Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Δευτερα 29 Δεκεμβριου 2014


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μαλλιά κουβάρια οι ΑΝΕΛ. Αποχωρεί ο Κουίκ μετά την ανάθεση του επικεφαλής στο Επικρατείας στον Πολύδωρα.
Μαλλιά κουβάρια οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, μετά την απόφαση του Πάνου Καμμένου να ανακοινώσει ότι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας τίθεται ο Βύρων Πολύδωρας. Η αντίδραση του Τέρενς Κουικ ήταν άμεση στην απόφαση αυτή, καθώς είχε την απόλυτη διαβεβαίωση του κυρίου Καμμένου ότι τη θέση αυτή θα καταλάμβανε ο ίδιος. Ο κ. Κουίκ, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση «ότι αν δεν αλλάξει αυτή η απόφαση είναι έτοιμος να αποχωρήσει από το κόμμα».
Το απόγευμα, όταν έγινε γνωστή η τοποθέτηση Πολύδωρα, ο κ. Κουίκ είχε σπεύσει, ως εκπρόσωπος του κόμματος, να διαψεύσει αμέσως τη σχετική πληροφορία και να τονίσει ότι τη θέση αυτή στο Επικρατείας την κατέχει αυτός αδιαπραγμάτευτα, με βάση συμφωνία που έχει κάνει με τον κ. Καμμένο. Η ανακοίνωση είχε άμεση επίπτωση στην άλλη πλευρά. Ο Βύρων Πολύδωρας ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργαστεί με τους ΑΝΕΛ και άφηνε να εννοηθεί ότι δεν αποκλείεται να επιστρέψει στη ΝΔ και να ψηφίσει υπέρ της εκλογής προέδρου. Μόλις έγιναν όλα αυτά γνωστά του τηλεφώνησε ο κ. Καμμένος. Τού διέψευσε τις ανακοινώσεις Κουίκ και τον διαβεβαίωσε για τη θέση του επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επιστολή-σοκ επιβάτιδας του πλοίου στην εταιρία λίγο πριν "πιάσει" φωτιά
Χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατούσε στο πλοίο Norman Atlantic πριν εκδηλωθεί η φωτιά τα ξημερώματα της Κυριακής είναι η επιστολή διαμαρτυρίας επιβάτιδας του πλοίου, όταν αυτό βρισκόταν στην Ηγουμενίτσα, λίγες ώρες δηλαδή (περί τις 10:30 το βράδυ του Σαββάτου) πριν η πυρκαγιά ξεσπάσει. Στην σελίδα της εταιρείας στο facebook η επιβάτις διαμαρτύρεται για την κατάσταση στο πλοίο, χωρίς να καταλογίζει ευθύνες στο πλήρωμα, τονίζοντας όπως ότι υπάρχει καθυστέρηση στην ώρα άφιξης/αναχώρησης, ενώ κάνει λόγο και για υπερφορτωμένο πλοίο. Αναλυτικά η επιστολή της εδώ
Κατ'αρχήν Χρόνια Πολλά! Ευτυχώς που μπορώ να δημοσιεύσω στη σελίδα χωρίς να κάνω like, γιατί η μέχρι στιγμής μας εμπειρία μόνο για like δεν είναι. Από που να ξεκινήσω.. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε Ηγουμενίτσα, με καθυστέρηση ήδη στην ώρα άφιξης/αναχώρησης (Πάτρα-Ανκόνα). Εκτός από παστωμένοι και υπερφορτωμένοι για τη χωρητικότητα του συγκεκριμένου πλοίου, δεν υπάρχει και απολύτως καμία ανακοίνωση-ενημέρωση για το πόσο θα καθυστερήσουμε να φτάσουμε Ανκόνα. Ενοχλητική δυσωδία διάχυτη σε όλους τους χώρους του πλοίου, τουαλέτες απαράδεκτες, καρέκλες σπασμένες και όλα αυτά στην ίδια τιμή που θα έπρεπε κανονικά να ταξιδέψουμε με ένα αξιοπρεπές και αξιόπιστο πλοίο της γραμμής. Και αυτό λόγω "αλλαγής πλοίου" και "αντικατάστασης με ένα καινούργιο", όπως ενημερωθήκαμε από το προσωπικό στο λιμάνι της Πάτρας. Εμείς εδώ έχουμε μαζευτεί παρέα στο κατάτρωμα και κλαίμε τα λεφτά που δώσαμε. Και σας ρωτάω λοιπόν: Για πόσο ηλίθιους και κορόιδα μας έχετε? Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια? Ποιός και πως θα δικαιολογήσει την έξτρα ώρα καθυστέρησης από δουλειές/άλλα μέσα κυκλοφορίας/ακύρωση κρατήσεων ξενοδοχείων κ.λπ.? Ο κόσμος κάθεται στο πάτωμα, άλλοι φουσκώνουν στρώμα γιατί οι καμπίνες είναι πλήρεις, άλλοι κοιμούνται κάτω. Φεύγοντας, βάλτε μας και να το καθαρίσουμε κιόλας. Έχουν γίνει μπερδέματα με τις καμπίνες, έχουν βγάλει τον κόσμο έξω στο σαλόνι με μικρά παιδιά και περιμένει. Παρακαλώ, να επισημάνω ότι τα παραπάνω παράπονα δε προορίζονται για το πλήρωμα αλλά για τη διοίκηση της εταιρείας. Ευτυχώς το πλήρωμα προσπαθεί να παραμένει ψύχραιμο. Πολύ που σας ενδιαφέρει βέβαια.. Μπάχαλο!!!
Σχολιο.- Θυμήθηκα σήμερα μια παλιά ιστορία που σχεδόν είχα ξεχάσει.Το 1993 ,είχα ταξιδέψει με προορισμό την Ικαρία με το "Εξπρές Σάμινα" που τότε λεγόταν "Γκόλντεν Βεργίνα". Όταν είδα το σάπιο πλοίο πήγα στον καπετάνιο να διαμαρτυρηθώ και εκείνος δείχνοντάς μου τα σχετικά έγγραφα με διαβεβαίωσε ότι ήταν το τελευταίο καλοκαίρι που το επιβατικό αυτό θα έπλεε στις θάλασσες. Τα έγγραφα έδειχναν εντολή διάλυσης του πλοίου στα ναυπηγεία της Αμβέρσας στο Βέλγιο. Εφτά χρόνια αργότερα, τον Σεπτέμβρη του 2000 το "Εξπρές Σάμινα" που ήταν το παλιό πλοίο, που θα διαλυόταν βάσει των εγγράφων το 1993, βυθίστηκε έξω από το λιμάνι της Πάρου παρασύροντας στο βυθό 81 επιβάτες.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στους συλληφθέντες στον «ΙΑΝΟ» σήμερα στην Ευελπίδων στις 11.30 το μεσημέρι
Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου Αττικής: Το κάλεσμα είναι στις 11:30 στο κτίριο 16
Με ξύλο από τα ΜΑΤ και 7 συλλήψεις αντιμετωπίστηκε η χθεσινή απεργιακή κινητοποίηση για την υπεράσπιση της κυριακάτικης αργίας, έξω από το βιβλιοπωλείο «Ιανός». Οι συγκεντρωμένοι απεργοί και αλληλέγγυοι δέχτηκαν απρόκλητη επίθεση από τις αστυνομικές δυνάμεις, την ώρα της διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του καταστήματος την τελευταία Κυριακή του χρόνου, σύμφωνα με την προσφάτως ψηφισμένη τροπολογία της μνημονιακής συγκυβέρνησης.
Συγκέντρωση αλληλεγγύης στους συλληφθέντες στον «ΙΑΝΟ»
Δευτέρα 29/12: Συγκέντρωση αλληλεγγύης στους συλληφθέντες στον «ΙΑΝΟ» Το κάλεσμα είναι στις 11:30 στο κτίριο 16. Το κατηγορητήριο : Απείθεια, παρακώλυση συγκοινωνιών, αντίσταση κατά αρχής, απόπειρα απελευθέρωσης κρατουμένου (για ένα από τους συλληφθέντες), απλές σωματικές βλάβες σε ατυνομικό και εξύβριση.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπερφορτωμένο το «Νόρμαν Ατλάντικ» με 222 οχήματα χωρίς κατάλληλη υποδομή
Τα βυτιοφόρα που μετέφεραν ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία σχεδόν ακουμπούσαν στην οροφή του γκαράζ - Κατά τη θαλασσοταραχή πιθανώς υπήρξαν τριβές μεταξύ μεταλλικών επιφανειών και σπινθήρες που προκάλεσαν την πυρκαγιά. Δραματικές ώρες περνούν περισσότεροι από 300 επιβάτες του ναυλωμένου από την ΑΝΕΚ ιταλικού «Νόρμαν Ατλάντικ» που έχουν απομείνει νυχτιάτικα (το πρωι στις 29/12/2014 στις 11.00 ειχαν απομεινει 153) στο κατάστρωμα του σκάφους, αναμένοντας, εν μέσω καπνών και ψύχους, βοήθεια από τα ελικόπτερα και τα παραπλέοντα σκάφη, που όμως δεν μπορούν να προσεγγίσουν στη διαρκεια της νυχτας. Κατά μία εκδοχή το πλοίο ρυμουλκείται προς Ιταλία, αλλά κινείται βραδέως και τίποτε δεν βεβαιώνει ότι ασφαλής θα είναι η προσέγγισή του σε απάνεμο λιμάνι. Το μεγάλο ζήτημα που εγείρεται είναι αν οι επιβάτες θα αντέξουν δεύτερη νύχτα στο κατάστρωμα, υπό τον όρο ότι η φωτιά που συνεχίζει να κατακαίει το εσωτερικό του πλοίου δεν θα προκαλέσει άλλες επιπρόσθετες ζημιές, ικανές να πλήξουν την ικανότητα πλεύσης του. Αυτοι που εχουν απεκλωβιστει είναι με καμενα τα ποδια, γιατι ηταν αναγκασμενοι να περπατανε πανω στις καυτες λαμαρινες. Στην αρχη καηκαν τα παπουτσια τους, και μετα τα ποδια τους. Κατά τα φαινόμενα το ιταλικό πλοίο, που ναυλώθηκε εκτάκτως από την ΑΝΕΚ λόγω ζημιών ενός συνεργαζόμενου «Σουπερφάστ», έφυγε από την Πάτρα υπερφορτωμένο με 222 οχήματα, τα περισσότερα των οποίων ήταν βυτιοφόρα και μετέφεραν ελαιόλαδο. Να σημειωθεί ότι κατασκευαστικά το Νόρμαν Ατλάντικ μπορούσε να χωρέσει 195 οχήματα. Σύμφωνα με μαρτυρίες οδηγών των βυτιοφόρων τα βαρέα οχήματα μόλις χωρούσαν στο πλοίο και κατά μία εκδοχή υπήρξαν διαμαρτυρίες προς τους ιδιοκτήτες των μεταφορικών εταιριών ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα κατά τη διαδρομή, επειδή οι κυματισμοί πιθανώς να προκαλούσαν μετατοπίσεις και τα βυτιοφόρα να ακουμπούσαν στην οροφή του γκαράζ του πλοίου. Ωστόσο στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν εισακούσθηκαν και αναγκάσθηκαν να βάλουν τα βυτιοφόρα στο πλοίο. Ένας από τους διασωθέντες οδηγούς μετέφερε στην Αθήνα ότι κατά τη διαδρομή προς την Ιταλία και λόγω της θαλασσοταραχής σημειώθηκε μετατόπιση φορτίου, οι τριβές πιθανώς των βυτιοφόρων με τη μεταλλική οροφή του πλοίου να προκάλεσαν σπινθήρες και από αυτούς εικάζεται ότι ξεκίνησε η πυρκαγιά. Η υπερφόρτωση του πλοίου συνδέεται προφανώς και με τις αυξημένες ανάγκες μεταφοράς ελαιολάδου στην Ιταλία. Είναι γνωστό ότι αυτή την περίοδο πραγματοποιείται ο μεγαλύτερος όγκος εξαγωγών λαδιού προς την γειτονική χώρα. Ειδικά φέτος, λόγω της μειωμένης παραγωγής ελαιολάδου στην Ιταλία, η ζήτηση ελληνικού έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, γεγονός που αποδεικνύεται και από την άνοδο των τιμών κοντά στα 4 ευρώ το λίτρο. Είναι με άλλα λόγια η εποχή που μεταφέρεται μαζικά μέσω βυτιοφόρων ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία και πιθανώς εξαιτίας αυτού του λόγου οι μεταφορικές εταιρίες πιέζουν τις ακτοπλοϊκές για περισσότερα δρομολόγια. Η μεγάλη ζήτηση μεταφορικού έργου σε συνδυασμό με την απόσυρση, λόγω βλάβης, του «Σούπερφαστ» και τη ναύλωση ενός υποδεέστερου ιταλικού πλοίου, που δεν είχε την κατάλληλη υποδομή υποδοχής τόσο μεγάλων βυτιοφόρων φορτηγών να αποτελεί και την αιτία του δυστυχήματος. Πράγμα που χρήζει διερεύνησης και αναζήτησης από τις λιμενικές αρχές και τους υπευθύνους του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας,η εμφάνιση των οποίων δυστυχώς δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη για τη διάσωση των επιβατών, οι οποίοι συνεχίζουν τις εναγώνιες εκκλήσεις για αποτελεσματική βοήθεια.
Σχολιο.- Ότι θέλουμε γράφουμε στα άρθρα , χωρίς να εξετάζουμε και να ελέγχουμε τίποτα. Λέει ο άλλος ότι η πυρκαϊά προκλήθηκε από την τριβή των βυτίων στην οροφή του σκάφους και την μετατόπισή τους. Πόσο αφελής πρέπει να είναι κάποιος και να μην καταλαβαίνει ότι τα αυτοκίνητα είναι δεμένα ακριβώς για να προληφθεί η μετατόπιση του φορτίου. Αλλά και αυτό να συνέβη πως προκλήθηκε φωτιά από τους σπινθήρες στα σφραγισμένα φορτηγά. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε αν πράγματι άφηναν οδηγούς να διανυκτερεύουν στο γκαράζ; μήπως κάποιος άναψε κανένα γκαζάκι για καφέ, ή για να ζεσταθεί (όχι απαραίτητα φυσικά οδηγός, ο νοών νοείτω) οτιδήποτε και να συμβαίνει πρέπει να ερευνηθεί και οι υπεύθυνοι να τιμωρηθούν .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ραγδαίες είναι οι πολιτικές εξελίξεις μετα το αποτελεσμα της τριτης ψηφοφοριας με 168 ψηφους υπερ του Σταυρου Δημα και 132 παρον, όπως δηλαδη ακριβως και στη δευτερη ψηφοφορια, με το κυβερνητικό στρατόπεδο να κατευθυνεται ηττημενο προς εκλογες και με την ομιλία του ο πρωθυπουργός σήμανε την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. Ο κ. Σαμαράς έσπευσε άμεσα να ανακοινώσει την ημερομηνία των εκλογών στις 25 Ιανουαρίου ενώ έδωσε και το στίγμα της προεκλογικής ρητορικής της ΝΔ, τις οποιες είναι πλεον βεβαιο ότι θα χασει αφου όλα τα προγνωστικα ντοπια και ξενα δειχνουν πρωτο κομμα το ΣΥΡΙΖΑ. Παρολα αυτά η ΝΔ θα βασιστεί στο μότο "Αλήθεια - Ευθύνη".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Π. Καμμένος: Οι ΑΝ.ΕΛ θα συνεργαστούν για τη δημιουργία νέας κυβέρνησης
«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για την Ελλάδα. Μια σημαντική μέρα γιατί η παρένθεση Βενιζέλου- Σαμαρά τελείωσε. Το δίδυμο αυτό που παρέδωσε την εθνική κυριαρχία της χώρας, το δίδυμο που δέχθηκε να κυβερνάται η χώρα μέσω e-mail και με εντολές από την τρόικα, αποχωρεί πλέον με την ψήφο των Ελλήνων βουλευτών, από την κυβέρνηση», ανέφερε μετά το τέλος της τρίτης άκαρπης ψηφοφορίας για την εκλογήΠροέδρου της Δημοκρατίας ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος. «Από εδώ και πέρα οι Έλληνες πρέπει να ενωθούν, οι θεωρίες των δύο άκρων, οι μηχανισμοί προβοκάτσιας, η διασπορά ειδήσεων, οι εκβιασμοί κλείσανε. Η Ελλάδα πρέπει να βαδίσει ενωμένη προκειμένου να επανακτήσει την εθνική της κυριαρχία άμεσα», πρόσθεσε ο κ. Καμμένος, ζητώντας «να εφαρμοστεί το Σύνταγμα και η Δημοκρατία, να γίνουν εκλογές σε ήρεμο κλίμα και να σχηματιστεί μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας, η οποία δεν θα εκτελεί εντολές ξένων, αλλά τις εντολές του ελληνικού λαού». «Να προχωρήσουμε σε μια νέα πολιτική, μια πολιτική η οποία δεν θα οδηγεί τον ελληνικό λαό στην εξαθλίωση. Δεν θα οδηγεί τη μεσαία τάξη στη διάλυση. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ήμασταν οι ρυθμιστές, και αύριο θα είμαστε οι εγγυητές για τη δημιουργία αυτής της κυβέρνησης», τόνισε ο πρόεδρος των ΑνΕλ και συμπλήρωσε: Δεν θα οδηγεί την ανεργία σε ποσοστά τέτοια που υποχρεώνει τους νέους μας να φύγουνε. «Προασπιστήκαμε αυτά που υποσχεθήκαμε στον ελληνικό λαό μέχρι τέλους. Και το ίδιο θα κάνουμε στην επόμενη κυβέρνηση. Για μας οι κόκκινες γραμμές, δεν είναι διαπραγματεύσιμες. Οι υποσχέσεις προς τον ελληνικό λαό δεν είναι προεκλογικές. Αποτελούν την εγγύηση για το αύριο. Θα είμαστε οι θεματοφύλακες των αρχών και των αξιών της Δημοκρατίας, του Συντάγματος και της προστασίας των πολιτών. Θα πρέπει να καταλάβουν, πλέον, ότι η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων δεν παραδίδεται σε κανέναν τραπεζίτη. Θα συνεργαστούμε με όλους τους Έλληνες με τις δικές μας αρχές, απόψεις, ιδέες και κόκκινες γραμμές. Ζητάμε -αφού απηλλάγη ο τόπος από τους δύο που υπογράφανε προσωπικές επιστολές προς τη Μέρκελ- την εθνική ενότητα όλων των δυνάμεων του τόπου».
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NORMAN ATLANTIC:1,5 ΜΙΛΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ
Περίπου 1,5 μίλι από τις ακτές της Αλβανίας, προς τον νότο, βρίσκεται το πλοίο «Norman Atlantic», στο οποίο εκδηλώθηκε χθες (28/12/2014) πυρκαγιά ενώ έπλεε στα στενά του Οτράντο. Σύμφωνα με μέλος πληρώματος πλοίου, που βρίσκεται στην περιοχή και συνδράμει στην επιχείρηση απομάκρυνσης των επιβατών, οι ιταλικές αρχές έχουν ζητήσει και από τα δύο ρυμουλκά, που βρίσκονται στο σημείο, να παραμείνουν σε απόσταση περίπου 1,5 ναυτικού μιλίου από το πλοίο, ενώ δεν έχουν κάνει γνωστές μέχρι στιγμής τις προθέσεις τους για το που θα πρέπει να οδηγηθεί μετά το τέλος της επιχείρησης. Παρά το γεγονός ότι η ναυλώτρια εταιρεία ΑΝΕΚ ζήτησε, χθες, να οδηγηθεί το πλοίο στο κοντινότερο λιμάνι, παρά ταύτα οι ιταλικές αρχές επιμένουν να οδηγήσουν το πλοίο σε λιμάνι της Ιταλίας. Χθες τη νύχτα, πραγματοποιήθηκαν τρεις προσπάθειες ρυμούλκησης του «Norman Atlantic», αλλά λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν κατέστη δυνατό.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΓΙΑ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ Ερευνα για εγκληματική ενέργεια ξεκινά η εισαγγελία του Μπάρι
Η εισαγγελία του Μπάρι ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη έρευνας για ποινικές ευθύνες έπειτα από την πυρκαγιά στο οχηματαγωγό Norman Atlantic. Ο εισαγγελέας Τζουζέπε Βόλπε ανακοίνωσε την έναρξη της έρευνας μετά τη μετάβασή του στο λιμεναρχείο του Μπάρι, όπου έφθασαν οι πρώτοι 49 διασωθέντες του πλοίου. Η έρευνα έχει ως στόχο την εξακρίβωση των αιτίων της πυρκαγιάς που εκδήλωθηκε χθες το πρωί στο γκαράζ του πλοίου, που μετέφερε μεταξύ άλλων οχημάτων και πολλά φορτηγά με φορτίο λαδιού. Το πλοίο είχε περάσει πρόσφατα από επιθεώρηση και ο ιταλός πλοιοκτήτης Κάρλο Βισεντίνι δήλωσε στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa ότι είναι βέβαιος για το αξιόπλοο και την ασφάλεια του πλοίου. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της επιθεώρησης εντοπίσθηκε πρόβλημα σε μία από τις πόρτες πυρασφάλειας του γκαράζ, αλλά αυτό το πρόβλημα είχε διευθετηθεί διευκρίνισε ο ιταλός πλοιοκτήτης, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ» Μαρτυρία επιβάτη του Norman Atlantic: Είδα 4 νεκρούς.
«Είδα τέσσερις νεκρούς με τα μάτια μου, ήταν μπροστά μου» δήλωσε σε δημοσιογράφους ένας Τούρκος επιβάτης του Norman Atlantic την ώρα που αποβιβαζόταν από το εμπορικό πλοίο που τον μετέφερε στο Μπάρι, όπως μεταδίδει το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων. «Είδα τέσσερις νεκρούς με τα ίδια μου τα μάτια, δύο άνδρες και δύο γυναίκες, είμαι σίγουρος, ήταν μπροστά μου» δήλωσε ο Τούρκος επιβάτης στους δημοσιογράφους την ώρα που αποβιβαζόταν στο λιμάνι του Μπάρι. Με τον Ελληνα ειναι δηλαδη πεντε οι νεκροι. Ενας αλλος, οδηγος φορτηγου, ο οποιος βρισκοταν τη στιγμη της εκρηξης στο γκαραζ του πλοιου, ειπε οτι πολυ φοβαται οτι ειναι και αλλοι οδηγοι εγκλωβισμενοι, μακαρι να ειναι ζωντανοι. Μέχρι τις 14.00 την Δευτερα έχουν διασωθεί 404 άτομα σε σύνολο 478 ατόμων που επέβαιναν στο Norman Altantic, σύμφωνα με υπουργείο Ναυτιλίας.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βέλη Ιταλών δημοσιογράφων για τη μικρή συμμετοχή της Ελλάδας στην επιχείρηση διάσωσης
Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014, 00:40
«Πού ήταν η Ελλάδα;». Με αυτό το ερώτημα ο Ιταλός δημοσιογράφος Alberto Negri εξαπέλυσε πυρά για την ελλιπή συμμετοχή της χώρας μας στις επιχειρήσεις διάσωσης των 478 επιβατών του «Norman Atlantic», στο οποίο εκδηλώθηκε φωτιά ενώ έπλεε ανοιχτά της Κέρκυρας. Οι Ιταλοί εγκαλούν την Ελλάδα γιατί δεν συνέδραμε σε επαρκή βαθμό τις προσπάθειες διάσωσης και υποστηρίζουν ότι εκούσια άφησαν το πλοίο να εισέλθει στα χωρικά ύδατα της Ιταλίας. «Δεν υπονοώ τίποτα περισσότερο. Η Ελλάδα όμως, που έχει αναπτυγμένα τεχνικά μέσα και εναέριες δυνάμεις, λόγω των μεταναστών και των συχνών ναυαγίων, δεν εμφανίστηκε έτοιμη να βοηθήσει περαιτέρω και άφησε τη δουλειά (σε άλλους), κατά την προσφιλή τακτική» τόνισε ο Νέγκρι. Με άλλα λόγια, οι Ιταλοί ασκούν έντονη κριτική στους ελληνικούς χειρισμούς, καθώς στην επιχείρηση η Ιταλία συμμετείχε με το 90% των δυνάμεών της, ενώ η Ελλάδα και η Αλβανία με ένα ισχνό ποσοστό της τάξης 10%.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 7 οι νεκροί και 38 οι αγνοούμενοι στο Norman Atlantic
Σε μεγάλη τραγωδία εξελίσσεται το ατύχημα με το πλοίο Norman Atlantic
Η ιταλική ακτοφυλακή μέτρησε όλους τους διασωθέντες και της λείπουν 38 άτομα. Η κατάσταση γίνεται τραγική εκτός από τα πολλά ερωτηματικά που εγείρει ο ίδιο το ατύχημα. Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες που προέρχονται από τις ιταλικές αρχές, οι νεκροί έχουν φτάσει τους 7 και στην καταμέτρηση των επιβατών λείπουν 38 επιβάτες