Τρίτη, 19 Απριλίου 2016

Τριτη 19 Απριλιου 2016


Λαφαζάνης: Θα θέλαμε συνεργασία με την Κωνσταντοπούλου και το ΚΚΕ
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016, 13:51
Η επιλογή να κάνει κόμμα είναι της κας Κωνσταντοπούλου και είναι δικαίωμά της, δήλωσε ο πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας Παναγιώτης Λαφαζάνης μιλώντας στον Focus Fm. Παράλληλα, διευκρίνισε ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου συνεργάστηκε με τη ΛΑΕ, δεν εντάχθηκε όμως ποτέ. » Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες, ανοιχτοί προς το ΚΚΕ, αλλά και άλλες πατριωτικές δυνάμεις, δυστυχώς δεν μπορούμε να απευθυνθούμε κάπου αλλού, γιατί όλα τα άλλα κόμματα είναι μνημονιακά». «Ευχόμαστε καλή επιτυχία στη Ζωή. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να συμπορευόμαστε. Θα θέλαμε και εκλογική συνεργασία, προκειμένου να καταφέρουμε να παίξουμε ρόλο στην πολιτική ζωή» κατέληξε.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βρετανός συγγραφέας ξεκίνησε «επιθετικό ποιητικό διαγωνισμό» εναντίον του Ερντογάν
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016, 14:45
Ο Βρετανός συγγραφέας και δημοσιογράφος στο περιοδικό «Spectator» Douglas Murray ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε «επιθετικό ποιητικό διαγωνισμό» με θέμα τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν από τις 18 Απριλίου στα πρότυπα της «προσβλητικής εκπομπής με σεξουαλικά υπονοούμενα για τον Τούρκο πρόεδρο» του Γερμανού τηλεπαρουσιαστή Jan Böhmermann. Όπως έγραψε ο Murray στο εβδομαδιαίο περιοδικό στο οποίο εργάζεται, το ποίημα που θα βραβευθεί θα δημοσιευθεί στο τεύχος της 23ης Ιουνίου, αλλά δεν μπορεί να ανακοινώσει από τώρα το βραβείο, επειδή δεν έχουν βρεθεί ακόμη σπόνσορες. Ο βρετανικός διαγωνισμός ακολουθεί τη δικαστική διαμάχη που ξέσπασε, με τον Ερντογάν να ζητεί την καταδίκη του παρουσιαστή μετά τη σατιρική εκπομπή «Neo Magazin Royale» που προβλήθηκε στο ZDF στις 31 Μαρτίου και στην οποία ο Μπέμερμαν διάβασε ένα ποίημα που άφηνε υπονοούμενα για τον Τούρκο πρόεδρο ως «παιδόφιλο και κτηνοβάτη». Αποτέλεσμα ήταν να ξεσπάσει σάλος στη Γερμανία με αφορμή την ελευθερία της έκφρασης. Ο Ερντογάν υπέβαλε μήνυση στις 12 Απριλίου, την οποία έκανε δεκτή η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ στις 15 του μηνός, με βάση το άρθρο 103 του γερμανικού ποινικού κώδικα που σπάνια εφαρμόζεται και αναφέρεται στην προσβολή ξένου ηγέτη. Ο Μπέμερμαν από την προσωπική του σελίδα στο Facebook ανακοίνωσε την απόφασή του να σταματήσει την τηλεοπτική του εκπομπή...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στα βηματα του Αποστολου Παυλου. Προστιθεμενη αξια για την περιοχη της Καβαλας. Συσκεψη φορεων για την αναδειξη του Θρησκευτικου Τουρισμου, με σημειο αναφορας τα αδιασειστα ιστορικα στοιχεια της ελευσης του Αποστολου των Εθνων στην Καβαλα. (Στους αρχαιους Φιλιππους, όπως λεγοταν τοτε η Καβαλα. Εξου και η πτος Φιλιππους επιστολη του Αποστολου Παυλου στην Καινη Διαθηκη.) Ο Σεβασμιοτατος Μητροπολιτης Φιλιππων Νεαπολης και Θασου κ.κ. Προκοπιος υπογραμμισε ότι «αυτό από μονο του θα πρεπει να εκφραζει την πολη και τους Φιλιππους και όχι τα νεομωαμεθανικα μνημεια που ακατανοητα προβαλλονται».
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απεδωσε καρπους η συστηματικη δουλεια που εγινε από την Περιφερεια Μακεδονιας-Θρακης. Περισσοτερες πτησεις τσαρτερ από το εξωτερικο για την Καβαλα. Περισσοτερες πτησεις από την Μεγ. Βρετανια και τη Γερμανια.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
24 ώρες για τη θεραπεία της μικρής Μάιας
Όταν η μικρή Μάια απ’ την Αθήνα διαγνώστηκε με επιληψία, η ζωή της οικογένειας ήρθε πάνω-κάτω: συνεχείς κρίσεις, πεσίματα, ράμματα, σπασμένα κόκαλα, διασείσεις... σταμάτησε να μιλάει. Τα φάρμακα δεν την πιάνουν και πλέον ζουν με το φόβο ότι ίσως το κεφαλάκι της να μην αντέξει άλλο ένα χτύπημα. Χιλιάδες επιληπτικά παιδιά στην Ευρώπη έχουν βοηθηθεί από τη χορηγία ιατρικής κάνναβης, αλλά στην Ελλάδα ένας νόμος απαγορεύει τη θεραπεία στο κοριτσάκι! Αν όμως κινηθούμε γρήγορα μπορούμε να βοηθήσουμε. Σε 24 ώρες, η μητέρα της Μάιας θα παραδώσει τις υπογραφές μας στον υπουργό υγείας Ανδρέα Ξανθό και ζητάει τη βοήθειά μας. Ο Υπουργός έχει στα χέρια του τις επιστημονικές αποδείξεις, αλλά είναι ένα θέμα-ταμπού και για να πάρει τη θαρραλέα απόφαση να επιτρέψει τη θεραπεία, πρέπει να δει ότι έχει τη στήριξη χιλιάδων πολιτών. Είναι στο χέρι μας!
Yπόγραψε το επείγον ψήφισμα για να δώσουμε ελπίδα στη μικρή Μάια και σε χιλιάδες ασθενείς σε όλη την Ελλάδα.
https://secure.avaaz.org/el/help_me_save_my_daughter/?bIxHIib&v=75504&cl=9870024856
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δ. Χαριτόπουλος: “Ο Τσίπρας είναι το νερό του Καματερού”
• Περιγράφετε έναν κόσμο που σήμερα δεν υπάρχει. -Δεν υπάρχει πια αυτή η εποχή. Η γειτονιά, οι συνθήκες που γεννούσαν αυτούς τους Πειραιώτες εξέλιπαν. Ακούω για τα θύματα της κρίσης της σημερινής εποχής. Είναι ντροπή να λέμε ότι ζούμε Κατοχή. Η φτώχεια δεν συγκρίνεται με εκείνη της Κατοχής, ούτε καν των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Περνάμε δύσκολα, αλλά ας μην κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις.
• Μεγαλώσατε σε μια γειτονιά όπου δεν πατούσε πόδι αστυνομικού. -Στον Πειραιά που περιγράφω κανείς δεν έβαζε διαμεσολαβητές, ούτε κατέφευγε στην αστυνομία για να βρει το δίκιο του. Το διεκδικούσε ο ίδιος, βασίλευε η αυτοδικία. Εγώ μέχρι που μεγάλωσα δεν ήξερα πώς είναι ο αστυνομικός αφού δεν πατούσε στο γκέτο. Την πρώτη φορά που είδα ένστολο, δεν ήμουν σε θέση να πω αν ήταν πυροσβέστης, ναύτης, τελωνειακός ή αστυνομικός…
• Για τους νέους αυτός ο Πειραιάς δεν μοιάζει σαν κάτι εξωτικό; -Οι νέοι μαθαίνουν ποιοι ήταν οι πατεράδες, οι παππούδες τους. Με ρωτούν αν υπάρχουν σήμερα μάγκες. Είναι οι σοβαροί, ολιγόλογοι, δωρικοί, εργατικοί άντρες που προστατεύουν τους δικούς τους ανθρώπους.
• Σήμερα όμως ο άντρας έχει χάσει κάτι σημαντικό αυτής της υπόστασης: την εργασία. -Αυτό είναι κατάρα. Ο άντρας νιώθει άχρηστος όχι μόνο στην κοινωνία που τον καταδίκασε στην ανεργία αλλά ακυρώνεται μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Η γυναίκα και τα παιδιά όταν δεν υπάρχει φαγητό στο τραπέζι αυτόν θα κοιτάξουν. Και τότε υπήρχε ανεργία αλλά επικρατούσε άλλη αντίληψη για τη δουλειά. Οι άντρες έκαναν τα πάντα για το μεροκάματο. Στο λιμάνι, στις βιοτεχνίες, στους δρόμους. Μάζευαν χαρτόνια ή ρινίσματα σιδήρου από τα μηχανουργεία, που πουλούσαν μετά ως μέταλλα. Η φτώχεια ήταν μεγάλη. Σ’ ένα δωμάτιο ζούσαν πέντε άτομα. Δεν υπήρχαν απλώς εργοστάσια ή γραφεία. Οι άνθρωποι ήταν αναγκασμένοι να επινοούν δουλειές προκειμένου να επιβιώσουν, αυτές που αναθέσαμε στους μετανάστες. Η ευμάρεια που μεσολάβησε μας αλλοτρίωσε, μας αποχαύνωσε.
• Κάποια στιγμή δημιουργήθηκε ένα κύμα αντίστασης, αλλά χάθηκε στη μετάφραση του «όχι» σε «ναι». -Είδαμε την κωλοτούμπα του αιώνα με το «όχι» που έγινε «ναι». Το χειρότερο είναι πως ο λαϊκός ριζοσπαστισμός που δημιουργήθηκε λόγω μνημονίων ευτελίστηκε και διαλύθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Τσίπρας, για να πάρει την εξουσία, πλασαρίστηκε σαν το νερό του Καματερού που όλα τα γιατρεύει. Και γίναμε μπάχαλο. Βλέπεις υπουργούς και αναρωτιέσαι από πού ήρθαν και γιατί…
• Μα αυτό δεν διεκδικούσαν; Να κυβερνήσουν; -Ηταν για χρόνια εκτός ζωής. Μιλούσαν με τεράστια σιγουριά για πράγματα που αγνοούσαν εντελώς. Από το 4% η απελπισία του ελληνικού λαού τούς έφερε στην εξουσία. Η υποσχεσιολογία δημιούργησε προσδοκίες. Αλλά αυτοί οι τύποι, στα λόγια και στις πράξεις, προσπαθούν να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα. Ανακατεύουν λίγο Μαρξ, λίγο Κέινς, λίγο Σμιθ και λίγο πολίτικαλ κορέκτ. Τι λύσεις να βρουν αφού αγνοούν το πρόβλημα; Οι άνθρωποι για χρόνια δεν βρίσκονταν μέσα στη ζωή αλλά σ’ ένα κομματικό γραφείο κουβεντιάζοντας όλη μέρα ή σε καμιά δημόσια υπηρεσία όπου τηλεφωνιούνταν για τα ζητήματα της οργάνωσης. Πόσοι απ’ αυτούς ξέρουν το ευλογημένο 8ωρο; Το ΠΑΣΟΚ του ’81 ήταν της πιάτσας, ήξεραν τι να κάνουν, γι’ αυτό και μας κατάκλεψαν. Αυτοί εδώ είναι άσχετοι. Αλλά το χειρότερο είναι ότι εγκλώβισαν τον κόσμο μέσα στη θλίψη.
• Αδιέξοδο λοιπόν; -Κοίτα, η ζωή δεν είναι μόνο πολιτική και μάλιστα τύπου κουτσομπολιού, πρωινάδικου. Μας έχουν βάλει μέσα σ’ ένα ξεκατίνιασμα που ενδιαφέρει μόνο τα κόμματα, τους δημοσιογράφους και τα λαμόγια που κινούνται γύρω γύρω. Τον κόσμο δεν τον αφορούν οι φαντασιώσεις τους αλλά η ζωή του. Ο καθένας έχει να σκεφτεί δουλειά, χαρές, λύπες, πένθη, επιθυμίες, Δεν γίνεται να μας βάζουν στο παιχνίδι τους. Το «όλα είναι πολιτική» είναι μια μπαρούφα. Εχουμε μια ζωή να ζήσουμε, δεν θα μας την πάρουν. Εγώ δεν θέλω να βλέπω ειδήσεις, αρνούμαι να ασχολούμαι με όλους αυτούς τους παπάρες. Πότε η σύνταξη μειώνεται, πότε καταργείται, πότε βγαίνουμε από το ευρώ, πότε μένουμε. Λόγια, λόγια, λόγια και τρομοκρατία. Εχουν άγνοια της ζωής κι εγώ φοβάμαι πια μήπως προκαλέσουν καμιά εθνική καταστροφή. Δεν καταλαβαίνω τι κάνουν με τους πρόσφυγες. Θα μπαίνουν και θα βγαίνουν στα Σκόπια οι πρόσφυγες και οι Σκοπιανοί θα τους κυνηγούν στο ελληνικό έδαφος; Θα είμαστε η μοναδική χώρα με ανοιχτά σύνορα; Η Μητέρα Τερέζα του κόσμου;
• Μπορούμε να αρνηθούμε τη διάσωση στο Αιγαίο; -Φυσικά δεν εννοώ να τους πνίξουμε. Οι κυβερνώντες ας βρουν τον τρόπο, δεν είναι δική μου δουλειά να δώσω λύση. Ξέρω ότι όσο καλός πρέπει να είμαι ως πολίτης με τους πρόσφυγες άλλο τόσο -μήπως περισσότερο;- πρέπει να είμαι με τον ταλαιπωρημένο συμπατριώτη μου. Μας έχουν φέρει σ’ αυτή την κατάσταση, να βλέπουμε τους κατατρεγμένους πρόσφυγες στο λιμάνι και στην Ειδομένη και να μας κολάζουν, να δοκιμάζουν την αξιοπρέπεια και το φιλότιμό μας. Δυστυχώς, ακόμα κι αν φύγει ο ΣΥΡΙΖΑ, εναλλακτική δεν έχουμε. Και τι ζητάμε; Μια διαχείριση, βρε αδελφέ, όχι τον δεύτερο Ελευθέριο Βενιζέλο…
• Θα μπορούσαν να γίνουν πράγματα που επιτρέπουν οι μνημονιακές υποχρεώσεις; -Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν ώστε να ανακουφιστεί ο κόσμος, αλλά κανείς δεν ταράζεται. Τι άλλο έκαναν πέρα από τις 100 δόσεις και το σύμφωνο συμβίωσης; Ακούς υπουργό που μορφώθηκε, απέκτησε εμπειρίες, δίδαξε, να υποστηρίζει την κατάργηση της αριστείας. Το πολιτικό προσωπικό είναι από μέτριο και κάτω. Από τη μεταπολίτευση και μετά οι σοβαροί, άξιοι και χαρισματικοί δεν εμπλέκονται με την πολιτική. Ασχολούνται με τις δουλειές, τις επιχειρήσεις τους ή φεύγουν. Δεν πάει ο άλλος να γίνει βουλευτής με δέκα κομματόσκυλα γύρω του να τον φάνε. Ως πολίτες το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταφέρουμε να ζήσουμε ερήμην τους. Να μην τους υπολογίζουμε, να μην περιμένουμε τίποτα απ’ αυτούς. Να κλείσουμε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα.
• Η επιμονή σας στην υπεράσπιση θεμάτων που άπτονται του έθνους, της πατρίδας, έχει δημιουργήσει μια παρεξήγηση σχετικά με τις θέσεις σας. -Οτι με θεωρούν εθνικιστή; Κοίτα, ο μικρόμυαλος μπορεί να με πει και καράφλα… Εγώ δηλώνω εθνιστής, μιλάω για την πατρίδα, λέξη που την ακούνε κάποιοι και βγάζουν σπυριά. Γιατί; Δεν μισώ καμιά χώρα, να είναι καλά και οι γείτονές μας και όλοι οι λαοί του κόσμου. Ομως πάνω απ’ όλα νοιάζομαι για την πατρίδα μου κι αυτό γιατί θέλω να είναι ελεύθερη. Αν δεν είναι ελεύθερη, όλα αυτά για τα οποία κόπτονται σήμερα οι φερόμενοι ως «διεθνιστές», δικαιοσύνη, δουλειά, αξιοπρέπεια, διεκδίκηση δικαιωμάτων, δεν θα υπάρχουν. Πήγαινε σ’ έναν Γάλλο, Άγγλο, Γερμανό να κακολογήσεις την πατρίδα του…
• Γιατί σε εμάς η έννοια πατρίδα φορτίστηκε με την ιδέα του συντηρητισμού, του εθνικισμού; -Η Αριστερά μάς έμαθε γράμματα σε λάθος βιβλία. Η λέξη πατρίδα έγινε λέξη πορνό στον δημόσιο λόγο της Αριστεράς. Μέχρι και την περίοδο της μεταπολίτευσης οι ενταγμένοι αριστεροί απέρριπταν τους Καβάφη, Σεφέρη, Ελύτη ως εκπροσώπους της σάπιας αστικής κοινωνίας. Κάποτε διάβαζα τον κανόνα της Αριστεράς, όμως τα μάτια μου άνοιξαν όταν ανοίχτηκα και σε συντηρητικούς διανοούμενους και συγγραφείς. •Αυτό ήταν κάποτε επιταγή της στρατευμένης τέχνης. Το παρατηρείτε και σήμερα; -Γιατί, λίγους μέτριους και άχρηστους έχει δοξάσει η Αριστερά; Δεν καθιέρωσε την υπογραφή τους σε συλλαλητήρια; Θεωρώ σολιψισμό, μέγιστη κατάρα, το να βλέπει κανείς τη ζωή μέσα από την οπτική οποιουδήποτε κόμματος. Δεν μου αρέσουν οι ανόητοι διαχωρισμοί πάνω στην τέχνη. Αντί δηλαδή να πρυτανεύει στην εκτίμησή μας η αισθητική απόλαυση που εισπράττουμε, να κατηγοριοποιούμε τους καλλιτέχνες σε δεξιούς ή αριστερούς.
• Εσείς, γράφοντας τον «Αρη», δεν ταυτιστήκατε με τον ήρωά σας, τις επιλογές, το όραμά του; -Δεν κάνεις βιογραφία χωρίς αγάπη για το πρόσωπο. Ο Αρης Βελουχιώτης ήταν η μεγαλύτερη μορφή του 20ού αιώνα. Αν έχουμε έναν ήρωα, αυτός είναι. Ηταν ο ήρωάς μου, ήμουν κοντά του και είμαι ακόμα. Ακούω από διανοούμενους της Αριστεράς το «επιχείρημα» ότι η έννοια πατρίδα ανήκει στο φαντασιακό μας. Μήπως η αγάπη, ο έρωτας δεν είναι στο φαντασιακό μας; Αλλά καθορίζουν τη ζωή μας. Η πατρίδα δεν είναι η γειτονιά μας στον κόσμο, αυτό που καθόρισε την κουλτούρα, το ήθος, τη συμπεριφορά στα πράγματα, το είναι μας; Θα μπορούσαμε να εκληφθούμε δηλαδή ως Βέλγοι;… Δεν νοείται κοινωνική επανάσταση που δεν ταυτίζεται με την πατρίδα. Ο Αρης, ο Πάμπλο, ως εθνιστές συστήνονταν. Οποιος δεν καταλαβαίνει τη διαφορά ας ανοίξει λεξικό… Δεν θα μπω σε συζήτηση.
• Επιμένετε 15 χρόνια να συνεργάζεστε μ’ έναν μικρό εκδοτικό οίκο, τις εκδόσεις Τόπος. -Είναι μια ομάδα ανθρώπων που εκτιμώ πολύ. Ο επικεφαλής της, Βαγγέλης Γεωργακάκης, ένα εξαιρετικά έντιμο, ήρεμο παιδί, που να θέλεις να μαλώσεις μαζί του είναι αδύνατον. Οσο είναι αυτός και η ομάδα του στον Τόπο, θα είμαι εκεί. Ολα αυτά τα χρόνια τα πάμε μια χαρά. Ο,τι συμφωνούμε γίνεται. Προτιμώ την ανθρώπινη επαφή, δεν θέλω περισσότερα χρήματα ούτε προβολή, άρα γιατί να πάω αλλού; Ομως δεν αλλάζω ούτε την επί 20ετία επιμελήτρια των βιβλίων μου Κατερίνα Θανοπούλου, παρ’ όλο που σκοτωνόμαστε κάθε φορά. Δεν ξέρω ποιος είναι πιο τρελός από τους δυο μας. Η επιμέλεια γίνεται μέσω τηλεφώνου. Επιμένει στις απόψεις της για τους δικούς μου λεκτικούς ακροβατισμούς, επιμένω εγώ, γίνεται χαμός. Οταν ολοκληρώσουμε τη δουλειά μας, κάνουμε να ξαναμιλήσουμε ένα, δύο χρόνια. Και μόλις έρθει η ώρα του επόμενου βιβλίου, την αναζητώ. Για μένα είναι ιδανική.
• Μέσα στην κρίση δοκιμάζεται και η τέχνη. Κινδυνεύει να θεωρηθεί αγαθό πολυτελείας. -Η τέχνη έτσι κι αλλιώς θεωρείται πολυτέλεια, δεν είναι στα αναγκαία του βιοπορισμού. Είμαστε περιττοί αλλά η δουλειά μας είναι σημαντική. Θα αντεχόταν μια ζωή χωρίς βιβλία, θέατρο, σινεμά, τραγούδι; Οι προϊστορικοί στα σπήλαια της Αλταμίρα μόλις κούρνιασαν, έφαγαν κανέναν αρουραίο, ζεστάθηκαν και προστατεύτηκαν από τη βροχή, άρχισαν να ζωγραφίζουν. Δεν τους αρκούσε δηλαδή που χόρτασαν την κοιλιά τους, ήθελαν να εκφραστούν. Ηθελα να περνάω απαρατήρητος και μέχρι ενός σημείου τα είχα καταφέρει. Με τη «Δανεικιά γραβάτα», το «525 τάγμα πεζικού», «Τα παιδιά της Χελιδόνας», «Τη νύχτα που έφυγε ο Μπούκοβι» δεν είχα εμφανιστεί πουθενά, κανείς δεν με αναγνώριζε. Μια ερωτική σχέση ήταν αρκετή να με βγάλει από την τρύπα μου στη… δημοσιότητα. Και τώρα υπάρχουν μέρη όπου δεν μπορώ να πατήσω. Στο γήπεδο του Παναθηναϊκού π.χ. όταν παίζει με τον Θρύλο, γιατί θα με κάνουν τόπι στο ξύλο… Και πρέπει να προσέχω τη συμπεριφορά μου. Μια φορά έτυχε να βρίσω έναν ταξιτζή και ακούω μια κυρία πίσω μου: «Μπράβο, κύριε Χαριτόπουλε, συγχαρητήρια». Εχασα την ευλογημένη ανωνυμία μου. Τους περισσότερους μήνες ζω πια στο βουνό. Κι όταν είμαι εδώ, δεν βγαίνω καθόλου, μου φέρνουν τσιγάρα, φαγητό, ό,τι χρειαστώ. Στο βουνό έχω ωραίες παρέες, ντόπιους, βοσκούς. Για βιβλία και τέχνη δεν μίλαγα ποτέ στους φίλους μου. Για γκόμενες, ποτά και ποδόσφαιρο συζητούσαμε. Κι όταν με ρωτάνε τι γράφω, λέω τίποτα…
Ο Διονύσης Χαριτόπουλος, φανατικός Ολυμπιακός και Πειραιώτης, γράφει ξανά για τον τόπο όπου μεγάλωσε: τον Πειραιά. Γράφει με εκείνο τον δικό του γοητευτικό τρόπο για πρόσωπα και περιστατικά που τον σφράγισαν, που μέτρησαν στον τρόπο που βλέπει τον εαυτό του και τους άλλους. Για ανθρώπους που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα, για μάγκες που έκαναν μανούρες επειδή μια φράση απλώς ακούστηκε κάπως, για μαχαιρώματα μέρα μεσημέρι, για μεσόκοπες και γερασμένες ιερόδουλες, για κόρες που μεγάλωναν σαν μπελάς, σαν ψυχοκόρες μέσα στο πατρικό τους, για καβγάδες σε μπουζουκάδικα, για νταλκάδες και βεντέτες, για αλάνια και μάγκες παλαιάς κοπής που καθάριζαν επί τόπου, για πλημμύρες-φονιάδες που έπνιγαν παράγκες και χαμόσπιτα σε όλες τις βόρειες συνοικίες: Δραπετσώνα, Καμίνια, Κερατσίνι, Κοκκινιά, Αμφιάλη, Πέραμα. Και φυσικά γράφει για το «Καραϊσκάκη». Μικρές ιστορίες που ζωντανεύουν σαν φλας μπακ έναν παλιό Πειραιά, στις δεκαετίες ’50 και ’60, στο βιβλίο του «Πειραιώτες» (εκδ. Τόπος). Αλλες πικρές, σκληρές, που σου μαγκώνουν την ψυχή, κι άλλες αστείες, με «λιβάνι» (μαύρο) και ασικλίκι. Ιστορίες που τις διαβάζεις απνευστί σαν να ξεφυλλίζεις άλμπουμ με ξεθωριασμένες φωτογραφίες μιας άλλης ζωής.
Κι ανάμεσά τους ειδήσεις από τον πειραιώτικο Τύπο. Ειδήσεις σαν κι αυτήν: «Η εργάτρια Αναστασία Α., ετών 40, επιστρέφουσα εις το ξύλινον παράπηγμά της εις Ικόνιον παρά την στάσιν Σκουπίδια, ανεύρεν επί της κλίνης της θήλυ αρτιγέννητον βρέφος, περιτετυλιγμένον διά τεμαχίου υφάσματος και φέρον σημείωμα ότι είναι ηλικίας 3 ημερών, και εξεδήλωσε εις τας Αρχάς την επιθυμίαν όπως το υιοθετήση»… Οι ιστορίες που έχει να διηγηθεί ο Διονύσης Χαριτόπουλος για τον Πειραιά δεν φαίνεται να εξαντλούνται. «Το βιβλίο σε κυνηγάει, δεν το ψάχνεις εσύ. Κάποια στιγμή θέλεις να τα πεις γιατί θα σκάσεις. Εγραψα μικρές αληθινές ιστορίες που συνοδεύονται από ειδήσεις στον καθημερινό πειραιώτικο Τύπο – έχω στα χέρια μου το αρχείο των εφημερίδων. Το προηγούμενο βιβλίο ήταν η “γεωγραφία” του Πειραιά. Τώρα συστήνω τους ανθρώπους που μεγάλωσα μαζί τους, που κατοικούν μέσα μου, είναι εγώ. Ο,τι έζησα σ’ αυτή τη γειτονιά, στην ίδια αυλή, στο παραπάνω στενό, στα σοκάκια του λιμανιού. Πρόκειται για ανθρώπους που μάθαινα γι’ αυτούς από τις εφημερίδες, άλλοι βρίσκονταν μαχαιρωμένοι, άλλοι ήταν χωμένοι στην πρέζα, στη φυλακή. Θυμάμαι τον δικαστικό κλητήρα που ήρθε γραβατωμένος με τσάντα στο χέρι να κατάσχει την “οικοσκευή”, ένα τραπέζι, ένα παλιοκρέβατο και δυο καρέκλες, επειδή δεν είχε πληρωθεί η ΕΪΡ. »Ηρθε στη φωλιά του λύκου, στο άβατο της γειτονιάς μου, να σφραγίσει το ραδιόφωνο και να απειλήσει με “κατάσχεση”, λέξη άγνωστη στις γυναίκες που τον υποδέχτηκαν και τον πήραν με τις κλοτσιές και τις κατάρες».
http://ardin-rixi.gr/archives/198457
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eξέθεσαν τον Πάπα, οι οργανωτές ασφάλειας της επίσκεψης στη Λέσβο;
Στην Ελλάδα πέρασε απαρατήρητο το γεγονός της παρουσίας οργανωμένης ομάδας νεαρών τζιχαντιστών στη Λέσβο, με τη σημαία της φρίκης, μπροστά στον πάπα και τους επίσημους.
Μόνο λίγα ανεξάρτητα ιστολόγια έκαναν αναφορά στο θέμα και λογικό, αφού τόσο ο πρωθυπουργός, η κυβέρνηση, ο αρμόδιος υπουργός των Εξωτερικών κι η αντιπολίτευση (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και σια), όχι μόνον έχουν ταχθεί υπέρ των "εξεγερμένων" της Συρίας, αλλά συνεχίζουν και τη δολοφονική επίθεση εναντίον του λαού της Συρίας με διαρκές εμπάργκο. Η καθολική εκκλησία της Συρίας, όπως κι οι Ελληνορθόδοξοι με το Πατριαρχείο Αντιοχείας, έχουν υποστεί στο πετσί τους τη δολοφονική δράση αυτών που σήμερα υψώνουν τη σημαία του αίματος -με τρία κόκκινα αστέρια- σε κάθε εκδήλωσή τους, μέσα κι έξω από τους χώρους παραμονής τους.
Μάλιστα, οι καθολικοί της Συρίας έχουν επισήμως και δημόσια καταγγείλει τους δολοφόνους των λεγόμενων "Φίλων της Συρίας" (οργανισμός των δυτικών, στον οποίο συμμετέχει η Ελλάδα) και του δήθεν "ελεύθερου συριακού στρατού".
Έτσι, το ιστολόγιο "Ora Pro Siria" (Τώρα Υπέρ της Συρίας), που απηχεί τους παπικούς της Συρίας και το Βατικανό, "μπαλώνει" την εμφάνιση του πάπα στη Λέσβο, μπροστά στη σημαία των δολοφόνων, προσπαθώντας να εξευμενίσει τους Σύρους καθολικούς. Ταυτόχρόνως, διαπιστώνει κι "αμέλεια" των αρχών ασφαλείας στη Λέσβο, που επιτρέπουν να σηκώνουν τη σημαία "αυτών που έβαψαν τα χέρια τους με αίμα χριστιανών".
Στην Ελλάδα, το θέμα απέκρυψαν τα "θεσμικά" ΜΜΕ και μόνον στο από τα εναλλακτικα ιστολόγια, έγινε θέμα. Έτσι, η Ελλάδα εμφανίζεται στους συμμάχους της κι ειδικότερα στην Τουρκία και Γαλλία, ως χώρα που συνεχίζει να υποστηρίζει τους "εξεγερμένους" για "δημοκρατία" στη Συρία και τον "δικτάτορα" Άσαντ. μάλιστα δεν διστάζει να τους προβάλει στον πάπα.
Τι θα συμβεί όταν τελειώσουν τα χρήματα των "εξεγερμένων-προσφύγων" -κι έπαιρναν επί 5 χρόνια 3.000 δολάρια τον μήνα για την επικράτηση του χαλιφάτου-, διαπιστώσουν πως οι υποσχέσεις της συμμάχου δύσης δεν μπορούν να υλοποιηθούν, η επιστροφή στις πόλεις τους αδύνατη, μιας κι έχουν σφάξει κ΄'οσμο και κοσμάκη, η ελπίδα να τους στηρίξει η δύση και να καταλάβουν τη Συρία, να επιβάλουν ισλαμικό νόμο εξανεμίζονται; Τότε, στα πλαίσια της ισλαμοφοβίας θα μιλούν κάποιοι για κακούς μουσουλμάνους κι όχι μισθοφόρους της δύσης... Αρκεί να μην πληρώσουν και στην Ελλάδα, αθώοι όπως στο Βέλγιο, που η κυβέρνησή τους καλούσε νέους να πάνε στη Συρία, για να πολεμήσουν τον "δικτάτορα" Άσαντ.
Ακολουθεί αυτούσιο το κείμενο του καθολικού ιταλικού ιστότοπου: "Η «αμέλεια» των διοργανωτών επέτρεψε μια σοβαρήπαραβίαση της ασφάλειας και μια πραγματική επίθεση στην ελευθερία της λατρείας των χριστιανών και των μειονοτήτων στη Συρία και το Ιράκ, ενώ θα έπρεπε να είναι επίσκεψη με "ανθρωπιστικό και οικουμενικό χαρακτήρα". Ποιος έχει παρατάξει αυτά τα 150 αγόρια που ανήκουν στην αντιπολίτευση; Στη θλιβερή παρέλαση και κάποιος χαιρετάει τον Πάπα, ακόμη και στρατιωτικά. Ωστόσο, αυτή η σημαία "σύμβολο των εξεγερμένων", αντιπροσωπεύει ανθρώπους που λερώθηκαν με το αίμα των Χριστιανών. Σ' αυτούς τους ανθρώπους δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν ως πασαρέλα τη συνάντηση με τον Πάπα;"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το zioNazi καθεστώς του Τελ Αβίβ έχει απαγάγει 43 δημοσιογράφους στα κατεχόμενα παράνομα παλαιστινιακά εδάφη
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
613 γιατρούς έστειλε στον Ισημερινό η Κούβα... GRACIAS CUBA!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου περιέχει 8 ενότητες: «1η ενότητα: Η Ελλάδα στον κόσμο. 2η: Γλώσσα-Γλώσσες και πολιτισμοί του κόσμου. 3η: Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί. 4η: Ενωμένη Ευρώπη και Ευρωπαίοι πολίτες. 5η: Ειρήνη-Πόλεμος. 6η: Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών αξιών. 7η: Τέχνη: Μία γλώσσα για όλους. 8η: Μπροστά στο μέλλον». Εκ των περιεχομένων διαπιστώνουμε ότι το βιβλίο έχει μία σαφή παγκόσμια, παγκοσμιοποιητική διάσταση. Είναι «βιβλίο χωρίς σύνορα». Η υπερεθνική «ελίτ-αλήτ», εξ άλλου βδελύσσεται τα σύνορα. Οι ασυνόρευτες συνθήκες, τα ασυνόρευτα κράτη είναι ο διακαής πόθος τους, προς μεγίστη χαρά των μωαμεθανών λαθρομεταναστών και των ποικιλώνυμων «αλληλέγγυων» .
Σελ. 11. Κείμενο: «Η ελληνική κοινωνία αλλάζει». Διαβάζω: «Η ενεργή παρουσία των μειονοτήτων στην ελληνική κοινωνία διατάραξε τα τελευταία χρόνια την ως τότε κυρίαρχη εικόνα της αρμονικής εθνικής ομοιογένειας και έθεσε επιτακτικά πλέον το ζήτημα της συνύπαρξης διαφορετικών εθνοπολιτισμικών ομάδων. Τα παιδιά στο σχολείο καλούνται να μάθουν να ξεχωρίζουν τα κοινά στοιχεία που έχουν μεταξύ τους κουλτούρες που στην πρώτη ματιά μοιάζουν διαφορετικές, να εκτιμούν την αξία άλλων πολιτισμών εκτός από τον δικό τους, να αναγνωρίζουν την ετερογένεια, και όχι την ομοιογένεια, ως βασικό χαρακτηριστικό των σύγχρονων κοινωνιών». Υπογραφή, Χριστίνα Κουλούρη, καθηγήτρια πανεπιστημίου.
Σελ. 53. Κείμενο: «Πολυεθνικές τάξεις στο σχολείο». «Αν κάποιος επισκεφθεί ανυποψίαστος ένα δημόσιο Δημοτικό σχολείο σε κάποιες γειτονιές της Αθήνας, θα ξαφνιαστεί: υπάρχουν τάξεις του Δημοτικού, όπου ένα στα τρία ή περισσότερα από τα παιδιά που φοιτούν έχουν την Ελλάδα για δεύτερη πατρίδα και τα ελληνικά για δεύτερη (και, καμιά φορά, σχεδόν άγνωστη) γλώσσα. Την πρώτη φορά που βρέθηκα σε μία τέτοια τάξη, άκουσα έκπληκτος αλλά και ντροπιασμένος για την άγνοιά μου δασκάλους να μου εξηγούν πόσο ραγδαία αλλάζει η «εθνική» σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού των δημόσιων Δημοτικών σχολείων χρόνο με τον χρόνο. Πόσο οι ίδιοι πελαγώνουν αβοήθητοι και ακαθοδήγητοι να διευθύνουν τις νέες πολυπολιτισμικές τους τάξεις. Πόσο πολύπλοκα και δύσκολα είναι τα εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά και κοινωνικά προβλήματα που δημιουργεί η συνύπαρξη παιδιών διαφορετικής εθνικότητας, με πελώρια διαφορά επιπέδου στη γνώση της γλώσσας, τη μαθησιακή υποδομή και τις εξωσχολικές συνθήκες ζωής». Και το κείμενο συνεχίζεται με τον συγγραφέα να επιχαίρει διότι οι τάξεις γίνονται «πλουσιότερες» και καλύτερες χάρις στους «ξένους». Υπογραφή: Π. Τσίμας, δημοσιογράφος.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nέος Μάης του 68; Η «Ολονυχτία» στη Γαλλία που θάβεται από τα media...
Ειδησεογραφία είναι (πέρα απο την επίσκεψη του Πάπα και τους « άθλους » της κυβέρνησης) κι αυτό που συμβαίνει με την « Ολονυχτία » εδώ και 16 μέρες στις πλατείες της Γαλλίας. Σε Παρίσι, Ρεν, Λιλ, Μπορντό, Μασσαλία, Λυών, Γκρενομπλ, Ναντη κ. αλλου, όπως και σε άλλες πλατείες ευρωπαικών χωρών σε Ισπανία, Βέλγιο ή στην Γερμανία. (Φυσικά η είδηση αυτή στα Ελληνικά ΜΜΕ θάφτηκε..) Πολίτες απο κάθε πολιτικό και κοινωνικό ορίζοντα, συγκεντρώνονται κάθε βράδυ και μέσα απο συζητήσεις αμφισβήτούν τις σημερινές οικονομικές πολιτικές που έχουν εξαθλιώσει τις ζωές μας, τους ηγετίσκους μας κι ότι επίσης θεωρείται « κατεστημένο ». Το κίνημα αυτό μέρα με την ημέρα γιγαντώνεται στη Γαλλία σε σημείο τέτοιο που να... προκαλεί έντονη ανησυχία στην γαλλική πολιτική τάξη που προσπαθεί με κάθε μέσο να το καταστείλει. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας προχθές τα γαλλικά ΜΑΤ επιτέθηκαν σε διαδηλωτές που επιχείρησαν να διαδηλώσουν έξω απο το προεδρικό μέγαρο κρατώντας ένα πανό στο οποίο έγραφε «Πεινάμε ». Τα ΜΜΕ δεν έκαναν φυσικά καμία αναφορά στην διαδήλωση, ούτε στην κύρια απαίτηση των διαδηλωτών που είναι η απόσυρση της σκληρής εργατικής μεταρρύθμισης αλλά ούτε και στο πανό φοιτητών, μαθητών και συνταξιούχων που έγραφε « Πεινάμε ». Ανέγνωσαν την ανακοίνωση της αστυνομίας και απέδωσαν τα επεισόδια στους "γνωστούς - άγνωστους", δηλαδή τους ταραξίες. Ομως συγκεντρώσεις, διαδηλώσεις, ένταση και επεισόδια έχουμε σχεδόν κάθε βράδυ, όπως και χθες που η αστυνομία επιχείρησε και πάλι να διαλύσει το συγκεντρωμένο πλήθος στην Place de la Republique.
Η είδηση κι εδώ «θάφτηκε». Καποιες δημοσιογραφικές αναφορές, με πηγή μόνο ανακοίνωση της αστυνομίας, κάνουν λόγο για ένταση με τους "ταραξίες" οι οποίοι "προκάλεσαν" τους αστυνομικούς και γιαυτό έγιναν 22 συλλήψεις. Παρακάτω βίντεο και μεταφρασμένα αποσπάσματα για μια γεύση απ' αυτά που συμβαίνουν στο Παρίσι κάθε βράδυ και τα γαλλικά κανάλια αποφεύγουν να δείξουν. Πολιτικοί αναλυτές υποστηρίζουν πως αν συνεχιστούν χωρίς να αλλάξει κάτι, τότε ενδεχομένως να ζήσουμε στη Γαλλία έναν νέο Μάη του 68, ο οποίος θα έχει όπως λένε και χαρακτηριστικά απο Woodstock.
Ερασιτεχνικό βίντεο με την πορεία προς το Ελιζέ και τα επεισόδια. Στην αρχή => Εδώ είμαστε στην πλατεία Δημοκρατίας με κατεύθυνση προς το Ελιζέ 2:11 => Στο πανό γράφει « Πεινάμε » 3:46 Σύνθημα => « Ολοι μαζί, όλοι μαζί προς το Ελιζέ » 13:06 Μετάφραση => Εδώ είναι η πλατεία Δημοκρατίας. Είμαστε απέναντι απο τα ΜΑΤ. Ηταν κρυμένοι οι άνδρες των ΜΑΤ. Είναι αριστερά δεν ξέρω αν τους βλέπετε και έριξαν μια πρώτη βολή. Αρχισαν ήδη να σπάνε βιτρίνες το πρώτο μπουκάλι εκτοξεύτηκε απο εκεί 14:17 Μετάφραση => Οι αστυνομικοί έρχονται απο τα αριστερά τοποθετούνται για να μπλοκάρουν τον δρόμο, Ενώ η ομάδα των διαδηλωτών πάει απο την αντίθετη κατεύθυνση δεξιά 14:30 Σύνθημα => Ολοι μαζί κερδίζουμε Φοιτητές, μαθητές Ολοι μαζί θα κερδίσουμε 15:18 Μετάφραση => Καταφθάνουν τα γαλλικά ΜΑΤ 15:32 Μετάφραση=> Ακουγονται πυροβολισμοί της αστυνομίας νεαροί πετούν μπουκάλια στους αστυνομικούς και απο πίσω ακουγεται το σύνθημα « Ολοι μαζί » 44:Ο3 Μετάφραση=> Παρίσι Ορθιο Ξύπνα 46:06 Μετάφραση=> Εδώ πραγματικά όλα είναι σπασμένα Οχι μόνο τράπεζες, ένα μεσιτικό γραφείο, ένα σουπερ μάρκετ, Πραγματικά υπάρχει πολύ πολύ βιαιότητα. Σε κάθε δρόμο υπαρχουν σπασμένες βιτρίνες, σπασμένα αυτοκίνητα
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΥΚΡΑΝΙΑ Ενταση των βομβαρδισμών ΝΤΟΝΕΤΣΚ.-- Ενταση των συγκρούσεων παρατηρείται τις τελευταίες μέρες στην Ανατολική Ουκρανία, καθώς όπως καταγγέλλουν οι αντιφασιστες πολιτοφυλακές στις Λαϊκές Δημοκρατίες του Ντονέτσκ και του Λουγκάνσκ, δυνάμεις της ναζιστικής κυβέρνησης του Κιέβου (ναζιστικος στρατός και φασιστικά παραστρατιωτικά τάγματα) εντείνουν τους βομβαρδισμούς σε κατοικημένες περιοχές. Ο αναπληρωτής επικεφαλής των στρατιωτικών δυνάμεων του Ντονέτσκ, Εντουαρντ Μπασούριν μίλησε για 54 παραβιάσεις της λεγόμενης συμφωνίας εκεχειρίας του Μινσκ του Φλεβάρη του 2015 με βλήματα μεγάλου διαμετρήματος, που, με βάση τη συμφωνία, έπρεπε να έχουν απομακρυνθεί από τη γραμμή αντιπαράθεσης. Επίσης, καταγγέλθηκε η δράση Πολωνών ελεύθερων σκοπευτών που συνδράμουν την ναζιστικη ουκρανική πλευρά. Στο μεταξύ, χτες υπήρξε επικοινωνία του Προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, και του Ρώσου ομολόγου του, Βλαντιμίρ Πούτιν, όπου, σύμφωνα με την υπηρεσία Τύπου του Κρεμλίνου, συζήτησαν κυρίως για την κατάσταση στην Ουκρανία. Ο Πούτιν φέρεται να εξέφρασε την ελπίδα η νέα ναζιστικη ουκρανική κυβέρνηση υπό τον Β. Γκρόιτσμαν να κάνει βήματα εφαρμογής της συμφωνίας του Μινσκ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΜΜΑΝ.—Ο αληταρας βασιλιας της Ιορδανίας ανακάλεσε χτες τον πρεσβευτή της στο Ιράν για διαβουλεύσεις με αφορμή, όπως ανακοινώθηκε, «προσπάθειες ανάμειξης της Τεχεράνης σε αραβικές υποθέσεις», εννοωντας ο αληταρας ότι το Ιραν κατηγγειλε τον αληταρα σουλτανο της Σαουδικης Αραβιας όταν εκτελεσε 40 σιιτες. Αυτό εγινε η αφοσμη να ανακαλεσουν τους πρεσβευτες τους όλα τα ισλαμοφασιστικα γουρουνια δουλοι των αμερικανων στο Κολπομ σουλτανοι, βασιλιαδες, σειχιδες και όλα αυτά τα αρχιδια.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΟΛΑΝΤ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Συμφωνίες για μπίζνες προς όφελος των μονοπωλίων
ΚΑΪΡΟ - ΒΗΡΥΤΟΣ - ΑΜΜΑΝ.-- Στο Λίβανο διερεύνησε τις πιθανότητες εξεύρεσης νέων «πελατών» για τα γαλλικά μονοπώλια, μετά την προ μηνών απόφαση της Σαουδικής Αραβίας να αναστείλει στρατιωτική βοήθεια προς τη Βηρυτό ύψους 3 δισ. δολαρίων που είχε ανατεθεί αποκλειστικά στη Γαλλία. Απηύθυνε στη συνέχεια «εκκλήσεις» στα κόμματα του πολιτικού κατεστημένου του Λιβάνου για άρση του αδιεξόδου στις μαραθώνιες προσπάθειες εκλογής νέου Προέδρου στη χώρα και έχυσε κροκοδείλια δάκρυα για το πάνω από ένα εκατομμύριο Σύρους πρόσφυγες που ζουν στο Λίβανο, υποσχόμενος «βοήθεια» για τη στήριξή τους στο λιβανέζικο έδαφος ύψους 150.000.000 ευρώ έως το 2019. Στην Αίγυπτο υπέγραψε, παρουσία του Αιγύπτιου ομόλογό του Αμπντέλ Φατάχ ελ Σίσι, συμφωνίες νέου εξοπλιστικού πακέτου ύψους 1,1 δισ. δολαρίων και έκλεισε δάνεια υπέρ των συμφερόντων γαλλικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους τομείς των κατασκευών, της Ενέργειας, των Ανανεώσιμων Πηγών άλλων 300.000.000 ευρώ. Ο Ολάντ ολοκληρώνει την περιοδεία του σε χώρες της Μ. Ανατολής σήμερα στην Ιορδανία.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Νέες ισραηλινές προκλήσεις
ΜΟΣΧΑ - ΠΑΡΙΣΙ - ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ.-- Πιέσεις για την προώθηση απόφασης από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, που θα καταδικάζει ρητά τη συνεχιζόμενη διεύρυνση των εβραϊκών εποικισμών και τη σκλήρυνση της ισραηλινής κατοχής στα Παλαιστινιακά εδάφη της Δυτικής Οχθης και της Ανατολικής Ιερουσαλήμ, άσκησε χτες στη Μόσχα ο Παλαιστίνιος Πρόεδρος, Μαχμούτ Αμπάς, ολοκληρώνοντας διήμερη επίσημη επίσκεψη στη Ρωσία, στο πλαίσιο της οποίας συνάντησε και το Ρώσο ομόλογό του, Βλαντιμίρ Πούτιν. Η επίσκεψη του Παλαιστίνιου ηγέτη στη Μόσχα γίνεται σε συνέχεια εκείνης που έκανε το βράδυ της Παρασκευής στο Παρίσι, όπου συνάντησε το Γάλλο ομόλογό του, Φρανσουά Ολάντ, εκφράζοντας ικανοποίηση για την πρόθεση της γαλλικής κυβέρνησης να συγκαλέσει (πιθανώς τον Ιούνη) διεθνή ειρηνευτική συνδιάσκεψη για το Παλαιστινιακό στο Παρίσι. Ο Παλαιστίνιος ηγέτης συνεχίζει τη 15ήμερη περιοδεία του σε ξένες πρωτεύουσες, έχοντας ως επόμενους σταθμούς το Βερολίνο, όπου αναμένεται να συναντηθεί τις επόμενες μέρες με την καγκελάριο Αγκελα Μέρκελ, και τη Ν.Υόρκη, έδρα του ΟΗΕ. Προκλητική εμφάνιση Νετανιάχου στο Γκολάν!
Η περιοδεία του Προέδρου Αμπάς, συνοδεία άλλων Παλαιστινίων αξιωματούχων, γίνεται με φόντο την προκλητική απαίτηση του Ισραηλινού πρωθυπουργού, Μπέντζαμιν Νετανιάχου, για «διεθνή» και ντε γιούρε αναγνώριση της (από το 1967) κατοχής και (μονομερούς) προσάρτησης (από το 1981) των υψωμάτων του Γκολάν. Σε μία προσπάθεια να τονίσει τις απαιτήσεις του, μετέβη την Κυριακή στα κατεχόμενα του Γκολάν με όλο το υπουργικό συμβούλιο και συνεδρίασε απαιτώντας από τη «διεθνή κοινότητα να αποδεχτεί την πραγματικότητα και να αναγνωρίσει τα δικαιώματα του Ισραήλ» στα καταπατημένα συριακά εδάφη. Η κίνηση αυτή συνάντησε την αντίδραση της γερμανικής κυβέρνησης, που μίλησε για «παραβίαση του διεθνούς δικαίου», χωρίς να απαιτεί «την άμεση επιστροφή των κατεχόμενων εδαφών στη Συρία».
Τουλάχιστον 16 σιωναζιστικα κατοχικα γουρουνια τραυματίστηκαν χτες το απόγευμα, εκ των οποίων τα δύο σοβαρά, όταν εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός που είχε τοποθετηθεί στο πίσω μέρος ενός άδειου λεωφορείου στη νότια συνοικία της Ιερουσαλήμ, Ταλπιότ. ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΝΑΓΚΟΡΝΟ - ΚΑΡΑΜΠΑΧ Οι κατηγορίες και οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται ΜΠΑΚΟΥ.-- Με κατηγορίες για την εκεχειρία στην περιοχή του Ναγκόρνο - Καραμπάχ στο Νότιο Καύκασο συνεχίζεται η αντιπαράθεση μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν. Η πρώτη έκανε λόγο για 60 παραβιάσεις το τελευταίο διάστημα και το δεύτερο για πάνω από 100 τις τελευταίες δύο μέρες, ενώ ανταλλαγή επικρίσεων υπήρξε και στην συνεδρίαση, χτες Δευτέρα, της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, όπου δεν έγινε δεκτό κανένα ψήφισμα για τη διένεξη στην περιοχή. Χτες πάντως ο Αρμένιος Πρόεδρος Σερτζ Σαργκσιάν (με στρατιωτική περιβολή) πραγματοποίησε με στρατιωτικούς επιτελείς επίσκεψη στο Ναγκόρνο - Καραμπάχ, όπου έγινε κοινή σύσκεψη με τον πρόεδρο της περιοχής Μπάκο Σαχακιάν και εξετάστηκε η εξέλιξη της πολεμικής σύγκρουσης. Επίσης στις 21-22 Απρίλη στην Αρμενία θα βρίσκεται ο ΥΠΕΞ της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ για συζητήσεις σχετικά με τη σύγκρουση στο Ναγκόρνο - Καραμπάχ. Η Ρωσία, μαζί με τις ΗΠΑ και τη Γαλλία, είναι συμπρόεδροι στη λεγόμενη «Ομάδα του Μινσκ» στο πλαίσιο της Οργάνωσης για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ), που επιτηρεί την εκεχειρία του 1994 και την πρόσφατη της 5ης Απρίλη μετά την έναρξη των εχθροπραξιών.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΡΙΑ Τακτικοί ελιγμοί στα παζάρια της Γενεύης...
Με φόντο την κλιμάκωση συγκρούσεων ιδιαίτερα στη συρο-τουρκική μεθόριο, όπου νέες επιθέσεις στο Κιλίς προκάλεσαν τουλάχιστον τέσσερις νεκρούς...
Τηλεφωνική επικοινωνία των Προέδρων ΗΠΑ - Ρωσίας για την κατάσταση στη Συρία
ΔΑΜΑΣΚΟΣ - ΓΕΝΕΥΗ.-- Περιπλέκονται τα πολιτικά και διπλωματικά παζάρια στη Γενεύη και κορυφώνονται οι εντάσεις στα μέτωπα πολέμου της Συρίας, μετά την απόφαση τακτικής της συριακής ισλαμοφασιστικής των αποικιοκρατων αντιπροσωπείας να «αναστείλει» μέχρι νεωτέρας τη συμμετοχή της στις έμμεσες «συριακές» διαπραγματεύσεις στην Ελβετία, διστάζοντας εντούτοις να αποχωρήσει εντελώς από το τραπέζι της διαπραγμάτευσης. Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον εκπρόσωπο της ισλαμοφασιστικης των αποικιοκρατων «Υπατης Διαπραγματευτικής Αντιπροσωπείας», Μοχάμεντ Αλούς, σημειώνοντας ότι η πλευρά του θα «παγώσει» τις έμμεσες διαπραγματεύσεις λόγω των επιθέσεων του συριακού στρατού σε περιοχές υπό τον έλεγχο των ισλαμοφασιστικών δυνάμεων των αποικιοκρατων, «κατά παράβαση» της συμφωνίας παύσης πυρός που εφαρμόζεται από τις 27 Φλεβάρη και λόγω των εμποδίων που, όπως ισχυρίστηκε, ορθώνουν οι συριακές αρχές στην προώθηση ανθρωπιστικής βοήθειας σε περιοχές υπό τον έλεγχο ισλαμοφασισττικών ενόπλων των αποικιοκρατων. Ο απεσταλμένος του ΟΗΕ στη Συρία, Στάφαν ντε Μιστούρα, που είναι ο επικεφαλής διεθνής διαπραγματευτής στη Γενεύη, σημείωσε ότι η συριακή αντιπροσωπεία των ισλαμοφασιστων των αποικιοκρατων θα παραμείνει στην πόλη και θα συνεχίσει τις συναντήσεις για «τεχνικά ζητήματα». Νωρίτερα, ο επικεφαλής της συριακής κυβερνητικής αντιπροσωπείας, Μπασάρ αλ Τζααφάρι, δήλωσε ότι μετά τη χτεσινή συνάντησή του με τον ντε Μιστούρα, «προέκυψαν νέες ιδέες» για τη συνέχιση της διαπραγμάτευσης, τις οποίες δεν προσδιόρισε. Καταδίκασε επίσης τις πρόσφατες δηλώσεις του Ισραηλινού πρωθυπουργού για διεθνή αναγνώριση των κατεχόμενων συριακών εδαφών στα Υψίπεδα του Γκολάν από το Ισραήλ. Με φόντο τα προβλήματα στις συνομιλίες της Γενεύης, το θερμόμετρο της έντασης στη συρο-τουρκική μεθόριο ανέβηκε χτες για μία ακόμη φορά, όταν ρουκέτες που εκτοξεύτηκαν από συριακά εδάφη χτύπησαν την τουρκική μεθοριακή πόλη Κιλίν, προκαλώντας το θάνατο τεσσάρων Σύρων (τα τρία παιδια) και τον τραυματισμό ενός Τούρκου και άλλων τεσσάρων Σύρων προσφύγων...
Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν - Ομπάμα Αργότερα χτες βράδυ, οι Πρόεδροι Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν και ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, συνομίλησαν τηλεφωνικά, συμφωνώντας να αυξήσουν τη συνεργασία ειδικών δυνάμεων και «υπηρεσιών» ασφαλείας μεταξύ των δύο χωρών στη Συρία. Σύμφωνα με το Κρεμλίνο, προσανατολίζονται στη λήψη «επιπρόσθετων μέτρων για ταχεία αντίδραση σε παραβίαση της συμφωνίας παύσης πυρός». Ο Ρώσος ηγέτης ζήτησε, μάλιστα, να σταματήσει άμεσα η προώθηση όπλων και μισθοφόρων προς ενίσχυση των τζιχαντοφασιστών του «Ισλαμοφασιστικού Κράτους» και του «Ισλαμοφασιστικου Μετώπου Νούσρα» «από την Τουρκία στη Συρία». Αμφότεροι, τέλος, σημείωσαν τη σημασία συνέχισης των «συριακών» διαπραγματεύσεων στη Γενεύη. Νωρίτερα το πρωί, ο Πρόεδρος Πούτιν έστειλε συγχαρητήριο μήνυμα στο Σύρο Πρόεδρο, Μπασάρ Ασαντ, με αφορμή συριακή εθνική επέτειο, και τη νικη του στις εκλογες, και επαναβεβαίωσε την απόφαση της κυβέρνησής του να στηρίξει τη συριακή κυβέρνηση στις μάχες κατά των τρομοκρατικών συμμοριων στη Συρία, τονίζοντας ότι η Μόσχα «θα συνεχίσει να στηρίζει την εδαφική ακεραιότητα, την κυριαρχία και την ασφάλεια της Συρίας», προωθώντας παράλληλα την εξεύρεση πολιτικής λύσης μέσω διαλόγου...

2 σχόλια:

e-h είπε...


In every generation
Jewish Voice for Peace
Freedom and slavery, liberation and oppression. Both are always present and always possible.
This weekend, Jews and allies will gather together at seder tables around the world to celebrate Pesach. We’ll tell the story of the Exodus from Egypt, drink four cups of wine, and commit to one another that in every generation, we all must personally feel as though we ourselves were liberated from slavery.
But as supporters of Jewish Voice for Peace, you and I know that the struggle for liberation did not end with the Exodus. For too many people, in Israel/Palestine, in the U.S., and around the world, the struggle for freedom and human rights is far from over.
That’s why Pesach is such a gift. It’s a specific time to connect the struggles for freedom waged by our ancestors to the struggles for freedom being waged today. And to celebrate, JVP members and Rabbis have updated the The Jewish Voice for Peace 2016 Haggadah. Click here to download a free copy.
As we dip karpas in salt water, we’ll stand with the people of Flint, poisoned by lead in their drinking supply. As we spill wine onto our plates reciting the 10 plagues, we’ll share 10 commitments we all can make to challenge the plagues of racism and Islamophobia. And as we raise our glasses four times, we’ll toast to our movements for peace and justice, and resolve to continue fighting.
Whether you’re expecting 30 people for dinner, traveling to relatives or chosen family, having a quiet seder on your own, or you’re just interested to learn more about Pesach -- our Haggadah is for you. Click here to download it from our website.
And there are even more resources on our website! We’ve got Passover recipes, details about JVP seders happening nationwide, and a recording of our webinar “Exodus Now,” linking together the Pesach story of liberation, and the fight for justice for immigrants and refugees from Mexico to Palestine.
Go to JVP.org/Passover, and find out more.

I love that this holiday brings me closer to my loved ones, gathering us together in ritual, story, and song. I love that this holiday is a reminder that the struggle for justice belongs at the heart of every Jewish community. And I love that in JVP, I’ve found a Jewish community that’s truly committed to putting that into practice.
From this year’s JVP Haggadah:
May you find moments in this seder to exhale, to lean your head on the shoulder of a friend or comrade, to feel yourself arriving on the shores of liberation.
Chag Sameach from all of us here at JVP.
Towards more and more liberation,
Ilana
Rabbinic Council Organizer
P.S. Pesach is just the beginning! On Saturday, April 23rd we begin counting the Omer, the 49 days between Pesach and Shavuot, the holiday of revelation. We will be hosting nightly phone calls for all 49 days in order to come together as a community, keeping liberation at the forefront of our minds, hearts and actions. Please join us on these transformative calls, led by JVP members and Rabbis. For more information about these 49 nightly calls, visit JVP.org/omer.

e-h είπε...




Σε κάθε γενιά
Eβραικη Φωνη για την Ειρηνη
Ελευθερία και δουλεία, απελευθέρωση και καταπίεση. Και οι δύο είναι πάντα παρούσες και πάντα δυνατες.
Αυτό το Σαββατοκύριακο, οι Εβραίοι και οι σύμμαχοι θα συγκεντρωθούν στα τραπέζια seder σε όλο τον κόσμο για να γιορτάσουν το Πέσαχ. Θα πω την ιστορία της Εξόδου από την Αίγυπτο, πίνουν τέσσερα φλιτζάνια του κρασιού, και δεσμευει ο ένας στον άλλο ότι σε κάθε γενιά, όλοι πρέπει προσωπικά να αισθάνονται σαν εμείς οι ίδιοι να απελευθερωθηκαμε από τη σκλαβιά.
Αλλά καθώς οι υποστηρικτές της εβραϊκής Φωνή για την Ειρήνη, εσείς και εγώ γνωρίζουμε ότι ο αγώνας για την απελευθέρωση δεν τελειώνει με την Έξοδο. Για πάρα πολλούς ανθρώπους, στο Ισραήλ / Παλαιστίνη, στις ΗΠΑ, και σε όλο τον κόσμο, ο αγώνας για την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι μακριά από το να τελειωσει.
Γι 'αυτό το Πέσαχ είναι ένα τέτοιο δώρο. Είναι μια συγκεκριμένη ώρα για τη σύνδεση των αγώνων για την ελευθερία που διεξάγεται από τους προγόνους μας στους αγώνες για την ελευθερία που διεξάγεται σήμερα. Και για να γιορτάσουν, τα μέλη JVP και ραβίνοι έχουν ενημερώσει την Εβραϊκή Φωνή για την Ειρήνη το 2016 Haggadah. Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε ένα δωρεάν αντίτυπο.
Όπως έχουμε βουτιά της Καρπασίας σε αλμυρό νερό, θα σταθεί με τους ανθρώπους της Flint, που εχουν δηλητηριαστεί από μόλυβδο στην παροχή πόσιμου νερου τους. Όπως όταν έχουμε χυσει κρασί πάνω στις; πλάκες μας και απαγγέλλει τις 10 πληγές, εμείς θα μοιραστούμε 10 δεσμεύσεις που όλοι μπορούμε να κάνουμε για να αμφισβητήσουμε τις πληγές του ρατσισμού και της ισλαμοφοβίας. Και όπως έχουμε σηκωσει τα ποτήρια μας τέσσερις φορές, θα ζεστανουμε τις κινήσεις μας για την ειρήνη και τη δικαιοσύνη, και την αποφασιστικότητα να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε.
Είτε αναμένετε 30 άτομα για δείπνο, ταξιδεύετε σε συγγενείς ή εχετε επιλέξει οικογενειακα, έχοντας ένα ήσυχο seder για τη δική σας, ή απλά ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για το Πέσαχ -. Haggadah μας είναι για σας Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε από την ιστοσελίδα μας.
Και υπάρχουν ακόμα περισσότερα στην ιστοσελίδα μας! Έχουμε Πάσχα συνταγές, λεπτομέρειες σχετικά με JVP seders που συμβαίνει σε εθνικό επίπεδο, και μια καταγραφή της webinar μας "Έξοδος τώρα", που συνδέει μαζί την ιστορία Πέσαχ της απελευθέρωσης, και τον αγώνα για δικαιοσύνη για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες από το Μεξικό στην Παλαιστίνη.
Πηγαίνετε στο JVP.org/Passover, και να μάθετε περισσότερα.

Λατρεύω ότι αυτες τις διακοπές με φέρνει πιο κοντά στους αγαπημένους μου, τη συλλογή μας μαζί με το τελετουργικό, την ιστορία, και το τραγούδι. Λατρεύω ότι αυτές οι διακοπές είναι μια υπενθύμιση ότι ο αγώνας για δικαιοσύνη ανήκει στην καρδιά κάθε εβραϊκής κοινότητας. Και μου αρέσει ότι σε JVP, έχω βρει μια εβραϊκή κοινότητα που είναι πραγματικά προσηλωμένη στο να τεθεί αυτό στην πράξη.
Από τη φετινή JVP Haggadah:
Μπορεί να βρείτε στιγμές σε αυτό το seder να εκπνέετε, να κλίνετε το κεφάλι σας στον ώμο ενός φίλου ή συντρόφου, να αισθάνεσται τον εαυτό σας που φθάνει στις ακτές της απελευθέρωσης.
Χαγκ Σαμέαχ από όλους εμάς εδώ στο JVP.
Προς όλο και περισσότερο για την απελευθέρωση,
Ilana
Rabbinic Συμβούλιο Organizer
PS Το Πέσαχ είναι μόνο η αρχή! Για το Σάββατο 23 Απρίλη ξεκινάμε μετρώντας τον Ομέρ, των 49 ημερών μεταξύ Πέσαχ και Σαβότ, τη γιορτή της αποκάλυψης. Εμείς θα φιλοξενήσει το βράδυ τηλεφωνήματα για όλες τις 49 ημέρες, προκειμένου να έρθουν μαζί ως μια κοινότητα, διατηρώντας την απελευθέρωση στην πρώτη γραμμή του μυαλό, την καρδιά και τις δράσεις μας.Παρακαλείσθε να ενωθειτε μαζί μας σε αυτές τις μεταμορφωτικές κλήσεις, με επικεφαλής από τα μέλη JVP και Ραβίνων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις 49 το βράδυ κλήσεις, επισκεφθείτε JVP.org/omer.