Ευτυχώς που ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΣΕ και κυκλοφορούν τα τραίνα με ασφάλεια τώρα.
Δεν το βάζει ο νους του ανθρώπου τι καθάρματα μας κυβερνούν.
Σχολιο.- ταξίδευα φανατικά με τρένο μέχρι που (το 2016) τα έδωσαν στους Ιταλούς και τότε είδα και διαπίστωσα δραματική μείωση προσωπικού, δρομολογίων και παροχών στους επιβάτες με ταυτόχρονο διπλασιασμό του κόστους εισιτηρίων. Πραγματικά είχαμε έναν καλό σιδηρόδρομο που βελτιωνόταν, άρχισαν να τον στραγγαλίζουν, έκοβαν δρομολόγια (όπως το νυχτερινό Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τα κουπέ με κρεβάτι και το απευθείας για Έβρο) και τον έφεραν σε σημείο να γίνει προβληματικός έως που τον χάρισαν με την τεράστια κινητή και ακίνητη περιουσία του προς χάρη της "εξυγίανσης".
Σχολιο.- ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙς ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ! ΦΙΛΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΕΤΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΠΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.
Σχολιο.- φίλε μου κι εγώ μιλούσα με σιδηροδρομικούς φίλους και ήταν φρικιασμένοι εκείνη την εποχή.
Σχολιο.- είχαν αναθέσει λέει την τοποθέτηση των συστημάτων ασφαλείας και μηχανισμών σε διαφορετικούς εργολάβους ανά τμήματα της γραμμής. να μπορέσουν να φάνε όλοι από τη δουλειά. μην μείνει κανείς παραπονεμένος .
και προφανώς όπου λαλούν πόλοι κοκοροι...
σχολιο.- Ρίξε μια ματιά τι έγινε στην Μ.Βρετανια μόλις ιδιωτικοποιήθηκε....
σχολιο.- οι ιδιωτικοποιήσεις σίγουρα έχουν αποτύχει.
Σχολιο.- παντού στον καπιταλισμό το κράτος είναι κλέφτης και ο ιδιώτης απατεώνας
Σχολιο.- Καταλάβαμε νεοφιλελέρα μαλάκα, πάντα φταίει το κράτος, ποτέ οι ιδιώτες, σωστά; Λογικά το λάθος θα είναι που δεν έχει ιδιωτικοποιηθεί ακόμα η τρενοσέ, η υγεία και η παιδεία. Τότε θα τα είχαμε λύσει όλα.
Άσχετο που όπου έχουν μπει ιδιώτες έχει πέσει κατακόρυφα η ποιότητα, έχουν χαθεί χιλιάδες θέσεις εργασίας, έχουν πλουτίσει οι ημέτεροι και έχουν εκτοξευτεί οι τιμές. Τα παραδείγματα πολλά, ΔΕΗ, ΟΣΕ, ιδιωτικές κλινικές στην πανδημία, ιδιωτικά κολέγια για τους κολλητούς της Κεραμέως κτλ.
Σχολιο.- Ωχ, συγγνώμη, θα σε μπέρδεψα με κάποιον που υπερασπιζόταν τους ιδιώτες και τις ιδιωτικοποιήσεις από τα άσφαιρα "πυρά του τάημ λάιν του" και τις "ιδεοληψίες", ενώ το αίμα κυλάει ακόμα στις ράγες του ιδιωτικοποιημενου ΟΣΕ.
Σχολιο.- Σου κάνω επίθεση επειδή πρωινιάτικα η πρώτη έννοια σου ήταν να ξεπλύνεις τους κακόμοιρους ιδιώτες. Από το πρωί ψάχνουμε ανθρώπους δικούς μας στα τηλέφωνα και εσύ μου λες για το ποσο άμοιροι ευθυνών είναι αυτοί που αγοράσανε τον ΟΣΕ για ένα κομμάτι ψωμί και τον υποβάθμισαν ακόμα περισσότερο από όσο ήδη ήτανε.
Σχολιο.- Την αλήθεια την ξέρουμε ήδη. Ξεπουλησανε τον ΟΣΕ για ένα κομμάτι ψωμί σε μια χώρα με κάκιστο σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία προφανώς τον απαξίωσε ακόμα περισσότερο με απολύσεις, μη συντήρηση, και ραγδαία άνοδο των εισιτηρίων. Κάθε τρεις και μια ακούγαμε για κάποιο μικρο ατύχημα, ακόμα και προ ημερών αν θυμάσαι είχαμε εκτροχιασμό. Οι σιδηροδρομικοί τα λένε καιρό τώρα. Κάποια στιγμή απλά μας τελείωσε η τύχη.
Σχολιο.- δηλαδή ρε νεοφιλελέρα πρεπει να εξυχρονισει το δίκτυο και τις υποδομές το κράτος για να καρπωθει τις εισπράξεις η ιδιωτική εταιρία...αυτό λες??δλδ βάλτε εσείς τα λεφτά και την ευθύνη εμείς παίρνουμε τα κέρδη λέει ο ιδιώτης...
Σχολιο.- δεν είναι άλματα σκέψης είναι η συνέχεια της σκέψης...ιδιωτικοποιούμε τα κέρδη κ τπτ άλλο αυτό συμβαίνει...υποδομές δίκτυα ότι χρειάζεται επένδυση με βαρύ χρήμα χειροτερεύουν...οι ιδιώτες παίρνουν τα κέρδη και αφήνουν την ζημιά αυτή είναι η συμφωνία ..μιλάμε για φούσκα απατεωνια χωρίς όριο
Σχολιο.- Φυλάκιση υπουργού μεταφορών είναι το λιγότερο. ΓΤΧΣ.
Σχολιο.- Σταματήστε να υπερασπίζεστε τους "ιδιώτες" και λοιπούς "επενδυτές". Είτε το θέλετε είτε όχι κάποιες δομες-υπηρεσιες είναι κοινής ωφέλειας και δεν προσφέρονται για κέρδος. Μια από αυτές είναι οι σιδηρόδρομοι. Πουλημενοι για 40 μύρια απ' τον Αλέξη και έτοιμοι να τσεπωσουν 150 μύρια απ' τον Κουλη
Σχολιο.- φυσικά και φταιει το "κράτος" ( ο θεός να το κανει) ,αλλά δεν μπορεί να φταίει για όλα εκείνο όταν η τρενοσε έχει ιδιωτικοποιηθεί και μάλιστα με τυμπανικρουσιες. Εδώ μπορώ να δω live που είναι τα σουβλάκια που έχω παραγγείλει και.ολοκληρη σιδεροδρομικη εταιρεία δεν μπορεί να εκτελέσει με ασφάλεια τα δρομολόγια της
Σχολιο.- Δεν είναι καθάρματα ..ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!!!!
Σχολιο.- Αφού πήγε ο υπουργός επί τόπου και έκλαψε, είμαστε κομπλέ!!! Το είπε και ο Αλέξης ότι είναι ώρα πένθους και όχι απόδοσης ευθυνών...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κώστας Καραμανλής : Δεν παίζουμε με την ασφάλεια επιβατών στα τραίνα
Αυτό δήλωσε 20/2/2023
Η ιδιωτικοποίηση των τραίνων είναι εθνικό έγκλημα.Οι ιδιώτες αυξάνουν τα κόμιστρα απολύουν προσωπικό εγκαταλείπουν στο έλεος τις υποδομές καί ενδιαφέρονται μόνο για τις εισπράξεις.Να κρατικοποιηθουν τώρα όλα στους σιδηροδρόμους Τώρα!!! ΕΘΝΙΚΌ ΈΓΚΛΗΜΑ η ιδιωτικοποίηση!!! Ου να χαθείτε στη ΝΔ απάνθρωποι φασίστες!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΝΑΝ ΤΖΕΙΜΣ ΜΠΟΝΤ ΕΙΧΕ Η ΔΥΣΗ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΕΥΤΙΛΙΣΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ....
ΧΛΕΧΛΕ ΚΑΙ ΛΑΛΑΚΗ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ...
Τζέιμς Μποντ: Επανεκδίδονται τα βιβλία με αλλαγές στην προσβλητική και… ρατσιστική γλώσσα
Τα κλασικά μυθιστορήματα του Ίαν Φλέμινγκ που δημιούργησαν τον χαρακτήρα του Τζέιμς Μποντ επικαιροποιούνται για να αφαιρεθούν παρωχημένες και ρατσιστικές εκφράσεις.
Σύμφωνα με την Telegraph, και τα 14 βιβλία του συγγραφέα του Μποντ, με πρώτο το Casino Royale του 1953 και τελευταίο το Octopussy and The Living Daylights του 1966, θα επανακυκλοφορήσουν από τις εκδόσεις Ian Fleming τον Απρίλιο με προσαρμογές σε λέξεις και φράσεις που θεωρούνται προσβλητικές, σύμφωνα me διορισμένους από την εταιρεία «αναγνώστες ευαισθησίας».
Σε ανακοίνωση ο εκδοτικός οίκος υποστηρίζει ότι θα «ακολουθούσαν τις οδηγίες του Ίαν» κάνοντας πρώτα «αλλαγές στο Live and Let Die που ο ίδιος εξουσιοδότησε».
«Ακολουθώντας την προσέγγιση του Ίαν, εξετάσαμε τις περιπτώσεις πολλών ρατσιστικών όρων στα βιβλία και αφαιρέσαμε ορισμένες μεμονωμένες λέξεις ή τις αλλάξαμε με όρους που είναι πιο αποδεκτοί σήμερα, αλλά συμβαδίζοντας με την περίοδο που γράφτηκαν τα βιβλία» αναφέρει. Αναθεωρήσεις έγιναν σε αρνητικές αναφορές στην ομοφυλοφιλία και στη μισογυνική γλώσσα που χρησιμοποιεί ο κινηματογραφικός χαρακτήρας του μυστικού πράκτορα 007.
Επιπλέον, κάθε βιβλίο της σειράς θα περιλαμβάνει τη δήλωση αποποίησης ευθύνης:
«Αυτό το βιβλίο γράφτηκε σε μια εποχή που οι όροι και οι συμπεριφορές που θα μπορούσαν να θεωρηθούν προσβλητικοί από τους σύγχρονους αναγνώστες ήταν συνηθισμένες. Έχουν γίνει ορισμένες ενημερώσεις σε αυτήν την έκδοση, μένοντας παράλληλα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αρχικό κείμενο και την περίοδο στην οποία είναι τοποθετημένο».
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σκληρή τιμωρία σε αυτούς που ξεπούλησαν τζάμπα τα τραίνα στους Ιταλούς μαφιόζους
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15/2/2023
WHITE NOISE ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
- Στις 3 Φεβρουαρίου και στην περιοχή East Palestine της πολιτείας Οχάιο των ΗΠΑ, εκτροχιάστηκε τραίνο που μετέφερε επικίνδυνα, τοξικά υλικά και από τον εκτροχιασμό και τη σύγκρουση, προκλήθηκε τεράστια πυρκαγιά.
Απόλυτη μυστικότητα κάλυψε το γεγονός, σε σημείο να συλληφθούν οι δημοσιογράφοι που έσπευσαν να το καλύψουν. Στα ΜΜΕ επεκράτησε μούγκα, μέχρι τουλάχιστον που το γεγονός έγινε γνωστό από αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο τοπικός παραπόταμος Leslie Run μετατράπηκε σε βούρκο, με εκατοντάδες νεκρά ψάρια ενώ τα γύρω αγροκτήματα γέμισαν νεκρά κοτόπουλα, νεκρούς σκύλους και αλεπούδες. Αξιωματούχος της Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος του Οχάιο δήλωσε ότι υλικό από τα χημικά που μετέφερε το τρένο είχε εισέλθει στον υδροφόρο ορίζοντα και σκότωσε τα ψάρια, αλλά ταυτόχρονα διαβεβαίωναν ότι το πόσιμο νερό ήταν ασφαλές.
- Πριν 7 μήνες, το Netflix έδωσε στην κυκλοφορία την ταινία, White Noise.
Η ταινία, κατά διαβολική σύμπτωση, γυρίστηκε στην περιοχή East Palestine της πολιτείας Οχάιο των ΗΠΑ και – τι τραγική ειρωνεία – οι 5000 κάτοικοι της περιοχής συμμετείχαν στην ταινία ως κομπάρσοι, στους οποίους δόθηκαν και οδηγίες για τις περιπτώσεις τέτοιων ατυχημάτων.
Αν αναλογιστεί κανείς την επίσης διαβολική σύμπτωση, η ταινία Contagion να έχει «προβλέψει», από το 2011 ακριβώς και με όλες τις λεπτομέρειες, την πρόσφατη πανδημία, εύλογα αναρωτιέται αν η ταινία μιμείται τη ζωή ή…η ζωή την ταινία
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο καθένας από εμάς πλήρωσε διαφορετικό τίμημα στηρίζοντας την απόφαση του να μην εμβολιαστεί.
Προσωπικά μου στοίχησε "φιλίες", εργασία. "Συγγενείς" και "φίλοι" προσπάθησαν να προφυλάξουν τον εαυτό τους από την παρουσία μου. Κάπου προσπαθούσα να καταλάβω, κάπου με εκνεύρισαν τόσο πολύ που έβγαλα κακία, σε λογισμούς, οπότε δεν αναγνώριζα για λίγο τον εαυτό μου.
Επανήλθα, δόξα τω Θεώ, αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό λόγο που δεν εμβολιάστηκε και διαφορετικό λόγο που εμβολιάστηκε.
Δεν μας ενώνει απαραίτητα η απόφαση μας να μην εμβολιαστούμε.
Ο Θεός θα κρίνει τον λογισμό, την προαίρεση, νομίζω...
Όμως αυτοί που λογίζονται για ποιμένες ή για γιατροί και εκβίασαν ή έπεισαν τους συνανθρώπους τους, καλά είναι να ψάξουν να βρουν μια τρύπα να κρυφτούν....
Σχολιο.- Για ποιον λόγο να εμβολιαστεί ένας υγιής άνθρωπος με ένα πειραματικό σκεύασμα ;
Σχολιο.- Γιατί δεν αντέχει να χάσει την δουλειά του.
Γιατί έχει δάνειο και θα του πάρουν το σπίτι.
Γιατί έχει καταπιεί τον τρόμο και τον φόβο των μέσων μαζικής εξαπάτησης.
Γιατί δεν έχει κριτική σκέψη..
Γιατί βαθιά μέσα του αγαπά τον φασισμό...
Γιατί το είπε ο τάδε .....
Σχολιο.- τι να την κάνει την δουλειά και το σπίτι όταν θα χάσει την υγεία του.
Σχολιο.- Δεν το πίστεψαν ποτέ αυτό κάποιοι. "Τόσοι το κάνουνε, εσύ είσαι η έξυπνη που μας λες να μην το κάνουμε ."
Σχολιο.- Εγώ πάντα τους έλεγα όλα τα φάρμακα έχουν παρενέργειες πόσο μάλλον ένα πειραματικό σκεύασμα
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και ακόμα ΟΛΟΙ οι υπεύθυνοι των ιδιωτικών εταιριών που εμπλέκονται στη λειτουργία των ελληνικών σιδηροδρόμων και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Τέμπη: Νέα στοιχεία για τον σταθμάρχη που έχει συλληφθεί – Ήταν πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ
16:54, Τετάρτη 01 Μαρτίου 2023
«Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες» είναι ο σταθμάρχης, ο οποίος είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του τραγικού δυστυχήματος με την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε συνάδελφός του στην εκπομπή TLive.
Όπως ανέφερε ο συνάδελφος του, αρχικά ήταν αχθοφόρος στον ΟΣΕ και στη συνέχεια εργάστηκε επί 10 χρόνια στο υπουργείο Παιδείας, με αρμοδιότητα να μοιράζει τα σχολικά βιβλία. Τους τελευταίους έξι μήνες πήρε ξανά μετάθεση στον ΟΣΕ και πρόσφατα πέρασε από εκπαίδευση και ανέλαβε σταθμάρχης, σύμφωνα με τα όσα μεταδόθηκαν.
Στις 24 Ιανουαρίου, ο σταθμάρχης έκανε μία ανάρτηση στα social media, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή». «Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», είχε γράψει συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εκπομπή.
Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).
Ο συνάδελφός του μίλησε στην εκπομπή. «Το δυστύχημα είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ξέχασε να γυρίσει τις αιχμές στην ευθεία. Αν γύριζε τις αιχμές το τρένο θα έβγαινε στη γραμμή την κανονική. Και έφυγε στην κάθοδο, όπου ερχόταν το εμπορικό», δήλωσε.
Σε ερώτηση εάν ο σταθμάρχης γνώριζε ότι ερχόταν το εμπορικό, απάντησε: «το γνώριζε». «Πώς μπερδεύτηκε τι έγινε, δεν μπορώ να ξέρω…», συμπλήρωσε. Διευκρίνισε ότι ήταν μαζί όλη τη νύχτα. «Συγκλονισμένος ήταν, ήταν χάλια», είπε ο συνάδελφός του.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι βρίσκονταν δύο μηχανοδηγοί στην αμαξοστοιχία.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο σταθμάρχης ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας – Περίμεναν δυστύχημα και κροκοδείλια δάκρυα!
Υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας μέχρι πριν λίγο καιρό ο σταθμάρχης Λάρισας που συνελήφθη ως υπαίτιος της τραγωδίας στα Τέμπη, σύμφωνα με συνάδελφό του ο οποίος μίλησε στον Alpha.
Ο σταθμάρχης, σύμφωνα με την Αστυνομία, χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Βλέποντας τον αριθμό των νεκρών και των τραυματιών από το δυστύχημα (τραγωδία) στα Τέμπη να αυξάνεται δραματικά, στο μυαλό μου ήρθαν και πάλι κάποια προσωπικά βιώματα από το όχι και τόσο μακρινό 2016.
- Τότε, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης είχε έλθει στην Ελλάδα αντιπροσωπεία των Ρωσικών (κρατικών) Σιδηροδρόμων – RZD, με επικεφαλής τον Ολέγκ Μπελοζιόροφ, τότε Νο2 στην ιεραρχία της εταιρείας και επικεφαλής του τμήματος Διεθνών Σχέσεών της και νυν Γενικό Διευθυντή της.
- Οι συνομιλίες με τα τότε κυβερνητικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ είχαν ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη και συνεχίστηκαν λίγες μέρες μετά στο αρμόδιο Υπουργείο (Μεταφορών) και τον αρμόδιο Υπουργό (Χρ. Σπίρτζη – Θεσσαλό, παρεμπιπτόντως, εάν αυτό έχει κάποια σημασία).
- Το κλίμα των συζητήσεων ήταν, ομολογουμένως, πολύ καλό. Οι Ρώσοι παρουσίασαν στον Υπουργό ένα λεπτομερές σχέδιο για την πλήρη ηλεκτροδότηση του σιδηροδρομικού δικτύου, την πλήρη δίγραμμη κίνηση (καθώς υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο σημεία με… μονή γραμμή!), την επέκταση των ελληνικών σιδηροδρόμων σε περιοχές που ακόμη δεν έφταναν, αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό σύνδεσης μεγάλων ελληνικών εμπορικών λιμένων (Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Βόλος κοκ) με τους σιδηροδρόμους και τη δημιουργία hub διανομής προϊόντων σε καθένα από αυτά.
- Όλα αυτά ο Υπουργός και οι υφιστάμενοί του τα θεωρούσαν ως «εκπληκτικές ιδέες». «Να δούμε όμως τι θα πουν και οι δανειστές», ήταν ωστόσο η φράση-«κλειδί» κάθε φορά που η κουβέντα γύριζε στο «δια ταύτα». Βλέπετε, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε βάλει, 1 χρόνο και κάτι νωρίτερα, τη «τζίφρα» της στο 3ο (και… μακρύτερο!) Μνημόνιο και δεν μπορούσε ούτε να βγάλει «κιχ» χωρίς την άδεια των «Θεσμών»…
- Τα όσα έγιναν παρακάτω είναι γνωστά: Ως συνέχεια της πολιτικής Χατζηδάκη – ΝΔ με την ιδιωτικοποίηση και το «σπάσιμο» του ΟΣΕ σε μικρότερες εταιρείες, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ξεπούλησε και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατομμύρια ευρώ στους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους (Ferroviarie Italiane) – όσο κόστισε τότε το... ένα πόδι του Πάουλο Ντιμπάλα, που πήρε μεταγραφή από τη Νάπολι στη Γιουβέντους για 90 εκατομμύρια ευρώ!…
- Δεν χρειάζεται να διαθέτει κανείς μαντικές ικανότητες για να καταλαβαίνει προς τα πού πάει μια κατάσταση. Σωστή ανάγνωση του παρόντος, κάθε φορά, χρειάζεται…
- Το χτεσινοβραδινό τραγικό δυστύχημα είναι η επιτομή και όσων έγιναν, αλλά και όσων ΔΕΝ έγιναν όλα αυτά τα χρόνια στον τομέα των ελληνικών σιδηροδρόμων…
- Θα ήταν καλό να τελειώναμε με ένα ευχολόγιο του τύπου «να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο ποτέ» κοκ… Δυστυχώς, με τέτοιας ποιότητας (πολιτικής, ιδεολογικής, ηθικής) προσωπικό σε «θέσεις (αποποίησης) ευθύνης», οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Όλες οι κυβερνήσεις που κυβέρνησαν την Ελλάδα από το 2010 μέχρι σήμερα ήταν νεοφιλελεύθερες και υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου (ντόπιου και ξένου).
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. από την νεοφιλελεύθερη δεξιά του ΣΥΡΙΖΑ ήταν απολύτως φυσιολογική απο μία κυβέρνηση που με πραξικοπηματικό τρόπο ανέτρεψε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος και της βούλησης της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, υποτασσόμενη στις εντολές της Ευρω Ένωσης.
Όταν ξεπουλάς τις στρατηγικού χαρακτήρα δημόσιες επιχειρήσεις ( λιμάνια, συγκοινωνίες, αεροδρόμια, ενέργεια, ύδρευση κλπ) στον αδηφάγο κερδοσκοπικό ιδιωτικό τομέα, τότε έμμεσα ή άμεσα εγκληματείς κατά της κοινωνίας.
Το τραγικό συμβάν των τεμπών στο ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο του πλανήτη είναι η κορυφή του παγόβουνου.
Οι φωτογραφίες συνοδεύουν την ανάρτηση μήπως και θυμηθούν τα "χρυσόψαρα" που λέγονται ψηφοφόροι που τους παίζουν τα κόμματα κορόιδο πετώντας την μπάλα ο ένας στον άλλο και αυτοί τους ψηφίζουν πιστεύοντας ότι κάποτε θα τους την δώσουν.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σιδηροδρομικό έγκλημα στα Τέμπη. 28.2.2023
- Να ΠΑΓΩΣΟΥΝ τώρα τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας Hellenic Train με εντολή του (ανεξάρτητου) εισαγγελέα.
- Να ΔΗΜΕΥΤΟΥΝ όλα τα περιουσιακά στοιχεία της Hellenic Train και να αποδοθούν στο ελληνικό δημόσιο για την επαναλειτουργία της εταιρίας σιδηροδρόμων από το ελληνικό κράτος και πάλι.
- Να ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΝ από την Hellenic Train με το ποσόν των 45 εκατομμυρίων ευρώ τα εν ζωή θύματα του σιδηροδρομικού εγκλήματος και οι συγγενείς των νεκρών (το ίδιο ακριβώς εξευτελιστικό ποσό με το οποίο η ιταλική Hellenic Train αγόρασε την τεράστια περιουσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
- Να ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ αμέσως οι υπεύθυνοι της Hellenic Train, οι υπεύθυνοι συντήρησης δικτύου και οι υπεύθυνοι προμηθειών της εταιρίας και να τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ η ΕΞΟΔΟΣ από τη χώρα.
- Να ΑΣΚΗΘΕΙ ΔΙΩΞΗ στους Τσίπρα, Σπίρτζη, Μητσοτάκη, Χατζηδάκη, Καραμανλή για το απαράγραπτο έγκλημα του ξεπουλήματος και της ανθρωποκτόνου διάλυσης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΠΕΝΘΟΣ.
Όχι τα καραγκιοζηλίκια Μητσοτάκη.
Σχολιο.- Το πάνε για ανθρώπινο λάθος και θα σού πούνε όπως πάντα ότι στις δημοκρατίες (μη χέσω ) οι ευθύνες αποδίδονται με επιτροπές διερεύνησης και υποεπιτροπές, με εισαγγελείς και δίκαιες δίκες κι αν βρεθούν υπεύθυνοι να μού γράψεις
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο παράδεισος των εταιριών.
Η Hellenic train ανακοίνωνε συχνά τελευταία καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων, λόγω βλάβης των γραμμών.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν λειτουργούσαν καιρό τώρα.
Τώρα, εκτός από κροκοδείλια δάκρυα, αιτιολόγηση καμία.
Εχετε καμιά αμφιβολία ότι οι εταιρίες στο όνομα του κέρδους, αψηφούν τις ανθρώπινες ζωές?
Εχετε καμιά αμφιβολία ότι οι εταιρίες μας εξουσιάζουν και οι κυβερνώντες τους υποκλίνονται?
Σχολιο.- Θλίψη Οργη Ωδυνη αισθανόμαστε για την ανείπωτη αυτή τραγωδία
Μεταξύ των θυμάτων είναι και νεαρά άτομα καθώς στην επιβατική αμαξοστοιχία επέβαιναν αρκετοί φοιτητές
«δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα. Είμαστε στο manual (χειροκίνητο). Όπως είμαστε σε όλη τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη», αναφέροντας επίσης πως ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν, ούτε τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας.
Σχολιο.- Όταν η ιταλική εταιρεία πιέζει για συντόμευση δρομολογιακού χρόνου, σε ένα δίκτυο που δεν το σηκώνει, τι αποτέλεσμα θα υπάρξει;
Σχολιο.- Παρα πολύ σωστά
Να σκεφτείτε επειδή είχα εργαστεί στον ΟΣΕ ως δικηγόρος οι Διοικήσεις εκτός του εξαιρετικού κ.Καραπανου και για αυτό έφυγε.
Όλες οι υπόλοιπες Διοικήσεις γινόταν τότε χαμός στην μίζα
Ένα σκάνδαλο θυμάμαι επί Διοίκησης Πέτσου
Με τα σκυρα
Είχαν αγοράσει ότι χειρότερο υπήρχε
Επίσης θέλανε υπερσύγχρονα τραίνα να τρέξουν πάνω σε ράγες του "Χαρίλαου Τρικούπη"
Σχολιο.- Νομίσω ότι σας θυμάμαι, γιατί περνούσα από τη ΔΝΥ. Δούλεψα στον ΟΣΕ 37 χρόνια και ασχολήθηκα ενεργά και με τον συνδικαλισμό. Το μεγάλο φαγοπότι άρχισε από το 1996, όταν εκπονήθηκε το μεγάλο σχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του. Ο Δημήτρης μπλέχτηκε σε δύσκολη περίοδο στη Διοίκηση του ΟΣΕ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τα εισιτήρια δρομολογίων, ακόμα κι αυτά που δεν κλείνονται ηλεκτρονικά, έχουν barcode. Αυτό για να ελέγχονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους ώστε να καταπολεμηθεί η πλαστογράφηση εισητηρίων. Επομένως υπάρχουν σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αν όχι όλες, τα εισητήρια είναι ονομαστικοποιημένα. Επίσης τα εισητήρια αντιστοιχούν σε θέσεις καθισμάτων. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία γνωρίζει για αρχή ποιοι άνθρωποι είχαν κλείσει θέση στα πρώτα βαγόνια που έχουν διαλυθεί. Θα έπρεπε να υπάρχει ήδη λίστα με τα ονόματα τους ώστε να γνωρίζουν οι δικοί τους άνθρωποι τι γίνεται. Μπορεί κάποιος να ταξίδευε χωρίς να είχε ενημερώσει κάποιον. Μπορεί οτιδήποτε. Δεν έχουμε επίσημο αριθμό αγνοουμένων, δεν έχουμε λίστες επιβαινόντων, δεν έχουμε τίποτα. Ο λόγος είναι για να είναι μικρά τα νούμερα που αντιστοιχούν σε κάτι κακό. Δηλαδή καθαρά για λόγους επικοινωνιακής διαχείρισης. Δεν μπορεί να αφήνεται η ενημέρωση σε όσους έχουν ένα ρημάδι κινητό να στείλουν έναν μύνημα να πουν "έλα μάνα ζω" ή " παιδιά μην ανησυχείτε είμαι καλά είμαι στο ΑΧΕΠΑ". Δεν είναι δυνατόν να παίρνεις σβάρνα τα νοσοκομεία της χώρας να ρωτάς αν κάποιος δικός σου νοσηλεύεται. Που ακόμα κι αυτό για να το κάνεις πρέπει να ενημερωθείς πρώτα ότι ταξίδευε με το τραίνο αυτό στο βαγόνι τάδε.
Δεν είναι μόνο οτι οι ζωές μας είναι αναλώσιμες. Είναι ότι δεν είναι καν ορατές στις στατιστικές τους όταν πρόκειται για επικοινωνιακό damage control.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ο Δήμος Αθηναίων έχει για τα κλαδέματα τριετή σύμβαση με την εταιρεία Unison, συνολικού κόστους 35 εκατομμυρίων ευρώ."
35 εκατομμύρια για να κατασφάζουν τα δεντράκια. Το θέαμα πράγματι είναι οδυνηρά νοτισμένο...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συγκεντρωση στις 6,30 Συγγρου και Πετιμεζα εξω απο τα γραφεια της HELLENIC TRAIN
Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη λεωφόρο Συγγρού και πορεία προς τη Βουλή.
Εκεί και τα ένστολα κοινωνικά αποβράσματα, που επιτέθηκαν στους συγκεντρωμένους με χημικά και κρότου λάμψης.
Δεν σέβεται τίποτα η αληταμπουρία! Ούτε καν τους δεκάδες νεκρούς.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παραιτήθηκε ο Κώστας Καραμανλής λέει, ο υπουργός Μεταφορών
Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τον άνθρωπο, που είχε χαρακτηρίσει "αποβράσματα της κοινωνίας μας" τους συνανθρώπους μας, που δεν είχαν να πληρώσουν το εισιτήριο για τα ΜΜΜ. Δυσκολεύομαι να πειστώ ότι παραιτήθηκε από ευθιξία ή την οργή του κόσμου. Μάλλον αυτό επιβλήθηκε από τους επικοινωνιολόγους του Μαξίμου.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1/3/2023 - 3.00 π.μ.
* Στην Αβντέγεφκα και τη Μάργινκα, συνεχίζονται οι επιθετικές ενέργειες των ρωσικών δυνάμεων σε πόλεις και χωριά στην ευρύτερη περιοχή (Περβομάισκογε, Νοβομπαχμούτοφκα, Κρασνογκόροφκα κοκ), με προώθηση των θέσεών τους, έστω και με σχετικά αργό ρυθμό. Οι VSU από την πλευρά τους επιδίδονται ουσιαστικά στο μοναδικό πράγμα στο οποίο αποδείχθηκαν «ικανοί» τα τελευταία 9 χρόνια: στους βομβαρδισμούς κατοικημένων περιοχών (χτες στο Ντονιέτσκ ανακοινώθηκε ο θάνατος μιας 14χρονης έφηβης από τα ουκρανικά πυρά).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Έχει νόημα και το τι κάνουμε και το τι λέμε πάντως στην πολιτική.
Έτσι η (αγαπημένη μου) Ισπανία, η καθολική Ισπανία , ψήφισε νόμο στην Βουλή που επιτρέπει την κτηνοβασία.
Από την άλλη ο Γκαγκεμπιτης στον πρόσφατο λόγο του υποστήριξε ότι η Ρωσία έχει προτεραιότητα τα παιδιά και την παραδοσιακή οικογένεια.
Ξέρω, Ξέρω είναι απάνθρωπος, αντιδημοκράτης, αντιλιμπεραλ , δεν πιστεύει στις αξίες της Δύσης, αφήνει την Ρωσία πίσω ,αλλα την κτηνοβασία και την υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν την ψήφισε.
Είναι επίσης γνωστό, ότι αν δεν γαμας κατσίκες και δεν διακορεύεις παιδάκια είσαι οπισθοδρομικός".
Σχολιο.- Να ένα μικρό δείγμα της Νέας Εποχής: Αφού σου παίρνουν τη χώρα μαζί με τις ζωές των πολιτών, σου "δίνουν" δικαιώματα ως μειονότητα. Δηλαδή αν είσαι κτηνοβάτης με προτίμηση στις κότες τότε η εξουσία θα τρέξει να σε αγκαλιάσει και θα νομοθετήσει για να σε "αποκαταστήσει" εσένα και την ...κότα. Όποια κι' αν είναι η απόκλιση η νέα εξουσία δεν την αγνοεί και δείχνει μια περίεργη ανοχή που θέλει να εμφανίσει ως ελευθερία.
Βλέπετε ότι δίνοντας έμφαση με τις ατομικότητες και γενικά στα ατομικά δικαιώματα, παίρνει την μπογιά της "φιλελεύθερης ανεκτικής και άρα "δημοκρατικής εξουσίας που σέβεται το άτομο". Συνάμα όμως ασχολούμενοι με τα ατομικά δικαιώματα έχουμε καταργήσει την έννοια της πλειοψηφίας! Ξεχνάμε - αγνοούμε την βούληση της πλειοψηφίας! (Ώπα! μπαίνουμε σε επικίνδυνα νερά: Πλειοψηφίας που; Σε ποιο χώρο; Σε ποια χρονική στιγμή; Ενοχλητικά ερωτήματα στη Νέα Εποχή που θέλει να καμώνεται ότι υπήρχε πάντα- ως φυσικός νόμος και παντού ως θεϊκή οντότητα!
Για τον πολύ κόσμο, αυτή η "καλοσύνη" δεν είναι κατανοητή, όπως δεν είναι φαντάζομαι κατανοητή η καλή συμπεριφορά του τσοπάνη που για τους δικούς του λόγους "φέρεται ευγενικά στα ζώα του" πριν τα οδηγήσει στο σφαγείο!
Αν όμως το άτομο υψώσει ανάστημα και διεκδικήσει, αξιοπρεπή σύνταξη, δικαίωμα στη δουλειά, στη ζωή, στην υγεία τότε αμέσως θεωρείται επικίνδυνο λοιδωρείται και " είναι προφανέστατα αντιδημοκράτης!"
Το Νεο λοιπόν Κόλπο-Εξουσία σου προτείνει να πας να γαμηθείς με οποιοδήποτε τρόπο, αλλά δεν σου επιτρέπει να μιλάς για το κράτος για σύνταξη, για υγεία για παιδεία.
Αργά, αλλά σταθερά, διολισθήσαμε από την κατάσταση του πολίτη - με κάποια δικαιώματα - σε δούλους σε μια αόρατη προς το παρόν εξουσία.
Σχολιο.- Επίσης, χθες ο Πούτιν υπέγραψε νόμο για την προστασία της ρωσικής γλώσσας, σύμφωνα με το οποίο θα απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται ξένες λέξεις για τις οποίες υπάρχουν όμοιες ρωσικές.Π.χ.δεν θα αναγράφεται στην ταμπέλες πλέον "μάρκετ" , αλλά "αγορά" ή αντί για "σινεμά" , "κινηματογράφος" και πάει λέγοντας...
Σχολιο.- Τους την χαρίζουμε τέτοια Ευρώπη δεν θελουμε να είμαστε κομμάτι αυτού του συστήματος
Σχολιο.- Πολύ φοβάμαι πώς οι άνθρωποι που μπορούμε να αναλύσουμε κ να καταλάβουμε αυτά που γράφεις... είμαστε δυστυχώς πολύ λίγοι!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γράφει κάποια, να κρεμάσουν οι συγγενείς των νεκρών τους φταίχτες πολιτικούς. Ναι, μας αρέσει να αναθέτουμε στους άλλους την τιμωρία των ενόχων, και να τους δίνουμε και εντολές για το τι πρέπει να κάνουν. Πάντα κάποιος άλλος πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Κι εμείς θα περιοριστούμε στα δακρύβρεχτα "συλλυπητήρια" - λες και 10.000.000 "συλλυπητήρια" μπορούν να απαλύνουν τον πόνο των συγγενών. Α, και στις υποδείξεις προς τους άλλους! Αυτοί είμαστε...
Σχολιο.- Αυτό το δεύτερο και το τρίτο πληθυντικό πρόσωπο (κρεμάστε, κρεμάσουν, τσακίστε, τσακίσουν κλπ.) πάντα με αηδίαζε και με εκνεύριζε! Το θεωρώ καθαρή υπεκφυγή και δείγμα δειλίας. Επίσης, τα κρεμάσματα και τα τσακίσματα δεν προαναγγέλονται! Όποιος έχει να κάνει κάτι το κάνει απροειδοποίητα -το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού- και καλό θα είναι να έχει καταστρώσει και πλάνο μάχης ή διαφυγής για τη συνέχεια!
Σχολιο.- Από τις λίγες φορές, που όλοι συμφωνούμε ότι δεν πάει άλλο. Είμαστε όλοι θυμωμένοι, πολύ θυμωμένοι - και με το δίκιο μας. Και θα καλούμε όλοι σε δράση, από τους καναπέδες των σπιτιών μας. Και για άλλη μια φορά δεν θα γίνει τίποτα... Μαντέψτε τον λόγο!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τη μέρα που πενθούμε βαριά, τα funds εξακολουθούν να πετάνε τον κόσμο έξω από τα σπίτια τους.
Συμβαίνει τώρα στην Καλαμαριά.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Καλούνε όλους να δώσουνε αίμα.
Ενα απλό σαλοσπιρακι να παίρνεις σου έχουν κόψει την αιμοδοσία. Απορώ αν μένει κανείς να δώσει. Αφού ακόμα και νέοι είναι με αντικαταθλιπτικά.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει γνωστό αλλά δεν το τονίζουν ιδιαίτερα για ευνόητους λόγους, ότι η συντριπτική πλειοψηφία θυμάτων και τραυματιών είναι από 20 έως 25 ετών.
Ανεπίσημα ο αριθμός των θυμάτων είναι 40, αλλά με βάση τους αγνοούμενους θα ανέβει περισσότερο.
Τα περισσότερα νεαρά θύματα δεν μπορούν να αναγνωριστούν και για αυτό στον τόπο του εγκλήματος ανεβαίνει ειδική ομάδα ιατροδικαστών από Αθήνα και Θεσσαλονίκη για αναγνώριση μέσω DNA.
Στα νοσοκομεία πάνε τα παιδιά σε σακούλες, διαμελισμένα και απανθρακωμένα αρκετά από αυτά.
Άλλοι θα έπρεπε να είναι σε σακούλες...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΡΕ ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ "ΑΥΓΗ "!!
δεν ντρέπεστε λίγο να αναπαράγετε ισραηλινη προπαγάνδα ?
Ο Ρότζερ Γουότερς δεν είναι αντισημίτης αλλά ασκεί κριτική στον εθνικισμό του κράτους απαρχαιντ το Ισραήλ ..είναι δηλαδή αντισιωνιστης
Φαίνεται πως η ροζ "Αριστερά "πρέπει να δείξει πόσο υπάκουη ειναι στις ΗΠΑ και στο Ισραήλ
Σχολιο.- αυτή η φυλλάδα καιρό τώρα υπηρετεί τον μηχανισμό προπαγάνδας ενός κράτους και σιωναζιστικού και ρατσιστικού κινήματος δολοφονιών, υποκλοπών και παρακολουθήσεων .. φυλλάδα ντροπής πια για όλη την ιστορία των κοινωνικών κινημάτων ..
Σχολιο.- Από το επίσημο προπαγανδιστικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα περιμέναμε κάτι διαφορετικό.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Είναι αδιανόητο νά συγκρουστούν μετωπικά δύο υπερσύγχρονα-τρένα τό 2023.!! 36 έως τώρα οί νεκροί.,οί περισσότεροι νέα-παιδιά-.Αδιανόητο.,ΤΡΑΙΝΟΣΕ,.Εθνικό-πένθος.!!!-Πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ.: «Δέν λειτουργεί τίποτα.Ούτε οι ενδείξεις,τα φωτοσήματα,ούτε ο έλεγχος κυκλοφορίας.Αν αυτά λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα βλέπαν την κόκκινη ένδειξη,τα τρένα θα σταματάγαν σε απόσταση.Μάλλιασε η γλώσσα μας να τά λέμε»-Δέν ήταν ατυχία.,Ήταν ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.!!!
Σχολιο.- Το κομμένο ηλεκτρικό καλώδιο ήταν το καλώδιο τροφοδοσίας στην γραμμή ανόδου...πραγμα που ανάγκασε τον σταθμάρχη να βάλει το ιντερσίτυ στην γραμμή καθόδου που είχε ρεύμα. Τούτο είναι εφικτό, (προβλέπεται) με την προϋπόθεση ότι η γραμμή καθόδου είναι άδεια.Το ερώτημα που τίθεται είναι αν ο σταθμάρχης Λάρισας έδωσε τις απαιτούμενες οδηγίες και στα δύο τραίνα για να διασταρυρωθούν σε παραπάνω (κλειστό) σταθμό! ...Δηλαδή, μπορεί και το προσωπικό των (2) τραίνων να έκανε λάθος...Θα το δείξει η ανάκριση!
Σχολιο.- Μερικές φορες ακους την σειρήνα και η μπάρα δεν κατεβαινει ,εχουν πολλα χρόνια να κανουν σέρβις όλο το δίκτυο είναι μάπα,θα τα ρίξουν στους εργαζόμενους οπως πάντα !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Στοργή και προδέρμ", από την πολιτεία.
Λυγμοί, από υπουργούς, σοκ, από πρωθυπουργούς, λύπη, από κομματάρχες, δάκρυα από την Πρόεδρο.
Μεσίστιες σημαίες, στα Δημόσια κτίρια, τριήμερο πένθος στην χώρα.
Συλλυπητήρια από ξένους ηγέτες.
ΡΕΜΑΛΙΑ!!!
ΤΙΠΟΤΑ απ΄αυτά, δεν αγγίζουν τους νεκρούς!
ΤΙΠΟΤΑ απ΄αυτά δεν θα απαλύνει τον πόνο των μανάδων, των πατεράδων, των συγγενών.
ΤΙΠΟΤΑ απ΄αυτά δεν θα σβήσει την οργή των φίλων, της παρέας όλων των παιδιών, που χάθηκαν, για πολλούς λόγους.
Η πολιτεία οργανώνει συστηματικά εγκλήματα, κατά των πολιτών της και μετά χύνει κροκοδείλια δάκρυα.
Οι ξένοι αποικιοκράτες διατάζουν αυτά τα εγκλήματα και μετά, στέλνουν συλλυπητήρια, στις τρελαμένες μάνες.
Οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας υπογράφουν αβλεπί κάθε επιθυμία της κάθε κυβέρνησης, που πήρε έξωθεν εντολές και μετά χύνουν δάκρυα, πάνω απ΄τα πτώματα, που δημιούργησαν.
Οι βουλευτές ψηφίζουν οτιδήποτε τους πει ο αρχηγός και μετά εκφράζουν την λύπη τους, για τα θύματα, που δημιουργούν.
Οι κομματάρχες διαμαρτύρονται, ως αντιπολίτευση και τα εφαρμόζουν, ως κυβέρνηση. Κατάφεραν να σε ξεγελάσουν!
ΚΑΝΕΙΣ απ΄αυτούς δεν θα διωχθεί! Ολοι έχουν ασυλία!
Στις ιδιωτικοποιήσεις, που επιβάλλουν, στην εξωφρενική φορολογία, στις κατασχέσεις, στην φτώχεια και στην ανέχεια που ζεις!
Και ΣΥ εξακολουθείς να τους κοιτάς, να τους χειροκροτείς και να τους ψηφίζεις! Ραγιά!
Πάρε τώρα μια αποζημίωση, ένα επιδοματάκι, για ένα κιλό φέτα, λίγη βενζίνη, για μια περατζάδα ζητιανιάς και βούλωσ΄το!
Είσαι άρχοντας!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι ευθύνες για την τραγωδία έχουν «ονοματεπώνυμο»: Επικίνδυνα τρένα που καταργήθηκαν στην Ελβετία έφερε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Οι Ελβετοί μας εύχονταν... «καλή τύχη»!
01.03.2023 | 15:02
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μόλις πριν 5 μήνες οι σιδηροδρομικοί έστειλαν εξώδικο στο υπουργείο Μεταφορών! – «Το δίκτυο είναι διαλυμένο»
ΓΣΕΕ: «Τα συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί»
01.03.2023 | 10:40
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι Λευκορώσοι διαψεύδουν τους Ουκρανούς για το «χτύπημα» στο ιπτάμενο ραντάρ Α-50
Έδειξαν πλάνα του αεροσκάφους σε πλήρη λειτουργία
01.03.2023 | 22:23
Η κρατική τηλεόραση της Λευκορωσίας διέψευσε σήμερα τον ισχυρισμό των Ουκρανών ότι ανατίναξαν ένα ρωσικό αεροσκάφος, AWACS A-50 προβάλλοντας πλάνα που δείχνουν να μην έχει πάθει καμία ζημιά.
Αντικυβερνητικοί λευκορωσοι χαφιέδες της CIA υποστήριζαν ότι το περασμένο Σάββατο εξαπέλυσαν επίθεση με μη επανδρωμένα αεροσκάφη εναντίον του Beriev A-50, που βρισκόταν σε ένα αεροδρόμιο κοντά στο Μινσκ.
Στο ρεπορτάζ με τίτλο «Σταματήστε τα ψεύδη», η κρατική τηλεόραση της Λευκορωσίας έδειξε ένα σύντομο βίντεο με το αεροπλάνο που ισχυρίζονται ότι έπληξαν οι ακτιβιστές. «Όπως μπορείτε να δείτε, το αεροπλάνο (…) κάνει τη δουλειά του εντός του πλαισίου της συνεργασίας της Λευκορωσίας με τη Ρωσία, σώο και ακέραιο», είπε ο παρουσιαστής.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γαλάτσι: Οδηγός έπαθε ανακοπή επάνω στο τιμόνι – Το όχημα κατέληξε σε παρκαρισμένα
Σφηνώθηκε ανάμεσα σε παρκαρισμένα οχήματα και είσοδο πολυκατοικίας
01.03.2023 | 21:50
Άμεσα στο σημείο κλήθηκαν δυνάμεις της Αστυνομίας και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Οι διασώστες έκαναν μαλάξεις στον ηλικιωμένο οδηγό, προσπαθώντας να τον επαναφέρουν. Προς στιγμήν ο άνδρας φάνηκε να ανακτά τις αισθήσεις του και άμεσα τον επιβίβασαν στο ασθενοφόρο για να γίνει διακομιδή σε νοσοκομείο.
Ήταν πλήρως εμφολιασμένος.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Δανία καταργεί χριστιανική αργία με το αιτιολογικό της ενίσχυσης των ενόπλων δυνάμεων!
Η αργία ήταν σε ισχύ από το 1686
01.03.2023 | 21:41
Η νεοσυσταθείσα νεοφιλελέ κυβέρνηση, η οποία έχει προτείνει σαρωτικές νεοφιλελέ μεταρρυθμίσεις με στόχο την κατάργηση στο μοντέλο πρόνοιας της χώρας, λέει ότι το μέτρο αυτό θα βοηθήσει στην αύξηση των φορολογικών εσόδων για υψηλότερες αμυντικές δαπάνες στον απόηχο του πολέμου στην Ουκρανία.
Εργατικά συνδικάτα διαμαρτυρήθηκαν για το σχέδιο κατάργησης της Μεγάλης Ημέρας Προσευχής, μιας χριστιανικής εορτής που πέφτει την τέταρτη Παρασκευή μετά το Πάσχα και χρονολογείται από το 1686.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγνοούνται ακόμα 35 άνθρωποι στο «τρένο του τρόμου» – Φόβοι ότι χάθηκαν μέσα στις φλόγες των Τεμπών – Ηλικίες 23-24 ετών η πλειοψηφία των θυμάτων
Έγκλημα χωρίς τιμωρία;
01.03.2023 | 18:35
Μια τραγική πτυχή της τραγωδίας των Τεμπών αποκαλύπτεται όσο περνά η ώρα: Το 75% των θυμάτων ήταν ηλικίας μέχρι 23 -24 ετών και αγνοούνται ακόμα 35 άτομα!
Πρόκειται για φοιτητές Πανεπιστημίου, που είχαν κατέβει στην Αθήνα για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, και ανέβαιναν πάλι Θεσσαλονίκη να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
Οι περισσότεροι είναι νέοι
Τον μικρό μέσο όρο ηλικίας των θυμάτων και των τραυματιών επισημαίνεο και ο διευθυντής ορθοπεδικής Γ.Ν. Λάρισας, Κώστας Μπαργιώτας.
«Μιλάμε για φοιτητές. Αυτό είναι που είναι και το πραγματικά τρομακτικό. Από την πρώτη στιγμή μέχρι την τελευταία οι περισσότεροι ασθενείς που διακομίζονταν στο νοσοκομείο ήταν φοιτητές με ηλικιακό εύρος από 20 έως 25 χρονών. Έτσι είναι σχεδόν όλοι οι νοσηλευόμενοι», ανέφερε χαρακτηριστικά στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος εξέφρασε φόβους ότι εξίσου οδυνηρή θα είναι η κατάσταση και όταν αρχίζουν οι οικογένειες να αναγνωρίζουν τα θύματα. «Μας φέρνουν συνέχεια παιδιά», ανέφερε συγκλονισμένος.