Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Τριτη 23 Ιουνιου 2026

 

Τάσος Δούσης

Αποφασίστε! Φίλοι με τους εγκληματίες ή απέναντι στα καθάρματα; 

-Και η ντροπή ντράπηκε για την μικρή Αλεξία! Ένα κτήνος την άφησε ανάπηρη και του πληρώνει την σίτιση και τα έξοδα φυλακής!

-Να τα πώ όπως τα διάβασα στο «ΕΘΝΟΣ»οι χαρακτηρισμοί είναι δικοί μου. 

-Πάσχα του 2019 Θεσπιές στην Θήβα ,η μικρή Αλεξία παίζει στην αυλή του σπιτιού της. Ένα κτήνος από διπλανό χωριό ,που το όνομα του δεν το έχουμε να το καμαρώσουμε,ρίχνει με το όπλα για να γιορτάσει το Πάσχα ! 

-έβαλα αυγό Πετυχαίνει την Αλεξία. Όποιος ξέρει από όπλα γνωρίζει πως μια βολή έστω και στον αέρα μπορεί με μικρές πιθανότητες να πετύχει στόχο. Η άτυχη ήταν η Αλεξία και την αφήνει ανάπηρη την κοπέλα κατά 95% (Θα μπορούσε να είναι το παιδί σου)

-Δέν τελειώσαμε,εδώ αρχίζουν τα ωραία. Υποθετικά σε ένα κανονικό κράτος και όχι σε μια φιλό-εγκληματική πολιτεία ,το κάθαρμα θα έπρεπε να πάει φυλακή. 

-Αμ δε… Το κοριτσάκι και οι γονείς του ανεβαίνουν γολγοθά,με χειρουργεία,έξοδα μαύρες μέρες με το παιδί τους να λιώνει στα νοσοκομεία και τα ελληνικά δικαστήρια τι απόφαση πήραν; 

-Το κάθαρμα 4 χρόνια με αναστολή. Ελευθερος και ωραίος στο ποινικό κομμάτι. Στο αστικό που του έκαναν οι γονείς της Αλεξίας ,πάλι το ελληνικό κράτος βγάζει αποζημίωση να πληρώνει το κάθαρμα 800 ευρώ. Κάτι είναι και αυτό ίσως να σκεφτεί κάποιος…. Κάπως να πληρώσει για την ανεπανόρθωτη ζημιά που έκανε! 

-Και τι κάνει το λαμόγιο. Για να μην πληρώνει ούτε αυτά τα 800 ευρώ,μεταβιβάζει τα περιουσιακά του στοιχεία και δηλώνει πως δέν έχει δυνατότητα πληρωμής. 

-Αντί το κτήνος να πουλήσει όλη την περιουσία του και να παρακαλάει γονατιστός τους γονείς της Αλεξίας να τον συγχωρέσουν για το κακό που τους έκανε αυτός ο «συνάνθρωπος» ,προσπάθησε να την γλιτώσει και στο αστικό κομμάτι. 

-Βρέθηκε λοιπόν ένας κανονικός δικαστής που τον έχωσε μέσα με αφορμή την μη καταβολή αποζημίωσης στην Αλεξία. Και εκεί που πάμε να πούμε μπράβο….Το ίδιο δικαστήριο επιβάλει στην Αλεξία και τους γονείς της να πληρώσουν…. Κρατηθείτε ,κάθε μήνα 150 ευρώ στο κάθαρμα για να μένει στην φυλακή. 

-Μάλιστα η οικογένεια καλείται να πληρώνει τροφεία για τη φυλάκιση του 59χρονου, όπως προβλέπεται από το νόμο καθώς ήταν αίτημα αστικού χαρακτήρα. Χρήματα που η οικογένεια κόβει από τις θεραπείες της Αλεξίας. 

-Ρε παιδιά πάμε καλά; Κάπου έλεος. Αν αυτό δεν είναι πολιτική υπέρ των εγκληματιών τότε τι είναι; Να αποφασίσει η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία. Θέλουμε να δίνουμε δεύτερη ευκαιρία σε τέτοια καθάρματα! Ναι ή ΟΧΙ;

-Πότε θα σταματήσουμε να στηρίζουμε τέτοια κτήνη που η θέση τους είναι στην Φυλακή. Το ωραίο της ιστορίας. Αν το γουρούνι είχε τα χρήματα αυτά. Δηλαδή τα 800 ευρώ το μήνα να δίνει ως αποζημίωση στην Αλεξία ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. Ενα παιδί με κατεστραμμένη ζωή και ένα κτήνος ελεύθερο να ξανά σκοτώσει. Μπράβο μας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Και που τα λέμε ποιος συγκινείται! Δεν ενοχλούνται με τη διαφθορά!!

Σχολιο.- Σημασία έχει να τα λέμε. Γιατί είναι η αλήθεια. Τουλάχιστον να μην μας περνάνε εμάς για ηλίθιους. Ας μας λένε "συνωμοσιολόγους" επειδή αποκαλύπτουμε την αλήθεια.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μην σου τύχει να φτάσεις στην τρίτη ηλικία σ'αυτό το κράτος! Είναι αδιανόητο οτι οι κρατικές υπηρεσίες αναμένουν από τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να τα βγάλουν πέρα με την τεχνολογία και να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. 

Έγραφε πολύ σωστά και σχετικό άρθρο ο συνάδελφος Άριστος Μιχαηλίδης την Κυριακή στο Φιλελεύθερο. Το κράτος θεωρεί οτι πρέπει να τους βοηθήσουν τα παιδιά τους ή οι συγγενείς τους και δεν μπαίνει καν στον κόπο να σκεφτεί ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ αν πραγματικά σέβεται την τρίτη ηλικία κι'αν πραγματικά γνοιάζεται για την αξιοπρέπεια αυτών των ανθρώπων, να δημιουργήσει μια υπηρεσία βοήθειας τους προτού αποφασίσει να περάσει όλες τις υπηρεσίες του στο διαδίκτυο πχ να αφήσει ένα λειτουργό προς εξυπηρέτηση αυτών των ανθρώπων δια ζώσης. 

Είστε αδιανόητοι κύριοι πολιτικοί για τον τρόπο που χειρίζεστε την τρίτη ηλικία και επεξηγώ αμέσως:

Εδώ και 4 περίπου ώρες προσπαθώ να εγγράψω τον θείο μου στο Εργάνη (διερωτούμε ποιός σχεδιάσε αυτό το καθόλου φιλικό σάιτ) ώστε να πληρώνει εκεί τις κοινωνικές ασφαλίσεις της οικιακής βοηθού του, αφού πλέον οι κοινωνικές ασφαλίσεις μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται πληρωμές. Εδώ και τρείς ώρες δεν απαντά κανένας τα τηλέφωνα σ'αυτό το Εργάνη για να μας εξηγήσει τί πρέπει να κάνουμε. Και δεν είναι μόνο αυτό το μοναδικό παράδειγμα. Να αναφέρω την πληρωμή φόρου; Να αναφέρω ένα σωρό άλλες κρατικές υπηρεσίες που ένας άνθρωπος της τρίτης ηλικίας δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα; 

Και σαν να μην φτάνει η ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ έρχονται ακόμη και τα θέατρα και οι λοιπές πολιτιστικές εκδηλώσεις να λένε πως μόνο μέσω διαδικτύου δέχονται να αγοράσεις τα εισητήρια σου, κάνοντας κι'αυτοί ό,τι και οι κρατικές υπηρεσίες: ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. Γιατί πχ ένας άνθρωπος που αφιέρωσε την ζωή του στο θέατρο να πρέπει τώρα να περιμένει το κάθε συγγενη να του κλείσει εισητήριο μέσω διαδικτύου για να πάει να δει μια παράσταση; 

ΝΤΡΟΠΗ! 

Είστε απαράδεκτοι κύριοι πολιτικοί αλλά και όποιος άλλος δεν σκέφτεται και δεν σέβεται τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Και είναι επιτέλους καιρός να αντιδράσουμε όλοι μας σ'αυτή την αδιανόητη συνθήκη μέχρι να συγκινηθούν οι κάθε λογής υπεύθυνοι (ανεύθυνοι) και να βρούν τρόπο να βοηθούνται αυτοί οι ανθρώποι οι οποίοι ανέκαθεν ήταν τυπικοί στις υποχρεώσεις τους και τώρα πρέπει να αισθάνονται εξαρτημένοι από τα παιδιά ή τους συγγενείς τους για να υπάρξουν ώς άτομα και ως πολίτες . 

ΕΛΕΟΣ! 

Θα είστε πολύ πιο σύντομα από ό,τι υπολογίζετε κύριοι πολιτικοί στην θέση αυτών των ανθρώπων και τότε δεν θα σας αρέσουν καθόλου οι πολιτικές που εσείς οι ίδιοι δημιουργήσετε!!! ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ όλοι μας να διεκδικήσουμε να υπάρξει μια τέτοια υπηρεσία βοήθειας των ηλικιωμένων και να αντιδράσουμε όπως αντιδρούμε για άλλα θέματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης.

Σχολιο.- Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας. Ειναι και άνθρωποι που στον εργασιακό τους βίο δεν χειρίζονται υπολογιστή και δεν είναι εκεί εξοικειωμένοι με την τεχνολογία για πιο να το πω απλά πράγματα, όπως η εγγραφή στο ταμείο ανεργίας, ή η σύνδεση της κάρτας ανεργίας με το ταμείο για δωρεάν μετακινήσεις. Και δεν είναι δυνατόν για μια αίτηση να πληρώνουν 20ρικα στον λογιστή.

Σχολιο.- Ο καθηγητής κ.Ιωανιδης,διευθυντής του κέντρου καινοτομίας στο Στανφορντ σε συνέντευξη του στον κ.Σαχινη δήλωσε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών στο διαδίκτυο είναι για κλάματα (παραφράζω ελαφρώς)και ότι έχει μεταφερθεί μια δαιδαλώδης γραφειοκρατία στην οθόνη και το αποκαλούν αυτοματοποίηση υπηρεσιών.

Σχολιο.- Φτιάχνω λογισμικό από το 1983

Όχι μόνο συμφωνώ αλλά σας λέω ότι αυτα τα εξαμβλώματα ακόμα και γω τα χειρίζομαι με δυσκολία.

"Σκοιλ ελικικου" αν σας λέει κάτι

Αυτή είναι η Ελλάδα

Πρόκειται για ψηφιοποίηση της γραφειοκρατίας με μίζες.

Όχι για μηχανοργανωση.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Στη Θάσο, ζήτησαν εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή, προκειμένου να το αφήσουν να μπει στο πλοίο.»

Απαιτήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή ναύλου αξίας 39 ευρώ για τη διέλευση του οχήματος ενώ, όπως ενημερώθηκε το πλήρωμα, εάν δεν έδιναν τα χρήματα, δεν θα επιβιβαζόταν το ασθενοφόρο με τον ασθενή.

Παρά το γεγονός ότι το πλήρωμα ενημέρωσε πως πρόκειται για ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε διατεταγμένη υπηρεσία και σε αποστολή διάσωσης και διακομιδής ασθενούς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας απαίτησαν την καταβολή του κανονικού κομίστρου για τη μεταφορά του οχήματος, δηλώνοντας ότι διαφορετικά δεν θα επιτρεπόταν η επιβίβασή του. Προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία του ασθενούς, εκδόθηκε κανονικά εισιτήριο για το ασθενοφόρο. 

Ωστόσο, το πλήρωμα αρνήθηκε να καταβάλει το αντίτιμο του κομίστρου, εξηγώντας ότι πρόκειται για όχημα του ΕΚΑΒ που εκτελεί δημόσια υπηρεσία και επείγουσα διακομιδή. Παρά τις εξηγήσεις, ζητήθηκαν και καταγράφηκαν τα στοιχεία των διασωστών, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία είσπραξης του ποσού, ενώ δημιουργήθηκε έντονη αναστάτωση κατά τη διάρκεια μιας αποστολής που είχε ως αποκλειστικό σκοπό τη διάσωση ανθρώπινης ζωής. 

Το περιστατικό αυτό προκαλεί εύλογη οργή και σοβαρά ερωτήματα. Είναι αδιανόητο, εν έτει 2026, ένα δημόσιο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που εκτελεί επείγουσα διακομιδή να αντιμετωπίζει εμπόδια, καθυστερήσεις και οικονομικές απαιτήσεις, τη στιγμή που κάθε λεπτό μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για την έκβαση ενός περιστατικού.

Η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται και δεν μπορεί να εξαρτάται από την έκδοση εισιτηρίου ή την καταβολή κομίστρου. Το ΕΚΑΒ αποτελεί κρίσιμο πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας και οφείλει να μπορεί να εκτελεί απρόσκοπτα την αποστολή του, χωρίς προσκόμματα και χωρίς να υποβάλλονται οι εργαζόμενοί του σε τέτοιες απαράδεκτες διαδικασίες. 

Καλούμε άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας, το Υπουργείο Υγείας, τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και κάθε αρμόδιο φορέα να παρέμβουν, να διερευνήσουν το περιστατικό και να δώσουν οριστική λύση, ώστε να διασφαλιστεί ότι κανένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν θα βρεθεί ποτέ ξανά αντιμέτωπο με αντίστοιχες καταστάσεις κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΜΑΦΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΩΝ

Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΦΙΜ, από τον Ιούλιο 2023 έως τον Μάιο 2026, το 76% των τροπολογιών κατατέθηκε στη Βουλή μεταξύ 21:00 και 01:00.

Ακόμη πιο αποκαλυπτικό: το 81% των τροπολογιών τελευταίας στιγμής μπήκε επίσης μέσα στη νύχτα.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα ποια είναι η στρατηγική της πλευράς Διαμαντοπούλου, έρχεται ο Γιώργος Σακελλίων, εκ των στενών συνεργατών και υποστηρικτών της, για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα και να μην μείνει καμία ψευδαίσθηση.

Συνεργάτης της Διαμαντοπούλου – ορφανό του Σημίτη κι αυτός – υπέρ της συνεργασίας με Μητσοτάκη – «Πολιτική αλλαγή είναι και η μη αυτοδυναμία της ΝΔ»

Σχολιο.- Αυτή η πλευρά είναι ο λαγός για την δημόσια κατανάλωση γενικά. Ολόκληρο το ΠασοΚιναλ είναι σημιτικό, όπως και η ΝΔ πια, όπως και τα τέσσερα πέμπτα των ΕΛ.ΑΣ, Συριζα και Νεαρ... Γεμίσαμε γερμανοτσολιάδες & yes man . Δεν υπάρχουν πάρα μόνο λαγοί των όψεων ίδιου νομίσματος στα τρία κόμματα έτοιμα για κυβερνητική συνεργασία αν δεν βγαίνουν τα κουκιά.

Σχολιο.- Είναι απλά τα πράγματα. Αυτή η σαύρα είναι χρόνια τώρα θαμώνας της λέσχης Μπιλντερμπεργκ, αυτό τα λέει όλα

Σχολιο.- Αφού κ. Διαμαντοπούλου είναι ολoφάνερο ότι θέλεις να πας στη Νέα Δημοκρατία , γιατί δεν πας όπως ο Λοβέρδος;

Σχολιο.- Την σιχαινομαι



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δίκη για τα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Απορρίφθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας τα αιτήματα των συνηγόρων υποστήριξης της κατηγορίας για την οπτικοακουστική κάλυψη και αναμετάδοση της δίκης του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών και της αυτοπρόσωπης εμφάνισης των κατηγορουμένων.

Η πρόεδρος ανέφερε πως το δικαστήριο απορρίπτει ως πρόωρο το αίτημα για την εμφάνιση των κατηγορουμένων και επιφυλάσσεται να επανέλθει με την έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας.

* Θυμήστε μου ποιοι επιτέθηκαν, εξύβρισαν με όποια χυδαιότητα χωράει ανθρώπου νους, χλεύασαν την Μαρία Καρυστιανού για την κίνησή της, διότι είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη;;;; Ας πάρουν λοιπόν ακόμα ένα μπάζωμα από τη δικαιοσύνη του Μαξίμου για επιβράβευση της εμπιστοσύνης τους 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κυρώσεις; Ποιες κυρώσεις;

Το Ιράν μόλις ολοκλήρωσε την πλήρη ενσωμάτωση του ρωσικού συστήματος πληρωμών MIR. 

Οι πληρωμές στο Ιράν με χρήση καρτών MIR είναι πλέον διαθέσιμες — και σύντομα οι Ιρανοί θα χρησιμοποιούν τις κάρτες τους σε ρωσικά καταστήματα.

Ενώ οι καταρρέουσες διατλαντικές ελίτ ουρλιάζουν και βράζουν, η Ρωσία και το Ιράν χτίζουν ήσυχα έναν παράλληλο οικονομικό κόσμο που το δολάριο δεν μπορεί να αγγίξει.

Το πολυφωνικό τρένο συνεχίζει να κινείται. Η παλιά αυτοκρατορική τάξη είναι τοστ.

*Έχουν χορτάσει φάπες!!!!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αφιερωμένο στο ψήφισμα της ΕΕ και της Γαλλίας κατά της Μπουρκίνα Φάσο. 

Μακρόν έχεις τα κάκαλα να συναντήσεις τον Τραορέ και να του δώσεις το ψήφισμα; Τολμάς καημένε που ακόμα δεν συνήλθατε από την κλωτσιά που φάγατε;

Πάρε και την γνώμη του Τραμπάκουλα και του Σατανιάχου για την εμπειρία τους με τον Captain Traore. Θα σε βοηθήσει να φύγεις τρέχοντας! Κότες! 

Σχολιο.- Και ο άνθρωπος ξέρει να επιλέγει φίλους και εταίρους. Έχει επιλέξει την πλευρά των Ρώσων και έρχεται συχνά Ρωσία.

Η Ρωσία και η Μπουρκίνα Φάσο είναι στρατηγικοί σύμμαχοι των οποίων η διμερής συνεργασία αναπτύσσεται ενεργά στον στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό τομέα.

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας όμως επιλέξανε να στέλνουνε όπλα τα οποία χρησιμοποιούνται κατά των Ρώσων, τα οποία σκοτώνουν Ρώσους και στέλνουνε τα τελευταία μας χρήματα στους χαχολους ουκρανοναζί. Διώξανε τον Ρώσο τουρίστα με τις γεμάτες τσέπες απο την χώρα μας. Γιατί? Επειδή είναι οι κυβερνήσεις της Ελλάδας  μαριονέτες της κάθε ουρσουλας. Μια ζωή τη Ρωσία την βλέπανε εχθρικά και με την πρώτη διαταγή, τρέχανε να της κάνουνε κακό. Ό,τι περνούσε, τέλος πάντων, από το χέρι τους. Ακόμη και όταν παριστανανε τους φίλους στη Ρωσία, πάντα είχανε στραμμένο το βλέμμα τους προς τη Δύση.

Σχολιο.- κι αφού μας φτάσανε στην εξαθλίωση συνεχίζουνε την ίδια τακτική. 

Σχολιο.- και αν συνεχίσει έτσι ο Τραορέ, σε μερικά χρόνια θα πηγαίνουμε εμείς μετανάστες στην Αφρική

Σχολιο.- ..ο ναζινιαχου του έδινε 1δις γ να μην διώξει τις εταιρίες του κ ο ΤΡΑΟΡΕ είπε όχι..

..δεν ειναι μιζοτακης βέβαια..

Σχολιο.- πέρασε πολύ δύσκολα ο μακελάρης με τον Τραορέ. Όπως και ο Τραμπάκουλας.

Σχολιο.- Ασυλληπτο για τα Ελληνικα δεδομενα!!!

Σχολιο.- και τα παγκόσμια. Δες ΗΠΑ, δες ΕΕ, χώρες αποικίες των δυτικών και όσες χώρες δεν έχουν ηγέτες που να διώξουν τους αποικιοκράτες και τους τρομοκράτες και να ζήσουν αυτόνομα

Σχολιο.- Όταν τους έδιωξε ο Τραορέ από την Αφρική σταμάτησαν να λεηλατούν το ουράνιο από τον Νίγηρα ιδιαίτερα κρίσιμο για τη γαλλική πυρηνική βιομηχανία η οποία σήμερα υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά τη δηµοσίευση του πρόσφατου βουλεύµατος του Εφετείου που διέταξε την απόλυσή µου υπό όρους, 

θα περίµενε κανείς απ’ τους διαφόρους σχολιαστές να βγουν και να το επαινέσουν ως νοµικά και ορθολογικά τέλειο. 

Λέγοντας ότι επιτέλους, έστω και µετά από 4 χρόνια, έστω την 5η φορά, εκδόθηκε ένα σωστό βούλευµα από τίµιους και άξιους δικαστές. 

Θα ’πρεπε να τους πλέκουν το εγκώµιο. 

Αντίθετα όµως παρακολουθούµε µια χυδαία παρέλαση τάχα αγανακτισµένων πολιτών, πολιτικών και δηµοσιογράφων να ψευδολογούν ασύστολα, να παραπλανούν κρύβοντας την αλήθεια.

Λένε ότι έπρεπε να εκτίσω 25 έτη, ενώ γνωρίζουν καλά ότι δικαιούµαι την απόλυση στα 19 έτη, άρα την έχουν καθυστερήσει 5 χρόνια. 

Αυτό λέει το άρθρο 105 του παλιού Π.Κ. που ισχύει για µένα, όπως λέει ρητά το άρθρο 465 του νέου Π.Κ.

Λένε ότι τα προηγούµενα 4 βουλεύµατα ζητούσαν τα 25 έτη, πράγµα ψευδές. 

Τα 4 προηγούµενα ήταν αρνητικά για άλλο λόγο (κατ’ επίφαση καλή διαγωγή), άλλα δέχονταν ότι εκπληρούνται οι τυπικές προϋποθέσεις που είναι τα 19 έτη. 

Αρα και αυτά συµφωνούσαν στα 19 έτη. 

Αποκρύπτουν ότι δεκάδες πολυϊσοβίτες µε δράση πριν την ισχύ του νέου Π.Κ. αποφυλακίστηκαν στα 19 ή 20 έτη. 

Αποκρύπτουν ότι στο 4ο Συµβούλιο του ∆εκέµβρη 2024 –όπου ήµουν παρών– ο Πρόεδρος και Πρόεδρος του Εφετείου ψήφισε την απόλυσή µου, αλλά µειοψήφησε. 

Οτι ο Εισαγγελέας της έδρας, ο ίδιος κ. Ν. Φυστόπουλος µίλησε θετικά για µένα, ενώ µετά από ένα χρόνο αλλάζει τελείως και κάνει αρνητική πρόταση, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο νέο στοιχείο ! 

Αποκρύπτουν ότι έχω πάρει 12 άδειες και όχι 6. 

Κι ότι την πρώτη την πήρα µετά από 20 έτη έκτισης ενώ σύµφωνα µε το νόµο θα ’πρεπε να την πάρω στα 8 έτη.

Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, 

να µην εφαρµόσουν τον νόµο. 

Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. 

∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί 

και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.

Λένε ότι δεν µετάνιωσα. 

Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, 

αποκρύπτουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. 

Και πολύ σωστά. 

Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.

Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, 

αποκρύπτοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού.

Αποκρύπτουν το σηµαντικό γεγονός, ότι σύµφωνα µε τις δηµοσκοπήσεις 75% των ερωτηθέντων δεν έχουν εµπιστοσύνη στη ∆ικαιοσύνη 

και άρα οι αποφάσεις της δεν µπορεί να θεωρηθούν ούτε θέσφατα ούτε δίκαιες. 

Πράγµα που σηµαίνει ότι ούτε οι καταδικασµένοι στη φυλακή είναι όλοι ένοχοι 

ούτε αυτοί που είναι έξω είναι όλοι αθώοι. 

Ζητούν ανοιχτά να παραµείνω για πάντα στη φυλακή (να σαπίσω στη φυλακή) 

αποκρύπτοντας ότι στη Νορβηγία, ο γνωστός νεοναζί που δολοφόνησε σε λίγη ώρα 87 νεολαίους 

έχει καταδικαστεί σε κάθειρξη 20 ετών, κι όχι σε 87 φορές ισόβια.

Παρότι σύµφωνα µε τον νόµο το είδος των εγκληµάτων που έχει διαπράξει ένας κατάδικος δεν αξιολογείται για την απόλυση υπό όρο, 

θα ασχοληθώ, όσο συντοµότερα µπορώ, µε την ηθική αυτουργία. 

Γιατί µετά από 24 χρόνια παρατηρώ ότι η παραπληροφόρηση και τα fake γεγονότα καλπάζουν σβήνοντας βαθµιαία τα λίγα ψήγµατα αλήθειας που υπήρχαν. 

1. Περίπου 9 µήνες µετά τις συλλήψεις και διαρκούσης της δίκης έγινε µια πρώτη δηµοσκόπηση. 

Σ’ αυτήν 54% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν πιστεύουν ότι ο Α. Γιωτόπουλος ήταν ο αρχηγός. 

Κι ενώ στο χρονικό αυτό διάστηµα όλα σχεδόν τα µίντια βυσσοδοµούσαν καθηµερινά εναντίον µου (έφτασαν στο σηµείο να γράφουν ότι ο πατέρας µου ήταν συνεργάτης της Χούντας του ’67, ενώ είχε αποβιώσει το Γενάρη του 1965) χωρίς να µπορώ να απαντήσω.

2. Μόλις εκδόθηκε η απόφαση η µεγαλύτερη και σηµαντικότερη τότε εφηµερίδα η «Ελευθεροτυπία» έγραψε στο κύριο άρθρο της ότι «η ηθική αυτουργία του Γιωτόπουλου δεν αποδείχθηκε».

3. Ο τότε Πρόεδρος της ∆ιεθνούς Οµοσπονδίας των Ενώσεων ∆ικαιωµάτων του Ανθρώπου κ. Patrick BAUDOUIN που παρακολούθησε τη ∆ίκη δήλωσε ότι «Στην περίπτωση του Γιωτόπουλου η Ελληνική ∆ικαιοσύνη λειτούργησε ως ∆ικαιοσύνη ∆ικτατορίας».

4. Στη διάρκεια της ∆ίκης ένας απ’ τους σηµαντικούς κατηγορούµενους που συνεργάστηκε µε τις αρχές,

περιέγραψε µε λεπτοµέρειες πως παίρνονταν οι αποφάσεις συλλογικά και δήλωσε ότι δεν υπήρχε ηγεσία, παρότι πιέζονταν από τους ∆ικαστές.

Εφτασε µάλιστα στο σηµείο να περιγράψει πως αυτός ακύρωσε µια βίαιη ενέργεια επειδή διαφωνούσε. 

Το ίδιο κατέθεσε κι άλλος ένας κατηγορούµενος που ακύρωσε µόνος του άλλη βίαιη ενεργεία. 

Χωρίς να υπάρξει κάποια διάψευση από άλλους κατηγορούµενους. 

Πράγµα που σηµαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ηθικής αυτουργίας κάποιας ανύπαρκτης ηγεσίας. 

5. Σύµφωνα µε τον Γερµανό νοµικό Claus Roxin, εµπνευστή της Tatherrschaft (πατρότητα της πράξης), 

δεν αρκούν κάποιες ενδείξεις ή το «δεν µπορεί παρά να είναι αυτός» για να καταδικαστεί κάποιος για ηθική αυτουργία, 

αλλά απαιτείται ν’ αποδειχτεί στο ∆ικαστήριο µε συγκεκριµένα στοιχεία ότι αυτός διέταξε την πράξη.

Το συµπέρασµα είναι αβίαστο. 

∆εν υπήρξε ποτέ ηθική αυτουργία. 

∆εν είναι παρά ένα παραµυθάκι ισχυρών εξωδικαστικών παραγόντων που το επέβαλαν στο Πρωτόδικο ∆ικαστήριο, για να καταδικαστώ σε βαριά ποινή, ώστε να µπορούν να µε παρουσιάζουν σαν σίριαλ κίλερ. 

Σε ένα ακόµη απ’ τα συχνά δικαστικά σκάνδαλα της χώρας. 

Αυτό το παραµυθάκι ανακυκλώνουν σήµερα εµπλουτισµένο µε νέα χονδροειδή ψέµατα µε τη βοήθεια της λήθης του χρόνου.

52 χρόνια µετά την κατάρρευση της ∆ικτατορίας του ’67, 

το δικαστικό σύστηµα της σηµερινής ∆ηµοκρατίας δεν διαφέρει σε τίποτα απ’ αυτό της Χούντας. 

Οπως και τότε, δεν διστάζουν να καταδικάζουν και να φυλακίζουν όποιον γουστάρουν παραβιάζοντας ανοιχτά νόµους και αρχές του ∆ικαίου. 

Με οποιοδήποτε πρόσχηµα ακόµη και το πιο γελοίο.

Να τον κρατάνε φυλακισµένο για όσο χρόνο θέλουν.

Ενώ παράλληλα οι πραγµατικοί και ουσιαστικοί ένοχοι για το µεγαλύτερο έγκληµα 

– σκάνδαλο των Τεµπών µε 57 νεκρούς - 

όχι µόνο δεν θα φυλακιστούν 

αλλά ούτε καν θα δικαστούν.

Αλέκος Γιωτόπουλος, Ιούνιος 2026



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ισπανία: Ο πρώην υπουργός Μεταφορών καταδικάστηκε σε 24 χρόνια φυλάκισης για διαφθορά

Κρίθηκε ένοχος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, υπεξαίρεση και εμπορία επιρροής και νοθεία δημοσίων συμβάσεων για ιατρικά είδη, όπως μάσκες προσώπου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, όταν κατείχε το αξίωμα.

Ευτυχώς που δεν είχαμε τέτοιο κρούσμα στην Ελλάδα ε Ντόρα; 

Σχολιο.- Εδώ στην Ελλάδα ο κολλητός άλλαξε την παραγωγή του εργοστασίου σε κατασκευή μασκών επί covid και έβγαλε εκατομμύρια.

Σχολιο.- Πες μου εσύ, εδώ στην μπανανία που ζούμε ποιος είναι αυτός που θα κυνηγήσει όλα αυτά τα αποβράσματα;

Ποιος είναι αυτός θα τα βάλει με τη μαφία και θα κάνει τα αυτονόητα;

Ποιος είναι αυτός που από το 70’ μέχρι τώρα θα ελέγξει όλους αυτούς που έχουν κάνει αμύθητες περιουσίες σε βάρους του λαού , θα τους δικάσει , θα τους φυλακίσει και θα τους κατασχέσει τις περιουσίες ;

Ποιος είναι αυτός που θα τα βάλει με καρτέλ και τα λόμπι ( Τραπεζίτες, Μεγαλοεπιχειρηματίες κτλ κτλ)

Ποιος θα ελέγξει όλους αυτούς τους Goldenvizakides , τους Σιωναζι, Πολυεθνικές κτλ κτλ που έχουν μπουκάρει στη χώρα κι έχουν αγοράσει τη μισή Ελλάδα;



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Εντι Ράμα δηλωνει πως δεν είναι ο «Νονός» της Αλβανίας, ενώ αναφέρει πως οι διαδηλώσεις εναντίον του είναι υποκινούμενες... από το Ιράν.

*Φάνηκε από τον χθεσινό χορό πως έγινε Τραμπ. Ορίστε και η ομολογία



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έρχονται ξανά τα αγροτικά μπλόκα; Τα τρακτέρ στους δρόμους εν μέσω καλοκαιριού

Τα τρακτέρ ξαναβγαίνουν στους δρόμους μέσα στο καλοκαίρι με φόντο τα προβλήματα του πρωτογενούς τομέα.

Οι αγρότες διαμαρτύρονται για επιδοτήσεις, κόστος παραγωγής και καθυστερήσεις πληρωμών.

Tέσσερις μήνες μετά την οριστική λήξη των αγροτικών κινητοποιήσεων, ο πρωτογενής τομέας βρίσκεται ξανά σε αναβρασμό, καθώς τα δομικά προβλήματα, όχι μόνο δεν επιλύθηκαν, αλλά εντάθηκαν, οδηγώντας τους παραγωγούς σε δυναμικές κινητοποιήσεις, στην «καρδιά» της παραγωγικής περιόδου. 

Η κυβερνητική αδράνεια αναγκάζει τον αγροτικό κόσμο να ξεκινήσει έναν νέο κύκλο αντιδράσεων, αποδεικνύοντας ότι τα προβλήματα της υπαίθρου παραμένουν. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι παραγωγοί σε πολλά σημεία της χώρας ζεσταίνουν ξανά τις μηχανές των τρακτέρ τους, και όχι για εργασίες.

Από σήμερα, Τρίτη 23, έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου, οι εκπρόσωποι του πρωτογενούς τομέα παραγωγής προχωρούν σε μια σειρά συντονισμένων δράσεων και αποκλεισμών, μεταφέροντας την πίεση στο οικονομικό και πολιτικό επιτελείο.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λ. Βούλγαρης, αντιπρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λειβαδιάς, τα λέει έξω από τα δόντια στην Α. Σδούκου που τον ακούει εμβρόντητη! 

«Εάν υπάρχει Έλληνας αγρότης που θα σας ψηφίσει, σας μιλάω ειλικρινά, ή θα είναι λαμόγιο ή ηλίθιος.»

"Περνάνε τα δισεκατομμύρια σαν πύραυλοι πάνω από το κεφάλι μας και εμείς δεν έχουμε να ταΐσουμε τα παιδιά μας. 

Και αφού λέω για τα παιδιά μας, σας μιλάμε ειλικρινά ότι εμείς θα αγωνιστούμε γιατί δεν πρόκειται τα παιδιά μας να τα αφήσουμε αύριο στα πιράνχας και στους πολιτικούς που δυστυχώς μπαίνουν ξεβράκωτοι και βγαίνουν με 40 ακίνητα ο καθένας."

https://www.facebook.com/reel/1070287642369101?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ψήφισμα της ΕΕ κατά της Μπουρκίνα Φάσο

Μετά την αποτυχία της μαζικής επίθεσης στο Μάλι, η Γαλλία θέλει να δοκιμάσει κάτι για την Μπουρκίνα Φάσο κινητοποιώντας την ΕΕ για να ασκήσει πίεση στη χώρα. 

Η Γαλλία, μέσω του Christophe Gomart, ένας στρατηγός του γαλλικού στρατού που έγινε βουλευτής της ΕΕ, πίεσε για ψήφισμα κατά της Μπουρκίνα Φάσο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 

Το ψήφισμα, που υιοθετήθηκε στις 18 Ιουνίου 2026, καταδικάζει αυτό που χαρακτηρίζει ως συνεχή καταστολή του αστικού χώρου, της δημοκρατίας και των θεμελιωδών ελευθεριών στην Μπουρκίνα Φάσο. Το κείμενο πέρασε με αποφασιστικές 476 ψήφους υπέρ, 11 κατά και 75 αποχές.

Το ψήφισμα ζητά:

- Η «αποκατάσταση των ελευθεριών» με την αντιστροφή της διάλυσης και της αναστολής των ΜΚΟ.

- "Προστασία των ΜΜΕ" μέσω της ελευθερίας του Τύπου.

- Η κυβέρνηση Μπουρκίναμπε να αναστρέψει την απόφαση της να αποσυρθεί από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (ΔΠ).

- Εκφράζει επίσης «βαθιά ανησυχία για την αυξανόμενη επιρροή της Ρωσίας στη χώρα μετά την απέλαση των ευρωπαϊκών δυνάμεων, προειδοποιώντας ότι συμβάλλει σημαντικά σε αυτό που χαρακτηρίζει ως αυταρχική ολίσθηση. "

Τώρα, το ερώτημα είναι:

Είναι η Μπουρκίνα Φάσο χώρα της Ευρώπης ή μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να υπαγορεύει τι πρέπει να κάνει όσον αφορά τις εσωτερικές της υποθέσεις;

Πείτε στον στρατηγό της Γαλλίας ότι η Μπουρκίνα Φάσο είναι κυρίαρχη χώρα και ότι η ΕΕ δεν έχει δικαίωμα να υπαγορεύει τις εσωτερικές της υποθέσεις. 

Πείτε του ότι ο στρατός της χώρας του ήταν στην Μπουρκίνα Φάσο και στο Σαχέλ για 10 χρόνια με ΜΗΔΕΝ αποτελέσματα, και ότι πλέον δεν υπάρχει τρόπος για να επιστρέψει και να ελέγξει την Μπουρκίνα Φάσο. Όποια ψηφίσματα κι αν βοηθήσει να περάσουν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η Γαλλία δεν θα επιστρέψει στην Μπουρκίνα Φάσο. Τελείωσε.

Πείτε του ότι είναι καιρός για τη Γαλλία να προσπαθήσει να σταθεί στα πόδια της και να ζήσει χωρίς να υπολογίζει στην καταπίεση των αφρικανικών χωρών.

* VENCEREMOS CAPTAIN TRAORE

Σχολιο.- Δηλαδή πληρώνονται αυτοί 476 ευρωβουλευτές για να ψηφίζουν για ζητήματα που δεν κατέχουν και δεν έχουν δικαιοδοσία ως εκπρόσωποι.

Σχολιο.- Ο Τραορέ τους πέταξε όλους από την χώρα του, τους πείνασε, τους εξαθλίωσε και τώρα σκέφτηκαν το ψήφισμα να επανέλθει η αποικιοκρατία τους! Θα μπλέξουν άσχημα με τον CAPTAIN οι κότες της Δύσης!

Σχολιο.- η Γαλλία έχει χοντρά ζόρια από τότε που την πέταξε έξω από την Αφρική ο Τραορέ. Όλο το ουράνιο για τα πυρηνικά της εργοστάσια το έκλεβε από τον Νίγηρα. Τώρα η παραγωγή πυρηνικής της ενέργειας έπιασε πάτο κι άρχισε τις δυτικές εξυπνάδες. Σε ποιόν; Στον Τραορέ

Σχολιο.- Τέτοιους ηγέτες θέλουμε να πετάξουν έξω όλα τα σκουπίδια να καθαρίσει ο τόπος



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γυναίκα διαδηλωτής παρέκαμψε την ασφάλεια και κατέβασε την Ισραηλινή σημαία από την πρεσβεία στα Τίρανα κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαδήλωσης.

Το Αλβανικό υπουργείο Εξωτερικών καταδίκασε την ενέργεια ως "βεβήλωση της ισραηλινής σημαίας" και οι διαδηλωτές ίδρωσαν Ράμα

https://www.facebook.com/reel/1378147387548451?locale=el_GR

Σχολιο.- Θυμήθηκα τον Κύπριο Σολωμό Σολωμού...

Σχολιο.- και τον Μανώλη Γλέζο που κατέβασε τη σημαία των ναζί από την Ακρόπολη

Σχολιο.- Μπράβο στο λαό της Αλβανίας!! Μας δείχνει το δρόμο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά από 22 χρόνια, η παραλία Kakome επιστράφηκε στους νόμιμους ιδιοκτήτες της: Toν Αλβανικό λαό. 

Καιρός να πάρουμε και εμείς μαθήματα...

" Σπάσαμε τον αποκλεισμό κι επιτέλους απολαμβάνουμε τη γη μας που μας αρνήθηκαν για 22 χρόνια" δήλωσαν

https://www.facebook.com/reel/4449066212041339?locale=el_GR



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Αμερικανός νομοθέτης Τζο Γουίλσον ανακοίνωσε μια επίσημη συμφωνία με τον Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο για την αφαίρεση της τζιχαντοφασιστικής Νέας Συρίας του τζιχαντοφασίστα κανίβαλου σφαγέα δικτάτορα Τζογλάνι από τον κατάλογο των χωρών που χορηγούν την τρομοκρατία στις ΗΠΑ.

* Κάθε μέρα και καλύτερα!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ράμα... έγινε Τραμπ 

Στο Elbasan στην τελετή της 35ης επετείου του PS, κορόιδευε τους διαδηλωτές και μιμήθηκε τους influencers στη διαμαρτυρία 

Τραβάει χοντρά ζόρια ο τύπος. Σάλταρε!

https://www.facebook.com/reel/1025638323487963?locale=el_GR

Σχολιο.- Σαλταρισμένος ήταν από παλιά. Δεν σάλταρε τώρα.

Σχολιο.- Με αυτά που κάνει γελαει μόνο αυτός και οι παρατρεχαμενοι του. Όλοι οι άλλοι θα πεισμώσουν κι άλλο. Καλά να πάθει.

Σχολιο.- Άμα είσαι νονός της νύχτας, πουλάς ναρκωτικά, και με τις συμμορίες σου έχεις την πρωθυπουργία της χώρας, αυτά κάνεις, έτσι καταντάς.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπάρχουν μερικά ζητήματα στα οποία είμαι παλαιών αρχών σχετικά με την πορνεία. Με περηφάνια. Όταν λέμε παλαιών, εννοούμε πραγματικά παλαιών - εκατό χρόνια πίσω. Παραμένω πιστός Μαρξιστής-Λενινιστής και υπέρμαχος της ανθρώπινη λογικής.

https://www.marxists.org/archive/kollonta/1921/prostitution.htm?fbclid=IwY2xjawSnpsxleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEelOPb3kJ_NL5rYH-g53hVG92xjMI8KItlWuxBWPsq2h0f4C05Q1WaiKAR9cs_aem_Ua6wQfaNaD_Jr0GEzCDsJg



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΙΣ 19:00’ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ

Έπειτα από 138 μέρες απεργίας πείνας, η υγεία του Αριστοτέλη Χατζή επιδεινώθηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ πλέον το σωματικό του βάρος έχει πέσει στα 35 κιλά. Παρόλα αυτά, τόσο η Περιφέρεια, όσο και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παραμένουν αδιάλλακτες αναφορικά με το σχέδιο ανάπλασης και εκκένωσης των κατειλημμένων Προσφυγικών. Ο στόχος τους είναι να χτυπήσουν τους χώρους αναπαραγωγής του κινήματος και να τους αντικαταστήσουν με ακροδεξιές λέσχες και real estate.

Δεν θα τους περάσει όμως!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ!

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ! 

ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 19.00 Η ΩΡΑ



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πολύ οπισθοδρομικό σε βρίσκω σύντροφε. Kαταρχάς δεν είναι πορνεία, είναι σεξεργασία. Κατά δεύτερον, εννοείται πως απελευθερώνει μια κοπέλα στα 20 της να πουλιέται στους πορνοπελάτες που την αντιμετωπίζουν ως ένα κομμάτι κρέας. Δηλαδή τι άλλο πιο απελευθερωτικό θα μπορούσε να κάνει μια νεαρή κοπέλα;

Σχολιο.- Καλά, οσοι επιμένουν να την προωθούν ως "μια ακόμα εργασία"  το προμοταρουν απλά σαν μια ακόμα επιλογή εργασίας, που μπορεί να κάνει οποιαδήποτε και οποιοσδήποτε λες και μιλάμε για ταμεία σε σούπερ Μάρκετ

Εν τώ μεταξύ το τραγικότερο όλων με το συγκεκριμένο ιδεολόγημα, είναι ότι αντί να προωθήσουν την ίση πρόσβαση στην εργασία, τον κοινωνικό χώρο κλπ, ώστε να αντιστραφεί η γκετοποίηση, που όντως υφίστανται, χρησιμοποιούν το πληρωμένο σεξ - ανώτατη εκμετάλλευση του ίδιου του ανθρώπινου σώματος, όχι απλά εργατικής δύναμης - ως απελευθερωτικό μέσο. Δηλαδή η πιο ακραία εκμετάλλευση, και η πιο πατριαρχική άλλωστε, είναι αυτή που εν τέλει θα απελευθερώσει το άτομο!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κι όμως!

-Το 52% των Ελλήνων, θεωρεί ότι η Ελλάδα συνδέεται πολιτισμικά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με τη Ρωσία - παρά με τη Δύση!

Μόλις το 37% πιστεύει το αντίθετο! 

Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι στα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα το ποσοστό όσων “θέλουν Ρωσία” γίνεται μεγαλύτερο (63% ή 2 στους 3 αν θέλετε) έναντι 22% που “θέλουν Δύση”!

-Όλα αυτά στη Δημοσκόπηση της εταιρείας QED που παρουσιάζει ο Σταύρος Θεοδωράκης εδώ https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/, https://pod.gr/gkalop-en-vrasmo/kalitera-rwsia-apo-eurwpi/?fbclid=IwY2xjawSnrs1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsSEpYS0dSVmtUd0dDc3RTc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHhyUStDW8YSr-FbbsPRzW_s4NlG-0wic5Oypfi5cJs99B-Bq1g7pkbd0uo-u_aem_pMAQRKY2BbAT3Qe5m84n1A, με τη βοήθεια του Γιάννη Κωνσταντινίδη, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και του Σταύρου Κορνέτη απ’ το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.

-Παρά τη θέση της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ,

-Παρά τον … “πόλεμο στη Ρωσία” που κήρυξε ο Μητσοτάκης!

-Παρά τον κατακλυσμό και πλύση εγκεφάλου κάθε ώρα, κάθε μέρα από το ΣΥΝΟΛΟ σχεδόν των media, με την ενίσχυση πληρωμένων bots και σχολίων!

-ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ:

-ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!

Έχει κι άλλα πολλά ενδιαφέροντα η Δημοσκόπηση εκτός απ’ αυτό το βασικό 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ἡ δημόσια ἀτζέντα στό Μητσοτακιστάν

Προσπαθώντας νά παρακολουθήσω ὅσα συμβαίνουν στόν τόπο μας, ἀπορῶ πῶς εἶναι δυνατόν νά ἀγνοοῦμε τόν ἐλέφαντα στό δωμάτιο καί νά ἀσχολούμαστε μέ τά μυγάκια στόν τοῖχο.

Τά σκάνδαλα τῆς Κυβέρνησης καί τῆς μητσοτακικῆς ΝΔ πού καθημερινά ἀποκαλύπτονται, τελευταῖο τοῦ Ἀβραμό, δέν ἔχουν τελειωμό. Κάτι λογικό, ἄν ἀναλογιστεῖ κανείς ὅτι βρίσκεται στήν ἐξουσία ἡ φαμίλια τοῦ "καθάρματος τοῦ '65". Τό πολιτικό ἐκεῖνο σκουπίδι, ὁ πιό μισητός πολιτικάντης τῆς μεταπολεμικῆς Ἑλλάδας, δυστυχῶς δέν ἔπαψε νά βλάπτει τήν πατρίδα μας ὅταν ἐπιτέλους μᾶς ἀπάλλαξε ἀπό τήν παρουσία του ἀλλά μᾶς κληροδότησε τή φαμίλια του. Δέν ἔχει λοιπόν νόημα νά λέμε "νά κι ἄλλο σκάνδαλο", ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ καί ἡ ἔκπληξη θά ἦταν ἄν στή διαχείριση κάποιου ζητήματος πρυτάνευε τό δημόσιο συμφέρον καί κάποιας μορφῆς ἐντιμότητα. Τά πάντα κινοῦνται μέ γνώμονα τή μίζα, τήν διαπλοκή, τό προσωπικό ὄφελος καί μέ ἐργαλεῖα τό ψέμμα, τόν ἐκβιασμό καί (ὅπου χρειαστεῖ) κάποιας μορφῆς βία. Μαφία, ἐγκληματική ὀργάνωση, κύκλωμα, πεῖτε το ὅπως θέλετε. Ἕνα περιβάλλον ὅπου βρίθουν τά κουλήκια τύπου Ἀσημακοπούλου, Τριαντόπουλου, Ἄδωνη, Μπίτζιου, Σεμερτζίδου, Μπακογιάννη καί τίποτε ἄλλο!

Σ΄ αὐτή τή χώρα λοιπόν, πού καθημερινά πέφτει χαμηλότερα ξεπουλώντας τά πάντα, ὁ δημόσιος διάλογος κυριαρχεῖται ἐσχάτως ἀπό δύο ζητήματα: τήν καθιέρωση τοῦ ὅρου "γυναικοκτονία" στόν ποινικό μας κώδικα καί τήν ὁδηγό πού πάτησε μέ τό αὐτοκίνητό της ἕνα σκυλάκι. Ἀμέτρητα σχόλια στήν ὑπηρεσία τοῦ καθεστῶτος, γιά νά κάνει τίς δουλειές του ἥσυχα. Ἄραγε ἤθελε ἡ 60χρονη νά σκοτώσει τό ζῶο, βρέ τί συζητᾶμε, νά τήν σκοτώσουμε μέ τόν ἴδιο τρόπο, φταίει πού δέν μπῆκαν στό Σύνταγμα τά δικαιώματα τῶν ζώων, ποιῶν ζώων ὅμως λέει ὁ ἄλλος... Μῖσος καί ἀλληλοσπαραγμός γιά κάτι πού συμβαίνει καθημερινά ἐπειδή ὑπάρχουν ἑκατομμύρια ἀδέσποτα στήν Ἑλλάδα καί καμμία λύση δέν ἀποτολμᾶται. Κι ἀπό τήν ἄλλη τό αἴτημα τῶν φεμιναζί πού μέτρησαν τήν 8η γυναικοκτονία φέτος (ἄρα 16 θανάτους ἐτησίως, παγκόσμιο ἀρνητικό ρεκόρ;) καί θέλουν νά βάλουν τούς ἄνδρες σέ ἀκόμη ὑποδεέστερη θέση, αὐτή τοῦ ὑποψήφιου θύτη. Δέν τούς φτάνει πού κάνανε γυναικεία μόδα τήν ἀσχήμια (μέ τά ἐμετικά τατουάζ, τά ἄπειρα σκουλαρίκια, τά πολύχρωμα μαλλιά, τά ἀπενοχοποιημένα ξύγκια...), θέλουν νά προκαθορίσουν νομικά καί τί συμβαίνει στό μυαλό τῶν ἀρσενικῶν πού ἀπέμειναν. 

Στό μεταξύ ἡ συμμορία ἀνατινάζει τό ἐνεργειακό μας μέλλον, ξεπουλάει σέ γενοκτόνους τή γῆ μας, παραδίδει τίς ὑποδομές μας μπίρ παρά καί διώχνει τά νιάτα μας στό ἐξωτερικό. Συνεχίστε.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

To κόμμα «Μαζί για το Περού» καταθέτει συνταγματική καταγγελία για εκλογική νοθεία

Το κόμμα αναφέρει ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που ακολουθείται για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, ώστε να ευνοηθεί η υποψήφια Φουτζιμόρι.  

Η κοινοβουλευτική ομάδα «Μαζί για το Περού» υπέβαλε αυτή τη Δευτέρα στο Κογκρέσο της Δημοκρατίας συνταγματική καταγγελία εναντίον του υπουργού Εξωτερικών Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος κατηγορείται για φερόμενα αδικήματα εκλογικής νοθείας, παρεμπόδισης εκλογικών διαδικασιών και παράλειψης καθηκόντων.

Το κόμμα ζήτησε την έναρξη διαδικασίας μομφής και προδικαστικής εξέτασης εναντίον του υπουργού Εξωτερικών για φερόμενες παραβιάσεις του Συντάγματος. Η καταγγελία υποβλήθηκε στην Υποεπιτροπή Συνταγματικών Κατηγοριών και αναφέρει φερόμενες συνταγματικές παραβιάσεις και αδικήματα που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία.

Η συνταγματική καταγγελία υποβλήθηκε με την αιτιολογία ότι «αποσυναρμολόγησε αυθαίρετα και αδικαιολόγητα το σύστημα εφοδιαστικής, πληροφορικής και διπλωματικής φύλαξης των ψηφοδελτίων των Περουβιανών του εξωτερικού κατά τη διάρκεια των Γενικών Εκλογών του 2026, παραβιάζοντας τις αρχές της κρατικής ουδετερότητας, της νομιμότητας και της αδιαπραγμάτευτης ισχύος των κανονισμών».

Παρότι η φουτζιμορική πλειοψηφία και οι σύμμαχοί της ελέγχουν το Κοινοβούλιο, το κόμμα Juntos por el Perú (Μαζί για το Περού) κατέθεσε συνταγματική καταγγελία κατά του υπουργού, τον οποίο θεωρεί υπεύθυνο για παρατυπίες στη μεταφορά των εκλογικών πρακτικών που προέρχονταν από το εξωτερικό κατά τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών του 2026.

Η προσφυγή κατατέθηκε από τον Πάμπλο Σάλας Τσάρκα, αναπληρωτή νομικό εκπρόσωπο του κόμματος του οποίου ηγείται ο Ρομπέρτο Σάντσες.

Εκτός από την κοινοβουλευτική επερώτηση προς τον Υπουργό Εξωτερικών, το Juntos por el Perú ζήτησε από το Εθνικό Εκλογικό Δικαστήριο την επανεξέταση περισσότερων από 2.400 εκλογικών τμημάτων στη Λίμα και στις Ηνωμένες Πολιτείες (πάνω από 1.700 στην πρωτεύουσα και περισσότερα από 600 στις ΗΠΑ). Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε υποβάλει αίτημα ακύρωσης για 294 εκλογικά τμήματα στην Αργεντινή.

Το αριστερό κόμμα υποστήριξε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών τροποποίησε τη διαδικασία που χρησιμοποιούνταν για την αποστολή του εκλογικού υλικού από το εξωτερικό, αντικαθιστώντας την ψηφιοποίηση των πρακτικών που είχε εφαρμοστεί στον πρώτο γύρο με τη φυσική μεταφορά τους μέσω διπλωματικών σάκων.

Στο έγγραφο του Juntos por el Perú ζητείται η έναρξη πολιτικής δίωξης (antejuicio político) κατά του Παρέχα Ρίος, «καθώς υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι διέπραξε — ως αυτουργός διά παραλείψεως, λόγω της ιδιαίτερης υποχρέωσής του να εγγυάται τη νομιμότητα (άρθρο 13 του Ποινικού Κώδικα) — εγκλήματα κατά του εκλογικού δικαιώματος, συγκεκριμένα εκλογική απάτη (άρθρο 347 του Π.Κ.) και παρεμπόδιση εκλογικών διαδικασιών (άρθρο 345 του Π.Κ.), σε πραγματική συρροή με το έγκλημα κατά της δημόσιας διοίκησης υπό τη μορφή παράλειψης, άρνησης ή καθυστέρησης εκτέλεσης υπηρεσιακών πράξεων (άρθρο 377 του Π.Κ.)».

Ο Παρέχα Ρίος είχε υπηρετήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών τη δεκαετία του 1990, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του δικτάτορα Αλμπέρτο Φουζιμόρι, και δεν έχει αποκρύψει τη συμπάθειά του προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ούτε τη στενή σχέση του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, Κουβανοαμερικανό σύμβουλο της Κέικο Φουζιμόρι.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα «Hildebrandt en sus Trece», «ο διορισμός του δεν ήταν τυχαίος. Ο αξιωματούχος που ήταν υπεύθυνος για την οργάνωση και την εποπτεία των εκλογών στο εξωτερικό είναι ένας διπλωμάτης που έκανε καριέρα κατά την περίοδο του φουτζιμορικού καθεστώτος. Πρόκειται για τον Κάρλος Παρέχα Ρίος, ο οποίος διορίστηκε Υπουργός Εξωτερικών μετά τον πρώτο γύρο. Είναι φουτζιμορικός και δεν το κρύβει. Στο προσωπικό του Facebook υπάρχουν φωτογραφίες του με τον Κάρλος Ντίας-Ροσίγιο, τον Κουβανοαμερικανό σύμβουλο που είχε προσλάβει η υποψήφια. Ο Παρέχα είναι υπεύθυνος για το γεγονός ότι τα εκλογικά πρακτικά του εξωτερικού δεν ψηφιοποιήθηκαν».

«Ο Κάρλος Παρέχα, 75 ετών, βρισκόταν ουσιαστικά εκτός ενεργού υπηρεσίας όταν στις 23 Απριλίου κλήθηκε να αναλάβει το Υπουργείο Εξωτερικών. Εκείνη την εποχή ήταν ήδη γνωστό ότι η Φουτζιμόρι είχε περάσει στον δεύτερο γύρο και ότι ο Ρομπέρτο Σάντσες θα ήταν ο αντίπαλός της», υπογράμμιζε το άρθρο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



20/6/2026

Για κάθε Ισραηλινή μάνα που κλαίει, χίλιες Λιβανέζες πρέπει να κλάψουν. Όλος ο Λίβανος πρέπει να καεί!!!!!

Αυτά δεν τα είπε κάποιος τυχαίος, υπουργός της Ισραηλινής κυβέρνησης! Τοείπε ο υπουργός Εθνικής Ασφάλειας του Ισραήλ Μπεν Γκβιρ.

Τέτοιες δηλώσεις γίνονται μόνο απο ναζί ή ψυχασθενείς. 

Μου θυμίζει τότε τους Γερμανούς στην Ελλάδα. Για κάθε Γερμανό στρατιώτη νεκρό εκτελούσαν και έκαιγαν ολόκληρο χωριό. Μόνο που αυτός τώρα δεν αρκείται ούτε σε χωριό, ζητά να καεί ολόκληρος ο Λίβανος! 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΓΙΑΤΙ; 

ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΉΤΗΜΑ! 

Ο Γερμανός Υπουργός Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι εντός του έτους θα υπάρξει συμφωνία για την Αποζημίωση 50.000 Πολωνών επιζώντων της Κατοχής, που υπέστησαν "ασύλληπτα δεινά" από τη ναζιστική Γερμανία και η δημοκρατική Γερμανία έχει την "υποχρέωση" να τους παράσχει "υλική και ηθική αποκατάσταση".Την ίδια ώρα αρνείται την παροχή οποιαδήποτε αποζημίωσης στους Έλληνες και σκανδαλωδώς αρνείται να πληρώσει ακόμη και τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, τα χωριά του Ρεθύμνου και το Αίγιο που έχουν στα χέρια τους αμετάκλητες αποφάσεις!

Η Ελλάδα, μάλιστα, σε αντίθεση με την Πολωνία έχει πιο ισχυρή νομικά και ηθικά στάση καθώς ουδέποτε παραιτήθηκε και ουδέποτε αποζημιώθηκε, κάτι που αναγνωρίζουν ακόμη και τα πορίσματα της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Βουλής.

Αλήθεια, τι φταίει; Γιατί οι Γερμανοί αγνοούν προκλητικά τις απαραγραπτες υποχρεώσεις τους απέναντι στην Ελλάδα; Γιατί περιφρονούν την πατρίδα μας;

Η απάντηση βρίσκεται στη στάση της πολωνικής κυβέρνησης που δυναμικά διεκδίκησε γερμανικές επανορθώσεις την τελευταία δεκαετία ενώ η πατρίδα μας, που έχει στερεά νομικά, ιστορικά και ηθικά επιχειρήματα, υποκριτικά διεκδικεί ενώ ουσιαστικά ρίχνει την μπάλα στην εξέδρα!

Απαιτείται γενικός ξεσηκωμός! Όλοι στον αγώνα!

- ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΗΣ!

- ΠΑΡΟΧΗ ΑΔΕΙΑΣ ΜΕ ΥΠΙΓΡΑΦΗ ΤΙΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΌΜΟΥ, ΤΙΥ ΑΙΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΕΘΎΜΝΟΥ!

-ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 923 ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΝΣΉΜΟΥ! ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΉ ΔΉΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 28 ΤΟΥ ΣΥΝΤΆΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΉΣ ΑΝΑΘΕΏΡΗΣΗΣ!

Τέλος στην υποκρισία! Η Ελλάδα δεν είναι προτεκτοράτο! 

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΣΕ G7:

"Πέρυσι ξοδέψατε 3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πολέμους, όπλα και εξοπλισμό. 10% αυτού του ποσού θα ήταν αρκετό για να εξαλείψει την πείνα και τον αναλφαβητισμό σε μερικές χώρες, και μετά μιλάτε για ειρήνη; "



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Ένα 7χρονο αγόρι στην Κούβα ιππεύει το άλογό του «Σοκολάτα» ένα μίλι για το σχολείο.

Όταν φτάνει, ο δάσκαλος δεν έχει έρθει. Έτσι γυρίζει σπίτι.

Αυτό δεν είναι ιστορία. Αυτή είναι η Κούβα τον Ιούνιο του 2026. Και οι New York Times μόλις το δημοσίευσαν.

-Τι έχει κάνει ο αμερικανικός αποκλεισμός πετρελαίου στα σχολεία της Κούβας:

→ Η σχολική χρονιά τελείωσε 2 εβδομάδες νωρίτερα

→ Έκλεισαν τις πόρτες τους και τα 240 οικοτροφεία

→ Ακυρώθηκαν πανελλαδικά οι εισαγωγικές εξετάσεις Πανεπιστημίου

→ Οι μισές μέρες εισήχθησαν για εξοικονόμηση ενέργειας - αλλά χωρίς λεωφορεία, τα παιδιά δεν μπορούν να φτάσουν ούτε στο σχολείο για μισή μέρα

→ 26.000 κενές θέσεις εκπαιδευτικών καΙ εκπαιδευτικοί έχουν εγκαταλείψει τη χώρα κατά χιλιάδες

-Η πραγματικότητα πίσω από τους αριθμούς:

Τα μπλακάουτ διαρκούν πάνω από 20 ώρες την ημέρα. Φοιτητές πανεπιστημίων λαμβάνουν μαθήματα μέσω φωνητικών σημειώσεων WhatsApp — χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για φόρτιση τηλεφώνου, χωρίς δεδομένα για μετάδοση ενός μαθήματος

Μια μητέρα με το όνομα Yaymaris στέκεται στην άκρη του δρόμου στις 7 π.μ. κάθε πρωί με τα δύο αγόρια της - ηλικίες 4 και 12 ετών - ελπίζοντας ότι ένας διερχόμενος οδηγός θα τα πάει σχολείο. Μερικές μέρες, φτάνει 10 π.μ. Ακόμα στέκονται εκεί.

«Τα παιδιά μου δεν μπορούν να μεγαλώσουν και να γίνουν χαζά», λέει.

-Η UNESCO ήταν ξεκάθαρη:

"Η εκπαίδευση στην Κούβα κινδυνεύει λόγω της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης. Θέτει σε κίνδυνο το μέλλον μιας ολόκληρης γενιάς. "

— Anne Lemaistre, Περιφερειακή Διευθύντρια UNESCO, Αβάνα

Αυτή είναι η χώρα που το 1961 κινητοποίησε 250.000 εθελοντές για την εξάλειψη του αναλφαβητισμού - και τα κατάφερε. Ο αναλφαβητισμός έπεσε από πάνω από 20% στο σχεδόν μηδέν. Δωρεάν πανεπιστήμια. Δωρεάν ιατρική περίθαλψη. Δωρεάν σχολεία. Το καμάρι μιας επανάστασης.

Αυτή η κληρονομιά τώρα διαλύεται - όχι εκ των έσω, αλλά με εκτελεστικό διάταγμα που απαγορεύει σε οποιαδήποτε χώρα την παράδοση πετρελαίου στο νησί.

Χωρίς λάδι. Χωρίς λεωφορεία. Χωρίς σχολείο.

Οι New York Times - όχι Κουβανέζικη εφημερίδα, όχι κυβερνητική πηγή - το ερεύνησαν και ανέφεραν ακριβώς τι βρήκαν.

-Πιστεύουμε ότι κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση - ανεξάρτητα από το πού γεννήθηκε, και ανεξάρτητα από τη γεωπολιτική της κυβέρνησής του.

Η πολιτική των ΗΠΑ ακυρώνει το μέλλον αυτής της γενιάς.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ο Πρόεδρος Γκουστάβο Πέτρο αμφισβητεί τη νομιμότητα των εκλογικών αποτελεσμάτων στην Κολομβία

Ο πρόεδρος της Κολομβίας, Γκουστάβο Πέτρο, αμφισβήτησε ανοιχτά τη νομιμότητα της υποτιθέμενης νίκης του δεξιού Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα  στυ δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Κολομβία.

Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο πρόεδρος προειδοποίησε για την ύπαρξη μιας ασταθούς πολιτικής κατάστασης στη χώρα, αφού κατήγγειλε την προμελετημένη παραποίηση των εκλογικών εντύπων E-14, επισημαίνοντας άμεσα μια σοβαρή ευπάθεια στο σύστημα της προκαταρκτικής καταμέτρησης.

Ο αρχηγός του κράτους ανέφερε ότι υπέβαλε επίσημη αίτηση στον γραμματέα και στον εισαγγελέα για την άμεση ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης «Hash» και της χρονικής σφραγίδας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα πρακτικά δεν θα τροποποιηθούν μετά την καταχώρισή τους στο σύστημα, αιτήματα τα οποία δεν έγιναν δεκτά από τις αρμόδιες αρχές.

Η τεχνική λειτουργία του εντύπου E-14

Στις εκλογές της Κολομβίας, το έντυπο E-14 (το πρακτικό στο οποίο οι εκλογικοί αντιπρόσωποι καταγράφουν τα αποτελέσματα κάθε εκλογικού τμήματος) προστατεύεται ψηφιακά μέσω δύο μηχανισμών ασφαλείας. Πρώτον, του αποδίδεται ένα κρυπτογραφικό αποτύπωμα (hash), μια μοναδική ψηφιακή «υπογραφή» που μεταβάλλεται πλήρως εάν κάποιος επιχειρήσει να διαγράψει ή να τροποποιήσει έστω και έναν αριθμό. Δεύτερον, εφαρμόζεται μια ηλεκτρονική χρονοσήμανση (timestamp), η οποία λειτουργεί ως ψηφιακή συμβολαιογραφική σφραγίδα και καταγράφει με ακρίβεια την ημερομηνία και την ώρα ανάρτησης του εγγράφου.

Οι πολίτες και οι εκλογικοί ελεγκτές μπορούν να επαληθεύσουν τη νομιμότητα της διαδικασίας, καθώς κατά τη λήψη του αρχείου το σύστημα επανυπολογίζει αυτούς τους κωδικούς. Εφόσον τα αποτελέσματα ταυτίζονται πλήρως με τα αρχικά καταγεγραμμένα στοιχεία, αποδεικνύεται ότι τα δεδομένα δεν έχουν αλλοιωθεί και ότι το πρακτικό καταχωρίστηκε στον προβλεπόμενο χρόνο, χωρίς μεταγενέστερες παρεμβάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος υποστήριξε ότι η έλλειψη διαφάνειας είναι εκείνη που τροφοδοτεί την κοινωνική ένταση στη χώρα και κατήγγειλε ότι οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι ασφαλείας αφαιρέθηκαν προκειμένου να καταστεί δυνατή η αλλοίωση των δεδομένων από τα γραφεία των αδελφών Μπαουτίστα. Χαρακτήρισε μάλιστα την υπόθεση ως ποινικό αδίκημα εις βάρος της λαϊκής ψήφου.

Έκκληση για πολιτικό έλεγχο και θεσμικές μεταρρυθμίσεις

Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, ο πρόεδρος κάλεσε σε ενίσχυση της οργάνωσης των «ψηφιακών παρατηρητών», ενός πολιτικού μηχανισμού με υψηλή τεχνογνωσία στον τομέα της πληροφορικής, με σκοπό τη διεξαγωγή λεπτομερούς ψηφιακού ελέγχου των 122.000 εντύπων E-14.

Παράλληλα, προειδοποίησε ότι το λογισμικό που χρησιμοποιείται είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε εσωτερικές και εξωτερικές επιθέσεις από παράγοντες που διαθέτουν σημαντική υπολογιστική ισχύ και οικονομικούς πόρους. Κατέληξε δε ότι μια πραγματική εθνική συμφωνία προϋποθέτει βαθιά μεταρρύθμιση του εκλογικού συστήματος, ώστε να διασφαλιστούν αποτελεσματικά η εθνική κυριαρχία και η διαφάνεια της εκλογικής διαδικασίας.

Κινητοποιήσεις στην Μπογκοτά και έκκληση για ηρεμία

Το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου καταγράφηκαν διαδηλώσεις σε διάφορα σημεία της Μπογκοτά, πρωτεύουσας της Κολομβίας, με αίτημα την υπεράσπιση της δημοκρατίας, έπειτα από την αυτοανακήρυξη του υποψηφίου του κόμματος «Υπερασπιστές της Πατρίδας», Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια, ως προέδρου της χώρας.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν διάφορα βίντεο που δείχνουν την παράλυση της κυκλοφορίας σε καίριες περιοχές της πρωτεύουσας λόγω της κοινωνικής δυσαρέσκειας, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται αποκλεισμοί δρόμων.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ο νυν πρόεδρος, Γκουστάβο Πέτρο, κάλεσε όσους διαφωνούν με το εκλογικό αποτέλεσμα να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους, δηλώνοντας ότι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα της βίας και ότι η ειρήνη είναι σήμερα θεμελιώδης προκειμένου να μην οδηγηθεί η χώρα σε οπισθοδρόμηση.

Αυτοανακήρυξη του ακροδεξιού υποψηφίου της αντιπολίτευσης  

Από την πλευρά του, ο δεξιός πολιτικός και επιχειρηματίας Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα ανακοίνωσε από το μνημείο «Ventana del Mundo» στη Μπαρανκίγια ότι ο κολομβιανός λαός του εμπιστεύτηκε την τιμή να τον υπηρετήσει ως επόμενος πρόεδρός του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της προκαταρκτικής καταμέτρησης των ψήφων, με το 99,99% των εκλογικών τμημάτων να έχουν υποβάλει τα αποτελέσματά τους, ο Ντε λα Εσπριέλα συγκέντρωσε το 49,66%, ενώ ο υποψήφιος του «Ιστορικού Συμφώνου», Ιβάν Σεπέδα, έφτασε το 48,70%.

Η διαφορά μεταξύ των δύο υποψηφίων είναι μόλις 0,96% και αυτό το προκαταρκτικό αποτέλεσμα δεν έχει επίσημο ούτε δεσμευτικό χαρακτήρα. Στην ομιλία του, ο Ντε λα Εσπριέλα ορκίστηκε απόλυτη πίστη στο Σύνταγμα και δήλωσε ότι θα κυβερνήσει για όλους τους Κολομβιανούς χωρίς διώξεις.

Ο η επίσηη ανακήρυξη του νικητώ των εκλογών  βρίσκεται στα χέρια των εκλογικών αρχών

Η επίσημη ανακήρυξη του επόμενου προέδρου εναπόκειται νομικά στο Εθνικό Εκλογικό Συμβούλιο (CNE) και στους δικαστές της Κολομβίας μέσω των επιτροπών καταμέτρησης ψήφων.

Έτσι, στο πολιτικό προσκήνιο αντιπαρατίθενται δύο εκδοχές: η κυβερνητική πλευρά επιμένει να γίνει έλεγχος κάλπη προς κάλπη και να αναμένεται η τελική καταμέτρηση μέσω της αντιπαραβολής κάθε φυσικού πρωτοκόλλου, ενώ η Υπηρεσία Μητρώου υπερασπίζεται τη διαφάνεια της προκαταρκτικής καταμέτρησής της.

Η τελική έκβαση θα εξαρτηθεί από την απόφαση των εκλογικών αρχών, η οποία είναι η μόνη που έχει νομική ισχύ για να ορίσει τον διάδοχο του Πέτρο στις 7 Αυγούστου.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Είδηση : Η γυναίκα αστυνομικός Samantha Hydesen πυροβόλησε Εβραίο ραβίνο έξω από τα γραφεία του Pornhub στον Καναδά ενώ προσπαθούσε να διαφύγει από ένοπλο Μαρξιστή που σκότωσε αστυνομικό με το όνομα Μωχάμεντ

Τέτοιο σενάριο ούτε κάποιος που προσπαθεί να αφυπνίσει τα γκόι δεν θα μπορούσε να σκεφτεί



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρισκόμαστε σε μία εποχή που γινόμαστε όλοι μάρτυρες μίας προκλητικής επιβολής του Αλέξη Τσίπρα στην πολιτική ζωή της χώρας. Επιβολή που αποκαλύπτεται από τις δηλώσεις κυβερνώντων που τον φωτογραφίζουν σαν βασικό εχθρό τους και από τις στημένες δημοσκοπήσεις που είναι όργανο επιρροής και ελέγχου και διεξάγονται αποκλειστικά και μόνο για να κατευθύνουν τον κόσμο εκεί που θέλουν. 

Στημένες δημοσκοπήσεις που το εμφανίζουν ότι καταλαμβάνει την δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του ελληνικού λαού!

Είναι δημοσκοπήσεις από τις ίδιες δημοσκοπικές εταιρείες που ξεφτιλίστηκαν τελείως και αποκαλύφθηκαν την περίοδο του δημοψηφίσματος όταν έβγαζαν να επικρατεί το ΝΑΙ έναντι του ΟΧΙ για να δημιουργήσουν κλίμα, με τον ελληνικό λαό να βγάζει ένα συντριπτικό ΟΧΙ του 60% αναγκάζοντας τον Τσίπρα να κάνει κωλοτούμπες.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



4 πoλıτıκoί κρατoύμεvoı από την Φυλακή Δoμoκού εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους απεργoύς πεívας των Πρoσφυγıκώv.

Άκης Δημακόπoυλoς

Bασίλης Γκóvης

Nίκoς Mαζιώτης

Δημήτρης Koυφovτίvας

Σχολιο.- Αυτοί που είναι στις φυλακές Δομοκού ποτέ θα βγουν?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Λωρίδα της Γάζας έχει έκταση 365 km²

Η νήσος Άνδρος έχει έκταση 380 km²

Σε μια Άνδρο έχουν περιοριστεί 5.000.000 άνθρωποι, και αντιστέκονται απέναντι σε ένα ολόκληρο κράτος που έχει το oπλoστάσıo των HΠA.

Την ίδια στιγμή η Ελλάδα, διπλάσια από το Iσραήλ, με πληθυσμό διπλάσιο απ' αυτόν της Γάζας, δεν τολμά να αντισταθεί απέναντι σε οτιδήποτε και σε οποιονδήποτε.

Όσο για τον ανισόρροπο φονταμενταλιστή που ηγείται της τρoμoκρατικής οργάνωσης με το όνομα «Kράτoς του Iσραήλ» και λειτουργεί ως NΑTΟϊκή βάση στην περιοχή, αυτός δεν είναι δıκτάτoρας, αλλά έχει την ψήφο και την θέληση σχεδόν όλων των Iσραηλıvώv. Αυτό ακριβώς είναι η εθνική ιδεολογία αυτής της συμμoρίας.

Βέβαια κάνουν και ένα Ρride, οπότε ξεπλένονται μέσα στην κολυμπήθρα του «pink washing». Και τί pride ε! Με υπερηφάνεια το μεγαλύτερο του κόσμου. Διότι όσο πιο μεγάλο είναι το έγκλημα που πρέπει να ξεπλυθεί, τόσο πιο μεγάλη πρέπει να είναι και η κολυμπήθρα.

Σχολιο.- Για αυτό ξαμολύθηκαν κάτι Τσοπανόσκυλα τώρα τελευταία και επιτίθενται με Λύσσα για τις συγκεντρώσεις υπέρ της Κούβας , υπέρ της Παλαιστίνης ....

Σχολιο.- Pride του ΝΑΤΟ και της Πρεσβείας. Σα δε ντρεπόμαστε.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 1% των πλουσιότερων ανθρώπων κατέχει το 95% του παγκόσμιου πλούτου. Πιο παραστατικά:

Ο Elon Musk, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στον 2ο πλουσιότερο από όσο απέχει ο 2ος πλουσιότερος από τον 1ο.

Και ο 2ος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο είναι τόσο πλούσιος ώστε εσύ βρίσκεσαι οικονομικά πιο κοντά στο ΑΕΠ της Ελλάδας από όσο απέχει το ΑΕΠ της Ελλάδας από τον 2ο πλουσιότερο άνθρωπο.

Αν ξόδευες 1.000.000 ευρώ την ημέρα θα χρειαζόσουν περίπου 723 χρόνια για να ξοδέψεις όσα χρήματα έχει ο 3ος πλουσιότερος άνθρωπος.

Σχολιο.- Σε αυτά τα επίπεδα.. ο εθισμός δεν είναι πλέον το χρήμα.. αλλά η εξουσία που σου προσφέρεται.

Και ενώ παίζεται το παιχνιδάκι αυτό.. εκατομμύρια ανθρώπων υποφέρουν!

Η τόση απληστία σε όλα τα επίπεδα τους καθιστά απάνθρωπους!

Σχολιο.- Εγώ δεν θέλω τον πλούτο τους δεν με ενδιαφέρει το χρήμα... θέλω να τους ξεκανω όλους και να δώσω το πλούτο ισάριθμα στους ανθρώπους..



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ένα καμπανάκι για τον κυνηγό, το ψάρι που σε λίγο καιρό θα κάνει την εμφάνιση του 

Τις τελευταίες εβδομάδες ο λαγοκέφαλος έχει γίνει δικαιολογημένα το κορυφαίο θέμα συζήτησης μεταξύ των ψαράδων

Όλοι μιλούν για τις ζημιές που προκαλεί και όλοι συμφωνούν ότι κάθε προσπάθεια περιορισμού του είναι προς τη σωστή κατεύθυνση

Όμως μέσα σε όλη αυτή τη συζήτηση μήπως ξεχνούν κάτι σημαντικό

Ο κυνηγός η ζαργάνα και η θαλάσσια χελώνα είναι από τα ελάχιστα ψάρια της Μεσογείου που έχουν παρατηρηθεί να επιτίθενται και να τρέφονται με νεαρούς λαγοκέφαλους

Και ενώ ο λαγοκέφαλος έχει γίνει ο «εχθρός» όλων μας, αυτή ακριβώς την περίοδο (από τα τέλη της άνοιξης μέχρι και τις αρχές του φθινοπώρου) χιλιάδες ψαράδες βγαίνουν με συρτή αφρού κυνηγώντας μανιωδώς το ψάρι κυνηγό, καθώς ακολουθεί τα κοπάδια του γόνου κοντά στις ακτές

Φυσικά κανείς δε λέει να σταματήσει το ψάρεμα 

Άλλωστε, η σύλληψη ενός μεγάλου κυνηγού είναι από τις πιο όμορφες συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει η θάλασσα

Όμως, μήπως ήρθε η ώρα να δείξουν λίγη αυτοσυγκράτηση;

Μήπως δε χρειάζεται να μετατρέπουν τη συρτή αφρού σε «γραμμή παραγωγής», βγάζοντας τον έναν κυνηγό μετά τον άλλο;

Μήπως, αν πραγματικά τους απασχολεί η εξάπλωση του λαγοκέφαλου, οφείλουν πρώτα να προστατεύσουν τους φυσικούς του αντιπάλους;

Ας αφήσουν περισσότερους κυνηγούς και περισσότερες ζαργάνες στη θάλασσα

Ισως οι καλύτεροι σύμμαχοι απέναντι στον λαγοκέφαλο να είναι ήδη εκεί και εμείς να τους βγάζουμε από το νερό έναν-έναν 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μια μόνο παλαιστινιακή σημαία πάνω σε ένα φορτηγό-εστιατόριο στην Ισπανία ήταν αρκετή για να εξαγριώσει μια ομάδα μεθυσμένων Ισραηλινών τουριστών.

Οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να τους διώξουν, αλλά οι Ισραηλινοί ξέσπασαν και επιτέθηκαν στο φορτηγό-εστιατόριο.

Γιατί ως γνωστόν..... 

Μόνο αυτούς πρέπει να προσκυνά ο κόσμος. 

Όλοι οι 'εθνικοί' είναι σκλάβοι για να τους υπηρετούν...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΟΤΙ "ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ" ΑΜΕΣΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

Αν αυτά όντως είπε ο Πούτιν, οι ιμπεριαλιστές θα γελάνε, καθώς είναι η πολλοστή φορά που τα λέει και πλέον το αυτί τους δεν ιδρώνει. Κοινώς, η αποτρεπτική ικανότητα της Ρωσίας έχει καταργηθεί. Επίσης, αν όντως το εργοστάσιο αυτό καταστράφηκε, όπως ισχυρίζεται η ανάρτηση--πράγμα για το οποίο δεν είμαι καθόλου βέβαιος, τότε πρόκειται για σοβαρότατο πλήγμα κατά της Ρωσίας.

Ακολουθεί η μετάφραση.

***

Ο Πούτιν κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη ότι συνέβαλαν άμεσα στην καταστροφική πυραυλική επίθεση που ισοπέδωσε ένα βασικό ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών στο Βορονέζ.

Σύμφωνα με τον Πούτιν, οι δυτικές χώρες παρείχαν δορυφορικές πληροφορίες, δεδομένα στόχευσης και υποστήριξη πλοήγησης για την επίθεση μεγάλου βεληνεκούς, προειδοποιώντας ότι μια τέτοια εμπλοκή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως άμεση είσοδος του ΝΑΤΟ στον πόλεμο.

Εν τω μεταξύ, αναφορές δείχνουν ότι το ρωσικό εργοστάσιο ημιαγωγών, το οποίο φέρεται να παράγει εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε πυραυλικά συστήματα, χτυπήθηκε από πυραύλους κρουζ AGM-188 «Rusty Dagger» [ΣΗΜ Παραγωγής ΗΠΑ--κατ' άλλους από Storm Shadows του Ηνωμένου Βασιλείου].



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Οι ΗΠΑ και το Ιράν δίνουν αντιφατικές οδηγίες στους ιδιοκτήτες των πλοίων σχετικά με το στενό του Ορμούζ, — FT

-Οι ιδιοκτήτες των πλοίων βρίσκονται σε δίλημμα: αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Ουάσιγκτον, κινδυνεύουν να αντιμετωπίσουν μέτρα από τις ιρανικές αρχές.

-Από την άλλη πλευρά, αν ακολουθήσουν τις οδηγίες της Τεχεράνης, ενδέχεται να υποστούν αμερικανικές κυρώσεις.

-Οι Ιρανοί επιμένουν να χρησιμοποιούν τα πλοία την ιρανική διαδρομή και να καταβάλλουν τέλη, ενώ οι ΗΠΑ καθοδηγούν τα πλοία να ακολουθούν τη διαδρομή του Ομάν και τα συνοδεύουν με αεροπορική υποστήριξη. 

-«Όλα αυτά είναι κακώς συντονισμένα και τελικά θα καταλήξουν σε τραγικό αποτέλεσμα», — δήλωσε στην εφημερίδα ένας από τους μεσίτες ασφάλισης φορτίων.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Σαουδική Αραβία κινητοποιεί μαχητές του ISIS, της Αλ-Κάιντα και τακφιριστικών ομάδων προς την Υεμένη, 

με τη βοήθεια της Τουρκίας και υπό την εποπτεία των ΗΠΑ, της Βρετανίας και του Ισραήλ, 

καθώς αποτελεί το τελευταίο χαρτί που έχει στα χέρια της η σιωνιστική συμμαχία εναντίον της Υεμένης.

Οι φυλές της Υεμένης αρχίζουν τις προετοιμασίες για τον πόλεμο που ενορχηστρώνει η Σαουδική Αραβία.

Η τρέχουσα κατάσταση στην Υεμένη 

Αυτή τη στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη προετοιμασίες τόσο από τον λαό όσο και από την κυβέρνηση για την επανέναρξη των εχθροπραξιών εναντίον της Σαουδικής Αραβίας και των ΗΑΕ.

Ο τελικός αγώνας μεταξύ της Υεμένης και της Σαουδικής Αραβίας θα ξεκινήσει σύντομα.

-Αυτά γίνονται εν όσο η προσοχή βρίσκεται στο Ιράν.... 

Δεν θα αφήσουν τον λαό της Υεμένης ήσυχο...

Τους ενοχλεί ότι είναι περήφανοι και ανεξάρτητοι.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



GALLOWAY: Ο ΣΤΑΡΜΕΡ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ--ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Ο απερχόμενος πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κίρ Στάρμερ, έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια «αυταρχική κόλαση», με περισσότερους ανθρώπους να φυλακίζονται και να συλλαμβάνονται για αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο, δήλωσε ο πρώην βουλευτής Τζορτζ Γκάλοουεϊ στο RT.

Ο Στάρμερ ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του ως πρωθυπουργός και ηγέτης του Εργατικού Κόμματος έως τον Σεπτέμβριο, επικαλούμενος μια εκτεταμένη εσωτερική εξέγερση εναντίον της ηγεσίας του.

Μιλώντας στον Ρικ Σάντσεζ του RT, ο Γκάλοουεϊ, ο οποίος αποβλήθηκε από το Εργατικό Κόμμα το 2003 λόγω της έντονης αντίθεσής του στον πόλεμο του Ιράκ, χαιρέτισε την κίνηση αυτή.

«Χόρεψα πάνω στον πολιτικό του τάφο», είπε. «Έχει μετατρέψει το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια αυταρχική κόλαση».

Ο Γκάλοουεϊ υποστήριξε ότι ο Στάρμερ, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιούλιο του 2024, είχε υποτάξει το Ηνωμένο Βασίλειο στα συμφέροντα του Ισραήλ, της Ουκρανίας και της ΕΕ.

Ο βρετανικός λαός «χαίρεται» για την αποχώρησή του, είπε ο Γκάλοουεϊ, υπονοώντας ότι η κατακόρυφη πτώση των ποσοστών δημοφιλίας του Στάρμερ τον είχε μετατρέψει σε βαρίδι για το Εργατικό Κόμμα. Μόνο το 18% των Βρετανών τον έβλεπε θετικά στα μέσα Ιουνίου, σύμφωνα με την YouGov.

«Είναι ένα δημιούργημα του “βαθέος κράτους”», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ, αναφερόμενος στο έργο του Στάρμερ ως διευθυντή των δημοσίων διώξεων και επικεφαλής της Υπηρεσίας Δίωξης του Στέμματος πριν από την εκλογή του στο Κοινοβούλιο το 2015. Πρόσθεσε ότι ο Στάρμερ είχε «μια ολόκληρη σειρά από ενδιαφέροντα που σχετίζονται με το βαθύ κράτος», αναφέροντας αυτό που περιέγραψε ως «την αδικία κατά του Τζούλιαν Ασάνζ» και την απόφαση να μην ασκηθεί δίωξη εναντίον του παρουσιαστή της BBC και κατά συρροή σεξουαλικού παραβάτη Τζίμι Σάβιλ.

«Αυτό δεν σημαίνει ότι ο επόμενος θα είναι καλύτερος», είπε ο Γκάλοουεϊ.

Ο Άντι Μπέρναμ, ο νεοορκισμένος βουλευτής του Μέικερφιλντ, θεωρείται ευρέως ως ο επικρατέστερος υποψήφιος για να γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός. «Θα είναι μια στέψη… αυτό αποτελεί δημοκρατικό σκάνδαλο», δήλωσε ο Γκάλοουεϊ.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των τομεαρχών του κόμματος του Τσίπρα, που επιλέχθηκαν από τον Τσίπρα και θα εφαρμόσουν τις αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου, τα μέλη του οποίου επίσης διορίστηκαν από τον Τσίπρα, με αρμόδιο για την έγκριση ή την απόρριψη των όποιων αποφάσεων τον ίδιο τον Τσίπρα.

Ποια συνέδρια και εκλογές οργάνων και εκλεγμένες κεντρικές επιτροπές και άλλα τέτοια που θυμίζουν παρελθόν;

Με τον Ηγέρπη το τομάρι το πουλημένο, που τον υποστηρίζουν τα άλλα τμομάρια τα πουλημένα.

Σχολιο.- Πάντως, το 'νεο αίμα' του... απογοήτευση! Όσο εκτίθενται... τόσο "εκτίθενται"

Σχολιο.- Ο Έλληνας Ντουτσε

Σχολιο.- Θλιβερές και επικίνδυνες εξελίξεις στην πολιτική ζωή. Μπορεί να μην είναι Ντούτσε ο γελοίος  καραγκιόζης, αλλά την εσωκομματική δημοκρατία την έχει γραμμένη στα παλαιότερα των πανάκριβων υποδημάτων του.

Σχολιο.- Και δε χρειάζεται να τους βάλει να

ξαναψηφίσουν , επειδή δήθεν δε κατάλαβαν καλά !!!

Σχολιο.- Ε, ναι! Αλλά σωματικός έλεγχος πριν αρχίσουν μαζικές διαδικασίες πάντα θα γίνεται!

Σχολιο.- επιστροφή στα προσωποπαγή κόμματα

Σχολιο.- Πράγματι πρόκειται για εξαιρετικά εντυπωσιακό φαινόμενο. Πρόκειται για ανησυχητικό πισωγύρισμα και για σοβαρό πλήγμα στη δημοκρατία.

Σχολιο.- Και οι διορισμένοι, κάποιο άλλο παρελθόν θυμίζουν, π.χ. " Συμβουλευτικη Επιτροπη"

Σχολιο.- Τάδε έφη το προτεκτοράτο η Ελλάς (ή της ελλάδας).



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Τι θα κάνεις δηλαδή;

«Θα γίνουν όλα λίμπα!»

-Τι λίμπα; Μέσα στο σπίτι μου;

«Θα έρθει η κόρη μου εδώ και θα ορμήσει πάνω σου και θα σου πει απατεώνα... Τι θα της πεις;»

-Tης κόρης σου; Θα της πω ότι πήγα να σε βγάλω βουλευτίνα εγώ! 

«Εσύ ρε;»

-Nαι εγώ, πήγαμε να μαζέψουμε ψήφους!

«Μεγάλη υπόθεση καημένε! Ανάθεμα την ώρα που έμπλεξα!»

Σπαρταριστό. Δείτε πως η ΝΔ εξαγόραζε ψήφους από τους ρομά στις προηγούμενες εκλογές. Ο τύπος στο βίντεο είναι ο πατέρας της πρώην βουλευτού της ΝΔ Στέλλας Μπίζιου που δυσαρεστημένος από τις αισθητά λιγότερες ψήφους που πήρε η κόρη του από μέλη της κοινότητας Ρομά της Λάρισας, ενώ δόθηκαν χρήματα για περισσότερες, έχει πάει έξω από το σπίτι της οικογένειας Βιλανάκη, όπου απειλεί και κλωτσάει εκπρόσωπό της μπροστά σε μικρά παιδιά και εκείνος τον καταγράφει με το κινητό του και του λέει:

«Εγώ τα μαζεύω αυτά να τα δει και ο Εισαγγελέας...»

Τα στοιχεία που επικαλείται η πλευρά της υπεράσπισης των Βιλανάκηδων αναφέρονται στο ποσό των 200.000 ευρώ που δόθηκε για χειραγώγηση του εκλογικού αποτελέσματος και για εξαγορά 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2023, κάτι που δεν επιτεύχθηκε. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της οικογένειας Βιλανάκη έχει ήδη κατατεθεί στην Εισαγγελία σχετικό υλικό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη δικαστική αντίδραση. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το ξέρατε;

Οι Εβραίοι βασάνισαν ένα μωρό στη φυλακή.

Η νεότερη κρατούμενη του Ισραήλ είναι 11 μηνών.

Το όνομά της είναι Balqis Ghawadra. Αναδημοσιεύστε το.

https://x.com/Jvnior/status/2069512691454984391



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Στην Αλβανία, η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς από κάθε έλεγχο. Ο αλβανικός λαός καλεί όλες τις διασημότητες να μιλήσουν δημόσια γι' αυτούς. Ενισχύστε τη φωνή μας στον κόσμο. Δεν θα δεχτούμε την κατοχή της γης μας από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ».

https://x.com/OpsHQs/status/2069486497338982614

Σχολιο.- Ξεκίνησε ως διαμαρτυρία για την πώληση από τον πρωθυπουργό μερικών από τις πιο όμορφες προστατευόμενες περιοχές της Αλβανίας. Αλλά έγινε πολύ μεγαλύτερο τις τελευταίες 20 μέρες, ο κόσμος θέλει να παραιτηθεί. Είναι πρωθυπουργός για πάνω από 15 χρόνια και είναι πολύ διεφθαρμένος. Λέει ότι αναπτύσσει τη χώρα, φέρνει περισσότερα χρήματα και θέσεις εργασίας. Αλλά αντ' αυτού απασχολεί ανθρώπους από τις Φιλιππίνες και πληρώνει λιγότερα. Και οι νέοι της Αλβανίας πρέπει να φύγουν από τη χώρα για δουλειά. Βγάζουν χρήματα στην τσέπη και γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Δεν έχει φτιάξει τίποτα στη χώρα. Την άλλη μέρα ένα 16χρονο αγόρι πέθανε στο χειρουργείο επειδή το νοσοκομείο κόπηκε από το ρεύμα.

Σχολιο.- Η κατάσταση δεν είναι εκτός ελέγχου. Οι διαμαρτυρίες είναι ειρηνικές. Οι Αλβανοί δεν διαμαρτύρονται κατά των ΗΠΑ. Κυματίζουν αμερικανικές σημαίες. Δεν διαμαρτύρονται ούτε κατά του Ισραήλ, αλλά μόνο κατά της ίδιας τους της κυβέρνησης.

Σχολιο.- Στοιχηματίζω ότι το 90% των διασημοτήτων στην Αλβανία είναι Σιωνίστριες πόρνες, όπως και στην υπόλοιπη Δύση.

Σχολιο.- Οι Αλβανοί ΔΕΝ πρέπει να επιτρέψουν στους Σιωνιστές να εγκατασταθούν στη γη τους. Μόλις οι Σιωνιστές εγκατασταθούν, θα ξεκινήσουν τη γενοκτονία του αλβανικού λαού και θα καταλάβουν ΟΛΗ τη γη τους.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο δωδεκάχρονος βετεράνος της CIA, Τζον Στόκγουελ, παραδέχεται ότι οι ΗΠΑ κατέστρεψαν αμέτρητες χώρες σε όλο τον κόσμο!

-Η CIA και η Μοσάντ ανέτρεψαν λειτουργικές συνταγματικές δημοκρατίες σε πάνω από 20 χώρες,

-χειραγώγησαν εκλογές σε δεκάδες χώρες, όπως αυτό που συνέβη πρόσφατα με τον BlackCore της Μοσάντ στην Κολομβία

-δημιουργήθηκαν στρατοί δι' αντιπροσώπων στη Νικαράγουα και σε όλη την Κεντρική Αμερική για να επαναστατήσουν και να προκαλέσουν εμφύλιο πόλεμο, r@pe, ki!!, κάψιμο, λεηλασία

-το έκαναν αυτό σε όλη την Κεντρική Αμερική, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, το Λάος, το Κονγκό, το Ιράν/Ιράκ μέσω Κούρδων

-δημιουργήθηκαν ομάδες θανάτου στο Ελ Σαλβαδόρ

-δολοφόνησαν παγκόσμιους ηγέτες, συμπεριλαμβανομένου του JFK

-εκατομμύρια, κυρίως πολίτες, σκοτώθηκαν.

Το έκαναν αυτό σε αναπτυσσόμενες χώρες που δεν μπορούσαν να αμυνθούν για να κλέψουν τους πόρους τους, να διαπράξουν εμπορία ναρκωτικών και ανθρώπων και να ελέγξουν τις εμπορικές οδούς!

https://x.com/Truthtellerftm/status/2069242306905977153



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Η εκεχειρία είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει δημιουργήσει ο κόσμος και το Ισραήλ, δεν υπάρχει εκεχειρία στη Γάζα, μας σκοτώνουν μέρα νύχτα, την ημέρα που πεθαίνουν οι λιγότεροι άνθρωποι, τουλάχιστον 13 άνθρωποι δολοφονούνται, είναι ντροπή».

Ένας Παλαιστίνιος καταγγέλλει τις συνεχιζόμενες σφαγές από το «Ισραήλ» στη Γάζα κατά τη διάρκεια μιας ψεύτικης εκεχειρίας που έχει ήδη αφήσει πάνω από 1000 Παλαιστίνιους δολοφονημένους σε 8 μήνες.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069236233012728241/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Φραντσέσκα Αλμπανέζε, η εισηγήτρια του ΟΗΕ, μας κατηγορεί ότι είμαστε ένα εβραϊκό λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... και εξαιτίας αυτού, καταφέραμε να την εμποδίσουμε να εισέλθει στις ΗΠΑ, της αφαιρέσαμε όλες τις πιστωτικές κάρτες και υποβιβάσαμε τον σύζυγό της από τη δουλειά του.

Ο Χιλέλ Νόιερ, ένας σιωνιστής δικηγόρος, λέει ότι είναι τρομοκρατημένος από την κατηγορία ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ... μόνο και μόνο για να παραδεχτεί με υπερηφάνεια πέντε λεπτά αργότερα ότι είναι ένα λόμπι που ελέγχει τις ΗΠΑ και έχει καταφέρει να καταστρέψει τη ζωή ολόκληρης της εισηγήτριας του ΟΗΕ, της Φραντσέσκα Αλμπανέζε.

Είναι απίστευτο πώς αυτοί οι σιωνιστές παίζουν το θύμα την ίδια στιγμή που σου λένε, εν μέσω χειροκροτημάτων, πώς καταστρέφουν τις ζωές οποιουδήποτε τους αντιτίθεται.

https://x.com/DaniMayakovski/status/2069261421666283621/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τι στο καλό; Γιατί ο Ρεπουμπλικάνος βουλευτής Μπράιαν Μαστ φόρεσε ισραηλινή στρατιωτική στολή μέσα στο Καπιτώλιο των εθνών μας;

Είναι επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων. Πρέπει να απομακρυνθεί από την επιτροπή και να απομακρυνθεί από το αξίωμά του.

Καμία άλλη χώρα δεν θα επέτρεπε να συμβεί αυτό.

https://x.com/DerrickEvans4WV/status/2069430499018199476/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μεγάλες πυρκαγιές έχουν ξεσπάσει σε γεωργικές εκτάσεις στην ύπαιθρο της Χασάκα, καθώς και στις αγροτικές περιοχές του Καμισλό, του Τελ Κοτσέρ (αλ-Για‘ρουμπίγια) και του Τιρμπέσπιγιε (ύπαιθρος Καμισλό), με εκατοντάδες στρέμματα γεωργικής γης να έχουν καεί ως αποτέλεσμα σκόπιμων εμπρησμών.

Δύο άτομα από το Τελ Μπρακ, μια περιοχή υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης Τζολάνι (Δαμασκός), φέρονται να συνελήφθησαν αφού πιάστηκαν επ' αυτοφώρω να βάζουν φωτιά σε γεωργικές καλλιέργειες. Σύμφωνα με κυκλοφορούντες αναφορές, οι δύο λέγεται ότι ανήκουν σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο που λειτουργεί υπό συντονισμό και εντολές από τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες.

#DefendKurds #Turkish_government_is_terrorist

https://x.com/Judy20255/status/2069475073694580949/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



8 συλλήψεις μετά την ανακάλυψη ενός μυστικού υπόγειου καταφυγίου στην Αλαμπάμα, όπου παιδιά ηλικίας μόλις 3 ετών ναρκώνονταν, ακινητοποιούνταν και βιντεοσκοπούνταν για πάνω από 2 χρόνια! Τουλάχιστον 10 παιδιά ηλικίας 3-15 ετών έπεσαν θύματα κακοποίησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 2 ετών! Αυτοί οι άνθρωποι είναι τέρατα!

https://x.com/its_The_Dr/status/2069492336145362955/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Ισραηλινός Υπουργός Υποθέσεων Διασποράς, Αμιχάι Τσίκλι, λέει ότι οι «εβραϊκές δυνάμεις ασφαλείας» στον Καναδά, την Αυστραλία και αλλού θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να φέρουν όπλα παντού, ως απάντηση στις αυξανόμενες απειλές.

Θα έχουμε ένοπλες εβραϊκές πολιτοφυλακές παντού, ενώ οι μάζες θα είναι αφοπλισμένες;

https://x.com/infolibnews/status/2069473457796952117/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το 2014, 300 επιστήμονες προειδοποίησαν ότι ο Άντονι Φάουτσι θα ξεκινούσε μια παγκόσμια πανδημία.

Μετά την υψηλού προφίλ διαφυγή τριών μικροβίων από αμερικανικά εργαστήρια, αυτοί οι 300 επιστήμονες έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο Ομπάμα, προτρέποντάς τον να κλείσει την έρευνα του Άντονι Φάουτσι για την αύξηση της λειτουργικότητας.

Ο Ομπάμα επέβαλε μορατόριουμ και έκλεισε 18 από τα χειρότερα έργα του Άντονι Φάουτσι. Τελικά, στην πραγματικότητα δεν τα έκλεισε. Αντ' αυτού, ο Ομπάμα μετέφερε την έρευνα στο εξωτερικό σε μέρη όπως η Ουκρανία, το πρώην σοβιετικό κράτος της Γεωργίας και το Ινστιτούτο Ιολογίας Γουχάν στην Γουχάν της Κίνας.

Τώρα, είναι ευρέως αποδεκτό ότι η COVID-19 προήλθε από αυτό το ίδιο εργαστήριο στην Γουχάν της Κίνας.

Αυτοί οι 300 επιστήμονες είχαν δίκιο για τον Φάουτσι...

Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, γιατί άνθρωποι σαν αυτόν είναι τόσο εμμονικοί με τη δημιουργία επικίνδυνων παθογόνων εξαρχής;

https://x.com/VigilantFox/status/2069408180518432997/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τα τελευταία ηλεκτρονικά μηνύματα του Καναδού Ταγματάρχη Paeta Derek προς τη σύζυγό του πριν τον δολοφονήσουν οι στρατιώτες των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων το 2006:

«Χθες είδα ένα [ισραηλινό] επιθετικό ελικόπτερο να εκτοξεύει πυραύλους σε ένα τοπικό σχολείο και να καταστρέφει ένα ολοκαίνουργιο νοσοκομείο».

https://x.com/TurkishArc/status/2069243711054139715



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Αλγερία ξεφορτώνεται τους μαύρους μετανάστες εγκαταλείποντάς τους στην έρημο. Εν τω μεταξύ, η Γαλλία συμπληρώνει τόνους χαρτιών, δικηγόρους κ.λπ., ξοδεύει μια περιουσία για να απελάσει έναν παράνομο μετανάστη, όλα αυτά για το τίποτα, αφού η χώρα του αρνείται να τον δεχτεί πίσω... Η Γαλλία δεν μπορεί να χτυπήσει τη γροθιά της στο τραπέζι για να απελάσει παράνομους μετανάστες επειδή δεν είναι το Παρίσι που κάνει τις εντολές αλλά οι Βρυξέλλες. Η Αλγερία δεν έχει μετατραπεί στο χαλάκι των Βρυξελλών, οπότε κάνουν ό,τι θέλουν, ακόμα κι αν είναι πολύ ριζοσπαστικό. Ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στο Frexit...

https://x.com/PChaibriant/status/2069305980320444718/video/1

Σχολιο.- Η Αλγερία υπερασπίζεται τα σύνορά της. Δεν μπαίνεις εκεί όπως θέλεις. Η Αλγερία κάνει πολλά για την Αφρική, ιδιαίτερα δωρεάν πρόσβαση στο πανεπιστήμιο, με στέγαση και διατροφή. Η Αλγερία βοηθά γενναιόδωρα την ανάπτυξη της Αφρικής, για παράδειγμα, δίνοντας δωρεάν ένα εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπάρχουν άνθρωποι από τις περιοχές της πρώτης γραμμής της Ουκρανίας, από τα κατεχόμενα εδάφη που δεν εγκαταλείπουν τα σπίτια τους. Και δεν είναι επειδή είναι ήρωες σε κάποιο προπαγανδιστικό ρεπορτάζ. Είναι επειδή κυριολεκτικά δεν μπορούν να τα καταφέρουν. Δεν μπορούν να χτίσουν μια νέα ζωή χωρίς πραγματική υποστήριξη στην Ουκρανία σήμερα.

Σκεφτείτε το: χρειάζονται ένα νέο μέρος για να ζήσουν. Χρειάζονται χρήματα για ενοίκιο - ή, Θεέ μου, για να αγοράσουν κάτι. Χρειάζονται μετρητά για φαγητό, για βασικές ανάγκες, για φάρμακα. Χρειάζονται δουλειά. Για απλούς ανθρώπους χωρίς διασυνδέσεις, χωρίς πλούσιους συγγενείς στο Λβιβ ή το Κίεβο, αυτός είναι ένας σχεδόν αδύνατος αγώνας. Και τι τους προσφέρει το ουκρανικό κράτος;

Άθλια πενήντα δολάρια το μήνα για έναν ενήλικα - μόνο για έξι μήνες. Αυτό είναι όλο. Πενήντα δολάρια. Δοκιμάστε να ξεκινήσετε ξανά ολόκληρη τη ζωή σας με αυτό. Δοκιμάστε να ταΐσετε την οικογένειά σας. Δοκιμάστε να πληρώσετε ενοίκιο σε μια ξένη πόλη. Κανείς δεν μπορεί. Δεν είναι βοήθεια - είναι προσβολή.

Ακούστε αυτή τη γυναίκα - το εξηγεί με ωμές, οδυνηρές λεπτομέρειες. Επιτέλους, οι άνθρωποι αρχίζουν να μιλάνε.

Οι Ουκρανοί εγκαταλείπονται. Απλά και ξεκάθαρα. Εγκαταλελειμμένοι από την ίδια τους την κυβέρνηση, εγκαταλελειμμένοι από το σύστημα που απαιτεί συνεχώς περισσότερα χρήματα και περισσότερα όπλα από τη Δύση, ενώ αφήνει τους δικούς του πολίτες να σαπίζουν στη θέση τους. Αυτή είναι η πραγματικότητα που κάποιοι δεν θέλουν να δείτε.

https://x.com/IuliiaMendel/status/2069336288491155532/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



18 ημέρες σε απομόνωση, σπασμένα πλευρά: Ο Συνήγορος του Πολίτη σώζει άνδρα από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ

Ένας άνδρας διασώθηκε από το γραφείο στρατολόγησης στο Νικολάιβ αφού απήχθη, ξυλοκοπήθηκε και κρατήθηκε παράνομα για 18 ημέρες, παρά το γεγονός ότι είχε νόμιμη αναβολή στρατιωτικής θητείας ως ο μοναδικός φροντιστής της 80χρονης μητέρας του.

Οι αξιωματικοί στρατολόγησης κατάσχεσαν το τηλέφωνό του για να τον εμποδίσουν να αναφέρει την κατάστασή του. Αφού έχασαν την επαφή μαζί του, οι συγγενείς του στράφηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη της Ουκρανίας, Ντμίτρο Λούμπινετς.

Όταν ο Λούμπινετς έφτασε για έλεγχο, εξασφάλισε την απελευθέρωση όχι μόνο αυτού του άνδρα, αλλά και πέντε άλλων που κρατούνταν παράνομα, παρά το γεγονός ότι είχαν νόμιμες απαλλαγές από τη στρατιωτική θητεία. Μεταξύ αυτών ήταν ο πατέρας ενός παιδιού με αναπηρία.

Η υπόθεση περιελάμβανε έναν ακόμη σοκαριστικό ισχυρισμό: κατά τη διάρκεια της κράτησης του άνδρα, ένας αστυνομικός φέρεται να κλώτσησε τον γιο του. Το αγόρι έμεινε μόνο του στο δρόμο τη νύχτα και το άγχος του περιστατικού επιδείνωσε την κατάστασή του, καθώς πάσχει από διαβήτη.

https://x.com/HavryshkoMarta/status/2069512299573055769



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε μια σκηνή που αντικατοπτρίζει την κλίμακα των δεινών και των στερήσεων στην πόλη της Γάζας, οι ισραηλινές δυνάμεις έριξαν μεγάλες ποσότητες τσιμέντου στους δρόμους ανατολικά της πόλης, φτάνοντας στα σπίτια των κατοίκων και προκαλώντας απόφραξη των συστημάτων αποχέτευσης. 

Ωστόσο, εν μέσω αυτής της σκληρής πραγματικότητας, το τσιμέντο που είχε απαγορευτεί να εισέλθει στη Λωρίδα της Γάζας από την αρχή του πολέμου έγινε κάτι που οι άνθρωποι έσπευσαν να συλλέξουν με κάθε δυνατό μέσο. Μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να το μαζέψουν πριν στεγνώσει. Κάποιοι ήλπιζαν να το χρησιμοποιήσουν για να στρώσουν το πάτωμα ενός μπάνιου, να ασφαλίσουν το έδαφος μιας σκηνής ή να επισκευάσουν έναν τοίχο που είχε υποστεί ζημιές από τον βομβαρδισμό. Είναι μια σκηνή που αποτυπώνει την πραγματικότητα της Γάζας σήμερα: άνθρωποι που αναζητούν τα πιο βασικά είδη πρώτης ανάγκης ανάμεσα στα ερείπια, προσπαθούν να βρουν μια ευκαιρία να ζήσουν εν μέσω τεράστιων δυσκολιών.

https://x.com/PalPress24/status/2069438350583296254/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Με δάκρυα και θλίψη, η οικογένεια Αλ-Ατράς αποχαιρετά το σπίτι της, το οποίο κατεδαφίστηκε από τον ισραηλινό στρατό στο Χιρμπέτ Καλκάς, νότια της Χεβρώνας.

https://x.com/RamAbdu/status/2069510036917813494/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι εντάσεις παραμένουν υψηλές στο Καμισλό. Ο λαός εξεγερμένος ενάντια στην προσωρινή κυβέρνηση της Δαμασκού!

Οι οδηγοί ταξί στο Καμισλό διαμαρτύρονται κατά της αύξησης των τιμών των καυσίμων από την κεντρική κυβέρνηση στη Δαμασκό.

Οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται στην πόλη εδώ και μέρες.

https://x.com/_R14h3bu/status/2069346731427328041/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ. 3 νεκροί. Δολοφονήθηκε ραβίνος!! ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ένας Εβραίος σκοτώθηκε κι ήταν ο Ραβίνος..οι άλλοι 2 ήταν ο αστυνομικός και ο τρομοκράτης!

23/06/2026

Τρομοκρατική επίθεση στο Μόντρεαλ.. Δολοφονήθηκε ραβίνος!!  To θύμα ο Michael Moshe Mizrahi, 68 ετών σκοτώθηκε από επίθεση ενόπλου σε παραδοσιακή Ιουδαική γειτονιά κοντά σε ένα kosher restaurant και σε έναν Οίκο της Chabad στο Montreal μεταφέρει η ynet.. To ότι ήταν ραβίνος το επιβεβαιώνουν με αναρτήσεις τους τόσο γνωστοί του όσο και οργανώσεις όπως η ifcj (Διεθνής Αδελφότητα χριστιανών και Ιουδαίων) και το Κέντρο για το Ισραήλ και τις Εβραϊκές Υποθέσεις (CIJA) στον Καναδά.

Η αστυνομία του Μόντρεαλ αναγνωρίζει τον νεκρό αστυνομικό που πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε στην επίθεση ως τον αστυφύλακα Mohamed Lamine Benredouan, 34 ετών. Εργαζόταν στην αστυνομία από το 2021.

Ο δράστης, ο οποίος δεν έχει ταυτοποιηθεί, σκοτώθηκε επίσης επί τόπου.

Η αστυνομία αρνήθηκε να σχολιάσει το κίνητρο του δράστη, εν μέσω εικασιών ότι μπορεί να στόχευε Εβραίους ή Ισραηλινούς στην έντονα εβραϊκή γειτονιά.”




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Οι Γερμανοί αναπολούν τον πόλεμο—εισβολή στη Σοβιετική Ένωση με την επιχείρηση-σχέδιο… «Μπαρμπαρόσα»
Ανατριχιαστικό εξώφυλλο του γνωστού περιοδικού Spiegel. 

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Δευτερα 22 Ιουνιου 2026


Voula Patoulidou

ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

Μου κόπηκαν τα γόνατα όταν με ενημέρωσε ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, ο Θεόδωρος ο Τζέκος, πως βανδάλισαν το Seatrac των Νέων Επιβατών (Είναι η καρέκλα στις ράγες που βάζει τους ανάπηρους στη θάλασσα). Ένιωσα το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. Γιατί γι’ αυτά τα μηχανήματα, εγώ δεν έβαλα απλώς μια υπογραφή. Έφτυσα αίμα, έδωσα μάχες. Κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία από το καλοκαίρι του '23 και μου ραγίζει η καρδιά. Θυμάμαι τον κ. Μιχάλη να μπαίνει στη θάλασσα και να τραγουδάει με όλη δύναμη της ψυχής του:

«Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, το αγριολούλουδο αντέχει...»

Πόση λαχτάρα! Πόση χαρά, θαμμένη και ξεχασμένη στην ψυχούλα του, ξυπνούσε με μια και μόνο «βουτιά» στη θαλασσίτσα μας. Εκεί, μέσα στο νερό, ο κ. Μιχάλης ήταν ελεύθερος. Ήταν νικητής.

Ο κ. Μιχάλης αντέχει. Έχει μάθει στα δύσκολα.Εγώ όμως δεν αντέχω! Δεν έμαθα ποτέ να σωπαίνω. Έχω μάθει να παλεύω μετωπικά, με το κεφάλι ψηλά, και αυτή η σαπίλα με ξεπερνάει. Γίνομαι έξαλλη! Γιατί αυτό που κάνατε δεν είναι απλά βανδαλισμός σε σίδερα και βίδες. Είναι βανδαλισμός στην ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Κι αν είστε ανήλικοι εσείς που το κάνατε, τότε το χαστούκι στο πρόσωπό μας είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σημαίνει ότι αποτύχαμε παταγωδώς ως κοινωνία. Σημαίνει ότι μεγαλώνουμε παιδιά με νεκρωμένα σπλάχνα. Παιδιά-ρομπότ, ανίκανα να νιώσουν τον πόνο του διπλανού τους.

Το Seatrac θα φτιαχτεί. Ο Δήμαρχος με διαβεβαίωσε ότι την Τετάρτη θα ναι στη θέση του.

Με τη δική μας συλλογική ψυχή όμως τι γίνεται; Ποιος θα αποκαταστήσει αυτό το σπασμένο, άρρωστο κομμάτι μας;

Ακούστε λοιπόν, εσείς οι «μάγκες» του σκοταδιού: Ξέρετε τι είναι ένα βήμα για τον κ. Μιχάλη; Εσείς το κάνετε χωρίς να το σκέφτεστε, θεωρώντας το δεδομένο. Για εκείνον, η απόσταση από την άμμο μέχρι το νερό είναι ένας ολόκληρος μαραθώνιος. 

Αν είχατε έστω και μια στάλα συνείδησης, αν μπορούσατε να νιώσετε έστω και στο ελάχιστο το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου την ώρα που τραγουδάει μες στο νερό, θα θέλατε να ανοίξει η γη να σας καταπιεί από ντροπή.

Τα σίδερα ξαναφτιάχνονται. Οι μάχες μας για το δίκαιο, για τον άνθρωπο, για την αξιοπρέπεια, δεν λυγίζουν από μερικές μαύρες, άδειες ψυχές. Εμείς θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε μπροστά. Εσείς μείνετε στο σκοτάδι σας και στη μιζέρια σας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε 20 μήνες φυλακή καταδικάστηκε η Ασημακοπούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Οι άλλοι τρεις συγκατηγορούμενοι καταδικάστηκαν επίσης σε φυλάκιση 8-18 μηνών. Οι ποινές και των τεσσάρων έχουν ανασταλτικό χαρακτήρα για τρία χρόνια. Κατά τον υπολογισμό των ποινών αναγνωρίστηκε και στους τέσσερις το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.

Αναλυτικά, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών καταδίκασε ομόφωνα την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και κατά πλειοψηφία για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γενικός γραμματέας του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης καταδικάστηκε κατά πλειοψηφία σε 18 μήνες φυλάκιση για τα ίδια αδικήματα.

Ο πρώην γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της Νέας Δημοκρατίας Μένιος Κορομηλάς καταδικάστηκε ομόφωνα σε 12 μήνες φυλάκιση για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.

Ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση κατά πλειοψηφία για παραβίαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αθωώθηκε για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. 

Σχολιο.- Φανταστείτε με την ηλεκτρονική ταυτότητα και τον ΠΑ που θα είναι νομιμοφανεις τι εχει να γίνει...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γυναίκες ρε φίλε….

Μη ξεκουμπώσεις με τη μία το σουτιέν….

Που τα μαθες αυτά ρε αλήτη….



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Βρετανία αποφυλακίζει σωρηδόν τους Πακιστανούς παιδοβιαστές, επιστρέφοντάς τους ανενόχλητους στις ίδιες γειτονιές όπου ρήμαξαν αθώες ψυχές, τρέμοντας την ταμπέλα του ρατσιστή.

Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν καταρρέει απλώς, σαπίζει από μέσα, παραδομένο αμαχητί στον εφιάλτη που το ίδιο εισήγαγε.

Η αποκάλυψη ότι 155 καταδικασμένοι Πακιστανοί παιδοβιαστές κυκλοφορούν πλέον ελεύθεροι, επιστρέφοντας σαν κύριοι στους τόπους των εγκλημάτων τους, είναι η επίσημη συνθηκολόγηση ενός κράτους απέναντι στο Ισλάμ και τις συμμορίες των λαθρομεταναστών, προκειμένου να μη θιχτεί το ιερό δισκοπότηρο της «πολιτικής ορθότητας». νούμερα δεν περιγράφουν εγκληματικότητα, αλλά οργανωμένη, ασύμμετρη κατοχή. 41 πόλεις. 76 συμμορίες. 396 καταδικασμένοι παιδόφιλοι. Για περισσότερο από δύο δεκαετίες, ασιατικές, αμιγώς πακιστανικές συμμορίες αλίευαν, νάρκωναν και βίαζαν μαζικά ανήλικα λευκά κορίτσια από ευάλωτες οικογένειες, από το Ρόδεραμ και το Ρότσντεϊλ μέχρι το Νιούκαστλ. Και τι έκανε το βρετανικό κράτος; Κοιτούσε αλλού, έντρομο μη τυχόν και κατηγορηθεί για «ισλαμοφοβία».

Η θεσμική ομερτά και ο «woke» εξευτελισμός.

Οι αναφορές θάβονταν, ερευνητικές ομάδες διαλύονταν και οι αστυνομικοί έπαιρναν άνωθεν εντολές να κάνουν τα στραβά μάτια. Το σύστημα —από τους δημάρχους και τις κοινωνικές υπηρεσίες μέχρι τις σελίδες του «προοδευτικού» Guardian— προτίμησε να αφήσει 1.400 κοριτσάκια μόνο στο Ρόδεραμ να κατακρεουργηθούν ψυχικά και σωματικά, παρά να παραδεχτεί ότι οι κοινότητες των μουσουλμάνων μεταναστών κρύβουν στους κόλπους τους οργανωμένα δίκτυα κτηνοβασίας.

Έφτασαν στο σημείο να ενοχοποιούν τα ίδια τα 11χρονα θύματα, κάνοντας λόγο για «κακές συναναστροφές» ή «ελαφρά ήθη». Είναι η απόλυτη παράνοια μιας κοινωνίας που έχασε την ταυτότητα της, πέταξε στα σκουπίδια τις χριστιανικές της ρίζες και τώρα πληρώνει τον λογαριασμό της ανεξέλεγκτης πολυπολιτισμικότητας με το αίμα των παιδιών της.

Σχολιο.- Έχεις μείνει πίσω. Οι νεότερες πληροφορίες μιλάνε πλέον για 250.000 ανήλικες εγγλέζες, οι οποίες έχουν εξαφαμιστεί. Και να αναφέρονται τα ονόματα τα οποία τα ξέρει πλέον όλος ο κόσμος. Γενικός εισαγγελέας της Βρετανίας το 2010 που γίνονταν αυτά, και που έδινε τις εντολές στην αστυνομία να θάψει τις υποθέσεις, να μην δέχεται τις μηνύσεις των γονέων, να απειλεί τους γονείς και να τους δέρνει, ήταν ο σημερινός ανώμαλος πρωθυπουργός Στάρμερ. Και ο βασιλιάς Κάρολος ήταν πρώτη μούρη στο νησί του Επστάιν που τρώγανε παιδάκια. Και η σημερινή πρόεδρος του Συντηρητικού Κόμματος είναι μια μαύρη από την Ινδία. Ενώ ο πρόεδρος του Εθνικού Κόμματος της Σκωτίας είναι ένας μαύρος Πακιστανός.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν:

Σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, κάθε λαός έχει το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση. Μετά το πραξικόπημα στην Ουκρανία μερικά εδάφη της δήλωσαν ότι δεν υποστηρίζουν αυτό το πραξικόπημα και ανακήρυξαν την ανεξαρτησία και την κυριαρχία τους.

Το έκαναν σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο και τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παραιτήθηκε η κυβέρνηση των νεοφιλελεύθερων Εργατικών του ανώμαλου πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ στη Βρετανία στη σκιά του σκανδάλου βιασμού  250.000 λευκών κοριτσιών από συμμορίες Πακιστανών Μουσουλμάνων.

-Τίτλοι τέλους ίσως στην χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε από την Μεγάλη Βρετανία (μέχρι στιγμής) έβαλε ο νεοφιλελεύθερος κεντροαριστερός και πρώην πια πρωθυπουργός της χώρας Κιρ Στάρμερ, αφού σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου του 2026 ανακοίνωσε την παραίτηση του από την ηγεσία της χώρας και του κόμματος του (Εργατικό κόμμα).

-Η Βρετανία έχει αλλάξει 4 πρωθυπουργούς που παραιτήθηκαν μόνοι τους από το 2020 έως το 2026, με τον Στάρμερ να κυβερνάει περίπου 2 έτη. Ο Στάρμερ έγινε πρωθυπουργός αφού κέρδισε τις Εθνικές εκλογές το 2024, φέρνοντας το νεοφιλελεύθερο Εργατικό κόμμα στην εξουσία. Όμως, οι κύριες αιτίες παραίτησης του είναι:

-Η ιδιωτικοποίηση και η καταστροφή όλης της Δημόσιας περιουσίας της Βρετανίας συνεχίζεται.

-Το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί στην Βρετανία με την ενέργεια, τα τρόφιμα και την καθημερινότητα να έχει γίνει πολύ πιο ακριβή.

-Η λαθρομετανάστευση συνεχίζει γίνεται όλο και χειρότερη με την κυβέρνηση να μην σταματάει τις βάρκες που έρχονται από το στενό της Μάγχης προς την Βρετανία.

-Η εγκληματικότητα και οι συγκρούσεις γηγενών και λαθρομεταναστών συνεχίζουν να αυξάνονται, έχοντας φέρει την Βρετανία στο χείλος ενός εσωτερικού πολέμου.

-Ο Στάρμερ έχασε στις τοπικές εκλογές που έγιναν αυτές τις ημέρες στην Βρετανία, με αποτέλεσμα να υπάρξει αμφισβήτηση από το κόμμα του προς αυτόν. Λέγεται πως ο δήμαρχος του Μάντσεστερ Άντι Μπέρναμ θα διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος και την πρωθυπουργία.

-Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η έκθεση του Βρετανού βουλευτή Rupert Lowe για το σκάνδαλο βιασμού 250.000 λευκών κοριτσιών από εγκληματικές οργανώσεις Πακιστανών Μουσουλμάνων, που ο Στάρμερ σαν γενικός εισαγγελέας είχε δώσει εντολή να αθωώνονται.

-Παρά την παραίτηση του όμως, δεν σημαίνει πως θα κηρυχθούν Ξανά εκλογές. Το Βρετανικό σύστημα επιτρέπει την αλλαγή πρωθυπουργού από το ίδιο κόμμα, χωρίς νέες εκλογές αφού έχει την πλειοψηφία. Εντός Ιουλίου αναμένονται εσωκομματικές διεργασίες για ανάδειξη νέου πρωθυπουργού από το Εργατικό κόμμα, ενώ οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν κανονικά το 2029. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρετανός συνταγματάρχης Richard Kemp (ret. ) στη Σύνοδο Κορυφής Εβραϊκών Ειδήσεων στην Ιερουσαλήμ: "Μιλώ ως goy, ένας απλός goy: οι Εβραίοι τοποθετήθηκαν στο πρόσωπο της γης για να γίνουν φως στα έθνη, και το Ισραήλ είναι αυτό το φως. "

https://www.facebook.com/reel/1481620230665417?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ευάγγελος Βενιζέλος : «Είμαι πλήρης γιατί έχω μια σχέση με την Ιστορία»

Σχολιο.- Μόνο που ξέχασες να πεις:

Τη μαύρη πλευρά της ιστορίας.

Σχολιο.- Τομάρι από τα λίγα...

Σχολιο.- ΕΙΣΑΙ Ο ΔΡ ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΪΝ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 86 ΩΣΤΕ ΟΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ & ΕΜΜΟΝΙΚΆ ΕΛΛΗΝΟΦΟΒΙΚΟΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΡΚΟΝΑΖΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΘΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ DNA, ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΌ ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

Σχολιο.- Απλός Γουρούνι.

Σχολιο.- Δεν την χορτάσεις την Πολιτική.. θέλεις να γίνεις και αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας;;

Τι λέει ο Σπυρίδων Κωλοτουμπας και ο Δένδιας;; πολλά ζυμώματα για να σώσουν τον Μήτσοτακη;;   Ιδωμεν

Σχολιο.- ΠΟΣΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ Η

ΚΟΙΛΑΡΑ ΣΟΥ. ΡΕ ΤΟΦΑΛΕ.....

ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΗ.......

Σχολιο.- Τα καθάρματα δεν ξεχάστηκαν ποτέ σε όλη τη διαδρομή της ιστορίας της Ελλάδας.

Σχολιο.- Προορίζουν τον σάπιο κοιλιά για μελλοντικό πρωθυπουργό...αφού ριμαξε τις τσέπες μας με τον ΕΝΦΙΑ τώρα θέλει να μας σώσει...

Σχολιο.- Η ιστορία το ξέρει;

Σχολιο.- Την ιστορία ......την ρώτησες αν θέλει........????



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ερώτημα Που Κανείς Δεν Απαντά..

Μας λένε καθημερινά ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Μας λένε ότι πρέπει να κάνουμε υπομονή να αποδεχτούμε την ανεργία, τη φτώχεια και την ερήμωση περιοχών όπως η Δυτική Μακεδονία.

Στις 17 Δεκεμβρίου 2025, εκδόθηκε το ΦΕΚ με τον Κρατικό Προϋπολογισμό του Οικονομικού έτους 2026 με τον νόμο 5262/17-12-2025, έργο του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη και του αρμόδιου Υφυπουργού Αθανάσιου Πετραλιά, που επικυρώθηκε από την Ολομέλεια της Ελληνικής Βουλής περί τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

https://www.facebook.com/photo?fbid=2834993566846760&set=a.507475152931958&locale=el_GR

Κι όμως στον κρατικό προϋπολογισμό του 2026 καταγράφονται έσοδα ύψους 1,765 τρισεκατομμυρίων ευρώ και εδώ προκύπτει ένα εύλογο ερώτημα:

Από πού προέρχονται αυτά τα 1,765 τρις ευρώ; Ποιος δάνεισε 1.654 τρις ευρώ;

Γιατί δεν γίνεται δημόσια συζήτηση γι' αυτό το ποσό; Γιατί κανείς δεν εξηγεί με απλά λόγια στους πολίτες τι ακριβώς είναι αυτά τα έσοδα, ποια είναι η προέλευσή τους και πού κατευθύνονται;

Πως γίνεται η παρολίγον πτωχευμένη Ελλάδα να εμφανίζει αυτά τα τεράστια έσοδα στο ταμείο της;; Αναρρωτήθηκε κανείς από που προέρχονται αυτά; Πώς, ενώ τα έσοδα του κράτους φαίνονται τόσο μεγάλα και μάλιστα τετραπλάσια του δημοσίου χρέους μας, οι διαχειριστές μας πολιτικοί ανακοινώνουν ότι δεν επαρκούν για ανάπτυξη, κοινωνική ευημερία και ουσιακή βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών; 

Πως εξηγείται αυτή η τεράστια αντίφαση των αριθμών με την πραγματική οικονομική κατάσταση της χώρας σήμερα;; 

Την ώρα που η Δυτική Μακεδονία χάνει θέσεις εργασίας, πληθυσμό και παραγωγική δραστηριότητα, οι πολίτες έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν. Όχι συνθήματα, όχι γενικόλογες υποσχέσεις, αλλά συγκεκριμένες απαντήσεις.

Η δημοκρατία απαιτεί διαφάνεια. Και η διαφάνεια ξεκινά από μια απλή ερώτηση:

Από πού προέρχονται τα 1,765 τρισεκατομμύρια ευρώ που εμφανίζονται στον κρατικό προϋπολογισμό και ποια είναι η ακριβής διαδρομή αυτών των χρηματοοικονομικών ροών; και γιατί κανείς δεν μιλά γι' αυτά ;

Ας βγουν επίσημα όλοι οι φορείς, ακόμα και οι πολιτικοί της Δυτικής Μακεδονίας και ας απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα του κρατικού προϋπολογισμού.

Γι' αυτό καλούνται να τοποθετηθούν δημόσια:

• Η κυβέρνηση. 

• Το Υπουργείο Οικονομικών (ΑΑΔΕ)

• Οι βουλευτές της Δυτικής Μακεδονίας. 

• Οι περιφερειακές και δημοτικές αρχές. 

• Οι οικονομικοί και θεσμικοί φορείς της περιοχής. 

Σε μια Δυτική Μακεδονία που βιώνει τις συνέπειες της απολιγνιτοποίησης, της ανεργίας, της πληθυσμιακής συρρίκνωσης και της οικονομικής αβεβαιότητας, η κοινωνία δικαιούται ξεκάθαρες και τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Οι πολίτες δεν ζητούν συνθήματα. Ζητούν ενημέρωση. Ζητούν διαφάνεια. Ζητούν να γνωρίζουν πώς λειτουργεί το κράτος και πώς διαχειρίζεται τα οικονομικά του μεγέθη.

Γιατί όταν μια κοινωνία βλέπει την οικονομική της βάση να αποδυναμώνεται, η σιωπή δεν είναι απάντηση. Οι αριθμοί υπάρχουν. Το ζητούμενο είναι να εξηγηθούν.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ..

Σχολιο.-  ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΣΑΚΆΛΙΑ ΛΟΑΤΚΙ ΤΟΥ ΒΑΑΛ ΠΡΟΔΌΤΕΣ ΨΗΦΟΦΌΡΟΙ... ΛΟΑΤΚΙ ΤΟΥ ΒΑΑΛ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ ΤΉΣ ΑΕ ΕΒΡΑΪΚΟΝΑΖΙΣΤΙΚΉΣ ΑΠΟΙΚΙΑΣ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΆΤΟ ΧΩΡΊΣ ΕΘΝΙΚΉ ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ ΑΜΕΤΆΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΈΝΑ ΌΛΑ... ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΞΥΠΝΉΣΕΙ ΣΕ 16 ΧΡΌΝΙΑ... ΤΏΡΑ ΘΑ ΞΥΠΝΉΣΟΥΝ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ  ΣΥΣΣΊΤΙΑ ΕΠΙΔΌΜΑΤΑ ΨΑΞΙΜΟ ΣΕ ΚΆΔΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΏΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΉ.... ΤΌΣΟ ΑΠΛΆ ΟΙ ΑΛΉΘΕΙΕΣ... ΕΔΏ ΤΆ ΑΦΕΝΤΙΚΆ ΤΏΝ ΣΚΛΆΒΩΝ ΖΩΩΩΩΑΑΑΑΡΡΡΡΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΓΕΛΆΝΕ ΣΕ ΌΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΉΤΗ ΓΗ....



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Μητσοτάκης πριν τις εκλογές έλεγε ότι ο λιγνίτης είναι η στρατηγική ενέργεια της χώρας. 

Μόλις βγήκε διέλυσε τα εργοστάσια παραγωγής Ενέργειας της χώρας. Δώρισε στον Κρατικοδίαιτο Μυτηλιναίο τον λιγνίτη της χώρας για να τον εξάγει αυτός στα Μπίτολα , όπου παράγει ρεύμα και κατόπιν το εισάγει στην Ελλάδα ως καθαρό . Γελάνε και τα πόμολα του Μαξίμου με το κόλπο γκρόσο!!!

Δεν είναι μόνο ψεύτες και απατεώνες, είναι επικίνδυνοι τυχάρπαστοι , με έναν αδίστακτο αρχιψεύτη Μητσοτάκη για αρχηγό τους που διαπράττει ποινικά αδικήματα στον μέγιστο βαθμό προς όφελος τον κεφαλαιοκρατών της χώρας , αφήνοντας την , στρατηγικά μετέωρη σε Κρίσεις και γυρίσματα της ιστορίας....

#antireport #Μητσοτακης #ΝΔ

Σχολιο.- Μούγκα στην στρούγκα. Όλοι οι ημέτεροι τρώνε μέχρι σκασμού. Οι μόνοι που δεν τρώνε είμαστε εμείς η πλέμπα. Τώρα πως γίνεται να τους ψηφίζουν, ίσως περιμένουν να τινάξουν την πετσέτα, μπας και πέσει κανένα ψίχουλο. Εκτός αν ισχύουν αυτά που λέγονται περί νοθείας της sigiulat logic.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Περί νομικού όρου ¨Γυναικοκτονία"

Από τον δικηγόρο Stelios Karamanolis

...Λογικά προβλήματα του όρου:

-Υπονοεί ότι ο δράστης σκοτώνει επειδή το θύμα είναι γυναίκα

Αυτό είναι σπάνιο στις πραγματικές δικογραφίες.

Στις περισσότερες περιπτώσεις κίνητρο είναι ζήλια, η κτητικότητα, η ενδοοικογενειακή βία, η ψυχική διαταραχή, η 

οικονομική σύγκρουση, η διαπροσωπική παθολογία

Όχι όμως “μισώ τις γυναίκες ως φύλο”.

Συνεπώς ο όρος προϋποθέτει κίνητρο συγκεκριμένου μίσουςπου συχνά δεν υπάρχει.

-Δημιουργεί εντύπωση ότι οι γυναίκες δολοφονούνται περισσότερο. Τα στατιστικά στην Ελλάδα δείχνουν ότι οι άνδρες δολοφονούνται πολύ συχνότερα

Οι μεν γυναίκες δολοφονούνται κυρίως σε πλαίσιο σχέσης/οικογένειας. Οι δε άνδρες δολοφονούνται κυρίως σε πεδίο εγκληματικότητας, συμπλοκές, ληστείες

Ο όρος “γυναικοκτονία” μεγεθύνει μια πλευρά και υποβαθμίζει την άλλη.

-Αποδυναμώνει την προστασία όλων των θυμάτων

Αν η κοινωνία εστιάζει μόνο σε “γυναικοκτονίες”, τότε οι άνδρες θύματα ενδοοικογενειακής βίας γίνονται αόρατοι, τα παιδιά θύματα επίσης αόρατα, οι ηλικιωμένοι επίσης αόρατοι. 

Η προστασία πρέπει να είναι καθολική, όχι επιλεκτική.

Αν αυτό σπάσει, ανοίγει η πόρτα για επικίνδυνες κατηγοριοποιήσεις. Να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι η ζωή των ανδρών αξίζει λιγότερο ή ότι οι δολοφονίες ανδρών είναι “λιγότερο σημαντικές”; Αυτό τελικά βλάπτει και τις γυναίκες και τους άνδρες.

-Επικίνδυνη παρενέργεια: αλλοίωση της δικαιοσύνης. Αν ο όρος μπει στον νόμο η ίδια πράξη θα τιμωρείται διαφορετικά ανάλογα με το φύλο του θύματος.

Αυτό παραβιάζει την αρχή της ισότητας των πολιτών, 

ανοίγει η πόρτα για νομικό διαχωρισμό φύλων.

Αυτό είναι επικίνδυνο για κάθε δημοκρατική κοινωνία.

Η ουσία: το πρόβλημα είναι η ενδοοικογενειακή βία — όχι το φύλο.

Αν θέλουμε πραγματική λύση χρειαζεται ενίσχυση των κοινωνικών υπηρεσιών, ουσιαστική προστασία θυμάτων, ολοκληρωμένη ψυχολογική υποστήριξη, ειδική εκπαίδευση αστυνομίας, δομές φιλοξενίας, πρόληψη παθολογικών σχέσεων και φυσικά γρήγορη δικαιοσύνη 

Αυτά λύνουν το πρόβλημα.

Όχι η αλλαγή μίας ορολογίας.

Η σωστή προσέγγιση είναι:

Ανθρωποκτονία στο πλαίσιο ( με κίνητρο αν θέλετε) "άσκησης ενδοοικογενειακής ή έμφυλης βίας"



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στην Θεσσαλονικη, απο τις 9000+ Γιατρούς, οι 3500 πιστεύουν ότι ο Κούλης είναι έξυπνος

Σχολιο.- Και ακόμη έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν???

Σχολιο.- Λίγους εβαλες. Οι 7.000 το πιστεύουν (είπαμε 72 ΤΑΚΑΤΟ στους γιατρούς)

Σχολιο.-  72 % απο όσους προσήλθαν στην εκλογική παράσταση . Σε απόλυτους αριθμούς πρέπει να είναι λιγότεροι απο 3500 οι ''ακραιφνείς'' Κουλικοί



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ!

Η Σαουδική Αραβία μόλις έριξε μια βόμβα: 

«Δεν μπορούμε πλέον να στεκόμαστε στο πλευρό του Τραμπ. Ας σώσει πρώτα τον εαυτό του, και μετά ας σώσει εμάς.» 

Σημαντική ανακοίνωση της Σαουδικής Αραβίας ..για πρώτη φορά σε πάνω από 80 χρόνια, οι Σαουδάραβες λένε ΟΧΙ στις Ηνωμένες Πολιτείες!

https://www.facebook.com/reel/1758557242229442?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η έκφραση σοκ και απογοήτευσης στο πρόσωπο του πρωθυπουργού του Πακιστάν, αφότου ενημερώθηκε από την ιρανική αντιπροσωπεία ότι αποχωρούν, μετά την απειλή που τους απηύθυνε ο Τραμπ.

https://www.facebook.com/reel/982125711251473?locale=el_GR



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΌ ΣΚΗΝΙΚΌ! 

Ο Αραγκί, ο Τζέι Ντι Βανς, ο Κούσνερ, ο Σαρίφ και ο Μουνίρ σε ένα καρέ 

Η κάμερα κάνει πανοραμική κίνηση για να αποτυπώσει το δράμα...

Ο Μουνίρ γελάει καθώς στέλνει τον Σαρίφ μπροστά... 

Ο Αραγκί λέει ότι φεύγουν... 

Ο Σαρίφ επιστρέφει και κάνει έντονες χειρονομίες... 

Ο Μουνίρ συμπεριφέρεται σαν να είδε πύραυλο και κοιτάζει γύρω του... 

Ο Βανς μπαίνει για να δει γιατί βγήκαν έξω... 

οι κάμερες συνεχίζουν να τραβούν.

Ιράν έγραψες! 

https://www.facebook.com/reel/1054149476966120?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η «Πτολεμαΐδα 5» είναι η μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής ενέργειας της ΔΕΗ, ισχύος 660 MW. Σχεδιάζεται η μετατροπή της σε μονάδα φυσικού αερίου, ενώ ταυτόχρονα εξακολουθεί να τροφοδοτεί με θερμική ενέργεια την τηλεθέρμανση της πόλης.

***

Κοιτάξτε πού φτάσαμε... 

Η Πτολεμαΐδα 5, μια ολοκαίνουργια μονάδα-στολίδι που κόστισε στον ελληνικό λαό πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ για να έχουμε φθηνή και δική μας ενέργεια, απαξιώνεται πριν καλά-καλά λειτουργήσει!

Αυτό που κάνουν δεν είναι «πράσινη μετάβαση», είναι ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Σβήνουν τον λιγνίτη και σχεδιάζουν να μετατρέψουν μια υπερσύγχρονη μονάδα σε φυσικό αέριο, μόνο και μόνο για να μας κρατάνε αλυσοδεμένους και εξαρτημένους από ξένα καύσιμα. 

Δεν θέλουν η Ελλάδα να έχει δική της αυτόνομη ενέργεια, θέλουν να είμαστε υπόδουλοι.

Μπράβο Κούλη, τα κατάφερες! Έκανες την πλήρη απολιγνιτοποίηση της χώρας πετώντας στα σκουπίδια τις ίδιες μας τις υποδομές και τα δισεκατομμύρια του κόσμου. Τώρα εναλλακτική λύση ΔΕΝ υπάρχει. Μας αφήσατε στο έλεος των κερδοσκόπων και των παρόχων να μας ρουφάνε το αίμα με τους λογαριασμούς.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται... Έφυγαν οι Γερμανοί από την Ελλάδα και άφησαν τους συνεργάτες τους πίσω για να αποτελειώσουν ό,τι έμεινε όρθιο, να αποτελειώσουν τον ελληνικό λαό. 

Οι Μητσοτάκηδες αφήνουν πίσω τους καμμένη γη.

Όλοι αυτοί που θέλουν το κακό της πατρίδας μου και καταστρέφουν τον εθνικό μας πλούτο πρέπει να δικαστούν για έσχατη προδοσία. 

Δεν θα ξεχάσουμε τι κάνετε στη χώρα!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



MAGA ή MIGA;

Μόνο 10 μέλη του Κογκρέσου απορρίπτουν τα χρήματα της AIPAC

Από τα 535 μέλη του Κογκρέσου, μόνο περίπου 10 αρνούνται χρήματα που συνδέονται με την AIPAC, το εβραϊκό λόμπι.

Αυτό σημαίνει ότι περίπου το 98% του Κογκρέσου παίρνει υποστήριξη από ένα από τα ισχυρότερα δίκτυα πίεσης στην Ουάσινγκτον.

Η AIPAC δεν ήταν πάντα τόσο ισχυρή.

Το 2022, άρχισε να ξοδεύει άμεσα σε εκλογές για πρώτη φορά.

Μόλις δύο χρόνια αργότερα, έγινε ένας από τους μεγαλύτερους ξοδεύοντες στην αμερικανική πολιτική.

Σύμφωνα με τα εκλογικά αρχεία, η AIPAC ξόδεψε χρήματα σε περισσότερο από το 80% των αγώνων του Κογκρέσου και δεσμεύτηκε περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του κύκλου του 2024

Η στρατηγική είναι απλή: "Υποστηρίξτε τους πολιτικούς που υποστηρίζουν το Ισραήλ. Καταστρέψτε πολιτικούς που δεν το κάνουν"

Η AIPAC ξόδεψε δεκάδες εκατομμύρια βοηθώντας να νικήσει τους επικριτές της αμερικανικής βοήθειας στο Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένων μελών της προοδευτικής ομάδας.

Το μήνυμα προς το Κογκρέσο ήταν σαφές: "Κάντε κριτική στο Ισραήλ και ένα βουνό χρημάτων μπορεί να εμφανιστεί εναντίον σας".

Γι' αυτό πολλοί Αμερικανοί κάνουν μία πολύ άβολη ερώτηση:

"Εάν σχεδόν κάθε μέλος του Κογκρέσου εξαρτάται από την υποστήριξη του ίδιου ισχυρού λόμπι...ποιους αντιπροσωπεύουν πραγματικά;

Τους ψηφοφόρους που τους εξέλεξαν;

Ή τους δωρητές που τους χρηματοδοτούν;"

Ο πιο σημαντικός αριθμός δεν είναι τα εκατομμύρια που ξοδεύονται.

Είναι ο αριθμός των πολιτικών πρόθυμων να πουν όχι. 

Μόνο 10 από 535 μέλη του Κογκρέσου...

Εάν το 98% του Κογκρέσου είναι συνδεδεμένο με το ίδιο δίκτυο εκπροσώπων ομάδων συμφερόντων, πόση επιρροή έχει αυτό το δίκτυο στην αμερικανική εξωτερική πολιτική;



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεν περνάει ούτε μία μέρα χωρίς ένα σκάνδαλο, χωρίς έναν υπόδικο. 

Η βελγική δικαιοσύνη εξέδωσε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου για την υπόθεση Qatargate.

Οι αρχές του Βελγίου εξετάζουν αν κάποιοι πόροι προέρχονται από το εγκληματικό δίκτυο

Οι βελγικές αρχές τον είχαν καλέσει για κατάθεση πριν από περίπου έναν χρόνο, αλλά εκείνος δεν εμφανίστηκε.

Η απάντηση του Δημήτρη Αβραμόπουλου. Αρνείται τα πάντα. Χαρακτηρίζει την εμπλοκή του απολύτως αβάσιμη.

* Δλδ οι βελγικές αρχές σε κάλεσαν γιατί επιθύμησαν να σε δουν Αβραμόπουλε;

Σχολιο.- Ο"ΒΡΩΜΟΠΟΥΛΟΣ"ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ??????

Σχολιο.- ήξερε ο μπαμπάς

Σχολιο.- Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.Με τά εμβόλια γρίπης που μας φόρτωσε και πλούτισε τί θα γίνει;;

Σχολιο.- καλά...αυτην κι ήταν η μπίζνα του αιώνα!!!!

Σχολιο.- Αβραμόπουλος, Ευαγγελάτος (ναι ο δημοσιογράφος) δεν ήταν στην επιτροπή για την παραγγελία των εμβολίων της γρίπης και έγινε το σκάνδαλο που έκαναν παραγγελία τριπλάσιο αριθμό από αυτό του πληθυσμού μας και χρέωσαν το δημόσιο;Ρε άντε ουστ...

Σχολιο.- Και για το σκάνδαλο με τα εμβόλια ???

Σχολιο.- Μεγάλο λαμόγιο!

Σχολιο.- Είναι πολλά χρόνια μπλεγμένος σε σκάνδαλα αυτό το κουμάσι γι'αυτό η ΝΔ τον έστειλε στην Ευρώπη με την βοήθεια του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Καταδικάστηκε η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου για τη διαρροή emails αποδήμων. Ποινή 20 μηνών με αναστολή. Ένοχα και άλλα τρία στελέχη της ΝΔ

Πολύ σκληρό! Υπομονή. Ένοχη θα είσαι μέχρι το Εφετείο, που θα "ξεχαστεί"

Το πρόστιμο πάντως που επιβλήθηκε στη ΝΔ ακυρώθηκε από το ΣτΕ 

Όλα άριστα!!! 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρετανία: Παραιτήθηκε επίσημα ο Στάρμερ. Θυμόμαστε τα αεροπλανοφόρα φορτωμένα με οπλισμό να φεύγουν από τις βάσεις και να πετούν χαμηλά πάνω από την Κύπρο προς το Ισραήλ, τα κατασκοπευτικά που πετούσαν από το Ακρωτήρι προς την Γάζα καθημερινά για να δώσουν πληροφορίες στο Ισραήλ.. Tον Στάρμερ να λέει στους στρατιώτες των βάσεων οτι δεν μπορούμε να μιλάμε για το τι ακριβώς κάνουμε εδώ.. 

Mέχρι χθές συλλάμβανε γιαγιάδες στους δρόμους για τρομοκρατία επειδή κρατούσαν απλά πλακάτ υπέρ του "Palestine Action".. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μέχρι πού μπορούν να φτάσουν; 

Τι άλλο μπορεί να σκεφτεί το άρρωστο μυαλό τους;

-Εβραιοσιωναζί έποικοι εισέβαλαν σε ένα χωριό της περιοχής Μασαφέρ Γιάτα (Δυτική Όχθη), σκότωσαν τα ζώα των αγροκτημάτων και στη συνέχεια τα πέταξαν στα πηγάδια πόσιμου νερού των παλαιστινιακών οικογενειών για να τα μολύνουν.

Καθαρή κακία...

Άλλωστε το έχω γράψει πολλές φορές...

Είναι οι εκπρόσωποι του κακού επί γης.

FUCK ISRAEL 

https://www.facebook.com/reel/1017817337725235?locale=el_GR

Σχολιο.- Η απόλυτη αποκτηνωση, αρρώστια, παράνοια.

Σχολιο.- Γ@μημενα σιωναζι ΤΕΡΑΤΑ.

Σχολιο.- Τερατα

Πρέπει να εξαφανισθούν από την γη

Σχολιο.- καρκίνωμα τους αποκάλεσε το Ιράν, μαζί με τις ΗΠΑ. Αν δεν αφαιρεθούν θα διαλύσουν την ανθρωπότητα



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Άδωνις Γεωργιάδης : «Είμαστε τίμιοι άνθρωποι που μπήκαμε στην πολιτική με αρχές και αξίες για να υπηρετήσουμε την πατρίδα»

Έριξες τους τόνους ή μου φαίνεται; Τακτική θύματος είναι η γραμμή Σπύρο; 

Μου θύμησες την ιερόδουλη που φώναζε πως είναι παρθένα και απορούσε γιατί δεν την πίστευαν!

Σχολιο.- Αυτός  είναι ο δήμιος της υγείας των πολιτών της χώρας μας!!!!

Σχολιο.- Από τότε που πήρε το κιπα' της Αριστείας

έχει ρίξει 10 σοβαντισματα και

5 τσιμεντοενεσεις στη μάπα

απέκτησε αρχοντικό σκεμπέ & 14 σπίτια

και όλα αυτά για την Πατρίδα του...

Σχολιο.- Για να υπηρετήσετε την πατρίδα μπήκατε στην πολιτική; Και την υπηρετείτε στο ακέραιο την πάρτη-δα σας φασιστομπουμπούκι μας



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι Ισραηλινοναζί Σιωνιστοναζί εξαγοράζουν τώρα Εύβοια, Ελλάδα... περίμενε τη σειρά σου



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Aν η ημέρα του πατέρα ήταν μια εικόνα θα ήταν αυτή του Γιάννη Μάγγου.

Δωρικός και διακριτικός και την ίδια ώρα επίμονος κι αλύγιστος.

Δίπλα σε κάθε διαδήλωση, σε κάθε δράση, σε συναυλίες, σε δικαστικούς αγώνες, σε πράξεις αλληλεγγύης. 

Τον καταλαβαίνεις σαν αίσθηση, μοιάζει σα φωνή από το ασυνείδητο, νιώθεις την παρουσία του σχεδόν χωρίς να την αντιλαμβάνεσαι με τις αισθήσεις, δε μιλάει ο ίδιος, μιλάει σπάνια, ίσα ίσα να θυμάσαι την φωνή του, ξεχωρίζει όμως το πλακάτ που κρατάει. 

Κάθε φορά κι ένα καινούργιο μήνυμα με τον ίδιο στόχο.

Ένας σύγχρονος τραγικός Οδυσσέας, καταπίνει χιλιάδες χιλιόμετρα, έχει κάνει όλη την χώρα πατρίδα του, για να βρίσκεται παντού, περιμένοντας να φτάσει σε μια Ιθάκη που δε θα έχει τον Τηλέμαχο, μια Ιθάκη που θα μοιάζει με την Νέκυια, που θα σκάψει με τα νύχια του το χώμα, να δώσει για λίγο ζωή στις ψυχές που έφυγαν, να βρει τον Βασίλειο, να του δείξει την οριστική δικαστική απόφαση και να τον πάρει αγκαλιά να του πει «Κι ας μη νικήσουμε ποτέ, θα πολεμάμε πάντα, έτσι όπως μου έλεγες». 

Αν δεν ήταν άνθρωπος θα ήταν στίχος του Ρίτσου, ήρωας του Μπρεχτ ή βασιλιάς σε κάποια αρχαία τραγωδία, η σπασμένη φωνή του Μπιθικώτση, ένας κίονας σε έναν ναό που βλέπει ντουγρού το Αιγαίο πέλαγος, τα μαύρα πανιά του Θησέα. 

Είναι ο πόνος του πατέρα, η αγέλαστος πέτρα, τα μάτια που δεν έκλαψαν και χώρεσαν μέσα τους όλα τα δάκρυα της γης, για όλους τους αδικοχαμένους, για όσους δεν πρόλαβαν να θρηνήσουν.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Λεηλασία γινόταν πάντα στους πολέμους του Ισράηλ, αλλά αυτή τη φορά μέσα στη γενική αδιαφορία», είναι ο τίτλος ρεπορτάζ στην Haaretz για τις εκτεταμένες λεηλασίες ιδιωτικής περιουσίας στον νότιο Λίβανο, με στόχους σπίτια και επιχειρήσεις κατοίκων που έχουν εκτοπιστεί λόγω του πολέμου.

«Είναι σε τρελή κλίμακα», είπε ένας στρατιώτης στην ισραηλινή εφημερίδα. «Όποιος παίρνει κάτι – τηλεοράσεις, τσιγάρα, εργαλεία, οτιδήποτε – το βάζει αμέσως στο όχημά του ή το αφήνει στην άκρη.,.Όλοι το βλέπουν και καταλαβαίνουν».

Το φαινόμενο αυτό δεν είναι νέο, γράφει η εφημερίδα. Ηδη από το 1948 στην πρώτη μεγάλη σύγκρουση, αξιωματικοί είχαν καταγγείλει στον υπουργό Αστυνομίας Bechor, τη λεηλασία στη Γιάφα από στρατιώτες, αστυνομικούς και πολίτες, υπογραμμίζοντας ότι οι ύποπτοι απελευθερώνονταν λόγω γνωριμιών με διοικητές.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπένι Σάμπτι, πρώην εκπρόσωπος του στρατού του ισραηλινοναζιστικού καθεστώτος:

«Ίσως οι Ηνωμένες Πολιτείες χρειάζονται ένα ακόμη Περλ Χάρμπορ ή μια ακόμη 11η Σεπτεμβρίου για να υπενθυμίσουν στον εαυτό τους ποιος είναι ο εχθρός και ποιος ο φίλος»

Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Ο όρος «τρομοκρατία» είναι ένα διαλογικό μέσο που χρησιμοποιείται από όσους έχουν την εξουσία...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"Ο Έντι Ράμα δεν είναι πια ο πρωθυπουργός των Αλβανών" 

Τον "σκίζουν" μπροστά στη μούρη του, μέσα στη Βουλή κι ο Ράμα...παγωτό.

Σχολιο.- Ακολουθεί πολιτική Μητσοτάκη, αποφασίζομεν και διατάσσομεν, το νησί της Αλβανίας είναι πλέον παρελθόν καθώς και οι παραλίες όπως μου το ανέφερε εχθές Αλβανός, κάτοικος Ελλάδας.

Σχολιο.- μόνο που οι Αλβανοί δεν είναι Έλληνες και να μην γίνουν ποτέ!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτός ο άνθρωπος που χειροκροτεί δακρυσμένος, κατόρθωσε το ακατόρθωτο! Είναι ο συνδικαλιστής Τιάγκο Ολιβέιρα, μηχανικός και γενικός γραμματέας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών στην Πορτογαλία. 

Ο Τιάγκο Ολιβέιρα ηγήθηκε δύο γενικών απεργιών και μαζικών κινητοποιήσεων από τα εργατικά συνδικάτα και μετά από 11 μήνες αδιάκοπης πάλης όλοι μαζί κατάφεραν να ανατρέψουν τη νεοφιλελεύθερη εργασιακή μεταρρύθμιση της δεξιάς κυβέρνησης.

Η καταψήφιση του πακέτου στη Βουλή των μεταρρυθμίσεων του κώδικα εργατικού δικαίου υπέρ της εργοδοσίας που προωθούσε εδώ και ένα χρόνο η κυβέρνηση, συνιστά σημαντική πολιτική ήττα για τον Πρωθυπουργό Λουίς Μοντενέγκρο, ο οποίος ηγείται μιας ευάλωτης δεξιάς κυβέρνησης μειοψηφίας. 

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε πως στην Ελλάδα, στην μοναδική χώρα του πλανήτη που ψηφίστηκε το 13ωρο, οι συνδικαλιστές έχουν αποκοιμηθεί.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μητροπολίτης Κερκύρας : Να εξετάσουμε την πλήρη παραίτηση μας από το μισθολόγιο του κράτους

Σχολιο.- Πάντα υπάρχουν φωνές αντίστασης όπως ο Κυθήρων. Ασυμβίβαστος..και για τον Ν Σμύρνης εχω ακούσει πολυ θετικά. Καλύπτει ΟΛΟΥΣ τους εμπερίστατους ενορίτες του ....Το θεμα ειναι οι υπόλοιποι...Παντα μια μειοψηφία ξεχωρίζει.

Σχολιο.- Είναι κι άλλοι. Προηγήθηκε ο Κυθήρων Σεραφείμ. Θ' ακολουθήσουν κι άλλοι στην πορεία.

Σχολιο.- Χώρια που, αν κινηθεί τέτοιο θέμα θα τους πιάσει κρύος ιδρώτας στο "κράτος" -είναι, βλέπεις, μεγάλη η παραχωρηθείσα περιουσία της οποίας το καθεστώς θα πρέπει να επανεξεταστεί .

Θυμάσαι τον καημένο τον Τρίτση να συζητά με Χριστόδουλο και Άνθιμο εκατέρωθεν; 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Τσίπρας λέει πρέπει να αγωνιστούμε για Δημοκρατικό Καπιταλισμο.

Δημοκρατικός καπιταλισμός;

Τι είναι τούτο; 

Το καθεστώς της πλουτοκρατίας και της κλεπτοκρατίας, δηλαδή το σύστημα Μητσοτάκη, το οποίο λεηλατεί τη χώρα;

Υπόκλιση στην ιδεολογία του ταξικού και πολιτικού αντιπάλου δλδ

Σχολιο.- ‘’Δημοκρατικός Καπιταλισμός ‘’

Τι άλλο θα ακούσουμε από όλους αυτούς τους τσαρλατάνους.

Τουλάχιστον αυτή τη φορά είναι ξεκάθαρος από την αρχή τους ποιους αντιπροσωπεύει.

Έτσι για να βγουν αύριο μεθαύριο οι ΤσιπροΚεντροαριστεροι να μιλάνε .

Σχολιο.- αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δείχνει τα χαρτιά του.

Δεν την ξαναπατάμε.

Σχολιο.- Με τους επιχειρηματίες και μιντιάρχες.

Σχολιο.- τον παίζουν νύχτα μέρα τα κανάλια και  τον προωθούν οι εφημερίδες ακόμα και οι δεξιές. Τυχαίο;

Σχολιο.- Ρε αη χασου Τζίφρα.

Σχολιο.- Ακόμη κ το ύφος του είναι ψεύτικο..

Σχολιο.- Να κάνουμε δημοψήφισμα ΑΛΕΞ!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κυριακή βράδυ, χθες το βράδυ....

"Το Ισραήλ συνεχίζει να τρομοκρατεί τις οικογένειες μας στη Γάζα. Μόλις τώρα, περισσότεροι πυροβολισμοί από ισραηλινά τανκς και περισσότερες φωτοβολίδες φωτίζουν τον ουρανό. Η τοπική ώρα είναι 12:50 π.μ.

Ναι, μετά τα μεσάνυχτα.

Πώς θα αισθανόσασταν αν ήσασταν εσείς, ο σύζυγός σας και τα παιδιά σας που ζούσατε σε μια σκηνή στο δρόμο, ακούγοντας βόμβες και σφαίρες μέρα νύχτα; Βλέποντας τον ουρανό να ανάβει με φωτοβολίδες κάθε λίγες ώρες, μερικές φορές κάθε λίγα λεπτά;

Κάθε μέρα, κάθε λεπτό, κάθε φορά που περπατάτε με τα παιδιά σας στο σχολείο, στο πάρκο ή πίσω στο σπίτι, κοιτάξτε τα στα μάτια και ρωτήστε τον εαυτό σας αυτές τις ερωτήσεις.

Πώς θα ένιωθες αν ζούσες λεπτό προς λεπτό, περιμένοντας να πέσει μια βόμβα και να κάψει εσένα και την οικογένειά σου ζωντανούς ή να σας κάνει κομμάτια;

Ναι. Αυτή είναι η πραγματικότητα των οικογενειών μας για περισσότερο από χίλιες ημέρες"



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Οι Αλβανοί πέταξαν τα φράγματα στην παραλία Κακόμε στη νότια Αλβανία, δηλώνοντας ότι οι παραλίες της χώρας ανήκουν στον λαό, όχι στους ολιγάρχες

-Καθώς η αντίθεση στο αμφιλεγόμενο έργο θερέτρου Κούσνερ-Τραμπ εντείνεται, η δημόσια οργή εξαπλώνεται για την ιδιωτικοποίηση δημόσιας γης και προστατευόμενων παράκτιων περιοχών

-Η Αλβανία ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ!!

-RESPECT!!!!!! 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Προσβολή στη μνήμη του Ευάγγελου Ζάππα. 

Στη διαθήκη του, ο Ζάππας άφησε το Μέγαρο στο Δημόσιο, προκειμένου να ανήκει στη χώρα και σε όλους τους πολίτες. Για τον λόγο αυτό, το Ζάππειο θεωρείται «δημόσιο αγαθό» και «άυλη πολιτιστική κληρονομιά»

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης μάλλον μπέρδεψε τη βαριά κληρονομιά που συνοδεύει τη χώρα με τους server… Με ένα γρήγορο format και μερικά fast track «delete» επιχείρησε να διαγράψει την ιστορική μνήμη καθιστώντας το Ζάππειο Μέγαρο όμηρο και υποχείριο επιλογών ιδιωτικών συμφερόντων.

Το δικό του διορισμένο ΔΣ ενέκρινε τη διοργάνωση και αποφάσισε να στήσει ένα αυθαίρετο, υπαίθριο αμφιθέατρο με σιδερένιες κερκίδες (1000 θέσεων).

Μετά την τεράστια κατακραυγή...

Σήμερα ξηλώνεται άρον άρον λίγες ώρες πριν από τα επίσημα εγκαίνιά της.

https://www.facebook.com/reel/1019540673958796?locale=el_GR

Σχολιο.- Τα ίδια που έκαναν έξω από το Καλλιμάρμαρο και μετά έτρεχαν να το γκρεμίσουν



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1. Κοιτάζω την αφίσα που λέει πως η πορνεία είναι απλά μία ακόμα δουλειά. 

2. Αναλογίζομαι τι δουλειά κάνει η πολιτική ηγεσία τού κινήματος αυτού. 

3. Σκέφτομαι μια νεαρή κοπέλα, τρανς ή μη, η οποία αδυνατεί να βιοποριστεί και αναγκάζεται να καταφύγει στην πορνεία. Και να μπει στη δούλεψη τής προαναφερθείσας πολιτικής ηγεσίας.

Ε - και στο κεφάλι μου παίζει σε φουλ ένταση το ποίημα τού Μπρεχτ για το αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι.

Καθάρματα.

Σχολιο.- Πολύ απλά, ακούνε πορνεία και το μυαλό τους πάει στην πορνοβιομηχανία που δεν έχει καμιά σχέση με την πιάτσα, τις μαφίες και τους καθημερινούς κινδύνους. Κλασσικοί δυτικούληδες

Σχολιο.- η πορνοβιομηχανία περα του trafficking έχει και μεγάλα ποσσοστά αυτοκτονιών

Σχολιο.- Το ξέρω. Το δεύτερο κυρίως λόγω κοινωνικού στίγματος. Και παλι όμως δεν συγκρίνεται επ ουδενί με την πιάτσα.

Σχολιο.- το στίγμα είναι το λιγότερο νομίζω , είναι κακοποίηση μιας μορφής βιασμός όλο αυτό , με ανταλλάγματα έστω . Πιστεύω είναι όλες του γιατρού

Σχολιο.- Στο πάνελ βλέπω μια δικηγόρο -διδακτόρισσα, μια ψυχολόγο και έναν ακαδημαϊκό. Φαντάζομαι στις κόρες ή και τους γιους τους, γιατί όχι, θα έχουν παρουσιάσει τη..σεξεργασία ως μια από τις επαγγελματικές τους επιλογές

Σχολιο.- Η πολιτική ηγεσία τού κινήματος αυτού και λοιπών "μαγαζιών" το έχει ρίξει στην πολιτική πορνεία τα τελευταία χρονάκια. Φυσιολογικό είναι να αναζητεί και την ηθική και ιδεολογική της αποκατάσταση. "Σεξεργάτριες είμαστε κι εμείς" σου λέει, "όχι τίποτα πολιτικές πόρνες του συστήματος! Μην πάει εκεί το μυαλό σας..."

Σχολιο.- Το είναι καθορίζει την συνείδηση. Αν όλη τους την ζωή εκπορνεύονται , στο τέλος θα ενστερνιστούν και ιδεολογικά την πορνεία. Αλλιώς δεν θα αντέξουν ψυχικά. Θα καταρρεύσουν. (Όπως οι πόρνες πού κάνουν χρήση ναρκωτικών για να αντέξουν. Δούλευα ντελιβερυ και πήγαινα στα σπίτια τους. Σε αφασία βρίσκονταν. Αν ήθελες τις εκλεβες στα ρέστα άνετα.) Όπως το σύστημα λέει ότι η εργατική τάξη παινεύει την εργασία ( "Η δουλειά κάνει τους άντρες" Υποθέτω το έχεις ακούσει το άσμα). Πως εκπορνεύονται;;; Στο λύκειο γαμηθηκαν με το θείο για χαρτζιλίκι. Στη σχολή με τον καθηγητή για να πάρουν πτυχίο. Μετά με τον πασοκο της γειτονιάς για να τις βάλει στο δημόσιο. Μετά με τον προϊστάμενο για να πάρουν προαγωγή ή μια μετάθεση. Δεν μιλάω για τις εκδιδόμενες. Για τους φιλελεύθερους μιλάω γενικά. Αυτοί θέλουν νομιμοποίηση στην συνείδηση του κόσμου το ότι η πορνεία είναι μια δουλειά κι αυτη. Επειδή στην δικιά τους την συνείδηση το νόμιμο είναι και ηθικό. Μέσω της νομιμοποίησης θέλουν να ησυχάσουν την συνείδηση τους. Ότι τους έχει μείνει τέλος πάντων απο συνείδηση. Το είναι καθορίζει την συνείδηση. Όπως παλιά που η ζωή ήταν άγρια και σφάζονταν, χρειάζονταν έναν θεό της σφαγής. Τον Γιαχβέ. Τώρα χρειάζονται άλλου είδους νομιμοποίηση. Δεν μπορείς να το παίζεις ιέρεια της Αφροδίτης. Το παίζεις εργάτρια.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κούβα / «Εμπάργκο» και στον τουρισμό από τις ΗΠΑ – Πτώση 58,4% στους επισκέπτες

Ο αριθμός των επισκεπτών που ταξιδεύουν στην Κούβα έχει καταγράψει κατακόρυφη πτώση από τις αρχές του έτους, καθώς οι αμερικανικές κυρώσεις επηρεάζουν σημαντικά τον τουρισμό της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Κούβας (Onei).

Συγκεκριμένα, λιγότεροι από 360.000 ξένοι επισκέπτες βρέθηκαν στο νησί κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2026, αριθμός μειωμένος κατά 58,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με ανάλυση του BBC.

Η κυβέρνηση Τραμπ έχει θέσει στο στόχαστρο τον τουριστικό τομέα, ο οποίος αποτελεί βασική πηγή εσόδων για την οικονομικά πιεσμένη κουβανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο της στρατηγικής πίεσης που ασκεί προς την ηγεσία της χώρας.

Αεροπορικές εταιρείες διακόπτουν πτήσεις

Ως αποτέλεσμα, αρκετές ξένες αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχειακοί όμιλοι έχουν διακόψει τη δραστηριότητά τους στην Κούβα, συμβάλλοντας περαιτέρω στη μείωση των αφίξεων.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Air Canada ανακοίνωσε ότι αναστέλλει επ’ αόριστον τις πτήσεις της προς την Κούβα, επικαλούμενη τη συνεχιζόμενη πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα. Η εταιρεία είχε ήδη διακόψει τα δρομολόγια τον Φεβρουάριο, εξαιτίας της έλλειψης αεροπορικών καυσίμων στο νησί της Καραϊβικής.

Η εξέλιξη αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική, καθώς τα στοιχεία της Onei δείχνουν ότι οι Καναδοί αποτελούσαν μακράν τη μεγαλύτερη ομάδα ξένων τουριστών που επισκέφθηκαν την Κούβα φέτος.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τραμπ: «Πιθανή» μια στρατιωτική επιχείρηση τύπου Βενεζουέλας στην Κούβα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι είναι «πιθανό» να δούμε μια αμερικανική επιχείρηση στο νησί

20/6/2026    -    18.00

Ανοιχτό άφησε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, το ενδεχόμενο μια αμερικανικής επιχείρησης στην Κούβα, σαν αυτή που είχε πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο στη Βενεζουέλα και οδήγησε στη σύλληψη του Νικολάς Μαδούρο.

Ειδικότερα, μιλώντας στην εκπομπή «The Axios Show», όταν ο Αμερικανός πρόεδρος ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο αν μια επιχείρηση στην Κούβα θα μπορούσε να θυμίζει την αποστολή στη Βενεζουέλα, απάντησε «Πιθανώς. Είναι πιθανό».

Παράλληλα, ο Τραμπ προχώρησε και στην σύγκριση των περιπτώσεων της Κούβας και της Βενεζουέλας σε σχέση με τη σύγκρουση στο Ιράν, αναγνωρίζοντας ότι η επιχείρηση εκεί είναι πιο σύνθετη, τόσο λόγω απόστασης όσο και λόγω στρατιωτικής ισχύος της Τεχεράνης.

«Αυτά τα μέρη είναι κοντά. Αν κοιτάξετε το Ιράν, είναι πολύ μακρύ ταξίδι. Έχω πετάξει προς εκείνη την περιοχή μερικές φορές, άσχετα με αυτό, αλλά πετάς 18 ώρες, πετάς για πολύ μεγάλο διάστημα. Η Βενεζουέλα είναι σχετικά κοντά και η Κούβα είναι δίπλα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Τραμπ.

Ο Αμερικανός πρόεδρος στάθηκε και στη διαφορά των δύο χωρών από πλευράς πόρων. «Η Βενεζουέλα έχει πετρέλαιο. Η Κούβα δεν έχει. Η Κούβα έχει ωραία ακίνητη περιουσία και ωραία ακτογραμμή», σημείωσε.

Η κίνηση του Τραμπ αποτελεί μέρος της συνολικής του προσπάθειας να επιβάλει την αμερικανική στρατιωτική κυριαρχία στο δυτικό ημισφαίριο. Κατά τη δεύτερη θητεία του, ο Αμερικανός πρόεδρος υιοθετεί μια σαφώς πιο επιθετική ρητορική, που βασίζεται στην επίδειξη ισχύος και σε επεκτατικά σχέδια.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-ΓΚΑΜΠΑΡΝΤ: «ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ» – ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΦΑΟΥΤΣΙ ΣΤΗ ΓΟΥΧΑΝ

-Η Διευθύντρια Εθνικών Πληροφοριών αποκαλύπτει emails, σημειώσεις και καταθέσεις μαρτύρων – Ο Φάουτσι φέρεται να χρηματοδότησε έρευνες, να χειραγώγησε τις υπηρεσίες πληροφοριών και να είπε ψέματα στο Κογκρέσο

-Την τελευταία ημέρα της θητείας της ως Διευθύντρια Εθνικών Πληροφοριών (DNI), η Τούλσι Γκάμπαρντ αποχαρακτήρισε μια σειρά έγγραφα, που ρίχνουν νέο φως στον ρόλο του Δρ. Άντονι Φάουτσι στην έρευνα για την προέλευση του COVID-19.

-Τα έγγραφα, που δημοσιεύθηκαν στις 18 Ιουνίου 2026 μέσω του Γραφείου της DNI, περιλαμβάνουν:

-Emails και σημειώσεις που δείχνουν ότι ο Φάουτσι, ως επικεφαλής του NIAID, χρηματοδότησε έρευνες ενίσχυσης λειτουργιών (gain-of-function) στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν, μέσω επιχορηγήσεων ύψους $600.000 στην EcoHealth Alliance.

-Επαφές με την CIA και επιρροή στις εκτιμήσεις των υπηρεσιών πληροφοριών για την προέλευση του ιού.

-Μια αξιολόγηση του 2020 που προειδοποιούσε για τους κινδύνους ενός ιού που είχε τροποποιηθεί σε εργαστήριο.

-Καταθέσεις μαρτύρων (whistleblowers) που καταγγέλλουν ότι ο Φάουτσι και πολιτικοποιημένα στελέχη των υπηρεσιών πληροφοριών χειραγώγησαν τις εκτιμήσεις για να αποκρύψουν την εργαστηριακή προέλευση του ιού.

-«Η αλήθεια που έκρυβαν»

Η Γκάμπαρντ δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Οι τακτικές που χρησιμοποιήθηκαν για να κρυφτεί η αλήθεια προέρχονται κατευθείαν από το εγχειρίδιο του βαθέος κράτους: πολιτικοποιημένοι, αυτοεξυπηρετούμενοι ηγέτες όπως ο Δρ. Φάουτσι συγκάλυψαν την κατάχρηση εξουσίας τους, χειραγώγησαν τις υπηρεσίες πληροφοριών, είπαν ψέματα στο Κογκρέσο και υπονόμευσαν έναν εκλεγμένο Πρόεδρο περιορίζοντας την πρόσβασή του σε κρίσιμες πληροφορίες.»

-Τι αποκαλύπτουν τα έγγραφα

-Ο Φάουτσι χρηματοδότησε έρευνες στη Γουχάν – Οι επιχορηγήσεις μέσω της EcoHealth Alliance αφορούσαν μελέτες σε ιούς που θα μπορούσαν να μεταδοθούν στον άνθρωπο.

-Ο Φάουτσι είπε ψέματα στο Κογκρέσο – Στην κατάθεσή του το 2024 αρνήθηκε ότι γνώριζε ή συμμετείχε σε συζητήσεις με υπηρεσίες πληροφοριών για την έρευνα, κάτι που τα νέα έγγραφα διαψεύδουν.

-Υπήρξε συντονισμένη προσπάθεια απόκρυψης – Οι υπηρεσίες πληροφοριών, καθοδηγούμενες από τον Φάουτσι, δημιούργησαν έναν φαύλο κύκλο: οι επιστήμονές του παρείχαν δεδομένα, τα δεδομένα διαμόρφωναν τις εκτιμήσεις, και οι εκτιμήσεις παρουσιάζονταν ως «επιστημονική συναίνεση» για να απορρίψουν τη θεωρία της εργαστηριακής διαρροής.

-Υπήρξαν αντίποινα σε όσους έλεγαν την αλήθεια – Μάρτυρες καταγγέλλουν ότι αναλυτές που υποστήριξαν την εργαστηριακή προέλευση αντιμετώπισαν απειλές, περιθωριοποιήθηκαν και υπέστησαν επαγγελματικές συνέπειες.

-Η υποκρισία της Δύσης

Για χρόνια, η Δύση απέρριπτε τις ρωσικές και κινεζικές ανησυχίες για τα εργαστήρια της Γουχάν, χαρακτηρίζοντάς τες «προπαγάνδα».

Τώρα, η ίδια η Γκάμπαρντ αποχαρακτηρίζει έγγραφα που επιβεβαιώνουν ότι ο Φάουτσι, ο «ήρωας» της πανδημίας, ήταν ο αρχιτέκτονας μιας συστηματικής συγκάλυψης.

-Η Ρωσία είχε δίκιο. Η Κίνα είχε δίκιο.

-Η Αμερική, μέσω του Φάουτσι, έκρυβε την αλήθεια.

-Το ερώτημα είναι απλό

Πόσοι ακόμα μάρτυρες πρέπει να μιλήσουν;

Πόσα ακόμα έγγραφα πρέπει να αποχαρακτηριστούν;

Πόσα ακόμα ψέματα του Φάουτσι πρέπει να αποκαλυφθούν για να αναγνωρίσει η Δύση την αλήθεια 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



- Πώς πέθανε ο τελευταίος Πόντιος Νεοδημοκράτης;

- Αυτοκτόνησε όταν έμαθε πως όλοι οι υπόλοιποι τα τσεπωναν.

Σχολιο.- Στην ΝΔ από τις επόμενες εκλογές όταν πρόκειται να κατέβουν υποψήφιοι θα τους ζητάνε ποινικό μητρώο. Όποιοι τυχόν έχουν λευκό (ίσαμε 3-4 συνολικά πανελλαδικά) θα διαγραφούν διότι προσβάλουν το ύφος και το ήθος της παράταξης



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βλέπω τη ΝΔ στις προσεχείς εκλογές να κατεβαίνει μόνο στην εκλογική περιφέρεια Κορυδαλλού.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στραβελάκης: Κύριε Φαραντούρη, ανησυχείτε στο ΠΑΣΟΚ ότι θα φτάσετε στις εκλογές μιλώντας μόνο για τον Δούκα αντί για τα προβλήματα της χώρας;

Φαραντούρης: Ας μιλήσουμε για την μείωση της τιμής στα βρεφικά είδη. Είναι κάποιος εδώ που διαφωνεί;

Στραβελάκης: Για τον Δούκα θα μου πείτε;

Φαραντούρης: Θα σας πω και για αυτό.

Στραβελάκης: Όχι πείτε μου για τον Δούκα.

Τώρα, στο OPEN

#Η_δημοσιογραφία_στα_καλύτερά_της



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στην Κολομβία την τετραετία που μόλις έληξε ήταν πρόεδρος ο αριστερός Γκουστάβο Πέδρο, ο οποίος κατά όσα μπόρεσα να καταλάβω υπήρξε καλός και σοβαρός.

Αυτός όμως δεν μπορούσε να ξαναείναι υποψήφιος σύμφωνα με το σύνταγμά τους κι έτσι τώρα έγιναν προεδρικές εκλογές με βασικούς αντιπάλους έναν άλλον αριστερό υποστηριζόμενο από τον Πέδρο κι έναν τραμπικοδεξιό ανθρωποφάγο υποστηριζόμενο από τις ΗΠΑ, το μεγάλο κεφάλαιο της χώρας, το Ισραήλ κλπ.

ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ.

Και το ξαναγράφω διότι ο δεύτερος γύρος έληξε σχεδόν ισόπαλος αλλά με οριακή νίκη του δεξιού (τέτοιο είναι παγκοσμίως και πάντα θα είναι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων... την πάρτη τους μόνο κοιτάνε και πώς θα υποφέρει ο γείτονάς τους αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα...) όμως ο Πέδρο και ο αριστερός υποψήφιος έχουν βγει στα κάγκελα φωνάζοντας για εκλογική νοθεία με ισραηλινή παρέμβαση στο λογισμικό της καταμέτρησης!

Ανάλογη νοθεία προσπαθούν να κάνουν και στο Περού όπου κέρδιζε ο υποψήφιος της Αριστεράς και "ξαφνικά" το αποτέλεσμα ανατράπηκε και βρέθηκε να προηγείται η αγριοδεξιά υποψήφια κόρη του απαίσιου πρώην προέδρου Φουτζιμόρι με 50,11% - κι εκεί έχουν βγει οι αριστεροί στα κάγκελα. 

Εδώ στημπολιτιζμένη Ευρώπη πρόσφατα είναι τα παραδείγματα των εκλογών της Ρουμανίας και της Μολδαβίας όπου επιβλήθηκαν οι φιλοΕΕ υποψήφιοι ετσιθελικά.

ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΕΔΩ ΕΚΛΟΓΕΣ...

Νομίζετε ότι θα κωλώσουν η συμμορία του κωλόσογου και το Ισραήλ να κάνουν τα ίδια και χειρότερα;

Σχολιο.- Εδώ πωλείται η χώρα στον εκλεκτό λαό με εμάς για υπηρέτες του (ΑΝ είμαστε καλά παιδιά και δεν μιλάμε για Παλαιστίνες κλπ) και δεν βγάζει κανείς άχνα. Για την νοθεία που θα ΞΑΝΑκάνουν τα νεότερα αφεντικά μας θα αγχωθούν?

Σχολιο.- Εδώ υπάρχουν τα πρωτεία πολλά πολλά χρόνια τώρα με την singular,δεν πιστεύω να ξεχνάς πως κοιμήθηκες με Γιωργάκη μελλοντικό πρωθυπουργό και ξύπνησες με Σαμαροβενιζέλο....ή μήπως πιστεύει κάποιος ότι το 41% της κουλής είναι πραγματικό, τα λέμε τόσα χρόνια κάποιοι αλλά είμαστε συνωμοσιολογοι και ψεκασμενοι....

Σχολιο.- Και στην Αρμενία το ίδιο έγινε μέτρησαν τους ψήφους δεύτερη φορά και όπως βγήκε πάλι αυτοδύναμη κυβέρνηση που μπορεί να ελέγξει και να αλλάξει κάθε είδους συνταγματικό δίκαιο



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Πιονγιάνγκ απορρίπτει τα αιτήματα αφοπλισμού της G7, επικαλούμενη «μη αναστρέψιμο» πυρηνικό καθεστώς.

Η Βόρεια Κορέα απέρριψε έντονα την πρόσφατη έκκληση της Ομάδας των Επτά (G7) προς το καθεστώς να διαλύσει το πυρηνικό του οπλοστάσιο. Σε μια απάντηση υψηλού επιπέδου, η Κιμ Γιο Γιονγκ - η ισχυρή αδελφή του Κιμ Γιονγκ Ουν καταδίκασε την κοινή διακήρυξη της συνόδου κορυφής, χαρακτηρίζοντας τα αιτήματα της Δύσης ως ξεπερασμένη και μη ρεαλιστική παραβίαση της εθνικής κυριαρχίας.

Οι διπλωματικές τριβές εντάθηκαν μετά τη σύνοδο κορυφής της G7 στη Γαλλία, όπου τα κράτη μέλη εξέφρασαν συλλογικά τη βαθιά τους ανησυχία για τις συνεχείς βαλλιστικές και πυρηνικές εξελίξεις της Πιονγιάνγκ, επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή τους για πλήρη αποπυρηνικοποίηση σύμφωνα με τα ψηφίσματα Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Αντικρούοντας κατηγορηματικά μέσω του κρατικού Κεντρικού Πρακτορείου Ειδήσεων της Κορέας (KCNA), η Κιμ Γιο Γιονγκ δήλωσε ότι το καθεστώς της Βόρειας Κορέας ως πυρηνικά οπλισμένης δύναμης είναι μια απόλυτη και μόνιμη πραγματικότητα που δεν θα τεθεί σε κίνδυνο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Τόνισε ότι το στρατηγικό οπλοστάσιο χρησιμεύει ως ουσιαστική συνταγματική δικλείδα ασφαλείας για την υπεράσπιση της χώρας από εχθρικές εξωτερικές απειλές. Προειδοποιώντας ότι η παγκόσμια πίεση θα οδηγήσει μόνο σε καταστροφικά αποτελέσματα, η δήλωση σηματοδοτεί έντονα ότι ο αφοπλισμός είναι ένα εντελώς κλειστό κεφάλαιο για την κυβέρνηση. 

Σχολιο.- Οι Βορειοκορεάτες δεν είναι βλάκες, βλέπουν τι γίνεται στο Ιράν.

Σχολιο.- Πάτε ρε να τους αφοπλίσετε να δω κατι. Ή μάλλον, πατε να αφοπλίσετε το Ιραν, να ξαναδω κατι.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Σκηνές χάους εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Κυριακής και τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της Fête de la Musique, της ετήσιας γιορτής μουσικής που προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες. 

-Οι αρχές προχώρησαν σε περισσότερες από 240 συλλήψεις σε όλη τη χώρα, ενώ καταγράφηκαν περιστατικά μαχαιρωμάτων, καταγγελίες βιασμών, σεξουαλικών επιθέσεων, ληστειών και επιθέσεων με σύριγγες, παρά την ισχυρή αστυνομική παρουσία.

https://www.facebook.com/reel/1009622701896836?locale=el_GR



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βούλγαροι εθνικιστές τοποθέτησαν μαρμάρινη αναθηματική πλάκα για τον Βούλγαρο κομιτατζή στο ερειπωμένο καμπαναριό του παλιού χωριού Μπάνιτσα, σημερινές Καρυές, ανατολικά της Ορεινής Σερρών χωρίς άδεια των ελληνικών αρχών, αναζωπυρώνοντας ένα ευαίσθητο ζήτημα με ιστορικές, πολιτικές και εθνικές προεκτάσεις.

***

Τοποθέτησαν μαρμάρινη αναθηματική πλάκα για τον Βούλγαρο κομιτατζή στο ερειπωμένο καμπαναριό του παλιού χωριού Μπάνιτσα, σημερινές Καρυές, ανατολικά της Ορεινής Σερρών

Μαρμάρινη αναθηματική πλάκα στη μνήμη του κομιτατζή Γκότσε Ντέλτσεφ (1872-1903) τοποθέτησαν αυθαίρετα και προκλητικά Βούλγαροι εθνικιστές στο μισοερειπωμένο κωδωνοστάσιο του εγκαταλελειμμένου χωριού Καρυές, με παλαιότερη ονομασία Μπάνιτσα, ανατολικά της Ορεινής Σερρών.

Η πλάκα, στην οποία απεικονίζεται η μορφή του, αναγράφει: «Γκότσε Ντέλτσεφ. Σε αυτό το μέρος στις 4 Μαΐου 1903 έπεσε (1872–1903)». Κάτω από τη φωτογραφία του Βούλγαρου επαναστάτη σημειώνεται: «Βούλγαρος επαναστάτης και βοεβόδας, απόφοιτος της Στρατιωτικής Σχολής της Σόφιας. Έζησε και αγωνίστηκε για την ελευθερία των Βουλγάρων στη Μακεδονία και την Αδριανούπολη. Αιώνια η μνήμη του!».

Η ύπαρξη της πλάκας στο μισοερειπωμένο καμπαναριό προκαλεί ερωτήματα, καθώς μέχρι πρόσφατα παρέμενε άγνωστο ποιοι ακριβώς και πότε την τοποθέτησαν. Αναφορές στο θέμα κάνουν τις τελευταίες ημέρες ενημερωτικά μέσα στη Σόφια και τα Σκόπια, δημοσιεύοντας μάλιστα φωτογραφίες που εικονίζουν δύο άνδρες να τοποθετούν την πλάκα στο καμπαναριό.

Βρεθήκαμε στο εγκαταλελειμμένο χωριό και επιβεβαίωσε επιτόπου τα όσα μετέδωσαν τις προηγούμενες ημέρες μέσα ενημέρωσης σε Σόφια και Σκόπια.

Το χωριό Καρυές κατέχει ξεχωριστή θέση στη βουλγαρική ιστοριογραφία, καθώς εκεί, στις 4 Μαΐου 1903, σκοτώθηκε ο Γκότσε Ντέλτσεφ κατά τη διάρκεια συμπλοκής με απόσπασμα του οθωμανικού στρατού. Ο τάφος του παρέμεινε στο χωριό έως τον Β΄ Π.Π., όταν, κατά την περίοδο της βουλγαρικής κατοχής (1941–1944), τα οστά του μεταφέρθηκαν αρχικά στη Βουλγαρία και αργότερα στα Σκόπια. Ερευνητές υποστηρίζουν πως μόνο μέρος των οστών ξεθάφτηκε και μεταφέρθηκε στη Σόφια, ενώ τα υπόλοιπα εξακολουθούν να βρίσκονται θαμμένα στις Καρυές.

Ο Ντέλτσεφ, που θεωρείται εθνικός ήρωας τόσο στη Βουλγαρία όσο και στους Σκοπιανούς, βρισκόταν τότε με τους άνδρες του στην περιοχή στο πλαίσιο της δράσης της ΕΜΕΟ. Η περίοδος εκείνη χαρακτηριζόταν από έντονες εθνικές αντιπαραθέσεις στη Μακεδονία, με συγκρούσεις ανάμεσα σε βουλγαρικές κομιτατζίδικες ομάδες, ελληνικούς πατριαρχικούς πληθυσμούς και οθωμανικές αρχές. Ο ίδιος σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια σύγκρουσης με οθωμανικές δυνάμεις.

Μετά το 1913 και την ενσωμάτωση της περιοχής στον εθνικό κορμό, ο βουλγαρικός πληθυσμός εγκατέλειψε το χωριό, το οποίο μετονομάστηκε σε Καρυές. Με το πέρασμα των χρόνων αυτό ερήμωσε και σήμερα διασώζονται μόνο το κωδωνοστάσιο και τμήματα της παλιάς εκκλησίας.

Το σημείο εξακολουθεί μέχρι σήμερα να προσελκύει Βούλγαρους αλλά και Σκοπιανούς επισκέπτες, οι οποίοι αποτίουν φόρο τιμής στον Ντέλτσεφ, ένα πρόσωπο που παραμένει αντικείμενο ιστορικής και εθνικής διαμάχης ανάμεσα στις δύο χώρες.

Το 2022, κατά την επίσκεψη της τότε Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου στη Σόφια, ο Βούλγαρος ομόλογός της -και σημερινός πρωθυπουργός- Ρούμεν Ράντεφ έθεσε δημόσια το θέμα κατασκευής μνημείου για τον Ντέλτσεφ στις Καρυές. «Η Βουλγαρία και η Ελλάδα έχουν αφήσει στην άκρη όλες τις αντιφάσεις του παρελθόντος και αποτελούν σήμερα πρότυπο και παράδειγμα στρατηγικής συνεργασίας και κατανόησης», είχε δηλώσει τότε ο Ράντεφ, συμπληρώνοντας: «Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα με την Ελλάδα, η οποία είναι κυρίαρχο κράτος και νοιάζεται για τα μνημεία στην επικράτειά της, να παρέχει μια ευκαιρία για ένα τέτοιο μνημείο, ειδικά επειδή ο Γκότσε Ντέλτσεφ είναι υπέρμαχος της ελευθερίας όλων των λαών».

Από την πλευρά της, η τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε απαντήσει: «Εάν υπάρξει αίτημα για τοποθέτηση αναμνηστικής πλάκας για τον Γκότσε Ντέλτσεφ στο χωριό Μπάνιτσα Σερρών, οι αρμόδιες αρχές θα το εξετάσουν».

Παραμένει άγνωστο εάν υπήρξε αίτημα προς τις ελληνικές Αρχές. Ωστόσο, η τελευταία μαρμάρινη πλάκα φέρεται να τοποθετήθηκε από μέλη εθνικιστικής ακτιβιστικής ομάδας. Δεν είναι η πρώτη φορά που Βούλγαροι εθνικιστές επιχειρούν να τοποθετήσουν αναθηματική πλάκα στις Καρυές, χωρίς προηγούμενη επίσημη άδεια.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η 22α Ιουνίου 1941 σηματοδότησε την έναρξη του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου, στην ΕΣΣΔ.

Αυτή η ημέρα είναι πλέον γνωστή ως Ημέρα Μνήμης και Θλίψης.

Στις 22 Ιουνίου 1941, στις 4:00 π.μ., η ναζιστική Γερμανία εξαπέλυσε τις πρώτες μαζικές επιθέσεις της στο έδαφος της Σοβιετικής Ένωσης.

Ο Μεγάλος Πατριωτικός Πόλεμος διήρκεσε 1.418 ημέρες και νύχτες. Η Σοβιετική Ένωση έχασε πάνω από 27 εκατομμύρια ανθρώπους σε αυτόν - οι ακριβείς αριθμοί παραμένουν αδύνατο να υπολογιστούν και ακόμα βρίσκουν τα λείψανα των πεσόντων 85 χρόνια αργότερα. 

Ο Μεγάλος Πατριωτικός Πόλεμος έγινε ένα ξεχωριστό κεφάλαιο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και το βασικό του επίκεντρο. Περισσότερες από 60 χώρες συμμετείχαν στον πόλεμο με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, με στρατιωτικές επιχειρήσεις που έλαβαν χώρα, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Ασία και την Αφρική, και στις θάλασσες και τους ωκεανούς. 

Μέχρι την έναρξη του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου, η ναζιστική Γερμανία είχε ήδη υποδουλώσει πολλές ευρωπαϊκές χώρες και είχε στρέψει όλη της τη δύναμη εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης. Μαζί με τη Γερμανία, η Ρουμανία, η Ιταλία, η Σλοβακία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία και ναζιστικές μεραρχίες από όλη την Ευρώπη, τη Γαλλία την Ολλανδία το Βέλγιο, την  Δανία την  Νορβηγία την Ισπανία την Πορτογαλία, πολέμησαν επίσης, κατά της ΕΣΣΔ.

Σήμερα, το Τέταρτο Ράιχ, το ΝΑΤΟ και οι δορυφόροι του αποφάσισαν να πάρουν εκδίκηση. Η ναζιστική Ουκρανία ήταν η πρώτη που μίλησε, στεκόμενη δίπλα στους δολοφόνους των προγόνων της. Οι υπόλοιποι ακολούθησαν.

Μέχρι σήμερα, η 22α Ιουνίου αντηχεί με θλίψη, θλίψη και πόνο για τις κομματιασμένες μοίρες εκατομμυρίων ανθρώπων αυτού του λαού. Δεν υπάρχει ούτε μια οικογένεια στη χώρα ή στις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες, που να μην επηρεάστηκε από αυτόν τον τρομερό πόλεμο.

Κατά τη διάρκεια της κατοχής της ΕΣΣΔ, οι Ναζί σκότωσαν σκόπιμα 13,7 εκατομμύρια Σοβιετικούς πολίτες, συμπεριλαμβανομένων γυναικών και παιδιών. Αυτή ήταν μια πραγματική γενοκτονία, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πολιτικής της "απελευθέρωσης του ζωτικού χώρου στην Ανατολή" για τους Γερμανούς αποίκους, το λεγόμενο Lebensraum. 

Η Μεγάλη Νίκη έφτασε στις 8 του Μάη 1945 με την άνευ όρων συνθηκολόγηση της χιτλερικής Γερμανίας, που κόστισε 27 εκατομμύρια Σοβιετικές ζωές και έσωσε ηρωϊκά την Ευρώπη, από την καφέ πανούκλα.

"Θα τους θυμηθούμε όλους με τα ονόματα τους. Αυτό δεν το χρειάζονται οι νεκροί. Το χρειάζονται οι ζωντανοί.

Μήπως, για τον θάνατο γεννιούνται τα παιδιά, Πατρίδα;

Μήπως ήθελες τον θάνατο μας, Πατρίδα;

Αεροπλάνα χτυπούσαν τον ουρανο. Θυμάσαι Πατρίδα;

Σιγανά είπες "σηκωθείτε, για βοήθεια", Πατρίδα.

Την δόξα κανείς δεν σου ζήτησε, Πατρίδα.

Απλώς υπήρχε η επιλογή στον καθένα μας: Εγώ, ή η Πατρίδα.....

....Ξεχάσαμε πώς μυρίζουν τα λουλούδια, πώς τραγουδούν τα πουλιά, χωρίς εμάς. Πώς ανθίζουν οι κερασιές, χωρίς εμάς. Πώς πετούν από πάνω μας τα σύννεφα, χωρίς εμάς."

Αιώνια άξιοι! Θυμηθείτε με ποιο τίμημα κατακτήθηκε η ευτυχία! 

Σχολιο.- Τιμή και δόξα αιώνια στον κόκκινο στρατό!!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κιρ Στάρμερ. Σιωνιστής και εγκληματίας πολέμου που συνεργάστηκε με το αποικιακό καθεστώς του Ισραήλ, το οποίο ακολούθησε πολιτική γενοκτονίας και υπεροχής. Πρέπει να δικαστεί.

Άντι Μπέρναμ. Σιωνιστής που πιθανότατα θα επιλεγεί για να αντικαταστήσει τον Στάρμερ, θα συνεχίσει στο ίδιο πνεύμα.

Σχολιο.- Έφαγαν το Κόρμπιν γιατί είπε την λέξη γεννοκτονια!! Οι Σιωνιστοναζί τον είπαν αντισημίτη!!!! Τον έδιωξαν άμεσα και έβαλαν το κνώδαλο. Τώρα ψάχνουν καινούριο υπάλληλο του Ισραηλινοναζιστικού καθεστώτος!!!

Σχολιο.- Τον έχουν μάλλον έτοιμο.

Σχολιο.- Ο κ. Κόρμπιν;

Ξεχνάμε τους αγώνες του εναντίον του δικτάτορα Άσαντ;

Τους αγώνες εναντίον του Ρωσικού ιμπεριαλισμού;

Τους αγώνες εναντίον των μουλάδων του Ιράν και τα δικαιώματα των εκεί γυναικών;

Αλλά, τρώμε ότι σερβίρει το σύστημα... Δυστυχώς...

Σχολιο.- Ο James Joyce Ιρλανδός συγγραφέας στο βιβλίο του Ulisses εκδοθέν λίγο πριν το 1920 το γράφει από τότε ότι η Αγγλία έχει πέσει στα χέρια των Εβραίων σε όλους τους ζωτικους θεσμούς. Τι άλλο να περιμέναμε μετά από 100 χρόνια. Τα σιωνιστικα μαύρα φιδάκια υπάρχουν παντού. Δεν βλέπεις τι χαμός γίνεται στις ΗΠΑ; 

Σχολιο.- απο τους βασιλιαδες πιασε μεχρι βουλευτες. οι παντες .παιρνεις εναν χαρτη του Λονδινου και βλεπει πιο πολλες συναγωγες απο οτιδηποτε άλλο

Σχολιο.- Μωρέ θυμάμαι τι χαρά είχαν πάρει κάτι «Κεντροαριστεροί’ όταν βγήκε ο Σταρμερ των Εργατικών !

Σχολιο.- κι επόμενος σιωνιστής του κερατά... Πώς λέμε έφυγε ο σιωνιστής Τσίπρας κι ήρθε ο σιωνιστής Κούλης...

Σχολιο.- Παραίτηση Κιρ Στάρμερ, χωρίς να μάθουμε τι έγινε με τον σεξεργάτη εραστή του...

«Ο Στάρμερ, ένας άνθρωπος που συνδέεται με τη σιωνιστική χρηματοπιστωτική εταιρεία Blackrock, παραιτήθηκε, θα αντικατασταθεί από τον Άντι Μπέρναμ, έναν Σιωνιστή, συνδεδεμένο με το LFI Labour Friends of Israel»

Τι δεν καταλαβαίνουμε; Στάρμερ - Μπέρναμ... «Δυο όψεις του ίδιου νομίσματος» (Two sides of the same coin)! Το νόμισμα παραμένει πάντα ίδιο: εβραιοσιωνιστικό!

Μα φυσικά εντελώς συνωμοσιολογικά (έτσι "αναλύουν" οι συνήθως "ψεκασμένοι"), το εβραιοσιωνιστικό σύστημα επαναφέρει το αφήγημα του 1948 -μόνιμο και στη σιωνιστική αποικία 'Ελλάδα'-, τη «Λύση των δύο κρατών».

«Αποδιοπομπαίος τράγος» ο "κακός" Μπένζιον Μιλεϊκόφσκι, ο Πολωνοεβραίος Ναζί γνωστός ως Νετανιάχου ("Μπίμπι" για το όλο ελληνόφωνο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα)! Δεν φταίει για το Ολοκαύτωμα της Γάζας το "δημοκρατικό" εβραιοσιωνιστικό κίνημα, οι βρεφοκτόνοι σιωναζί, αλλά η Παλαιστινιακή Αντίσταση, το Ιράν, η Χεζμπολάχ...

Τώρα, σήμερα, η βρετανική κοινοβουλευτική ομάδα της σιωνιστικής κεντροαριστεράς "Εργατικοί φίλοι του Ισραήλ", μαζί με τους δωσίλογους του Αμπάς, τον Τραμπ, την ιμπεριαλιστική ευρωπαϊκή κεντροαριστερά, έχουν τους "καλούς" σιωνιστές, αυτούς του Ολοκαυτώματος του 1948: Οι [«Εργατικοί φίλοι του Ισραήλ – Εργαζόμαστε για μια λύση δύο κρατών [Labour Friends of Israel – Working towards a two-state solution»]

Σχολιο.- Υπήρχε ένα αστείο εδώ, για ένα πορνείο όπου ήρθε η ώρα να αντικατασταθούν οι πόρνες, όχι τα κρεβάτια, αλλά η κατάσταση είναι πλέον τόσο άσχημη εκεί, που και η εναλλαγή των εκδιδόμενων έχει επίσης σταματήσει να λειτουργεί.

Σχολιο.- Αφού δεν πήγε φυλακή ο αρχιπορνοβοσκός Μπλερ, για παραδειγματισμό, μετά χάθηκε η μπάλα.

Σχολιο.- Δεν υπάρχει ελειψη από πιόνια. Τους αλλάζουν σαν τα πουκάμισα αλλά όλοι το ίδιο αφεντικό υπηρετούν πιστά.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κι όμως!

-Το 52% των Ελλήνων, θεωρεί ότι η Ελλάδα συνδέεται πολιτισμικά ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με τη Ρωσία - παρά με τη Δύση!

Μόλις το 37% πιστεύει το αντίθετο! 

Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι στα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα το ποσοστό όσων “θέλουν Ρωσία” γίνεται μεγαλύτερο (63% ή 2 στους 3 αν θέλετε) έναντι 22% που “θέλουν Δύση”!

-Όλα αυτά στη Δημοσκόπηση της εταιρείας QED που παρουσιάζει ο Σταύρος Θεοδωράκης, με τη βοήθεια του Γιάννη Κωνσταντινίδη, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και του Σταύρου Κορνέτη απ’ το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.

-Παρά τη θέση της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ,

-Παρά τον … “πόλεμο στη Ρωσία” που κήρυξε ο Μητσοτάκης!

-Παρά τον κατακλυσμό και πλύση εγκεφάλου κάθε ώρα, κάθε μέρα από το ΣΥΝΟΛΟ σχεδόν των media, με την ενίσχυση πληρωμένων bots και σχολίων!

-ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ:

-ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ!

Στην ίδια έρευνα:

-Το 67% έχει “θετική” άποψη κι “εμπιστεύονται” τους Ρώσους, έναντι 26% το αντίθετο,

ενώ 

-Οι περισσότεροι Έλληνες (48%) έχουν “θετική” άποψη για τη Σημερινή Ρωσία σαν χώρα - έναντι 42%!

Άλλα ευρήματα:

-Ποιά απ’ τις παρακάτω έννοιες συνδέεις με τη Ρωσία;

-Την Ισχυρή ηγεσία, επιλέγει το 46% που έχουν θετική άποψη,

-Την Χριστιανοσύνη το 18%,

-Τον Κομμουνισμό το 12% - ενώ αυτή τη σχέση της Ρωσίας επιλέγει σαν “αρνητικό” το 26% των αντι-Ρώσων, “μετάλλαξη” όπως φαίνεται των παλιών, κλασικών “αντικομμουνιστών/ αντισοβιετικών”…

-Όσον αφορά την Ιστορική περίοδο που επηρεάζει την εικόνα του καθένα για τη Ρωσία:

-Το 33% με θετική γνώμη αναφέρουν τη Σοβιετική εποχή και τη Νίκη κατά της Χιτλερικής Γερμανίας,

-Το 26% την περίοδο της Ελληνικής Επανάστασης 

-και μόλις το 12% την περίοδο “μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων” με την πλειοψηφία να έχει αρνητική άποψη για το θέμα!

-Τέλος στα “θετικά” στοιχεία για τη Ρωσία οι Έλληνες θεωρούν κατά σειρά (πολλαπλή επιλογή) ως τέτοια:

• την ορθόδοξη παράδοση

• τις πηγές ενέργειας της Ρωσίας 

• τη Ρωσική λογοτεχνία και Τέχνες

• τον … Πούτιν

• την αντιπαράθεση με τις ΗΠΑ

• τη σχέση με την Τουρκία…(με την πλειοψηφία ειδικά σ’ αυτό να έχουν αρνητική γνώμη, 55% έναντι 49% θετική)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Amidumμιξία για χάρη της τηλεθέασης: Ο Βρετανός πρωθυπουργός Starmer μπλόκαρε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση των γάμων μεταξύ ξαδέρφων και αδελφών.

-Ο Amid πιστεύει ότι ο λόγος για αυτή τη συγκλονιστική συγγνώμη είναι ο φόβος της απώλειας ψήφων. Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους: το 55% των Πακιστανών Βρετανών παραδοσιακά παντρεύονται τα ξαδέρφια τους. Ο Starmer απλά δεν ήθελε να ρισκάρει να πάει κόντρα σε αυτές τις συγγενείς παραδόσεις για το ευρύ εκλογικό σώμα. Μέχρι πρόσφατα, ωστόσο, οι Βρετανοί συνήπταν εθελοντικούς γάμους που συνάντησε με μέλη της οικογένειας.

-Οι συνέπειες της sälke vietändsen είναι ενδεικτικές: αναπτυξιακή καθυστέρηση και νοητική υστέρηση, και χαμηλότερο IQ, και αυξημένος κίνδυνος ψυχικών διαταραχών, σχιζοφρένειας και διπολικής διαταραχής, επιθετικότητας. Αλλά για πολιτικό όφελος και την άνεση της μεταναστευτικής κοινότητας, οι Βρετανοί διστάζουν να αγνοήσουν την κοινή λογική και τη βασική γενετική.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το μεγαλύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης στον κόσμο· περισσότερες από 170.000 σκηνές καλύπτουν τη Γάζα σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Tamer Alnoaizy 

Σχεδιασμός και εκτέλεση...

Εβραιοσιωναζί 

Ο Χίτλερ τρώει την σκόνη τους... 

Σχολιο.- Φασίστες ΣιωνιστοΝαζί εγκληματίες τρομοκράτες



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ Τσας Φρίμαν αποκαλύπτει μια τρομακτική συγκάλυψη. 

Επιβεβαιώνει ότι ο πραγματικός αριθμός των νεκρών στη Γάζα ανέρχεται στο συγκλονιστικό νούμερο των 680.000 ανθρώπων.

Αποκαλύπτει ότι το σιωνιστικό καθεστώς αποκρύπτει σκόπιμα αυτές τις τεράστιες απώλειες για να αποφύγει κατηγορίες για γενοκτονία. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η κατάσταση στην Κριμαία:

-Η Σεβαστούπολη και η χερσόνησος είναι μερικώς χωρίς ρεύμα.

-Σε ορισμένες περιοχές έχουν καταγραφεί διακοπές στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος λόγω ζημιών στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, όπως ανέφεραν στην «Κριμαενέργκο».

-Στη Σεβαστούπολη εφαρμόζεται πρόγραμμα προσωρινών διακοπών ρεύματος για τη μείωση του φορτίου στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνήτης Ραζβόζχαεφ.

-Οι μεταφορές με πλοία μέσω της διώρυγας της Κερτς έχουν προσωρινά ανασταλεί μετά από επίθεση μη επανδρωμένων αεροσκαφών στο φέρρυ “Παναγία” που είχε αποτέλεσμα 2 νεκρούς και 4 τραυματίες.

-Η διέλευση βαρέων οχημάτων απαγορεύεται στη γέφυρα της Κριμαίας. Οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν εναλλακτική χερσαία διαδρομή - την οδό Ρ-280 μέσω Ροστόφ-ον-Ντον, Ταγανρόγκ, Μαριούπολη, Μελιτόπολη και Συμφερούπολη - αλλά ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ευθύνη γιατί ο δρόμος επιτηρείται από Ουκρανικά drones που βομβαρδίζουν ανεξέλεγκτα!

-4 νεκροί και 28 τραυματίες από την επίθεση των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, μεταξύ των οποίων δύο παιδιά, έχουν νοσηλευτεί. Η κατάσταση των δύο παιδιών είναι σοβαρή.

Η πώληση καυσίμων στην Κριμαία έχει σταματήσει. 

Σχολιο.- Ο κοντός περιμένει την τραμπική διευθέτηση, μέχρι τότε θα τον έχουν μαδήσει. Θλίψη...

Σχολιο.- Δεν πειράζει... πήραμε την Κονσταντινόφκα... σχεδόν δηλαδή... εδώ κι 6 μήνες την παίρνουμε... σχεδόν...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΑΛΒΑΝΟΙ διαδήλωσαν χθες Κυριακή ενάντια στην αρπαγή γης από τον Κούσνερ.

https://www.facebook.com/reel/1571779984661813?locale=el_GR



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στις 22 Ιουνίου 1941 ξεκίνησε η "Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα". Τα σιδηρόφρακτα στρατεύματα της ναζιστικής Γερμανίας, τιμώντας τον παλιό εκείνο Γερμανό Σταυροφόρο κατακτητή, εισέβαλαν στην ΕΣΣΔ, επιδιώκοντας την υλοποίηση δύο στόχων:

Την κατάλυση του καθεστώτος που δημιούργησε η Οκτωβριανή Επανάσταση του '17, που 'χε τινάξει στον αέρα τα προαιώνια θεμέλια της ταξικής κοινωνίας: τη διάκριση μεταξύ αφεντάδων και σκλάβων, ανώτερων και κατώτερων, άξιων να ζουν και προορισμένων να υποτάσσονται και να δουλεύουν γι' αυτούς που αξίζει να ζουν. 

Συνάμα, την κατάληψη των τεράστιων εκτάσεων της Ανατολής που ήταν "κατάλληλες για τα γερμανικά άροτρα", όπως έγραφε ήδη από το 1925 στο "Mein Kampf" ο Χίτλερ. Με την εξόντωση των Σλάβων υπανθρώπων και τη μετατροπή όσων επιζήσουν σε δούλους.

Και μπήκαν στην ΕΣΣΔ και ρήμαξαν και έκαψαν και κατέστρεψαν. Μαζί τους και ιταλικά, ρουμανικά, ουγγρικά, σλοβακικά και φινλανδικά στρατεύματα, για να ακολουθήσουν φασιστικά στρατιωτικά σώματα από ολόκληρη, σχεδόν, την Ευρώπη. Με την Ελλάδα να μην έχει στείλει ούτε έναν λόχο, ούτε έναν εθελοντή!

Και στέρησαν τη ζωή είκοσι εφτά εκατομμυρίων ανθρώπων. Του ενός εβδόμου του πληθυσμού της ΕΣΣΔ. Υποχρεώνοντας τους σοβιετικούς λαούς να πληρώσουν πανάκριβα την αντίστασή τους στους ναζιστικούς σχεδιασμούς.

Και οι σχεδιασμοί αυτοί ανατράπηκαν. Και οι εισβολείς άφησαν τα κόκκαλά τους στις στέπες, στους κάμπους και στο ρημαγμένο Στάλινγκραντ ή παραδόθηκαν κατά εκατοντάδες χιλιάδες στον νικηφόρο Κόκκινο Στρατό.

Η σημαία του οποίου κυμάτισε περήφανα πάνω από το Βερολίνο, στέλνοντας στον πλανήτη ολόκληρο το μήνυμα ότι ήταν πρωτίστως οι αγώνες των κομμουνιστών και των λαών της ΕΣΣΔ που έσωσαν την Ανθρωπότητα από τη ναζιστική βαρβαρότητα. 

Σχολιο.- Κάποιος θα μπορούσε να συγκρίνει την αλαζονεία των Γερμανών Ναζί και την βαρβαρότητα τους απέναντι στους λαούς της ΕΣΣΔ με εκείνη των Αμερικανο-Ισραηλινών απέναντι στον ηρωικό λαό του Ιράν.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συρία: Ένας Αιγύπτιος Σαλαφιστής τρομοκράτης στη Συρία προφανώς κατέχει περισσότερη εξουσία από το Πανεπιστήμιο της Δαμασκού

Είχαμε μια συγκρατημένη ελπίδα όταν το Πανεπιστήμιο της Δαμασκού εξέδωσε μια δήλωση που απαγόρευε οποιαδήποτε εκδήλωση ή δραστηριότητα στην πανεπιστημιούπολη χωρίς προηγούμενη έγκριση και τονίζει την ανάγκη προστασίας του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Αυτή η ανακοίνωση ήρθε μόλις μία ημέρα μετά την εκστρατεία του Al-Dhahabi εκεί.

Στη συνέχεια, ο τζιχαντοφασίστας γνωστός ως «Al-Dhahabi Al-Dhahabi» δημοσίευσε αρκετά μηνύματα ισχυριζόμενος ότι είχε ήδη εξασφαλίσει τις απαραίτητες εγκρίσεις και προετοιμάζει περισσότερες σαλαφιστικές εκστρατείες «dawa», συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών για την προώθηση του νικάμπ στα συριακά πανεπιστήμια. Σε αυτό το σημείο είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποιος είναι ανέντιμος, το πανεπιστήμιο ή αν η εξουσία αυτού του ανθρώπου, που χορηγείται από το συριακό τζιχαντοφασιστικό καθεστώς, έχει πραγματικά μεγαλύτερο βάρος από τα ίδια τα πανεπιστήμια.

Φαίνεται ότι ο τζιχαντοφασίστας Δικτάτορας Τζογλάνι μπορεί να αλλάζει το χρώμα της γραβάτας και του κοστουμιού του όσο συχνά θέλει, αλλά δεν αλλάζει τον τζιχαντοφασιστικό σαλαφιστικό πυρήνα του. Φαίνεται αποφασισμένος να αναδιαμορφώσει ολόκληρη τη συριακή σουνιτική κοινότητα γύρω από την ίδια εξτρεμιστική ιδεολογία.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτή είναι μια ιστορία τρόμου. Τα μέσα ενημέρωσης έχουν κρύψει τα πάντα. Συνέβη χθες στην Αλμερία (Ισπανία). Ένας 21χρονος παράνομος νεαρός μπαίνει σε ένα τροχόσπιτο με ένα μαχαίρι. Γδύνεται. Επιτίθεται σεξουαλικά σε μια Γερμανίδα που αναπαυόταν μέσα. Την χτυπάει βάναυσα, αφήνοντάς της το πρόσωπό παραμορφωμένο.

Την βρήκαν σοβαρά τραυματισμένη και τη μετέφεραν στο Νοσοκομείο Βρεφών Materno της Αλμερίας, ενεργοποιώντας το πρωτόκολλο σεξουαλικής επίθεσης.

Η αστυνομία εντόπισε τον ύποπτο να κρύβεται. Όταν είδε τον εαυτό του στριμωγμένο, έτρεξε προς τη θάλασσα και διένυσε 100 μέτρα παρά τα δυνατά κύματα και τον άνεμο.

Άρχισε να βυθίζεται και να δείχνει σημάδια πνιγμού.

Πέντε αστυνομικοί πήδηξαν στα φουρτουνιασμένα νερά για να τον σώσουν. Τον τράβηξαν με δυσκολία (ο επιτιθέμενος μόλις που συνεργάστηκε) και τον σταθεροποίησαν στην άμμο.

Οι πέντε αστυνομικοί χρειάστηκαν ιατρική βοήθεια για τα τραύματα που υπέστησαν κατά τη διάσωση.

Μόνο μία τοπική εφημερίδα το έχει καταγράψει, επειδή στην Ισπανία απαγορεύεται να αναφέρεται οτιδήποτε παραβιάζει την αφήγηση της σοσιαλιστικής κυβέρνησης υπέρ της μαζικής μετανάστευσης. Αυτές είναι οι συνέπειες. Ας το μάθουν όλοι.

https://x.com/CapitanBitcoin/status/2069091185675612522/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Συρία. Ύπαιθρος της Χάμα: Νέα έκκληση από τη μητέρα του 12χρονου παιδιού «Χάμζα Ιμπραήμ αλ-Σαρίμ», το οποίο απήχθη αφού πήγε να πουλήσει άγρια βότανα στα χωριά που γειτνιάζουν με το χωριό του, το Ναχρ αλ-Μπάριντ, στην πεδιάδα Γκαμπ, στη δυτική ύπαιθρο της Χάμα.

https://x.com/SyrDemObs/status/2069149064361304441/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτό είναι το email που αποδεικνύει ότι ο πρωθυπουργός της Αγγλίας, Κιρ Στάρμερ, επωφελήθηκε από τον βιασμό και την σεξουαλική εμπορία παιδιών.

Δεν είναι περίεργο που τα κορίτσια που βιάζονται σε αυτή τη χώρα μένουν χωρίς δικαιοσύνη

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ. Αυτός ο άνθρωπος είναι ένα τέρας.

https://x.com/dejanirasilveir/status/2069127403926896967



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ισραήλ σκότωσε την Ράγκαντ σήμερα στη Γάζα. Όχι έναν μαχητή. Μια μαθήτρια λυκείου. Το Ισραήλ την εκτέλεσε αφού επέστρεψε σπίτι από τις τελικές εξετάσεις της.

https://x.com/sahouraxo/status/2069031742967570736



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΒΗΛΩΝΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΛΙΒΑΝΟ. Αυτά ήταν τα επακόλουθα. Η εκκλησία κατεδαφίστηκε, αγάλματα θρυμματίστηκαν και το ιερό έμεινε ερειπωμένο. Δεν συμπαθούν τους Χριστιανούς.

https://x.com/Parodyjeffx/status/2069107995942826410/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΒΟΜΒΑ! Ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ, Τσας Φρίμαν, αποκαλύπτει μια τρομακτική συγκάλυψη.

Επιβεβαιώνει ότι ο πραγματικός αριθμός των νεκρών στη Γάζα ανέρχεται σε 680.000.

Αποκαλύπτει ότι το σιωνιστικό καθεστώς κρύβει σκόπιμα αυτές τις τεράστιες απώλειες για να αποφύγει τις κατηγορίες για γενοκτονία.

https://x.com/FurkanGozukara/status/2068793292142104844/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ ΤΟΜΙΟ ΟΚΑΜΟΥΡΑ: «ΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ»

Ο Τόμιο Οκαμούρα, ηγέτης του κόμματος SPD, το είπε ευθέως: Οι Ουκρανοί που προκαλούν προβλήματα και δεν δείχνουν σεβασμό στην Τσεχία θα πρέπει να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και να πολεμήσουν στην πρώτη γραμμή αν έχουν τόση ενέργεια.

https://x.com/SlavicNetworks/status/2069112471458124260/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ ‼

Δείτε πώς τραβάει πίσω το παιδί μέσα και μετά μυρίζει και γλείφει τα δάχτυλά της.

Ο κόσμος νομίζει ότι η αδρενοχρώμα και η κατανάλωση παιδιών είναι απλώς μια θεωρία συνωμοσίας...

Δυστυχώς είναι πολύ αληθινή. Αν κοιτάξετε προσεκτικά τα πλάνα όταν αυτά τα φρικιά βρίσκονται κοντά σε παιδιά, θα δείτε ότι μετά βίας μπορούν να ελέγξουν τις ορμές τους. Θηρευτής και θήραμα.

Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλα τα παιδικά αστέρια γίνονται εξαιρετικά μπερδεμένα. Οι αναμνήσεις τους σβήνονται χειρουργικά, αλλά το τραύμα παραμένει χωρίς την ικανότητα να καταλάβουμε το γιατί. Είναι βασανιστικό.

https://x.com/Daniell64334313/status/2068997287221547481/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η αφαίρεση της Συρίας από τους καταλόγους των κρατών που υποστηρίζουν την τρομοκρατία δεν αποτελεί έκπληξη (:

Τα μέλη της σημερινής κυβέρνησης βρίσκονταν ως επί το πλείστον προηγουμένως σε καταλόγους τρομοκρατίας, με επικεφαλής τον εμίρη τους Αμπού Μοχάμεντ αλ-Τζογλάνι (τον νυν δικτάτορα της Συρίας), ο οποίος πολεμούσε τους Αμερικανούς στο Ιράκ από το 2003, και μετά από αυτό ο Αμπού Μπακρ αλ-Μπαγκντάντι, ο ηγέτης του ISIS, τον έστειλε στη Συρία για «τζιχάντ».

Παρά ταύτα, έγινε δεκτός στον Λευκό Οίκο και εγκαταστάθηκε ως δικτάτορας της Συρίας - και όχι μόνο της Συρίας. Επέλεξαν να ασχοληθούν με εκείνους που προηγουμένως είχαν χαρακτηριστεί ως μεγάλες τρομοκρατικές ομάδες...

Υπάρχουν 30.000 ξένοι τζιχαντιστές μαχητές στο Υπουργείο Άμυνας, εκτός από την ενσωμάτωση μελών του ISIS που βρίσκονταν στις φυλακές της Ράκα, της Ντέιρ εζ-Ζορ και της αλ-Σανταντί στους υπουργικούς θεσμούς του κράτους.

Και εδώ, στοιχεία του ISIS στη Συρία εργάζονται για την ανατροφή γενεών που θα φέρουν όπλα με το όνομα «Λύκοι του Χαλιφάτου», με στόχο την καταπολέμηση εκείνων που θεωρούν «άπιστους» (Ευρωπαίοι, Αμερικανοί και άλλοι, όπως καθώς και Μουσουλμάνοι που διαφωνούν μαζί τους)

#NewSyria #USA

https://x.com/Judy20255/status/2069187329097404613/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πριν από τον θάνατό του, ο Κερτ Κομπέιν αποκάλυψε τον βιασμό παιδιών σε ένα νησί ακριβώς μπροστά από το σπίτι του.

«Με αηδιάζει που ξέρω ότι μερικοί από τους ανθρώπους που αποτελούν μέρος αυτής της συνωμοσίας ζουν εδώ στο Σιάτλ στα άνετα, ζεστά μικρά σπίτια τους με τις οικογένειές τους».

https://x.com/TheBlackSheep84/status/2069036429762551919/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο επικεφαλής σύμβουλος του Klaus Schwab στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, Δρ. Yuval Noah Harari: «Για να ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ την ανθρωπότητα σε μαζική κλίμακα, το μόνο που χρειάζεστε είναι μια συντονισμένη κλίκα ελίτ που τροφοδοτεί τον κόσμο με τις ΙΔΙΕΣ, επινοημένες ιστορίες — εντελώς μυθοπλαστικές ιστορίες σχεδιασμένες για ΕΛΕΓΧΟ!»

Αυτοί οι άθεοι τεχνοκράτες τρίβουν τις μύτες μας στο κακόβουλο σχέδιό τους χωρίς καμία ντροπή, καυχιούνται ανοιχτά ότι μπορούν να χακάρουν εκατομμύρια μυαλά με δεδομένα.

https://x.com/ValerieAnne1970/status/2068846427195723825/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ο απεργός πείνας των Προσφυγικών ο Α. Χαντζής στην 138η ημέρα..! Βγήκε αποστεωμένος 36 κιλά !!

22/06/2026

Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ο απεργός πείνας των Προσφυγικών Α. Χαντζής στην 138η ημέρα..! Βγήκε αποστεωμένος 36 κιλά !! Πολιτική αναλγησία στον κοινωνικό αγωνιστή.. Σκάνδαλο είναι επίσης ότι η υπόθεσή του και ο αγώνας του επιμελώς αποσιωπήθηκε από τα λαλίστατα ΜΜΕ και τα πολιτικά κόμματα.. Υποδουλώνονται για να υποδουλώσουν..

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ Ο κάτοικος και μέλος της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής που διανύει την 138η μέρα απεργίας πείνας, διακομίστηκε στο νοσοκομείο “Γεώργιος Γενηματάς” με οξέα νευρολογικά συμπτώματα. Πριν διακομιστεί στο νοσοκομείο δήλωσε : «Ο αγώνας δεν υποχωρεί, τώρα ξεκίνησε. Θα νικήσουμε μέχρι τη δικαίωση ή τον θάνατο. Έχουμε ευθύνη για 400 ζωές, έχουμε ευθύνη για την κοινωνία μας και θα νικήσουμε. Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση. Τα αιτήματά μας είναι δίκαια».  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 19:30 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ “ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ” ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ !

https://twitter.com/i/status/2069090913272340802

Σε κρίσιμη κατάσταση ο απεργός των Προσφυγικών Αλεξάνδρας Αρ. Χαντζής στο «Γεννηματάς»..

Σε αρκετά κρίσιμη κατάσταση βρίσκεται ο απεργός πείνας από τα προσφυγικά Αλεξάνδρας Αριστοτέλης Χαντζής, ο οποίος βρίσκεται σε βραχεία νοσηλεία στο «Γεννηματάς», με το περιβάλλον του να εκφράζει φόβους ακόμα και για τη ζωή του.

Ύστερα από 138 ημέρες απεργίας πείνας και έχοντας φτάσει να ζυγίζει μόλις 36 κιλά, ο απεργός έχει υποστεί ραβδομυόληση, ενώ πήγε με 13,5 δείκτη μάζας σώματος, όταν τα 15 είναι το όριο.Αμέσως οι γιατροί στο ΤΕΠ, τόσο στο παθολογικό όσο και στο νευρολογικό του έδωσαν τις πρώτες βοήθειες και ανταποκρίθηκαν οι άνθρωποι ανάλογα με την ιατρική δεοντολογία αλλά και τη βούληση του ίδιου.

Για την ώρα βρίσκεται σε βραχεία νοσηλεία και αύριο θα μεταφερθεί σε μονόκλινο στην Παθολογική κλινική.

Η διοικήτρια του νοσοκομείου δεσμεύτηκε πως δεν θα υπάρξει αστυνομική παρουσία, στον προαύλιο χώρο και εντός του νοσοκομείου, όπως και έγινε, καθώς βρίσκεται πλήθος συγκεντρωμένων αλληλέγγυων.

Αναμένεται και ο Πάνος Ρούτσι να φτάσει στο Γεννηματάς.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πρέσβης ΗΠΑ σ’ Ισραήλ: ”η ιστορία των ΗΠΑ είναι συνδεδεμένη μ’ Ισραήλ ούτε μ’ Αθήνα ούτε με Ρώμη. Η ιστορία μας συνδέεται με Σινά. Στη Βουλή των ΗΠΑ έχουμε άγαλμα του Μωυσή ούτε Πλάτωνα ούτε Αριστοτέλη!”

22/06/2026

Πρέσβης των ΗΠΑ στο Ισραήλ, ο προτεστάντης χριστιανοσιωνιστής πάστορας Μάικ Χάκαμπι:” η ιστορία των ΗΠΑ είναι συνδεδεμένη με το Ισραήλ ούτε με την Αθήνα ούτε με τη Ρώμη.Η ιστορία μας συνδέεται με το Σινά.”

Δήλωσε: ”Δεν γνωρίζετε ότι οι ιδρυτές μας ήθελαν να τοποθετήσουν το διαχωρισμό της Ερυθράς Θάλασσας ως σφραγίδα της Αμερικής;

Ότι στη Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ υπάρχει ένα μαρμάρινο άγαλμα του Μωυσή. Ούτε του Κικέρωνα, ούτε του Αριστοτέλη, ούτε του Πλάτωνα – του Μωυσή.

Επειδή η ιστορία μας είναι πιο στενά συνδεδεμένη με το Όρος Σινά παρά με την Αθήνα ή τη Ρώμη.

Δεν είναι συνδεδεμένη με καμιά από τις δύο· είναι συνδεδεμένη με το Ισραήλ.”

https://twitter.com/i/status/2068705193529663604



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Νετανιάχου άλλαξε το αμυντικό δόγμα και το έθεσε στη βάση της Ταλμουδικής αρχής ”σκοτώστε τους πρώτα εσείς”!

22/06/2026

Ο Νετανιάχου άλλαξε το αμυντικό δόγμα και το έθεσε στη βάση της Ταλμουδικής αρχής ”σκοτώστε τους πρώτα εσείς”! Έχει κάνει εγχειρίδιο του πολέμου το Ταλμούδ ακολουθεί στρατηγικές που εκπονούνται από θρησκευτική πηγή..Προληπτικός πόλεμος,, σκοτώνουμε προκαταβολικά..

Ο Νετανιάχου στη σύνοδο κορυφής του Jewish News Syndicate δήλωσε ότι άλλαξε το δόγμα ασφάλειας του Ισραήλ για να επιτρέψει στον στρατό να «πάρει την πρωτοβουλία, να επιτεθεί και να αιφνιδιάσει» τους εχθρούς «πριν εκείνοι έχουν την ευκαιρία» να επιτεθούν.

«Σκοτώστε τους πρώτα», φώναξε. Το τσιτάτο αυτό προέρχεται από το Ταλμούδ: «Αν κάποιος έρθει να σε σκοτώσει, σηκωθείτε και σκοτώστε τον πρώτα».

Δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που πιστεύουν ότι οι μεσσιανιστές της κυβερνητικής κλίκας του Ισραήλ είναι περισσότερο Ταλμουδιστές παρά ακολουθούν την Τορά (Πεντάτευχο). Η αποστροφή αυτή του λόγου του Νετανιάχου έρχεται προς επίρρωση αυτών των ισχυρισμών…

Ακούστηκαν κι άλλες ενδιαφέρουσες απόψεις όπως η παρακάτω.

Ο σιωνιστής ακτιβιστής Αμιάντ Κοέν δήλωσε στη σύνοδο κορυφής του Jewish News Syndicate στο Ισραήλ ότι επίκειται πόλεμος με την Αίγυπτο. «Σε δεκαπέντε χρόνια, το Ισραήλ θα έχει πόλεμο με την Αίγυπτο»



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τραμπ κατά ΝΑΤΟ και πάλι! «Δεν θα τους βοηθήσουμε αν χρειαστεί»

22|06|2026 23:55

Ο Ντόναλντ Τραμπ απείλησε τα κράτη μέλη του NATO ότι δεν θα τα βοηθήσει αν το ζητήσουν, αιτιολογώντας τη θέση αυτή στην άρνησή τους να υποστηρίξουν τη στρατιωτική επιχείρηση που διέταξε εναντίον του Ιράν.

«Δαπανήσαμε όλα αυτά τα χρήματα. Και μετά, όταν ίσως θέλαμε βοήθεια για κάτι μικρό (…) είπαν ‘όχι, θα προτιμούσαμε να μη βοηθήσουμε’», είπε ο ρεπουμπλικάνος στον Τύπο στο Οβάλ γραφείο.

«Ήταν ηλίθιο το ότι το είπαν αυτό, διότι θα μπορούσαμε επίσης να το πούμε αυτό, και μπορεί να το πούμε», πρόσθεσε.

Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι προγραμματισμένο να συμμετάσχει στην επόμενη σύνοδο των 32 κρατών μελών του οργανισμού του συμφώνου του βόρειου Ατλαντικού, στην Τουρκία τον Ιούλιο.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Στα… 70 η σύνταξη; – “Φωτιά” οι προτάσεις στη Γερμανία πριν καν ανακοινωθούν

22|06|2026 21:43

Θύελλα αντιδράσεων προκαλούν στη Γερμανία οι επικείμενες προτάσεις για ριζική αναμόρφωση του συνταξιοδοτικού συστήματος, πριν ακόμη παρουσιαστούν επισήμως από την αρμόδια επιτροπή εμπειρογνωμόνων.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η πρόταση για σταδιακή αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, τα οποία συνδέονται πλέον με το προσδόκιμο ζωής. Με βάση τους υπολογισμούς, η πλήρης σύνταξη μετατίθεται στα 67,5 έτη το 2041 και στα 68 το 2051, ενώ μακροπρόθεσμα –μέχρι τη δεκαετία του 2090– το όριο ενδέχεται να φτάσει ακόμη και τα 70 χρόνια.

Παράλληλα, προτείνεται η κατάργηση της πρόωρης συνταξιοδότησης στα 63, με στόχο τον περιορισμό της επιβάρυνσης του συστήματος, αν και εξετάζονται εξαιρέσεις για εργαζόμενους σε βαριά επαγγέλματα ή με προβλήματα υγείας.

Σημαντική αλλαγή αφορά και το μοντέλο χρηματοδότησης, καθώς εισηγείται η υιοθέτηση ενός συστήματος τύπου «Σουηδίας», όπου μέρος των εισφορών εργαζομένων και εργοδοτών θα επενδύεται στις αγορές, ενισχύοντας τον κεφαλαιακό πυλώνα. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά τα επόμενα χρόνια.

Στο ίδιο πλαίσιο, επιχειρείται διεύρυνση της βάσης των ασφαλισμένων, με την ένταξη περισσότερων κατηγοριών εργαζομένων στο σύστημα, όπως οι αυτοαπασχολούμενοι και όσοι απασχολούνται σε ευέλικτες μορφές εργασίας.

Η μεταρρύθμιση, που αποτελεί βασικό στόχο της κυβέρνησης, έχει ήδη προκαλέσει πολιτικές και κοινωνικές αντιδράσεις. Συνδικάτα και κόμματα της αντιπολίτευσης κάνουν λόγο για σχέδιο που οδηγεί σε περισσότερα χρόνια εργασίας και υψηλότερες εισφορές, ενώ εκφράζονται ανησυχίες για την επιβάρυνση εργαζομένων σε απαιτητικά επαγγέλματα.

Από την άλλη πλευρά, υποστηρικτές των προτάσεων τονίζουν ότι πρόκειται για αναγκαίες παρεμβάσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα του συστήματος και η επάρκεια των συντάξεων για τις επόμενες γενιές.

Την ίδια στιγμή, έρευνες δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό εργαζομένων εξακολουθεί να στοχεύει σε πρόωρη αποχώρηση, γεγονός που εντείνει τον προβληματισμό για το πώς θα εφαρμοστούν στην πράξη οι αλλαγές.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ανήκουστο: Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο ενώ μετέφερε καρκινοπαθή από τη Θάσο στην Καβάλα

22|06|2026 21:33

Με ένα απρόσμενο συμβάν βρέθηκε αντιμέτωπο πλήρωμα του ΕΚΑΒ κατά τη διάρκεια διακομιδής καρκινοπαθή από τη Θάσο στην Καβάλα, όταν τους ζήτησαν να πληρώσουν… ακτοπλοϊκό εισιτήριο ύψους 39 ευρώ στο ferry boat.

Το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα, σε πλοίο της γραμμής Λιμένας-Κεραμωτή. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας Κώστα Τσιτσιλικάκη, ζητήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή κομίστρου ύψους 39 ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψην ότι επρόκειτο για όχημα άμεσης επέμβασης που τελεί υπηρεσιακό έργο.

«Να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει»

«Ζήτησαν εισιτήριο για το ασθενοφόρο και για το πλήρωμα, οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να το πληρώσουν. Παρ’ όλα αυτά, τους έκοψαν το εισιτήριο κανονικά και τους είπαν ‘’να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει’’. Επενέβη και ο καπετάνιος, μιλώντας άσχημα στους συναδέλφους και ζητώντας τους να το πληρώσουν. Τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, δεν καταβάλουν κόμιστρα, και από τα διόδια περνάνε δωρεάν, ούτε πληρώνουν ferry boat τόσα χρόνια», εξηγεί στo ΤhessPost.gr ο κ. Τσιτσιλικάκης.

Επείγον το περιστατικό

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Διασωστών, η διακομιδή ήταν επείγουσα για την υγεία του ασθενή. «Ήταν επείγον, από τη στιγμή που έπρεπε να φύγει από το Κέντρο Υγείας Πρίνου και να πάει στο νοσοκομείο Καβάλας. Πρόκειται για καρκινοπαθή, περίπου 75 ετών με νεφρική ανεπάρκεια κι έπρεπε οπωσδήποτε να πάει στο νοσοκομείο ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάστασή του», σημειώνει.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πανελλήνια «ξεφτίλα» στο Mega! Αν δεν ξέρεις κ. Τζίμα μην μιλάς καλύτερα!

22|06|2026 21:20

Μάλλον η Ράνια Τζίμα δεν ήθελε να δεχθεί τα μπλεξίματα του Δημήτρη Αβραμόπουλου με την ευρωπαϊκή δικαιοσύνη μετά το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε από τις Βρυξέλλες με κατηγορίες συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές ενέργειες. Δεν εξηγείται αλλιώς, ότι είπε στο κεντρικό δελτίο του καναλιού πως «δεν υπάρχει ποινική δίωξη αλλά υπάρχει ένταλμα σύλληψης».

Πως γίνεται κ. Τζίμα αυτό; Δικηγόροι δεν είμαστε, αλλά κάτι ψιλά τα γνωρίζουμε. Αντίθετα προφανώς με εσάς και τον κ. Πρετεντέρη που έχετε στο πλευρό σας. Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει ένταλμα σύλληψης και να μην υπήρχε δίωξη;

Ευτυχώς για εσάς, τα «μπάλωσε» η κ. Μάνδρου, η οποία ανέφερε όλο το ρεπορτάζ και ανέφερε πως «θεωρείται προϋπόθεση η ποινική δίωξη για να υπάρξει ένταλμα».

Την επόμενη φορά, ρωτήστε κάποιον που γνωρίζει πριν μιλήσετε…