που μετέφερε η Τουρκία από το Χαλέπι μετά την παραδοση της πόλης στον Άσαντ.

Σχολιο.-  Ο ομιλητής είναι η πηγή των ψεμάτων για το συριακό, κατά τα πρότυπα των Ποπόβιτς και σία για το ουκρανικό. Μόνη διαφορά είναι πως, ενώ οι Ποπόβιτς και σία απέδειξαν πρώτα την αξία τους στην ελεύθερη αγορά [κοροϊδεύοντας και αποσπώντας λεφτά από διάφορους δυτικούς συντρόφους], ο Νταέρ βγήκε κατευθείαν από το δοκιμαστικό σωλήνα τής ακαδημίας. Μολονότι εκτιμώ το γεγονός ότι οι Ποπόβιτς και σία είναι σίγουρα πιο αλανιάρικοι και αυτοδημιούργητοι, δε μπορώ να μη δω πως ο Νταέρ τούς έχει αφήσει πολύ πίσω, αφού εκτός από πανεπιστημιακός είναι και σταθερός συνεργάτης τού Open Democracy ενώ πρόσφατα ξεκίνησε τη συνεργασία του και με το Middle East Institute. Ο δάσκαλός του ο Ασκάρ τον δίδαξε καλά, αυτό είναι προφανές.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Monika Ertl, alias Imilla, η κόρη της Leni Riefenstahl... Με σταθερό χέρι έβγαλε από την τσάντα της ένα μικρό θηρίο. Ένα colt cobra 38 special, που είχε προμηθευτεί από τη Ζυρίχη, από τον ακτιβιστή εκδότη Τζιάκομο Φελτρινέλι. Σημάδεψε τον πρόξενο, ο οποίος είχε χάσει το χρώμα του και έτρεμε. Το προγούλι του κουνιόταν ακανό¬νιστα. «Victoria o muerte, σενιόρ» του είπε και τον πυροβόλησε τρεις φορές....
Η κόρη του αρχιναζί που έγινε αντάρτισσα και εκτέλεσε τον δολοφόνο του Τσε Γκεβάρα. Εκτελέστηκε εν ψυχρώ από τους Βολιβιανούς...
http://www.mixanitouxronou.gr/i-kori-tou-arxinazi-pou-egine-antartissa-kai-ektelese-ton-dolofono-tou-tse-gkevara-ektelestike-en-psyxro-apo-tous-volivianous/



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"Δεν πολεμώ με καμιά Τουρκία από την στιγμή που η χώρα είναι προτεκτοράτο της Γερμανίας ή για την αστική τάξη της χώρας μου μπλα μπλα μπλα". Πόσο διαδεδομένη είναι αυτή η άποψη όχι μόνο ανάμεσα στα σκουπίδια της εθνομηδενιστικής φασιστεράς αλλά και σε αυτούς του ακραίου νεοφιλελεύθερου κέντρου και φυσικά σε εκείνους τους "άριστους" της κοσμοπολίτικης φιλελέ μενουμευρώπικης δεξιάς? άλλά και ανάμεσα στη απολίτικη καφενόβια και άκρως ωχαδερφιστική νεολαία....Σας πληροφορώ ότι είναι η κυρίαρχη. Και είναι η κυρίαρχη γιατί έτσι έπρεπε να είναι για να ολοκληρωθούν σε πρώτη φάση τουλάχιστον τα σχέδια τους. Αλλά όπως το ψάρι δεν αντιλαμβάνεται την παρουσία του νερού γύρω του έτσι κι εμείς την παγίδα που μας έχουν στήσει. Σάμπως οι Κολοκοτρώνηδες, οι Μακρυγιάννηδες και οι Βελουχιώτηδες πολεμούσαν για μια πατρίδα που τους ανήκε....
ΥΓ: Aλήθεια αν πχ η Τουρκική πρεσβεία ήθελε να ασκήσει προπαγάνδα εντός της χώρας μας θα έκανε κάτι διαφορετικό από αυτά που γράφουν και λένε από την Βουλή μέχρι τα Εξάρχεια (και όχι μόνο)?




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




ΚΥΠΡΟΣ
Ανεγκέφαλοι έκαψαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο Λεμεσού ανήμερα Μεγάλης Παρασκευής!
#ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ #ΑΙΣΧΟΣ ανεγκέφαλοι πυρπόλησαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο Λεμεσού. Στο χώρο ο Δήμαρχος της πόλης, η Αστυνομία, Πυροσβεστική, η Πρόεδρος της Κοινωνικής Πρόνοιας και λειτουργοί του Δήμου.
-Μέρα ντροπής για τη πόλη μας. Η ζημιά ανέρχεται στις 2000ευρώ σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
-Κάηκαν τρόφιμα που προορίζονταν για ευάλωτες οικογένειες.
-360 οικογένειες εξασφαλίζουν από αυτό τα απαραίτητα τρόφιμα για την επιβίωση τους.
Στη σκηνή παρούσα ήταν η εφημερίδα Λεμεσός, ο Δήμαρχος δήλωσε : «είναι πραγματικά μια θλιβερή εικόνα. Δυστυχώς κάποιοι έκαψαν ένα κάλαθο ανακυκλώσιμων υλικών. Ευτυχώς η πυρκαγιά δεν επεκτάθηκε στο εσωτερικό του Κοινωνικού Παντοπωλείου Λεμεσού. Ήρθε η πυροσβεστική και έγινε μια πρώτη αξιολόγηση των ζημιών. Από βδομάδας θα γίνει επιδιόρθωση. Το μήνυμα που θέλω να στείλω είναι ότι ο χώρος αυτός εξυπηρετεί την κοινωνία, εξυπηρετεί τον κόσμο. Ας βοηθήσουμε όλοι να κάνει καλύτερα την δουλειά του παρά να καταστρέφουμε τις προσπάθειες κάποιων άλλων. Ελπίζω αυτοί που το έκαναν να κάνουν δεύτερες σκέψεις και να αναλογιστούν τις ευθύνες τους».
ΟΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙNΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΛΕΜΕΣΟΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 99 348555




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



του εβαλαν κροτιδα στο στομα και του το κλεισαν ..πεθανε απο μαρτυρικο θανατο το ζωακι ..

 Το πρωτο τετραποδο θυμα κροτιδων για το Πασχα του 2018…
Ευθανασία έγινε στο σκυλί που βρέθηκε σήμερα Μεγάλη Πέμπτη, αιμόφυρτο με διαλυμένο σαγόνι και πρόσωπο στην Καλαμάτα, πιθανότατα από κροτίδα.
Οι εθελοντές που ειδοποιήθηκαν και το μετέφεραν σε κτηνίατρο, δεν μπόρεσαν να κάνουν πολλά καθώς ο σκύλος δεν μπορούσε να αναπνεύσει.
Διαβαστε το παρακατω κειμενο που δημοσιευτηκε στο facebook:
“Σαντοβα Αβιας Καλάματα.
Παραλία.
Όχι αστυνομία. Τηλέφωνο
Σας παρακαλώ προσωπικα, κοινοποιήστε.
Πρέπει να βρεθούν.
6907082760
Χθεσινο. Πέθανε. Φωτογραφία πρίν το τέλος. Δεν το πρόλαβαν.
Του έβαλαν κροτίδες στο στόμα και του το έκλεισαν.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τουλάχιστον 5 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν και 400 τραυματίστηκαν στα σύνορα Ισραήλ- Γάζας
 Παρασκευή, 6 Απριλίου 2018, 20:15
Τουλάχιστον 5 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 400 τραυματίστηκαν σήμερα από πυρά του ισραηλινού στρατού κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων διαμαρτυρίας και των συγκρούσεων που ξέσπασαν στα σύνορα του Ισραήλ με τη Λωρίδα της Γάζας, μία εβδομάδα μετά τα βίαια επεισόδια που σημειώθηκαν στην ίδια περιοχή.
Την 30η Μαρτίου, στο πλαίσιο μιας διαδήλωσης των Παλαιστινίων με αίτημα την επιστροφή των προσφύγων και τον τερματισμό του αποκλεισμού της Γάζας από το Ισραήλ, έχασαν τη ζωή τους 19 Παλαιστίνιοι και τραυματίστηκαν περίπου 1400. Επρόκειτο για τον βαρύτερο απολογισμό σε μια ημέρα μετά τον πόλεμο του 2014 μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς.
Σήμερα, χιλιάδες Παλαιστίνιοι συγκεντρώθηκαν εκ νέου κοντά στον φράχτη ασφαλείας που χωρίζει τα ισραηλινά εδάφη από τον παλαιστινιακό θύλακα, που ελέγχει η Χαμάς.
Συγκρούσεις ξέσπασαν σε πολλά σημεία κατά μήκος των συνόρων. Διαδηλωτές έβαλαν φωτιά σε λάστιχα αυτοκινήτων και πέταξαν πέτρες εναντίον των Ισραηλινών στρατιωτών, με αποτέλεσμα πυκνός καπνός να καλύψει την περιοχή, όπως μετέδωσαν ανταποκριτές του Γαλλικού Πρακτορείου στην περιοχή. Οι Ισραηλινοί στρατιώτες απάντησαν όχι μονο με ρίψεις δακρυγόνων αλλα κάνοντας χρήση πραγματικών πυρών.
Το παλαιστινιακό υπουργείο Υγείας στη Γάζα γνωστοποίησε ότι 5 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από ισραηλινά πυρά, μεταξύ αυτών ένας 16χρονος. Περισσότεροι από 400 Παλαιστίνιοι διακομίστηκαν σε νοσοκομεία αφού τραυματίστηκαν από σφαίρες ή δακρυγόνα, συμπληρώνεται στην ανακοίνωση των παλαιστινιακών αρχών.
Σύμφωνα με τον ισραηλινό στρατό, περίπου 20.000 Παλαιστίνιοι συγκεντρώθηκαν κοντά στα σύνορα, ιδίως στα ανατολικά των πόλεων Χαν Γιούνες και Γάζα. Ορισμένοι ενεπλάκησαν στα επεισόδια και «επιχείρησαν να προκαλέσουν φθορές και να παραβιάσουν τον φράχτη ασφαλείας...».
Επιπλέον, σύμφωνα με τον ισραηλινό στρατό, οι διαδηλωτές εκτόξευσαν εκρηκτικούς μηχανισμούς και βόμβες μολότοφ, ενώ σημειώνεται ότι οι ισραηλινές δυνάμεις απάντησαν με «μέσα αντιμετώπισης ταραχών και σφαίρες».

1 σχόλιο:

e-h είπε...


I don’t know about you, but this morning I raced for the news of the second Friday protest of the Great March for Return in Gaza.
From what we know so far, reports are that 20,000 people are again nonviolently marching in Gaza for their basic rights. This is beautiful - that so many people are marching with such dignity and determination.
But the Israeli military killed another five Palestinians today - including a teenager. More than 250 Palestinians are reported wounded. So it is also awful to witness- that people are having their lives stolen from them in their quest for fundamental rights.
Palestinians are going to continue to protest for their rights. The Israeli military is continuing to meet those protesters with lethal violence. And it’s our job to continue to speak up.
Our folks are out on the streets all over the country--today (or this weekend) in New York, Chicago, and Boston.
We expect these actions to continue through May 15th, when Palestinians mark Nakba Day, so we’ve put together a resource page here with talking points, analysis, and opportunities for action.
Onward,


Δεν ξέρω για σας, αλλά εγω σήμερα το πρωί εκανα αγώνα για τα νέα της δεύτερης διαμαρτυρίας της Παρασκευής της Μεγάλης Πορειας για επιστροφή στη Γάζα.
Από όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, οι εκθέσεις είναι ότι 20.000 άνθρωποι αγωνιζονται εκ νέου μη βίαια στη Γάζα για τα βασικά τους δικαιώματα. Αυτό είναι όμορφο - ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι βαδίζουν με τέτοια αξιοπρέπεια και αποφασιστικότητα.
Αλλά ο ισραηλινός στρατός σκότωσε άλλους πέντε Παλαιστινίους σήμερα - συμπεριλαμβανομένου ενός εφήβου. Περισσότεροι από 250 Παλαιστίνιοι αναφέρθηκαν τραυματίες. Είναι επίσης τρομερό να βεβαιώσουμε ότι οι άνθρωποι έχουν κλεψει τη ζωή τους από αυτούς στην προσπάθειά τους για θεμελιώδη δικαιώματα.
Οι Παλαιστίνιοι θα συνεχίσουν να διαμαρτύρονται για τα δικαιώματά τους. Ο ισραηλινός στρατός συνεχίζει να απαντά σε αυτούς τους διαδηλωτές με θανατηφόρα βία. Και είναι δουλειά μας να συνεχίσουμε να μιλάμε.
Οι δικοί μας βγαίνουν στους δρόμους σε όλη τη χώρα - σήμερα (ή αυτό το Σαββατοκύριακο) στη Νέα Υόρκη, το Σικάγο και τη Βοστώνη.
Αναμένουμε αυτές οι ενέργειες να συνεχιστούν μέχρι τις 15 Μαΐου, όταν οι Παλαιστίνιοι σηματοδοτήσουν την ημέρα Nakba, έτσι έχουμε βάλει μαζί μια σελίδα αναζητησεων εδώ με σημεία συζητήσεων, αναλύσεις και ευκαιρίες δράσης.
Προς τα εμπρός,