Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Παρασκευη 26 Ιουνιου 2026


Ο δολοφόνος γυρνά πίσω στον τόπο του εγκλήματος και τον χειροκροτούνε.

Αυτό πάλι; Το είδαμε κι αυτό! Ο "κεντροαριστερός" τραπεζίτης, ο έμπιστος του Ανδρέα Παπανδρέου, ο Μιχάλης Σάλλας, έγραψε βιβλίο με τίτλο: "Τι πήγε λάθος στην Ελλάδα" και στριμώχθηκαν όλοι, παλιοί και νέοι να τον ακούσουν. Παυλόπουλος, Σαμαράς, Καραμανλής, Βενιζέλος, υπουργοί και βουλευτές, γνωστοί επιχειρηματίες, η Δαμανάκη βέβαια, ο πολύς Λαλιώτης και από τον καλλιτεχνικό χώρο δεν θα μπορούσε να λείπει ο Νταλάρας!

Όλοι αυτοί για τον Σάλλα. Λησμόνησαν πως ο "πετυχημένος" επενδυτής και τραπεζίτης, εκδιώχτηκε ατιμωτικά από την θέση του Προέδρου της τράπεζας Πειραιώς για την μεγάλη απάτη που έκανε στην πρώτη ανακεφαλαιοποίηση, εκμεταλλευόμενος την "δεσπόζουσα θέση" και την "εσωτερική πληροφόρηση" που όχι μόνον είχε, αλλά ουσιαστικά διαμόρφωσε ο ίδιος. Για τις λεπτομέρειες του μεγάλου κόλπου (που το πλήρωσαν με μηδενισμό του χαρτοφυλακίου τους, χιλιάδες μικρομέτοχοι), έχω γράψει παλαιότερα και δεν είναι του παρόντος. 

Να θυμίσω πως ο Σάλλας, υπήρξε πρόεδρος του Ελληνικού Χρηματιστηρίου (εκεί έμαθε τα κόλπα), σε χρόνο προγενέστερο ίδρυσε επενδυτική εταιρεία, την οποία πούλησε στην Πειραιώς, όταν πήρε την προεδρεία της τράπεζας!!! Τόσο καλά, τόσο φανερά και τόσο άφοβα. Κατηγορήθηκε αρκετές φορές για έναν σωρό από παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας (για επιχορηγήσεις χωρίς διασφαλίσεις σε οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον, για παράτυπη λήψη δανείων για συμμετοχή του, στην ΑΜΚ της τράπεζας Κύπρου), αλλά πάντα απαλλασσόταν. 

Αυτός ο τύπος λοιπόν, έβγαλε βιβλίο για το τι πήγε λάθος στην Ελλάδα και αντί να τον περιφρονήσουν, έτρεξαν όλοι να τον χειροκροτήσουν!

Σχολιο.- Ο Σάλλας ήταν ο εκλεκτός του ίδιου του Α. Παπαντρέα για την θέση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εμπορίου (σημερινό Υπουργείο Ανάπτυξης), του διοικητή της ΕΤΒΑ (Ελληνική Τράπεζα Βιομηχανικής Αναπτύξεως), και του προέδρου της Επιτροπής Μεγάλων Έργων. Μετά το δημόσιο ξεκίνησε καριέρα "επιχειρηματία", αλλά μπροστινός της οικογένειας Βαρδινογιάννη επί της ουσίας. Κι όσοι στριμώχνονται προφανώς το κάνουν για να καταθέσουν τα σέβη τους στην "άγια φαμίλια" και στο εν λόγω σύστημα γενικώς. Περί αυτού πρόκειται.

Σχολιο.- Οι εβραιοΤραπεζιτες δολοφονούν ..το κράτος - μαφία συγκαλύπτει .. δεκαετίες ..το ίδιο βιολί . Οι πληβείοι αντί να ζητήσουμε διαγραφες κ σεισάχθεια , ζητάμε να μην μας κλέβουν .. πολλά .. αλλά λιγότερα .

Σχολιο.- Ζούμε στον ανάποδο κόσμο.

Σχολιο.- Διεφθαρμένοι ......



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ντέλσι Ροντρίγκεζ, η υπάλληλος της Cia του μήνα!

Έχει κερδίσει αυτή την πολυπόθητη αναγνώριση του υπαλλήλου της CIA;

Η ξεδιάντροπη Ντέλσι Ροντρίγκεζ, χαμογελαστή και στοργική, σε μια σέλφι με την Μπρίτανι Κελμ, Ανώτατη Σύμβουλο Πολιτικής στο Εθνικό Συμβούλιο Ενεργειακής Κυριαρχίας (NEDC) του Λευκού Οίκου, που στάλθηκε στο Καράκας από τον Ντόναλντ Τραμπ μετά την απαγωγή του Προέδρου Μαδούρο, για να συντονίζει την κλοπή των πόρων του λαού της Βενεζουέλας...

Η γλώσσα του σώματος της προδοσίας μιλάει πιο δυνατά από τα λόγια...

Τι πιστεύετε; Έχει κερδίσει αυτή την πολυπόθητη αναγνώριση του υπαλλήλου της CIA;

Ο ελληνικός λαός ψήφισε ΟΧΙ κι ο Τσίπρας το μετέτρεψε σε ΝΑΙ στην υποτέλεια... 

Έγινε πλέον κανόνας: Μερικές φορές οι προδότες είναι πιο κοντά από ό,τι νομίζουμε!

Ο Αουγκούστο Πινοσέτ είχε διοριστεί Διοικητής των Ενόπλων Δυνάμεων της Χιλής από τον Σαλβαδόρ Αλιέντε.

Στον Ισημερινό ο Λενίν Μορένο ήταν το αριστερό χέρι του Προέδρου Ραφαέλ Κορρέα.

Στην Μπουρκίνα Φάσο ο Μπλεζ Κομπαορέ ήταν ο υπαρχηγός του Τόμας Σανκαρά και στη συνέχεια τον μαχαίρωσε πισώπλατα, όπως ακριβώς έκανε η Ντέλσι Ροντρίγκεζ στον Νικολάς Μαδούρο.

***

- Απέλασε και παρέδωσε στις ΗΠΑ τον Άλεξ Σάαμπ, πρώην Υπουργός Λαϊκής Εξουσίας της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας για τη Βιομηχανία και την Εθνική Παραγωγή, τώρα φυλακισμένος στις φυλακές του Τραμπ...

- Διεξάγει κοινές στρατιωτικές επιχειρήσεις σε έδαφος της Βενεζουέλας με τις Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΠΑ, τις ίδιες δυνάμεις που μόλις πριν από λίγους μήνες απήγαγαν τον Πρόεδρο Νικολάς Μαδούρο και βομβάρδισαν το Καράκας.

- Παρέδωσε όλους τους εθνικούς πόρους στα χέρια της Ουάσιγκτον, μετατρέποντας τη Βενεζουέλα σε προτεκτοράτο της «αστερόεσσας».

- Παραβίασε όλες τις Συμφωνίες που υπογράφηκαν με την σοσιαλιστική Κούβα, η οποία δεν έχει λάβει ούτε μια σταγόνα πετρελαίου από τις 3 Γενάρη, συμβάλλοντας ενεργά στη δραματική κρίση του νησιού.

Στεκόμαστε στο πλευρό του λαού της Βενεζουέλας, που έχει πληγωθεί από αυτή τη φυσική καταστροφή, και συμμεριζόμαστε το συλλογικό πένθος που έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τις εργατικές γειτονιές...

«Το πιο επαναστατικό πράγμα που μπορεί κανείς να κάνει,

είναι να διακηρύττει φωναχτά τι συμβαίνει!»

Ρόζα Λούξεμπουργκ



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εδώ και 10 χρόνια έλεγα —μεταξύ άλλων— ότι όταν αμερικανοποιείς ή τρελαίνεις (ή όποιο ανάλογο θες) μιας κοινωνία, τότε αυτό δεν γίνεται να συμβεί μόνο αποσπασματικά. Είναι ένα πακέτο.

Όταν το φαγητό το κάνεις McDonald's

Όταν την μουσική την κάνεις hip hop

Όταν την Αριστερά την κάνεις woke

Όταν το φλερτ το κάνεις βιασμό

Όταν την αργκό την κάνεις ξενική

Όταν τις ευαισθησίες τις κάνεις χόμπι

Όταν τα δικαιώματα τα κάνεις ψωμοτύρι

Όταν τον ορθολογισμό τον κάνεις συναίσθημα

Όταν τα γεγονότα τα κάνεις απόψεις

Όταν την κοινωνία την κάνεις αμερικάνικη 

Τότε θα έχεις:

Και την αμερικάνικη αποπολιτικοποίηση

Και την αμερικάνικη αμάθεια

Και τις αμερικάνικες συμμορίες που θα μαχαιρώνονται

Και τους πυροβολισμούς στα σχολεία

Αυτή η σύνδεση δεν είναι μεταφυσική. Είναι λογική.

Δεν συμβαίνει από ατύχημα. Συμβαίνει αναπόφευκτα.

Όσο κι αν έχει κατακερματιστεί ο τρόπος σκέψης της ανθρωπότητας, οι άνθρωποι εκ των πραγμάτων είναι συναρτήσεις ιδεών. Δεν είναι αθροίσματα.

Δεν μπορείς να πεις «θα βγάλω αυτό το κουτάκι του χαρακτηριστικού τάδε και θα βάλω στη θέση του ένα κουτάκι με κάποιο χαρακτηριστικό δείνα και έτσι θα αλλάξει μόνο αυτό». Κάθε αλλαγή τα επηρεάζει όλα.

Και όχι, δεν φταίει ένα μπέργκερ, ένα τραγούδι ή μια άποψη. Αλλά το σύνολο. Και αυτό δεν έχει γίνει από ατύχημα, αλλά επί τούτου.

Μην πέφτετε από τα σύννεφα λοιπόν όταν οι μαθητές μαχαιρώνονται για τον «έλεγχο» μιας πλατείας. Ναι είναι καρικατούρα, όπως όλα στην Ελλάδα, αλλά είναι αναπόφευκτη καρικατούρα. Και θα έχει συνέχεια.

Σχολιο.- Πολύ εύστοχα παραδείγματα που είναι διεργασίες και αποτελέσματα δεκαετιών, όχι κάτι πρόσφατο και ξαφνικό. Ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα, φαίνεται να έχουμε προσανατολιστεί σήμερα  σε μια αμερικανοποιημένη παγκοσμιοποίηση – ξενολατρεία.

Αυτά τα βλέπεις και στα εκλογικά αποτελέσματα κάθε φορά, στην έλλειψη πολιτικής και κοινωνικής παιδείας του σύγχρονου Έλληνα. Δεν υπάρχει ταυτότητα, δεν υπάρχει θέση. Είναι ένα κομμάτι μιας μαζικής σκακιέρας.

Σχολιο.- Αυτό που συμβαίνει είναι παγκόσμιο και έχει σχέση με την νοημοσύνη των ανθρώπων όπου είναι γνωστό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό άγεται και φέρεται από τους πιο πονηρούς βλάκες, πρόσφατο παράδειγμα το παγκόσμιο πείραμα με εμβόλια για covid, που με πίεση στην κοινωνία να χάσουν τη δουλειά τους, να μην μπορούν να φάνε, να μην μπορούν να βγουν έξω από το σπίτι τους, κατάφεραν να τρυπήσουν το 72%με τα θανατοεμβόλια, ενώ πριν οι βλάκες ήταν μόνο 32%.

Σχολιο.- Τα σημερινα μουσικα εκτρωματα ουδεμια σχεση εχουν με μουσικη.

Σχολιο.- ειναι ακριβώς αυτό που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια !!

Σχολιο.- Η αμερικανοποίηση των κοινωνιών μας είναι η μεγαλύτερη ζημιά που χει γίνει. Και δεν έχει γίνει μόνο στις δυτικές κοινωνίες όπως πολλοί πιστεύουν. Η αμερικανοποίηση έχει γίνει (σε μικρότερο βαθμό από την Ευρώπη) και στη Ρωσία, και στην Κίνα επίσης

Σχολιο.-  με την εικόνα που χω, πιστεύω το ανατολικό μπλοκ έχει κρατήσει πολύ περισσότερο παραδόσεις που έρχονται σε αντίθεση με την αμερικανική κουλτούρα, ειδικά έξω απ τα πολύ μεγάλα αστικά κέντρα. Τουλάχιστον στα Βαλκάνια. για βαλτικές χώρες δεν ξερω



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



10 συμβουλευτικές εταιρείες αξίζουν περισσότερο για την κυβέρνηση να πάρουν περισσότερα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης από ότι πήρε όλη η Κεντρική Μακεδονία



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ελληνική Επιτροπή Αλληλεγγύης, «Είμαστε Όλοι Βενεζουέλα»

181 νεκροί , 1.520 τραυματίες,157 αγνοούμενοι. Πάνω από 200 άτομα εγκλωβισμένα στα ερείπια.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το εμπάργκο εισαγωγής τυριών στην Ρωσία του 2014 λειτούργησε ως καταλύτης για τη δημιουργία μιας ολόκληρης βιομηχανίας. Μέσα σε δέκα χρόνια, η Ρωσία από εξαρτώμενη από εισαγόμενα τυριά έχει περάσει στην πέμπτη θέση παγκοσμίως σε όγκο παραγωγής και συνεχίζει να αυξάνει τον ρυθμό της.

Σε αυτό οδήγησαν οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας.

*Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι, λένε.

***

-Το εμπάργκο τυριών: η γέννηση μιας νέας βιομηχανίας

-Μέχρι το 2014 η ρωσική τυροκομική αγορά πλημμύρισε από εισαγωγές: Ολλανδική Gouda, Ιταλική παρμεζάνα, Γαλλική Καμεμπέρ. Οι ντόπιοι παραγωγοί κατείχαν μόνο μερίδιο στο τμήμα των λιωμένων τυριών και των φθηνών ημίσκληρων ζυμαρικών. Άλλαξαν όλα με το εμπάργκο τροφίμων του 2014 - απαγορεύτηκε η εισαγωγή τυριών από ΕΕ και Ηνωμένες Πολιτείες.

-Ο εκσυγχρονισμός στη Ρωσία προχώρησε κατά μήκος δύο αξόνων. Από τη μία, μεγάλοι αγροβιομηχανικοί όμιλοι επένδυσαν δισεκατομμύρια σε νέα εργοστάσια και την ανακαίνιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων, με έμφαση στα ημίσκληρα ζυμαρικά μαζικής αγοράς. Από την άλλη πλευρά, οι μικροί βιοτεχνικοί τυροκόμοι έπαιξαν ένα στοίχημα στο τμήμα υψηλού επιπέδου: bloomy-rind ή blue-mold τυριά, παλαιωμένα σκληρά ζυμαρικά, ιταλικές και γαλλικές ποικιλίες που προηγουμένως παράγονταν δύσκολα στη Ρωσία.

-Η κύρια τεχνολογική πρόκληση αποδείχθηκε ότι ήταν οι γαλακτικές ζυμώσεις, οι οποίες μέχρι τότε είχαν εισαχθεί από την Ευρώπη. Ρωσικά ινστιτούτα ανέπτυξαν τις δικές τους ζυμώσεις, προσαρμοσμένες στις τοπικές πρώτες ύλες και το κλίμα. Την ίδια στιγμή αναπτύχθηκαν εγχώριοι κατασκευαστές τυροκομικού εξοπλισμού, μειώνοντας την εξάρτηση από τις ιταλικές και γερμανικές γραμμές.

-Το ρωσικό τυρί στη συνέχεια στράφηκε στις εξαγωγές - προς τις χώρες της ΚΑΚ, την Κίνα, τη Μαλαισία, τις Φιλιππίνες και τη Σαουδική Αραβία.

-Οι απώλειες για τους Ευρωπαίους εκτροφείς ήταν σημαντικές: η ξαφνική απώλεια της επικερδούς ρωσικής αγοράς οδήγησε σε πλεονάσματα μετοχών και την ανάγκη, με μεγάλο κόστος, να βρεθούν νέες διεξόδους. Οι αποζημιώσεις της ΕΕ δεν κάλυψαν όλες τις ζημιές και πολλές αγροκτήματα δεν ανέκτησαν ποτέ τον προηγούμενο όγκο παραγωγής τους.

-Το εμπάργκο του 2014 λειτούργησε ως καταλύτης για τη δημιουργία μιας ολόκληρης βιομηχανίας. Μέσα σε δέκα χρόνια, η Ρωσία έχει περάσει από εξαρτημένη από εισαγόμενα τυριά στην πέμπτη θέση παγκοσμίως σε όγκο παραγωγής και συνεχίζει να αυξάνει το ρυθμ ό της.

Σε αυτό οδηγούν οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας 

Σχολιο.- Ακόμα και Ελληνας από την Λάρισα πήγε στην Ρωσία και έστησε τυροκομείο στην πόλη Πσκοφ κάπου στα βόρειοδυτικά της Ρωσίας κοντά στα σύνορα με Εσθονία και πάει πολύ καλά και αναπτύσεται. Του είχε πάρει συνέντευξη ο Λιάτσος.

Σχολιο.- βγάζουμε καλά τυρια στην Ελλάδα. Ακομη μας αφήνουν??

Αυτό να πας να το πεις στους κτηνοτρόφους στη Μακεδονία, στη Θράκη, στη Θεσσαλία στη Λέσβο, που τους σκότωσαν τα πρόβατα με τα ΜΑΤ λέγοντας ειρωνικά οι αγράμματοι λόγω της δήθεν ευλογιάς των προβάτων.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εξαιτίας του Γιώργου Κασιμάτη μάθαμε ποια είναι η αλήθεια.

Η σκληρή αλήθεια που λέει πως από το 2010 η Ελλάδα τέλει υπό Κατοχή.

Μία αλήθεια της οποίας η στάση όλων μας είναι κατώτερη των περιστάσεων. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"Η επίθεση με drone σε τάνκερ στα Στενά του Ορμούζ αποδεικνύει πόσο εύθραυστη είναι η συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν…Το Ιράν, αν και δεν έχει αποδεχθεί επισήμως την ευθύνη για την επίθεση, έχει καταστήσει σαφές ότι δεν είναι διατεθειμένο να εγκαταλείψει το βασικό της διαπραγματευτικό χαρτί, δηλαδή τον έλεγχο μιας από τις πιο κρίσιμες θαλάσσιες αρτηρίες του πλανήτη…"

Αυτή η επίθεση δείχνει όμως και κάτι ακόμα :

Στο χαοτικό περιβάλλον ενός καπιταλιστικού κόσμου, όπου ο ανταγωνισμός δεν υπαγορεύεται από αρχές και που η έντασή του ακύρωσε δυναμικά το Διεθνές δίκαιο, που προέκυψε από τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο, οι συμφωνίες και τα "μνημόνια κατανόησης" είναι απολύτως εύθραυστα, αφού οι φατρίες των διαφορετικών σχεδιασμών για το ρευστό μέλλον συγκρούονται δυναμικά, έχοντας η κάθε μία τις δικές της αιτιάσεις 

Το τελευταίο συμβάν με το χτύπημα σε πλοίο στο στενό του Ορμούζ αυτό υπαγορεύει 

Μέσα στο Ιράν και με αφορμή το Αμερικανοιρανικό σύμφωνο κατανόησης συγκρούονται δύο φατρίες , οι μεταρρυθμιστές απέναντι στους σκληροπυρηνικούς των Φρουρών της επανάστασης .

Στις ΗΠΑ και μετά το στρατηγικό στραπάτσο στον Περσικό στον νεοσυντηρητικό Ρεπουμπλικανικό χώρο συγκρούονται άλλες δύο φατρίες 

Οι αναθεωρητές υπό τον Βανς και οι παραδοσιακοί υπό τον Ρούμπιο, με τους δεύτερους να στηρίζουν την σκληρή γραμμή των κυρίαρχων οικογενειών των Δυτικότροπων παγκοσμιοποιητών και στην μέση ένας γραφικός, επικίνδυνος, ανερμάτιστος, αλλά πάντως σχετικά χρήσιμος Τραμπ, για τον οποίο - όπως όλα δείχνουν - σχεδιάζεται η ..."ακύρωση" μέσω των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου 

Στον άναρχο καπιταλιστικό κόσμο των "αυτοκρατοριών" που ανταγωνίζονται για την πλανητική ηγεμονία ποτέ τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται 

Ένα είναι το βέβαιο:

Ο τεχνοφεουδαρχιστικός καπιταλισμός χωρίς τον άνθρωπο πρωταγωνιστή, αναζητά δρόμους επιβολής και η "τελική αναμέτρηση" μοιάζει πιθανότατη αν η Δυτικότροπη παγκοσμιοποιητική ομάδα της Διεθνούς Σιων του Βάαλ και του Ναζισμού επικρατήσει, επιβάλλοντας την απεχθή και ψυχότροπη λύση μιας αναμέτρησης που θα σημάνει το τέλος της ανθρωπότητας 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σα να μην έφταναν αυτά που τραβάει η Βενεζουέλα από τους Αμερικανούς, ισοπεδώθηκε κι από δυο φοβερούς διαδοχικούς σεισμούς κι από πάνω, 7,2 και 7,5 ρίχτερ!

Πιθανότατα οι νεκροί είναι πολλές χιλιάδες (ως τώρα πάντως έχουν αναφερθεί καμιά διακοσαριά - αλλά υπάρχουν πολλοί αγνοούμενοι) και γενικά επικρατεί χάος.

Πολλοί έγραψαν ότι δεν είναι τυχαίο και ότι οι σεισμοί με κάποιον τρόπο προκλήθηκαν από τις ΗΠΑ για "τιμωρία". Από το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.

Είναι που είναι η κατάσταση σκατά... ας διατηρήσουμε το μυαλό μας μέσα στο κεφάλι μας τουλάχιστον.

Σημασία έχει τώρα να βοηθηθεί η χώρα να σταθεί στα πόδια της και να διασωθούν όσο γίνεται περισσότεροι.

Και για να βοηθηθεί αποτελεσματικά πρέπει να αρθούν οι κυρώσεις που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ, που τώρα παριστάνουν ότι "τρέχουν να βοηθήσουν".

Ανεξάρτητα από τους σεισμούς, η επίθεση των ΗΠΑ στη Λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια είναι άνευ προηγουμένου και θυμίζει τις χειρότερες παλιές εποχές... μόνο που τώρα οι διάφοροι Βιντέλα και Πινοσέτ "εκλέγονται δημοκρατικά" κι αν δεν εκλεγούν γίνεται νοθεία, απαγωγές "μη συνεργαζόμενων" προέδρων και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο πιο διεστραμμένος νους.

Αλήθεια... τι γίνεται με τον Μαδούρο; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΖΕΙ; ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ;

Σχολιο.- Η δίκη του Μαδούρο ήταν να γίνει τον Μάρτιο. Αναβλήθηκε για τις 22 Ιουνίου και ξανα-αναβλήθηκε, για τις 22 Ιουλίου. Προφανώς δεν μπορούν να βρουν την σφαίρα που θα τον σκοτώσει.

Σχολιο.- Μπορεί όμως και να προκλήθηκαν. υπάρχει η τεχνολογία τεχνητών φυσικών καταστροφών με το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.

Σχολιο.- πιστεύω πως ναι. Αν σκεφτείς ότι χαλάσανε το HAΑRP στο Ιράν και κόντεψαν να πνιγούν. Πλεον το πιστεύω και για εμάς στην Θεσσαλία με τις πλημμύρες. Βόλεψε πολύ για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και για την ευκαιρία να γίνουν data center αφού οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις ρήμαξαν. Με βροχές το κάνουν, με φωτιές το κάνουν, οπότε δεν μου φαίνεται παράλογο να έχουν βρει τρόπο να πειράζουν τις τεκτονικές πλάκες. Μπορεί με ισχυρά εκρηκτικά. Μπορεί με ενεργειακά όπλα. Πλέον έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι και με αυτά που αναλωνόμαστε και δίνουμε την προσοχή μας δεν είναι τίποτα σε αυτά που έχουν στα σκαριά. Για τις φωτιές στη Χαβάη που θελανε να την κάνουν smart city δεν είδες μαρτυρίες ανθρώπων που λέγανε ότι δεν ήτανε απλά φωτιές αλλά energy weapon; Για την θεωρία με τις μπλε σκεπές; Είναι πραγματικά σατανικές ιδιοφυΐες. τώρα στην Βενεζουέλα που περνάνε ότι περνάνε κουτί δεν τους έκατσε ένας σεισμός; Τους έκατσε.

Μακάρι να βγω ψεύτρα αλλά είναι η περίοδος που μια προς μια οι θεωρίες συνωμοσίας βγαίνουν αληθινές.

Σχολιο.- η ενέργεια είναι παντού γύρω μας. Το μόνο που μένει είναι να βρεθεί ο τρόπος να την κατευθύνεις. Μαγικό θεωρούνταν και το να προκαλέσει κανένας βροχές αλλά να που γινεται. Προφανώς και μιλάμε για τεχνολογίες μη γνωστές στο ευρώ κοινό και φυλαγμένες σαν επτασφράγιστο μυστικό αλλά υπάρχουν. Και καλό είναι να αρχίσουμε να το αποδεχόμαστε αν θέλουμε κάποια στιγμή να κερδίσει το καλό. Χάνουμε γιατί είμαστε αγαθοβιοληδες. Πολλά πράγματα πιστεύαμε ότι αποκλείεται να υπάρχουν και υπάρχουν είναι εδώ. Για κάποιους κάποτε ήτανε απίστευτο και μαγικό ο άνθρωπος να πετάξει αλλά γίνεται πλέον. Για κάποιους θα ήτανε μαγικό αυτή η επανάσταση της βιομηχανίας σε μόλις 100 χρόνια. Να που βρισκόμαστε. Οπότε καλύτερα για να είμαστε σοβαροί να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε όχι που ήμαστε εμείς αλλά που είναι αυτοί αφού έχουμε εμείς τα μυρμήγκια φτάσει στο σημείο να έχουμε τόσα.

Σχολιο.-  https://youtu.be/QatWn2nMQnw?is=npDZJZPZQDcGA2st

Η συγκεκριμένη έλεγε ότι την χτυπουσανε με energy weapons όταν έκανε αποκαλύψεις για το antigravity και ότι οι και καλά εξωγήινοι είναι γήινοι από το μέλλον. Αυτοί και άλλοι 11 επιστήμονες που ασχολούντουσαν με παρόμοια θέματα είτε χάθηκαν, είτε «αυτοκτόνησαν», είτε πέθαναν.

Σχολιο.-  https://youtu.be/-EK7T1PUaxI?is=UKTAr5QVaelOZc5z  να και η απόδειξη.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πρώτα ο προπηλακισμός. Τώρα η μήνυση.

Δεν φτάνει που της επιτέθηκαν επειδή έκανε το... "έγκλημα" να ασκήσει κριτική παριστάμενη σε συνέντευξη Τύπου για τα υπέρογκα χρέη της ΔΕΥΑΜΒ, την ποιότητα του νερού και την πορεία των αντιπλημμυρικών έργων. Τώρα η δημοσιογράφος και ακαδημαϊκός Φαίη Τζανετουλάκου βρίσκεται αντιμέτωπη και με μήνυση από τον Αχιλλέα Μπέο (!)

Σύμφωνα με όσα η ίδια καταγγέλλει, ενώ βρέθηκε την Μ. Τρίτη στο Δημαρχείο Βόλου για να παρακολουθήσει και να καταγράψει μια δημόσια συνέντευξη Τύπου, δέχθηκε προπηλακισμό και σωματική επίθεση, με αποτέλεσμα να υποστεί διάστρεμμα. Σήμερα καλείται να δώσει εξηγήσεις ως κατηγορούμενη, επειδή έκανε αυτό που σε μια δημοκρατία θεωρείται αυτονόητο: να βρίσκεται σε έναν δημόσιο χώρο, να ενημερώνεται και να ασκεί κριτική.

Τελικά, το μεγαλύτερο πρόβλημα στον Βόλο δεν είναι τα χρέη της ΔΕΥΑΜΒ, ούτε τα περιβαλλοντικά ζητήματα, ούτε όσα απασχολούν τους πολίτες. Είναι ότι υπάρχουν πολίτες και δημοσιογράφοι που εξακολουθούν να ρωτούν, να ενημερώνονται και να μην χειροκροτούν. Και επειδή οι απαντήσεις είναι δύσκολες, επιστρατεύονται οι μηνύσεις και ο εκφοβισμός. Κλασική συνταγή για όσους θεωρούν ότι η εξουσία είναι προσωπική ιδιοκτησία.

Με την Φαίη Τζανετουλάκου! Με κάθε πολίτη που υπερασπίζεται το δικαίωμα στην ενημέρωση, την κριτική και την ελεύθερη συμμετοχή στα κοινά. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αφιερωμένο στους ψευτοκεντροαριστερούς..."Χατζηαβάτηδες" των φονιάδων των λαών.

"Πηγαίνετε να πείτε ότι δεν θα πουλήσουμε την γη στην κυβέρνηση" Σαν σήμερα, 25 Ιουνίου 1876, στη μάχη του Λιτλ Μπιγκ Χορν (25-26/6/1876),οι Ιθαγενείς Ντακότα, Τσεγιέν και Αράπαχο, με ηγέτες τον "Καθιστό Ταύρο"και το "Τρελό Αλογο", κατατροπώνουν το 7ο Σύνταγμα Ιππικού των ΗΠΑ, υπό τον συνταγματάρχη Κάστερ, ο οποίος σκοτώθηκε μαζί με τους 267 άνδρες του. 

Ο σφαγέας των Ιθαγενών Κάστερ και το τμήμα του επιτέθηκαν αλλά με μια κυκλωτική κίνηση οι Ιθαγενείς τους απώθησαν. 

Μετά από σκληρή καταδίωξη ο Κάστερ και οι πέντε λόχοι του περικυκλώθηκαν σε έναν λόφο. 

Ο Κάστερ σκοτώθηκε και ο λόχος του εξολοθρεύτηκε. Κανείς δεν έμεινε ζωντανός. 

Πρόκειται για μια από τις λίγες νίκες που πέτυχαν οι Ιθαγενείς Αμερικανοί απέναντι στον επεκτατισμό των ΗΠΑ κατά τον "Μεγάλο Πόλεμο των Σιού" το 1876. 

Τελικά παρά τη νίκη τους στο Λιτλ Μπιγκ Χορν οι Σιου ηττήθηκαν. Μετά την ήττα τους οι ΗΠΑ κινητοποιήσαν μεγάλες δυνάμεις στην περιοχή. Aξιοποιούσαν και τις διαιρέσεις μέσα στους Ιθαγενείς, καθώς ένα τμήμα της ηγεσίας τους έλεγε ότι κάθε αντίσταση είναι μάταιη. 

Τo "Τρελό Άλογο" συνέχισε να παλεύει. Όταν τελείωσαν τα εφόδια, παραδόθηκε και τον έκλεισαν σε στρατόπεδο. Το 1877, αξιωματικοί των ΗΠΑ τον δολοφόνησαν με μαχαιριές. 

Ο "Καθιστός Ταύρος" αναγκάστηκε να διαφύγει στον Καναδά. Το 1881 επέστρεψε στις ΗΠΑ όπου και ζούσε ειρηνικά σε καταυλισμό ιθαγενών στην Ντακότα. 

Το 1890 διατάχθηκε η σύλληψή του, με τον φόβο ότι ίσως οργανώσει νέο κύμα αντίστασης κατά των ΗΠΑ καθώς είχε μεγάλη απήχηση στις φυλές των Σιού. 

Οι αστυνομικοί μπήκαν στον καταυλισμό. Όταν προσπάθησε να αντισταθεί (μαζί με άλλους Ιθαγενείς) τον δολοφόνησαν. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Παλιότερο, αλλά ισχύει και τώρα

Δεν γίνεται αποδεκτή η επίρριψη ευθυνών για τις πυρκαγιές στον πολίτη που δεν αποψίλωσε το οικόπεδο. Οι πυρκαγιές είναι αποτέλεσμα εμπρηστών με οικονομική στόχευση την εξυπηρέτηση των πολυεθνικών και ντόπιων λαμόγιων.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Να επισημάνω για πολλοστή φορά πως η κατοικία, εδώ στην χώρα τούτη.. και η πατρογονική περιουσία.. αποκτημένη με κόπο ιδρώτα και αίμα( πατεράδες και παππούδες πολέμησαν και θυσιάστηκαν γι' αυτά τα χώματα)είναι κάτ' αρχήν φυσικό κι όχι αποδιδόμενο απ' τα λαμόγια οσφυοκάμπτες σε ξένα κεμέρια, πολιτικάντια, δικαίωμα. Είμαστε μοναδικοί στην ευρωπαϊκή φεουδαρχούμενη καταβόθρα που κατέχουμε μικρή η μεγάλη.. σημαντική όμως ακίνητη περιουσία. Με αίμα θεμελιωμένη.. και με αίμα στο τέλος θα την υπερασπιστούμε.. κι όχι μόνον το δικό μας.. καταλάβατε λαμόγια κι οι υπηρέτες τους;



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για να αποφευχθούν οι καύσωνες πρέπει κάτ' αρχήν να κλείσει το πολυτεχνείο που παράγει συνεχώς πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες οι οποίοι έχοντας ανάγκη κερδών τσιμεντάρουν τα πάντα...παρέα με τους νομικούς που πιά έχουν πνίξει την βουλή..κλείσιμο και την νομική...αποκέντρωση και διάλυση των μεγαλουπόλεων με πλήρες γκρέμισμα και δενδροφύτευση με ριζιμαίο θάψιμο και των λαμόγιων για λίπασμα. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ σε εργασίες πρωτογενούς παραγωγής(να δώ κάτι καθηγηταράδες φιλοσοφίας τον κακό τους τον φλάρο..να βόσκουν γιδοπρόβατα και να βοτανίζουν με το τσαπί τα χωράφια και τί στον κόσμο) και να εκπαιδεύω σε εργασίες μετάλλου κάτι "χλαμυδοφόρους" ηθοποιούς και καλλιτέχνες, επιχορηγούμενους του υπνουργείου α-πολιτισμού και μίζας ώστε ν' αποκτήσουν χρήσιμες ικανότητες.Νισάφι πιά με τους περιφερειακά "εργαζόμενους".Υ.Γ..Το πρωί είμαι σε κάποιο κατάστημα.. super market..με τα ρούχα της δουλειάς. Φόρμα και άρβυλα..κάποιες κυρίες.."κυρίες" αποδείχτηκαν μετά...μου ζήτησαν σε κάποιο τεχνικό προϊόν την γνώμη μου. Την έδωσα. Σε ερώτησή μου για ποιά δουλειά το ήθελαν μου ανέφεραν "για το θέατρο". Κινήθηκε το ενδιαφέρον μου και ρώτησα για περισσότερες λεπτομέρειες. .ποιό θέατρο... τι ανεβάζουν κλπ...η..απάντησή τους..με απαξιωτικό γύρισμα της πλάτης και απορριπτικό κούνημα του χεριού...σε έναν πλεμπαίο όπως εγώ ο χειρώνακτας...κάποιος δηλαδή-κατά την γνώμη τους-σε πνευματική ισοδυναμία με κάποιο υποκτήνος ανίκανο να νιώσει ένα κείμενο του Μπρεχτ. Τους φόρους μου όμως με μορφή πολιτιστικής επιχορήγησης τους θέλουν. Εκεί έχουμε πέσει ως κοινωνία.Σε εσωτερικό ενδοταξικό( γιατί δεν μου φάνηκαν για πάμπλουτες καπιταλίστριες) ρατσισμό. Καμμιά ελπίδα. Βλέπω 500 χρόνια μαυρίλα και μελλοντικό ενδοταξικό πόλεμο ξεπάστρεμα ένθεν κακείθεν μεταξύ αγωνιζόμενων για λευτεριά και υπηρετών των ολιγαρχών.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεκαετίες..από την χούντα μέχρι σήμερα...κάθε χρόνο φωτιές,καταστροφή του δασικού πλούτου....και κάθε χρόνο, αντίθετα με τις μεγαλόστομες διακηρύξεις των δημαρχαίων και δημαρ-χέσενων..περί υψηλής ετοιμότητας και άλλα κουραφέξαλα..επειδή οι πυρκαγιές είναι πολυετές εφαρμοζόμενο σχέδιο ολιγαρχικών συμφερόντων συνδυαστικά με τα εκλεγμένα προδοτικά έρποντα...κι έναν τετραμάλακα λαό..έχουμε πάντα το ίδιο σκηνικό...να ζητάει η υποστελεχωμένη και άπειρη από δασικές πυρκαγιές ΑΠΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ..καταργημένης της έμπειρης δασοπυρόσβεσης..υδροφόρες των δήμων..οι οποίοι αφού ροκάνισαν ΟΛΑ τα ΕΣΠΑ με μαϊμουδιασμένους διαγωνισμούς δήθεν ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΡΓΩΝ..βρίσκονται χωρίς επαρκές και ικανό μόνιμο προσωπικό..ξεβράκωτοι από εξοπλισμό..με απ' ευθείας αναθέσεις σε κολλητούς εργολαβάτζες την εξυπηρέτηση των αναγκών( και της πρόληψης και πυρόσβεστικού δικτύου,εξοπλισμού κλπ) με ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΈΣ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ...και μηδέν αποτέλεσμα. Κι εσύ "μαλακισμένε δεξιέ αναμασάς παλιό σανό.".. Υ.Γ.. Και μην ξεχνάμε.. "δεν είναι εμπρησμοί οι φωτιές...από κεραυνούς εν αιθρία" είναι...ούτε καταπατήσεις έγιναν ΠΟΤΕ..αδερφομοίρια είναι τα τεράστια κομμάτια σε βουνά και κάμπους. Όλα καλά μωρέεεε. Κι οι ψευτομάρτυρες καλύτερα απ' όλους...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Πρέσβης του Ισραήλ στη Δανία αντέδρασε στη διάδοση αυτού του βίντεο: Ας το κάνουμε να γίνει viral παγκοσμίως.

https://www.facebook.com/reel/1003394842406446?locale=el_GR



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η μεγάλη νίκη της Αμερικής: Patriot τέλος, Tomahawk τέλος, πάρ’ τα όλα πασάκα μου

Θέλω να κάνω έναν μικρό απολογισμό της μεγάλης «νίκης» που πάνε να μας πουλήσουν οι Αμερικανοί και κάποιοι θαυμαστές τους στο προτεκτοράτο πλέον "Ελλάντα".

Ας αρχίσουμε λοιπον από εκεί που τελειώνουν οι αυτοκρατορικές φαντασιώσεις και αρχίζει το λογιστήριο.

Οι ΗΠΑ στον πόλεμο με το Ιράν ξόδεψαν περίπου το 60% του αποθέματος Patriot, με αναπλήρωση που μπορεί να πάρει έως και έξι χρόνια. Έριξαν πάνω από 1.000 Tomahawk, είχαν πάνω από 40 αμερικανικά αεροσκάφη χαμένα ή κατεστραμμένα, ζημιές σε 20 βάσεις στην περιοχή, 80 δισ. δολάρια πρόσθετη χρηματοδότηση που ζητά το Πεντάγωνο, και συνολικό κόστος που φτάνει γύρω στα 132 δισ. δολάρια.

Δηλαδή πήγαν να κάνουν επίδειξη ισχύος και τελικά έκαναν εκκαθάριση αποθήκης στο αμερικανικό οπλοστάσιο. Σαν νεόπλουτος στα μπουζούκια που πετάει πανέρια, μόνο που εδώ τα πανέρια ήταν Tomahawk και Patriot, και στο τέλος ήρθε ο λογαριασμός από την Τεχεράνη.

Και δεν τα λέω εγώ αυτά. Το CSIS, το Center for Strategic and International Studies, έχει δημοσιεύσει στοιχεία για την κατάσταση κρίσιμων αμερικανικών αποθεμάτων πυρομαχικών μετά τον πόλεμο:

Σε βασικές κατηγορίες πυρομαχικών, οι ΗΠΑ ξόδεψαν πάνω από το μισό προπολεμικό απόθεμα, ενώ η αναπλήρωση θα πάρει χρόνια και θα επηρεάσει την Ουκρανία, τον Ειρηνικό και οτιδήποτε μπορεί να προκύψει με την Κίνα.

Άρα, για να καταλαβαινόμαστε, η υπερδύναμη μπήκε στον πόλεμο με ύφος Ρωμαίου αυτοκράτορα και βγήκε με αποθήκη που θυμίζει μπακάλικο σε νησί τον Δεκαπενταύγουστο:

«Patriot δεν έχουμε, Tomahawk τελείωσαν, να σας βάλω λίγη στρατηγική ανησυχία;»

Και τώρα ας δούμε τι «κέρδισαν» οι Αμερικανοί.

Κέρδισαν, λέει, συμφωνία.

Μάλιστα.

Ξόδεψαν πυραύλους, δισεκατομμύρια, αποθέματα, πολιτικό κεφάλαιο και αξιοπιστία, και στο τέλος πήραν ένα χαρτί που δίνει στο Ιράν 60 ημέρες οικονομικής ανάσας, ξαναβάζει το πετρέλαιό του στην αγορά, ανοίγει δρόμο για ξεπάγωμα assets, συζητά ταμείο ανασυγκρότησης 300 δισ. δολαρίων, δεν παραδίδει τους πυραύλους του, δεν παραδίδει τα drones του, δεν εγκαταλείπει τους συμμάχους του, δεν δέχεται αλλαγή καθεστώτος, και στα Στενά του Ορμούζ ετοιμάζει ήδη αρχιτεκτονική ελέγχου τύπου «περάστε από το ταμείο μετά την 61η ημέρα».

Ωραία αμερικανική νίκη. Μεγάλε Τραμπ "The art of the deal".

Το πιο απολαυστικό όμως για εμάς που δεν γουστάρουμε την αυτοκρατορική μαγκιά είναι ο διαπραγματευτικός τσαμπουκάς του Ιράν 

Η Τεχεράνη ούτε τρέχει ούτε παρακαλά. Δεν στήνεται μπροστά στις κάμερες επειδή της σφύριξε ο σερβιτόρος της αυτοκρατορίας. Όποτε θέλει πάει. Όποτε θέλει φεύγει. Σήμερα Ελβετία; Μπορεί. Αύριο όχι; Επίσης μπορεί.

Χειραψίες; Γιοκ.

Φωτογραφίες με σημαίες και χαμόγελα; Γιοκ.

Δηλώσεις «ιστορικής προόδου» με διπλωματικά δοντάκια; Δεν έχει.

Μόνο αν η Ουάσιγκτον αποδείξει πρώτα ότι ελέγχει το Ισραήλ και δεν είναι απλώς ο θείος που πληρώνει τους λογαριασμούς του κακομαθημένου ανιψιού.

Αυτό είναι το πραγματικό τεστ ισχύος. Το Ιράν λέει: πρώτα εφαρμόζετε αυτά που υπογράψατε, μετά ερχόμαστε να μιλήσουμε. Πρώτα σταματάτε την καουμπόικη ασυδοσία, τη δική σας και του συμμάχου σας, και μετά βλέπουμε αν αξίζει να μπούμε στην αίθουσα. Μέχρι τότε, οι κάμερες σβηστές, οι χειραψίες στο συρτάρι, και οι αμερικανικές πόζες στο μουσείο της παλιάς αλαζονείας.

Η ουσία λοιπόν είναι απλή.

Οι ΗΠΑ και το Ισραήλ πήγαν να επιβάλουν όρους. Και τελικά βρέθηκαν να συζητούν τους όρους του αντιπάλου.

Το Ιράν βγήκε όχι απλώς όρθιο, αλλά με νέα διαπραγματευτική αρχιτεκτονική. Κρατά τα Ορμούζ ως μοχλό. Παίρνει οικονομική ανάσα. Δεν αφοπλίζεται. Δεν παραδίδει τους πυραύλους. Δεν εγκαταλείπει τους συμμάχους του. Δεν δέχεται αλλαγή καθεστώτος. Και την 61η ημέρα μπορεί να ξαναβάλει το χέρι στον διακόπτη και να πει:

«Κύριοι, τώρα περνάμε σε τιμοκατάλογο».

Η Αμερική, αντίθετα, κρατάει ένα χαρτί που λέει «συμφωνία», ένα Πεντάγωνο που ζητάει λεφτά, αποθήκες όπλων που άδειασαν, συμμάχους που αμφιβάλλουν για την «προστασία», και έναν Τραμπ που πήγε να κάνει Operation Epic Fury και του βγήκε Operation Epic Receipt.

Και κάπου εκεί, ακόμη κάποιοι εδώ μου φωνάζουν:

«Όοοοχι, τους ξεπάτωσαν τους μουλάδες» 

Μόνο που τα τάνκερ περνούν και δίνουν έσοδα, τα Patriot λείπουν, τα Tomahawk γράφονται στο "αλ τεφτέρι", και κάπου στην Τεχεράνη ένας τελωνειακός των Ορμούζ ακονίζει τη σφραγίδα του.

Αυτή λέγεται ήττα φίλοι μου.

Και δεν έρχεται πάντα με λευκή σημαία. Μερικές φορές η ήττα φαίνεται αλλιώς: με άδεια αποθήκη, βαρύ λογαριασμό, χαμένη αξιοπιστία, και τον αντίπαλο να αποφασίζει πότε θα καθίσει στο τραπέζι.

Όπως έλεγε και ο διάσημος Πέρσης σοφός Μουσταφά αλ-Τεφτέρι

«Όποιος μπαίνει στα Ορμούζ με ύφος Καίσαρα, συχνά βγαίνει με ύφος τουρίστα που μόλις είδε τον λογαριασμό». 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Musk Μετατρέπει την απαγόρευση του Εκδικητή της Γερμανίας σε Στιγμή Ελεύθερου Λόγου

Η πλήρης κυκλοφορία της ταινίας στο X προκάλεσε κύμα αντιδράσεων κατά της απόφασης της Γερμανίας να μπλοκάρει την εμπορική της διανομή.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ταινία που το Hollywood θα προτιμούσε να μην δείτε είναι τώρα διαθέσιμη δωρεάν στο X!

Το Uwe Ball's Citizen Vigilante είναι διαθέσιμο για δωρεάν streaming μέχρι το μεσημέρι. 16.00 ώρα Νορβηγίας αύριο Παρασκευή 27 του μηνός.Ιουνίου.

Σύνδεσμος στο πλαίσιο σχολίων.

https://www.facebook.com/reel/1015314377522144?locale=el_GR



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Άμα γίνει πόλεμος με την Τουρκία ευτυχώς θα μας βοηθήσουν οι φίλοι μας οι Ισραηλινοί

Έγκυρες πληροφορίες μιλάνε για αποστολή γερανών που θα είναι εξειδικευμένοι στην ανάσυρση ελικοπτέρων. Επίσης θα σταλούν και ομάδες μεσιτών που θα βοηθήσουν ώστε δημόσια και ιδιωτικά περιουσιακά στοιχεία των ιθα... ε πολιτών της χώρας γίνουν πιο ανταγωνιστικά με την διαφήμιση τους σε ομάδες επενδυτών τα επώνυμα των οποίων λήγουν αποκλειστικά σε -stein, berg, witz. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έχεις ένα ψάρι που μέχρι πριν 20 χρόνια δεν είχαμε παρατηρήσει στη Μεσογειο γιατί ζούσε στον Ινδικό και στον Ειρηνικό. 

Έχει μια τοξίνη που αν δεν αφαιρεθεί, δεν μπορεί να καταναλωθεί με ασφάλεια και αν σε μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σε δαγκώσει συνήθως δημιουργεί έντονο πόνο και θεωρητικά σε κάποιες πολύ ελάχιστες περιπτώσεις θάνατο.

Το κάθε ψάρι κάνει εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες αυγά μέσα στο χρόνο.

Το Υπουργειο Αγροτικής Ανάπτυξης της πιο χαβαλετζίδικης χώρας στον κόσμο, βρήκε λεφτά για να επικηρύξει τον κάθε λαγοκεφαλο για 5 ευρώ!!!

Ναι, σωστά διαβάσατε. 

Οι μπλε χαβαλεδες επικήρυξαν ψάρια που πιάνονται... τυχαία... με δίχτυα ή που θα βγάλει κανένας ψαροντουφεκάς για να ... μειώσουν λέει τον πληθυσμό του!!!

Αυτοί οι μπλε χαβαλέδες με το περισπουδαστο ύφος λοιπόν , μπορεί να μην έχουν λεφτά για να επιδοτησουν τον κάθε ασφαλισμένο της χώρας με έστω μια επίσκεψη το χρόνο στον οδοντίατρο, 

αλλά για να επικηρύξουν λαγοκεφαλους βρήκαν λεφτά.

Άντε με το καλό να δούμε και καμιά ΜΚΟ να εμπλέκεται στη διαχείριση του συγκεκριμένου αλιεύματος να μας λυθούν όλες οι απορίες του πώς λειτουργεί όλο αυτό το καταπληκτικό μέτρο. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Φαίνεται ότι είναι στην τελική ευθεία η εγκατάσταση αιολικού σταθμού με πάνω από 8 τεράστιες ανεμογεννήτριες στην θέση “ΡΑΧΗ – ΠΡΙΟΝΙ - ΛΕΚΑΝΑ”, των Δ.Ε. Κουτσοποδίου και Λυρκείας.

Μιλάμε για μια περιοχή, πολύ κοντά στο Βρούστι και στο Σχινοχώρι, λίγα χιλιόμετρα από το Άργος, με τις ανεμοσιδεριές να είναι ορατές από την Καρυά, τη Λυρκεία, το Μαλαντρένι έως τις Μυκήνες. Το έργο θα καταλάβει περισσότερα από 1600 στρέμματα χωρίς να υπολογίζονται τα συνοδά έργα (δρόμοι, κλπ).

Τα χωριά ερημώνουν, η κτηνοτροφία και η γεωργία εγκαταλείπονται. Πλασάρεται ως ανάπτυξη όχι κάποιο σχέδιο συγκράτησης και ανανέωσης του ορεινού πληθυσμού και της υπαίθρου, αλλά η υποβάθμιση και της Δυτικής Αργολίδας (όπως και όλης της ανατολικής Πελοποννήσου) σε parking θηριωδών ανεμογεννητριών και η ναρκοθέτηση με μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας.

Ο Δήμος Άργους Μυκηνών όχι απλά δεν φαίνεται να μπαίνει μπροστά για να υπερασπιστεί τον τόπο μας, αλλά με πολύ μεγάλη προθυμία συζητά αύριο Δευτέρα (αμέσως μόλις το ζήτησε η εταιρία-11/06/2026) την παραχώρηση χώρου στο ΔΑΚ Κουτσοποδίου για την προσωρινή αποθήκευση και μεταφόρτωση τμημάτων των ανεμογεννητριών.

Τα επιχειρήματα που αναπτύσσονται στην εισήγηση προς το Δημοτικού Συμβούλιο είναι ανυπόστατα, παραπλανητικά και εξοργιστικά!

- Ποια είναι τα “πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τοπική οικονομία”; Η υποβάθμιση της περιοχής, η επίδραση στο μικροκλίμα και στην πανίδα, η διάνοιξη τεράστιων δρόμων, ο θόρυβος, η οπτική ρύπανση, η υπονόμευση ήπιων μορφών τουριστικής ανάπτυξης;

- Είναι σοβαρό όφελος, η “αναμενόμενη απασχόληση τοπικού εργατικού δυναμικού” που, πέρα από την αρχική φάση κατασκευής-καταστροφής του βουνού, στην φάση λειτουργίας, θα είναι μικρότερη κι από την απασχόληση που δημιουργεί ένα κυλικείο σχολείου;

- Με ποιο τρόπο θα “ενισχυθεί η οικονομική δραστηριότητα των τοπικών επιχειρήσεων”; Τα τυροκομεία, οι αγρότες και κτηνοτρόφοι, οι δραστήριοι πολιτιστικοί σύλλογοι, οι επισκέπτες και όσοι διαμένουν, οι λάτρεις των βουνών και των μονοπατιών, πώς θα ενισχυθούν από τους τόνους μπετού και σίδερου που θα πέσουν και θα αλλοιώσουν μόνιμα το βουνό;

Σε όλη την Ελλάδα οι άνθρωποι που μένουν στην ύπαιθρο υπερασπίζονται τα βουνά, το τοπίο, την φύση από την ξέφρενη επέλαση των βιομηχανικών ΑΠΕ, που υπερβαίνουν τις πραγματικές ανάγκες της χώρας, μετατρέπουν την χώρα σε μπαταρία, δεν φθηναίνουν το ρεύμα, κάνουν πλούσιους τους γνωστούς επενδυτές και γεμίζουν τα βουνά μας με σιδερένια ντουβάρια...

Η απόφαση αυτή δεν πρέπει να επικυρωθεί. 

Ο Δήμος πρέπει να σταθεί στο πλάι των πολλών συλλόγων της περιοχής (πολιτιστικοί, επαγγελματικοί, φυσιολατρικοί, κ.ά) που έχουν αντιταχθεί στην περαιτέρω υποβάθμιση των βουνών και των χωριών μας. 

Ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί για τις πραγματικές επιπτώσεις και τα μηδενικά οφέλη τέτοιων “επενδύσεων”...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Καταστρέφουν τους εκσκαφείς λιγνίτη, φροντίζοντας να μην μπορέσουν να ξαναλειτουργήσουν ποτέ. Την ώρα που ειδικοί προειδοποιούν ότι σε μια σοβαρή ενεργειακή κρίση η χώρα μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπη με ελλείψεις ηλεκτρικού ρεύματος, η Ελλάδα εγκαταλείπει τις ενεργειακές της εφεδρείες. Και όλα αυτά, ενώ οι ίδιοι που σήμερα αποδομούν τις λιγνιτικές υποδομές χθες διαβεβαίωναν ότι ο λιγνίτης πρέπει να βρίσκεται στην καρδιά της ενεργειακής στρατηγικής της χώρας.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Προτελευταία η Ελλάδα σε αποθηκευτική επάρκεια ΑΠΕ, πρώτη σε αποθήκες η Βουλγαρία με 52% και τρίτη η Ρουμανία με 18%,! 

-Γιατί λέτε ότι αυτές οι 2 χώρες της Βαλκανικής είναι σε υψηλή θέση;

-Μήπως οι Ελληνικοί ενεργειακοί όμιλοι και πρωτίστως η ΔΕΗ, επένδυσαν σε αυτές τις χώρες σε μπαταρίες για να στέλνουν το τσάμπα ελληνικό περίσσιο πράσινο ρεύμα την ημέρα σε αυτές και μετά το βράδυ να το εισάγουν στο ελληνικό σύστημα, στη διπλή ή και τριπλή τιμή;

-Η χώρα λοιπόν είναι η βαλκανική ενεργειακή Κολομβία.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Οι ώρες που πρέπει να δουλέψει κάποιος για να βγάλει 1000 δολλάρια.

-Η Ελλάδα στην τρίτη θέση με μ.ο. 60 ώρες, ενώ μας περνάει μόνο το Μεξικό και η Κολομβία. 



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-«Στη σύνοδο κορυφής στην Άγκυρα, οι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ δεσμεύονται να διαθέσουν δισεκατομμύρια για την προμήθεια όπλων και τη βοήθεια προς την Ναζιστική Ουκρανία»: Οι χώρες της λυκοσυμμαχίας του ΝΑΤΟ σκοπεύουν να συγκεντρώσουν 140 δισ. ευρώ για το Ναζιστικό Κίεβο.

«Στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα αναμένεται η υπογραφή μεγάλων συμβάσεων ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων και νέων δεσμεύσεων για την αύξηση της παραγωγής όπλων. Ο Γενικός Γραμματέας της ΝΑΤΟικής Λυκοσυμμαχίας σκοπεύει να θέσει την πολεμική βιομηχανία ως κύριο θέμα, προκειμένου να μετριάσει τις εσωτερικές διαφωνίες και να παρουσιάσει στον Τραμπ οικονομικά επιχειρήματα υπέρ του ΝΑΤΟ. 

Στο σχέδιο δήλωσης, οι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ δεσμεύονται επίσης να παράσχουν στην Ναζιστική Ουκρανία στρατιωτική υποστήριξη ύψους 70 δισ. ευρώ και υπόσχονται να διαθέσουν ποσό τουλάχιστον ισοδύναμο με αυτό για το επόμενο έτος, ανέφεραν διπλωμάτες. Ωστόσο, η υποστήριξη προς το Ναζιστικό Κίεβο παραμένει το πιο αμφιλεγόμενο σημείο, παρά τη γενική «ομαλότητα» των διαπραγματεύσεων για το τελικό κείμενο. «Η ΝΑΤΟική Ευρώπη αναλαμβάνει μεγαλύτερη ευθύνη για τον πόλεμο της ηπείρου – αυτό θα αποτελέσει κεντρικό στοιχείο της δήλωσης» 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Αποδεικνύεται ότι ο πόλεμος του νερού στον κόσμο έχει λάβει μια εντελώς νέα διάσταση.

-Ο Τζεφ Μπέζος, ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Amazon, δήλωσε ότι η κατανάλωση νερού από τον άνθρωπο περιορίζει τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

-Ναι, η τεχνητή νοημοσύνη απαιτεί πολύ νερό και απλά δεν υπάρχει άλλο για τους ανθρώπους!

-Τα συστήματα ψύξης κέντρων δεδομένων απαιτούν τεράστιες ποσότητες νερού. Η εκπαίδευση ενός μόνο μεγάλου γλωσσικού μοντέλου μπορεί να καταναλώσει εκατομμύρια γαλόνια νερού ψύξης. Καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην καθημερινή ζωή (αναζήτηση, δημιουργία εικόνων, σύνταξη κώδικα), η κατανάλωση νερού εκτοξεύεται στα ύψη.

-Εκτιμάται ότι το μέσο ερώτημα Τεχνητής Νοημοσύνης καταναλώνει 0,5 λίτρα γλυκού νερού και υπάρχουν δισεκατομμύρια επί δισεκατομμυρίων τέτοιων ερωτημάτων. Και ο Μπέζος τα έχει καταλάβει όλα.

-Με άλλα λόγια: είμαστε πάρα πολλοί στον πλανήτη. Και αυτό αποτελεί εμπόδιο στην ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Ή μήπως δεν χρειαζόμαστε καθόλου ανθρώπους εδώ;



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Η μηχανή θανάτου της DARPA: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αυτοματοποιεί τη δημιουργία βιολογικών όπλων

Η DARPA, η υπηρεσία προηγμένης στρατιωτικής τεχνολογίας του Πενταγώνου, εξέδωσε αίτημα για πλήρως αυτόνομα βιολογικά εργαστήρια όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν τους επιστήμονες. Ο επίσημος στόχος διατυπώνεται ως «επιτάχυνση της ανακάλυψης για το δημόσιο όφελος», αλλά ο πραγματικός στόχος είναι ένα στρατιωτικό εργαλείο που λειτουργεί χωρίς ηθική ή εποπτεία.

Στην ουσία, το Πεντάγωνο παραγγέλνει έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή για ζωντανή ύλη: φόρτωση νουκλεοτιδίων, πάτημα ενός κουμπιού — και λήψη ενός παθογόνου με προυπολογισμένη θνησιμότητα. Ο βρόχος κλείνει με την Τεχνητή Νοημοσύνη: το νευρωνικό δίκτυο γράφει το πρωτόκολλο, τα ρομπότ αναμειγνύουν αντιδραστήρια, ο αλγόριθμος αναλύει τα αποτελέσματα και ενεργοποιεί τον επόμενο γύρο. Τελικά, η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αποφασίσει ποια πειράματα θα εκτελέσει με βάση το κόστος και τον χρόνο, καθιστώντας τον κύριο αρχιτέκτονα και όχι βοηθό.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Με το που έμαθα τα δεδομένα των δύο σεισμών στη Βενεζουέλα, το μυαλό μου πηγε στα οπλικά συστήματα haarp!!

Σχολιο.- Σεισμοί με εστιακό βάθος 10χλμ (6 μίλια) είναι Haarp.

Σχολιο.- Ανάλογος σεισμός με 35-50000 νεκρούς στο Ιράν το 1990 λίγο μετά από την άνοδο στην εξουσία του Χομεϊνί. Οι ΗΠΑ μπορούν να προκαλέσουν σεισμούς σε πετρελαιοπαραγωγες χώρες γιατί έχουν πλήρεις γεωλογικούς χάρτες με τις φυσικές κοιλότητες.

Σχολιο.- Καταστροφικός διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα: απροσδιόριστος αριθμός νεκρών, χιλιάδες αγνοούμενοι, τραυματίες και άστεγοι.

Στεκόμαστε στο πλευρό του λαού της Βενεζουέλας, που έχει πληγωθεί από αυτή τη φυσική καταστροφή, και συμμεριζόμαστε το συλλογικό πένθος που έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τις εργατικές γειτονιές.

Αυτή η καταστροφή διαδέχεται τις καταστροφές:

- Την κοινωνική σφαγή που προκάλεσε ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός...

- Μια κυβέρνηση προδοτών στην εξουσία, μια κλίκα αποστατών που υπηρετούν την Ουάσινγκτον...

Δύο ημέρες πριν τον καταστροφικό σεισμό, η προδότης σε επίσημη ομιλία που έδωσε στο Καράκας:

Ντέλσι Ροντρίγκεζ, «Η πτώση του Μαδούρο έβαλε τη χώρα στο σωστό δρόμο»...

Σχολιο.- μπορούν να επηρεάσουν τον καιρό, αλλά και σεισμοί;;

Σχολιο.- Fuck USA

Σχολιο.- στο Ιραν το προσπάθησαν και δημιούργησαν μεγάλες κλιματικές καταστροφές μεσω της ξηρασίας... Oσο για την Ρωσία προφανως εκεί θα έχουν ήδη δημιουργήσει αντίμετρα για το HAARP...



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Για όσους το έχασαν. Με την Κάτια Αντωνιάδη που κατάφερε να φτάσει στο Ιράν, παρά τα πρόσφατα γεγονότα.

«Στο Ιράν δεν είδα πολλές γυναίκες να φοράνε μαντίλα, κανείς ποτέ δεν μου είπε να φορέσω μαντίλα. Είδα ανθρώπους κοντά σε εμάς, αισθάνθηκα να είμαι κάπου κοντά σε αυτό που ξέρουμε σαν την Αθήνα, είδα μπλε, ροζ και κόκκινα μαλλιά».

-Ναι, αλλά το Ιράν είναι ένα θεοκρατικό καθεστώς με θανατική ποινή.

-Και στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχει θανατική ποινή. Ξεχνάμε πως στο Ιράν πως υπάρχουν νόμοι, εκλογές και σύνταγμα, οι γύρω χώρες δεν έχουν καν σύνταγμα, πόσω μάλλον εκλογές.

https://www.youtube.com/watch?v=ncRRFeOM7io

Σχολιο.- Και εγώ ακριβώς αυτά είδα και ένιωσα όταν πήγα στο Ιράν ! Δεν πίστευα με τον άντρα μου πόση ψεύτικη προπαγάνδα έχει γίνει για αυτό το λαό !!! Οι πιο καλόκαρδοι φιλόξενοι ευγενικοί άνθρωποι!!

Κάνεις δεν ασχολήθηκε μαζί μου που το μαντίλι το φορούσε πιο πολύ στο λαιμό κανείς δεν μου είπε τίποτα και έχω και μαλλιά πολλά και σγουρά.

Σχολιο.-  Και αν εδώ ακούς τα Media θεωρείς πως το Ιράν είναι μια σκοτεινή χώρα άρρωστων δολοφόνων με ένα κοράνι ανά χείρας... Μακάρι να ησυχάσουν τα πράγματα και να μπορέσουμε να απολαύσουμε αυτή την όμορφη χώρα με την ησυχία μας, έναν διαφορετικό πολιτισμό. Που όπως λέει και η δημοσιογράφος ίσως έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από ο,τι με τον αντίστοιχο Βέλγο κτλ.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο βασικός πελάτης του Τζέφρι Έπσταϊν, ο Λίον Μπλακ, αποχωρεί με σιγουριά από την ακρόασή του κεκλεισμένων των θυρών από την Επιτροπή Εποπτείας, η οποία διεξάγεται από μέλη του Κογκρέσου που χρηματοδοτούνται από την AIPAC. Ο Λίον Μπλακ εμφανίστηκε οικειοθελώς και δεν αναμένεται να αντιμετωπίσει περαιτέρω ποινική έρευνα.

Έχει κατηγορηθεί για σεξουαλική κακοποίηση και βασανιστήρια πολλών παιδιών με τον Τζέφρι Έπσταϊν.

https://x.com/ShadowofEzra/status/2070549586805195258/video/1

Σχολιο.- Ο Τραμπ πέρασε αυτή τη θητεία δίνοντας χάρες σε δισεκατομμυριούχους που τον δωροδοκούσαν

Ένα από τα παιδιά-φίλους του, τους βιαστές, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ στην κυβέρνηση Τραμπ

Δυστυχώς, τίποτα δεν θα συμβεί στον Λέον



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Άρτουρ Σέχου, ο Αλβανός που ισχυρίζεται ότι κατέχει τη γη που πουλάει στους Καταριανούς επιχειρηματικούς συνεργάτες του Τζάρεντ Κούσνερ, ζει στο Μαϊάμι Μπιτς και βρίσκεται υπό έρευνα για ξέπλυμα χρήματος που συνδέεται με «διεθνές κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών» που συνδέεται με τη συμφωνία για το θέρετρο του Κούσνερ.

https://x.com/HowleyReporter/status/2070177244564042000



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο κορυφαίος δημοσιογράφος Νίκολας Κρίστοφ κάνει μια τρομακτική ανασκόπηση της πραγματικότητας. Επιβεβαιώνει ότι το σιωνιστικό καθεστώς χρησιμοποιεί κυριολεκτικά σκύλους για να βιάζει και να βασανίζει συστηματικά Παλαιστίνιους κρατούμενους. Συγκρίνει αυτά τα φρικτά ισραηλινά εγκλήματα πολέμου απευθείας με τις τακτικές της ναζιστικής Γερμανίας.

https://x.com/FurkanGozukara/status/2070311000100708415/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γι' αυτό δεν πρέπει ΠΟΤΕ να δωρίζετε το σώμα ή τα όργανά σας μετά θάνατον. Το Ισραήλ έχει εμπλακεί σε όλα αυτά: «Τα σώματα που δωρίστηκαν για επιστημονική έρευνα πουλήθηκαν στο Ναυτικό και κατέληξαν στα χέρια Ισραηλινών στρατιωτικών χειρουργών για εκπαίδευση των IDF»

https://x.com/OunkaOnX/status/2054383830614851782/video/1



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η πρώτη σύζυγος του Τραμπ, Ιβάνα Ζελνίτσκοβα, έπεσε από τις σκάλες και πέθανε μόλις μια εβδομάδα πριν καταθέσει εναντίον του Τραμπ.

Είναι θαμμένη σε ένα γήπεδο γκολφ. Ο τάφος της είναι κατάφυτος με ζιζάνια και κανείς δεν τον επισκέπτεται ποτέ.

Για κάποιο λόγο, αυτό δεν εκπλήσσει κανέναν καθόλου...

https://x.com/Gianl1974/status/2070060831052619899

Σχολιο.- Δεν είχε προγραμματιστεί να καταθέσει εναντίον του Τραμπ σε μια εβδομάδα. Δεν είχε προγραμματιστεί να καταθέσει ΚΑΘΟΛΟΥ εναντίον του Τραμπ.

Είναι θαμμένη στο οικογενειακό οικόπεδο στο Μπέντμινστερ, στο Εθνικό Γήπεδο Γκολφ Τραμπ.

Δεν καταλαβαίνεις ότι όταν επινοείς μαλακίες, παραδέχεσαι ότι δεν έχεις τίποτα αληθινό;

https://x.com/melsorbit/status/2070302930134315204



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ASE και το σκάνδαλο Châteauroux:

Ψεύτικες ανάδοχες οικογένειες και πραγματική κακοποίηση, βιασμοί κ.λπ.—η δοκιμασία των παιδιών διήρκεσε 7 χρόνια (από το 2010 έως το 2017), με όλες τις ειδοποιήσεις να αγνοούνται ή να αποσιωπώνται.

Η υπόθεση έλαβε τέλος το 2017, όταν ένας 16χρονος έφηβος ξυλοκοπήθηκε τόσο βίαια από την «ανάδοχη οικογένειά» του που χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε σοβαρή κατάσταση με σοβαρό τραυματισμό στον εγκέφαλο.

Στη δίκη, υπήρχαν 19 κατηγορούμενοι. Μόνο 2 έλαβαν ποινές φυλάκισης...

Αυτή είναι η προστασία των παιδιών στη Γαλλία.

https://x.com/PChaibriant/status/2070528302750605350/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



3 δικαστές του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου υπέβαλαν αγωγή σε ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ κατά του Τραμπ και της κυβέρνησής του, αμφισβητώντας τις κυρώσεις εναντίον τους και χαρακτηρίζοντάς τες ως «οικονομική θανατική ποινή».

Οι δικαστές που εγείρουν την αγωγή είναι:

- Κίμπερλι Προστ (Καναδάς)

- Σολομί Μπαλούνγκι Μπόσα (Ουγκάντα)

- Ρέιν Αδελαΐδα Σόφι Αλαπίνι-Γκάνσου (Μπενίν)

Ο Τραμπ επέβαλε κυρώσεις στους δικαστές για τις δικαστικές τους αποφάσεις σχετικά με έρευνες για εγκλήματα πολέμου από το Ισραήλ και τις ΗΠΑ.

Οι δικαστές υποστηρίζουν ότι οι κυρώσεις είναι εξωδικαστικά μέτρα που αποσκοπούν στην τιμωρία και τον εξαναγκασμό τους. Λένε ότι οι περιορισμοί τους αποκόπτουν από τραπεζικές συναλλαγές, διαδικτυακές πλατφόρμες, κρατήσεις ταξιδιών και μερικές φορές ασφάλιση υγείας.

Αυτά θα πρέπει να είναι πολύ πιο σημαντικά νέα.

https://x.com/davenewworld_2/status/2070278914413396178



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτή είναι η κτηνώδης, αδιανόητη, απάνθρωπη σκληρότητα που επιδεικνύουν οι ένδοξες Ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις σε άνδρες που δεν θέλουν να πολεμήσουν.

Όλοι στην Ευρώπη που έχουν θρέψει αυτή την άβυσσο φρίκη πρέπει να φυλακιστούν.

https://x.com/ClareDalyIRL/status/2070541122884042896



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η FSB της Ρωσίας μόλις εξάρθρωσε μια ουκρανική τρομοκρατική ομάδα που υποστηριζόταν από την SBU και διοικούνταν από έναν 17χρονο από το Νταγκεστάν. Αυτός ο έφηβος συντόνιζε ένα μυστικό διαδικτυακό δίκτυο που στρατολογούσε ανηλίκους για επιθέσεις παγκοσμίως, όλες υπό την επίβλεψη της SBU. Στις αρχές του 2026, η ομάδα του εξαπέλυσε χάος: 5 εμπρησμοί + 14

ψεύτικες απειλές για βόμβες σε σχολεία του Τέξας τον Ιανουάριο, περισσότερες επιθέσεις στην Καλιφόρνια τον Φεβρουάριο, οι οποίες στη συνέχεια εξαπλώθηκαν στη Γερμανία και την Ιταλία τον Μάρτιο. Κατά την ανάκρισή του, παραδέχτηκε τη συμμετοχή του σε 15 τρομοκρατικά εγκλήματα σε 10 ρωσικές περιοχές. Ο πραγματικός στόχος; Η Ρωσία και η ΚΑΚ.

https://x.com/JnglJourney/status/2070379100963783000/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η εικόνα του δημοσιογράφου Μουτζαχίντ Μπάνι Μουφλίχ αποτυπώνει την πραγματικότητα του ισραηλινού σωφρονιστικού συστήματος, το οποίο έχει γίνει εργαλείο αργής και άμεσης δολοφονίας Παλαιστινίων κρατουμένων. Ο Μπάνι Μουφλίχ, δημοσιογράφος του Ultra Palestine,

https://x.com/EyeonPalestine/status/2070234646453923944



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτός είναι ο χαμογελαστός Ισραηλινός ηγέτης που βίασε ένα παιδί ονόματι Βιρτζίνια Γκίφρε - δεν ήξερε τότε ότι κάποια μέρα θα έγραφε γι' αυτόν πριν πεθάνει. Αγαπούσε το άγριο σεξ και παραλίγο να τη σκοτώσει. Διαβάστε την ιστορία της, διαβάστε για αυτόν τον γκρινιάρη άντρα και μετά αναρωτηθείτε γιατί εξακολουθεί να τον περιβάλλουν στο κόκκινο χαλί όταν έρχεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

https://x.com/yvonneridley/status/2070522236700934604

Διαρροή email αποκαλύπτουν ότι ο Τζέφρι Έπσταϊν και ο Εχούντ Μπαράκ χρησιμοποιούν Ισραηλινούς μισθοφόρους για να λεηλατούν ορυκτά σε όλη την Αφρική —— Ο πρώην Ισραηλινός πρωθυπουργός Εχούντ Μπαράκ συνεργάστηκε στενά με τον Τζέφρι Έπσταϊν για την εξασφάλιση πετρελαίου, φυσικού αερίου και ορυκτών πόρων σε όλη την Αφρική μετά την παραίτησή

https://x.com/TheCradleMedia/status/2070447729407660107



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μόλις κυκλοφόρησαν πλάνα από κάμερα σώματος, όπου ένας αγρότης μιλούσε κατά ενός σχεδιαζόμενου κέντρου δεδομένων, ενώ του περνούσαν χειροπέδες σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου επειδή υπερέβη κατά λίγα δευτερόλεπτα το όριο των 3 λεπτών για δημόσια σχόλια. Ο Ντάρεν Μπλάνσαρντ μιλούσε στο Κλέρμορ της Οκλαχόμα όταν δύο αστυνομικοί του είπαν να φύγει.

https://x.com/IntCyberDigest/status/2070271410480513086/video/1



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ! 

Η Candace Owens πιθανώς συνέδεσε άμεσα την Erika Kirk με τον Jeffrey Epstein μέσω της απασχόλησης της Erika στην Next Modeling Management, όπου η Erika εργαζόταν για να παρέχει στέγαση σε ανήλικα μοντέλα.

Πολλά από αυτά τα μοντέλα μηνύουν τώρα το πρακτορείο μοντέλων για φερόμενη κακοποίηση.

Σκοτώθηκε ο Charlie Kirk για να προστατευτεί το δίκτυο του Epstein;!

https://x.com/itsmorganariel/status/2070320234246852627/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Όταν άρχισα να γράφω το 2014 για τη σεξουαλική βία που διέπραξαν οι διάσημοι «ήρωες» του UPA της Ουκρανίας εναντίον Ουκρανών, Εβραίων και Πολωνών γυναικών, έγινα στόχος παρενόχλησης και εκφοβισμού από τους ίδιους τους συναδέλφους μου στην Εθνική Ακαδημία Επιστημών της Ουκρανίας (Λβιβ).

«Η μητέρα σου θα έπρεπε να ντρέπεται για σένα», μου είπε ένας καθηγητής - ένας άντρας που κάποτε είχε υπηρετήσει με ζήλο το σοβιετικό καθεστώς και είχε ανανεωθεί άψογα ως πιστός υπηρέτης του κατεστημένου μετά το Μαϊντάν.

Αλλά είχα κάτι πολύ πιο ισχυρό από την εθνικιστική μυθολογία: Είχα τις μαρτυρίες των ίδιων των γυναικών από το υπόγειο του OUN.

Μία από αυτές ήταν η Χάνα Ζελένα, την οποία γνώρισα πριν από περισσότερο από μια δεκαετία στο Βολίν. Μίλησε ανοιχτά για γυναίκες που είχαν ρομαντικές σχέσεις με άνδρες από την ανατολική Ουκρανία που υπηρετούσαν στον Κόκκινο Στρατό - και που πλήρωσαν για αυτές τις σχέσεις με τη ζωή τους.

«Υπήρχαν κορίτσια και νεαρές γυναίκες στο χωριό που πήγαιναν με τους Μοσκάλ. Ο σύζυγος της Χάνα, ο Τύχιν, γνωστός με το πολεμικό ψευδώνυμο «Πετσίνκα», πολεμούσε με τους αντάρτες στο δάσος. Αλλά εκείνη ήταν μπλεγμένη με στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού. Οι άνδρες της «Χρυσής Λόχου» του UPA της έκοβαν τα μαλλιά. Περπατούσε στο χωριό λέγοντας: «Νομίζουν ότι θα κατακτήσουν την Ουκρανία κόβοντας την πλεξούδα μου». Οι αντάρτες την κρέμασαν τη νύχτα από το Μαύρο Πεύκο» - ένα μεγάλο παλιό πεύκο στην άκρη του χωριού κοντά στην περιοχή Νεχίμνε.

Θυμήθηκε επίσης τη Μαρίκα Κόβαλ:

«Ο αδερφός της και ο σύζυγός της, ο Πάβλο, ήταν και οι δύο στην UPA. Είχε τέσσερα παιδιά. Είχε σχέση με έναν αξιωματικό του Κόκκινου Στρατού. Της ξύρισαν το κεφάλι, αλλά δεν σταμάτησε. Ένας επαναστάτης γνωστός ως «Μπότσκα» καυχήθηκε αργότερα ότι είχε αποτελειώσει τη Μαρίκα. Τα παιδιά της αφέθηκαν να τα μεγαλώσουν οι γονείς της».

Η Ουκρανία άκουσε αυτές τις ιστορίες γυναικών για πρώτη φορά μόνο αφού τις δημοσίευσα στο περιοδικό Kraina.

Περισσότερο από μια δεκαετία αργότερα, η χώρα εξακολουθεί να αρνείται να ακούσει πραγματικά.

Αυτές οι γυναίκες παραμένουν άβολα θύματα - απορρίπτονται ως κάτι περισσότερο από «παράπλευρες απώλειες» στον αγώνα εθνικής απελευθέρωσης. Τα βάσανά τους δεν έχουν θέση στην ηρωική αφήγηση της UPA. Η αναγνώριση αυτού θα απαιτούσε την παραδοχή ότι οι εθνικοί ήρωες μπορούν επίσης να είναι δράστες.

Αντίθετα, τα θύματα ξεχνιούνται, ενώ οι άνδρες που τα τρομοκρατούσαν συνεχίζουν να γιορτάζονται.

Περισσότερα για τη βία με βάση το φύλο από την OUN και την UPA μπορείτε να βρείτε στις δημοσιεύσεις μου.

https://x.com/HavryshkoMarta/status/2070490534615953868



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ε: «Οι Ισραηλινοί ισχυρίζονται ότι γιορτάζουν το Lag BaOmer πετώντας γατάκια και κουτάβια σε φωτιές. Υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό;» Μπεν Σαπίρο: «Όχι, αυτή είναι η πιο ηλίθια ανοησία που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου! Τι είδους ανοησίες;! Αυτό δεν ισχύει!!» ... Ποιος θα του το πει;

https://x.com/infolibnews/status/2070319769421488136/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Εκπρόσωπος της Βουλής των ΗΠΑ, Τόμας Μάσι: «Χθες το βράδυ έλαβα μια μονάδα USB που περιέχει την πλήρη λίστα των αρχείων που ανήκουν στον Τζέφρι Έπσταϊν. Είναι όλα εκεί: κάθε δισεκατομμυριούχος, κάθε δωρητής της προεκλογικής εκστρατείας, κάθε άτομο. Τώρα επιτρέψτε μου να εξηγήσω γιατί δεν έχετε ακούσει τίποτα γι' αυτό στα μέσα ενημέρωσης. Επειδή όλοι ασχολούνται με αυτό. Θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουν τη δημοσιοποίηση αυτών των εγγράφων. Ο Έπσταϊν ήταν κάτι πολύ περισσότερο από ένας απλός παιδεραστής. Ήταν ένα από τα μέλη των μυστικών υπηρεσιών. Ήταν μέρος μιας επιχείρησης εκβιασμού που χρησιμοποιήθηκε για τον έλεγχο δισεκατομμυριούχων, πολιτικών και παγκόσμιων ηγετών. Αν αυτή η λίστα δει ποτέ το φως της δημοσιότητας, το σύστημα όπως το ξέρουμε θα καταρρεύσει. Το κοινό έχει το δικαίωμα να γνωρίζει την αλήθεια και δεν φοβάμαι να την μοιραστώ». Φαίνεται ότι ένας πολιτικός σεισμός μπορεί να είναι καθ' οδόν. Ο Τραμπ θα πρέπει να σταματήσει.

https://x.com/liderfiscal/status/2070319531054989799



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Ιρλανδή Ολυμπιονίκης Ciara Mageean, η οποία έπασχε από καρκίνο, αποκάλυψε ότι έλαβε υβριστικά μηνύματα -συμπεριλαμβανομένων σχολίων που της ευχόντουσαν τον θάνατό της από καρκίνο- αφότου καταδίκασε δημόσια τη γενοκτονία του Ισραήλ στη Γάζα.

https://x.com/OunkaOnX/status/2070186338364911724



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Λίβανος υπέγραψε συμφωνία με Ισραήλ που ορίζει ότι ο Κατοχικός ισραηλινός στρατός θα παραμείνει σε Ν Λίβανο όσο η Χεζμπολάχ διαθέτει όπλα και εξουσιοδοτεί IDF να επιτεθεί σε περίπτωση «απειλών»! … στα πρόθυρα εμφυλίου ο Λίβανος..Ο ΛΙΒΑΝΟΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΩΡΙΑ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΙΣΡΑΗΛ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΟΥΝ!!

26/06/2026

Ο Λίβανος (κυβέρνηση Αούν) υπέγραψε συμφωνία με Ισραήλ που ορίζει ότι ο Κατοχικός ισραηλινός στρατός θα παραμείνει σε Ν Λίβανο όσο η Χεζμπολάχ διαθέτει όπλα και εξουσιοδοτεί IDF να επιτεθεί σε περίπτωση «απειλών»! … στα πρόθυρα εμφυλίου ο Λίβανος..«Η πολιτική που ακολουθούν οι λιβανικές αρχές ισοδυναμεί με μονομερείς και αδικαιολόγητες παραχωρήσεις» δηλώνει η Χεζμπολά.

Με υπογραφή της κυβέρνησης Λιβάνου δεκάδες χωριά του νότου παραδόθηκαν στο Ισραήλ. Το Μεγάλο Ισραήλ υλοποιείται με μακρύ χέρι και τον Αούν..

Ο ΛΙΒΑΝΟΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΩΡΙΑ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΙΣΡΑΗΛ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΟΥΝ!!

Πρωτοφανές μια κυβέρνηση ν΄αποδέχεται και να συμφωνεί με εισβολή αντιπάλου και κατοχή μερών της επικράτειας της και να νομιμοποιεί επιθέσεις κατά υπηκόων της και τον εκτοπισμό πολιτών της. Ο Νετανιάχου μετά τη συμφωνία θριαμβολογεί και λέει πως κανείς πολίτης Λιβανέζος δεν θα επιστρέψει στο Ν Λίβανο.

Τον λένε ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ..

Ο Aoun υπέγραψε συμφωνία με το Ισραήλ που ορίζει ότι ο ισραηλινός στρατός μπορεί να παραμείνει στο νότιο Λίβανο εφόσον η Χεζμπολάχ διαθέτει όπλα και εξουσιοδοτεί τον IDF να επιτεθεί σε περίπτωση «απειλών»!

Σήμερα το βράδυ υπεγράφη η συμφωνία μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου παρουσία του Υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ.

Η συμφωνία προβλέπει μια σταδιακή προσέγγιση που περιλαμβάνει μερική απόσυρση των ισραηλινών δυνάμεων από ορισμένες περιοχές, διατηρώντας παράλληλα την παρουσία τους κατά μήκος της λεγόμενης «γραμμής ασφαλείας».

Η συμφωνία ορίζει επίσης ότι οποιαδήποτε ευρύτερη απόσυρση εξαρτάται από τη μείωση της επιρροής της Χεζμπολάχ, ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει το δικαίωμα του ισραηλινού στρατού να ενεργεί σε περίπτωση αντιληπτής απειλής.

Η συμφωνία φέρεται να περιλαμβάνει επίσης την αναγνώριση της κυριαρχίας και των δύο κρατών.

Σύμφωνα με ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, η συμφωνία δεν καθορίζει προθεσμία για την αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων· επομένως, ο ισραηλινός στρατός θα παραμείνει στον Λίβανο για όσο χρονικό διάστημα κρίνει απαραίτητο.

Το Ισραήλ, ο Λίβανος και οι Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψαν την Παρασκευή στην Ουάσινγκτον μια συμφωνία-πλαίσιο, χωρίς να αποκαλύψουν το περιεχόμενό της, αλλά με τον δεδηλωμένο στόχο να ανοίξει ο δρόμος για «διαρκή ειρήνη και ασφάλεια», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο λέει το ΑFP..

Η πρέσβης του Λιβάνου και ο πρέσβης του Ισραήλ στις Ηνωμένες Πολιτείες κάθησαν στο ίδιο τραπέζι, ακούγοντας τον Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο να δηλώνει ότι η Χεζμπολάχ είναι τρομοκρατική οργάνωση που έχει απειλήσει αμάχους στο βόρειο Ισραήλ.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ Ή ΦΙΑΣΚΟ; ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΙΣΡΑΗΛ – ΛΙΒΑΝΟΥ – ΗΠΑ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ. ΣΚΛΗΡΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΕΖΜΠΟΛΑΧ

26|06|2026 22:18

Το Ισραήλ και ο Λίβανος υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο, έπειτα από τετραήμερες διαπραγματεύσεις στην Ουάσινγκτον, με τη μεσολάβηση της κυβέρνησης Τραμπ, όπως δήλωσαν στο Axios Ισραηλινοί και Λιβανέζοι αξιωματούχοι.

Η υπογραφή αποτελεί σημαντική διπλωματική πρόοδο, αλλά δεν είναι σαφές σε ποιο βαθμό μπορεί να εφαρμοστεί, όσο η Χεζμπολάχ παραμένει οπλισμένη και ασκεί επιρροή στη χώρα.

Η Χεζμπολάχ καταδικάζει τη συμφωνία-πλαίσιο: «Προκαλεί εσωτερικές διαιρέσεις»

Ο βουλευτής της Χεζμπολάχ του Λιβάνου, Χασάν Φαντλάλα, εξέδωσε δήλωση σχετικά με την υπογραφή της συμφωνίας-πλαισίου στην Ουάσινγκτον, γράφοντας: «Επιβεβαιώνουμε τη θέση της Χεζμπολάχ, η οποία απορρίπτει τις άμεσες διαπραγματεύσεις με τον ισραηλινό εχθρό. Προειδοποιούμε για την πολιτική και ασφαλιστική προκατάληψη των διαπραγματεύσεων, η οποία υπονομεύει την κυριαρχία του Λιβάνου και προκαλεί επικίνδυνες εσωτερικές διαιρέσεις»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«Διαζύγιο» Μπουρκίνα Φάσο – Γαλλίας: Η χώρα κατηγορεί το Παρίσι της πουστάρας Μακρόν για παρεμβάσεις

26|06|2026 22:04

Σε μια κίνηση που κλιμακώνει ακόμη περισσότερο την ένταση με την αποικιοκρατική σιχαμένη βρωμιάρα Γαλλία, η κυβέρνηση της Μπουρκίνα Φάσο ανακοίνωσε την πλήρη διακοπή των διπλωματικών σχέσεων με το Παρίσι, κατηγορώντας τη γαλλική πλευρά ότι δεν σεβάστηκε τις αρχές της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, της κυριαρχίας και της μη παρέμβασης στις εσωτερικές υποθέσεις της χώρας. Την ανακοίνωση έκανε ο υπουργός Επικοινωνίας, Γκιλμπέρ Ουεντραογκό, μέσω της κρατικής τηλεόρασης.

Η εξέλιξη σηματοδοτεί ένα ακόμη επεισόδιο στη διαρκώς επιδεινούμενη σχέση των δύο χωρών, η οποία έχει επιβαρυνθεί μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα του 2022 και την ανάληψη της εξουσίας από τον στρατό και έδωσε στην χώρα επιτέλους την πολυπόθητη ανεξαρτησία της από τη βρωμιάρα αποικιοκρατική Γαλλία. Τα τελευταία χρόνια η Μπουρκίνα Φάσο έχει απομακρυνθεί σταδιακά από τη Γαλλία, τερματίζοντας την υποτέλεια της τη στρατιωτική δουλοφροσύνη, ζητώντας την αποχώρηση των γαλλικών δυνάμεων και ενισχύοντας τις σχέσεις της με νέους διεθνείς εταίρους.

Η κρίση στις διμερείς σχέσεις είχε ήδη κορυφωθεί το 2024, όταν η Ουαγκαντούγκου απέλασε τρεις Γάλλους διπλωμάτες, κατηγορώντας τους για «υπονομευτικές δραστηριότητες»..

Η απόφαση της Παρασκευής θεωρείται ένα από τα πιο δραστικά βήματα της εθνικοαπελευθερωτικής κυβέρνησης απέναντι στην πρώην αποικιακή δύναμη της σιχαμένης Γαλλίας και εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια της χώρας να αναδιαμορφώσει τη διεθνή της στρατηγική, μειώνοντας την εξάρτηση από τη Γαλλία και αναζητώντας νέες συμμαχίες στην Αφρική και πέρα από αυτήν. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη αντίδραση από το γαλλικό υπουργείο Εξωτερικών


Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Πεμπτη 25 Ιουνιου 2026


Κάντε την Παλαιστίνη προτεραιότητα για τον επόμενο πρωθυπουργό

24/6/2026     -    20.24

Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC

Ο Κιρ Στάρμερ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη θέση του Πρωθυπουργού. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό οφείλεται στην βαθιά αντιδημοφιλή συνενοχή του στη γενοκτονία του Ισραήλ κατά του παλαιστινιακού λαού. Όποιος τον αντικαταστήσει πρέπει επιτέλους να γυρίσει σελίδα σε αυτή την ηθική χρεοκοπία.

Οι βουλευτές πρέπει να γνωρίζουν ότι απαιτούμε αλλαγή κατεύθυνσης. Συμμετάσχετε μαζί μας στο κοινοβούλιο την Τρίτη.

Την επόμενη Τρίτη 30 Ιουνίου, θα βρεθούμε στο κοινοβούλιο για το μαζικό λόμπι του PSC για την Παλαιστίνη. Με τον Άντι Μπέρναμ να φαίνεται έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντα του πρωθυπουργού, πρέπει να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στους βουλευτές από όλα τα κόμματα. Η Παλαιστίνη έχει σημασία για τους ψηφοφόρους.

Θα ζητήσουμε τον τερματισμό της στρατιωτικής συνεργασίας της Βρετανίας με το Ισραήλ, την απαγόρευση του εμπορίου που βοηθά την παράνομη κατοχή και τη γενοκτονία του Ισραήλ, καθώς και την επιβολή εκτεταμένων κυρώσεων κατά του Ισραήλ. 

Όλοι όσοι παρευρεθούν στο λόμπι θα κληθούν επίσης να συμμετάσχουν σε μια ειδική βραδινή συνάντηση στις 5 μ.μ. στο κοινοβούλιο για να ακούσουν τους ομιλητές και τους υποστηρικτικούς βουλευτές, συμπεριλαμβανομένων των Jeremy Corbyn και Abtisam Mohamed.

Να βρίσκεστε στο κοινοβούλιο μεταξύ 2 και 5 μ.μ. στις 30 Ιουνίου 

Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Παλαιστίνιοι παραμένει τρομερή. Η γενοκτονία του Ισραήλ συνεχίζεται, όπως και το βάναυσο σύστημα απαρτχάιντ σε όλη την ιστορική Παλαιστίνη. Δυστυχώς, η βρετανική κυβέρνηση συνεχίζει να παρέχει στρατιωτική, εμπορική και διπλωματική υποστήριξη στο Ισραήλ.Οι Παλαιστίνιοι εταίροι μας χρειάζονται να διατηρήσουμε την δημόσια πίεση και τις εκστρατείες μας.

Παλαιστινιακή Εκστρατεία Αλληλεγγύης PSC



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μόλις εκλέξαμε ΕΞΙ νέους υπέρμαχους της Παλαιστίνης

24/6/2026     -      16.33

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη  JVP

Αυτός είναι ένας πολιτικός σεισμός.

Η Κλερ Βαλντέζ και η Νταριαλίζα Άβιλα Σεβαλιέ θα πάνε στο Κογκρέσο του χρόνου. Και έχουμε ενημερώσει το Δημοκρατικό κατεστημένο.

Και οι δύο καμπάνιες τροφοδοτήθηκαν από ένα παιχνίδι εδάφους από τα κινήματά μας. Μέλη του JVP Action βγήκαν σε όλο το Χάρλεμ, το Κουίνς και το Μπρούκλιν για να έρθουν σε επαφή με δεκάδες χιλιάδες γείτονες σχετικά με τα ζητήματα που μας ενώνουν - τη φορολόγηση των πλουσίων, την κατάργηση του ICE και τον αγώνα για τον τερματισμό της γενοκτονίας και για μια ελεύθερη Παλαιστίνη.

Το JVP Action ήταν από τις πρώτες οργανώσεις που υποστήριξαν την Claire και την Darialisa — και τα μέλη μας εμφανίζονταν κάθε εβδομάδα για να κάνουν δυνατή αυτή τη νίκη. Ξεκινήσαμε εκστρατείες που χτύπησαν περισσότερες από 72.000 πόρτες, εργαστήκαμε σε βάρδιες σε τηλεφωνικές τράπεζες και συγκεντρώσαμε χρήματα από τη βάση για να δείξουμε ότι όταν οι άνθρωποι οργανώνονται, όλα είναι δυνατά.

Ενισχύουμε την Παλαιστίνη ως μέρος μιας λαϊκής πολιτικής που είναι συνυφασμένη με τον αγώνα για τους εργαζόμενους σε όλη τη χώρα

Πριν από χθες το βράδυ, το ψηφοδέλτιο του JVP Action είχε ήδη κερδίσει με την σαρωτική νίκη του Αιδεσιμότατου Φρέντερικ Χέινς Γ΄ στο Ντάλας, την ήττα του κατεστημένου από τον βουλευτή Κρις Ραμπ στη Φιλαδέλφεια και τη νίκη του Δρ. Άνταμ Χάμαουι στο Νιου Τζέρσεϊ.

Και χθες το βράδυ, πετύχαμε την τρίτη και τέταρτη νίκη μας με την Κλερ και την Νταριαλίζα για το Κογκρέσο. Η πέμπτη νίκη μας ήταν η εκλογή του Άμπερ Κάουας — ο οποίος θα είναι ο πρώτος Παλαιστίνιος Αμερικανός στη Γερουσία της Πολιτείας της Νέας Υόρκης· και η έκτη, έβδομη και όγδοη νίκη μας με νίκες στη Βουλή των Αντιπροσώπων της Νέας Υόρκης για τους Ντέιβιντ Όρκιν, Σαμάνθα Κάταν και Νταϊάνα Μορένο.

Η επόμενη μάχη

Την επόμενη εβδομάδα, θα εκλέξουμε τη Melat Kiros για το Κογκρέσο στο Ντένβερ. Η Melat είναι δικηγόρος και οργανώτρια, η οποία απολύθηκε από τη δουλειά της όταν αρνήθηκε να κατεβάσει ένα άρθρο γνώμης που υπερασπιζόταν τους φοιτητές που οργάνωσαν κατασκηνώσεις αλληλεγγύης στη Γάζα σε όλη τη χώρα. Τώρα, τίθεται υποψήφια για να εκδιώξει έναν Δημοκρατικό που υπηρετεί εδώ και 30 χρόνια - και το JVP Action θα τη βοηθήσει να κερδίσει.

Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη  JVP



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Θα έπρεπε να είναι προφανές σε κάθε λογικό άνθρωπο ότι η λεγόμενη αστική δημοκρατία δεν λειτουργεί. Ή, πιο συγκεκριμένα, δεν λειτουργεί προς το συμφέρον του λαού.

Το γεγονός ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν ποσοστά αποδοχής, περίπου 10% και εξακολουθούν να κυβερνούν, το επιβεβαιώνει.

Τι πραγματικά ποσοστά αποδοχής έχει ο Κούλης, ο Ανδρουλάκης, ο Τσίπρας, που ετοιμάζονται για συγκυβέρνηση "ειδικού σκοπού", προκειμένου να μπορέσουν να ξανακυβερνήσουν, στο κουκλοθέατρο, που λέγεται "Ελλάς"; Τσακωθείτε εσείς η πλέμπα για εμάς, για να ξεπουληθεί πιο γρήγορα το Αιγαίο, για να στείλετε τα παιδιά σας στους πολέμους τους και να μένετε μια ζωή δούλοι.

Η προπαγάνδα μας λέει ότι η δημοκρατία είναι η διακυβέρνηση από τον λαό, για τον λαό. Αλλά στην πραγματικότητα, βλέπουμε ότι τίποτα τέτοιο δεν συμβαίνει.

Στη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τις περισσότερες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανεξάρτητα από το ποιος έρχεται στην εξουσία - δεξιά ή κεντροαριστερά, συντηρητικοί ή σοσιαλδημοκράτες - τίποτα δεν αλλάζει πολιτικά.

Επειδή τα μέσα ενημέρωσης, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η πολιτική μόχλευση, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις. 

Τα κοινωνικά δίκτυα και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η επικοινωνία, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις. 

Και τα πολιτικά κόμματα που λαμβάνουν χρήματα χορηγίας, στην πραγματικότητα, ανήκουν στις μεγάλες επιχειρήσεις.

Επομένως, ανεξάρτητα από το ποιος βρίσκεται στην εξουσία στη Βρετανία - οι Συντηρητικοί ή οι Εργατικοί (οι οποίοι, θεωρητικά, κρίνοντας από το όνομά τους, υποτίθεται ότι προστατεύουν τα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά στην πράξη έχουν αποτύχει προ πολλού να το κάνουν), η πολιτική παραμένει αμετάβλητη. Η οικονομική πολιτική, τα ζητήματα μετανάστευσης και η εξωτερική πολιτική - όπως ακριβώς ήταν υπό τους Συντηρητικούς, παραμένουν τα ίδια υπό τους Εργατικούς.

Και ο απερχόμενος Κιρ Στάρμερ έκανε ακριβώς το ίδιο με τους Σούνακ, Τρας, Μέι, Τζόνσον και Κάμερον, πριν από αυτόν. Και ο επόμενος θα συνεχίσει να κάνει το ίδιο.

Κανείς άλλος δεν θα επιτραπεί να πλησιάσει στην εξουσία. Ο Τζέρεμι Κόρμπιν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το ίδιο του το κόμμα. Ο Τζορτζ Γκάλογουεϊ αντιμετωπίζει ποινικές κατηγορίες με κατασκευασμένες (και προφανώς παράλογες) κατηγορίες. Στη θέση τους, ο παιδεραστής "Λόρδος" Μάντελσον είναι ο σκιώδης καρδινάλιος των Εργατικών. Οποιοσδήποτε άλλος, είτε πρόκειται για τον Φάρατζ στα δεξιά, είτε για κάποιον πραγματικά αφοσιωμένο στα κεντροαριστερά, θα συνθλιβεί με τον ίδιο τρόπο. Το κόμμα της Λεπέν στη Γαλλία και η Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) στη Γερμανία βαφτίζονται φασίστες και βρίσκονται στα πρόθυρα της απαγόρευσης. Αν πλησιάσουν το όριο όπου αποτελούν πραγματική απειλή για το κατεστημένο, σίγουρα θα απαγορευτούν.

Ταυτόχρονα, βλέπουμε την εισαγωγή "ηλικιακών περιορισμών", για την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πραγματικός σκοπός των οποίων δεν είναι η "προστασία των παιδιών", αλλά η εφαρμογή "σύνδεσης μέσω ψηφιακής ταυτότητας". Δηλαδή, πρόσθετης λογοκρισίας.

Στη Βρετανία, χιλιάδες άνθρωποι ήδη φυλακίζονται για αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάθε χρόνο και ο αριθμός θα αυξηθεί.

Επιπλέον, ο Στάρμερ, η Ούρσουλα και οι αυστραλιανές αρχές το εφαρμόζουν αυτό συγχρονισμένα. Πρόκειται για μια κοινή παγκοσμιοποιητική πολιτική απόλυτου ελέγχου.

Η κεντροαριστερά θεωρητικά θα έπρεπε να αντιτίθεται στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, αλλά η Γαλλική κεντροαριστερά όχι μόνο υποστηρίζει τις ρωσοφοβικές πολιτικές του Μακρόν και την αποστολή χρημάτων και όπλων στους Ουκρανούς Ναζί, αλλά και τη λεηλασία των αφρικανικών αποικιών (ευτυχώς, τέτοιες αποικίες γίνονται όλο και λιγότερες).

Και το κόμμα SPD στη Γερμανία, έχει ενσωματωθεί στο Χριστιανοκοινωνικό-Χριστιανο-Δημοκρατικό κόμμα, το οποίο πλέον έχει μεταλλαχθεί, σε ένα νέο NSDAP, με επικεφαλής έναν απόγονο των Ναζί, τον Μερτς, ο οποίος μισεί ειλικρινά τους Ρώσους και ονειρεύεται μια εκδίκηση για το ηττημένο Τρίτο Ράιχ, προκαλώντας μια ισχυρή πυρηνική δύναμη.

Ιδεολογικά κόμματα δεν υπάρχουν πλέον. Η "Δεξιά" και η "Κεντροαριστερά" έχουν χάσει το νόημά τους. Υπάρχουν μόνο παρακλάδια του παγκοσμιοποιητικού "μονοκόμματος", που ακολουθούν τις ίδιες πολιτικές με διαφορετικά προσχήματα.

Όπως η διαφημιστική "βεντέτα", μεταξύ της σοκολάτας Mars και της Snickers, οι οποίες στην πραγματικότητα ανήκουν στον ίδιο κατασκευαστή.

Επίσης, σχεδόν δεν έχουν απομείνει εθνικοί πολιτικοί. Κανείς δεν νοιάζεται για τα εθνικά συμφέροντα των μεμονωμένων χωρών.

Η εξουσία στην Ευρώπη δεν ανήκει στον λαό. Η εξουσία στην Ευρώπη ανήκει στο μεγάλο χρηματοπιστωτικό σύστημα, το οποίο την ασκεί με έναν ολοένα και πιο ανοιχτά δικτατορικό και τρομοκρατικό τρόπο.

"Η ανοιχτά τρομοκρατική εξουσία του μεγάλου χρηματοπιστωτικού συστήματος". Το έχω ξανακούσει αυτό κάπου... Α, ναι! Αυτός είναι ο ορισμός του φασισμού από τον Ντιμιτρόφ!

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές που έχουν καταλάβει την εξουσία στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα συμφέροντα των Βρετανών, των Ολλανδών, των Γερμανών, των Γάλλων, των Ελλήνων και όλων των άλλων αγροτών.

Επίσης, δεν ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των εργατών, των μηχανικών ή των επιστημόνων. Δεν ενδιαφέρονται για την αποβιομηχάνιση και την τεχνολογική παρακμή της Γερμανίας. Ξεφορτώθηκαν με χαρά τους πυρηνικούς σταθμούς, (εδώ τις υποδομές του λιγνίτη) και παρακολουθούν ήρεμα, καθώς οι Γερμανικές χημικές και αυτοκινητοβιομηχανίες μεταναστεύουν στις ΗΠΑ και στην Κίνα.

Αυτοί οι τρελοί παγκοσμιοποιητές συνεχίζουν να εισάγουν εκατομμύρια μετανάστες οι οποίοι δεν επιθυμούν να ενταχθούν και να εργαστούν, στις χώρες που φιλοξενούνται. Σύντομα, ακόμη και στη Σουηδία και τη Δανία, οι λευκοί θα αποτελούν μια εξαφανιζόμενη μειονότητα. Αυτό συμβαίνει ήδη. Δεν θα αναφέρω καν το Παρίσι ή το Μπέρμιγχαμ.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές χτίζουν ένα νέο Τέταρτο Ράιχ. Συντρίβουν την εθνική κυριαρχία των κρατών μελών της ΕΕ, σφετερίζονται εξουσίες και εκβιάζουν ανοιχτά όποιον δεν προωθεί τυφλά τις αυτοκτονικές πολιτικές τους (από την Πράσινη ατζέντα μέχρι τον γάμο ομοφυλοφίλων, από τους μετανάστες, μέχρι το μίσος για τη Ρωσία), κάτι που θα τους στερήσει όχι μόνο τη χρηματοδότηση αλλά και το δικαίωμα ψήφου.(βέτο) 

Τίποτα από αυτά δεν εμπίπτει στις νομοθετικές εξουσίες της ΕυρωΕνωσιτικής Επιτροπής. Τις υπερβαίνουν ασύστολα και σφετερίζονται την εξουσία ατιμώρητα, χωρίς να συναντούν σχεδόν καμία αντίσταση (πρόσφατα απομάκρυναν τον Όρμπαν, ο οποίος προσπάθησε να υπερασπιστεί την κυριαρχία της Ουγγαρίας και εμπόδισαν έναν ευρωσκεπτικιστή να αναλάβει την εξουσία στη Ρουμανία, παρεμβαίνοντας παράνομα στις εκλογές με ένα κατασκευασμένο πρόσχημα). Τα ίδια και στην Μολδαβία.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές δηλώνουν ανοιχτά ότι προετοιμάζονται για πόλεμο με τη Ρωσία. Σχεδιάζουν να το κάνουν γύρω στο 2030, σαν να επρόκειτο για πικνίκ ή για μια βόλτα στις διακοπές.

Οι τρελοί παγκοσμιοποιητές κλιμακώνουν συνεχώς και θέλουν να σύρουν την Ευρώπη σε έναν πόλεμο, που σχεδόν αναπόφευκτα θα κλιμακωθεί σε πυρηνικό Αρμαγεδδώνα (διαβάστε το ρωσικό πυρηνικό δόγμα, το μέρος που καθορίζει τους όρους χρήσης πυρηνικών όπλων).

Οι Ευρωπαίοι έχουμε μόνο έναν πραγματικό εχθρό. Και δεν είναι οι Ρώσοι, οι Κινέζοι, ούτε καν οι μετανάστες. Είναι οι τρελοί παγκοσμιοποιητές.

Οι Ευρωπαίοι θα συρθούν στον θάνατο σε έναν πυρηνικό πόλεμο.

Και να είστε σίγουροι, αυτή τη φορά οι Ρώσοι δεν θα θέλουν να επαναλάβουν το παρελθόν, όταν έχασαν 26 εκατομμύρια ανθρώπους, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν άμαχοι. Αυτή τη φορά, οι Ρώσοι απλώς θα τους χτυπήσουν όλους με πυρηνική ρομφαία.

Αυτή δεν είναι γνώμη του Πούτιν. Είναι μια Ρωσική εθνική συναίνεση. Μια ραδιενεργός ερημιά αντί για το Τέταρτο Ράιχ, θα ήταν, γι΄αυτούς, απολύτως αποδεκτή. 

Αν η Ευρώπη είναι αμόρφωτη και επιλέγει την αυτοκτονία μέσω ενός ακόμη "Drang nach Osten", ας είναι αυτή είναι η επιλογή της. 

Σχολιο.- Πλέον έχουν καταργείσει ακόμα και βασικές αρχές του καπιταλισμού...το σπίτι σου φτωχε μικροαστε ανήκει στο παγκοσμιοποιημένο αστικό κράτος...τα χρήματα σου με το ψηφιακό νόμισμα θα είναι ιδιοκτησία των παγκοσμιοποιημένων τραπεζών.. εσύ κεντροαριστερέ πρωθυπουργέ απλώς είσαι ο διαχειριστής.. και για να συνεχίσεις να είσαι θα βουτάς όλο και πιο βαθιά στους κανόνες του αστικού συστήματος των ελίτ ..και αν αντιδράσεις το παγκόσμιο σύστημα έχει φροντίσει να μετατρέψει την Εθνική ασφάλεια σε ταξική εξασφάλιση... άλλωστε οι χιλιάδες εστίες αντίστασης που υπάρχουν απέναντι στο ανιστορητο φιλοσοφιμα ότι ιδεολογίες δεν υπάρχουν είναι τόσο καλά βαλτωμενες στις κοινωνικές οικονομικές ανάγκες του χθες...και ασφαλώς Ρωσία και Κίνα μπορούν να περιχαρακωθουν έχοντας όλες τις κοινωνικές και παραγωγικές υποδομές...το μέλλον όμως δυσοίωνο για τους λαούς του κόσμου....

Σχολιο.- Σὲ ὅλα ἀπολύτως σύμφωνος, κρατάω μόνο μιὰν ἐπιφύλαξη ἄν ὄντως στὴ Ρωσία θὰ πράξουν αὐτὸ ποὺ πρέπει. Ἡ μέχρι στιγμῆς ἐφεκτικότητά τους δείχνει ὅτι τὸ διεθνὲς καθεστώς ἔχει κι ἐκεῖ μεγάλη δύναμη

Σχολιο.- Η δήλωση του Πούτιν πριν 2 χρόνια, πως αν δεν υπάρχει Ρωσία τότε και ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει λόγο να υπάρχει, πιστεύω πως αποτελεί φρένο στις επιδιώξεις των παλαβών της Δύσης, διότι τα σπίτια μας τα ανακαινίζουμε, φωτιά όμως δεν τα βάζουμε.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πλύση εγκεφάλου!

Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω αχρείαστων δημοσκοπήσεων

Πως το Σύστημα Μαξίμου καθορίζει και επιβάλλει την κοινωνική και πολιτική ατζέντα. Ποιος αλήθεια πληρώνει;



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κατάντια! Live εμετικό ιντερνετικό «γλείψιμο» Κασσελάκη στον Άδωνι 

Υπερβολικά διαχυτικός ο υπουργός υγείας στον Κασσελάκης και στον Τάϊλερ



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετωπική επίθεση

Το Ισραήλ απειλεί επισήμως την Τουρκία με στρατιωτικό χτύπημα στο έδαφος της

Το Τελ Αβίβ καταγγέλλει τη Τουρκία ότι «υποθάλπει» χρηματοδοτεί και καθοδηγεί τη Χαμάς για επιθέσεις σε βάρος του.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σε νέα δίνη πιέσεων ο Μητσοτάκης για νέα δώρα στους Ουκρανοναζί

Ο Δικτάτορας Ζελένσκι ζητάει και συγκεκριμένους τύπους πυραύλων



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο αρχιψεύταρος υπουργός Πιερρακάκης παρουσιάζει ως μεγάλη προσφορά της κυβέρνησης το νόμο που φέρνει, με τον οποίο στην πραγματικότητα περιορίζει την ισχύ της απόφασης του Αρείου Πάγου για τους τόκους του νόμου Κατσέλη.

Συγκεκριμένα: Η απόφαση, που είχε αυτόματη, καθολική και αναδρομική ισχύ για όλες τις ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη, καταλάμβανε αυτονόητα και τις ανενεργές ρυθμίσεις, δηλαδή αυτές που έχουν εξοφληθεί, καθώς και αυτές που έχουν χαθεί λόγω μη εξυπηρέτησης. Συνεπώς οι τράπεζες, τα funds και οι servicers ήταν υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τους παρανόμως εισπραχθέντες τόκους σε όλους όσους τους κατέβαλαν, όποτε κι αν τους κατέβαλαν.

Σήμερα, με το νόμο που περνάει η κυβέρνηση, απαλλάσσονται οι παραπάνω παρανόμως εισπράξαντες φορείς από την υποχρέωση αυτή για όσους η ρύθμισή τους είναι πλέον ανενεργή. Κάτι αντίθετο με την απόφαση του Αρείου Πάγου και ιδιαιτέρως άδικο, ιδιαίτερα για όσους έχασαν τη ρύθμιση ακριβώς λόγω των φουσκωμένων παράνομων τόκων.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου : «δεν έχω πλέον καμία σχέση με το κόμμα Καρυστιανού»

Σχολιο.- Κι εμείς δεν έχουμε καμμιά σχέση με το Ισραήλ που στηρίζεις 10 χρόνια.

Σχολιο.- Πέταξε ο πτέραρχος ;;;;; Αυτή είναι η δουλειά του.

Ότι έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ του Κασσελάκη και στο νέο κόμμα του Κασσελάκη. Τα ίδια θα κάνουν και στην Μαρία. Είναι επιστήμη !!!!!

Αποχωρούν και νοιώθουν ότι κάποιοι -ες είναι !!!!!

Σχολιο.- Επιλέγουμε Ελληνικα..!!

Κ Όχι Ισραηλινά....

Σχολιο.- Ολοι αυτοι οι ανωτ@τοι αξιωματικοι εχουν γαλουχηθει να ειναι σκυλι@ του Ν@το και του Ισρ@ηλ κι οχι της ελλαδας οποτε προσεχουμε για να εχουμε..

Σχολιο.- περνανε ολοι οι ανωτατοι ανεξαιρετως της εκαστοτε κυβερνησης σχολη πολεμου στο Νατο του οποιου τα συμφεροντα καλυπτει πρωταγωνιστικα η Τουρκια...

Σχολιο.- Και γιατί τον μάζεψε στην "ΕΛΠΙΔΑ" αφού στήριζε το Ισραήλ?

Σχολιο.- Ποιος είναι αυτός?

Σχολιο.- πτέραρχος Παπανικολάου, υποστηρικτής του Κινήματος Ελπίδα. Αποχώρησε από το Κίνημα γιατί ήταν υποστηρικτής του Ισραήλ ενώ το Κίνημα όχι



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Προς τιμήν του ο Σαββίδης ανάρτησε το ότι είναι fake η αποχώρησή του από το κόμμα της Καρυστιανού (δεν ήταν ποτέ εκεί) απλά τα τρολάκια βρήκαν άλλη μια ευκαιρία να κάνουν θόρυβο λόγω της γραφικής αποχώρησης Κοκοτσάκη.

Τον θεωρώ έντιμο (τον Σαββίδη) και με καλές προθέσεις όμως δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου για την πολιτική του κρίση κι επιφυλάσσομαι για τα υπόλοιπα

Σχολιο.- Μια φορά δαπιτης για πάντα δαπιτης .....έχω σταματήσει να τον διαβάζω..



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γιωργάκης Τσαντ – Παπανδρέου : Θα μι υποψήφιος. Χρειαζόμαστε Νέα Αλλαγή.

Σχολιο.- Με τα βατραχοπεδιλα η με το κανό τον είδα πριν χρόνια στην Καλαμάτα να βγαίνει με τα βατραχοπεδιλα και έπινα ούζο και το εφτυσα στην μπροστινή παρέα απ' το γέλιο.

Σχολιο.- Τα ψηφαλάτσια..κι η κουταλα λέμε..μόνο ο Αντρέας ηταν για το λαό του

Σχολιο.- Έμαθε να αλλάζει αλυσίδα στο ποδήλατο ο άχρηστος η ακόμα?

Σχολιο.- Ο θίασος του παραλόγου επεκτείνεται.

Σχολιο.- κανονική επιστράτευση. Μέχρι νεκρούς θα αναστήσουν!

Σχολιο.- Μίλησε πάλι η μαλακία του

Σχολιο.- Που χρειαζόμαστε νέα αλλαγή???..για τις πανελλαδικές? 

τελειώσανε ρε βλαμμένο..

Σχολιο.- Όλοι στις κάλτσες για ψήφο στον μαλακογιωργάκη τον προδότη

Σχολιο.- Ξεμπέρδεψε πρώτα την αλυσίδα από το ποδήλατο και μετά πήγαινε

Σχολιο.- Αυτός μας έλειπε......

Σχολιο.- Eιναι ζαβό το παιδί



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Επιστολή Αλέξανδρου Γιωτόπουλου

Το χυδαίο της υπόθεσης είναι ότι ζητάνε ανοιχτά και συνειδητά απ’ τους δικαστές να παρανοµήσουν, να µην εφαρµόσουν τον νόµο. Να καταργήσουν το θεµελιώδες άρθρο 2 του Π.Κ. αφού αν εκτιτέα είναι τα 25 έτη καταργείται η βασική αρχή της µη εφαρµογής δυσµενέστερης διάταξης αναδροµικά. ∆ηλ. απαιτούν απ’ τους δικαστές να καταργήσουν τον υπάρχοντα Π.Κ. χωρίς να τολµάει σχεδόν κανείς να διαµαρτυρηθεί και τους υποστηρικτές των ∆ικαιωµάτων να ποιούν την νήσσαν.

"Λένε ότι δεν µετάνιωσα. Πέρα απ’ το ότι δεν µπορώ να µετανοήσω για κάτι που δεν διέπραξα, αποκρύβουν ότι ο νόµος ζητάει µόνο καλή διαγωγή και ούτε µετάνοια ούτε σωφρονισµό. Και πολύ σωστά. Γιατί αν το ζητούσε, πώς θα εξηγούσε ότι το 80% των µετανοηµένων που αποφυλακίστηκαν υποτροπιάζουν και ξαναµπαίνουν στη φυλακή.

Επαναλαµβάνουν συνέχεια ότι έχω καταδικαστεί σε 17 φορές ισόβια, υπονοώντας ότι έχω δολοφονήσει 17 ανθρώπους, αποκρύβοντας ότι πρόκειται για ηθική αυτουργία µούφα, µαϊµού"

Σχολιο.- σ αυτή τη χώρα  η μεγαλύτερη αιτία της κατάντιας μας. Η ελεγχόμενη, η εξαρτημένη δικαιοσύνη.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Noam Chomsky καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Σιωνιστικής αφήγησης: 

«Είμαι Εβραίος και το λέω με όλη την τόλμη: Το Ισραήλ πρέπει να εξαλειφθεί. Αυτή η αποικιοκρατική οντότητα δεν έχει μέλλον»...

Ένας μεγάλος φιλόσοφος, κατάλαβε ότι η σφαγή των Παλαιστίνιων ήταν παράνοια! 

Το Ισραήλ ρίχνει μπετόν σε πηγές νερού που χρησιμοποιούνται από Παλαιστίνιους, σκοτώνει παιδιά και γκρεμίζει τα σπίτια τους! 

Σε ποιο βιβλίο γράφεται τέτοια αθλιότητα; 

Το πρώτο πράγμα που θα συμβεί μετά την εξαφάνιση του Σιωνισμού και του Ισραήλ, είναι ότι ολόκληρος ο κόσμος θα βιώσει ειρήνη για πρώτη φορά από το 1948... 

Ένα ολοκαύτωμα συμβαίνει αυτή τη στιγμή μπροστά στα μάτια μας και ο κόσμος σιωπά. 

Μην γίνουμε συνένοχοι αυτής της αδικίας με τη σιωπή μας. Να γίνουμε η φωνή ενός παιδιού, είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνουμε άνθρωποι...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Stephen King: «Ο Τραμπ είναι όγκος στις φλέβες της Αμερικής. Ένας τύραννος που δεν διστάζει να βάλει φωτιά σε μια χώρα για τον ναρκισσιστικό εγωισμό του. Καμία ιστορία τρόμου που έχω γράψει δεν θα μπορούσε να είναι τόσο τρομακτική όσο αυτός ο άνθρωπος. ”



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Γιατί ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θέλει να δικαστεί στην Ελλάδα;

Ο τότε εισαγγελέας εφετών Παναγιώτης Καψιμάλης, δέχθηκε τη δικαιολογία ότι του τα κατέθεσε η πεθερά του σε "τούβλα" από 500ευρα.

Η Ελληνική Δικαιοσύνη για 970.000 ευρώ αδιευκρίνιστα ποσά δεν έκρινε πως έπρεπε να αρθεί η ασυλία του Αβραμόπουλου (το 2022 τέθηκε στο αρχείο η υπόθεσή του)!

Η Βελγική Δικαιοσύνη για 75.000 ευρώ μόλις έκρινε πως πρέπει να αρθεί η ασυλία του!

Σήμερα ο Παναγιώτης Καψιμάλης είναι ο Οικονομικός Εισαγγελέας της Ελλάδος.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι ΗΠΑ αναμίχθηκαν απροκάλυπτα στις εκλογές της Κολομβίας. Ο Τραμπ και ο Μάρκο Ρούμπιο (Marco Rubio) υποστήριξαν τον ακροδεξιό, πολυεκατομμυριούχο υποψήφιο Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέγια (Abelardo de la Espriella), έναν υποστηρικτή των φασιστικών παραστρατιωτικών οργανώσεων, και υπάρχουν σοβαρές παρατυπίες στα αποτελέσματα.

Ο σημερινός αριστερός Πρόεδρος της Κολομβίας Γκουστάβο Πέτρο (Gustavo Petro) υπήρξε έντονα φιλοπαλαιστίνιος και φιλοκινεζικός. Διέκοψε τις σχέσεις με το γενοκτονικό ισραηλινό καθεστώς και προσχώρησε στην Πρωτοβουλία «Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος» (Belt and Road Initiative) της Κίνας.

Ο Ντε λα Εσπριέγια υπόσχεται να σχηματίσει μια στενή συμμαχία με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, και να ελαχιστοποιήσει τις σχέσεις με την Κίνα. Μόλις λίγες εβδομάδες πριν από τις εκλογές, βρισκόταν στη Φλόριντα, όπου συνάντηθηκε με ακροδεξιούς πολιτικούς των ΗΠΑ που είναι στενοί σύμμαχοι του Τραμπ και του Ρούμπιο.

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει σε ολόκληρη την ήπειρο. Οι ΗΠΑ πραγματοποίησαν ένα απροκάλυπτο εκλογικό πραξικόπημα στην Ονδούρα, για να ανεβάσουν στην εξουσία μια μαριονέτα που συνδέεται με καρτέλ ναρκωτικών, είναι φιλοαμερικανική, φιλοισραηλινή και αντικινεζική. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Βρε πως σας έπιασε μανία με δημοσκοπήσεις κάθε μέρα και δύο φορές την ημέρα,;; 

Πως τον έπιασε και τον Αλ6 να κάνει κόμμα αφού έκανε την πάπια επί εφτά χρόνια;; Πως τον παρουσιάζετε ως το κύριο αντίπαλο αφού το δείπνο είναι κοινό;;; Πως μας θεωρείτε χρυσόψαρα όλους;;; Ασύλληπτο.

Σχολιο.- Πάνε να αναστήσουν τον δικομματισμό, θα τα καταφέρουν;

Σχολιο.- απ' το μυαλό μας εξαρτάται

Σχολιο.- Η θα ρυθμίσουν το λογισμικό να βγάλει αυτά τα ποσοστά



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Λάουρα Κοβέσι και δικαίωσε ποιον λέτε; Μα τον ... Άρειο Πάγο! 

Εδώ, αποκτά η ξεφτίλα ο ονοματεπώνυμο! 

Τώρα η Κοβέσι έχει το ελεύθερο να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τελευταία εξέλιξη από τις ΗΠΑ. σύλληψη και ανάκριση των" αρχων" των ΗΠΑ στο Seattle, δύο μελών της εθνικής ομάδας του ΙΡΑΝ.

Η Εθνική Ιρανίας σταμάτησε από τις ΗΠΑ... 

Καθυστερήσεις στο ταξίδι της εθνικής ομάδας του Ιράν στο Σιάτλ. Ο προπονητής Mehdi Taremi και ο τεχνικός βοηθός Saeed Alhoei φέρεται να κρατούνται για μετανάστευση στο αμερικανικό αεροδρόμιο. UU.

Η πλήρης ομάδα αναμένει την απελευθέρωσή του για να ταξιδέψει στον αγώνα με την Αίγυπτο.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Μεξικό σχεδιάζει να ξαναρχίσει το εμπόριο πετρελαίου με την Κούβα μέσω ιδιωτικών εταιρειών

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σύμφωνα με την πρόεδρο Κλαούντια Σέινμπαουμ, η επανέναρξη δεν εξετάζεται ως ανθρωπιστικό ζήτημα, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή.

Η Κυβέρνηση του Μεξικού εργάζεται στην ανάπτυξη ενός εμπορικού μηχανισμού για την επανέναρξη του εμπορίου πετρελαίου με την Κούβα, «θα γίνεται μέσω ιδιωτικών εταιρειών που έχουν άδεια να μεταφέρουν καύσιμα στην Κούβα», όπως ανακοίνωσε η πρόεδρος του Μεξικού, Κλαούντια Σάινμπαουμ, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.

Η πρόεδρος διευκρίνισε σε συνέντευξη Τύπου ότι αυτό το σχήμα δεν θεωρείται ανθρωπιστική βοήθεια, αλλά ως εμπορική ανταλλαγή που εκμεταλλεύεται τις νέες αλλαγές που εγκρίθηκαν στην Κούβα για την προώθηση μεγαλύτερης σχέσης με τους μεξικανικούς επιχειρηματικούς κύκλους.

«Δεν είναι ανθρωπιστικό θέμα, αλλά εμπορικό, με τα νέα χαρακτηριστικά που ενέκρινε η Εθνοσυνέλευση Κογκρέσο και η Κυβέρνηση της Κούβας, και από εκεί και πέρα μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική σχέση με μεξικανούς επιχειρηματίες στην Κούβα», τόνισε.

Αυτή η στρατηγική, η οποία σύμφωνα με την πρόεδρο έχει δομηθεί εδώ και καιρό, προκύπτει μετά την απόφαση της κρατικής εταιρείας Πετρέλαια Μεξικού (Pemex) να αναστείλει τις εξαγωγές καυσίμων προς το νησί στις αρχές του έτους, εξαιτίας των απειλών των Ηνωμένων Πολιτειών για κυρώσεις σε χώρες που εμπορεύονται πετρέλαιο με την Κούβα.

Στις 29 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους, ο Βορειοαμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα για την επιβολή δασμών στις εισαγωγές από χώρες που προμηθεύουν πετρέλαιο στην Κούβα, κηρύσσοντας κατάσταση έκτακτης ανάγκης θεωρώντας το νησί υποτιθέμενη απειλή για την εθνική του ασφάλεια.

Η πίεση της Ουάσινγκτον προς την Αβάνα εντάθηκε τον Μάιο με την επιβολή νέων κυρώσεων που στοχεύουν σε κουβανικές οντότητες, συμπεριλαμβανομένου του στρατιωτικού συγκροτήματος Ομάδα Επιχειρηματικής Διαχείρισης (Gaesa).



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έφυγε ο Μόσχος από το ΜεΡΑ25 και θα αναγκαστεί

ο Βαρουφάκης ν' αρμέγει τώρα μοναχός του.

Σχολιο.- Ο Τσίπρας του έφαγε τον Μόσχο τον σιτευτό

Σχολιο.- Πάει να γεμίζει το παχνί για τα "ζωντανά" στην ΕΛληνική ΑΣτυνομία του Τσίπρα

Σχολιο.- Ο Μόσχος ο σιτευτός;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η ομάδα αποτυχημένων του ΣΥΡΙΖΑ, προσπαθούν με αποστασίες και συνομοσιες να εκλεγούν με οποιοδήποτε τρόπο

Το πρόβλημα της αριστεράς, αγαπητέ, είναι ότι δεν ξέρει ποιος είναι ο αντίπαλος

Η Καρυστιανου δεν είναι αντίπαλος κανενός

Επειδή τη λέξη γυναικοκτονια δεν την προασπίζεται;

Έχει δίκιο, ανθρωποκτονία είναι

Ωστόσο ,ο Μητσοτάκης τους βλέπει από ψηλά και εφαρμόζει το διαίρει και βασίλευε

Ο στόχος είναι ένας, η ΝΔ

Όλη η αντιπολίτευση προσπαθεί να κάνει κριτική ο ένας στον άλλο



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ενωτική πρωτοβουλία κατά των Πλειστηριασμών

Την παρανομία η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της την ονόμασαν ισονομία..

Η κυβέρνηση έβαλε πάλι πλάτη στις τράπεζες και τα fund's δεν τους ενδιαφέρει που μεγάλη μερίδα δανειοληπτών έχασαν τη ρύθμιση του Νόμου Κατσέλη χωρίς δική τους ευθύνη,, έχουν χαθεί σπίτια...

Αντί να σταματήσει το πλιάτσικο το συνεχίζουν..

Να προστατευθεί η λαϊκή περιουσία να σταματήσει το πλιάτσικο..

Η ΣΤΕΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Τον Μητσοτάκη προετοίμασε το έδαφος αφαιρώντας τα όπλα από τα νησιά για να παραδώσει το Αιγαίο στους Τούρκους, από τον Τσίπρα θέλουν θα την προδοσία, γιαυτό τον προμοτάρουν στις δημοσκοπήσεις.

Μετά την Μακεδονία, είναι συνηθισμένος στην προδοσία. Εξπέρτ! Όπως είχε πει και παλιότερα ο Τζίφρας, «το κράτος έχει συνέχεια».

***

ΣΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΙΩΔΕΙΣ 1

Ο κ.Τσίπρας ανακοίνωσε ως υπεύθυνο για την εξωτερική πολιτική τον κ.Τζιμητρά. Σύμφωνα με το βιογραφικό του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ιδρύματος Τσίπρα απασχολήθηκε σε δύο τουρκικά πανεπιστήμια. Το ένα μάλιστα ανήκει στο όμιλο Κοτς, ενός μεγαλοεπιχειρηματία της Τουρκίας.

Η ΕΑΣ εκπροσωπεί και μέρος της τουρκικής αστικής τάξης; Ο κ. Κοτς βέβαια ως φίλος της οικογένειας έκανε πρόσφατα επενδύσεις στην Κρήτη.

Σύμφωνα με ανάρτηση στο μπλογκ λιμπεραλ ο κ.Τζιμητράς είχε ταχθεί κατά των αναχαιτίσεων που κάνει η ελληνική πολεμική αεροπορία στο ανατολικό Αιγαίο.

Υπενθυμίζεται ότι όταν υπέγραψε ο κ.Τσιπρας την συμφωνία των Πρεσπών είχε πει ότι εξασφαλίζει διπλωματικό κεφάλαιο για να αντιμετωπίσει η χώρα μας την Τουρκία....

Σχολιο.- Και οι τρεις θα παραδώσουν το Αιγαίο. Με κυβέρνηση "ειδικού σκοπού", που θα φτιάξουν, αφού ο Κούλης δεν μπορεί μόνο ςτου.

Σχολιο.- Xωρίς τον Τσίπρα και τους λοβοτομημένους του οπαδούς, ο Μητσοτάκης δεν μπορεί καθόλου εύκολα να παραδώσει το Αιγαίο. Κάθε προδότης έχει το ρόλο του στο ξεπούλημα της Ελλάδας.

Σχολιο.- Τα ίδια μυαλά έχουν, και τα ιδια αφεντικά υπηρετουν.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μητσοτάκης το 2018 πριν εκλεγεί

"Η παραγωγή λιγνίτη - μάλιστα από αναβαθμισμένες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής -πρέπει να είναι στην καρδιά της ενεργειακής στρατηγικής της Χώρας, το 'χω πει και επιμένω να το λέω, δεν πρόκειται να έρθω εγώ εδώ πέρα στη Κοζάνη και να πω διαφορετικά πράγματα.."

***

Ο Μητσοτάκης έδωσε εντολή στη ΔΕΗ να ανατινάξει τους εσκαφείς Λιγνίτη στα Ορυχεία Κοζάνης

Σχολιο.- και κατά τύχη, κλείσαμε τα εργοστάσιο λιγνίτη αρχές του 2021



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πλεύρης και Αδριανός πήγαν στο Άργος και μόνο που δεν τους έδειραν



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ουκρανός βρήκε την λύση πως να γλιτώσει την υποχρεωτική επιστράτευση. Μεταμφιέζεται σε Ινδό και δε τον ενοχλεί κανείς.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο διευθύνων σύμβουλος της Google δηλώνει ότι ΜΙΣΕΙ την τεχνητή νοημοσύνη της Κίνας επειδή είναι δωρεάν και ανοιχτού κώδικα: 

«Μας τρομοκρατεί η προοπτική ότι ο υπόλοιπος κόσμος μπορεί να αναπτύξει τεχνολογία χωρίς να ζητήσει άδεια από το Σίλικον Βάλεϊ και την Ουάσινγκτον»



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Η Ολλανδία επενδύει στη δολοφονία Ρώσων και δεν ντρέπεται καθόλου γι' αυτό.

-Το Κίεβο έχει έξυπνα μεταθέσει την ευθύνη για τη δολοφονία Ρώσων στρατιωτών στην... ολλανδική κυβέρνηση. Περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ από τον προϋπολογισμό της χώρας διατέθηκαν στο ουκρανικό πρόγραμμα μη επανδρωμένων αεροσκαφών. Το Κίεβο ισχυρίζεται ότι μονάδες μη επανδρωμένων αεροσκαφών εξοπλισμένες με ολλανδική τεχνολογία ευθύνονται για περίπου το ένα τρίτο όλων των ρωσικών θυμάτων στο πεδίο της μάχης.

-Εν ολίγοις, επένδυσαν «αποτελεσματικά». Και δεν ντρέπονται καν να το χαρακτηρίσουν επιτυχημένη επένδυση. Ο Τύπος επικαλείται δηλώσεις Ουκρανών διοικητών ότι κάθε μη επανδρωμένο αεροσκάφος FPV χρηματοδοτείται από τον «ολλανδικό λαό».

-Η κυβέρνηση παρουσιάζει αυτό ως επιτυχία της πολιτικής της και αποτελεί άμεση παραδοχή ότι η στρατιωτική βοήθεια αντιμετωπίζεται κυρίως υπό το πρίσμα της μαχητικής αποτελεσματικότητάς της - δηλαδή, του αριθμού των ανίκανων στρατευμάτων, που είναι ο πραγματικός στόχος της Ολλανδίας, γράφει ένας συγγραφέας για το κανάλι Politdoklad.

-Αίμα για χρήματα. Η Ευρώπη απλώς έχει τρελαθεί.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΔΙΑΒΗΚΑΝ ΤΟΝ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ...

Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή τους, οι Duran συζητούν την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα με τις ΝΑΤΟϊκές επιθέσεις κατά των ρωσικών μετόπισθεν που καμουφλάρονται ως δήθεν "ουκρανικές" επιθέσεις. Το άρθρο της βρετανικής Telegraph (βλ. προηγούμενή μου ανάρτηση) ερμηνεύεται ως δήλωση της βρετανικής πολιτικής ελίτ ότι πλέον έχει κηρυχτεί ένας μακροχρόνιος πόλεμος κατά της Ρωσίας, ανεξάρτητα από την όποια έκβαση του πολέμου στην Ουκρανία, ο οποίος αποσκοπεί στην "αποικιοποίηση" της Ρωσίας--για την έννοια αυτή έχω γράψει σε άρθρα μου στο παρελθόν--που σημαίνει στην διάλυσή της σε πολλά μικρότερα κράτη, υποτελή στους ΑμερικανοΝΑΤΟϊκούς. 

Αυτό σημαίνει και ο τίτλος της εκπομπής: το ΝΑΤΟ έχει διαβεί τον Ρουβίκωνα, δηλαδή το σύνορο που ίσχυε επί ψυχρού πολέμου και απέκλειε τις στρατιωτικές επιθέσεις κατά των "μεγάλων--εξοπλισμένων με πυρηνικά όπλα--δυνάμεων" και πλέον επιχειρεί να κατοχυρώσει το νέο 'κεκτημένο', δηλαδή τις επιχειρήσεις κατά των ρωσικών μετόπισθεν (της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης συμπεριλαμβανομένων),

Επομένως, λένε οι Duran, πλέον έχουμε δύο πολέμους, τον τοπικό στην Ουκρανία και τον γενικευμένο του ΝΑΤΟ κατά της Ρωσίας. Ή, λένε, έχουμε έναν πόλεμο, του οποίου το Ουκρανικό αποτελεί απλώς ένα επιμέρους επεισόδιο.

Πάντως οι Duran θεωρούν ότι στις ΗΠΑ υπάρχουν και πιο "πραγματιστές" οι οποίοι δεν παρακολουθούν τις έξαλλες πολιτικές ηγεσίες της Ευρώπης, οι οποίες ζουν σε μια δικά τους πραγματικότητα που πιστεύει ότι το Κίεβο μπορεί να νικήσει της Ρωσία με τη βοήθεια του ΝΑΤΟ.

Προσωπικά θεωρώ απολύτως έωλες τις θεωρίες--τις οποίες ασπάζεται και η ρωσική ολιγαρχία--σύμφωνα με τις οποίες οι "καλοί" αμερικανοί θα βάλουν φρένο στους αιμοβόρους "κακούς" ευρωπαίους. Πρόκειται για αυταπάτες τις οποίες η Ρωσία πληρώνει και θα πληρώσει πολύ ακριβότερα αν δεν καταφέρει να αποσπαστεί από αυτές.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Μελ Γκίμπσον, αν η δήλωση είναι ακριβής, είπε αυτό που πολλοί φοβούνται να πουν:

Δεν μπορεί να υπάρξει ειρήνη όσο το Ισραήλ αντιμετωπίζεται ως κράτος που βρίσκεται πάνω από το νόμο.

Ένα κράτος δεν μπορεί να καταλαμβάνει, να βομβαρδίζει και να ψεύδεται, και στη συνέχεια να ζητά από τον κόσμο να το χειροκροτήσει στο όνομα της «ασφάλειας».

Η ασυλία είναι η ρίζα της φωτιάς. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το ΝΑΤΟ επιτίθεται ξανά στην Κριμαία και τη Σεβαστούπολη

Συναγερμός αεροπορικής επιδρομής κηρύχθηκε στη Σεβαστούπολη, ουκρανικά drones πλησιάζουν από τη θάλασσα.

Οι ρωσικές δυνάμεις απωθούν την επίθεση.

Ένα E-3A Sentry AWACS του ΝΑΤΟ (διακριτικό κλήσης NATO22, reg. LX-N90442), που πετούσε από το Σιαουλιάι, βρίσκεται σε τροχιά ανοιχτά της Κωνστάντζας της Ρουμανίας — πιστεύεται ότι συντονίζει την επίθεση.

Σχολιο.- ειναι εξοργιστικο οτι οι Ρωσοι δεν κανουν ουτε το ελαχιστο απο αυτο που εκαναν οι Ιρανοι για να νικησουν τους σκατοαμερικανους.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Η αυτοκρατορία σάρωσης ματιών του Sam Altman αποκαλύπτεται: Δωροδοκίες, απατεώνες και μια τεράστια αρπαγή βιομετρικών δεδομένων

Πίσω από τις λαμπερές υποσχέσεις της επανάστασης της Τεχνητής Νοημοσύνης κρύβεται μια συντονισμένη, παγκόσμια συνωμοσία για τη συλλογή βιομετρικών δεδομένων του παγκόσμιου πληθυσμού. Και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι ολιγάρχες της τεχνολογίας για να λάβουν τις σαρώσεις της ίριδάς σας είναι βγαλμένες κατευθείαν από έναν δυστοπικό εφιάλτη.

-Η Tools for Humanity, η νεοσύστατη εταιρεία πίσω από τους σαρωτές ματιών "Orb" και το κρυπτονόμισμα Worldcoin, έχει πληγεί από πολλαπλές εσωτερικές έρευνες για οικονομικές παραβάσεις και δωροδοκίες ξένων αξιωματούχων, ανέφεραν αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο στόχος της είναι απλώς να "διακρίνει τους ανθρώπους από τα bots Τεχνητής Νοημοσύνης". Αλλά η πραγματικότητα είναι μια τεράστια, μη ρυθμιζόμενη επιχείρηση εξαγωγής δεδομένων για την κατασκευή ενός κεντρικού παγκόσμιου δικτύου ταυτότητας για την ελίτ της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Πουθενά αυτή η εκμετάλλευση δεν είναι πιο εμφανής από ό,τι στη Νοτιοανατολική Ασία. Και το Τμήμα Ειδικών Ερευνών της Ταϊλάνδης δήλωσε τον Ιανουάριο ότι η έρευνά του διαπίστωσε ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια Ταϊλανδοί πολίτες είχαν υποβληθεί σε σάρωση ίριδας και ότι οι περισσότεροι από αυτούς είχαν «ενθαρρυνθεί από την υπόσχεση του κρυπτονομίσματος με το όνομα «Worldcoin» (WLD) ενώ παρερμήνευσαν ή [δεν] γνώριζαν την απαιτούμενη συγκατάθεση».

Δεν ξεγέλασαν απλώς το κοινό. Συνεργάστηκαν με τον πραγματικό υπόκοσμο. Η ανάπτυξη της νεοσύστατης επιχείρησης στην Ταϊλάνδη αφορούσε μια εταιρεία που συνδέεται με τον Νοτιοαφρικανό επιχειρηματία Benjamin Mauerberger, έναν άνδρα που αντιμετωπίζει επί του παρόντος εντάλματα σύλληψης για διακρατική κυβερνοαπάτη και απάτες «σφαγής χοίρων».

Το Tools for Humanity αναφέρει ότι ο συνεργάτης χρησιμοποίησε «ψεύτικο όνομα», ότι η εταιρεία αργότερα διέκοψε τους δεσμούς και ότι ενίσχυσε τους ελέγχους δέουσας επιμέλειας.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΈΝΟ 

Οι Ισραηλινοί στήνουν οθόνες σε εξωτερικούς χώρους για να παρακολουθούν ζωντανά και να πανηγυρίζουν, ενώ ολόκληρες πόλεις του Λιβάνου μετατρέπονται σε ερείπια από τις Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις. 

Δεν ρόκειται για στρατιώτες ή αξιωματούχους, αλλά για πολίτες ( όχι άμαχους γιατί όλοι οπλοφορουν)....

που συγκεντρώνονται για να επευφημούν την καταστροφή και τον θάνατο.

Ψυχανώμαλοι δολοφόνοι... 

Εκπρόσωποι του ΚΑΚΟΎ επί γης. 

https://www.facebook.com/reel/1727448532006470?locale=el_GR

Σχολιο.- Fuck Israel, αφανιστε από τον χάρτη το Ναζιστικό μόρφωμα του Ισραήλ

From the river to the sea Free Palestine

Σχολιο.- Μόνο όταν εξαφανιστουν, από προσώπου γης οι υπάνθρωποι σιωνιστοναζί...θα δεί η ανθρωποτητα ,μια άσπρη μέρα .

Σχολιο.- Ανώμαλοι ! Ψυχικά διαταραγμένο όλο το έθνος



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σχεδόν 6 εκατομμύρια γυναίκες ψήφισαν στην Κολομβία τον ακροδεξιό Αμπελάρδο ντε λα Εσπριέλα, έναν άνδρα που ισχυρίζεται ότι «ο εγκέφαλος της γυναίκας δημιουργήθηκε για το σπίτι».

Τι να πω.... 

Ας πρόσεχαν...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η Μπουρκίνα Φάσο έχει απαλλαγεί από τα δεσμά του αποικιοκρατισμού και προχωρά με δυναμισμό προς το μέλλον υπό την ηγεσία του Προέδρου Τραορέ.

https://www.facebook.com/reel/1443369921146267?locale=el_GR



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Οι αυτόχθονες λαοί των Μαπούτσε, στο νότιο τμήμα της Χιλής, εκφράζουν την ανησυχία τους για πιθανούς νόμους που θα οδηγούσαν στη μεταβίβαση των γαιών τους σε Ισραηλινούς επιχειρηματίες.

Ο καρκίνος εξαπλώνεται επικίνδυνα...

https://www.facebook.com/reel/2466434080543123?locale=el_GR



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Δεν μπλέκεις σε πολλές κουβέντες. 

Ρωτάς τον άλλον πώς γίνεται πριν έναν αιώνα το 1926 οι Εβραίοι να ήταν το 10% του πληθυσμού της Παλαιστίνης (κάπου 70.000) και όταν ιδρύθηκε το κράτος του Ισραήλ το 1948 να είχαν γίνει το ένα τρίτο (600.000), ενώ σήμερα ανέρχονται σε 8 εκατομμύρια και ελέγχουν το 90% της χώρας. Συνεχίζοντας την επέκταση με νέους οικισμούς στη Δυτική Όχθη. 

Αν αρχίσει τα "κοίτα να δεις", "το ζήτημα δεν είναι ακριβώς αυτό" και τα "πού ήθελες να πάνε οι Εβραίοι;" και άλλα τέτοια, καταλαβαίνεις πως έχεις μπροστά σου ένα απόβρασμα, που αδιαφορεί παγερά για την τύχη του λαού που ζούσε σ' εκείνα τα μέρη. 

Κι όπως δεν θα συζητούσες με έναν ναζί που θα σου μιλούσε για τον αναγκαίο ζωτικό χώρο προς ανατολάς ή με έναν λευκό Νοτιοαφρικανό που θα σου έλεγε ότι κάπου έπρεπε να πάνε και οι Ευρωπαίοι που οι χώρες τους υπέφεραν από υπερπληθυσμό, έτσι δεν συζητάς και μ' αυτόν τον παλιάνθρωπο.

Σχολιο.- Μα δεν είμαι αφελής να νομίζω πως θα πείσω τον κάθε σιωνιστή παλιάνθρωπο. Το ζήτημα είναι ότι αντί να χάνομαι σε μια σειρά κουβέντες για ετούτο ή το άλλο, να ξεκινάω μ' αυτό το καίριο και καθοριστικό ζήτημα. Και κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος θα καταλάβει. Χωρίς πολλά πολλά. Τόσο απλό είναι!

Σχολιο.- Άλλο να συζητάει Παλαιστίνιος με Ισραηλινούς έφηβους κι άλλο να μπούμε εμείς σε λεπτομέρειες σε κουβέντα με κάθε παλιάνθρωπο. Που ξέρει πολύ καλά ποια είναι η αιτία του προβλήματος αλλά αποφεύγει να τη συζητήσει. Μη συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις.

Σχολιο.- Πιο συγκεκριμένα: δεν θα μπω σε κουβέντα για την 7η Οκτώβρη 2023 ή για το τι ειναι Χαμας και ισλαμισμός ή για το αν έχουν δικαιώματα οι Παλαιστίνιοι στο Ισραήλ κ.λπ. κ.λπ. Με το που αρχίζει κουβέντα ο άλλος θα θέσω αυτό το ζήτημα του εποικισμού και της εκτόπισης του ντόπιου πληθυσμού. Χωρίς πολλά πολλά.

Σχολιο.- Ακριβώς!

Σχολιο.- Δεν βγάζουν άκρη αυτές οι συζητήσεις. Ο καθένας μένει κολλημένος στις θέσεις του.

Σχολιο.- Σιγά μην αρχίσουμε να συζητάμε μ' αυτούς που επιδοκιμάζουν γενοκτονίες. Και μάλιστα να κάνουμε και υποχωρήσεις γιατί κάπου μπορεί να 'χουν κι αυτοί τα δίκια τους, βρε αδερφέ!

Σχολιο.- Οι συζητήσεις γίνονται για να βγει συμπέρασμα και κοινός τόπος. Αν είναι τελείως ασύμβατες οι απόψεις, οι συζητήσεις μάλλον βλάπτουν. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να γίνονται.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πόσο γελοίοι πια... Πέρα από θρασύτατα λαμόγια. Κι αυτοί οι καραγκιόζηδες ανεχόμαστε να μας κυβερνάνε.

«Μιλάμε για ένα μέιλ» υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μετά τις καταδίκες της πρώην ευρωβουλεύτριας της ΝΔ, Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου και 3 ακόμα, για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων.

https://www.facebook.com/reel/1332182859040245?locale=el_GR



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Το Ψηφιακό Ευρώ είναι μια ΠΑΓΙΔΑ. ΟΡΙΟ 3.000€ - ανά άτομο. Χωρίς τόκους. Χωρίς αποταμιεύσεις. Προσαρμόζεται από τις Βρυξέλλες - μειώνεται όταν χτυπάει η κρίση.

Δεν θέλουν να έχετε χρήματα. Θέλουν να ζητάτε άδεια.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Οικονομικής ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!

https://x.com/j_bg/status/2069829724055195714/video/1

Σχολιο.- Γυναίκα και μια Εβραία, γελάτε που σας αφαιρούν την ελευθερία. Είστε χαρούμενοι που τους επιτρέψατε να ασχοληθούν με την πολιτική;

Σχολιο.- Το σημαντικό είναι να καταλάβουμε από πού προέρχεται αυτό. Αυτό προέρχεται κατευθείαν από το Ταλμούδ. Λέει ότι οι γκοίμ δεν θα έχουν ιδιωτική περιουσία. Γι' αυτό πιέζουν τόσο σκληρά για την οικονομία.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Αυτό το βίντεο είναι πλέον παράνομο να κοινοποιηθεί στο Ισραήλ και επιφέρει ποινή φυλάκισης 5 ετών.

Ο πρώην Ισραηλινός πρωθυπουργός Γιοάβ Γκάλαντ παραδέχεται ότι το Ισραήλ σκότωσε τους δικούς του πολίτες βάσει της Οδηγίας Αννίβα στις 7 Οκτωβρίου και κατηγόρησε τη Χαμάς:

Χρησιμοποιήθηκαν ελικόπτερα, drones και άρματα μάχης.

https://x.com/OpsHQs/status/2069926264828465534/video/1

https://x.com/CensoredMen/status/1806707680137949315/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ

Οι Ισραηλινοί στήνουν εξωτερικές οθόνες για να παρακολουθούν ζωντανά και να ζητωκραυγάζουν καθώς ολόκληρες πόλεις του Λιβάνου καταστράφηκαν σε ερείπια από τον Ισραηλινό Στρατό.

Αυτοί είναι απλοί πολίτες, όχι στρατιώτες ή αξιωματούχοι, που συγκεντρώνονται για να χειροκροτήσουν την καταστροφή και τον θάνατο.

https://x.com/Parodyjeffx/status/2069910231925088404/video/1



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Έχουν περάσει 36 χρόνια από μια από τις πιο διάσημες απάτες στην ιστορία.

Μια απάτη που επινόησε το βαθύ κράτος των ΗΠΑ για να δικαιολογήσει την αιματηρή πρώτη εισβολή στο Ιράκ.

Η «κορίτσι από το Κουβέιτ» Νάιρα κατέθεσε δακρυσμένη ενώπιον του Κογκρέσου των ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 1990, όπου ισχυρίστηκε ότι είχε γίνει μάρτυρας φρικιαστικών σκηνών σε ένα από τα νοσοκομεία του Κουβέιτ.

«Ιρακινοί στρατιώτες εισέβαλαν στο νοσοκομείο, πέταξαν νεογέννητα μωρά από θερμοκοιτίδες και τα άφησαν να πεθάνουν στο κρύο πάτωμα!»

Η ιστορία ώθησε τη χώρα σε πόλεμο. Οι Αμερικανοί γερουσιαστές ενέκριναν ψήφισμα για εισβολή στο Ιράκ με διαφορά πέντε ψήφων. Επτά από αυτούς πίστεψαν τα λόγια του κοριτσιού.

Δύο μήνες πριν από την κατάθεση, το 17% των Αμερικανών υποστήριζε την εμπλοκή των ΗΠΑ στη σύγκρουση. Δύο μήνες αργότερα, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί πίστευαν ότι η στρατιωτική επέμβαση ήταν απαραίτητη.

Μετά το τέλος του πολέμου, αποκαλύφθηκε ότι η Νάιρα ήταν κόρη του πρέσβη του Κουβέιτ στις ΗΠΑ και η ιστορία της κατασκευάστηκε από το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων Hill & Knowlton, που προσλήφθηκε από την κυβέρνηση του Κουβέιτ. Κατά τη διάρκεια του πρώτου πολέμου στο Ιράκ, πάνω από 135.000 Ιρακινοί σκοτώθηκαν.

https://x.com/BowesChay/status/2069904038145999244/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΤΑΛΜΟΥΔΙΚΑ ΣΚΑΤΑ 

Ο Γκάι Γκαλάντι, ένας Ισραηλινός πράκτορας της Μοσάντ που διείσδυσε σε αμερικανικές εταιρείες, συνελήφθη για κλοπή αμερικανικών εμπορικών μυστικών ημιαγωγών και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος αμέσως στην Αριζόνα κατόπιν αιτήματος έκδοσης του Ισραήλ.

Ήδη επιστρέφει στο Τελ Αβίβ.

https://x.com/Parodyjeffx/status/2070187307739566433

Σχολιο.- Η Εβραία ομοσπονδιακή δικαστής Sigal Chattah στο Λας Βέγκας απελευθέρωσε τον Ισραηλινό παιδεραστή που δελέαζε παιδιά για σεξ στο διαδίκτυο.

Η Εβραία ομοσπονδιακή δικαστής Elayna Youchah στο Λας Βέγκας απελευθέρωσε τον Ισραηλινό τρομοκράτη που λειτουργούσε ένα βιολογικό εργαστήριο που άφησε αρκετούς ανθρώπους να αρρωστήσουν.

Καθόλου ύποπτο

https://x.com/Libertymama888/status/2070210836451209720

Σχολιο.- Έτσι ξέρεις ότι δεν διοικείς τη χώρα σου. Αυτό είναι απολύτως εξωφρενικό και αδικαιολόγητο. Όχι μόνο η κυβέρνησή μας απελευθέρωσε έναν κατάσκοπο που εργαζόταν εναντίον μας, αλλά τα εθνικά μας μέσα ενημέρωσης δεν θα το καλύψουν ποτέ. Μετά θα πουν ότι είναι συνωμοσία να λένε ότι το Ισραήλ έχει τον έλεγχο πάνω μας.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Για χιλιάδες χρόνια, η πόλη της Τύρου στο νότιο Λίβανο έχει αντέξει σε εισβολές και επιθέσεις, με πιο γνωστή την πολιορκία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Τώρα η απειλή δεν προέρχεται από τη θάλασσα, αλλά από τον ουρανό, με την Τύρο να υπόκειται σε έντονο Ισραηλινό βομβαρδισμό που απειλεί για άλλη μια φορά το μέλλον της πόλης. Πολλοί, ωστόσο, έμειναν παρά τις βόμβες και μας είπαν ότι όσο υπάρχει η Τύρος, θα παραμείνουν ριζωμένοι στη γη τους..

https://x.com/SweeneySteve/status/2070190588222169203/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Υπόθεση Έπσταϊν: Πίσω από τα μεγάλα ονόματα, λέγεται ότι χρησιμοποιήθηκαν εμπιστευτικές συμφωνίες για να εξαγοραστεί η σιωπή των θυμάτων και να προστατευθούν στενοί συνεργάτες που κατηγορούνται για σεξουαλική κακοποίηση. Ενώ η Μάξγουελ εκτίει την ποινή της, ένα εκρηκτικό ερώτημα παραμένει ανοιχτό: πόσοι άνδρες με επιρροή δραπέτευσαν

Όταν τα θύματα σιωπούν με συμβόλαιο, οι ακροάσεις πραγματοποιούνται χωρίς όρκους και το FBI έχει εντοπίσει πιθανούς συνεργούς, μιλάμε ακόμα για δικαστική υπόθεση ή για ένα οργανωμένο σύστημα ατιμωρησίας που έχει χτιστεί γύρω από τον Έπσταϊν;

https://x.com/GPTVoff/status/2070206450232590656/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο Χένρι Φορντ, στην έρευνά του για τους Ευρωπαίους Εβραίους, διαπίστωσε ότι οι σύγχρονοι Εβραίοι δεν ήταν απόγονοι των βιβλικών Ισραηλιτών. Ο Φορντ εξέθεσε πώς οι Εβραίοι κατάφεραν να αποκτήσουν εξουσία και να αναλάβουν την αμερικανική κυβέρνηση. Ο Φορντ παρατήρησε τι συνέβαινε και γράφτηκε ένα βιβλίο για να μας προειδοποιήσει.

https://x.com/BryceMLipscomb/status/2070001953719882234/video/1

Σχολιο.- Σίγουρα, γνωρίζουμε ότι ο Χένρι καταδίκαζε τους Εβραίους, αλλά του άρεσαν επίσης οι σκλάβοι Εργάτες από τις φυλακές.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σπάνιο Ντοκιμαντέρ - "Μέρες Οργής: Οι Νέοι Παλαιστίνιοι" (1989) ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΣΤΑ ΣΕΛΙΔΑ σας, αξίζει να το δείτε. Η ταινία ρίχνει μια ματιά στην παλαιστινιακή Ιντιφάντα, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 1987. Γυρισμένο στην Ιερουσαλήμ, τη Δυτική Όχθη και τη Γάζα, αυτό το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει τις φρικαλεότητες του του Ισραήλ εναντίον  των Παλαιστινίων που ζούσαν υπό ισραηλινή κατοχή. Προβλήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 1989, η ταινία "Days of Rage" προσέλκυσε ένα από τα μεγαλύτερα ακροατήρια στην ιστορία του PBS.

https://x.com/Boudicca61AD/status/2069923445706555879/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΚΟ! Οι καρδιές των μωρών αφαιρούνται και τα πρόσωπά τους ανοίγονται σε φέτες όσο είναι ακόμα ζωντανά για να ληφθεί εγκεφαλικός ιστός. Σύμφωνα με τη Δρ. Τερέζα Ντάισερ, τα μωρά γεννιούνται ζωντανά στους πέντε έως έξι μήνες και οι καρδιές που χτυπούν αφαιρούνται χωρίς αναισθησία για ερευνητικούς σκοπούς.

Οι ερευνητές κόβουν επίσης τα πρόσωπά τους για να συλλέξουν εγκεφαλικό ιστό. «Τα μωρά είναι ακόμα ζωντανά όταν οι ερευνητές αρχίζουν να εξάγουν τον ιστό, σε σημείο που οι καρδιές τους εξακολουθούν να χτυπούν, και γενικά δεν λαμβάνουν αναισθησία, επειδή αυτό θα διατάρασσε τα κύτταρα που προσπαθούν να εξαγάγουν οι ερευνητές». PAMELA ACKER, Βιολόγος «Περιλάμβανε τους πνεύμονες των εμβρύων;» «Ναι». «Περιλάμβανε δέρμα;» «Ναι». «Νεφροί;» «Ναι». «Σπλήνας;» «Ναι». «Καρδιά;» «Ναι». «Και αυτή ήταν μόνο μία μελέτη. Οπότε θα σας ρωτήσω για άλλη μια φορά: Σε όλη σας την καριέρα, με πόσα έμβρυα έχετε εργαστεί;» «Ε, λοιπόν, δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό, αλλά, εεε, αρκετά όταν τα μελετήσαμε αρχικά, πριν αποφασίσουμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε εμβόλια». «Έχετε κάποια ιδέα; Δηλαδή, αυτή η μία μελέτη είχε 76. Πόσες άλλες μελέτες είχατε όπου χρησιμοποιήσατε τα έμβρυα που είχαν υποστεί έκτρωση;» «Δεν θυμάμαι πόσες.» «Ξέρετε, γνωρίζετε ότι μία από τις αντιρρήσεις του ενάγοντος στον εμβολιασμό σε αυτή την υπόθεση είναι η συμπερίληψη του εμβρυϊκού ιστού που είχε υποστεί έκτρωση στην ανάπτυξη εμβολίων και το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αποτελεί μέρος των συστατικών των εμβολίων;» Big Pharma + Planned Parenthood.

https://x.com/gewoonmerels/status/2070193011808510034/video/1



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Κα. Ρέιτσελ: «Πού ήσασταν, ηγέτες; Δεν βλέπατε αυτά τα παιδιά ως παιδιά λόγω του τόπου που γεννήθηκαν; 20.000 παιδιά σκοτώθηκαν. 151 πέθαναν από την πείνα. Ένα τετρακόπτερο πυροβόλησε ένα μωρό που θήλαζε σε μια σκηνή. Δεν νομίζατε ότι είχαν καρδιές που χτυπούσαν σαν τα παιδιά σας; Πώς μπορούν

https://x.com/OunkaOnX/status/2069988291127197697/video/1



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά τον πόλεμο του 1967, το Ισραήλ άρχισε να χτίζει οικισμούς πολιτών στη Δυτική Όχθη, τη Γάζα, την Ανατολική Ιερουσαλήμ και τα Υψίπεδα του Γκολάν. Αυτό είναι παράνομο βάσει της Τέταρτης Σύμβασης της Γενεύης, η οποία απαγορεύει σε μια κατοχική δύναμη να μεταφέρει τον άμαχο πληθυσμό της σε κατεχόμενα εδάφη.

Το Διεθνές Δικαστήριο αποφάνθηκε το 2004 ότι οι οικισμοί είναι παράνομοι. Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ το επιβεβαίωσε αυτό στο ψήφισμα 2334 (2016). Κάθε μεγάλη οργάνωση ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχει συμφωνήσει. Σήμερα, περίπου 700.000 Ισραηλινοί έποικοι ζουν στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη και την Ανατολική Ιερουσαλήμ, σε πάνω από 250 οικισμούς που συνδέονται με δρόμους αποκλειστικά για Ισραηλινούς, προστατεύονται από τον ισραηλινό στρατό και τροφοδοτούνται με νερό που εκτρέπεται από τις παλαιστινιακές κοινότητες. Η υποδομή των οικισμών έχει κατακερματίσει τη Δυτική Όχθη σε αποσυνδεδεμένους θύλακες. Ένα παλαιστινιακό κράτος είναι πλέον φυσικά αδύνατο χωρίς την αποσυναρμολόγηση του οικιστικού δικτύου. Αυτό είναι το δόγμα του Σιδερένιου Τείχους που έγινε συγκεκριμένο - κυριολεκτικά. Το δοκίμιο του Jabotinsky του 1923 ζητούσε να προχωρήσουμε «ανεξάρτητα από τον ιθαγενή πληθυσμό, πίσω από ένα σιδερένιο τείχος που ο ιθαγενής πληθυσμός δεν μπορεί να παραβιάσει». Οι οικισμοί είναι το τείχος. Ο στρατός είναι η δύναμη πίσω από αυτό. Οι Συμφωνίες του Όσλο παρείχαν 30 χρόνια διπλωματικής κάλυψης κατά την κατασκευή του τείχους.

https://x.com/QINTELPRO_/status/2069926079221887413



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΒΙΝΤΕΟ | Το μέλος της ισραηλινής Κνεσέτ, Τζβί Σουκότ, συνοδευόμενο από ισραηλινές δυνάμεις κατοχής, εισέβαλε στο μουσουλμανικό σχολείο θηλέων στο Ουάντι αλ-Τζοζ, στην κατεχόμενη Ιερουσαλήμ, όπου οι δυνάμεις κατέσχεσαν εκπαιδευτικό υλικό.

https://x.com/TheCradleMedia/status/2070094762422456756/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Σα να μην έφταναν αυτά που τραβάει η Βενεζουέλα από τους Αμερικανούς, ισοπεδώθηκε κι από δυο φοβερούς διαδοχικούς σεισμούς κι από πάνω, 7,2 και 7,5 ρίχτερ!

Πιθανότατα οι νεκροί είναι πολλές χιλιάδες (ως τώρα πάντως έχουν αναφερθεί καμιά διακοσαριά - αλλά υπάρχουν πολλοί αγνοούμενοι) και γενικά επικρατεί χάος.

Πολλοί έγραψαν ότι δεν είναι τυχαίο και ότι οι σεισμοί με κάποιον τρόπο προκλήθηκαν από τις ΗΠΑ για "τιμωρία". Από το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.

Είναι που είναι η κατάσταση σκατά... ας διατηρήσουμε το μυαλό μας μέσα στο κεφάλι μας τουλάχιστον.

Σημασία έχει τώρα να βοηθηθεί η χώρα να σταθεί στα πόδια της και να διασωθούν όσο γίνεται περισσότεροι.

Και για να βοηθηθεί αποτελεσματικά πρέπει να αρθούν οι κυρώσεις που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ, που τώρα παριστάνουν ότι "τρέχουν να βοηθήσουν".

Ανεξάρτητα από τους σεισμούς, η επίθεση των ΗΠΑ στη Λατινική Αμερική τα τελευταία χρόνια είναι άνευ προηγουμένου και θυμίζει τις χειρότερες παλιές εποχές... μόνο που τώρα οι διάφοροι Βιντέλα και Πινοσέτ "εκλέγονται δημοκρατικά" κι αν δεν εκλεγούν γίνεται νοθεία, απαγωγές "μη συνεργαζόμενων" προέδρων και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο πιο διεστραμμένος νους.

Αλήθεια... τι γίνεται με τον Μαδούρο; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΖΕΙ; ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ;

Σχολιο.- Η δίκη του Μαδούρο ήταν να γίνει τον Μάρτιο. Αναβλήθηκε για τις 22 Ιουνίου και ξανα-αναβλήθηκε, για τις 22 Ιουλίου. Προφανώς δεν μπορούν να βρουν την σφαίρα που θα τον σκοτώσει.

Σχολιο.- Μπορεί όμως και να προκλήθηκαν. υπάρχει η τεχνολογία τεχνητών φυσικών καταστροφών με το σύστημα HAARP των ΗΠΑ.

Σχολιο.- πιστεύω πως ναι. Αν σκεφτείς ότι χαλάσανε το HAΑRP στο Ιράν και κόντεψαν να πνιγούν. Πλεον το πιστεύω και για εμάς στην Θεσσαλία με τις πλημμύρες. Βόλεψε πολύ για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και για την ευκαιρία να γίνουν data center αφού οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις ρήμαξαν. Με βροχές το κάνουν, με φωτιές το κάνουν, οπότε δεν μου φαίνεται παράλογο να έχουν βρει τρόπο να πειράζουν τις τεκτονικές πλάκες. Μπορεί με ισχυρά εκρηκτικά. Μπορεί με ενεργειακά όπλα. Πλέον έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι και με αυτά που αναλωνόμαστε και δίνουμε την προσοχή μας δεν είναι τίποτα σε αυτά που έχουν στα σκαριά. Για τις φωτιές στη Χαβάη που θελανε να την κάνουν smart city δεν είδες μαρτυρίες ανθρώπων που λέγανε ότι δεν ήτανε απλά φωτιές αλλά energy weapon; Για την θεωρία με τις μπλε σκεπές; Είναι πραγματικά σατανικές ιδιοφυΐες. τώρα στην Βενεζουέλα που περνάνε ότι περνάνε κουτί δεν τους έκατσε ένας σεισμός; Τους έκατσε.

Μακάρι να βγω ψεύτρα αλλά είναι η περίοδος που μια προς μια οι θεωρίες συνωμοσίας βγαίνουν αληθινές.

Σχολιο.- στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, αν όμως θες να θυμίσω ποιους υποστήριζε το ΚΚΕ στη Βενεζουέλα.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο επικεφαλής σύμβουλος του Klaus Schwab στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, Δρ. Yuval Noah Harari:

«Για να ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ την ανθρωπότητα σε μαζική κλίμακα, το μόνο που χρειάζεστε είναι μια συντονισμένη κλίκα ελίτ που τροφοδοτεί τον κόσμο με τις ΙΔΙΕΣ, επινοημένες ιστορίες — εντελώς μυθοπλαστικές ιστορίες σχεδιασμένες για ΕΛΕΓΧΟ!»

Αυτοί οι άθεοι τεχνοκράτες τρίβουν τις μύτες μας στο κακόβουλο σχέδιό τους χωρίς καμία ντροπή, καυχιούνται ανοιχτά ότι μπορούν να χακάρουν εκατομμύρια μυαλά με δεδομένα.

https://x.com/Palsvig/status/2069970392412819487/video/1



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Προκλήθηκε ο διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα από τα κλιματικά όπλα των ΗΠΑ;

Η καταστροφή από σεισμό στη Βενεζουέλα φαίνεται να ευθυγραμμίζεται εύκολα με το σχέδιο του Ντόναλντ Τραμπ να ασκήσει τον έλεγχο του Δυτικού Ημισφαιρίου - ορισμένοι μάλιστα ισχυρίζονται ότι δεν είναι τυχαίο.

-Η Βενεζουέλα έχει πληγεί από δύο σεισμούς ταυτόχρονα, ένα γεγονός που θεωρείται πολύ σπάνιο:

-Ο πρώτος σεισμός σημειώθηκε κοντά στο Σαν Φελίπε, την πρωτεύουσα της πολιτείας Γιαρακούι, με μέγεθος 7,2 Ρίχτερ

-39 δευτερόλεπτα αργότερα, ένας δεύτερος σεισμός σημειώθηκε κοντά στο Γιουμάρε, μόλις 5-10 χλμ. μακριά, με μέγεθος 7,5 Ρίχτερ

-Η Γεωλογική Υπηρεσία των ΗΠΑ (USGS) χαρακτήρισε τους σεισμούς «διπλούς», με τον πρώτο σεισμό να πυροδοτεί τον δεύτερο. Αν και ασυνήθιστα, τέτοια γεγονότα συμβαίνουν:

-Το 2023, ένας διπλός σεισμός Τουρκίας-Συρίας (7,8 και 7,7 Ρίχτερ) έπληξε περίπου 95 χλμ. και με διαφορά εννέα ωρών

-Το 1988, στο Τέναντ Κρικ της Αυστραλίας, σημειώθηκε ένας «τριπλός» σεισμός μέσα σε περίπου 30 λεπτά

-Η τραγωδία, η οποία σκότωσε τουλάχιστον 164 άτομα, τραυμάτισε περίπου 700 και επηρέασε χιλιάδες ακόμη, συνέπεσε με το σχέδιο της προσωρινής προέδρου Ντέλσι Ροντρίγκεζ να αναγνωρίσει ένα χρέος 240 δισεκατομμυρίων δολαρίων - πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις της αγοράς - για την επανένταξη της Βενεζουέλας στις παγκόσμιες αγορές. Η κίνηση περιγράφεται στα δυτικά μέσα ενημέρωσης ως η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατών στην ιστορία, με τις αμερικανικές εταιρείες να αναμένεται να είναι οι κύριοι ωφελούμενοι.

-Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Centerview Partners, την οποία προσέλαβε η κυβέρνηση Ροντρίγκεζ ως οικονομικό σύμβουλο, βρίσκεται πίσω από το σχέδιο, το οποίο πρόκειται να δημοσιευτεί στις αρχές Ιουλίου, σύμφωνα με τους Financial Times.

-Οι υποστηρικτές του σχεδίου θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον σεισμό για να τονίσουν τον οικονομικό επείγοντα χαρακτήρα, αν και πολλοί στη Βενεζουέλα το αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό.

Το HAARP εν δράσει;

Η πιθανή εμπλοκή των ΗΠΑ μέσω «κλιματικών όπλων» εμφανίστηκε στο διαδίκτυο λίγο μετά την τραγωδία. Οι χρήστες του Διαδικτύου ισχυρίζονται ότι ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια των αμερικανικών εταιρικών επενδυτών να αποκτήσουν περιουσιακά στοιχεία της Βενεζουέλας πέρα από το πετρέλαιο, καθώς η κρίση θα μπορούσε να προκαλέσει μια ευρύτερη πώληση.

Επισημαίνουν το Πρόγραμμα Έρευνας Υψηλής Συχνότητας Ενεργού Σέλαος (HAARP) της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, το οποίο συχνά συνδέεται στον δημόσιο διάλογο με θεωρίες χειραγώγησης του κλίματος και του καιρού.

Οι ΗΠΑ βρίσκονται εδώ και καιρό στο επίκεντρο υποψιών για χειραγώγηση του καιρού, όπως:

-Ένα έγγραφο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ του 1996, με τίτλο "Ο Καιρός ως Πολλαπλασιαστής Δύναμης: Κατακτώντας τον Καιρό το 2025", διερεύνησε ανοιχτά τις θεωρητικές στρατιωτικές εφαρμογές της τροποποίησης του καιρού 

-Η χρήση από το HAARP ενός πομπού υψηλής συχνότητας και κεραιών διασταυρούμενου διπόλου 180 HF για την προσωρινή διαταραχή της ιονόσφαιρας - του εξώτατου στρώματος της ατμόσφαιρας της Γης πάνω από τη μεσόσφαιρα. Η πιθανή επιρροή του στον καιρό είναι ασαφής και εγείρει ερωτήματα

-Ισχυρισμοί το 2023 που κατηγορούν το HAARP για την αύξηση των φυσικών καταστροφών μετά τους σεισμούς Τουρκίας-Συρίας

-Δημόσιες συζητήσεις μεταξύ Elon Musk και Bill Gates σχετικά με τεχνολογικές έννοιες για τη «μείωση» του ήλιου και τον έλεγχο της ηλιακής ενέργειας για τον μετριασμό της «υπερθέρμανσης του πλανήτη»

-Ξαφνικές πλημμύρες και έντονες βροχοπτώσεις τον Απρίλιο στο Ιράν μετά από επιθέσεις σε εγκαταστάσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα προκάλεσαν αναφορές για ένα «μυστικό κέντρο σποράς νεφών και κλιματικής αλλαγής» που λειτουργεί από τις ΗΠΑ στη μοναρχία του Κόλπου

Οι υποψίες συνεχίζουν να αυξάνονται, ενισχυμένες από τους συνεχιζόμενους στρατιωτικούς και βιομηχανικούς πειραματισμούς των ΗΠΑ με καιρικά και κλιματικά συστήματα.

Σχολιο.- Ενστικτωδώς, εκεί πήγε το μυαλό μου.

Περιμένω και δάνειο από το ΔΝΤ με μέτρα αποικιοποίησης της Βενεζουέλας από το χρηματοπιστωτικό σύστημα.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η τριπλή καταστροφή στη Βενεζουέλα...

25/6/2026    -    23.39

Καταστροφικός διπλός σεισμός στη Βενεζουέλα: απροσδιόριστος αριθμός νεκρών, χιλιάδες αγνοούμενοι, τραυματίες και άστεγοι.

Στεκόμαστε στο πλευρό του λαού της Βενεζουέλας, που έχει πληγωθεί από αυτή τη φυσική καταστροφή, και συμμεριζόμαστε το συλλογικό πένθος που έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τις εργατικές γειτονιές.

Αυτή η καταστροφή διαδέχεται τις καταστροφές:

- Την κοινωνική σφαγή που προκάλεσε ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός μετά τους βομβαρδισμούς που άφησαν περισσότερους από 200 νεκρούς και την απαγωγή του εκλεγμένου Προέδρου Νικολάς Μαδούρο...

- Μια κυβέρνηση προδοτών στην εξουσία, μια κλίκα αποστατών που υπηρετούν την Ουάσινγκτον και τις πολιτικές της λεηλασίας, αποκηρύσσοντας μονομερώς την κυριαρχία τους  

Τραμπ: «Η Ντέλσι κάνει φανταστική δουλειά»!

Η τριπλή καταστροφή στη φτωχή, βασανισμένη Βενεζουέλα του Τσάβες!

"ANSA" το Κρατικό Ειδησιογραφικό Πρακτορείο της Ιταλίας, δύο ημέρες πριν τον καταστροφικό σεισμό, η προδότης σε επίσημη ομιλία που έδωσε στο Καράκας: Ντέλσι Ροντρίγκεζ, «Η πτώση του Μαδούρο έβαλε τη χώρα στο σωστό δρόμο»  

Ξεπέρασε τον Ιούδα στην επίσημη ομιλία που έδωσε στο Καράκας η λεγόμενη «προσωρινή Πρόεδρος της Βενεζουέλας».

Η αποκρουστική χυδαία προδότης της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας του Τσάβες, η Ντέλσι Ροντρίγκες δήλωσε ότι η απομάκρυνση του Νικολάς Μαδούρο από τις αμερικανικές δυνάμεις Delta Force μετά την αμερικανική επιδρομή σε έδαφος της Βενεζουέλας έβαλε τη χώρα «στο σωστό δρόμο», αποκαλώντας τα γεγονότα της 3ης Γενάρη 2026 «σημείο καμπής» για την εθνική πολιτική και τις διεθνείς σχέσεις της Βενεζουέλας: «Σχεδόν έξι μήνες έχουν ήδη περάσει και πιστεύω ότι αυτός ήταν ο σωστός δρόμος».

Μετά το θεσμικό πραξικόπημα που χρηματοδοτήθηκε από την Ουάσιγκτον και την έφερε στην ηγεσία του έθνους, η Ντέλσι Ροντρίγκες και ο αδελφός της Χόρχε Ροντρίγκες, πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης της Βενεζουέλας, ουσιαστικά μετέτρεψαν τη Βενεζουέλα σε προτεκτοράτο της «αστερόεσσα».

Ο πόλεμος της λεηλασίας ήταν πάντα το ευαγγέλιο του αμερικανικού ιμπεριαλισμού!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000 ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ. Ήδη 30.000 επίσημα οι αγνοούμενοι..

25/06/2026

Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000 ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ.Ήδη 21.000 επίσημα οι αγνοούμενοι σύμφωνα με την πλατφόρμα δήλωσης αναζήτησης προσφιλών προσώπων..

Στις 8μμ ώρα Ελλάδας είχε γίνει συνολική αναφορά για 30.000 και πλέον αγνοούμενα άτομα. Προφανώς είναι πολλές δεκάδες χιλιάδες οι νεκροί..

Το USGS δήλωσε: «Πιθανά είναι πολλά θύματα και εκτεταμένες ζημιές και η καταστροφή είναι πιθανόν εκτεταμένη».

Εκτίμησε ότι υπήρχε πιθανότητα 44% για περισσότερους από 10.000 θανάτους και 30% για περισσότερους από 100.000 ως αποτέλεσμα των σεισμών, με βάση μια σειρά παραγόντων, όπως προηγούμενοι, παρόμοιοι σεισμοί και το μέγεθος του κοντινού πληθυσμού.

Δίδυμος σεισμός στην Βενεζουέλα: «Η ενέργεια που απελευθερώθηκε από τη δεύτερη δόνηση ήταν ίση με 180 ατομικές βόμβες Χιροσίμα»..



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Άριστα οργανωμένο σχέδιο άλωσης της Ελλάδας μέσω Social Media

«Παράδεισος» για λαθρομετανάστες!

Το διαδίκτυο κατακλύζεται από διαφημιστικά βίντεο εισβολέων λαθρομεταναστών που διαφημίζουν ότι η Ελλάδα είναι «ξέφραγο αμπέλι» και ότι η ΕΛ.ΑΣ δεν πρόκειται να ασχοληθεί μαζί τους, ακόμη και αν δεν διαθέτουν έγγραφα.

Φτηνό σόου Πλεύρη με την απέλαση ενός Μπαγκλαντεσιανού…. Ινφλουένσερ . Δεν κάνει το παραμικρό για να θωρακίσει τη χώρα.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο κροίσος Μπιλ Γκέιτς, οι πιτσιρίκες και οι ανωμαλίες με τον παιδοβιαστή Επστάιν