Κάντε την Παλαιστίνη προτεραιότητα για τον επόμενο πρωθυπουργό
24/6/2026 - 20.24
Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC
Ο Κιρ Στάρμερ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη θέση του Πρωθυπουργού. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στην βαθιά αντιδημοφιλή συνενοχή του στη γενοκτονία του Ισραήλ κατά του παλαιστινιακού λαού. Όποιος τον αντικαταστήσει πρέπει επιτέλους να γυρίσει σελίδα σε αυτή την ηθική χρεοκοπία.
Οι βουλευτές πρέπει να γνωρίζουν ότι απαιτούμε αλλαγή κατεύθυνσης. Συμμετάσχετε μαζί μας στο κοινοβούλιο την Τρίτη.
Την επόμενη Τρίτη 30 Ιουνίου, θα βρεθούμε στο κοινοβούλιο για το μαζικό λόμπι του PSC για την Παλαιστίνη. Με τον Άντι Μπέρναμ να φαίνεται έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντα του πρωθυπουργού, πρέπει να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στους βουλευτές από όλα τα κόμματα. Η Παλαιστίνη έχει σημασία για τους ψηφοφόρους.
Θα ζητήσουμε τον τερματισμό της στρατιωτικής συνεργασίας της Βρετανίας με το Ισραήλ, την απαγόρευση του εμπορίου που βοηθά την παράνομη κατοχή και τη γενοκτονία του Ισραήλ, καθώς και την επιβολή εκτεταμένων κυρώσεων κατά του Ισραήλ.
Όλοι όσοι παρευρεθούν στο λόμπι θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε μια ειδική βραδινή συνάντηση στις 5 μ.μ. στο κοινοβούλιο για να ακούσουν τους ομιλητές και τους υποστηρικτικούς βουλευτές, συμπεριλαμβανομένων των Jeremy Corbyn και Abtisam Mohamed.
Να βρίσκεστε στο κοινοβούλιο μεταξύ 2 και 5 μ.μ. στις 30 Ιουνίου
Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Παλαιστίνιοι παραμένει τρομερή. Η γενοκτονία του Ισραήλ συνεχίζεται, όπως και το βάναυσο σύστημα απαρτχάιντ σε όλη την ιστορική Παλαιστίνη. Δυστυχώς, η βρετανική κυβέρνηση συνεχίζει να παρέχει στρατιωτική, εμπορική και διπλωματική υποστήριξη στο Ισραήλ.Οι Παλαιστίνιοι εταίροι μας χρειάζονται να διατηρήσουμε την δημόσια πίεση και τις εκστρατείες μας.
Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μόλις εκλέξαμε ΕΞΙ νέους υπέρμαχους της Παλαιστίνης
24/6/2026 - 16.33
Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη JVP
Αυτός είναι ένας πολιτικός σεισμός.
Η Κλερ Βαλντέζ και η Νταριαλίζα Άβιλα Σεβαλιέ θα πάνε στο Κογκρέσο του χρόνου. Και έχουμε ενημερώσει το Δημοκρατικό κατεστημένο.
Και οι δύο καμπάνιες τροφοδοτήθηκαν από ένα παιχνίδι εδάφους από τα κινήματά μας. Μέλη του JVP Action βγήκαν σε όλο το Χάρλεμ, το Κουίνς και το Μπρούκλιν για να έρθουν σε επαφή με δεκάδες χιλιάδες γείτονες σχετικά με τα ζητήματα που μας ενώνουν - τη φορολόγηση των πλουσίων, την κατάργηση του ICE και τον αγώνα για τον τερματισμό της γενοκτονίας και για μια ελεύθερη Παλαιστίνη.
Το JVP Action ήταν από τις πρώτες οργανώσεις που υποστήριξαν την Claire και την Darialisa — και τα μέλη μας εμφανίζονταν κάθε εβδομάδα για να κάνουν δυνατή αυτή τη νίκη. Ξεκινήσαμε εκστρατείες που χτύπησαν περισσότερες από 72.000 πόρτες, εργαστήκαμε σε βάρδιες σε τηλεφωνικές τράπεζες και συγκεντρώσαμε χρήματα από τη βάση για να δείξουμε ότι όταν οι άνθρωποι οργανώνονται, όλα είναι δυνατά.
Ενισχύουμε την Παλαιστίνη ως μέρος μιας λαϊκής πολιτικής που είναι συνυφασμένη με τον αγώνα για τους εργαζόμενους σε όλη τη χώρα
Πριν από χθες το βράδυ, το ψηφοδέλτιο του JVP Action είχε ήδη κερδίσει με την σαρωτική νίκη του Αιδεσιμότατου Φρέντερικ Χέινς Γ΄ στο Ντάλας, την ήττα του κατεστημένου από τον βουλευτή Κρις Ραμπ στη Φιλαδέλφεια και τη νίκη του Δρ. Άνταμ Χάμαουι στο Νιου Τζέρσεϊ.
Και χθες το βράδυ, πετύχαμε την τρίτη και τέταρτη νίκη μας με την Κλερ και την Νταριαλίζα για το Κογκρέσο. Η πέμπτη νίκη μας ήταν η εκλογή του Άμπερ Κάουας — ο οποίος θα είναι ο πρώτος Παλαιστίνιος Αμερικανός στη Γερουσία της Πολιτείας της Νέας Υόρκης· και η έκτη, έβδομη και όγδοη νίκη μας με νίκες στη Βουλή των Αντιπροσώπων της Νέας Υόρκης για τους Ντέιβιντ Όρκιν, Σαμάνθα Κάταν και Νταϊάνα Μορένο.
Η επόμενη μάχη
Την επόμενη εβδομάδα, θα εκλέξουμε τη Melat Kiros για το Κογκρέσο στο Ντένβερ. Η Melat είναι δικηγόρος και οργανώτρια, η οποία απολύθηκε από τη δουλειά της όταν αρνήθηκε να κατεβάσει ένα άρθρο γνώμης που υπερασπιζόταν τους φοιτητές που οργάνωσαν κατασκηνώσεις αλληλεγγύης στη Γάζα σε όλη τη χώρα. Τώρα, τίθεται υποψήφια για να εκδιώξει έναν Δημοκρατικό που υπηρετεί εδώ και 30 χρόνια - και το JVP Action θα τη βοηθήσει να κερδίσει.
Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη JVP
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα έπρεπε να είναι προφανές σε κάθε λογικό άνθρωπο ότι η λεγόμενη αστική δημοκρατία δεν λειτουργεί. Ή, πιο συγκεκριμένα, δεν λειτουργεί προς το συμφέρον του λαού.
Το γεγονός ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν ποσοστά αποδοχής, περίπου 10% και εξακολουθούν να κυβερνούν, το επιβεβαιώνει.
Τι πραγματικά ποσοστά αποδοχής έχει ο Κούλης, ο Ανδρουλάκης, ο Τσίπρας, που ετοιμάζονται για συγκυβέρνηση "ειδικού σκοπού", προκειμένου να μπορέσουν να ξανακυβερνήσουν, στο κουκλοθέατρο, που λέγεται "Ελλάς"; Τσακωθείτε εσείς η πλέμπα για εμάς, για να ξεπουληθεί πιο γρήγορα το Αιγαίο, για να στείλετε τα παιδιά σας στους πολέμους τους και να μένετε μια ζωή δούλοι.
Η προπαγάνδα μας λέει ότι η δημοκρατία είναι η διακυβέρνηση από τον λαό, για τον λαό. Αλλά στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι τίποτα τέτοιο δεν συμβαίνει.
Στη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τις περισσότερες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανεξάρτητα από το ποιος έρχεται στην εξουσία - δεξιά ή κεντροαριστερά, συντηρητικοί ή σοσιαλδημοκράτες - τίποτα δεν αλλάζει πολιτικά.
Επειδή τα μέσα ενημέρωσης, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η πολιτική μόχλευση, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Τα κοινωνικά δίκτυα και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Και τα πολιτικά κόμματα που λαμβάνουν χρήματα χορηγίας, στην πραγματικότητα, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.
Επομένως, ανεξάρτητα από το ποιος βρίσκεται στην εξουσία στη Βρετανία - οι Συντηρητικοί ή οι Εργατικοί (οι οποίοι, θεωρητικά, κρίνοντας από το όνομά τους, υποτίθεται ότι προστατεύουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά στην πράξη έχουν αποτύχει προ πολλού να το κάνουν), η πολιτική παραμένει αμετάβλητη. Η οικονομική πολιτική, τα ζητήματα μετανάστευσης και η εξωτερική πολιτική - όπως ακριβώς ήταν υπό τους Συντηρητικούς, παραμένουν τα ίδια υπό τους Εργατικούς.
Και ο απερχόμενος Κιρ Στάρμερ έκανε ακριβώς το ίδιο με τους Σούνακ, Τρας, Μέι, Τζόνσον και Κάμερον, πριν από αυτόν. Και ο επόμενος θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο.
Κανείς άλλος δεν θα επιτραπεί να πλησιάσει στην εξουσία. Ο Τζέρεμι Κόρμπιν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ίδιο του το κόμμα. Ο Τζορτζ Γκάλογουεϊ αντιμετωπίζει ποινικές κατηγορίες με κατασκευασμένες (και προφανώς παράλογες) κατηγορίες. Στη θέση τους, ο παιδεραστής "Λόρδος" Μάντελσον είναι ο σκιώδης καρδινάλιος των Εργατικών. Οποιοσδήποτε άλλος, είτε πρόκειται για τον Φάρατζ στα δεξιά, είτε για κάποιον πραγματικά αφοσιωμένο στα κεντροαριστερά, θα συνθλιβεί με τον ίδιο τρόπο. Το κόμμα της Λεπέν στη Γαλλία και η Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) στη Γερμανία βαφτίζονται φασίστες και βρίσκονται στα πρόθυρα της απαγόρευσης. Αν πλησιάσουν το όριο όπου αποτελούν πραγματική απειλή για το κατεστημένο, σίγουρα θα απαγορευτούν.
Ταυτόχρονα, βλέπουμε την εισαγωγή "ηλικιακών περιορισμών", για την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πραγματικός σκοπός των οποίων δεν είναι η "προστασία των παιδιών", αλλά η εφαρμογή "σύνδεσης μέσω ψηφιακής ταυτότητας". Δηλαδή, πρόσθετης λογοκρισίας.
Στη Βρετανία, χιλιάδες άνθρωποι ήδη φυλακίζονται για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε χρόνο και ο αριθμός θα αυξηθεί.
Επιπλέον, ο Στάρμερ, η Ούρσουλα και οι αυστραλιανές αρχές το εφαρμόζουν αυτό συγχρονισμένα. Πρόκειται για μια κοινή παγκοσμιοποιητική πολιτική απόλυτου ελέγχου.
Η κεντροαριστερά θεωρητικά θα έπρεπε να αντιτίθεται στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, αλλά η Γαλλική κεντροαριστερά όχι μόνο υποστηρίζει τις ρωσοφοβικές πολιτικές του Μακρόν και την αποστολή χρημάτων και όπλων στους Ουκρανούς Ναζί, αλλά και τη λεηλασία των αφρικανικών αποικιών (ευτυχώς, τέτοιες αποικίες γίνονται όλο και λιγότερες).
Και το κόμμα SPD στη Γερμανία, έχει ενσωματωθεί στο Χριστιανοκοινωνικό-Χριστιανο-Δημοκρατικό κόμμα, το οποίο πλέον έχει μεταλλαχθεί, σε ένα νέο NSDAP, με επικεφαλής έναν απόγονο των Ναζί, τον Μερτς, ο οποίος μισεί ειλικρινά τους Ρώσους και ονειρεύεται μια εκδίκηση για το ηττημένο Τρίτο Ράιχ, προκαλώντας μια ισχυρή πυρηνική δύναμη.
Ιδεολογικά κόμματα δεν υπάρχουν πλέον. Η "Δεξιά" και η "Κεντροαριστερά" έχουν χάσει το νόημά τους. Υπάρχουν μόνο παρακλάδια του παγκοσμιοποιητικού "μονοκόμματος", που ακολουθούν τις ίδιες πολιτικές με διαφορετικά προσχήματα.
Όπως η διαφημιστική "βεντέτα", μεταξύ της σοκολάτας Mars και της Snickers, οι οποίες στην πραγματικότητα ανήκουν στον ίδιο κατασκευαστή.
Επίσης, σχεδόν δεν έχουν απομείνει εθνικοί πολιτικοί. Κανείς δεν νοιάζεται για τα εθνικά συμφέροντα των μεμονωμένων χωρών.
Η εξουσία στην Ευρώπη δεν ανήκει στον λαό. Η εξουσία στην Ευρώπη ανήκει στο μεγάλο χρηματοπιστωτικό σύστημα, το οποίο την ασκεί με έναν ολοένα και πιο ανοιχτά δικτατορικό και τρομοκρατικό τρόπο.
"Η ανοιχτά τρομοκρατική εξουσία του μεγάλου χρηματοπιστωτικού συστήματος". Το έχω ξανακούσει αυτό κάπου... Α, ναι! Αυτός είναι ο ορισμός του φασισμού από τον Ντιμιτρόφ!
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές που έχουν καταλάβει την εξουσία στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα συμφέροντα των Βρετανών, των Ολλανδών, των Γερμανών, των Γάλλων, των Ελλήνων και όλων των άλλων αγροτών.
Επίσης, δεν ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των εργατών, των μηχανικών ή των επιστημόνων. Δεν ενδιαφέρονται για την αποβιομηχάνιση και την τεχνολογική παρακμή της Γερμανίας. Ξεφορτώθηκαν με χαρά τους πυρηνικούς σταθμούς, (εδώ τις υποδομές του λιγνίτη) και παρακολουθούν ήρεμα, καθώς οι Γερμανικές χημικές και αυτοκινητοβιομηχανίες μεταναστεύουν στις ΗΠΑ και στην Κίνα.
Αυτοί οι τρελοί παγκοσμιοποιητές συνεχίζουν να εισάγουν εκατομμύρια μετανάστες οι οποίοι δεν επιθυμούν να ενταχθούν και να εργαστούν, στις χώρες που φιλοξενούνται. Σύντομα, ακόμη και στη Σουηδία και τη Δανία, οι λευκοί θα αποτελούν μια εξαφανιζόμενη μειονότητα. Αυτό συμβαίνει ήδη. Δεν θα αναφέρω καν το Παρίσι ή το Μπέρμιγχαμ.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές χτίζουν ένα νέο Τέταρτο Ράιχ. Συντρίβουν την εθνική κυριαρχία των κρατών μελών της ΕΕ, σφετερίζονται εξουσίες και εκβιάζουν ανοιχτά όποιον δεν προωθεί τυφλά τις αυτοκτονικές πολιτικές τους (από την Πράσινη ατζέντα μέχρι τον γάμο ομοφυλοφίλων, από τους μετανάστες, μέχρι το μίσος για τη Ρωσία), κάτι που θα τους στερήσει όχι μόνο τη χρηματοδότηση αλλά και το δικαίωμα ψήφου.(βέτο)
Τίποτα από αυτά δεν εμπίπτει στις νομοθετικές εξουσίες της ΕυρωΕνωσιτικής Επιτροπής. Τις υπερβαίνουν ασύστολα και σφετερίζονται την εξουσία ατιμώρητα, χωρίς να συναντούν σχεδόν καμία αντίσταση (πρόσφατα απομάκρυναν τον Όρμπαν, ο οποίος προσπάθησε να υπερασπιστεί την κυριαρχία της Ουγγαρίας και εμπόδισαν έναν ευρωσκεπτικιστή να αναλάβει την εξουσία στη Ρουμανία, παρεμβαίνοντας παράνομα στις εκλογές με ένα κατασκευασμένο πρόσχημα). Τα ίδια και στην Μολδαβία.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές δηλώνουν ανοιχτά ότι προετοιμάζονται για πόλεμο με τη Ρωσία. Σχεδιάζουν να το κάνουν γύρω στο 2030, σαν να επρόκειτο για πικνίκ ή για μια βόλτα στις διακοπές.
Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές κλιμακώνουν συνεχώς και θέλουν να σύρουν την Ευρώπη σε έναν πόλεμο, που σχεδόν αναπόφευκτα θα κλιμακωθεί σε πυρηνικό Αρμαγεδδώνα (διαβάστε το ρωσικό πυρηνικό δόγμα, το μέρος που καθορίζει τους όρους χρήσης πυρηνικών όπλων).
Οι Ευρωπαίοι έχουμε μόνο έναν πραγματικό εχθρό. Και δεν είναι οι Ρώσοι, οι Κινέζοι, ούτε καν οι μετανάστες. Είναι οι τρελοί παγκοσμιοποιητές.
Οι Ευρωπαίοι θα συρθούν στον θάνατο σε έναν πυρηνικό πόλεμο.
Και να είστε σίγουροι, αυτή τη φορά οι Ρώσοι δεν θα θέλουν να επαναλάβουν το παρελθόν, όταν έχασαν 26 εκατομμύρια ανθρώπους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν άμαχοι. Αυτή τη φορά, οι Ρώσοι απλώς θα τους χτυπήσουν όλους με πυρηνική ρομφαία.
Αυτή δεν είναι γνώμη του Πούτιν. Είναι μια Ρωσική εθνική συναίνεση. Μια ραδιενεργός ερημιά αντί για το Τέταρτο Ράιχ, θα ήταν, γι΄αυτούς, απολύτως αποδεκτή.
Αν η Ευρώπη είναι αμόρφωτη και επιλέγει την αυτοκτονία μέσω ενός ακόμη "Drang nach Osten", ας είναι αυτή είναι η επιλογή της.
Σχολιο.- Πλέον έχουν καταργείσει ακόμα και βασικές αρχές του καπιταλισμού...το σπίτι σου φτωχε μικροαστε ανήκει στο παγκοσμιοποιημένο αστικό κράτος...τα χρήματα σου με το ψηφιακό νόμισμα θα είναι ιδιοκτησία των παγκοσμιοποιημένων τραπεζών.. εσύ κεντροαριστερέ πρωθυπουργέ απλώς είσαι ο διαχειριστής.. και για να συνεχίσεις να είσαι θα βουτάς όλο και πιο βαθιά στους κανόνες του αστικού συστήματος των ελίτ ..και αν αντιδράσεις το παγκόσμιο σύστημα έχει φροντίσει να μετατρέψει την Εθνική ασφάλεια σε ταξική εξασφάλιση... άλλωστε οι χιλιάδες εστίες αντίστασης που υπάρχουν απέναντι στο ανιστορητο φιλοσοφιμα ότι ιδεολογίες δεν υπάρχουν είναι τόσο καλά βαλτωμενες στις κοινωνικές οικονομικές ανάγκες του χθες...και ασφαλώς Ρωσία και Κίνα μπορούν να περιχαρακωθουν έχοντας όλες τις κοινωνικές και παραγωγικές υποδομές...το μέλλον όμως δυσοίωνο για τους λαούς του κόσμου....
Σχολιο.- Σὲ ὅλα ἀπολύτως σύμφωνος, κρατάω μόνο μιὰν ἐπιφύλαξη ἄν ὄντως στὴ Ρωσία θὰ πράξουν αὐτὸ ποὺ πρέπει. Ἡ μέχρι στιγμῆς ἐφεκτικότητά τους δείχνει ὅτι τὸ διεθνὲς καθεστώς ἔχει κι ἐκεῖ μεγάλη δύναμη
Σχολιο.- Η δήλωση του Πούτιν πριν 2 χρόνια, πως αν δεν υπάρχει Ρωσία τότε και ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει λόγο να υπάρχει, πιστεύω πως αποτελεί φρένο στις επιδιώξεις των παλαβών της Δύσης, διότι τα σπίτια μας τα ανακαινίζουμε, φωτιά όμως δεν τα βάζουμε.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πλύση εγκεφάλου!
Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω αχρείαστων δημοσκοπήσεων
Πως το Σύστημα Μαξίμου καθορίζει και επιβάλλει την κοινωνική και πολιτική ατζέντα. Ποιος αλήθεια πληρώνει;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κατάντια! Live εμετικό ιντερνετικό «γλείψιμο» Κασσελάκη στον Άδωνι
Υπερβολικά διαχυτικός ο υπουργός υγείας στον Κασσελάκης και στον Τάϊλερ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μετωπική επίθεση
Το Ισραήλ απειλεί επισήμως την Τουρκία με στρατιωτικό χτύπημα στο έδαφος της
Το Τελ Αβίβ καταγγέλλει τη Τουρκία ότι «υποθάλπει» χρηματοδοτεί και καθοδηγεί τη Χαμάς για επιθέσεις σε βάρος του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε νέα δίνη πιέσεων ο Μητσοτάκης για νέα δώρα στους Ουκρανοναζί
Ο Δικτάτορας Ζελένσκι ζητάει και συγκεκριμένους τύπους πυραύλων
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο αρχιψεύταρος υπουργός Πιερρακάκης παρουσιάζει ως μεγάλη προσφορά της κυβέρνησης το νόμο που φέρνει, με τον οποίο στην πραγματικότητα περιορίζει την ισχύ της απόφασης του Αρείου Πάγου για τους τόκους του νόμου Κατσέλη.
Συγκεκριμένα: Η απόφαση, που είχε αυτόματη, καθολική και αναδρομική ισχύ για όλες τις ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη, καταλάμβανε αυτονόητα και τις ανενεργές ρυθμίσεις, δηλαδή αυτές που έχουν εξοφληθεί, καθώς και αυτές που έχουν χαθεί λόγω μη εξυπηρέτησης. Συνεπώς οι τράπεζες, τα funds και οι servicers ήταν υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους παρανόμως εισπραχθέντες τόκους σε όλους όσους τους κατέβαλαν, όποτε κι αν τους κατέβαλαν.
Σήμερα, με το νόμο που περνάει η κυβέρνηση, απαλλάσσονται οι παραπάνω παρανόμως εισπράξαντες φορείς από την υποχρέωση αυτή για όσους η ρύθμισή τους είναι πλέον ανενεργή. Κάτι αντίθετο με την απόφαση του Αρείου Πάγου και ιδιαιτέρως άδικο, ιδιαίτερα για όσους έχασαν τη ρύθμιση ακριβώς λόγω των φουσκωμένων παράνομων τόκων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου : «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα Καρυστιανού»
Σχολιο.- Κι εμείς δεν έχουμε καμμιά σχέση με το Ισραήλ που στηρίζεις 10 χρόνια.
Σχολιο.- Πέταξε ο πτέραρχος ;;;;; Αυτή είναι η δουλειά του.
Ότι έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ του Κασσελάκη και στο νέο κόμμα του Κασσελάκη. Τα ίδια θα κάνουν και στην Μαρία. Είναι επιστήμη !!!!!
Αποχωρούν και νοιώθουν ότι κάποιοι -ες είναι !!!!!
Σχολιο.- Επιλέγουμε Ελληνικα..!!
Κ Όχι Ισραηλινά....
Σχολιο.- Ολοι αυτοι οι ανωτ@τοι αξιωματικοι εχουν γαλουχηθει να ειναι σκυλι@ του Ν@το και του Ισρ@ηλ κι οχι της ελλαδας οποτε προσεχουμε για να εχουμε..
Σχολιο.- περνανε ολοι οι ανωτατοι ανεξαιρετως της εκαστοτε κυβερνησης σχολη πολεμου στο Νατο του οποιου τα συμφεροντα καλυπτει πρωταγωνιστικα η Τουρκια...
Σχολιο.- Και γιατί τον μάζεψε στην "ΕΛΠΙΔΑ" αφού στήριζε το Ισραήλ?
Σχολιο.- Ποιος είναι αυτός?
Σχολιο.- πτέραρχος Παπανικολάου, υποστηρικτής του Κινήματος Ελπίδα. Αποχώρησε από το Κίνημα γιατί ήταν υποστηρικτής του Ισραήλ ενώ το Κίνημα όχι
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Προς τιμήν του ο Σαββίδης ανάρτησε το ότι είναι fake η αποχώρησή του από το κόμμα της Καρυστιανού (δεν ήταν ποτέ εκεί) απλά τα τρολάκια βρήκαν άλλη μια ευκαιρία να κάνουν θόρυβο λόγω της γραφικής αποχώρησης Κοκοτσάκη.
Τον θεωρώ έντιμο (τον Σαββίδη) και με καλές προθέσεις όμως δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου για την πολιτική του κρίση κι επιφυλάσσομαι για τα υπόλοιπα
Σχολιο.- Μια φορά δαπιτης για πάντα δαπιτης .....έχω σταματήσει να τον διαβάζω..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιωργάκης Τσαντ – Παπανδρέου : Θα μι υποψήφιος. Χρειαζόμαστε Νέα Αλλαγή.
Σχολιο.- Με τα βατραχοπεδιλα η με το κανό τον είδα πριν χρόνια στην Καλαμάτα να βγαίνει με τα βατραχοπεδιλα και έπινα ούζο και το εφτυσα στην μπροστινή παρέα απ' το γέλιο.
Σχολιο.- Τα ψηφαλάτσια..κι η κουταλα λέμε..μόνο ο Αντρέας ηταν για το λαό του
Σχολιο.- Έμαθε να αλλάζει αλυσίδα στο ποδήλατο ο άχρηστος η ακόμα?
Σχολιο.- Ο θίασος του παραλόγου επεκτείνεται.
Σχολιο.- κανονική επιστράτευση. Μέχρι νεκρούς θα αναστήσουν!
Σχολιο.- Μίλησε πάλι η μαλακία του
Σχολιο.- Που χρειαζόμαστε νέα αλλαγή???..για τις πανελλαδικές?
τελειώσανε ρε βλαμμένο..
Σχολιο.- Όλοι στις κάλτσες για ψήφο στον μαλακογιωργάκη τον προδότη
Σχολιο.- Ξεμπέρδεψε πρώτα την αλυσίδα από το ποδήλατο και μετά πήγαινε
Σχολιο.- Αυτός μας έλειπε......
Σχολιο.- Eιναι ζαβό το παιδί
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επιστολή Αλέξανδρου Γιωτόπουλου
Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, να µην εφαρµόσουν τον νόµο. Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. ∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.
"Λένε ότι δεν µετάνιωσα. Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, αποκρύβουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. Και πολύ σωστά. Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.
Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, αποκρύβοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού"
Σχολιο.- σ αυτή τη χώρα η μεγαλύτερη αιτία της κατάντιας μας. Η ελεγχόμενη, η εξαρτημένη δικαιοσύνη.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Noam Chomsky καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Σιωνιστικής αφήγησης:
«Είμαι Εβραίος και το λέω με όλη την τόλμη: Το Ισραήλ πρέπει να εξαλειφθεί. Αυτή η αποικιοκρατική οντότητα δεν έχει μέλλον»...
Ένας μεγάλος φιλόσοφος, κατάλαβε ότι η σφαγή των Παλαιστίνιων ήταν παράνοια!
Το Ισραήλ ρίχνει μπετόν σε πηγές νερού που χρησιμοποιούνται από Παλαιστίνιους, σκοτώνει παιδιά και γκρεμίζει τα σπίτια τους!
Σε ποιο βιβλίο γράφεται τέτοια αθλιότητα;
Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί μετά την εξαφάνιση του Σιωνισμού και του Ισραήλ, είναι ότι ολόκληρος ο κόσμος θα βιώσει ειρήνη για πρώτη φορά από το 1948...
Ένα ολοκαύτωμα συμβαίνει αυτή τη στιγμή μπροστά στα μάτια μας και ο κόσμος σιωπά.
Μην γίνουμε συνένοχοι αυτής της αδικίας με τη σιωπή μας. Να γίνουμε η φωνή ενός παιδιού, είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνουμε άνθρωποι...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stephen King: «Ο Τραμπ είναι όγκος στις φλέβες της Αμερικής. Ένας τύραννος που δεν διστάζει να βάλει φωτιά σε μια χώρα για τον ναρκισσιστικό εγωισμό του. Καμία ιστορία τρόμου που έχω γράψει δεν θα μπορούσε να είναι τόσο τρομακτική όσο αυτός ο άνθρωπος. ”
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θέλει να δικαστεί στην Ελλάδα;
Ο τότε εισαγγελέας εφετών Παναγιώτης Καψιμάλης, δέχθηκε τη δικαιολογία ότι του τα κατέθεσε η πεθερά του σε "τούβλα" από 500ευρα.
Η Ελληνική Δικαιοσύνη για 970.000 ευρώ αδιευκρίνιστα ποσά δεν έκρινε πως έπρεπε να αρθεί η ασυλία του Αβραμόπουλου (το 2022 τέθηκε στο αρχείο η υπόθεσή του)!
Η Βελγική Δικαιοσύνη για 75.000 ευρώ μόλις έκρινε πως πρέπει να αρθεί η ασυλία του!
Σήμερα ο Παναγιώτης Καψιμάλης είναι ο Οικονομικός Εισαγγελέας της Ελλάδος.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι ΗΠΑ αναμίχθηκαν απροκάλυπτα στις εκλογές της Κολομβίας. Ο Τραμπ και ο Μάρκο Ρούμπιο (Marco Rubio) υποστήριξαν τον ακροδεξιό, πολυεκατομμυριούχο υποψήφιο Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια (Abelardo de la Espriella), έναν υποστηρικτή των φασιστικών παραστρατιωτικών οργανώσεων, και υπάρχουν σοβαρές παρατυπίες στα αποτελέσματα.
Ο σημερινός αριστερός Πρόεδρος της Κολομβίας Γκουστάβο Πέτρο (Gustavo Petro) υπήρξε έντονα φιλοπαλαιστίνιος και φιλοκινεζικός. Διέκοψε τις σχέσεις με το γενοκτονικό ισραηλινό καθεστώς και προσχώρησε στην Πρωτοβουλία «Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος» (Belt and Road Initiative) της Κίνας.
Ο Ντε λα Εσπριέγια υπόσχεται να σχηματίσει μια στενή συμμαχία με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, και να ελαχιστοποιήσει τις σχέσεις με την Κίνα. Μόλις λίγες εβδομάδες πριν από τις εκλογές, βρισκόταν στη Φλόριντα, όπου συνάντηθηκε με ακροδεξιούς πολιτικούς των ΗΠΑ που είναι στενοί σύμμαχοι του Τραμπ και του Ρούμπιο.
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει σε ολόκληρη την ήπειρο. Οι ΗΠΑ πραγματοποίησαν ένα απροκάλυπτο εκλογικό πραξικόπημα στην Ονδούρα, για να ανεβάσουν στην εξουσία μια μαριονέτα που συνδέεται με καρτέλ ναρκωτικών, είναι φιλοαμερικανική, φιλοισραηλινή και αντικινεζική.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βρε πως σας έπιασε μανία με δημοσκοπήσεις κάθε μέρα και δύο φορές την ημέρα,;;
Πως τον έπιασε και τον Αλ6 να κάνει κόμμα αφού έκανε την πάπια επί εφτά χρόνια;; Πως τον παρουσιάζετε ως το κύριο αντίπαλο αφού το δείπνο είναι κοινό;;; Πως μας θεωρείτε χρυσόψαρα όλους;;; Ασύλληπτο.
Σχολιο.- Πάνε να αναστήσουν τον δικομματισμό, θα τα καταφέρουν;
Σχολιο.- απ' το μυαλό μας εξαρτάται
Σχολιο.- Η θα ρυθμίσουν το λογισμικό να βγάλει αυτά τα ποσοστά
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Λάουρα Κοβέσι και δικαίωσε ποιον λέτε; Μα τον ... Άρειο Πάγο!
Εδώ, αποκτά η ξεφτίλα ο ονοματεπώνυμο!
Τώρα η Κοβέσι έχει το ελεύθερο να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τελευταία εξέλιξη από τις ΗΠΑ. σύλληψη και ανάκριση των" αρχων" των ΗΠΑ στο Seattle, δύο μελών της εθνικής ομάδας του ΙΡΑΝ.
Η Εθνική Ιρανίας σταμάτησε από τις ΗΠΑ...
Καθυστερήσεις στο ταξίδι της εθνικής ομάδας του Ιράν στο Σιάτλ. Ο προπονητής Mehdi Taremi και ο τεχνικός βοηθός Saeed Alhoei φέρεται να κρατούνται για μετανάστευση στο αμερικανικό αεροδρόμιο. UU.
Η πλήρης ομάδα αναμένει την απελευθέρωσή του για να ταξιδέψει στον αγώνα με την Αίγυπτο.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Μεξικό σχεδιάζει να ξαναρχίσει το εμπόριο πετρελαίου με την Κούβα μέσω ιδιωτικών εταιρειών
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026
Σύμφωνα με την πρόεδρο Κλαούντια Σέινμπαουμ, η επανέναρξη δεν εξετάζεται ως ανθρωπιστικό ζήτημα, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή.
Η Κυβέρνηση του Μεξικού εργάζεται στην ανάπτυξη ενός εμπορικού μηχανισμού για την επανέναρξη του εμπορίου πετρελαίου με την Κούβα, «θα γίνεται μέσω ιδιωτικών εταιρειών που έχουν άδεια να μεταφέρουν καύσιμα στην Κούβα», όπως ανακοίνωσε η πρόεδρος του Μεξικού, Κλαούντια Σάινμπαουμ, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.
Η πρόεδρος διευκρίνισε σε συνέντευξη Τύπου ότι αυτό το σχήμα δεν θεωρείται ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή που εκμεταλλεύεται τις νέες αλλαγές που εγκρίθηκαν στην Κούβα για την προώθηση μεγαλύτερης σχέσης με τους μεξικανικούς επιχειρηματικούς κύκλους.
«Δεν είναι ανθρωπιστικό θέμα, αλλά εμπορικό, με τα νέα χαρακτηριστικά που ενέκρινε η Εθνοσυνέλευση Κογκρέσο και η Κυβέρνηση της Κούβας, και από εκεί και πέρα μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική σχέση με μεξικανούς επιχειρηματίες στην Κούβα», τόνισε.
Αυτή η στρατηγική, η οποία σύμφωνα με την πρόεδρο έχει δομηθεί εδώ και καιρό, προκύπτει μετά την απόφαση της κρατικής εταιρείας Πετρέλαια Μεξικού (Pemex) να αναστείλει τις εξαγωγές καυσίμων προς το νησί στις αρχές του έτους, εξαιτίας των απειλών των Ηνωμένων Πολιτειών για κυρώσεις σε χώρες που εμπορεύονται πετρέλαιο με την Κούβα.
Στις 29 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, ο Βορειοαμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα για την επιβολή δασμών στις εισαγωγές από χώρες που προμηθεύουν πετρέλαιο στην Κούβα, κηρύσσοντας κατάσταση έκτακτης ανάγκης θεωρώντας το νησί υποτιθέμενη απειλή για την εθνική του ασφάλεια.
Η πίεση της Ουάσινγκτον προς την Αβάνα εντάθηκε τον Μάιο με την επιβολή νέων κυρώσεων που στοχεύουν σε κουβανικές οντότητες, συμπεριλαμβανομένου του στρατιωτικού συγκροτήματος Ομάδα Επιχειρηματικής Διαχείρισης (Gaesa).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Έφυγε ο Μόσχος από το ΜεΡΑ25 και θα αναγκαστεί
ο Βαρουφάκης ν' αρμέγει τώρα μοναχός του.
Σχολιο.- Ο Τσίπρας του έφαγε τον Μόσχο τον σιτευτό
Σχολιο.- Πάει να γεμίζει το παχνί για τα "ζωντανά" στην ΕΛληνική ΑΣτυνομία του Τσίπρα
Σχολιο.- Ο Μόσχος ο σιτευτός;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ομάδα αποτυχημένων του ΣΥΡΙΖΑ, προσπαθούν με αποστασίες και συνομοσιες να εκλεγούν με οποιοδήποτε τρόπο
Το πρόβλημα της αριστεράς, αγαπητέ, είναι ότι δεν ξέρει ποιος είναι ο αντίπαλος
Η Καρυστιανου δεν είναι αντίπαλος κανενός
Επειδή τη λέξη γυναικοκτονια δεν την προασπίζεται;
Έχει δίκιο, ανθρωποκτονία είναι
Ωστόσο ,ο Μητσοτάκης τους βλέπει από ψηλά και εφαρμόζει το διαίρει και βασίλευε
Ο στόχος είναι ένας, η ΝΔ
Όλη η αντιπολίτευση προσπαθεί να κάνει κριτική ο ένας στον άλλο
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ενωτική πρωτοβουλία κατά των Πλειστηριασμών
Την παρανομία η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της την ονόμασαν ισονομία..
Η κυβέρνηση έβαλε πάλι πλάτη στις τράπεζες και τα fund's δεν τους ενδιαφέρει που μεγάλη μερίδα δανειοληπτών έχασαν τη ρύθμιση του Νόμου Κατσέλη χωρίς δική τους ευθύνη,, έχουν χαθεί σπίτια...
Αντί να σταματήσει το πλιάτσικο το συνεχίζουν..
Να προστατευθεί η λαϊκή περιουσία να σταματήσει το πλιάτσικο..
Η ΣΤΕΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τον Μητσοτάκη προετοίμασε το έδαφος αφαιρώντας τα όπλα από τα νησιά για να παραδώσει το Αιγαίο στους Τούρκους, από τον Τσίπρα θέλουν θα την προδοσία, γιαυτό τον προμοτάρουν στις δημοσκοπήσεις.
Μετά την Μακεδονία, είναι συνηθισμένος στην προδοσία. Εξπέρτ! Όπως είχε πει και παλιότερα ο Τζίφρας, «το κράτος έχει συνέχεια».
***
ΣΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΩΔΕΙΣ 1
Ο κ.Τσίπρας ανακοίνωσε ως υπεύθυνο για την εξωτερική πολιτική τον κ.Τζιμητρά. Σύμφωνα με το βιογραφικό του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ιδρύματος Τσίπρα απασχολήθηκε σε δύο τουρκικά πανεπιστήμια. Το ένα μάλιστα ανήκει στο όμιλο Κοτς, ενός μεγαλοεπιχειρηματία της Τουρκίας.
Η ΕΑΣ εκπροσωπεί και μέρος της τουρκικής αστικής τάξης; Ο κ. Κοτς βέβαια ως φίλος της οικογένειας έκανε πρόσφατα επενδύσεις στην Κρήτη.
Σύμφωνα με ανάρτηση στο μπλογκ λιμπεραλ ο κ.Τζιμητράς είχε ταχθεί κατά των αναχαιτίσεων που κάνει η ελληνική πολεμική αεροπορία στο ανατολικό Αιγαίο.
Υπενθυμίζεται ότι όταν υπέγραψε ο κ.Τσιπρας την συμφωνία των Πρεσπών είχε πει ότι εξασφαλίζει διπλωματικό κεφάλαιο για να αντιμετωπίσει η χώρα μας την Τουρκία....
Σχολιο.- Και οι τρεις θα παραδώσουν το Αιγαίο. Με κυβέρνηση "ειδικού σκοπού", που θα φτιάξουν, αφού ο Κούλης δεν μπορεί μόνο ςτου.
Σχολιο.- Xωρίς τον Τσίπρα και τους λοβοτομημένους του οπαδούς, ο Μητσοτάκης δεν μπορεί καθόλου εύκολα να παραδώσει το Αιγαίο. Κάθε προδότης έχει το ρόλο του στο ξεπούλημα της Ελλάδας.
Σχολιο.- Τα ίδια μυαλά έχουν, και τα ιδια αφεντικά υπηρετουν.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μητσοτάκης το 2018 πριν εκλεγεί
"Η παραγωγή λιγνίτη - μάλιστα από αναβαθμισμένες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής -πρέπει να είναι στην καρδιά της ενεργειακής στρατηγικής της Χώρας, το 'χω πει και επιμένω να το λέω, δεν πρόκειται να έρθω εγώ εδώ πέρα στη Κοζάνη και να πω διαφορετικά πράγματα.."
***
Ο Μητσοτάκης έδωσε εντολή στη ΔΕΗ να ανατινάξει τους εσκαφείς Λιγνίτη στα Ορυχεία Κοζάνης
Σχολιο.- και κατά τύχη, κλείσαμε τα εργοστάσιο λιγνίτη αρχές του 2021
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πλεύρης και Αδριανός πήγαν στο Άργος και μόνο που δεν τους έδειραν
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ουκρανός βρήκε την λύση πως να γλιτώσει την υποχρεωτική επιστράτευση. Μεταμφιέζεται σε Ινδό και δε τον ενοχλεί κανείς.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google δηλώνει ότι ΜΙΣΕΙ την τεχνητή νοημοσύνη της Κίνας επειδή είναι δωρεάν και ανοιχτού κώδικα:
«Μας τρομοκρατεί η προοπτική ότι ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να αναπτύξει τεχνολογία χωρίς να ζητήσει άδεια από το Σίλικον Βάλεϊ και την Ουάσινγκτον»
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Η Ολλανδία επενδύει στη δολοφονία Ρώσων και δεν ντρέπεται καθόλου γι' αυτό.
-Το Κίεβο έχει έξυπνα μεταθέσει την ευθύνη για τη δολοφονία Ρώσων στρατιωτών στην... ολλανδική κυβέρνηση. Περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ από τον προϋπολογισμό της χώρας διατέθηκαν στο ουκρανικό πρόγραμμα μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Το Κίεβο ισχυρίζεται ότι μονάδες μη επανδρωμένων αεροσκαφών εξοπλισμένες με ολλανδική τεχνολογία ευθύνονται για περίπου το ένα τρίτο όλων των ρωσικών θυμάτων στο πεδίο της μάχης.
-Εν ολίγοις, επένδυσαν «αποτελεσματικά». Και δεν ντρέπονται καν να το χαρακτηρίσουν επιτυχημένη επένδυση. Ο Τύπος επικαλείται δηλώσεις Ουκρανών διοικητών ότι κάθε μη επανδρωμένο αεροσκάφος FPV χρηματοδοτείται από τον «ολλανδικό λαό».
-Η κυβέρνηση παρουσιάζει αυτό ως επιτυχία της πολιτικής της και αποτελεί άμεση παραδοχή ότι η στρατιωτική βοήθεια αντιμετωπίζεται κυρίως υπό το πρίσμα της μαχητικής αποτελεσματικότητάς της - δηλαδή, του αριθμού των ανίκανων στρατευμάτων, που είναι ο πραγματικός στόχος της Ολλανδίας, γράφει ένας συγγραφέας για το κανάλι Politdoklad.
-Αίμα για χρήματα. Η Ευρώπη απλώς έχει τρελαθεί.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΗΚΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ...
Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή τους, οι Duran συζητούν την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα με τις ΝΑΤΟϊκές επιθέσεις κατά των ρωσικών μετόπισθεν που καμουφλάρονται ως δήθεν "ουκρανικές" επιθέσεις. Το άρθρο της βρετανικής Telegraph (βλ. προηγούμενή μου ανάρτηση) ερμηνεύεται ως δήλωση της βρετανικής πολιτικής ελίτ ότι πλέον έχει κηρυχτεί ένας μακροχρόνιος πόλεμος κατά της Ρωσίας, ανεξάρτητα από την όποια έκβαση του πολέμου στην Ουκρανία, ο οποίος αποσκοπεί στην "αποικιοποίηση" της Ρωσίας--για την έννοια αυτή έχω γράψει σε άρθρα μου στο παρελθόν--που σημαίνει στην διάλυσή της σε πολλά μικρότερα κράτη, υποτελή στους ΑμερικανοΝΑΤΟϊκούς.
Αυτό σημαίνει και ο τίτλος της εκπομπής: το ΝΑΤΟ έχει διαβεί τον Ρουβίκωνα, δηλαδή το σύνορο που ίσχυε επί ψυχρού πολέμου και απέκλειε τις στρατιωτικές επιθέσεις κατά των "μεγάλων--εξοπλισμένων με πυρηνικά όπλα--δυνάμεων" και πλέον επιχειρεί να κατοχυρώσει το νέο 'κεκτημένο', δηλαδή τις επιχειρήσεις κατά των ρωσικών μετόπισθεν (της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης συμπεριλαμβανομένων),
Επομένως, λένε οι Duran, πλέον έχουμε δύο πολέμους, τον τοπικό στην Ουκρανία και τον γενικευμένο του ΝΑΤΟ κατά της Ρωσίας. Ή, λένε, έχουμε έναν πόλεμο, του οποίου το Ουκρανικό αποτελεί απλώς ένα επιμέρους επεισόδιο.
Πάντως οι Duran θεωρούν ότι στις ΗΠΑ υπάρχουν και πιο "πραγματιστές" οι οποίοι δεν παρακολουθούν τις έξαλλες πολιτικές ηγεσίες της Ευρώπης, οι οποίες ζουν σε μια δικά τους πραγματικότητα που πιστεύει ότι το Κίεβο μπορεί να νικήσει της Ρωσία με τη βοήθεια του ΝΑΤΟ.
Προσωπικά θεωρώ απολύτως έωλες τις θεωρίες--τις οποίες ασπάζεται και η ρωσική ολιγαρχία--σύμφωνα με τις οποίες οι "καλοί" αμερικανοί θα βάλουν φρένο στους αιμοβόρους "κακούς" ευρωπαίους. Πρόκειται για αυταπάτες τις οποίες η Ρωσία πληρώνει και θα πληρώσει πολύ ακριβότερα αν δεν καταφέρει να αποσπαστεί από αυτές.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Μελ Γκίμπσον, αν η δήλωση είναι ακριβής, είπε αυτό που πολλοί φοβούνται να πουν:
Δεν μπορεί να υπάρξει ειρήνη όσο το Ισραήλ αντιμετωπίζεται ως κράτος που βρίσκεται πάνω από το νόμο.
Ένα κράτος δεν μπορεί να καταλαμβάνει, να βομβαρδίζει και να ψεύδεται, και στη συνέχεια να ζητά από τον κόσμο να το χειροκροτήσει στο όνομα της «ασφάλειας».
Η ασυλία είναι η ρίζα της φωτιάς.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ΝΑΤΟ επιτίθεται ξανά στην Κριμαία και τη Σεβαστούπολη
Συναγερμός αεροπορικής επιδρομής κηρύχθηκε στη Σεβαστούπολη, ουκρανικά drones πλησιάζουν από τη θάλασσα.
Οι ρωσικές δυνάμεις απωθούν την επίθεση.
Ένα E-3A Sentry AWACS του ΝΑΤΟ (διακριτικό κλήσης NATO22, reg. LX-N90442), που πετούσε από το Σιαουλιάι, βρίσκεται σε τροχιά ανοιχτά της Κωνστάντζας της Ρουμανίας — πιστεύεται ότι συντονίζει την επίθεση.
Σχολιο.- ειναι εξοργιστικο οτι οι Ρωσοι δεν κανουν ουτε το ελαχιστο απο αυτο που εκαναν οι Ιρανοι για να νικησουν τους σκατοαμερικανους.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Η αυτοκρατορία σάρωσης ματιών του Sam Altman αποκαλύπτεται: Δωροδοκίες, απατεώνες και μια τεράστια αρπαγή βιομετρικών δεδομένων
Πίσω από τις λαμπερές υποσχέσεις της επανάστασης της Τεχνητής Νοημοσύνης κρύβεται μια συντονισμένη, παγκόσμια συνωμοσία για τη συλλογή βιομετρικών δεδομένων του παγκόσμιου πληθυσμού. Και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι ολιγάρχες της τεχνολογίας για να λάβουν τις σαρώσεις της ίριδάς σας είναι βγαλμένες κατευθείαν από έναν δυστοπικό εφιάλτη.
-Η Tools for Humanity, η νεοσύστατη εταιρεία πίσω από τους σαρωτές ματιών "Orb" και το κρυπτονόμισμα Worldcoin, έχει πληγεί από πολλαπλές εσωτερικές έρευνες για οικονομικές παραβάσεις και δωροδοκίες ξένων αξιωματούχων, ανέφεραν αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο στόχος της είναι απλώς να "διακρίνει τους ανθρώπους από τα bots Τεχνητής Νοημοσύνης". Αλλά η πραγματικότητα είναι μια τεράστια, μη ρυθμιζόμενη επιχείρηση εξαγωγής δεδομένων για την κατασκευή ενός κεντρικού παγκόσμιου δικτύου ταυτότητας για την ελίτ της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Πουθενά αυτή η εκμετάλλευση δεν είναι πιο εμφανής από ό,τι στη Νοτιοανατολική Ασία. Και το Τμήμα Ειδικών Ερευνών της Ταϊλάνδης δήλωσε τον Ιανουάριο ότι η έρευνά του διαπίστωσε ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια Ταϊλανδοί πολίτες είχαν υποβληθεί σε σάρωση ίριδας και ότι οι περισσότεροι από αυτούς είχαν «ενθαρρυνθεί από την υπόσχεση του κρυπτονομίσματος με το όνομα «Worldcoin» (WLD) ενώ παρερμήνευσαν ή [δεν] γνώριζαν την απαιτούμενη συγκατάθεση».
Δεν ξεγέλασαν απλώς το κοινό. Συνεργάστηκαν με τον πραγματικό υπόκοσμο. Η ανάπτυξη της νεοσύστατης επιχείρησης στην Ταϊλάνδη αφορούσε μια εταιρεία που συνδέεται με τον Νοτιοαφρικανό επιχειρηματία Benjamin Mauerberger, έναν άνδρα που αντιμετωπίζει επί του παρόντος εντάλματα σύλληψης για διακρατική κυβερνοαπάτη και απάτες «σφαγής χοίρων».
Το Tools for Humanity αναφέρει ότι ο συνεργάτης χρησιμοποίησε «ψεύτικο όνομα», ότι η εταιρεία αργότερα διέκοψε τους δεσμούς και ότι ενίσχυσε τους ελέγχους δέουσας επιμέλειας.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΈΝΟ
Οι Ισραηλινοί στήνουν οθόνες σε εξωτερικούς χώρους για να παρακολουθούν ζωντανά και να πανηγυρίζουν, ενώ ολόκληρες πόλεις του Λιβάνου μετατρέπονται σε ερείπια από τις Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις.
Δεν ρόκειται για στρατιώτες ή αξιωματούχους, αλλά για πολίτες ( όχι άμαχους γιατί όλοι οπλοφορουν)....
που συγκεντρώνονται για να επευφημούν την καταστροφή και τον θάνατο.
Ψυχανώμαλοι δολοφόνοι...
Εκπρόσωποι του ΚΑΚΟΎ επί γης.
https://www.facebook.com/reel/1727448532006470?locale=el_GR
Σχολιο.- Fuck Israel, αφανιστε από τον χάρτη το Ναζιστικό μόρφωμα του Ισραήλ
From the river to the sea Free Palestine
Σχολιο.- Μόνο όταν εξαφανιστουν, από προσώπου γης οι υπάνθρωποι σιωνιστοναζί...θα δεί η ανθρωποτητα ,μια άσπρη μέρα .
Σχολιο.- Ανώμαλοι ! Ψυχικά διαταραγμένο όλο το έθνος
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχεδόν 6 εκατομμύρια γυναίκες ψήφισαν στην Κολομβία τον ακροδεξιό Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα, έναν άνδρα που ισχυρίζεται ότι «ο εγκέφαλος της γυναίκας δημιουργήθηκε για το σπίτι».
Τι να πω....
Ας πρόσεχαν...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η Μπουρκίνα Φάσο έχει απαλλαγεί από τα δεσμά του αποικιοκρατισμού και προχωρά με δυναμισμό προς το μέλλον υπό την ηγεσία του Προέδρου Τραορέ.
https://www.facebook.com/reel/1443369921146267?locale=el_GR
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι αυτόχθονες λαοί των Μαπούτσε, στο νότιο τμήμα της Χιλής, εκφράζουν την ανησυχία τους για πιθανούς νόμους που θα οδηγούσαν στη μεταβίβαση των γαιών τους σε Ισραηλινούς επιχειρηματίες.
Ο καρκίνος εξαπλώνεται επικίνδυνα...
https://www.facebook.com/reel/2466434080543123?locale=el_GR
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν μπλέκεις σε πολλές κουβέντες.
Ρωτάς τον άλλον πώς γίνεται πριν έναν αιώνα το 1926 οι Εβραίοι να ήταν το 10% του πληθυσμού της Παλαιστίνης (κάπου 70.000) και όταν ιδρύθηκε το κράτος του Ισραήλ το 1948 να είχαν γίνει το ένα τρίτο (600.000), ενώ σήμερα ανέρχονται σε 8 εκατομμύρια και ελέγχουν το 90% της χώρας. Συνεχίζοντας την επέκταση με νέους οικισμούς στη Δυτική Όχθη.
Αν αρχίσει τα "κοίτα να δεις", "το ζήτημα δεν είναι ακριβώς αυτό" και τα "πού ήθελες να πάνε οι Εβραίοι;" και άλλα τέτοια, καταλαβαίνεις πως έχεις μπροστά σου ένα απόβρασμα, που αδιαφορεί παγερά για την τύχη του λαού που ζούσε σ' εκείνα τα μέρη.
Κι όπως δεν θα συζητούσες με έναν ναζί που θα σου μιλούσε για τον αναγκαίο ζωτικό χώρο προς ανατολάς ή με έναν λευκό Νοτιοαφρικανό που θα σου έλεγε ότι κάπου έπρεπε να πάνε και οι Ευρωπαίοι που οι χώρες τους υπέφεραν από υπερπληθυσμό, έτσι δεν συζητάς και μ' αυτόν τον παλιάνθρωπο.
Σχολιο.- Μα δεν είμαι αφελής να νομίζω πως θα πείσω τον κάθε σιωνιστή παλιάνθρωπο. Το ζήτημα είναι ότι αντί να χάνομαι σε μια σειρά κουβέντες για ετούτο ή το άλλο, να ξεκινάω μ' αυτό το καίριο και καθοριστικό ζήτημα. Και κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος θα καταλάβει. Χωρίς πολλά πολλά. Τόσο απλό είναι!
Σχολιο.- Άλλο να συζητάει Παλαιστίνιος με Ισραηλινούς έφηβους κι άλλο να μπούμε εμείς σε λεπτομέρειες σε κουβέντα με κάθε παλιάνθρωπο. Που ξέρει πολύ καλά ποια είναι η αιτία του προβλήματος αλλά αποφεύγει να τη συζητήσει. Μη συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις.
Σχολιο.- Πιο συγκεκριμένα: δεν θα μπω σε κουβέντα για την 7η Οκτώβρη 2023 ή για το τι ειναι Χαμας και ισλαμισμός ή για το αν έχουν δικαιώματα οι Παλαιστίνιοι στο Ισραήλ κ.λπ. κ.λπ. Με το που αρχίζει κουβέντα ο άλλος θα θέσω αυτό το ζήτημα του εποικισμού και της εκτόπισης του ντόπιου πληθυσμού. Χωρίς πολλά πολλά.
Σχολιο.- Ακριβώς!
Σχολιο.- Δεν βγάζουν άκρη αυτές οι συζητήσεις. Ο καθένας μένει κολλημένος στις θέσεις του.
Σχολιο.- Σιγά μην αρχίσουμε να συζητάμε μ' αυτούς που επιδοκιμάζουν γενοκτονίες. Και μάλιστα να κάνουμε και υποχωρήσεις γιατί κάπου μπορεί να 'χουν κι αυτοί τα δίκια τους, βρε αδερφέ!
Σχολιο.- Οι συζητήσεις γίνονται για να βγει συμπέρασμα και κοινός τόπος. Αν είναι τελείως ασύμβατες οι απόψεις, οι συζητήσεις μάλλον βλάπτουν. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να γίνονται.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πόσο γελοίοι πια... Πέρα από θρασύτατα λαμόγια. Κι αυτοί οι καραγκιόζηδες ανεχόμαστε να μας κυβερνάνε.
«Μιλάμε για ένα μέιλ» υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μετά τις καταδίκες της πρώην ευρωβουλεύτριας της ΝΔ, Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου και 3 ακόμα, για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων.
https://www.facebook.com/reel/1332182859040245?locale=el_GR
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Ψηφιακό Ευρώ είναι μια ΠΑΓΙΔΑ. ΟΡΙΟ 3.000€ - ανά άτομο. Χωρίς τόκους. Χωρίς αποταμιεύσεις. Προσαρμόζεται από τις Βρυξέλλες - μειώνεται όταν χτυπάει η κρίση.
Δεν θέλουν να έχετε χρήματα. Θέλουν να ζητάτε άδεια.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Οικονομικής ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!
https://x.com/j_bg/status/2069829724055195714/video/1
Σχολιο.- Γυναίκα και μια Εβραία, γελάτε που σας αφαιρούν την ελευθερία. Είστε χαρούμενοι που τους επιτρέψατε να ασχοληθούν με την πολιτική;
Σχολιο.- Το σημαντικό είναι να καταλάβουμε από πού προέρχεται αυτό. Αυτό προέρχεται κατευθείαν από το Ταλμούδ. Λέει ότι οι γκοίμ δεν θα έχουν ιδιωτική περιουσία. Γι' αυτό πιέζουν τόσο σκληρά για την οικονομία.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτό το βίντεο είναι πλέον παράνομο να κοινοποιηθεί στο Ισραήλ και επιφέρει ποινή φυλάκισης 5 ετών.
Ο πρώην Ισραηλινός πρωθυπουργός Γιοάβ Γκάλαντ παραδέχεται ότι το Ισραήλ σκότωσε τους δικούς του πολίτες βάσει της Οδηγίας Αννίβα στις 7 Οκτωβρίου και κατηγόρησε τη Χαμάς:
Χρησιμοποιήθηκαν ελικόπτερα, drones και άρματα μάχης.
https://x.com/OpsHQs/status/2069926264828465534/video/1
https://x.com/CensoredMen/status/1806707680137949315/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ
Οι Ισραηλινοί στήνουν εξωτερικές οθόνες για να παρακολουθούν ζωντανά και να ζητωκραυγάζουν καθώς ολόκληρες πόλεις του Λιβάνου καταστράφηκαν σε ερείπια από τον Ισραηλινό Στρατό.
Αυτοί είναι απλοί πολίτες, όχι στρατιώτες ή αξιωματούχοι, που συγκεντρώνονται για να χειροκροτήσουν την καταστροφή και τον θάνατο.
https://x.com/Parodyjeffx/status/2069910231925088404/video/1
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Έχουν περάσει 36 χρόνια από μια από τις πιο διάσημες απάτες στην ιστορία.
Μια απάτη που επινόησε το βαθύ κράτος των ΗΠΑ για να δικαιολογήσει την αιματηρή πρώτη εισβολή στο Ιράκ.
Η «κορίτσι από το Κουβέιτ» Νάιρα κατέθεσε δακρυσμένη ενώπιον του Κογκρέσου των ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 1990, όπου ισχυρίστηκε ότι είχε γίνει μάρτυρας φρικιαστικών σκηνών σε ένα από τα νοσοκομεία του Κουβέιτ.
«Ιρακινοί στρατιώτες εισέβαλαν στο νοσοκομείο, πέταξαν νεογέννητα μωρά από θερμοκοιτίδες και τα άφησαν να πεθάνουν στο κρύο πάτωμα!»
Η ιστορία ώθησε τη χώρα σε πόλεμο. Οι Αμερικανοί γερουσιαστές ενέκριναν ψήφισμα για εισβολή στο Ιράκ με διαφορά πέντε ψήφων. Επτά από αυτούς πίστεψαν τα λόγια του κοριτσιού.
Δύο μήνες πριν από την κατάθεση, το 17% των Αμερικανών υποστήριζε την εμπλοκή των ΗΠΑ στη σύγκρουση. Δύο μήνες αργότερα, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί πίστευαν ότι η στρατιωτική επέμβαση ήταν απαραίτητη.
Μετά το τέλος του πολέμου, αποκαλύφθηκε ότι η Νάιρα ήταν κόρη του πρέσβη του Κουβέιτ στις ΗΠΑ και η ιστορία της κατασκευάστηκε από το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων Hill & Knowlton, που προσλήφθηκε από την κυβέρνηση του Κουβέιτ. Κατά τη διάρκεια του πρώτου πολέμου στο Ιράκ, πάνω από 135.000 Ιρακινοί σκοτώθηκαν.
https://x.com/BowesChay/status/2069904038145999244/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΤΑΛΜΟΥΔΙΚΑ ΣΚΑΤΑ
Ο Γκάι Γκαλάντι, ένας Ισραηλινός πράκτορας της Μοσάντ που διείσδυσε σε αμερικανικές εταιρείες, συνελήφθη για κλοπή αμερικανικών εμπορικών μυστικών ημιαγωγών και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος αμέσως στην Αριζόνα κατόπιν αιτήματος έκδοσης του Ισραήλ.
Ήδη επιστρέφει στο Τελ Αβίβ.
https://x.com/Parodyjeffx/status/2070187307739566433
Σχολιο.- Η Εβραία ομοσπονδιακή δικαστής Sigal Chattah στο Λας Βέγκας απελευθέρωσε τον Ισραηλινό παιδεραστή που δελέαζε παιδιά για σεξ στο διαδίκτυο.
Η Εβραία ομοσπονδιακή δικαστής Elayna Youchah στο Λας Βέγκας απελευθέρωσε τον Ισραηλινό τρομοκράτη που λειτουργούσε ένα βιολογικό εργαστήριο που άφησε αρκετούς ανθρώπους να αρρωστήσουν.
Καθόλου ύποπτο
https://x.com/Libertymama888/status/2070210836451209720
Σχολιο.- Έτσι ξέρεις ότι δεν διοικείς τη χώρα σου. Αυτό είναι απολύτως εξωφρενικό και αδικαιολόγητο. Όχι μόνο η κυβέρνησή μας απελευθέρωσε έναν κατάσκοπο που εργαζόταν εναντίον μας, αλλά τα εθνικά μας μέσα ενημέρωσης δεν θα το καλύψουν ποτέ. Μετά θα πουν ότι είναι συνωμοσία να λένε ότι το Ισραήλ έχει τον έλεγχο πάνω μας.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Για χιλιάδες χρόνια, η πόλη της Τύρου στο νότιο Λίβανο έχει αντέξει σε εισβολές και επιθέσεις, με πιο γνωστή την πολιορκία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Τώρα η απειλή δεν προέρχεται από τη θάλασσα, αλλά από τον ουρανό, με την Τύρο να υπόκειται σε έντονο Ισραηλινό βομβαρδισμό που απειλεί για άλλη μια φορά το μέλλον της πόλης. Πολλοί, ωστόσο, έμειναν παρά τις βόμβες και μας είπαν ότι όσο υπάρχει η Τύρος, θα παραμείνουν ριζωμένοι στη γη τους..
https://x.com/SweeneySteve/status/2070190588222169203/video/1
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπόθεση Έπσταϊν: Πίσω από τα μεγάλα ονόματα, λέγεται ότι χρησιμοποιήθηκαν εμπιστευτικές συμφωνίες για να εξαγοραστεί η σιωπή των θυμάτων και να προστατευθούν στενοί συνεργάτες που κατηγορούνται για σεξουαλική κακοποίηση. Ενώ η Μάξγουελ εκτίει την ποινή της, ένα εκρηκτικό ερώτημα παραμένει ανοιχτό: πόσοι άνδρες με επιρροή δραπέτευσαν
Όταν τα θύματα σιωπούν με συμβόλαιο, οι ακροάσεις πραγματοποιούνται χωρίς όρκους και το FBI έχει εντοπίσει πιθανούς συνεργούς, μιλάμε ακόμα για δικαστική υπόθεση ή για ένα οργανωμένο σύστημα ατιμωρησίας που έχει χτιστεί γύρω από τον Έπσταϊν;
https://x.com/GPTVoff/status/2070206450232590656/video/1
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Χένρι Φορντ, στην έρευνά του για τους Ευρωπαίους Εβραίους, διαπίστωσε ότι οι σύγχρονοι Εβραίοι δεν ήταν απόγονοι των βιβλικών Ισραηλιτών. Ο Φορντ εξέθεσε πώς οι Εβραίοι κατάφεραν να αποκτήσουν εξουσία και να αναλάβουν την αμερικανική κυβέρνηση. Ο Φορντ παρατήρησε τι συνέβαινε και γράφτηκε ένα βιβλίο για να μας προειδοποιήσει.
https://x.com/BryceMLipscomb/status/2070001953719882234/video/1
Σχολιο.- Σίγουρα, γνωρίζουμε ότι ο Χένρι καταδίκαζε τους Εβραίους, αλλά του άρεσαν επίσης οι σκλάβοι Εργάτες από τις φυλακές.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σπάνιο Ντοκιμαντέρ - "Μέρες Οργής: Οι Νέοι Παλαιστίνιοι" (1989) ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΤΑ ΣΕΛΙΔΑ σας, αξίζει να το δείτε. Η ταινία ρίχνει μια ματιά στην παλαιστινιακή Ιντιφάντα, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 1987. Γυρισμένο στην Ιερουσαλήμ, τη Δυτική Όχθη και τη Γάζα, αυτό το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει τις φρικαλεότητες του του Ισραήλ εναντίον των Παλαιστινίων που ζούσαν υπό ισραηλινή κατοχή. Προβλήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 1989, η ταινία "Days of Rage" προσέλκυσε ένα από τα μεγαλύτερα ακροατήρια στην ιστορία του PBS.
https://x.com/Boudicca61AD/status/2069923445706555879/video/1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΚΟ! Οι καρδιές των μωρών αφαιρούνται και τα πρόσωπά τους ανοίγονται σε φέτες όσο είναι ακόμα ζωντανά για να ληφθεί εγκεφαλικός ιστός. Σύμφωνα με τη Δρ. Τερέζα Ντάισερ, τα μωρά γεννιούνται ζωντανά στους πέντε έως έξι μήνες και οι καρδιές που χτυπούν αφαιρούνται χωρίς αναισθησία για ερευνητικούς σκοπούς.
Οι ερευνητές κόβουν επίσης τα πρόσωπά τους για να συλλέξουν εγκεφαλικό ιστό. «Τα μωρά είναι ακόμα ζωντανά όταν οι ερευνητές αρχίζουν να εξάγουν τον ιστό, σε σημείο που οι καρδιές τους εξακολουθούν να χτυπούν, και γενικά δεν λαμβάνουν αναισθησία, επειδή αυτό θα διατάρασσε τα κύτταρα που προσπαθούν να εξαγάγουν οι ερευνητές». PAMELA ACKER, Βιολόγος «Περιλάμβανε τους πνεύμονες των εμβρύων;» «Ναι». «Περιλάμβανε δέρμα;» «Ναι». «Νεφροί;» «Ναι». «Σπλήνας;» «Ναι». «Καρδιά;» «Ναι». «Και αυτή ήταν μόνο μία μελέτη. Οπότε θα σας ρωτήσω για άλλη μια φορά: Σε όλη σας την καριέρα, με πόσα έμβρυα έχετε εργαστεί;» «Ε, λοιπόν, δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό, αλλά, εεε, αρκετά όταν τα μελετήσαμε αρχικά, πριν αποφασίσουμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε εμβόλια». «Έχετε κάποια ιδέα; Δηλαδή, αυτή η μία μελέτη είχε 76. Πόσες άλλες μελέτες είχατε όπου χρησιμοποιήσατε τα έμβρυα που είχαν υποστεί έκτρωση;» «Δεν θυμάμαι πόσες.» «Ξέρετε, γνωρίζετε ότι μία από τις αντιρρήσεις του ενάγοντος στον εμβολιασμό σε αυτή την υπόθεση είναι η συμπερίληψη του εμβρυϊκού ιστού που είχε υποστεί έκτρωση στην ανάπτυξη εμβολίων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποτελεί μέρος των συστατικών των εμβολίων;» Big Pharma + Planned Parenthood.
https://x.com/gewoonmerels/status/2070193011808510034/video/1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κα. Ρέιτσελ: «Πού ήσασταν, ηγέτες; Δεν βλέπατε αυτά τα παιδιά ως παιδιά λόγω του τόπου που γεννήθηκαν; 20.000 παιδιά σκοτώθηκαν. 151 πέθαναν από την πείνα. Ένα τετρακόπτερο πυροβόλησε ένα μωρό που θήλαζε σε μια σκηνή. Δεν νομίζατε ότι είχαν καρδιές που χτυπούσαν σαν τα παιδιά σας; Πώς μπορούν
https://x.com/OunkaOnX/status/2069988291127197697/video/1
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μετά τον πόλεμο του 1967, το Ισραήλ άρχισε να χτίζει οικισμούς πολιτών στη Δυτική Όχθη, τη Γάζα, την Ανατολική Ιερουσαλήμ και τα Υψίπεδα του Γκολάν. Αυτό είναι παράνομο βάσει της Τέταρτης Σύμβασης της Γενεύης, η οποία απαγορεύει σε μια κατοχική δύναμη να μεταφέρει τον άμαχο πληθυσμό της σε κατεχόμενα εδάφη.
Το Διεθνές Δικαστήριο αποφάνθηκε το 2004 ότι οι οικισμοί είναι παράνομοι. Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ το επιβεβαίωσε αυτό στο ψήφισμα 2334 (2016). Κάθε μεγάλη οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχει συμφωνήσει. Σήμερα, περίπου 700.000 Ισραηλινοί έποικοι ζουν στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη και την Ανατολική Ιερουσαλήμ, σε πάνω από 250 οικισμούς που συνδέονται με δρόμους αποκλειστικά για Ισραηλινούς, προστατεύονται από τον ισραηλινό στρατό και τροφοδοτούνται με νερό που εκτρέπεται από τις παλαιστινιακές κοινότητες. Η υποδομή των οικισμών έχει κατακερματίσει τη Δυτική Όχθη σε αποσυνδεδεμένους θύλακες. Ένα παλαιστινιακό κράτος είναι πλέον φυσικά αδύνατο χωρίς την αποσυναρμολόγηση του οικιστικού δικτύου. Αυτό είναι το δόγμα του Σιδερένιου Τείχους που έγινε συγκεκριμένο - κυριολεκτικά. Το δοκίμιο του Jabotinsky του 1923 ζητούσε να προχωρήσουμε «ανεξάρτητα από τον ιθαγενή πληθυσμό, πίσω από ένα σιδερένιο τείχος που ο ιθαγενής πληθυσμός δεν μπορεί να παραβιάσει». Οι οικισμοί είναι το τείχος. Ο στρατός είναι η δύναμη πίσω από αυτό. Οι Συμφωνίες του Όσλο παρείχαν 30 χρόνια διπλωματικής κάλυψης κατά την κατασκευή του τείχους.
https://x.com/QINTELPRO_/status/2069926079221887413
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΒΙΝΤΕΟ | Το μέλος της ισραηλινής Κνεσέτ, Τζβί Σουκότ, συνοδευόμενο από ισραηλινές δυνάμεις κατοχής, εισέβαλε στο μουσουλμανικό σχολείο θηλέων στο Ουάντι αλ-Τζοζ, στην κατεχόμενη Ιερουσαλήμ, όπου οι δυνάμεις κατέσχεσαν εκπαιδευτικό υλικό.
https://x.com/TheCradleMedia/status/2070094762422456756/video/1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σα να μην έφταναν αυτά που τραβάει η Βενεζουέλα από τους Αμερικανούς, ισοπεδώθηκε κι από δυο φοβερούς διαδοχικούς σεισμούς κι από πάνω, 7,2 και 7,5 ρίχτερ!
Πιθανότατα οι νεκροί είναι πολλές χιλιάδες (ως τώρα πάντως έχουν αναφερθεί καμιά διακοσαριά - αλλά υπάρχουν πολλοί αγνοούμενοι) και γενικά επικρατεί χάος.
Πολλοί έγραψαν ότι δεν είναι τυχαίο και ότι οι σεισμοί με κάποιον τρόπο προκλήθηκαν από τις ΗΠΑ για "τιμωρία". Από το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.
Είναι που είναι η κατάσταση σκατά... ας διατηρήσουμε το μυαλό μας μέσα στο κεφάλι μας τουλάχιστον.
Σημασία έχει τώρα να βοηθηθεί η χώρα να σταθεί στα πόδια της και να διασωθούν όσο γίνεται περισσότεροι.
Και για να βοηθηθεί αποτελεσματικά πρέπει να αρθούν οι κυρώσεις που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ, που τώρα παριστάνουν ότι "τρέχουν να βοηθήσουν".
Ανεξάρτητα από τους σεισμούς, η επίθεση των ΗΠΑ στη Λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια είναι άνευ προηγουμένου και θυμίζει τις χειρότερες παλιές εποχές... μόνο που τώρα οι διάφοροι Βιντέλα και Πινοσέτ "εκλέγονται δημοκρατικά" κι αν δεν εκλεγούν γίνεται νοθεία, απαγωγές "μη συνεργαζόμενων" προέδρων και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο πιο διεστραμμένος νους.
Αλήθεια... τι γίνεται με τον Μαδούρο; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΖΕΙ; ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ;
Σχολιο.- Η δίκη του Μαδούρο ήταν να γίνει τον Μάρτιο. Αναβλήθηκε για τις 22 Ιουνίου και ξανα-αναβλήθηκε, για τις 22 Ιουλίου. Προφανώς δεν μπορούν να βρουν την σφαίρα που θα τον σκοτώσει.
Σχολιο.- Μπορεί όμως και να προκλήθηκαν. υπάρχει η τεχνολογία τεχνητών φυσικών καταστροφών με το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.
Σχολιο.- πιστεύω πως ναι. Αν σκεφτείς ότι χαλάσανε το HAΑRP στο Ιράν και κόντεψαν να πνιγούν. Πλεον το πιστεύω και για εμάς στην Θεσσαλία με τις πλημμύρες. Βόλεψε πολύ για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και για την ευκαιρία να γίνουν data center αφού οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις ρήμαξαν. Με βροχές το κάνουν, με φωτιές το κάνουν, οπότε δεν μου φαίνεται παράλογο να έχουν βρει τρόπο να πειράζουν τις τεκτονικές πλάκες. Μπορεί με ισχυρά εκρηκτικά. Μπορεί με ενεργειακά όπλα. Πλέον έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι και με αυτά που αναλωνόμαστε και δίνουμε την προσοχή μας δεν είναι τίποτα σε αυτά που έχουν στα σκαριά. Για τις φωτιές στη Χαβάη που θελανε να την κάνουν smart city δεν είδες μαρτυρίες ανθρώπων που λέγανε ότι δεν ήτανε απλά φωτιές αλλά energy weapon; Για την θεωρία με τις μπλε σκεπές; Είναι πραγματικά σατανικές ιδιοφυΐες. τώρα στην Βενεζουέλα που περνάνε ότι περνάνε κουτί δεν τους έκατσε ένας σεισμός; Τους έκατσε.
Μακάρι να βγω ψεύτρα αλλά είναι η περίοδος που μια προς μια οι θεωρίες συνωμοσίας βγαίνουν αληθινές.
Σχολιο.- στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, αν όμως θες να θυμίσω ποιους υποστήριζε το ΚΚΕ στη Βενεζουέλα.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο επικεφαλής σύμβουλος του Klaus Schwab στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, Δρ. Yuval Noah Harari:
«Για να ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ την ανθρωπότητα σε μαζική κλίμακα, το μόνο που χρειάζεστε είναι μια συντονισμένη κλίκα ελίτ που τροφοδοτεί τον κόσμο με τις ΙΔΙΕΣ, επινοημένες ιστορίες — εντελώς μυθοπλαστικές ιστορίες σχεδιασμένες για ΕΛΕΓΧΟ!»
Αυτοί οι άθεοι τεχνοκράτες τρίβουν τις μύτες μας στο κακόβουλο σχέδιό τους χωρίς καμία ντροπή, καυχιούνται ανοιχτά ότι μπορούν να χακάρουν εκατομμύρια μυαλά με δεδομένα.
https://x.com/Palsvig/status/2069970392412819487/video/1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Προκλήθηκε ο διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα από τα κλιματικά όπλα των ΗΠΑ;
Η καταστροφή από σεισμό στη Βενεζουέλα φαίνεται να ευθυγραμμίζεται εύκολα με το σχέδιο του Ντόναλντ Τραμπ να ασκήσει τον έλεγχο του Δυτικού Ημισφαιρίου - ορισμένοι μάλιστα ισχυρίζονται ότι δεν είναι τυχαίο.
-Η Βενεζουέλα έχει πληγεί από δύο σεισμούς ταυτόχρονα, ένα γεγονός που θεωρείται πολύ σπάνιο:
-Ο πρώτος σεισμός σημειώθηκε κοντά στο Σαν Φελίπε, την πρωτεύουσα της πολιτείας Γιαρακούι, με μέγεθος 7,2 Ρίχτερ
-39 δευτερόλεπτα αργότερα, ένας δεύτερος σεισμός σημειώθηκε κοντά στο Γιουμάρε, μόλις 5-10 χλμ. μακριά, με μέγεθος 7,5 Ρίχτερ
-Η Γεωλογική Υπηρεσία των ΗΠΑ (USGS) χαρακτήρισε τους σεισμούς «διπλούς», με τον πρώτο σεισμό να πυροδοτεί τον δεύτερο. Αν και ασυνήθιστα, τέτοια γεγονότα συμβαίνουν:
-Το 2023, ένας διπλός σεισμός Τουρκίας-Συρίας (7,8 και 7,7 Ρίχτερ) έπληξε περίπου 95 χλμ. και με διαφορά εννέα ωρών
-Το 1988, στο Τέναντ Κρικ της Αυστραλίας, σημειώθηκε ένας «τριπλός» σεισμός μέσα σε περίπου 30 λεπτά
-Η τραγωδία, η οποία σκότωσε τουλάχιστον 164 άτομα, τραυμάτισε περίπου 700 και επηρέασε χιλιάδες ακόμη, συνέπεσε με το σχέδιο της προσωρινής προέδρου Ντέλσι Ροντρίγκεζ να αναγνωρίσει ένα χρέος 240 δισεκατομμυρίων δολαρίων - πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις της αγοράς - για την επανένταξη της Βενεζουέλας στις παγκόσμιες αγορές. Η κίνηση περιγράφεται στα δυτικά μέσα ενημέρωσης ως η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατών στην ιστορία, με τις αμερικανικές εταιρείες να αναμένεται να είναι οι κύριοι ωφελούμενοι.
-Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Centerview Partners, την οποία προσέλαβε η κυβέρνηση Ροντρίγκεζ ως οικονομικό σύμβουλο, βρίσκεται πίσω από το σχέδιο, το οποίο πρόκειται να δημοσιευτεί στις αρχές Ιουλίου, σύμφωνα με τους Financial Times.
-Οι υποστηρικτές του σχεδίου θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον σεισμό για να τονίσουν τον οικονομικό επείγοντα χαρακτήρα, αν και πολλοί στη Βενεζουέλα το αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό.
Το HAARP εν δράσει;
Η πιθανή εμπλοκή των ΗΠΑ μέσω «κλιματικών όπλων» εμφανίστηκε στο διαδίκτυο λίγο μετά την τραγωδία. Οι χρήστες του Διαδικτύου ισχυρίζονται ότι ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια των αμερικανικών εταιρικών επενδυτών να αποκτήσουν περιουσιακά στοιχεία της Βενεζουέλας πέρα από το πετρέλαιο, καθώς η κρίση θα μπορούσε να προκαλέσει μια ευρύτερη πώληση.
Επισημαίνουν το Πρόγραμμα Έρευνας Υψηλής Συχνότητας Ενεργού Σέλαος (HAARP) της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, το οποίο συχνά συνδέεται στον δημόσιο διάλογο με θεωρίες χειραγώγησης του κλίματος και του καιρού.
Οι ΗΠΑ βρίσκονται εδώ και καιρό στο επίκεντρο υποψιών για χειραγώγηση του καιρού, όπως:
-Ένα έγγραφο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ του 1996, με τίτλο "Ο Καιρός ως Πολλαπλασιαστής Δύναμης: Κατακτώντας τον Καιρό το 2025", διερεύνησε ανοιχτά τις θεωρητικές στρατιωτικές εφαρμογές της τροποποίησης του καιρού
-Η χρήση από το HAARP ενός πομπού υψηλής συχνότητας και κεραιών διασταυρούμενου διπόλου 180 HF για την προσωρινή διαταραχή της ιονόσφαιρας - του εξώτατου στρώματος της ατμόσφαιρας της Γης πάνω από τη μεσόσφαιρα. Η πιθανή επιρροή του στον καιρό είναι ασαφής και εγείρει ερωτήματα
-Ισχυρισμοί το 2023 που κατηγορούν το HAARP για την αύξηση των φυσικών καταστροφών μετά τους σεισμούς Τουρκίας-Συρίας
-Δημόσιες συζητήσεις μεταξύ Elon Musk και Bill Gates σχετικά με τεχνολογικές έννοιες για τη «μείωση» του ήλιου και τον έλεγχο της ηλιακής ενέργειας για τον μετριασμό της «υπερθέρμανσης του πλανήτη»
-Ξαφνικές πλημμύρες και έντονες βροχοπτώσεις τον Απρίλιο στο Ιράν μετά από επιθέσεις σε εγκαταστάσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα προκάλεσαν αναφορές για ένα «μυστικό κέντρο σποράς νεφών και κλιματικής αλλαγής» που λειτουργεί από τις ΗΠΑ στη μοναρχία του Κόλπου
Οι υποψίες συνεχίζουν να αυξάνονται, ενισχυμένες από τους συνεχιζόμενους στρατιωτικούς και βιομηχανικούς πειραματισμούς των ΗΠΑ με καιρικά και κλιματικά συστήματα.
Σχολιο.- Ενστικτωδώς, εκεί πήγε το μυαλό μου.
Περιμένω και δάνειο από το ΔΝΤ με μέτρα αποικιοποίησης της Βενεζουέλας από το χρηματοπιστωτικό σύστημα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η τριπλή καταστροφή στη Βενεζουέλα...
25/6/2026 - 23.39
Καταστροφικός διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα: απροσδιόριστος αριθμός νεκρών, χιλιάδες αγνοούμενοι, τραυματίες και άστεγοι.
Στεκόμαστε στο πλευρό του λαού της Βενεζουέλας, που έχει πληγωθεί από αυτή τη φυσική καταστροφή, και συμμεριζόμαστε το συλλογικό πένθος που έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τις εργατικές γειτονιές.
Αυτή η καταστροφή διαδέχεται τις καταστροφές:
- Την κοινωνική σφαγή που προκάλεσε ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός μετά τους βομβαρδισμούς που άφησαν περισσότερους από 200 νεκρούς και την απαγωγή του εκλεγμένου Προέδρου Νικολάς Μαδούρο...
- Μια κυβέρνηση προδοτών στην εξουσία, μια κλίκα αποστατών που υπηρετούν την Ουάσινγκτον και τις πολιτικές της λεηλασίας, αποκηρύσσοντας μονομερώς την κυριαρχία τους
Τραμπ: «Η Ντέλσι κάνει φανταστική δουλειά»!
Η τριπλή καταστροφή στη φτωχή, βασανισμένη Βενεζουέλα του Τσάβες!
"ANSA" το Κρατικό Ειδησιογραφικό Πρακτορείο της Ιταλίας, δύο ημέρες πριν τον καταστροφικό σεισμό, η προδότης σε επίσημη ομιλία που έδωσε στο Καράκας: Ντέλσι Ροντρίγκεζ, «Η πτώση του Μαδούρο έβαλε τη χώρα στο σωστό δρόμο»
Ξεπέρασε τον Ιούδα στην επίσημη ομιλία που έδωσε στο Καράκας η λεγόμενη «προσωρινή Πρόεδρος της Βενεζουέλας».
Η αποκρουστική χυδαία προδότης της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας του Τσάβες, η Ντέλσι Ροντρίγκες δήλωσε ότι η απομάκρυνση του Νικολάς Μαδούρο από τις αμερικανικές δυνάμεις Delta Force μετά την αμερικανική επιδρομή σε έδαφος της Βενεζουέλας έβαλε τη χώρα «στο σωστό δρόμο», αποκαλώντας τα γεγονότα της 3ης Γενάρη 2026 «σημείο καμπής» για την εθνική πολιτική και τις διεθνείς σχέσεις της Βενεζουέλας: «Σχεδόν έξι μήνες έχουν ήδη περάσει και πιστεύω ότι αυτός ήταν ο σωστός δρόμος».
Μετά το θεσμικό πραξικόπημα που χρηματοδοτήθηκε από την Ουάσιγκτον και την έφερε στην ηγεσία του έθνους, η Ντέλσι Ροντρίγκες και ο αδελφός της Χόρχε Ροντρίγκες, πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης της Βενεζουέλας, ουσιαστικά μετέτρεψαν τη Βενεζουέλα σε προτεκτοράτο της «αστερόεσσα».
Ο πόλεμος της λεηλασίας ήταν πάντα το ευαγγέλιο του αμερικανικού ιμπεριαλισμού!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000 ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ. Ήδη 30.000 επίσημα οι αγνοούμενοι..
25/06/2026
Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000 ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ.Ήδη 21.000 επίσημα οι αγνοούμενοι σύμφωνα με την πλατφόρμα δήλωσης αναζήτησης προσφιλών προσώπων..
Στις 8μμ ώρα Ελλάδας είχε γίνει συνολική αναφορά για 30.000 και πλέον αγνοούμενα άτομα. Προφανώς είναι πολλές δεκάδες χιλιάδες οι νεκροί..
Το USGS δήλωσε: «Πιθανά είναι πολλά θύματα και εκτεταμένες ζημιές και η καταστροφή είναι πιθανόν εκτεταμένη».
Εκτίμησε ότι υπήρχε πιθανότητα 44% για περισσότερους από 10.000 θανάτους και 30% για περισσότερους από 100.000 ως αποτέλεσμα των σεισμών, με βάση μια σειρά παραγόντων, όπως προηγούμενοι, παρόμοιοι σεισμοί και το μέγεθος του κοντινού πληθυσμού.
Δίδυμος σεισμός στην Βενεζουέλα: «Η ενέργεια που απελευθερώθηκε από τη δεύτερη δόνηση ήταν ίση με 180 ατομικές βόμβες Χιροσίμα»..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Άριστα οργανωμένο σχέδιο άλωσης της Ελλάδας μέσω Social Media
«Παράδεισος» για λαθρομετανάστες!
Το διαδίκτυο κατακλύζεται από διαφημιστικά βίντεο εισβολέων λαθρομεταναστών που διαφημίζουν ότι η Ελλάδα είναι «ξέφραγο αμπέλι» και ότι η ΕΛ.ΑΣ δεν πρόκειται να ασχοληθεί μαζί τους, ακόμη και αν δεν διαθέτουν έγγραφα.
Φτηνό σόου Πλεύρη με την απέλαση ενός Μπαγκλαντεσιανού…. Ινφλουένσερ . Δεν κάνει το παραμικρό για να θωρακίσει τη χώρα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο κροίσος Μπιλ Γκέιτς, οι πιτσιρίκες και οι ανωμαλίες με τον παιδοβιαστή Επστάιν