Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Δευτερα 9 Δεκεμβριου 2019



Θυμάστε πριν κάνα χρόνο, στις 4 Νοεμβρίου 2018, τον Βορίδη να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, λέγοντας πως έτσι που το πάμε, "δεν θα μπορούμε να γιορτάζουμε σε δημόσιους χώρους τα Χριστούγεννα, δεν θα μπορούμε να βάζουμε καν φάτνες";
Κάτι ήξερε για το πνεύμα Μπακογιάννη! Κι ας έλεγε πως αυτά θα τα κάνουν οι αριστεροί!




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΝΙΓΜΕΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ
Δώσανε ακόμη και τον εορταστικό στολισμό στην ιδιωτική πρωτοβουλία και ξενέρωσαν μια πόλη ολόκληρη. Κάνοντας το Ίδρυμα Ωνάση να διαμαρτυρηθεί με τους καθυστερημένους που δεν ξέρουν από αισθητική της Κοσμοπολιτικης Πλουτοκρατιας.
Εγώ, κάθε που ακούω το όνομα Ωνάσης, θυμάμαι τον Στέλιο Καζαντζίδη. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους λαϊκούς τραγουδιστές, ο Στέλιος δεν τραγούδησε ποτέ σε σαλόνι και θαλαμηγό.
Τον είχαν καλέσει κάποτε σε μια δεξίωση εφοπλιστών. Και δεν πήγε. "Πώς να τραγουδήσω, που θα 'ταν γύρω μου οι ψυχές των πνιγμένων ναυτικών;", είπε αργότερα ο ίδιος.
Φυσικά, δεν τον ξανακαλέσανε!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ετούτος ο χλεχλές που εχει γραψει στο βαθρο του αγαλματος του Κολοκοτρωνη «Fuck Heroes Fight Now!» με μαυρα γραμματα δεν γουστάρει τον Κολοκοτρώνη και γαμάει τους ήρωες, νομίζει πως θα κάνει αγώνα σε ιστορικό κενό. Και μιας και σιχαίνεται τους αγώνες ετούτου του λαού για λευτεριά και αξιοπρέπεια, κάνει δηλώσεις στα αγγλικά. Μέρες Δεκέμβρη, με μνήμες Σκόμπι...
Ας ετοιμαζόμαστε για σκληρές μάχες με τον ιστορικό αναθεωρητισμό και τη χυδαιότητα, όσο ζυγώνει η επέτειος των 200 χρόνων από το '21. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που μισούν τις επαναστάσεις!

σχολιο.-  Αμα σε παρει η αρρρωστια του μηδενισμου γαμισε τα.
Σχολιο.- Το 1884, οι Ναυπλιώτες συγκεντρώνουν ένα ποσό και αναθέτουν στον μεγάλο γλύπτη Λάζαρο Σώχο τη δημιουργία ενός ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Ο Σώχος έκανε την απαραίτητη έρευνα & αποφάσισε να αποτυπώσει τον ήρωα με την αυθεντική του μορφή.
 Η επιτροπή όμως δε φανταζόταν τον ήρωα όπως πραγματικά ήταν, δηλαδή με μακριά μαλλιά και ξυρισμένο εμπρός το κεφάλι, πράγμα που συνήθιζαν οι Αρβανίτες. Έτσι ανάγκασαν το γλύπτη να του κοτσάρει μια αρχαιοπρεπέστατη και όλο μεγαλείο περικεφαλαία.Ο γλύπτης όμως επειδή είχε άλλη γνώμη, παρόλο που δέχτηκε να κάνει την παρέμβαση, άφησε ένα μικρό μήνυμα κάτω από την περικεφαλαία που ανακαλύφθηκε το 2002 κατά τις προσπάθειες συντήρησης του έργου. Η επιγραφή έλεγε: «Παρά τη θέλησιν του Σώχου, Κολοκοτρώνη μου, ξαναφόρεσε την περικεφαλαία, Paris 1909».
Σχολιο.- Θυμάμαι που διαβασα τη σαστιμάρα του Εντμόντ Αμπού, όταν πρωτόδε τον Κολοκοτρώνη: Και εμφανίστηκε ένας Ινδιάνος φύλαρχος, με ξυρισμένο μπροστά το κεφάλι και μακριά μαλλιά στους ώμους.
Σχολιο.- Εμένα μ' ενοχλεί που βγάζει τη βλακεία του πάνω στο άγαλμα του Σώχου. Ένας δεν τον είδε να πληρώσει ένα γερό πρόστιμο;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ρε εσυ Τακη…εσυ ειχες πηδηξει τη γυναικα σου πριν το γαμο?
Ναι! Εσεις?
Και εμεις, αλλα δεν ξεραμε ότι θα την παντρευτεις!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός της Β. Σοφιας στην Αθήνα είναι ωραίος.
Τελεία και παύλες.
Σχολιο.-  Που να δεις και τα κασκολ...νυχτεριδα στην Πανεπιστημιου



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ήταν τα πρώτα χρόνια μετά από εκείνο το ατυχές περιστατικό με τον 15χρονο που έτρεξε να πέσει πάνω σε κείνη την εξοστρακισμένη σφαίρα για να γίνει ήρωας ενω τριγύριζε ασυνόδευτος στο άβατο των Εξαρχείων, ποιός ξέρει για ποιό λόγο.
Έτυχε να μένω σε ένα διαμέρισμα εκεί κοντά, και παρακολουθούσα με ενδιαφέρον κάθε χρόνο τις πορείες που γίνοταν απο κάτω, και τις συμπλοκές μεταξύ αναρχικών και ΜΑΤ. Πάντα συμπαθούσα τους αναρχικούς, και είμαι και εγω αναρχικός - από την εποχή που έκανα το μεταπτυχιακό μου στον αναρχισμό στο Πανεπιστήμιο του Harvard, με δασκάλους τους μεγάλους αναρχικούς Murray Rothbard και Robert Nozick.
Θαμπωμένος μάλιστα απο τον Rothbard, όταν τελείωσα τις σπουδές μου δοκίμασα να πουλήσω τα παιδιά μου, αλλά μόλις μετά απο καιρό κατάφερα να βρώ κάποιον να αγοράσει τα κωλόπαιδα, μου είπαν οτι αυτό αντίκειται στη νομοθεσία - ακόμα ενα παράδειγμα των στρεβλώσεων που προκαλεί το Κράτος στην ελεύθερη αγορά.
Όταν γύρισα στην Ελλάδα, είχα ακούσει ότι οι αναρχικοι ήταν παιδιά των βορείων προαστίων - οπότε είπα να κατέβω κι εγώ στην πορεία μπας και βρω κανέναν παλιό μου συμφοιτητή από την εποχή που έκανα το πτυχίο μου στο LSE. Πάντα θαύμαζα τον αγώνα των αναρχικώνε κατά των σταλινομαδούρων του ΣΥΡΙΖΑ και το μίσος τους εναντίον του σπάταλου, αδηφάγου Κράτους που με την εξουσία του περιορίζει την Ελευθερία και προκαλεί στρεβλώσεις στις δυνάμεις της ελεύθερης αγοράς.
Κατέβηκα κάτω και αναμίχθηκα με το πλήθος. Για κάποιο λόγο με κοίταζαν εχθρικά. Δεν ξέρω αν έφταιγε η γραβάτα του LSE που φορούσα. Προσπάθησα να πιάσω κουβέντα με τον διπλανό μου για τις θεωρίες του Rothbard, αλλά με έσπρωξε βιαια λέγοντας μου κάτι σαν "παράτα μας ρε παπάρα, δε βλέπεις τι γίνεται εδω πέρα;". Του υπενθύμισα το Non Aggression Principle, αλλά προφανώς δεν ήταν πραγματικός αναρχικός, αλλα κάποιο αμόρφωτο και ασυνείδητο γαϊδούρι που δεν είχε διαβάσει ποτέ στη ζωή του Nozick, γιατί κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος μου.
Έτρεξα να ξεφύγω, και βρέθηκα φάτσα κάρτα με την διμοιρία των ΜΑΤ που βρίσκονταν ακριβώς απέναντι, και είχαν αρχίσει να εξαγριώνονται απο τους αναρχικούς που φώναζαν "Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι", ποιός ξέρει γιατί, μια και ουδέποτε συνάντησα στην αναρχική βιβλιογραφία του Harvard τέτοια αισχρά τσιτάτα.
Η αλήθεια είναι οτι λιγάκι φοβήθηκα, γιατί είχα ακούσει πολλά ασχημα πράγματα για τους αστυνομικούς, οτι έδερναν τον κόσμο και δε σεβόντουσαν το Non Aggression Principle. Ο ΜΑΤατζής σήκωσε το χέρι του και σκέφτηκα για μια στιγμή ότι πάει αυτό ήταν τώρα την έβαψα. Αλλά αυτός απλά σήκωσε το τζαμάκι του κράνους του που εμπόδιζε την ροζ πλακουτσωτή του μυτούλα και, κάνοντας μου νόημα να περάσω από πίσω τους, μου είπε ευγενικά "οινκ οινκ".
Χώθηκα πίσω από τη διμοιρία. Δύο άλλοι αστυνομικοί με άρπαξαν στοργικά και προστατευτικά στην αγκαλιά τους και με βούτηξαν στη ζέστη μαλακιά λάσπη, καλύπτοντας με ολόκληρο. Στο τέλος δεν με ξεχώριζες από αυτούς. Καθώς κολυμπούσα ευτυχισμένος στη λάσπη, κάποια στιγμή σήκωσα το κεφάλι μου και είδα οτι είχαμ πιάσει κάποιον και τον σάπιζαν στο ξύλο.
Ρώτησα κάποιον απο τη διμοιρία τι τους έκανε και αναγκάστηκαν να μη σεβαστούν το Non Aggression Principle, κι αυτός μου απάντησε οτι δε χρειάζεται να τους έχει κάνει κάτι, γιατί, λέει, τώρα με τη ΝΔ δεν έχουμε ούτε Θεό ούτε Αφέντη. Και τότε κατάλαβα οτι τα ΜΑΤ είναι οι πραγματικοί Αναρχικοί, και οτι λάθος είχα καταλάβει μέχρι τώρα, υπο την επήρρεια της ιδεολογικής ηγεμονίας της Αριστεράς.
Και η πορεία τελείωσε, γύρισα ασφαλής στο σπίτι μου, και από εκείνη τη μέρα έγινα βήγκαν, και δεν ξαναέφαγα ποτέ στη ζωή μου χοιρινό.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μερικές χρήσιμες φράσεις για λελέδες δεξιούς μέρες πού 'ναι:
Παραδίνομαι = Τeslim
Είμαι δικός σας = Ben seninim
Ο Ελληνας που ψάχνετε είναι εδώ = Aradığınız Yunan burada
Τουρκία, Ευρώπη, Συμμαχία = türkiye, avrupa, ittifak
Εχω Αμερικανικό Διαβατήριο = Amerikan pasaportum var
Σημειώστε.
Σχολιο.- Οι Τούρκοι είναι φίλοι μας
Σχολιο.- πουλαω δυο τενεκεδες λαδι και την κορη μου=Eşimle 10 dakika, 3 sigara



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μετά τον επίμαχο στολισμό συνειδητοποιώ πως το Ωνάσης είναι όντως ίδρυμα.
 Ανιάτων
Ίδρυμα Ψυχοσωματικης Περίθαλψης



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Χρυσοχοϊδης ΝΔ:«δεν υπήρξε ακραία καταστολή εναντίον διαδηλωτών στην πορεία γιά την Μνήμη τού Α.Γρηγορόπουλου ούτε χρήση ακραίας βίας από τις αστυνομικές δυνάμεις»..!.
Ε ναί!! Προφανώς για τόν Αρχιμπάτσο Χρυσοχοιδη ακραία βία καί καταστολή θά υπήρχε μόνο εάν υπήρχαν αρκετοί νεκροί καί εκαιγαν καί τα πτώματα τους…
Συριζαίοι εσείς Σκασμός… δέν πείθετε...




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μπάτσοι… Αξιοθρήνητα, στερημένα, σιχάματα…
07/12/2019
Κρατική Καταστολή
Ας υποθέσουμε πως ξεγυμνώνουμε έναν μπάτσο…
Αρχικά του αφαιρούμε όπλο και γκλοπ…
Αυτομάτως το καημένο ένστολο δίποδο, έχει απολέσει όλο τον ανδρισμό του…
Συνεχίζουμε αποσπώντας του την στολή του, το “είναι” του, το “έχειν” του, το “βιος” του…
Τι μένει; Ενα τίποτα, γυμνό μέσα-έξω…
Και ο μπάτσος το ξέρει… Θέλει να το καλύψει… Γι αυτό βγάζει τα ρούχα των διαδηλωτών…. Γιατί δεν μπορεί να τους βγάλει, τη φλόγα της νιότης, τη χαρά του αγώνα, τη λευτεριά του νου…
Μπάτσοι… Αξιοθρήνητα, στερημένα, σιχάματα…



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Πρωινό ραδιόφωνο κάτω στον Πειραιά στο λιμάνι...
- "ομοβροντία" στραταρχων ( ε.α. φυσικά). Δίπλα στη μόνιμη επωδό: " να είμαστε έτοιμοι για θερμό επεισόδιο" ομοθυμα (τυχαια.. ) καταδικάζουν κάθε σκέψη για προσφυγή στο δικαστήριο της Χάγης!
" Δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα βγει η απόφαση που εμείς θέλουμε! Κι αν πάρουν υπόψη την τεράστια έκταση των ακτογραμμών της Τουρκίας;"
Αυτό σημαίνει να διακατεχεσαι από αίσθημα δικαίου, εμπιστοσύνη στο " δίκιο μας" κλπ.
- " ομοβροντία" δημοσιογράφων" για την κτηνώδη βία των δυνάμεων καταστολής!
Η γραμμή είναι"πως να συλλάβεις κάποιον που πετάει μολότωφ ( και άλλα όπλα του συριακού στρατού...); Πάνω στη μάχη βγήκε το πουκάμισο"! Και, φυσικά, το παιχνιδάκι: από τη μια η ΝΔ κι από την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ! Βολεύει πολύ το σύστημα, Χρυσοχοιδης και Βορίδης εναντίον Γεροβασιλη και Ραγκούση! Φως και σκότος...
- το επίδομα στους συνταξιούχους κόβεται γιατί "υπάρχουν μακροχρόνια άνεργοι, πιο φτωχοί". Και λεφτά γλυτώνουμε, και κοινωνικό κανιβαλισμό ενισχύουμε!
- " ο Σπανούλης είναι κόσμημα, θέλουμε να γυρίσει εθνική" δήλωσε το δίποδο Πιτινο που ευχόταν ( ατιμώρητος φυσικά) on camera να "πεθάνουν τα παιδιά του Σπανούλη από καρκίνο". Στομαχικές διαταραχές και για το δίποδο και για τους συνομιλητές του...




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




"Μη φοβάσαι, θα πάμε μαζί"
11 Μαΐου 2011, γενική απεργία. Ο Γιάννης Καυκάς, στα 31 του, ψυχολόγος και φωτογράφος, διαδηλώνει κρατώντας το πανό της συνέλευσης Αντίστασης και Αλληλεγγύης Κυψέλης και Πατησίων. Η αστυνομία είχε περικυκλώσει ασφυκτικά τους διαδηλωτές.
Εντελώς απρόκλητα εξαπολύει επίθεση εναντίον τους. Γίνεται μακελειό, οι κρανοφόροι χτυπούν ανηλεώς, πετάνε ασταμάτητα κρότου-λάμψης και ψεκάζουν εξ επαφής με χημικά. Μέσα στο χάος ένας ΜΑΤατζής χτυπάει τον Καυκά με τον πυροσβεστήρα του στο κεφάλι. Φυσικά... ο ένοχος δεν εντοπίστηκε ποτέ και ο ποινικός φάκελος έχει κλείσει, ο Καυκάς όμως προχωρά σε διοικητικό δικαστήριο, διεκδικώντας να αναγνωριστεί η ευθύνη του κράτους έστω με το να καταβάλει αποζημίωση.
Αποφάσισε να μας μιλήσει γιατί «βλέπω πάλι να ανοίγουν τα κεφάλια των ανθρώπων κι αν αυτή η συνέντευξη μπορεί να συμβάλει, θέλω να μάθουν όλοι αυτή την ιστορία». Μεταφέρουμε την αφήγησή του σε πρώτο πρόσωπο.
«Γίνεται μύλος κι εγώ φωνάζω “Ψυχραιμία”. Οι μπάτσοι χτυπάνε σαν να είχαν αποφασίσει να σκοτώσουν. Από παντού ο κόσμος πατιέται, πολλοί πέφτουν πάνω μου. Με χτυπούν παντού και μετά αρχίζουν τα χτυπήματα στο κεφάλι. Είναι μια αίσθηση ότι διαλύεσαι, ότι γίνεσαι χίλια κομμάτια.
Εβαλα στόχο να διασχίσω τον δρόμο. Συνειδητοποιώ ότι έχω γεμίσει αίματα. Μια κοπέλα -άγνωστή μου μέχρι τότε- μου λέει «Μη φοβάσαι, θα πάμε μαζί» - είναι το πιο ωραίο πράγμα που έχω ακούσει ποτέ. Με πάει σε ένα φαρμακείο. Ο φαρμακοποιός μου δίνει χαρτί και λίγο νερό και κλείνει την πόρτα. Βρίσκεται ένας γιατρός. Με εξετάζει και λέει «δεν είναι καλά το παιδί, μην τον αφήσετε να χάσει τις αισθήσεις του».
Χάνομαι, χάνομαι και προσπαθώ απλά να κρατηθώ. Εχω ανισοκορία, το εσωτερικό αιμάτωμα πιέζει το οπτικό νεύρο. Αιμορραγώ από το αυτί. Δεν μπορώ να περπατήσω. Θυμάμαι ό,τι μου προκάλεσε συναισθηματική ένταση: ο γιατρός που λέει «δεν έχει χρόνο, δεν είναι καλά το παιδί» κι αυτό με τρομάζει, αλλά μου δημιουργεί και ταυτόχρονα εγρήγορση, η διμοιρία που περνάει και με προσβάλλει, «πάρτε τον τώρα, βάλτε του ραμματάκια».
Φτάνουμε στο νοσοκομείο σε 11 μόλις λεπτά. Μου κόβουν την μπλούζα με το ψαλίδι, με βάζουν στον αξονικό. Δεν έχω αίσθηση του σώματός μου, είμαι σαν ένα κομμάτι κρέας. Με πιάνει τρόμος. Πέφτω σε κώμα.
Ξύπνησα μετά 10 μέρες. Εχω τραχειοτομή και δεν μπορώ να μιλήσω. Το πρώτο πράγμα που γράφω στους δικούς μου είναι «με χτύπησαν με πυροσβεστήρα». Το πρώτο ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρει: «ο ασθενής εισήχθη σε προθανάτια κατάσταση».
Οι γιατροί εντοπίζουν τουλάχιστον δύο σημεία χτυπημένα από «βαρύ αμβλύ όργανο». Πλησιάζουν τους φίλους μου και τους λένε «στηρίξτε την οικογένεια γιατί δεν θα πάνε καλά τα πράγματα». Αυτό που έκανε ο γιατρός μου ο Παπανικολάου θεωρήθηκε ένα μικρό θαύμα.
Νοσηλεύτηκα 20 μέρες. Η τραχειοστομία έκλεισε αφού βγήκα. Είχα απομείνει 68 κιλά. Επρεπε να δούμε τι κουσούρι θα έμενε. Σταδιακά επανέρχεται η ομιλία, η κίνηση, η μνήμη, έχω μια ελαφριά παράλυση στην αριστερή μεριά λόγω του χτυπήματος από δεξιά. Με ένα κεφάλι πρησμένο, η δύναμή μου έφτανε ίσα για να κάνω μια βόλτα στο πάρκο υποβασταζόμενος. Επαιρνα φάρμακα για δύο χρόνια.
Επί έναν χρόνο κάθε πρωί ένιωθα ότι κάποιος με διαλύει. Είναι βαρύ πράγμα να ξέρεις πώς είναι να πεθαίνεις. Πέρασα όλο το καλοκαίρι με κόσμο στο σπίτι των γονιών μου. Δεν με άφηναν στιγμή μόνο μου γιατί έκλαιγα σπαρακτικά. Οταν τον Νοέμβρη -εξαιρετικά σύντομα και χωρίς όλες μου τις δυνάμεις- γύρισα σπίτι μόνος μου, το σκοτάδι ήταν βαρύ. Αλλά δεν ένιωθα μόνος μου, είχα ανθρώπους γύρω μου. Αυτό έσωσε την ψυχική μου υγεία: η αλληλεγγύη κι η αγάπη.
Μου πήρε χρόνια να ξεπεράσω την αίσθηση πως κάποιος πήγε να μου επιβληθεί έτσι. Ευτυχώς είχα ένα νοητικό σχήμα όπου μπορούσα να εντάξω όλο αυτό που μου συνέβη. Ηξερα γιατί βγήκα στον δρόμο, ποιους είχα δίπλα μου και ποιους απέναντι. Παρ’ όλα αυτά το «γιατί;» -όχι το λογικό, αλλά το υπαρξιακό «γιατί κάποιος προσπαθεί να με σκοτώσει έτσι»- παραμένει.
Γιατί κάποιος βλέπει έναν άνθρωπο πλήρως ακίνδυνο κι επιλέγει να τον τσακίσει; Και πώς αυτός ο άνθρωπος πήγε μετά σπίτι του, έφαγε το φαγητό του, πήδηξε τη γυναίκα του και την επομένη, σαν να μην έγινε τίποτα, επέστρεψε στη δουλειά του; Αυτό δεν καταπίνεται, χρειάζεσαι έναν πολιτικό τρόπο σκέψης να το εντάξεις: αυτός κι εγώ αντιπροσωπεύουμε δύο κόσμους σε σύγκρουση.
Η ανάρρωση είναι μια διαρκής διαδικασία. Μπορώ να πω ότι επανήλθα πλήρως μόλις πριν από λίγες μέρες, όταν διαδήλωσα ξανά κρατώντας πανό στην εργατική πορεία με τα Σωματεία Βάσης. Ολα αυτά τα χρόνια κατεβαίνω στις συγκεντρώσεις και κάθε φορά προσπαθώ να κάνω δύο βήματα παραπάνω. Τώρα που μου βγήκε ολόκληρο, ένιωσα ότι έκανα τον γύρο του θριάμβου. Ολο αυτό είναι κομμάτι τού να ξαναβρώ τον εαυτό μου. Δεν θέλω να μου έχουν πάρει κάτι. Αν πριν είχα έναν λόγο να κατεβαίνω, τώρα έχω 100.
Το αίμα χύθηκε και δεν μαζεύεται. Δεν ζω με φόβο, ούτε με μίσος. Το μίσος μου είναι ταξικό, πηγάζει από τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τον κόσμο. Ζω με τη φράση που είπε εκείνη η κοπέλα: «Μη φοβάσαι, θα πάμε μαζί». Είναι λυτρωτικό, δεν περιλαμβάνει καμιά υπόσχεση ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά τη δέσμευση πως ό,τι κι αν γίνει θα πάμε μαζί. Αυτοί που με χτύπησαν ήταν άνθρωποι, αλλά μέσα στην κόλαση και τη σφαγή, ένας άλλος άνθρωπος με αυταπάρνηση στάθηκε με ρίσκο δίπλα μου».



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Μάχομαι το φασισμό σε όλες τις μορφές και προπαντός στην πιο απατηλή, ύπουλη και επικίνδυνη μορφή του, την αριστερόστροφη! Μίκης.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



7.016 υπογραφές.
https://secure.avaaz.org/el/community_petitions/eisaggeleas_toy_areioy_pagoy_kakoyrgimata_tis_astynomias_poy_podopatoyn_tin_anthropini_axioprepeia_/?rc=fb&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-817872-kakoyrgimata_tis_astynomias_poy_podopatoyn_tin_anthropini_axioprepeia_&utm_term=NgOxdb%2Bel&fbclid=IwAR3FR8bh5P2nAnilZmB4GXq5J8zKSsvxnODuxkQvP8spA6FmRtxPxV4_Tgc

Κακουργήματα της Αστυνομίας που Ποδοπατούν την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια

Οι ατιμωτικές και διαστροφικές ενέργειες της αστυνομίας μας ευτελίζουν ως άτομα και ως κοινωνία και μας ενισχύουν την πεποίθηση ότι κινδυνεύουμε από αυτούς ακριβώς που έχουν καθήκον να μας προστατεύουν. Ακόμη και αν δεν στρέφονται σε μας προσωπικά, μας προσβάλλουν βάναυσα ως μέλη της ίδιας κοινωνίας με τα πρόσωπα εκείνα που έχουν υποστεί υποχρεωτικό ξεγύμνωμα μέσα σε αστυνομικά τμήματα ή σε δρόμο, που έχουν αντιμετωπίσει σεξουαλική παρενόχληση, που έχουν δεχθεί χυδαιότατη προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας. Επειδή οι πράξεις αυτές κατά την άποψή μας στρέφονται εναντίον του συνόλου της κοινωνίας και της ανθρώπινης υπόληψης, ζητούμε τη διερεύνηση των καταγγελλομένων με μαρτυρίες και φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και όχι μόνο, ώστε να αποδοθούν ευθύνες στα αστυνομικά όργανα που εκτελούν αυτές τις ενέργειες και στους συνυπεύθυνους προϊσταμένους τους.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Νεαρός δημοσιογράφος γίνεται «ίνδαλμα» καταγγέλλοντας on air την αστυνομική βία
Δεκ 8, 2019
Το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ στα καλύτερα του…και μια σπάνια «φωτεινή» στιγμή για την ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα.
Δημοσιογράφος του  Kontra Channel ο Αποστολος Φουρνατζοπουλος σε ζωντανή σύνδεση, λέει τα πράγματα με το όνομα τους, σχετικά με τη βία και την καταστολή στα Εξάρχεια και γίνεται ο «ήρωας της ημέρας».
Ο δημοσιογράφος «δίνοντας» το ρεπορτάζ για την κατάσταση στα Εξάρχεια, μετά την πορεία μνήμης για τη δολοφονία Γρηγορόπουλου, αναφέρει τα εξής:
«Πολίτης βιντεοσκοπούσε τα τεκταινόμενα στα Εξάρχεια, χωρίς να κάνει κάτι βίαιο, τον πλησίασαν αστυνομικοί με πολιτικά κι ένας διέταξε «Έλα, φέρ’τον μέσα»»
«Αυτές είναι πρακτικές βγαλμένες από χρονοντούλαπο και παραπέμπουν σε άλλες εποχές»
« Πρέπει όλοι να θυμόμαστε την ημέρα της κρατικής δολοφονίας του 16χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου που σημερα θα ηταν 27 χρονων από τις σφαιρες του Επαμεινωνδα Κορκονεα»
και το επικό :
«…χιλιαδες κόσμου για να φωνάξουν με παλμό το σύνθημα που όλους μας ενώνει»




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




20 Νοεμβρίου .
Αριστερά είναι ο Γιώργος Αυγερόπουλος. Δεξιά ο Κωνσταντίνος Ζουλας.
1) Ο Αυγερόπουλος γιος εργάτη και μιας μοδίστρας ξεκίνησε από το μηδέν, δούλεψε σε 100 εφημερίδες και κανάλια , νίκησε τον καρκίνο, και κατάφερε να πάρει 40 βραβεία για τα ντοκιμαντέρ του ενώ θεωρείται από τους κορυφαίους του είδους σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέχρι πολύ πρόσφατα δεν είχε λεφτά να πληρώσει το νοίκι γιατί έβαζε ολα τα χρήματα για την δουλειά του.
2) Ο Ζουλας στα 19 του επινε φραπέ στον Αθήνα 9,84 που την είχε φυτέψει ο πατέρας του (οντας διακεκριμένος δημοσιογράφος -ο πατέρας-) . Ότι έκανε το έκανε με τις πλάτες του πατέρα του, και φυσικά με τις πλάτες της Νέας Δημοκρατίας. Διορίστηκε στην ΕΡΤ το 2004 μετά την νίκη της ΝΔ στις εκλογές, δεν ήξερε τίποτα για τα μνημόνια και έγινε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ επαναστάτης το 2015 στο Twitter και την εφημερίδα Καθημερινή όταν ανέλαβε την εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ. 6 μήνες πριν τις εκλογές ανέλαβε υπεύθυνος στο επικοινωνιακό επιτελείο του Μητσοτάκη και μετά τις εκλογές έγινε πρόεδρος της ΕΡΤ.
Χτες ο Ζουλας υπέγραψε να πάρει 800.000€ η εκπομπή της Όλγα Τρέμη και σήμερα έκοψε την επιχορήγηση της ΕΡΤ και του ελληνικού λαού προς τον βραβευμένο Αυγερόπουλο. Η επιχορήγηση αφορούσε το ντοκιμαντέρ με τίτλο AGORA 2.
Στα πρόσωπα των 2 καθρεφτίζεται η σύγχρονη Ελλάδα.
Ζούλα, δυστυχώς για σένα, Αυγερόπουλος δεν θα γίνεις ποτέ όσα μηδενικά και αν έχει ο τραπεζικός σου λογαριασμός.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Τουρκία, Αλβανία και Κόσοβο μποϊκοτάρουν τα Νόμπελ λόγω της βράβευσης του Πέτερ Χάντκε
 Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019, 20:47
Η Τουρκία, η Αλβανία και το Κόσοβο ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ότι θα μποϊκοτάρουν την εφετινή τελετή απονομής των βραβείων Νόμπελ, εξαιτίας της βράβευσης του Αυστριακού λογοτέχνη Πέτερ Χάντκε, ο οποίος έχει επικριθεί ότι κατά τη διάρκεια των πολέμων της πρώην Γιουγκοσλαβίας είχε ανοιχτά υποστηρίξει τον τότε πρόεδρο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς.
Η επιλογή της Σουηδικής Ακαδημίας να βραβεύσει τον Πέτερ Χάντκε έχει αποτελέσει αντικείμενο έντονων κριτικών, καθώς ο Αυστριακός συγγραφέας είχε εκφράσει την στήριξη του στον τότε ισχυρό άνδρα της Σερβίας και παρέστη στην κηδεία του.
Ο άλλοτε πανίσχυρος άνδρας του Βελιγραδίου είχε αντισταθει στην θεληση των δυτικων αποικιοκρατων να διαλυσουν τη χωρα του την Γιουγκοσλαβια να  την χωρισουν σε ισλαμοφασιστικη Βοσνία, την φασιστικη Κροατία όπως ηθελαν οι αποικιοκρατες Γερμανοι του 4ου Ραιχ και το προτεκτορατο των αμερικανων αποικιοκρατων Κόσοβο στους πολέμους της δεκαετίας του 1990 στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Δολοφονηθηκε μεσα στη φυλακή του Δυτικου Αποικιοκρατικου Ποινικού Δικαστηρίου για την πρώην Γιουγκοσλαβία στη Χάγη, το 2006, πριν το Αποικιοκρατικο δικαστήριο εκδώσει την ετυμηγορία του.
Ο Τούρκος πρέσβης στη Σουηδία, ο Χακί Εμρέ Γουντ, είπε σήμερα στην Hurriyet ότι δεν θα παραστεί στην τελετή απονομής των βραβείων που θα γίνει αύριο.
Το Σάββατο, ένας Τούρκος κυβερνητικός αξιωματούχος κάλεσε την Σουηδική Ακαδημία να αλλάξει την απόφασή της να βραβεύσει τον Αυστριακό λογοτέχνη.
Νωρίτερα σήμερα, ο απερχόμενος υπουργός Εξωτερικών του Κοσόβου Μπεχτζέτ Πατσόλι ανακοίνωσε ότι η χώρα του δεν θα εκπροσωπηθεί φέτος στην τελετή απονομής των βραβείων Νόμπελ εξαιτίας της βράβευσης του Χάντκε.
«Το Κόσοβο δεν θα παραστεί στη φετινή τελετή απονομής των βραβείων Νόμπελ στη Στοκχόλμη. Θα μποϋκοτάρουμε την εκδήλωση λόγω του αμφιλεγόμενου βραβευμένου με Νόμπελ λογοτεχνίας Πέτερ Χάντκε, φίλου και υποστηρικτή της πολιτικής του Μιλόσεβιτς», ανέφερε ο Πατσόλι.
«Σε συνέχεια της αρχικής μας αντίδρασης, δώσαμε εντολή στον πρέσβη της Αλβανίας στη Σουηδία να μποϊκοτάρει την τελετή απονομής του βραβείου Νόμπελ Λογοτεχνίας στον (Πέτερ) Χάντκε», έγραψε στο twitter ο υπουργός Εξωτερικών της Αλβανίας ο Γκεντ Τσακάι.
«Η δικαιολόγηση των φρικαλεοτήτων του πολέμου της Γιουγκοσλαβίας δεν θα πρέπει να επιβραβεύεται», τόνισε.
Μια εκπρόσωπος του αλβανικού ΥΠΕΞ επιβεβαίωσε την επίσημη στάση των Τιράνων.
Ο Χάντκε θα λάβει αύριο επίσης το βραβείο, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο εννέα εκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (935.000 δολάρια). Οι πρέσβεις όλων των χωρών στην Σουηδία είναι προσκεκλημένοι στην τελετή και στο επίσημο δείπνο.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Παρασκευή στη Στοκχόλμη, ο Αυστριακός λογοτέχνης αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις για τη στήριξή του στον Μιλόσεβιτς.